Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 22. kolo

Slavia potvrdila roli velkého favorita a doma bez větších problémů porazila Opavu. V sešívaném navíc debutovali Zima a Tijani.

Zápas měli sešívaní, snad až na prvních 15 minut, pevně v rukou a za jednoznačnou převahu si minimálně dvoubrankové vítězství zasloužili. Nebyl to sice takový válec jako poslední zápas v Edenu proti silným Českým Budějovicím, ale i tak omlazená sestava nezklamala. Vezměme to ale chronologicky. Úvod zápasu byl totiž jedinou nepodařenou pasáží z naší strany. Opava začala nebojácně a hrozila z rychlých brejků, přičemž naše nově sestavená defenziva působila hodně nejistým dojmem. Dvě dobré šance ale nezvládli hosté ani kloudně zakončit, a tak postupně narůstala převaha Slavie, která nemohla vyústit v nic jiného než ve vedoucí gól. A kdyby hned po něm proměnil tutovku Olayinka, tak mohl být zápas v podstatě rozhodnut za 35 minut. Slavia pak měla dobrý vstup i do druhé půle, menší útlum přišel po neuznané brance na 2:0. Ale Slezané již byli ve druhém dějství naprosto bezzubí a závěrečné drama červenobílí díky povedenému střídání Tecla nepřipustili.

Úplně ideální výkon to z naší strany sice nebyl, ale to mnohdy ani na podzim. Ostatně stačí vzpomenout na domácí zápas proti podobně slabému soupeři z Příbrami, který byl mnohem dramatičtější než sobotní představení. Takže za mě spokojenost, obzvlášť s výkony mladých Musy a Zimy. Samozřejmě ale počítám, že do dalších týdnů a měsíců by měla jít naše hra ještě nahoru. Ať už s výhledem na těžké zápasy v nadstavbě či na předkola evropských pohárů. Základní kámen ale mladá sestava proti Opavě položila dobře.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Co se týče chytání, tak v podstatě práci skoro neměl. Velmi dobře si vedl v rozehrávce, když třeba ukázkovým výhozem založil akci před naší druhou brankou.

Vladimír Coufal - 6 - Byl jistý dozadu a aktivní dopředu. Nadprůměrný výkon.

Ondřej Kúdela - 6 - Práce tolik neměl, zápas zvládl dobře. V úvodní pasáži, kdy byly v naší obraně zmatky, působil jistěji než Tijani.

Mohamed Tijani - 5 - Na první pohled celkem vydařený debut v první lize. V soubojích byl silný a i v rozehrávce působil dobře. Pozornějším okem ale nešly přehlédnout Tijaniho větší taktické chyby s přebíráním hráčů. V 5. minutě nepřevzal svého hráče a byla z toho dobrá šance Opavy. Stejně tak zaváhal v 8. minutě, kdy nebránil ani volného hráče na straně, ani nabíhajícího útočníka za sebou. Z tohoto pohledu bych při hodnocení jeho prvního zápasu v sešívaném zůstal při zemi. Individuálními schopnostmi vypadá velmi zajímavě, po stránce taktiky a soustředěnosti musí ale výrazně přidat. Nutno ale říct, že Deli v jeho věku působil hodně podobně a nakonec se z něj stala naprostá hvězda ligy.

Jan Bořil - 6 - Konečně vítězný zápas v roli kapitána! Honza podal poctivý výkon a přispěl k zaslouženému vítězství.

Lukáš Provod - 6 - Na kraji mu to podle mě svědčí výrazně více než na pozici defenzivního záložníka. V zápase byl aktivní, s kvalitou provedení to ale bylo tak půl na půl a ještě má v tomto směru prostor ke zlepšení. Ve druhé půli nebezpečně střílel z přímého kopu.

David Zima - 7 - Za mě velmi vydařený debut ve Slavii! V úvodu si ještě trochu hledal své místo na hřišti a ne vždy byl při návratu na správné pozici, brzy se do toho ale dostal a dle mého názoru patřil k nejlepším hráčům na hřišti. A musím říct, že mě až překvapilo, nakolik svou hrou připomínal Součka. David se nebál vypomáhat v rozehrávce, podstupoval souboje a hlavně zaujal i několika sprintovými náběhu do soupeřova vápna. Jeho akční radius svého slavného předchůdce skutečně připomněl! Velký příslib, byť jeden zápas samozřejmě ještě jaro nedělá.

Petr Ševčík - 6 - Odehrál dobré utkání a patří ke stěžejním prvkům v naší rozehrávce. Oproti konci podzimu, kdy byl ve skvělé formě, se ale méně dostává do zakončení. Ale to je asi i důsledek absence Součka, za něhož musel Petr částečně převzít rozehrávku více v hloubi pole.

Nicolae Stanciu - 6 - Určitě zahrál nadprůměrně. V zápase se mu povedlo hned několik krásných překvapivých dlouhých míčů. Po jednom méně povedeném a chybě Hrabiny přišel navíc náš první gól. Celkově bych ale od něj čekal ještě víc. Byly nemalé části zápasu, kdy byl hodně neviditelný. Povahově na to asi až tak není, minimálně ale díky svým mimořádným fotbalovým schopnostem by měl mít ambici stát se lídrem týmu, co bude diktovat tempo hry a bude chtít být v těžišti hry, okolo kterého se vše bude točit. Zatím je to bohužel stejné jako na podzim, možná ho i trochu přibrzdilo zranění. Podává nadstandardní a poctivé výkony, měl by ale chtít ještě víc.

Peter Olayinka - 6 - Rozporuplný výkon. Tradičně patřil k nejaktivnějším hráčům, procento vydařených akcí bylo ale nižší, než by bylo dobré. V první půli trestuhodně zahodil gólovku. Smůlu měl pak ve druhé, když skvěle zakončil akci, ale gól pro předchozí ofsajd jiného hráče neplatil. Šestka s mínusem.

Petar Musa - 7 - Velká spokojenost. Zdá se, že Musa je na nejlepší cestě, aby nahradil nejlepšího podzimního útočníka Slavie Škodu. Už s Bohemians Petar působil nebezpečně, i když dostal jen málo dobrých míčů. Doma proti Opavě byl ve hře pochopitelně více. Vstřelil první branku, když velmi dobře zakončil do protipohybu brankáře. Neméně povedená byla jeho následná přihrávka do gólové šance Olayinkovi.

Lukáš Masopust - 6 - Nastoupil na vydařený závěr zápasu, kdy Opava otevřela hru a Slavia si vytvářela jednu šanci za druhou.

