Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

Unikátní směr zvolila Slavia při posilování před sezónou 20/21. Zaměřila se výhradně na Liberec a z jeho kádru přivádí už čtvrtou posilu v jednom přestupním období. Dres Slavie oblékne i největší hvězda libereckého týmu, křídelník Tomáš Malinský, který podepsal ve Slavii tříletou smlouvu.

Tomáš Malinský oslaví za měsíc 29 let, přesto je výčet klubů, za které nastupoval, až překvapivě krátký. V mládeži nastupoval za Chrudim, kde si ho vyhlédl Hradec Králové, kam přestoupil v létě 2011. Tam strávil dlouhých šest sezón, z nichž čtyři byly prvoligové a dvě druholigové. Postupně si vypracoval pozici klíčového hráče a v létě 2017 udělal krok výš, přestoupil do Liberce. První sezónu na severu Čech i vinou zranění jen paběrkoval, v sezónách 18/19 a především 19/20 se však postupně propracoval do základní sestavy a v uplynulé sezóně s bilancí 7+8 svůj klub vyloženě táhl a dotáhl jej až do finále poháru a na páté místo v lize. Kromě branek a asistencí zaujal velkou rychlostí i dostatečnou vytrvalostí, což jsou důležité prvky hry pro angažmá ve Slavii. Jistě neuškodí ani to, že je trnem v oku mnoha sparťanů po některých jeho výrocích po vzájemných zápasech Liberce a Sparty. Slavia v něm získává hotového hráče použitelného na obě křídla, kterého sice asi těžko vzhledem k věku dále zpeněží, který však může několik sezón hrát důležitou roli v kádru.

"Cítím se skvěle! Zahrát za tak velký klub bylo vždycky mým snem. Doufám, že se po hřišti na tomhle stadionu brzy proběhnu. Pro Slavii rozhodlo to, že přišla nejkonkrétnější nabídka. Prokonzultovali jsme to s manažerem a rozhodli jsme se, že není nad čím váhat. Jsem rád, že mohu být tady ve Slavii," řekl pro oficiální web po přestupu Tomáš Malinský.

"Tomáš je rychlostní typ, vždycky jsme říkali, že je nerychlejší z rychlých. Jeho předností je obrovská dynamika, běžecká vybavenost. Fotbalově a mentálně vyzrál, na jaře patřil jednoznačně mezi nejlepší ligové hráče. Sbíral i body, což ho dřív v kariéře trápilo, že neměl moc asistencí a gólů. Letos to hodně změnil, navíc to ukázal v těžkých zápasech a byly to rozhodující body. My se musíme připravovat na alternativu odchodu křídelních hráčů, kteří jsou zajímaví pro evropské celky a průběžně jsou na ně nabídky. Potřebovali jsme zvýšit konkurenci na křídlech. Když se nám zranil Peter Olayinka, zbyli nám klasičtí dva krajní hráči. U Tomáše je to dlouhodobá věc, do Liberce jsme ho přiváděli z Hradce, známe ho detailně a víme, že je schopný se rychle našemu stylu přizpůsobit. Myslím, že je aktuálně v nejlepším rozpoložení. Rychlostní typy hráčů vyspívají vždy trochu později. Myslím, že on je jasný příklad. Kdyby se nám někdo zranil nebo někdo odešel, je schopen je ihned nahradit," okomentoval příchod Malinského trenér Jindřich Trpišovský.

Komentáře (127)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Hofo78     před 4 lety 27.07.2020 17:27 |  
    11 3

    A co koupit celej Ještěd...postavíme ho ke stadionu

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      Harvey     před 4 lety 27.07.2020 17:33 |  
      16 2

      Ještěd dost neběhá, nezapadl by do našeho herního pojetí :)) Ten by se hodil do Sparty, postavit ho do offsidu, aby vytvořil mikrosvět s Kozákem.

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        Lunaris     před 4 lety 27.07.2020 17:55 |  
        0 0

        Zase ale postavit ho před bránu těžko by se prostřeloval.

        • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

          tobro     před 4 lety 27.07.2020 22:19 |  
          2 1

          Tak s tím Ještědem, to je prostě fakt. Je neuvěřitelně statickej. Pozoruji ho již drahně let a ještě se pořádně nepohnul. Nevím, jaké má Jenda Nezmar plány, ale za vše mluví i to, že Ještěd nemá ani agenta!

          • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

            Dr. Fe1     před 4 lety 28.07.2020 00:51 |  
            4 7

            Před časem jsem četl článek, že vyřešit aby se Ještěd nehýbal ani při vichřici (tedy ten vysílač), byl docela složitý problém. Celé je to laminátu a kvůli vysílání tam nemůže být moc kovu, který by to rušil. Takže je tam soustava nějákých závaží, které zajišťují aby se to nikam nerozběhlo, nejhorší to bylo při výstavbě, kdy to tam provizorně jednu fázi vyvažovali stavitelé vlastními těly .... ....... takže Ještěd radši nechme být, to kdyby se rozběhlo směrem dolů, z toho by nikdo radost neměl

  2. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    WarszawskiMuranow     před 4 lety 27.07.2020 17:28 |  
    9 0

    Dneska fakt nadílka. Jsem rád že bude u nás než například v plzni nebo spartě která o něj jeden čas velmi usilovala

  3. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Borgetti     před 4 lety 27.07.2020 17:30 |  
    14 0

    na twittru Liberce... :D

    Oblíbenec sparťanských fanoušků
    @malinak_tom
    přestupuje do
    @slaviaofficial
    a rozšiřuje tak exlibereckou kolonii v tomto klubu... Tomášovi děkujeme za předvedené výkony na hřišti i v mix zóně - nikdy to nebyla nuda...

    Jinak ještě jednou:

    https://www.youtube.com/watch?v=xjQ6KeQ6rZ4

  4. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 27.07.2020 17:32 |  
    13 0

    Myslím že obrovskou radost z přestupu Maliny musí mít na toaletny moc si ho tam oblíbili :-)

  5. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    nedbal     před 4 lety 27.07.2020 17:38 |  
    19 0

    Dobrý, co odešel Suk, tak to chtělo někoho, kdo dá spartě 6-7 branek ročně, i když teď bez nadstavby to bude jen tak 4-5.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      PetCC     před 4 lety 27.07.2020 18:25 |  
      1 0

      V 18 je to jen o zápas míň. Zato to nebude se špičkou, ale se suterénem tabulky.

  6. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Virgil1956     před 4 lety 27.07.2020 17:56 |  
    14 0

    Za mně dobrý. Co se týče přihrávek na gól, byl třetí nejlepší v lize za minulý ročník. Druhý nejlepší v soutěži byl v počtu přihrávek do gólové šance (53), víc jich měl jen Nico Stanciu (66). Kdo z vás to má? :)

  7. Liberec

    Donald     před 4 lety 27.07.2020 17:56 |  
    7 22

    Nejlepší hráč loňskou sezónu v Liberci byl Baluta. Toho by jsme měli udělat!

    • Re: Liberec

      Virgil1956     před 4 lety 27.07.2020 18:00 |  
      19 2

      Viděl jsem na jaře všechny zápasy Liberce a Baluta nejlepší rozhodně nebyl. V některých zápasech byl výborný, v některých jen průměrný, v některých skoro nebyl vidět (a nebyly to ty se Slavií, kde nemohl hrát :). Malinský byl celkově lepší a měl i lepší čísla. A hlavně, my potřebujeme doplnit rychlým křídlem, ne špílmachrem do středu zálohy, přes Stancia by se Baluta do základu stejně nikdy nedostal.

      • Re: Liberec

        Donald     před 4 lety 27.07.2020 18:08 |  
        5 17

        Jedinej Baluta tam dokázal být nebezpečný a něco vymyslet dopředu, kde z toho těžil i Malinsky.

