Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Liga se vrátí po 25. květnu

Na dnešním ligovém grémiu si kluby odhlasovaly, že se pokusí Fortuna ligu dohrát. Slavia tak ke svému prvnímu soutěžnímu zápasu od březnového derby nastoupí zřejmě v úterý 26. nebo ve středu 27. května na hřišti Mladé Boleslavi. Přesný rozpis zápasů bude zveřejněn později.

Ligové grémium dopadlo podle očekávání. Pro dohrání první ligy se vyslovilo 13 ze 16 klubů včetně Slavie, zdržely se moravské kluby Zlín, Opava a Karviná. Prvním zápasem po restartu by měla být dohrávka dvakrát odloženého zápasu Teplice - Liberec, který se bude hrát v sobotu 23. května. První celé kolo by pak mělo přijít na řadu uprostřed následujícího týdne, zřejmě v úterý a/nebo ve středu. Zápasy se budou hrát minimálně zpočátku zřejmě bez diváků. Mnohé otázky zůstávají i v době psaní tohoto článku stále nezodpovězeny, ucelené informace k nalezení nejsou. Hráči zřejmě budou testováni dvakrát před restartem sezóny a jednou pak před startem nadstavby. Při objevení nákazy v některém z klubů bude mít vše v rukou příslušná krajská hygienická stanice, jednotný metr pro celou ligu tak zřejmě neexistuje. Rovněž se na Twitteru objevila informace, že pokud se neodehrají úplně všechny zbývající ligové zápasy, tak nemůže být vyhlášen mistr, více detailů však rovněž zatím chybí. Podle posledních informací ligové grémium schválilo rovněž pro zbytek ligy možnost střídat pět hráčů za zápas (ve třech časových okamžicích).

Slavia má po necelých 24 odehraných kolech v čele tabulky náskok osmi bodů na druhou Plzeň, do konce základní části ji čekají postupně zápasy v Mladé Boleslavi, doma s Jabloncem, v Příbrami, doma s Plzní, v Ostravě a doma se Zlínem. V nadstavbě pak odehraje Slavia další tři zápasy doma a dva venku.

Na ligovém grémiu byl rovněž na další čtyři roky zvolen předsedou ligového výboru Dušan Svoboda, místopředsedou Adolf Šádek. Jedním z členů ligového výboru byl zvolen zástupce Slavie Tomáš Bůzek, který nahradí Jana Nezmara a zároveň uvolní místo v kontrolním výboru LFA.

Více detailů doplníme později, pokud se je dozvíme.

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    rak (přítel SN)     před 5 lety 12.05.2020 21:37 |  
    0 1

    Důležité bude, co se bude dít v případě nákazy hráče. Myslím, že pokud by bylo vyřazeno jen několik jednotlivců, tak by se normálně mělo jet dál. I za normální situace jsou třeba virózy, které vyřadí část mužstva a nic se neruší. Pokud by ovšem bylo vyřazeno celé mužstvo, byl by to průšvih. Karanténa by se možná dala dost zkrátit extra testy, ale nemělo by být nakaženo moc hráčů. Tady se trochu bojím zneužití mužstvy na sestup, zejména Příbrami. Když už bude jasné, že jdou dolů, zruší soutěž. Ty testy by měly být nějak nezávislé na mužstvech. To by pak museli hráče schválně nakazit :).
    Jinak v případě vpuštění více lidí na stadion (v počátku snad 500) bych se v našem případě přimlouval, aby kromě pár míst pro sponzory jednalo vedení s TS a přišlo tam jádro, které i v menším počtu (třeba 250) a třeba s lidmi i dál od sebe by bylo schopno nějakou trošku slušnou atmosféru vytvořit. Bylo by to přece jen lepší než nic. Snad by se to nějak vyřešit dalo i pro limitovaný počet (píši to tedy jako permanentkář z východní tribuny). Hosté by měli smůlu a nebo třeba 50. Oni by zase mohli pouštět naše fandy. Tak to už jen spekuluji.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2020 21:44) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    witty13     před 5 lety 12.05.2020 22:12 |  
    14 5

    Mrzi me, ze Slavie neukazala suverenejsi pozici. Za prve nejsme schopni navrhnou nikoho proti Svobodovi, ani proti Sadkovi. Zadruhe se nedokazeme postavit proti, i kdyz kritizujem ( to same pri zavedeni nadstavby). Twitter nestaci... dalo se zdrzet hlasovani a vydat ofiko prohlaseni proc... takhle jsme se pod ten marast podepsali - co potom chceme kritizovat?

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      WarszawskiMuranow     před 5 lety 12.05.2020 23:17 |  
      6 0

      Ja to vidím tak, že se JT proti Svobodovi vymezil až v době krize zpusobene C-19 tedy v posledních několika týdnech. Nevěřím, že by se během této krátké chvíle nabízel vhodný kandidát proti te kreature. Zkrátka ten časový prostor byl velmi omezený.

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      iwanowicz     před 5 lety 13.05.2020 09:50 |  
      2 0

      tady na to p. Tvrdik primo odpovida, na posledni chvili se nesehnal zadny vhodny kandidat, nekolik lidi bylo osloveno.. https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jaroslav-tvrdik-slavia-dusan-svoboda-lfa-fortuna-liga-dohrani-sezony-koronavirus.A200513_003032_fotbal_min


      Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2020 09:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        JS (přítel SN)     před 5 lety 13.05.2020 10:06 |  
        9 5

        Pokud někoho shání na poslední chvíli, dva měsíce před volbou, je to stejné plácání do vody, jako ty výkřiky do tisku. A to on určitě ví.
        Prostě aby se dalo pohnout s tím prostředím, musíte minimálně rok dopředu objíždět kluby, představovat toho člověka, ale především dělat dohody, domluvy... a pak se pojistit, aby tu koalici někdo nepodtrhl. Prostě tahleta špinavá politická práce v ještě špinavějším prostředí fotbalových „bafuňářů“, což je jen roztomilej výraz pro něco mezi kmotrem, korupčníkem, politikem, dohazovačem, vyjednavačem,...

        • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

          witty13     před 5 lety 13.05.2020 11:32 |  
          2 5

          Mas pravdu samozrejme... bohuzel tady je “stare-dobre” tvrdikovske twitterovani a realne se nic nedeje... stejne zarez s Dinamem Kyjev... meli jsme podat ofiko protest, pohrozit vystoupenim z poharu... ta medializace by byla takova ze ani UEFA by to nechtela takhle resit... ale my tweetujeme, a divime se ze se nam kali na hlavu... realne reseni ale nenabizime... je mit o lito, kvuli tem klukum na hristi...

        • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

          witty13     před 5 lety 13.05.2020 11:32 |  
          0 2

          Oprava, zadano dvakrat


          Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2020 11:33) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Tadeáš_Janků     před 5 lety 12.05.2020 23:06 |  
    2 1

    Tak liga by se vrátila a teď to hlavní. Kdy se vrátí podcast na Slávistické noviny? :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2020 23:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      quelhar (admin)     před 5 lety 12.05.2020 23:22 |  
      3 1

      No, s návratem ligy je to už asi nevyhnutelné a do návratu podcastu zbývají řádově desítky hodin...

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        postovni (přítel SN)     před 5 lety 14.05.2020 10:17 |  
        2 1

        Dulhare, čekáme!

  4. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Juventus turin     před 5 lety 12.05.2020 23:35 |  
    12 0

    My tu ligu stejně vyhrajem. SLAVIA

  5. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    DKNL     před 5 lety 12.05.2020 23:59 |  
    13 2

    Netěším se.Tohle bude jiná soutěž a ne ta, kde vedeme o 8 bodů.Každopádně bez diváků neregulérní.

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      iwanowicz     před 5 lety 13.05.2020 09:47 |  
      3 11

      Moc nerozumim, proc se zde neustale pouziva slovo neregulerni. Soutez samozrejme regulerni bude, kdyz se zmeny odhlasovaly demokraticky na shromazdeni vsech klubu. Jsme tu potomci recnickeho klubu, tak by bylo dobre pouzivat pravdive vyrazy. Muze to byt pro nektery klub nespravedlive, kdyz bude mit napr. vic zapasu doma bez divaku, neregulerni ale ne..

