Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V úterý hrajeme v Příbrami

Liga se rozeběhla zběsilým tempem, ještě jsme nestačili pořádně ohodnotit hráče za víkendový výkon a již se musíme chystat na další zápas. Slavia míří do českého Palerma, do Příbrami.  

Celek vedený zkušeným šíbrem Jaroslavem Starkou si vysloužil přídomek „nesestupitelný“, což nejvíce přiživily události z jara 2016. Tehdy středočeši jeli v posledním kole do Jablonce a k jistotě záchrany potřebovali bod. Nudnému zápasu, který logicky bez střely na branku skončil 0:0 přihlíželi majitelé obou klubů svorně z VIP lóže a konkurenční Olomouci nebyla nic platná ani kanonáda 6:0.

O rok později už Příbrami žádný kamarádšoft nepomohl a zdálo se, že se nad prvoligovým fotbalem u Litavky zavře voda, ovšem to se nestalo. Příbramští byli za rok zpět a na podzim bavili ligu útočným fotbalem, na jaře už opět spadli do sestupových vod a záchranu nakonec slavili v baráži, po níž se poražení hodně ozývali, že vše nebylo úplně košer.

I letos se Příbram nachází pod čaru ponoru. Po výprasu v Plzni ve 22.kole byl odvolán trenér Nádvorník a mužstvo chvíli vedl asistent Petr Čuhel, kterého si pamatujeme i z působení ve Slavii. Těsně po přerušení ligy byl na místo hlavního trenéra dosazen Pavel Horváth.

Pamětníci možná zamáčknou slzu. Boreček s výrazným předkusem a sklony k nadváze v roce 1996 zaklepal na brány Edenu a svou skvělou levačkou červenobílé publikum bavil celé čtyři roky, než vyrazil do světa. Z něj se definitivně vrátil v létě 2006, ovšem oblékl dres konkurenční Sparty, z níž byl po nepovedené sezóně 2007/08 doslova vyobcován v rámci velkého transferu s Plzní. Zdálo se, že v podprůměrném klubu v tichosti ukončí kariéru, ovšem nakonec právě tam dosáhl největších úspěchů. Získal s klubem tři tituly, dvakrát si zahrál ligu mistrů a byl vyhlášen nejlepším záložníkem základních skupil evropské ligy. Proto jej dnes nevnímáme jako slávistu, ale jako ikonu našeho největšího soupeře v boji o titul, který nám bude chtít nějaký ten bod sebrat.  

Zatím v české lize neprohrál. Po bezbrankové remíze s Baníkem překvapivě dokázal s bezejmennými hráči zvítězit v Olomouci. Pohotovým volejem se blýskl Emanuel Antwi, Ghanský záložník, který to kdysi zkoušel ve Slávistické juniorce. Rozhodující branku vstřelil Matěj Polidar, jenž již patří konkurenční Spartě a přihrával mu Jan Rezek, veterán, který byl kdysi součástí výše zmiňovaného transferu mezi Spartou a Plzní.

I přesto by jakýkoliv jiný výsledek než vítězství Slavie bylo velkým překvapením. Dá se předpokládat, že změn v sestavě nebude příliš. Slavia má za sebou pohodový zápas s Jabloncem, který moc sil neubral, do třaskavého utkání s Plzní potom bude pět dní, tudíž k šetření sil není důvod. Jinou otázkou je pošetření klíčových hráčů, kteří by mohli dostat čtvrtou žlutou kartu. Coufal, Kúdela i Stanciu jsou dost zkušení na to, aby se žlutému napomínání vyhnuli, ovšem v české kotlině se může stát cokoliv.

Tip na sestavu: Kolář – Coufal, Kúdela, Zima, Bořil – Takács, Holeš – Masopust, Stanciu, Provod - Tecl

 

Komentáře (47)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    asanin     před 4 lety 01.06.2020 20:30 |  
    7 0

    Hlavně nedopustit další Opavu či Karvinou. V téhle sezoně nám to na hřišti těch největších salátů moc nejde. Tak snad se to zítra zlomí.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Dr. Fe1     před 4 lety 02.06.2020 01:30 |  
      1 6

      Já doufám, že těmhle salátům dojdou síly a přejedeme je fyzicky a góly jim dáme.

