Jako to by byl gól, kdyby šla aktuálně devátá spartička do posledního předkola LM z 1 místa (v posledním ukončeném ročníku 2019 měla nejvyšší koeficient), zatímco my s naším aktuálním koeficientem se třepali v předkole EL. To je tak špatně napsanej scénář, že to tak určitě dopadne:D Že se liga nedohraje je dost reálný a nasazení podle koeficientů je prostě jedna z variant UEFA (i když možná až druhá v pořadí).
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Tomuhle bych moc nevěřil. Já tady očekávám nějaké centrální řešení od UEFY na nasazování do pohárů a podle koeficientů to určitě dělat nebudou, protože ve světě by to způsobilo ještě větší kraviny než Sparta krok od Ligy mistrů. Konkrétně třeba Lipsko bez pohárů a o udržení hrající Fiorentina v Lize mistrů.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Centrální řešení od UEFA bude téměř jistě a tahle varianta s koeficienty je jen jedna z možností. Logiku nedává ani jedno řešení, ale nasazování podle loňského umístění mi osobně dává asi největší smysl. Ale co vymyslí kucí z UEFA těžko říct, lobbing tam bude hrát v tu chvíli asi velkou roli.
Původní komentář: Centrální řešení od UEFA bude téměř jistě a tahle varianta s koeficienty je jen jedna z možností. Logiku nedává ani jedno řešení, ale nasazování podle loňského umístění mi osobně dává asi největší smysl. Ale co vymyslí kucí z EUFA těžko říct, lobbing tam bude hrát v tu chvíli asi velkou roli. . Skrýt původní komentář
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Hele, a to, že nasazení podle koeficientů je prostě jedna z variant UEFA si slyšel kde? Já to slyšel jen od Svobody. Ona to někde avizoval i UEFA, že o tomhle nesmyslu vůbec uvažuje?
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Mně je to žel jasné - LFA to je Dušan Svoboda a sudí, to je Jožo Chovaněc... A ti jsou schopni třeba vyhlásit, že mistrem bude mižstvo, které má nejblíž tramvajovou zastávku... Eden je o kousek dál než toaLetná... Já už věřím všemu!!! Veškeré sparťanské špíně...
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
To ale je ale jenom první rozhodovací proces.... obě varianty nabízí několik možností jak s tím naložit:
1. Budeme se chovat, že se tenhle ročník vůbec nehrál.. tzn. nevyhlásíme mistra, nikdo nedostane pohár, nikdo nesestoupí, nikdo nepostoupí... a dál? Kdo půjde na podzim do pohárů? Liga se tedy "nehrála", takže nasadíme do pohárů podle loňského pořadí? Nebo podle koeficientů? Co je spravedlivější? Podle loňského pořadí už se jednou nasazovalo... koeficienty zase nezobrazují aktuální stavy celků....
2. Dohrajeme... Jak? Svoboda se tváří, že se nedá ročník dohrát bez nadstavby, protože by se "změnila pravidla uprostřed soutěže".... Já osobně si to nemyslím - dohrál bych základní část a podle toho vyhlásil mistra, sestupující a pohárové účastníky - bylo by to pro všechny stejné...
A teď dál - něco co nás nezajímá, ale je třeba to řešit: MOL cup.... Dohrát? Vítěz jde do EL, takže bychom měli, ale jak? Když bude málo času, tak týmy v semifinále a následném finále budou mít o dva zápasy víc než zbytek ligy, což v nadupaném programu může hrát roli....
Těch otázek je daleko více, než že by byly jenom dvě možnosti....
Původní komentář: To ale je ale jenom první rozhodovací rozhodovací proces.... obě varianty nabízí několik možností jak s tím naložit:
1. Budeme se chovat, že se tenhle ročník vůbec nehrál.. tzn. nevyhlásíme mistra, nikdo nedostane pohár, nikdo nesestoupí, nikdo nepostoupí... a dál? Kdo půjde na podzim do pohárů? Liga se tedy "nehrála", takže nasadíme do pohárů podle loňského pořadí? Nebo podle koeficientů? Co je spravedlivější? Podle loňského pořadí už se jednou nasazovalo... koeficienty zase nezobrazují aktuální stavy celků....
2. Dohrajeme... Jak? Svoboda se tváří, že se nedá ročník dohrát bez nadstavby, protože by se "změnila pravidla uprostřed soutěže".... Já osobně si to nemyslím - dohrál bych základní část a podle toho vyhlásil mistra, sestupující a pohárové účastníky - bylo by to pro všechny stejné...
A teď dál - něco co nás nezajímá, ale je třeba to řešit: MOL cup.... Dohrát? Vítěz jde do EL, takže bychom měli, ale jak? Když bude málo času, tak týmy v semifinále a následném finále budou mít o dva zápasy víc než zbytek ligy, což v nadupaném programu může hrát roli....
Těch otázek je daleko více, než že by byly jenom dvě možnosti..... Skrýt původní komentář
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
K bodu 2. Samozrejme ze nejrealnejsi a nejjednodusi je odpiskat nadstavbu. To ze to nechce Svoboda je vec jasna. To o neregulernosti je naprosta hloupost. Ligu ridi LFA, ta stanovuje format, terminovou listinu a obecna pravidla. Pokud se sejde LFA, a jednomyslne se shodne ze se nebude hrat nadstavba, aby se zvladlo dohrat ligu s platnymi smlouvami do koce cervna, coz je velmi realne, samotny cerven by na to stacil, tak nebude porusena regulernost, protoze se shodli vsichni, a meli k tomu duvody, ktere se nedali predpokladat. Takze pokud to nenapadne nekdo zevnitr LFA, kdo se predtim vyjadri kladne, tak to za me napadnutelne neni. Format triceti kol je historicky provereny, takze se ani nesahne k zadne neoverene novote (coz je mimochodem prave ta nadstavba).
Jedine, co by mohl byt problem jsou sponzori a majitele vysilacich prav, ale ti by meli mit ve smlouvach na takoveto veci jasne vymezene odstavce. Ovsem mohli by napadnout, ze se ve finale liga dohrala, ale jinak. Nadruhou stranu, to neposkozuje regulernost souteze, ale spise omezuje financni zajmy zucastnenych, coz ma sve reseni.
Ale Svoboda a Sparta si zase prosadi sve - bude i na Uefe tvrde tlacit nasazeni dle koeficientu
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Hezky zargumentováno, s tou regulérností změn. Je ale dost velká otázka, zda se najde ta jednomyslná, anebo aspoň dvoutřetinová shoda. Neznám ty stanovy.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
1. Pokud se budeme chovat tak, že se tento ročník nehrál, je jasný i následující postup. Nasazení do pohárů stejně jako vloni. Do pohárů se přece nenasazuje podle koeficientů, ale podle umístění v lize (sparta to jistě vidí obráceně). Ano, už se nasazovalo podle loňského pořadí, ale nedohrálo. Takže pokud neexistuje možnost dohrání, je jediná legitimní možnost (z logického, nikoliv právního hlediska), sehrát to znova.
2. Dohrát ligu i s nástavbou - ať už s diváky či bez nich. I když by to pro nás mělo být výhodné, nemám rád nadstavbu, ale dohrát jen odvety mi nepřijde správné z důvodu, že by se pravidla měnila během hry, což považuju za podraz. Pokud si to ovšem LFA odsouhlasí (tady bych trval na jednomyslném schválení-jinak zamítnout), je to jejich věc.
Pokud se dohraje sezóna, dohrál bych i MOL cup, nebo naopak. A že některé týmy budou mít víc zápasů než jiné? Bylo by to tak i v případě řádného průběhu sezóny. Naši hráči také hráli na podzim téměř dvojnásobek zápasů než většina ligy a regulérnost nikdo nezpochybňoval.
Je tu samozřejmě i možnost, že se např. naše liga dohraje, ale některé další ne. Nebo se ročníky v jednotlivých zemích protáhnou tak, že nepůjde rozehrát dle dřívějších zvyklostí sezónu 2020/21. Co pak? Pro nasazování do pohárů si pak pravidla určí UEFA (její soutěže-s tím těžko něco zmůžeme), ale ČR bude mít vítěze poháru i ligy.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Toho pana Svobodu chápu, i jemu jde v první řadě o peníze. Na druhou stranu jsou ty jeho nápady naprosto hloupé a argumenty proč něco nepřipadá do úvahy přímo bláznivé a pro Slavii naprosto nepřijatelné. Doufám, že o konečném řešení nebude rozhodovat jen tento muž, ale představitelé všech profesionálních klubů. Brát do úvahy všelijaké ty smlouvy jako televizní práva a podobně je prostě neexistující, jednoznačně zde působí nepředvídatelné skutečnosti a to, jak se kluby domluví se svými hráči je jen a jen na nich!
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Jako já fakt věřím tomu, že kokoti jsou schopní takto smýšlet. No ale za toto by je musel ochcat i dědek na Julisce z nejvyššího patra. To by si podle mně nelajzli. Smýšlet tak můžou, ale v praxi by se kurevsky odsoudili k těžké nenávisti odevšad.
No cirkus bude! Né, že né.
A je fakt zajímavé tohoto vizionáře číst, co jako jde a nebo jak to zase ohnout tím SVATÝM směrem. A ty jeho kecy, jak to bude v mínusu,... Tak to kokot taky neměl prodat pod cenou.
Vyjádření pana Dušana Svobody, bych na místě naší milované Slavie, nebral vůbec na lehkou váhu. Je to druhý muž Sparty a mám takový dojem, že už soudruzi na Letné rozhodli a budeme se ještě divit, pokud se letošní roční regulérně nedohraje.
LFA a její složení, nám vůbec nevyhovuje.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Osobně se domnívám, že zprovoznění ligy může nastat daleko dříve než zprovoznění europohárů, takže na těch 11 kol + pohár + baráže bude dost času. S tím, že se jaksi bude hrát sezóna na 3 třetiny a s dvojím přípravným/přestupním obdobím (finanční situace klubů na nějaké obří přestupy stejně nebude).
Protože ligu v podstatě můžeme odstartovat v okamžiku, kdy vedení státu povolí akce do 100 lidí, byť samozřejmě bude mrzuté, že bez diváků. (Nebo třeba v okamžiku, kdy se přijme kompromis na devítinu stadionu, aby se v hledišti držely odstupy.)
Jenže přelety na poháry - v okamžiku, kdy ve většině Evropy epidemie poleví, ale všichni se budou štítit Británie, kde ta nemoc poběží naplno ... přelety se budou povolovat jako poslední, vyjma případu, že by to v celé Evropě opadalo souběžně. I Němci budou mít asi volnější průběh epidemie, protože jim to jejich nemocnice pokryjí.
