Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 17

Skončila základní část ligy, což je ideální příležitost pro další díl podcastu SN Mezi námi fanoušky. O zápasech v Ostravě a se Zlínem a o nadcházející nadstavbě diskutovali quelhar, Thorklaer, Ragnar a Piky.

Zápas se Zlínem byl dlouho vyrovnaný, než rozhodl jedinou brankou Lukáš Masopust. Hlavním tématem tak bylo pálení šancí, o což se tentokrát postarali Bořil, Masopust i Musa. Povídali jsme si také o tom, jak má Slavia aktuálně složený kádr, řešili jsme absenci typického tahouna i potentního střelce a nastolili jsme otázku, kdo by vlastně měl střílet góly v současné sestavě Slavie. Zabíjí systém Slavie gólovost v útočnících a nemůže se stát, že až Petar Musa nasaje do sebe systém, tak ten z něj naopak vysaje schopnost střílet branky? Měla by Slavia podepsat Condeho? Vrátili jsme se také k zápasu v Ostravě a řešili jsme, proč slávisté v závěru totálně selhali nebo jak příště překonat tuhou defenzivu domácích. Může rozhodčí něco dělat, když se hráči rozhodnou zvrhnout fotbal ve válku plnou soubojů a faulů? Nakonec jsme se zastavili také u mediálně hlavního tématu tohoto utkání - a to aféry s vulgárností lavičky Slavie. Nakonec jsme se podívali na zápasy v nadstavbě a probrali jsme, kde získat potřebné body a jak budou vypadat zápasy v Ostravě a s Plzní.

Obsah:

00:00 Slavia - Zlín 1:0
39:50 Ostrava - Slavia 2:2
1:04:30 Nadstavba

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    rak (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 01:00 |  
    3 0

    Tak jsem si před spaním (tedy raději bez kávy :)) opět poslechl oblíbený podcast. Probralo se toho dost z různých stran, tak ani není moc co dodávat. Závěr optimistický - míříme k titulu. Tak snad.
    Jen jeden komentář k začátku. Jak už jsem psal, kloním se k tomu využít maximálně kvóty diváků na zápas. Ne tedy přístup - buď všichni nebo nikdo. Nějaká selekce tedy být musí a snad všichni chápou, že nemůže být v této situaci totálně spravedlivá.
    Je otázkou, jestli bude splněn plán - od příštího pondělí limit 1000. Ty by mělo znamenat do každého odděleného sektoru se samostatným vchodem a to už je vcelku slušný celkový počet. Toto číslo tedy dosud nebylo nikde potvrzeno. Zatím je to 500.
    Mně by přišlo nejjednodušší prostě spustit prodej nebo spíše tedy rezervaci pro permanentkáře s limitem počtu lidí na "sektor" (snad tedy 10000) a pro každého s umožněním rezervace jen jednoho zápasu ze tří. Tak by se mohlo dostat na docela dost permanentkářů. Faktickou distribuci míst bych při rezervaci neřešil. Všichni by asi nebyli na svém miístě, ale v sektoru ano. Rozprostření by se snad podařilo dosáhnout na místě, bude-li třeba.
    Snad by tento způsob technicky nemusel být až tak velký problém.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      cheero     před 4 lety 16.06.2020 06:44 |  
      2 0

      Bych byl pro, aby tam bylo co nejvíc kriklounu. Aby byl poradnej hec, ptze to budem moc potrebovat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      slaviator     před 4 lety 16.06.2020 07:40 |  
      1 0

      Kde jsi na ta čísla přišel? Od 15.6. je to rozvolněné pro 2500 lidí celkem, reálně na stadion tak bude moc cca 2200 diváků... Kteří budou muset být rozprostřeni po pěti sektorech.

      Btw - licenční podmínky stanoví, že je potřeba mít na stadion pět samostatných vchodů. To jsem až do včerejška netušil a přijde mi jako zbytečnost

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      vršek     před 4 lety 16.06.2020 13:35 |  
      2 0

      Jsem přesvědčen o tom, že potřebujeme ve zbývajících zápasech výraznou podporu hlediště. Já osobně i dva sousedé na tribuně východ - sektor 115 se vzdáme svých míst ve prospěch TS. Ať je těch přípustných 1000 nebo 2500 nebo 4000 jsem přesvědčen o tom, že pro atmosféru a podporu týmu musí být v Edenu většina těch, kteří budou slyšet. Myslím si, že nejlepším řešením by bylo rozdělit místa tak, aby právě TS mohla vytvořit i druhý "kotel" na tribuně jižní.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Karel13     před 4 lety 16.06.2020 19:30 |  
        0 0

        Ono je to trochu jin ak. Zjednodušeně: po 500 sever,východ, jih, hlavní a další 500 sektor pro hosty. Tak budou splněny současné podmínky. Takže by asi šlo rozpustit TS právě na sever a sektor pro hosty (předpokládám, že za současné situace není žádná povinná kvóta pro hosty)...

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    La Tortuga     před 4 lety 16.06.2020 06:00 |  
    2 12

    Kvalitou muzstva jsme klesli na nejake 3 misto v lize.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Pinturichio     před 4 lety 16.06.2020 06:19 |  
      5 1

      Dovolím si nesouhlasit, když počítáš hráče kteří jsou zranění, tak určitě máme kvalitních 16 hráčů, kteří kdykoli mohou naskočit do zápasu a nebude to znát. A především, každý hráč má v systému své jasné místo a vi co ma hrát.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Markus     před 4 lety 16.06.2020 08:27 |  
      3 1

      Spíše než slovo kvalita bych použil současnou výkonnost a tam je to prostě daň za omlazení a obměnu kádru. Pod kvalitou vidím především talent, potenciál kam by hráči mohli růst, tréninkové podmínky ve Slavii mají na naše poměry špičkové. Máme jasně nastavený systém, jak hrajeme a co po hráčích chceme, trenéři už ukázali, že kdo těm kritériím nevyhoví, nebude v základu a dost možná ani v týmu. Nové hráče už pořizujeme takové, aby měli předpoklady do tohodle systému lépe zapadnout. Dlouhodobě to máme rozehrané výborně a letos si minimálně kvalifikaci o Ligu mistrů zahrajeme, majitel nám přislíbil stabilitu na další rok, já si teda tohle období užívám náramně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Max1     před 4 lety 16.06.2020 08:40 |  
      5 1

      takt o vůbec....pořád jsme kvaltnější, než ty fetky z plísně. Krajní beky máme nejlepší v lize, středová záložní řada je taky top, zdravá stoperská dvojice Hovorka a Kúdela je jedna z nejlepších....posílit či doplnit by se mohla křídla, útočník u nás je diskuze sama pro sebe vzhledem k našemu stylu, ale celkově fakt ani plíseň, ani rudý, nemají kvalitnější tým.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Eluin (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 12:32 |  
      4 1