Stanislav Tecl - 7 - Tohle střídání se vyloženě povedlo! Standa krásným způsobem vstřelil druhou branku, která zápas definitivně zlomila, navíc mu hra do otevřené a unavené obrany vyloženě svědčila a bylo ho plné hřiště. Přesto nebylo snadné ho oznámkovat, protože následné tři dobré šance zahodil, což je prostě třeba brát v potaz. Ale i vzhledem k tomu, že se tak stalo již za rozhodnutého stavu, dávám sedmičku, což je za dvacet minut ve hře výborná známka.

Tomáš Holeš není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

22. kolo - Sobota 22. 02. 2020 14:30

Fortuna liga, 2019/2020
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

32. Petar Musa
84. Stanislav Tecl

Slezský FC Opava
Slezský FC Opava

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Fačín     před 5 lety 24.02.2020 15:10 |  
    3 5

    Neber to Alanore jako nějakou velkou výtku, ale přijde mi, že slovní hodnocení je zápas od zápasu kratší... Dnes například u Coufala s Bořilem nebo Kúdelou.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    martyni (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 15:16 |  
    8 1

    Je skvělý vidět nováčky, kteří se chytnou hned v prvním zápase. Tijanimu bych klidně přidal, je sice pravda, že na začátku udělal pár taktických chyb a byla tam nějaká nedohoda se spoluhráči, nicméně úžasně se z toho oklepal a pak byl celej zápas spolehlivej a vypadal dobre soubojove i v rozehravce. Je tu dva tejdny, není divu, že tam k nějakým taktickým chybám došlo, ale obdivoval jsem, jak se pak srovnal. A moc se mi libilo, jak se snazil komunikovat. Zima super, slusny souboje, rozehravka nejprv na jistotu, ale ve druhý půli už se nebál pustit do větších akcí, hezky přihrál na "gól" a sám byl ve vápně v šanci. A nejvíc naběháno! Musa vypadá taky dobře a Standovi to moc přeju, nakonec měl JiT prostě zase pravdu. Obrana Opavy už teda působila unaveně, i tak byl ale Standův projev jinde, než co jsme viděli v přípravě. Tak teď je třeba dobrý výkony opakovat, ať se dostaneme do jarní pohody.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    první rytíř     před 5 lety 24.02.2020 15:38 |  
    7 3

    V podstatě souhlas až na hodnocení obou krajních obránců. Nazvat jejich výkony nadprůměrnými je pro mne dechberoucí. Osobně si myslím, že oba mají do své top formy hodně, opravdu hodně daleko. Naopak se naprosto ztotožňuji s tím, že Zima hrál velice často prostě Součka a to je mnohem mladší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      JS (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 16:04 |  
      6 9

      Souhlas. Bořil s Coufalem jsou, laicky řečeno, jaloví. Podpora útoku nic moc, od Coufala o chlup lepší. Ale o nějakých nebezpečných centrech, nábězích a zpětných přihrávkách před kasu, si můžeme zatím nechat jen zdát...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Taky     před 5 lety 24.02.2020 17:01 |  
        4 0

        Jako jo, zatím to není ono, ale na obranu Bořila, ta přihrávka copaté Olince před gólem Tecla byla luxusní...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    pinochet     před 5 lety 24.02.2020 15:41 |  
    13 6

    Nesouhlas s 6 u Kúdely, v zápase 3x namazal stylem Frydrych soupeři a bylo jenom zásluhou opavské jalovosti, že z toho nic nebylo. Dle mého je fakt, že má stejnou známku jako Coufal, Ševčík nebo Stanciu, úlet.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    w8888     před 5 lety 24.02.2020 15:51 |  
    6 31

    Nemohu souhlasit s vysokou známku pro Olayinku. Podle mne byl v sobotu úděsný. Způsob, jakým zahodil šanci po centru Musy nemá obdoby. Gól sice dal, ale neuznaný, takže k ničemu. Když šel na hřiště Masopust, čekal jsem , že bude střídat právě úděsného Olayinku, a ne Provoda, který byl podle mne jedním z nejlepší hráčů Slavie. A chvála pro Tecla, který ze čtyř vyložených šancí proti unavené obraně dokáže jen jednou skórovat? I to je přehnané! Navíc se stále víc ukazuje, že i náš jinak opravdu skvělý trenér má jednu horší vlastnost (kdo z nás něco nemá). A tou je protežování oblíbenců. Viz právě Tecl. Hodně polemizovat se dá i o známkách pro oba krajní obránce. Coufal je z formy už delší čas a zůstalo mu jen běhání. Ani Bořil zatím nezáří jako na podzim. A Kúdela několikrát přihrál tak špatně, že jsem se musel znovu dívat, zda je to opravdu on. Pětka by tentokrát bohatě stačila.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2020 17:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 16:18 |  
      11 3

      ??? Olayinka hrál podle mě slušný zápas, měl tam nebezpečnou střelu, po který se měl trefit Musa, podílel se na druhém golu, že nebyl uznán jeho krásný gol, za to opravdu nemůže a jinak mi přišlo, že byl na hřišti cítit a neměl tolik ztrát, jak někdy mívá. Jinak ale Provod se mi taky líbil, ale nedokážu říct, kdo z nich hrál lépe, možná o kapku lepší byl tentokrát Peter. Nechápu, jak je protěžován Tecl, když v základu nenastoupil a jeho nasazení do závěru zápasu asi nelze hodnotit jako neoprávněné..

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        w8888     před 5 lety 24.02.2020 17:13 |  
        2 23

        Tecl dostal na konci podzimu a v přípravě tolik prostoru, jako nikdo jiný. A nic nepředvedl. Sobotní gól byl hezký, ale kolik toho ještě zahodil. To dřív bude Bureš odpovědný státník, než Tecl kanonýrem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          donford     před 5 lety 24.02.2020 18:04 |  
          14 2

          Velmi nehodný a nedobrý příměr. Proč?

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Fačín     před 5 lety 25.02.2020 08:20 |  
          2 14

          Je to marný, Tecl dal po půl roce gól, takže má zase půl roku hájení. Že je jinak povětšinou k ničemu zase hned všichni zapomněli. A trenérův oblíbenec to je, to je jasný a myslím, že to i na podzim nedělalo dobře v kabině, když pořád hrál on a ne o parník lepší Škoda. Proto byl Škoda odejit. Fotbalisti nejsou zas tak úplně hloupí a když vidí, že hraje horší hráč místo lepšího, tak je jim jasný, že to škodí týmu a takhle to být nemá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            japhy     před 5 lety 25.02.2020 09:23 |  
            8 1

            Kolikrát tohle ještě budeme muset číst, proboha?