(Nebo naopak, my opatrní se budeme s cyklickými opatřeními dva roky potýkat a Němci s Brity budou mít již na podzim odstonáno a protilátky.)
Ryze termínově tedy bude na dohrání lig asi času habaděj, ale v českých podmínkách je určitě legitimní otázka přístupu diváků (protože v přenosech bez atmosféry tady žádné peníze stejně nejsou). Nakonec stejně rozhodne scénář přijatý v 5 - 6 větších ligách, který ostatní okopírují. V tomto týdnu tedy sledujme, na čem se usnesou kluby v Anglii.
Jinak by se mi líbilo, kdyby Jarda Tvrdík přivezl z Číny nějaké testy na protilátky a ten, kdo by je měl již vytvořeny (promořil se) by dostal nějakou speciální permici na závěr sezóny, takže ti imunní by se již mohli na Tribuně Sever shlukovat do klasického kotle :-)
Pri anulaci rocniku se nebudou ani pocitat vysledky a osobni statistiky ?
Pokud bude rocnik anulovan, nebudou se pocitat vubec zadne vysledky do historicke statistiky klubu, ani osobni statistiky,napriklad pocty branek jednotlivym hracum ? To by Milan byl v nasi lize minus 5 branek.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Ještě mě napadla jedna myšlenka, která je sice hodně převratná a nevím jestli reálná, každopádně by vyřešila vše a do budoucna změnila formát lig... Pokud by se celá Evropa shodla, že se prostě fotbal hrát na národní a hlavně na mezinárodní úrovni nyní nedá (zavřené hranice, nechuť cestovat k zápasům do Itálie, Španělska atd.), může k dohrání všech lig a evropských pohárů této sezony sloužit celý podzim... Vše by se dohrálo, včetně evropských pohárů... Nové sezony by poté začaly třeba v únoru či březnu 2021 a hrálo by se až do listopadu... Prostě by se formát podzim-jaro změnil na jaro - podzim... Lidé by na fotbal chodili v nejhezčí období roku a ne v mrazech... Pokud by na toto najela celá Evropa, neměl by s tím být problém... Každá liga by pak měla přestávku v zimě... Ano jsou tam problémy tipu kdy pořádat EURO, nebo MS, ale určitě to jsou řešitelné problémy... Ano bylo by to převratné, ale bylo by to řešení...
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Přesněji řečeno, opačný systém jaro - podzim byl nejprve v chladných částech Evropy, tj. v SSSR a Skandidávii.
Československo to v roce 1948 přijalo kvůli předpodělanosti ze sovětského vzoru, ačkoliv klimatické důvody pro to nebyly. Ale za nějaký čas jsme se vrátili zpět k podzim - jaro.
Po rozpadu SSSR si ponechali systém jaro - podzim Rusko a Bělorusko, zatímco jižnější Ukrajina šla s většinou Evropy. Nakonec k dorovnání sáhlo (nedávno) i Rusko, které hrálo jednu dorovnávací sezónu jaro - podzim - jaro (čímž nebyl problém s přiléháním k postupu do pohárů, naopak). Takže teď je systém jaro - podzim už jen v Bělorusku a Skandidávii.
Ve světle nakynutí termínové listiny za posledních 20 let je ovšem načase otevřít diskusi, zda by teď nebylo jaro - podzim vhodnější. Současný epidemický problém se dá s takovou změnou spojit, ale neměl by ji natrvalo určovat.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Já si dlouhodobě myslím, že evropský fotbal zaspal v jistém smyslu vývoj, když nechává kulminovat všechny soutěže prakticky na začátku léta, když se během května odehrají poslední zápasy národních lig a pohárů, mezitím vrcholí Liga mistrů a Evropská liga a na to se připlácne ME nebo MS.
Často pak vidíme souboje taktizujících celků, které spíše v souběhu s dobrým vývojem zápasu šetří síly na zápasy další. Fotbalisté hrající naplno dvakrát v týdnu, dnes již prakticky i přes zimu, jsou unavení (viděl jsem spoustu posledních zápasů Liverpoolu, a zejména v Anglické lize byl zjevně vyšťavený, a to už teď, takže například Součkův Wast Ham tam měl vyhrát) a ve finální části sezóny už často nepodávají špičkové výkony.
Často jsme přesycení i my diváci, kteří ani nestačíme vstřebat dojmy z posledního zápasu a už táhnem na další, vzpomeňte loňské jaro s ligou, nadstavbou, českým pohárem a Evropskou ligou.
Podle mého názoru by se měl především obrátit systém evropských pohárů, které by mohly začínat na jaře. Nejsilnější celky by nemusely obětovat v kvalifikačních zápasech všechny zbývající síly, co jim zbyly ze soubojů o tituly, finalové části by se pak odehrávaly v říjnu či listopadu, kdy mají mužstva často nejlepší formu.
ME a MS by se odehrávalo v tradičních termínech a myslím, že by to uvítaly i velké společnosti platící fotbal reklamou a platbami za vysílací práva. Kvalitní fotbal by tak byl rozložen, pro potěchu diváka, do celého roku.
Vím, že se tyhle věci plánují s víceletým předstihem, ale jak vidíme, v případě mimořádných událostí přestávají pravidla platit raz dva.
Letošek se svým zpožděním všeho se pro to nabízí, co se evropských pohárů týká, jak udělaný. Dohrát ligy a na podzim poháry....pokud ovšem světová situace dovolí..
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
To je docela zajímavý nápad. A není bezprecedentní, stejným způsobem (tedy jaro-podzim) se hraje kupříkladu jihoamerická obdoba Ligy mistrů - Copa Libertadores.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
S ohledem na to, kdo u nás fotbal řídí, se bohužel obávám toho nejhoršího. Naznačuje to už vyslaný signál, že zrušit nadstavbu není varianta, která by přicházela v úvahu. Proč sakra ne? Doteď se desítky let hrálo na 30 kol a bylo to v pohodě. Teď tu jeden rok byla nadstavba, je to novinka, která se prostě s ohledem na momentální situaci může tento rok mimořádně zase vypustit, beztak je na seriózní debatu, jestli by se v tomhle experimentu vůbec mělo pokračovat. Já mám silné pochybnosti, jestli to opravdu splnilo to, co se od toho očekávalo. Zrušit nadstavbu a pokusit se nějak dohrát základní část je nejlogičtější varianta. Určitě lepší, než zahodit 24 kol. Jenže bohužel tady rozhodne to, že rudoši jsou až devátí a to se jaksi nehodí do krámu. Budou to tlačit přes ten koeficient, aby se jak na druhým břehu, tak i v Plzni dostali před nás, a pokud to bude jen na nich, tak se to těm šmejdům bohužel povede... Modlím se, aby do všeho zasáhla UEFA (ano, tak UEFA MAFIA) a dala nějaký jednotný postup napříč ligami. Jinak se tady dočkáme pěkné levárny.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Jo a ještě bych doplnil. Když nás rozhodčí řezali s Dynamem v předkole, tak se mluvilo o tom, jak potřebujeme posílit pozice v Evropě (myslím mimo hřiště), aby se nám to nestávalo. Ale my potřebujeme především vyřešit situaci u nás, je do budoucna naprosto nutné, abychom měli u nás podstatně vyšší vliv na chod fotbalu u nás, než máme teď. To je podle mě mnohem důležitější, než nějaké budování pozic v Evropě. Může to být smutným poučením z téhle situace, až budeme jen čumět na vychcané řešení toho kok... Svobody.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Nemá cenu Dušana Svobodu přeceňovat, natož démonizovat. Ten kluk ušatá - to málokdo ví - řediteloval Vulkánu Hràdek nad Nisou. To je ten podnik co vyráběl kondomy Primeros, nez J/T firmu stŕelila do Německa a bezprizorní Svoboda se ocitl ve Spartě...
Dušan Svoboda není v Česku moc oblíbený, není to bůhvíjaký manažer a je i špatný řečník. Jde za ním špatně vyjednaná smlouva s televizemi. Na UEFA nemá vliv vůbec. Pokud, jako historický funkcionář Sparty, bude doma či v zahraničí tlačit devátý tým ligy do LM a do Pohárů vůbec, zesměšní se. Doma uz po tom článku směšný je.
I Svobodovi dnes je už úplně jasné, ze Ligy se nedohrají. Olympiáda měla začít až koncem července a uz je letos u ledu. Svoboda hraje o peníze od pojišťoven. Tváří se, ze se bude hrát. Žádná levá pro Spartu mu nevyjde.
O tom co bude s letošní sezonou a co s podzimními Poháry, se fakticky rozhodne v největších ligách, kde jsou nejvetsi prachy a také největší ztráty. Podle mě, ačkoli si to zrovna Svoboda nedokáže predstavit, budou uznàny vysledky po polovinách soutěží a podle toho se bude i nasazovat do Pohárů. Hràčům a týmům se do historie zapîšou vsechny odehrané zápasy.
no, to je hodně optimistický komentář. nikdy nepochopím a nikdo mi nevysvětlí, proč - dáli pánbů - by se liga nemohla dohrát bez toho nadstavbového paskvilu.
Nevím no, srovnávat dohrání pár kol české ligy (navíc bez diváků), s monstrózním projektem, jakým jsou letní OH, jenž se připravují mnoho let dopředu, to asi nebude úplně správné přirovnání.
Kretinskeho propaganda a priprava pudicky pro Spartu se rozjela. Vsechny varianty, ktere nevyhovuji Sparte jsou udajne nesmyslne... Uz se to rozjizdi a bude to asi bohuzel o tom, ze silne pes mr... A to je v bafunarine urcite Sparta s Plzni. To, ze nam zrusi titul beru jako hotovou vec, ale ze nekoho napadne ten nesmysl s nasazovanim do poharu podle koeficientu, to je sila. To taky mimochodem meni pravidla za pochodu, tak to je taky nemyslitelne ze pane Svobodo?