  2. Hrajeme v Příbrami

    houston (přítel SN)     před 4 lety 01.06.2020 20:44 |  
    1 0

    Čekám, že nebude hrát minimálně někdo z ohroženého tria karetních ohrožených. Píská Pechanec a kdo ví, co mu bude k napomenutí stačit ? V neděli by to bylo u všech tří velké oslabení. Jinak věřím v jistotu tří bodů !

    • Re: Hrajeme v Příbrami

      Obr     před 4 lety 01.06.2020 21:22 |  
      6 1

      Ja bych nechal sedet vsechny tri. Nedovedu si predstavit, ze proti Plisni nebudou moct hrat. Vsichni jsou pro nasi hru nepostradatelni. V Palermu se muze stat cokoliv. O to vic, kdyz to bude piskat Pechanec. Spis to bez nich zvladnem v Pribrami nez proti pradelnikum.

  3. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    Dobi     před 4 lety 01.06.2020 21:17 |  
    4 1

    Autorova analýza mi připadá perfektní, jde o to, nic nepodcenit (i "šachy" kolem karet..."). Do Příbrami jsem vždy rád zavítal OP tam má silnou, pracovitou odbočku, výborné kamarády! Snad to zvládneme i tak!!

  4. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    Boo_SKS     před 4 lety 01.06.2020 21:19 |  
    5 3

    Doufam, ze zitra nikoho setrit nebudeme a nastoupime s nejsilnejsi sestavou (samozrejme s ohledem na zdravotni stav, kondici apod), ale nikoho z te idealni jedenactky nebudeme opojimet kvuli riziku mozneho vykartovani. Stale je to zapas o 3 body, ktere nas o kousek priblizi k titulu a nemuzeme nic podcenit, navic klidne se muze stat, ze treba Nica nechame doma, v Pribrami remizujeme a on se stejne o vikendu na predzapasovem treninku zrani a bude chybet jak proti Plzni... Tohle taktizovani nemam rad, casto se nevyplaci. Je to sice klise, ale sel bych zapas od zapasu. Chybi nam uz jen 20 bodu k matematicke jistote titulu, a proto bych udelal vse pro to, aby nam pred Plzni chybelo uz jenom 17. Navic jsem presvedceny, ze tak zkuseni hraci si to dokazou pohlidat a budou opatrni. Nica, Cufa i Kudyho muzeme bez problemu vystridat v 60. minute za stavu 0:2.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Marek3     před 4 lety 01.06.2020 21:58 |  
      2 2

      Pokud je nas kadr skutecne tak silny jak se tady vetsina lidi domniva tak Stanciu zitra klidne na lavicce. I kdyz maji trochu formu (Pribram) tak jedna zmena v sestave by nemela byt problem proti takovemu souperi a jestli Pribram bez Stanciu neporazime tak je to o nicem. Proti Plzni naopak muze byt Stanciu ten jazycek na vahach a potom jestli se nemylim dalsi tezky zapas v Ostrave. Zitra Seva na stred a Hellebrant na podhrot at se nam ukaze.

  5. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    Fačín     před 4 lety 01.06.2020 21:39 |  
    0 11

    Očekávám kombinovanou sestavu, kde budeme šetřit hlavní "hvězdy".

    Takže:
    Kolář - Holeš, Frydrych, Tijani, Kosek - Takács, Ševčík - Masopust, Hellebrand, Provod - Musa

    Ale takový "koule" mít asi Trpišovský nebude, takže těch změn bude určitě míň.