      A kdo je první a druhý? A pokud je mezi nimi tým Plzně, tak jak je možné, že náš méně kvalitní tým nedokázali nedávno vůbec prověřit?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        kondorr     před 4 lety 17.06.2020 19:44 |  
        0 1

        Tak někdo si může myslet že momentálně Plzen hraje dobře i když se Slavii toho moc nepředvedli, ale když my sme na třetim místě tak předpokládám že druhej nejlepší má bejt asi sparta tak tomu se musim jenom smát :))

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      zeleznik2     před 4 lety 16.06.2020 12:34 |  
      0 1

      Nevím proč zrovna Plzeň?hraje možná dobře doma, ale venku je to bída. A Sralta? Porazila Bohemku, Karvinou a Opavu? slabé týmy. Slovácko nebylo schopné vstřelit branku. Možná ty Teplice, ale že by herně dominovala? měla prostě kliku a pomoc rozhodčí. Uvidíme zítra v poháru, jestli se opravdu zvedla.. myslím, že to třetí místo nakonec neudrží.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.06.2020 12:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      wimpy     před 4 lety 16.06.2020 12:36 |  
      6 0

      1. Berbr
      2. Svoboda
      3. Slavia

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    Boo_SKS     před 4 lety 16.06.2020 08:42 |  
    7 2

    Souhlasim s tim, ze pro Musu by asi bylo lepsi zustat jeste na jare v Liberci, kde by hral pravidelne, mel duveru trenera a mohl ziskavat ligove zkusenosti, kterych zatim opravdu moc nema. Mlady hrac totiz musi hlavne hrat, hrat a hrat.

    U nas mel bohuzel od sameho zacatku velkou nevyhodu v tom, ze prisel az po kondicni priprave, coz je u Trpise vzdy velky handicap. Proto hlavne strida a snad nikdy se nestalo, aby nastoupil dvakrat po sobe v zakladu. Z toho je videt, jak nizkou duveru treneru ma a jak se asi nastupuje do zapasu mlademu klukovi, ktery furt v lize prakticky zacina, nastupuje do zapasu s vedomim, ze pokud neda dva tri goly, tak stejne priste nezacne v zakladu, protoze neni typologicky uplne a ani nikdy nebude atlet a my mu nejsme ani trosku ochotni/schopni prizpusobit hru, abychom vyuzili jeho prednosti?

    Opravdu bych si zpetne asi radeji, kdyby zustal v Liberci, Hoftych ho jeste trosku cepoval, tezil z umu Baluty a vyhral krale strelcu, nez aby u nas paberkoval a vecne slysel, jaka je skoda, ze nebeha jako Tecl. A stejne jako Piky mam strach, ze tim, jak ma Trpis a spol potrebu vsechny predelat k obrazu svemu a z kazdeho delat toho "univerzalniho vojaka" (viz Stanciu, ktery cely podzim nehral to, v cem je nejsilnejsi, ale neco uplne jineho a jinak), ho muzeme paradoxne pripravit o to, v cem je tak vyjimecny.

    Ztotoznuji se i s nazorem, ze pokud je pro nas Standa vysneny utocnik a nebudeme od nej pozadovat goly, protoze od toho tam nebude, tak je nutny najit a privest golovy kridlo, protoze mit v sestave na ofenzivnich postech takrka same neproduktivni hrace a spolehat se na pripadne stridani Musy je i na nasi ligu velky risk.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Marek3     před 4 lety 16.06.2020 09:13 |  
      1 2

      Celkove souhlas Boo. Jen bez Musy (Sparta, Pribram, Opava) bychom byli pouze tak 3-4 body za Plzni coz by asi nebyla optimalni situaci diky nasi soucasny forme. Ja stale verim v nejake procitnuti kde si nas realizicni tym uvedomi ze utocnik musi byt take produktivni - mit utocnika co ma 2+2 je naprosto absurdni nehlede na jeho dalsi pozitivni prinos pro hru. Dva nejtezsi zapasy na jare (Sparta,Plzen) jsme vubec neskorovali co byl na hristi, jestli se namylim.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Boo_SKS     před 4 lety 16.06.2020 10:44 |  
        1 0

        Tak mit utocnika, ktery nedava goly (a pokud mas pravdu, ze Tecl ma za celou sezonu ve vedoucim tymu 2+2) teoreticky mit muzeme, ale pouze v pripade, kdyz za nim budeme mit produktivni zalozniky, ktery daji kolem 10 golu a muzeme se na ne spolehnout, ze toho strelce nahradi. Ale po odchodu Stocha, Soucka a castecne i Husbauera nikoho takoveho nemame. Potencial ma snad jenom Nico, ktery ta cisla mel ve Sparte, ale i kdyz se ted hodne zvednul, tak mu to tam zatim tolik nepada.

        A kdo dalsi tam je? Nikdo. Masopust se obcas trefi, ale casto je z formy a predevsim zapasy v LM ukazaly, ze zakonceni nepatri mezi jeho nejsilnejsi stranky. A i Olayinka je pekny palic, takze ani on nam po uzdraveni trn z paty nevytrhne.

        Proste to tu efektivitu chce alespon zkusit v lete nejak vyresit. A to bud systemove (lehka modifikace stylu hry s Musou v sestave) nebo personalne (novy utocnik, coz pochybuji, anebo produktivni kridlo)...

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          Marek3     před 4 lety 16.06.2020 13:21 |  
          0 1

          Souhlas, akorat si myslim ze s neproduktivnim utocnikem zvladneme ligu ale v mezinarodnim fotbale tech sanci proste tolik nebude a utocnik ktery dokaze rozhodnout zapas je asi nutny. Budu se opakovat ale myslim ze s Komlicenkem nebo Sporarem bychom hrali letos pohary i na jare. Pokud se nemylim tak trener Tecl v poharech skoro nevyuzival. Potrebujeme utocnika ktery bude schopen hrat pohary i ligu a alespon obcas skorovat nebo treba vypracovat gol jako treba Skoda v Dortmundu. Ikdyz samozrejme souhlasim ze na asistence potrebujes nekoho v tymu kdo da ty goly :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Virgil1956     před 4 lety 16.06.2020 15:55 |  
      2 0

      Určitě byl plán nechat Musu v Liberci, ale před startem jara jsme se asi lekli toho, že máme jen dva útočníky, Tecla a Jusufa. Takže kdybychom ho nestáhli z hostování, teď by realizák dostával kapky zase za to, že ho nestáhli. To si nevybereš :)