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        witty13     před 5 lety 13.05.2020 11:38 |  
        10 0

        Nebude regulerni, a nebude zadne reseni, ktere by regulerni bylo. Pokud jses postavenej pred to, ze mas postavit tym, ktery bude hrat jednou tydne a sezona bude trvat 8 mesicu, a pak ti nekdo rekne, ze mas s tim tymem defakto tretinu sezony odehrat za mesic a pul, neni to regulerni. Neni udelane specialni prestupni období aby tymy zkusili natahat hrace, neni moznost kratkodobych hostovani treba ze slovenska, nebo rakouska, na doplneni kadru... a samozrejme tymy, ktere nemeli ambice hrat pohary a maji 16-17 kluku doplnene juniory, tak ty to jednoznacne nedaji... akorat pribude unavovych zraneni, takze zdravi hracu se ohrozi nejen covidem ale i pretezovanim... pokud neni problem hrat anglicke tydny porad, proc pak mame nadstavbu tak debilne roztazenoua nehrajem anglicke tydny porad? Proste neregulerni to bude. Ferove je ale rict, ze regulerni cesta neni. Ovsem za me vybrana cesta neni to nejmensi zlo...

        • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 13.05.2020 12:05 |  
          4 0

          Co se týče těch anglických týdnů ..... tam bych rád upozornil na to, že v poslední kompletní sezóně byla jedna volná středa, kam se dalo vložit a nevložilo celé kolo.... JEDNA! Ne několik, jak by se mohlo zdát....

          Celé je to o tom, že své termíny má nejenom liga a český pohár, ale i evropské poháry a reprezentační akce... a do těchto termínů je možné šoupnout maximálně nějakou dohrávku, nebo předehrávku, ale nelze tam dopředu v termínové listině naplánovat celé kolo.... za prvé proto, že nelze dát celé kolo na středu, kdy by mohl být jeden, či více českých týmů v akci v EP (i když to třeba na jaře není úplně časté)... a za druhé proto, že UEFA prodává LM a EL do celého světa a příliš by se jí (respektive těm televizím, které koupily práva) nelíbilo, kdyby v tom termínu byly v jiných TV konkurenční zápasy, případně fotbaloví fanoušci místo u TV byli na stadionech....

          Když to vezmu teoreticky a zjednodušeně: pokud by se nějaký český tým dostal do finále EL a zároveň hrál finále MOL cupu.... tak reprezentanti z tohoto klubu (pokud budou povoláni na všechny repre zápasy) budou hrát anglické týdny celou sezónu .... tedy až na tu jednu středu....

          • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

            rak (přítel SN)     před 5 lety 13.05.2020 13:09 |  
            0 1

            Podle mně by se klidně kompletní podzimní MOL cup mohl hrát v repre pauzách. Stejně tam reprezentanti v této fázi prakticky nikdy nehrají. Možná pár mladých, ale ty týmy by se bez nich měly obejít. Navíc týmy pak občas mívají docela dlouhé a pro ně zbytečné pauzy.

            • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

              kjandourek (admin)     před 5 lety 13.05.2020 13:20 |  
              3 0

              To záleží na losu.... byly roky, kdy jsme v poháru na podzim ve druhém kole měli doma Litoměřicko, nebo Chrudim... tam samozřejmě ano.... ale když Ti nalosují Ostravu venku, tak tam by nutnost nastoupit zcela bez reprezentantů byla brána jako docela limitující záležitost.... a to nemluvím o tom, že by pak najednou někdo mohl lobovat za to, aby hráč na hraně (ne)byl povolán...... případně by bylo hodně zlé krve, pokud by na repre zápas byl povolán klíčový hráč klubu, který by měl naplánované nějaké třaskavé utkání v MOL cupu ..... a nakonec repre zápas proseděl na lavičce...

              Dalo by se to nominacemi krásně ovlivňovat...

              • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                rak (přítel SN)     před 5 lety 13.05.2020 13:24 |  
                0 1

                Bez nasazení se asi volně losuje jen podzimní poslední kolo, jestli se nepletu. Tak aspoň do té doby.

                • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 13.05.2020 13:32 |  
                  3 0

                  Nasazuje se pořád, ligové kluby jdou do tří kol, ty nejlepší (SKS mezi nimi) jenom do dvou.... Ale to nic nemění na tom, že pořád můžeš chytit ligový klub a to i takový, který má v tom konkrétním ročníku fazónu - nasazení se dělá podle pořadí v posledním ročníku..... takže by se nám dle tohoto klíče klidně mohlo stát, že v dalším roce chytíme erbéčka v té jejich plechárně.... a chtěli bychom na ně jít v okamžiku, kdy budeme mít v nominacích do našeho repre áčka, ostatních repre týmů a jedenadvacítky nějakých jedenáct, dvanáct hráčů.... ?

              • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                wimpy     před 5 lety 13.05.2020 13:26 |  
                5 0

                Hlavně když máš tým složený z reprezentantů všech možnejch zemí a rezervu z juniorskejch reprezentantů, musel bys do Mol cupu nominovat starou gardu. :-)


                Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2020 13:28) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

            witty13     před 5 lety 13.05.2020 13:44 |  
            1 4

            Ale tak ono nepotrebujeme nadstavbu, a mame o 4 tydny navic... podle me nemame ani 16 tmu na ligu... za me prvni a druha liga, kazda 12 tymu, 24 plne profesionalnich, az az na nase pomery... 22 kol v zakladu, rozdeleni na pul, dalsich deset kol - pripadne baraz o ligu... vice penez, zajimavejsi zapasy, porad “je o co hrat”... prvni 6 defakto porad ma sanci na pohary (nemam dlouhodobe statistiky, ale tato varianta “nadstavby” dava moznost kratit body treba na pul, nebo nechat body s tymy kteremi zustali ve skupine (bylo by na vetsi rozbor z minulych sezon, jak by se to hybalo) za me mnohem zajimavejsi...

            • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

              kjandourek (admin)     před 5 lety 13.05.2020 14:18 |  
              6 0

              A chceš ligu spravedlivou nebo zajímavější?

              V Belgii to dotáhli do stavu, že se z ligy do pohárů může kvalifikovat i tým, co celou sezónu hrál druhu ligu, protože tam v nadstavbě týmy od nějakého sedmého do patnáctého místa (šestnáctý padá) rozdělí do dvou skupin, přiřadí k nim tři nejlepší týmy z druhé ligy... a ti si to rozdají od nuly... vítěz každé skupiny jde do EL.... stačí na to celý rok kašlat, jenom neskončit poslední a když načasuješ formu na nadstavbu, tradá do pohárů... To mi přijde padlé na hlavu...
              Já jsem v tomhle staromilec, to bychom se také mohli dostat k tomu, že po základní části mistra určí play-off.... protože to bude nejzajímavější..... ovšem také tím bude - podobně jako v hokeji - základní část víceméně degradována pouze na boj o postup do P-O ..... A to mi přijde nefér.... proč by výhra v září měla mít menší hodnotu než výhra na konci května?

              Nelíbí se mi herní systém, kde mohu tři čtvrtě roku hrát na půl plynu, ale pořád budu mít stejnou šanci na titul jako suverén celého ročníku....

              "Více peněz", "pořád je o co hrát".... to jako v Bundeslize, LaLize, nebo Premier league je méně peněz a není o co hrát? Tyhle ligy by měly být náš vzor a ty žádné nadstavby nepotřebují... soustředí se na to základní: vychovávají hráče, vrážejí peníze do zázemí, snaží se nastavit co nejspravedlivější vedení zápasů (videorozhodčí) a co nejrovnější podmínky pro všechny týmy....
              V tom je kouzlo sportu... že je spravedlivý a pravda leží vždy na hřišti - ne v tom, že budu vymýšlet co nejpodivnější herní systém, aby to vůbec bylo zajímavé....


              Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2020 14:20) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                Corfe     před 5 lety 13.05.2020 14:43 |  
                9 0

                Udělat ligu "zajímavější" nadstavbou je podle mě v Česku pitomost. Měly by se řešit reálné problémy naší ligy. 1) Problém rozhodčí, jejichž kvalita a rovina šly po vyhnání Listkiewicze strmě dolů. 2) S tím související nejednotný, v čase a prostoru velmi proměnlivý metr při používání videa. 3) Kvalita trávníků na některých stadionech. 4) Komfort pro fanoušky - termíny zápasů déle dopředu a v rozumné, pravidelné časy, nešikanování fans hostí na stadionech, řešení problému s pyrem atd. 5) Vytvoření maximálního komfortu a podpory pro všechny týmy, které nás reprezentují v pohárech, protože jejich úspěch je v zájmu celé ligy.

                Jenže tohle všechno by bylo poměrně pracné a muselo by se u toho myslet a na to nemá Svobodovsko-berbrovské vedení fotbalu ani mozek ani chuť.

                • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                  Dennis     před 5 lety 13.05.2020 15:00 |  
                  5 1

                  Naprostý souhlas, plus bych doplnil nějaké rekonstrukce stadionů. Nebo úplně nové stadiony. Tohle by také chtělo řešit, nějakým programem, dotacemi apod. Někde je stav stadionu zoufalý. V Hradci už to řeší roky a furt nic, v Brně nebo v Ostravě to také není ideální (Baník hraje ve Vítkovicích, není to stadion primárně na fotbal, je tam dráha). Bohemka šílený. Nový stadion u nás máme jen my a Karviná. Částečně Plzeň, i když hlavní tribunu nechali původní. Jinak všude staré stadiony s nějakou dílčí rekonstrukcí. Jinde to šlo, např. na Slovensku to řešili a postavili se stadiony v Bratislavě, Trnavě, Nitře, Dunajské Stredě. V Polsku je spoustu krásných a velkých stadionů, i týmy, které hrají druhou ligu mají hezčí stadiony, než většina týmů naší první ligy. V Maďarsku má nový stadion Ferencváros, Debrecen i MOL Vidi. V Rakousku bude stavět LASK Linec. Začínáme zaostávat. Jedna moderní aréna na celou republiku, to není nic moc.

                  • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 13.05.2020 15:18 |  
                    8 0

                    A já bych dodal, že nejenom stadiony - tedy nejenom ty hrací.... Když tu byl rozhovor s Trpišovským (tuším že ve Forbesu), tak on tam vyprávěl, že takový Simon Deli mu pravidleně posílá videíčka, na nichž je vidět, jaké mají Bruggy tréninkové zázemí.... jedenáct travnatých hřišť, kondičního trenéra má jenom pro sebe, spousta trenažérů k dispozici, takže když se rozhodne trénovat výskok, jde někam, když potřebuje zesílit v soubojích, jde jinam, když potřebuje trénovat trestné kopy.....

                    Tohle všechno nám chybí... i proto nám hráči odcházejí....

                    To jsou problémy, které máme, ne to, že na jaře jsou zápasy, v nichž teoreticky není o co hrát... v každém zápase je o co hrát... Každý hráč hraje o své angažmá.... a taky se občas stane, že tým, kterému o nic nejde, porazí kandidáta titulu... a nemusí kvůli tomu být umělá motivace...

                  • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                    Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 18.05.2020 09:47 |  
                    0 0

                    Ale to by nesměli být lidi nenažraní... stavba stadionu kupř. v Brně je otázka politická, soukromý sektor na to nemá (i v Edenu to bylo za cenu toho co jsme prožili). A když politická, tak to naráží na nereálné výkřiky "pamětníků" typu Brno minimálně 30tisíc, apod. Přitom se podívejme reálně. Stadiony v HU zejí prázdnotou (ne že by nechodili lidi, ale jsou naddimenzované o hodně), podobně v Polsku s těmi 50tis chrámy. Chápu, že pro Euro muselo být a jinak by vubec nebyly. Ale Brno se ničeho takového nechytá a furt se mluví o 30tis aréně... Nikde to nejde a pak si CHomutov postaví tu svoji pěknou arénku pro 8tis... co bych za to dal místo Srbské... Raději jak na Kometě stále vyprodáno, než se tlačit sám na tribuně.

                • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 13.05.2020 15:08 |  
                  4 0

                  To je přesně ono....

                  My máme hafo problémů - především tedy s výchovou těch, kteří by měli fotbal dělat - samotných hráčů... a dále vidím přesně stejné problémy jako Ty - rozhodčí, stadiony....

                  Díky nim je naše liga neatraktivní... kolik lidí v Čechách řekne, že nemá smysl českou ligu sledovat, protože tam rozhodčí mají své notičky, takže nejlepší tým stejně nezvítězí? .... takže stadiony zejí prázdnotou.... komfort pro fanoušky k tomu nepřispívá, když už někdo má nejvyšší návštěvnost doma i venku, tak se zavedou restrikce pro výjezdy a sem tam se zavře stadion doma....

                  Od doby, co se vyhlásili "stadiony 2000", (nebo jak to bylo) se nic nezlepšuje... (ne)komfort vyhání diváky z hlediště, neschopnost udržovat trávníky znemožňuje odehrát regulérní utkání v zimních měsících...

                  Ve fotbale máme (na rozdíl od hokeje) dvě soutěže: Liga je dlouhodobá soutěž, tam by mělo stačit odehrát všechno každý s každým doma venku a není nutné dělat jakékoliv zpestření - pokud je liga neatraktivní znamená to, že máme úplně jiné problémy a ty nevyřešíme tím, že ligu uměle zatraktivníme....

                  vyřazovačka, vrcholící finálovým duelem je Český pohár.... tam se můžeme vyblbnout.... klidně můžeme po vzoru EP na podzim udělat "skupinovou fázi".... teď je to tak, že v létě se začíná, nějaká předkola, první kolo, ligové týmy jdou do snad do druhého, nebo třetího kola a po podzimu zbyde osm čtvrfinalistů... Tak proč v době, kdy jdou do akce ligové celky neudělat osm tříčlených skupin? V každé dva ligisté a jeden mimo ligový, každý s každým jednou, vítěz jde do stejného čtvrtfinále jako normálně.... přibude tak jeden atraktivní zápas pro druho, či třeti-ligový celek (který většinou vypadne s prvním prvoligistou,nakterého narazáí - tak teď si zahraje s dvouma)... podobně by se daly vyřazovací boje hrát na dva zápasy, nebo na dva vítězné...

                  Pohár je obecně nejméně vážená trofej, tak proč nezkusit zatraktivnit jí?

                  • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                    witty13     před 5 lety 13.05.2020 15:21 |  
                    0 4

                    Myslim ze si me uplne nepochopil... mozna jsem to nerozepsal tak to neni uplne patrne. Proto bych chtel ligu o 12 tymech, protoze vic jich nema kvalitu, zazemi atd. Protoze 22 kol je malo, nabizi se rozdeleni. Jestli by se tam body kratili, zustavali nebo se jelo na novo by chtelo zvazit podle nejakeho propoctu, jak by to hybalo s umistenim (klidne by se mohlo nechat co bylo - dokoce by tym z dolni poloviny mohl preskocit tym z horní jen by se podle pulek rozdelily souperi pro zbyla kola - nejsem LFA takze jsem to nepromyslel, nepocital, nekontroloval... podle me soucasna nadstavba je paskvil, kdy muze prave 10 tym hrat pohary, to nechci. Ale pokud mame 5 mist, a hralo by o ne 6 tymu, neni to tak strasne. Myslim, ze by byla atraktivnejsi, a spravedlnosti by to neubralo - porad by tym s nejvice vitezstvimi vyhral.

                    Hlavni co je podle me dulezite - 24 profi tymu, vice penez z tv, vetsi koncentrace parneru, tedy vice ze sponzoringu, vice dulezitych zapasu, vice penez ze vstupneho.

