Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

    Cross     před 5 lety 03.02.2020 20:15 |  
    3 14

    No, sebevědomí mu tedy nechybí. Být obráncem a mít v devatenácti pouhé dva starty v lize, to je na mladou “hvězdu” trochu zvláštní. Snad se ještě chytne.

    • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

      Cross     před 5 lety 04.02.2020 00:38 |  
      3 9

      Něco je špatně? Myslíte teda, že se už nechytne?

    • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

      ervin     před 5 lety 04.02.2020 09:01 |  
      5 1

      Je lepší mít sebevědomí, poprat se o šanci nebo sedět v koutě a čekat co se stane? Toť otázka,když to nezkusí nebude to vědět, tak hodně zdaru ať to vyjde!

    • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

      necich     před 5 lety 04.02.2020 09:14 |  
      10 0

      Já ti dal mínus, protože tvůj příspěvek vnímám jako poměrně uštěpačný. Navíc se s ním ani neztotožnuji. Žádné nezdravé sebevědomí v článku nevnímám, nikdo z něho žádnou "hvězdu" dosud nedělá, ale cílem určitě je, z něho tu hvězdu udělat. To je podstatný rozdíl., bohužel se to prodražilo. No a ta poslední věta je mírně řečeno irelevantní. Podáváš to tak, jakoby se již v minulosti někdy nechyl. Pravý opak je pravdou, on se právě v Olomouci chytl a ukázal, proto začal dostávat šanci a proto je nyní ve Slavii. Já jen, aby tady zase někdo neplácal něco ve smyslu o nepřemýšlení a o mínusování. Možná by i pomohlo, do pravidel diskuse stanovit povinnost jen souhlasných kliků, mnoha lidem by se ulevilo. :)

      • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

        Cross     před 5 lety 04.02.2020 13:51 |  
        4 7

        O kompetenci Nezmara s Trpišem nepochybuji, ikdyz i oni se mohou fatálně mýlit (např. Pokorný - přišel snad za dvacku a uz se ho asi bez velké ztráty nezbavíme).
        A o tom může být i můj příspěvek. Zima mi v tom rozhovoru něčím silně připomněl Luftnera a Baráka - dva rychlokvašené takyslávisty, které bych dříve nejradši nakopal do zadku, ovšem nemusel jsem to udělat - pán bûh se o ně postaral sám.

        Zima si zatím zahrál 2x ligu, ale uz má potřebu mluvit o Slavii jako o “mezistanici”. Takže co s takovým frackem??? Bude časem dělat v mužstvu bordel (vzpomeňte si na mě), mám na to čich. Ale i o nej se pan bůh postará.
        Mě nezajímají Luftneři, mě zajímá Slavie.
        A chápu, ze nejsme pupek světa a že hráči mohou Slávií přerůst nebo, že také potrebují po pár letech změnit vzduch. Ale Luftner? Barák??? To fakt už ne. Jsme Slavie, ne nejaká farma Kodaně nebo Udine.

        • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.02.2020 14:28 |  
          1 1

          Král odešel po půlroce, Barák po roce a půl... nadával bys na Stanciua, kdyby Slavia akceptovala nabídku z La Ligy odešel by tam?
          Někteří už teď nemají důvod jít ven, když jsou u nás tak dobře placeni. Mohou tedy stále vyčkávat na lepší nabídky, které přijít nemusí.
          Barák se v jednom rozhovoru nechal slyšet, že i přes nabídku nové smlouvy ve Slavii, díky které by si přišel na větší peníze než v Itálii se rozhodl odejít. Asi nečekal, že bude rok a půl stagnovat z jakýkoliv důvodů, ale pokud se chceš dostat do Interu, tak snazší cestu máš z Udinese než ze Slavie. Sám to teď vidíš na Slavii, že takovou cestu razíme. Upřednostní se hráč hrající naší ligu, než aby se zkoušel někdo ze zahraničí.
          Slavii se několikanásobně zhodnotil jak Lüftner, tak Barák, všichni na tom vydělali. Nevidím důvod proč je za to hanit.

          • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

            padre     před 5 lety 04.02.2020 14:38 |  
            2 1

            Jakmile překročíš hranici středního věku a začne ti klesat hladina testosteronu, tak uvidíš, koho a co všechno budeš hanit, a žádný extra důvod na to kolikrát nebude potřeba ;-)

          • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

            necich     před 5 lety 04.02.2020 16:11 |  
            1 1

            Souhlas, ještě bych doplnil, že Luftner měl výstupní doložku. Kdyby ji neměl tak by ho Slavia nepustila, vzpomínám, že byli dost rozladěni z jeho brzkého odchodu, neb si mysleli že mají na pár let vystaráno. Od té doby se JT snažil doložky neakceptovat, viz. Bucha...

            • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

              Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.02.2020 16:58 |  
              0 1

              Přesně tak. Jen to dokazuje, že jsme byli úplně jinde než jsme teď, když jsme byli ochotni akceptovat do smlouvy klauzuli ve výši 1,5M €. Za takovou částku jsme teď koupili Zimu... Lüftner posléze využil svého práva.

              • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                kjandourek (admin)     před 5 lety 04.02.2020 17:04 |  
                0 1

                Tak "ochotni akceptovat" - Lüftner takhle měl postavené smlouvy všude... i k nám šel z Teplic na výstupní klauzuli osm mega... Kdybychom jeho požadavek neakceptovali, mohl jít za tyhle relativně nízké peníze kamkoliv a těch 32 mega by na něm vydělala Plzeň, nebo bída...

                • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                  Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.02.2020 17:12 |  
                  0 1

                  Přistoupili jsme na 1,5M €? Ano.
                  Přijali bychom to u nově příchozích hráčů v současné době? Ne.

                  • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 04.02.2020 17:43 |  
                    1 2

                    A jsi si tím kategorickým "Ne" v současné době opravdu jist?

                    Znovu opakuji, že toho hráče jsme mohli buď za osm mega získat... a akceptovat tuto podmínku, nebo jsme ho mohli nechat konkurenci... najdeme 32 mega do rozpočtu někde na zemi?

                    Podle mého názoru je to individuální věc...

                    • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.02.2020 18:23 |  
                      1 3

                      Stačí se podívat, kolik jsme platili za Lüftnery, Baráky a Pavlenky a za kolik kupujeme Hellebrandy, Zimy.

                      • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 04.02.2020 20:18 |  
                        2 0

                        Ale ty kupujeme za tyhle peníze právě proto, že ani v současném působení výstupní klauzuli neměli.... Lüftner tehdy měl také větší cenu, než osm mega, za které jsme ho vykoupili....

                        Jako já chápu, co chceš říct... nově příchozímu mladíkovi bychom asi takovouhle klauzuli už nedali.... ale nebyl bych tak kategorický - dovedu si představit, že takovouhle výstupní klauzuli dáme do smlouvy (když jí bude chtít) někomu, kdo pro Slavii už něco odvedl a má svůj věk, takže ta cena by byla adekvátní: Kúdela, Bořil, Traoré a tak...

                        Zároveň si dovedu představit, že takovouhle klauzuli budeme akceptovat u někoho, koho budeme třeba na podzim před poháry brát z ligy jako rozšíření kádru, aby první jedenáctka mohla po zápasech v Evropě odpočívat (něco jako letos Horu - kdyby nebyl na hostovačku)... případně někoho, kdo už u nás hrál, vydělali jsme na něm a on by se vracel do Čech zadarmo s tím, že když se mu u nás povede, tak by ještě do zahraničí chtěl - třeba Stochino, nebo Zmrhy....

                        Teď před jarem je samozřejmě situace úplně jiná - bereme Hellebranda, Zimu a Oscara a snažíme se je zapracovat do sestavy jako budoucí pilíře, kteří by měli odcházet až za dlouho a za pořádný ranec jako letos Souček...
                        Ale na podzim, když budeme mít jistotu tří soutěží už může být všechno jinak...

                        • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.02.2020 20:39 |  
                          0 0

                          Z pohledu dnešní Slavie je dávat tak nízkou výstupní klauzuli kontraproduktivní.

                          • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                            kjandourek (admin)     před 5 lety 04.02.2020 20:45 |  
                            0 1

                            Vypsal jsem případy, kdy bych si to představit dovedl a nepovažoval bych to za kontraproduktivní... podobně jako nebylo kontraproduktivní pustit Milana zadarmo... a v létě Stochina za podobné peníze...

                            • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                              Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.02.2020 20:57 |  
                              0 0

                              Jedna věc je za takovou částku pustit a za druhé to mít jako výstupní klauzuli.

                              • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                                kjandourek (admin)     před 5 lety 05.02.2020 09:16 |  
                                0 1

                                Dobrá beru to....

                            • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                              necich     před 5 lety 05.02.2020 09:12 |  
                              0 0

                              Ovšem v tebou uvedených případech by mělo stačit slovo, že v případě zájmu a slušné nabídky, takového hráče uvolníme (viz. Milan, Míňo apod.). Pokud jsme nastolili cestu bez doložek, tak bychom se toho měli držet, respektive by doložka měla být adekvátní (viz. Suk) a ne pár mega.Líbil se mi postup u Buchy, i když to dopadlo tak jak to dopadlo..

                              • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                                kjandourek (admin)     před 5 lety 05.02.2020 09:16 |  
                                0 0

                                Vlastně máte pravdu :-)

                • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                  wimpy     před 5 lety 04.02.2020 17:50 |  
                  0 1

                  Od bídy by šel tak za dvě mega do Budějic. Stopeři se jim posledních pár let moc nedařej:-)

          • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

            Cross     před 5 lety 05.02.2020 18:07 |  
            0 1

            Už jsem reagoval v odpovědi Maedenovi.

        • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

          Maeden (přítel SN)     před 5 lety 04.02.2020 14:50 |  
          4 2

          Udělal se ti hezkej názor, ale on vůbec nic o mezistanici neřekl.
          Dokonce jsem hledal i v dalších článcích, kde že ten machýrek mluví o tom, že čeká hned základ, odkope si tu rok a přemítá, jestli radši Itálii nebo Francii. A nikde nic.
          Takže tě možná ocení jen pár jedinců, co se řídí heslem "sice to není pravda, ale mohla by být".

          • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

            Cross     před 5 lety 05.02.2020 18:03 |  
            1 3

            Máš pravdu, v rozhovoru se Zimou o té mezistanici nic není. Ale ani já jsem netvrdil, že to mám z toho rozhovoru. Řekněme, že mám známého v Olomouci.
            Zkrátka, líbí se mi povahově hráči jako Suk, Škoda, nebo Bořil, a nikoli Luftner, nebo Barák. Ten první dokonce neodolal, aby se o nás brzy po odchodu neotřel...ten druhý vyměnil po pár měsících Prahu za italskou vesnici, kde dohromady nic moc nehraje, nikdo se o něj nezajímá a možná skončí stejně blbě jako třeba Vydra, Pekhart nebo Necid. Ti všichni měli na víc, kdyby hrrr...hrrr nemuseli ven. U mě je Slavia na prvním místě a v tomto smyslu ani nemám nic proti rychlému odchodu Krále. Tak se dohodl s klubem, se Slávií a nikde žádná pachuť není. Lidé jako Luftner nebo Barák jsou jiné případy. Nedospělí hladoví křiváci, kteří se ve světě sami zakopali. A tyhle příběhy bych našim novým mladým hráčům představoval úplně stejně pečlivě jako naše muzeum.

            • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

              Maeden (přítel SN)     před 5 lety 05.02.2020 22:55 |  
              0 1

              Aha, drby...
              Já nechci po 19letym klukovi z Olomouce prohlášení, že je vlastně odmala slávista, že tu chce hrát 5-6 let a pak se uvidí. Tím ať oblbujou rudochy jejich posily. Jestli za něj za rok dva někdo hodí ranec na stůl, proč ne. Za drobné už pouštíme jen legendy, Luftner se už opakovat nemůže, tak o co jde?
              Může se stát, že půjde na plac u Botiče jako DZ, dá to a za půl roku se budeme všichni divit jako u Alexe, nebo bude na jaře sedět na lávce, občas si kopne za B a pozná, že si z něj každej hned nesedne na prdel. Jestli za něj ručí i Nezmar, tak bych neměl strach, že je to špatná investice.

              • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

                Cross     před 5 lety 06.02.2020 14:28 |  
                0 2

                Moc to kombinujes. Srovnej to treba s přístupem Musy.

                Slavia na prvním místě! Kdyz nechceme hráče co vysírají, nebo nechtějí běhat, pak nestavějme slavobrány ani Luftnerům!

        • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

          kjandourek (admin)     před 5 lety 04.02.2020 15:12 |  
          3 1

          Jak kde si z toho rozhovoru vyčetl něco o mezistanici? mluví tam o tom, že se chce popasovat s konkurencí, ne že si chce za půl roku plnit sen....

          • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

            Cross     před 5 lety 05.02.2020 18:05 |  
            0 1

            Už jsem na to teď odpověděl Maedenovi . Za nepřesnost z mé strany se omlouvám.

      • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

        Cross     před 5 lety 05.02.2020 17:46 |  
        0 2

        Jo, tak určitá ironie tam ode mě je. (:-))). Tak už to v diskusi bývá. přejme Zimovi, aby u nás po všech stránkách dospěl.

  2. Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

    Dr. Fe1     před 5 lety 04.02.2020 00:33 |  
    2 8

    Vypadá sympaticky, tak snad bude vše ok.

  3. Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

    Lunaris     před 5 lety 04.02.2020 09:30 |  
    4 6

    Hellebrandovy odpovědi mi přišly daleko sympatičtější. Ze Zimy jsem lehce rozpačitý.

    • Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

      buran     před 5 lety 04.02.2020 14:21 |  
      0 3

      Sebevědomí mu nechybí , doufám že bude podložené výkony! Jeho rozhovor mi přijde taky trochu divnej,asi to bude tím že Slavii jsme zvyklí na něco jiného ,no necháme se překvapit!

  4. Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

    PetCC     před 5 lety 04.02.2020 15:56 |  
    1 2

    Ať je léto, nebo Zima, v Edenu je pořád prima!

  5. Re: Ve Slavii se popasuju s nejlepšími, nebojí se mladý stoper Zima

    goop     před 5 lety 05.02.2020 09:11 |  
    0 3

    Mě by spíš zajímalo, co si řekli s Trpišem, že o tom vůbec nechce mluvit.