Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    Karel1 (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 11:00 |  
    10 0

    Také se už těším na 13.2. Určitě se všichni budeme divit.

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      mis3     před 5 lety 05.02.2020 11:08 |  
      5 0

      Doufám že se jedná hlavně o akademii

      • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

        ocetnik     před 5 lety 05.02.2020 11:42 |  
        4 17

        upřímně ta akademie mi přijde stejný haló jako sedačky A týmu na střídačce. Prostě najednou téma číslo jedna. Ale ano i akademie se určitě bude na tiskovce řešit.

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          Edenjejenjeden     před 5 lety 05.02.2020 12:02 |  
          23 0

          Tady bych si dovolil nesouhlasit,podle mého názoru by vybudování akademie mělo být jednou z priorit Slavie

          • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

            ocetnik     před 5 lety 05.02.2020 20:18 |  
            1 2

            já si to myslím taky, neřekl jsem že ne.

            • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

              Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 14:15 |  
              2 5

              Sedačky jsou spíš jen symbol, ale akademie je důležitá pro budoucnost. Takže ta upnutost na akademii mi přijde mnohem více podložená rozumem.

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          JS (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 12:22 |  
          21 0

          Podle mě je jasné, že v návaznosti na příjmy z prodeje hráčů se otevírá tohle téma, který jinak už všichni odepisují, protože projekt mládežnické akademie bývá tématem předsezonních tiskovek rok co rok už asi 4 léta po sobě. K střídačkám bych to fakt nepřirovnával. Je jasné, že v lize moc není kde brát a do budoucna by bylo výhodné mít adekvátní zázemí pro vývoj požadovaných hráčů, odchovanců. Dokonce si myslím, že by to měla být pro Slavii priorita, protože i kdyby se někdy v budoucnu měnil podíl majoritních majitelů atd., tak ta infrastruktura snad zůstane klubu.

          • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

            kedul     před 5 lety 06.02.2020 01:24 |  
            1 0

            Líp to říct nejde!

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 13:03 |  
          29 0

          Zdravim Davide, souhlasim, ze kolem sedacek bylo velke halo, ale akademie je z uplne jineho soudku. Syn je v U9 od pripravky, takze cca 4 roky jezdim 3-4x na Slavii. Puvodne jsme jezdili do Edenu (treninkoveho arealu), kde misto ma jednoznacne ducha Slavie. Ted cca 1,5 roku jezdime do Hornich Mecholup, kde je 1x travnate hriste na ktere nechce spravce poustet nikoho, dokud mu nezacne trenink (kdyz kluci prijdou driv). Pak tam je 1x hriste, ze "100" let starou umelkou na ktere se obcas sejdou i 4 tymy. Sice je tam dnes udelana jakas takas vyzdoba pripominajici Slavii, ale celkove je to smutny pohled. Kdyz to porovnam s temi z druhe strany reky a my k nim prijedeme na zapas. Je nam vsem vzdy trosku stydno. Tim jsem chtel rict, ze dle meho nazoru je akademie opravdu nutnost (i kdyby se mela postavit nekde kousek od Prahy) pro dalsi budoucnoust Slavie.
          Ondra SKS4ever.

          • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

            ocetnik     před 5 lety 05.02.2020 14:10 |  
            4 6

            já si myslím, že je "akademie" potřeba. Ale myslím, že většina fanoušků ani neví o čem přesně je řeč, a nevím co si pod pojme "akademie" vůbec znamená.
            Mám dceru na Slavii 6 let, přes zimu jezdíme do Měcholup, nějaké zkušenosti bych měl. A věř, že můžeš být rád, že máš kluka. Od té doby co trénuje zažila vedení za Řebíčka pak Šimáněho....

            • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

              quelhar (admin)     před 5 lety 05.02.2020 14:43 |  
              28 0

              Já myslím, že většina fanoušků má naopak poměrně jasnou představu, jak by taková akademie měla vypadat... Třeba já si to představuju takto: Velký areál s velkým množstvím travnatých tréninkových hřišť (6-8), k tomu navíc tak 2-4 umělky, něco z toho v hale, jeden stadionek, na kterém by se daly hrát zápasy např. Youth League či U19 s kapacitou 2-4 tisíce diváků. A k tomu veškeré zázemí: šatny, posilovny, tělocvičny, administrativní budovy pro trenéry a vedení akademie, internát, jídelna, restaurace, ...

              Je úplně jasný, že to není žádná prdel a byla by to obří investice, na druhou stranu proč dělat věci polovičatě.

              • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

                Artur (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 15:11 |  
                4 0

                Má pravdu předsedo!

              • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

                ocetnik     před 5 lety 05.02.2020 16:22 |  
                1 0

                tu představu máme asi oba stejnou :)

              • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

                wimpy     před 5 lety 05.02.2020 16:26 |  
                3 0

                ... a školy.

              • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

                koocze     před 5 lety 05.02.2020 16:35 |  
                6 0

                Přihodím profesionální trenéry na plnej úvazek už od přípravky, odborníka na stravování, fyzioterapeuty, lékaře.

                • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

                  Ragnarok     před 5 lety 05.02.2020 20:12 |  
                  0 4

                  Baví mne dnešní doba plná odborníků na stravování (s certifikátem z dvoudenního školení, kde jel 90% času mobil), odborníků na fitness (ideálně mají sami na břiše vrstvičku tuku) a podobných individuí.
                  Je to mýtus. A to říkám z pozice člověka, který těch 14x kilometr, sice ne pod 3, ale pod 3:30 dá i v 45 letech a k tomu pracuji od nevidím do nevidím.

          • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

            kjandourek (admin)     před 5 lety 05.02.2020 14:21 |  
            4 1

            Jak sto let? Před dvaceti lety jsem jí pomáhal dělat vlastníma rukama coby tehdejší hráč hornoměcholupského béčka v rámci povinné brigády! Do tý doby tam byla škvára.... :-)

            • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

              Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 14:25 |  
              2 0

              Prave proto jsem to dal do uvozovek :-)

              • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

                kjandourek (admin)     před 5 lety 05.02.2020 14:26 |  
                3 0

                No dobrá ... musím se podívat do občanky, jestli byly ty uvozovky opravdu nutné ... :-)

            • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

              Pašák     před 5 lety 05.02.2020 17:40 |  
              5 0

              Asi jsi do toho nedal 100%, když to teď vypadá jak stoletý :-D

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          Lunaris     před 5 lety 05.02.2020 14:26 |  
          5 2

          I kdyby lidi neměli přesnou představu, co znamená fotbalová akademie, tak by ji zřejmě nikdo nezaměnil za sedačky na střídačce. Já sem taky napíšu hodně blbostí, ale tohle je velkej úlet.

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          lilien111     před 5 lety 05.02.2020 15:11 |  
          4 5

          Vygoogli si co znamena fotbalova akademie a co znamena slovo vyhrivana sedacka.

  2. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 11:46 |  
    18 0

    Tvrdík je prostě frajer. Dokážete si představit třeba Křetínského, že by přišel takhle na besedu s fanoušky...

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      kalex     před 5 lety 05.02.2020 13:04 |  
      17 0

      Těžko. Dali by mu do držky. :()

      • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

        wimpy     před 5 lety 05.02.2020 13:08 |  
        10 0

        Já bych s ním třeba na besedu šel, a byl bych plný pochval a nových nápadů. :-)

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 13:10 |  
          7 0

          Myslím, že Daníkovy nápady bys nepřekonal.

          • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

            wimpy     před 5 lety 05.02.2020 13:10 |  
            5 0

            Taky myslím. :-)

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      kjandourek (admin)     před 5 lety 05.02.2020 13:22 |  
      10 0

      A tak já mám dojem, že on si to ty první dva, tři roky taky užíval.... mával těmi svými čísly, že aby se mu to vyplatilo, musí každé dva roky hrát LM... a vysvětloval, jak mu to pomáhá v byznysu, když obchodního partnera vezme do SKY boxu na zápas v lize mistrů....

      Teď už by asi obchodní partner koukal, kdyby ho vzal na zápas se Suboticou, kde diváci vtrhli na hřiště... případě na zápas s Trabzonsporem - tam by pro sebe měli nejenom prosklený box, tam se mohli procházet prázdným hledištěm :-)

      • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

        Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 14:09 |  
        0 0

        :-))

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      kedul     před 5 lety 06.02.2020 01:47 |  
      5 1

      Myslím, že Tvrdíka s Křetínským nelze moc srovnávat. Slavia je pro Tvrdíka vášní a zřejmě (momentálně) taky podstatnou částí jeho profesionálního života. Křetínského vášní i profesí je velký (privátní) byznys a Spartu si "pořídil" jen jako značku pro zpestření a zábavu.

  3. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 12:34 |  
    13 0

    Dá se říct že samé pozitivní info, teď je potřeba to potvrzovat i na hřišti. Dále je potřeba poděkovat panu Ocetníkovi za sepsání přehledného článku a jím operovat proti častým blábolům medmrdek, když neustále operují
    tím, že mají své info od zdrojů které jsou obeznámeni s děním v klubu....