                    Dalsi vec co bych zavedl je registrace sestavy jako na pohary. Urcite treba 25 hracu, a zbyle hrace nad toto cislo pouze juniory (vetsiny tymu by se to nedotklo), plus kvota na hrace do cca 22-23 let - odchovancu >> tym bude motivovan hrace vychovavat a nezbavovat se jich ihned... ja chci jednoznacne kvalitnejsi a konkurnce schopnejsi cesky fotbal, a podle meho nazoru (a respketuji ze nekdo muze mit jiny) jsou mnou nabizene moznosti zajimave, urcite vice nez to co soucanse dela LFA...

                    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 13.05.2020 15:34 |  
                      3 0

                      Já to tedy vidím přesně obráceně...

                      nemáme kvalitní hráče, tak snížíme počet celků... tím vychováme více kvalitních hráčů? Podle mého názoru ne - tím problémovou situaci nevyřešíme, naopak jí akceptujeme a přizpůsobíme se jí....

                      Mě to přijde, jako kdybys kvůli šedému zákalu ztrácel zrak .... místo toho, abys to šel řešit k očaři, tak zkoušel u ušního zjistit, jestli by se nějak nedal vylepšit sluch...

                      Náš problém není v počtu týmů, ale v počtu konkurenceschopných hráčů... my bychom neměli počet týmů v lize přizpůsobovat počtu konkurenceschopných hráčů v lize, ale naopak bychom měli dělat všechno proto, abychom se vrátili k systému výchovy, který dokázal vyprodukovat dost hráčů.....

                      Dokázali jsme to v devadesátých letech, z naší ligy vzešel držitel zlatého míče, vítězové ligy mistů, hráči, kteří uchvátili Evropu v roce 2004.... Uměli jsme vychovat hráče a jenom tak mimochodem ti hráči dostali první příležitost v lize právě proto, že v té lize bylo dost týmů...

                      Musíme se vrátit k tomu, že nejlepší trenéři vedou mládež, jsou za to patřičně zaplaceni... a liga má kvalitní zvuk, protože má kvalitní stadiony a rozhodčí v ní rozhodují spravedlivě a přesně....

                      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                        witty13     před 5 lety 13.05.2020 16:19 |  
                        0 2

                        Tady se porad resi treneri s vychova.. ale promluv si s trenery, a v tech problem neni, tam musi prijit apel z rodiny, nebo od hrace.. ti kluci dnes maji tolik vyziti, ze na fotbal serou, nebo dostanou smlouvu, a mysli si ze to skoncilo... drzitele zlateho mice vychovalo neuveritelne usili a pile, ktere tomu on sam venoval... dneska ti kluci dostanou v 16-17 penize, chodi po barech, maji pocit ze jsou hvezdy, ale prestavaji pracovat - takovy Alex Kral byl cilevedomy, a je uplne jinde. A nemel vetsi talent nez treba jini kluci... vem si spartana Kadlece... ten kluk kdyby makal tak jako treba nedved (a ano nebyl k tomu skleneny - ovsem i to muze byt nedosttecna pece v regeneraci) tak byl dnes nekde jinde...

                      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                        witty13     před 5 lety 13.05.2020 18:05 |  
                        0 3

                        A jeste tedy... mam vice casu se rozepsat... jinde na ro narazis sam - tady neni prostor pro 16 profesionalnich tymu, ktere by nabidly stadiony, treninkove prostory, regeneracni prostory... a to si vem ze se sestupuje a postupuje, takze tech tymu by melo byt treba 20, kdyz zapoctu ze porad se netoci ty 4 stejne tymy nahoru/dolu. Vytrhavas me myslenky z konceptu. Sam pisu o tom, ze by byla nejaka maximalni sestava (myslim ze spanelsko to ma dodnes). Od zacatku ligy do konce prestupniho obdobi registrujes, jak na pohary, kdo si kopnul, je tam celou sezonu ( prestup v ramci ligy by se asi dal odecist a zapocist jinde) a hrace nad caru beres juniory. Dale povinnost mit mezi tim cislem urcite mnozstvi odchovancu, nebo hracu do veku cca 22-23 let, kteri jsou v klubu nejakou dobu. Tedy kluby nejdrive budou prskat ale behem deseti let se dostanes do stavu, ze se budou snazit vychovavat opravdu kvalitni mladiky, ktere ale nebudou cpat v 17 a 18 letech ven, jen aby dostali nejaky peniz... protoze kdo z tech kluku kteri sli takto brzo ven se prosadil? A ty kluky tlaci kluby a agenti, kteri chteji rychle penize... o fotbal jim nejde, ligu nejak ukopou, jednou za 10 let z toho jsou pohary... nevim, proc bychom meli mit 16 tymu, kdyz nemame tolik kvalitnich hracu, pak zapas slavie s opavou slavii stejne nic neda, akorat jsou pokopani... to same pribram, karvina... proste ty nejslabsi tymy nemaji kvalitu, honi to jinde... pojdme oddelit zrno od plev. Ty tymy, ktere budou hrat ligu zkoncentruji cca 20-30 aktualnich ligistu, kteri zvysi konkurenci a nasledne kvalitu. Diky vetsim prijmum z TV pak na ne budou mit i penize. Zaroven se muze plne profesionalizovat i druha liga, muze se stabilizovat, bude ji hrat to nejlepsi co je tam dnes, doplnene o to nejhorsi z FL... urcite by se diky ubytku zapasu v FL dala treba vysilat i v televizi... zase dalsi penize... stojim si za tim, ze trenery mame (porad tam jsou taci, kteri vychovali kluky co 2007 brali stribro na ms U20). Ale podivej se kde ti kluci jsou... hraje z nich Marek Suchy a Ondra Kudela... ti kluci co hraji a jejich rodiny musi zmenit mysleni... jinak muzeme mit 20 tymu a bude to k hovnu...

                        • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 14.05.2020 10:35 |  
                          2 0

                          Já to prostě tedy vnímám úplně jinak....

                          Kvóty na hráče, povinnost stavět mladíky a odchovance - to všechno už tu bylo a zkoušelo se to.... ve druhé lize měly týmy povinnost mít v základní sestavě juniora do dvaceti let.... Jackpot vyhráli ti, kteří měli v tomhle věku hráče, co na tu soutěž měl, ale jinak byl "povinný mladík" pravidelně střídán v páté minutě .... a dalo mu to méně, než kdyby seděl na lavičce a při rozhodnutém stavu dostával na konci utkání deset, či dvacet minut...

                          Nejslabší týmy nemají kvalitu, tak je odstřihneme.... a dál? Co když za rok zjistíme, že z dvanácti týmů zase ty poslední čtyři nemají kvalitu? Snížíme ligu na osm a budeme hrát čtyřkolově? A co když i mezi těmi osmi bude nějaký "otloukánek", který ostatní jenom pokope? Víš kam směřuji? K tomu že si nakonec řekneme, že než "ředit kvalitu" mezi osm celků, necháme jenom čtyři... a ještě lépe jenom dva - ty si to rozdají patnáckrát doma, patnáctkrát venku... budou to samé atraktivní zápasy - nejlepší proti nejlepším, oddělíme zrno od plev - čtyřicet nejlepších hráčů bude zkoncentrováno do dvou míst....
                          Ale pak se taky může stát, že jeden těch celků vyhraje 25 zápasů.... bude výrazně lepší... opět si řekneme že nemáme kvalitu na dva celky a radši necháme jenom jeden - v něm bude to nejlepší z celé republiky, bude vyhlášen doživotním mistrem a bude nás reprezentovat v pohárech....

                          Říct, že ředíme kvalitu a snížit počet klubů v první lize totiž můžeme vždycky... a vždycky to bude pravda....

