Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    Divizni (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 10:39 |  
    2 1

    Začínám věřit, že se bude hrát. S karanténou pro všechny, nemělo ani cenu začínat. Teď ještě aby se hrálo v neděli. Mám permici a slíbili, že nás tam pustí, tak uvidíme. Hezký den všem.

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      wotlemburg     před 4 lety 17.08.2020 11:49 |  
      5 1

      V Budějovicích ti bude permice k ničemu.

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        Divizni (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 14:44 |  
        4 0

        Nemáš pravdu. Loni na podzim, jsem si musel vzít volno z práce, několik hodin jsem stál před staďákem frontu na lístky a nakonec měli pouze do sektoru domácích. Asi si dovedeš představit, jak jsem se tam cítil. Od té doby mám do budějek permici a i když se dostanu jen na nás, vyplatí se mi to!

  2. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    Lunaris     před 4 lety 17.08.2020 10:55 |  
    2 1

    Tohle prostě muselo nastat, jinak by si fotbal plošným testováním před každým zápasem pod sebou sám podřezával větev.

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Dr. Fe1     před 4 lety 18.08.2020 00:16 |  
      1 5

      Přesně. To by jinak nemělo smysl. naopak by to celou soutěž torpédovalo.

  3. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    japhy     před 4 lety 17.08.2020 11:32 |  
    1 4

    Já myslel, že je JT v karanténě.
    Chápu, že tím manuálem chtěli vyjít vstříc hygieně, ale spousta podmínek je teda dost absurdních.

  4. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 11:34 |  
    16 0

    Takže jsme přerušení přípravy odnesli jenom my a potom, co se do toho vložil JT, tak najednou lze vyjednat manuál a karanténa jen pro nakaženého? To to Svoboda vážně nemohl vyjednat dříve, v rámci příprav na novou sezonu?

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Ados     před 4 lety 17.08.2020 11:46 |  
      11 0

      Co bys po tom umaštěným rudochovi chtěl? Neskutečnej amatérismus

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      kondorr     před 4 lety 17.08.2020 12:18 |  
      10 0

      JT pomalu začíná sbírat body což je dobře on má kontakty Babiš by se Svobodou vůbec nebavil.

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      japhy     před 4 lety 17.08.2020 12:19 |  
      10 0

      Voslizlo reaguje jen na podněty, myslet dopředu je o pár levelů jinde. V posledním rozhovoru tvrdil, že něco vyjednat je téměř nemožné, vše má v rukou hygiena.

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Fulham     před 4 lety 17.08.2020 14:11 |  
      0 2

      Zase - tým byl v Rakousku...tam by těžko někdo něco dojednával.. úplná tragédie se nestala - do kvaldy LM času dost. A Jarda Tvrdík je frajer !

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 14:37 |  
        6 0

        Počkej, cože? Svoboda byl s námi v Rakousku? Nebo jak to myslíš?

        Protože já tvrdím, že to, co se povedlo vyjednat Tvrdíkovi (a Svoboda tam dělal jen křoví), měl už dávno vyjednat právě sám Svoboda. Jenže jeho snaha o zajištění tohoto ročníku FL skončila u toho, že se dohodlo, že k zakončení sezóny a vyhlášení výsledků stačí 50 % odehraných zápasů. A že by řešil to, že 14 dní karantény při jakémkoliv výskytu může vyřadit nás, spartu i Plzeň (pokud se dostane) z evropských pohárů, tak daleko nemyslel ani náhodou..

  5. Tvrdík

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 12:23 |  
    21 0

    Tvrdík je fakt borec. Místo "nejde to..." a "uvidíme..." a "řešíme...", prostě máknul a zařídil to. Velký kus práce pro celý český fotbal.

    • Re: Tvrdík

      donford     před 4 lety 17.08.2020 13:16 |  
      10 1

      Tvrdík maká, takhle zařizoval bleskově i hygienické prostředky, když Min. zdravotnictví jen kibicovalo. Štve mi, že se to tupé přihlížející divadlo Svobodovic s ním veze a vleze (či vnutí se) i tam, kde by se s ním jinak vůbec nebavili.

    • Re: Tvrdík

      zeleznik2     před 4 lety 17.08.2020 14:02 |  
      6 0

      Hlavně, že na Toaletný se do našeho Jardy stále trefují..

