Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Slavia dokázala v samotném závěru strhnout těžký zápas v Příbrami na svou stranu.

V Příbrami to hodně dřelo, to viděl asi každý slávista. Nakonec jsme zápas proti houževnatému soupeři urvali v závěru díky střídajícímu střelci Musovi. A řekl bych, že to bylo zasloužené. Domácí sice hráli obětavě a na hranici svých možností, ale tlak Slavie ke konci zápasu sílil a již předtím domácí dvakrát zachránila tyč. Objevily se i spekulace, zda brance nepředcházela ruka a zda měla platit. Já jsem sám zvědav, jak se k tomu vyjádří komise rozhodčích. Striktně dle nových pravidel by gól po předchozím kontaktu s rukou útočícího hráče platit neměl, tady ale šlo o ruku diskutabilní a sotva viditelnou. A pokud byla, tak zaviněnou hlavně bránícím hráčem. Odvolat takovou branku by mi přišlo absurdní a zcela proti duchu fotbalu. Pokud by se ale kontakt prokázal a dle pravidel by branka neplatila, tak ok, ale v takovém případě by se zřejmě měla pískat penalta po sražení Stancia ve vápně. Byla to hraniční situace a já chápu, že rozhodčí nechtěl takto rozhodnout zápas, ale opět striktně dle pravidel to asi faul byl. Domácí hráč našeho srazil bez toho, aby hrál míč, navíc s vystrčeným loktem. Na rozhodčího si tedy domácí nemohou stěžovat, obecně nám po celý zápas nedal ani pomyslné deko navíc.

Co se týče výkonu Slavie, tak byl dosti nervózní. Rozehrávka vázla, spousta míčů nám uskočila a utkání bylo spíše plné osobních soubojů. Od našeho týmu bych čekal víc, Příbram má přeci jen výrazně slabší tým. Na druhou stranu bych na to nekoukal optikou, že jsme se trápili na půdě posledního. Příbram totiž podala svůj maximální výkon a zápas nám rozhodně neusnadnila. Z její strany to byl výkon spíše týmu ze středu tabulky. Opět bych to dal do kontrastu, kdy se minule někteří diskutující podivovali, že jsem nedával vyšší známky po jasné výhře nad Jabloncem, třetím týmem tabulky. Ten ale nastoupil v béčkové sestavě a do Prahy přijel víceméně na výlet. Nebál bych se říct, že v úterý byla Příbram výrazně lepším a náročnějším soupeřem než v sobotu Severočeši.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Chytat nemusel skoro nic, v rozehrávce si snad až na jednu výjimku vedl přesně.

Vladimír Coufal - 6 - Po většinu sezony byl na rozdíl od minulého ročníku o fous lepším krajním bekem Bořil, teď po pauze se karta obrací a Coufalovi se daří o něco více.

Ondřej Kúdela - 6 - Zápas zvládl bez problémů.

David Zima - 5 - V úterý to pro něj byl náročný den, když nejdřív skládal maturitní zkoušku a večer hrál ligový zápas. Minimálně v utkání David obstál. Úplně bez chyb to nebylo, třeba po celkem zbytečném zákroku na Polidara měla Příbram nadějnou standardku. Je ale otázkou, jestli se souboj vůbec měl posoudit jako Zimův faul. Je to několikátý výkon mezi 5 a 6, předtím jsem hodnotil nahoru, tentokrát i vzhledem k neideálnímu týmovému výkonu dávám "jen" 5.

Jan Bořil - 5 - Po pauze není úplně v top formě, ale dost možná je to zapříčiněno i tím, že si na své straně musí zvykat na souhru s novými parťáky Zimou a Provodem. Podobně jako u Zimy několikátý výkon na hranici 5 a 6, minule jsem dal vyšší známku, tentokrát lepší pětku.

Ladislav Takács - 5 - Nezazářil ani nevyhořel. Za mě průměrný ligový výkon. V soubojích a pracovitosti Laco obstál, ale přeci jen proti namotivovanému, ale výkonnostně slabšímu soupeři musí ukázat i více fotbalovosti.

Ibrahim Traoré - 5 - Průměrný výkon. Nedá se říct, že by ve středu pole výkonnostně vyčníval. Očekával bych od něj větší zklidnění hry a lepší kombinaci, což jsou Ibrovy obvyklé atributy. Měl ale v zápase i lepší momenty, docela dobře zakončoval po standardce a v první půli dal dobrou přihrávku za obranu na Tecla.

