Jak jsem psal výše. KDO mu radil, KDO ho přesvědčil, KDO ho vedl za ručičku, KDO toho třeba vy/zneužil? Odpovědi se asi nedočkáme. Podle mě - škoda každého talentu... A trochu vzpomínek: FC Slovácko vlastně pohltilo naši sestru Slováckou Slavii Uherské Hradiště, která nám pomohla v roce 1996 po 49 letech k titulu!. Ale tyto otázky si kladu já, který už toho se Slavií prožil hodně...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
No tak tráva zelenější tam asi nebude, ale tréninkové podmínky určitě ano... ostatně Trpišovský už nejednou vysvětloval, že komunikuje s Delim, který od nás neodešel proto, že by v Belgii byla tráva zelenější, ale proto, že tam má takové tréninkové podmínky, že se může individuálně zlepšovat o dost více než v Praze... a to to byl hráč áčka, které má ve všem přednost... mládež cestuje z Měcholup do Počernic a zpět, o rehabilitační lince si může nechat jenom zdát....
A to nemluvím o tom, že Euro vyplácené německým klubem bude přeci jenom pořád eurovatější, než koruna na juniorské smlouvě....
Nikde není psáno, že se vůbec prosadí na takovou úroveň, aby ho český fanoušek vůbec zaregistroval, ale i tak se může stát, že finančně na tom bude lépe coby placený junior WLB, který potom od dvaceti let bude hrát třetí bundesligu... než kdyby se vypracoval až do našeho béčka, potom šel na hostování do Viktorky Žižkov a nakonec hrál druhou ligu, nebo spodek té naší....
prostě zvolil finančního vrabce v hrsti, slušný peníze dostane už teď.....
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Máš naprostou pravdu. Výborná analýza současných poměrů u nás i ve světě. Je fakt, že se na to díváme fandovskýma očima, i když... Jak už jsem taky psal, kdo ví, kdo všechno mu radil a třeba i tušil "desátek" Je to vše těžké, v dnešní době zvlášť. Fotbalová kariéra je relativně krátká a jak s ní naložit. Jinde proběhly diskuse o Nikolovi Teslovi, on byl tzv.Krajinský Srb z území Chorvatska, tedy "uskok" jeden z těch, kteří při úprku před Turkem "veskočili" do klidného území s prakticky totožným jazykem. Ale i u nás se zavedl JEDINÝ pojem NATIONALITY, podle této teorie byli i Henlein či K.H.Frank Čechy... Takže "nějaký" fotbal v těchto sporech???? Z lidského hlediska asi každý z nás přeje klučinovi hvězdnou kariéru a ať aspoň nikdy nezapomene, kde vyrostl - v Uherském Hradišti a ve Slavii!
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
To je přesně ono... já na to taky koukám optikou celoživotního fanouška... já sám si nedovedu představit, že bych ze Slavie odešel.... mě kdyby teď nabídli, že bych mohl v Edenu žehlit rohové praporky, tak po tom skočím jako vysněné práci.... Ale já nejsem měřítko, já jsme fanoušek :-)
Říká se, že je hodně povolaných, ale málo vyvolených.... určitě existuje hodně chlapů, kteří v žácích a dorostu byli dobří, trápili budoucí světové hvězdy.... a pak se něco zlomilo ... ať už za to mohlo zranění, nebo narazili na strop vlastních možností, skončili v divizi, či přeboru a teď vedle fotbalu rozváží pizzu..... zatímco hráč, kterému v žácích dávali jesle tam i zpátky přestupu do Premier league....
je těžké dívat se na to střízlivýma očima, když si uvědomuji, že zdrhá kluk z "mojí" Slavie.... ale nějak si uvědomuji, že on (a jeho rodiče) si třeba uvědomují, že jako cizinec nebude mít cestičku do prvního týmu z bundesligy nikterak vydlážděnou, ale za ty tři čtyři roky si osvojí němčinu, zabydlí se v západní Evropě a i kdyby potom skončil někde ve třetí bundeslize, tak pořád bude vydělávat větší peníze a bude mít i po kariéře díky jazykové vybavenosti větší šanci na uplatnění, než hráč, který strávil mládežnické roky ve Slavii a celou svou kariéru nevytáhl paty z Česka - Hurka, Bazal, Tusjak... kolik takových bychom našli...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Příteli, je to přesně tak. Jsou tu vlastně 3 roviny: Normální" vývoj od A do Z ve vlastim maximálně s výjezdem na dovolenou do Chorvatska, Řecka nebo Emirátů, sport jen na úrovni rekreačky a fandění; 2.skupina -e sportovní život ve vlasti, kde se člověk rozjede zpravidla v mateřském klubu a pak často ve "spřátelených" klubech, pro něž je ten původní jakousi farmou a "zbytek" života kolem fotbalu - manažer, agent, trenér apod. a nebo odchod už v mládí kamsi do neznáma... Věc, kterou jsme my, starší generace, nezažili. Hranice oplocené a když někdo "zdrhnul",, tak začátky byly víc než těžké... A jde o to, kterou cestou se kluk vydá, nebo přesněji - je nasměrován... Většina z nás patří do té první skupiny, by%t ten fotbal spíše rekreačně a divácky... Ale máme svou často celoživotní profesi, zvelebuje bydlení či chalupu, děti atd. Takže zbylé dvě skupiny jsou přece jen velkou neznámou... Co je štěstí? Asi v každé skupině jsou vítězové i poražení. Ale kdo to může ve 12, v 15, v 18 tušit? Kdo ho přesvědčí, že TOTO bude pprávě pro něj to pravé???
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
“...osvojí si němčinu, zabydlí se v západní Evropě, bude to mít blíž na hřiště a na rehabilitační linku...a ve třetí lize v Německu si možná vydělá víc, než v naší druhé...” - to jsou ty pravé slávistické hodnoty. Speciálně pro naši patnáctiletou mládež. Dělat Turka v Německu. Celoživotní sen, zářná vyhlídka, před kterou každý mladý člověk u nás, a zvláště pak slávista, musí spadnout na zadek.
Ach jo...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ty to pořád bereš z pozice fanouška, ale člověk, který to bere jako své budoucí povolání si nemůže dovolit pracovat s tím, že je slávista a nikdy jinak.... vyhodnotil si, že podmínky, které mu jsou nabízeny v Německu jsou pro něj teď výhodnější.... tak proč by zůstával? Proto, že je slávista? Kluk z Moravy, který do Prahy přišel před třemi roky?
Uvědomme si, že hráči, ale i trenéři to nemohou mít - alespoň ze začátku své kariéry - postavené tak, že chtějí hrát jenom za jeden klub a nikdy jinak.... To je postoj fanouška, ale ne člověka, který se tímhle druhem sportu chce uživit....
Kdyby za Tebou přišli v patnácti a nabídli ti práci v Německu.... přihodili služební byt a Mercedes pro celou rodinu... k tomu notebook k trvalému užívání.... netvrď mi, že bys jim řekl, že radši zůstaneš u svého soustruhu, ke kterému budeš dojíždět kalným ránem tramvají, protože učiliště v ČKD má nějaké hodnoty...
Taky by sis sednul na zadek.... a neřešil bys, že v ČKD to jednou můžeš dotáhnout až na ředitele, zatímco v Německu budeš pořád jenom řadový dělňas...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Nesednul bych si na zadek. To je prověřené.
Nic rozumnèho to tomu děcku nepřinese. Bude mít pokřivenou koloniální mentalitu. Ikdyž by uspěl, bude zvyklý žmoulat čepici. Protoze tam přijde jako nula, vděčná za žvanec.
Na tu momentální eskapádu dospělých nejspíš velmi doplatí. V nejlepším, opravdu v nejlepším případě to bude osud těch Grajciarů a Vydrů, kteří mohli být evropskými hráči.
