Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

    Akuls     před 4 lety 05.06.2020 15:39 |  
    2 0

    Delegace sudích na zápas Slavia vs. Plzeň:
    Hlavní rozhodčí: Pavel Franěk
    První asistent: Matěj Vlček
    Druhý asistent: Milan Flimmel
    Čtvrtý rozhodčí: Pavel Julínek
    Delegát utkání: Jan Šotek
    Delegát svazový: Karel Vidlák
    VAR: Emanuel Marek
    AVAR: Marek Podaný

    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

      fredydj (přítel SN)     před 4 lety 05.06.2020 16:17 |  
      0 0

      Co to pro nás znamená? :)

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        Edenjejenjeden     před 4 lety 05.06.2020 16:19 |  
        3 0

        To nevím ,ale Franěk to byl ten zdrcenej tenkrát po derby ....

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        bramburek (přítel SN)     před 4 lety 05.06.2020 16:27 |  
        7 3

        Franěk to je ten pán co nám vzal videem správně nařízenou penaltu, a místo penalty dostal Hušby žlutou kartu...

        https://www.seznamzpravy.cz/clanek/uspechal-jsem-to-rika-videosudi-franek-k-chybe-z-rise-nepochopitelnych-ovlivnila-fotbalove-derby-s-70434

        na lajně pak Berbrův ofsajdovej řezník Milan Flimmel

        https://www.facebook.com/slavistickenoviny/posts/2473726566030190/

        jde do tuhýho… ten xindl se neštítí vůbec ničeho, je to jejich poslední možnost, jak se dostat k titulu a následnýmu lepšímu nasazení do LM... jsem na ty černoprdelníky v neděli moc zvědavej...

        • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

          bramburek (přítel SN)     před 4 lety 05.06.2020 16:46 |  
          2 2

          teď koukám na FB, kluci k tomu úžasnému lajnovému mávači, napsali dnes ještě další příspěvek...

          https://www.facebook.com/search/top/?q=sl%C3%A1vistick%C3%A9%20noviny&epa=SEARCH_BOX


          Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2020 16:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

          Tadeáš_Janků     před 4 lety 05.06.2020 20:57 |  
          6 5

          A taky to je ten, co písknul onu legendární Mingazovu penaltu. Takže 1:1.

          • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

            mudrc     před 4 lety 05.06.2020 21:46 |  
            4 11

            Mino to nam minimalne neuskodil v Karvine pri vitezstvi 1:0 a nasem”ofsajdu”? Tech zapasu je vice, ale to tady nechcem slyset viz muj vcerejsi koment zde. At bude piskat kdokoliv, tady se stejne dopredu rozplacem. Hnus ta slavisticka ubulenost.

            • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

              Arya     před 4 lety 05.06.2020 22:07 |  
              7 2

              Proboha vždyť tu nikdo nepláče. Nikdo tu nepíše "píská nás Franěk, to určitě prohrajem".
              Osobně si myslím, že jsou v lize mnohem horší rozhodčí (Pechanec, například)

              A vy co si myslíte, že Berbr nevyužívá rozhodčí, aby tlačil Plzeň - jste hrozně naivní. Kvůli tomuhle člověku už pár rozhodčích muselo skončit.
              https://www.novinky.cz/krimi/clanek/berbr-s-damkovou-dostali-od-ustavniho-soudu-novou-sanci-ve-sporu-s-rozhodcim-40305127 (víc jak rok starý článek)

              • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                mudrc     před 4 lety 06.06.2020 07:42 |  
                3 10

                “jde do tuhýho… ten xindl se neštítí vůbec ničeho, je to jejich poslední možnost, jak se dostat k titulu a následnýmu lepšímu nasazení do LM... jsem na ty černoprdelníky v neděli moc zvědavej...“ pritele Bramburka neni breceni? Dobre, tak ja Vam to tady za cely den nasbiram, materialu bude dost, ostatne jako obvykle.

                • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                  Arya     před 4 lety 06.06.2020 10:45 |  
                  9 1

                  Ne, opravdu to není brečení. Já to spíš vidím jako cynické vyjádření.Hlavně po tom co Pechanec předvedl...to ti nevadí, že náš hráč klidně může několikrát dostat do hlavy loktem a rozhodčí to přejde? Hlavně, že ještě nedávno se neštítili vyloučit Baroše, kterej to fakt přeháněl...
                  A pak nemá mít člověk strach o zdraví našich hráčů.

          • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

            wimpy     před 4 lety 05.06.2020 21:50 |  
            12 1

            Já pořád nevím, co s tou penaltou všichni máte? Rumun tam nechal nohu a Mingy se přes ni překulil. Nepískatelná by byla, kdyby tam tu nohu nenechal. Viděl jsem hodně mnohem spornějších odpískaných penalt, kvůli kterým se nikdo neozval.

            • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

              Akuls     před 4 lety 06.06.2020 00:37 |  
              4 0

              Pravdou je, že tehdy si komentátor Tomáš Radotínský (mimochodem s Milanem Štěrbou v úterý velmi zvláštně komentoval zápas Příbram vs. Slavia), který rozhodně není sympatizantem SKS a tehdejší televizní pravidlový expert a bývalý rozhodčí, mezi příznivci fotbalu známý pod přezdívkou Hlen, u mikrofonu na komentátorském stanovišti i po několikerém opakování celé akce ze všech úhlů notovali, že sudí odpískal penaltu správně. Faktem ale také je, že to bylo poslední vystoupení tohoto televizního pravidlového experta na příslušné televizní stanici.


              Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2020 09:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        robinho25     před 4 lety 05.06.2020 16:38 |  
        0 0

        Pískal letošní derby


        Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2020 16:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        Akuls     před 4 lety 05.06.2020 18:09 |  
        6 1

        To se teprve uvidí. Jisté je, že Plzeň udělá na všech frontách pro vítězství všechno. Je to její poslední šance, jak ještě zabojovat o titul, protože se v neděli de facto hraje o 6 bodů a ani zisk bodu jí nestačí. Ano, máme VAR, ale obsluhují ho jen lidé a ti jsou omylní, ofsajdová čára stále není a tzv. "šédá zóna" je od Šumavy k Tatrám. Snad nás sudí Franěk s kolegy nenechá zavzpomínat na "zdrceného" Pavlína Jirků a řadu dalších podtrhovačů v žoldu Sparty z 90tých let minulého století. Tehdy byl navíc ve hře kromě titulu i přímý postup do CH.L.. Na druhou stranu, z Ardeleana jsme měli pŕed zápasem doma s Plzní také obavu a nakonec zápas odpískal k naší naprosté spokojenosti.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2020 18:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        kostelnivlajka     před 4 lety 05.06.2020 18:12 |  
        8 11

        Ze začíná tradiční brekot některých, jak to nazvat, no nic....

        • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

          Arya     před 4 lety 05.06.2020 19:36 |  
          14 2

          Brekot? Spíš fakta...
          Ono fakt stačí během utkání pozorovat, jak rozhodčí píská fauly. Možná se leckdy budeš divit. A to jsou třeba takový Teplice na tom hůř.


          Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2020 19:37) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

            kostelnivlajka     před 4 lety 05.06.2020 19:55 |  
            6 16

            A co z toho tedy plyne? Já vidím, jenom bandu ufnukanců, kteří stahujou kalhoty před brodem....

            • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

              hajnej     před 4 lety 05.06.2020 20:29 |  
              10 2

              Poukazovat na fakta o nakloněných rovinách, tendenčnímu pískání, nasazování těch "správných" asistentů, kteří jsou dvorní mávači plzně, není fňukání a stahování kalhot.

            • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

              donford     před 4 lety 05.06.2020 23:41 |  
              8 1

              Neber to hned jako bandu ufňukanců, zkušenosti s Pechancem jsou velmi čerstvé. A to jistě nepopřeš, že se na nás toto soudcovské individuum solidně vyřádilo. S nezávislým rozhodováním to nemělo vůbec nic společného. Nakonec nejkrásněji, nejčistěji a s velkou ironií to vyjádřil Cuf s kytičkou v kalhotách.

              • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                Novi.sks     před 4 lety 06.06.2020 00:17 |  
                17 1

                Nejhorší na tom je, že proRudý média zmanipulují davy "normálů" k tomu, že jsme dali gól po ruce a vyhráli nezaslouženě... Troufám si tvrdit, že 95% lidí ten fotbal vůbec nesledovalo a pak se někde ohánějí tím, že Tvrdík kámoší s Berbrem, rozhodčí nám jdou na ruku, Plzeň hraje čistě, protože nedostala žlutou a podobně. Tohle utváření názoru médii je příšerný (nejenom ve fotbale, kde vlastně o nic zásadního nejde) a je mi z toho smutno. Čím jsou technologie vyspělejší a mělo by být snazší zjišťovat si fakta, tak naopak tím jsou lidi línější, degenerují a nechávají si podsouvat názory tou nejhlasitější skupinou...
                Hrozně mě to vytáčí, když lidi, kteří jsou fanoušci sportu jenom při nějakém úspěchu (z novějších třeba Euro2004, hokej2010, Ledecká) a jinak v TV sledují akorát Ordinaci, fandí maximálně někomu v SuperStar a v neděli po obědě usnou u F1, hlásají něco o luftjardovi, Sinobu, že máme rozhodčí pořešený a podobně. Přečtou si nějaký žblebt ve Sportu, šíří to dál jako pravdu a nenechají si to vymluvit, protože "to přece psali v novinách"

                No nic, nechal jsem se unést, pardon :-)
                Mrzí mě, že tihle demagogové mají tak obří mediální dosah a chybí tu nějaké objektivní sportovní médium, to je všechno...

              • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                mudrc     před 4 lety 06.06.2020 07:27 |  
                5 12

                Pises, ze zkusennosti s Pechancem jsou cerstve, dle tveho hodnoceni predpokladam, ze vuci Slavii spatne.
                Pak si vyhledej napr. SKS - TEP.18/19 a zamer se na penatlovy zakrok na Skodu. Proc Skdoda padal pozdeji, nez ho Jerabek drzel za dres? Penalta, 2.ZK pro Jerabka. Ale tady zas zaujaty Pechanec vuci nam. Zkratka i ve fotbale delaji sudi chyby, stejne jako hraci. Jednou chybou pomuze nam, jindy souperi. Zdejsi videni spiknuti celeho sveta (LFA, FACR,media) vuci nasemu klubu je ubulene a smesne.

                • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                  Leksel     před 4 lety 06.06.2020 11:20 |  
                  7 1

                  Samozřejmě, rozhodčí je jenom člověk, kterej přirozeně i chybuje, to je pochopitelný, ale pokud těch chyb je tam až nezvykle moc, tak to už je dost podezřelý. Jen třeba ty tři zákroky na Kúdelu, po kterých zůstal ležet s bolestivou grimasou, si žádaly kartu, tu by asi dal jen v případě, až by praskaly kosti. Tu nedal, proto ho tak opakovaně beztrestně řezali.

                • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                  Boss82     před 4 lety 06.06.2020 12:24 |  
                  9 16

                  Ačkoliv se s Tebou v mnoha věcech neshodnu, tak v tomto máš naprostou pravdu.

                  To místní neustálé brečení, jak po nás Berbr, Chovanec, Svoboda a všichni rozhodčí tvrdě jdou, je totiž naprosto k smíchu! Kdyby to tak bylo, těžko bychom byli nejúspěšnější klub v lize v posledních letech, těžko bychom loni i letos kopali nejvíce penalt ze všech (lehce ověřitelný fakt), těžko bychom hráli roky v kuse bez ČK (např. loni jsme byli jediný tým v lize bez ČK, zatímco Plzeň byla druhý nejtrestanější z hlediska ČK), těžko bychom byli každý rok mezi týmy s nejmenším počtem ŽK, těžko by rozhodnutí VAR byla v naprosté většině případů (a leckdy dost zásadních) v náš prospěch atd...