    Každopádně Příbram má konečně kvalitního trenéra s charismatem, za kterým hráči jdou, od "koronakrize" ještě neprohráli, nemají co ztratit, takže to nebude tak snadný, jak to na papíře může vypadat. I tak bysme je měli i s béčkem jednoznačně porazit, pokud chceme titul.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Obr     před 4 lety 01.06.2020 22:22 |  
      4 0

      Ja myslim, ze ma Trpisak koule jako grepy, coz dlouhodobe prokazuje. Ale muj soukromej tip je, ze nebude hrat Nico, kteryho posetri na Plisen.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      donford     před 4 lety 01.06.2020 22:48 |  
      2 1

      Tak Horváth byl velmi dobrý hráč a jistě svým svěřencům ukáže dostatečně, jak se má správně kopat do balónu. Učitě je přínosem, třeba proti Nádvorníkovi. Je i srandista. Ale charizma bych u něj moc nehledal. Tak nějak na charizma není stavěnej. Charizma má Trpiš, měl třeba Brückner, je to taková tajupná nadstavba, jež buď je či není dána. Je to i něco o vyzařování. Čímž vůbec Horvátha nijak neshazuji a ani nechci.

      • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

        rak (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 00:23 |  
        4 0

        Souhlas. Jinak Horvátha jsem měl jako hráče u nás rád. Fotbalista s výborným fotbalovým myšlením. Už tenkrát dával přihrávky i pasy skoro jako teď Stanciu. Škoda, že odešel nakonec v nějakém sporu a pak, když se vrátil, šel bohužel k k soupeřům. Myslím, že byl i v Teplicích, kde se mu nijak zvlášť nedařilo. V Plzni pak měl vrchol No, doufám, že zrovna dnes večer se mu dařit nebude.

        • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 02:40 |  
          3 0

          "... odešel nakonec v nějakém sporu..." - ano, v tehdejší době jsme mu prostě klasicky neplatili to, co jsme mu platit měli. Když odcházel do Sportingu Lisabon (?), dlužili jsme mu několik výplat. Taková to holt byla doba... :(( (Leška ven!)

          A je jen částečnou pravdou, že se Pavel Horváth po návratu ze zahraničí stal hráčem sparty. Máš pravdu, že šel nejdříve do Teplic (tehdy tři kola v Poháru UEFA a vůbec Teplice nehrály špatně!), pak zase ven do Japonska a až potom do sparty. Ale to jen tak na doplnění :)


          Komentář byl uživatelem upraven (02.06.2020 02:42) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

            BreakingBad     před 4 lety 02.06.2020 08:54 |  
            1 4

            Odešel proto, že ho Cipro obvinil z prodávání zápasů a mnoho let spolu nemluvili.Takže ne, že odešel, byl k odchodu donucen.

            • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

              knl66 (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 10:19 |  
              0 1

              I to je možné. Každý prostě vycházíme z jiného zdroje informací.

              • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

                BreakingBad     před 4 lety 02.06.2020 11:34 |  
                1 4

                Já vycházím ze zdroje, kterým je sám Pavel Horváth, ve své knize o tom má celou kapitolu

            • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

              kjandourek (admin)     před 4 lety 02.06.2020 15:24 |  
              2 0

              Jako že byl donucen k odchodu do Sportingu Lisabon?

              Jako mohli se spolu pohádat - ta sezóna 1999/2000 se vyvíjela jako naše jízda za titulem, která se na jaře zadrhla a na konci sezóny už byla na všech vidět nervozita, rozčarovanost a podrážděnost... Padnout tam mohlo cokoliv...

              Pavel coby lídr klubu jel na ME a po něm šel do klubu, který měl patřičný zvuk - byl první na řadě z té generace, po něm šel Ulich, a až pak Dostálek, Zelenka a T.Došek - ti už odcházeli s tím, že je jedno kam, hlavně aby za ně přišla nějaká kačka ... ale Horváth a Ulich minimálně šli do dobrých destinací a rozhodně na tom netratili...

      • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

        Fačín     před 4 lety 02.06.2020 07:32 |  
        2 2

        Tak to je asi o úhlu pohledu, s tím charismatem. Já si naopak myslím, že má Horváth obrovský charisma a zároveň respekt, vzhledem ke kariéře, kterou měl. Hráči za ním půjdou, to si jsem jist. Navíc to je inteligentní člověk, učenlivej. Můj soukromej tip je, že z něj bude výborný trenér. Třeba i pro Slavii, jednou.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Virgil1956     před 4 lety 01.06.2020 22:48 |  
      5 0

      Já tedy doufám, že Trpiš nemá tvoje koule, protože ta sestava je šílená :)

  6. Karty a sestava

    deny91     před 4 lety 01.06.2020 23:13 |  
    5 1

    Osobně bych nechal na lavičce Nica, aby mu nedal sudí 4. žlutou za cokoli, co zrovna přijde vhod. To by byla obrovská ztráta pro nedělní duel. Další změnu oproti Jablonci bych viděl na hrotu. Tecl zahrál skvěle, nicméně on je skvělý na trhání obrany, náběhy za obranu, ne na souboje ve vápně proti zaparkovanému autobusu. K tomu má mnohem větší předpoklady Musa. Stejně tak by mi moc nedávalo smysl uprostřed opakovat dvojku Holeš - Takács, protože pokud bude muset někdo tvořit hru, budeme to my. Ledaže by byl taktický záměr, že by se třeba jeden z nich vysouval a cpal do zakončení v šestnáctce (na hlavičky skvělý Laco).
    Za mě osobně docela uvažuju, jak to chce trenérský tým řešit na křídlech, když je zraněný Peter a nejistý Ševa. Maso má 2 zápasy, teď by to byl jeho 3. v řadě a pak zase Plzeň. V zimní pauze napravo naznačil velké možnosti Oscar (hlavně proti Ústí), tak by mě zajímalo, jestli je tahle varianta už mrtvá, nebo tam taky ještě naskočí. Každopádně bych rád viděl zvlášť v takto vyšponovaném programu více minut pro Hellebranda a právě Oscara. Stoperskou dvojici bych nechal stejnou, popř. pokud šetřit Kudyho, pak zatáhnout k Zimovi Laca. Za mě bych byl s ním mnohem klidnější, než kdyby byl vedle zimy Frydrych. Nepřijde mi na stoperu zrovna dvakrát jistý a tak nějak zdravě nekompromisní a dominantní a to už od zimní přípravy.
    Tipy na sestavu se mi dávají těžko, těch variant a pro a proti je mnoho. Ale kdybych chtěl šetřit některé hráče kvůli kartám a nebál se na pravém křídle trochu experimentovat, pak něco na tento způsob:
    Kolář - Bořil, Zima, Takács, Coufal - Holeš, Traore - Provod, Hellebrand, Oscar (Masopust) - Musa

    Každopádně tyto zápasy se nesmí podcenit, protože 3 body s Příbramí mají v tabulce stejnou hodnotu jako ty s Plzní. Musíme jet naplno a zadupat je, nedat sebemenší příležitost k pochybnosti, jak na tom jsme a že má ještě Plzeň šanci.

  7. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    DF007     před 4 lety 02.06.2020 07:51 |  
    4 1

    Myslím, že šetřit kohokoliv je nyní luxus, který si nemůžeme dovolit. Potřebujeme každý bod. Ano existuje riziko, že někdo z ohrožených hráčů dostane 4 žlutou kartu. Ale přednější by mělo být vyladění optimální sestavy, protože si myslím, že stále tak trošku na některých pozicích hledáme. Proto ať hraje to nejlepší, když budeme mít náskok, můžeme ohrožené stáhnout. Je teď 5 střídání, tak bych se toho nebál. Hlavně nepodcenit Příbram. Dokud bude mít šanci bude kousat, ale pokud bychom hned na začátku ukázali sílu, tak si myslím, že Příbram povolí.
    Hlavně se dobře naladit na neděli. Proto potřebujeme dnes uspět naplno.

  8. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    stromovous (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 08:57 |  
    8 0

    Jak to vidím já:
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Sestava na Příbram:
    Kolář - Frydrych, Takács, Zima, Bořil - Masopust, Holeš, Ševčík, Traore, Provod - Musa