Původní komentář: Kretinskeho propaganda a priprava pudicky pro Spartu se rozjela. Vsechny varianty, ktere nevyhovuji Sparte jsou udajne nesmyslne... Uz se to rozjizdi a bude to asi bohuzel o tom, ze silne pes mr... A to je v bafunarine urcite Sparta s Plzni. To, ze nam zrusi titul beru jsko hotovou vec, ale ze nekoho napadne ten nesmysl s nasazovanim do poharu pidle koeficientu, zo je sila. To taky mimochodem meni pravidla za pochodu, tak to je taky nemyslitelne pane Svobodo?. Skrýt původní komentář
A mimochodem jeho tak kategoricke "Nemůžeme měnit uprostřed hry schválená pravidla." Je usmevna veta. Situace je mimoradna a nejaka pravidla se proste budou muset zmenit. Jde o to aby to bylo ale, co nejspravedlivejsi reseni a ne aby to, co nejvic vyhovovalo Sparte pane Svobodo!!!
protože UEFA koeficient za posledních pět let používá pro nasazování do losovacích košů.... vzorek výkonnosti pěti let zpátky je celkem relevantní - každý kvalitní celek může mít jednu dvě špatné sezóny, které by neměly devalvovat komplexní hodnocení....
je tedy pro mě záhadou, že rudoši po třech katastrofálních vystoupení, kdy vždycky vypadly v prvním předkole, stále mají lepší koeficient než my, po třech účastech v základních skupinách.....
sparta z sezón 14/15 a 15/16 získala tolik bodů do koeficientu, co Slavia poslední tři sezóny včetně té letošní. V ostatních sezónách sice sparta vypadla brzo, ale získala nějaký bod, to se o Slavii říct nedá, když se do Evropy vrátila až v sezóně 16/17, kdy vypadla s Anderlechtem.
V příští sezóně se spartě bude odečítat 17b, plzni 3b a Slavii se nebude odečítat nic.
Pro Slavii je to do jisté míry daň za úspěch - totiž za postup do LM, kde jsme skončili jen se dvěma body. V loňské formě by těch bodů ve skupině EL bylo zřejmě o něco více než za LM (vč. čtyřbodové bonifikace), a to ani nemusím spekulovat o postupu ze skupiny EL.
Tak před vypadnutím s Anderlechtem jsme také nějaké ty bodíky získali - jeden za Tallin a jeden za Rio Ave... jenom to o půlbodu překonává zisku rudochů za poslední tři roky....
ta neměla ani jeden vítězný dvojzápas, bodík za domácí výhru nad Suboticou a půlbodík za domácí plichtu s Trabzonsporem..... jinak prohrála v Subotici, v Turecku a oba zápasy s CZ.......
Pokud se liga anuluje, nepřijdeme jen o pravděpodobný titul a druhou hvězdu na dresu. Zruší se komplet celá sezona, tudíž i výsledky, statistiky hráčů, vše... Přijdeme např. o výhru 3-0 na toaLetné, o rekordní bodový zisk a skore z podzimu, Koli o svoje čistá konta, kde útočí na rekord, Škoďák o góly, které ho přibližují do Klubu kanonýrů, Musa o svých prvních 9 ligových gólů atd. Hrozná představa.
Nejenom to.... statisticky přijdeme i o účast v základní skupině LM, o remízy na San siru a Camp Nou.... Béřa o gól Barce, Souček o dvě trefy...
Sice chápu, že zážitky nám nikdo nevezme, ale další generace ve statistikách tuhle část prostě nenajdou... podobně jako se nám nepočítá titul z podzimu 1948.... je sice k dispozici tabulka, ale kolonka "mistr" je proškrtnuta.... jinak bychom už dvě hvězdy na dresu měli od loňska....
A ten podzim 1948 celý zmizel ? Nebyly žádné výsledky? Nikdo nedal žádný gól? Neblbni a nepanikař - jenom nebude mistr a případně nikdo nepostoupí a nesestoupí ...
Jenomže tam to bylo dáno pred začátkem soutěže... že se odehraje jednokolový podzim a nebude se vyhlašovat mistr....
Teď padají spojení jako "anulování ročníku"; "budeme se tvářit, že se nic neodehrálo".... to hned člověka napadají různé věci....
Jenom tak mimochodem, když se přecházelo zpět na systém podzim jaro, tak se hrálo tříkolově... to by taky mohlo někoho napadnout... spojit rozehraný ročník s tím dalším.... :-)
Tak myslím, že ten super rudý nápad nasazovat týmy do pohárů podle koeficientů za posledních 5 let je jen vlhkým snem sparťana Svobody. Udělal jsem si malé srovnání aktuálních 5 nej lig, co by to udělalo. A už vidím takovou Chelsea, Inter Milán, Olympic Marseille, RB Lipsko a další týmy, jak pustí kvůli Spartě LM...
Anglie:
Tabulka:
1. přímý LM: Liverpool
2. přímý LM: Manchester City
3. přímý LM: Leicester
4. přímý LM: Chelsea
5. přímý EL: Manchester United
6. Wolwes (pokud vyřadí Manchester City)
Koeficienty:
1. Manchester City
2. Liverpool
3. Manchester United
4. Arsenal
5. Tottenham
6. Chelsea
-------------------------------
Španělsko
Tabulka
1. přímý LM: Barcelona
2. přímý LM: Real Madrid
3. přímý LM: Sevilla
4. přímý LM: Real Sociedad
5. přímý EL: Getafe
6. Kvalifikace EL: Atletico Madrid
Koeficienty:
1. Real Madrid
2. Atletico Madrid
3. Barcelona
4. Sevilla
5. Villarreal
6. Valencia
------------------------------
A tady ještě pořadí, pokud by se braly loňské koeficienty:
Anglie:
Tabulka:
1. přímý LM: Liverpool
2. přímý LM: Manchester City
3. přímý LM: Leicester
4. přímý LM: Chelsea
5. přímý EL: Manchester United
6. Wolwes (pokud vyřadí Manchester City)
Koeficienty:
1. Manchester City
2. Arsenal
3. Liverpool
4. Chelsea
5. Tottenham
6. Manchester United
Španělsko
Tabulka
1. přímý LM: Barcelona
2. přímý LM: Real Madrid
3. přímý LM: Sevilla
4. přímý LM: Real Sociedad
5. přímý EL: Getafe
6. Kvalifikace EL: Atletico Madrid
Koeficienty:
1. Real Madrid
2. Barcelona
3. Atletico Madrid
4. Sevilla
5. Villarreal
6. Atletico Bilbao
Jinej pohled. Paradoxně nám může pomoci UEFA, která chce posunout start příští sezóny, aby se ta stávající ligová mohla dohrát, klidně na úkor evropských soutěží, které se budou muset terminove přizpůsobit. Což je v kontrastu s tím českým respektive sparťanským plánem, sezónu zahodit a poslat acs do Evropy.
Svobodovo, resp. DK lobby zavrhnout diskuzi o zrušení nadstavby je jen aliby, proč sezónu pohřbít úplně. Je to odporný záměr jak využít pandemie lidského neštěstí ve prospěch Sparty.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Veškeré úvahy o dohrání soutěže nebo soutěží může zhatit jeden pozitivní test na COVID19 u hráče. Tím pádem by šlo celé mužstvo do karantény a znamenalo by to nemožnost dohrání. Pokud už by se třeba hrálo, pak by do karantény pravděpodobně museli i hráči soupeře, s kterými by se hrálo předtím. Můj názor je, že už se letošní sezóna nedohraje a velmi problematická bude i příští. Vidím to velmi pesimisticky. Jedinou šancí, jak hrát normálně je, že se brzy najde lék případně vakcína.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Když vezmeme celkový počet chyb, které uvádí Deník N. Nejvíce poškozeni v celkovém součtu rozhodnutí byli hráči Slavie. V jejich prospěch bylo špatně odpískáno třikrát a v neprospěch osmkrát. Nejvíce špatných rozhodnutí ve svůj neprospěch celkově ale zažila Sparta s devíti. Naopak Plzni bylo nesprávně přilepšeno hned v deseti případech. Zde je kompletní tabulka pro Fortuna ligu.
Tým Pro Proti Rozdíl
Bohemians 0 4 -4
Dukla 2 3 -1
Jablonec 3 3 0
Karviná 3 1 +2
Liberec 4 1 +3
Mladá Boleslav 5 4 -1
Olomouc 5 1 +4
Opava 1 4 -3
Ostrava 3 2 +1
Plzeň 10 3 +7
Příbram 0 0 0
Slavia 3 8 -5
Slovácko 5 4 +1
Sparta 5 9 -4
Teplice 3 1 +2
Zlín 0 4 -4
Zajímavé je i porovnání této statistiky s podzimem minulé sezóny, kdy komisi řídil Listkiewicz. Tehdy se rozdíly v počtu nesprávně posouzených situací pohybovaly od -3 do +3.
Zástupce Ligové fotbalové asociace Petr Mlsna po své nedávné rezignaci vyslovil jasný nesouhlas se směřováním komise rozhodčích pod Josefem Chovancem. Nelíbila se mu mnohá rozhodnutí komise hlavně v personální otázce, kdy se dle jeho slov vrací osoby s různými “škraloupy” z minulosti. Projevují se snad tyto změny i přímo v zápasech nejvyšší české fotbalové soutěže?
Zdroje: Komise rozhodčích, Deník N
CHYBY ROZHODČÍCHFAČRFC VIKTORIA PLZEŇJOZEF CHOVANECKOMISE ROZHODČÍCHPETR MLSNASK SLAVIA PRAHA
Sdílejte Facebook Twitter
DOPORUČUJEME
Kde je mu konec? Kapverdský záložník Nivaldo kdysi pobláznil celou republiku
Pamatujete na kapverdského záložníka Nivalda? Málokterý fanoušek českého fotbalu odpoví, že ne. Teplický šikula před několika lety bavil svým fotbalem celou ligu. Kde je mu konec? Kapverdský křídelník Nivaldo, celým jménem Nivaldo Alves Freitas Santos, přišel do Teplic v létě roku 2013. Postupem času se stal oporou týmu a v první sezoně odehrál 29 utkání, […] The post Kde je mu konec? Kapverdský záložník Nivaldo kdysi pobláznil celou republiku appeared first on Ruik.
Trenér Roman Skuhravý o nabídce ze Sparty: S Tomášem Rosickým jsme si v létě volali, klub bych se nebál převzít
Dva rozhovory se sportovním ředitelem Tomášem Rosickým absolvoval v létě Roman Skuhravý, trenér Dukly Praha, když Sparta hledala správného muže na lavičku. Nakonec dostal tříletou důvěru Václav Jílek. „Převzít Spartu bych se nebál,“ nezalekl by se Skuhravý výzvy. Nepřekvapilo vás trochu, že vás Sparta kontaktovala poté, co vaše Dukla z první ligy sestoupila? Když se […] The post Trenér Roman Skuhravý o nabídce ze Sparty: S Tomášem Rosickým jsme si v létě volali, klub bych se nebál převzít appeared first on Ruik.