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Lukavo     před 5 lety 25.02.2020 11:42 |  
              6 0

              Když to napíšeš stokrát, tak to už přeci musí být pravda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      DF007     před 5 lety 24.02.2020 16:25 |  
      2 6

      Trochu mě mrzí, že jsem neviděl Olayinku v neděli, ale šel jsem na zápas v sobotu. Ale částečně souhlasím. Zazdít takovou šanci, jako on v první půli, to už chce kus umění.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        w8888     před 5 lety 24.02.2020 17:11 |  
        0 2

        Díky za upozornění, v neděli byla jiná lahůdka v Olomouci. Už jsem to opravil. Ještě jednou děkuji.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 25.02.2020 02:34 |  
        2 7

        Mluvíte jako byste v životě nehráli fotbal. Ono to opravdu není tak jednoduchý trefit dobře z voleje přihrávku. To se stává i jinším kanonýrům. To není žádný umění ani neumění, stačí jen trochu špatnej odskok míče a stane se to velmi snadno. Navíc tohle zase nebyla situace, kdy by byl sám před prázdnou bránou - hodnotíte extrémně přísně.
        A zatracovat kvůli tomu hráče, který jinak podal výbornej výkon je mírně řečeno hodně mimo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          DF007     před 5 lety 25.02.2020 07:53 |  
          2 6

          Já nechci diskutovat o tom, zda je něco lehké nebo těžké. Z mého pohledu se jednalo o 100% šanci a jako takovou, ji měl Peter proměnit. Nic dalšího k jeho výkonu jsem nepsal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Dr. Fe1     před 5 lety 25.02.2020 08:50 |  
            2 8

            No a já jsem se ti snažil vysvětlit, že to není zas tak jednoduché, že nikdo není pámbů a tohle občas netrefí i Messi.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              DF007     před 5 lety 25.02.2020 09:55 |  
              1 6

              Ano občas netrefí, ale profesionální fotbalista by trefit by měl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 26.02.2020 04:04 |  
                0 5

                Připomněl jste mi mého dědečka, který měl názor jako vy a se kterým jsem v tomhle už v dětství nesouhlasil - tedy když za to berou takový prachy, tak musí být dokonalí.

                Jenže i profesionální fotbalista je pořád jenom člověk. i když má natrénováno mnohem víc než amatér, pořád tam prostě hrají roli spousta nenadálých vlivů a nedokonalostí - jak to odskočí, jak mu vyjde krok, jak foukne vítr atd. Kromě toho je nedokonalý sám o sobě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      iwanowicz     před 5 lety 24.02.2020 16:27 |  
      11 3

      No vidis a ja zrovna chtel napsat, ze se mi dost libil. :) Porad aktivni, tradicne neunavnej, dovoli si jit pres obrance a tentokrat mu to slusne vychazelo, presne takhle nejak si to od nej predstavuju a vubec mi nevadi, ze to nekdy zadrbe, kdyby byl bezchybnej, hraje v Premier League a ne ve Slavii. Je odvaznej ve hre jeden na jednoho a zjevne tim plni pokyny treneru, jinak by hral jinak. Za me hodne slusnej vykon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      zeleznik2     před 5 lety 24.02.2020 16:46 |  
      2 7

      Peter velmi dobrý výkon, jen ta produktivita je fakt děsná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 25.02.2020 02:39 |  
        5 8

        Na jeden gól přihrál, další gól výborně dal (nemohl za jeho neuznání - sám všechno vyřešil parádně a podle pravidel). Celkově má bilanci 4+4 v lize a 1+1 v LM, což z pozice záložníka není špatný.

        Ne že by to nemohlo být ještě lepší, ale děsná produktivita vypadá jinak.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2020 02:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 17:06 |  
      19 6

      Úděsnej je tvůj komentář, Peterův výkon byl velmi dobrej, a velice prospěšnej mužstvu... krom toho že ve finální fázi připravoval šance, dostával se do šancí, přihrál na druhej gól, sám gól nádherně vstřelil (kterej mu potom vzali), tak udělal opět i spoustu práce v poli... odmakal to, odpresoval, odběhal, vybojoval spoustu míčů, jezdil nahoru dolu jak motorová myš, atd. což ty při sezení na zadku zřejmě nevidíš...

      Tijany, na to že to byl jeho první zápas, bez herního soustředění s mužstvem, se mi taky líbil... až se víc sehraje s mančaftem, otrká v lize, a zvykne na plnej Eden, tak bude moc dobrej...

      Dyť to pro ty nový kluky musí bejt ohromnej skok... hrát do teď před pár divákama, a najednou v takový atmosféře v téměř vyprodaným Edenu... nechme jim čas... a on, i Zima, to na první zápas zvládli opravdu dobře, a budou jen lepší a lepší, a jistější a jistější... stejně jako Petar Musa...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 24.02.2020 16:45 |  
    4 13

    Dnes jen drobnosti, určitě Tijani šestka, sice dvakrát nezpracoval míč, který skončil v autu a ze začátku, tam ta jedna chyba, ale celkově za mě dobrý, navíc Coufal či Kúdela zrovna nezářili. 7 u Tecla určitě ne, sice ten gól nádherný a při tom prvním úniku měl smůlu, ale u toho druhého, to bylo hodně laxní zakončení. Zima rovněž šestka, upřímně já jsem jej viděl za celý zápas jen v té šanci a následně při křečích. Ostatní ok.

  7. Re: Kuchta

    zeleznik2     před 5 lety 24.02.2020 16:48 |  
    2 24

    Za mě velká chyba, opět další zbytečný přestup..

    • Re: Kuchta

      Ragnarok     před 5 lety 24.02.2020 19:38 |  
      11 0

      Ale u nás nemůže být pod smlouvou 100 lidí. Průser by byl, kdyby takto odešel Kosek nebo Červ, ale Kuchta už dostal šanci v x klubech a nikde to nebyla velká hitparáda. Já bych si strašně přál, aby se spravil Matoušek. To by mohla být s Musou dvojice jako hrom.

      • Re: Kuchta

        bongor     před 5 lety 24.02.2020 22:40 |  
        4 0

        Na Matyho se taky těším.

