já bych po Slavii ani nic nechtěl, a dobrovolně bych se toho vzdal... už takhle přijde, krom fanouškovský podpory, o další finance z prodeje lístků, a další ztráty z prázdnýho stadionu na to navázaný...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
To je sice hezké gesto, ale ze strany klubu je solidní nabídnout náhradu za předem zaplacený a "nedodaný produkt", byť v tom je klub nevinně. Takto budou postupovat všechny kluby. Mně třeba teď ruší hromadně běžecké závody a startovné převádí na nový termín nebo do jiného města.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Klub samozřejmě nabídne náhradu a to je logické a nejedná se v tomto případě o žádné gesto. Já sice podle Tebe budu možná méněcenný slávista, ale já kompenzaci přijmu a budu se jako vždy věnovat usilovnému fandění včetně výjezdů, pravidelným nákupům ve fanshopu, získávání nových slávistů a všemožné propagaci Slavie na pracovišti i mezi známými a v širším okolí.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Není pravda, že bys nějaký produkt zaplatil a nedostal ho dodaný.
Laicky vysvětleno:
Permice není náhražka konkrétních 18 lístků (15 + 3 v nadstavbě). Je to propustka/volná vstupenka na všechny dostupné ligové zápasy, na které nejsou zavřeny tribuny/zakázán vstup. Není to nějaký štos lístků, ze kterého bys postupně jedotlivé kusy dával pryč.
Právnická mluva:
V případě, že na základě vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu veřejné správy či orgánu řídícího příslušnou soutěž nebude možné k určitému utkání či utkáním využít sedačku, k jejímuž užívání je majitel permanentní vstupenky oprávněn, je Slavia oprávněna vyloučit permanentní vstupenky, jichž se opatření dotýká, z přístupu na utkání. Slavia je povinna o tomto opatření informovat majitele permanentních vstupenek na internetových stránkách www.slavia.cz nejpozději tři dny před konáním utkání. Majiteli permanentní vstupenky nepřísluší v takovém případě nárok na slevu či vrácení ceny permanentní vstupenky.
Původní komentář: Není pravda, že bys nějaký produkt zaplatil a nedostal ho zaplacený.
Laicky vysvětleno:
Permice není náhražka konkrétních 18 lístků (15 + 3 v nadstavbě). Je to propustka/volná vstupenka na všechny dostupné ligové zápasy, na které nejsou zavřeny tribuny/zakázán vstup. Není to nějaký štos lístků, ze kterého bys postupně jedotlivé kusy dával pryč.
Právnická mluva:
V případě, že na základě vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu veřejné správy či orgánu řídícího příslušnou soutěž nebude možné k určitému utkání či utkáním využít sedačku, k jejímuž užívání je majitel permanentní vstupenky oprávněn, je Slavia oprávněna vyloučit permanentní vstupenky, jichž se opatření dotýká, z přístupu na utkání. Slavia je povinna o tomto opatření informovat majitele permanentních vstupenek na internetových stránkách www.slavia.cz nejpozději tři dny před konáním utkání. Majiteli permanentní vstupenky nepřísluší v takovém případě nárok na slevu či vrácení ceny permanentní vstupenky. . Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Můj názor je, že slávista, který doma zrovna netře bídu s nouzí o suchém chlebu a vodě by v téhle situaci neměl po klubu žádat kompenzaci. Klub i bez toho bude mít kvůli koronaviru značné finanční ztráty, za které absolutně nemůže a já jako fanoušek ho aspoň můžu nějakýma pár stovkama případné (ne)kompenzace podpořit. Toť můj názor.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Já jsem již důchodce, řadu let permanentkář. Mám možnost chodit i na holky (což využívám) atd. Tuhle situaci SLAVIA nezavinila, v životě jsem přišel už o víc... Hlavně aby to netrvalo dlouho, bylo co nejméně následků... Vycházejí nám, permanentkářům, v řadě směrů vstříc, vyjděme jednou i my... Možná mnozí zapomněli na 10.srpen 2019 (tedy tento ročník), kdy se hrálo s Libercem BEZ DIVÁKŮ..... Kolektivní trest prý za celou Tribunu Sever... Mnozí spílali... Ale - za CELOU Tribunu Sever? Bohužel za pár pitomců, kteří si NEBEZPEČNÉ FORMY pyra neodpustí... Ani při derby. Holt jsme seděli na zádeli doma a nevím, zda někdo žádal kompenzaci... Je to špatné, nepříjemné, ale přestaňme hledat viníky tam, kde nejsou.....A pokud možno, "oddělme zrno od plev"...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Prosím vysvětlete mi tvrzení, že na zasedání Ligového výboru, kde se takto rozhodlo, nepřišel žádný zástupce našeho klubu! Pan Nezmar se prý telefonicky omluvil a nedorazil ani pan Bůzek...Je-li tomu tak, jak tedy chceme prosazovat svoje zájmy?!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Mádl na Twitteru: "Oba slávističtí zástupci v těchto orgánech dnes na jednání scházeli. Tomáš Buzek je na dovolené v zahraničí a Jan Nezmar se omluvil ze zdravotních důvodů."
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Vcelku očekávané a logické rozhodnutí. Varianta odložení byla s ohledem na nedostatek termínů a nejasnosti ohledně budoucího vývoje od počátku fantasmagorie.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ale samozřejmě že s odložením platnosti na první zápas, kam už by zase diváci mohli...
Tak přemýšlím, komu to asi tak nejvíc pomůže, hrát bez diváků? Spokojená bude asi Plzeň, že se zbaví nenávistného kotle sparty. A může to vyhovovat i Jablonci, kterej hraje přespříští kolo u nás. No žádný dobrý zprávy.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
takže v itáii, rakousku, slovensku pozastavují, v Anglii nereří, tam dneska vyprodaný Anfiled, včera vyprodáno v Lipsku, ale tady ten sráč Svoboda ani do té debaty nevezme všechny členy LFA a bude si hrát na charakter. Kolega sparťan ho už taky poslal do háje
A moje žena se už těšila, jak pojedem na vylet...bohužel ma smulu a odpoledne do hospody na solovku :-)
Radeji bych odklad, ale zase chcu, aby se ročnik dohral, žadne anulovani.
Vyjimečne budu fandit sparte na teletextu a věřim, že plzen max bod,.my vyhru a bude zase veseleji...
Jeste by mela mit slavna LFA pripraven plan, jak a kdy se stanovi konecne poradi ligy v navaznosti na budouci obsazeni evropskych poharu v dalsi sezone /pokud se budou pohary konat/. Variant je mnoho, ale hlavne posledni tym tabulky by treba zahucel primo po 28 kolech, coz je horsi, nez skoncit treba 6. a nemit moznost hrat do posledni chvile treba o 3.misto. Asi by byly soudni tahanice. Hokej si muze sezonu zrusit, tam proste maji aspon odehranou zakladni cast, tudiz neco ukonceno, a do Ligy mistru se tymy moc nehrnou.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Má se to přerušit a dohrát regulérně s diváky a případně zrušit nesmyslnou nadstavbu...jaký to má smysl hrát bez diváků? Fotbal řídí lidi, kteří tam nemají co delat!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Staci nakaze v okoli nekoho v tymu a jde se do karanteny. Za 2 tydny bude stav horší, liga se nedohraje. Neni mozne, aby se lize nevyhnula, casem se odpiska.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
On tu UEFU asi také řídí estébák Berbr nebo jiní mafiáni ze svazu nebo LFA… Jak si jinak vysvětlit, že i ta slovutná Champions League se hraje bez diváků...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Neregulérní je, aby všechny týmy odehrály bez diváků, ale regulérní by bylo, kdyby se během sezóny zrušila nadstavba. Zajímavý úhel pohledu.
V Itálii se spekuluje, že se délka přerušení ještě bude muset prodloužit. Za dva týdny bude situace kritičtější než v současnosti.
Důležité bude, zda se EURO o rok posune, což by mohlo všem evropským soutěžím uvolnit ruce.
Původní komentář: Neregulérní je, aby všechny týmy odehráli bez diváků, ale regulérní by bylo, kdyby se během sezóny zrušila nadstavba. Zajímavý úhel pohledu.
V Itálii se spekuluje, že se délka přerušení ještě bude muset prodloužit. Za dva týdny bude situace kritičtější než v současnosti.
Důležité bude, zda se EURO o rok posune, což by mohlo všem evropským soutěžím uvolnit ruce.. Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Myslíte, že je možné, aby došlo k anulaci soutěže? To by se nám všichni pěkně vysmáli. Titul pryč, druhá hvězda pryč, veškeré statistiky pryč. I přes ztrátu 8 bodů z náskoku to máme stále dobře rozjeté.
Možná je nakonec dobře, že se následující 2 kola odehrají. Pokud by se nám to bodově povedlo, tak by chybělo do konce základní části odehrát 4 kola při náskoku 8 bodů a třeba pak zruší nadstavbu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Kdo by pri anulaci sel hrat pohary, pokud nejake budou ? To my jsme jeste vysmaty proti Liverpoolu. Mame 2 tituly za posledni 3 sezony, takze by to tak asi nevadilo. Oni maji na dosah titul po 30 letech, ohromny naskok a anglicka asociace by sezonu anulovala.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Bohužel si myslím, že to není až tak nereálný, jak si tu někteří namlouvají. Minimálně v extralize se o tom uvažuje, pokud se play off za 2 týdny znovu nerozběhne, což si myslím, že nerozběhne. Ředitel extraligy Řezníček: "Dovedu si představit, že by vítěz základní části nebyl vyhlášen jako mistr extraligy". A to mají základní část (na rozdíl od fotbalu) řádně dohranou.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Hezké gesto od O2 by bylo tři měsíce zdarma pro permanentkáře všech klubů. Stejně to skoro všichni již mají a určitě by si udělali i nové dlouhodobé zákazníky.
