Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořadí

Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořadí.

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Ados     před 4 lety 24.07.2020 10:07 |  
    4 0

    To je zase kočkopes.

    Nevíte, jestli se budou se započítávat statistiky z této sezóny?

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      kjandourek (admin)     před 4 lety 24.07.2020 10:10 |  
      10 0

      Ve sportu dnes stojí: Zůstanou zachovány všechny individuální a týmové statistiky, ovšem pořadí se nevyhlásí. Pouze držitel mistrovského titulu a účastníci evropských pohárů....

      Takže asi ano, započítávat se budou - bylo by to proti logice věci, vždyť se ty zápasy odehrály...

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        vršek     před 4 lety 27.07.2020 13:13 |  
        1 0

        Hlavně, jak jsem napsal níže - zmizí 25 bodů rozdílu na konci soutěže...

  2. Ryba smrdí od hlavy

    JS (přítel SN)     před 4 lety 24.07.2020 10:15 |  
    21 3

    Fraška, fraška, totální fraška.

    Máme rok 2020, a v odpovědných funkcích různých veřejných institucí, LFA a FAČRu nevyjímaje, stále sedí naprosto nekompetentní osoby, které místo nějaké osobní zodpovědnosti vyvozují jediné: míru servility k chlebodárci, se kterou už se navíc ani neobtěžují skrývat. A tenhle princip pak prorůstá níže, a níže, až je celý systém naprosto paralyzován neschopností a osobními ambicemi na úkor veřejných.

  3. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Victory     před 4 lety 24.07.2020 10:44 |  
    19 1

    Takže všechny statistiky budou zachovány, bude vyhlášen mistr a další účastníci pohárů, ale pořadí se vyhlašovat nebude.... Svobodo, už to vážně vzdej :-(((

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      bramburek (přítel SN)     před 4 lety 24.07.2020 11:01 |  
      17 2

      Jak klíště, neschopák odpornej... přijde mi jak ten "nikdy neodstoupím, nikdy... nechť si to všeci zapametajů"... asi nějakej novej trend, jak se tam tyhle kreatury držej zuby nehty...

      Tam by měla bejt skutečně respektovaná, nezávislá osoba na jakýmkoli klubu...

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      bongor     před 4 lety 25.07.2020 10:43 |  
      2 0

      Svoboda,už to neber!

  4. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Staršina     před 4 lety 24.07.2020 11:19 |  
    13 0

    Po přečtení včerejšího článku mi opravdu zatrnulo. Pořadí mně nezajímá. Když se řekne MISTR, tak všichni normální, ne ti z druhého břehu, pochopí kdo byl první. Jenže při výmazu ročníku ze statistik, jsou ohroženy naše rekordy, včetně Ondry. Dnes má LFA zasedat. Snad bude potvrzeno to, co psal přítel kjandourek.
    K tomu co se děje ve fotbalovém vedení se nemá ani cenu vyjadřovat. Ještě větší hrůza než jsem si myslel.

  5. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Ragnarok     před 4 lety 24.07.2020 11:21 |  
    25 0

    To je ale zvláštní, že v Německu se nic nestalo, v Anglii se nic nestalo, ale tady se dva týmy, co se jim to hodí nakazí. Starka je proti nim člověk s duchem sportsmana.
    Chtělo by to stanovit pravidla. Domluvit s hygienou, že do 5 lidí neuvalí karanténu a pokud někdo bude v koroně podruhé tak buď bude hrát s béčkem, nebo kontumace. To by se totiž nový ročník ani nemusel začínat. A pokud má potřebu se někdo stýkat s lidmi s ohniska, nebo pít jedním brčkem s nějakými flundrami, tak ať nedělá profesionálního ftobalistu.
    Prfesionální fotbalista je nadstandardně zajištěn, tak má i nadstandardně pečovat o své zdraví a nelézt na šachtu ani se neúčastnit nějakých techtle mechtle.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      rak (přítel SN)     před 4 lety 24.07.2020 12:22 |  
      6 1

      Souhlasím, kromě toho Starky. Není vyloučeno, že si to zařídil takto chytře. Pravděpodobnost, že Černý Petr zůstane Příbrami byla vysoká.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Jarda66     před 4 lety 24.07.2020 12:59 |  
      11 0

      Já bych i případě Covidu dodržoval pravidla, jako při jiných příležitostech. Nemůže nastoupit A tým? Vemte B... Nemůže ani B? Vemte dorost... Nemůže ani dorost? Kontumace a nazdar!