Respektuju cestu Součka, ale i Krále, který toho za klub moc nenahrál, ale pomohl mu aspoň finančně.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Tak Grajciar, či Vydra odešli když jim bylo skoro dvacet, nikoliv v patnácti....
Když už se budeme bavit o srovnání, tak může dopadnout jako David Jarolím, který v nějakých šestnácti odešel do akademie Bayernu... a nakonec se stal ikonou Hamburgu, kde odehrál přes 250 zápasů..... nebo Filip Trojan - ten odešel ve stejném věku do Schalke.... něco odehrál v Bundeslize, něco ve druhé Bundeslize , teď trénuje dorost v Drážďanech..... je to moc, nebo málo?
Souček, nebo Král - fajn, ještě bych poukázal na Jardu Zmrhala..... ale kde jsou ti ostatní z jejich ročníků v dorostu? Ligu hrajou ještě Mikula, Hrubý, s přimhouřenýma očima Kodr.... kde jsou Lukáš Veselý, Hurka, Tusjak, Kolařík? To jsou hráči, kteří zvolili stejnou cestu jako Souček nebo Král, ale neuspěli na ní....
Nikde není psáno, že by Ambros nedopadl stejně...
Jak říkám: z pozice fandy SKS mě to mrzí... ale z pohledu lidského, ho chápu...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Já, příteli, plně chápu Tvé vývody. Měli bychom hodnotit přestup jako takový a ne svůj pohled fanouška - Slavia a nikdy jinak. Je v pořádku, že se každý - a nejen fotbalista - zamýšlí nad budoucností. V 15 končí ZŠ, jako za nás... Tehdy byla volba: střední škola a v ní zase všeobecná /technická / ekonomická... Nebo učení a nebo výjimky - rovnou do práce...Jak jsme se každý rozhodoval? Sami? Rodiče? Vzory? Dětské sny? Pokračovalo se z domova nebo na intru. Kde se člověk více či míně sžil a mohl korigovat...Ale u fotbalisty? Cizina? Nejen jazyk? Je to přece jen krok do zcela jiného života, jen ty hodiny na zeleném pažitu mohou připomínat minulost... Aspoň já si kladu spoustu otazníků...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Jenže v Česku mohli dopadnout klidně stejně...
U nás je hlavní handicap v tom, že neumíme dávat prostor mladým hráčům. Někteří zkrátka v Česku tu cestu nevidí... tak zkusí zahraničí. Neříkám, že by za každý klub měli hrát 3 náctiletí hráči, ale obecně se jim prostor nedává. Nejde jen o první ligu, ale ani ve druhé lize často o mladíky v některých týmech nezavadíte, což je špatně. Snad k tomu pomůžou B-týmy.
Dáváme si za vzor Chorvatsko, jak umí draze prodávat hráče na západ. Jenže oni prodávají hráče, kteří mají 19, 20 let a už 50 startů v první chorvatské lize. A neprodávají za velké částky 25leté hráče, kteří kopou první ligu třetím rokem...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Možná, že na to všichni koukáme až příliš fanouškovskýma očima. Patnáctiletý kluk - jaký může mít vztah ke klubu? I KDYŽ... Právě+ na Uherskohradišťsku měla Slavia a OP vždy silné zázemí. Starší si jistě připomenou př.Chvilíčka, který vždy zpestřil přítomností akce OP... Jak jsem psal jinde, rozhodující je vliv okolí. Ten se dá využít i zneužít. Na klučinu bych se vůbec nezlobil...Podstata je jinde. Mezi nám, kdo by našel na mapě SRN Wolfsburg okamžitě??? Možná, že na to koukáme až příliš fandovskýma očima. Největší majetek ze Slavie MÁ NAŠE SRDCE! Jistě máme podle původu jistě další kluby ze svého oblíbeného kraje - komu kdo třeba fandíte v hokeji či basketu, ale to jsou pohledy našima očima... Horší je, pokud někdo kouká jen na svoji kešeň...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
No, v 15 letech má už sice občanku, ale to je tak vše... Kdo zná jeho podrobné "kurvy, co vy víte", okolí, rodinné zázemí, rádce a poradce... Je už svéprávný nebo jen zacinkalo pozlátko? A že by Wolfsburg byl něčím extra? Když šel Hušby do Drážďan, bylo to poté, co si něco odsloužil... A Dynamo je ikonou, symbolem, modlou Sasů (žádné Lipsko, to je umělý klub, ale Dynamo!!! Vím, o čem mluvím!
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dynamo je kult. O tom žádná. Ale jejich historie není právě ukázková. Z jejich strany by mi přišlo logické se zaměřit právě na české hráče. Mohli by dostat relativně hodně muziky, za dobré peníze.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Díky za připomínku. Já mám celoživotní přátele v blízké Míšni a samozřejmě mě naučili fandit taky Dynamu DD. A jeho historie je zajímavá. V tehdejší NDR byla i ve sportu situace složitější než u nás a kluby byly vděčné za sponzoring. Vzniklo i Dynamo DD, spíš srdcem než politikou. A dařilo se mu. Ale "Hauptstadt der DDR - Berlin" se potřeboval prosadit, vzniklo Dynamo Berlin (působil zde i nechvalně proslulý Stasi Erich Mielke) a základ kádru Dynama pak převelel do Berlína... Tam byl ještě vojenský Vorwärts (ten pak přestěhovali do Frankfurtu NAD ODROU), Aby Stasi neměli konkurenci. V tichosti vznikl TSC, později Union Berli, který měl mnoho fanoušků (i když všelijakých...) a letos postoupl do Bundesligy!
Toho kluka neznám, takže vůbec nemůžu soudit. ani fotbalově, natož vlastnostmi. Ale co mě negativně zaujalo je ten Krob - ten teď pracuje proti nám ? Tedy "krade" mladé hráče, které přemlouvá k přestupu jinam ? Nebo si to špatně vysvětluju ?
To neměl případně nějákou konkurenční doložku ve smlouvě, že tohle dělat nesmí ? Asi ne, předpokládám .... každopádně je to poučení, že by tam něco takového mělo být. Aby nám pak až odejde někdo další (třeba Nezmar) netahal hráče z klubu jinam.
Tak když se Krob stal agentem, tak prostě jenom dělá svou práci. Pokud měl kluk nabídky z ciziny a chtěl tam jít (případně jeho rodiče), tak neexistuje síla, jak mu v tom zabránit. A je úplně jedno, jestli ho zastupuje Krob, Paska, Müller nebo kdokoliv jiný. Nabídku od Slávie evidentně měl, ale zahraničí mu připadalo lákavější. Je to vlastně stejná situace, jako když přišel ze Slovácka do Slávie.
K té konkurenční doložce. Tam hrajou roli různé faktory. Mohl mít konkurenční doložku na rok (do konce 2019), mohl mít doložku na konkrétní pozici (generální manažer klubu...) nebo obecně práci pro nějaký klub... Anebo taky konkurenční doložku neměl vůbec.
(7.8.2019)
@slaviabackstage: Slavia řeší nepříjemnou situaci a zkoumá možnost žaloby u dvanácti měsíční odchodové a konkurenčí doložky u pana Martina Kroba.
Krob odcházel koncem roku 2018, takže už doložka není platná. https://www.instagram.com/p/B04NZVqAbMd/
Něco podobného jsem asi očekával. Konkurenční doložky bývají zpravidla na 12 měsíců. Nicméně pokud Slavia zkoumá, tak taky záleží, jestli sice třeba neodešel v prosinci 2018, ale smlouva mu klidně mohla běžet do konce sezóny (červen 2019). A teď bude právnická bitva o to, jestli konkurenční doložka začala běžet v době jeho skutečného nebo papírového odchodu. ALe to samozřejmě jenom hádám jak Jolanda :)
Jenomže to jsme zkoumali loni v srpnu u příležitosti prestupu Oscara....na to se odkazuje ten odkaz.... že tehdy jsme něco zkoumali - teď už je každopádně dávno po doložce ....