  4. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    Ragnarok     před 4 lety 16.06.2020 09:23 |  
    9 18

    Okamžitě bych zajel do Kangy. Když započtu plat, nějaký vstupní bonus, tak mi to pořád vychází tak, že kvalitnější hráč za ty peníze a navíc adaptovaný na ligu není, nevíc má to, co nám chybí, má střelu, má sebevědomí a nadto neuvěřitelnou phyblivost a vidění prostoru. Pro nás by to byla momentálně posila jako hrom.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Markus     před 4 lety 16.06.2020 10:06 |  
      9 1

      Což o to, fotbalista je to dobrý a třicítka na krku u něj tak moc znamenat nebude, ale co ta hlava? Tohle je riziko jak hrom, já bych ho do týmu teda nechtěl.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Boo_SKS     před 4 lety 16.06.2020 10:53 |  
        2 3

        Hele já osobně bych byl pro už jen proto, abychom neskutečně naštvali a zesměšnili všechny sparťany, navíc fotbalista to je úžasný a mě na něm nejvíc fascinuje ten jeho absolutní klid a naprostá absence nervů, což je něco, co nám citelně chybí, ale řeknu Ti jeden konkrétní, a zcela zásadní důvod, proč určitě nepřijde.

        A nemyslím nějakou jeho pracovitost, s níž by JiT mohl mít problém, ale především o jeho vztah s Nicem. Už ve Spartě se lidsky neměli vůbec rádi a i na hřišti se moc nesnesli a spíš si navzájem překáželi (viz to, jak často Nico hrál na křídle). My teď na Stanciovi očividně stavíme celou ofenzivu a snažíme se mu vyjít maximálně vstříc (i proto asi odešel Pepa, jehož přítomnost na hřišti taky neumožňovala Nicovi, aby to komplet dirigoval jako teď) a přivést mu do kabiny i na hřiště někoho, koho nemusí, by nebylo úplně správné.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 10:54 |  
        2 0

        Zdravím Vás kluci.
        Jen se zeptám, jestli náhodou Nico ze Sparty neodešel právě kvůli Kangovi?
        Někde jsem to tehdy slyšel nebo četl, ale nemám to jak potvrdit. Jen se ptám.
        Sokrates55

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          Ragnarok     před 4 lety 16.06.2020 12:04 |  
          0 2

          Nevěděl jsem, že ti dva spolu mají problém. Mě by právě přišlo, že by se výborně doplňovali a vynikly by přednosti obou.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

            Virgil1956     před 4 lety 16.06.2020 15:51 |  
            0 1

            Taky jsem slyšel, že měli problém a že Kanga byl jeden z vážných důvodů, proč Nico zmizel ze Sparty.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

              travel (přítel SN)     před 4 lety 17.06.2020 09:05 |  
              0 0

              Já nevím,jak to bylo,ale nehrál v tom také roli očekávaný návrat (po zranění) pliválisty Dočekala?

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                travel (přítel SN)     před 4 lety 17.06.2020 09:06 |  
                0 0

                Dočkala

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                  Virgil1956     před 4 lety 17.06.2020 10:14 |  
                  0 0

                  Možná taky. Napsal jsem jen co jsme zaslechl, nemusí to být pravda.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        kalex     před 4 lety 16.06.2020 13:40 |  
        2 0

        Blahé paměti Abrahám....

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Ondráš     před 4 lety 16.06.2020 12:13 |  
      8 2

      Si do něj zajeď.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        wimpy     před 4 lety 16.06.2020 12:14 |  
        5 0

        Nejlépe, kdyby do něj zajel Bořil.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Ragnarok     před 4 lety 16.06.2020 13:20 |  
        2 0

        Přímý osobní kontakt s Kangou nepreferuji, ale na hřišti bych se na něj klidně díval.
        Zároveň se přiznám, že bych byl nerad i v případě, kdyby zajel on do mne.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      zeleznik2     před 4 lety 16.06.2020 12:31 |  
      5 2

      Raději ne. Myslím, že i když je to extratřída, v kabině by to nedělalo dobrotu.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 10:51 |  
    10 1

    Dobré dopoledne (při kávě:-)) přeji Vám všem.
    Děkuji Quelharovi a klukům za velmi dobrý podcast a jejich názory a myšlenky.
    Na pár názorů bych asi zareagoval.
    1) Podporuji to, aby na stadion přišli naši fandové v maximální možné míře. Neznám způsob, jak to někomu povolit a někomu ne, ale v tuto chvíli si myslím, že TS by měla sehrát vůdčí roli a na tom zápase maximálně podpořit kluky v boji o titul. Vzhledem k tomu, že jsou přeci jen nejhlasitější a atmosféru umí udělat, tak je to logické a rád se svého místa vzdám.
    2) Souhlasím částečně s Quelharem, co se týče penaltových situací v zápase se Zlínem. Penalta na Musu úplně jasná a bez debat, Poznarova ruka (dle disciplinární komise stehno:-((() byla také viditelná. U zákroku na Kúdelu to bylo na hraně a na Traorého to bylo podobné. Je s podivem, že vše je posouzeno v náš neprospěch. Dobrá.....
    Ještě bych zmínil Poznarův faul na Kúdelu asi v 18 minutě loktem do žeber a hrudníku bez ŽK.
    3) Na zápase v Ostravě si myslím, že Berka svou úlohu nezvládl díky tomu, že nemá žádnou autoritu a přirozený respekt jako např. Zelinka....... Navíc si to zavinil i tím, že Smola měl hned na začátku dva velmi hrubé zákroky na Coufala a Kúdelu, ale nic se nedělo. Pak se to už začalo přiostřovat a jemu to začalo utíkat. Proto pak to množství karet a rozkouskovaný zápas.
    4) Kritika na chování lavičky Slávie - včera v TIKY TAKA bylo slyšet, že Houštecký křičí něco o tom, že je "PánBůh spravedlivý a že to mají za ten autobus", možná že tam padlo i něco ostřejšího, ale to tam nikde není slyšet. Rozhodčí dal naší lávce 2 ŽK.
    Ale to samé řve ostravský vedoucí mužstva na naší lavičku, když Ostrava vyrovnala v prodloužení. A lítají tam od něho vše vypovídající gesta, ovšem bez ŽK.
    Kluci v podcastu mají pravdu.
    Tohle je přeci v každém zápase. Taky jsem hrál dlouhá léta fotbal a ještě dneska si o tom s bývalými spoluhráči i protihráči (dnes už opravdu s úsměvem) povídáme, jak jsme se pokopali a vynadali si do všech možných zvířat:-)))).
    Nechápu, proč to Kvasnica vytáhl a proč napsal dovětek, že lidé teď budou fandit té slušné Plzni. Takže výrazy jako "pražské mrdky" apod. jsou dle pana Kvasnici úplně v pohodě. Qui bono??
    Jako každý z Vás, tak i já přemýšlím o tom, jak hrát proti týmům, které to na nás postaví se třemi stopery, dvěma beky a s třemi až čtyřmi záložníky uprostřed.
    Vychází mi to na zrychlení hry v přechodové fázi, na rychlém pohybu k soupeři a přesné přihrávky do uliček mezi stopery a beky. Pokud se to povede, a přidáme tlak na rozehrávku soupeře, tak je to cesta. Asi bych poznamenal, že jsme měli velmi dobré začátky obou zápasů a byly tam velké šance. To je taky cesta. Pokusit se o rychlý gól, to pak úplně rozbourá taktiku soupeře.
    Je to fakt velmi náročné na "fyzičku", ale musíme to zkusit a bojovat.
    Jsem přesvědčen, že náš JiT určitě něco vyšpekuluje a bude určitě vycházet z toho, co si o soupeřích z posledních zápasů poznamenal a prostudoval.
    Zatím nevím, jak je to s Ondrou Kúdelou, ale i s tím se musíme poprat.
    Pokud budou kluci poctivě a trpělivě makat naplno, určitě se to povede.
    Ještě jednou díky za povedený podcast a s úctou
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      zeleznik2     před 4 lety 16.06.2020 12:49 |  
      0 1