    Vysvětlení:
    - Ačkoliv Trpiš hráče s karetním ohrožením obvykle nešetří, zde bych karetního ohrožení v kombinaci s anglickými týdny využil (tj. rotovat bychom měli částečně tak jako tak - nemůžeme anglický týdny odehrát s 11 lidma) a pouze na lavičce měl tentokrát Kúdelu, Coufala a Stancia.
    - Při preferovaném šetření Coufala jsem zvažoval Holeše na jeho klasickém postu pravého obránce, ale pokud z Holeše chceme defenzivního záložníka, tak bych ho tam nechal hrát a hrát (a nemotal mu navíc hlavu před Plzní, kde ho můžeme očekávat právě v záloze),
    - Standa Tecl zcela jistě bude hrát s Plzní, proto bych ho pošetřil a zkusil začít s Musou,
    - vycházím z premisy, že Ševčík bude zdráv, pokud ne, nabízí se Oscar (kterého např. vystřídá Hellebrand),
    - pokud bude vývoj utkání příznivý, pošetřil bych Masopusta (na podzim nebyl úplně nejlepší v anglických týdnech), Bořila, Ševčíka (ze zdravotních preventivních důvodů), naopak rád bych viděl hrát Oscara a Hellebranda, pokud by byl průběžný výsledek opravdu příznivý, dával bych na plac při střídání Jusúfa a nikoliv Tecla.

    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Sestava na Plzeň:
    Kolář - Coufal, Kúdela, Takács, Bořil - Masopust, Holeš, Stanciu, Traore, Ševčík - Tecl

    Vysvětlení:
    - Zimu bych nechal hrát snad vše kromě Plzně, jednak mají ve formě silného Beaguela, na kterého Takács bude lepší volbou, jednak by Zimu mohly případné kiksy proti Plzni psychicky pošramotit a zbrzdit další vývoj, navíc ve svém věku stejně nemůže hrát dlouhodobě ligové zápasy 2x týdně, tak se odpočinek proti Plzni nabízí.
    - Uvedenou sestavu na Plzeň považuji za naši aktuální "plnou palbu" (ze zdravých hráčů a bez hráčů na hostování), proto navrhuji zařazení Ševčíka mimo jeho nejlepší post, přijde mi totiž vhodnější aby uzdravený Ševčík (podaří-li se tedy jeho uzdravení) vytlačil ze sestavy spíše Provoda, než Traorého.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.06.2020 08:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Dennis     před 4 lety 02.06.2020 09:39 |  
      0 0

      Souhlasím úplně se vším, výborné postřehy. Včetně toho Takácse místo Zimy a Ševčíka na kraji. Taky bych ho poslal na kraj místo Provoda a uprostřed nechal Ibru. Ale stejně si myslím, že Trpiš dnes postaví plnou palbu, protože karty fakt nikdy neřešil a do zápasu s Plzní je ještě 5 dní.

      • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

        Marek3     před 4 lety 02.06.2020 09:55 |  
        0 2

        Souhlasim ze tvoje sestava proti Plzni je to nejlepsi co ted mame, mozna by se dalo diskutovat o Teclovi a Musovi. Jen skoda ze Seva musi hrat na kraji kde, jak si se uz zminil, neni jeho idealni post. Box-to-box je asi jeho nejlepsi pozice kde bych ho rad videl jako zakladni staveni kamen i v repre. Stale mam pocit ze kridla jsou v soucasne dobe nejslabsim clankem v nasi sestave, ale uvidime treba se Provod skutecne vykope.

        • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

          Dennis     před 4 lety 02.06.2020 10:03 |  
          0 0

          Byla to asi reakce spíše na Stromovouse, ale nevadí, já s ním souhlasím. Ohledně Ševčíka mám stejný názor, taky je podle mě nejsilnější na postu box-to-box, a pokud bychom neměli marodku, tak bych ho tam stavěl. Na křídla Masopusta a Olayinku. Když je ale Peter Olayinka zraněný, tak máme na levém křídle Provoda. Ten zatím není plnohodnotnou náhradou. Zatímco doprostřed máme Traorého, který už ukázal, že velké zápasy mu sedí. Takže bych to s ohledem na zlomenou nohu PO také řešil dočasným posunutím Ševčíka na kraj, kde to zvládne lépe než Provod, a doprostřed můžeme využít Ibru. Ten by mohl na dynamický střed Plzně být hodně užitečný. Umí získat balon, umí si ho pokrýt, dokáže hrát v určitých ohledech velmi efektivně a s kvalitou soupeře obvykle roste jeho výkon.

          • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

            stromovous (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 10:09 |  
            2 0

            Škoda, že máme Sýkoru v Jablonci. :-) Nikdo ale nemohl čekat ani pandemii ani zranění Olayinky, takže hrozilo, že bychom tu měli nehrajícího trucujího Sýkoru, který chtěl hrát kvůli ME. Ono i Zelený by teď dostal větší prostor, než se ještě v zimě zdálo

            • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

              Dennis     před 4 lety 02.06.2020 10:16 |  
              5 2

              Sýkora mě mrzí fakt hodně. Dlouhodobě. Hlavně proto, že to je obrovský univerzál a mohl by zaskočit na více postech. Alternoval by v sestavě Bořila (plnohodnotněji než mladý Kosek), Olayinku (kvalitněji než aktuálně Provod) i Masopusta na druhé straně (hrál tam za Šilhavého celkem dobře). Plus umí zahrát i uprostřed, takže vlastně čtyři posty. A všechny ve velké kvalitě. Proto ho ve Slavii chci, máš pak v kádru hráče, který dokáže zastoupit hned několik hráčů. Kdy je na hřišti, můžeš ho v případě nějakého zranění posunout, kam potřebuješ. S ním na lavičce máš back up hned na několik postů. Nemyslím si, že by si u nás nezahrál, i proto, že by umožnil odpočívat hned několika hráčům při zachování dostatečné kvality na hřišti. Za mě nedoceněný hráč, ale zřejmě mají s JT skutečně nějaké rozpory, jinak si jeho nevyužití neumím vysvětlit. :-(

              • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

                Marek3     před 4 lety 02.06.2020 10:36 |  
                1 2

                Dekuji za tve postrehy a 1000% souhlas se Sykorou. Obrovsky univerzalni hrac kterej nas asi vsechny obcas stval nepromenovanim sanci ale i to se ted mozna zlepsilo (neni ted nejproduktivnejsim kridle v lize?). Masopusta a Olalyinku mam rad (asi jako vsechny rychlostni hrace) ale myslim ze kvalitni konkurence ktera na jejich postech nejakou dobu chybi by jim mohla pomoci k dalsi u rustu. Na druhou stranu nejsem uplne presvedcen jestli ma Sykora parametry na poharovou Evropu. Uvidime v lete jak to bude, kazdopadne dalsi kvalitni kridlo je nutnost a v lize asi uz zadne moznosti nejsou.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      PetCC     před 4 lety 02.06.2020 15:15 |  
      0 0

      Že by nehráli Kúdela a Tecl, to jsem měl taky v hlavě.
      Mám ten dojem, že budeme hrát mnohem blíž soupeřově brance, takže by se Tecl k náběhům moc nedostával a Musa je naopak skvělý zakončovatel.
      Navrhovaná obrana je taky možná, je jen otázka, jak je Takacs schopen to řídit. Zima pořád nějaké to vedení potřebuje.

  9. Sestava

    Corfe     před 4 lety 02.06.2020 09:20 |  
    1 4

    Zrovna Pechanec podle mě patří k těm lepším a férovějším rozhodčím, ale přesto bych karetně ohrožené opory radši pošetřil, v Příbrami se může stát cokoliv, ale věřím, že bychom jí porazili i v téhle sestavě:

    Kolář - Frydrych, Tijani, Zima, Bořil - Holeš, Takács - Hellebrand, Júsuf, Provod - Musa

    Kovář, Coufal, Kúdela, Oscar, Traoré, Masopust, Tecl

    • Re: Sestava

      Dobi     před 4 lety 02.06.2020 11:21 |  
      6 1

      Bohužel jsme "v kolotoči" českého fotbalu. I případná svatozář nad hlavou lepší části rozhodčích může vyhasnout (jak nás nejeden případ poučil - situace není normální a kreatury typu Chovaněc - Berbr - Dušánek Svoboďáček - Pelta a další dokáží nemožné... Ale třeba jsem přílišný pesimista (i když prý pesimista je jen poučený realista...). Hlavně ať to dopadne večer dobře!!!