Po klubu žádnou kompenzaci nechci. Hrčáči by možná mohli přijít se gestem a hrát třeba za 80%.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dopadlo to, jak to dopadnout muselo. Za mě je ale i ten limit 100 lidí nesmysl. Pokud ta opatření mají být seriózní, tak se veškeré veřejné akce měly zrušit, stejně tak zavřít nákupní centra atd, takhle se to akorát všichni snaží ochcat, vydává se metodika, kolik lidí kde musí být, aby se vešly do toho počtu 100, no prostě komedie.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dvě kola bez diváků a pak to stopnou úplně, protože se celkem logicky počet nakažených zvedne několikanásobně. Takže nadstavba se zruší jako první a pak anuluji celý ročník a vítěz nebude. Vsadím boty na takový scénář...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Proroctví Sibylly, slepého mládence, Nostradama a dalších jsou ta tam - ke všemu se vyjadřují "odborníci". Žel dnešní ne geometrický, ale dokonce exponenciální nárůst nakažených... A z Makarónie se vracejí další, tam nežádoucí...
Na druhou stranu jsou i optimističtější prognózy... Ale nikdo jsme se s tím zatím asi nesetkali, tak uvidíme!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Já netvrdím, že se sezona dohraje. ale ten metr piv jsem ochoten vsadit na to, že ji neanulujou, ale po nějakejch dvaceti šesti, sedmi kolech ji ukončej, vyhlásej výsledky a spartu dostanou do Evropy přes Mol cup.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
jak se tady někteří bojí....anulace je dle mě až ta krajně poslední možnost. Pravděpodobnější je, že se Euro o rok posune (paradoxně ten stupidní formát tomu pomůže) a tím se získá čas na dohrání lig. Anulace je ptákovina hlavně kvůli nasazení do soutěží UEFA které jsou pro UEFU mnohem stěžejní, než to Euro a pravidla pro nasazování má UEFA jasně stanovena a fakt to nelze dělat na základě losu nebo koecifientu, to by takové Bergamo, které je v lize průběžně 4. a bude teď hrát čtvrfinále LM ostrouhalo, protože dle koecifientu jsou před ním Juventus, AS, Neapol a Lazio. Prostě nějaký výsledek z ligy být musí.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
před 5 lety 11.03.2020 17:20 |
1 0
Byl bych rád, pokud by tady byl nějaký historik nebo pokud by si někdo chtěl dát tu práci, jak to bylo vyřešeno, když se soutěže stoply během války? Sice je to dávno, ale už tehdy byly evropské soutěže, národní poháry atd.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
V roce 1948 Slavia vedla po podzimu ligu, ale liga byla nakonec anulována. Jak to bylo s poháry netuším, jen vím o tomhle roce, kdyby se k tomu přidal i letošek, tak je to docela pech:)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Pokud se nemýlím, tak ten ročník 1948, přesněji podzim 1948 byl určen (nevím nakolik PŘEDEM) jako přechodový z evropského systému podzim-jaro na ten sovětský jaro-podzim.. Ročník 1947/48 ještě vyhrála Sralta... A poháry? Bylo po válce a pokud si pamatuji, až snad začátkem 50.let se obnovil STEP a PMEZ začal snad v roce 1956. Zkusím se podívat....
Toto je něco jiného, snad se liga 1939 nedohrála, podobně asi 1945, musím se podívat...
Tohle není pr....
před 5 lety 11.03.2020 17:17 |
13 3
Přátelé, Slávisti,
jsem veliký fanda našeho klubu a celkově vášnivý fotbalový fanoušek. Nezapomínejme, že je to pouze sport a zábava. Zažíváme něco, co nikdo z nás ve svém životě nezažil a nikdo z nás neví, kam až to může zajít. Pár set kilometrů od nás umírají desítky lidí denně na chodbě v nemocnici, jelikož se o ně nestíhají postarat a nemají dostatečný počet potřebných zařízení. Situace tady není kritická, ale přinejmenším znepokojivá. Buďme tedy rádi, že si o víkendu můžeme zapnout televizi a podívat se na naší Slavii. Kdo ví, co bude za měsíc.
Tak ona to jenom propaganda asi nebude. Četl jsem nějaký článek z Itálie, kde píše nějaký doktor asi v to smyslu. že postupují jako ve válce, kdo je na tom lépe, tomu se snaží pomoci, kdo je na tom špatně, má smůlu, protože všem se věnovat nemohou. Nevím, jak to sleduješ, ale jak to tam probíhá, je strašné, propaganda to asi není.
Bohužel to sleduju detailně, ono už to ani nijak jinak nejde, protože se o ničem jiným nemluví a nepíše. Což je přesně to nebezpečí, na který jsem upozorňoval dlouho dopředu - panika a karanténa budou mít mnohem horší dopady na lidstvo než samotná choroba. A stále jsem přesvědčen, že je to záměrně vyvolané, aby se obyčejným lidem zase ukradl kus svobody a peněz.
To právě nevím. Číňani, Rusové, WHO, OSN, Al-Káida, templáři, ilumináti, mimozemšťani, oligarchové... Na tom nesejde, to se stejně nikdo nedozví. Možná prostě jen příroda nebo Bůh.
vítěz ligy se určí tzv. Karlovarskou losovačkou, losovat bude Berbr a dózu s listkama bude držet Dáša a Šádek u dveří bude hlídat s klacíkem, jestli někdo nejde
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Já si myslím, že liga, tedy základní část, se dohraje bez diváků. Co bude potom, těžko říct, nadstavba bez lidí nemá grády, ale měnit pravidla během rozjeté soutěže je taky na nic. Možná tedy anulovaný ročník a přijdeme o titul, ke kterému bychom asi už doklopýtali...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Možná, že už i z hlediska termínů nebude se moct nadstavba odehrát. Zase jen dle mého názoru, s předstihem by se mělo vyhlásit, (LFA) že vítěz ligy, tak jak to bývalo více než po celé století, bude po posledním kole základní části. Jestli se ale vůbec základní část dohraje. Stačí jeden nakažený a vše bude jinak. Kdyby se mělo už teď uvažovat o anulování celého ročníku, pak se samozřejmě už žádné kolo vůbec nemusí hrát. Také proč. Za jakým účelem? Klubům vzniká jen škoda.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Pochybuji že se něco dohraje. Už se přerušují nebo ukončují soutěže v zemích okolo. A titul by měl být náš, už se v historii párkrát stalo, že se soutěž nedohrála a titul udělen byl.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Hledal jsem a nenalezl. Takže v tomto případě se omlouvám, za mylnou informaci. Kupodivu se soutěž dohrála i v roce 1938/1939, dohrálo se i po únoru 1948. Tam ale došlo k jiné anomálii, že se měnil následně systém z dnešního sytému podzim-jaro na sovětský styl jaro-podzim, takže z ročníku 1948/1949 se odehrál jen půlrok - tedy podzimní část - tu jsme vyhráli - ale titul nám za to (asi) nikdo nedal. Nepodařilo se mi najít , jak to bylo když se to pak zase vracelo v roce 1957 na dnešní systém. Ale tam se ten jarní půl rok možná ani nehrálo ? Nevím. Budu rád, když to někdo upřesní. V roce 1945 se pro změnu soutěž údajně ani nerozehrála
Původní komentář: Hledal jsem a nenalezl. Takže v tomto případě se omlouvám, za mylnou informaci. Kupodivu se soutěž dohrála i v roce 1938/1939, dohrálo se i po únoru 1948. Tam ale došlo k jiné anomálii, že se měnil následně systém z dnešního sytému podzim-jaro na sovětský styl jaro-podzim, takže z ročníku 1948/1949 se odehrál jen půlrok - tedy podzimní část - tu jsme vyhráli - ale titul nám za to (asi) nikdo nedal. Nepodařilo se mi najít , jak to bylo když se to pak zase vracelo v roce 1957 na dnešní systém. Ale tam se ten jarní půl rok možná ani nehrálo ? Nevím. Budu rád, když to někdo upřesní.. Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Tehdy se hrálo systémem jaro-podzim-jaro... prostě tříkolově... v lize bylo 12 týmů a odehrálo se 33 kol... losovalo se to nějak podivně, vubec to nešlo za sebou, třeba se Spartou jsme hráli venku, doma, venku, s ČH Bratislava doma, venku, doma, ale s Kladnem venku, venku, doma.... spravedlivé to asi úplně nebylo...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Díky za upřesnění. Já čerpal jen z wiki - Československá a česká liga a z historie zápasů Slávie na našich oficiálkách. Ale bral jsem to i trochu hákem, žádná poctivá práce historika :-)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Pokud by se dohrálo bez nadstavby, neviděl bych v tom nic neregulérního. Všichni by spolu odehráli zápas venku i doma. Nikdo během soutěže neztrácí body s pocitem, že to přeci dožene v nadstavbě...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Jakékoli předčasné ukončení soutěže je nebezpečné hlavně pro spartu, neb má do pohárů daleko. Tak se trochu bojím, aby nevsadili vše na pohár a o víkendu to plzni nepustili.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Vůbec si nedovedu představit, jak tohle dopadne .Každým dnem je to horší a nakažených přibývá ,jak na běžícím páse.Hráč Juve pozitivní na koronavirus ,což je problém . Nechci dělat paniku ,ale je docela možné ,že jak liga mistrů tak EL se nedohraje a jak to bude s námi to je také ve hvězdách .Zatím dva zápasy bez diváků ,ale co bude dál ?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
No přátelé, nevidím to nijak růžově. Stačí kdokoliv z hráčů, trenérů a lidí kolem, aby se nakazila celý tým půjde do karantény a to v kterémkoliv klubu, pak už se neodehraje vůbec nic. Bude to stejný jak v hokeji, tam Řezníček řekl, že nakažený hráč=konec soutěže.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
