Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

    deny91     před 5 lety 17.01.2020 20:29 |  
    16 0

    Podle mě ideální řešení. Pokud se Rondićovi bude dařit, můžeme ho vykoupit za předem daných podmínek. Zároveň s ním budou pracovat jako s vlastním hráčem s větším zaujetím, než kdyby tam jenom hostoval. Takhle může po konci hostování Musy zaujmout uvolněné místo, zatímco na jaře se může v týmu v klidu aklimatizovat. Kéž by to byl podobný případ jako s Alexem.
    U Vantruby se na jaře potvrdí/vyvrátí, že má na naši ligu. To je podle mě pozitivní, mít ho na očích. Snad tam bude pravidelně chytat. S jejich obranou a postavením v tabulce by se v zápasech fakt nudit neměl.

    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

      necich     před 5 lety 17.01.2020 22:03 |  
      0 3

      Souhlas. Pro Vantrubu to je nejspíše poslední šance..

      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

        Crispo     před 5 lety 17.01.2020 23:29 |  
        6 2

        Podle toho jak se teď v přípravě omílala pozice dvojky a šance mladým, kdy Vantruba nebyl trenéry prakticky vůbec vůbec zmiňován, tak už nečekám, že by za nás měl někdy nastoupit. Moc ten přestup nechápu, nebo spíše nechápu co se tam zadrhlo, jestli opravdu neumí vůbec nohama, nebo je problém v hlavě, každopádně čekám, že jde do Příbrami zaujmout jiný tým, abychom ho slušně prodali. Ale pořád budu tajně doufat, že to nebyly vyhozené peníze.

    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

      Rooney     před 5 lety 17.01.2020 22:34 |  
      2 1

      Jen by mě zajímalo, jaké ty podmínky zpětného odkupu jsou. Tak nějak nevim, co si představit pod pojmem "můžeme s hráčem za určitých okolností jednat o návratu do Slavie" - to nezní tak, že by byla pevně daná částka, za kterou se může vrátit. Ale určitě je dobře, že se na tyto věci myslí.

      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.01.2020 22:51 |  
        5 0

        Určitě to tak je.
        Stanovila se výše odkupu, možná je ta částka časově omezená, jako to bylo u Libora Holíka, když jsme ho prodali do Zlína. Teď už jen na nás, zda tuto možnost využijeme a pokud ano, tak zda bude mít zájem i samotný hráč.

        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

          Rooney     před 5 lety 17.01.2020 23:19 |  
          2 1

          Pak bych očekával spíš vyjádření typu "máme předkupní právo" či "jsme domluveni na zpětném odkupu", trochu mě jen zaráží to spojení "za určitých okolností". Ale může to být opravdu třeba jen to časové omezení, těžko říct.

          • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.01.2020 23:56 |  
            3 10

            Jenže my možná nemusíme mít ani to předkupní právo, tedy možnost vyjednávat s Rondićem jako první...
            Souhlasím s tím, že v článku mělo být napsáno něco ve stylu, že do 1.7.2021 máme možnost získat Rondiće do Slavie zpátky, za předem stanovených podmínek s Libercem.
            Bohužel informovanost ze strany Slavie mi často schází. O odchodu Nabiyeva ani slovo, přitom je to hráč z B-týmu jako Rondić. Žižkov už příchod Nabiyeva na svých stránkách prezentoval, i na jak dlouho podepsal smlouvu.
            Veřejnost neví, na jak dlouho Hellebrand podepsal smlouvu se Slavii. Sice se měly veškeré detaily ohledně Hellebranda dokončit během tohoto týdne, ale obávám se, že ani upozornění na to že v článku není délka smlouvy nepomůže k tomu, aby to bylo do článku doplněno. Dnes tady někdo ve strachu psal, že Musa má smlouvu jen do konce sezóny, zda neodejde po sezóně jako volný hráč. Slavia o tom také nenapsala ani řádek... což je za mě velká škoda.

            • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

              Harvey     před 5 lety 18.01.2020 09:10 |  
              10 3

              Musa má smlouvu do konce sezony 2020/2021 a jedná se o prodloužení. Stačí použít google a udělat si 5 sekund času místo pičování v příspěvku, který jsi psal 2 minuty.
              ...
              Komunikace od Slavie je skvělá, mimo oficiálních kanálů (slavia.cz, youtube, twitter, instagram) dostáváš další informace na twitteru přímo od členů klubu (p. Tvrdík, Býček, Syrovátka, Vrba, Konrád).
              Není dokonalá, ale je skvělá. Já Slavii věnuju cca 3 minuty denně a snad nikdy mi žádná podstatná informace neunikla.

              • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 09:53 |  
                0 5

                Až mi tyto informace poskytne Slavia, budu spokojený.

              • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                Palawan     před 5 lety 18.01.2020 10:18 |  
                3 9

                1) citace Bilka: "Jsme rádi, že jsme se s Libercem dohodli a podmínkách, které jsou výhodné pro všechny strany a díky kterým můžeme s hráčem za určitých okolností jednat o návratu do Slavie" je sice možná fajn, ale fakticky velice nekonkrétní, to je prostě fakt, je to skoda a vyvolává to zbytečně otazky
                2) informací dostává člověk dost, bohužel někdy jsou důležité informace neuveřejněny a naopak nepodstatné zbytečně komunikovany přespříliš, najít správný poměr je urcite těžké, ale od toho je prece tiskový mluvčí, aby poměr uměl najít, mně by klidně stačil 1 "kanál" s potvrzenymi oficiálními a kompletními informacemi, na spekulace jsou jine
                3) informace o přestupových částkách, délkach kontraktu, predkupnich právech, opcich, klauzulich, procentech z dalších přestupu, mzdach, atd. by v idealnim případě mohla být veřejná, vlastně nevim, co tomu brání, být průkopníkem v transparentnosti, když v klidu zveřejníme mzdu Suka
                4) nemyslím, že Radek byl útočný, tedy bylo zbytečně na něj útočit
                5) vezmi si stopky, 3 minuty to nebudou, jsme fanoušci a je to žrout času ;-)

                • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 10:53 |  
                  10 2

                  Já si myslím, že tohle je věc mezi Slavií a Libercem.... Uvědom si, že když zveřejníš veškeré detaily, tak je dáváš všanc nejenom fanouškům svého týmu, ale i lidem, kteří by je naopak mohli použít proti Slavii...

                  Mě stačí info, že Rondić neodchází ve zlém a zatrpklý z toho, že si tu za áčko nezahrál a je nějaká šance, že když bude jeho výkonnost odpovídající, tak by se mohl zase vrátit...

                  Slavia ho přivedla do Čech, umožnila mu aklimatizaci... a zase jsme se tu několkrát bavili o tom, že nelze mít 50 hráčů pod smlouvou a mít je rozeseté na hostováních....

                  1. proto, že by nás to stálo moc peněz
                  2. proto, že stejně ti hráči, když nejsou kmenoví, tak nedostávají tolik příležitostí

                  Podle mého názoru je ideální stav, kdy hráč jde stejnou trasou jako Alex Král s tím, že jeho cílem je zlepšit se tak, aby se mohl do Slavie vrátit... ne že odchází naštván s pocitem, že tý Slavii jednou ukáže, zač je toho loket...

                  • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                    Palawan     před 5 lety 18.01.2020 11:08 |  
                    1 10

                    Můj názor pri Alexove odchodu do Teplic byl ten, že nemá odcházet, ale ma hrát, naštěstí to dopadlo dobře, ale chápu, po bitvě generálem.
                    U Rondice mi jeho odchod nevadí.
                    Hele, já se nechci handrkovat.
                    Mně přijde dobrý Rondicuv odchod i Vantrubovo hostování.
                    Jediné, co bych si představoval jinak, že bych chtěl více vedet a přehledněji vidět.
                    V praxi tedy v tom článku bych chtěl takto
                    Rondic, do kdy mel smlouvu ve Slavii, jaké jsou okolnosti jeho případného příchodu zpět do Slavie, dokdy podepsal v Liberci a za kolik přestoupil, nic z toho tam napsáno neni, něco z toho lze dohledat, ale proč to nenapsal oficiálně souhrnne?
                    Vantruba, jde na půl roku na hostování, OK, ale je problém napsat, kolik Pribram zaplatí anebo zda je zdarma? Dokdy má smlouvu ve Slavii, proč mám klikat jinde, když to je +- jediná oficiální informace o něm v tomto přestupovém období?