  10. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    Divizni (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 09:43 |  
    1 0

    Doufám, že se neopakuji. Nemám čas číst všechny příspěvky, ale Plzeň tam má ohroženého Hejdu, Čermáka, Buchu a Alvíra. Minimálně první tři jsou hodně zajímavý. Jsem zvědav jak tenhle minisouboj na dálku dopadne. Jinak se přikláním k názoru, nestavět z našich ani jednoho. Přece jen Příbram má podle mě jiné priority než porážet Slavii, takže bychom to měli v pohodě zvládnout i bez nich. Hezký den všem.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      wimpy     před 4 lety 02.06.2020 10:00 |  
      1 0

      Opakuješ, probíralo se to tady a většinově se došlo k závěru, že trenér takto nespekuluje. Otázka samozřejmě zůstává, zda k určité spekulaci nedojde s potřebou někoho nechat odpočívat při tomto systému zápasů.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Marek3     před 4 lety 02.06.2020 11:21 |  
      0 2

      Myslim si ze na tohle tema se da divat I z jineho uhlu, ze sportovni stranky. Zapas Slavie s Plzni je jeden z mala vrcholu teto jarni casti jejiz kvalita byla zatim pro mne osobne trochu sklamanim. Tenhle zapas s Plzni by mohl s trochou stesti prinest vyborny fotbal, drama a take naznacit jakym smerem se nas tym ubira. Po sportovne strance je nutnosti aby oba tymy byly v nejsilnejsi sestave a priznejme si ze treba souboje mezi nasi a a Plzenskou zalohu by se mohli stat ozdobou tohoto rocniku. Proto si take nepreji absence nejlepsi Plzenskych hracu I kdyz jestli se nemylim tak nekteri z nich jsou take v karetnim ohrozeni. Urcite tedy dnes posetrit ohrozene hrace a tesme se na nedeli.

  11. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    Seveřan     před 4 lety 02.06.2020 10:00 |  
    9 0

    Minulý zápas zase ukázal, jak trenér moc dobře ví, co dělá. Skoro všichni jsme už chtěli poslat Standu na lavičku či ven ze Slavie a dnes je všechno jinak. Těším se, až ho v neděli uvidím v základu rozleptávat obranu před Hruškou.
    Dnes ale čekám v základu Musu. Na dobývání zatažených Horváthovců bude naše produktivní věž vhodnější a Teclík si bude moci odpočinout.
    Odpočinout bych nechal i někoho dalšího ze základní sestavy. Třeba u dvojice pravých křídel Coufal - Masopust by se odpočinek mohl v neděli projevit jako palivo navíc. A Cuf patří mezi trojici ohrožených čtvrtou žlutou kartou. Když by se zápas v Příbrami vyvíjel špatně, oba by mohli nastoupit v průběhu zápasu a čerství přispět k jeho otočení.
    Když by zůstala pravá strana v obvyklém složení, nechal bych odpočívat Stanciua a postavil Hellebranta.
    Při skládání sestavy z Ústeckého kraje ale do stavu kabiny tak nevidíme. Jindra to určitě postaví ideálně a za dvanáct hodin budeme mít zase o tři body víc...

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      JS (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 10:45 |  
      3 7

      Souhlasím. Také přemýšlím nad alternativní sestavou a zaráží mě přitom, jak málo variant máme na kraje zálohy za Provoda s Masopustem. Prakticky žádné čistokrevné křídlo, ani hráče, který by tam předváděl dlouhodobě nadstandardní výkony, tu nevidím. Stanciu je desítka, Ševčík box-to-box... jsem fakt zvědavej, jak to dneska Trpiš poskládá.

      Já bych se asi proti nejmizernějšímu týmu ligy nebál postavit čistě papírově něco jako:

      Kolář – Holeš, Tijani, Takács, Kosek – Traoré, Ševčík – Masopust, Hellebrand, Provod – Musa

      • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

        JS (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 10:46 |  
        3 6

        Hlavně trojici Hellebrand, Musa, Kosek bych rád viděl hrát od 1. minuty, strašně by mě zajímalo, jak by si vedli v ostrém mači. Dneska na to jsou příhodné podmínky: Příbram je slaboučká, potřebujeme pošetřit opory na Plzeň a po minulém výprasku Jablonce si nemůžeme stěžovat na nedostatek sebevědomí.

        • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

          Mikey     před 4 lety 02.06.2020 10:54 |  
          4 0

          Nevím no, takhle to rozbít, když se musíme sehrávat. Ale s Musou souhlasím.
          A 4 křídla je teď mít v týmu nesmysl, kádr se skládal na jaro, kdy jsme měli hrát 1 zápas týdně. Se zraněním Olayinky se nedalo počítat. Navíc když na nadstavbu by měl byt zdraví.
          Otázka je, co je s Felipem...
          A Tijani nevím, co říkali v podcastu mezi námi fanoušky, tak se nezlepšuje.

          • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

            Marek3     před 4 lety 02.06.2020 12:02 |  
            0 3

            Meli jsme tri kridla ale asi budes souhlasit ze Provod byl a stale je neprovereny a Masopustova vykonnost bohuzel dosti kolisa a ani ted nepatri mezi nase lepsi hrace. Vzhledem k nutnosti zestihlit kadr se to mozna dalo resit Sykorou na jaro ktery je univerzalni a muze zastoupit nejen na kridlech ale I Nica, Sevcika a Boru. Ale to je jen muj nazor a nevidim do zakulisi a jaky je vztah Sykora - trener jak nekteri naznacovali. Kazdopadne pokud Provod neprida tak se budeme muset nad timto postem v lete zamyslet.


            Komentář byl uživatelem upraven (02.06.2020 12:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

          Marek3     před 4 lety 02.06.2020 11:09 |  
          1 2

          Kridla proste nejsou ale stejne tak neni plnohodnotna nahrada za dalsi hrace - Kudela, Stanciu, Boril a Sevcik. Kadr je siroky ale nase lavicka jeste nema kvalitu te z minuleho roku. Kdyz si vzpomenul jak obcas sedeli Stoch, Sevcik, Deli, Kudela, Kral tak to zni uplne neuveritelny.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Leksel     před 4 lety 02.06.2020 11:23 |  
      2 0

      Nad Teclem jsem po těch jeho spálených šancích v Bolce už lámal hůl, ptz od útočníka primárně očekávám góly, ale jeho výkon proti Jabkám mi otevřel oči, když jsem viděl, jak tam větral jejich obranu a jako třešinku na jeho výkonu dal i mazácky gól.

  12. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    Maeden (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 11:25 |  
    1 5

    Dnes Takács na stoperu kvůli sehrání, před ním Ibra a Oscar, zbytek v plné palbě.
    Nemilé zprávy o Holešovi... :[

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      stromovous (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 11:40 |  
      0 0

      Lze naznačit zdroj a jak moc je to důvěryhodné info?

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Dennis     před 4 lety 02.06.2020 11:41 |  
      2 0

      Zkus prosím toho Holeše konkretizovat. Díky.

    • Re: V úterý hrajeme v Příbrami

      Fačín     před 4 lety 02.06.2020 12:29 |  
      2 2

      O co jde s Holešem?

  13. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    zeleznik2     před 4 lety 02.06.2020 13:09 |  
    1 0

    Výhra i v kombinované sestavě musí, být. I když proti nejslabším týmům venku Opava a Karviná jsme rozdávali body. A prohra na Bohemce, netřeba zmiňovat. Pokud je k dispozici Ševčík, nechat, sedět Nica, Bóřu 100%, Coufyho tam tak 50 na 50. V útoku Musu. Teclíka zase až na Plzeň.

  14. Re: V úterý hrajeme v Příbrami

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 02.06.2020 14:17 |  
    6 0

    Hlavně ať nám ten nahoře pomůže nadělit tři bodíky a já budu spokojen, no JT ať si to postaví jak uzná za vhodné, myslím že prokázal svoji erudici již hodnekrat.

  15. tipovačka

    p!erreCORE     před 4 lety 02.06.2020 14:55 |  
    0 0

    1:3 (1:1) Bořil, Zima, Traoré