    • Re: Kuchta

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 20:11 |  
      6 0

      Kuchta už má 23 let, pokud do té doby nezačal vyčnívat v týmech, kde působil na hostování (Bohemians, Žižkov, Slovácko, Teplice, teď Liberec), pak asi není důvod ho pod smlouvou držet. Ušetřené peníze můžeme použít efektivněji.
      Jinak napsala o tom Slavie alespoň krátký přispěvek, že Kuchta odchází do Liberce?
      Dokud nezopakujeme roky, jaké zde byly pod Krobem, kdy nám odcházeli náctiletí talenti do konkurenčních ligových týmů, tak bych byl klidný.

      • Re: Kuchta

        zeleznik2     před 5 lety 25.02.2020 19:41 |  
        0 6

        Nemyslím si, že by byl horší než někteří hráči v kádru, chápu, že nemůžeme, mít pod smlouvou x hráčů, ale jeho bych neprodával. Stejně jako poslat na hostování Sýkoru, který je určitě lepší než Masopust nebo Jugas, který není horší než Frydrych..a pak platíme desítky miliónů za Tijaniho či Zimu, když máme tolik hráčů na hostování..to mi rozum nebere.

  8. Re: Liberec

    zeleznik2     před 5 lety 24.02.2020 16:52 |  
    5 2

    Díval jsem se zpětně na Klokany, totálně jiný výkon než proti nám, po zápase přiznání, že nehráli doma, nebyli namotivovaní a že nebyli v pozici outsidera. Brankář Liang fatální chyba a penalta, polovlastní gól. O to více ta prohra mrzí.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Arutha     před 5 lety 24.02.2020 17:10 |  
    12 2

    K Teclovi bych poznamenal, že pohybově působil o hodně lépe než na podzim, kdy to vypadalo jako by měl zataženou ruční brzdu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 17:49 |  
      12 1

      Souhlas, taky mě pohybově v sobotu mile překvapil... při gólu si ty čtyři panáky povodil luxusně... a ty dva náběhy, kdy se dostal svým pohybem za obranu, a šel sám na kasu, byly taky parádní... jen chtělo aspoň jeden z nich proměnit... ale oproti podzimu je tam určitě progres...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    o5aradecek     před 5 lety 24.02.2020 18:12 |  
    1 0

    S hodnocením plus minus souhlas. Taky se mi nejvíce líbili Musa, Zima a Tecl. Zima, když z něho spadla počáteční nervozita, se rozehrál fakt slušně, byl všude a v některých momentech dal vzpomenout na Suka. :-) Snad půjdou kluci ještě nahoru, sezona teprve začíná.

  11. Všiml jsem si jednoho:

    Sherudan     před 5 lety 24.02.2020 20:18 |  
    9 3

    Když si rozkliknete detail hodnocení, má tam každý náš hráč jedenkrát za 1 (pravda, Olayinka 2x). Tipl bych si, že to není náhoda, že ty 1 nasázel jeden člověk. A tak si říkám, proč asi? Neberu nikomu právo na názor, ale tohle mi přijde poněkud trapné. No, třeba se mýlím, nebo to byl nějaký RB troll...

    • Re: Všiml jsem si jednoho:

      japoko     před 5 lety 24.02.2020 22:14 |  
      4 8

      Tvl. Ty máš starosti!

    • Re: Všiml jsem si jednoho:

      JS (přítel SN)     před 5 lety 25.02.2020 01:06 |  
      3 8

      Ne nadarmo má Dr.Fe1 v nicku to číslo...

      • Re: Všiml jsem si jednoho:

        Dr. Fe1     před 5 lety 25.02.2020 02:27 |  
        8 9

        Nesnaž se průhledně hodit svoje klasické frustrační hodnocení hráčů Slávie na mě. Narozdíl od tebe nemám potřebu naše hráče urážet a hodnotit nezaslouženě negativně. Tady platí stoprocentně to staré známé, že se viník JS sám přizná tím, že jako první řve a hází to na někoho jiného :-)

        Já jsem neznámkoval, neznámkuju skoro nikdy. Vyjadřuji se slovně k tomu co mě zaujme a kde se moje hodnocení liší od autora - viz níže.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2020 02:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Všiml jsem si jednoho:

        Arya     před 5 lety 25.02.2020 21:22 |  
        6 0

        Sorry, ale přijde mi, že Doktor je v hodnocení hráčů mnohem objektivnější než třeba ty a Fačín.
        Tohle by Doktor neudělal, v tomhle mu věřím.

        • Re: Všiml jsem si jednoho:

          JS (přítel SN)     před 5 lety 25.02.2020 23:11 |  
          1 2

          Zaprvé to bylo s velkou nadsázkou. Zadruhé moje hodnocení, koukám jako blázen, je nad průměrem celkových známek a sem tam i nad Alanorem. Např. Musa s Provodem u mě dostali osmičku a nikdo horší, než 6... Tak jo, asi to neobjektivní je.

  12. Olayinka

    Cross     před 5 lety 24.02.2020 23:32 |  
    7 4

    Podle mého se to hodnocení tentokrát úplně nepovedlo. Je hodně poplatné hodnocení trenéra, který samozřejmě vî, že hráči si tiskovku pustí, a tak “koučuje” i prostřednictvím médií. Na tom z jeho strany není nic špatného. Takze se mi i líbilo, ze podpořil mladé a nové hráče plus Tecla. Potrebuje je nakopnout a dostat do fazóny. Nicméně, zdejší hodnocení by mohlo být férovější. Sedmička pro Tecla a Zimu je v tomto smyslu úlet, jakkoli jsem rád, ze hráli slušně. Nejlepší na place byli Olayinka, Stanciu a Musa. Prvním dvěma není dobré ubírat bod jenom proto, ze “se od nich čeká ještě víc”.

  13. Hodnocení

    Dr. Fe1     před 5 lety 25.02.2020 02:15 |  
    9 10

    Standovi bych dal tentokrát ještě víc než 7, nejen že dal gól, který si sám vypracoval pěknou kličkou, ale ani ty další šance neřešil tak špatně, jak to mohlo na první pohled vypadat. Při zpětném zhlédnutí jsem ho vzal hodně na milost. když bude hrát takhle, tak to bude skvělé.

    Hodnotit Oliho 6 minus je pak vyloženě kruté. Náš nejnebezpečnější hráč (spolu se Standou a Petarem), přihrál na gól Standovi, sám gól dal, když situaci správně vyřešil, po jeho střele z 10. minuty měl stoprocentní gólovku Petar ..... ano jednou netrefil v ložence, tam to byla smůla. Ale i tak si zasloužil 7 možná 8.