      Ono by se pak vidělo, jak by kluci byli pohromadě na hotelu bez možnosti se nakazit. Za poslední týden bylo v dolech OKD rušno. Přijela exkurse z Příbrami, Karviný i Opavy a pak to takhle dopadá. Ale kdyby při karanténě přišla kontumace? Hádám, že by chodili na exkurse tak maximálně k obvoďákovi na testy na Covid (v nadsázce řečeno samozřejmě)...

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      witty13     před 4 lety 24.07.2020 14:27 |  
      8 1

      Souhlasim vicemene se vsim, az na Jardu Starku. On je to chytrej kluk ten Jarda, a ja si myslim, ze to byly penize Jardy. On vi, ze to vsichni cekali od Pribrami, tam to proste neslo. Karvina byla po karantenach cista, tak ten cernej Petr zbyl na Opavu. Prece jenom, hrat na hristi, to je nejiste. Jak v pohadce o Silene smutne princezne, Valka stoji hodne penez, kdyby aspon clovek vedel ze ji vyhraje.

      Proste a jednoduse, jedou v tom vsichni tri ohrozeni sestupem. Kdo to vymyslel nevim, ale jsem si jisty, ze Pribram v tom ma prsty minimalne stejne jako ti druzi dva... prece jenom hrat FL a FNL, to je rozdil, a money talks

  6. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Ragnarok     před 4 lety 24.07.2020 11:24 |  
    22 0

    Svoboda je exklusivní v tiki taka. Ten by z fleku zapadl do šílené show psychopata Bejra. Ty vlasy dozadu, ksicht jak po třech krabičácích, narvaná košile a malé kalhoty, mastnota, nechutnost... Ředitel ligy.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 24.07.2020 12:19 |  
      11 0

      Já sice nevím, kdo je psychopat Bejr, ale ten Svoboda vypadá jak vekslák z dob slávy Ivana Jonáka. :-)

  7. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Virgil1956     před 4 lety 24.07.2020 11:39 |  
    21 1

    Tak nevím, školy nemám, ale selským rozumem je to tak easy:

    1. Slavia Praha
    2. Viktoria Plzeň
    3. Sparta Praha
    4. FK Jablonec
    5. Slovan Liberec
    6. Baník Ostrava

    7. Dynamo Č. Budějovice
    8. Bohemians Praha 1905
    9. 1. FC Slovácko
    10. Mladá Boleslav

    11.-16. nedohráno

    Sedí tam opravdu taková hovada? To byla řečnická otázka, prosím, neodpovídat :)

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      kjandourek (admin)     před 4 lety 24.07.2020 11:53 |  
      7 0

      No... já tedy mám zafixováno:

      7. Mladá Boleslav (vítěz prostřední skupiny)
      8. Bohemians (poražený finalista)
      9. Dynamo Č.Budějovice (poražený z prvního dvojzápasu, lépe umístěný po základní části)
      10. Slovácko (poražený z prvního dvojzápasu, hůře umístěný po základní části)

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        Virgil1956     před 4 lety 24.07.2020 12:04 |  
        4 0

        Tak jo, máš pravdu. Bral jsem výsledky prostřední skupiny po základní části.

        • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

          kjandourek (admin)     před 4 lety 24.07.2020 12:17 |  
          4 0

          Jinak samozřejmě naprostý souhlas s Tvými otázkami - řečnickými, vyřčenými i nevyřčenými :-)

  8. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Cross     před 4 lety 24.07.2020 12:22 |  
    24 1

    Dušan Svoboda, bývalý ředitel výrobce prezervativů ze stáje J/T - Vulkán Hrádek nad Nisou - je typický prasečkář. Nebýt veřejného mínění, okamžitě by nám titul sebral. Ale bojí se, ze by skončil s prezervativem, přetaženým přes hlavu. Čurák. Ten dokud bude ředitelem, nic se nezmění.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      donford     před 4 lety 24.07.2020 16:13 |  
      17 0

      Vážení, uvědomujete si tu nekonečnou šílenost v nadpise? Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane? To je jako Operace se povedla, ale pacient zemřel nebo Soud skončil, zapomeňte!
      Takhle přece nekončí žádná právoplatná liga na světě! Zejména, když jsme jí vyhráli s takovým excelentním bodovým náskokem! Toto je maximální pohrdání s kluby, s hráči, s diváky, s celým našim fotbalem. Copak nešlo vyhlásit konečné pořadí pro prvé 2 skupiny s tím, že třetí skupina nemohla být dohrána pro koronavid, nebo s postavením klubů před dokončením vždy s dovětkem, že nikdo z uvedených důvodů nesestupuje?
      Nebylo by to čistší, sportovnější?
      Nebylo, protože vše vede antimozek a zasraný sparťan Freedom, odporný od pohledu. Přesto si myslím, že by k nějakému protestu z naší strany mělo dojít o určení oficiálního pořadí prvých dvou skupin, vzdor všem podivným hlasováním. Nebylo by to symbolické, byla by to logická tečka za tímto nešťastným fotbalovým rokem. Ale tenhle čučkař ze Sparty se opravdu už na nic pozitivního a logického nezmůže. Po všech těch desítkách let komunistických a estébáckých vládnutí a ponižovaní celého národa. A Slavie k tomu. A to už je prosím pěkně za námi pětina 21. století!

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        rak (přítel SN)     před 4 lety 24.07.2020 16:35 |  
        12 0

        Tak, jak to navrhuješ jasně dává logika věci. Asi právě proto to tak není :)).

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Leksel     před 4 lety 24.07.2020 16:48 |  
      17 0

      To je popření elementární logiky, kterou by pochopilo i malý dítě, my jsme sice získali titul, ale oficiálně jsme neskončili na prvním místě! Člověk neví, jestli se smát nebo brečet, ale od svéprávnýho a duševně zdravýho člověka bych takovej totální nesmysl určitě nečekal, z čehož plyne, že Svoboda nemá všech pět po hromadě. Ale mnohem horší je, že ostatní mu to žerou, místo aby ho nechali odvézt ve svěrací kazajce.

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        vršek     před 4 lety 27.07.2020 13:21 |  
        2 0

        No, pan Svoboda "má pohromadě" všech pět - avšak "pět rudých"!

  9. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    p!erreCORE     před 4 lety 24.07.2020 17:04 |  
    13 0

    Možná je to poprvé v dějinách fotbalu,kdy mistrovský titul nezískal první tým ligy


    Komentář byl uživatelem upraven (24.07.2020 20:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Dr. Fe1     před 4 lety 24.07.2020 17:17 |  
      13 5

      A není to náhodou tak, že mistrem je ten kdo je první ? A proč jme vlastně byli vyhlášeni mistrem ? protože jsme skončili na prvním místě .... jenže první místo zároveň nebylo vyhlášeno .... takže se nabízí otázka, jestli tady náhodou někdo není totální magor, že SVobodo ? !

      Závěr zní: Do klece se Svobodou. Bez dohledu statných ošetřovatelů nepouštět mezi lidi.

  10. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Dr. Fe1     před 4 lety 24.07.2020 17:14 |  
    10 6

    vypůjčil jsem si z příspěvku na iDnes tuhle parafrázi z české klasiky:

    A ze vona se ta liga zrovinka nedohraje snad jen u nas. No to mi nejde do hlavy. Krk bych na to dal, ze v tom bude ten sestup. Nalijme si cisteho vina, soudruzi. Je v tom ten sestup. Rediteli Pribrami se v nasi prvni lize libi a rad by si ji zahral i pristi rok. Ja bych se tomu nebranil, prineslo by to i radu vyhod pro celou ligu. Nesestup Opavy, nesestup Karviny rikal. Takhle bych to videl, Jaromire.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      o5aradecek     před 4 lety 24.07.2020 22:01 |  
      4 0

      Hodně dobrý :-))

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      fps     před 4 lety 25.07.2020 10:14 |  
      2 1

      doufám že příští sezonu už Příbram, Opavu a Karvinou sestup nemine, seto jen o rok oddálilo

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        Qope     před 4 lety 25.07.2020 10:25 |  
        2 0

        Myslím, že Pardubice do sestupových karet taky promluví ...

        • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

          Leksel     před 4 lety 25.07.2020 12:59 |  
          0 0

          Já koukám, že máte našlápnuto postoupit, pak budeš mít asi dilema, komu fandit víc, až se budou se Slavií prát o 1. místo. :-)

          • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

            Qope     před 4 lety 25.07.2020 13:22 |  
            0 0

            Ale huš :-) ... já jsem jen pardubická náplava původem z Podkrkonoší ... a hlavně, Slavii budu vždy fandit nejvíce ...

  11. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    gazza     před 4 lety 24.07.2020 17:16 |  
    14 2

    Fraška ,Fraška!!Anglie ,Španělsko,Itálie v pohodě .Svoboda a spol. to je něco šíleného .Hlavně ,že musí být nesmyslná baráž .Příbram a spol si to pohlídali .Hnus co tam sedí ve vedení.

  12. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    hiker42     před 4 lety 24.07.2020 17:29 |  
    20 0

    K rozhodnutí výboru LFA, které tuhle sezonu znehodnotilo víc než koronavirus a podmazaný rozhodčí dohromady, mám pár poznámek:

    1. Svoboda je mastnej pičus a zaslouží po čuni,

    2. ty 2,5 strany textu nemají po vytištění ani hodnotu hajzlpapíru.


    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Leksel     před 4 lety 24.07.2020 18:59 |  
      4 0

      Ani před vytištěním, kancelářský papír typu 80 g/m² je moc tuhej a nic "nebere", proti tomu jsou obyčejný noviny zlatý. Jinak samozřejmě souhlasím a dávám štempl. :-)

  13. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    gazza     před 4 lety 24.07.2020 18:38 |  
    11 2

    Takže nejsme první ,ale máme titul .Tvl to nevymyslíš.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      ColinSKS     před 4 lety 25.07.2020 13:10 |  
      0 2

      ale jo, v kocourkově je to možné

  14. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    pehacko     před 4 lety 25.07.2020 08:57 |  
    13 0

    svoboda je vypatlanej zakernej rudej smejd... tohle nevymyslis. bude ohybat pravidla vzdy tak, aby se mu to hodilo.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      donford     před 4 lety 25.07.2020 11:10 |  
      11 0

      Přátelé, provždy si zapamatujme a do historických análů v našich srdcích si zapišme tu neblahou promiskuitní větu (jako kdyby jí vyslovila ta nejubožejší šlapka, jíž se Freedom jeví být) SLAVIA PRVNÍ NESKONČÍ, ALE TITUL JÍ ZUSTANE. (S nedostižným bodovým náskokem!! po 30 odehraných kolech ligy a po 5 odehraných kolech nadstavby). Větu, kterou se snaží okrást, ponížit vítězný klub a také nejapně zfalšovat průkazné fotbalové dějiny.
      Svědčí nejen o nízkosti vedení našeho fotbalu, ale i o zaprodanosti a také o ubohosti jejího nejvyššího představitele z LFA. Máme historické právo kdykoliv v budoucnu na tuto větu poukazovat a jí připomínat, až lichvář z LFA opět začne svou rudou (sparťanskou) prackou mávat a svou uslintanou držkou se bude snažit prosazovat vše podlé v našem fotbale, čeho jen bude schopen.

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        pehacko     před 4 lety 25.07.2020 11:40 |  
        7 0

        tahle ruda kreatura se popravi svou zasti a hlouposti a nadutosti jednou sama...

