Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

O první jarní body doma proti Opavě

Po prohře v Ďolíčku dostanou slávisté šanci na reparát v domácím zápase proti jednomu z kandidátů sestupu v této sezóně, Opavě. Ta přitom dokázala na podzim Slavii obrat o dva body remízou 1:1. Zápas, který začíná už ve 14:30, vysílá O2 Sport.

Náskok Slavie v čele tabulky se po 21. kole o tři body snížil, ten aktuální je však stále na obří hodnotě 13 bodů a nemůže tak být smazán ještě v dalších minimálně čtyřech zápasech. Slávisté tak nemusí nijak panikařit, první ligová porážka v sezóně by však měla sloužit jako budíček a upozornění, že se ten titul sám neudělá. Opava, která se představí v Edenu v sobotu, se jeví jako ideální soupeř k tomu, aby se Slavia dostala zpět na vítěznou vlnu. Slezský tým má vůbec nejhorší útok v lize, který v 21 utkáních vstřelil pouhých devět branek, a k tomu také třetí nejhorší obranu s 34 inkasovanými brankami. Slavia oproti tomu má samozřejmě nejlepší jak obranu tak útok v lize a doma navíc neztratila ani bod a všech 10 ligových utkání v Edenu v této sezóně vyhrála.

V zimní přestávce proběhlo v Opavě několik hráčských změn, na straně odchodů najdeme talentovaného Pavla Šulce z Plzně, kterého mateřský tým odeslal na jaro na jiné hostování do Českých Budějovic. Dále z klubu odešel Václav Jurečka, který vstřelil na podzim dvě branky, ale když odmítl prodloužit smlouvu, byl přeřazen do béčka a nyní odešel jako volný hráč na Slovácko. Stoper Dominik Simerský, který odehrál všech 20 podzimních zápasů, přestoupil do Zlína a další stoper Jaroslav Svozil, který také odehrál většinu zápasů, přestoupil pro změnu do Baníku Ostrava. Technicky v zimě přestoupil do Sparty také záložník Filip Souček, ten ale pro jaro v Opavě zůstal na hostování. Co se týče příchodů, podařilo se Opavě získat ze Zlína Josefa Hnaníčka a exslávistu Lukáše Železníka, z Liberce Bojana Dordiče, z Olomouce Jiřího Texla a před dvěma týdny také na post stopera odchovance Slavie Jana Hoška. V prvním jarním kole Opava přes solidní výkon v prvním poločase podlehla doma Plzni 0:3 v sestavě Fendrich – Hrabina, Rychlý, Hnaníček, Žídek – Zavadil, Řezníček – Dordič, Texl (68. Mondek), Zapalač (68. Juřena) – Železník (82. Schaffartzik). 

Zdravotní stav slávistů se oproti minulému týdnu nijak zvlášť nezlepšil a dle slov trenéra v předzápasovém preview na klubovém youtube kanále lze očekávat, že nominace k zápasu bude prakticky totožná jako nominace na Bohemians. Přesto trenér Trpišovský také řekl, že nastane minimálně jedna změna v základní sestavě. Tou by mohlo být zařazení ofenzivnějšího Stancia místo Traorého a otázkou také je, jak se realizační tým vypořádá s výkonem Michala Frydrycha v Ďolíčku, který se velkou měrou podepsal pod inkasovanou branku. Nabízí se tak, že by mohl dostat šanci jeden z nováčků v týmu, buď David Zima nebo Mohamed Tijani. Naopak po chvále trenéra na adresu Lukáše Provoda se jeví jako pravděpodobné, že na postu defenzivního záložníka nastoupí znovu právě Provod.

Zápas začíná v Edenu v sobotu netradičně už ve 14:30, vstupenky jsou stále k dispozici na Ticketportalu a nevypadá to, že by měl být zápas vyprodaný. Brány stadionu se otevírají ve 13 hodin a veškeré technické informace k zápasu a doprovodným akcím naleznete na oficiálním webu klubu. Mimo jiné se tam dočtete o tom, že se vstupenkou z fotbalového utkání s Opavou se dostanete zdarma na utkání hokejové Slavie proti Havířovu, který začíná v 17:00.