        • Re: Liberec

          Virgil1956     před 4 lety 27.07.2020 18:23 |  
          9 1

          To nerozporuji, u nás bude Malinský těžit z přihrávek Nica, který taky dokáže "něco vymyslet dopředu" :)

  8. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Snivec     před 4 lety 27.07.2020 18:13 |  
    3 2

    golu moc nenastrilel, ale dravost a rychlost mu nechybi, pamatuji si ho jeste z hradce, kdyz jsme tam jasne vyhrali a Skodak daval dloubaka, tak tam byl jediny, kdo si neco dovolil a byl dost drzy :) vzhledem k veku to bude tak na sezonu nebo dve, pak jeho prednosti budou ustupovat, tak at mu to vydrzi co nejdele

  9. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    o5aradecek     před 4 lety 27.07.2020 18:13 |  
    18 2

    Věřím, že "Maliňák" bude velmi rychle oblíbencem všech slávistických fanoušků! S míčem na noze dost možná nejrychlejší hráč v lize, správný drzoun i dříč. Na něho se fakt těším. :-)

  10. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    gazza     před 4 lety 27.07.2020 18:16 |  
    9 15

    Nechápu do teď zbavení se Škoďáka .Co jsem viděl jeho zápasy z Turecka naprosto super.Navíc 14 zápasů a 10 gólů.Jen ho měli dát ,jako našeho útočníka č.1 .Je to pořád zabiják ,jaký nám chybí.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      PetCC     před 4 lety 27.07.2020 18:27 |  
      6 6

      Tak si dej za domácí úkol analýzu Slavia a Škody, třeba ti to dojde.

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        Marek3     před 4 lety 27.07.2020 19:52 |  
        3 5

        Hele chapu tvuj argument a Skoda neni urcite muj kun ale ferove si musime priznat ze treba v Dortmundu hral vyborne. Mel asistenci a nase hra jeho pritomnosti neutrpela. Naopak, mozna nas nejlepsi vykon v LM. Tim netvrdim ze bych Skodaka rad videl opet v nasem drezu ale mozna ze jeho styl Pro nas zas az tolik nevhodny nebyl.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      Fačín     před 4 lety 28.07.2020 07:40 |  
      6 8

      No, my jsme dali přednost Teclovi, který nám vyrazil dech svojí neuvěřitelnou statistikou 3 gólů za sezonu. Ale prej trhal obrany.

      Způsob zbavení se Škody (a hlavně ten důvod) byl nedůstojný a je ho škoda, byl by pro nás pořád nesmírně platný.

  11. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Ragnarok     před 4 lety 27.07.2020 19:12 |  
    8 18

    OK, je ale třeba splnit sen Masopustovi nebo Teclovi a sehnat jim něco v Augsburgu, Unionu Berlin nebo Brémách. Klidně za symbolické peníze. Nedržet ale pod smlouvou tolik hráčů. Jugas je tohoto takový smutný příklad. Hráč, který je neprodatelný i nedarovatelný a jen se čeká na konec smlouvy. Neodhadla se jeho gáže a takhle to dopadlo.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      Lunaris     před 4 lety 27.07.2020 19:22 |  
      12 2

      Masopustovi asi těžko, když Malínský přišel posílit post křídelníka, kde máme nedostatek hráčů. Maso spolu s Teclem jsou oba hráči základní sestavy, takže srování s Jugasem trochu kulhá.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2020 19:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        Marek3     před 4 lety 27.07.2020 20:00 |  
        1 4

        Jestli se nemylim tak se trener v tomto smyslu nekde vyjadril a zminil se o moznych nabidkach Pro hrace hrajicich na postech Malinskeho (Olayinka a Masopust me hned napadlo). Asi zalezi jak je to aktualni ale da se asi predpokladat ze minimalne v zime nejake odchody budou pokud se budou hrat pohary.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      Boo_SKS     před 4 lety 27.07.2020 20:39 |  
      11 1

      Ono je to tezke.

      Jugas se kupoval na prani predesleho trenera, ktery vyznava diametralne jiny styl fotbalu a preferuje uplne odlisnou typologii hracu. V te dobe byl Jugas hvezdou ligy a to nejlepsi, co v CR slo koupit. Proto prisel za relativne velke penize a jiste dostal i peknou smlouvu. A taky ten podzim pod Silhavym hral vyborne. Neni jeho vina, ze hned po pul roce jeho angazma u nas prisel kouc, jemuz se absolutne nehodil do jeho predstavy fotbalu

      To je zkratka to riziko vymeny trenera, protoze kazdy ma trosku jine predstavy a vzdycky si chce muzstvo vice ci mene pretvorit k obrazu svemu, takze se najde par hracu, kteri se prakticky ze dne na den stanou ze stabilnich clenu zakladni sestavy nepotrebnymi a pomerne tezko se jich zbavuje, protoze maji vysokou trzni hodnotu i mzdu.

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        Sherudan     před 4 lety 27.07.2020 22:04 |  
        4 0

        Mám pocit (nevím, zda se nemýlím), že hlavní Jugasova smůla bylo vážnější zranění právě v době výměny trenérů. Než se dal do pořádku, byli už v sestavě pevně usazeni Trpišovi koně a ke Kubově smůle se žádný z nich "včas" nezranil ani nevypadl z formy.

        • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

          japhy     před 4 lety 28.07.2020 10:52 |  
          2 1

          To ne, až na úplné začátky pod Trpišákem odehrál Jugas prakticky komplet 2017/2018. Nalevo se stopeři dost točili, on hrál skoro pořád. Až v létě se myslím zranil a to byl jeho konec. Plus se konečně uzdravil Deli a chytil Kúdela.

  12. :-)

    Qope     před 4 lety 27.07.2020 20:43 |  
    7 1

    V týmu jsme do teď měli "zlého" Bořila, nyní, díky tomuhle přestupovému období, je náš tým i v tomto celkem slušně posilněn:-) jsem rozhodně rád že Tomáš je u nás, nepříjemný, rychlý, vice než dobrá alternativa k Masopustovi :-)

  13. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Staršina     před 4 lety 27.07.2020 20:51 |  
    10 3

    Poctivě jsem pročetl. Jako vždy hodně různých názorů. Tak zkusím i já.
    Jan Kuchta. Dravec ve vápně, volba místa, pohotové zakončení. Přijde mi určitá podobnost s Petarem Musou. Ve Slavii už působil. Proč ne. Jediné co mně vylekalo, jak se v jednom zápase nechal, snad během patnácti minut, vyloučit. Tenkrát jsem ho nechtěl.
    Ondra Karafiát. Přiznám se, že oněm nevím nic. Přišel zadarmo , tak proč ne.
    Michal Beran. Jasný a pohodový zápas v Liberci. Chvílemi to vypadalo na vylepšení skóre. Jenže po prostřídání Liberce se na hřišti objevil i MB. Jestli si dobře pamatuji, tak nás hlavně díky MB posledních patnáct minut docela točili. Když se komentátoři vyjádřili o zájmu Slavie, tak jsem si ho vymodlil. Uf, ta budoucnost.
    Tomáš Malinský. Prostě EXPRES, lahůdkové centry. Proč ne. Koupit hráče, který je v sestavě ročníku 2019/2020 nepovažuji za úlet.
    Toto vše je jen můj úhel pohledu neodborníka. Naprosto věřím celému našemu vedení a v důsledku dokáži pochopit proč tyto nákupy. Na druhou stranu může dojít i k omylu, ale těch moc nebylo, takže u mně v pohodě.
    Liberec. Proč Liberec ? Zase jen za mně. Zdá se mi, že Liberec hraje velmi podobným způsobem. A to i proti nám. Proto je to s nimi hodně těžký. Oni nezalezou. A to mi napovídá jistou podobnost trenérů a jejich vedení týmů. Co vytrénuje pan Hoftych, tak se hodí do našeho systému. Ani bych se nedivil, až odejde Jindra, že přijde Pavel Hoftych.
    Závěrem. A.Baluta. Jistě výborný fotbalista. Jenže na rozdíl od N.Stancia se ve Slavii nedokázal přizpůsobit. V Liberci se sice hodně zlepšil, jenže.... V tomto případě jsem rád, že nemusím rozhodovat. Věřím vedení. Za sebe bych ho asi promítnul do transakcí a nechal ho Liberci, protože ve středu pole máme a budeme mít lepší hráče. Si tedy myslím.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 03:44 |  
      3 8

