Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Další zápas se odehraje proti Jablonci

Liga pokračuje v rychlém sledu. Uběhlo jen několik dní a čeká nás další utkání, první po obnoveném startu ligy v Edenu, kam přijíždí třetí Jablonec. 

Slávisté mají za sebou úspěšnou první etapu dlouhého závodu nazvaného - I po koronavirové pauze si jdeme pro titul. Zápas v Boleslavi sice zdaleka nenabídl tu nejzáživnější podívanou, které jsou oba týmy schopny, ale to vzhledem k okolnostem nemohl nikdo čekat. Trenéra Trpišovského, stejně jako všechny slávistické fanoušky může těšit určitá lehkost (ach, ten zákrok Koláře), se kterou si dokráčeli hráči v sešívaném pro tři body. Důležité tři body. Dravec jménem Plzeň totiž stále vyhrává a pokud by cítil, že jeho zprvu ladná a obratná potenciální kořist stále krvácí, jeho úsilí tuto kořist dohonit a nakonec i úspěšně polapit by jen vzrostlo. Takto se stále můžeme hřát poměrně komfortním osmibodovým náskokem. 

Jablonec si v minulém kole pro změnu zvýšil náskok na třetím místě, již na čtyři body. Třetí místo je důležité především s nasazením do pohárů (budou se však hrát?), náskok se pak hodí pro to, že jablonečtí jistě chtějí skončit v přední, mistrovské skupině (což je však může mrzet s ohledem na to, že tím pravděpodobně přijdou o jedinečnou možnost porazit ještě jednou v této sezóně kdysi slavnou Spartu). Vítězství se vprostřed týdne však nerodilo vůbec snadno, a to i přes to, že proti jabloneckým stál Zlín (ano, to je ten jediný tým, co nasbíral v roce 2020 ještě méně bodů jak, však víte kdo). Kdyby měl trenér Rada více vlasů na své hlavě, možná by si totiž alespoň jeden či dva zlostí vytrhl, to když se zkraje druhé půle dostal do náhlého brejku jeden ze zlínských a Plechatý zatáhl za poslední možnou záchrannou brzdu - což však odnesl zákonnitě červenou kartou. Najednou se namísto pohodlného bránění jednogólového náskoku po gólu ex-slávisty Holíka na hřišti začala projevovat křeč jabloneckých a strach o výsledek, která byla znásobená i tím, že ani v první půli, ač vítězné, byla na Jablonci hodně znát předchozí pauza. Mnohem více než třeba na Slavii. Celkově tak lze hodnotit výhru v uplynulém kole jako šťastnou, utrpěnou... Každopádně nic, co by příliš zvedlo sebevědomí.

To přitom povětšinou v poslední době našemu nadcházejícímu soupeři v Edenu vůbec nechybělo. Vzpomenete si na nějaký pohodový ligový domácí zápas proti Jablonci? Ne? Nemusíte smutnit, sedm let je již poměrně hodně dlouhá historie. To naposledy Slavia vyhrála v klidném tempu, celkem 5:1, ještě za trenéra Petrouše. Pak přišla dlouhá série remíz, kterou vystřídala série proher, až se konečně podařilo opět zvítězit, alespoň jednou, v minulé sezóně. Ale určitě si pamatujete, jaké i toto byly nervy.

Pokud jde o venkovní zápasy jako takové v této sezóně, mají jablonečtí lehce kladnou bilanci v poměru 4-5-3. Zajímavostí může být, že všechny tři porázky přišly hned v úvodu soutěže, v prvních 4 zápasech (a například na Spartě či v Plzni).

Jablonci budou chybět hráči hostující ze Slavie, totiž Sýkora, Jugas a Matoušek a absenci si povinně bude muset též odbýt již zmíněný vyloučený Plechatý. Čtyři chybějící hráči současné základní sestavy (k tomu lze připojit ještě pátého, dlouhodobě zraněného Kubistu), to je již citelný zásah, se kterým nebude pro zkušeného trenéra Radu lehké se vypořádat. Absence ale musí počítat i jeho protějšek, když se zdá, že krom obligátního Hovorky a Olayinky do utkání nebude moci počítat ani s Traorém a Ševčíkem.

Slavia doma letos ještě neprohrála, jediná ztráta přišla v posledním zápase v Edenu při remíze proti Spartě. Ještě výtečnější je bilance pouhých třech inkasovaných branek. Jablonec ale patří k nejtěžším možným soupeřům, navíc se mu v Edenu tradičně daří. Zvládne Slavia, i například pro absence soupeře, svou úlohu favorita?