      Asi takhle, Var je naprosto zbytečný, když má pomoc nevidí a když ne, tak škodí. Penalta ne jedna, ale hned dvě v Příbrami, ruka v Ostravě, penalta se Zlínem a to jen poslední zápasy, doma údajně dva ofsajdy, proto neuznané góly. V Ostravě podle mě nejméně další dvě červené karty pro Baník a ten zákrok před Fleišmanem byl minimálně na žlutou a rozhodčí nic?ikdyž prý rozhodčí avizoval delší nastavení, gól Ostravy byl po hrací době, ale hold Maso skóroval, takže z remízové bramboračky, jsme najednou vedli, což se muselo, překazit, žlutá pro naši lavičku?k smíchu, další nebetečně debilní vynález naší Kapr ligy. Opravdu se vracíme do dob Jirků?pokud to povedou lidé jako Berbr, Kapr nebo Svoboda fotbal v Česku by snad raději neměl, být. Baroš a Laštůvka nesportovní chování bez odezvy?rovnost, rovnost. Pokud titul uhájíme bude to snad nejtěžší v historii.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Virgil1956     před 4 lety 16.06.2020 15:31 |  
        1 1

        Souhlas, především je problém, že VAR nepůsobí na každém zápase konzistentně, někde je za ruku penalta, jinde za stejnou ruku není, záleží, kdo sedí u videa. Paradoxně byl VAR nejlepší v první sezóně, kdy opravdu opravil hodně sporných situací, za všechny bych jmenoval penaltu proti Spartě na 3:3, ta by bez VARu nebyla, protože Královec. Pak se do toho začalo šťourat, jeden čas byl VAR v permanenci pomalu každých 10 minut, pak zase jako by tam nebyl. Nebo to jejich sledování akce ze samého zárodku. Třeba Škodova branka po míči v zámezí 3 minuty před gólem. Nebo neuznaný gól Slovácka proti Spartě, neuznaný gól Budějek v Plzni. Když už by se toto mělo řešit, pak by se také měly řešit špatně odpískané trestné kopy kolem šestnáctky, ze kterých by "po chybě rozhodčího" mohl padnout gól. Příklad - faul Chorého na Zimu, po kterém kopala Plzeň v závěru zápasu nebezpečný trestňák. A to by teprve byla bramboračka. Prostě by VAR měl zasahovat co nejmíň, protože jednou zápas ovlivní a podruhé ne, při téměř shodných situacích.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    zeleznik2     před 4 lety 16.06.2020 11:35 |  
    7 1

    Hlavně kluci vyhrajte první dvě kola a Plísní dejte trojku ať si zase sedne na zadek. Provinční klub se v posledních letech hodně roztahuje..v médií nic jiného než, Sparta jede(ovšem pomoc rozhodčí taktně zamlčena) a Plíseň stahuje a útočí, ale to že vyhrála proti B týmu Olomouce jen náhodně, rudá bída jim to nechala, Zlín hrál s náhradníky a Ostrava to odchodila, to se zamlčuje. Upřímně doufám, že existuje spravedlnost, Jablonec asi u nich nevyhraje, ale mohl by je nalomit a my dorazit. No a třeba lůza z Letné konečně u nich remizuje. 3-2-0. Bilance z loňska k titulu stačí. Věřím, že vyhrajeme první tři kola, ikdyž nám stačí vyhrát první dvě.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    první rytíř     před 4 lety 16.06.2020 12:48 |  
    10 5

    Jsem také pro to, aby povolenou kapacitu, zvláště proti Plzni, vytvořili lidé z tribuny sever.Potřebujeme, aby diváci byli slyšet!

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 13:29 |  
      11 10

      Myslíš, že všichni permicáři mimo TS neumí fandit, jo? Že prostě jen sedí jako pecky a blbě čumějí, jo? Sorry, mám permici na východ a taky tam dokážeme slušně zařvat.
      Jako jo, lidi z TS dokážou udělat úžasné choreo, nad kterým se tají dech, dokážou to vyhecovat. Ale taky hážou dýmovnice v remízovém zápase, když do konce zbývá pár minut a máme tlak. Za každý zápas platíme desetitisíce a statisíce za pyrotechniku nebo za házení kelímku na hřiště. Osobně bych byl pro jiný klíč, jak vybrat diváky. Snad každý pochopí, že ten klíč nemůže být úplně spravedlivý, ale předem vyloučit všechny tribuny kromě TS je pitomost.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        vršek     před 4 lety 16.06.2020 13:46 |  
        4 1

        Je třeba si uvědomit, co je pro nás v této situaci to nejlepší!
        Nejsem obhájce TS a ani jejich podpora není vždy taková, aby odpovídala dění na hřišti. Bohužel. Ale přesto i já, jako velký a někdy opravdu "zběsilý" a hlasitý fanoušek se rád vzdám své permice v sektoru 115 jen proto, aby na stadionu byla divácká kulisa, která pomůže týmu úspěšně zvládnout následující zápasy. Je nesmysl "rozmístit" fanoušky po stadionu, i když bychom si jistě všichni na stadionu být zasloužili a meli být u toho.
        Znovu opakuji je třeba vytvořit dva "kotle" jeden tradičně na TS a druhý na tribuně jižní.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          Dr. Fe1     před 4 lety 16.06.2020 14:03 |  
          2 7