      Když píšeš, že "omylů, těch moc nebylo..." - máš to nějak spočítané? Ať už na kusy (fotbalisté) nebo finančně?
      protože my se tady opájíme Jardou Zmrhalem, Alexem Králem a samozřejmě Tomášem Součkem. Ale je nějaký jiný hráč, kterého jsme prodali za dardu? - Milan Škoda šel zadarmo, Josef Hušbauer se vrátil z Drážďan, kde hostoval za pár korun, teď na Kypr finančně taky žádná sláva... Napadá tě, koho dalšího jsme ještě prodali za ranec? Stoch 30, Ngadeu a Deli asi po 80-90? Kdysi dávno Lüftner za 40, Pavlenka za 100, Barák nevím...60? A dál? No, že máme rozpočet přes miliardu, tak celkem žádná sláva. Ještě, že máme Číňany a ještě, že to z nich dokáže JT dostat.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2020 03:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        ColinSKS     před 4 lety 28.07.2020 07:04 |  
        5 3

        barák byl myslím za 80. my prodáváme jen extratřídu, proto těch prodejů nebylo v posledních 2 sezonach moc a když, tak odešli hráčit za pecku nebo ti, co si své ve slávii odkopali. rozpočet je v černých číslech, JT to nedávno potvrdil a i bez číňanů. já jsem celkem v klidu a v ještě větším budu, jak se znova dostanem do CHL. Jen mne sere ten debilní vir.

  14. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    hiker42     před 4 lety 27.07.2020 21:28 |  
    1 2

    Vítej doma, Malino, z tohohle přestupu mám velkou radost. Přichází kat rudejch :)

    Otázkou pro příští sezonu tak pro mě zůstává pozice DM, bude tam hrát Holeš i ve velkých zápasech v Evropě? Chystá se ještě něco?

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      Borgetti     před 4 lety 27.07.2020 21:51 |  
      3 2

      Tak může tam hrát Traore, Karafiát, Zima...

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        fps     před 4 lety 28.07.2020 08:38 |  
        0 3

        jojo, měl být to být někdo z těchto tří, a nebo třeba i Oscar, na DZ máme dost hráčů, takže není důvod tam dávat Holeše, spíš ať ho dávají na beka kde máme málo hráčů, zápasů bude plno, takže si na beku určitě zahraje

        • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

          hiker42     před 4 lety 28.07.2020 09:29 |  
          5 1

          Holeš ani žádnej z výše jmenovaných není čistokrevný DZ. Zima tam nemá odkopáno nic, navíc zatím nemá konstruktivní rozehrávku, takže pro Evropu by to byl naprosto extrémní risk, Traoré DZ může hrát, ale spíš v zápasech proti autobusu ze spodku naší ligy, ne však v play off o ChL nebo skupině evropské soutěže, Karafiát má k tomu postu asi nejblíž a u něj bych se nedivil, kdyby se bral na tuhle pozici, když středních obránců i bez něj máme 5. Oscar mi podle herního projevu a nasazování přijde, že DZ vůbec není jeho pozice. Ještě by to možná mohl hrát Takacs. A pak je tu vlastně Hromada, skleněnka, na které se to nedá stavět.. Na rozlousknutí tohoto postu jsem velmi zvědavej.

          • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

            zeleznik2     před 4 lety 28.07.2020 14:21 |  
            0 0

            Raději žádné experimenty, typu Zmrhal stoper. Ale JT jistě ví, jak to nejlépe poskládat. DZ: Holeš, Ševčík, Traoré a Oscar. Případně Laco. Stopeři: Hovi, Zíma, Frýda a Kúdela, nově Karafiát, ale ten může podobně jako Laco hrát i DZ. Docela jsem zvědavý na alternativy na krajích, máme tam pouze Bóřu a Coufyho. Holeš ani Frýda to nebylo úplně ono.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      eye     před 4 lety 28.07.2020 18:22 |  
      2 1

      No JiT v únoru nebo březnu říkal, že náhrada za Suka se bude hledat v zahraničí. Nedávno také někdo něco naznačoval. Měl by to být asi jediný velký přestup. Jinak jsem spokojen, už jen tu náhradu za Suka podle mě potřebujem.

  15. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    fredydj (přítel SN)     před 4 lety 27.07.2020 21:29 |  
    2 10

    Prosím, tento hráč se jmenuje Tomáš Malinský a né Malínský. Nekomolte mu jméno, děkuji.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      Dennis     před 4 lety 27.07.2020 22:23 |  
      2 0

      To je těžký, na O2 říkali komentátoři při jednom zápasu Liberce, že se ho na to ptali a sám říkal, že se jmenuje Malínský s dlouhým í. Je mi tedy ale záhadou, proč je fotbalově veden jako Malinský. Např. instagram přitom má jako Tomáš Malínský. Každopádně po zbytek toho zápasu mu jeden komentátor říkal Malínský a ten druhý Malinský, klasická komedie alá O2... :-))

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        Dr. Fe1     před 4 lety 28.07.2020 00:56 |  
        2 6

        Jeden můj spolužák měl jméno, u kterého tvrdil, že se má vyslovovat dlouze, i když v občance měl krátce. Prý mu tu diakritiku ukradli úřednící při nějákém přepisu jména resp. už jeho předkům ..... třeba je Malinský / Malínský podobný případ.

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 28.07.2020 01:26 |  
        0 0

        V databázi FAČR je zas veden jako Malinský. Tak nevím. :-D

  16. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Snivec     před 4 lety 27.07.2020 21:34 |  
    7 0

    jestli da Malina gola na sparte, urcite to bude umet oslavit, na to se dost tesim :D

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      ColinSKS     před 4 lety 28.07.2020 06:57 |  
      1 4

      já se těším, kdy to budu moci vidět naživo

  17. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    zeleznik2     před 4 lety 27.07.2020 22:10 |  
    1 1

    Tak nakonec přece jen Tomáš přestupuje k nám, na Letné opět mohou jen brečet. Tomáši vítej a ať se ti daří!!
    Konkurence na křídlech bude podobně jako na ostatních postech, s výjimkou brankoviště hodně zajímavá. Maso, Peter, Provod, Sýkorka a teď Malina..

  18. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    zeleznik2     před 4 lety 27.07.2020 22:15 |  
    6 1

    Docela zaniklo, že se Petar stal po Škoďakovi naším druhým králem střelců, byť děleným. Jsem rád, že jsem jej takto označil již po skončení nástavby, aniž bych tušil, že se ty dvě kola Skupiny o záchranu nedohrají.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      japhy     před 4 lety 28.07.2020 11:09 |  
      0 0

      Škoďák byl taky dělenej, takže tradice.