Lukáš Masopust - 4 - V Boleslavi působil hladově, s Jabloncem zahrál ok a v Příbrami byl spíše neviditelný. Musí přidat a ideálně navázat na své loňské jaro po příchodu do červenobílého. Neříkám, že byl viditelně horší než zbytek týmu, ale mnoho toho nepředvedl, šel dolů jako první a nebyl u závěrečného tlaku a vítězné branky, takže má tentokrát jako jediný bohužel mírně podprůměrnou známku.

Nicolae Stanciu - 6 - Nebylo to od něj zdaleka takové představení jako proti Boleslavi a zejména Jablonci, ale i tak byl Nico jediným hráčem na hřišti, který v oboustranně bojovném zápase viditelně vyčníval svou fotbalovostí (když nepočítáme střídajícího Hellebranda). Měl i smůlu, když dvakrát trefil tyč, byť napoprvé to byl vyloženě náhodný odraz.

Lukáš Provod - 5 - Aktivitou byl jeho výkon ok a byl vidět více než na druhé straně Masopust. Z hlediska fotbalovosti a individuální techniky ale zatím působí hodně průměrným dojmem, takže se v zahuštěné obrarně Příbrami prosazoval jen těžko. Samostatnou kapitolou je jeho nasimulovaný pád ve vápně ve druhé půli. Přitom byl v šanci, on už ale radši padá dopředu. Ostuda!

Stanislav Tecl - 5 - Podobný případ jako Provod. Aktivita v pořádku, ale efektivita hodně nevýrazná. Při hře do plných se potýká se svou slabší míčovou technikou, jeho zakončení je pak na útočníka tradičně sotva průměrné.

Patrik Hellebrand - 6 - Potvrdil své zajímavé střídání proti Jablonci, byť tam už byl zápas rozhodnutý. Tady přišel Patrik na hřiště za mnohem napjatější situace a svou fotbalovostí pomohl zklidnit hru Slavie a přispět k narůstajícímu tlaku. Těžko říct, jestli by při hře od začátku nebyl "rozbit" neustálými souboji, kterých bylo utkání plné, ale jako střídající hráč byl proti unavenějšímu soupeři velmi dobrý. Ale až tak mě to nepřekvapuje, po stránce fotbalovosti je to nejtalentovanější hráč v týmu po Stanciovi a Ševčíkovi.

Petar Musa - 7 - Trefa! Již třetí za jaro, ačkoliv odehrál sotva poloviční minutáž. Petar není špatný ani v poli, byť souhlasím s trenérem, že tam má ještě viditelné rezervy. Co ho ale odlišuje je jeho výborné zakončení. V tomto parametru má Musa potenciál na hodně zajímavý evropský fotbal. S Příbramí zápas rozhodl z nijak lehké pozice, když zatloukl k tyči odražený míč nad pasem ve skrumáži. Sledovat takové zakončení po spoustě zahozených šancí našeho týmu z minulých let je balzám na duši slávistického fanouška.

Júsuf Hilál a Michal Frydrych nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

27. kolo - Úterý 02. 06. 2020 20:00

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 1
0 - 0
FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

82. Petar Musa

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    JS (přítel SN)     před 4 lety 04.06.2020 11:11 |  
    2 4

    A udělal Zima tu maturitu? ;D

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      lukas8 (admin)     před 4 lety 04.06.2020 11:29 |  
      2 0

      Pokud se nepletu, tak byla teprve jen písemná část, takže na celkové výsledky si ještě bude muset počkat :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Leksel     před 4 lety 04.06.2020 12:24 |  
        5 0

        Tak doufejme, že kápne na slávistickýho examinátora, ten mu to musí dát už jen za účast.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Virgil1956     před 4 lety 04.06.2020 11:22 |  
    6 1

    Hodnocení velmi přesné, jen u Kúdely jsem měl o bod lepší známku, protože byl v obranné činnosti vynikající, zabránil spoustě situací včas, takže se nevyvinuly v nějaký nebezpečný brejk, a Polidarovi nedal čuchnout. Kdyby ještě pumpoval rukama, nebyl by daleko od výkonů páně Hovorky :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 04.06.2020 11:32 |  
      6 0

      Kúdela je super. Takový nenápadný tichošlápek na první pohled, ale reálně je to jeden z nejlepších nákupů. Nebál bych se ho dát na úroveň koupě Ngadeua (byť u toho bylo ještě plus, že se na něm vydělalo 100 mega).