                  Vysvětlení výše uvedeného jsou pouze dvě možná. První je, že jsou Berbr a spol v těch svých zákulisních čachrech totálně a až uboze neschopní, když nás přes veškerou letitou snahu nedokáží potopit.

                  Druhé vysvětlení je pak o dost reálnější - nikdo po nás nejde, je to jen utkvělá představa velkého procenta slávistické obce, která je bohužel přes všechna uvedená fakta stále značně ubrečená, dokola se utápějící v nesmyslných a paranoidních konspiračních teoriích. Žádný komplot Berbr, Chovanec, Svoboda, Plzeň, Sparta, komise rozhodčích, rozhodčí, FAČR, LFA, všechna média vs. Slavia Praha NEEXISTUJE! Smiřte se konečně s tím!

                  Je mi líto, že takhle musím o některých slávistech mluvit, ale taková je bohužel realita.

                  Co je u některých slávistů rovněž k zamyšlení, je totální absence smyslu pro objektivitu. Příkladů existují mraky, viz třeba neustálé nadávání na Fraňka, který nám přitom určitě ve více zápasech pomohl (viz třeba penalta na Mingazova v závěru derby) než uškodil. Vezmu si ale jiný příklad - tři roky staré derby v Edenu, které jsme vyhráli 2:0. Náš brousek Bořil tehdy nejprve ostře sestřelil V. Kadlece, div mu nezlomil nohu a později ho při úniku na bránu (s již ŽK na kontě) bez snahy hrát míč fauloval, přičemž nedostal ani 2. ŽK. Objektivní fanoušek by řekl, že už první zákrok Bořila byl na "oranžovou" kartu a druhý když ne na ČK, tak na 2. ŽK určitě. Ale čekat takovou objektivitu od některých slávistů je zhola nemožné. Místo toho se tu dočteme, jakej je Bořil borec, že málem přizabil Kadlece, o ČK nebo 2. ŽK samozřejmě nemůže být řeč, ale zato se v utkání najdou dva otočené auty a jeden roh ve prospěch Sparty, a už se brečí, že se nepískala rovina a rozhodčí měl notičky.

                  Pro připomenutí sestřih utkání:
                  https://tv.isport.blesk.cz/video/3670337?jwsource=cl

                  Podobným případem je třeba zápas v Edenu s Plzní (podzim 2018, výhra 4:0), kdy zdejší komunitou nenáviděný rozhodčí Ardeleánu během minuty odpískal dvě penalty proti Plzni a ještě vyloučil Hubníka. Těmito verdikty v podstatě rozhodl o naší výhře, ale zde se opět dočteš nesmysly o tom, že rovina byla nakloněna ve prospěch Plzně, protože nějaký faul uprostřed hřiště byl špatně posouzen, a protože rozhodčí otočili nějaký roh. Fakt k smíchu tohle...

                  Sestřih utkání:
                  https://tv.isport.blesk.cz/video/5146488?jwsource=cl

                  Je mi jasné, že tu schytám hate a mraky mínusů, ale na to kašlu. Pokud tato má úvaha přesvědčí alespoň pár slávistů, aby trochu změnili svůj úsudek a pohled na věc (jinými slovy - byli lepší, než jsou fanoušci Plzně nebo Sparty), tak měla smysl.

                  • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                    donford     před 4 lety 06.06.2020 15:27 |  
                    7 1

                    Ano, uznávám,, že Jílek mohl bez problémů Bořila vyloučit, tak jako to mohl udělat i Pechanec po faulech různých příbramských hochů. Vyloučit právě je. Budiž, nevyloučil. Ani desítku nenařídil. Ale on dokonce nedal ani žlutou. A to už zavání notečkami, nakloněnou rovinou podobně. U kvalifikovaného rozhodčího! Jo a ten Jílek to pak tenkrát docela vykompenzoval Spartě, když neuznal gól Škodovi po vykopnutí míče Costy půl m. za brankovou čárou.

                    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                      Boss82     před 4 lety 07.06.2020 13:50 |  
                      0 9

                      Donforde, bohužel jsi předvedl přesně tu slávistickou neobjektivitu, o které hovořím v předchozím příspěvku.