                          • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                            witty13     před 5 lety 14.05.2020 23:08 |  
                            0 2

                            To je samozrejme ad absurdum. To bych mohl napsat, ze pujdeme tvou cestou a dame tam rovnou tricet tymu at hraji mladi kluci... bavme se realne. Kdyz se podivas na zapasy Slavie s tymy z konce tabulky, nejsou Slavii k nicemu a souperi taky ne, fotbal se tam nehraje. Zaparkovany autobus, plno faulu... ja chapu tvuj nazor ale treba chorvati maji 10 tymu a mnohem voce mladsich hracu kteri se prosazuji i venku. Dlouho meli 12, zkusili jit na 16, a nakonec to krouhli az na deset... my se tady bojime do vseho riznout, a pak se tu zavede paskvil jako je soucasna nadstavba... misto abychom zkusili drobne upravy... tymy na konci ligy nemaji ani stadiony, treninkove prostory, prostory na regeneraci, penize na trenery... kvoty na hrace funguji ve spanelsku, funguji v evropskych poharech, ale u nas by nefungovali? Nikde nerikam ze maji hrat povinne, jen ze proste muze tym nasadit jen urcity pocet hracu, pote max juniory. To by omezilo desitky cizincu, hrali by jen ti co jsou opravdu prinosem a obohacenim... ja respektuji ze se mnou nesouhlasis, a ackoli jsem konzerva a nemam rad novoty, soucasny cesky fotbal mi neprijde silny na 32 profesionalnich klubu. Pokud penize v nem budu delit mezi mene tymu, budou jich mit zakonite vic, bude mene hracskych mist, tedy tlak na kvalitu... z druhe ligy muze realne postoupit a ligu udrzet cca 5 tymu... a ani ty nemaji vzdy dostatecne zazemi. Zbytek ani postoupit nechce... soucasny format nefunguje, kvalita sla dolu, divaci krom nekolika vyjimek (Slavia, Plzen, Sparta, Banik) nechodi. V evrope zaciname ztracet... (ano, Slavia ne, ale ztraty ostatnich i Slavii budou casem bolet) opravdu je cas na zmenu... nadstavba pozitiva neprinesla, ale jestli se v necem se Svobodou shodnu, ze nejakou zmenu potrebujeme.

                            • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                              kjandourek (admin)     před 5 lety 15.05.2020 09:44 |  
                              3 1

                              Ano, záměrně si představuji situaci ad absurdum... abych viděl, kam až to může zajít....

                              můžeme mít ligu, kde si to 32 týmů rozdá za sezónu jednokolově každý s každým... nebo na druhé straně "ligu", kde dva týmy hrají proti sobě třicetkrát....

                              To jsou dva extrémy... a mě přijde, že ten první bude co do výchovy hráčů fungovat lépe....

                              Obecně jsme proti jakýmkoliv kvótám... Kvóty nikdy nic dobrého nepřinášejí... hráči mají být v kádru proto, že jsou dobří a že na to mají.... a ne kvůli věku... hráč narozený předčasně 30.srpna se do kvóty nehodí, hráč, jehož matka přenášela dva týdny, narozený 1.září už ano a má tak výhodu?... Vždyť to je padlé na hlavu - rozhodovat musí výkonnost a ne datum narození...

                              Nesouhlasím hlavně tedy s tím že potřebujeme změnu... proč?

                              UEFA v této chvíli sdružuje 55 států, my jsme v jejím žebříčku momentálně na patnáctém místě.... čtyřicet zemí je za námi.. To si opravdu myslíme, že když nejsme v TOP pět, tak jsme na tom špatně? Chorvati,které tu dáváš za příklad jsou v žebříčku dvacátí?

                              I v dobách, kdy jsme na tom byli dobře, jsme nebyli lepší než jedenáctí - naše výkonnost pravidelně osciluje, chodí ve vlnovkách podle toho, jak se kterému klubu daří.... Vždycky to tak bylo a nejenom u nás - evropské poháry kluby mimo TOP pět vyhrávají sporadicky - zvláště od doby, co se hraje skupinové fáze, takže byl výrazně omezen faktor překvapivých špatných dnů favoritů, které znamenaly vypadnutí...

                              Tak proč něco násilím měnit?

                              Diváci nechodí.... podívej se pár let zpátky, kolik chodilo diváků... osmdesátá, devadesátá léta - jeden velký boom, když na Brno přišlo 44 tisíc, jinak byly běžné návštěvy okolo tří a půl...

                              Ty Svobodovy experimenty nás dostaly do stavu, že loni v létě české kluby v předkolech dvakrát postoupily.... dvakrát ze sedmi pokusů! vypadávalo se s Pjunikem Jerevan, Antverpama.... prostě zoufalství... a proč? Protože kvůli bláznivé nadstavbě dostaly kluby na letní přípravu šest týdnů... jeden a půl měsíce, během kterého měly nabrat fyzičku i vyladit herní stránku....

                              My jsme byli jediní, kdo něco předvedl a to proto, že jsme všechno směřovali k tomu jedinému předkolu LM - víceméně jsme obětovali prvních šest ligových kol, během nichž jsme nadále tvrdě trénovali jako bychom měli stále letní přípravu... To si ovšem Plzeň, SParta, Bolka ani Jabka nemohly dovolit - proto dopadly tak, jak dopadly a to nás posílá níže a níž... jestli to potáhneme takhle dál a nadstavba bude v této kalendářní podobě trvat pět let, tak budeme mít co dělat, abychom se dostali před Gibraltar...

                              Všechny vyspělé ligy mají v létě tři měsíce pauzu! tři měsíce - prostor na odpočinek, dovolenou, přípravu a zpracování nových posil... to ke ten základ... ligy končí v půlce května a začínají v půlce srpna... My jsme díky nadstavbě tuhle pauzu zkrátili na měsíc a půl....

                              Chápu, že chceme, aby naše kluby nešly do předkol nerozehraní, tak začínáme v půlce července... OK, ovšem v tom případě musíme končit minimálně posledním dubnem - jinak kluby nemají šanci.... Co pro to udělat? Buď vypustit nadstavbu, nebo rozjet akci "stadiony 2020" - upravit stadiony tak, aby se na nich dalo hrát celoročně - leden, únor... Podle mého názoru se kluby bez zimní přípravy obejdou...

                              A nebo naopak - Udělejme si pauzu v zimě - prosinec, leden únor... a potom jeďme v kuse přes léto - ale prostě je potřeba, aby hráči měli pauzu v kuse, ne to, co se díky nadstavbě děje teď...

                              Upřímně si myslím, že je fuk, jestli se v lize hraje 30, nebo 35 zápasů - atraktivitě to nepřidá, zlepšení nepřinese.

                  • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                    rak (přítel SN)     před 5 lety 13.05.2020 16:15 |  
                    1 1

                    Já jsem spíš zastáncem nadstavby, ale tato alternativa by možná dobrá byla, alespoň na první dojem se mně to docela líbí. Tedy zatraktivnit pohár a nechat tam víc týmů v nějaké podobě. V Anglii mají zase fakticky tři soutěže.

              • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

                Alky (přítel SN)     před 5 lety 13.05.2020 14:53 |  
                4 0

                Podpis a razítko!

  6. Liga se vrátí po 25. květnu

    Petr9608     před 5 lety 13.05.2020 00:18 |  
    4 0

    Její zmrzačená parodie se vrátí.

    Ale zajímalo by mne, zda kdyby všehcno bylo jako 8.3., tak zda by riziko nákazy bylo ve skutečnosti menší než tehdy.

    Bůh ví, jak už to tenkrát tady po Praze kolovalo. Lyžaři, nelyžaři.

  7. .

    iwanowicz     před 5 lety 13.05.2020 09:54 |  
    4 3

    Super, jsem rad, ze se to dohraje, tesim se konecne na fotbal a jizdu za dalsim titulem.. :)

    • Re: .

      smely (přítel SN)     před 5 lety 13.05.2020 14:59 |  
      8 1

      S tim titulem bych moc nepocital, resp. jeho udelenim. Na vcerejsim gremiu bylo rozhodnuto, ze pokud se liga nedohraje, nebude se titul pridelovat ani v momente, ze se tak stane jiz v situaci, kdy bude o vitezi ligy rozhodnuto. Tedy, pokud bude mit napr. Slavia 2 kola pred koncem naskok 7b. a Sadek se Svobodou se rozhodnou ligu ukoncit, pak Slavia nebude mistr, presto, ze matematicky jim jiz vlastne bude.... V Nemecku by v totozne situaci titul udelen byl...No a takhle my si tu zijem.....