                    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                      Harvey     před 5 lety 18.01.2020 11:17 |  
                      9 1

                      Nevidíš vůbec za roh. Příklad:
                      Slavia: "Vantruba odchází do Příbrami, Příbram převezme náklady na třetinu platu"
                      Liberec: "Hele Nezmič vy jste pustili Vantrubu Příbrami za třetinu platu, jaktože u Kuchtiče, Musy i Baluty platíme polovinu jejich mzdy? Navíc když jsme Vám už pustili tolik hráčů."

                        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 11:30 |  
                          9 0

                          Ale to už můžeš dementovat a bude to tvrzení proti tvrzení..... zatímco když to ofiko napíšeš sám, tak můžeš maximálně sklapnout podpatky - své oficiální tvrzení nemůžeš zpochybnit...

                    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                      Karel13     před 5 lety 18.01.2020 11:20 |  
                      6 3

                      Hele a nechceš aby ti Slavia taky říkala,. co má který den k obědu a jakou má stolici ? ...

                      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                        necich     před 5 lety 18.01.2020 12:00 |  
                        3 0

                        Což jsou, ale právě ty správné informace pro fanoušky. Narozdíl od výše platu, délky kontraktu, výstupní doložce apod. , to by měly být zaležitosti mezi klubem a hráčem.

                    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 11:21 |  
                      6 1

                      Já souhlasím s tím, co ti píše Harvey... tohle jsou věci mezi dvěma subjekty... všechno, co propálíš jako že v dobré víře pro fanoušky, dáváš zároveň jako zbraň i konkurenci...

                      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                        Palawan     před 5 lety 18.01.2020 12:21 |  
                        0 4

                        Zkrátka nerozumím, proč údaje o platech, přestupech, atd. někdy zveřejněny jsou a někdy nejsou.
                        Teoreticky mohl by být validní vás argument o výhodě pri vyjednávání, o tom jsem samozřejmě premyslel, ale je to tak opravdu, když při vyjednávání mezi 2 stranami stejně obě strany všechny tyto informace mají?
                        Když informace není veřejná, tak se nemůže nikdo zlobit na novináře, že hledá informace, kde se dá, ostatně stejně to dělá fanoušek.
                        Sami hledáte horkotezko informace, ale přitom nechcete, aby byly oficialni.
                        Zverejneni mzdy v práci a ve veřejném prostoru, kam fotbal fakticky beru, mi dává logiku.

                        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 12:35 |  
                          0 0

                          mě tedy ne.... tedy veřejný sektor samozřejmě ano - Prezident, vláda, starostové a podobné funkce jsou placeni z našich daní... tam je v pořádku, že veřejnost ví, kolik tito lidé berou...

                          Fotbalový klub je neveřejná věc... Platy jsou zveřejňované pouze sporadicky a většinou to má nějaký význam... v případě Součka třeba signál pro případné zájemce, že tohoto hráče nebude snadné získat na vysokou výplatu...

                          Nevěřím tomu, že při vyjednávání o čemkoliv si jsou obě strany jisté tím, že mají všechny informace... Manažer jednoho hráče nemusí tušit, kolik berou ostatní hráči v klubu... samozřejmě pokud jich nezastupuje více... a i tak je možné, že hráči z jedné manažerské stáje berou více, než hráči z druhé... čistě proto, že ten druhý manažer neměl tyhle informace :-)

                        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                          wimpy     před 5 lety 18.01.2020 12:37 |  
                          3 0

                          Zveřejňování přestupních částek a platů hráčů se neděje mimo jiné z toho důvodu, aby na hráče nebyl vytvářen tlak, kterému se mohl vyhnout. Navíc jejich tvorbě veřejnost zase tak moc nerozumí, vliv na na jejich výši má mnoho věcí, délka trvání stávající smlouvy, věk, procenta z dalšího prodeje, kompenzace hráčskými náhradami... Nakonec ale každej řekne "ten stál tolik a tolik a tolik bere a hraje hůře, než jinej". Jsem celkem pro nezveřejňování.