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    Fačín     před 4 lety 29.05.2020 16:55 |  
    6 1

    V článku chybí tip na sestavu... Tak jí zkusím já:)

    Kolář - Coufal, Kúdela, Zima, Bořil - Takács, Holeš - Masopust, Stanciu, Provod - Musa

    Vlastně na tom není nic těžkýho, odečtu čerstvě zraněný hráče, nahradím logickýma náhradama. No a výměna Tecl - Musa se nabízí, protože doma možná budeme hrát trochu víc nátlakově? No ale pan trenér ukázal, že se nečekaných tahů nebojí, tak se třeba na hřišti objeví někdo nečekaný, třeba Hellebrand v záloze, nebo tajný trumf Júsuf na hrotu:)

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      zeleznik2     před 4 lety 29.05.2020 17:13 |  
      3 1

      Júsuf v základu? to snad bychom tam raději dali ne Frýdu ne?jinak se sestavou souhlas.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Marek3     před 4 lety 29.05.2020 18:27 |  
      2 3

      Mozna prilis defenzivni Facine. Asi bych se nebal zatahnout Stanciu do stredu a dat Hellebranta na podhrot pro trochu ofenzivnejsi sestavu. Ale souhlasim ze trener bude asi vice konzervativni se dvema DZ. Vsichni jsme se obavali ze po odchodu Soucka a Husbauera budeme mit problem skorovat, coz se asi uz trochu potvrzuje. Tak snad Stanciu, Masopust a dalsi protrhnou streleckou smulu a zacneme byt vice produktivni. Dulezite vyhrat oba zapasy pred Plzni.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 29.05.2020 19:51 |  
      3 1

      Nejsou dva DM zbyteční? Za mě:

      Kolář - Coufal, Kúdela, Zima, Bořil - Takács - Holeš, Stanciu, Hellebrand, Masopust - Musa

      Nebo, pokud chceme Holeše opravdu mít již jen na DZ, pak za něj Provod a Holeš místo Takácse.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Marek3     před 4 lety 29.05.2020 20:49 |  
        1 2

        Souhlas, jen mozna nejake ofenzivnejsi kridlo nez Holes abychom zacali skorovat. Ale bohuzel tam nikoho produktivnejsiho nevidim. Oscar mozna? Ten je sice docela konstruktivni ale taky produktivni moc neni. Skoda Sykory, hlavne pokud Sevcik bude zraneny, ten by zahral obe kridla I podhrot kdy bylo potreba. Tam to ale uz na na rat nevypada.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2020 20:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      dm52     před 4 lety 29.05.2020 19:56 |  
      4 2

      Já jsem ještě stará škola, co je za problém postavit třeba dva útočníky? Za mých mladých let byli vpředu třeba tři až čtyři. Do Edenu jsem chodil od roku cca 1961/2 (když se Slavia dostala zpátky že druhé do první ligy. Tehdy normální věc.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 29.05.2020 20:32 |  
        3 1

        Třeba to, že formace 4-4-2 je mnohem defenzivnější než formace 4-3-3, případně 4-2-3-1. Proč? No hlavně kvůli středu pole, kde musejí hrát běhavý hráči, kteří jsou skvělí směrem dozadu, naopak kreativní hráči se do takové formace vůbec nehodí. Třeba Stanciu by byl ve formaci 4-4-2 třetinový. Ostatně, stačí se podívat, jaké velkokluby hrají formaci 4-4-2. Je to pouze Atletico Madrid, které je proslulé tím, že hraje defenzivní hru i v domácím zápase s Huescou.

        • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

          wimpy     před 4 lety 29.05.2020 21:19 |  
          1 4

          4-4-2 se hrálo s jedním defenzivním středním a jedním kreativním. A co bys řekl takovému 3-5-2? :-)

          • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

            Fačín     před 4 lety 30.05.2020 16:19 |  
            0 1

            3-5-2 jsem předvedli proti Seville doma a byl to jeden z nejlepších zápasů v poslední době. Trojka stoperů Deli-Ngadeu-Kúdela mě velmi uklidňovala...

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Fačín     před 4 lety 30.05.2020 16:18 |  
        0 1

        No jistě, taky bych radši hrál na dva nebo dokonce tři útočníky, ale to není Trpišovskýho styl. Navíc momentálně těch útočníků moc nemáme...

        • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

          wimpy     před 4 lety 30.05.2020 16:28 |  
          0 0

          4-3-3 se změní na 4-5-1, když donutíš křídla trochu se vracet. :-)

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      kapitan.pisoar     před 4 lety 29.05.2020 21:32 |  
      4 7

      Trumf Jusuf :D Trumf ano, ale pro Jablonec... :D

  2. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    zeleznik2     před 4 lety 29.05.2020 17:12 |  
    0 2

    No když si čtu, kdo všechno má Jablonci chybět, tak to vypadá, že bychom měli svého donedávna neoblíbeného soupeře lehce zdolat. Bez Olayinky a zřejmě i Ševčíka s Traorém to však nebude nic lehkého. Navíc pokud by na hrotu opět nastoupil Standa Tecl. Na podzim jsme dokázali na Střelnici zvítězit 2:0 a v nadstavbě o pár měsíců dříve konečně zlomili doma sérii porážek s tímto soupeřem a položili předposlední kámen k titulu, ale to jsme měli v týmu ještě Suka. Tipnu výsledek 1:0 či 2:1, ale bude to těžký boj.