      • Re: .

        Krystof     před 5 lety 13.05.2020 15:45 |  
        4 0

        Tohle prohlášení mi přijde jako hodně špatný vtip.
        Bude tedy dle této podivné logiky stejným způsobem rozhodnuto o nesestupu již jistého posledního týmu tabulky ve chvíli, kdy již matematicky nebude tento tým moci se zachránit a kolo či dvě před koncem se liga zruší kvůli nebezpečí infekce?
        Nedává tímto LFA takovému klubu dobrý návod (a tím nemyslím ani tak že by bylo třeba nakazit nějak partyzánsky své hráče, ono by nejspíš stačilo "umět" místní hygienu) nebo minimálně nezadělává na opravdu velké třeba i soudní tahanice a spory?

        • Re: .

          smely (přítel SN)     před 5 lety 14.05.2020 11:34 |  
          1 0

          ano, s nesetupem je to presne tak...a ano, je to velmi dobry navod.... :-)

  8. jedeme dal

    Snivec     před 5 lety 13.05.2020 10:15 |  
    5 7

    necekal jsem, ze by sehnali v tak kratkem case kandidata na predsedu LFA, ze by se na gremiu LFA vyresili zasadni veci ohledne fungovani LFA, ale v kontrastu jsou velkohuba prohlaseni do medii, jak to takto dal nejde, Svoboda je v cele nepripustny, posunme volby a pak vsichni vsechno odsouhlasi, jsou spokojeni a jede se dal dalsi 4 roky :)
    necetl jsem zapis, mozna jsme navrhli odlozeni voleb a pripadne dalsi upravy jednani a pouze to neproslo ...
    ale i nadstavbu jsme odsouhlasili a pouze do medii obcas neco vypustime, ze vlastne jsme proti

  9. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Pepino44     před 5 lety 13.05.2020 13:10 |  
    4 2

    Tak já při dohrávání ligy vidím jako dost velký problém rozhodování o karanténě krajskými hygienickými stanicemi. O tom, že Viktorka Plzeń tu svoji má pod palcem jsme se již přesvědčili. Názory kolik hráčů musí jít do karantény může být totiž rozdílné, podle toho jak se to bude hodit. Další nespravedlnost vidím ve stanovení počtu diváků na zápas. Stanovený počet diváků by měl být odvozen jako určitá část z průměrné návštěvnosti. Ono těch 500 diváků někde znamená největší návštěvu na kterou jsou hráči doma zvyklí, u některých klubů pak vlastně nicotu. Jediné správné řešení by bylo asi hrát všude bez diváků, i když i na to jsou některé kluby zvyklé.

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 13.05.2020 21:40 |  
      2 0

      Těch 500 diváků je proto, že taková čísla povolí vláda a ne proto, aby týmy měly nějakou část dosavadní podpory.

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        Pepino44     před 5 lety 14.05.2020 10:28 |  
        2 1

        Tak tohle jsem vůbec nerozporoval, jsem také v obraze. Jenom jsem poukázal, že těch 500 lidí na stadionu je pro některá mužstva až nadprůměr, (a jsou na to zvyklí), pro některá mužstva, která jsou zvyklá na 17000 návštěvy to připadá jako uzavřený stadion. Také jsem zvědav, jak se budou řešit zápasy LM, kdy bude na jedno stadionu povoleno 500 lidí a v jiné zemi nebude počet diváků omezen. (např.Bělorusko).

  10. Střídání až 5 hráčů

    Dennis     před 5 lety 13.05.2020 14:49 |  
    3 0

    Co říkáte na to střídání až 5 hráčů? Je to pro nás výhoda? Podle mě to může být výhoda, když Jindra netrefí sestavu, což obvykle záhy pozná a může na to tedy reagovat - např. tím, že vymění až tři hráče a dvě střídání si nechá na druhý poločas. Další výhodu vidím v tom, že týmy se silnější lavičkou mohou nasadit srovnatelně kvalitní čerstvé hráče, aniž by tým ztratil kvalitu. Tohle bude oříšek pro týmy, kde lavička je bídná, že kvalita se střídáním půjde ještě víc dolů. Často jsme ale soupeře fyzicky utahali a v závěrech zápasů pak dominovali, protože soupeř už nemohl. Teď budou moci tyhle bránící týmy vyměnit např. i celou zálohu, za sice ne tak kvalitní hráče, ale zato čerstvé hráče... Možná tím můžeme ztratit část z naší kondiční převahy.

    • Re: Střídání až 5 hráčů

      rak (přítel SN)     před 5 lety 13.05.2020 16:17 |  
      7 0

      Myslím si, že to pro nás je jednoznačně výhoda. Můžeme jet ještě na vyšší obrátky a tak kvalitní široký kádr má málokdo. Já to tedy teď vítám. Zajímalo by mně, co Jindra.

      • Re: Střídání až 5 hráčů

        Leksel     před 5 lety 13.05.2020 16:47 |  
        4 0

        Bude to výhoda pro všechny, ale pro nás tuplem, ptz vystřídáme už tak fyzicky dobře připravené hráče za úplně čerstvé podobnýho kalibru, takže soupeř se může až "utavit". Jsem zvědavý, jak to bude v praxi vypadat.

    • Re: Střídání až 5 hráčů

      Borgetti     před 5 lety 13.05.2020 18:25 |  
      4 0

      Je to velká výhoda v tom, že nemusíme tak tlačit na pilu se zabudovánim mladých talentovaných posil a lze je tam tak posílat dle vývoje utkáni. Takhle se spíš dostane na většinu mladých.

    • Re: Střídání až 5 hráčů

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 13.05.2020 21:39 |  
      0 0

      Jak se to vezme. Bezesporu to je výhoda, když nás budeš porovnávat s Opavou nebo Příbramí. Jenže zároveň tyhle týmy budou v nevýhodě i ve chvíli, kdy je budeš srovnávat s Plzní. Takže otázka zní, máme v tomhle větší výhodu než Plzeň?

      Byť pravda, pokud bychom my i Plzeň měli do konce sezóny mít všechno za tři body (vzájemné zápasy remíza), tak to bude vyhovovat nám.

    • Re: Střídání až 5 hráčů

      Fačín     před 5 lety 14.05.2020 08:05 |  
      0 1

      Neřekl bych, že z toho někdo bude mít nějakou "óbr" výhodu. Je jasný, že ekonomicky silnější kluby na tom budou trochu lépe, ale to není jejich chyba, ale těch slabších (jednoduše mají být prostě silnější).

      Obecně je to dobrá myšlenka a doufám, že se prosadí dlouhodobě - celkově to zvedne kvalitu a přinese víc možností, jak reagovat na vývoj utkání.

      Jen se mi nezdá, proč se to zavádí v rozehrané sezoně, která už takhle nejspíš zůstane neregulérní. Kdyby to bylo od příští a natrvalo, tak super, takhle je to takový podivný.

      Ale v zásadě to vítám a jak říkám, zvedne to kvalitu a možnosti, takže jsem jednoznačně pro.

  11. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    ctute     před 5 lety 13.05.2020 15:04 |  
    6 11

    Tak nějak to vypadá že naše zákulisní politika a vyjednávání je na bodu nula, jak jinak si vysvětlit, že do světa šíříme názory a požadavky aniž bychom si v zákulisí zjednali dostatečnou podporu..prostě občasné výkřily Tvrdíka do medií a na net je dost málo..je vidět že ostatní přední hráči to umějí líp (Plzen a Sparta), co se týče dohrát či zkrátit či nedohrát..každý zde hájí své zájmy..tzn a náš klub, a je až do očí bijící jak se bojíme že bude pokračovat náš ne zrovna povedený vstup do jarní části a zatím suveréní jizda Plzně..a že jsme si uvědomili, že náš bohorovný postoj..viz vypudění byt starších ale spolehlivých a rozdílových hráčů..(Škoda Hušbauer Van Buren + odchod Součka násobeny zlomenou nohou Olayinky) se nám muže hrubě vymstít..takže volání o ukončení ročníku..minimálně bez nadstavbové části je hodně průhledné.. každý bude mít stejný podmínky.. a náš klub si svoji výhodu v širokém a kvalitním kádru hodně zlikvidoval.