Kde je mu konec? Breznaník v Liberci zářil a pomohl k titulu, jinde na výkony ze Slovanu nenavázal
Tvrdý, nesmlouvavý a drzý. Tak lze v krátkosti popsat Michala Breznaníka, který nebyl pro nikoho oblíbeným soupeřem. Po příchodu do České republiky si udělal skvělé jméno v dresu Slovanu Liberec, které však doteď lze považovat za jediné úspěšné. Kde je slovenskému rodákovi konec? V roce 2007 se naplno začala rozjíždět kariéra levonového univerzála, když z […] The post Kde je mu konec? Breznaník v Liberci zářil a pomohl k titulu, jinde na výkony ze Slovanu nenavázal appeared first on Ruik.
Kde je mu konec? Paixao ve Spartě zklamal, po odchodu střílí gól za gólem
Pamatujete si na Marca Paixaa? Do Sparty přišel jako vyhlášený střelec, v lize ale neskóroval a brzy se stěhoval o dům dál. Po odchodu ze Sparty opět září. Kde je mu konec? Portugalský útočník Marco Paixao je opravdový cestovatel. Ve své bohaté kariéře nastupoval za své kluby v Portugalsku, Španělsku, Skotsku, Íránu, Kypru, Polsku, České […] The post Kde je mu konec? Paixao ve Spartě zklamal, po odchodu střílí gól za gólem appeared first on Ruik.
ProstaXin: Zdarma doplněk stravy pro zdravou prostatu. Stop častému nočnímu močení
Zkuste zdarma ProstaXin. Bezpečný, přírodní a prokázaný doplněk stravy. Vyrobený v Norsku
Kde je mu konec? Kweuke byl ve Spartě za boha, kvůli mnoha zraněním kariéru přerušil
Pamatujete si na kamerunského obra Kweukeho? Svým fotbalovým umem bavil nejen sparťanské fanoušky, s týmem se ale loučil s červenou kartou. Kde je mu konec? Do Sparty přišel z Dunajské Stredy na začátku sezony 2010/11. A kamerunský hrot brzy ukázal, co v něm je. V lize nastoupil do 27 utkání a vstřelil 14 branek, odehrál […] The post Kde je mu konec? Kweuke byl ve Spartě za boha, kvůli mnoha zraněním kariéru přerušil appeared first on Ruik.
Seznam Doporučuje
8 KOMENTÁŘE
Milan Šmid 9.2.2019 V 13:31
Když tomu všemu velí super prezident a bývalý estebák Berbr !!!Tak co se tomu divíte ??Toho se všichni boji jak za Německa Adolfa !!!Že by toho tolik věděl
Odpověď
Zdeněk 9.2.2019 V 17:31
Je to holt darebák
Odpověď
Petr 9.2.2019 V 21:33
Zázrak jménem Plzeň
Odpověď
883ccm 9.2.2019 V 21:54
A co jiného jsme mohli čekat? Nejodpornější fotbalový klub s arogantním trenérem, ochlasty a fetkami na hřišti a krajně nesympatickým pleŠádkem ve vedení! Jeden “charakter” vedle druhého. Prostě hnus.
Odpověď
jarda 10.2.2019 V 8:56
Nevím jak pisatel článku došel k počtu chyb u jednotlivých mužstev. Když spočítám chyby pro/proti tak mi vychází číslo něco přes 100. V článku se píše o 36 chybách, to prostě nějak nesedí.
Odpověď
Matěj Karger 10.2.2019 V 9:32
Ano, tam jsem se špatně vyjádřil. Těch 36 chyb přiznala a prošetřila komise rozhodčích. Ta tabulka uvádí hodnoty převzané z Deníku N, které zahrnují i neprošetřené chyby. (aktualizováno) Jinak jich není dohromady více než sto, jelikož chyba proti jednomu týmu je zároveň chyba ve prospěch týmu druhého.
Odpověď
883ccm 12.2.2019 V 8:21
A pak že Čovanek pomáhá Spartě… Ani omylem, je to Plíseňský Trójský kůň. Jen nevím, do jaké míry je zaplacený paznechtem Berbrem nebo je tak hloupý, že to neprohlédl.
Odpověď
jarda f 5.3.2019 V 8:52
ono to není tak úplně jednoznačné.Protože byly některé věci,které naopak komise rozhodčích přikryla jako správné či je neřešila vůbec,přestože to byly zjevné závažné chyby.Takže ono to opět bude ve skutečnosti malinko jinak.V každém případě za Poláka jsem měl v Komisi rozhodčích důvěru,nyní je Komise rozhodčích krajně neobjektivní
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Myslím, že příští ročník evropských pohárů se neuskuteční. Do začátku kvalifikací, které by měly proběhnout v srpnu totiž pandemie ve všech členských zemí UEFA zdaleka neskončí, některé země budou mít stále ještě uzavřené hranice a těžko pojede třeba Jablonec do Běloruska, Kazachstánu nebo Francie.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Pokud by se liga nedhrála, tak bych souhlasil s tím, ať se neuděluje titul. Na druhou stranu si ani nemyslím, aby ty zápasy, které se odehrály, byly jen tak hozeny do koše. Ty zápasy byly normálně regulérně odpracované ze strany trenérů, hráčů i funkcionářů a mají svou sportovní hodnotu. Za účelem zachování této sportovní hodnoty bych do evropských pohárů nasadil kluby podle stávající tabulky, pokud by se už nemělo v lize pokračovat.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Komentáře (71)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
wymaz před 5 lety 30.03.2020 14:37 |Zajímavé, že jediná varianta, která není možná, je ta, co nevyhovuje Spartě. .-)
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Ondráš před 5 lety 30.03.2020 14:47 |Jako to by byl gól, kdyby šla aktuálně devátá spartička do posledního předkola LM z 1 místa (v posledním ukončeném ročníku 2019 měla nejvyšší koeficient), zatímco my s naším aktuálním koeficientem se třepali v předkole EL. To je tak špatně napsanej scénář, že to tak určitě dopadne:D Že se liga nedohraje je dost reálný a nasazení podle koeficientů je prostě jedna z variant UEFA (i když možná až druhá v pořadí).
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
carevitchando před 5 lety 30.03.2020 15:30 |Mám pocit, že tuhle šaškárnu se spartou v LM by kromě Svobody neskousl žádnej sparťan...
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Ondráš před 5 lety 30.03.2020 16:19 |Tak to jsi naivní:) By se řezali smíchy ještě rok. No snad tahle varianta nevyhraje.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Tadeáš_Janků před 5 lety 30.03.2020 16:18 |Tomuhle bych moc nevěřil. Já tady očekávám nějaké centrální řešení od UEFY na nasazování do pohárů a podle koeficientů to určitě dělat nebudou, protože ve světě by to způsobilo ještě větší kraviny než Sparta krok od Ligy mistrů. Konkrétně třeba Lipsko bez pohárů a o udržení hrající Fiorentina v Lize mistrů.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Ondráš před 5 lety 30.03.2020 16:23 |Centrální řešení od UEFA bude téměř jistě a tahle varianta s koeficienty je jen jedna z možností. Logiku nedává ani jedno řešení, ale nasazování podle loňského umístění mi osobně dává asi největší smysl. Ale co vymyslí kucí z UEFA těžko říct, lobbing tam bude hrát v tu chvíli asi velkou roli.
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2020 16:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Centrální řešení od UEFA bude téměř jistě a tahle varianta s koeficienty je jen jedna z možností. Logiku nedává ani jedno řešení, ale nasazování podle loňského umístění mi osobně dává asi největší smysl. Ale co vymyslí kucí z EUFA těžko říct, lobbing tam bude hrát v tu chvíli asi velkou roli. .
Skrýt původní komentář
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 10:19 |Hele, a to, že nasazení podle koeficientů je prostě jedna z variant UEFA si slyšel kde? Já to slyšel jen od Svobody. Ona to někde avizoval i UEFA, že o tomhle nesmyslu vůbec uvažuje?
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Dobi před 5 lety 30.03.2020 22:41 |Mně je to žel jasné - LFA to je Dušan Svoboda a sudí, to je Jožo Chovaněc... A ti jsou schopni třeba vyhlásit, že mistrem bude mižstvo, které má nejblíž tramvajovou zastávku... Eden je o kousek dál než toaLetná... Já už věřím všemu!!! Veškeré sparťanské špíně...
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
wimpy před 5 lety 30.03.2020 22:42 |To by asi klokan zajásal. :-)
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Alky (přítel SN) před 5 lety 30.03.2020 14:58 |Z mého pohledu jsou jen dvě možnosti. Buď se chovat tak, že se tenhle ročník vůbec nehrál, nebo ho jakkoliv dohrát.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
kjandourek (admin) před 5 lety 30.03.2020 15:16 |To ale je ale jenom první rozhodovací proces.... obě varianty nabízí několik možností jak s tím naložit:
1. Budeme se chovat, že se tenhle ročník vůbec nehrál.. tzn. nevyhlásíme mistra, nikdo nedostane pohár, nikdo nesestoupí, nikdo nepostoupí... a dál? Kdo půjde na podzim do pohárů? Liga se tedy "nehrála", takže nasadíme do pohárů podle loňského pořadí? Nebo podle koeficientů? Co je spravedlivější? Podle loňského pořadí už se jednou nasazovalo... koeficienty zase nezobrazují aktuální stavy celků....
2. Dohrajeme... Jak? Svoboda se tváří, že se nedá ročník dohrát bez nadstavby, protože by se "změnila pravidla uprostřed soutěže".... Já osobně si to nemyslím - dohrál bych základní část a podle toho vyhlásil mistra, sestupující a pohárové účastníky - bylo by to pro všechny stejné...
A teď dál - něco co nás nezajímá, ale je třeba to řešit: MOL cup.... Dohrát? Vítěz jde do EL, takže bychom měli, ale jak? Když bude málo času, tak týmy v semifinále a následném finále budou mít o dva zápasy víc než zbytek ligy, což v nadupaném programu může hrát roli....
Těch otázek je daleko více, než že by byly jenom dvě možnosti....
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2020 15:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To ale je ale jenom první rozhodovací rozhodovací proces.... obě varianty nabízí několik možností jak s tím naložit:
1. Budeme se chovat, že se tenhle ročník vůbec nehrál.. tzn. nevyhlásíme mistra, nikdo nedostane pohár, nikdo nesestoupí, nikdo nepostoupí... a dál? Kdo půjde na podzim do pohárů? Liga se tedy "nehrála", takže nasadíme do pohárů podle loňského pořadí? Nebo podle koeficientů? Co je spravedlivější? Podle loňského pořadí už se jednou nasazovalo... koeficienty zase nezobrazují aktuální stavy celků....