                          • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                            Palawan     před 5 lety 18.01.2020 12:59 |  
                            0 4

                            Proto prave nerozumím, proč byl zveřejněn plat Suka u jeho prodloužení v červnu. U někoho zveřejněno, u někoho ne, to je divne. Já Sukovi nezávidím, penize si zaslouží a Slavii se to vyplatí, pokud se nezraní.

                            • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                              wimpy     před 5 lety 18.01.2020 13:14 |  
                              0 0

                              Fakt je, že co bylo zveřejněno, Nezmar v rozhovoru popřel.

                    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 11:21 |  
                      0 2

                      Slavii není nic do toho na jak dlouho podepsal v Liberci. To by do článku patřit nemělo.

                • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                  Harvey     před 5 lety 18.01.2020 11:11 |  
                  4 1

                  1) citace Bílka je naprosto v pořádku a více než dostačující. Jsi fanoušek, uvědom si svoji pozici.
                  2) nesouhlasím. Mít jeden oficiální kanál, víme toho o Slavii tak 30 % co víme dnes.
                  3) taky víš kolik přesně který kolega bere a do kdy má smlouvu?
                  4) nebyl útočný, byl kverulant
                  5) jakožto digitální minimalista vím, že to více než tři minuty nejsou :)

            • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

              kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 09:25 |  
              11 1

              Nemyslíš, doufám, že by Slavia měla reagovat vždy, když někdo něco ve strachu napíše na diskuzi na SN?

              • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 09:52 |  
                3 9

                Slavia by měla na svých oficiálních stránkách tyto informace zveřejňovat automaticky.
                Když už kvůli tomu nechtějí psát článek, tak u jména (v soupisce) může být “délka smlouvy”.

                • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 10:00 |  
                  8 1

                  Proč? Chápu oznámení o prodloužení smlouvy s důležitým hráčem.... ale mít délku smlouvy u mládežnického hráče mi naopak přijde kontraproduktivní....

                  • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 10:24 |  
                    0 0

                    V čem ti to přijde kontraproduktivní?

                    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 10:44 |  
                      1 2

                      Viz výše...

                      V současném stavu si vyhlédneš hráče, koukneš na něj a když se ti líbí, tak začneš zkoumat, kdy mu skončí smlouva a jak by se dal získat..

                      Takhle by bylo snadné zadat do nějakého programu, aby mu vyplivl pouze hráče, kterým končí smlouva za rok a soustředit se jenom na ně...

                      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 10:47 |  
                        1 0

                        U hráčů z A-týmu tento problém nehrozí?

                        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 10:56 |  
                          1 2

                          Myslím si, že ne tolik.... Ti už hrají ligu, případně Evropské poháry,o nich už se ví... obával bych se zájmu o hráče béčka, případně o hráče, které máme po hostováních bez jediného startu za áčko...

                          Hele, je to jenom můj názor, možná jsem moc paranoidní... U hráčů áčka máme konec smlouvy uveřejněný i tady...

                  • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                    Palawan     před 5 lety 18.01.2020 10:26 |  
                    3 6

                    Proč kontraproduktivní? Když ho bude chtít nekdo koupit, tak si to umí rychle zjistit přes hracova agenta. Tuším, že tyto kontakty většina čtenářů SN nemá, tedy by to neškodilo.

                    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 10:41 |  
                      5 1

                      Aby ho chtěl někdo koupit, musí si ho nějak všimnout.... a teprve potom se začne zajímat, kdy mu končí smlouva a přesně jak říkáš, snadno to zjistí přes hráčova agenta...

                      Ale představ si, že by někdo na to šel naopak: nechal by si vyjet hráče do dvaceti let, kterým končí smlouva do roka.... a vypadly by mu hráči, kterých by si jinak ani nevšiml .... a do nich by mohl "zajet" ve stylu: neprodlužuj, já ti za půl roku nabídnu smlouvu a vykoupím tě za pár drobných...