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        bongor     před 4 lety 04.06.2020 18:11 |  
        5 0

        Tam je rozdíl v tom,že na Míšu si nikdo nedovolil,kdežto na Kudyho se vytahuje kde jakej krípl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 4 lety 04.06.2020 19:01 |  
          3 0

          Ještě to rudý koště hostující ze sparty, tam furt Ondru mydlí loktama, a zmetek Pechanec dělá že to nevidí... Míša by ho tou svojí šestnáctkou nohou zašláp do země...

  3. .

    japhy     před 4 lety 04.06.2020 11:54 |  
    14 0

    Ten "faul" zimy byl samozřejmě nesmysl. Ze zadního záběru bylo krásně vidět, jak do toho šli oba rameny bez větší snahy hrát míč, a pokud si dobře pamatuju, tak oba skončili na zemi. Co by šlo teoreticky vytknout Zimovi, tak by ale platilo i na soupeře. Šlo teda v podstatě o prd, nastavilo se ale zrcadlo a pro mě osobně by to byl dost frustrující verdikt.
    Njn, co by ale měl říkat Kúdela, chudák s vědomím 3 ŽK na sobě nechal štípat dříví a byl byt, jak žito. To úplně bilo do očí, stejně jako nežlutý faul na Teclíka u brankové čáry v prvním poločase a pak žlutá pro Júsufa :(

    • Re: .

      japhy     před 4 lety 04.06.2020 12:06 |  
      2 0

      Tvl, byt...Ale co už :)

      • Re: .

        Pert     před 4 lety 04.06.2020 12:17 |  
        9 0

        Byly to tvrdé fauly, musí tam být tvrdé y :)

        • Re: .

          Leksel     před 4 lety 04.06.2020 12:20 |  
          5 0

          Přesně tak, jen obrazně vyjádřil tu tvrdost zákroků.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Horacio11     před 4 lety 04.06.2020 15:15 |  
    9 0

    Pokud písknul faul Zimovi, tak nechápu proč nepísknul penaltu při souboji ve vápně, kdy myslím do Nica tam strčil hráč oběma rukama a rozhodčí to odůvodnil, že šlo o férový souboj tělo na tělo

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 4 lety 04.06.2020 18:13 |  
      2 1

      Pan rozhodčí asi ve škole chyběl na anatomii a žije v domnění,že ruce jsou taky tělo.Nebo že by notičky?

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Leksel     před 4 lety 04.06.2020 18:18 |  
        3 0

        Podle mě to bylo naprosto v pořádku, klasický sparťanský rameno.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    koudys2 (přítel SN)     před 4 lety 04.06.2020 15:26 |  
    2 12

    "V soubojích a pracovitosti Laco obstál" to si teda nemyslím. Vybavuju si hned několik momentů, kdy Laco překvapivě prohrál souboj. Pro mě v tomto zápase největší zklamání. U Provoda už jsem si zvyknul :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 04.06.2020 16:49 |  
    3 8

    Jo jo jaký rozdíl oproti sobotě, i v hodnocení. Do nebes vynášený Standa najednou jen známka 5. Za 27 kol odehrál jeden nadstartní poločas a jedno povedené utkání, přesto by jej např. Ladislav Vízek viděl na Euru. Ale buďme spravedliví, výkon zvláště v prvním poločase nebyl dobrý, od celého mužstva. Beton a zákopy Příbrami, Bohemky nebo Opavy nám nesvědčí. My potřebujeme týmy jako Jablonec, kteří chtějí hrát fotbal a ne zákopovou bitvu. Navíc náš výkon roste se soupeřem, proto věřím, že v neděli, to bude z naší strany jiné kafe.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 04.06.2020 17:22 |  
    17 1