2. Dohrajeme... Jak? Svoboda se tváří, že se nedá ročník dohrát bez nadstavby, protože by se "změnila pravidla uprostřed soutěže".... Já osobně si to nemyslím - dohrál bych základní část a podle toho vyhlásil mistra, sestupující a pohárové účastníky - bylo by to pro všechny stejné...
A teď dál - něco co nás nezajímá, ale je třeba to řešit: MOL cup.... Dohrát? Vítěz jde do EL, takže bychom měli, ale jak? Když bude málo času, tak týmy v semifinále a následném finále budou mít o dva zápasy víc než zbytek ligy, což v nadupaném programu může hrát roli....
Těch otázek je daleko více, než že by byly jenom dvě možnosti.....
Skrýt původní komentář
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
witty13 před 5 lety 30.03.2020 16:27 |K bodu 2. Samozrejme ze nejrealnejsi a nejjednodusi je odpiskat nadstavbu. To ze to nechce Svoboda je vec jasna. To o neregulernosti je naprosta hloupost. Ligu ridi LFA, ta stanovuje format, terminovou listinu a obecna pravidla. Pokud se sejde LFA, a jednomyslne se shodne ze se nebude hrat nadstavba, aby se zvladlo dohrat ligu s platnymi smlouvami do koce cervna, coz je velmi realne, samotny cerven by na to stacil, tak nebude porusena regulernost, protoze se shodli vsichni, a meli k tomu duvody, ktere se nedali predpokladat. Takze pokud to nenapadne nekdo zevnitr LFA, kdo se predtim vyjadri kladne, tak to za me napadnutelne neni. Format triceti kol je historicky provereny, takze se ani nesahne k zadne neoverene novote (coz je mimochodem prave ta nadstavba).
Jedine, co by mohl byt problem jsou sponzori a majitele vysilacich prav, ale ti by meli mit ve smlouvach na takoveto veci jasne vymezene odstavce. Ovsem mohli by napadnout, ze se ve finale liga dohrala, ale jinak. Nadruhou stranu, to neposkozuje regulernost souteze, ale spise omezuje financni zajmy zucastnenych, coz ma sve reseni.
Ale Svoboda a Sparta si zase prosadi sve - bude i na Uefe tvrde tlacit nasazeni dle koeficientu
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
honzah (přítel SN) před 5 lety 30.03.2020 18:29 |Hezky zargumentováno, s tou regulérností změn. Je ale dost velká otázka, zda se najde ta jednomyslná, anebo aspoň dvoutřetinová shoda. Neznám ty stanovy.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Alky (přítel SN) před 5 lety 30.03.2020 19:08 |1. Pokud se budeme chovat tak, že se tento ročník nehrál, je jasný i následující postup. Nasazení do pohárů stejně jako vloni. Do pohárů se přece nenasazuje podle koeficientů, ale podle umístění v lize (sparta to jistě vidí obráceně). Ano, už se nasazovalo podle loňského pořadí, ale nedohrálo. Takže pokud neexistuje možnost dohrání, je jediná legitimní možnost (z logického, nikoliv právního hlediska), sehrát to znova.
2. Dohrát ligu i s nástavbou - ať už s diváky či bez nich. I když by to pro nás mělo být výhodné, nemám rád nadstavbu, ale dohrát jen odvety mi nepřijde správné z důvodu, že by se pravidla měnila během hry, což považuju za podraz. Pokud si to ovšem LFA odsouhlasí (tady bych trval na jednomyslném schválení-jinak zamítnout), je to jejich věc.
Pokud se dohraje sezóna, dohrál bych i MOL cup, nebo naopak. A že některé týmy budou mít víc zápasů než jiné? Bylo by to tak i v případě řádného průběhu sezóny. Naši hráči také hráli na podzim téměř dvojnásobek zápasů než většina ligy a regulérnost nikdo nezpochybňoval.
Je tu samozřejmě i možnost, že se např. naše liga dohraje, ale některé další ne. Nebo se ročníky v jednotlivých zemích protáhnou tak, že nepůjde rozehrát dle dřívějších zvyklostí sezónu 2020/21. Co pak? Pro nasazování do pohárů si pak pravidla určí UEFA (její soutěže-s tím těžko něco zmůžeme), ale ČR bude mít vítěze poháru i ligy.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
první rytíř před 5 lety 30.03.2020 15:41 |Toho pana Svobodu chápu, i jemu jde v první řadě o peníze. Na druhou stranu jsou ty jeho nápady naprosto hloupé a argumenty proč něco nepřipadá do úvahy přímo bláznivé a pro Slavii naprosto nepřijatelné. Doufám, že o konečném řešení nebude rozhodovat jen tento muž, ale představitelé všech profesionálních klubů. Brát do úvahy všelijaké ty smlouvy jako televizní práva a podobně je prostě neexistující, jednoznačně zde působí nepředvídatelné skutečnosti a to, jak se kluby domluví se svými hráči je jen a jen na nich!
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
kalex před 5 lety 30.03.2020 22:30 |Jako já fakt věřím tomu, že kokoti jsou schopní takto smýšlet. No ale za toto by je musel ochcat i dědek na Julisce z nejvyššího patra. To by si podle mně nelajzli. Smýšlet tak můžou, ale v praxi by se kurevsky odsoudili k těžké nenávisti odevšad.
No cirkus bude! Né, že né.
A je fakt zajímavé tohoto vizionáře číst, co jako jde a nebo jak to zase ohnout tím SVATÝM směrem. A ty jeho kecy, jak to bude v mínusu,... Tak to kokot taky neměl prodat pod cenou.
řeknu jedno po přečtení
ColinSKS před 5 lety 30.03.2020 16:52 |Svoboda je debil. a klidně mi dejte kartu.
Re: řeknu jedno po přečtení
honzah (přítel SN) před 5 lety 30.03.2020 18:35 |Teď ti dá palec dolů každý čtenář webu, který má příjmení Svoboda, bacha na to.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Monarchie před 5 lety 30.03.2020 17:00 |Vyjádření pana Dušana Svobody, bych na místě naší milované Slavie, nebral vůbec na lehkou váhu. Je to druhý muž Sparty a mám takový dojem, že už soudruzi na Letné rozhodli a budeme se ještě divit, pokud se letošní roční regulérně nedohraje.
LFA a její složení, nám vůbec nevyhovuje.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
honzah (přítel SN) před 5 lety 30.03.2020 18:25 |Osobně se domnívám, že zprovoznění ligy může nastat daleko dříve než zprovoznění europohárů, takže na těch 11 kol + pohár + baráže bude dost času. S tím, že se jaksi bude hrát sezóna na 3 třetiny a s dvojím přípravným/přestupním obdobím (finanční situace klubů na nějaké obří přestupy stejně nebude).
Protože ligu v podstatě můžeme odstartovat v okamžiku, kdy vedení státu povolí akce do 100 lidí, byť samozřejmě bude mrzuté, že bez diváků. (Nebo třeba v okamžiku, kdy se přijme kompromis na devítinu stadionu, aby se v hledišti držely odstupy.)
Jenže přelety na poháry - v okamžiku, kdy ve většině Evropy epidemie poleví, ale všichni se budou štítit Británie, kde ta nemoc poběží naplno ... přelety se budou povolovat jako poslední, vyjma případu, že by to v celé Evropě opadalo souběžně. I Němci budou mít asi volnější průběh epidemie, protože jim to jejich nemocnice pokryjí.
(Nebo naopak, my opatrní se budeme s cyklickými opatřeními dva roky potýkat a Němci s Brity budou mít již na podzim odstonáno a protilátky.)
Ryze termínově tedy bude na dohrání lig asi času habaděj, ale v českých podmínkách je určitě legitimní otázka přístupu diváků (protože v přenosech bez atmosféry tady žádné peníze stejně nejsou). Nakonec stejně rozhodne scénář přijatý v 5 - 6 větších ligách, který ostatní okopírují. V tomto týdnu tedy sledujme, na čem se usnesou kluby v Anglii.
Jinak by se mi líbilo, kdyby Jarda Tvrdík přivezl z Číny nějaké testy na protilátky a ten, kdo by je měl již vytvořeny (promořil se) by dostal nějakou speciální permici na závěr sezóny, takže ti imunní by se již mohli na Tribuně Sever shlukovat do klasického kotle :-)
Pri anulaci rocniku se nebudou ani pocitat vysledky a osobni statistiky ?
Mike před 5 lety 30.03.2020 20:12 |Pokud bude rocnik anulovan, nebudou se pocitat vubec zadne vysledky do historicke statistiky klubu, ani osobni statistiky,napriklad pocty branek jednotlivym hracum ? To by Milan byl v nasi lize minus 5 branek.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
asanin před 5 lety 30.03.2020 20:59 |Ještě mě napadla jedna myšlenka, která je sice hodně převratná a nevím jestli reálná, každopádně by vyřešila vše a do budoucna změnila formát lig... Pokud by se celá Evropa shodla, že se prostě fotbal hrát na národní a hlavně na mezinárodní úrovni nyní nedá (zavřené hranice, nechuť cestovat k zápasům do Itálie, Španělska atd.), může k dohrání všech lig a evropských pohárů této sezony sloužit celý podzim... Vše by se dohrálo, včetně evropských pohárů... Nové sezony by poté začaly třeba v únoru či březnu 2021 a hrálo by se až do listopadu... Prostě by se formát podzim-jaro změnil na jaro - podzim... Lidé by na fotbal chodili v nejhezčí období roku a ne v mrazech... Pokud by na toto najela celá Evropa, neměl by s tím být problém... Každá liga by pak měla přestávku v zimě... Ano jsou tam problémy tipu kdy pořádat EURO, nebo MS, ale určitě to jsou řešitelné problémy... Ano bylo by to převratné, ale bylo by to řešení...
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Dobi před 5 lety 30.03.2020 22:30 |No, Bělorusové a snad i Rusové tak hrají, u nás to platilo po Únoru do roku 1957. Kvůli Evropě jsme se přizpůsobili... Co je kleší??? Čert ví!!!
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
honzah (přítel SN) před 5 lety 01.04.2020 12:51 |Přesněji řečeno, opačný systém jaro - podzim byl nejprve v chladných částech Evropy, tj. v SSSR a Skandidávii.
Československo to v roce 1948 přijalo kvůli předpodělanosti ze sovětského vzoru, ačkoliv klimatické důvody pro to nebyly. Ale za nějaký čas jsme se vrátili zpět k podzim - jaro.