  19. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Novi.sks     před 4 lety 27.07.2020 22:33 |  
    24 2

    Už jenom to, jak z druhého břehu lítají kyselé sliny, mi stačí k tomu, abych byl za Malinského rád.
    Ostatně i ten výsměch, že bereme jen z Liberce... Oni prostě závidí, však taky musí být hrozně frustrovaní. "Český rybník je vybraný" říkali, "musíme jít zahraniční cestou" říkali... A my mezitím? Vzali jsme realizák a půlku hráčů z Liberce, postavili to na stoperovi, kterého se oni s klidem zbavili (vlastně dvou), záložníkovi, kterého od nich hnali a nakonec to okořenili hráčem, který od nich radši utekl někam za arabama... A s tím válcujeme ligu, máme úspěchy v Evropě, pějí na nás ódy.
    No a kde jsou oni? Prodali pozemky a staví se tam hotel, tým jim stojí na flusalovi, týpkovi co nechce podepsat smlouvu a stoperovi, na kterého nemají :D

    Takže takhle - všichni noví kluci vítejte! Jsem rád, že jste si zvolili tu nejlepší adresu a přeju vám, i nám, aby to bylo epických několik sezón, kdy si spolu užijeme spoustu úspěchů!

  20. ghdfhjd

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 03:26 |  
    2 14

    Teda, pane Karl, vy nás ale zásobujete...
    Začínáme se chovat jako Sparta blahé paměti - rozežraná, nenasytná, skupující téměř každého, kdo kopl do mičudy. Pod smlouvou několik desítek hráčů, z toho x procent na hostování. Snad to dokážeme ukočírovat. Na stranu jednu chápu a uznávám nutnost konkurence, aby hráči cítili tlak, nepolevovali a neustále na sobě pracovali. Na stranu druhou mám trochu obavy, abychom se nepřehřáli, abychom sami sebe nepředběhli, abychom to nepřehnali jako kdysi. Teď se nám daří, zaplaťPB, přeju si, aby se nám dařilo vždycky, ale všechno jednou končí a tak bych chtěl, aby Slavia byla stabilisovaným mužstvem, které nerozhází jedna dvě nepodařené sezóny, kdy by třeba musela platit spoustu hráčů všude možně... A nedejB, kdyby se utáhl kohoutek od našich chlebodárců. Zkrátka a dobře, nejen víra, ale i pokora.
    Teď je všechno zalité sluncem, jasně, hotovo dvacet, třikrát mistři ligy, čtvrtfinále EL, Liga mistrů za námi a tak dál, ale nic netrvá věčně, to bychom měli mít na paměti. No, snad ze mě mluví jen obavy člověka, který se už několikrát těšil na vzestup klubu a nakonec marně... No, snad to všechno dobře dopadne...


    Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2020 03:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: ghdfhjd

      Andreas     před 4 lety 28.07.2020 04:01 |  
      7 1

      Zaujala mě tahle věta: ,,Pod smlouvou několik desítek hráčů, z toho x desítek procent na hostování.'' Takže jsem tě trochu vzal za slovo a podíval se na to. :-)

      V A-týmu nebo na hostování z A-týmu máme celkem 35 hráčů. Z toho zhruba 26 v kádru A-týmu a 9 na hostování z něj (můj odhad, přesný čísla budeme vědět po přípravě). Nepočítám do něj ale Tijaniho, kterému u nás skončilo hostování a ještě nebyl vyjednán jeho přestup k nám, a nepočítám rovněž Červa, Koska, Felipeho a Valentu, který prozatím odehráli za áčko jen pár minut a počítám je tedy spíš jako členy B-týmu (ale klidně si je připočtěte).

      Na hostování tedy: Matoušek, Jugas, Hromada, Beran, Yusuf

      - Na hostování v Liberci se snad konečně chytne Matoušek, jinak asi prodej. Jugase se z nějakýho důvodu nedaří prodat. S Hromadou a Beranem se počítá. Uvidíme co Yusuf.

      Prodej (?): Baluta, Sýkora, Pokorný, Vantruba

      - To jsou hráči, s kterými se asi nepočítá. Možná jen se Sýkorou.

      Když to shrnu, tak bychom potřebovali zeštíhlit kádr tak o 3-4 hráče. Možná jsem jen nenažranej, ale zas jako taková magalomanie mi to nepřijde. Zvlášť když ještě během přestupního období, který trvá až do října, může nejeden hráč odejít.

      • Re: ghdfhjd

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 04:22 |  
        2 5

        Ty "desítky procent na hostování" jsem opravil, zřejmě v době, kdy jsi reagoval, proto se tady trochu rozcházíme, uvědomil jsem si, že s těmi desítkami procent jsem to asi trochu přehnal.
        V tuhle dobu - čtyři ráno - už jen v rychlosti: kdo od nás dneska koupí Jugase, Hromadu, Matouška za původní ceny? Vantruba nenastupuje ani v Příbrami, Pokorný je v Bohemce nejspíš na věčné časy a kdo nám dá za Balutu vynaložených 80 milionů? Matoušek je nejspíš spokojený sám se sebou a kdoví, zda tuhle investici odepíšeme, nebo Matouškovi z perdele do palice dojde, že by mohl něco dokázat... Zatím to vypadá, že Matoušek toho v palici moc nemá.

        • Re: ghdfhjd

          Andreas     před 4 lety 28.07.2020 13:55 |  
          2 1

          S Matouškem souhlasím, nevím jestli se taková neambicioznost dá u hráče odhadnout předem, ale zatim je opravdu zklamáním. Nicméně bych mu dal ještě jednu šanci. A jestli se nepodaří ho probudit ani Hoftychovi, tak už asi nikomu. Co se týče prodejů Baluty, Vantruby, Pokornýho - to jsem spíš nastínil jako ideální scénář - abychom alespoň částečně snížili ztrátu z jejich nákupů. Jestli se to povede nedokážu odhadnout, za původní cenu asi ne, ale něco bychom utržit měli. I tak je ale úspěšnost přestupů vysoká. A ty omyly pochází hlavně ze začátku působení současnýho sportovního ředitele a realizačního týmu - konkrétně z ledna 2018 a léta 2018.

          • Re: ghdfhjd

            knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 14:44 |  
            0 6

            "I tak je ale úspěšnost přestupů vysoká."
            To bych právě rád, kdyby dal někdo dohromady. Protože se tady pořád bavíme tak trochu v nekonkrétních číslech. Pořád se motáme v kruhu, kdy si povídáme o tom, jak jsme skvělí v nákupech/prodejích. Plácáme se po zádech, ale konkrétní data tady nikdo nedal. Já jsem jen pouhopouhý amatér a laik... je tady někdo schopný spočítat alespoň rámcově, za kolik jsme koupili a za kolik prodali? Nebo si budeme pořád jen mazat med kolem huby, jak jsme skvělí, ale bez konkrétních dat? Fakt si vzpomeneš na nějaký prodej hráče, který by stál za to a který jsem nezmínil v předchozích komentářích? Dej tedy ty sám dohromady sumu nákupů a čísla z prodejů, klidně podle neoficiálních dat z novin. nebo budeme jen pořád omílat do nekonečna, jak je "úspěšnost přestupů vysoká?"
            Já jsem také rád, že Slavia prosperuje, že se nám daří, ale posledních pár dnů už je fakt trochu divných.

            • Re: ghdfhjd

              SirCohen     před 4 lety 29.07.2020 13:25 |  
              1 0

              To je výborný, plácneš kravinu a pak to za tebe někdo má dohledávat a vyvracet? :)

              • Re: ghdfhjd

                knl66 (přítel SN)     před 4 lety 29.07.2020 13:36 |  
                0 0

                Holt nejsem filozof, aby ze mě padaly jen perly... :)
                Ano, něco plácnu a někdo jiný to může dohledat... Ale taky nemusí :))

          • Re: ghdfhjd

            knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 14:49 |  
            0 5

            Někde najdi, který hráč k nám přišel, kde je dnes, za kolik korun odešel...
            Hostování? Tam je jasné, že nikdo tomu hráči nedá víc než my a v tom případě část platu mu stále hradíme a jde to z našeho rozpočtu.
            Tak to někdo spočítejte, prosím!


            Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2020 15:13) . Zobrazit původní komentář

            • Re: ghdfhjd

              Andreas     před 4 lety 28.07.2020 17:03 |  
              8 0

              Když to shrnu od příchodu současnýho sportovního ředitele a realizačního týmu:

              Odchody:

              Souček - cca 500 milionů (-10 procent, které pošleme do Havlíčkova Brodu)
              Král - 315 milionů
              Ngadeu - cca 100 milionů (- 20 procent do Botosani)
              Zmrhal - necelých 100 milionů
              Stoch - 40 milionů
              Deli - cca 33 milionů (- 50 procent do Sparty)
              Egil-Flo - 9 milionů
              Hušbauer - nedelých 8 miionů za hostování v Drážďanech, cenu za transfer do Kypru neznáme
              Altintop - 4 miliony, Laštůvka - 4 miliony, Berkovec - 2,5 milionu
              Ščuk, Mešanovič, Linhart, Trubač, Van Kessel, Chaluš - částky neznáme

              Celkem za ochody: cca 1,116 miliardy

              Příchody:

              Stanciu - 100 milionů
              Olayinka - 85 milionů
              Baluta - 70 milionů
              Holeš - 40 milionů
              Zima - 34 milionů
              Hovorka - 31 milionů
              Kolář - 26 milionů
              Oscar - 26 milionů
              Ševčík - 26 milionů
              Matoušek - 25 milionů
              Hellebrand - 24 milionů
              Král - 23 milionů
              Zelený - 22 milionů
              Pokorný - 21 milionů
              Provod - 20 milionů
              Beran - 20 milionů
              Coufal - 18 milionů
              Masopust - 15 milionů
              Vantruba - 13 milionů
              Takács - 13 milionů
              Felipe - 13 milionů
              Kúdela - 10 milionů
              Malinský - 10 milionů
              Kuchta - 5 milionů
              Traoré - 5 milionů
              Karafiát - zdarma
              Yusuf - ?

              Celkem za příchody: cca 695 milionů

              V bilanci samozřejmě není zohledněno to, že plno těch hráčů nám vykopalo Ligu mistrů, tituly, poháry, čtvrtfinále EL. A z případných dalších přestupů některých hráčů máme procenta (Souček, Král...).

              • Re: ghdfhjd

                knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 17:44 |  
                1 5

                No vidíš, že to umíš :)
                Asi bychom se v některých případech mohli trochu přít o částky, ale to už je jedno. Oceňuji tvůj přístup, klobouk dolů a děkuju!

                • Re: ghdfhjd

                  Andreas     před 4 lety 28.07.2020 19:06 |  
                  2 0

                  Není zač a taky díky za diskusi, myslím, že byla přínosná. :-)

                  K těm částkám, respektive k tomu seznamu bych jen dodal, že nejsem insider, takže jsem je musel hledat v různých článcích, případně na transfermarktu a to samozřejmě není nepřesnější. Uvedu příklad: Takács. V médiích se psalo o 26 milionech, načež finanční ředitel Slavie tweetoval, že přestup Takácse byl hodně pod milion euro. Takže těch 13 milionů je odhad, reálně mohl stát i o 2-3 miliony víc. U Matouška se zase psalo o 40 milionech, nedávno tu ale jeden z insiderů psal, že bez různých bonusů to nakonec bylo 25 milionů. To jen pro úplnost

                  • Re: ghdfhjd

                    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 19:23 |  
                    3 1

                    Ty rozdíly vezmi čert, pár milionů sem, pár milionů tam, to už nehraje roli. Oceňuji jednak práci, kterou sis dal s vyhledáním a jednak samotný přístup, kdy jsi dodal věcné argumenty. Díky.

                  • Re: ghdfhjd

                    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 29.07.2020 02:02 |  
                    0 1

                    Nic ve zlém - schází ti tam Marko Alvir. Ale to ber jen jako malé doplnění.


                    Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2020 02:12) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: ghdfhjd

                      Andreas     před 4 lety 29.07.2020 02:58 |  
                      0 0

                      Máš pravdu. Na transfermarktu je jeho odchod veden jako přestup ze Slavie B, takže jsem to přehlídnul.

              • Re: ghdfhjd

                witty13     před 4 lety 29.07.2020 09:39 |  
                0 0

                Super práce ! Chybí tak také Jaro Mihálik, a je zřejmé, že ne všechny částky se dozvíme (například z peněz za Součka dostane něco i Žižkov, jelikož tam hrál před dosažením 21 let, takže má nárok na výchovné).

                Ale myslím, že to co je z toho jasně vidět j to, že ty největší přestupové bomby jsou příchody předchozích realizačních týmů (Zmrhal je odchovanec, Souček vlastně také) - až na Alexe Krále. Takže když shrneš to, za kolik náš realizační tým nakupuje a za kolik jsou jím vybraní hráči prodáváni, zjistíš, že to zas tak horké není.

                Ale abych byl úplně objektivní, Součkova hodnota vyletěla raketově díky stylu JiT, a Král je čistě jejich práce, takže ty dva nejobjemnější a nejdražší přestupy by se jim počítat měli. Spíše jsem zvědavý, jak to bude za rok, za dva. Kde budou ceny hráčů jako je Coufal, Hovorka, Masopust, Baluta, Matoušek, Hellebrand (samozřejmě pokud někam přestoupí).

      • Re: ghdfhjd

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 04:24 |  
        1 6

        A když píšu "pod smlouvou", tak fakt nemám na mysli jen hráče áčka. A že to už tady v minulosti taky bylo - za KJ jsme měli "pod smlouvou" snad 50 - 60 hráčů.

        • Re: ghdfhjd

          ColinSKS     před 4 lety 28.07.2020 06:56 |  
          1 4

          tuto dobu raději nepřipomínat!! :)

        • Re: ghdfhjd

          Snivec     před 4 lety 28.07.2020 08:06 |  
          4 0

          myslis pod smlouvou mlade hrace, ktere si vyhledneme jako budouci hrace do Acka, kteri se rozehrajou na hostovackach, abychom si je pri odchodu nekterych hracu do Acka stahli? To mi prijde jako spravny postup. Pak tady mame hrace, ktere trener podedil Jugas, Sykora a hraci, kteri se uplne nechytli Matousek, Baluta, Pokorny.... ne kazdy prestup se povede, maji u nas slusnou smlouvu, nechteji prestoupit do horsiho, nebo jim chceme dat jeste sanci. Vazne mi to neprijde tak hrozne, urcite jeste nekdo do konce prestupniho terminu odejde, ted jsme hrace privadeli, aby tym byl co nejdrive pohromade a po priprave budou jeste odchody. Neboj se, dobre to dopadne ;)

          • Re: ghdfhjd

            knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 12:37 |  
            0 4

            K tvým prvním větám: vždyť přesně tohle říkala kdysi Sparta. Snad to nebude ve stylu, že když dva dělají totéž, není to totéž a my to budeme dělat trochu jinak. Také si pod sebe stáhla kdejakého mlaďase... A když si vezmeš, že jen tebou uvedení tři hráči přišli dohromady asi za 150 milionů :( a nedostali jsme z nich zatím nic, jen nějaké hostování a na 90% jim hradíme část platu... (40+80+30?)