PSG má podle mne dlouhodobě nejlepší ultras v Evropě. Soupeří s Marseille a pak dlouho nic. Němci jsou oproti nim strašně monotóní. Jejich Paríííííííííí esžé, nananananananá, neboli Se-ší-va-ní je monstrózní.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dle mého názoru okamžitě přerušit ligu, hrát bez diváků se hodí určitému týmu, a i mě se nebude líbit koukat v TV na fotbal bez fanoušků a náležité atmosféry.Osobně tedy do Edenu na zápasy 120km dojíždím. Jestliže by se třeba za měsíc dalo hrát, dohrát to bez nástavby.Termíny budou, ME se určitě posune na příští rok. Ty 2 kola nic neřeší, stejně dojde k zastavení ligy. Jinak za mě, po klubu vyžadovat kompenzaci za přemoci nebudu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Pokud to chce LFA dotáhnout alespoň do konce základní části, je každé odehrané kolo dobré. Nikdo netuší, jak se to všechno vyvine, odpískat se to dá koneckonců kdykoliv.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
to je zajímavé jen tím, že aktualne.cz je postaveno na antibabis programu. v podstate tam nic jineho neni. naprosto neseriozni platek co si hraje na profiky.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Je to sstejná špína, ale je tady nějaké nestranné médium? Já tedy čtu HN a Respekt, ale ti jsou zase obviňováni z toho, že píšou pro Bakalu. Mě to nepřijde. O Babišovi píší podle mne velice seriózně a pravdivě a i na základě jejich informací ho nemohu volit. Nepíšou ale agitačně.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Problém je že prakticky žádné médiu není plně objektivní, vždycky bude směřovat na nějakou stranu. Novinky a Právo jsou levicové, HN pravicové, v USA cnn inklinuji k demokratům nbc k republikánům. Problem ale je v momentě kdy se z něho stane agitační stranické medium. Bolševik měl rudé právo, Bureš ma idnes a mf dnes. Ja osobně čerpám informace z několika zdrojů (nejvíc ale věřím HN) a obrázek si dělám sám. A třeba TV zprávy jsem neviděl asi 3 roky a jsem šťastnější
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ano a je to snůška lží a nesmyslů jedné zhrzené laboratoře, které se navíc vojtěch omluvil. nechutný kanál (pro mne). komu se to líbí ok. mě se líbí jedině emma. a tím to končí.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Sorry, ale jsi mimo. Bureš a ten jeho tupec to posrali, obětí jejich šikany se stal někdo kdo chtěl pomoct a dostalo se ji jen “sorry”. Vem si stranickou průkazku ANO a vlez třeba Burešovi do zadku
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
hele maxi, s tebou často souhlasím, ale co nesnáším jsou ty neustále pejorativní komentáře typu bureš atd. každý má právo na svůj politický názor. tak neurážej jiné, kteří nemají ten tvůj. já to taky nedělám. nemám důvod. je demokracie
Původní komentář: hele maxi, s tebou často souhlasím, ale co nesnáším jsou ty neustále pejorativní komentáře typu bureš atd. každý má právo na svůj politický názor. tak neurážej jiné, kteří nemají ten tvůj. já to taky nedělám. nemám důvod. je doemokracie. Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
myslím, že je to umělé a vytržené z kontextu. nikdo není proti tomu, pomoci s testy. jen tato zhrzená paní a dvtv má pocit, že je potřeba povzbudit ty antibabiš nálady. nikdo není dokonalý, chyby se stávají. ale je odporné montovat své antibabiš názory do situace, kdy se musí všichni chopit jednoho provazu. i fiala to pochopil. za mne je ten rozhovor odpad, pardon.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Tak si to otoč a podívej se na situaci z jejího pohledu. Máš pocit, že to, co se jí stalo, se dá nazvat "chopení se jednoho provazu"?
Přišla, vyvinula testy, objevila pár nakaženejch. Odměnou je aparátem pošpiněné jméno, cukají se s udělením povolení k testování. Jeden by řekl, že to je pravej opak chopení se jednoho provazu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Máš pravdu, ale ta obecná kritika Babiše za cokoli je směšná. V podstatě jednal v Evropě nejdřív, nejrazantněji a ukazuje se, že to je správné. Neskutečné populistické šílenosti, který zaznívají od ministryně PSV, od předsedy lidovců, od Kalouska, od Fialy a dalších jsou totální nesmysly. Oni v podstatě hlásají, že po COVID-19 přijde stát a všem zacáluje všechny ztráty. To bohužel není ani možné a kompenzovat to selektivně je nehoráznost ještě větší - jako střílení z malorážky na lyžích, což je sport, který berou vážně v 10 zemích světa vykompenzujeme a na fotbal, hokej, basket nic, ti si na to vyděají. Podle mne je to od Fialy s Kalouskem zrada voličů hlásat něco takového. Naopak by stát neměl kompenzovat nikomu nic, měl by se z toho poučit a starat se o infrastrukturu typu sklady materiálu, bezpečnostní zásoby, lépe nastavené krizové plány, kdy to nebudou muset šít horkou jehlou, koordinace s municipalitami, vymáhání porušování pravidel, jako je nerespektování karantény, protože to pak způsobuje miliardové ztráty.
Fotbalově by se mělo zrušit EURO a dohrát dlouhodobé soutěže klidně v červnu. Ale po tom, co se stalo dnes v noci v NBA je to věštění z křišťálové koule.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Názory Kalouska a Fialy si musíš někde cíleně vyhledávat, ne? Co začala Korona krize jsou v médiích jen představitelé koalice, navíc téměř výhradně z ANO.
Kompenzovat něco samozřejmě musej, když se na něco v rámci stávajících pravidel připravíš, investuješ do toho peníze a oni ti to zrušej, mohou to těžko nechat bez kompenzace. Čímž samozřejmě vůbec netvrdím, že stát pokryje všechny ztráty.
Jinak ale souhlasím s tím, že v krizové situaci se mají nařízení a doporučení vlády jednoduše dodržovat a nemá smysl o nich nějak spekulovat. Je to natolik nové, že nějaké evidentní a naprosto dokonalé řešení prostě neexistuje.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Nevšiml jsem si, že by paní doktorka byla zhrzená. Ona to nezačala, "ministr" vlády ANO ji lživě obvinil na tiskové konferenci, ona se pouze brání diskreditaci své osoby i své laboratoře. Vy fanoušci AB to máte krásně nalajnované - kdo se ozve je lhář, zhrzený, antibabiš atd.
Co takhle se zamyslet : proč je tato laboratoř nepohodlná a nedostane akreditaci ? Jednak pozitivně testovala 2 lidi ihned poté, co státní lab vydal negativní výsledky (průser jak hrom !) a navíc dělá testy 4x levněji než státní - kampak asi mizí ty 3-4 tisíce za test ? Kdo vládne ministerstvu, pojišťovnám, čí je to asi kšeft ?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Nebyl virus vyšlechtěn v laboratořích Agrofertu? Babiš to nezvládá, kdokoli jiný by to dělal líp a Hrušínskému proplatíme plně vyprodaná všech představení do roku 2100. Praktičtí lékaři jsou podfinancovaní, jný důkaz je obměna A6 jen jednou za 3 roky a pouze 3 byty v Praze 2 na pronájem. Folklór. Spíš by se měli nyní snažit všichni táhnout za jeden provaz.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Těžko říct. Založením jsem antipanik, tak je mi ten názor blízký. Vlastně ve finále zemře o "něco" víc lidí, než na chřipku. Itálie je ale silným varováním, takovou situaci tu asi nikdo nechce. Proč se to vlastně v Itálii takhle pojebalo oproti ostatním zemím?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
k tématu DKNL, jakkoli je aktuální, se dále vyjadřovat nebudu. sklouzává to dopolitické diskuse, kdo co jak a proč kdy , a to se nepatří. musel jsem na něco reagovat, ale sám cítím, že to už je moc.
Původní komentář: k tématu DKNL, jakkoli je aktuální, se dále vyjadřovat nebudu. sklouzává to politické diskuse, kdo co jak a proč kdy , a to se nepatří. musel jsem na něco reagovat, ale sám cítím, že to už je moc. . Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
vy? vy jste kdo? miluji tyhle výkřiky co si myslí že mluví za nějakou skupinu, pravvděpodobně za lepšolidi :-D. jako odpověď máš můj komentář, je celkem nesmyslné na něj takto reagovat. :-D
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Vláda podle informací Aktuálně.cz jedná o možném zákazu akcí s více než deseti účastníky a o uzavření restaurací v době od 20:00 do 8:00. Tak myslím, že na druhou hvězdičku můžeme zapomenout.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
pravděpodobnost hraničící s jistotou bude, že se to letos nedohraje, tak nakonec budu muset souhlasit s hlasy, že na jaře nepotřebujeme mít širokej kádr, že je málo zápasů, všichni kdo přijíždí z lyžovačky, by těma lyžema na hranicích měli dostat přes záda
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Tak řekl bych, že nás vyhlásí za mistry. Plzni to bude taky vyhovovat. Musí být jasné, koho vyslat do pohárů. Buď vezmou aktuální stav (ten co bude odehrán v momentě, kdy se to zruší) anebo po polovině soutěže. Jestliže budou zavřené hranice, hospody, velká centra, tak je to asi logické. Bude nuda...