Ono jde o to, zda to náhodou nebyl ještě Krob, kdo ve své tehdejší pozici ve Slavii, nezapomněl uzavřít s Ambrosem, hned po jeho příchodu ze Slovácka do Prahy, profesionální smlouvu.
No silně pochybuju, že by bylo vůbec možné s 12 letým hráčem uzavřít profesionální smlouvu. To bychom mohli mít pod smlouvou asi 300 lidí, aby nám náhodou jednou za pár let někdo neutekl. Navíc případ Bucha jasně dokazuje, že v českém právním marastu je úplně jedno, jestli smlouvu máš nebo nemáš...
Martin Krob - morální dno. Slávista jak Zbrojovka Brno. Prospěchář. Cíleně se snaží Slavii ekonomicky poškozovat - Oscar, tento mladý hráč, Král, Bucha.... Já moc nerozumím tomu, proč to dělá. Ješitnost? Uraženost? To k někomu, kdo o sobě tvrdí, jak kvalitní je manažer nesedí. Jistá loajalita by nebyla v jeho případě na škodu. Ve Slavii se vydělal peníze, o jakých se mu nikde jinde ani nesnilo.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ješitnost? Uraženost? Já bych to viděl na uraženou ješitnost. A to tu při krizi Nezmar x Krob, potažmo Tvrdík x Krob zněly hlasy, že Krob je největší slávista pod sluncem a odejít by měli ti dva přivandrovalci.
Prostě si jede svůj byznys a Slavia ho asi moc nezajímá.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Přiznám se, že i já jsem se musel při lokalizaci Wolfsburgu pořádně kouknout na mapu. Věděl jsem, že je sídlem automobilky VW, ale netušil jsem, že leží poblíž někdejší německo-německé hranice (kam se člověk bál přiblížit, i když jsem si třeba oblíbil blízký Harz nebo poblíž ležící Mageburg..). Wolfsburg jako město byl založen až roku 1938 kvůli té automobilce VW... A místní VfL rozhodně není nějakým velkoklubem... V přerušené BL je pouze o skóre sedný, 19 bodů za Bayenem. Velkokluby jsou pro mě Bayern, Hertha, Dortmund a žel i umělé Lipsko nebo kluby s dlouhou a bohatou historií jako Schalke, Stuttgart,, Hamburg a další...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Máš samozřejmě pravdu jenže s těma umělejma klubama je to trochu složitější. V podstatě každý klub když se založí je umělý... což byla i svého času Slavia... Já to vidím, že spíš jako umělý je takový hokejový Lev Praha. Přišel z Popradu předtím byl v Mechově ( Hradec Králové ) málem vyhrál KHL a pak slavně zkrachoval. Docela mě překvapilo když jsem koukal vloni před startem bundesligy tak spoustu klubů mělo rok založení ve 20 století a často po válce. Slavia je vůbec ve srovnání s top ligami spíš historicky starší klub nebo lépe řečeno tradičnější. :-)
Původní komentář: Máš samozřejmě pravdu jenže s těma umělejma klubama je to trochu složitější. V podstatě každý klub když se založí je umělý... což byla i svého času Slavia... Docela mě překvapilo když jsem koukal vloni před startem bundesligy tak spoustu klubů mělo rok založení ve 20 století a často po válce. Slavia je vůbec ve srovnání s top ligami spíš historicky starší klub nebo lépe řečeno tradičnější. :-). Skrýt původní komentář
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dík za připomínku. Ono je důležitý úhel pohledu. Je pravdou, že většina klubů u nás vznikla "zdola". Slavia - vlastenečtí studenti, Sparta a Bohemka jako kluby v daané čtvrti (Vinohrady / Vršovice) atd. Podobně po roce 1945 dosídlenci. FK Teplice nemá nic společného s Teplitzer FK, Slavoj Žatec nic s DFC Saaz apod. Po roce 1945 tu byly umělé kluby, hlavně Dukly a RH. V Německu, zvláště NDR vzniklay také jiné kluby. Využívaly podpory třeba vnitra či armády (Dynamo, Vorwärts); přitom kádr Dynama Drážďany si Stasi stáhlo do Perlína a Drážďany začínaly od píky. Podobně ale i v Jugoslávii, kde Tito rozpustil kluby kromě partyzánského Hajduku a regionální Vojvodiny. Ale ty si získaly brzy okruh příznivců Crvena Zvezda / Partizan resp. Dinamo... Podobně v Bulharsku CSKA resp. Levski (historická Slavia zůstává v pozadí). V Lipsku byly po roce 1945 dva oblíbené kluby Chemie a Lok. Proto považuji tu RB za umělý. Viděli bílé místo /oba kluby hodně dole..., Lipsko významné město...), a tak uvolnili peníze na "Trávníkový míčový sport - RasenBallsport" (zástěrka na RB)... Samozřejmě peníze hrají roli, války, transfery obyvatel. Ale tradice je tradice.. I když ty PENÍZE!!!
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Asi tady budu za černou ovci, ale to, že mladej kluk odejde do zahraničí, nepovažuju za až takovou tragédii. Není první ani poslední (co třeba takovej Žambůrek - to si myslím, že byla větší škoda). Nikde není napsáno, že by se ve Slavii prosadil a možná místo něj dostane prostor jinej kluk, kterej třeba není tak talentovanej, ale víc si toho bude vážit a líp se prosadí. Ono to totiž většinou není jen o talentu, ale i o vůli. Třeba takovej Pavel Nedvěd - on nebyl talentovanej, jen byl odhodlanej a šel si za svým snem. V tomhle mi ho připomíná Tomáš Souček. Oproti tomu máme příklady různejch talentů, kteří se neprosadili z různejch důvodů (zranění, psychicky nezvládli "slávu" atd.).
Četla jsem rozhovor s trenérkou dvojčat Plíškových a ona říkala, že paradoxně talentovanější byla Kristýna, ale dál to dotáhla Karolína - aby se sestře vyrovnala, musela do toho dát "něco víc."
Prostě to je osud - co se má stát, to se stane.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ono je vše: JA oder NEIN. YES or NO... Za mého mládí se odcházelo maximálně jen do pohraničí, dnes zahraničí... Ale opakuji: 15-letý kluk dovede vše zvládat??? Má už přehled???