          Z epidemiologickýho hlediska je to bohužel asi nutnost, rozmístit fanoušky po stadionu. nikdo nám nepovolí zaplněnou tribunu sever. Ale jinak vám rozumím a taky bych se klidně vzdal své permice, kdyby to mělo Slávii pomoci.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Dr. Fe1     před 4 lety 16.06.2020 14:01 |  
        3 6

        Kam na východ máte permici, jestli to není tajemství ? Já jsem v sektoru 114 a tam je mimo jiné i takový "lokální kotel" který dokáže taky dobře zafandit, rozjet pokřiky a podobně. Plus samozřejmě i ostatní dokážou zafandit, o tom žádná.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 14:26 |  
          1 3

          Proč by to mělo být tajemství? - 116.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

            Dr. Fe1     před 4 lety 16.06.2020 17:28 |  
            2 5

            Ok, díky za zprávu. Já jsem ve 114, jak už jsem psal. Teď na Plzeň prý budou pravděpodobně upřednostněni permanentkáři s velkou účastí, tak tu mám 100 procentní. Takže mám malou šanci, že se na mě dostane :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        rak (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 18:00 |  
        1 0

        Já jsem byl také před časem pro to, aby přednost určitě dostala TS kvůli atmosféře. Pokud ale bude od příštího pondělí limit 1000 na tribunu, tak si zase myslím, že to pro TS stačí, aby vytvořila dobrou atmosféru a ti další permanentkáři už by nemuseli ustupovat. Teď jsem někde četl, že by přednost měli dostat ti, kteří byli na všech nebo skoro všech zápasech. No, mně osobně by se to líbilo. Chyběl jsem na jednom.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          o5aradecek     před 4 lety 16.06.2020 21:09 |  
          2 1

          Taky by se mi to líbilo, v téhle sezoně nemám ani jedno "áčko". :-) Ale když se na mě nedostane, nevadí. Hlavně, ať to kluci dotáhnou k titulu!

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

            kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 23:16 |  
            2 1

            Mám to podobně - respektive tedy tak, že když jsme nemohl, tak jsme permici půjčil kamarádovi... takže jsem teoreticky byl.... Ale klidně své místo přenechám někomu, kdo dokáže povzbuzovat celý zápas, přeci jenom už taky nejsem nejmladší.... :-)

  8. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    japhy     před 4 lety 16.06.2020 14:40 |  
    12 7

    Já bych teda nebyl tak unešenej z toho, že nám Kolář hraje libero. Jo, je to zajímavý, lecos to o nás vypovídá a teoreticky to může skvěle fungovat, když soupeře stále přečíslujeme.
    Zatím tomu tak ale není, výsledkem je naopak neobyčejně opatrná hra (kdo by taky riskoval, když je brankář takhle vysoko) a jen dostat v obraně míč od lajny k lajně trvá neskutečně dlouho. Předtím tam byl Suk se stoperama a i sám JiT říkal, že balon musí lítat prudce. Teď ho tam jen převalujeme a soupeř se v pohodě přesouvá.
    Stejně tak začínáme nadužívat zbytečné "malé" domů, kdy kolikrát je volný další stoper, ale míč jde hned ke Kolářovi. Vyniká v tom hl. Zima. Jasně, je to jistota, ale zase pěknej dárek pro soupeře, kterej si dáchne a zase zaujme pozice.
    To prostě soupeře snad ani neunaví.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 15:09 |  
      12 3

      Jenomže ono je to právě naopak.... Zapojení gólmana do výstavby hry až do pozice hlavního nositele rozehrávky umožňuje týmu dostat do útoku více hráčů a ještě navíc umožňuje držet ofsajdovou linii vysoko a lépe tak vystavovat soupeře do ofsajdu....

      Vždycky to tak bylo, že někdo přišel s novinkou, která se leckomu nezdála, ale vždycky to posunulo vývoj fotbalu....

      V osmdesátých letech se hrálo se stoperem, předstoperem a dvěma krajními beky... když začal Jakubec z Bohemky útočit a centrovat, někdo si klepal na čelo, protože obránce má bránit a ne se producírovat vepředu, sportovní komentátoři vyzdvihovali "falešné křídlo" jako moderní prvek fotbalu.... a pak tedy někdo přišel s tím, že před stopera (tzv. posledního,nebo-li zametače) postavil dva předstopery a krajním bekům dal postavení v záloze.... a rychle se ukázalo, že tenhle systém, umožňuje ovládnout střed pole a začali tak hrát všichni....

      Na konci devadesátých let potom přišla éra, kdy byl zrušen post posledního... obrana začala hrát se čtyřmi hráči v jedné lajně, což tvůrcům umožnilo využít volný post po stoperovi a poslat dopředu s ofenzivními úkoly o hráče víc... Neslo to s sebou fakt, že obrana nebyla zajištěna - snáze dostala soupeře do ofsajdové pasti, ale když ta nesklapla, bylo zle... Ve Slavii to zkoušel hrát Hřebík a výsledkem byl pětigólový výprask na Baníku a ve finále tehdy potupné třetí místo, což Hřebík odnesl vyhazovem... Ale vývoj ukázal, že tudy vede cesta k modernímu fotbalu - ostatně už na MS 1998 byli v semifinále pouze týmy, které hráli čtyři obránce v lajně - ve čtvrtfinále byli jediní Němci, kdo hrál na stopera a dva předstopery a ti dostali od Chorvatů trojku....

      A hra s gólmanem na pozici Libera je další krok kupředu.... a my můžeme být hrdí na to, že vedle Bayernu, či Barcelony to zvládáme i my.....

      Proč o tom jenom mluvit, podívejme se, jak to má vypadat: https://twitter.com/StadionEden/status/1272839100182212608


      Komentář byl uživatelem upraven (16.06.2020 15:10) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        Navyseals     před 4 lety 16.06.2020 15:12 |  
        5 1

        Čistě teoreticky postavení a hra Koláře může týmu pomoci mít více hráčů v útoku, ale to se podle mě právě teď ve Slavii moc neděje. Ve vápně většinou bývá 1 nebo max. 2 hráči.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 15:19 |  
          2 2

          Ale máme více hráčů ve středu hřiště... na místě, kde se tvoří hra, kde se získávají odražené balóny.... a tím se tvoří převaha na balónu.... a když máš balón pod kontrolou, tak nemůžeš inkasovat...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

            Ondráš     před 4 lety 16.06.2020 15:26 |  
            3 4

            Ale pak ty smrtící brejky soupeře, to je taky lahůdka. Otevřená půlka hřiště a kolikrát ani brankář není v kase:D

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

              kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 15:30 |  
              3 2

              A kolikrát jsme z nějakého podobného brejku opravdu dostali gól?