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      carevitchando     před 4 lety 25.07.2020 15:11 |  
      8 0

      To máš naprostou pravdu. Vůbec, ale fakt vůbec bych se nedivil, kdyby v příští sezóně, která je taky ve hvězdách, vymyslel zase jinou genialitu. Třeba ukončit ligu po 20 kolech v momentě, kdy čistě teoreticky, by byla zrovna první lůza z letný. A ještě by to otočil ve svůj prospěch, když by tvrdil, že vlastně naslouchá hlasu lidu a že se "poučil" z minulé sezóny...Ne, tenhle zamindrákovanej slizkej pomstychtivej rudej kokot by potřeboval polobotkej koncert.

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        pehacko     před 4 lety 25.07.2020 16:48 |  
        6 0

        ja si ho pamatuji z prazskeho svazu maleho fotbalu, jak tam na me strasne machroval, ze mi nezaregistruje hrace dokud nesundam tu slavistickou cepici a radoval se po sachtaru z naseho krachu... buzerant rudej! ja tam byl sam a on za sebou dalsi tri rudy jelita... strasnej silak!

        • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

          wimpy     před 4 lety 25.07.2020 23:49 |  
          2 0

          Já tam pamatuju ještě Fouska, solidní člověk.

  15. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    ColinSKS     před 4 lety 25.07.2020 13:09 |  
    7 4

    ten rudej pičus, s hlasem jako aťka janoušková, s vlasama politýma olejem, řekne že se pořadí neguje? proč ten velevůl trval na dohrání nadstavby tedy? tam se dohrálo, takže pořadí je jasný. komplot se starkou a pak oflekuje to tímto. co to je za bezmozka?

  16. bordeláři z LFA

    jufoun (přítel SN)     před 4 lety 25.07.2020 15:18 |  
    10 0

    Honzu Nezmara odsuzovali, že chce měnit pravidla a co udělaly ty kurvy samy? Jsme první, ale jako by ne, že soudruzi z LFA. Přitom skupina o titul dohraná celá. Mě je špatně z těch šmejdů. Vyházet je z oken darebáky.

  17. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    zeleznik2     před 4 lety 25.07.2020 16:47 |  
    3 4

    Upřímně radši v lize Příbram než Duklu. Za mě je liga dohraná, nadstavba byla řádně odehraná, stejně jako skupina o baráž EL. Tak se hold nehráli dva super zápasy Opavy, Karviné a Příbrami. Opava nemusí, podávat žalobu a Starka se zase v lize udržel. Svoboda v květnu " Liga se musí dohrát, viz stanovy ligy ", v červenci "Liga se nedohraje, musíme, myslet na bezpečí hráčů". Opravdu se během měsíce či dvou, úplně změnily podmínky? Anebo se jednou nedá změnit a po druhé ano? Svobodo, Svobodo,!! Vše pro Spartu, jen, aby udělala ten pohár, stačilo, dohrát základní část, ale to by přišla Plzeň o svou teoretickou šanci na titul. Tak aspoň takhle nám pokazit titul. Takže nás čeká poprvé ročník s 18 týmy, místo, aby se liga zredukovala a vykopli se betony z Opavy nebo Karviné, tak se ještě rozšíří. Opravdu jsme v České republice, kde je možné naprosto vše. Hnus velebnosti, hnus..

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Pepino44     před 4 lety 27.07.2020 13:47 |  
      0 1

      Nevím, proč jsi dostal ty palce dolu. Vždyť ještě nedávno diskutovala odborná veřejnost o tom, že pro zkvalitnění ligy by se měl snížit počet účastníků. Nyní odborníci vymyslí nesmyslnou nástavbu a když to nestačí tak rozšíření ligy. To. aby se těm co umějí hrát fotbal a hrají poháry déle, co nejvíce zkomplikoval život. Těm, kteří vypadnou hned to tolik asi nevadí.

  18. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    Jirka1892slavia     před 4 lety 25.07.2020 23:09 |  
    7 0

    Komedianti, kašpaři, když teda chci mluvit slušně, ale co můžete čekat od sralťana a plísňáka

  19. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    DKNL     před 4 lety 25.07.2020 23:42 |  
    4 0

    Neuvěřitelný, šílený.