  3. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    tobro     před 4 lety 29.05.2020 18:30 |  
    6 8

    Hlavně ne teclíka, prosím!

    Jinak je to (skoro) jedno. Kádr má SKS dostatečně širokej a plukovníkovy mladíky (prostě) porážet musíme. Tak ;-)

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      kalex     před 4 lety 29.05.2020 18:41 |  
      4 1

      Ta já bych taky raději Petara a to hlavně z toho důvodu, že nemá smysl mít jen na lavičce borce, který šel během podzimu hodně nahoru. Na druhou stranu i Standa se může chytit. Jako když vezmu hodně blbý příměr, tak i ten Lafata nebo Kulič to začali sázet až později.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Pepino44     před 4 lety 29.05.2020 19:21 |  
        9 7

        Tak nic proti Teclovi (vždyť je to slávista), ale jak dlouho jej budeme ještě zkoušet zda se náhodou nechytne? Vždyť od svého zranění ještě pořádně nezahrál. Je to nešťastné, ale tady musí jí oblíbenost a sympatie stranou a nastupovat musí opravdu ti nejlepší.

        • RE:

          tobro     před 4 lety 29.05.2020 19:51 |  
          4 10

          Je to tak, teclík už nikdy žádnej.bombarďák nebude, no, upřímně, on jím ve své podstatě ani nikdy nebyl...
          Tady jsou statistiky https://cs.wikipedia.org/wiki/Stanislav_Tecl a https://www.transfermarkt.com/stanislav-tecl/profil/spieler/81390 .. Takže kuk tam a vše je jasné.

          Cca před rokem jsem tu popisoval, proč po svém zranění, jež před 30 roky znamenalo konec s fotbalem, to už nikdy nebude dávat a přesně k tomu dochází. Pro evropské poháry je použitelnej leda jako žolík na posledních 5 minut (za příznivého stavu, pochopitelně) a my navíc teď máme Petara, kterého je třeba okamžitě zapracovat do mančaftu! Vzpomeňte si na poslední derby. 70 minut utrpení a nakonec alespoň plichta...

          Takže, Jindro, zapomeň na toho provozního v sobě a zkus být zase chvíli koučem, nikoli tréňou.. ;-) .. Děkuji!

        • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

          Dr. Fe1     před 4 lety 29.05.2020 22:48 |  
          2 5

          Jsme pro to, aby hrál Musa. Ale že by Tecl vůbec nezahrál, to taky není pravda. Třeba ve druhém jarním kole nastoupil až ke konci a dal důležitý pojišťující gól na 2:0 a dostal se do pár dalších šancí (které ovšem tradičně zazdil). Teď kdyby alespoň jednu t těch šancí proměnil, tak bychom to nehodnotili tak špatně.

          Takže jsem pro Musu od začátku, ale předpokládám, že Tecl taky šanci ještě dostane.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        guyincognito     před 4 lety 29.05.2020 19:28 |  
        7 6

        Statistické okénko - Standa dal za svou kariéru jen jednou více než 10 branek za sezónu - a to hrál v podstatě vždy v jednom z nejlepších týmů ligy. Očekávat nějaké střelecké znovuzrození...já nevím tedy

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Leksel     před 4 lety 29.05.2020 19:58 |  
        6 0

        Musu bych dal nejenom proto, že se Standa střelecky trápí, ale i vzhledem k větší frekvenci zápasů, aby to zápasový vytížení bylo rovnoměrně rozloźený mezi oběma hráči.

  4. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    PetCC     před 4 lety 29.05.2020 19:28 |  
    5 0

    Jablonci v Edenu vždycky svědčila atmosféra na stadionu, dostalo je to do maximálního výkonu.
    Ale uvidíme, jak to bude bez diváků.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      mart     před 4 lety 29.05.2020 19:44 |  
      4 0

      urcite dulezity faktor.
      dobry postreh.
      uvidime

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Dr. Fe1     před 4 lety 29.05.2020 22:44 |  
      4 5

      Takhle je zase nebezpečí, že se budou vzhledem k atmosféře cítit jako doma v Jablonci :-)

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      o5aradecek     před 4 lety 29.05.2020 23:11 |  
      3 1

      Každý tým se v Edenu vždy může přetrhnout, i to po zápasech pravidelně hráči soupeře přiznávají. Jednou za rok vlastně hrají zápas na půdě evropského klubu, před plným stadionem. To teď odpadá. Taky jsem zvědav a vidím tam maličkou výhodu pro Slavii, která pojede na "stopro" i bez nás v hledišti.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        ColinSKS     před 4 lety 30.05.2020 07:12 |  
        5 4

        zejména v segmentu golmanů. v Edenu vždy byl nějaký nový Buffon. sice příští kolo pustil gol z půlky, ale v Edenu životní výkon....