                      Mám za to, že bychom takhle mohli zbytečně upozorňovat na hráče, o které bychom jinak nepřišli... a nebo alespoň ne tak levně

                      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                        Palawan     před 5 lety 18.01.2020 10:54 |  
                        2 4

                        Rozumim tvému argumentu, ale nesouhlasím s ním neb agenti mají hráče zrovna Slavie nad cca 15 let stejne zmapované.
                        Navíc tuším, že bude nějaká centrální databáze UEFA, kam mají, minimálně agenti, přístup.

                        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 11:18 |  
                          1 2

                          Určitě, ale jak říkám - ale aby se někdo začal o hráče zajímat, musí si ho nějak všimnout....

                          Představuji si nějaký klub třetí ligy v Portugalsku.... ten určitě nemá zmapované teenagery v čechách... a kdyby na něj najednou vypadlo, že třem hráčům béčka SKS končí smlouva do roka.... to by pro něj mohla být pobídka, aby se jel na zápas našeho béčka podívat .... jinak by sem nikdy nejel.... a ve finále by si - plácnu - odvezl Vincoura a Toulu, přestože jinak by o nich ani nevěděl...

                          Ale jak říkám, možná je to nesmysl, nebudu se o to hádat :-)

  2. Koncepčnost

    Novi.sks     před 5 lety 17.01.2020 22:16 |  
    28 3

    Ty vado, fakt to není tak dlouho, co tu byl Řebíček a spol... A teď tohle... Já jsem v sedmém nebi, přijde mi to neuvěřitelný :)

    Fakt díky všem, co se na tomhle vzestupu tak podílí, je to neuvěřitelné!

    Koncepčnost ze Slavie teď úplně srší na všechny strany... Kdežto z druhého břehu srší maximálně deník Spart :D sakra, to je takové zadostiučinění...

  3. Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

    Akuls     před 5 lety 18.01.2020 12:03 |  
    1 11

    Takže Musa, Kuchta a Rondič si budou konkurovat v Liberci a chudák Toula bude hrát hroťáka jak za B-tým, tak i U-19. Pokud přece jen nakonec nepřijde někdo jako třeba Komličenko, nechtělo by to Musu stáhnout už teď a na jaře ho začít zapracovávat do základní sestavy
    A-týmu?

    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

      Navyseals     před 5 lety 18.01.2020 12:07 |  
      13 3

      Kuchta a Rondič už nám nepatří. A ani jeden zdaleka nedosahují Musových kvalit.

      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

        Harvey     před 5 lety 18.01.2020 12:25 |  
        5 0

        Kuchta nám stále patří. O tom zda dosahují či nedosahují Musových kvalit nevím. Stačí se podívat na Milana Škodu v sezóně 13/14 vs 14/15. To jsou dva různí hráči.
        Pokud se však nestane něco mimořádného, Kuchta s Rondićem budou tenhle půlrok bojovat o pozici dvojky v útoku (a Kuchtič o trvalý přestup).
        Musa má tak 90 % šanci, že získá další půlrok zkušeností s prvoligovým fotbalem. Ve Slavii by to bylo tak 50 %.
        Jusuf, pokud si s ním tým Trpiš pohraje v přípravě a přidá k jeho fantastické technice, krytí míče a výšce i chybějící kondici, může být klidně jednička v útoku a rozdílový hráč.
        A Standovi teď má vynikající testy i tréninky. Vůbec tuhle situaci Trpišovskému tedy nezávidím, ale věřím v jeho rozum i zkušenosti a volbu nechat Musu ještě v Liberci nezpochybňuji.

        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

          hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 12:48 |  
          5 0

          Dnes v přípravě za Liberec Musa 3 fíky a Rondin 1

  4. Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

    Akuls     před 5 lety 18.01.2020 12:55 |  
    0 0

    Olomoucký stoper Zima není dnes v zápase proti Trnavě ani mezi náhradníky. Že by se blížil jeho přestup k nám?

    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

      Kábě     před 5 lety 18.01.2020 12:57 |  
      2 0

      Od 14:00 se hraje druhý zápas, ve kterém by měl hrát.