              A zákonitě otázka, nebo spíše uvaha: Kolik branek bychom asi inkasovali, kdybychom na podobný styl hry rezignovali... držení míče by se blížilo číslu 50/50 a soupeř by se tak k ohrožení naší branky dostal pětkrát až desetkrát častěji než v současné době

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                Ondráš     před 4 lety 16.06.2020 15:36 |  
                2 3

                Já myslím, že docela dost, nebo to aspoň pořádně smrdělo (v kontextu celkového počtu obdržených branek). Když někdo z našich hráčů ve středu pole udělá chybu, tak většinou soupeř snadno hrozí a ne že ne-klidnej u toho teda nejsem.

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 15:55 |  
                  2 1

                  A když jsme pod trvalým tlakem, tak jsi klidnější?

                  Já jsem tedy daleko více nervózní, když má soupeř balón, je v dostatečném počtu v našem pokutovém území a má klid na centr.... To se může stát cokoliv - teď na Baníku po vyloučení Tecla nikdo nešel napadat rozehrávku, nechali jsme dojít obránce s balónem na nějakých 40 m od branky a poslat centr, ze kterého pálil Procházka.... Podobné to bylo na podzim doma s Bolkou a Olomoucí - vždycky jsme na pár minut nechali soupeře hrát s balónem, nenapadali.... a šup - po centru přišel hloupý zákrok, na který upozornil VAr a jenom se štěstím jsme neztratili body....

                  To jsou momenty, kdy jsem nervózní - když soupeř začne získávat balóny a s nimi pevnou půdu pod nohama, zapojí do hry tvořivé hráče a přimáčkne nás k naší brance.... To jsou momenty, kdy se klepu hrůzou a zoufale směrem k našim hráčům křičím: "Nenechávejte je hrát!".... a právě tohle ten styl s Kolářem jako liberem minimalizuje :-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                    Ondráš     před 4 lety 16.06.2020 16:23 |  
                    3 2

                    Mám rád, když je to trochu vyvážené, ne tak velké riziko. Naposled se Zlínem: kdyby to nebyli dřeváci, tak Koláře v pohodě překopli, protože ten se toulal někde na polovině. No naštěstí to poslali na tribunu.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                      belmis (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 17:05 |  
                      6 0

                      To určitě mohl. A sám Kolář ví, že ho nějaká pořádná minela dříve nebo později čeká. Nicméně jeho styl má tolik výhod a pomůže celému týmu v každém zápase tak moc, že by mi nevadilo, i kdyby udělal kiks dvakrát za celou sezónu.
                      U nás považuju jediné dva trenéry evropské úrovně. A to je Trpišovský a Gula. Oni jediní se vymykají svými fotbalovými filozofiemi ostatním. A jednou z jejich velkých předností je odvaha. Chtít od brankáře, aby hrál stopera, od stoperů, aby pokud možno přihrávali jak střední záložníci. A to s větším rizikem, které ale nese ovoce.

                      Vezmi si zápas na Chelsea. Vsadil bych si, že po poločase 4-1 pro domácí jsme si skoro všichni říkali, aby to hned Trpiš zavřel, jen ať nedostaneme osmičku a vyhneme se ostudě. A to nemáme vůbec žádnou odpovědnost, nebudeme celý život někomu pro smích. A stejně by takto přemýšlelo určitě přes 90 % českých trenérů (Znám jednoho, který by hned od začátku zápasu postavil vedle brankáře na čáru další dva hráče a hrál v rozestavení 8-1-0 - Pulpit).
                      A Trpišovský řekl týmu, že se musí zvednout a pokusit se o zázrak. A málem to vyšlo.
                      Mně se tahle filozofie moc líbí. Líbí se mi trenéři jako je Klopp nebo Guardiola, naopak nemusím jako trenéra Mourinha (právě tou jeho filozofií fotbalu) a ostatní české trenéry, i když povahově mi jsou někteří sympatičtí.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 23:13 |  
                      2 1

                      Kdyby to nebylo vyvážené, tak letos netrháme rekordy v podobě nejmenšího počtu inkasovaných branek a vychytaných nul....

                      To celé je o tom, že díky tomuhle stylu hry se soupeř vůbec nedostane k ohrožení naší branky...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        japhy     před 4 lety 16.06.2020 21:17 |  
        1 4

        Šak píšu, že teoreticky to je skvělá věc. Ale při hře to prostě není vidět a děje se něco docela jinýho.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 23:04 |  
          4 1

          Já si tedy myslím, že to vidět je - máme v poli o hráče víc... takže i při případném nákopu "nazdařbůh" máme větší šanci získat balón pod kontrolu... nemusíme ani vyhrát hlavičku, stačí sebrat odražený balón... a na to je tam ten jeden frajer navíc....

          A když máme balón pod kontrolou, tak nám soupeř nedá gól... naopak se vyšťaví naháněním našich hráčů....

          Kdyby to Kolář nehrál, tak by na jeho místě musel stát Kúdela, na místě, kde je teď Kúdela, by musel být Cuf, na jeho zase Masopust - a na Ondru by soupeř mohl vytvářet tlak, protože by na hřišti bylo deset dvojiček.... teď máme o frajera víc, protože soupeřův gólman nemůže jít hlídat Tecla... takže jakmile by někdo vystartoval na Koláře, uvolní se tím jeden hráč... a tak pořád dokola...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

            japhy     před 4 lety 17.06.2020 07:58 |  
            1 3

            No, jak myslíš.
            Ale proč by na místě Koláře měl hrát Kúdela, proboha? Když už sakra dlouho se mezi stopery zatahuje střední záložník a beci jsou furt někde v prdeli...

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

              kjandourek (admin)     před 4 lety 17.06.2020 08:59 |  
              3 1

              No někdo na tom místě být musí - někdo, kdo dostává balón proti noze a řídí rozehrávku... u nás tuhle roli zvládá gólman, což nám dává výhodu ... Pokud by gólman byl "odkopávač balónů co nejdál, nejlépe na tribunu", použitelný pouze v nouzi, musel by se na tu pozici stáhnout stoper .... a tím pádem by nemohli být beci "furt v prdeli" - minimálně tedy jeden....

              A právě díky tomu, že máme oba beky "furt v prdeli - rozuměj na půlce soupeře" můžeme krajní záložníky posouvat do středu, čímž tam získáváme převahu a to nám umožňuje většinu týmů přehrát - tj. držet balón 70 a více %.... A díky tomu vůbec máme nějaký tlak....