  20. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    kupik     před 4 lety 26.07.2020 17:28 |  
    8 5

    Dobrý den,sportovní přátelé
    nedivme se,že takto byl vyhlášen a prezentován konec FL.Je to jen odraz toho,v jakém morálním a společenském marasmu se nachází celá ČR.Politické špičky kradou,odklánějí,čerpají,lžou v přímém přenosu a není žádné moci aby jejich zlovůlné činy byly po zásluze spravedlivě potrestány./ Bureš,Vráťa,Faltýn apod./.Jestliže bývalí členové STB řídí tento stát a potažmo tuto soutěž nemůže být nikdy naplněno heslo o férovém soutěžení.Doufejme,že postupem času,až tyto kreatury natrvalo zmizí v propadlišti dějin,budou u kormidla lidé,kterým slova čest,spravedlnost a pokora nejsou cizí...A tomu, prosím,můžeme společně přispět i při volbách,tak se trochu zamysleme,komu dát svůj hlas.
    přeju hezké léto

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 26.07.2020 20:16 |  
      3 3

      Hezká politická agitka. Ještě, žes to tak uměle našrouboval na to prapodivné rozhodnutí o nestanovení konečného pořadí ve FL, jinak by to asi patřilo do off-topicu. Tam se občas různí političtí agitátoři v tomhle vyžívají.

      • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

        wimpy     před 4 lety 27.07.2020 11:10 |  
        2 0

        Mně se na tom líbí ten optimizmus, Za posledních třicet let si zvykám spíš na to, že kdykoli nějaká kreatura zmizí v propadlišti dějin, obvykle se objeví nějaká ještě horší, jakkoli se to předtím zdálo nemožné.

    • Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

      Pepino44     před 4 lety 27.07.2020 13:40 |  
      3 2

      Tak jsem nějak moc nezaznamenal nějaké Tvoje komentáře k fotbalu, politická agitace Ti jde docela dobře. Tady jsou však SN, kde se bavíme o fotbale, převážně o Slávii. Svoje politické komentáře si spíše nech na Letenskou pláň až tam bude zase nějaká demonstrace.

  21. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    zeleznik2     před 4 lety 27.07.2020 11:04 |  
    0 1

    Situaci v našem státě vystihují včerejší Otázky Václava Moravce, dotaz:" Proč se plošně netestuje v Moravskoslezském kraji?"odpověď;" Nemáme dostatečné kapacity, částečně se nemocnice a hlavně lékárny privatizovaly, ale už před premiérem Babišem, ten za to nemůže" odpověď superstar Adam Vojtěch. Václav Moravec: "Takže z toho profitují soukromé firmy, hlavně firmy podnikatele Babiše?". Odpověď: "ano".
    Ve Velké Británii i v příští sezoně fotbal bez diváků, zde to k tomu zatím není, ale omezení se ode dneška zase zpřísňují.

  22. Re: Slavia první neskončí, ale titul jí zůstane. V lize nebude stanoveno konečné pořa

    vršek     před 4 lety 27.07.2020 12:59 |  
    3 0

    Je to jednoduché. Za každou cenu snižovat úspěchy Slavie.
    Když tabulka odehraného ročníku "jaksi oficiálně" zmizí, nebude tak nikde ani zmiňováno 25bodů mezi Slavií a Spartou na konci soutěže - to už není jen nějakých 15 resp. 12 bodů při našich předchozích titulech.
    (Navíc, nebýt rozhodčích, nemohla by Sparta dohrát poslední dvě derby ani v deseti a bodový rozdíl by zřejmě byl 28, asi i 31bodů...)

    A k tomu snižování úspěšnosti Slavie ještě jeden prvek. Nikdy jsem si nevšiml (a jistě se mohu i mýlit a logiku pro srovnání přestupové částky to jistě má), že by se u přestupových částek řešila a porovnávala výše přestupových částek v přepočtu na Kč a výši kursu. No, vždyť on "je ten Souček jen nejlepší fotbalový běžec" a "fotbalově panu Rosickému nesahá ani po kotníky"...


    Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2020 16:26) . Zobrazit původní komentář