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Myslím, že nedokáže. Záleží nejen na něm, ale i na jeho rodině a trošku to může ovlivnit i ten klub. Ale v tomhle by měla bejt na prvním místě rodina, která to zváží, rozhodne a náležitě toho kluka na takovej krok připraví. 15 let je podle mě na takovej krok dost brzo (i když možná jsou tací, co by to zvládli), ale my ho tady za nohu držet nemůžeme. Jeho život, jeho boj...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
No já myslím, že u Kroba jde o jakousi formu msty, protože byl vyštípán z jeho milovanýho místa dá se říci "cizincem" bez předchozího vztahu ke Slavii (Nezmar), takže předpokládám jistou zapšklost z jeho strany.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ale Krob byl odvolán Tvrdíkem,takže o jakém vyštípání ze strany Nezmara mluvíš? A o nespokojenosti s jeho prací mluvili zde insideři už delší dobu.A mimochodem podobní "věrní slávisté" ,kteří ale mysleli i na vlastní kapsu stáli i za předčasným odchodem Korbela
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Já tom vím málo. Ale slávistický fanshop se vymyká všem zvyklostem významných evropských klubů. Především jeho vlastnická struktura a to, že Slavia vypadá jako klub, který to nechce mít úplně pod kontrolou. Kdo byl někde venku, kupříkladu během našich zápasů (Dortmund, Chelsea, Kodaň, Inter) tak tam viděl, že fanshop je nejen zdrojem příjmů přímo do klubu, ale i jakásí další reprezentace klubu.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobry den .Ziji delsi dobu v zamori a domu jedu jednou za cas a tak me nejake veci unikaji. Jsem dlouholety fanousek nasi Slavie .Objednavam si casto suvenyry z fanshopu a mam k vam prosbu .Mohl by jste me vysvetlit kdo je vlastnikem fanshopu a jak to tam vlastne funguje ? Jestli z toho pro klub nejdou penize, tak je to spatne .Jsem rovnez fanousek Spurs a tam jdou penize pro klub a samozrejme jde take o reprezentaci klubu .Pokud to tak u nas neni tak je to spatne a neco by se s tim melo udelat .Myslim ,ze nekdy v zime v rozhovoru pan Tvrdik mluvil o tom ,ze chce nejake zmeny ve fanshopu .Predem diky za vysvetleni.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Tak oficiálně byl odvolán Tvrdíkem, ale všichni víme, že přeci šlo o "válku" ohledně kompetencí jeho a Nezmara.. Jen píšu, jak to může cítit on, nejsem na ničí straně, ani na nikoho nenadávám..
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
A tady je reakce Slavie na článek Janegy ve Spartu:
Prohlášení představenstva: Spolu jsme silnější!
10.04.2018, KLUB
Kategoricky se ohrazujeme proti článku zveřejněnému deníkem Sport dne 7. dubna 2018 pod titulkem „Kdo rozbíjí Slavii“.
Jsme přesvědčeni o tom, že soupeřit na hřišti i v životě se má v duchu fair play, že fotbal je sport a zábava a přáli bychom si, aby tato pravidla respektovali všichni lidé spojení s fotbalem bez ohledu na klubovou a profesní příslušnost. Hráči, funkcionáři i novináři by měli nést odpovědnost k fanouškům a veřejnosti a mít profesní čest, slušnost a odbornost.
Jednomyslně se shodujeme na tom, že jsme více nepravdivý, dehonestující a neprofesionální článek za dobu své sportovní kariéry nezažili. Martin Krob je celoživotní slávista, desítky let člen Odboru přátel Slavie, fanoušek, který pro Slavii dýchá a žije.
Je pro nás naprosto nepochopitelné, že z toho, že nedá najevo před skupinou novinářů na pozápasovém briefingu svoje pocity, může novinář dovodit, že se raduje z prohry týmu, kterému desítky let fandí, a je pro něj nezpochybnitelně jednou z největších životních priorit. Víme, jak byl zdrcený, protože před novináře odcházel z klubových prostor, ve kterých většina z nás společně fotbal sledovala. Článek je plný lží a pomluv a nelze ani reagovat na každou z nich.
Je však například těžko představitelné, že by druhý muž hierarchie klubu, místopředseda představenstva a generální ředitel SK Slavia Praha, mohl mít od kohokoliv zakázán vstup do kabiny či jiných prostor klubu. Pro pořádek uvádíme, že předseda představenstva nikdy takovýto pokyn svému spolupracovníkovi nevydal.
Na zasedání představenstva SK Slavia Praha v květnu 2017 na výslovnou a kategorickou žádost tehdejšího trenéra klubu, představenstvo delegovalo kompetenci rozhodovat o příchodech a odchodech hráčů z klubu trenérovi. Nebyl to generální ředitel Martin Krob, který o příchodech hráčů finálně rozhodoval.
Klub dnes funguje podle přesně rozdělených kompetencí. Člen představenstva a sportovní ředitel Jan Nezmar má plnou kompetenci pro řízení A-týmu a juniorky a nikdo mu do jeho odborných kompetencí nesmí zasahovat. Jan Nezmar je jako člen představenstva Slavie Praha podřízen představenstvu a jeho předsedovi, nikoliv Martinu Krobovi.
Představenstvo klubu se snaží pro činnost A-týmu vytvářet maximální podmínky a plně důvěřuje sportovní koncepci nového vedení sportovního úseku a trenérského týmu.
Klub pod vedením Martina Kroba dosáhl za dva roky skvělých výsledků a zaslouží si úctu a respekt fanoušků a podporovatelů SK Slavia Praha.
Po záchraně klubu z konkurzu jsme převzali odpovědnost za zničený klub a postupně se snažíme obnovovat jeho historickou slávu. Jsme si vědomi toho, že ne vše se podařilo tak, jak bychom si přáli, a snažíme se poučit z našich chyb.
Chceme našim sympatizantům deklarovat, že nás podobné podpásové útoky jen nadále spojují ve snaze vybudovat z SK Slavia Praha špičkový národní a mezinárodní tým.
Prosíme naše příznivce, aby se společně s námi nenechali znechutit nebo rozladit podlými pomluvami a poskytli svému klubu ve finále ligové a pohárové soutěže plnou podporu v posledních 9 zápasech (7 ligových a věřme, že 2 pohárových).
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Komentáře (52)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
ColinSKS před 5 lety 09.05.2020 22:01 |bohužel tady někdo zaspal. no stane se.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
sadlos (přítel SN) před 5 lety 09.05.2020 22:52 |Když si někdo postaví hlavu, tak můžeš dělat cokoliv... Klučina nás očividně bral jako přestupní stanici.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 10.05.2020 08:52 |Jak jsem psal výše. KDO mu radil, KDO ho přesvědčil, KDO ho vedl za ručičku, KDO toho třeba vy/zneužil? Odpovědi se asi nedočkáme. Podle mě - škoda každého talentu... A trochu vzpomínek: FC Slovácko vlastně pohltilo naši sestru Slováckou Slavii Uherské Hradiště, která nám pomohla v roce 1996 po 49 letech k titulu!. Ale tyto otázky si kladu já, který už toho se Slavií prožil hodně...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Cross před 5 lety 11.05.2020 12:03 |Přestupní stanice kam? Je ve Wolsburgu tráva zelenější? Bude tam ve svém věku jako kůl v plotě. Izolovaný, pitomý.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
kjandourek (admin) před 5 lety 11.05.2020 13:56 |No tak tráva zelenější tam asi nebude, ale tréninkové podmínky určitě ano... ostatně Trpišovský už nejednou vysvětloval, že komunikuje s Delim, který od nás neodešel proto, že by v Belgii byla tráva zelenější, ale proto, že tam má takové tréninkové podmínky, že se může individuálně zlepšovat o dost více než v Praze... a to to byl hráč áčka, které má ve všem přednost... mládež cestuje z Měcholup do Počernic a zpět, o rehabilitační lince si může nechat jenom zdát....
A to nemluvím o tom, že Euro vyplácené německým klubem bude přeci jenom pořád eurovatější, než koruna na juniorské smlouvě....
Nikde není psáno, že se vůbec prosadí na takovou úroveň, aby ho český fanoušek vůbec zaregistroval, ale i tak se může stát, že finančně na tom bude lépe coby placený junior WLB, který potom od dvaceti let bude hrát třetí bundesligu... než kdyby se vypracoval až do našeho béčka, potom šel na hostování do Viktorky Žižkov a nakonec hrál druhou ligu, nebo spodek té naší....
prostě zvolil finančního vrabce v hrsti, slušný peníze dostane už teď.....
