Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem 

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    YuckFou     před 4 lety 13.08.2020 10:15 |  
    0 6

    "Tentokrát se nakažený účastnil od minulého úterý celého soustředění, jeden z dalších hráčů má navíc teplotu a příznaky jiného onemocnění, byť covid zřejmě nelze úplně vyloučit."

  2. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    Lunaris     před 4 lety 13.08.2020 11:54 |  
    6 0

    Otázka je, co se bude dít po těch zítřejších testech. Pochopil jsem, že pokud budou všichni negativní, můžou začít v nějakém režimu trénovat. Ale co když bude např. jeden další hráč nakažený a ostatní negativní? Nakažený půjde do karantény, ale co ti ostatní? Ti mají taky útrum nebo budou moci trénovat? Osobně mi nedává smysl, aby i ti hráči, kteří budou negativní, museli zase čekat do úterka na další testy.
    Teď jsem četl, že i béčko sralty jde do karantény kvůli jednomu případu. Já jako chápu obezřetnost, ale takhle to fakt nemá cenu ani začínat. Smutné je, že se to všechno ze strany LFA teď řeší na poslední chvíli.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.08.2020 12:11) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    Novi.sks     před 4 lety 13.08.2020 13:36 |  
    16 1

    Nojo, když ono trasovat běžný smrtelníky, to je hrozná práce. Ale fotbalovej klub, to je panečku pohoda, 60 lidí jedním vrzem, to se ty Excely plní úplně samy, koláče bez práce. A vo vo votom to nakonec je...

    Svět se v prdel obrací a přístup k tomuhle viru je jen dalším dílkem do skládanky. Někdy mám sto chutí vypadnou z města, někde na venkově budovat soběstačnost a na celej vnější svět rezignovat. Pak si ale uvědomím, že jsem člověk společenskej a dlouho bych to nevydržel.

    Pořád doufám, že nakonec (všude) zvítězí zdravý rozum. Jen je to "kauzu od kauzy" těžší...

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Fačín     před 4 lety 13.08.2020 15:32 |  
      3 3

      Jo jo, nějakou chaloupku nebo sroubek na samotě, zahrádka, pohoda jazz... Bohužel člověk musí ještě pořád aspoň trochu pracovat...

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      pcitron     před 4 lety 14.08.2020 00:03 |  
      3 1

      Mám to podobně, sport v této podobě mě kromě SKS a boxu (tam přeci jen fanoušci nehrají úplně klíčovou roli) naprosto přestal zajímat. Vždy jsem byl velkým odpůrcem konspiračních teorií, ale tento stav světové totální mega-iracionality mě nahlodává...

  4. Díky Jardo

    Dr. Fe1     před 4 lety 13.08.2020 14:16 |  
    12 8

    Díky Jardo, že se snažíš něco dělat, něco rozumnýho s vládou vyjednat, nejen pro Slávii, ale pro celej českej fotbal. S pokračováním současnýho stavu - tedy 14 dní karanténa celýho mužstva při 1 nakaženém - se nedá soutěž prakticky rozumně odehrát. Jsem zvědav kolik pozitivních tesů bude před 1. kolm, nebude jich málo, protože tomu se ubránit nedá.

    Tohle jednání by měl dělat Svoboda , Malík (nebo jak se jmenuje ten kašpar co vede svaz) a další činovníci ze svazu a LFA. Ty to ale mají háku, snažit se musí náš Jarda Tvrdík, jinak nic nebude .... o to víc díky, že to děláš i za ty hajzlíky co se dělí tak akorát o kapříky, ale jinak nehnou prstem.

  5. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    zeleznik2     před 4 lety 13.08.2020 14:36 |  
    4 3

    Tak dnes pozitivní test i u Sparty B. Očekávám další nárůst, v karanténě je i třeba Barcelona. Opravdu nebylo by lepší začít hrát později?

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Dr. Fe1     před 4 lety 13.08.2020 14:47 |  
      8 9

      To není řešení, covid jen tak nezmizí. Musíme se naučit rozumně fungovat i s tuhle nemocí - tedy karanténa jen v rozumném rozsahu (jak časově, tak co se týče počtu osob v karanténě).


      Komentář byl uživatelem upraven (13.08.2020 14:47) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

        Cross     před 4 lety 13.08.2020 19:33 |  
        4 3

        Musíme se naučit chovat ke covidu jako k jiným virózám. Treba ke chřipce. Tam taky pravidelně bývají krátké a cílené karantèny. Zejména v nemocnicích a v Domovech seniorû. Tam je to zřejmě potřebné.

        • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

          Dr. Fe1     před 4 lety 13.08.2020 23:57 |  
          3 6

          Souhlas. Kromě toho Covid citelně zeslábnul co se týče procenta závažných případů a smrtnosti, alespoň tedy ta větev co je u nás a i jinde v Evropě. Takže to co bylo na místě v březnu, v dubnu, je dnes už zbytečné.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      jose01     před 4 lety 13.08.2020 14:47 |  
      2 1

      ještě se ani nezačlo a už je jasný že se to nemá šanci dohrát, ani možná nevíme, jaký jsme měli štěstí, že se dohrál(z našeho pohledu) minulej ročník a máme titul

      • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

        zeleznik2     před 4 lety 13.08.2020 20:00 |  
        1 3

        Tak tak díky bohu za to. Jinak si myslím, že měli být odpovědní hygienici, Vojtěch atd. důslednější a opatření a karanténu dodržovat déle, nejméně do září.

  6. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    zeleznik2     před 4 lety 13.08.2020 14:45 |  
    3 1

    Takže pravděpodobně zápas v Budějovicích bude odložen, druhé kolo s Příbrami možná také..k tomu dnes zemřel náš bývalý hráč a mistr Evropy z Bělehradu Pavol Biroš ve věku 67.let. Čest jeho památce..


    Komentář byl uživatelem upraven (13.08.2020 19:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      stefi     před 4 lety 13.08.2020 15:36 |  
      8 0

      Pavol se jmenoval Biroš. RIP.

  7. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    Snivec     před 4 lety 13.08.2020 14:57 |  
    11 0

    je dobre, ze se JT angazuje, snad se podari presvedcit ty uredniky z KHS, ze soucasny model je uplne nesmyslny pro normalni fungovani a ze se musime s covidem naucit zit a zaroven fungovat. A presvedcit uredniky nebude zadna sranda. JT zaroven sbira bodiky na poli fotbalove politickem, je to sice pouze par bodiku za aktivni pristup pri reseni situace s covidem, ale do teto doby se nikomu nic nepodarilo vyjednat a mozna to bude mit zasadni vliv na dalsi postupy.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Dennis     před 4 lety 13.08.2020 15:05 |  
      11 0

      Ano, je to dobře. Současně je prostě potřeba něco vyjednat, jinak se nám může stát, že v době 4. předkola se někdo nakazí, KHS nám dá celý tým do karantény a UEFA nám zkontumuje výsledky 4. předkola. A LM v háji... Viz ta kontumace teď v zápase Drita - Linfield. Tohle přece nemůžeme ani riskovat...

      • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

        Cross     před 4 lety 13.08.2020 19:30 |  
        3 4

        Myslíte, ze Maďarovi na nejakem fotbalu záležî? Nebo na zdraví? Až Vám do zadku nechá Tento mééédik vrazit koňskou dávku Nejskeho toho svinstva, ktere bude prodávat, tak se Vàm protočí panenky jako Josefe Kemrovi ve Švejkovi...

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      kondorr     před 4 lety 13.08.2020 15:22 |  
      8 2

      Přesvědčit uředníky je nemožnej ukol oni vůbec nežijou v realitě maji svuj svět a podle toho jednaj.Prostě nechápu jak můžou držet zdravý lidi v karanténě.

      • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

        Fačín     před 4 lety 13.08.2020 15:34 |  
        7 5

        Protože z toho mají radost, že někdo musí dělat to, co jim přikážou... Dostávají "ochutnat moc" a líbí se jim to.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      kerim1969     před 4 lety 13.08.2020 15:48 |  
      2 10

      Lukas Tomek, hodne rozumny clovek.

  8. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    Cross     před 4 lety 13.08.2020 16:08 |  
    9 10

    Tak vrchní epidemiolog Maďar v tom Covid-19 byznysu jede taky. Teď se to provalilo. Chaos a strach potřebuje. Kozel zahradníkem.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Eluin (přítel SN)     před 4 lety 13.08.2020 16:23 |  
      3 3

      Jaký byznys máte na mysli? Jako že obchoduje s respirátory, či co?

        • Re: RE:

          Eluin (přítel SN)     před 4 lety 13.08.2020 17:03 |  
          17 5

          Aha, jiný zdroj by nebyl? Nic ve zlém, ale Aeronet Marka Pešla za důvěryhodný nepovažuji.

          • Re: RE:

            Obr     před 4 lety 13.08.2020 17:54 |  
            12 17

            No ono je dneska tezke verit nejakym mediim CT nevyjimaje...