            • Re: ghdfhjd

              necich     před 4 lety 28.07.2020 19:12 |  
              2 2

              Tak je jasné, že Sýkora a Baluta zadarmo neodejdou, za nákupku asi ne. Nad Matouškem bych hůl určitě nelámal.
              Z druhé strany, za kolik k nám přišel Alex Král, Ngadeu, Simon, Souček, Zmrhal ? Fotbal není prostě jako prodávat boty nebo vysavače...:)

      • Re: ghdfhjd

        witty13     před 4 lety 28.07.2020 09:31 |  
        0 2

        Já asi souhlasím s vyzněním příspěvku, ale ve vesmíru, kde žiju já jsou aktuálně potvrzeni na hostování Matoušek a Jugas, jedná se o hostovačce Pokorného v Bohemce (nebo přestup) a vím, že na odchodu je Baluta. Beran dostane šanci v přípravě a uvidí se. Yusuf je pokud vím stále naším hráčem a kromě nějakých spekulací se zatím nic neděje. Hromada se připravuje s A-týmem. Ty tvá jména, psaná jako jasné hostovačky mě trochu zarazily.

        • Re: ghdfhjd

          necich     před 4 lety 28.07.2020 12:00 |  
          1 0

          Tak jsou tam určité spekulace nicméně i JT potvrdil, že po kondičním soustředění dojde k dalšímu zeštíhlení kádru.

          • Re: ghdfhjd

            witty13     před 4 lety 28.07.2020 12:52 |  
            0 0

            To nikde nerozporuji, ale nikde neni napsano ze to budou Hromada Yusuf a Beran. Respektive bych se vsadil ze zrovna tato trojice to nebude

            • Re: ghdfhjd

              necich     před 4 lety 28.07.2020 18:59 |  
              1 0

              Já se nesázím, ale že to budou tebou jmenovaní je vcelku reálné.

        • Re: ghdfhjd

          Andreas     před 4 lety 28.07.2020 13:41 |  
          1 0

          Co se týče Berana, tak oficiální stránky Liberce tvrdí, že Beran určitě zůstane na hostování:

          ,,Do pražské Slavie přestupuje i mladý záložník Michal Beran, který se zapojí do přípravy červenobílých, ale dle dohody se vrátí do Liberce na hostování.''

          Viz: https://www.fcslovanliberec.cz/clanek.asp?id=Slovan-vstupuje-do-letni-pripravy-s-jakym-kadrem-12986

          To, že na hostování půjdou Hromada s Yusufem je jen můj odhad. Prodávat je tohle přestupní období určitě nebudeme, ale čekal bych, že se v kádru neudrží.

          • Re: ghdfhjd

            witty13     před 4 lety 28.07.2020 15:14 |  
            0 0

            Na nasem webu se pise zase to, ze ve hre je varianta, ze odehraje podzim v Liberci... oficialne nikdo zatim nic nerekl...

    • Re: ghdfhjd

      ColinSKS     před 4 lety 28.07.2020 06:55 |  
      3 4

      souhlasil bych s Beranem, toho jsem do zápasu s námi neznal. nicméně doufám, že jeho angažování nebylo na základě jednoho zápasu. Jinak Karafiát byl zadarmo, Malinskýho jsme sledovali dost dlouho si myslím a na kraje moc lidí není a Kuchtu si JiTVCD vyloženě přál do trojky s Teclíkem a Musou. Třeba zkusíme občas 3-5 -2 a tam se dva forwardi budou hodit. spíš mám obavy z přetlaku stoperů, protože Hovorka se dostane co nevidět do kondice.

      • Re: ghdfhjd

        Pepino44     před 4 lety 28.07.2020 10:02 |  
        1 2

        Do kondice se Hovorka dostane brzo, ale do herní pohody ? Nechci strašit, přeji mu jen to dobré, ale asi by to byl jeden z málo hráčů, kteří by po tak těžkém zranění se dostali do bývalé formy. Ono vše chce nějaký čas. Jinak si přeji abych byl zbytečný pesimista, protože dobrých hráčů není nikdy dost.

  21. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    ColinSKS     před 4 lety 28.07.2020 06:47 |  
    1 4

    my ten liberec za poslední 3 roky tedy slušně vybrakovali .... prakticky komplet mužstvo

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      JaraK     před 4 lety 28.07.2020 11:05 |  
      3 0

      Jenom taková perlička - je to tak tři týdny, co jsem tady na diskusi od někoho (nevzpomenu si na nick) četl, že z Liberce najisto přijdou hráči, kteří teď opravdu přišli. A dokonce tam bylo i to pořadí, v jakém přijdou a proč. Tomu říkám insider:)

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      zeleznik2     před 4 lety 28.07.2020 14:43 |  
      3 0

      Je vidět, že to tam dělají dobře ne? ikdyž mají tři tituly, domácí pohár i úspěchy v Evropě, sice trochu staršího data, vždy bojovali o špičku v lize. A to i přestože, hodně hráčů odešlo. Rozpočet se sám nezaplatí.

  22. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Fačín     před 4 lety 28.07.2020 07:16 |  
    12 3

    Tak Tomáši vítej. Momentálně asi jeden z nejlepších dostupných "hotových" hráčů v lize. To by mohl být první přestup letošního léta, u kterého bych se nebál použít výraz "posila". Možná i do základu.

    Jen jsem zvědav, jestli to náhodou není určitý signál k Sýkorovi. Typologicky podobný hráč, akorát že Sýkora je univerzálnější a mladší. Uvidíme, můj tip je, že tímto se místo pro Sýkoru zavřelo a tím pádem očekávám jeho odchod.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      cunak     před 4 lety 28.07.2020 09:44 |  
      0 3

      Příteli, jako jeden z mála s Tebou většinou souhlasím. Tentokrát ale ne.

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        Fačín     před 4 lety 28.07.2020 10:11 |  
        3 3

        Dobře, děkuji, beru na vědomí. S čím konkrétně teď zrovna nesouhlasíš?

        • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

          cunak     před 4 lety 29.07.2020 09:19 |  
          1 11

          Nechápu, proč máš za takovýto nevinný dotaz palce dolů...
          Takže:
          1) Na místo Malinského máme lepší a odzkoušené hráče Masopusta, Olayinku a hlavně Sýkoru.
          2) Malinskému se v podstatě výrazně nadprůměrně povedla jedna půlsezóna, kdy navíc těžil ze souhry s Balutou. Před tím byl průměrným prvoligovým záložníkem a nadprůměrným druholigovým záložníkem. V jeho věku už je malá šance na další výrazné zlepšení.
          3) Jeho chování na hřišti není dle mého soudu slučitelné s postavením hráče Slávie Praha. Přece nám na Řepkovi, či Limberském vadí i něco jiného, než že hrají za konkurenci, ne?

          • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

            Fačín     před 4 lety 29.07.2020 10:32 |  
            5 4

            Palce neřeším, mám tu pár svých stalkerů, který mi je dávaj jen z principu, ať si to užijou, jestli je to baví.

            1) Máme, ale Masopust neodtáhne všechno, Olayinka může odejít (zájem má prý Stuttgart a asi nebude sám) a jak to dopadne se Sýkorou, to asi zatím nikdo neví (možná Trpišovský).

            2) Víceméně souhlasím, důležité je, aby si tu formu z posledního roku dokázal udržet.

            3) Co na to říct, víceméně souhlasím. Doufám, že se třeba bude chovat líp, nebo že jeho výkony budou takový, že si toho ani nevšimneme...

            • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

              Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 29.07.2020 10:37 |  
              3 3

              Za to, že palce neřešíš, ti dávám jeden veliký a absolutně anonymní palec nahoru. Fakt vůbec nechápu, proč to někteří řeší. :-)

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        ColinSKS     před 4 lety 28.07.2020 12:33 |  
        3 4

        sýkorka není malinský. malinský je motorová drzá myš s velice dobrým centrem. ač jsem v sýkorku osobně věřil, tak mne nepřesvědčil. nevím úplně co to je, ale je to pocitovka.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      japhy     před 4 lety 28.07.2020 11:41 |  
      0 1

      Za této situace tu Syky asi fakt nezůstane, byl by tady jen jako alternace za Bořila, což asi nedává smysl nikomu. Teoreticky by tu byl i platnější, než Malina, zahraje jak pravý křídlo, tak levýho beka, teda posty, který nemáme kvalitně zálohovaný (se Zeleným jsem se už tak nějak rozloučil).
      Za Malinu jsem extrémně rád a doufám, že se v něm nespletu jako v Horovi :) Dost jsem divil, že ti blbci z druhýho břehu ho neudělali už v zimě.