  14. Hodnocení

    Crispo     před 5 lety 25.02.2020 08:10 |  
    2 1

    Každý máme své normy podle kterých známkujeme. Nebudu tedy řešit výši známek udělených Alanorem. Jen přidám své postřehy. Bořil a Coufal - no čekám od nich více, pokud třeba takový Cuf chce do Bundesligy. Za jiné hráče v české lize bych je neměnil, ale pokud chci být hnidopich, tak si všimnu toho, že jim nejdou centry. Béřa se pokouší spíše míče ze strany prostrkávat po zemi do vápna nebo dávat pod sebe na vápno, kdežto Cuf to háže vzduchem, ale úspěšnost obou nic moc. Jde jen o můj pocit a nevím, nakolik je to způsobeno špatným výběrem místa spoluhráčů, "čísla" nastudované nemám.
    Olayinka mi tou zahozenou šancí málem způsobil vypadnutí očí z důlků, protože tohle prostě... no nic. Ale tuto šanci vyvážil nasazením, rvavostí a srdcem. Střelec z něj nikdy nebude, když je tak vyplašenej, ale vidím ho v sestavě rád. Teclovi pořád fandím, i když mě na podzim taky sral, ale po tý Opavě v něm vidím druhýho Murise, kterej v průběhu zápasu přijde na hřiště s velkou chutí a soupeře dorazí :)

    • Re: Hodnocení

      japhy     před 5 lety 25.02.2020 08:47 |  
      2 1

      My bychom vůbec měli zapracovat na těch centrech, resp. součinnosti s náběhy. Jako instruktáž by mohly posloužit 2 góly Arsenalu v posl. kole. Snad je oba dával Aubameyang. První byl po prudkým centru zleva na NABÍHAJÍCÍHO hráče, kdy stoper musel hrát čelem ke svý brance, což je obecně o hubu. Druhej po centru zprava do už zformovaný obrany, jenže střelec si od obránce ODSKOČIL, takže byl zcela sám a přitom ještě pořád blízko brance, takže hlavička byla účinná.
      My tu první fázi většinou prováháme, hlavně teda Cuf. OK, zdá se mu, že ve vápně není moc lidí. Tak se tam teda natlačíme, pak je to ale strašně statický. A ruku na srdce, z těchhle blbejch pozic to uklízel jen Škoďák ve vrcholné formě. Navíc jdou centry často z veliký dálky.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    japhy     před 5 lety 25.02.2020 08:31 |  
    4 4

    Kvitoval jsem, že JiT neomylně vyndal ze sestavy to nejslabší z Bohemky.

    Tijani - spokojenost, i když ne nadšení. Chyby byly viditelné, u něj se to ale ZATÍM dá omluvit (poprvé 1.liga, je tu chvilku,...). Stejně tak ale nešla přehlídnout síla v osobních soubojích, slušná technika a rozehrávka. Prostě mladej Deli.
    Zima - bohužel si ho na hřišti pořád pletu s Provodem. Když už jsem ho rozeznal, Sukova škola byla jasná.
    Stanciu - mám pocit, že ho JiT předělává pomalu na Pepu (toho taky nejprve trochu zatáhnul). Už jsem tak zmatenej, že nevím, jestli si ho mám ve svých statistikách dál vést jako podhrota nebo ne:)
    Ševčík - zatím lehký zklamání. Připomíná mi to situaci před rokem, kdy ho JiT hned dával na podhrot, což se neukázalo jako ideální, protože se hodně stahoval a pletl se tam Pepovi. Aby mu nakonec nebylo nejlíp na křídle, kde mu to taky celkem šlapalo.

    Jestli ta zataženost střeďáků je jen lehká nedůvěra v nového DZ se teprve uvidí. A jsem hodně zvědavej, kam postavěj Oscara. Logicky ho nemám tak nasledovanýho, ale přijde mi, že by mohl zahrát cokoliv v záloze, snad jen kromě DZ, na kterýho se asi přiváděl :) V přípravě u něj ofenziva převažovala nad defenzivou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      bongor     před 5 lety 27.02.2020 21:28 |  
      0 2

      Deli je s Manchesterem vyloučenej jak lokalita.Tak mě už ten zápas přestal zajímat.Simon vyrážel míč z branky rukou,což se nesmí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Boss82     před 5 lety 29.02.2020 10:28 |  
        1 1

        Jak to souvisí s příspěvkem, na který reaguješ???

  16. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 25.02.2020 08:52 |  
    9 3

    Dobré ráno přeji Vám všem u dobré kávy.
    Děkuji příteli Alanorovi za hodnocení a tím i pobídku k naší disputaci.
    Nejprve začnu sám u sebe. Byl jsem se proškolit:-)) v pravidlech fotbalu tak, abych tady příště nepsal své dojmy ze situací, které by mohly býti ofsajdové.
    Vzhledem k tomu, že se tyto situace skoro každý rok mění v posuzování a přibývá tam mnoho nových až skoro právních výrazů, tak se do toho už radši nebudu "montovat". Máme přece VAR :-)).
    Co se týká hodnocení hráčů, tak bych asi vyzdvihl toto:
    Velmi dobrý výkon Petara Musy a Standy Tecla. Díky jim jsme měli na hrotu útočníky, kteří do zápasu přinášeli své přednosti.
    Musa od začátku neúnavně atakoval a rozhazoval stoperskou dvojici soupeře a dával jim i fyzicky zabrat. Dobře se zapojoval do kombinací a hlavně dal gól.
    Tecl nastoupil ve velmi vhodném okamžiku už do utahané obrany soupeře.
    Navíc tomu pomohlo i to, že Opava šla do tří obránců a proto je mohl Tecl i s podporou zálohy předbíhat do volných prostorů a hrozit brejky, škoda alespoň ještě jedné nevyužité šance.
    Záloha si počínala oproti "klokanovi" daleko víc pracovitě a hlavně byla daleko rychlejší a lépe kombinovala.
    Navíc tam byla podpora jak Ševčíka, Stancia i Provoda směrem k mladému Zimovi a i proto se start Zimovi docela vydařil.
    Tijani bude v dalších zápasech určitě svůj potenciál zdokonalovat a věřím, že jeho výkon poroste.
    I proto bude zajímavé sledovat, kam se zapojí do hry Oscar a také Laco Takács.
    Také je vidět oproti zápasu s "klokanem", že se oba naši beci zase kousek zlepšili a příště se určitě zase posunou ještě výš. Co se týče stopera Ondry Kúdeli, je pro něj složitější, že nemá stálého parťáka. Proto jsou tam občas takové chybky, které by dělat nemusel.
    Celkově však výkon s Opavou ukázal, že těch pasáží, kdy jsme soupeře dokázali přehrávat bylo už víc a kluci se přibližovali k tomu, co jsme dokázali se soupeřem dělat na podzim.
    Všem, co to nevidí tak optimisticky a zvedají varovně prst chci říci, že nedostatky v našem výkonu byly, ale s tím si určitě trenéři poradí a hráčům to rozeberou v přípravě do posledního šroubku.
    Kluci určitě už jeden důležitý krok udělali. Poznali sami, že když se poctivě maká, tak se to na hřišti prostě pozná!
    Rozhodně jsem se při zápase nenudil a potěšila mě návštěva.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 25.02.2020 09:00 |  
      5 10