Slavia s Opavou v samostatné lize ještě nikdy neprohrála a aktuálně drží bilanci vzájemných zápasů na 13-6-0.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Tijani, Bořil - Provod, Ševčík - Masopust, Stanciu, Olayinka - Musa

Kurzy Fortuna: 1.12 - 9.85 - 27

22. kolo - Sobota 22. 02. 2020 14:30

Fortuna liga, 2019/2020
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

32. Petar Musa
84. Stanislav Tecl

Slezský FC Opava
Slezský FC Opava

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Fačín     před 5 lety 21.02.2020 13:17 |  
    6 17

    Tak s Bohemkou to bylo hodně špatný, takže by na řadu měly přijít změny v sestavě. Pozici si možná odpálil Frydrych, takže bych to viděl na ideální čas vyzkoušet Tijaniho. Slabá byla i záloha, takže tam by ke změnám taky mohlo dojít. Posadil bych asi Traorého a dal šanci Hellebrandovi, klidně by si mohli "odpočinout" i Masopust s Olayinkou, kteří byli taky darební, místo nich by klidně mohl hrát Ševčík s Provodem. A pořádnou šanci zaslouží i Holeš, Coufal je dlouhodobě z formy. Takže jak mi to vychází:

    Kolář - Holeš, Kúdela, Tijani, Bořil - Hellebrand, Provod - Ševčík, Stanciu, Olayinka - Musa

    Jak to tak skládám, tak mi z toho vychází, že zas tak široký kádr, jak se o tom pořád mluví, rozhodně nemáme. Nemáme pořádnou alternativu na pravé křídlo, střed zálohy by mohl vyřešit Takács, šanci bohužel určitě dostane i Dorley, i když se na něj nedá koukat, ale Trpišovský se do něj (bůhvíproč) zamiloval.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      sasky     před 5 lety 21.02.2020 13:30 |  
      10 2

      Takže po byť bídném výkonu, ale velice specifickém utkání na Bohemce bys udělal 4 změny? Oscar ještě nekopl v ostrém zápase za Slavii do míče (v Liberci i v přípravě byl hodnocen velmi dobře), ale toho bys snad obratem prodal. Hele, nechceš jít trénovat Spartu? Jílek to taky točil jak figury na orloji a terazky hej...

      • Re: O první jarní body doma proti Opavě

        Fačín     před 5 lety 21.02.2020 13:43 |  
        5 5

        Ano, přijde mi to logický, udělat změny po špatném výkonu a ještě horším výsledku. Jestli 3 nebo 4, to je detail, ale něco by se mělo změnit určitě.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      wimpy     před 5 lety 21.02.2020 13:31 |  
      5 0

      Vzhledem k tomu, že pro náladu v týmu je potřeba vyhrát, neočekávám tolik změn, Dorley šanci nedostane určitě, neb po osmi žlutých stojí dva zápasy.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      ŽerykRWS     před 5 lety 21.02.2020 14:02 |  
      4 4

      Hele nemám v úmyslu tě, ani nikoho jinýho hejtovat, ale co to k sakru píšeš?!
      Na bohemce to je vždy jen o boji, minulý rok jsme tu měli velkou kliku. Tahle sestava může dát Opavě klidně bůra, bude to jiný zápas. Frydrych je bez herního vytížení už delší dobu, nějaká chyba se dala čekat. Coufal byl ke konci podzimu z formy, ale v přípravě už byl lepší, za to Holeš vypadal zle.
      Dorley hrál dobře, o šanci si rozhodně řekl. Soudit po prvním zápase od přípravy, navíc ještě u klokana, bych čekal od nějakýho zelenáče

      • Re: O první jarní body doma proti Opavě

        Fačín     před 5 lety 21.02.2020 15:01 |  
        6 4

        Nic nesoudím, jen jsem napsal svůj pohled...

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 15:31 |  
      3 6

      Kupodivu s Tvým tentokrát opodstatněným příspěvkem souhlasím. Až na Oscara, to je nevybroušený diamant a je třeba, aby hrál a otrkal se. Jinak souhlas, že např. Masopust je dlouhodobě neefektivní, ale alternativu za něj máme snad jedině v Joau Felipem, a i to je levák...

      • Re: O první jarní body doma proti Opavě

        kjandourek (admin)     před 5 lety 21.02.2020 15:39 |  
        7 3

        To je vidět, že ty naše hráče máš opravdu nasledované.... Joao Felipe je pravák, jenom je zvyklý hrát nalevo, aby si mohl balón navádět do středu na střelu.... podobně jako když v Bayernu hráli levák Roben napravo a pravák Ribéry vlevo....

        • Re: O první jarní body doma proti Opavě

          JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 15:42 |  
          1 6

          No já Bčko nějak zásadně nesledoval a v Áčku se zatím neprezentoval.