No a já očekávám okolo Vánoc babyboom ;)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ideální variantou je podle mě přerušit ligu na měsíc, zrušit EURO (respektive přeložit ho na příští rok) a ligu dohrát v červnu. Konec konců bude i lepší počasí. Myslím, že to tak dopadne, protože ligy se zastavují v celé Evropě. Pak by se to dalo zvládnout i s tou nesmyslnou nástavbou, kterou bych příští rok zrušil.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Teď byl dobrej rozhovor z Břízou o MS v hokeji. Že je absurdní si myslet, kdyby se to za dva měsíce uklidnilo, že by hráči, co se dva měsíce nedostali na led, odehráli šampionát.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Podle mě se v této sezoně bohužel nedohraje žádná soutěž, v žádném kolektivním sportu. Za měsíc se to nezlepší natolik, aby se to dalo znovu spustit. prognózy odborníků jsou takové, že epidemie (pravděpodobně) odezní během léta. takže budeme rádi, když se spustí nový ročník včas. I ten bude možná odložen - tedy jeho zahájení.
Komentáře (165)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
kostelnivlajka před 5 lety 11.03.2020 14:00 |nic
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Tadeáš_Janků před 5 lety 11.03.2020 14:10 |Vím, že je to teď absolutně nepodstatné, ale bude nějaká kompenzace pro permanentkáře?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Jachym před 5 lety 11.03.2020 14:13 |Určitě ano. Forem je spousta, pravděpodobně to bude nejsnazší prostřednictvím odpovídající slevy na permanentku na příští sezónu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
bramburek (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 14:24 |já bych po Slavii ani nic nechtěl, a dobrovolně bych se toho vzdal... už takhle přijde, krom fanouškovský podpory, o další finance z prodeje lístků, a další ztráty z prázdnýho stadionu na to navázaný...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
kostelnivlajka před 5 lety 11.03.2020 14:25 |máš plus
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Jachym před 5 lety 11.03.2020 14:29 |To je sice hezké gesto, ale ze strany klubu je solidní nabídnout náhradu za předem zaplacený a "nedodaný produkt", byť v tom je klub nevinně. Takto budou postupovat všechny kluby. Mně třeba teď ruší hromadně běžecké závody a startovné převádí na nový termín nebo do jiného města.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
kostelnivlajka před 5 lety 11.03.2020 14:35 |Já si myslím, že Tvrdík už směrem k fandům udělal gest dost..teď je to třeba něco málo vracet
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Jachym před 5 lety 11.03.2020 15:05 |Klub samozřejmě nabídne náhradu a to je logické a nejedná se v tomto případě o žádné gesto. Já sice podle Tebe budu možná méněcenný slávista, ale já kompenzaci přijmu a budu se jako vždy věnovat usilovnému fandění včetně výjezdů, pravidelným nákupům ve fanshopu, získávání nových slávistů a všemožné propagaci Slavie na pracovišti i mezi známými a v širším okolí.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
kostelnivlajka před 5 lety 11.03.2020 15:40 |Je to věc každýho já nikoho nesoudim
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
stromovous (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 17:23 |Není pravda, že bys nějaký produkt zaplatil a nedostal ho dodaný.
Laicky vysvětleno:
Permice není náhražka konkrétních 18 lístků (15 + 3 v nadstavbě). Je to propustka/volná vstupenka na všechny dostupné ligové zápasy, na které nejsou zavřeny tribuny/zakázán vstup. Není to nějaký štos lístků, ze kterého bys postupně jedotlivé kusy dával pryč.
Právnická mluva:
V případě, že na základě vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu veřejné správy či orgánu řídícího příslušnou soutěž nebude možné k určitému utkání či utkáním využít sedačku, k jejímuž užívání je majitel permanentní vstupenky oprávněn, je Slavia oprávněna vyloučit permanentní vstupenky, jichž se opatření dotýká, z přístupu na utkání. Slavia je povinna o tomto opatření informovat majitele permanentních vstupenek na internetových stránkách www.slavia.cz nejpozději tři dny před konáním utkání. Majiteli permanentní vstupenky nepřísluší v takovém případě nárok na slevu či vrácení ceny permanentní vstupenky.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2020 17:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Není pravda, že bys nějaký produkt zaplatil a nedostal ho zaplacený.
Laicky vysvětleno:
Permice není náhražka konkrétních 18 lístků (15 + 3 v nadstavbě). Je to propustka/volná vstupenka na všechny dostupné ligové zápasy, na které nejsou zavřeny tribuny/zakázán vstup. Není to nějaký štos lístků, ze kterého bys postupně jedotlivé kusy dával pryč.
Právnická mluva:
V případě, že na základě vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu veřejné správy či orgánu řídícího příslušnou soutěž nebude možné k určitému utkání či utkáním využít sedačku, k jejímuž užívání je majitel permanentní vstupenky oprávněn, je Slavia oprávněna vyloučit permanentní vstupenky, jichž se opatření dotýká, z přístupu na utkání. Slavia je povinna o tomto opatření informovat majitele permanentních vstupenek na internetových stránkách www.slavia.cz nejpozději tři dny před konáním utkání. Majiteli permanentní vstupenky nepřísluší v takovém případě nárok na slevu či vrácení ceny permanentní vstupenky. .
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Corfe před 5 lety 11.03.2020 16:06 |Můj názor je, že slávista, který doma zrovna netře bídu s nouzí o suchém chlebu a vodě by v téhle situaci neměl po klubu žádat kompenzaci. Klub i bez toho bude mít kvůli koronaviru značné finanční ztráty, za které absolutně nemůže a já jako fanoušek ho aspoň můžu nějakýma pár stovkama případné (ne)kompenzace podpořit. Toť můj názor.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Tadeáš_Janků před 5 lety 11.03.2020 18:15 |Já jsem neřekl, že teď po klubu požaduju náhradu, já jsem psal, že mě zajímá, jestli něco bude.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dobi před 5 lety 12.03.2020 00:02 |Já jsem již důchodce, řadu let permanentkář. Mám možnost chodit i na holky (což využívám) atd. Tuhle situaci SLAVIA nezavinila, v životě jsem přišel už o víc... Hlavně aby to netrvalo dlouho, bylo co nejméně následků... Vycházejí nám, permanentkářům, v řadě směrů vstříc, vyjděme jednou i my... Možná mnozí zapomněli na 10.srpen 2019 (tedy tento ročník), kdy se hrálo s Libercem BEZ DIVÁKŮ..... Kolektivní trest prý za celou Tribunu Sever... Mnozí spílali... Ale - za CELOU Tribunu Sever? Bohužel za pár pitomců, kteří si NEBEZPEČNÉ FORMY pyra neodpustí... Ani při derby. Holt jsme seděli na zádeli doma a nevím, zda někdo žádal kompenzaci... Je to špatné, nepříjemné, ale přestaňme hledat viníky tam, kde nejsou.....A pokud možno, "oddělme zrno od plev"...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Tadeáš_Janků před 5 lety 12.03.2020 00:09 |Tak zrovna za zápas s Libercem kompenzace byla v podobě velké slevy na lístek s Kluží.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
první rytíř před 5 lety 11.03.2020 14:11 |Prosím vysvětlete mi tvrzení, že na zasedání Ligového výboru, kde se takto rozhodlo, nepřišel žádný zástupce našeho klubu! Pan Nezmar se prý telefonicky omluvil a nedorazil ani pan Bůzek...Je-li tomu tak, jak tedy chceme prosazovat svoje zájmy?!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
SirCohen před 5 lety 11.03.2020 14:14 |Slavia se pokusila svolat jednání všech členů LFA, bylo to odmítnuto. Zasedal pouze výbor.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 14:38 |A proto tam nikdo nepřišel, jako že na truc jo?:)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
SirCohen před 5 lety 11.03.2020 14:58 |Uznávám, vyznělo to blbě, nebyla to obhajoba, jen jsem chtěl přidat další info. To že tam nikdo nedorazil, je skandál.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
pethead (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 15:00 |Mádl na Twitteru: "Oba slávističtí zástupci v těchto orgánech dnes na jednání scházeli. Tomáš Buzek je na dovolené v zahraničí a Jan Nezmar se omluvil ze zdravotních důvodů."
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
jose01 před 5 lety 11.03.2020 19:00 |to jsou vždycky plamenný twitry a pak ani nedojdou na zasedání, to je ostuda
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
SirCohen před 5 lety 11.03.2020 14:12 |V Itálii, Rakousku, Švýcarsku a na Slovensku se nehraje vůbec, odklad. Ukončena byla slovenská a německá nejvyšší hokejová soutěž.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2020 14:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V Itálii, Rakousku a na Slovensku se nehraje vůbec, odklad..
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Jachym před 5 lety 11.03.2020 14:14 |Vcelku očekávané a logické rozhodnutí. Varianta odložení byla s ohledem na nedostatek termínů a nejasnosti ohledně budoucího vývoje od počátku fantasmagorie.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 14:39 |Přesně, bude to čím dál horší.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
bramburek (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 14:21 |teď by nám mohl to pako Baček z disciplinárky dát za pyro na derby, trest přístí zápas bez diváků... blbej je na to dost... :-)))
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Fačín před 5 lety 11.03.2020 14:30 |Ale samozřejmě že s odložením platnosti na první zápas, kam už by zase diváci mohli...
Tak přemýšlím, komu to asi tak nejvíc pomůže, hrát bez diváků? Spokojená bude asi Plzeň, že se zbaví nenávistného kotle sparty. A může to vyhovovat i Jablonci, kterej hraje přespříští kolo u nás. No žádný dobrý zprávy.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 14:40 |No Plzni to pomůže nejvíc, ale v tomhle je asi docela nevinně:)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 11.03.2020 14:31 |takže v itáii, rakousku, slovensku pozastavují, v Anglii nereří, tam dneska vyprodaný Anfiled, včera vyprodáno v Lipsku, ale tady ten sráč Svoboda ani do té debaty nevezme všechny členy LFA a bude si hrát na charakter. Kolega sparťan ho už taky poslal do háje
Bohužel
sicilianbrno před 5 lety 11.03.2020 14:31 |A moje žena se už těšila, jak pojedem na vylet...bohužel ma smulu a odpoledne do hospody na solovku :-)
Radeji bych odklad, ale zase chcu, aby se ročnik dohral, žadne anulovani.