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 11.05.2020 15:54 |Máš naprostou pravdu. Výborná analýza současných poměrů u nás i ve světě. Je fakt, že se na to díváme fandovskýma očima, i když... Jak už jsem taky psal, kdo ví, kdo všechno mu radil a třeba i tušil "desátek" Je to vše těžké, v dnešní době zvlášť. Fotbalová kariéra je relativně krátká a jak s ní naložit. Jinde proběhly diskuse o Nikolovi Teslovi, on byl tzv.Krajinský Srb z území Chorvatska, tedy "uskok" jeden z těch, kteří při úprku před Turkem "veskočili" do klidného území s prakticky totožným jazykem. Ale i u nás se zavedl JEDINÝ pojem NATIONALITY, podle této teorie byli i Henlein či K.H.Frank Čechy... Takže "nějaký" fotbal v těchto sporech???? Z lidského hlediska asi každý z nás přeje klučinovi hvězdnou kariéru a ať aspoň nikdy nezapomene, kde vyrostl - v Uherském Hradišti a ve Slavii!
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
kjandourek (admin) před 5 lety 11.05.2020 16:26 |To je přesně ono... já na to taky koukám optikou celoživotního fanouška... já sám si nedovedu představit, že bych ze Slavie odešel.... mě kdyby teď nabídli, že bych mohl v Edenu žehlit rohové praporky, tak po tom skočím jako vysněné práci.... Ale já nejsem měřítko, já jsme fanoušek :-)
Říká se, že je hodně povolaných, ale málo vyvolených.... určitě existuje hodně chlapů, kteří v žácích a dorostu byli dobří, trápili budoucí světové hvězdy.... a pak se něco zlomilo ... ať už za to mohlo zranění, nebo narazili na strop vlastních možností, skončili v divizi, či přeboru a teď vedle fotbalu rozváží pizzu..... zatímco hráč, kterému v žácích dávali jesle tam i zpátky přestupu do Premier league....
je těžké dívat se na to střízlivýma očima, když si uvědomuji, že zdrhá kluk z "mojí" Slavie.... ale nějak si uvědomuji, že on (a jeho rodiče) si třeba uvědomují, že jako cizinec nebude mít cestičku do prvního týmu z bundesligy nikterak vydlážděnou, ale za ty tři čtyři roky si osvojí němčinu, zabydlí se v západní Evropě a i kdyby potom skončil někde ve třetí bundeslize, tak pořád bude vydělávat větší peníze a bude mít i po kariéře díky jazykové vybavenosti větší šanci na uplatnění, než hráč, který strávil mládežnické roky ve Slavii a celou svou kariéru nevytáhl paty z Česka - Hurka, Bazal, Tusjak... kolik takových bychom našli...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 11.05.2020 21:02 |Příteli, je to přesně tak. Jsou tu vlastně 3 roviny: Normální" vývoj od A do Z ve vlastim maximálně s výjezdem na dovolenou do Chorvatska, Řecka nebo Emirátů, sport jen na úrovni rekreačky a fandění; 2.skupina -e sportovní život ve vlasti, kde se člověk rozjede zpravidla v mateřském klubu a pak často ve "spřátelených" klubech, pro něž je ten původní jakousi farmou a "zbytek" života kolem fotbalu - manažer, agent, trenér apod. a nebo odchod už v mládí kamsi do neznáma... Věc, kterou jsme my, starší generace, nezažili. Hranice oplocené a když někdo "zdrhnul",, tak začátky byly víc než těžké... A jde o to, kterou cestou se kluk vydá, nebo přesněji - je nasměrován... Většina z nás patří do té první skupiny, by%t ten fotbal spíše rekreačně a divácky... Ale máme svou často celoživotní profesi, zvelebuje bydlení či chalupu, děti atd. Takže zbylé dvě skupiny jsou přece jen velkou neznámou... Co je štěstí? Asi v každé skupině jsou vítězové i poražení. Ale kdo to může ve 12, v 15, v 18 tušit? Kdo ho přesvědčí, že TOTO bude pprávě pro něj to pravé???
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Cross před 5 lety 11.05.2020 23:30 |“...osvojí si němčinu, zabydlí se v západní Evropě, bude to mít blíž na hřiště a na rehabilitační linku...a ve třetí lize v Německu si možná vydělá víc, než v naší druhé...” - to jsou ty pravé slávistické hodnoty. Speciálně pro naši patnáctiletou mládež. Dělat Turka v Německu. Celoživotní sen, zářná vyhlídka, před kterou každý mladý člověk u nás, a zvláště pak slávista, musí spadnout na zadek.
Ach jo...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
kjandourek (admin) před 5 lety 12.05.2020 10:01 |Ty to pořád bereš z pozice fanouška, ale člověk, který to bere jako své budoucí povolání si nemůže dovolit pracovat s tím, že je slávista a nikdy jinak.... vyhodnotil si, že podmínky, které mu jsou nabízeny v Německu jsou pro něj teď výhodnější.... tak proč by zůstával? Proto, že je slávista? Kluk z Moravy, který do Prahy přišel před třemi roky?
Uvědomme si, že hráči, ale i trenéři to nemohou mít - alespoň ze začátku své kariéry - postavené tak, že chtějí hrát jenom za jeden klub a nikdy jinak.... To je postoj fanouška, ale ne člověka, který se tímhle druhem sportu chce uživit....
Kdyby za Tebou přišli v patnácti a nabídli ti práci v Německu.... přihodili služební byt a Mercedes pro celou rodinu... k tomu notebook k trvalému užívání.... netvrď mi, že bys jim řekl, že radši zůstaneš u svého soustruhu, ke kterému budeš dojíždět kalným ránem tramvají, protože učiliště v ČKD má nějaké hodnoty...
Taky by sis sednul na zadek.... a neřešil bys, že v ČKD to jednou můžeš dotáhnout až na ředitele, zatímco v Německu budeš pořád jenom řadový dělňas...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Cross před 5 lety 12.05.2020 11:59 |Nesednul bych si na zadek. To je prověřené.
Nic rozumnèho to tomu děcku nepřinese. Bude mít pokřivenou koloniální mentalitu. Ikdyž by uspěl, bude zvyklý žmoulat čepici. Protoze tam přijde jako nula, vděčná za žvanec.
Na tu momentální eskapádu dospělých nejspíš velmi doplatí. V nejlepším, opravdu v nejlepším případě to bude osud těch Grajciarů a Vydrů, kteří mohli být evropskými hráči.
Respektuju cestu Součka, ale i Krále, který toho za klub moc nenahrál, ale pomohl mu aspoň finančně.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
kjandourek (admin) před 5 lety 12.05.2020 13:06 |Tak Grajciar, či Vydra odešli když jim bylo skoro dvacet, nikoliv v patnácti....
Když už se budeme bavit o srovnání, tak může dopadnout jako David Jarolím, který v nějakých šestnácti odešel do akademie Bayernu... a nakonec se stal ikonou Hamburgu, kde odehrál přes 250 zápasů..... nebo Filip Trojan - ten odešel ve stejném věku do Schalke.... něco odehrál v Bundeslize, něco ve druhé Bundeslize , teď trénuje dorost v Drážďanech..... je to moc, nebo málo?
Souček, nebo Král - fajn, ještě bych poukázal na Jardu Zmrhala..... ale kde jsou ti ostatní z jejich ročníků v dorostu? Ligu hrajou ještě Mikula, Hrubý, s přimhouřenýma očima Kodr.... kde jsou Lukáš Veselý, Hurka, Tusjak, Kolařík? To jsou hráči, kteří zvolili stejnou cestu jako Souček nebo Král, ale neuspěli na ní....
Nikde není psáno, že by Ambros nedopadl stejně...