    Dobrý podvečer přeji Vám všem a děkuji za hodnocení.
    Asi musím začít tím, že jsme hráli proti zatím na nás nejlépe nachystanému soupeři.
    Tohle všechno předpokládal i JiT. Bohužel se zranil Holeš a to nabouralo jeho původní záměr.
    Možná se mnou někteří nebudete souhlasit, ale já smekám před kluky klobouk. Vítězství je to velice zasloužené a odpracované. Fotbal byl tentokrát až na druhém místě :-((
    Určitě nebylo žádným tajemstvím, že nás chce Příbram utahat a trochu taky pokopat. Předpokladem byla k tomu dána i najednou změna způsobu pískání. Pechanec, který je jindy velice přísný :-(( , najednou neviděl zákroky hlavně Polidara na Kúdelu. A Polidar věděl, že může..... O to je to zákeřnější zmetek. Ondra se musel nechat okopávat jak řepa. A bylo tam toho víc
    Po Nicovi šel zase Kvída a v jednu chvilku už to vypadalo, že se Nico taky ožene, ale ustál to.
    Když to porovnáte s tím, co předvedl Baník, tak to ať jde Kozel do hajzlu. Takovouhle srabárnu jsem od pana Kozla nečekal a už to pro mě není slávista. Baník hrál totální sračku a Plzeň to odehrála s prstem v nose. A jsem přesvědčen, že proti nám budou kopat jako koně a pojedou nadoraz. A bude tomu velet pan Kozel. To víte, uražená ješitnost je velmi špatná vlastnost.
    Máme do neděli dostatek času a věřím, že se nám někdo uzdraví a hlavně, trenér zase něco připraví.
    Musím uznat, že Plzeň hraje dobře. Ale to mi přeci umíme taky. Pokud opět budeme poctivě makat, tak se nám to dvakrát vrátí.
    Jen jsem chtěl ještě dodat, že Ondrovi Kúdelovi bych dal taky 7.
    Jsem zvědav, kdo nám to bude pískat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mudrc     před 4 lety 04.06.2020 17:41 |  
      5 6

      Mas pravdu Sokrate a i ja jsem zvedam, kdo bude na nedeli delegovan, nicmene jedno je jiste uz dopredu. At to bude kdokoliv, zde bude panovat jistota, ze je to Berbruv kun a pujde proti nam. A v tomto nechutnem konani mu bude pomahat tisk i televize. Zkratka SKS proti vsem!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 4 lety 04.06.2020 18:36 |  
      7 0

      Pískat by to měl Šádek.Jak píšu už výše, Kudela je moc inteligentní typ fotbalisty na takovéto zmetečky ,jako je soudruh Polidar by platil Míša,ten v takových zápasech moc chybí.Už vidím ,jak Polidar okopává Ngadeua.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 04.06.2020 18:50 |  
        9 0

        Zdravím Vás kluci.
        Když se nad tím zpětně ještě zamyslím, tak je vlastně jedno, kdo nás bude pískat.
        Kluci jsou už natolik zkušení a hned tak je nic nerozhází. Jen bylo vidět po utkání s Příbramí, že to dal Coufal Horváthovi pěkně sežrat.
        Já bych z toho nedělního zápasu nedělal takový nervy. Věřím, že budeme bojovat a nelekneme se "plzeňských gul'ek".
        A ještě Vám řeknu jednu věc o zápase s Příbramí.
        Poslouchat ten komentář byla tedy pořádná muka. Ale jako zadostiučinění jsem si vychutnával ten až přerývavě zklamaný hlas toho komentátora Štěrby (či jak se jmenuje) po konci utkání.
        Tak v neděli si držme všichni palce.
        S úctou k Vám
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Boo_SKS     před 4 lety 04.06.2020 19:06 |  
          3 0

          A vidíte to, Sokrate, podle Jana Podroužka je ten komentátor Štěrba velký slávista (a prý i trenér mládeže, takže by měl, na rozdíl od mnoha jiných, tomu fotbalu i rozumět)... Výslovně ho zmiňoval v jednom podcastu jako příklad novináře, který někomu fandí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 04.06.2020 19:32 |  
            2 0

            Díky příteli za Vaši poznámku.
            Pokud to říká Podroužek, tak nevím.......
            Znovu jsem si prošel celou disputaci jak k hodnocení tak i k zápasu a shoduji se s těmi, kterým ten komentář svou neobjektivností opravdu vadil. Já neznám pana Štěrbu a ani toho druhého komentátora, ale s obou doslova čišela nepřízeň ke Slávii.
            Ale díky za upozornění :-)).
            S úctou
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Akuls     před 4 lety 06.06.2020 11:14 |  
              1 0

