Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    Fačín     před 5 lety 22.01.2020 15:31 |  
    10 22

    No jo no, je to těžký s Trpišovským. Syky je trochu samorost a to se panu trenérovi nelíbí. Na druhou stranu, stejný scénář jsem očekával, takže žádné překvapení.

    Tak Syky, hodně štěstí v Jablonci, ale už to asi vypadá definitivně, že si v nejkrásnějším dresu nezahraješ. Škoda, fotbalista jsi skvělej.

    • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

      Dr. Fe1     před 5 lety 22.01.2020 15:33 |  
      4 13

      Nevím co si s Trpišovským udělali., Na druhou stranu, když mohl jet na soustředění, tak by to tak strašné být nemělo. Tak je mi trochu líto, že Sýkora si už u nás asi nezahraje.

      • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

        wimpy     před 5 lety 22.01.2020 16:30 |  
        8 0

        Mohlo v tom hrát roli i přání Sýkory, někde psal, že chce zabojovat o Euro, v Jablonci má jistej základ ve všech zápasech a boj o poháry, u nás by asi tolik vidět nebyl.

        • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

          necich     před 5 lety 22.01.2020 17:25 |  
          1 5

          To přání ovšem mohl vyslovit již před přípravou, kterou mohl absolvovat v Jablonci. Řekl bych, že Trpiše prostě nepřevědčil, možná v tom bude i kus diplomacie. Po tom skvělém jeho podzimu by bylo divné, kdybychom mu nedali šanci...:)

          • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

            wimpy     před 5 lety 22.01.2020 17:27 |  
            9 0

            Samozřejmě nevím, jak to je doopravdy, ale dá se to vyložit i tak, že mu Trpišovský tu šanci dá, protáhl ho fyzickou přípravou a nechá ho hrát v Jablonci, o dres se porve v létě.

            • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

              necich     před 5 lety 22.01.2020 18:33 |  
              3 5

              OK, proč neudělal něco podobného např. s Musou, Matouškem, Jugasem apod...? Uvidíme v létě, ale myslím, že se Sykym se už nepočítá...

              • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

                wimpy     před 5 lety 22.01.2020 18:35 |  
                3 0

                Pak by ovšem to místo, co zabral na soustředění, nemělo logiku. Já si pořád říkám, že hned po alternativě, kdy by byl na jaře jednoznačnej tahoun zálohy u nás, je tahle varianta pro všechny nejlepší možná. Ale je to jen fabulace zvenčí.

                • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

                  necich     před 5 lety 22.01.2020 18:46 |  
                  1 1

                  Ale vždyť žádné místo nezabral... Myslíš, že byl imitující počet účastníků? Jeden dva navíc nehrálo určitě roli.

                  • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

                    wimpy     před 5 lety 22.01.2020 18:47 |  
                    3 0

                    Jasně, že maj nějaká místa v letadle a ubytovací kapacity. Proč by bral frajery, se kterými nepočítá, když místo nich mohl naložit juniorům?

                • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

                  o-cab     před 5 lety 22.01.2020 19:37 |  
                  1 0

                  kdyby ho chteli strelit ted tak tim ukazuji, ze s nim pocitame a zvysuji tim jeho cenu. kdyby s nim pocitali do budoucna at uz ted nebo v lete, nebo ho chteli strelit az v lete, tak diky nasi priprave da na jare vic bodu, a pak se uvidi. zaroven nepochybuju, ze tam je klauzule, ze kdyby odesel Olayinka, tak se Sykora na jaro pripoji k nam.

          • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

            kjandourek (admin)     před 5 lety 22.01.2020 19:45 |  
            5 1

            Já si tedy myslím, že to je úplně jinak... Peter Olayinka na sebe v LM upozornil a klidně se mohlo stát, že na něj přijde nabídka, která nepůjde odmítnout... může se to stát ještě teď.... Takže jsme s sebou na kondiční soustředění vzali potenciální náhradu z vlastních zdrojů a natloukli do něj to, co do ostatních hráčů... teď už je fyzická část přípravy za námi, takže ho můžeme pustit zpátky... ale mám dojem, že kdyby ještě Peter odešel, ta si ho stáhneme zpátky s tím, že si bereme kondičně připraveného borce...
            Kdybychom ho s sebou nevzali, náhradu za PO bychom řešili stejným způsobem, ale neměli bychom vůbec přehled o jeho kondici...

            • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

              necich     před 5 lety 22.01.2020 19:50 |  
              2 2

              Ano, to zní mnohem logičtěji než, že bude v létě opět bojovat o dres a proto musí být v kondici..:)

            • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

              PetCC     před 5 lety 23.01.2020 16:45 |  
              3 0

              Měli bychom si uvědomit, že v současnosti máme ve vedení lidi, kteří vidí za roh, možná i za několik rohů :-), takže velká část rozhodnití není samoúčelná, ale má souvislost s dalšími věcmi.
              Takže bych řekl, že předchozí komentář může být dost přesný.

    • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

      tobro     před 5 lety 22.01.2020 15:44 |  
      0 7

      Je to tak, po sezóně půjde Sýkorka pryč.. :-) nebo :-(

  2. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    rak (přítel SN)     před 5 lety 22.01.2020 15:55 |  
    14 2

    Je to dobrý hráč, ale úplně po něm nebrečím.

  3. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.01.2020 15:56 |  
    6 6

    Celkem očekávaná věc. Ve Slavii by asi moc prostoru nedostal (zaslouženě).

  4. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    Taky     před 5 lety 22.01.2020 17:22 |  
    7 1

    Tak to bych neuhodnul, že si ho stáhneme na kondiční přípravu a pak ho vrátíme k plukovníkovi.
    Tak přeju hodně kanadských bodů, hlavně v zápasech s těma dvěma víme kým... :-)

    • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 22.01.2020 17:33 |  
      0 1

      Domnívám se, že se nepočítalo s jeho návratem nastálo. Předpokládal se spíše jeho přestup, ale jelikož nikdo nedal požadovanou částku (spekulovalo se o 800 tisících €), tak se vrací zpátky do Jablonce.

      • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

        kjandourek (admin)     před 5 lety 22.01.2020 19:34 |  
        3 0

        Já si myslím, že to byla určitá pojistka, kdyby odešel Peter Olayinka... a ještě je - klidně na něj ještě do konce ledna může přijít neodmítnutelná nabídka ... V takovém případě si budeme moci stáhnout hráče, který s námi absolvoval kondiční přípravu, takže víme, že je kondičně dobře nachystán.... Kdybychom ho s s sebou neměli, tak bychom si stahovali hráče, o jehož připravenosti po kondiční stránce bychom neměli žádné potuchy...

        • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 22.01.2020 19:45 |  
          1 1

          Kdyby šel do Jablonce až 1.2., tak bych to chápal. Jenže je otázkou, zda ve smlouvě tato možnost je, tedy si ho předčasně stáhnout.
          Tipuji, že v létě bude přestup Sýkory.

          • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

            kjandourek (admin)     před 5 lety 22.01.2020 19:51 |  
            3 0

            Tak Jablonci dodáváme třetinu základní sestavy, určitě by tam nějaká dohoda možná byla - i třeba výměnou za Zeleného, pro kterého se také může hledat hostovačka... podle mého názoru šlo hlavně o tu kondiční stránku věci a ta už teď končí... teď - když Peter zatím neodešel - už je pro něj lepší, aby se do herní části zapojil v Jablonci...

            Letní události mohou záležet na mnoha věcech... opět na tom, jestli PO neodejde, ale i třeba na tom, jestli se Honza z Jablonce neprobojuje na Euro a nepředvede tam něco zajímavého...

  5. Sýkora se vrací do Jablonce

    houston (přítel SN)     před 5 lety 22.01.2020 17:43 |  
    6 10

    To je jeho konec ve Slavii. Moc toho ukázat nemohl. Času a prostoru na to moc nedostal.

  6. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    pehacko     před 5 lety 22.01.2020 17:46 |  
    9 0

    syky odchazi proto, ze se ted nepocita s prodejem volejnicka ani masopusta... v jablonci hral na podzim a bude hrat i na jare a to je pro nej i pro nas dulezite, protoze bude pripadne pripraveny na dalsi sezonu, az budeme nahrazovat pripadny prodej opor

  7. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    jose01     před 5 lety 22.01.2020 18:04 |  
    4 12

    Tomu zadejchanýmu prasopsovi byl neposlal ani prokoplej balon, natož hráče na hostování. Když si vzpomenu jak s náma vydrbával (Hloušek, Valeš atd.) a my mu za hubičku dodáme třetinu základní sestavy. A pak když nám má někoho prodat tak nás zase osolí. Vím že potřebujeme nějaký hráče nechat rozehrát, ale zrovna Prasopsov bych nechal finančně vykrvácet. Ty mám asi rád tak jak spartu.

    • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

      pehacko     před 5 lety 22.01.2020 18:09 |  
      8 0

      neboj ono na nej taky dojde, ale ted je pro nas hodne vyhodne mu tam poslat hrace. konkurence nula, ale hraji pod plukovnikem, takze musi makat a hraji na stadionu, kde je snih jeste v pulce cervence... takze tezky teren je zoceluje a v edenu si pak budou pripadat jako v raji. kdyz si vemes, ze jim za to musi corak pelta jeste platit jejich plat, tak to neni vubec spatny...

      • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

        jose01     před 5 lety 22.01.2020 18:15 |  
        1 6

        a myslíš že jim ten plat platí? pokud vím tam v minulosti padlo , že pokud se slávia bude finančně podílet na platu hráče na hostování, tak proti nám nemůže nastoupit, neviděl jsem žádnýho hráče na hostování, co by hrál proti nám, ale mohlo se to změnit, ale myslím že celej plat jim rozhodně neplatí

        • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

          wimpy     před 5 lety 22.01.2020 18:25 |  
          9 0

          Žádnej tým, kde od nás někdo hostuje, si nemůže dovolit platit hráčovi náš plat. :-)

      • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

        o-cab     před 5 lety 22.01.2020 19:31 |  
        4 0

        navic jistime, aby skoncili pred spartou:)

    • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

      necich     před 5 lety 22.01.2020 18:18 |  
      12 1

      Tak je fakt, že ti hráči by skákali blahem, kdybychom je posílali rozehrát do Opavy či Karviný. Navíc by tam mohli mnohem lépe rozvíjet svůj potenciál. Až bude chtít Nezmar zase odejít, nemám strach, pošli kontakt Tvrdíkovi... Nic ve zlém.. :)

      • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

        jose01     před 5 lety 22.01.2020 19:41 |  
        2 2

        jasně, je to celkem blízko Prahy, tým kvalitní, jen ten zloděj mi tam nepasuje

        • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

          necich     před 5 lety 22.01.2020 19:52 |  
          1 0

          Souhlasím, ale v té branži se na to nejspíše tak nehledí...

          • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

            jose01     před 5 lety 22.01.2020 19:57 |  
            3 0

            zase to ber tak, že je vlastně umění Jablonce,že v podstatě se směšným rozpočtem, a hráčema co jim ani neplatíš plat, tak hraješ o třetí flek, zatímco druhej do toho cpe miliardy a o ten třetí flek hraje taky

            • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

              necich     před 5 lety 22.01.2020 20:05 |  
              1 1

              Tak něco určitě platí a to, že Křetínský utrácí miliardy a hraje o třetí flek je OK. :)

    • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

      Vlcoun     před 5 lety 23.01.2020 16:17 |  
      1 0

      Myslím, ze do Jablonce posílají hráče spíš k Radovi. Pod nim rozhodne nikdo nezvlčí.

      • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

        Dr. Fe1     před 5 lety 24.01.2020 13:49 |  
        0 4

        Máte pravdu. Ale posílali je tam i když tam Rada nebyl - což je dáno tím, že Pelta si tam vybírá kvalitní trenéry.

  8. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    Harvey     před 5 lety 22.01.2020 18:55 |  
    6 6

    Rozumné rozhodnutí. Syky, Olík i Masíčko mají všichni na základ ve Slavii a nemá smysl, aby jeden z těchto hráčů proseděl 15 zápasů na lavičce a občas se podíval do hry.
    V létě asi jeden z dvojice Maso/Olík odejde a pak bude případné místo pro Sykyho nebo Provoda.
    Tleskám dalšímu koncepčnímu rozhodnutí našeho vedení s ohledem na klub i hráčovu kariéru.

  9. Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

    Lunaris     před 5 lety 22.01.2020 20:25 |  
    14 2

    Potřebujeme, aby Jablonec bral body prádelně a chátře. Jsem pro to, abychom měli hráčů na hostování co nejvíc a měli to pak podchycené, aby proti nám nemohli hrát, ale podali kvalitní výkony proti těm dvěma odporným týmům. Takticky skvěle zvládnuto.

    • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

      o5aradecek     před 5 lety 23.01.2020 11:26 |  
      3 0

      A nejen Jablonec. :-)

      • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

        Taky     před 5 lety 23.01.2020 11:35 |  
        6 0

        Nevěřím, že postrácíme tolik bodů, že budeme potřebovat v lize pomoc jiných klubů, ale v poháru bych byl rád kdyby ho nevyhráli ti dva tamti.

        • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

          o5aradecek     před 5 lety 23.01.2020 11:40 |  
          6 0

          V poháru bych letos přál triumf Baníku. Hlavně hned ve čtvrtfinále. :-)

          • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

            Lord     před 5 lety 23.01.2020 13:19 |  
            5 0

            Přesně, hned úspěch a poháry pro Luboše.

            • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

              Taky     před 5 lety 23.01.2020 18:28 |  
              0 0

              Milé děti, když se ve světě učenlivý Kozel otrkal a kouzelník Trpišák vykouzlil Slavii všechno co si tam kdy vysnili, stal se Kozel náhradníkem.

            • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

              Dr. Fe1     před 5 lety 24.01.2020 13:47 |  
              1 6

              Luboš, co se pod záminkou vykašlal na Slávii, pro toho zrovna ne. Ten si to vůči Slávii pěkně podělal. Ale za snahu si to Baník zaslouží. Dokázal nás porazit, minulou sezonu jsme jim tzo sebrali, takže teď by mohli vyhrát.

          • Re: Jan Sýkora se vrací na hostování do Jablonce

            necich     před 5 lety 23.01.2020 18:15 |  
            2 0

            Tak ta první věta to vystihuje dostatečně..:)