Vyjimečne budu fandit sparte na teletextu a věřim, že plzen max bod,.my vyhru a bude zase veseleji...
Re: Bohužel
kostelnivlajka před 5 lety 11.03.2020 14:34 |Čoveče já zjistil, že koukat na TV a rozdělat si u toho třeba flašku, má taky něco do sebe, když už...:-)
Pokud se liga nedohraje ?
Mike před 5 lety 11.03.2020 14:36 |Jeste by mela mit slavna LFA pripraven plan, jak a kdy se stanovi konecne poradi ligy v navaznosti na budouci obsazeni evropskych poharu v dalsi sezone /pokud se budou pohary konat/. Variant je mnoho, ale hlavne posledni tym tabulky by treba zahucel primo po 28 kolech, coz je horsi, nez skoncit treba 6. a nemit moznost hrat do posledni chvile treba o 3.misto. Asi by byly soudni tahanice. Hokej si muze sezonu zrusit, tam proste maji aspon odehranou zakladni cast, tudiz neco ukonceno, a do Ligy mistru se tymy moc nehrnou.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Chlupp (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 14:38 |Má se to přerušit a dohrát regulérně s diváky a případně zrušit nesmyslnou nadstavbu...jaký to má smysl hrát bez diváků? Fotbal řídí lidi, kteří tam nemají co delat!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Mike před 5 lety 11.03.2020 14:44 |Staci nakaze v okoli nekoho v tymu a jde se do karanteny. Za 2 tydny bude stav horší, liga se nedohraje. Neni mozne, aby se lize nevyhnula, casem se odpiska.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Jachym před 5 lety 11.03.2020 15:07 |On tu UEFU asi také řídí estébák Berbr nebo jiní mafiáni ze svazu nebo LFA… Jak si jinak vysvětlit, že i ta slovutná Champions League se hraje bez diváků...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 15:34 |Neregulérní je, aby všechny týmy odehrály bez diváků, ale regulérní by bylo, kdyby se během sezóny zrušila nadstavba. Zajímavý úhel pohledu.
V Itálii se spekuluje, že se délka přerušení ještě bude muset prodloužit. Za dva týdny bude situace kritičtější než v současnosti.
Důležité bude, zda se EURO o rok posune, což by mohlo všem evropským soutěžím uvolnit ruce.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2020 15:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Neregulérní je, aby všechny týmy odehráli bez diváků, ale regulérní by bylo, kdyby se během sezóny zrušila nadstavba. Zajímavý úhel pohledu.
V Itálii se spekuluje, že se délka přerušení ještě bude muset prodloužit. Za dva týdny bude situace kritičtější než v současnosti.
Důležité bude, zda se EURO o rok posune, což by mohlo všem evropským soutěžím uvolnit ruce..
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ados před 5 lety 11.03.2020 15:35 |Myslíte, že je možné, aby došlo k anulaci soutěže? To by se nám všichni pěkně vysmáli. Titul pryč, druhá hvězda pryč, veškeré statistiky pryč. I přes ztrátu 8 bodů z náskoku to máme stále dobře rozjeté.
Možná je nakonec dobře, že se následující 2 kola odehrají. Pokud by se nám to bodově povedlo, tak by chybělo do konce základní části odehrát 4 kola při náskoku 8 bodů a třeba pak zruší nadstavbu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Mike před 5 lety 11.03.2020 15:42 |Kdo by pri anulaci sel hrat pohary, pokud nejake budou ? To my jsme jeste vysmaty proti Liverpoolu. Mame 2 tituly za posledni 3 sezony, takze by to tak asi nevadilo. Oni maji na dosah titul po 30 letech, ohromny naskok a anglicka asociace by sezonu anulovala.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 15:44 |Buď na základě koeficientu, nebo loňského umístění tipuju. To mě trápí nejmíň, spíš by mě srala ta druhá hvězda, na kterou čekalo několik generací.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 15:43 |Bohužel si myslím, že to není až tak nereálný, jak si tu někteří namlouvají. Minimálně v extralize se o tom uvažuje, pokud se play off za 2 týdny znovu nerozběhne, což si myslím, že nerozběhne. Ředitel extraligy Řezníček: "Dovedu si představit, že by vítěz základní části nebyl vyhlášen jako mistr extraligy". A to mají základní část (na rozdíl od fotbalu) řádně dohranou.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ragnarok před 5 lety 11.03.2020 15:45 |Hezké gesto od O2 by bylo tři měsíce zdarma pro permanentkáře všech klubů. Stejně to skoro všichni již mají a určitě by si udělali i nové dlouhodobé zákazníky.
Po klubu žádnou kompenzaci nechci. Hrčáči by možná mohli přijít se gestem a hrát třeba za 80%.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
padre před 5 lety 11.03.2020 15:48 |Kdyby se to cely zrusilo, tak muzou permanentkare odskodnit z černých fondu na úplatky, no ne?!?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ragnarok před 5 lety 11.03.2020 16:07 |?????
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Lunaris před 5 lety 11.03.2020 15:57 |Dopadlo to, jak to dopadnout muselo. Za mě je ale i ten limit 100 lidí nesmysl. Pokud ta opatření mají být seriózní, tak se veškeré veřejné akce měly zrušit, stejně tak zavřít nákupní centra atd, takhle se to akorát všichni snaží ochcat, vydává se metodika, kolik lidí kde musí být, aby se vešly do toho počtu 100, no prostě komedie.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
dalislavista před 5 lety 12.03.2020 08:42 |Myslím, že veřejné akce a tedy i fotbal bez diváků zruší dřív, než se ty 2 kola odehrají...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Radovan62 (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 16:15 |Liga se nedohraje,za 2 kola tady bude přes stovku nakažených a konec ligy
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Eluin (přítel SN) před 5 lety 11.03.2020 20:07 |Já se domnívám, že přes 100 nakažených je tu už teď (populace není dostatečně protestována)...
Na chvíli svitla naděje, ale...
tobro před 5 lety 11.03.2020 16:19 |Chuck Norris chytil koronavirus, a zase ho pustil! .. Bylo mu ho totiž líto...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
cheechoo1 před 5 lety 11.03.2020 16:22 |Dvě kola bez diváků a pak to stopnou úplně, protože se celkem logicky počet nakažených zvedne několikanásobně. Takže nadstavba se zruší jako první a pak anuluji celý ročník a vítěz nebude. Vsadím boty na takový scénář...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
iwanowicz před 5 lety 11.03.2020 16:27 |Ja se zase klidne vsadim, ze nebude anulace cele sezony..
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
cheechoo1 před 5 lety 11.03.2020 17:13 |200 Kč? :-)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 11.03.2020 20:13 |Metr piv, do toho jdu. :-)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dobi před 5 lety 11.03.2020 23:35 |Proroctví Sibylly, slepého mládence, Nostradama a dalších jsou ta tam - ke všemu se vyjadřují "odborníci". Žel dnešní ne geometrický, ale dokonce exponenciální nárůst nakažených... A z Makarónie se vracejí další, tam nežádoucí...
Na druhou stranu jsou i optimističtější prognózy... Ale nikdo jsme se s tím zatím asi nesetkali, tak uvidíme!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 12.03.2020 00:36 |Já netvrdím, že se sezona dohraje. ale ten metr piv jsem ochoten vsadit na to, že ji neanulujou, ale po nějakejch dvaceti šesti, sedmi kolech ji ukončej, vyhlásej výsledky a spartu dostanou do Evropy přes Mol cup.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
cheechoo1 před 5 lety 12.03.2020 11:01 |Beru! Já tvrdim, že anulují. Metr piv, značku urci vítěz.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 12.03.2020 11:04 |Platí. Já myslím, že se sice nedohraje, ale vyhlásej výsledky.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
cheechoo1 před 5 lety 12.03.2020 11:15 |Ok
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Kulajs před 5 lety 11.03.2020 16:37 |Za 14 dní to už bude klidně 1000. Půjde to teď bohužel rychle. Dva pacienti jsou již ve vážném stavu v nemocnici.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Lunaris před 5 lety 11.03.2020 16:45 |Musíš pak ale vymyslet, jak to bude s evropskými poháry na další sezónu. Nepředpokládám, že do té doby by se ta epidemie nepodařila vyřešit.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
před 5 lety 11.03.2020 17:09 |Nasazení do pohárů na další sezonu by se v takovém případě mělo řešit jednotnou evropskou metodikou.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
fps před 5 lety 11.03.2020 16:54 |nechápu, místo toho aby už před cca 14 dny uzavřely Ruzyňské letiště, tak raději dělají nic neřešící opatření
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 17:07 |Většina lidí jela do Itálie autem:) A pak hurá do práce podělit se o zážitky a děti do školy a na kroužky..vidím to ve svém okolí.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2020 17:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Většina lidí jela do Itálie autem:) A pak hurá do práce podělit se o zážitky a děti do školy a na kroužky..vidím to ve svém okolí.
. .