  23. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    zeleznik2     před 4 lety 28.07.2020 14:05 |  
    4 1

    Další případná posila z Karviné Ondřej Lingr, dále TOLUWALASE EMMANUEL AROKODARE a Tijani. No před měsícem se v médií pozastavovali nad tím, že nikoho nepodepisujeme. Tohle je myslím, pádná odpověď..

  24. Re: Soupeři

    zeleznik2     před 4 lety 28.07.2020 14:12 |  
    3 4

    Plzeň: dva Slováci zadarmo, plus Hybš z Liberce
    Sralta: jen Bulhar Minchev. Odmítli: Novák, Malinský, Škrtel. Proč skoro nikdo nechce na Letnou?

    Jinak podle Vojtěcha není důvod k panice, nevím, ale už celkem přes 15 500 nemocných od března, další regiony Prachatice nebo Jihlava hlásí nové případy, fotbal bez diváků až do odvolání, reprezentace míří na Slovensko. Ale máme to pod kontrolou..

    • Re: Soupeři

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 28.07.2020 15:06 |  
      6 1

      U chátry si ještě zapomněl ne nový autobus, který v nejhorším zaparkují před bránu, asi největší posila . Jinak s naším posilováním jsem spokojen.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2020 15:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Soupeři

      nedbal     před 4 lety 28.07.2020 21:13 |  
      5 1

      Trochu se bojím, že si tohle mistr rosický nenechá líbit a všem ukáže, že i on dokáže přivést z Liberce, koho si zamane a vykoupí toho jejich brankáře, co chytal v poháru. Kromě toho, že by se jim možná doopravdy hodil třeba na to, aby výkopy jejich dosavadní jedničky nelítaly do autu ještě na vlastní půlce.

  25. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    naplavnik     před 4 lety 28.07.2020 16:37 |  
    6 1

    Určitě zajímavý hráč jako alternace k Masovi, který dost možná ještě stihne jít zkusit štěstí ven. Zahraje si snad i v evropských zápasech, příjde mi ještě více do tahu, jak Maso. Uvidíme a určitě se hlavně těšíme na derby. :-)

  26. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    Lunaris     před 4 lety 28.07.2020 22:06 |  
    8 1

    Takže Malínský s dlouhým í, kdyby to bylo jinak, tak si to nedá na sociální sítě. Že to má blbě registrovaný FAČR, u téhle organizace asi nepřekvapí.
    Že se chováme rozežraně, nenasytně a skupujeme kde co jako dříve Sparta... jednak si to úplně nemyslím, ale i kdyby ano, tak s tím problém nemám. Spíš si ale myslím, že jsme najeli na správnou strategii exportního klubu, který bude prodávat hráče, což v českém fotbale ani jinak nejde. Příchody mladíků všechny ok, u některých se můžeme spálit, ale cesta je to správná. Zbytek pak starší hráči, kteří mají předpoklady zapadnout do systému. Karafiát podle všeho umí kopat oběma nohama, což je moc dobrá věc, na stoperu může hrát vpravo i vlevo. Malinský rychlostní typ, který se hodí do moderního fotbalu. Technicky tam jsou samozřejmě rezervy, ale rychlostí, běhavostí a pracovitostí se dá spoustu nedostatků nahradit. Kuchta i Beran mladí kluci se zmíněným exportním potenciálem a mladší náhrady za Tecla a Ševu. Mně to smysl dává. Kádr sice je široký, ale teď v přípravě má každý příležitost si říct o místo, termínová listina je navíc vražedná, široký kádr bude potřeba (snad budeme hrát skupinu poháru). Hráči sami pak musí vědět, za jaký klub hrají a podle toho k tomu přistupovat.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      Dr. Fe1     před 4 lety 29.07.2020 00:15 |  
      4 17

      Já bych si to pamatoval tak, jakože Malínský to má dlouhý (jako ostatní slávisti), zatímco například Rosický to má krátký a měkký (jako ostatní sparťani).

  27. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    iwanowicz     před 4 lety 29.07.2020 09:19 |  
    9 1

    Tak posily od zacatku v přípravě, kádr i po obměně obrovsky naslapanej a Rosický jen cumi, jak to Nezmar umí. :)

  28. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    zeleznik2     před 4 lety 30.07.2020 14:25 |  
    0 2

    Tak podle SPARTU ta přestupová částka za čtyři hráče činila dohromady 40 miliónů. Jinak Čelůstka prý míří na Letnou a uvažovaná náhrada v případě odchodu Ondry Koláře Trmal, přestupuje do Portugalska.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      kjandourek (admin)     před 4 lety 30.07.2020 14:32 |  
      8 1

      O Trmalovi jako o náhradě za Ondru snad nikdy nikdo neuvažoval, ne? Hra nohama jeho předností rozhodně není....

      • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

        zeleznik2     před 4 lety 31.07.2020 13:51 |  
        0 1

        Ne jen to psali ve Spartu.

  29. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    cheero     před 4 lety 30.07.2020 17:37 |  
    0 2

    My si děláme farmu z Libe a West si ji začne dělat z nás :))

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      cheero     před 4 lety 30.07.2020 17:51 |  
      2 2

      Suk tam přetáhne půlku Slávky. Cufovi bych to taky přál,aby se tam chytil.

  30. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    gazza     před 4 lety 31.07.2020 03:50 |  
    0 3

    Jo West Ham jede, Coufal a ještě někdo .Proč ne ,Coufal si to sakra zaslouží .V pohodě.

  31. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    gazza     před 4 lety 31.07.2020 04:31 |  
    0 4

    Navíc komu nyní budu fandit v PL .Spurs fandím od 75 -tého ,ale WHU mě vždy byl sympatický .Ať před tím s Bobby Moorem ,Petersem ,Hurstem , nebo po tom se starým Frankam Lampardem ,Trevorem Brookingem ,bratry Taylorovými atd .

  32. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    gazza     před 4 lety 31.07.2020 07:13 |  
    0 9

    nyni jsem si prochazel ve fanshopu vychazkovou kolekci od pumy .To je sila ,nic strasnejsiho jsem nevidel .V pohode umbro bylo lepsi .

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      gazza     před 4 lety 31.07.2020 07:46 |  
      0 7

      Tak takove kolekce se delali za bolseviku .Vzdyt to vypada ,jako by vylezli z tiskarny ! Hnus.

  33. Re: výprodej?

    zeleznik2     před 4 lety 31.07.2020 13:54 |  
    0 4

    Doufám, že nepřijde do třetice. Už se píše že:
    Coufy - West Ham, Brighton nebo Southampton?
    Peter - Wfl Stuttgart
    Baluta - Polsko? Maďarsko?
    Maso: West Ham


    Komentář byl uživatelem upraven (31.07.2020 13:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: výprodej?

      Marek3     před 4 lety 31.07.2020 14:35 |  
      1 3

      Hele s Balutou se asi moc nepocitalo ikdyz me to celkem mrzi. Masopusta mam rad ale Malinsky-Sykora je plnohodnotna nahrada. Coufal si to uz zaslouzi a snad bychom ho take nahradili. Ja doufam ze neodejde Olayinka (alespon do pristiho prestupaku) a pokud ano tak bych uvital Lingr a pak hlavne duo Stanciu-Sevcik.