Po rozpadu SSSR si ponechali systém jaro - podzim Rusko a Bělorusko, zatímco jižnější Ukrajina šla s většinou Evropy. Nakonec k dorovnání sáhlo (nedávno) i Rusko, které hrálo jednu dorovnávací sezónu jaro - podzim - jaro (čímž nebyl problém s přiléháním k postupu do pohárů, naopak). Takže teď je systém jaro - podzim už jen v Bělorusku a Skandidávii.
Ve světle nakynutí termínové listiny za posledních 20 let je ovšem načase otevřít diskusi, zda by teď nebylo jaro - podzim vhodnější. Současný epidemický problém se dá s takovou změnou spojit, ale neměl by ji natrvalo určovat.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
wimpy před 5 lety 30.03.2020 22:39 |Oslavy titulu v prosinci...
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Fačín před 5 lety 03.04.2020 16:44 |Oslavy jsou dobrý kdykoliv:)
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Martin 58 před 5 lety 31.03.2020 14:26 |Já si dlouhodobě myslím, že evropský fotbal zaspal v jistém smyslu vývoj, když nechává kulminovat všechny soutěže prakticky na začátku léta, když se během května odehrají poslední zápasy národních lig a pohárů, mezitím vrcholí Liga mistrů a Evropská liga a na to se připlácne ME nebo MS.
Často pak vidíme souboje taktizujících celků, které spíše v souběhu s dobrým vývojem zápasu šetří síly na zápasy další. Fotbalisté hrající naplno dvakrát v týdnu, dnes již prakticky i přes zimu, jsou unavení (viděl jsem spoustu posledních zápasů Liverpoolu, a zejména v Anglické lize byl zjevně vyšťavený, a to už teď, takže například Součkův Wast Ham tam měl vyhrát) a ve finální části sezóny už často nepodávají špičkové výkony.
Často jsme přesycení i my diváci, kteří ani nestačíme vstřebat dojmy z posledního zápasu a už táhnem na další, vzpomeňte loňské jaro s ligou, nadstavbou, českým pohárem a Evropskou ligou.
Podle mého názoru by se měl především obrátit systém evropských pohárů, které by mohly začínat na jaře. Nejsilnější celky by nemusely obětovat v kvalifikačních zápasech všechny zbývající síly, co jim zbyly ze soubojů o tituly, finalové části by se pak odehrávaly v říjnu či listopadu, kdy mají mužstva často nejlepší formu.
ME a MS by se odehrávalo v tradičních termínech a myslím, že by to uvítaly i velké společnosti platící fotbal reklamou a platbami za vysílací práva. Kvalitní fotbal by tak byl rozložen, pro potěchu diváka, do celého roku.
Vím, že se tyhle věci plánují s víceletým předstihem, ale jak vidíme, v případě mimořádných událostí přestávají pravidla platit raz dva.
Letošek se svým zpožděním všeho se pro to nabízí, co se evropských pohárů týká, jak udělaný. Dohrát ligy a na podzim poháry....pokud ovšem světová situace dovolí..
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
bububu (přítel SN) před 5 lety 02.04.2020 11:05 |To je docela zajímavý nápad. A není bezprecedentní, stejným způsobem (tedy jaro-podzim) se hraje kupříkladu jihoamerická obdoba Ligy mistrů - Copa Libertadores.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Dennis před 5 lety 30.03.2020 23:41 |S ohledem na to, kdo u nás fotbal řídí, se bohužel obávám toho nejhoršího. Naznačuje to už vyslaný signál, že zrušit nadstavbu není varianta, která by přicházela v úvahu. Proč sakra ne? Doteď se desítky let hrálo na 30 kol a bylo to v pohodě. Teď tu jeden rok byla nadstavba, je to novinka, která se prostě s ohledem na momentální situaci může tento rok mimořádně zase vypustit, beztak je na seriózní debatu, jestli by se v tomhle experimentu vůbec mělo pokračovat. Já mám silné pochybnosti, jestli to opravdu splnilo to, co se od toho očekávalo. Zrušit nadstavbu a pokusit se nějak dohrát základní část je nejlogičtější varianta. Určitě lepší, než zahodit 24 kol. Jenže bohužel tady rozhodne to, že rudoši jsou až devátí a to se jaksi nehodí do krámu. Budou to tlačit přes ten koeficient, aby se jak na druhým břehu, tak i v Plzni dostali před nás, a pokud to bude jen na nich, tak se to těm šmejdům bohužel povede... Modlím se, aby do všeho zasáhla UEFA (ano, tak UEFA MAFIA) a dala nějaký jednotný postup napříč ligami. Jinak se tady dočkáme pěkné levárny.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Dennis před 5 lety 30.03.2020 23:50 |Jo a ještě bych doplnil. Když nás rozhodčí řezali s Dynamem v předkole, tak se mluvilo o tom, jak potřebujeme posílit pozice v Evropě (myslím mimo hřiště), aby se nám to nestávalo. Ale my potřebujeme především vyřešit situaci u nás, je do budoucna naprosto nutné, abychom měli u nás podstatně vyšší vliv na chod fotbalu u nás, než máme teď. To je podle mě mnohem důležitější, než nějaké budování pozic v Evropě. Může to být smutným poučením z téhle situace, až budeme jen čumět na vychcané řešení toho kok... Svobody.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
bongor před 5 lety 31.03.2020 20:16 |Splnilo to ,co mělo.Spříznění sudí si přišli na hezký prachy,třeba Jihlava by mohla vyprávět.
Dušan Svoboda
Cross před 5 lety 31.03.2020 00:21 |Nemá cenu Dušana Svobodu přeceňovat, natož démonizovat. Ten kluk ušatá - to málokdo ví - řediteloval Vulkánu Hràdek nad Nisou. To je ten podnik co vyráběl kondomy Primeros, nez J/T firmu stŕelila do Německa a bezprizorní Svoboda se ocitl ve Spartě...
Dušan Svoboda není v Česku moc oblíbený, není to bůhvíjaký manažer a je i špatný řečník. Jde za ním špatně vyjednaná smlouva s televizemi. Na UEFA nemá vliv vůbec. Pokud, jako historický funkcionář Sparty, bude doma či v zahraničí tlačit devátý tým ligy do LM a do Pohárů vůbec, zesměšní se. Doma uz po tom článku směšný je.
I Svobodovi dnes je už úplně jasné, ze Ligy se nedohrají. Olympiáda měla začít až koncem července a uz je letos u ledu. Svoboda hraje o peníze od pojišťoven. Tváří se, ze se bude hrát. Žádná levá pro Spartu mu nevyjde.
O tom co bude s letošní sezonou a co s podzimními Poháry, se fakticky rozhodne v největších ligách, kde jsou nejvetsi prachy a také největší ztráty. Podle mě, ačkoli si to zrovna Svoboda nedokáže predstavit, budou uznàny vysledky po polovinách soutěží a podle toho se bude i nasazovat do Pohárů. Hràčům a týmům se do historie zapîšou vsechny odehrané zápasy.
Re: Dušan Svoboda
ColinSKS před 5 lety 31.03.2020 06:42 |no, to je hodně optimistický komentář. nikdy nepochopím a nikdo mi nevysvětlí, proč - dáli pánbů - by se liga nemohla dohrát bez toho nadstavbového paskvilu.
Re: Dušan Svoboda
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 07:40 |Na to je uplne jednoducha odpoved: ptotoze to nevyhovuje Sparte...
Re: Dušan Svoboda
o5aradecek před 5 lety 31.03.2020 10:52 |Nevím no, srovnávat dohrání pár kol české ligy (navíc bez diváků), s monstrózním projektem, jakým jsou letní OH, jenž se připravují mnoho let dopředu, to asi nebude úplně správné přirovnání.
Re: Dušan Svoboda
Papol před 5 lety 31.03.2020 11:20 |A nejen kondomy, ale také operační rukavice, domácí rukavice a další....Ty operační by se teď hodily...
Propaganda
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 07:34 |Kretinskeho propaganda a priprava pudicky pro Spartu se rozjela. Vsechny varianty, ktere nevyhovuji Sparte jsou udajne nesmyslne... Uz se to rozjizdi a bude to asi bohuzel o tom, ze silne pes mr... A to je v bafunarine urcite Sparta s Plzni. To, ze nam zrusi titul beru jako hotovou vec, ale ze nekoho napadne ten nesmysl s nasazovanim do poharu podle koeficientu, to je sila. To taky mimochodem meni pravidla za pochodu, tak to je taky nemyslitelne ze pane Svobodo?
Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2020 07:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kretinskeho propaganda a priprava pudicky pro Spartu se rozjela. Vsechny varianty, ktere nevyhovuji Sparte jsou udajne nesmyslne... Uz se to rozjizdi a bude to asi bohuzel o tom, ze silne pes mr... A to je v bafunarine urcite Sparta s Plzni. To, ze nam zrusi titul beru jsko hotovou vec, ale ze nekoho napadne ten nesmysl s nasazovanim do poharu pidle koeficientu, zo je sila. To taky mimochodem meni pravidla za pochodu, tak to je taky nemyslitelne pane Svobodo?.
Skrýt původní komentář
Re: Propaganda
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 07:37 |A mimochodem jeho tak kategoricke "Nemůžeme měnit uprostřed hry schválená pravidla." Je usmevna veta. Situace je mimoradna a nejaka pravidla se proste budou muset zmenit. Jde o to aby to bylo ale, co nejspravedlivejsi reseni a ne aby to, co nejvic vyhovovalo Sparte pane Svobodo!!!
Re: Propaganda
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 07:42 |A kdyby se melo nasazovat podle koeficientu z poharu, tak proc za poslednich 5 let. Logictejsi by uz tedy bylo za tento rocnik...
Re: Propaganda
kjandourek (admin) před 5 lety 31.03.2020 10:39 |protože UEFA koeficient za posledních pět let používá pro nasazování do losovacích košů.... vzorek výkonnosti pěti let zpátky je celkem relevantní - každý kvalitní celek může mít jednu dvě špatné sezóny, které by neměly devalvovat komplexní hodnocení....
je tedy pro mě záhadou, že rudoši po třech katastrofálních vystoupení, kdy vždycky vypadly v prvním předkole, stále mají lepší koeficient než my, po třech účastech v základních skupinách.....
Re: Propaganda
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 11:52 |sparta z sezón 14/15 a 15/16 získala tolik bodů do koeficientu, co Slavia poslední tři sezóny včetně té letošní. V ostatních sezónách sice sparta vypadla brzo, ale získala nějaký bod, to se o Slavii říct nedá, když se do Evropy vrátila až v sezóně 16/17, kdy vypadla s Anderlechtem.