              Komentování zápasu Příbram vs. SKS Tomášem Radotínským a Milanem Štěrbou bylo opravdu zvláštní. Přitom ti dva patří k tomu lepšímu co se na O2TV pohybuje. Milan Štěrba kdysi i výborně komentoval na Sportu 1 španělskou La ligu a Tomáš Radotínský zase skvěle komentuje na DigiTV či Premiér Sport anglickou Premier League. Nejhorším komentátorem na O2TV je podle mne "populární" Honza Homolka, ten při zápasech Sparty nadšením přímo hýká, jen když hráči ACS překročí středový kruh. U něj je navíc znát, že se jako komentátor specializoval snad 10 let na skoky na lyžích. Kdysi také komentoval na české verzi Eurosportu německou Bundesligu, a to jsem vždy raději vypínal zvuk.
              A ještě pro Vaši informaci, Milan Štěrba opravdu řadu let trénoval mládež Slavie a velmi se podílel na organizaci dnes už tradičního dorosteneckého turnaje All Stars Cup, na který jezdí velkokluby z celého světa. Určitě je to slávista, ale z jeho komentování se to poznat nedá a v zápase s Příbramí tedy už vůbec ne. Jan Homolka prý zase kdysi chytal za B-tým Bohemians a náš trenér JiT si ho kdysi přivedl do Horních Měcholup, takže se oba pánové dobře znají.
              A ještě pro úplnost, reportér zápasů na O2TV David Sobišek, je odchovancem Slavie, hrál v dorostu beka v jednom týmu spolu se Suchým, Milanem Černým, Necidem, Váchou, Dočkalem, Gecovem atd. Dostal se dokonce i do mládežnické reprezentace ČR, ale zranění kolena předčasně ukončilo jeho kariéru. No a hráč našeho B-týmu Vojtěch Šilhan, je zase synem druhého komentátora zápasů přenáśených O2TV, Vojtěcha Šilhana. Mimochodem tam je ještě nějaký příbuzenský vztah s šéfem naší akademie Plíškem, který si mladého, nadějného záložníka a snad tedy i svého synovce, přivedl do Slavie z FK Teplice.
              Abych pravdu řekl, tak mne štvou i komentátoři v ČT, počínaje rutinérem a čím dál "vtipnějším", ale méně připraveným golfistou Mírou Bosákem a nezkušeným a chybujícím Vláškem konče. Je to smutné, ale nebožtík Karol Polák by byl při komentování fotbalu u nás stále jednička, stejně jako dávno zesnulý rozhlasák a rekordman v kadenci slov, Stanislav Sigmund, při komentování hokeje.
              O píšících redaktorech ani nemá cenu se zmiňovat, František Steiner z Lidové Demokracie, byl také slarťan jako kluci ze Sportu, ale jeho erudované a objektivní pondělní referáty z domácích zápasů pražských klubů a úterní komentář k celému právě odehranému ligovému kolu, si se zájmem četli všichni příznivci fotbalu. Nebylo divu, že si ho jako experta a skvělého němčináře vybral i německý časopis Kicker, jako zpravodaje píšíciho o českém fotbale do tohoto tradičního fotbalového časopisu. Nyní v Kickeru o článek, který by informoval o fotbalovém dění v ČR nezavadíte po několik desetiletí. Tento redaktor také spolupracoval s France Footballem a za Československo a později samostatnou ČR hlasoval při volbě nejlepšího fotbalisty Evropy v daném roce, tzv. Zlatý míč France Footballu. Zlatý míč, který získal Josef Masopust máme vystavený v Muzeu Slavia, stejně jako dres Juventusu druhého držitele této trofeje, Pavla Nedvéda.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 06.06.2020 12:18 |  
                1 0