      Mě tohle utkání uklidnilo, že jsme (doufám) na dobré cestě ke kvalitní hře. Na cestě, která nebude (snad) moc dlouhá. Po Bohemce jsem byl v rozpacích a začal jsem se bát, podobně jako po některých přípravných zápasech. Teď už je to lepší - jen to teď potvrdit na Slovácku a doma proti rudým.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Qope     před 5 lety 25.02.2020 09:12 |  
        3 4

        Jedno utkání te uvede do rozpaků a druhé, hned následující, te uklidní. Zvláštní přístup, musím říct.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Dr. Fe1     před 5 lety 26.02.2020 03:46 |  
          3 5

          "Po Bohemce jsem byl v rozpacích a začal jsem se bát, podobně jako po některých přípravných zápasech."

          Nechci počítat kolik bylo přípravných zápasů, ale o dost víc než jeden. Mě naopak připadá zvláštní, jestli někdo znepokojen nebyl, protože ty porodní bolesti při obměně týmu jsou dost patrné a projevily se bohužel i ztrátou bodů na Bohemce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Lukavo     před 5 lety 25.02.2020 20:15 |  
      2 2

      Nemyslím si, že by jsme se za týden výrazně zlepšili. Kdyby se hrálo s klokanem v Edenu, tak si myslím, že by zápas vypadal podobně jako s Opavou. Strašidelně to o dvě stanice dál vypadalo, protože nám nevycházely první kontakty s balonem. To co přistálo v Edenu na placírce, tak tam dál to kvůli oraništi bylo minimálně na koleni, či v autu...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    samop     před 5 lety 25.02.2020 10:29 |  
    6 3

    Utkání jsem sledoval přímo na stadionu a můj dojem je trochu rozpačitý. Pokrok byl vidět, ale stále to není ono. Věřím, že si to za pár zápasu sedne a bude to tak jak má být !

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Taky     před 5 lety 25.02.2020 12:33 |  
      2 6

      Ty ses právě vrátil z Olomouce, rudej noku ?!?!?

      Ne, promiň, moc se omlouvám, jen mi to prostě připomnělo momentální myšlenkové pochvody zoufalců z druhého břehu...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    CyWilly     před 5 lety 25.02.2020 12:36 |  
    15 4

    Více méně souhlas. jenom jsem nějak nepochopil Tecl vs. Olayinka. Peter dá gól a zahodí asi dvě tutovky a má 6 mínus, Standa dá gól a zahodí asi dvě tutovky a má za sedm? Přijde mi to k Peterovi trochu nefér, tím spíš, že hrál podstatně déle. Plné hřiště ho taky bylo, bránil a běhal jak šílenej... každopádně velkej souhlas s Nicem. Hraje dobře, ale měl by hrát skvěle...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    belmis (přítel SN)     před 5 lety 25.02.2020 14:22 |  
    3 0

    Asi bych se spíš přiklonil k hodnocení čtenářů SN.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    slavistajiri     před 5 lety 25.02.2020 18:32 |  
    2 4

    Olin za 7. Zazdil sice jednu šanci, jinak ale opavu neúnavně trhal na kusy. Tecl zazdil víc a má 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Pepino44     před 5 lety 25.02.2020 18:49 |  
      5 3

      To víš, pro někoho je Teclík, Teclík .

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Lukavo     před 5 lety 25.02.2020 20:06 |  
      3 14

      U mě měl taky za účes o bod míň...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        JS (přítel SN)     před 5 lety 25.02.2020 20:53 |  
        9 6

        Správně! V žádném klubu, socialistickém ani demokratickém, neexistuje, aby vlasaté máničky zkoušely hrát fotbal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          wimpy     před 5 lety 25.02.2020 20:56 |  
          3 2

          Taky sis vzpomněl na Pipi Punčochatou?

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Dr. Fe1     před 5 lety 26.02.2020 03:49 |  
            0 11

            Natočili o vás film, jmenuje se "V síti". Tak bacha !

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Qope     před 5 lety 26.02.2020 09:53 |  
              8 0

              A co ty, znáš film "Blbec k večeři"?

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 28.02.2020 07:09 |  
                0 9

                Tak si wimpym pochutnejte. Můžete si vzájemně konkurovat a trumfovat se.


                Komentář byl uživatelem upraven (28.02.2020 07:11) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              wimpy     před 5 lety 26.02.2020 11:26 |  
              6 0

              O mně? Kvůli tomu, že jsem se jako dítě koukal na pohádky a Peterův účes mi připomněl jednu postavu? Doktore, že se sem snažíš propašovat své problémy? Tahle tvá asociace je děsivá.

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 28.02.2020 07:10 |  
                0 10

                Nikoliv. Tvá asociace je děsivá. Tak která z těch rozostěřených postav v tom filmu jsi ?

                • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                  wimpy     před 5 lety 28.02.2020 10:12 |  
                  6 0

                  Přecháziš z role ublíženého chudáčka do role urážejícího agresora?
                  Koukám, že už to přestáváš zvládat. :-)))

                  • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                    Dr. Fe1     před 5 lety 29.02.2020 03:25 |  
                    2 7

                    To víš, že jo, to je hrozná agrese tohleto :-) Už to vůbec nezvládám. Co je to proti tomu když mi vaše partička nadává do imbecilů, idiotů a čuráků a snaží se mě vyprovokoavt k černé kartě ...... to je roztomilá legrace. Zatímco když já napíšu vtip, to je agrese všech agresí :-)

                    Kdo je tady pak ublíženej chudáček, že ? Když po čemkoliv z mojí strany, byť je to jen zlomeček vaší trvalé agrese vůči mě, kvičíte jako pominutí, Zatímco já mám zřejmě strpět cokoliv beze slov a sám nesmím napsat nic.