                      Bořil v derby měl být samozřejmě vyloučen. Neuznaný gól byl sice velkou chybou rozhodčích, ale určitě ne úmyslnou kompenzací Spartě - ono od TV se to dobře radí, ale před třemi lety se ještě nepoužíval VAR a schválně si tu akci přehraj bez zpomalení v reálné rychlosti - to je milisekunda, co se míč zdrží za čarou. Lidským okem v dané situaci prakticky neodhalitelné. V tom samém zápase pak byl za stavu 1:0 ještě poměrně přísně vyloučen Costa, což zcela eliminovalo jakékoliv šance na závěrečný sparťanský tlak a vyrovnání.

                      Pokud jde o zápas v Příbrami, tak vůbec nevím, za co bys chtěl, aby Pechanec příbramské hráče vylučoval. Tam se můžeme bavit maximálně o tom, že mohl udělit nějaké dvě ŽK příbramákům navíc, ale určitě tam nebylo nic na ČK. Penalta v náš prospěch byla jediná jasná - po faulu na Provoda těsně před Musovým gólem. Kdyby na nás chtěli být rozhodčí přístí, tak by neuznali Musův gól (protože mu předcházela ruka Zimy) a vrátili by se k faulu na Provoda a tedy k penaltě. Čímž by nám cestu k výhře zkomplikovali, protože již dosaženou branku by odvolali a kopala by se penalta, což je cca 75% šance na gól, ale určitě ne jistota. Tak buďme rádi, že to nechali být.

                      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                        wimpy     před 4 lety 07.06.2020 13:56 |  
                        5 1

                        Na Nica byla ještě jasnější.

                        • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                          Boss82     před 4 lety 07.06.2020 14:04 |  
                          0 9

                          To je právě omyl. Tato vražení (a ano, já bych je jako fauly posuzoval) jsou ve fotbale celosvětově dost velký problém, šedá zóna v pravidlech, a soutěž od soutěže, rozhodčí od rozhodčího, zákrok od zákroku, se to všude posuzuje jinak. Proto si v těchto případech většinou rozhodčí obhájí ať pískne tak nebo tak. Ve středu hřiště pak tyto sporné zákroky příliš kontroverze nebudí, ale když se to stane ve vápně, tak je samozřejmě problém a strhnou se velké diskuze. Je to jedna z největších děr v pravidlech (která mám dobře nastudována) - schválně si danou pasáž najdi a podle mě mi dáš za pravdu, že je to paskvil. Ale dokud to v nich bude takto definováno, nemůžeš o žádném podobném zákroku nikdy 100% říct, že to byl faul. Bohužel...

                          • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                            wimpy     před 4 lety 07.06.2020 14:19 |  
                            4 1

                            Při boji o míč je dovoleno plně uplatnit tělesnou sílu, proto hráč smí do soupeře dovoleným způsobem vrazit; vražení však nesmí být podle názoru rozhodčíhoprudké, bezohledné, ani při něm nesmí být použito nepřiměřené síly.
                            https://isport.blesk.cz/fotbal/fortuna-liga-zakladni-cast-2019-2020/pribram-slavia/online-prenos?match=284991 čas 1:46, žádná šedá zóna v pravidlech, čisté kálení na ně.

                            • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                              Leksel     před 4 lety 07.06.2020 14:58 |  
                              2 0

                              To byl bodyček bez snahy hrát míč, ze záběru je to zcela zřetelné, jak se celým tělem hrubou silou opře do Nica, který se od něj odráží a padá. Zákrok spíše z MMA.

                              • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                wimpy     před 4 lety 07.06.2020 15:00 |  
                                2 0

                                Nepochopím, že ho to VAR nenechal přezkoumat. Konečné rozhodnutí je na hlavním, ale tohle přesně byla situace, kvůli které tam VAR je.