            • Re: RE:

              Lord_Edmund     před 4 lety 14.08.2020 06:44 |  
              10 18

              CT je naprosto nejnebezpečnější, protože ho spousta lidí bere ještě jako bernou minci, kdežto u Aeronetu a pod, je člověk tak nějak ostražitý. Navíc ČT a jeho zlodějské poplatky, to by bylo na delší debatu.

              • Re: RE:

                pf     před 4 lety 14.08.2020 07:47 |  
                14 4

                Bohužel řada lidí vůči Aeronetu ostražitých není a jsou schopní ty jejich bludy šířit v hromadných emailech, sám znám několik příkladů.

        • Re: RE:

          kostelnivlajka     před 4 lety 13.08.2020 17:16 |  
          0 0

          Vakcín? A proti čemu?

        • Re: RE:

          Leksel     před 4 lety 13.08.2020 17:29 |  
          15 13

          Aeronetu nevěřím ani dnešní datum, to je z kategorie parlamentních listů a podobných srágor.

        • Re: RE:

          Corfe     před 4 lety 14.08.2020 09:50 |  
          6 2

          Aeronetu nemůžete věřit ani "dobrý den"!

      • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

        Cross     před 4 lety 13.08.2020 18:41 |  
        11 10

        Je v dozorci rade AGEL, která je Největším obchodnîkem/distributorem vakcín v Česku a na Slovensku. Dodávají většině nemocnic i praktickým lèkařům. Vlàda ho bude “fire out”.
        Ty minusy fakt nechápu. Jsme tak hloupÿ národ, aby si z nás i Maďar dělal srandu?

        • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

          PetCC     před 4 lety 14.08.2020 12:44 |  
          8 3

          A co?
          Údajný premiér má u nás skoro monopol na polovinu potravin a ničemu to přece nevadí.

          • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

            JS (přítel SN)     před 4 lety 14.08.2020 14:33 |  
            7 3

            Přesně, najednou se všichni pohoršují nad střetem zájmů.. :D

  9. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    uru100     před 4 lety 13.08.2020 21:51 |  
    1 9

    Chápu, že se to uhlídat 100% nedá. Nechci rozvádět debaty jestli je to panika, nebo ne. Ale každý rozumný člověk jednoduše musi vědět co se stane okolí, klubu, firmě pokud tak bude jeden nakažený. Jde vždy hlavně o peníze. Naše firma má skoro 300 lidí. Vyhlásili jsme nějaká pravidla. Každý je dodržoval a zatím nemáme jediného nakaženého. Jen někdo trochu zakašle okamžitě nesmí do kanceláří. Uhlídat se to nedá, ale klub a všichni zaměstnanci se musí chovat zodpovědně. Teď je pozdě na to bycha honit.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      kjandourek (admin)     před 4 lety 13.08.2020 21:58 |  
      12 3

      A nechali jste si každý týden dělat testy? Možná byste zjistili, že ti, co zakašlali, už Covid mají... a možná i pár těch, co nezakašlali, jsou bezpříznakoví pacienti... a byli byste v karanténě natošup...

      To je rozdíl mezi běžnou firmou a fotbalovým klubem..

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Dr. Fe1     před 4 lety 13.08.2020 23:34 |  
      5 7

      "Uhlídat se to nedá, ale klub a všichni zaměstnanci se musí chovat zodpovědně." .... Ale Slavia se chová zodpovědně, Takže o co jde ? jak správně píšete ohlídat se to 100 procentně nedá, nemůžeme trénovat ve skafandrech a vzájemně se 100 procentně izolovat.

      • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

        uru100     před 4 lety 14.08.2020 07:03 |  
        1 1

        Můj příspěvek nebyl o tom, že se Slavia chová nezodopovědně. Spíš ta moje úvaha byla o tom, že jde tady o spoustu peněz a proto by se měla chovat ještě víc zodpovědněji než my. Ale jak píše @Kjandourek, i u nás ve firmě jich mohlo být hodně jen o tom nevíme. Bohužel, a nemusíme s tím souhlasit, ve světě se to prostě řeší různými karanténami atd. Ono nejde o život, ale jednoduše o peníze. Představte si situaci, že teď se liga rozehraje bez nás. Soutěžní utkání nám pak může sakra chybět při zápasech o účast v LM. Je to prostě všechno hodně komplikovaný a je třeba se tomu přizpůsobit.

        • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

          Dr. Fe1     před 4 lety 14.08.2020 18:52 |  
          1 5

          Podle JT jsme hodně zodpovědní, máme interní opatření přísnější nbež jsou ta předepsaná a stejně to nestačilo. Ono to opravdu nejde, chránit se 100 procentně - nastupujeme například proti soupeřům, kde k nákaze může dojít a s tím neuděláme.

          ad ekonomika - Celosvětově se budou muset ta opatření změkčovat, alespoň v zemích kde je smrtnost relativně malá. Právě kvůli ekonomice. Firmu taky nejde uhlídat, i když bude super zodpovědná.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Dr. Fe1     před 4 lety 13.08.2020 23:59 |  
      3 6

      To je dobrá zpráva. Přitom Prymula patřil vždycky k těm největším extremistům co se týče míry opatření. Původně chtělk například roušky až do podzimu (tedy celé léto)

      Takže když už i on uzná, že 10 dní stačí, tak to vypadá, že možná by stačilo i těch 5 dní co navrhuje Beran .....

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Snivec     před 4 lety 14.08.2020 07:21 |  
      6 1

      ono i tech 10 dni je docela dost na hladky prubeh souteze, predpokladam, ze Prymula ted nepristoupi na system: prvni testy - karantena 5 dni - druhe tedty - pokud nebude novvy pripad, hraje se, pripadne dalsich 5 dni. Nepristoupi na to z důvodu, ze by musel priznat, ze predesla opatreni byla zbytecna. Sve rozhnuti o zmirneni opatreni bude muset necim zduvodnit, vir zmutoval, uz je mnohem slabsi apod,. My budeme asi posledni s mirnejsim rezimem

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Lunaris     před 4 lety 14.08.2020 09:28 |  
      5 0

      Hlavně by měl podpořit, aby do karantény šel jen ten skutečně pozitivní případ a ne dalších 60 lidí. 10 nebo 14 dní už nehraje prakticky roli, tím se toho moc nezmění.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Lunaris     před 4 lety 14.08.2020 10:20 |  
      7 0

      A taky jsem měl dojem, že do karantény chodili lidi, protože museli čekat, než jim někdo udělá testy. Ale aby šli do karantény jedinci, u kterých vyjde test negativně, ideálně dvakrát po sobě, je přece úplná píčovina. Všem hráčům, kterým dnes vyjde negativní test, by měl být umožněn normální život a normální trénink, žádné uzavřené skupinky a podobné blbosti. Pokud budou muset být i přes dva negativní testy v karanténě nebo mít nějaká omezení, tak je to podle mě na hlavu postavené.

  10. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    iwanowicz     před 4 lety 14.08.2020 11:02 |  
    12 2

    Příloha Sportu, docent Pavel Kolář: V lidech se vytváří zcela neadekvátní strach a panika. V Motole, kde je centrum péče o pacienty s těžkým průběhem covidu jsme neměli za poslední dva měsíce jediný vážný případ, kdy by musel byt pacient intubovan.

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      Snivec     před 4 lety 14.08.2020 11:12 |  
      8 1

      presne tak, ja mam info od znameho, ktery tam dela, ze uz ke konci kvetna bylo toto oddeleni temer prazdne

    • Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

      bramburek (přítel SN)     před 4 lety 14.08.2020 12:16 |  
      11 1

      přesně tak... už jsem to psal pod článkem "Slavia ukončila soustředění", ale některým vystrašeným lidem to prostě nevysvětlíš... aby používali svojí hlavu, a nenechali se neustále ovládat některými politiky, epidemiology a médii...

      dyť to opravdu není normální, co tady vyváděj... Atleticu Madrid v neděli zjistí 2 pozitivní, POUZE tyto dva mimo mužstvo, ostatní přetestujou s negativním výsledkem, v úterý odlet do Lisabonu, ve čtvrtek tam zápas a je to...

      a u nás - 1 pozitivní, okamžité zrušení tolik potřebnýho herního soustředění, všech 61 lidí !!! i přesto že všichni měli testy negativní, tak na 14 dní do přísný karantény, kdy nesmí vidět ani svojí rodinu a děti... management a vedení odříznuto od světa, nemůžou vykonávat svojí práci... hráči a realizační tým odříznutej od světa, nemůžou vykonávat svojí práci... a kdežto Atletico po čtyřech dnech hrálo zápas Ligy Mistrů, nám sdělí, že ani 13. den od zjištění nákazy, nepřipadá v úvahu, že bysme hráli první kolo v Č. Budějicích... ani když všichni ostatní budou mít troje negativní testy za sebou... kocourkov, blázinec, absurdistán... jestli nezačnou bejt normální, tak s tímhle tu ligu opravdu nemusí ani začínat hrát, protože to je nedohratelný...

  11. Re: Takhle fotbal znemožníme. Tvrdík o karanténě Slavie i plánované schůzce s Babišem

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 4 lety 14.08.2020 12:10 |  
    4 2

    Co myslite, nebyl ten nakazeny James Dens? Chudak uz zacal trenovat s Ackem...