          • Re: O první jarní body doma proti Opavě

            kjandourek (admin)     před 5 lety 21.02.2020 15:43 |  
            7 3

            Ale jako alternativu k Masovi bys ho doporučoval :-)

            • Re: O první jarní body doma proti Opavě

              JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 17:22 |  
              2 2

              Nojo, nějak jsem měl zaškatulkované, že hraje zleva. Jestli je pravák, tak tím lépe, že?
              Máš snad jiného hráče, jehož přirozený post je křídlo, který by tam mohl hrát? Sýkora s Balutou jsou na severu a Mick v Nizozemsku. :)

              • Re: O první jarní body doma proti Opavě

                kjandourek (admin)     před 5 lety 21.02.2020 18:34 |  
                3 4

                Kdokoliv z ofenzivních hráčů.... vždyť u nás v ideální formě křídlo stejně supluje krajní bek a ofenzivní hráči v záloze rotují s hrotem...

                • Re: O první jarní body doma proti Opavě

                  JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 23:27 |  
                  0 0

                  No tak třeba Ševa s Stanciu tam jsou poloviční, navíc jejich schopnosti výrazně chybí jinde. Tecl snad, ten je na tom s produktivitou stejně, jako Masopust. Ale pravé křídlo mu nikdy nesedělo. Olayinka s Provodem to budou mít přes nohu a je otázka, jak se s tím popasují, když na prohození stran moc nejsou zvyklí. Koho tam máme dál? Hellebrand? Somatotypem se na křídelníka s neutuchající výdrží fakt nehodí. Musa je čistej hrot... no a to je tak všechno. Jo, Oscar, ale ten je stejně vyžlucenej.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      slavistou50let     před 5 lety 22.02.2020 11:22 |  
      0 7

      Tak Coufal z formy je 100x lepší, než Holeš, nazdar.

  2. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    SirCohen     před 5 lety 21.02.2020 13:34 |  
    3 2

    3 body a budu spokojen.

  3. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    o5aradecek     před 5 lety 21.02.2020 13:51 |  
    2 1

    Opava je jediný tým v lize, který ještě v této sezoně Slavia neporazila. :-) Těším se moc a věřím ve výhru 2-0.

  4. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    japhy     před 5 lety 21.02.2020 14:01 |  
    6 3

    Ještě k Hušbauerovi. Sice jsem k němu byl na podzim spíš kritický, jedno se mu ale upřít nedalo. Prakticky nepropadal při bránění a spolehlivě kryl záda Součkovi, když se ten vydával na trestné výpravy do pokutového území soupeřů. Řekl bych, že jsme se tedy obloukem tak trochu vrátili do stavu před dvěma lety, kdy to tu začal Jindra cepovat. A začátky lehký nebyly. Na úvod soustředění prohra 0:5 právě po ztrátách uprostřed a protiútocích do otevřený obrany a jaro taky bylo dost divoký. Zbytečný góly a pak se to honilo, viz. Derby.
    Situace je teď složitější v tom, že už před příchodem JiT na sebe byli Suk s Pepou zvyklí, teď se to teprve bude tvořit. Na druho stranu to ale zase bude ulehčovat fakt, že zbytek týmu je plusminus sehranej a na starosti budeme mít hlavně ten střed.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      ervin     před 5 lety 22.02.2020 08:53 |  
      2 3

      Souhlas, Pepa chybí víc než si myslíme !

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      jiras_     před 5 lety 22.02.2020 10:32 |  
      0 0

      "už před příchodem JiT na sebe byli Suk s Pepou zvyklí" - a nebyl to tu v té době samý příspěvek, jak ti dva spolu hrát nemůžou , Hušbauer je pomalej a Souček dřevák? :-)

  5. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 15:21 |  
    7 4

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Sestava, kterou napsal Quelhar asi odpovídá tomu, jak se kluci připravovali v týdnu. Něco si okolo výkonu s klokanem pověděli a určitě to bylo ku prospěchu. Tedy aspoň tomu věřím.
    Věřím, že Ševčík i Stanciu pomohou Provodovi a Masopust s Olayinkou svůj výkon podstatně zlepší.
    Jednak je nutné zlepšit a zrychlit pohyb a napadání soupeře už od jejich brány a vytvořit tak na něj tlak, který nás dovede k zisku míčů a tím i protiútok do nezformované obrany.
    "Druhak" je nutné si daleko víc pomáhat při výstavbě vlastní hry a vyplňovat prostory tak, aby soupeř neměl možnost nás přečíslit.
    "Tretjak:-))" nesmíme hrát okolo svého vápna tak, jak se nám to povedlo právě s klokanem. Všichni daleko od brankáře a pak stačí jedna blbá přihrávka a dopadne to podobně.
    Hlavně však musí kluci přidat na bojovnosti a důrazu při získávání druhých míčů a i nabídka našeho útoku musí být co největší.
    Ale to jsem vlastně nenapsal vůbec nic nového......... :-((.
    Tak alespoň ať je zaplněný stadion co nejvíce.
    S úctou
    Sokrates55

  6. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 15:32 |  
    8 15

    Provod na DZ/SZ se už opravdu nesmí objevit.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      SirCohen     před 5 lety 21.02.2020 15:36 |  
      13 6

      To mi připomíná "Deli a Ngadeu nemohou hrát vedle sebe".