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      donford     před 5 lety 13.05.2020 16:13 |  
      8 2

      O zákulisní politice nemluvím, nic o ní nevím, ale Škoda ven chtěl a dokonce už před několika roky. Jistě si to právě on nanejvýš zasloužil. Hušbauer a Buren by si toho asi taky moc nezahráli. Už na podzim se často na hřiště nedostali. Co vím, tak nakonec Hušby i v druholigových Drážďanech dal jednu branku. Suk to byla otázka nabídky a ta překonala od kladivářů všechny představy. Olayinka = pechvogel, což se může stát kdykoliv každému hráči. Jiná věc je, že ani přemíra nových, mladých a jistě kvalitních tváří se nezapracuje do mužstva rychle. Snad k tomu také více přispěla současná pauza. (Oscar, Hellebrand, Zima, Musa) Spíš se jedná o to, aby se střelecky probudili Provod, Stanciu, Masopust, dobře se chytil Musa. Při rozích Takacs. Dle mého máme kádr pro anglické týdny dost široký a kvalitní. To opravdu některé kluby nemají.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2020 16:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        Tadeáš_Janků     před 5 lety 13.05.2020 21:36 |  
        8 0

        Já nevím, kde se vzal ten mýtus, že Hušbauer na podzim skoro nehrál. Pravda, nehrál v Lize mistrů, to nepopírám, ale bavme se o lize. Naskočil do osmnácti zápasů ze dvaceti, odehrál 1532 minut, což je v přepočtu 17,02 zápasů ze dvaceti. Tohle jsou čísla hráče, který pravidelně hraje, nikoliv čísla někoho, kdo střídavě hraje a nehraje.

        • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

          Fačín     před 5 lety 14.05.2020 08:13 |  
          3 2

          A druhý mýtus, že už by na jaře taky skoro nehrál... Vzhledem k našim dosavadním jarním výsledkům bych řekl, že by naopak hrál pravidelně, jednoduše proto, že ho potřebujeme...

  12. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Fačín     před 5 lety 13.05.2020 15:23 |  
    9 10

    Takže Svoboda předseda a Šádek místopředseda na další 4 roky... To je tedy síla...

    Nechci na nikoho nějak kydat hnůj, ale v zákulisí si s náma teda všichni pěkně vytíraj zádel, nejsme schopní ničeho, bohužel...

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      sicilianbrno     před 5 lety 13.05.2020 20:55 |  
      6 0

      ....když nepostavime protikandidata, tak to asi logicky těžko změnime....

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        Fačín     před 5 lety 14.05.2020 08:12 |  
        1 4

        Tak jedna věc je protikandidát, to asi není tak jednoduchý, to musíš najít vhodnou osobu a vyjednat mu podporu napříč kluby, to chvíli trvá a i tak je výsledek nejistý.

        Spíš se mi nezdá ten způsob, jak bylo odhlasováno dohrání soutěže - to, že se titul nebude udělovat, kdyby "něco", je jasná příprava na bodnutí do našich zad. A to, že jsme pro to takto hlasovali, nás navíc diskredituje z jakýkoliv snahy si na to potom stěžovat. 3 týmy se zdrželi (ty ohrožený sestupem), proti nehlasoval nikdo... Takto postavené (ne)dohrání jsme klidně mohli hlasovat proti, stejně by se to přijalo, ale měli bysme teoretickou munici na případný problémy - ve stylu "podívejte, my jsme byli proti a měli jsme pravdu".

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      kostelnivlajka     před 5 lety 14.05.2020 08:06 |  
      0 1

      To není žádný zákulisí to je oficiální orgán...

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        Fačín     před 5 lety 14.05.2020 08:14 |  
        0 2

        Tím hůř...

  13. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Ragnarok     před 5 lety 14.05.2020 12:05 |  
    0 1

    Budou přestupy od 1.7.? Slyšel jsem, že by se v naší lize mohli pbjevit nějací hráči z Kostariky přes Karocha.

  14. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Harvey     před 5 lety 14.05.2020 13:59 |  
    0 3

    Může mi někdo prosím osvěžit pamět jak jsme na tom s kádrem na Bolku? Oscar už má po stopce? Laco Takács je zraněný nebo fit? Kromě Olího a Gadžiho ještě někdo není k dispozici?
    A není při zranění Petera na čase si stáhnout Alexe Balutu? Kdo tam kromě Provoda může naskočit?

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      kjandourek (admin)     před 5 lety 14.05.2020 14:14 |  
      4 0

      Oscar už byl k dispozici na Slovácko - měl stopku na dva zápasy a odehrály se čtyři.... Laco byl fit už na derby, kde nastoupil vedle Kúdely... čas na vyléčení bolístek měli všichni, tedy kromě Gádžího, jehož zranění je těžší... a teď odpadl Oli - další se dají očekávat v tom zběsilém tempu, ale teď je to vše...

      Čas na stažení kohokoliv odkudkoliv již vypršel nějakého 20.února, takže si musíme vystačit s tím, co máme - na levém kraji zálohy může hrát kde kdo - při předpokládaném schematu: uprostřed dva DZ, před nimi OZ a dva krajní, kteří si stejně stále mění místa s OZ i útočníkem tam očekávám vedle Provoda i Masopusta, Ševčíka (když se nevejde do středu), Hellebranda, dovedu si tam představit i Holeše (i když tedy toho spíše vpravo s tím, že vlevo by se posunul Maso, ale říkám, u nás se krajní záložníci nedrží striktně své lajny....) ... a v krajní nouzi tam v přípravě naskakoval Kosek, což je sice levý bek, ale jako levý záložník dokonce dal gól Aarhusu.

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        Harvey     před 5 lety 14.05.2020 14:59 |  
        0 1

        Děkuji za aktualizaci. S tím Takácsem je to zajímavé, protože je to s Jusufem jediný hráč, kterého jsem v přáteláku neobjevil (dokonce i Přému už jsem objevil :D), takže tipuji na obnovené či další zranění.
        K výčtu hráčů co mohou naskočit na křídle bych přidal Stancia, který tam hrál ve Spartě a celkem Koláře z téhle pozice potrápil.

        • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 14.05.2020 15:02 |  
          0 0

          Já ho beru jako jedničku na OZ... proto jsem na kraj zmiňoval Ševčíka, protože v případě, že bychom hráli na dva defenzivní hráče a jenom jednoho ofenzivního uprostřed, tak už by na něj nezbylo místo a takového hráče nechávat na lavičce by byl moc velký luxus ... z pozice krajního hráče může tvořit hru stejně dobře....

          • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

            Harvey     před 5 lety 14.05.2020 15:24 |  
            3 1

            Dávat Ševu na kraj jsme si mohli dovolit když středu pole kraloval Suk. Za současného složení kádru je Ševčík náš nejdůležitější hráč ve středu pole. Mít kvalitní OZ je Ti k ničemu, když neovládneš střed pole a tvůj OZ nemá dostatek balonů na kopačce.

  15. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Harvey     před 5 lety 14.05.2020 14:11 |  
    2 1

    Z fotogalerie přáteláku nastoupili za vítězný sešívaný tým:
    Kolář, Bořil, Zima, Traoré, Masopust, Ševčík, Kúdela, Stanciu, Coufal, Tecl, Holeš
    Za "černý" tým:
    Markovič (Sirotník), Provod, Červ, Tijani, Langhamer, Musa, Kosek, Provod, Oscar, Hellebrand, Frydrych
    Neodhaleni:
    Kovář, Takács (stále zraněn?), Felipe, Jusuf

  16. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    zeleznik2     před 5 lety 14.05.2020 14:20 |  
    6 0

    Tak ukažme Plísní a spol., že to dokážeme!! ikdyž nesouhlasím s dohráním sezony s nástavbou, která je podle mě zbytečná, ukažme všem, že si titul zasloužíme!!a že nás neporazí ani koronavirus.