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dobi před 5 lety 11.03.2020 23:30 |A hrrr do hospody, do kavárny, zastavit se u sousedů a pochlubit se fotkami...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 11.03.2020 17:09 |jak se tady někteří bojí....anulace je dle mě až ta krajně poslední možnost. Pravděpodobnější je, že se Euro o rok posune (paradoxně ten stupidní formát tomu pomůže) a tím se získá čas na dohrání lig. Anulace je ptákovina hlavně kvůli nasazení do soutěží UEFA které jsou pro UEFU mnohem stěžejní, než to Euro a pravidla pro nasazování má UEFA jasně stanovena a fakt to nelze dělat na základě losu nebo koecifientu, to by takové Bergamo, které je v lize průběžně 4. a bude teď hrát čtvrfinále LM ostrouhalo, protože dle koecifientu jsou před ním Juventus, AS, Neapol a Lazio. Prostě nějaký výsledek z ligy být musí.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
před 5 lety 11.03.2020 17:20 |Byl bych rád, pokud by tady byl nějaký historik nebo pokud by si někdo chtěl dát tu práci, jak to bylo vyřešeno, když se soutěže stoply během války? Sice je to dávno, ale už tehdy byly evropské soutěže, národní poháry atd.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 11.03.2020 17:24 |UEFA byla založena 1954, válka je tak bezpředmětná
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
před 5 lety 11.03.2020 17:29 |Kamaráde, kdysi také nebyl hajzl papír a lidi se vysr... Tím mám na mysli, že Středoevropský pohár se taky nějak udělal, slovy klasika.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 11.03.2020 17:31 |To sice ano, tehdy byl úplně jiný systém, jiný pořadatel, jiné nasazování
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
pipe1980 před 5 lety 12.03.2020 02:19 |Podle mě v tomhle případě je nejjednodušší použít výsledky posledního kompletního ročníku
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
dalislavista před 5 lety 12.03.2020 08:39 |Pro to by jistě byla i Sparta
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 17:26 |V roce 1948 Slavia vedla po podzimu ligu, ale liga byla nakonec anulována. Jak to bylo s poháry netuším, jen vím o tomhle roce, kdyby se k tomu přidal i letošek, tak je to docela pech:)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dobi před 5 lety 11.03.2020 23:29 |Pokud se nemýlím, tak ten ročník 1948, přesněji podzim 1948 byl určen (nevím nakolik PŘEDEM) jako přechodový z evropského systému podzim-jaro na ten sovětský jaro-podzim.. Ročník 1947/48 ještě vyhrála Sralta... A poháry? Bylo po válce a pokud si pamatuji, až snad začátkem 50.let se obnovil STEP a PMEZ začal snad v roce 1956. Zkusím se podívat....
Toto je něco jiného, snad se liga 1939 nedohrála, podobně asi 1945, musím se podívat...
Tohle není pr....
před 5 lety 11.03.2020 17:17 |Přátelé, Slávisti,
jsem veliký fanda našeho klubu a celkově vášnivý fotbalový fanoušek. Nezapomínejme, že je to pouze sport a zábava. Zažíváme něco, co nikdo z nás ve svém životě nezažil a nikdo z nás neví, kam až to může zajít. Pár set kilometrů od nás umírají desítky lidí denně na chodbě v nemocnici, jelikož se o ně nestíhají postarat a nemají dostatečný počet potřebných zařízení. Situace tady není kritická, ale přinejmenším znepokojivá. Buďme tedy rádi, že si o víkendu můžeme zapnout televizi a podívat se na naší Slavii. Kdo ví, co bude za měsíc.
Re: Tohle není pr....
Fačín před 5 lety 12.03.2020 09:21 |Sorry, neber to špatně, ale jsi zblblej propagandou. "Umíraj desítky lidí denně na chodbě v nemocnici" - to není nic jinýho než lež...
Re: Tohle není pr....
Pepino44 před 5 lety 12.03.2020 11:05 |Tak ona to jenom propaganda asi nebude. Četl jsem nějaký článek z Itálie, kde píše nějaký doktor asi v to smyslu. že postupují jako ve válce, kdo je na tom lépe, tomu se snaží pomoci, kdo je na tom špatně, má smůlu, protože všem se věnovat nemohou. Nevím, jak to sleduješ, ale jak to tam probíhá, je strašné, propaganda to asi není.
Re: Tohle není pr....
Fačín před 5 lety 12.03.2020 11:38 |Bohužel to sleduju detailně, ono už to ani nijak jinak nejde, protože se o ničem jiným nemluví a nepíše. Což je přesně to nebezpečí, na který jsem upozorňoval dlouho dopředu - panika a karanténa budou mít mnohem horší dopady na lidstvo než samotná choroba. A stále jsem přesvědčen, že je to záměrně vyvolané, aby se obyčejným lidem zase ukradl kus svobody a peněz.
Re: Tohle není pr....
wimpy před 5 lety 12.03.2020 11:39 |A kým?
Re: Tohle není pr....
Qope před 5 lety 12.03.2020 11:40 |na tohle měl jeden plný šanony :-D
Re: Tohle není pr....
Fačín před 5 lety 12.03.2020 11:56 |To právě nevím. Číňani, Rusové, WHO, OSN, Al-Káida, templáři, ilumináti, mimozemšťani, oligarchové... Na tom nesejde, to se stejně nikdo nedozví. Možná prostě jen příroda nebo Bůh.
Re: Tohle není pr....
wimpy před 5 lety 12.03.2020 11:58 |Kdybys napsal Agrofert, tak se zamyslím. :-)
Re: Tohle není pr....
hamlo1 (přítel SN) před 5 lety 12.03.2020 13:35 |dobrý
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
jose01 před 5 lety 11.03.2020 19:13 |vítěz ligy se určí tzv. Karlovarskou losovačkou, losovat bude Berbr a dózu s listkama bude držet Dáša a Šádek u dveří bude hlídat s klacíkem, jestli někdo nejde
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 11.03.2020 19:23 |No tak v hokeji už se to pomalu rýsuje: https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/josef-reznicek-rozhovor-pozastaveni-extraligy-koronavirus-hokej.A200311_155757_hokej_zele
Pěkně to vypadá a to si tu někdo zoufal, že bude jaro nuda:)
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2020 19:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No tak v hokeji už rozhodli: https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/josef-reznicek-rozhovor-pozastaveni-extraligy-koronavirus-hokej.A200311_155757_hokej_zele
Pěkně se nám to rýsuje a to si tu někdo zoufal, že bude jaro nuda:).
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
carevitchando před 5 lety 11.03.2020 19:47 |Já si myslím, že liga, tedy základní část, se dohraje bez diváků. Co bude potom, těžko říct, nadstavba bez lidí nemá grády, ale měnit pravidla během rozjeté soutěže je taky na nic. Možná tedy anulovaný ročník a přijdeme o titul, ke kterému bychom asi už doklopýtali...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
donford před 5 lety 11.03.2020 20:40 |Možná, že už i z hlediska termínů nebude se moct nadstavba odehrát. Zase jen dle mého názoru, s předstihem by se mělo vyhlásit, (LFA) že vítěz ligy, tak jak to bývalo více než po celé století, bude po posledním kole základní části. Jestli se ale vůbec základní část dohraje. Stačí jeden nakažený a vše bude jinak. Kdyby se mělo už teď uvažovat o anulování celého ročníku, pak se samozřejmě už žádné kolo vůbec nemusí hrát. Také proč. Za jakým účelem? Klubům vzniká jen škoda.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dr. Fe1 před 5 lety 12.03.2020 01:56 |Pochybuji že se něco dohraje. Už se přerušují nebo ukončují soutěže v zemích okolo. A titul by měl být náš, už se v historii párkrát stalo, že se soutěž nedohrála a titul udělen byl.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
pipe1980 před 5 lety 12.03.2020 02:17 |Kdy se to stalo?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dr. Fe1 před 5 lety 12.03.2020 08:29 |Hledal jsem a nenalezl. Takže v tomto případě se omlouvám, za mylnou informaci. Kupodivu se soutěž dohrála i v roce 1938/1939, dohrálo se i po únoru 1948. Tam ale došlo k jiné anomálii, že se měnil následně systém z dnešního sytému podzim-jaro na sovětský styl jaro-podzim, takže z ročníku 1948/1949 se odehrál jen půlrok - tedy podzimní část - tu jsme vyhráli - ale titul nám za to (asi) nikdo nedal. Nepodařilo se mi najít , jak to bylo když se to pak zase vracelo v roce 1957 na dnešní systém. Ale tam se ten jarní půl rok možná ani nehrálo ? Nevím. Budu rád, když to někdo upřesní. V roce 1945 se pro změnu soutěž údajně ani nerozehrála
Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2020 08:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hledal jsem a nenalezl. Takže v tomto případě se omlouvám, za mylnou informaci. Kupodivu se soutěž dohrála i v roce 1938/1939, dohrálo se i po únoru 1948. Tam ale došlo k jiné anomálii, že se měnil následně systém z dnešního sytému podzim-jaro na sovětský styl jaro-podzim, takže z ročníku 1948/1949 se odehrál jen půlrok - tedy podzimní část - tu jsme vyhráli - ale titul nám za to (asi) nikdo nedal. Nepodařilo se mi najít , jak to bylo když se to pak zase vracelo v roce 1957 na dnešní systém. Ale tam se ten jarní půl rok možná ani nehrálo ? Nevím. Budu rád, když to někdo upřesní..