                    Komentář byl uživatelem upraven (29.02.2020 03:48) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                      wimpy     před 5 lety 29.02.2020 11:11 |  
                      4 0

                      Jenže já jsem v životě nenapsal, že jsi imbecil, idiot nebo čůrák a v této větvi jsem před tvým atakem na tebe vůbec nereagoval. Je tohle snad ta pohodová diskuze, po které se ti tolik stýská?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                        Dr. Fe1     před 5 lety 29.02.2020 17:37 |  
                        0 6

                        Naháníte mě tady ve skupině cca 10 až 20 lidí a tyhle urážky od vás padají. A ty jsi se opakovaně přiznal, že mě provokuješ úmyslně, abych dostal černou kartu. Tedy přiznal ses že tady úmyslně trollíš, abych psal reakce na tvoje provokace a následně mě mohl kritizovat za to že je píšu a zahlcuji tím diskuzi. A zároveň tvrdíš, že mě chceš odstranit právě proto, že reaguji ....to je ukázková absurdita zločincova. Chceš mě trestat za něco co úmyslně vyvoláváš sám. Opakovaně jsem tě žádal ať s tím dáš pokoj, ale ty stále otravuješ vzduch.

                        Takže po tvém trollingu ani po urážkách tvých druhů se mi nestýská vůbec. naopak bych ocenil, kdybyste se na slávistické diskuzi chovali jako normální lidi, měřili rovným metrem, nikoho neprovokovali a z nevinných pošťouchnutí nedělali velblouda.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                          wimpy     před 5 lety 29.02.2020 17:41 |  
                          4 1

                          Když už uděláš prásárnu, jako třeba v této větvi, je lépe ji nerozmazávat. ;-)

                          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                            Dr. Fe1     před 5 lety 29.02.2020 17:48 |  
                            0 7

                            Přesně. Tohle si říkej před zrcadlem.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 29.02.2020 22:42 |  
                              3 0

                              Jak znám wimpyho, tak ten si před zrcadlem říká: "zrcadlo, zrcadlo, kdo je na světě druhý nejkrásnější" :-))

                              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                                wimpy     před 5 lety 29.02.2020 22:45 |  
                                3 0

                                Doktor mě posílá před zrcadlo v jednom kuse, což leccos vypovídá o jeho schopnosti dát dohromady odpověď. Když se doma koukám do zrcadla, téměř bez výjimky se potichu holím.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            SirCohen     před 5 lety 26.02.2020 09:30 |  
            1 2

            Já viděl Mickey Mouse.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Lukavo     před 5 lety 26.02.2020 07:19 |  
          7 0

          Nehledejte za tím politiku, ale svého času jsem měl účes jako Láďa Křížek. Bohužel ho kopíruji i teď a tak jako téměř přírodní skinhead mám k mužům s čupřinou nedůvěru, protože mě obírají o sympatie, které bych mohl získat u potencionálních partnerek...

  21. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Mimoň     před 5 lety 25.02.2020 22:22 |  
    13 4

    Olayinka nechápu 6 s mínusem? Asi jsem viděl jinší zápas. Dokázal ustát souboje, nebo vybojovat ztracené míče, z těchto akcí pramenili naše šance. Třeba v našem prvním gólu měl prsty. Pohotově přiťukl míč Stanciovi do běhu. S Peterem jsem spokojený. Štvala mě akorát ta tutovka. S druhou šanci si poradil však skvěle. Podle mě za 7

  22. Re: Titi-Taka

    zeleznik2     před 5 lety 27.02.2020 11:03 |  
    6 8

    Po delší době jsem se podíval na pondělní TT, Svěcený opět nezklamal, dokonce předčil moje očekávání, tak ubohý snad ještě nebyl. Na začátek se málem rozplakal z konce Vašíka K. kterého vydával, málem za největší talent v novodobé historii, přestože odehrál skvěle sotva tři sezony, pak obdaroval největšího trotla za 100 návštěv ve studiu, pochopitelně jde o fanouška Sparty s nezbytnou šálou kolem krku. Pak se rozplývá nad Buchou a nakonec viděl zlepšení výkon Sparty proti průměrné Olomouci. Inu tragéd. Jo a my jsme samozřejmě byli až na konci pořadu, no říká se nejlepší nakonec.

    • Re: Titi-Taka

      Boss82     před 5 lety 29.02.2020 10:33 |  
      0 2

      O Slavii tam hovoří často a velmi pozitivně. Tak klid!

  23. Re: Dohráno plus

    zeleznik2     před 5 lety 27.02.2020 11:20 |  
    2 0

    Brabec plakal, Vodháněl po jednom střídání už má zraněný kotník, Pulkrab rovněž, zřejmě se proti nám úplně vyčerpali. Jo a rozhodčí Vačnatce v Liberci
    prý zářizli..

    • Re: Dohráno plus

      bongor     před 5 lety 27.02.2020 21:37 |  
      1 0

      Fandy bídy velice potěšilo pálení našich šál příznivci zablešenců a tak je zařadili na seznam svých velkých oblíbenců.
      Že by vrány?

  24. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Pepino44     před 5 lety 28.02.2020 13:19 |  
    2 5

    Tak jsem se zamyslel nad smyslem udělování žlutých karet. Komu to poslouží? Na př. Opavě bylo uděleno 5 žlutých karet za prohřešky při hře s naším mužstvem. Pomohlo nám to ? V čem - spíše uškodilo. Pomohlo to spíše našim potencionálním soupeřům. Utkání s Opavou jsem vzal pouze na dokreslení, každý si může dosadit jiná mužstva a jiné zápasy. Takto se může oslabit v příštím zápase protivník mužstva na kterém záleží/ opět si každý může dosadit mužstva sám/. To vše napomahá neregulernosti naší ligy a dává tím prostor pro čachry a machinace. Vím, že se tak hraje i v jiných zemích /myslím tím systém se žlutými kartami, ale tam není snad tak prohnilé vedení fotbalových lig.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      fleder     před 5 lety 28.02.2020 13:36 |  
      1 0