Jak říkám: z pozice fandy SKS mě to mrzí... ale z pohledu lidského, ho chápu...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 12.05.2020 22:13 |Já, příteli, plně chápu Tvé vývody. Měli bychom hodnotit přestup jako takový a ne svůj pohled fanouška - Slavia a nikdy jinak. Je v pořádku, že se každý - a nejen fotbalista - zamýšlí nad budoucností. V 15 končí ZŠ, jako za nás... Tehdy byla volba: střední škola a v ní zase všeobecná /technická / ekonomická... Nebo učení a nebo výjimky - rovnou do práce...Jak jsme se každý rozhodoval? Sami? Rodiče? Vzory? Dětské sny? Pokračovalo se z domova nebo na intru. Kde se člověk více či míně sžil a mohl korigovat...Ale u fotbalisty? Cizina? Nejen jazyk? Je to přece jen krok do zcela jiného života, jen ty hodiny na zeleném pažitu mohou připomínat minulost... Aspoň já si kladu spoustu otazníků...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
dubas před 5 lety 14.05.2020 22:02 |To je právě ono, kolik odešlo talentů v patnácti do zahraničí a prosadili se akorát ti dva a ještě Plašil, jinak už si nikoho nevybavuji.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 14.05.2020 22:51 |Jenže v Česku mohli dopadnout klidně stejně...
U nás je hlavní handicap v tom, že neumíme dávat prostor mladým hráčům. Někteří zkrátka v Česku tu cestu nevidí... tak zkusí zahraničí. Neříkám, že by za každý klub měli hrát 3 náctiletí hráči, ale obecně se jim prostor nedává. Nejde jen o první ligu, ale ani ve druhé lize často o mladíky v některých týmech nezavadíte, což je špatně. Snad k tomu pomůžou B-týmy.
Dáváme si za vzor Chorvatsko, jak umí draze prodávat hráče na západ. Jenže oni prodávají hráče, kteří mají 19, 20 let a už 50 startů v první chorvatské lize. A neprodávají za velké částky 25leté hráče, kteří kopou první ligu třetím rokem...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
kjandourek (admin) před 5 lety 15.05.2020 08:33 |Jankto, Černý, Sadílek... jenom tak z fleku bez dlouhého hledání.....
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Cross před 5 lety 09.05.2020 23:39 |Ambros? Pokud chce vyměnit Slavii za Wolfsburg, ať táhne. Tyhle “srdcaře” fakt ne. Nadělal by mezi naší - opravdu naší - mládeží jenom hromadu škod.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 11.05.2020 10:07 |Možná, že na to všichni koukáme až příliš fanouškovskýma očima. Patnáctiletý kluk - jaký může mít vztah ke klubu? I KDYŽ... Právě+ na Uherskohradišťsku měla Slavia a OP vždy silné zázemí. Starší si jistě připomenou př.Chvilíčka, který vždy zpestřil přítomností akce OP... Jak jsem psal jinde, rozhodující je vliv okolí. Ten se dá využít i zneužít. Na klučinu bych se vůbec nezlobil...Podstata je jinde. Mezi nám, kdo by našel na mapě SRN Wolfsburg okamžitě??? Možná, že na to koukáme až příliš fandovskýma očima. Největší majetek ze Slavie MÁ NAŠE SRDCE! Jistě máme podle původu jistě další kluby ze svého oblíbeného kraje - komu kdo třeba fandíte v hokeji či basketu, ale to jsou pohledy našima očima... Horší je, pokud někdo kouká jen na svoji kešeň...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 10.05.2020 02:05 |No, v 15 letech má už sice občanku, ale to je tak vše... Kdo zná jeho podrobné "kurvy, co vy víte", okolí, rodinné zázemí, rádce a poradce... Je už svéprávný nebo jen zacinkalo pozlátko? A že by Wolfsburg byl něčím extra? Když šel Hušby do Drážďan, bylo to poté, co si něco odsloužil... A Dynamo je ikonou, symbolem, modlou Sasů (žádné Lipsko, to je umělý klub, ale Dynamo!!! Vím, o čem mluvím!
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ragnarok před 5 lety 11.05.2020 08:10 |Dynamo je kult. O tom žádná. Ale jejich historie není právě ukázková. Z jejich strany by mi přišlo logické se zaměřit právě na české hráče. Mohli by dostat relativně hodně muziky, za dobré peníze.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 11.05.2020 09:57 |Díky za připomínku. Já mám celoživotní přátele v blízké Míšni a samozřejmě mě naučili fandit taky Dynamu DD. A jeho historie je zajímavá. V tehdejší NDR byla i ve sportu situace složitější než u nás a kluby byly vděčné za sponzoring. Vzniklo i Dynamo DD, spíš srdcem než politikou. A dařilo se mu. Ale "Hauptstadt der DDR - Berlin" se potřeboval prosadit, vzniklo Dynamo Berlin (působil zde i nechvalně proslulý Stasi Erich Mielke) a základ kádru Dynama pak převelel do Berlína... Tam byl ještě vojenský Vorwärts (ten pak přestěhovali do Frankfurtu NAD ODROU), Aby Stasi neměli konkurenci. V tichosti vznikl TSC, později Union Berli, který měl mnoho fanoušků (i když všelijakých...) a letos postoupl do Bundesligy!
Krob
Dr. Fe1 před 5 lety 10.05.2020 06:51 |Toho kluka neznám, takže vůbec nemůžu soudit. ani fotbalově, natož vlastnostmi. Ale co mě negativně zaujalo je ten Krob - ten teď pracuje proti nám ? Tedy "krade" mladé hráče, které přemlouvá k přestupu jinam ? Nebo si to špatně vysvětluju ?
To neměl případně nějákou konkurenční doložku ve smlouvě, že tohle dělat nesmí ? Asi ne, předpokládám .... každopádně je to poučení, že by tam něco takového mělo být. Aby nám pak až odejde někdo další (třeba Nezmar) netahal hráče z klubu jinam.
Re: Krob
sasky před 5 lety 10.05.2020 10:15 |Tak když se Krob stal agentem, tak prostě jenom dělá svou práci. Pokud měl kluk nabídky z ciziny a chtěl tam jít (případně jeho rodiče), tak neexistuje síla, jak mu v tom zabránit. A je úplně jedno, jestli ho zastupuje Krob, Paska, Müller nebo kdokoliv jiný. Nabídku od Slávie evidentně měl, ale zahraničí mu připadalo lákavější. Je to vlastně stejná situace, jako když přišel ze Slovácka do Slávie.
K té konkurenční doložce. Tam hrajou roli různé faktory. Mohl mít konkurenční doložku na rok (do konce 2019), mohl mít doložku na konkrétní pozici (generální manažer klubu...) nebo obecně práci pro nějaký klub... Anebo taky konkurenční doložku neměl vůbec.
Re: Krob
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 10.05.2020 11:46 |(7.8.2019)
@slaviabackstage: Slavia řeší nepříjemnou situaci a zkoumá možnost žaloby u dvanácti měsíční odchodové a konkurenčí doložky u pana Martina Kroba.
Krob odcházel koncem roku 2018, takže už doložka není platná.
https://www.instagram.com/p/B04NZVqAbMd/
Re: Krob
sasky před 5 lety 10.05.2020 14:22 |Něco podobného jsem asi očekával. Konkurenční doložky bývají zpravidla na 12 měsíců. Nicméně pokud Slavia zkoumá, tak taky záleží, jestli sice třeba neodešel v prosinci 2018, ale smlouva mu klidně mohla běžet do konce sezóny (červen 2019). A teď bude právnická bitva o to, jestli konkurenční doložka začala běžet v době jeho skutečného nebo papírového odchodu. ALe to samozřejmě jenom hádám jak Jolanda :)
Re: Krob
kjandourek (admin) před 5 lety 10.05.2020 15:22 |Jenomže to jsme zkoumali loni v srpnu u příležitosti prestupu Oscara....na to se odkazuje ten odkaz.... že tehdy jsme něco zkoumali - teď už je každopádně dávno po doložce ....
Re: Krob
sasky před 5 lety 10.05.2020 17:01 |Aj, tak to jsem si nevšiml, že to je z loňska... :) Sorry...