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
kjandourek (admin) před 5 lety 12.03.2020 10:32 |Tehdy se hrálo systémem jaro-podzim-jaro... prostě tříkolově... v lize bylo 12 týmů a odehrálo se 33 kol... losovalo se to nějak podivně, vubec to nešlo za sebou, třeba se Spartou jsme hráli venku, doma, venku, s ČH Bratislava doma, venku, doma, ale s Kladnem venku, venku, doma.... spravedlivé to asi úplně nebylo...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dr. Fe1 před 5 lety 12.03.2020 16:35 |Díky za upřesnění. Já čerpal jen z wiki - Československá a česká liga a z historie zápasů Slávie na našich oficiálkách. Ale bral jsem to i trochu hákem, žádná poctivá práce historika :-)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Martin 58 před 5 lety 12.03.2020 10:25 |Pokud by se dohrálo bez nadstavby, neviděl bych v tom nic neregulérního. Všichni by spolu odehráli zápas venku i doma. Nikdo během soutěže neztrácí body s pocitem, že to přeci dožene v nadstavbě...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 11.03.2020 20:36 |Jakékoli předčasné ukončení soutěže je nebezpečné hlavně pro spartu, neb má do pohárů daleko. Tak se trochu bojím, aby nevsadili vše na pohár a o víkendu to plzni nepustili.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
kostelnivlajka před 5 lety 11.03.2020 20:55 |Nechť žije Eden!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 11.03.2020 21:18 |myslím, že arogance plísně to nedopustí
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
gazza před 5 lety 12.03.2020 01:56 |Vůbec si nedovedu představit, jak tohle dopadne .Každým dnem je to horší a nakažených přibývá ,jak na běžícím páse.Hráč Juve pozitivní na koronavirus ,což je problém . Nechci dělat paniku ,ale je docela možné ,že jak liga mistrů tak EL se nedohraje a jak to bude s námi to je také ve hvězdách .Zatím dva zápasy bez diváků ,ale co bude dál ?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Whip1 před 5 lety 12.03.2020 06:07 |No přátelé, nevidím to nijak růžově. Stačí kdokoliv z hráčů, trenérů a lidí kolem, aby se nakazila celý tým půjde do karantény a to v kterémkoliv klubu, pak už se neodehraje vůbec nic. Bude to stejný jak v hokeji, tam Řezníček řekl, že nakažený hráč=konec soutěže.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 12.03.2020 07:44 |PSG mám rad asi stejně Spartu, Plzeň a United ale za palec nahoru a inspirace pro nás na Jablonec. V Edenu navíc u vchodu 2 budeme slyšet :)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ragnarok před 5 lety 12.03.2020 08:30 |PSG má podle mne dlouhodobě nejlepší ultras v Evropě. Soupeří s Marseille a pak dlouho nic. Němci jsou oproti nim strašně monotóní. Jejich Paríííííííííí esžé, nananananananá, neboli Se-ší-va-ní je monstrózní.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
DKNL před 5 lety 12.03.2020 07:45 |Dle mého názoru okamžitě přerušit ligu, hrát bez diváků se hodí určitému týmu, a i mě se nebude líbit koukat v TV na fotbal bez fanoušků a náležité atmosféry.Osobně tedy do Edenu na zápasy 120km dojíždím. Jestliže by se třeba za měsíc dalo hrát, dohrát to bez nástavby.Termíny budou, ME se určitě posune na příští rok. Ty 2 kola nic neřeší, stejně dojde k zastavení ligy. Jinak za mě, po klubu vyžadovat kompenzaci za přemoci nebudu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
DKNL před 5 lety 12.03.2020 07:46 |permici
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 08:03 |jen je sporné, jak dlouho by to trvalo. za mne bohužel lepší něco než nic, ale je to šílené, souhlasím.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
DKNL před 5 lety 12.03.2020 08:09 |2 kola nic neřeší.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 08:11 |řeší neřeší - pokud řešit nebudou, je nasnadě, že se bude muset přijmout jiné rozhodnutí. ale to bych řešil až to nastane.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
japhy před 5 lety 12.03.2020 08:26 |Pokud to chce LFA dotáhnout alespoň do konce základní části, je každé odehrané kolo dobré. Nikdo netuší, jak se to všechno vyvine, odpískat se to dá koneckonců kdykoliv.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
DKNL před 5 lety 12.03.2020 07:53 |Aktuálně.cz, rozhovor se Soňou Pekovou, doktorkou ze soukromé laboratoře s Emmou Smetana.Hodně zajímavé a vlastně co se divím.Najděte si to!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 08:09 |to je zajímavé jen tím, že aktualne.cz je postaveno na antibabis programu. v podstate tam nic jineho neni. naprosto neseriozni platek co si hraje na profiky.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 12.03.2020 08:15 |ještě řekni, že MF Dnes a idnes jsou pravdu mluvící, nejvíc objektivní :D
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ragnarok před 5 lety 12.03.2020 08:19 |Je to sstejná špína, ale je tady nějaké nestranné médium? Já tedy čtu HN a Respekt, ale ti jsou zase obviňováni z toho, že píšou pro Bakalu. Mě to nepřijde. O Babišovi píší podle mne velice seriózně a pravdivě a i na základě jejich informací ho nemohu volit. Nepíšou ale agitačně.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 12.03.2020 08:28 |Problém je že prakticky žádné médiu není plně objektivní, vždycky bude směřovat na nějakou stranu. Novinky a Právo jsou levicové, HN pravicové, v USA cnn inklinuji k demokratům nbc k republikánům. Problem ale je v momentě kdy se z něho stane agitační stranické medium. Bolševik měl rudé právo, Bureš ma idnes a mf dnes. Ja osobně čerpám informace z několika zdrojů (nejvíc ale věřím HN) a obrázek si dělám sám. A třeba TV zprávy jsem neviděl asi 3 roky a jsem šťastnější
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
DKNL před 5 lety 12.03.2020 08:28 |Slyšel jsi to?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
DKNL před 5 lety 12.03.2020 08:29 |To bylo na ColinaSKS
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 08:35 |ano a je to snůška lží a nesmyslů jedné zhrzené laboratoře, které se navíc vojtěch omluvil. nechutný kanál (pro mne). komu se to líbí ok. mě se líbí jedině emma. a tím to končí.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Max1 před 5 lety 12.03.2020 08:43 |Sorry, ale jsi mimo. Bureš a ten jeho tupec to posrali, obětí jejich šikany se stal někdo kdo chtěl pomoct a dostalo se ji jen “sorry”. Vem si stranickou průkazku ANO a vlez třeba Burešovi do zadku
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 10:08 |hele maxi, s tebou často souhlasím, ale co nesnáším jsou ty neustále pejorativní komentáře typu bureš atd. každý má právo na svůj politický názor. tak neurážej jiné, kteří nemají ten tvůj. já to taky nedělám. nemám důvod. je demokracie
Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2020 10:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
hele maxi, s tebou často souhlasím, ale co nesnáším jsou ty neustále pejorativní komentáře typu bureš atd. každý má právo na svůj politický názor. tak neurážej jiné, kteří nemají ten tvůj. já to taky nedělám. nemám důvod. je doemokracie.
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 12.03.2020 10:10 |Ale on je Bureš. To není zkomolenina jména, to je jeho krycí jméno, když byl agentem STB.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 10:14 |ano, to tak pisálci šíří a naivkové, antibabišovci a kmotříci to používají. to máš jistě pravdu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 12.03.2020 10:18 |To jistě mám a šíří to soud.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
DKNL před 5 lety 12.03.2020 09:34 |Coline, proč si to myslíš? Myslíš si, že ta doktorka lže?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 10:13 |myslím, že je to umělé a vytržené z kontextu. nikdo není proti tomu, pomoci s testy. jen tato zhrzená paní a dvtv má pocit, že je potřeba povzbudit ty antibabiš nálady. nikdo není dokonalý, chyby se stávají. ale je odporné montovat své antibabiš názory do situace, kdy se musí všichni chopit jednoho provazu. i fiala to pochopil. za mne je ten rozhovor odpad, pardon.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
japhy před 5 lety 12.03.2020 10:23 |Tak si to otoč a podívej se na situaci z jejího pohledu. Máš pocit, že to, co se jí stalo, se dá nazvat "chopení se jednoho provazu"?
Přišla, vyvinula testy, objevila pár nakaženejch. Odměnou je aparátem pošpiněné jméno, cukají se s udělením povolení k testování. Jeden by řekl, že to je pravej opak chopení se jednoho provazu.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ragnarok před 5 lety 12.03.2020 11:17 |Máš pravdu, ale ta obecná kritika Babiše za cokoli je směšná. V podstatě jednal v Evropě nejdřív, nejrazantněji a ukazuje se, že to je správné. Neskutečné populistické šílenosti, který zaznívají od ministryně PSV, od předsedy lidovců, od Kalouska, od Fialy a dalších jsou totální nesmysly. Oni v podstatě hlásají, že po COVID-19 přijde stát a všem zacáluje všechny ztráty. To bohužel není ani možné a kompenzovat to selektivně je nehoráznost ještě větší - jako střílení z malorážky na lyžích, což je sport, který berou vážně v 10 zemích světa vykompenzujeme a na fotbal, hokej, basket nic, ti si na to vyděají. Podle mne je to od Fialy s Kalouskem zrada voličů hlásat něco takového. Naopak by stát neměl kompenzovat nikomu nic, měl by se z toho poučit a starat se o infrastrukturu typu sklady materiálu, bezpečnostní zásoby, lépe nastavené krizové plány, kdy to nebudou muset šít horkou jehlou, koordinace s municipalitami, vymáhání porušování pravidel, jako je nerespektování karantény, protože to pak způsobuje miliardové ztráty.
Fotbalově by se mělo zrušit EURO a dohrát dlouhodobé soutěže klidně v červnu. Ale po tom, co se stalo dnes v noci v NBA je to věštění z křišťálové koule.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
SirCohen před 5 lety 12.03.2020 11:24 |Nejdřív a nejrazantněji? :D
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 12.03.2020 11:28 |Názory Kalouska a Fialy si musíš někde cíleně vyhledávat, ne? Co začala Korona krize jsou v médiích jen představitelé koalice, navíc téměř výhradně z ANO.
Kompenzovat něco samozřejmě musej, když se na něco v rámci stávajících pravidel připravíš, investuješ do toho peníze a oni ti to zrušej, mohou to těžko nechat bez kompenzace. Čímž samozřejmě vůbec netvrdím, že stát pokryje všechny ztráty.