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                japhy     před 4 lety 17.06.2020 09:36 |  
                2 3

                Já ti nevím. Ty děláš, jako by to takhle Kolář hrál odjakživa. Já tu jen tvrdím, že tuhle pozici u nás prostě stoper nezastával a beci byli přesto pořád, no, v prdeli :) Tak neříkej, že by se tam musel stáhnout stoper.
                OK, hraje tam teď teda Kolář, logicky by měl být jeden ze stř. záložníků pořád volnej a měl by ty míče dostávat. Což se ale neděje. Třeba chybí pohyb, nabídka, odvaha, co já vím, ale ty míče tam nechoděj.

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 17.06.2020 12:49 |  
                  4 0

                  Nechceš mi doufám tvrdit, že za Šilhavého byl Frydrych pořád u vápna soupeře a věčně centroval od rohového praporku? Vždycky byl stoper - před Kolářovou dobou Deli, před ním Bílek - který měl na starosti rozehrávku... Teď to dělá Kolář, takže se i ten jeden stoper nabízí do kombinace a zaměstnává tak soupeře...

                  A já tedy vnímám, že logicky je jeden z našich hráčů volný (respektive tedy jeden hráč soupeře musí nějak olítat dva naše)... a díky tomu jsme pořád na balónu.... že z toho není vždycky vykombinování soupeře až do prázdné neznamená, že nám tahle hra nic nepřináší....

                  Podle mého názoru to u nás Kolář hrál vždycky - už v prvních dvou zápasech jsme říkal, že je jasně vidět rukopis trenéra: zahráváme roh a náš poslední hráč do pole je na vápně soupeře, na odražené míče na půlce čeká Kolář...

                  Ale samozřejmě to není jenom o gólmanovi, na tenhle styl si museli navyknout všichni hráči... museli se naučit zapojovat gólmana a při tom vědět, že se nesmí chybovat - je to hra na hranici rizika, která přináší výhody, nemůžeš to hrát s kopytama, co nedají balón z první.... a ani s hráčema, kteří nedrží postavení a mají hru založenou na tom, že se v každé akci snaží prosadit individuálně... při tom se totiž nesnadněji ztrácí balón a to je to, co si v tomhle postavení nemůžeme dovolit.... Proto má třeba takové problémy se prosadit u nás Baluta...

                  Vezmi si, že to, co my, udělali všichni velcí trenéři, kteří mají úspěch:
                  Guardiola přišel z Bayernu, kde měl k dispozici Neuera do Mancity a první co udělal bylo, že vymetl gólmana... Joe hart přitom byl ikonou klubu, fanoušci kvůli němu demostrovali, ale Pep si potřeboval přivést gólmana, co umí nejenom chytat, ale i rozehrávat nohama... výsledkem jsou tituly v PL v posledních dvou sezónách....
                  Klopp přišel do Liverpoolu a udělal to samé... sázka na kariuse nebyla úplně ideální, protože ten vedle hry nohou dělal kiksy v brance, potom sáhl po Alisonovi... a výsldkem je poslední výhra v Lm a teď má našlápnuto k titulu....

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                    japhy     před 4 lety 17.06.2020 13:26 |  
                    0 3

                    Proč sem taháš pravěk, Alíši? Jakej Šilhavej? Trénuje nás Jindra, z toho vycházím.
                    Jestli ale chceš tvrdit, že to takhle hrál Kolář vždycky, tak to asi nemá cenu. Takhle šlohnout Sukovi jednu z jeho důležitých činností...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 17.06.2020 13:31 |  
                      3 0

                      Dva a půl roku ti přijdou jako pravěk? Déle tu Trpiš ani Kolář nejsou....
                      A fakt to od začátku takhle hraje.... ale samozřejmě chvilku trvalo, než si na to zbytek týmu zvykl a sedlo si to do současné podoby... Jak říkám, už v prvním zápase v Jihlavě byl Kolář velice často na půlce... to samé v dalším zápase s Bohemkou - tam jsme byl poprvé jako "novinář", takže jsem to viděl pěkně z výšky.... Ano, Suk si chodil pro balóny, stejně tak Hušbauer, teď si pro ně chodí i Stanciu, nebo každý hráč posazený na DZ, ale to jsou v pozici, kdy přebírají balón zády k brance soupeře - to není ta samá pozice.....

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                Fačín     před 4 lety 17.06.2020 20:57 |  
                1 4

                A proč nehrajeme radši víc přímočaře, ofenzivně, na soupeřově polovině? Půlka zápasu je většinou nekoukatelná, protože si to tam mrcasej Kolář s Kúdelou u vlastního vápna...

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

                  Ragnarok     před 4 lety 19.06.2020 09:26 |  
                  3 0

                  Zkus se nad tím zamyslet. Proč je vlastně nějaká mezihra, k čemu slouží a jestli se třeba tou mezihrou nečeká na moment, kdy soupeř vytvoří prostor pro rychlý přímočarý útok, tou mezihrou se taky otupí soupeřova energie. A proč se to nekoná na soupeřově polovině? No protože na soupeřově polovině má soupeř zcela logicky velmi zahuštěný prostor a nebylo by efektivní tu mezihru vykonávat tam, kde má soupř 8 lidí na pásmu 20x40 metrů.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        voiceman (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 22:52 |  
        6 1

        Já tedy osobně s Kolářovou hrou problém nemám, mě se moc líbí i když (jak zaznělo v podcastu), sledovat to v TV je asi méně nervy drásající:-) Ale třeba v zápase se Zlínem mě to nepřišlo nijak přínosné. Aneb osobně bych rád viděl, kolik přihrávek dopředu poslal Kolář a kolik Zima. Chci tím říct, že mi v posledních utkáních přijde, že Kolářová skvělá hra nohama je spíše využívána k opatrnosti než k nějakému herními přečíslení či momentu překvapení. Jinak řečeno, je skvělé, že má Kolář parádní hru nohama, ale neměl by to být on, kdo řeší za stopera konstruktivní rozehrávku. Mělo by to být něco navíc, co nám pomůže. V neděli jsem měl pocit, že to pomohlo hlavně Zimovi, protože když měl rozehrát dopředu, poslal to zpátky na Koláře a Ondro postarej se. Tímhle se podle mne o jednoznačnou výhodu Kolářovy hry připravujeme.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          kjandourek (admin)     před 4 lety 16.06.2020 23:12 |  
          2 1

          Podle mého názoru ne.... přikládal jsem obrázek gólu do sítě Jablonce, kdy si Kolář a spol se soupeři zahráli bago... a ve finále vidíme: balón na Coufala, ten počká až masopust sprintem do křídla odtáhne hráče ze středu hřiště a za ním najde Nica, který parádním balónem vyzve ke gólu Provoda.... Komentátoři se divili, jak mohli Jablonečtí nechat Nica uprostřed hřiště volného, ale to bylo právě tím, že byl do hry zapojen Kolář - díky tomu jsme měli uprostřed hřiště o hráče víc....