      • Re: O první jarní body doma proti Opavě

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 15:38 |  
        4 8

        Tohle snad nikdo nikdy nenapsal. :-)

        • Re: O první jarní body doma proti Opavě

          SirCohen     před 5 lety 21.02.2020 15:40 |  
          12 3

          To by ses divil:)

          • Re: O první jarní body doma proti Opavě

            wimpy     před 5 lety 21.02.2020 15:41 |  
            5 1

            Po prvním zápase v Tallinu.

            • Re: O první jarní body doma proti Opavě

              bramburek (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 00:49 |  
              2 1

              Nejenom po něm... některý chytráci to tu psali ještě i minulou sezonu... ;-)

              • Re: O první jarní body doma proti Opavě

                Tadeáš_Janků     před 5 lety 22.02.2020 22:34 |  
                0 0

                Tak oni totiž spolu ve stoperský dvojici nastoupili k ligovému zápasu poprvé až v té minulé sezóně. :D

            • Re: O první jarní body doma proti Opavě

              Tadeáš_Janků     před 5 lety 22.02.2020 22:33 |  
              0 0

              Tak ono by se ovšem nemělo zapomínat, že od té doby spolu nehráli strašně dlouho. Sezónu 16/17 odehrál Ngadeu na CDM. V sezóně 17/18 měl Deli problémy se zraněními a k tomu se parádně rozehrál Jugas. No, abych to shrnul, tak stoperská dvojice Deli - Ngadeu nastoupila k zápasu v České lize poprvé 22.07.2018 při výhře v Olomouci 3:0. Více než dva roky po onom zápase v Tallinu. Pak se nejde lidem moc divit, když si myslí, že spolu Deli a Ngadeu nemůžou hrát. :D

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      Mikey     před 5 lety 21.02.2020 20:08 |  
      0 2

      A koho bys tam dal

      • Re: O první jarní body doma proti Opavě

        JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 21:03 |  
        2 3

        Kohokoliv, kdo už bude moci hrát a odpovídá té pozici. Traoré, Takács, Červ, stáhnout níže Ševčíka, nebo někoho ze stoperů. Kúdela hrával dříve také DZ. Ale rozhodně ne ne zrovna zkušeného křídelníka, který nemá žádné defenzivní návyky na střed pole a nedisponuje ani nějakou geniální rozehrávkou, kterou tam Trpiš vyžaduje.

        • Re: O první jarní body doma proti Opavě

          JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 21:31 |  
          5 1

          Toto říká Zelený o hře na nezvyklé pozici:

          „Na Interu to byla haluz, že mě tam trenéři dali a sedlo mi to. Je hezké si na to vzpomenout, ale bylo to pár minut, jeden zápas, nedělal bych z toho vědu. Ani na tréninku jsem tam nehrál, pořádně jsem nevěděl, co mám na této pozici dělat. Nevím, jestli bylo reálné, že bych tam dlouhodobě hrál.“

        • Re: O první jarní body doma proti Opavě

          Mikey     před 5 lety 22.02.2020 13:36 |  
          0 0

          Červ je na repre srazu, Oscar ještě hrát nemůže, Takács zraněný, Traoré taky zraněný. Nakonec nastoupí Zima, ale prostě tohle se stane, že máš zraněné nebo vykartované hráče. tak se to musí nějak slepit.

  7. sestava

    ColinSKS     před 5 lety 21.02.2020 15:46 |  
    6 4

    osobně bych na DZ postavil Ibru, i když mu bohemka kolosálně nevyšla.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.02.2020 15:47) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Obr     před 5 lety 21.02.2020 15:57 |  
    8 10

    Nestraste s tim Provodakem na DZ.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      iwanowicz     před 5 lety 21.02.2020 20:01 |  
      3 3

      Podle Trpisovskeho Takacs neni jeste k dispozici, Oskar furt stoji za karty, takze je to vic nez pravdepodobne, ze tam znovu nastoupi Provod.

  9. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 18:22 |  
    4 1

    V podstatě je to jen o třech bodech, získání herní pohody a sebevědomí při ostrých zápasech. Tak hlavně ať se to podaří.