Jinak ale souhlasím s tím, že v krizové situaci se mají nařízení a doporučení vlády jednoduše dodržovat a nemá smysl o nich nějak spekulovat. Je to natolik nové, že nějaké evidentní a naprosto dokonalé řešení prostě neexistuje.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ehad před 5 lety 12.03.2020 14:20 |Ja vcera v TV videl Fialu, a bylo by lepsi (pro ODS), kdybych ho nevidel ...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
popin před 5 lety 13.03.2020 15:50 |Nevšiml jsem si, že by paní doktorka byla zhrzená. Ona to nezačala, "ministr" vlády ANO ji lživě obvinil na tiskové konferenci, ona se pouze brání diskreditaci své osoby i své laboratoře. Vy fanoušci AB to máte krásně nalajnované - kdo se ozve je lhář, zhrzený, antibabiš atd.
Co takhle se zamyslet : proč je tato laboratoř nepohodlná a nedostane akreditaci ? Jednak pozitivně testovala 2 lidi ihned poté, co státní lab vydal negativní výsledky (průser jak hrom !) a navíc dělá testy 4x levněji než státní - kampak asi mizí ty 3-4 tisíce za test ? Kdo vládne ministerstvu, pojišťovnám, čí je to asi kšeft ?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
hamlo1 (přítel SN) před 5 lety 12.03.2020 13:43 |Kolíne, Kólíné......
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ragnarok před 5 lety 12.03.2020 08:17 |Nebyl virus vyšlechtěn v laboratořích Agrofertu? Babiš to nezvládá, kdokoli jiný by to dělal líp a Hrušínskému proplatíme plně vyprodaná všech představení do roku 2100. Praktičtí lékaři jsou podfinancovaní, jný důkaz je obměna A6 jen jednou za 3 roky a pouze 3 byty v Praze 2 na pronájem. Folklór. Spíš by se měli nyní snažit všichni táhnout za jeden provaz.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Martin Platil před 5 lety 12.03.2020 08:27 |Na Emmu se koukám moooc pěkně :-).
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Malvin před 5 lety 12.03.2020 08:38 |...ale to je vše, co může jako redaktorka nabídnout.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 12.03.2020 10:36 |Což zase není tak úplně málo. Ale Soňa Edde je Soňa Edde.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 12.03.2020 10:58 |Můžu ti říct, že to bylo dost málo, když si s ní manželka pustila podcast.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Malvin před 5 lety 12.03.2020 11:19 |Hmm Sonia Edde. Tu tam měli vzít místo Smetany.
Novinářská kvalita srovnatelná, ale jako ženská o level výš.
Dobrý vkus Wulfe.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Fačín před 5 lety 12.03.2020 11:40 |Sonia Edde má totiž sexy mozek!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Fačín před 5 lety 12.03.2020 10:04 |Ale v hlavě má vymleto.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Martin Platil před 5 lety 12.03.2020 10:30 |Koukám, co je tady přihřátej astrofyziků.....
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Fačín před 5 lety 12.03.2020 10:49 |Na to abych pochopil, že není úplně jadernej fyzik, mi stačí ji chvilku poslouchat.
A na to, aby se mi nelíbila jako ženská, nemusím bejt přihřátej.
Prostě máme jinej vkus na ženský, tak o co jde?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ragnarok před 5 lety 12.03.2020 10:57 |Sice ne obor, ale školu si trefil.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
japhy před 5 lety 12.03.2020 09:39 |To už je druhá doktorka z oboru, co tvrdí, že jsou veškerá opatření v podstatě zbytečná a reagovat se má až na následky onemocnění. Viz chřipka.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Fačín před 5 lety 12.03.2020 10:03 |A já s ní souhlasím.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
japhy před 5 lety 12.03.2020 10:29 |Těžko říct. Založením jsem antipanik, tak je mi ten názor blízký. Vlastně ve finále zemře o "něco" víc lidí, než na chřipku. Itálie je ale silným varováním, takovou situaci tu asi nikdo nechce. Proč se to vlastně v Itálii takhle pojebalo oproti ostatním zemím?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 10:16 |k tématu DKNL, jakkoli je aktuální, se dále vyjadřovat nebudu. sklouzává to dopolitické diskuse, kdo co jak a proč kdy , a to se nepatří. musel jsem na něco reagovat, ale sám cítím, že to už je moc.
Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2020 10:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
k tématu DKNL, jakkoli je aktuální, se dále vyjadřovat nebudu. sklouzává to politické diskuse, kdo co jak a proč kdy , a to se nepatří. musel jsem na něco reagovat, ale sám cítím, že to už je moc. .
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
bramburek (přítel SN) před 5 lety 12.03.2020 10:33 |Děkujeme mnohokrát... hlavně to dodrž...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ColinSKS před 5 lety 12.03.2020 11:29 |vy? vy jste kdo? miluji tyhle výkřiky co si myslí že mluví za nějakou skupinu, pravvděpodobně za lepšolidi :-D. jako odpověď máš můj komentář, je celkem nesmyslné na něj takto reagovat. :-D
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
kostelnivlajka před 5 lety 12.03.2020 11:57 |Lepš..ten měl u nás prodejny lahůdek..to je on ten brambůrek?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Mates204 před 5 lety 12.03.2020 12:03 |Vláda podle informací Aktuálně.cz jedná o možném zákazu akcí s více než deseti účastníky a o uzavření restaurací v době od 20:00 do 8:00. Tak myslím, že na druhou hvězdičku můžeme zapomenout.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
pipe1980 před 5 lety 12.03.2020 12:19 |To jako fakt? Co to je za hovadinu? Jakej dává smysl zavřít restaurace jen v určitém časovém úseku?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 12.03.2020 12:20 |Že se nestačíš ožrat a budeš se chovat disciplinovaně. :-)
Sám jsem na to zvědavej.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 12.03.2020 12:22 |Máš chodit dřív z práce a do hospody zavčas.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
SirCohen před 5 lety 12.03.2020 12:58 |Když chodíme do hospody, tak většinou od 8 večer, čili za těchto okolností bychom třeba nešli vůbec.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ehad před 5 lety 12.03.2020 14:03 |stravovani?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
pipe1980 před 5 lety 12.03.2020 14:05 |Já se ptám, k čemu je to dobrý. To se jako můžu v plné restauraci nakazit až po osmé večer? Přes den je to v pohodě?
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ehad před 5 lety 12.03.2020 14:09 |promin, to byla odpoved ve zkratce ... nechali otevreno v dobe stravovani, tam to zatim risknou ..
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
jose01 před 5 lety 12.03.2020 12:51 |pravděpodobnost hraničící s jistotou bude, že se to letos nedohraje, tak nakonec budu muset souhlasit s hlasy, že na jaře nepotřebujeme mít širokej kádr, že je málo zápasů, všichni kdo přijíždí z lyžovačky, by těma lyžema na hranicích měli dostat přes záda
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 12.03.2020 13:32 |jj, liga finito.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
slavanda před 5 lety 12.03.2020 14:09 |Tak řekl bych, že nás vyhlásí za mistry. Plzni to bude taky vyhovovat. Musí být jasné, koho vyslat do pohárů. Buď vezmou aktuální stav (ten co bude odehrán v momentě, kdy se to zruší) anebo po polovině soutěže. Jestliže budou zavřené hranice, hospody, velká centra, tak je to asi logické. Bude nuda...
No a já očekávám okolo Vánoc babyboom ;)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 12.03.2020 14:15 |Spartička se celá třepe si odhlasovat 9 místo, tak určitě:)
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
jose01 před 5 lety 12.03.2020 15:34 |jenže není dohranej zápas v teplákách
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ehad před 5 lety 12.03.2020 14:49 |s tim babyboomem to nevim, nemuzes mezi lidi a doma mas jen manzelku .. :-) :-D
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
SirCohen před 5 lety 12.03.2020 14:05 |MISTŘI!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
ehad před 5 lety 12.03.2020 14:09 |Presne! Parime! Sampano .... jedem!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Ondráš před 5 lety 12.03.2020 14:28 |Je třeba rychle slavit, než nám titul anulují a zakážou lidem zpívat.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
budvarka před 5 lety 12.03.2020 15:34 |přesně!! to byla moje první reakce ..... :)
anebo minimálně zrušej tu nadstavbu a dohraje se to v květnu...
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
první rytíř před 5 lety 12.03.2020 14:29 |Tak liga stojí! Vláda zakázala akce nad 30 lidí a to na celý měsíc!
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
dauby před 5 lety 13.03.2020 13:59 |Ideální variantou je podle mě přerušit ligu na měsíc, zrušit EURO (respektive přeložit ho na příští rok) a ligu dohrát v červnu. Konec konců bude i lepší počasí. Myslím, že to tak dopadne, protože ligy se zastavují v celé Evropě. Pak by se to dalo zvládnout i s tou nesmyslnou nástavbou, kterou bych příští rok zrušil.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
pipe1980 před 5 lety 13.03.2020 18:10 |mě dost fascinuje ta celkem všeobecná představa že za měsíc nebo dva to bude lepší než ted
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
wimpy před 5 lety 13.03.2020 18:14 |Teď byl dobrej rozhovor z Břízou o MS v hokeji. Že je absurdní si myslet, kdyby se to za dva měsíce uklidnilo, že by hráči, co se dva měsíce nedostali na led, odehráli šampionát.
Re: Fotbalová liga běží dvě kola dál, ale bez diváků. Co bude dál?
Dr. Fe1 před 5 lety 14.03.2020 22:25 |Podle mě se v této sezoně bohužel nedohraje žádná soutěž, v žádném kolektivním sportu. Za měsíc se to nezlepší natolik, aby se to dalo znovu spustit. prognózy odborníků jsou takové, že epidemie (pravděpodobně) odezní během léta. takže budeme rádi, když se spustí nový ročník včas. I ten bude možná odložen - tedy jeho zahájení.