      • Re: výprodej?

        zeleznik2     před 4 lety 31.07.2020 14:43 |  
        1 3

        Uvidíme, jen doufám, že zase neprodáme půlku základní jedenáctky. Petera a Masopusta bych asi za velmi dobrou nabídku pustil, náhradu máme: Provoda, Malinského nebo Hellebranda. Baluta je víceméně jasný.

        • Re: výprodej?

          cunak     před 4 lety 01.08.2020 11:16 |  
          1 7

          Chtěli jsme cestu á lá Liberec (já tedy ne), tak ji máme :(.

          • Re: výprodej?

            Edenjejenjeden     před 4 lety 01.08.2020 11:37 |  
            4 0

            Uvědomuješ si vůbec cunaku ,že i fotbalový klub si na sebe musí vydělat (alespon částečně) ,a že ty hráče ,o které je zájem ,několikanásobně zhodnotíme? Nikdy nebudeme Real nebo Barcelona ,vždy od nás budou hráči odcházet, a odcházeli i v minulosti ,ale teprve ted hráče prodáváme za opravdu pořádné peníze. A pokud tomu tak bude i nadále a hráči budou odcházet do renomovaných klubů ,za pořádný balík ,nemám s tím nejmenší problém .A v neposlední řadě je to i obrovská reklama pro Slavii.

            • Re: výprodej?

              cunak     před 4 lety 01.08.2020 11:47 |  
              1 4

              Ale mně nevadí, že prodáme třeba Součka, který si u nás své odsloužil. Koneckonců ani Coufala, či Masopusta. Vadí mi, že hráči do Slávie míří a rovnou říkají, že jejich hlavní motivací je přestup zase někam dál. A pak hrajeme každou sezónu s jedenáctou z poloviny novou. A těžko říci, že slávistickou... Příklad z minulosti, nezatížený dnešním vedením: Karel Poborský i Vláďa Šmicer hráli za Slávii. Myslím si, že objektivně byl KP lepší fotbalista. VŠ ale byl větší Slávista a člověk mu fandil určitě více - alespoň já.

              • Re: výprodej?

                wimpy     před 4 lety 01.08.2020 12:03 |  
                5 0

                Bylo by hezký, aby třeba do Realu chodili mladí kluci s tím, že je jejich sen kopnout si za Slavii. Obávám se, že se to asi nestane. :-)

                • Re: výprodej?

                  cunak     před 4 lety 01.08.2020 13:53 |  
                  1 4

                  Můžou být, byli, jsou a budou kluci, co je jejich snem hrát za Slávii. A když se ukáže, že jsou fakt dobří, půjdou svá nejlepší léta strávit do toho Realu (Liverpoolu, West Hamu, Atletika). A pak se třeba na stará kolena vrátí. A pak mohou byt kluci, kteri to maji predem nalajnované po roce: Hradec-Liberec-Slavia-Turecko. Kde zaplati vic.

                  • Re: výprodej?

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 01.08.2020 14:09 |  
                    5 0

                    A byl bys radši, kdyby sem chodili kluci, jejichž motivací je dohrát to tady? Už se dál nezlepšovat, protože si splnili sen?

                    Podle mého názoru bude lepší, když sem budou chodit kluci, kteří budou mít motivací se dál zlepšovat... budou vědět, že angažmá u nás jim může (ale nemusí) vynést přestup do TOP ligy, ovšem když na sobě budou makat a půjdou herně nahoru.... a při té příležitosti tady střihnou dva tři tituly, či double a zažijou tu nějakou tu ligu mistrů...

                    A samozřejmě ideální bude, když budou tak uvědomělí jako Souček, či Kolář, takže v okamžiku první nabídky podepíší novou smlouvu na dlouhou dobu (a samozřejmě pořádný balík)... a půjdou za půl roku, či za rok za pořádný ranec :-)

                  • Re: výprodej?

                    wimpy     před 4 lety 01.08.2020 16:08 |  
                    5 0

                    Jistě. Jak píše níže Karel, fotbalista by měl mít ambice, slávista ty nejvyšší. Navíc je třeba být realista, kluk z Moravy, který se už jako dospělý dostane do Slavie, si k ní teprve začíná budovat vztah. A na to potřebuješ léta a emoce. Věřím tomu, že třeba Coufal tady toho zažil tolik, že už má Slavii pod kůží. Vaniak, Škoda nebo Vlček k nám přišli už v pozdějším věku, přitom nepochybuji, že už jsou slávisté napořád. Na druhou stranu jsou hráči, kteří tu strávili sezonu, dvě, šli ven a za pár let klidně půjdou na Letnou a minulost vůbec nebudou řešit.

                    • Re: výprodej?

                      cunak     před 4 lety 01.08.2020 18:14 |  
                      1 4

                      Však já netvrdím, že slávista = odchovanec Slávie. Podle mne jsou třeba Škoda, nebo Hušby mnohem větší slávisti, než Král, či Kuchta. O Turynovi a Dočkalovi nemluvě.

                      • Re: výprodej?

                        wimpy     před 4 lety 01.08.2020 18:28 |  
                        5 0

                        Budu spokojen, když budou v týmu vždy dva až tři srdcaři, jako třeba Souček nebo Zmrhal a pár takových, kteří se slávisty stali, jako třeba Bořil nebo Coufal.

                        • Re: výprodej?

                          cunak     před 4 lety 01.08.2020 18:42 |  
                          1 3

                          Po posledních čistkách tam ovšem z první skupiny není nikdo, z druhé snad Bořil a Kolář. Proto nejsem spokojen.

                          • Re: výprodej?

                            wimpy     před 4 lety 01.08.2020 18:59 |  
                            4 0

                            Vidíš, to máš asi pravdu.

                          • Re: výprodej?

                            kjandourek (admin)     před 4 lety 01.08.2020 19:34 |  
                            7 0

                            Standa Tecl je od mládí slávista... někde v rozhovoru říkal, že kdyby ho Slavia třikrát vyhodila a pak mu hodila laso počtvrté, tak by opět neodmítl....

                            • Re: výprodej?

                              cunak     před 4 lety 01.08.2020 19:51 |  
                              1 3

                              Omlouvám se - na Standu jsem zapomněl. Ten patří do první skupiny.

                        • Re: výprodej?

                          lubi34     před 4 lety 01.08.2020 19:15 |  
                          3 0

                          wimpy jsem z mesta kousek od svinibrodu a bera se opravdu slavistou nestal az po prestupu do SKS to mi ver byl jsem 2x s nim na besede a je od mladi SLAVISTA

                          • Re: výprodej?

                            wimpy     před 4 lety 01.08.2020 20:26 |  
                            1 0

                            Pak tedy máme srdcaře. :-)

                          • Re: výprodej?

                            Leksel     před 4 lety 01.08.2020 21:36 |  
                            1 0

                            Takže Béřa už měl sešívaný genetický dispozice, který se naplno manifestovaly až v edenský domovský aréně. :-)

              • Re: výprodej?

                necich     před 4 lety 01.08.2020 21:34 |  
                3 1

                Píšeš, že KP byl objektivně lepší než VŠ, jak se to pozná? Úspěchy. Kolik získal kdo titulů ? VŠ má titul z ČR, Francie, Anglie, navíc má nepřekonatelný trumf. Zisk LM.

  34. Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

    cunak     před 4 lety 01.08.2020 14:56 |  
    1 5

    Ano, byl bych rad, kdyby kostru tymu ti, co se cítí byt slávisty. Ti druzí Je pak mohou krátkodobe doplnit.

    • Re: Z Liberce přestupuje do Slavie rovněž Tomáš Malinský

      cunak     před 4 lety 01.08.2020 14:57 |  
      0 3

      To byla odpoved kjandourkovi.