  10. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Juventus turin     před 5 lety 21.02.2020 18:36 |  
    0 4

    Sestava sedí

  11. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    davidovky1     před 5 lety 21.02.2020 19:05 |  
    3 2

    Nechce někdo zítra jít na fočus?Mám volnou jednu permici na tribunu sever?Napiš na meil 1s.slastan@seznam.cz

  12. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 19:10 |  
    17 2

    „Sobotní zápas SK Slavia Praha a SFC Opava věnujeme lidem ve Wu- chanu. Odvaha a obětavost lékařů a zdravotníků, kteří za pacienty od začátku epidemie denně nasazují své životy, zaslouží mimořádný respekt a úctu. Brání šíření nákazy a tím nás všechny. Hodně síly všem, jsme s Vámi!“ vzkazuje předseda představenstva klubu Jaroslav Tvrdík.
    https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Slavia-vyjadri-podporu-Wu-chanu-17350

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      Leksel     před 5 lety 22.02.2020 12:40 |  
      3 0

      To je hezký gesto a pro každýho slušnýho člověka naprosto samozřejmý vyjádření solidarity. Bylo z lidskýho hlediska naprosto odporný, když Babiš nejdřív prosbu o dodání roušek odmítnul stylem "sám mám málo". Pomoc v nouzi se neodmítá. Nikomu.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.02.2020 12:45) . Zobrazit původní komentář

  13. Pravá záloha

    pinochet     před 5 lety 21.02.2020 19:33 |  
    2 11

    Já bych teda zítra dal na pravé záloze šanci buď Helebrantovi nebo Felipemu. Přece jenom, kdy jindy jim šanci dát než proti slabé Opavě + navrch Masopust mě proti Bohemce vůbec nepřesvědčil.

    • Re: Pravá záloha

      necich     před 5 lety 21.02.2020 19:41 |  
      13 3

      Tak Bohemka byla dle někoho, banda zoufalců, Opava je slabá. Hoši jste nepoučitelní...

      • Re: Pravá záloha

        mudrc     před 5 lety 21.02.2020 20:59 |  
        2 10

        Moje slova, davam ti za pravdu. Opava 3-5-13, Bohemka 6-5-10. Kadry slepene z odpadliku a nechtenych hracu pro prvni ligu. Pro soucasnou Slavii hracka, ackoliv se nam utkani na Bohemce nepovedlo. Zitra jasne vitezstvi na pul plynu.

        • Re: Pravá záloha

          Ondráš     před 5 lety 21.02.2020 21:04 |  
          1 0

          Možná sis nevšimnul, ale my ztrácíme body zásadně jen s týmy bojujícími o záchranu (Karviná, Opava, klokan), to nejsou zápasy, co by nám zrovna voněly.

          • Re: Pravá záloha

            mudrc     před 5 lety 21.02.2020 21:30 |  
            4 5

            Vsimnul jsem si predevsim toho, ze opakovane body neztracime. Opava bude rada, kdyz se jim nerozsype autobus a dojede vcas.

            • Re: Pravá záloha

              bramburek (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 00:58 |  
              5 0

              Máš recht... jednou jsem při "zápase" s Opavou, už si nevzpomenu na rok, ale byly to devadesátý leta, ještě nebyly mobily, v kose jak blázen mrznul ve starým Edenu, nikdo nevěděl co se děje a proč se nehraje, a pak nám hlasatel asi 20 minut po začátku, oznámil že se Opavě porouchal autobus, nebo někde uvízli na D1, či něco takovýho, a zápas se hrát nebude, páč není s kým, a ať jdem domu...

              Takže zítra opravdu budem rádi, když ti opaváci dorazí, a nepojedem do Edenu zbytečně... :-)


              Komentář byl uživatelem upraven (22.02.2020 00:59) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Pravá záloha

                Dr. Fe1     před 5 lety 22.02.2020 01:56 |  
                0 9

                Taky jsem tam byl. Ten zápas jsme vyhráli 3:0 kontumačně. V té sezoně jsme vyhráli titul - takže to bylo 1995/1996 ...............

                • Re: Pravá záloha

                  dalislavista     před 5 lety 22.02.2020 09:58 |  
                  5 0

                  A plačky z Letné (Čovanek) brečely, ať nám dají titul rovnou, když vyhráváme kontumačně... Taky jsem tam byl.
                  Je správně, Wulfe, plačky- ve shodě podmětu s přísudkem- tvrdé?

                  • Re: Pravá záloha

                    Leksel     před 5 lety 22.02.2020 11:05 |  
                    5 0

                    Ano, to je v tomto případě podle vzoru kundy, věřím, že to Wulf potvrdí.