          Představme si, že bychom tohle nehráli - Koli by byl přikován ve vápně, na jeho místě by byl Kúdela, na místě Kúdely Coufal, na Coufalově by tím pádem musel být Masopust a Stanciu by byl obsazen hráčem, kterého by Maso nikam neodtáhl....

          Já vím, že to takhle nevyjde vždycky, ale pořád je to ta samá situace s tím, že vepředu je o frajera víc....

          Dobře si pamatuju, jak nám trenér říkával: Obehrávejte to zprava doleva a zpátky..... a při tom hledejte skulinu, buďte trpěliví, ona přijde, ale nesmíte jí propásnout .... a my to holt děláme - držíme míč, máme větší šanci ho při ztrátě vybojovat zpátky... a to všechno proto, že se nám ta sestava plynule posune o jeden post dopředu...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

            voiceman (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 23:36 |  
            4 1

            Souhlasím, že tak by to mělo vypadat. A nic proti. Já si ale popravdě v posledních dvou zápasech nevybavuji podobnou situaci. Vůbec neříkám, že nemáme hrát s Kolářem nahoře. Ale aby to mělo účel, musejí chtít hrát konstruktivně dopředu všichni, pak se jeho hra zhodnotí. Mě prostě v těch posledních zápasech přijde, že hráči, speciálně David Zima, místo toho, aby se snažil něco vymyslet dopředu a pomohli si s Kolářem, využívají Koláře spíš na to, aby nemuseli sami nic vymýšlet. To je point mého příspěvku. A to není nic proti Davidovi, já vím, je to mlaďoch, nechce chybovat, možná má i takové pokyny jako “nevymýšlej, radši v klidu na Koliho”, rozumím tomu. Ale zrovna u něj mi taková větší odvaha něco udělat dopředu, samozřejmě s využitím toho, že si pomůžu s Kolářem, chyběla.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

              kjandourek (admin)     před 4 lety 17.06.2020 09:08 |  
              3 2

              Tak je normální, že mladší hráč nechá rozehrávku na zkušenějším kolegovi... kdyby to tam takhle nehrál Kolář, musel by to tam hrát Kúdela....

              A ono, upřímně řečeno, k dobrému hráči patří i schopnost odhadnout, kdy má smysl pustit se do risku a kdy ne.... Pořád je lepší z deseti pokusů konstruktivně dopředu hrát jenom dvakrát, když vidíš, že je to přihrávka "na tutovku" a osmkrát dozadu... než se pokoušet o konstruktivní, leč riskantní přihrávku ve všech deseti pokusech a sedmkrát o balón přijít....

              Fotbal kolikrát není jenom o kráse, ale i o vyhodnocení toho rizika.... nás tedy trenér učil, že si máme balón překulit zprava doleva několikrát a trpělivě čekat na tu skulinu, kterou potom využít, protože žádný soupeř nevydrží mít to obranné postavení hermeticky uzavřené... vždycky někdo nakonec vyrazí napadat a otevře to, proto má kolikrát smysl i zdánlivě zbytečná přihrávka, kdy si Stanciu, nebo Šéva seběhne mezi beky a balón z první vrátí - tím pohybem s sebou bere jednoho, občas i dva soupeře, kteří jej stínují a za nimi tak vzniká kapsa, kam se dá poslat míč....

              A když to hrajeme s Kolářem na vrcholu rozehrávky, tak pořád někde v poli je jeden hráč nehlídaný, protože soupeřův gólman těžko bude běhat s naším hrotem... kolikrát jde o to trpělivě ho hledat a najít :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

        padre     před 4 lety 17.06.2020 13:02 |  
        3 0

        " ... když začal Jakubec z Bohemky útočit a centrovat, někdo si klepal na čelo, protože obránce má bránit ..." Jakubec byl první útočící bek? A co takový fenomenální player jako Jan Lála?

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

          kjandourek (admin)     před 4 lety 17.06.2020 13:06 |  
          1 0

          No toho už nepamatuju.... já začal fotbal sledovat právě v době, kdy se začala výrazně prosazovat Bohemka, což zakončila svým jediným titulem :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

      Harry R     před 4 lety 17.06.2020 20:55 |  
      6 0

      Kolářova výborná hra nohama vyniká především v evropských zápasech se silnými soupeři. Týmy, které předpokládaly, že nám kdykoliv presinkem odeberou míč, jsme často překvapili schopností udržet si míč kombinací v obraně s výrazným zapojením Koláře. Po bezvýsledném lítání soupeřových hráčů mezi našimi obránci a brankářem jsme získali klid na rozehrávku a hlavně sebevědomí. Jak důležitý to je herní prvek, začalo být patrné v zápase v Petrohradu, kde byl zřejmý nárůst našeho sebevědomí a Kolář si rozehrávku vysloveně užíval.

      I při utkáních evropských velkoklubů je v prvních minutách zápasů k vidění poměřování pindíků ve stylu "neudržíš si kontrolu nad míčem ani v obraně, nemáš v zápase šanci".

      To, že se v zápasech se zataženými soupeři celá bránící lajna i s Kolářem vysouvá, je přirozené a zvyšuje to tlak na soupeře.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.06.2020 21:00) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    voiceman (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 23:10 |  
    9 0

    Speciálně bych chtěl poděkovat za pasáž o té mediální kampani kolem chování lavičky v Ostravě. Přiznám se, že po přečtení slavného Kvasnicova blogu a některých reakcí na něj, jsem si připadal jako v blázinci. Ty tlachy na mě působily tak, jako by je psal renomovaný novinář z kulturní rubriky, který se zabývá vážnou hudbou a omylem se dostal na fotbal. Nevím, ale já mám z těch “venkovských” týmů a zejména “venkovských” redaktorů pocit, že se nemůžou zbavit nějakého mindráku z “namyšlených” Pražáků. Přijde mi to neskutečně trapné a neprofesionální. Smutné je, že si ten člověk ještě myslí, jaký je hrdina.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 17

    Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 21.06.2020 21:02 |  
    0 0

    Pánové, vždy si rád MNF poslechnu, ale musíte opravdu mluvit jak kanál? Jasně že nejste ČT abych vyčítal různé přeřeky, vložené patvary, slang, ale tenhle díl asi doposlouchám až někdy dojdu dřív z hospody. Dnes to střízlivý po 20 minutách vypínám... bohužel.