                Dobré poledne přeji příteli Akulsi.
                Moc Ti děkuji za Tvé povídání a také osvětlení.
                I přesto, že jsem tyto skutečnosti o obou komentátorech nevěděl, nezmění to můj názor na jejich neobjektivní a místy až nejapné poznámky v tomto zápase.
                Ale s tím nic nenaděláme a tak to radši nebudeme poslouchat.
                Pojďme si držet palce navzájem v neděli.
                Všímejme si hlavně naší hry a hrajme to, co bude správné.
                Někde jsem četl nápis FCStB Berbr Plzeň. A nám bude někdo vyčítat číňany :-)).
                Tak díky a s úctou
                Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Novi.sks     před 4 lety 04.06.2020 20:11 |  
        16 0

        Teď jsi mi připomněl naše věže a musím zamáčknout pomyslnou slzu v oku :))
        Míša, to byla hora masa, maják uprostřed vápna, který přitahoval úplně všechny balóny a opravdu bych se bál do něj hrát.
        Ovšem na druhou stranu Míša působil od pohledu docela jako hodnej klučina, kdežto Simon... Ten jak se panečku uměl podívat! Stačil jeden pohled a Frýdek se bál přelézt půlící čáru. Navíc jak dokázal vždycky někoho omotat o rohovej praporek, nebo hned ze dvou soupeřů udělat totální nekopy a ještě elegantně vyvézt míč dopředu...

        Teď sice hrajeme dozadu taky výborně, ale je to spíš účelná hra, bez příkras. Kdežto v podání dvou věží to byla symfonie, óda na fotbal, to prostě nebylo kopání do míče, to bylo umělecký dílo!
        A když k tomu připočteme Tomáše Součka, tak to byl zlatý věk sešívané obrany... Zažili jsme díky nim něco neskutečného a já jsem vážně šťastnej, že jsem mohl být u toho, vidět to na vlastní oči. Hrozně mi kluci chybí... Teď to možná ještě pořád tolik nedoceníme, ale to jsou prostě hráči, o kterých budeme budoucím generacím vyprávět. Hráči, kvůli kterým se chodí na fotbal :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          hiker42     před 4 lety 04.06.2020 22:26 |  
          7 0

          jj dnes jsem klukovi (7) po prohraném přáteláku ukázal Totální sezonu díl 4., Slavia - Sevilla, co fotbal dává.. a holčička (9), když na to koukala, bez keců plakala, že u nás už nehrajou ti černoši a dodala, proč je prodáváme, k čemu jsou ty peníze? tak jen malý dodatek k Tvé vzpomínce..

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            BreakingBad     před 4 lety 05.06.2020 06:45 |  
            2 19

            To je otřesný, mít takovýho vylízanýho fotra, co stresuje malé děti u fotbalu, tak skočím pod vlak.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              knawi     před 4 lety 05.06.2020 09:25 |  
              6 0

              Hm, na stresování dětí máš zjevně daleko účinnější a úspěšnější metody.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              bramburek (přítel SN)     před 4 lety 05.06.2020 12:08 |  
              8 0

              Co se to tu zas nalogovalo za sparťanský jelito? už zas ty košťátka začínaj vylejzat z kanálů...

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 05.06.2020 22:09 |  
                4 0

                Ale to je přece náš starý známý. Na oficiálkách jsme mu říkali "Maruška" :-D (Tys ho nepoznal?)

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              hiker42     před 4 lety 05.06.2020 16:29 |  
              3 0

              ty rudej žebráku...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Leksel     před 4 lety 06.06.2020 12:40 |  
            0 0

            Je vidět, že holčička má rozumný názor, protože ví, že peníze nejsou všechno. V managementu Slavie by se neztratila. (bez ironie) :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              wimpy     před 4 lety 06.06.2020 12:43 |  
              0 0

              Akorát tedy, že jsme je neprodali kvůli penězům, ale jaksi kvůli klauzulím. Kdyby se ptala, k čemu jsou sakra ty klauzule, to by teprve bylo něco. :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Leksel     před 4 lety 06.06.2020 12:46 |  
                0 0

                K tomu se taky dostane, ale našlápnuto má už slibně. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Fačín     před 4 lety 05.06.2020 08:13 |  
          11 1

          Jo jo, trojka Deli - Ngadeu - Souček a člověk byl vnitřně úplně klidný, že to nedopadne špatně... Klid, rozvaha, síla, atletičnost, fotbalovost. To všechno tam bylo.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    PetCC     před 4 lety 04.06.2020 18:17 |  
    10 1

    "Je ale otázkou, jestli se souboj vůbec měl posoudit jako Zimův faul"