      Někde jsem viděl úvahy typu , "hráč dostane žlutou, na X minut si jde odpočinout do zámezí" a team hraje o chlapa méně. Ale jak a jestli tohle pokročilo aspoň do stádia testování, to už nevím.
      Je ale fakt, že by se to nejspíš muselo doplnit i změnou herní doby, kdy by se jako v hokeji počítal čistý herní čas /opět ty úvahy už byly/, protože jinak by to tým hrající o chlapa méně prolelkoval, proválel, proošetřoval atd.
      Neříkám ani tak, ani tak, jen že by to mohla být varianta...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Lukavo     před 5 lety 28.02.2020 18:57 |  
        0 4

        Taky se mi nezdá dobrý, že z udělený žlutý neprofituje poškozený tým. Nebylo by dobré, kdyby faulující hráč měl automaticky stopku na příští zápas proti týmu na který se zažlutil? To znamená, že by Opava na podzim musela postavit sestavu bez těch pěti hříšníků. Žlutá by se mohla přenášet i při přestupu do jiného týmu

      • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

        Marcelo10     před 5 lety 28.02.2020 21:15 |  
        8 10

        Od kdy jezdi kancler na statni cesty? To je strasnej bordel!!! Takovej ha.zl!

        • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

          Marcelo10     před 5 lety 29.02.2020 01:15 |  
          6 10

          Mam to brat tak, ze tu nekdo sympaziuuje s tou sv.ni?

          • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

            Leksel     před 5 lety 29.02.2020 02:29 |  
            2 6

            Jestli tady není někdo z Osvětiman. :-)

          • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

            japoko     před 5 lety 29.02.2020 12:19 |  
            2 8

            Jseš dobrej zoufalec, asi jako Fischer!

            • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

              wimpy     před 5 lety 29.02.2020 12:32 |  
              5 3

              Teď nvím, myslels to jako urážku nebo lichotku?

          • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

            Pepino44     před 5 lety 29.02.2020 12:51 |  
            3 7

            To jako myslíš s tebou ?

          • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

            JS (přítel SN)     před 5 lety 29.02.2020 16:58 |  
            4 6

            Tomuhle taky nerozumím. Tenhle zasranej zloděj dotací a státních zakázek s manýry nejhoršího vexsláckýho póvlu (např. chtěl po hradní stráži, aby mu salutovala, když šel ráno běhat do veřejnosti uzavřeného Jeleního příkopu) jede dělat zahraniční politiku bez jakéhokoliv formálně podepřeného důvodu. Co si to Hrad dovoluje? Odkdy jsou korupčník Mynář, zloděj s kontakty na ruskou mafii a soukromá osoba Tvrdík nějakou oficiální delegací, která veze listinu o poskytnutí materiální pomoci?! Tu pomoc poskytuje Vláda ČR a má to jít přes MZV.
            Že to nikomu nepřijde ani trochu mimo?

            • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

              obiwan     před 5 lety 01.03.2020 12:18 |  
              2 1

              Mynář je odporná kreatura, stejně prolhaná, jako její zaměstnavatel...komedie s bezpečnostní prověrkou je jistě v paměti všech. Je to děsná banda...

        • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

          Dr. Fe1     před 5 lety 29.02.2020 03:44 |  
          4 11

          Proč by kvůli tomuhle měl být hajzl ? Co tak strašného provedl ?

          Mimochodem, to že přijal čínský vicepremier "pouhého kancléře" je od Číňanů docela velký vstřícný krok.

          • Re: Tvrdík byl zřejmě s Mynářem v Číně

            obiwan     před 5 lety 01.03.2020 13:50 |  
            1 1

            Mynář je hajzl i bez této cesty, to je to nejmenší...

  25. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Dobi     před 5 lety 28.02.2020 21:45 |  
    6 1

    Omlouvám se opět za slávistické OT. Ale nedá mi to, abych nesledoval zoufalý boj Dynama Drážďany o záchranu. A bude se mi dnes po dlouhé době dobře usínat. Dynamo dnes poprvé vyhrálo venku, a to hned v Řezně neboli Regensburgu, který se nestojí v tabulce nijak špatně. Sice prohrávalo 0:1, ale otočilo a v 77. minutě dala dánská posila vítězný gól na 2:1. Už jsou opět na dostřel Wiesbadenu i tomu KSČ... Hušby hrál celý zápas. Petrák v sestavě nebyl..

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Leksel     před 5 lety 28.02.2020 21:52 |  
      3 0

      Dobrý zprávy se slávistickou stopou mají absolutní prioritu! Kdekoli! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Joe-L     před 5 lety 28.02.2020 22:02 |  
      3 0

      Jen bych opravila toho Petráka - hrál celý 2. poločas, vystřídal hráče René Klingenburg.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 29.02.2020 03:37 |  
      3 5

      Za to se vůbec neomlouvejte, mě a jistě spoustu dalších to taky zajímá, jak si vedou slávisti v jiných klubech. A to včetně bývalých slávistů, natož v případě Hušbyho, který se nám možná vrátí. Akorát bych to možná dal to tématu off topic, ale to je detail.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Leksel     před 5 lety 29.02.2020 01:22 |  
    3 2

    Bohužel, jakej pán takovej krám a i samotné Řeporyje jsou pohoršeny, že o cestě nebyly zpraveny, viz reakce na tweet, https://mobile.twitter.com/PavelFischer/status/1233397723795263488?s=20
    Patří pod Marcelo 21:15, nějak to reagovat už blbne.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.02.2020 01:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      obiwan     před 5 lety 01.03.2020 11:50 |  
      3 1

      Kancléř je naprostý odpad, ale přesně, kdo slušný by v tom baráku pracoval...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        wimpy     před 5 lety 01.03.2020 11:54 |  
        0 1

        Nepolitické funkce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          obiwan     před 5 lety 01.03.2020 12:16 |  
          0 1

          Kosmetička podlahových krytin?

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            wimpy     před 5 lety 01.03.2020 13:24 |  
            0 0

            Znal jsem právničku, která tam s Havlem dělala na milostech. Pak plynule přešla pod Klause. Jestli tam maká i teď nevím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              obiwan     před 5 lety 01.03.2020 13:54 |  
              0 0

              Každý musí platit složenky, já to nikomu neberu, ale...

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                wimpy     před 5 lety 01.03.2020 14:02 |  
                0 0

                Každej ouřad, kterej vede politická strana, má lidi, kteří jsou stabilní a jen vrcholek ledovce se mění s politickou garniturou. Na Hradě jich budou stovky.