V příští sezóně se spartě bude odečítat 17b, plzni 3b a Slavii se nebude odečítat nic.
Re: Propaganda
padre před 5 lety 31.03.2020 12:09 |Pro Slavii je to do jisté míry daň za úspěch - totiž za postup do LM, kde jsme skončili jen se dvěma body. V loňské formě by těch bodů ve skupině EL bylo zřejmě o něco více než za LM (vč. čtyřbodové bonifikace), a to ani nemusím spekulovat o postupu ze skupiny EL.
Re: Propaganda
kjandourek (admin) před 5 lety 31.03.2020 12:21 |Tak před vypadnutím s Anderlechtem jsme také nějaké ty bodíky získali - jeden za Tallin a jeden za Rio Ave... jenom to o půlbodu překonává zisku rudochů za poslední tři roky....
ta neměla ani jeden vítězný dvojzápas, bodík za domácí výhru nad Suboticou a půlbodík za domácí plichtu s Trabzonsporem..... jinak prohrála v Subotici, v Turecku a oba zápasy s CZ.......
Holt nám chybí ten jeden rok
Re: Propaganda
o5aradecek před 5 lety 31.03.2020 10:10 |Pokud se liga anuluje, nepřijdeme jen o pravděpodobný titul a druhou hvězdu na dresu. Zruší se komplet celá sezona, tudíž i výsledky, statistiky hráčů, vše... Přijdeme např. o výhru 3-0 na toaLetné, o rekordní bodový zisk a skore z podzimu, Koli o svoje čistá konta, kde útočí na rekord, Škoďák o góly, které ho přibližují do Klubu kanonýrů, Musa o svých prvních 9 ligových gólů atd. Hrozná představa.
Re: Propaganda
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 10:20 |No nevím. Jen by se nevyhlásil vítěz, ale ty statistiky by se rušit nemusely. Určitě ne ty osobní.
Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2020 10:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No nevím. Jen by se nevyhlásil vítěz, ale ty statistiky by se rušit nemuseli. Určitě ne ty osobní..
Skrýt původní komentář
Re: Propaganda
kjandourek (admin) před 5 lety 31.03.2020 10:35 |Nejenom to.... statisticky přijdeme i o účast v základní skupině LM, o remízy na San siru a Camp Nou.... Béřa o gól Barce, Souček o dvě trefy...
Sice chápu, že zážitky nám nikdo nevezme, ale další generace ve statistikách tuhle část prostě nenajdou... podobně jako se nám nepočítá titul z podzimu 1948.... je sice k dispozici tabulka, ale kolonka "mistr" je proškrtnuta.... jinak bychom už dvě hvězdy na dresu měli od loňska....
Re: Propaganda
o5aradecek před 5 lety 31.03.2020 10:49 |Přesně tohle mám na mysli, to historické hledisko. Jestli to půjde, tak prostě dohrát!
Re: Propaganda
Karel13 před 5 lety 31.03.2020 17:31 |A ten podzim 1948 celý zmizel ? Nebyly žádné výsledky? Nikdo nedal žádný gól? Neblbni a nepanikař - jenom nebude mistr a případně nikdo nepostoupí a nesestoupí ...
Re: Propaganda
kjandourek (admin) před 5 lety 31.03.2020 21:02 |Jenomže tam to bylo dáno pred začátkem soutěže... že se odehraje jednokolový podzim a nebude se vyhlašovat mistr....
Teď padají spojení jako "anulování ročníku"; "budeme se tvářit, že se nic neodehrálo".... to hned člověka napadají různé věci....
Jenom tak mimochodem, když se přecházelo zpět na systém podzim jaro, tak se hrálo tříkolově... to by taky mohlo někoho napadnout... spojit rozehraný ročník s tím dalším.... :-)
Re: Propaganda
Papol před 5 lety 31.03.2020 11:39 |Mě by zajímalo, zda prezentuje své osobní názory, anebo názory LFA jako celku....
Re: Propaganda
kalex před 5 lety 31.03.2020 12:36 |Sparty, samozřejmě.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 10:01 |Tak myslím, že ten super rudý nápad nasazovat týmy do pohárů podle koeficientů za posledních 5 let je jen vlhkým snem sparťana Svobody. Udělal jsem si malé srovnání aktuálních 5 nej lig, co by to udělalo. A už vidím takovou Chelsea, Inter Milán, Olympic Marseille, RB Lipsko a další týmy, jak pustí kvůli Spartě LM...
Anglie:
Tabulka:
1. přímý LM: Liverpool
2. přímý LM: Manchester City
3. přímý LM: Leicester
4. přímý LM: Chelsea
5. přímý EL: Manchester United
6. Wolwes (pokud vyřadí Manchester City)
Koeficienty:
1. Manchester City
2. Liverpool
3. Manchester United
4. Arsenal
5. Tottenham
6. Chelsea
-------------------------------
Španělsko
Tabulka
1. přímý LM: Barcelona
2. přímý LM: Real Madrid
3. přímý LM: Sevilla
4. přímý LM: Real Sociedad
5. přímý EL: Getafe
6. Kvalifikace EL: Atletico Madrid
Koeficienty:
1. Real Madrid
2. Atletico Madrid
3. Barcelona
4. Sevilla
5. Villarreal
6. Valencia
------------------------------
Německo
Tabulka:
1. přímý LM: Bayern
2. přímý LM: Dortmund
3. přímý LM: RB Lipsko
4. přímý LM: Mönchengladbach
5. přímý EL: Leverkusen
6. Kvalifikace EL: Schalke
Koeficienty:
1. Bayern
2. Dortmund
3. Leverkusen
4. Schalke
5. RB Lipsko
6. Wolfsburg
-----------------------------
Itálie:
Tabulka:
1. přímý LM: Juventus
2. přímý LM: Lazio
3. přímý LM: Inter
4. přímý LM: Atalanta
5. přímý EL: AS Řím
6. Kvalifikace EL: Neapol
Koeficienty:
1. Juventus
2. AS Řím
3. Neapol
4. Lazio
5. Atalanta
6. Inter
-----------------------------
Francie
Tabulka:
1. přímý LM: PSG
2. přímý LM: Marseille
3. kvalifikace LM: Rennes
4. přímý EL: Lille
Koeficienty:
1. PSG
2. Lyon
3. Monaco
4. Marseille
Zdroj:
Livesport - tabulky a nasazování
www.coen.wz.cz - aktuální koeficienty
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 31.03.2020 10:15 |A tady ještě pořadí, pokud by se braly loňské koeficienty:
Anglie:
Tabulka:
1. přímý LM: Liverpool
2. přímý LM: Manchester City
3. přímý LM: Leicester
4. přímý LM: Chelsea
5. přímý EL: Manchester United
6. Wolwes (pokud vyřadí Manchester City)
Koeficienty:
1. Manchester City
2. Arsenal
3. Liverpool
4. Chelsea
5. Tottenham
6. Manchester United
Španělsko
Tabulka
1. přímý LM: Barcelona
2. přímý LM: Real Madrid
3. přímý LM: Sevilla
4. přímý LM: Real Sociedad
5. přímý EL: Getafe
6. Kvalifikace EL: Atletico Madrid
Koeficienty:
1. Real Madrid
2. Barcelona
3. Atletico Madrid
4. Sevilla
5. Villarreal
6. Atletico Bilbao
Německo
Tabulka:
1. přímý LM: Bayern
2. přímý LM: Dortmund
3. přímý LM: RB Lipsko
4. přímý LM: Mönchengladbach
5. přímý EL: Leverkusen
6. Kvalifikace EL: Schalke
Koeficienty:
1. Bayern
2. Dortmund
3. Schalke
4. Leverkusen
5. Wolfsburg
6. Borussia Mönchengladbach
Itálie:
Tabulka:
1. přímý LM: Juventus
2. přímý LM: Lazio
3. přímý LM: Inter
4. přímý LM: Atalanta
5. přímý EL: AS Řím
6. Kvalifikace EL: Neapol
Koeficienty:
1. Juventus
2. AS Řím
3. Neapol
4. ACF Fiorentina
5. Lazio
6. Inter Milán
Francie
Tabulka:
1. přímý LM: PSG
2. přímý LM: Marseille
3. kvalifikace LM: Rennes
4. přímý EL: Lille
Koeficienty:
1. PSG
2. Monaco
3. Lyon
4. Marseille
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Ragnarok před 5 lety 31.03.2020 12:03 |Spartu bych tam dal, protože v roce 2003 prohráli s Realem Madrid a dodnes z toho žijí, jak to bylo super.
Paradox
ŽerykRWS před 5 lety 31.03.2020 16:07 |Jinej pohled. Paradoxně nám může pomoci UEFA, která chce posunout start příští sezóny, aby se ta stávající ligová mohla dohrát, klidně na úkor evropských soutěží, které se budou muset terminove přizpůsobit. Což je v kontrastu s tím českým respektive sparťanským plánem, sezónu zahodit a poslat acs do Evropy.
Svobodovo, resp. DK lobby zavrhnout diskuzi o zrušení nadstavby je jen aliby, proč sezónu pohřbít úplně. Je to odporný záměr jak využít pandemie lidského neštěstí ve prospěch Sparty.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
ColinSKS před 5 lety 31.03.2020 16:29 |pokud se s ním někdo znáte, tak mu napište taky. adresa koronavirus@gmail.com, ať už jde do perdele. mám permici a chuť na klobásku a pivko.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
kalex před 5 lety 31.03.2020 20:17 |na adresu
koronavirus@gmail.com, ať už jde do perdele. mám permici a chuť na klobásku a pivko.
Nelze odeslat. Tak kde je problém?
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
ColinSKS před 5 lety 02.04.2020 13:27 |ve čtení a pak v nepochopení nadsázky
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
wimpy před 5 lety 02.04.2020 13:38 |To máš sice pravdu, ale kalex tvůj vtip zjevně pochopil a rozvinul ho. :-)
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
kalex před 5 lety 02.04.2020 16:10 |Díky.