Re: Krob
Akuls před 5 lety 10.05.2020 12:27 |Ono jde o to, zda to náhodou nebyl ještě Krob, kdo ve své tehdejší pozici ve Slavii, nezapomněl uzavřít s Ambrosem, hned po jeho příchodu ze Slovácka do Prahy, profesionální smlouvu.
Re: Krob
sasky před 5 lety 10.05.2020 14:19 |No silně pochybuju, že by bylo vůbec možné s 12 letým hráčem uzavřít profesionální smlouvu. To bychom mohli mít pod smlouvou asi 300 lidí, aby nám náhodou jednou za pár let někdo neutekl. Navíc případ Bucha jasně dokazuje, že v českém právním marastu je úplně jedno, jestli smlouvu máš nebo nemáš...
Re: Krob
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 10.05.2020 20:32 |Lze až od 15 let.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
coogee před 5 lety 10.05.2020 13:38 |No cement, počkám na oficiální vyjádření Slavie. Jen jedno je jasné už teď, "oslíček Wolfsburg" někomu slíbil, že se trochu "otřese"...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ragnarok před 5 lety 11.05.2020 08:07 |Martin Krob - morální dno. Slávista jak Zbrojovka Brno. Prospěchář. Cíleně se snaží Slavii ekonomicky poškozovat - Oscar, tento mladý hráč, Král, Bucha.... Já moc nerozumím tomu, proč to dělá. Ješitnost? Uraženost? To k někomu, kdo o sobě tvrdí, jak kvalitní je manažer nesedí. Jistá loajalita by nebyla v jeho případě na škodu. Ve Slavii se vydělal peníze, o jakých se mu nikde jinde ani nesnilo.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
fredydj (přítel SN) před 5 lety 11.05.2020 08:27 |Jak se angažoval v případě Oscara? Šlo o ten vymyšlený zájem Manchesteru?
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 11.05.2020 10:28 |Ješitnost? Uraženost? Já bych to viděl na uraženou ješitnost. A to tu při krizi Nezmar x Krob, potažmo Tvrdík x Krob zněly hlasy, že Krob je největší slávista pod sluncem a odejít by měli ti dva přivandrovalci.
Prostě si jede svůj byznys a Slavia ho asi moc nezajímá.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 11.05.2020 10:50 |Přiznám se, že i já jsem se musel při lokalizaci Wolfsburgu pořádně kouknout na mapu. Věděl jsem, že je sídlem automobilky VW, ale netušil jsem, že leží poblíž někdejší německo-německé hranice (kam se člověk bál přiblížit, i když jsem si třeba oblíbil blízký Harz nebo poblíž ležící Mageburg..). Wolfsburg jako město byl založen až roku 1938 kvůli té automobilce VW... A místní VfL rozhodně není nějakým velkoklubem... V přerušené BL je pouze o skóre sedný, 19 bodů za Bayenem. Velkokluby jsou pro mě Bayern, Hertha, Dortmund a žel i umělé Lipsko nebo kluby s dlouhou a bohatou historií jako Schalke, Stuttgart,, Hamburg a další...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Alcapone před 5 lety 11.05.2020 22:30 |Máš samozřejmě pravdu jenže s těma umělejma klubama je to trochu složitější. V podstatě každý klub když se založí je umělý... což byla i svého času Slavia... Já to vidím, že spíš jako umělý je takový hokejový Lev Praha. Přišel z Popradu předtím byl v Mechově ( Hradec Králové ) málem vyhrál KHL a pak slavně zkrachoval. Docela mě překvapilo když jsem koukal vloni před startem bundesligy tak spoustu klubů mělo rok založení ve 20 století a často po válce. Slavia je vůbec ve srovnání s top ligami spíš historicky starší klub nebo lépe řečeno tradičnější. :-)
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2020 22:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Máš samozřejmě pravdu jenže s těma umělejma klubama je to trochu složitější. V podstatě každý klub když se založí je umělý... což byla i svého času Slavia... Docela mě překvapilo když jsem koukal vloni před startem bundesligy tak spoustu klubů mělo rok založení ve 20 století a často po válce. Slavia je vůbec ve srovnání s top ligami spíš historicky starší klub nebo lépe řečeno tradičnější. :-).
Skrýt původní komentář
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 12.05.2020 10:05 |Dík za připomínku. Ono je důležitý úhel pohledu. Je pravdou, že většina klubů u nás vznikla "zdola". Slavia - vlastenečtí studenti, Sparta a Bohemka jako kluby v daané čtvrti (Vinohrady / Vršovice) atd. Podobně po roce 1945 dosídlenci. FK Teplice nemá nic společného s Teplitzer FK, Slavoj Žatec nic s DFC Saaz apod. Po roce 1945 tu byly umělé kluby, hlavně Dukly a RH. V Německu, zvláště NDR vzniklay také jiné kluby. Využívaly podpory třeba vnitra či armády (Dynamo, Vorwärts); přitom kádr Dynama Drážďany si Stasi stáhlo do Perlína a Drážďany začínaly od píky. Podobně ale i v Jugoslávii, kde Tito rozpustil kluby kromě partyzánského Hajduku a regionální Vojvodiny. Ale ty si získaly brzy okruh příznivců Crvena Zvezda / Partizan resp. Dinamo... Podobně v Bulharsku CSKA resp. Levski (historická Slavia zůstává v pozadí). V Lipsku byly po roce 1945 dva oblíbené kluby Chemie a Lok. Proto považuji tu RB za umělý. Viděli bílé místo /oba kluby hodně dole..., Lipsko významné město...), a tak uvolnili peníze na "Trávníkový míčový sport - RasenBallsport" (zástěrka na RB)... Samozřejmě peníze hrají roli, války, transfery obyvatel. Ale tradice je tradice.. I když ty PENÍZE!!!
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Joe-L před 5 lety 12.05.2020 00:24 |Asi tady budu za černou ovci, ale to, že mladej kluk odejde do zahraničí, nepovažuju za až takovou tragédii. Není první ani poslední (co třeba takovej Žambůrek - to si myslím, že byla větší škoda). Nikde není napsáno, že by se ve Slavii prosadil a možná místo něj dostane prostor jinej kluk, kterej třeba není tak talentovanej, ale víc si toho bude vážit a líp se prosadí. Ono to totiž většinou není jen o talentu, ale i o vůli. Třeba takovej Pavel Nedvěd - on nebyl talentovanej, jen byl odhodlanej a šel si za svým snem. V tomhle mi ho připomíná Tomáš Souček. Oproti tomu máme příklady různejch talentů, kteří se neprosadili z různejch důvodů (zranění, psychicky nezvládli "slávu" atd.).
Četla jsem rozhovor s trenérkou dvojčat Plíškových a ona říkala, že paradoxně talentovanější byla Kristýna, ale dál to dotáhla Karolína - aby se sestře vyrovnala, musela do toho dát "něco víc."
Prostě to je osud - co se má stát, to se stane.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 15.05.2020 23:20 |Ono je vše: JA oder NEIN. YES or NO... Za mého mládí se odcházelo maximálně jen do pohraničí, dnes zahraničí... Ale opakuji: 15-letý kluk dovede vše zvládat??? Má už přehled???
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Joe-L před 5 lety 15.05.2020 23:57 |Myslím, že nedokáže. Záleží nejen na něm, ale i na jeho rodině a trošku to může ovlivnit i ten klub. Ale v tomhle by měla bejt na prvním místě rodina, která to zváží, rozhodne a náležitě toho kluka na takovej krok připraví. 15 let je podle mě na takovej krok dost brzo (i když možná jsou tací, co by to zvládli), ale my ho tady za nohu držet nemůžeme. Jeho život, jeho boj...