  6. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    fleder     před 4 lety 17.08.2020 13:11 |  
    1 2

    Jedním z bodů je i zákaz děkovaček /resp. to tak iSpart uvádí/, jednak jsem zvědavý, zda bude dodržováno /a jelikož by mohla hrozit kontumace, pokuty, karantény, tak z klubů nejspíše bude vyžadováno/ a druhak, pokud tomu tak bude, jak opatření přijmou někteří fanoušci /což se reálně týká hlavně nás a pár dalších/. Nejspíš to skončí jen zatleskáním na dálku..ovšem, jaká je ta bezpečná vzdálenost ;-)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/382856/covid-manual-pro-kluby-dekovacky-ne-pozor-na-kliky-pravidla-i-pro-hotel.html

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Gino     před 4 lety 17.08.2020 13:29 |  
      3 1

      Děkovačka proběhnout může, jenom nesmí být "hlava na hlavu".

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        zeleznik2     před 4 lety 17.08.2020 14:01 |  
        2 2

        Na hřiště nastupuje každé mužstvo samostatně. Nekonají se ceremoniály, hráči ani sudí se nezdraví podáním ruky. Po utkání hráči ihned odcházejí do kabin (to znamená faktický zákaz „děkovaček“ s fanoušky). Ihned do kabin..to nevím, kdy by se ta děkovačka konala.

  7. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    zeleznik2     před 4 lety 17.08.2020 13:56 |  
    0 6

    Jo dobrý, ale neřeší to zvýšení nákladů všech prvoligových klubů, testy nejsou zadarmo, ubytování po jednom, což navýší rozpočet týmů. Max. 4869 diváků v pěti sektorech, tak to jsem zvědavý, jak si s tím poradí na Bohemians, Karviné ea v Boleslavi, kde je kapacita max. 5000 diváků a ani v Jablonci nebo ve Zlíně není o moc vyšší.

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Fulham     před 4 lety 17.08.2020 14:15 |  
      0 0

      U těch smradravců má nějakej vir každej a primárně se řešilo - větší stadion , víc sektorů, víc diváků...

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      bramburek (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 14:17 |  
      5 0

      Mě celkem nezajímá, jestli v Karviný, na Bohemce, nebo v Bolce, budou mít místo tradičních 3500 diváků celých třeba 3200 diváků... mě zajímá, že my v Edenu místo vyprodaných stadiónů, tam můžeme mít max 4869 fandů... náš klub je tímhle postižen zdaleka nejvíc, přicházíme o podporu, naší velkou zbraň, a skvělou atmosféru... ne nadarmo každej novej hráč uvádí, jak se strašně moc těší na plnej Eden a úžasnou kulisu... a bůhví jak dlouho to ještě bude trvat...

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        Fido22     před 4 lety 17.08.2020 14:51 |  
        2 0

        ... o to víc by na předzápasovém videu měli trenéři a hráči vyzývat ty permanentkáře, na které se zrovna usměje štěstí a dostanou se na konkrétní zápas, aby hlasitě podporovali naše hráče, protože jim to pomáhá.
        Když to řekne Trpišák a Béřa, tak snad to ty šťastlivce nakopne a použijí hlasivky i ti, kteří jindy pouze tleskají.
        Na posledních kolech nástavby se fandilo celkem hlasitě, i když nás tam byla tak třetina oproti normálu.

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        zeleznik2     před 4 lety 17.08.2020 16:07 |  
        0 0

        Mě tedy zajímá i případná kvóta pro naše fanoušky na venkovních stadiónech, fotbal se hraje pro lidi a když má být maximálně 500 diváků v sektoru a třeba Bohemka má snad jen tu hlavní tribunu a světe div se výjimku pro sektor za branou pro stání. Určitě ne těch pět sektorů. Koukat na poloprázdné stadióny je hnus.

  8. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    ctute     před 4 lety 17.08.2020 14:54 |  
    2 4

    Takže karanténa zkrácena až od 24.8 .. takže nám to moc nepomohlo...

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      kondorr     před 4 lety 17.08.2020 15:08 |  
      0 0

      zdroj, nikde sem nezaznamenal datum.

        • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

          kondorr     před 4 lety 17.08.2020 15:18 |  
          2 2

          Díky. To Babišovi u toho jednání nikdo neřek že se hraje 23.8 to je fakt k smíchu. Bud nemá Slavia zájem hrát když nemohla dokončit přípravu a potřebuje čas nebo další neschopnost našich politiků.

          • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

            ctute     před 4 lety 17.08.2020 15:27 |  
            2 3

            Take mne to připadá zvláštní, že nedokázali změny protlačit (vysvětlit politikům) tak..aby se to týkalo začátku ligy a ne až po 1.kole. Trošku mne to připadá že předseda Svoboda , ani moc nechtěl...nebýt Tvrdíka , není ani to málo..

            • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

              kjandourek (admin)     před 4 lety 17.08.2020 15:46 |  
              6 0

              Já mám dojem, že tohle jsou změny pro běžný život....ty fotbalové si od okamžiku, kdy hlavní hygienička podepíše ten manuál, pojedou po vlastní ose okamžitě....

              V tom článku se mimo jiné píše, že karanténa bude 10 dní.... a po jejich uplynutí nebude muset člověk na testy... A přitom na jednání byl Tvrdík, který také byl v Rakousku a tudíž měl být v karanténě.... ale po třech negativních testech už zřejmě může normálně fungovat...

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Lunaris     před 4 lety 17.08.2020 15:42 |  
      2 0

      To je ale obecný článek, ve kterém se o Slavii nic nepíše. Zbytečně panikaříte. Spíš jsem z toho pochopil max. 5000 lidí na stadion, pokud se to považuje za venkovní akci.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2020 15:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        ctute     před 4 lety 17.08.2020 15:54 |  
        1 3

        Tak jasně ze se nepíše nic o slavii, ale termíny hovoří jasně, a nikde neni psáno , že by zkraceni karanteny platilo i se zpětnou platností..

        • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

          Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 16:13 |  
          4 2

          Nesmysl, manuál a pravidla jsou jedna věc a konkrétní případy věc druhá, tzn. vždycky rozhoduje konkrétní hygiena o konkrétním daném případě. O Slavii samozřejmě ta pražská a závěr je jasný, pokud budeme zítra ok, tak od středy končí karanténa, tečka.

          • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

            ctute     před 4 lety 17.08.2020 16:19 |  
            1 4

            Promiň, ale nesmysl píšeš ty..jefna se o pravidla s pevnými termíny, je např také psáno, že rousky se budou nosit od 1,9, ..., a určitě si je nebude v tramvaji nikdo nasazovat podle vládního narizeni už teď..

            • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

              Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 16:28 |  
              2 0

              Nerozumíme si, nikdo nezpochybńuje předpisy, ale výkonné pravomoce jsou delegované na jednotlivé hygieny a ty se rozhodují podle konkrétních případů. A každý případ je jiný a když šéfka pražské hygieny řekne, že pokud bude mít Slavia úterní testy v pořádku, tak ji od středy končí karanténa, tak to tak bude.


              Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2020 16:52) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        rak (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 16:28 |  
        2 0

        Já si také myslím, že zkrácení karantény se nás nemusí týkat. Spíše dohoda, že celé mužstvo by při nakažení jednotlivce vůbec do karantény nemělo jít. Snad se to má schválit ve středu, pokud se tak nestalo. Důležité ještě budou zítřejší testy.

        • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

          Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 17:10 |  
          3 0

          Pokud by se nás čistě teoreticky zkrácení karantény netýkalo, tak bychom v neděli nemohli nastoupit, to je jasné, ale JT tvrdí pravý opak resp. je optimistický (samozřejmě se čeká na zítřejší testy) a on na tom jednání na nejvyšší úrovni osobně byl ...

          • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

            rak (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 17:17 |  
            2 0

            Já to chápu tak, že mužstvo by vůbec v karanténě nebylo, tedy zkrácení nás v tom případě nezajímá. Myslím, že i JT to tak podal, že pokud budou zítřejší testy OK, tak ve středu karanténa končí.

            • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

              Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 17:31 |  
              2 0

              Souhlasím, navíc to bude znamenat, že nám karanténu ukončí po 8 dnech. Ono nic není fixní a i hygiena má manévrovací prostor.

          • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

            ctute     před 4 lety 17.08.2020 17:52 |  
            0 3

            Tak Tvrdik byl optimistický ráno po jednání s Babisem, a termínech karantény rozhodovala vláda až odpoledne..

            • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

              Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 17.08.2020 17:58 |  
              3 0

              A chápeš, že na tom jednání byl i hlavní hygienik a o všem se tam domluvili a to pak teprve mohla schválit vláda ?

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Dr. Fe1     před 4 lety 18.08.2020 00:23 |  
      4 7

      Novinové články je třeba brát s velkou rezervou. Často jsou tam nesmysly, nepochopení a podobně .....

      Podle info od Slávie, pokud zítra budou testy v pořádku, tak od středy normálně trénujeme a můžeme i hrát.

  9. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    Cross     před 4 lety 17.08.2020 19:02 |  
    5 7

    No... průlom. Mně ti připadá stejný “průlom”, jako když nemocného leprou zaříkává místní šaman. Jasně, může se mu ulevit, když vidí “Všemocného”, ale nic moc to dlouhodobě neřeší. Na stadionu 5000 lidí, roušky, pakárna. Kvůli výnosné virózy. To pro začátek. Evropa se do Listopadu sesype, je řízena aktivistickými blby. Kupuju sadbový brambor a plním bečku Švestkama na slivovici. AktivistI a spekulanti s lidským strachem zničí vše.

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      ColinSKS     před 4 lety 18.08.2020 02:06 |  
      4 7

      co to meleš?

      • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

        Cross     před 4 lety 18.08.2020 18:17 |  
        4 2

        Coline, zkusím to jinak. Co si predstavujes pod takovým, hento, slovem “průlom”?

        • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

          Dr. Fe1     před 4 lety 18.08.2020 23:09 |  
          0 8

          No tak to, že už jednotlivec neukončí soutěž, že dokonce i několik nakažených v jednom týmu neznamená karanténu pro celý tým - tak to já za průlom, teda považuju.

          Pro odehrání soutěže je to naprosto zásadní průlom. Bez toho by to vůbec nešlo a permanentně by bylo několik týmů v karanténě.

  10. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    Srdcar114     před 4 lety 18.08.2020 12:29 |  
    4 0

    Díky pane Tvrdíku,že jste současné problémy dobře vyřešil.Bez vás by to možná nevyšlo.Na Slavii chodím léta a za vašeho vedení prožíváme nejlepší období. Klíčové bude,jestli i v budoucnu budeme mít stejnou finanční situaci jako dnes.Věřím,že ano.

    • Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

      Akuls     před 4 lety 18.08.2020 14:09 |  
      3 0

      Naprosto souhlasím a o to víc mne překvapuje nenávistná diskuse pod článkem na iDnes (viz odkaz zde: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jaroslav-tvrdik-slavia-koronavirus-fortuna-liga-karantena-manual.A200817_102610_fotbal_min
      Vždyť všechny profesionální kluby 1. a 2. ligy jsou v této nelehké situaci na jedné lodí a jejich fandové by měli být vděční Tvrdíkovi, že kmitá za neschopného amatéra a shodou okolností i šéfa LFA, Svobodu. Ostatně jednání u premiéra nebyla sólo akce Slavie, všechny kluby mířící do evropských pohárů, tedy až na trestně stíhaného jabloneckého Peltu, měly na jednání ve Strakovce svého zástupce a včele této delegace byl šéf LFA Svoboda.
      Vždyť také na webu ACS se Čupr patřičně naparuje, že byl na jednání s předsedou vlády přítomen a chválí Svobodu jak protistranu, včele s ABíčkem, ohromil dokonalým a rychle zpracováným Protiepidemickým manuálem pro fotbalové kluby. Svoboda ale asi Čupra zapomněl informovat, že s Manuálem neměla LFA až takovou práci, protože inkriminovaný Manuál je kompletně obšlehnutý z Bundesligy.
      Tak teď hlavně aby Slavii dopadly dobře testy a v neděli mohlo mužstvo vyrazit do ČB.

  11. Re: Fotbalový průlom: kvůli nakaženému hráči už nepadne karanténa na celý tým.

    Kulajs     před 4 lety 18.08.2020 20:08 |  
    3 0

    Všechny dnešní testy negativní. V neděli hrajeme dle CT1. Ještě bude test v sobotu.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.08.2020 20:20) . Zobrazit původní komentář