                    • Re: Pravá záloha

                      dalislavista     před 5 lety 22.02.2020 17:37 |  
                      1 0

                      Tenhle vzor mě hned nenapadl. :)

                  • Re: Pravá záloha

                    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 11:32 |  
                    2 2

                    Samozřejmě. Plačka je rodu ženského a i kdyby se za slovem plačky skrývali 2metroví a 150kiloví vousatí a chlupatí chlapi, tak je tam tvrdé. Ostatně, už ti to potvrdil svým selským jazykem pan Leksel. :-)

                    • Re: Pravá záloha

                      Dr. Fe1     před 5 lety 23.02.2020 23:13 |  
                      0 7

                      plačky skrývali - ty tady někoho poučuj :-)

                      • Re: Pravá záloha

                        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 16:24 |  
                        2 1

                        Vrať se na ZŠ, hňupe. Podmět v této větě je slovo "chlapi", takže to mám dobře a ty jsi opět jen tupý šašek. :-)

        • Re: Pravá záloha

          o5aradecek     před 5 lety 22.02.2020 10:18 |  
          6 2

          A je to tady zase... takový kecy, jak u buzen. Už před Bohemkou tady někdo psal, že si naši obránci budou číst na půlce reklamy s rukama vbok... A pak měl klokan 4 gólovky. Nepoučitelní.

          • Re: Pravá záloha

            wimpy     před 5 lety 22.02.2020 10:22 |  
            0 0

            Ovšem fanoušek si, na rozdíl od hráče, podobný přístup může dovolit. :-)

            • Re: Pravá záloha

              o5aradecek     před 5 lety 22.02.2020 10:29 |  
              0 0

              To je taky pravda. :-)

          • Re: Pravá záloha

            mudrc     před 5 lety 22.02.2020 12:03 |  
            0 4

            Boze! Js si tady muzu cindat co chci, stejne jako kdokoliv, vliv na deni na hristi to nema zadne, to nejsi sto to pochopit? Ja pisi jasne 3 body, ty napis uctu, respekt, pokoru a poklonu a uvidime, jak se nase protichudna tvrzeni projevi napr. pri strele Musy

    • Re: Pravá záloha

      Maeden (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 20:01 |  
      11 5

      Jasně, prodali jsme půl týmu, lepíme sestavu jak se dá, beci a kraje bez formy, poslední zápas prohra se slabým hastrmanem po holomajzně, další ztráta bodů by znamenala zbytečné nervy - tak pojďme udělat zbytečný hokus pokus na dalších postech, ať si ten chaos posichrujeme!

      • Re: Pravá záloha

        Ondráš     před 5 lety 21.02.2020 20:44 |  
        8 2

        No přesně. My to zítra potřebujeme za každou cenu nějak urvat, jinak se dostanem úplně zbytečně pod tlak..no ještě, že přijede ta slabá Opava:D Nevím kdo jinej bude hrát total na krev, než tým bojující o záchranu, oni už nemají kam uhnout. Když to s naší aktuální formou skončí upocenou výhrou, budeme rádi. Experimentovat můžeme, až budem mít titul jistej.

        • Re: Pravá záloha

          pinochet     před 5 lety 23.02.2020 10:20 |  
          0 3

          Jak vidno, JT „experimentoval" ještě více, než jsem navrhoval já. Masopust od začátku nehrál, akorát místo mnou navrhovaných útočně laděných hráčů jsme hráli více defenzivně. Teď byste se chytrolíni měli pustit do trenéra.

          • Re: Pravá záloha

            Maeden (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2020 12:23 |  
            2 1

            Vyměnit hráče, kteří hráli s Bohemkou tužku (Frydrych, Traoré, Masopust) a přesun Provoda, byly celkem logické kroky, náhradou za ně měli být kromě Stancia debutanti s menším otazníkem.
            Zima na DZ hrál generálku a byl to menší experiment než tam cpát Provoda, který byl zas na kraji logičtější než dorostenec, který si v přípravě skoro nekopnul. Střední záložník, co hrál dospělý fotbal 5 minut i s rozcvičkou, by tam byl úplný nesmysl.
            Já jsem rád, že náš trenér není jako soudruh ředitel Ďatlov - nešel do naprosto zbytečného rizika a nedal tam navíc další neprověřené hráče, když se teprve sehráváme. A Provod zahrál velmi dobře.

            • Re: Pravá záloha

              pinochet     před 5 lety 23.02.2020 12:30 |  
              0 2

              Oč toho Zima nahrál v lize a přípravě více než Helebrand, mohli by mi vysvětlit?