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Fačín před 5 lety 12.05.2020 12:42 |No já myslím, že u Kroba jde o jakousi formu msty, protože byl vyštípán z jeho milovanýho místa dá se říci "cizincem" bez předchozího vztahu ke Slavii (Nezmar), takže předpokládám jistou zapšklost z jeho strany.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Edenjejenjeden před 5 lety 12.05.2020 12:59 |Ale Krob byl odvolán Tvrdíkem,takže o jakém vyštípání ze strany Nezmara mluvíš? A o nespokojenosti s jeho prací mluvili zde insideři už delší dobu.A mimochodem podobní "věrní slávisté" ,kteří ale mysleli i na vlastní kapsu stáli i za předčasným odchodem Korbela
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ragnarok před 5 lety 12.05.2020 13:05 |Ono by stačilo mu untout penězovod z fanshopu.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Edenjejenjeden před 5 lety 12.05.2020 13:07 |Tak ,třeba o tom jsem mluvil,ale ty o tom jistě víš víc než já
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Ragnarok před 5 lety 13.05.2020 07:18 |Já tom vím málo. Ale slávistický fanshop se vymyká všem zvyklostem významných evropských klubů. Především jeho vlastnická struktura a to, že Slavia vypadá jako klub, který to nechce mít úplně pod kontrolou. Kdo byl někde venku, kupříkladu během našich zápasů (Dortmund, Chelsea, Kodaň, Inter) tak tam viděl, že fanshop je nejen zdrojem příjmů přímo do klubu, ale i jakásí další reprezentace klubu.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
gazza před 5 lety 13.05.2020 21:06 |Dobry den .Ziji delsi dobu v zamori a domu jedu jednou za cas a tak me nejake veci unikaji. Jsem dlouholety fanousek nasi Slavie .Objednavam si casto suvenyry z fanshopu a mam k vam prosbu .Mohl by jste me vysvetlit kdo je vlastnikem fanshopu a jak to tam vlastne funguje ? Jestli z toho pro klub nejdou penize, tak je to spatne .Jsem rovnez fanousek Spurs a tam jdou penize pro klub a samozrejme jde take o reprezentaci klubu .Pokud to tak u nas neni tak je to spatne a neco by se s tim melo udelat .Myslim ,ze nekdy v zime v rozhovoru pan Tvrdik mluvil o tom ,ze chce nejake zmeny ve fanshopu .Predem diky za vysvetleni.
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
wimpy před 5 lety 13.05.2020 21:21 |https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/10619-MNF-Rozhovor-Miroslav-Pomikal
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 15.05.2020 23:15 |Já jsem tam v tomto případě přidal dnes velmi kladné hodnocení. Takových lidí, kteří umějí, jsou obětaví a chtějí, není a nebude nikdy dost!!!
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Fačín před 5 lety 12.05.2020 13:26 |Tak oficiálně byl odvolán Tvrdíkem, ale všichni víme, že přeci šlo o "válku" ohledně kompetencí jeho a Nezmara.. Jen píšu, jak to může cítit on, nejsem na ničí straně, ani na nikoho nenadávám..
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Akuls před 5 lety 13.05.2020 17:01 |Včera dávali na O2 TV záznam staré TikiTaka a tento článek redaktora Janegy ze Spartu se tam probíral. Redaktor Karel Hering, kterého považuji za velmi seriózního a i vůči SKS docela vstřícného, vzpominál na nějakou osobní špatnou zkušenost s panem Martinem Krobem a vyjádřil pŕesvédćení, že redaktor Janega měl informace uvedené v článku určitě ověřené z více zdrojů:
http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-pavel-janega/331559/podrazy-v-edenu-kdo-skodi-slavii-clovek-se-zakazem-vstupu-do-kabiny.html
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Akuls před 5 lety 13.05.2020 17:05 |A tady je reakce Slavie na článek Janegy ve Spartu:
Prohlášení představenstva: Spolu jsme silnější!
10.04.2018, KLUB
Kategoricky se ohrazujeme proti článku zveřejněnému deníkem Sport dne 7. dubna 2018 pod titulkem „Kdo rozbíjí Slavii“.
Jsme přesvědčeni o tom, že soupeřit na hřišti i v životě se má v duchu fair play, že fotbal je sport a zábava a přáli bychom si, aby tato pravidla respektovali všichni lidé spojení s fotbalem bez ohledu na klubovou a profesní příslušnost. Hráči, funkcionáři i novináři by měli nést odpovědnost k fanouškům a veřejnosti a mít profesní čest, slušnost a odbornost.
Jednomyslně se shodujeme na tom, že jsme více nepravdivý, dehonestující a neprofesionální článek za dobu své sportovní kariéry nezažili. Martin Krob je celoživotní slávista, desítky let člen Odboru přátel Slavie, fanoušek, který pro Slavii dýchá a žije.
Je pro nás naprosto nepochopitelné, že z toho, že nedá najevo před skupinou novinářů na pozápasovém briefingu svoje pocity, může novinář dovodit, že se raduje z prohry týmu, kterému desítky let fandí, a je pro něj nezpochybnitelně jednou z největších životních priorit. Víme, jak byl zdrcený, protože před novináře odcházel z klubových prostor, ve kterých většina z nás společně fotbal sledovala. Článek je plný lží a pomluv a nelze ani reagovat na každou z nich.
Je však například těžko představitelné, že by druhý muž hierarchie klubu, místopředseda představenstva a generální ředitel SK Slavia Praha, mohl mít od kohokoliv zakázán vstup do kabiny či jiných prostor klubu. Pro pořádek uvádíme, že předseda představenstva nikdy takovýto pokyn svému spolupracovníkovi nevydal.
Na zasedání představenstva SK Slavia Praha v květnu 2017 na výslovnou a kategorickou žádost tehdejšího trenéra klubu, představenstvo delegovalo kompetenci rozhodovat o příchodech a odchodech hráčů z klubu trenérovi. Nebyl to generální ředitel Martin Krob, který o příchodech hráčů finálně rozhodoval.
Klub dnes funguje podle přesně rozdělených kompetencí. Člen představenstva a sportovní ředitel Jan Nezmar má plnou kompetenci pro řízení A-týmu a juniorky a nikdo mu do jeho odborných kompetencí nesmí zasahovat. Jan Nezmar je jako člen představenstva Slavie Praha podřízen představenstvu a jeho předsedovi, nikoliv Martinu Krobovi.
Představenstvo klubu se snaží pro činnost A-týmu vytvářet maximální podmínky a plně důvěřuje sportovní koncepci nového vedení sportovního úseku a trenérského týmu.
Klub pod vedením Martina Kroba dosáhl za dva roky skvělých výsledků a zaslouží si úctu a respekt fanoušků a podporovatelů SK Slavia Praha.
Po záchraně klubu z konkurzu jsme převzali odpovědnost za zničený klub a postupně se snažíme obnovovat jeho historickou slávu. Jsme si vědomi toho, že ne vše se podařilo tak, jak bychom si přáli, a snažíme se poučit z našich chyb.
Chceme našim sympatizantům deklarovat, že nás podobné podpásové útoky jen nadále spojují ve snaze vybudovat z SK Slavia Praha špičkový národní a mezinárodní tým.
Prosíme naše příznivce, aby se společně s námi nenechali znechutit nebo rozladit podlými pomluvami a poskytli svému klubu ve finále ligové a pohárové soutěže plnou podporu v posledních 9 zápasech (7 ligových a věřme, že 2 pohárových).
Re: Slavia přichází o talent. V 15 letech ho chtěli z TOP lig, Krob potvrdil přestup
Dobi před 5 lety 15.05.2020 23:07 |Jak by jistě poznamenal převozník přes Labe Gauß z Páralova Mladého muže a bílé velryby: Na no, Bretta!