  17. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 14.05.2020 14:45 |  
    3 4

    ja se na tu ligu vlastne netesim. Bez divaku? pro koho? pro O2, Fortunu...? to je mi jasne. Bude video? nikde jsem se nedocetl. Ale co, u TV a bez atmosfery, nelibi se mi to. no at to video snad ani neni, at se muzou dit veci, aspon bude o cem povidat

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      Harvey     před 5 lety 14.05.2020 15:03 |  
      5 2

      Lepší fočus od obrazovky než vůbec žádnej.

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      rak (přítel SN)     před 5 lety 14.05.2020 15:32 |  
      3 0

      Video by mělo být vždy na pěti zápasech.
      Jinak se na to vcelku těším. Po tom půstu. Něco jiného bylo, když po normálním průběhu se najednou mělo hrát bez diváků (k tomu nakonec nedošlo).
      Sleduji občas i on-line přípravných zápasů, kde je to většinou úplně bez diváků. Samozřejmě, že to není ani poloviční, ale lepší než nic. A teď navíc půjde o titul, i když na jeho oslavy se nutně bude muset čekat do posledního kola nadstavby. Dřív nemůže být udělen.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2020 15:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      Dennis     před 5 lety 14.05.2020 15:33 |  
      0 0

      VAR bude, tuším dokonce na pěti zápasech. Alespoň to říkal Svoboda v rozhovoru.

  18. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    rak (přítel SN)     před 5 lety 14.05.2020 16:12 |  
    4 1

    Trochu se tedy obávám toho, že pro více týmů může být účelové zrušení ligy v nějaký moment velmi lákavé.
    Na čele tabulky. Jde hlavně o titul. Ostatní místa jsou zajímavá jen z hlediska postupu do evropských pohárů a ta by zůstala. Pro nás, pokud budeme první, by to znamenalo ztrátu titulu, ale na druhé straně výrazně výhodnější pozici v kvalifikaci LM (pokud ta se tedy vůbec bude normálně hrát) a ta by byla zajištěna. Pokud by Plzeň ztratila šanci nás dohnat, tak by to také mohlo být pro ně výhodné, jisté druhé místo a zlomyslně nás zrušením ligy obrat o titul. Podobně Sparta, v okamžiku, kdy by se dostala na třetí místo (i když půjdou asi hlavně po poháru). Jablonec, pokud ztratí šanci na druhé místo a bude třetí s pronásledovateli v zádech. Samozřejmě další týmy v pro ně výhodnou chvíli. Podobně to bude se situací kolem sestupu. Doufejme, že takto účelově to nebudou týmy brát, ale jistý bych si tím nebyl ani na jednom konci tabulky.

  19. Co přesně si kluby odhlasovali

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 14.05.2020 17:17 |  
    3 0

    Zajímalo by mě, co přesně si tedy kluby odhlasovaly. Různá média přišla s různými tabulkami a přehledy, co a jak. Pak různé výkřiky toho dementa Svobody. Mě by zajímal nějaký oficiální výstup, co přesně se odhlasovalo. Na stránkách LFA jsem nic nenašel. Nenarazil jste na to někde někdo?

  20. Dohrani ligy

    Mike     před 5 lety 14.05.2020 19:19 |  
    1 0

    Stokrat radeji bych ligu sledoval v soucasne dobe z hlediště, ale pokud se ma dohrat i za soucasne situace, tak si myslim, ze to ma pro nas vyhodu. Pokud by se hralo podle puvodniho rozpisu, tak krome jednoho vlozeneho kola by se vsechna utkani hrala jednou za tyden. Muzstva, ktera nemaji tak kvalitni a siroky kadr, a to jsou skoro vsechna, tak by mela na pripravu na dalsi utkani cely tyden. Pokud jsou utkani ob 3-4 dny po dobu 6 tydnu, tak zcela jiste dojde u vetsiny muzstev k ubytku sil, logicky pri male rotaci hracu dojde k unave, pri pouziti sirsiho kadru zase ke ztrate kvality. Tak ze by ta muzstva mela klast daleko mensi odpor a vyhry by mely byt snadnejsi. Vim, ze je tam nadstavba, kde by mely hrat tymy nejsilnejsi, ale mezi temi 5 nasimi potencionalnimi souperi taky vsichni nebudou mit siroke kadry. Otazkou i je, kdo to bude, protoze krome nas a Plzne nema nikdo prvni sestku jistou. Na druhou stranu- bude chybet divacka podpora, takze se hodne smazava vyhoda domaciho hriste, paradoxne nejvice na tom vydelala Plzen. 3 nejvice tezka venkovni utkani v lize diky nejfanatictejsim domacim fanouskum sehraje pred prazdnym hledistem. Pravděpodobně vlastne 4, pokud pocitam s nadstavbou v Edenu. Ale abych se vratil k hlavni myslence. Diky sirsimu kadru, uzkemu kadru nekterych nasich souperu, nahusteni programu a osmibodovemu polstari bychom titul meli lehce obhajit. Pokud nezasahne koronavirus...

  21. Re: Liga se vrátí po 25. květnu

    Pert     před 5 lety 15.05.2020 06:55 |  
    5 2

    No to bude komedie :) Já bych si moc přál aby se hrálo - ALE!
    Podmínky nelze reálně dodržet. Všichni jsme určitě viděli jak to vypadá v šatnách (třeba v Totální sezóně). Je nemožné pořádat kontaktní sportovní utkání (navíc v kolektivním sportu), pokud se nezmění celkový přístup. Ta nemoc se určitě u některého týmu objeví a bude se šířit dál. Buď budeme důsledně dodržovat opatření které se zavedly, nebo se na to vybodneme a budeme to brát jako chřipku - bez karantény a se všemi důsledky (pozitivními i negativními). Nepůjde to třeba zneužít i tak, že tým který bude nakažen ze zbytků zápasů vyloučí za nedodržení podmínek?
    Jinak je pro nás klíčové udržet minimálně stávající náskok na prádelnu až do vzájemného zápasu a pak je porazit - jak se tak dívám na los je to jediný zápas kdy berbrovci nemají zaručené tři body - třicet let sledování českého fotbalu mi neumožňuje věřit že to bude čisté. Rudoši (za pohár) a baníkovci (Brabec je s berbrem moc zadobře) jim to pustí, zbylé soupeře (Boleslav, Zlín a Olomouc) zmáknou rozhodčí. Nás přímo řezat nebudou, pokud se nedotáhnou na minimální kontakt. Věřím, že i tak jsme schopní to uhrát. A pokud jim bude jasné, že výš se neposunou, tak to ukončí, tak jako tak :)

    • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

      carevitchando     před 5 lety 15.05.2020 09:07 |  
      5 4

      Nechci malovat čerta na zeď, ale tahle černá komedie se změní ve frašku. Pokud bude plíseň bez šance třeba 2-3 kola před koncem a rudoši naopak už na 4.místě, vyjebou s náma, sezónu ukončí (nějakej ten pozitivní nález se zařídí) a do pohárů se půjde podle "zásluh"...Bude to divadlo, jako volba předsedy LFA.

      • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

        Edenjejenjeden     před 5 lety 15.05.2020 09:18 |  
        4 0

        V případě ,že by se sezona ukončila předčasně ,nasazení do pohárů bude podle aktuálního pořadí v tabulce (nařízení UEFA). Ale jinak se slovem fraška souhlasím

        • Re: Liga se vrátí po 25. květnu

          carevitchando     před 5 lety 15.05.2020 13:46 |  
          3 0

          No pokud by to takhle nakonec bylo, tak to prase Svoboda zabije několik much najednou. UEFA uvidí, že se to "zkusilo" dohrát, sponzoři a TV taky, nás zesměšní a pro rudochy udělá maximum. Naštěstí SLAVIA je věčná, s tím nehne ani tenhle arcikokot.