Anulovani Ligy mistru
Mike před 5 lety 31.03.2020 19:04 |Pokud by se nedohrala Liga mistru a doslo k jejimu anulovani, byly by vyplaceny prémie za ucast a body v zakladnich skupinach ? To je pro nas dost
Re: Anulovani Ligy mistru
Mike před 5 lety 31.03.2020 19:04 |podstatne, jestli mit nebo nemit 400 milionu.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
DF007 před 5 lety 01.04.2020 08:14 |Veškeré úvahy o dohrání soutěže nebo soutěží může zhatit jeden pozitivní test na COVID19 u hráče. Tím pádem by šlo celé mužstvo do karantény a znamenalo by to nemožnost dohrání. Pokud už by se třeba hrálo, pak by do karantény pravděpodobně museli i hráči soupeře, s kterými by se hrálo předtím. Můj názor je, že už se letošní sezóna nedohraje a velmi problematická bude i příští. Vidím to velmi pesimisticky. Jedinou šancí, jak hrát normálně je, že se brzy najde lék případně vakcína.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
bongor před 5 lety 01.04.2020 12:34 |Když vezmeme celkový počet chyb, které uvádí Deník N. Nejvíce poškozeni v celkovém součtu rozhodnutí byli hráči Slavie. V jejich prospěch bylo špatně odpískáno třikrát a v neprospěch osmkrát. Nejvíce špatných rozhodnutí ve svůj neprospěch celkově ale zažila Sparta s devíti. Naopak Plzni bylo nesprávně přilepšeno hned v deseti případech. Zde je kompletní tabulka pro Fortuna ligu.
Tým Pro Proti Rozdíl
Bohemians 0 4 -4
Dukla 2 3 -1
Jablonec 3 3 0
Karviná 3 1 +2
Liberec 4 1 +3
Mladá Boleslav 5 4 -1
Olomouc 5 1 +4
Opava 1 4 -3
Ostrava 3 2 +1
Plzeň 10 3 +7
Příbram 0 0 0
Slavia 3 8 -5
Slovácko 5 4 +1
Sparta 5 9 -4
Teplice 3 1 +2
Zlín 0 4 -4
Zajímavé je i porovnání této statistiky s podzimem minulé sezóny, kdy komisi řídil Listkiewicz. Tehdy se rozdíly v počtu nesprávně posouzených situací pohybovaly od -3 do +3.
Zástupce Ligové fotbalové asociace Petr Mlsna po své nedávné rezignaci vyslovil jasný nesouhlas se směřováním komise rozhodčích pod Josefem Chovancem. Nelíbila se mu mnohá rozhodnutí komise hlavně v personální otázce, kdy se dle jeho slov vrací osoby s různými “škraloupy” z minulosti. Projevují se snad tyto změny i přímo v zápasech nejvyšší české fotbalové soutěže?
Zdroje: Komise rozhodčích, Deník N
CHYBY ROZHODČÍCHFAČRFC VIKTORIA PLZEŇJOZEF CHOVANECKOMISE ROZHODČÍCHPETR MLSNASK SLAVIA PRAHA
Sdílejte Facebook Twitter
DOPORUČUJEME
Kde je mu konec? Kapverdský záložník Nivaldo kdysi pobláznil celou republiku
Pamatujete na kapverdského záložníka Nivalda? Málokterý fanoušek českého fotbalu odpoví, že ne. Teplický šikula před několika lety bavil svým fotbalem celou ligu. Kde je mu konec? Kapverdský křídelník Nivaldo, celým jménem Nivaldo Alves Freitas Santos, přišel do Teplic v létě roku 2013. Postupem času se stal oporou týmu a v první sezoně odehrál 29 utkání, […] The post Kde je mu konec? Kapverdský záložník Nivaldo kdysi pobláznil celou republiku appeared first on Ruik.
Trenér Roman Skuhravý o nabídce ze Sparty: S Tomášem Rosickým jsme si v létě volali, klub bych se nebál převzít
Dva rozhovory se sportovním ředitelem Tomášem Rosickým absolvoval v létě Roman Skuhravý, trenér Dukly Praha, když Sparta hledala správného muže na lavičku. Nakonec dostal tříletou důvěru Václav Jílek. „Převzít Spartu bych se nebál,“ nezalekl by se Skuhravý výzvy. Nepřekvapilo vás trochu, že vás Sparta kontaktovala poté, co vaše Dukla z první ligy sestoupila? Když se […] The post Trenér Roman Skuhravý o nabídce ze Sparty: S Tomášem Rosickým jsme si v létě volali, klub bych se nebál převzít appeared first on Ruik.
Kde je mu konec? Breznaník v Liberci zářil a pomohl k titulu, jinde na výkony ze Slovanu nenavázal
Tvrdý, nesmlouvavý a drzý. Tak lze v krátkosti popsat Michala Breznaníka, který nebyl pro nikoho oblíbeným soupeřem. Po příchodu do České republiky si udělal skvělé jméno v dresu Slovanu Liberec, které však doteď lze považovat za jediné úspěšné. Kde je slovenskému rodákovi konec? V roce 2007 se naplno začala rozjíždět kariéra levonového univerzála, když z […] The post Kde je mu konec? Breznaník v Liberci zářil a pomohl k titulu, jinde na výkony ze Slovanu nenavázal appeared first on Ruik.
Kde je mu konec? Paixao ve Spartě zklamal, po odchodu střílí gól za gólem
Pamatujete si na Marca Paixaa? Do Sparty přišel jako vyhlášený střelec, v lize ale neskóroval a brzy se stěhoval o dům dál. Po odchodu ze Sparty opět září. Kde je mu konec? Portugalský útočník Marco Paixao je opravdový cestovatel. Ve své bohaté kariéře nastupoval za své kluby v Portugalsku, Španělsku, Skotsku, Íránu, Kypru, Polsku, České […] The post Kde je mu konec? Paixao ve Spartě zklamal, po odchodu střílí gól za gólem appeared first on Ruik.
ProstaXin: Zdarma doplněk stravy pro zdravou prostatu. Stop častému nočnímu močení
Zkuste zdarma ProstaXin. Bezpečný, přírodní a prokázaný doplněk stravy. Vyrobený v Norsku
Kde je mu konec? Kweuke byl ve Spartě za boha, kvůli mnoha zraněním kariéru přerušil
Pamatujete si na kamerunského obra Kweukeho? Svým fotbalovým umem bavil nejen sparťanské fanoušky, s týmem se ale loučil s červenou kartou. Kde je mu konec? Do Sparty přišel z Dunajské Stredy na začátku sezony 2010/11. A kamerunský hrot brzy ukázal, co v něm je. V lize nastoupil do 27 utkání a vstřelil 14 branek, odehrál […] The post Kde je mu konec? Kweuke byl ve Spartě za boha, kvůli mnoha zraněním kariéru přerušil appeared first on Ruik.
Seznam Doporučuje
8 KOMENTÁŘE
Milan Šmid 9.2.2019 V 13:31
Když tomu všemu velí super prezident a bývalý estebák Berbr !!!Tak co se tomu divíte ??Toho se všichni boji jak za Německa Adolfa !!!Že by toho tolik věděl
Odpověď
Zdeněk 9.2.2019 V 17:31
Je to holt darebák
Odpověď
Petr 9.2.2019 V 21:33
Zázrak jménem Plzeň
Odpověď
883ccm 9.2.2019 V 21:54
A co jiného jsme mohli čekat? Nejodpornější fotbalový klub s arogantním trenérem, ochlasty a fetkami na hřišti a krajně nesympatickým pleŠádkem ve vedení! Jeden “charakter” vedle druhého. Prostě hnus.
Odpověď
jarda 10.2.2019 V 8:56
Nevím jak pisatel článku došel k počtu chyb u jednotlivých mužstev. Když spočítám chyby pro/proti tak mi vychází číslo něco přes 100. V článku se píše o 36 chybách, to prostě nějak nesedí.
Odpověď
Matěj Karger 10.2.2019 V 9:32
Ano, tam jsem se špatně vyjádřil. Těch 36 chyb přiznala a prošetřila komise rozhodčích. Ta tabulka uvádí hodnoty převzané z Deníku N, které zahrnují i neprošetřené chyby. (aktualizováno) Jinak jich není dohromady více než sto, jelikož chyba proti jednomu týmu je zároveň chyba ve prospěch týmu druhého.
Odpověď
883ccm 12.2.2019 V 8:21
A pak že Čovanek pomáhá Spartě… Ani omylem, je to Plíseňský Trójský kůň. Jen nevím, do jaké míry je zaplacený paznechtem Berbrem nebo je tak hloupý, že to neprohlédl.
Odpověď
jarda f 5.3.2019 V 8:52
ono to není tak úplně jednoznačné.Protože byly některé věci,které naopak komise rozhodčích přikryla jako správné či je neřešila vůbec,přestože to byly zjevné závažné chyby.Takže ono to opět bude ve skutečnosti malinko jinak.V každém případě za Poláka jsem měl v Komisi rozhodčích důvěru,nyní je Komise rozhodčích krajně neobjektivní
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
první rytíř před 5 lety 01.04.2020 13:35 |Má někdo plné znění:
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jan-nezmar-rozhovor-slavie-liga-koronavirus.A200331_173552_fotbal_rou
Prosím, hoďte to sem.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
wimpy před 5 lety 01.04.2020 13:46 |Už je v off topic.
evropské soutěže
hastrman před 5 lety 02.04.2020 10:23 |Myslím, že příští ročník evropských pohárů se neuskuteční. Do začátku kvalifikací, které by měly proběhnout v srpnu totiž pandemie ve všech členských zemí UEFA zdaleka neskončí, některé země budou mít stále ještě uzavřené hranice a těžko pojede třeba Jablonec do Běloruska, Kazachstánu nebo Francie.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Kulajs před 5 lety 02.04.2020 15:36 |A pak, že to nejde pane Svobodo:
https://www.sport.cz/fotbal/evropske-ligy/clanek/1326080-prulomove-rozhodnuti-v-belgii-to-zabalili-krmencik-ma-titul-co-slavia-liverpool.html
Taky měli nadstavbu a prostě to uťali 1 kolo!!!! před koncem základní části a přidělili titul.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
kjandourek (admin) před 5 lety 02.04.2020 16:04 |A body by se tam dělili na polovinu, čili mají náskok stejný jako SKS... :-)
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Lunaris před 5 lety 02.04.2020 20:02 |Pokud by se liga nedhrála, tak bych souhlasil s tím, ať se neuděluje titul. Na druhou stranu si ani nemyslím, aby ty zápasy, které se odehrály, byly jen tak hozeny do koše. Ty zápasy byly normálně regulérně odpracované ze strany trenérů, hráčů i funkcionářů a mají svou sportovní hodnotu. Za účelem zachování této sportovní hodnoty bych do evropských pohárů nasadil kluby podle stávající tabulky, pokud by se už nemělo v lize pokračovat.
Re: Jak a do kdy (ne)dohrát ligu, lze rušit nadstavbu a které kluby do Evropy?
Lunaris před 5 lety 02.04.2020 20:03 |A pokud by chtěli prosazovat ten absurdní nápad podle koeficinetů, tak okamžitá žaloba, arbitráž a nemazat se s tím.