              • Re: Pravá záloha

                Maeden (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2020 14:23 |  
                1 1

                Já se snažím dobrat, kam bys toho chudáka chtěl mermomocí nacpat. Na postu DZ zahrál Hellebrand v přípravě přesně 0 minut, protože je to primárně č. 10 nebo 8. Tam nás bota netlačí, hrají tam velmi dobře Stanciu a Ševčík.
                Šestku nebude hrát, protože tam může hrát na této pozici vyzkoušený defenzivní hráč Zima. Nebude ji hrát ani Provod, protože to mělo k ideálu daleko.
                Křídlo by asi v nouzi zvládnul, ale tam žádná nouze není, máme tam mnohem lepšího Provoda, nakonec ani Masopust z formy by asi nebyl horší.
                Výchozí situace je furt stejná, chceme dát do sestavy nového stopera Tijanyho, nového DZ Zimu, což jsou výkonností a absencemi vynucené změny, v útoku je další mladý nováček a musíme vyhrát. Já jsem rád, že trenér není psychopat ani gambler, který by absolutně zbytečně udělal naprostou píčovinu, která by nás mohla stát body a podepsala by se na psychice týmu, přitom by nám nic nepřinesla.

    • Re: Pravá záloha

      honzah (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 09:20 |  
      6 0

      Tak od 60. minuty za stavu 3:0 se dá klidně něco zkusit.

      Dnes to nelze podcenit, ale věřím, že to nakonec nějak půjde a budeme odcházet celkem spokojení.

  14. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Harvey     před 5 lety 21.02.2020 20:09 |  
    10 7

    Já teda nechápu, proč čistého štíta nemůže hrát Ibra. Občas má nějakou lehkovážnou ztrátu míče, ale zase si umí balon i pod tlakem pokrýt a jednoduše rozehrát. Má dobrou hlavu i obrannou činnost. Přijde mi to jako rozumnější varianta než Provi. Nad ním Ševa, kterej je má čtvery plíce. A nejvýše Nico.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      JS (přítel SN)     před 5 lety 21.02.2020 23:28 |  
      3 1

      Souhlas, podle mě je to jediná seriozní možnost, pokud jsou Oscar s Takácsem he hry. A pokud tam nechceme hodit do vody Červa... :)

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      Snivec     před 5 lety 22.02.2020 10:11 |  
      1 1

      a co myslis cistym stitem? takovou samotnou pozici JiT v systemu ani nema. S opavou budeme potrebovat spise rychly prechod do utoku. Ibra je dobry na souboje, napadani, rozbijeni utoku souperu, ale nejak si ho neumim predstavit, ze bude zakladat nase utoky. Za Soucka a Husbiho to bylo jasne, jsem hodne zvedavy, jak to trener postavi. Sestavu vidim podobne jako quelhar.

  15. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    zeleznik2     před 5 lety 21.02.2020 22:19 |  
    2 4

    Sestavu bych asi viděl stejnou, určitě bude změna na stoperu, bohužel Provod na DZ, pokud tedy nebude k dispozici Laco. Nevím, proč, podle mě je to křídlo. Masopust i Olayinka mají rovněž, co napravovat. Ze zápasu neberu nic jiného než výhru, další kolo nás čeká Slovácko a pak derby, není čas na překvapení.

  16. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Lunaris     před 5 lety 21.02.2020 23:23 |  
    4 1

    Velmi důležitý zápas na psychiku hráčů. Je potřeba se chytnout, protože případná další ztráta už by byla dost nepříjemná. Vzhledem k přetrvávajícím problémům na postech DZ a teď už bohužel i stopera, protože Frydrychova psychika asi bude dost nalomená, očekávám nelehký zápas. Ono i do toho útoku to není žádná sláva, Maso a Olejník se musí taky zlepšit.

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      Leksel     před 5 lety 22.02.2020 12:22 |  
      0 0

      Já věřím Musovi, pokud mu budou chodit dobrý balony, tak to tam bude sázet.

  17. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Dr. Fe1     před 5 lety 22.02.2020 00:43 |  
    12 9

    V této fázi to musíme urvat jakýmkoliv způsobem za 3 body. Kéž by to bylo pohodové vítězství. Tak kluci do toho !

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      Mimoň     před 5 lety 22.02.2020 11:42 |  
      1 0

      souhlasím, myslím že dnes to taky ještě nebude koncert. Návodem budiž to co se dělo po minulé nebo předminulé přípravě. Vždy cca 3 zápasy, kdy běžecky a kombinačně to není ono. Budu rád za jakoukoliv výhru ať je průběh jaký chce.

  18. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    honzah (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 09:16 |  
    2 4

    Pokud trenér Provoda pochválil, tak to spíše naznačuje, že ho chce na nějaký čas posadit. Trpišovský dělá osvědčené verbální vyvažování.

