Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

Komentáře (42)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    lemonade     před 4 lety 22.06.2020 22:14 |  
    6 0

    No a právě teď ten stý gól za Rizespor dal. Ale takto si to asi fakt nepředstavoval - v poslední minutě za stavu 0:3 z penalty, to chuť slavit moc není.. Na druhou stranu těžko mohl říct na penaltu nejdu, počkám si na lepší příležitost.. ale co, i tak bravo Milane! Ideální scénář by teď byl - pozvat Milana na oslavu titulu proti Spartě a tam to společně pěkně oslavit

    • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 22.06.2020 23:06 |  
      4 0

      Slavia hraje se spartou 8.7., kdežto v Turecku končí sezóna až 26.7.
      Určitě Škoda nepřiletí na otočku, když je 9.7. čeká zápas proti Kayserisporu.

  2. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    lemonade     před 4 lety 22.06.2020 23:13 |  
    3 0

    Tak třeba později, když se bude slavit postup do LM ;)

  3. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 22.06.2020 23:20 |  
    8 0

    Milan Škoda gól, Milan Škoda gól, Milan Škoda, to je šampión!!!
    Velká gratulace a věřím, že tohle nebyl poslední gól.

    • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

      p!erreCORE     před 4 lety 23.06.2020 00:20 |  
      5 0

      takže je to Kanonýr?

  4. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    brťas74     před 4 lety 22.06.2020 23:23 |  
    5 0

    "Milan Škoda gól, Milan Škoda gól, Milan Škoda to je šampión"Hodně štěstí šampióne.

  5. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    Juventus turin     před 4 lety 23.06.2020 05:31 |  
    4 0

    Gratuluji Milane

  6. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    Taky     před 4 lety 23.06.2020 08:45 |  
    9 0

    Gratuluju !!!
    Takže projekt "ŠKODA 100" je dokončen, cíl "Rok 2020 = 20. titul/2. hvězda" je v cílové rovince a co vlastně bude následovat dál ?
    Cíl "Rok 2021= 21. titul" a projekty "Musa 2021 = 21 gólů za sezónu" a "Markovič 2021 = 21 nul za sezónu" je před námi... :-)

    • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

      sasky     před 4 lety 23.06.2020 12:09 |  
      4 0

      Klidně bych tam dodal i projekt Škoda 120. Přeci jen Škoda 135 by byl asi příliš ambiciózní projekt :)

      • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

        wimpy     před 4 lety 23.06.2020 12:13 |  
        5 0

        Začneme postupně. Většina z nás si pamatuje stopětku. :-) Někteří i tisícovku. :-))

        • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

          sasky     před 4 lety 24.06.2020 07:18 |  
          0 0

          Stopětka byla i můj vůz a tisícovka zase tátova :D A popravdě, ta tisícovka, kdyby byla někde v garáži, vůbec bych se nezlobil. Krásné auto :)

  7. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    ColinSKS     před 4 lety 23.06.2020 09:16 |  
    9 9

    milan škoda to je šampion. škoda :-D že ho nedal za nás. ale gratulace, tohle se každému nepovede

    • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

      ColinSKS     před 4 lety 23.06.2020 11:16 |  
      10 11

      stádo blbců minusuje pozitivní příspěvek. to jsou SN

      • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

        Citrus (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 11:25 |  
        12 7

        Nevztahoval bych to na SN. Tohle je bohužel smutný obrázek dnešní doby. Není důležité co se říká, ale kdo to říká. Jak se jednou octneš na černé listině, tak tě tupé stádo bude šikanovat v zájmu vyššího dobra a ještě se přitom vzájemně plácat po ramenou a utvrzovat ve správnosti svého počínání.

        • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

          wimpy     před 4 lety 23.06.2020 11:43 |  
          9 5

          Ale to je zcela logické ne? Když řeknou dva naprosto stejnou věc, například že rozhodčí je vůl, jeden z nich bude Frýdek a druhý Bořil, chceš říct, že to budeš brát stejně? :-)

          • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 12:26 |  
            8 2

            Ano, nebo třeba zvolání "hurá, jsem na svobodě" zní jinak od týraného psa, který žil celý život v malé kleci a jinak od pedofilního vraha, který byl po roce propuštěn za dobré chování.

            • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

              wimpy     před 4 lety 23.06.2020 12:28 |  
              5 0

              Ano. Teď to řeknu obecně, aby si to Colin nevztáhl na sebe, ale i zcela pozitivní "Ať žije Československo!" vyzní jinak např. od generála Kutlvašra nebo z úst Vasila Bilaka.

              • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 12:37 |  
                6 2

                Do politiky nejdu, ale ještě mě napadlo třeba takové "pojď ven". Když mi to řekne můj malý milý čivaváček, vyzní to úplně jinak, než kdyby mi to v hospodě řekl dvoumetrovej opálenej potetovanej opičák s bicepsama jak vagóny. Ono holt opravdu záleží na tom, KDO to říká.

                • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                  wimpy     před 4 lety 23.06.2020 12:45 |  
                  6 1

                  Já to neříkal kvůli politice, ale kvůli tomu "neoddiskutovatelně pozitivnímu výrazu".
                  Jestli ti tvůj čivaváček říká doslovně "pojď ven!", je to problém, který bys měl rozebírat jinde. :-)
                  Ale shrnu to, autor je (někdy dost podstatná) součást sdělení.

                  • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                    Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 12:47 |  
                    4 1

                    Já ti rozumím. Stejně jako mému psu. :-)

                  • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                    tomblesk     před 4 lety 23.06.2020 15:33 |  
                    4 0

                    Kolikrát říkám, že to co jest napsáno nevypovídá tolik o věci samé, jako spíše o osobě, co "moudra" pouští do světa.

        • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

          ColinSKS     před 4 lety 24.06.2020 12:38 |  
          0 2

          https://www.youtube.com/watch?v=fTy_ykJRIXw
          tahle to vystihuje naprosto skvěle, i když kazmu rád nemám tak obsah je geniální

  8. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    cunak     před 4 lety 23.06.2020 11:41 |  
    2 2

    Škoda, že Škoda nemohl dát 100. gól ve Slavii.

    • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

      Jachym     před 4 lety 23.06.2020 12:59 |  
      9 1

      Ale mohl. Šancí na to měl dost:-)

      • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

        vršek     před 4 lety 23.06.2020 18:16 |  
        0 8

        Mohl byste vysvětlit jak to myslíte?

        • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

          Jachym     před 4 lety 23.06.2020 18:34 |  
          8 0

          Prosím tě, nehledej v tom žádnou velkou vědu. Mohl těch gólů dát ve Slavii o šest nebo o kolik víc, aby stovku nemusel docílit v Turecku. Jen slovní hříčka, aby řeč nestála.

          • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

            vršek     před 4 lety 23.06.2020 19:13 |  
            0 11

            Vaše "slovní hříčka" je blábol!
            Jistě - proč nedal ten stý gól Škoda už vloni nebo předloni, když je to tak snadné a MOHL je dát i dřív, vždyť nastupoval za Slavii v podstatě v každém zápase a v základu...a ligu hrál kolik let...takže, kdyby byl tak dobrý a výjimečný mohl ze Slavie odcházet jako člen Klubu ligových kanonýru už vloni či předloni.... Mohl těch gólů nastřílet i víc a rychleji, asi tak stejně jako tisíce dalších fotbalistů, kteří v české a československé lize v historii nastupovali...
            Pokud si to neuvědomujete, tak jste jediný v této diskuzi, který místo gratulace Milanu Škodovi svou "slovní hříčkou, aby řeč nestála" výkony Milana Škody, jeho střelecké schopnosti a přínos našemu týmu vlastně shazujete!

            • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

              Jachym     před 4 lety 23.06.2020 20:19 |  
              6 0

              Ty jsi normální bláznivý paranoik, který vidí škůdce Slavie snad i ve strace (sic!) poletující u baráku. Synovi jsem nechal udělat na dresu jmenovku ŚKODA a č. 21. To jen tak mimochodem, ty "shazovači"...:-)))

              • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                vršek     před 4 lety 23.06.2020 21:40 |  
                0 9



                Ta diskuse začala Vaší reakcí na větu Škoda, že Škoda nedal 100 gól za Slavii...
                Vaše reakce : "Ale mohl. Šancí na to měl dost.."
                Doplnil jste další blábol: "a stovku nemusel docílit v Turecku"...Jaký ty dvě věty dávají dohromady smysl?
                Pořád by mně zajímal smysl Vašich reakcí.
                Pavel Nedvěd dal 99 ligových gólů. Sakra to je smůla vždyť MOHL dát o gól víc třeba za Spartu a být také v Klubu...
                Pokud jste v mé reakci někde objevil alespoň náznak jakéhokoli hledání škůdce Slavie pak klobouk dolů - já se bavím o významu slova mohl ve Vaší větě. A tvrdím, že Vaše formulace je nevhodná a lze ji vyložit tak jak píšu ve své reakci.
                Pro Vás i "ochránce českého jazyka" Wulstana (snad i význam vět by měl mít vliv na hodnotu příspěvků) - skutečně je formulace "Mohl dát. Měl na to šancí dost"...vhodná a oslavující dosažení takové mety - Škoda je 70 hráč, který to dokázal a je naprosto jedno kde, v jakém týmu, a že v Turecku je možná mnohem těžší než v naší lize a za tak krátkou dobu v novém působišti. A ještě dodám i já - Škoda, že Škoda nedal ten 100 gól za Slavii!

                • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                  Jachym     před 4 lety 23.06.2020 21:51 |  
                  9 0

                  Hele, otevři si dobré víno nebo pivo, dej si něco dobrého k jídlu, projdi se na čerstvém vzduchu, nebo se jinak odreaguj. Působíš šíleně upjatě a chceš se hádat o kravinách. Já ne, a proto ti přeji hezký večer.

                • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                  Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 21:55 |  
                  4 2

                  To zkomolení mého nicku je zlý úmysl, nebo jen překlep (nedoklep)?

                  • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                    vršek     před 4 lety 23.06.2020 22:02 |  
                    1 6

                    Hlavně, že já jsem paranoik hledající ve všem zlý úmysl....!

                    • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 22:06 |  
                      2 2

                      Ale to jsem ti, pokud vím, nepsal já. Já jsem se jen zeptal, protože třeba takovej uživatel pipe(a nějaký číslo) mi zásadně říká Wůlstan. Ale on může, protože je to můj kamarád a máme se rádi (no, ne zase nějak úplně moc, jen trochu).

                      • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

                        vršek     před 4 lety 23.06.2020 22:26 |  
                        0 5

                        To jistě. Avšak myslím, že je z průběhu této diskuse jasné, že reaguji na Jachyma a jeho milé, rozverné oslovení mé osoby. To, že Vy jste si mou chybu či můj "nedoklep" (jak krásné slovo...) vysvětlil jako útok na sebe je pozoruhodné. Myslím si, že jsem na těchto stránkách dostatečně dlouho. Myslím si, že mé vyjadřování zde, bylo vyjma použití obratu "demagogické prase" či slova demagog vždy prosto jakýchkoli urážek. Pokud tedy ani teď není zřejmé jak byla myšlena má odpověď na onoho Wulstana, pak se tedy omlouvám za neúmyslné zkomolení.

            • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

              Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 20:43 |  
              7 0

              Hele, já myslím, že jsi jediný v této diskuzi, který tu vidí nějaké shazování Milana Legendy Škody.

  9. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    zeleznik2     před 4 lety 23.06.2020 13:19 |  
    6 0

    Milan kanonýr, velká pochvala, sice to nebylo ve slávistickém dresu, ale stovka je tam..

  10. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    tomblesk     před 4 lety 23.06.2020 16:01 |  
    10 0

    Vzpomínám často na tátu, jak vyprávěl o Slavii, popisoval góly a tak a zpravidla končil: "jsem šťastný, že jsem žil v době, kdy jsem na vlastní oči viděl chytat za Slavii Pláničku, v sešívaném dresu Bicana, Puče, Bradáče a další, to na šťastný život stačí bohatě" …. Protože nedaleko nás bydlel už tehdy "starý pán" František Plánička, cítil jsem proč to táta říká … To se musí zažít! Dnes jsem štěstím bez sebe za stovku Milana Škody, hráče a slávistu, jehož nejde nemilovat, ba naopak. Já jen doufám, jak zažiji snad několik dnů, týdnů, kdy si budu užívat štěstíčko vyprávěním o nádherných fotbalových skutcích a počinech Franty Veselého, bratrů Herdů, pana Jana Lály, Kadraby a Píši až po generaci Milana Škody, Suka, kluků černejch z Afriky, Miňo Stocha, a nyní i Ondry Koláře a kluků "dnešních sešívaných dnů". Nezbývá než doplnit zvoláním: Pánové, kdo tohle má !!!! A zítra večer přeji všem sešívkám další přenádherný a nezapomenutelný večer s voláním : Tak jsme první, no a co. Jsem tak rád se slávistickým světem a že žiju jeho "zlatý věk" a všelijaká svinstva života nechť mi jsou ve frontě u brány do análu … a zůstanou tam co nejdéle!!

  11. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    Ondráš     před 4 lety 23.06.2020 19:09 |  
    3 0

    Frajer!

    • Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

      gazza     před 4 lety 23.06.2020 23:27 |  
      0 1

      Ano .

  12. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    gazza     před 4 lety 23.06.2020 23:27 |  
    0 1

    Gratulace .Moc jsem mu to přál ,aby byl v rodině stovkařů .Super další Slávista v klubu a nyní zítra razítko na titul a je to .Nádhera .Zítra 4:1

  13. Re: Kdybych dal stý gól za Slavii, užil bych si to jinak, říká kanonýr Milan Škoda.

    gazza     před 4 lety 23.06.2020 23:34 |  
    0 1

    Jinak Suk dnes pomohl nešťastně Spurs .