                                • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                  Leksel     před 4 lety 07.06.2020 15:12 |  
                                  2 1

                                  Nejspíš to nechtěl pitvat, to bude vše v kontextu i s tou jeho benevolencí ke karetním zákrokům Příbrami. Kristepane, že já jsem ubulenej uplakánek?! :-(

                            • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                              Boss82     před 4 lety 07.06.2020 19:03 |  
                              0 4

                              A jsme u toho: na jednu stranu smí hráč při vražení plně uplatnit tělesnou sílu, ale na druhou stranu nesmí být podle názoru rozhodčího použito nepřiměřené síly. To jde přece zcela proti sobě! Buď platí jedno, nebo druhé, nemůže platit oboje současně. A dále ta kouzelná větička "podle názoru rozhodčího". Každý rozhodčí pak může mít měřítko toho, co je ještě přiměřená síla a co už ne, úplně jinde. Nehledě na to, že v reálu je dost často velmi těžké skutečnou sílu vražení dobře posoudit. Prostě šedá zóna a pravidlový paskvil.

                              • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                wimpy     před 4 lety 07.06.2020 21:01 |  
                                3 1

                                Nico odlétl v kotrmelcích, jak jinak bys chtěl definovat nepřiměřenou sílu?

                                • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                  Boss82     před 4 lety 09.06.2020 02:16 |  
                                  0 4

                                  V žádných kotrmelcích neodlétl, podívej se na ten souboj pořádně! Byla to klasická srážka rameno na rameno, kterou Stanciu neustál, protože byl v běhu a ve zranitelnější pozici než bránící hráč. Ale to, že hráč takovou srážku neustojí, přece ještě není důkaz, že proti němu byla použita nepřiměřená síla. Prostě byl na střet hůře připraven, ať už proto, že se dostatečně nezpevnil, nebo proto, že se objektivně v dané chvíli ani připravit nemohl (hráče v běhu je mnohem snazší vražením ze strany rozhodit z rovnováhy, než hráče, který se zpevní na místě a na střet se připraví). Ale to bohužel pořád podle onoho stupidního výkladu pravidel neznamená, že byl faulován.

                                  Znovu opakuji, že já bych podobné střety také jako fauly posuzoval. Ale v první řadě bych v pravidlech zcela překopal pasáž, která se týká vrážení do protihráče a hraní tělem obecně. Dokud budou pravidla napsána tak, jak jsou, neustanou dohady na toto téma nikdy.

                                  • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                    wimpy     před 4 lety 09.06.2020 10:50 |  
                                    0 1

                                    Právě fakt, že soupeř nemohl být připraven a odlétl je výrazem použití nepřiměřené síly. Což není můj výklad, rozborů k tomu v různých situacích bylo celkem dost. Většinou vždycky, když je o tom řeč, uslyšíš výraz "vlétl tam jako utrženej vagon".

                                    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                      Boss82     před 4 lety 09.06.2020 20:36 |  
                                      0 2

                                      Ale houby. Fotbal je přeci boj dvou soupeřících celků a je celý postaven na tom, zastihnout soupeře nějakým způsobem nepřipraveného a tím ho zaskočit. A to se pochopitelně týká i hry tělem a vrážení do soupeře. Najdi mi v pravidlech pasáž, kde se píše, že hráč smí do soupeře vrazit, jen když je na to protihráč řádně připraven. Nic takového tam pochopitelně nenajdeš, protože by to byl úplný nesmysl. Pro hráče by pak nebylo nic jednoduššího, než po každém drobném drcnutí spadnout a tvrdit, že se na vražení nestihli připravit a rozhodčí by pak všechno musel automaticky posuzovat jako fauly.

                                      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                        wimpy     před 4 lety 09.06.2020 21:03 |  
                                        0 1

                                        Je tam ta věta o nepřiměřené síle. Pravdu máš jen v tom, že onu nepřiměřenost subjektivně posuzuje sudí. Tady byla nepřiměřená objektivně.