  4. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 13:18 |  
    16 1

    Hodně dobrá zpráva je, že se Slavia chystá "posílit" i v managementu a Nezmarovi ubudou povinnosti a bude mít tak víc času na relaxaci a na rodinu a v létě už snad nebude mávat výpovědí. :-)

  5. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    Ravik     před 5 lety 05.02.2020 14:49 |  
    3 0

    Davide díky!


    Vedla se diskuse také na téma nově příchozích mladých hráčů, kde se dá zřejmě předpokládat "investicní" záměr? Koupit za hodně fakt velkou mladou kvalitu, zušlechtit tréninkem JT, ukázat v Evropě a prodat za několikanásobek? Osobně si myslím, že do Slavie v příštích letech nepřijde nikdo starší cca 24 let. Nazval bych to továrnou na fotbal. Neříkám že to je špatně, ale nějaké jádro slávistických srdcařu bych v týmu rád viděl. Samozřejmě musí mít výkonost.

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      ocetnik     před 5 lety 05.02.2020 20:16 |  
      5 0

      Ano mluvilo se o tom. Snaha je ale určitě se jedná o dlouhodobou záležitost. Petr Hurych jako šéf skautingu objíždí různé země, plus se využívají spolupracovníci.

      Ale Slavia vyrostla tak rychle, že na některé věci je méně času. Nyní na jaře bez pohárů, si slibují dotažení několika věcí, které odkládali. Snad se pokusí více rozšířit skauting. Honza Nezmar bude mít te'D taky trochu volnější ruce...

      • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

        Ravik     před 5 lety 05.02.2020 22:38 |  
        0 0

        Díky

      • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

        Ravik     před 5 lety 05.02.2020 22:39 |  
        0 0

        Díky. Je pravda, že prakticky rok a půl se hrály 2 zápasy týdne. Je potřeba se trochu nadechnout a ne řešit jen provozní věci.

  6. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    Ados     před 5 lety 05.02.2020 15:02 |  
    6 0

    Když už se čím dál tím více mluví o té akademii, tak zkusím také přispět.

    Za mě ideální varianta je mít akademii co nejblíže stadionu. A třeba by to za určitých konstelací šlo.
    Když se člověk podívá do mapy, tak za východní stranou stadionu je prostor, se kterým by se dalo už něco dělat. Myslím tím prostor, kde měl být parkovací dům, až po hřiště, kde se hraje silvestrovské derby. Celý tento areál má 5 hřišť o různých rozměrů. Kdo z vás to v okolí Edenu trochu zná, tak musíte uznat, že je to tam takový neupravený, nejednotný a nedůstojný k našemu svatostánku.

    Netuším, kolik m2 by měl tento prostor oproti třeba Strahovu. Podle mě by se tam 1 velké hřiště + menší krytá hala + třeba další 3 menší hřiště včetně zázemí (kabiny, kanceláře, apod.) mohlo vejít.

    Za mě není lepší varianta, než mít akademii u stadionu a ne někde na okraji Prahy. Možná jsem se trochu zasnil, ale ta představa o takové akademii by se mi dost líbila.

    Určitě by tam byl problém s pozemky a stavebním povolením a nevím s čím vším ještě, ale když už je v představenstvu „velké“ Slavie Jirka Vrba, tak by se třeba nad tím dalo nějak uvažovat. Co myslíte?

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      Ravik     před 5 lety 05.02.2020 15:55 |  
      2 1

      Jo to si taky myslím. Souhlas s tím, že od východní strany stadionu přes rugby, pozemní hokej, kožičky, stadion na atletiku, koupaliště až po hřiště za zimním stadiónem na rohu ulic Pod Altánem a Na Vrších je hodně velké území.

      Ale nechtělo se mi projíždět katastr, tak nevím jak majetkově, ale při účelném rozdělení území, by to mohlo být velikostně dostačující. Ale je mi jasné, že postoj malých sportů bude jednoznačně odmítavý.

      • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

        wimpy     před 5 lety 05.02.2020 15:58 |  
        1 0

        Zcela určitě to nepatří fotbalu, většinově možná Slavii jako sportovnímu klubu. Navíc těch budov a hracích ploch by akademie určitě potřebovala víc.

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          Ados     před 5 lety 05.02.2020 16:31 |  
          0 0

          Už tu někdo psal, že koupit pozemek trvá delší dobu, než samotná stavba. Jednání s ostatními kluby Slavie by bylo snazší. Ona by tam ty hřiště byla nadále, jen zrekonstruovaná v rámci celého areálu.

          • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

            wimpy     před 5 lety 05.02.2020 16:35 |  
            2 0

            Ta plocha není dostatečná. Jednání s ostatními kluby budou i tak asi složitější, než nákup velkých ploch někde za Prahou. proto to tak dělaj ve většině top klubech.

            • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

              Ados     před 5 lety 05.02.2020 16:40 |  
              0 1

              Když to porovnám se Strahovem nebo novými Bazaly, tak mi to prostorově přijde ok. Bylo fajn, kdyby se celý areál pozvedl, např. když byla možnost uvolnit peníze na akademii. Takhle to tam bude jen chátrat a nikdo do toho peníze vrážet nebude.

              • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

                wimpy     před 5 lety 05.02.2020 16:46 |  
                1 0

                Vezmi si, že máš jeden tým každý ročník od šesti let do devatenácti, Áčko, Béčko a pár týmu žen. Podobné časové nároky na tréninkovou plochu a čas. Potřebuješ okolo deseti hřišť.

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      ocetnik     před 5 lety 05.02.2020 20:09 |  
      2 0

      Ahoj, určitě to není reálné. Všechny pozemky patří tzv. velké Slavii. Velikostně to nevyhovuje vůbec a jiný sport (například rugby), tě na svůj vyhrazený prostor logicky nepustí. Sportovní oddíly mají svá hřiště pronajata dlouhodobě, většinou na desítky let. Pozemek vedle stadionu, směrem k tréninkovému centru je předmětem soudního sporu mezi fotbalovou Slavií a společností Hochtief. Jednoznačně na něm ale musí vyrůst parkovací dům, který Eden Aréna potřebuje.

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      kedul     před 5 lety 06.02.2020 02:18 |  
      0 0

      Ovšem pan Tvrdík ještě loni na jaře mluvil o velké mezinárodní mládežnické akademii pro 1500 (slovy jeden tisíc pět set) účastníků. Jasně, může se to jevit jako megalomanský projekt, ale jen z velkého počtu absolventů při kvalitním personálním obsazení i progresívním metodickém vedení lze pravidelně vychovávat (v průměru) aspoń jednoho (v evropském měřítku) špičkového fotbalistu ročně. To vyžaduje nejen komplexní moderní zázemí ale taky rozsáhlý skauting pro efektivní naplnění kapacity. Toho nelze dosáhnout bez dlouhodobě trpělivého budování dobré pověsti a značky kvality. Bylo by hezké, kdyby Slavia v tomto konkurovala Salzburgu. Ale to je utopie.

  7. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    Tadeáš_Janků     před 5 lety 05.02.2020 15:36 |  
    6 0

    Když už jsme u té akademie, tak bych se možná hodilo zmínit jednu věc. Když si chcete v Česku postavit barák, tak oběhávání všech úřadů a využívání papírování je složitější a časově náročnější než samotná stavba (fakt si nedělám srandu) a to se bavíme o jednom baráku, kdo ví, jak to bude s tak velkým komplexem jako je fotbalová akademie. Když si k tomu přidáme, že město není zrovna dvakrát nadšeno z prodeje pozemků, tak získáme důvody, proč akademie ještě nestojí.

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      Lunaris     před 5 lety 05.02.2020 16:46 |  
      5 0

      Proto jsem tu už psal, že by možná bylo snazší se zaměřit na lokality v bezprostřední blízkosti Prahy, kde to územní plán dovolí, případně nebudou obstrukce s jeho změnou. Určitě je snazší to postavit na zelené louce, kde si projektant může hrát s prostorem, než to cpát někam, kam se to pomalu nevejde. Pendlování mezi třemi tréninkovými areály, jako je to teď, ideální zkrátka není. Je to pořád o penězích, tak uvidíme, co se dozvíme na té tiskovce, ale osobně nějaký velký pokrok nečekám, protože tím by se Jarda už určitě na twitteru pochlubil.

  8. Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

    kostelnivlajka     před 5 lety 05.02.2020 17:27 |  
    3 1

    Když už se mluví o tý akademii, určitě budou potřebovat učitele fotbalu!

    Nabízím se, určitě budu přínos a mladé mnohé naučím....

    • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

      o5aradecek     před 5 lety 05.02.2020 17:31 |  
      1 0

      A uděláš apoň tři žongly? :-)

      • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

        kostelnivlajka     před 5 lety 05.02.2020 17:37 |  
        1 1

        ouplně na pohodu třeba 50, no na první pokus 30, ať nemachruju:-)

        • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 17:51 |  
          1 0

          Ale po deseti kuželkách ne :-))))

          • Re: Únorová beseda s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Syrovátkou

            kostelnivlajka     před 5 lety 06.02.2020 16:21 |  
            1 1

            V této fázi treninku mi již těžkne krok, pravda :-)