  19. dnes 3:0 v suchym triku

    ColinSKS     před 5 lety 22.02.2020 10:04 |  
    6 6

    kolář - coufal kúdela frydrych bořil - traoré - masopust ševčík nico olayinka - petar.
    goly petar 2x a masopust.
    nos vemos en eden!!!

    • Re: dnes 3:0 v suchym triku

      o5aradecek     před 5 lety 22.02.2020 10:09 |  
      4 3

      Ideální sestava.

    • Re: dnes 3:0 v suchym triku

      Sherudan     před 5 lety 22.02.2020 11:27 |  
      5 2

      Místo Frydricha prosím Tijani nebo Zima.

      • Re: dnes 3:0 v suchym triku

        necich     před 5 lety 22.02.2020 12:04 |  
        3 0

        Místo Frydricha nikdo hrát nemůže..:)

        • Re: dnes 3:0 v suchym triku

          wimpy     před 5 lety 22.02.2020 12:07 |  
          3 0

          Ani Tyjany nebo Zyma?

    • Re: dnes 3:0 v suchym triku

      zeleznik2     před 5 lety 22.02.2020 12:45 |  
      1 2

      Takto nevyhrajeme..

      • Re: dnes 3:0 v suchym triku

        ŽerykRWS     před 5 lety 22.02.2020 13:05 |  
        1 0

        A jak vyhrajeme Železníku? Že by 1:0 vlastní gól Železník?

  20. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 11:46 |  
    1 1

    Myslím, že to opět žádná spanilá jízda nebude, ale tentokrát snad se šťastným koncem. Myslel jsem, že to neuvidím, protože večer musím strávit v restauraci, ale ono se hraje už odpoledne. Tak to se těším. :-)

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      wimpy     před 5 lety 22.02.2020 11:55 |  
      1 1

      22.2.2020 to musí být 2:0.

      • Re: O první jarní body doma proti Opavě

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 12:04 |  
        0 0

        Ježíšmarja, 2.2.2020 mě opustilo auto, jsem zvědavej, co se mi stane dneska... :-(

      • Re: O první jarní body doma proti Opavě

        Taky     před 5 lety 22.02.2020 14:04 |  
        0 0

        A oba góly dá střídající hráč s číslem 20 - João Felipe. :-)

  21. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    Obr     před 5 lety 22.02.2020 13:26 |  
    3 0

    Tijany i Zima !!

  22. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    celtix     před 5 lety 22.02.2020 13:31 |  
    1 0

    Sestava velmi zajímavá ! Škoda že to neuvidím.

  23. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    zeleznik2     před 5 lety 22.02.2020 13:34 |  
    0 0

    Teda JT dnes překvapil:
    Sestava: Ondřej Kolář – Vladimír Coufal, Ondřej Kúdela, Mohamed Tijani, Jan Bořil – David Zima – Peter Olayinka, Petr Ševčík, Nicolae Stanciu, Lukáš Provod – Petar Musa

    Lavička: Přemysl Kovář, Tomáš Holeš, Stanislav Tecl, Patrik Hellebrand, João Felipe, Michal Frydrych, Lukáš Masopust

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      carevitchando     před 5 lety 22.02.2020 13:37 |  
      0 0

      Za mě dobrý!

  24. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    zeleznik2     před 5 lety 22.02.2020 13:36 |  
    0 0

    Ibrahim, Yousuf ani Červ ani na lávce..

  25. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    pehacko     před 5 lety 22.02.2020 13:39 |  
    1 0

    jsem zvedavej na zimu a tijaniho, docela odvazne reseni naseho problemu se stoperem a dz

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      kondorr     před 5 lety 22.02.2020 14:20 |  
      0 1

      Zatraceně odvážný zvlášt když JiT tvrdil že třeba stoper potřebuje tak půl roku na sehrání

    • Re: O první jarní body doma proti Opavě

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 16:28 |  
      2 0

      Tijany bude v zimě makat jak ďas a na jaře bude hvězdou Slavie.

  26. Re: O první jarní body doma proti Opavě

    ColinSKS     před 5 lety 22.02.2020 18:02 |  
    0 4

    jestli tohle to je funkce varu tak ať s tim jdou do řiti. jinak narozdíl od řady komentů všudemožně si myslím že Tijany odehrál vyborný zápas. jinak mi vadila spousta nepřesností a technických chyb . JiT překvapil , dá tam dva hráče na mistrák, co si za slavii nekopli má velkou míru odvahy. Navíc Zima ne na stoperu. takový koktejl. ale vyhrálo se, luxusní návštěva, opava neškodná. sice jsem čekal 3:0 ale jsem spokojen, 3x jsem si zařval i když výsledek je jen 2:0