                                        • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                          Boss82     před 4 lety 10.06.2020 14:23 |  
                                          0 2

                                          Jenže ta věta je k ničemu, když není nikterak stanoveno, co je a co není nepřiměřená síla. Když je hráč v plném běhu, tak do něj často stačí lehce drcnout ze strany a letí na zem. Je lehké drcnutí nepřiměřená síla? Podle mě není, takže proč by za to měl být atakující hráč trestán odpískáním faulu proti jeho mužstvu? A pak tu je opačný případ - když se silný hráč zapře a počítá s nárazem, tak i velmi silný bodyček nepřiměřenou silou může ustát. Měl by tento bodyček projít (tedy nebýt posouzen jako faul) jen proto, že se na něj "napadený" hráč lépe připravil? Podle mě neměl a měla by se kopat standardka nebo penalta, ale většinou tyto střety atakujícím hráčům projdou. Napadený hráč je tedy vlastně potrestán za to, že se na střet dobře připravil a ustál ho.

                                          Oba uvedené případy jsou špatně, ale oba se v praxi dějí zápas co zápas. Protože pravidla jsou v tomto velmi nejednoznačná a vzniká zde obrovská šedá zóna.

                                          Vražení do Nicka bylo přesně v té šedé zóně, o které mluvím. Takže půlka rozhodčích by pískla faul a půlka ne. Ale rozhodně není pravda, že to byla jasná penalta.

                                          • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                            wimpy     před 4 lety 10.06.2020 14:28 |  
                                            0 1

                                            Umíš si vyložit zcela vágní příkaz "přizpůsobit rychlost vozidla stavu vozovky"?

                                            • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                                              Boss82     před 4 lety 11.06.2020 08:55 |  
                                              0 1

                                              To s tím nemá vůbec nic společného.

                  • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                    knawi     před 4 lety 06.06.2020 20:35 |  
                    9 3

                    Co byste si bez toho znovu a znovu připomínaného Mingazova počali, vy hrdí, stateční, vzorní a hlavně neubulení slávisté(?) při hájení tendenční protislávistické kampaně.
                    Nesnáším konspirační a paranoidní přiblblé teorie, kterých je od převratu nepočítaně.
                    Z tvého příspěvku vyplývá, že k těm blbům patřím, protože nevidím, jak mají všichni tebou zmiňovaní funkcionáři, kritizovaní rozhodčí, mnozí komentátoři, v Praze žijící venkované a vy vzorní neubulení sportovní příznivci, Slávii rádi a obětavě letitě usilují o její úspěchy.


                    Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2020 20:48) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

                      Boss82     před 4 lety 07.06.2020 13:57 |  
                      1 9

                      Příteli, přečti si můj příspěvek pořádně, snad pak dojdeš k závěru, že jsem uvedl PODSTATNĚ více argumentů, než jen sporně odpískanou penaltu na Mingazova, kterou mi předhazuješ.

                      Zbytek tvého sarkastického komentáře a řeči o jakési údajné protislávistické kampani nechám raději bez větší reakce, ostatně můj původní příspěvek mířil právě na lidi s uvažováním, jaké máš ty, a je v něm řečeno vše podstatné.

    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

      Fačín     před 4 lety 06.06.2020 09:56 |  
      5 6

      No budou to mít zjednodušený, když to bude bez diváků, to si můžou dělat co chtěj.

  2. Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

    kostelnivlajka     před 4 lety 06.06.2020 08:58 |  
    4 4

    Myslím si, že máme potenciál prádelnu porazit i bez brekotu. Potencionálně jsme již mistry, takže je i potenciál na nějakou tu evropskou ligu. Pokud posílíme, nebo zpřesníme zakončení např. goaly Nica z přímáků, které jsou potencionálně čím dál tím nebezpečnější, myslím si, že bychom do legue maestrow klidně mohli postoupit. Ten potenciál tam je ohromnej!

    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

      brťas74     před 4 lety 06.06.2020 10:13 |  
      1 0

      Nicovi přímáky maj ve většině případů skvělou trajektorii i razanci,ovšem ty rohové kopy už proboha nééé,ty ať zahrává někdo jiný.

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        kostelnivlajka     před 4 lety 06.06.2020 18:09 |  
        0 1

        Ty rohy, to je něco neskutečnýho, průser bez ohrožení. To je lepší čtyařikrát z pěti rohu to narvat do vápna .