  5. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    kapitan.pisoar     před 4 lety 29.05.2020 21:38 |  
    3 5

    Jsem opravdu zvědavý jestli se dočkáme nějaké rošády v útoku, nebo trenér půjde cestou tzv. "podržení", kterou nastolil na začátku sezony, kdy držel tu Jusufa, tu Burena tu Tecla s nulovými výsledky...
    Podržení je určitě fajn pro psychiku toho daného hráče, na druhou stranu to může mít negativní dopady na ty ostatní, kteří na jejich úkor musí sedět na lávce a sledovat to...
    Ideální by bylo kdyby nastoupil Musa spolu Teclem, ale to je bohužel nereálné...

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      wimpy     před 4 lety 29.05.2020 21:43 |  
      5 1

      "Podržení" v systému středa - neděle - středa není úplně to samé, co vždycky. :-)

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        kapitan.pisoar     před 4 lety 29.05.2020 21:50 |  
        1 4

        To ne, vzhledem k možné únavě je to podle mě jěště horší.

        • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

          wimpy     před 4 lety 29.05.2020 21:55 |  
          8 1

          No já tím chci říct, že hráč, který hrál ve středu a nenastoupí zítra, se nutně nemusí cítit odstaven a může klidně předpokládat, že v příštím týdnu bude zase v základu.

          • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

            kapitan.pisoar     před 4 lety 29.05.2020 22:08 |  
            1 4

            Ano to máš pravdu, dá se to brát a vysvětlit jako šetření, ne odstavení.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      o5aradecek     před 4 lety 29.05.2020 23:05 |  
      4 0

      Teď bude zápas co tři dny, určitě mají trenéři nějaký plán, jak hráče točit. Musa si podle mě ještě zastřílí! :-)

  6. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    Harvey     před 4 lety 29.05.2020 23:50 |  
    11 7

    Tak koukám, že tady se prezentuje 10 gólu v sezóně za klasickej standard. Kolik hráčů tento standard kanonýra zvládlo aspoň 2 sezóny po sobě?
    Škoda, Lafata, Krmenčík, Komličenko, Kanga, Mahmutovič, Tecl (2012/2013/2014), Kweuke.
    8 hráčů za posledních 10 sezón, včetně Tecla.
    ...
    Tecl je nadprůměrný střelec, jehož statistiky se přibližně rovnají těm Stanislava Vlčka. Není to rozený kanonýr, ale komplexní útočník kvalitní v napadání, dostávání soupeře pod tlak i podržení míče na hrotu a sklepnutí do druhé vlny. Poslední dobou mu to tam nepadá, což je otázka sebevědomí.
    ...
    Musa je hráč schopný zakončit nebezpečně z jakékoliv situace a troufnu si říct jednoznačně číslo jedna v útoku Slavie v dalších sezónách. Nicméně má VELKÉ nedostatky v napadání a hře zády k bráně. Faktem je, že s Musou v základu máme statistiky 2 prohry, 1 výhra, opravdu tristní. Určitě to nejde za ním, ale on se výrazně podílel. Neschopný udržet balon na hrotu, soupeřovo obráncům pomáhal z tlaku zbytečnými fauly, kterých se Tecl nedopouští. Až ten rozdíl byl do očí bijící. Proto se vrátil do základu Tecl a s ním i první pokoronovirová výhra.
    ...
    Takže bych prosil důvěru a podporu Teclovi i Musovi. A především realizačnímu týmu, že ví co dělá. Musa dostane svou porci minut a jakmile bude připraven i po stránce taktické, stane se hráčem číslo 1 v útoku Slavie. A můj oblíbený Teclík doufejme přijme pozici dvojky na hrotu, bude nadále důležitou součástí kabiny a zůstane v sešívaném dresu až do konce své kariéry :)

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Marek3     před 4 lety 30.05.2020 00:51 |  
      1 5

      Harvey, Tecla mam rad ale nenazval bych ho komplexnim utocnikem, alespon jak se prezentuje po svem zraneni. Je to vyborny nabehovy utocnika ktery netezi ze svych technickych schopnosti ale z vysoke herni inteligence, dobreho vyberu mista a z vynikajicich atletickych predpokladu. Jak si se zminil je vyborny v napadani (hrubka sparty v minulem zapase treba) kterym dostava obrance pod tlak. Tyhle predpoklady by z nej delali vynikajiciho utocnika pokud by promenoval alespon cast sanci do kterych se dokaze dostat. Na druhou stranu (podle meho nazoru) jeho hra zady k brance a pridrzeni balonu v techto situacich nebo sklepavani balonu pro ostatni uz nijak vyrazna neni (co ted treba delalo vyborne to Plzenske kladivo). Souhlasim ze jeho soucasna strelecka krize je asi vice v hlave a ja stejne jako ty doufam ze se mu to podari prolomit. Mozna role MVB na poslednich 25 - 30 minut na par zapasu aby se zbavil tlaku kterej na nej ted asi je?


      Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2020 01:02) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Harvey     před 4 lety 30.05.2020 02:59 |  
        4 4

        Jasně pokud by měl 196 cm jako to "plzeňské tykadlo", tak soupeře udrží na zádech mnohem lépe, ale, pak rozhodně nebude komplexní, jeho náběhy za obranu by byly minulostí, stejně tak napadání.
        ...
        Rychlost, síla, udržení stopera na zádech a podržení balónu, ať už ve středu pole či u lajny, střelba gólů celou kariéru s vyjímkou poslední sezóny. Hraje jedenáctou sezónu v lize (2x fnl) a střelecky zklamal pouze v roce 14/15 a v té probíhající sezóně. Jak více komplexní a konzistentní ještě může být?
        ...
        Mě na Teclíkovi spousta věcí štve, často si sám uškodí prvním dotykem, občas zadrbe jednoduchou přihrávku, občas je schopný z mizerného úhlu ohrozit golmana a pak naopak z dobré pozice to napálit přímo do něj. Ale v žádné disciplíně vyloženě nepropadá a já prostě v lize nevidím komplexnějšího hrota než je on, který týmu pomůže doslova ve všech herních činnostech dokonce včetně obranných standardek.
        ...
        Role posledních 25 - 30 minut je degradace všeho co Tecl umí. Největší přidaná hodnota Tecla je, že dokáže pomoct svému týmu získat převahu na hřišti a podchytit začátek utkání. Tam se obraz zápasu často láme. Tam je u velkých klubů rozdíl mezi standardním utkáním favorita, kde se favorit dominuje na míči a snaží se vstřelit gól s minimem šancí na druhé straně. To byl třeba poslední zápas proti Bolce či Spartě. A tím druhým špatným tipem zápasů, který jsme mohli vidět třeba proti Slovácku nebo Bohemce, kde jsme nebyli schopni absolutně dominovat na míči a vypadalo to jak zápas dvou vyrovnaných celků. Musa se svými fyzickými parametry ideálně do vyčerpané obrany buď kus za kus nebo klidně k Teclovi, bude-li to situace vyžadovat.

        • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

          Marek3     před 4 lety 30.05.2020 09:36 |  
          2 2

          V nekterych aspektech stebou nesouhlasim a to je v pohode, respektuji tvuj nazor. Jak ale muze byt hrot nejkomplexnejsi pokud neskoruje, to nechapu. Donedavna bylo obdobi kdy nase schopnosti skorovat v jinych radach kompenzovala nedostatky utocniku v zakonceni ale to jsme meli Husbauera, Stocha, Soucka, Zmrhala a celkem casto jsme skorovali ze stanartnich situaci. Bohuzel situace se zmenila a my, priznejme si to, nejsme dostatecne produktivni, ne jenom Tecl ale i Masopust, Provod, Stanciu a dalsi. Za dane situace proste potrebujeme ofenzivni hrace kteri budou skorovat nebo alespon pripravovat sance ostatnim hracum. To Tecl v soucasne dobe nedela.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      kapitan.pisoar     před 4 lety 30.05.2020 07:34 |  
      6 6

      Ta statistika s Musou ty tvé 3 zápasy v základu a dvě prohry je demagogie nejhrubšího zrna... Jen jsi zapoměl uvést statistiku "nadprůměrného" Tecla tj. 15 zápasů a 2 góly vs. Musovích 5 zápasů a 2 góly....

      Nemám nic proti Teclovi, jen si tu ale prosím nelžeme do kapsy...

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Harvey     před 4 lety 30.05.2020 11:18 |  
        4 6

        Tecl v základu 6 výher(včetně Plzně), 1 remíza (Sparta), 0 proher.
        Musa v základu 1 výhra, 2 prohry (Bohemians, Slovácko).
        Kdo je tady demagog, respektive nerozumí tomu, že dívat se pouze na góly je velmi omezený pohled na práci útočníka pane pisoáre?

        • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

          kapitan.pisoar     před 4 lety 30.05.2020 17:43 |  
          0 1

          Samozrejme goly nejsou jediny atribut pro hodnoceni utocnika, ale je to zdaleka ten nejdulezitejsi, tim spise v systemu kdy hrajeme na jednoho utocnika. A ano je demagogie hodnotit hrace na zaklade 3 zapasu...
          Jinak ten sklepavac do druhe vlny za patnact zapasu dosahl JEDNE asistence.
          At pane Harvey chcete nebo ne utocnici budou vzdy hodnoceni podle poctu vstrelenych golu a na prohre ma zasluhu cely tym, ne jeden hrac...

          • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

            Harvey     před 4 lety 30.05.2020 18:07 |  
            1 3

            Hodnotím na základě vzorku, který je k dispozici a očividně tak hodnotí i Trpišovský, protože Musu po těch zápasech doslova "vyndal" a nahradil Teclem.
            Asistence jsou hodně zkreslená statistika. Absolutně ignorují tzv. druhé asistence nebo vytvořené šance. I jeden z nejinteligentnějších hráčů ligy, s jednou z nejlepších přihrávek Hušbauer měl těch asistencí za 18 utkání přesně 0. Budeš mi tvrdit, že Hušbauer má špatnou přihrávku?
            Tecl není od toho, aby tvořil asistence. Jeho funkce je získat území na soupeřovo půlce. Je někdo na koho můžeš poslat dlouhý balon buď do těla nebo za obranu. On ten balon podrží a nahraje hlavním orchestrátorům naší hry, tedy Stanciu, Ševčíkovi nebo předtím Hušbymu, kteří náhle mají míč v nebezpečných prostorech na soupeřově půli a mohou využít své hlavní přednosti.
            Hodnotit útočníka čistě podle gólů je nesmysl. Vyhráli jsme double a postoupili do ligy mistrů bez zabijáků v útoku. Očividně vstřelené góly nejsou alfa a omega funkce útočníka. Podle gólů hodnotí fanoušci a novináři.
            Tuhle diskuzi já z mé strany končím, protože mě ta diskuze upřímně nebaví. Opravdu v tvých argumentech nevidím žádnou hloubku, to můžu jít fakt debatovat s Vackem...

            • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

              kapitan.pisoar     před 4 lety 30.05.2020 19:01 |  
              1 1

              Takze asistence jsou zkreslujuci statistika, goly nejsou alfou omegou utocnika, ale vzorek trech odehranych zapasu je dostatecny k odsouzeni hrace? No dobra, kazdy to vnimame jinak.
              Jinak to vytvareni prostoru, sklapavani a drzeni mice by bylo skvele v kombibaci s druhym utocnikem, toho se ale bohuzel asi nedockame...
              Jinak ten favoritismus je asi to co mi na trenerovi vadi nejvic, jsou hraci kteri nedaji za 16 zapasu gol a budou dal staveni a pak jsou hraci kteri jednou nezahraji 100% podle trenerovych predstav, tak jsou okamzite vyndani...
              Jo debatu klidne ukonci davno jsem si vsiml ze se to tady na SN davno moc nenosi, ty hloubko jedna :D

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      La Tortuga     před 4 lety 30.05.2020 08:02 |  
      6 1

      Za me mame spoustu komplexnich hracu, kteri maji vsichni problemy s davanim golu.

  7. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    ColinSKS     před 4 lety 30.05.2020 07:09 |  
    1 8

    já na zápase určitě budu - doufám. přispěl jsem na mládežníky a věřím, že mi tam tu figurínu do hlediště postaví.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      hamlo1 (přítel SN)     před 4 lety 30.05.2020 12:14 |  
      1 10

      To vás opravdu tak baví to mínusování?

  8. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    sicilianbrno     před 4 lety 30.05.2020 07:48 |  
    4 2

    Na zapas se těšim, trochu bych si zašpekuloval ohledne Stancia a jeho třech žlutych karet. Pokud by dnes žadnou nedostal, tak jsem přesvedčen, že by si plzen ošefovala, aby ji za "něco" dostal v přibramy a musel vynechat zapas s plzni. Tudiž bych radeji aby se vykartoval dnes, na přibram chyběl....plzen přejel...

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Navyseals     před 4 lety 30.05.2020 08:12 |  
      4 1

      Tohle není jenom Stanciu, 3 žlutý má i Coufal a hlavně teda Kúdela. Řezník s Limberským si je prozřetelně nechali dát na Letný, aby si to odseděli doma proti Bolce. Všichni tři by nám chyběli strašně moc. A já se fakt nebráním nápadu nechat všechny vyžlutit na Příbram.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      ColinSKS     před 4 lety 30.05.2020 08:26 |  
      0 5

      taky si myslím, dneska by se měl posnažit, protože v příbrami by jí dostal na 100%

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        rak (přítel SN)     před 4 lety 30.05.2020 09:59 |  
        4 0

        Ještě je také druhá možnost a to, že by v Příbrami nenastoupil.