    No samozřejmě že ne, to byl jasnej faul na Zimu. Protihráč vůbec neběžel směrem k míč, ale několik metrů stranou, aby vrazil do Zimy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 4 lety 04.06.2020 19:10 |  
      12 1

      Mně se nejvíc "líbilo", jak tam ve druhý půli dal nějakej ten příbramák Provodovi ukázkovej strom jak v hokeji... a ten kašpar v černym to ukázal proti nám jako faul Provoda... to už jsem fakt uchcával...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        tobro     před 4 lety 04.06.2020 20:47 |  
        3 2

        Přesně tak, těch "šíleností" tam bylo víc, ale naši to ustáli!
        No a právě proto Cufovi pak vyrostla ta kopretina z trenek, to je přeci také úplně normální, no né?!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        donford     před 4 lety 04.06.2020 20:47 |  
        7 3

        Myslím, že jsem se tady shodli, že Pechanec byl celkově pěkně navedený. Největší výsměch pro mě byl, ne že nepísknul žádnou desítku pro Slavii, když jsem viděl to jemné naražení Plzeňáka ve vápně a okamžitě odpískanou desítku od Hrubeše, tak mi bylo jasné, že příznačné notičky byly včas a pečlivě rozdané, ale že nedal ani za ty nejhrubší fauly na Cufa či Kúdelu nějakou alespoň pomyslnou spravedlivou žlutou, aby si alespoň trochu vylepšil názor na sebe a za letmé strkanice od Jusufa či Hellebranta žluťáskem nešetřil. A tak není divu, jak píše Sokrates, že Polidar věděl, že může a tak se také činil. Nestačím na tě fotbalově, tak ti ukážu jinak. A ukázal. A bez žluté. Je jasné, že tu vyvstává další skrytá fronta proti Slavii, což není poprvé. Všimněte si, komise rozhodčích také k zákrokům ve vápně Příbrami ani ťuk. Jsem zvědav, kdo nás teď bude pískat, případně kdo přebere Pechancovu štafetu.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    gazza     před 4 lety 05.06.2020 03:30 |  
    2 11

    Provod a Zima max za 4 ,protoze to bylo od nich hodne spatny .

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Marek3     před 4 lety 05.06.2020 13:12 |  
      3 7

      Njn, Provod a Masopust skutecne priserny, proste jsme bez kridel.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    VitK     před 4 lety 05.06.2020 09:46 |  
    14 2

    Rozhodčí Pechanec předvedl klasický výkon, kdy bylo opravdu jasné, jakou "rovinu" drží. A byla pěkně nakloněná. Penalta na Nica byla jasná, faul na L. Provoda, který předcházel gólové situaci, byl ještě jednoznačnější. Vtipné také bylo, jak daroval soupeři 2 nebezpečné přímé kopy za fauly D. Zimy. V obou případech David nefauloval, v jednom případě to byla dokonce asi faul příbramského hráče. Rozhodčí Pechanec tak vlastně asistoval u 2 jediných příležitostí Příbrami. Pechanec pak otočil i minimálně jeden faul na našeho hráče v blízkosti soupeřovy šestnáctky. Tohle všechno bylo svinstvo, vrcholem však rozhodně bylo, jak nechal bezterstně okopávat a obouchávat naše hráče, obzvláště ty, kteří měli 3 žluté. Tuhle část kluci zvládli báječně, nenechali se vyprovokovat a Cuf pak v pozápasovém rozhovoru mimořádně vtipně sdělil panu Pechancovi, co si o něm myslí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 05.06.2020 11:06 |  
      1 5

      mne nejvíc rozlítil ten bodycheck na nica. když se na to koukám ve srovnání erbé teplice a bahník - prádelna, tak to nechápu, co se píská lomeno nepíská

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      japhy     před 4 lety 05.06.2020 11:31 |  
      0 0

      Pořád tu někdo zmiňuje Cufa po zápase, si to snad budu muset najít...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 05.06.2020 11:04 |  
    1 7

    hodnocení je poměrně střízlivé a v zásadě za mne není co bych mu vytkl, krom teclíka, který nedá nic. tam bych to na 5 určitě neviděl, pokud má dělat to co má - tj. střílet nějaký goly. srovnávám to s hodnocením defenzívy.