    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

      donford     před 4 lety 06.06.2020 15:09 |  
      0 0

      5x potencial ve čtyřech větách. Aspoň jedenkrát napsat ambici, schopnost .... a já nevím, co ještě. Trochu to osvěž. :-) Ale nic nevyčítám. Kdysi jsem taky pořád používal výraz smysluplně, než mi to přešlo. :-)

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        Leksel     před 4 lety 06.06.2020 16:12 |  
        0 0

        Pro zajímavost jsem to zkusil nahradit a slovo potencionál bych nechal až u posledního 5. případu, u něhož mi to znělo nejlépe: 1. sílu, 2. nejspíše (velmi pravděpodobně), 3. šance, 4. evidentně (viditelně, zřetelně), 5. potencionál
        Edit: "Tvoji" ambici jsem neužil z důvodu ochrany a respektu duševního vlastnictví. :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2020 16:23) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

          kostelnivlajka     před 4 lety 06.06.2020 18:07 |  
          1 5

          Když někdo napíše, že ten a onen má potenciál, mám o něm hned jasno...:-/

      • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

        kostelnivlajka     před 4 lety 06.06.2020 18:05 |  
        1 5

        Tak asi to má nějaký význam. Pokud sis nevšiml, rejpu do všech co napíší potenciál. Jsem na toto slovo alergický a háklivý...:-/ Chápeš:-/

  3. antislavia media

    ColinSKS     před 4 lety 06.06.2020 11:34 |  
    4 4

    vyvolávají nálady, že bychom snad mohli s těmi podvodníky ztratit body. působí tím na hráče. nezaregistroval jsem jediný mediální vstup, který by byl namířen proti plzni. tak chlapci zítra, rozemelte je jako pepř tří barev, kterým jdu se svým mlýnkem právě kořenit candátka :)

    • Re: antislavia media

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 06.06.2020 14:31 |  
      1 1

      Tak Plisen hraje o neco lip,nez my,stahla nas o 8 bodu,zatim jim vse slape,zadna zraneni,zadne skandaly,jako v minulosti s drogama a chlastem.. Az na ty rozhodci:)

    • Re: antislavia media

      knawi     před 4 lety 06.06.2020 20:16 |  
      0 0

      Sebevědomí Plzeňáků tedy převyšuje petřínskou rozhlednu!
      Doufám, že náš celý tým je stále tak psychicky odolný, jak jsme si zvykli v těžkých zápasech nedávné minulosti.

  4. Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

    KurdtK     před 4 lety 06.06.2020 14:13 |  
    8 0

    Malé resumé, pokud tam mám chybu, tak mě prosím opravte, děkuji:

    Pomezní rozhodčí Milan Flimmel byl před podzimním utkáním Plzeň - Slavia z 8 nominací 4x nominován na domácí zápas Plzně. Žádný jiný rozhodčí nemá ani zdaleka tak vysokou bilanci ve prospěch jednoho klubu.

    V tomto zápase se dopustil mnoha hrubých chyb, například nesprávně odmával ofsajd, kdy byl hráč Slavie v okamžiku přihrávky minimálně metr před obráncem Plzně a postupoval by sám na branku. Navíc při VAR se mají dle pravidel hraniční situace nechat dohrát, tato situace však nebyla zdaleka hraniční. Dále k tomu všemu bylo v tomto utkání z jeho strany několik do očí bijících otočených autů a rohů, vše ve prospěch Plzně.

    Za tento ostudný výkon byl pan Flimmel postrestán směšnými dvěma koly pozastavení nominace. No a hádejte, kdo je na utkání Slavia - Plzeň nominován jako pomezní rozhodčí. Ano, pan Milan Flimmel!

    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

      Leksel     před 4 lety 06.06.2020 15:39 |  
      9 0

      To bude jistě náhoda, jak by řekl každý správný objektivní slávista. :-)

    • Re: Chvála soupeře i smutek z fanoušků. Plzeň pro nás bude velkým testem, ví Trpišovs

      knawi     před 4 lety 06.06.2020 20:10 |  
      0 0

      V připomenuté vyvolávané předzápasové atmosféře figurují i absurdní obavy před výkonem rozhodčích zkorumpovaných dvojicí Tvrdík/Berbr!!!