  9. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    deny91     před 4 lety 30.05.2020 08:14 |  
    5 1

    Uniklo mi něco, nebo proč nikdo nepočítá do sestavy s Oscarem? Pří zraněních mi dává smysl, aby byl na hřišti, pokud sám není zraněný.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Fačín     před 4 lety 30.05.2020 16:26 |  
      0 5

      Podle všech místních insiderů to vypadá, že má covid.

      A i kdyby neměl, na základ ve Slavii zatím nemá a bůhví, jestli někdy mít bude.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Joe-L     před 4 lety 30.05.2020 16:37 |  
        3 0

        Oscar covid určitě nemá, ve včerejším videu před zápasem je. A to další, co píšeš, je taky pěkná blbost. Běž se najíst, kecáš z hladu!

  10. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    pc115     před 4 lety 30.05.2020 09:49 |  
    8 2

    Já si myslím,že nám teď chybí Matoušek a Sýkora oba bych rád viděl zpátky v našem dresu.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Mikey     před 4 lety 30.05.2020 10:31 |  
      5 0

      Tak záleží hlavně na nich a jejich formě. Někdo tady psal, že na příští rok se počítá s Matouskem

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      JS (přítel SN)     před 4 lety 30.05.2020 11:04 |  
      4 4

      Souhlas. V situaci, kdy máme teď v kádru prakticky jedno přirozený křídlo schopný podat nějakej lepší výkon – Masopusta, je jejich absence hodně znatelná. Zvlášť, když Provod zatím ničím nezaujal a Olayinka si do konce sezony nekopne.

  11. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    JS (přítel SN)     před 4 lety 30.05.2020 11:10 |  
    7 8

    Rád bych připomenul, že v létě nás čeká pravděpodobně (doufejme) životně důležité předkolo Ligy mistrů. Na něj nutně potřebujeme sehrát kádr, ve kterém oproti loňsku chybí celá řada individualit s vítěznou mentalitou. Protože jsme ztratili hráče, kteří byli přirození góloví střelci (Stoch...) a v poslední době se v otázce potence hodně trápíme, je klíčové, abychom na léto nyní připravili správné hráče.

    Logicky mi z toho vychází, že Musa musí hrát co nejvíce. Za a) v tomto soutěžním ročníku dosud prokazoval lepší výkonnost, než Tecl, b) má ve svém věku daleko větší potenciál, c) nutně ho potřebujeme dostat do provozní teploty, protože štěky na konci zápasu mu asi moc nedají.

    Přesto čekám v sestavě Tecla. Trpiš je v tomhle děsná konzerva.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Harvey     před 4 lety 30.05.2020 11:28 |  
      9 2

      Vždyť Stocha jsme neměli ani proti Kluži :D
      Trpiš konzerva jo? Nasadil Krále hned po přestupu do zápasu se Sevillou a v EL či LM vytáhl takové soupisky a formace, které by nikoho z nás v životě nenapadly. Proti Barceloně hrál s tak vysokou obranou linií, že Messi nasadil "suprised pikachu face".
      Pokud Musa bude herně připravený, bude hrát. Pokud ne, věřím Trpišovo úsudku.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Borgetti     před 4 lety 30.05.2020 11:37 |  
      1 2

      S Musou určitě souhlasím. Strašně rád bych ho viděl dnes v základu. Tecl ale dostává větší prostor proto, že je asi větší pracant, víc toho odběhá, ale to je tak všechno. Tak doufám, že proti oslabené obraně Jablonce a našemu domácímu prostředí se Musa dostane na plac od 1. minuty.

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Tadeáš_Janků     před 4 lety 30.05.2020 12:29 |  
      3 0

      „Životně důležité předkolo Ligy mistrů“

      Ach jo, když nechám stranou ten fakt, že s největší pravděpodobností budeme hrát dvě předkola a nikoliv jen jedno, tak by mě zajímalo, proč je to předkolo životně důležité. Pokud jsou naše dlouhodobé plány stavěny na tom, že každý rok budeme hrát Ligu mistrů, tak pak je jen otázka času, kdy se to pokazí, protože hrát Ligu mistrů pětkrát v řadě zní sice hezky, ale pokud liga nemá přímý postup, tak to není moc reálné (a i s tím přímým postupem bychom museli mít pět titulů v řadě). No a pokud naše dlouhodobé plány nejsou stavěné na to, abychom hráli každý rok LM, tak pak se rozhodně nebude jednat a životně důležitý zápas.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        JS (přítel SN)     před 4 lety 30.05.2020 13:08 |  
        2 4

        Protože to první rozhoduje o tom, jestli se v případě neúspěchu v dalším podíváme alespoň do EL.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        Dennis     před 4 lety 30.05.2020 13:48 |  
        2 0

        Proč bychom měli hrát dvě predkola? Měli bychom se vejít do čtvrtého predkola.

        • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

          Tadeáš_Janků     před 4 lety 30.05.2020 18:52 |  
          1 1

          Protože do čtvrtého se jde za předpokladu, že si vítěz Ligy mistrů zajistí účast z domácí soutěže. Za normálních okolností se to povede v 90% případů, ale letos se LM bude nejspíš dohrávat až společně s předkoly, takže UEFA bude muset nejspíš říct, že vítězství v Lize mistrů tentokrát nebude znamenat účast v LM.

          • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

            Dennis     před 4 lety 30.05.2020 21:05 |  
            1 0

            No tak teď jsi si sám odpověděl... Podle tvého textu nebude vítěz LM mít jisté místo v LM, v tom případě my ale máme jisté místo ve čtvrtém předkole... Podle mě to spíše dopadne tak, že letošní LM se nedohraje - prostě se to nestihne, takže žádný vítěz LM nebude. A pak není blokováno místo pro vítěze LM (který si účast nezajistí ze své ligy), Ajax jde přímo do skupiny a my do čtvrtého předkola.

            • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

              Tadeáš_Janků     před 4 lety 30.05.2020 21:47 |  
              0 0

              Sorry no, došlo mi to, když jsem to psal. :D

              • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

                Dennis     před 4 lety 30.05.2020 22:25 |  
                1 0

                V pohodě, hlavně, aby to nějak dopadlo a hráli jsme fakt jen to čtvrté předkolo. :-)

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Marek3     před 4 lety 30.05.2020 12:57 |  
      1 2

      Potence je urcite problem a bohuzel nas na podzim stala postup do dalsich kol poharu. Vyborne vykony celeho muzstva ale bez promenovani sanci ve vsech zapasech. Stochovi goly ze stredni vzdalenosti v poharech chybely (v lize nahrazeny Husbauerem). Mozna Musa, Matousek a lepsi forma Masopusta by mohli pristi sezonu prinest zlepseni.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2020 12:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Mikey     před 4 lety 30.05.2020 16:16 |  
      1 0

      Taky bych raději viděl Musu. Ale Tecl lépe trhá obranu má dobré náběhy (špatný je na tom, že nedává šance), navíc také lépe tlačí na obranu. Vsadím se, že šance které měl Tecl v Boleslavi, tak Musa by se do nich ani nedostal, on je spíš hráč do vápna.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        JS (přítel SN)     před 4 lety 30.05.2020 16:24 |  
        0 4

        Vzhledem k tomu, že 70 % herní doby byla Boleslav nasáčkovaná na své polovině s 11 hráči by tam Musa klidně našel místo. Tecl sice trhá obranu, ale gól nedá. Navíc mám pocit, že ať nám na hrotu hraje kdokoliv, je velmi málo, nedostatečně, doplňován z druhé vlny ze středu pole.

  12. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    fps     před 4 lety 30.05.2020 11:30 |  
    1 12

    - dle mě Kolář - Coufal, Kúdela, Tijani, Bořil - Takács, Zima (Oscar) - Masopust, Stanciu, Tecl (Felipe) - Musa
    - koho bych tedy na křídlo místo zraněních Olayinky a Ševčíka dal, tak je Tecl, už tam hrál několikrát, a dost dobře, třeba 27. května 2017 na Strahově s Brnem kdy dal dva góly

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      Obr     před 4 lety 30.05.2020 14:17 |  
      2 0

      :-))))

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      ColinSKS     před 4 lety 30.05.2020 14:44 |  
      2 7

      u tebe ty mínusy mají význam.

      • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

        fps     před 4 lety 30.05.2020 17:50 |  
        1 2

        a v čem?

  13. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    coogee     před 4 lety 30.05.2020 13:34 |  
    1 0

    Tak já mám zatím pocit, že Jablonec dnes s přehledem porazíme. Ale, jak se mi často stává, když mi zápas přijde jako pohodový (pro nás), jsem pak jeho vývojem nepříjemně překvapený! Jak to bude dnes večer, to se uvidí.
    Já věřím, že pokud konečně dají góly ti, od kterých se to už delší dobu očekává, tedy Standa a Nico, neměli bychom mít žádný problém!

  14. Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

    zeleznik2     před 4 lety 30.05.2020 17:40 |  
    0 0

    Proč nehrajeme na dva útočníky? Jednoduchá odpověď, nemáme je, upřímně Standa s Peterem spolu nedokážu si představit. Navíc dnes je prostě herní systém někde jinde. Jo v éře Vladimíra Šmicera či ještě Pavla Kuky, to byli hráči do vápna a dnes takoví hráči v lize nejsou. Možná ještě ten Komličenko. Peter mi taky přijde více klasický hroťák než Standa. Hlavně dnes výhru!!!

    • Re: Další zápas se odehraje proti Jablonci

      coogee     před 4 lety 30.05.2020 18:27 |  
      0 0

      A to zase já bych je spolu klidně zkusil! Asi mám velkou představivost...