      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

        Akuls     před 5 lety 18.01.2020 14:00 |  
        3 0

        Děkuji za info, uvidíme. Jinak doporučuji sledovat novou posilu Karviné, urostlého, ale přitom technického brazilského stopera Eduarda. Podle mne hodně zajímavý hráč.

      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

        Joe-L     před 5 lety 19.01.2020 20:04 |  
        1 0

        Tak ale tam za Olomouc hraje i Texl, kterej by údajně měl jít jinam (od Opavy?). Jako náhrada za něj by měl bejt Pilař, kterýho by měli vytáhnout zpátky do áčka. Uvidíme, jak se s tím Zimou zadaří. U nás o víkendu sněžilo, takže tady už zima je... vedení, čekáme. :-D

  5. Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

    kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 20:24 |  
    6 4

    Je to jeden z prvních zákroků v novém působišti... a asi se nesluší dělat z něj dalekosáhlé závěry... ale možná to leccos vysvětluje...

    https://twitter.com/klokani/status/1218482919603306496

    Martin Vantruba odchytal za Příbram druhý poločas zápasu Tipsport ligy proti Bohemce... tahle branka padla v 58.minutě a znamenala zvýšení na 2:0 pro klokany... nakonec to skončilo 4:0...

    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

      carevitchando     před 5 lety 18.01.2020 20:30 |  
      5 0

      :-)) Manuel Neuer!

    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

      JS (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 20:40 |  
      1 0

      Hustý.. :D

      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

        kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 20:44 |  
        4 7

        jak říkám, možná je to jenom nešťastná shoda okolností... ale jestli něco podobného předvedl Trpišovi na tréninku jednou, dvakrát denně.... tak se není co divit, že nad ním zlomil hůl... další góly jsem neviděl, na Twitteru jsem na tohle narazil náhodou...

        Fandové Bohemky z toho mají docela srandu..

          • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

            kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 21:11 |  
            1 3

            Onlajny... díky, já nešika to pořád hledám na Livesportu :-)

            Stejná chyba? Řekněme podobná, protože se jedná o obránce... ovšem fakt, že je tahle branka tohoto hřiště zakletá na té chybě nic nezmění.......
            a hlavně tedy jde o někoho, kdo není naším hráčem, zatímco u Vantruby tu dost často čtu teorie, ze kterých by se dalo soudit, že máme v kádru klenot a zlí trenéři nám ho tají... :-)

            • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

              Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 18.01.2020 21:26 |  
              10 4

              Tak zase nedělejme, že Kolář nikdy v práci s nohama nechyboval. Na základě jedné nepovedené kličky přece nelze dělat okamžité závěry.

              • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                kjandourek (admin)     před 5 lety 18.01.2020 21:33 |  
                3 4

                Ano, jednou v Genku... a jednou na Barceloně...

                Nedělám závěry... říkám, že to leccos naznačuje....

                • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                  Tadeáš_Janků     před 5 lety 19.01.2020 01:52 |  
                  7 5

                  Těch chyb bylo víc, ale když to neskončí gólem, tak se na to zapomene.

                  • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 19.01.2020 11:40 |  
                    2 6

                    To je úžasně nekonkrétní... zkus tedy nějakou připomenout...

        • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

          Akuls     před 5 lety 19.01.2020 11:54 |  
          5 8

          Jasně, tři kiksy za trénink, namistrovanej floutek s nosem nahoru, Vám je holt hned všechno jasné, jako tenkrát s tím Matouškem, po shlédnutí 2 minutového šotu v TV zprávách, když jste přitom poprvé zaregistroval, že vůbec nějaký Matoušek v Pŕíbrami existuje.
          Ten nový Petr Čech, jak mu to v 19-ti prorokoval Hoftych, už z Vantruby asi nebude, ale když už jsme ho koupili a i dnes o něj mají někteří trenéři stále zájem, tak je to přece opravdu divné, že nedostane žádnou šanci. Jak se ten kluk může cítit, když je tak přehlížený a odstrkovaný, a to i v souvislosti s tím, když si vzpomenu na jeho nadšená slova po přestupu z Trnavy do Slavie.
          A jinak jsem si na 99,9 % jistý, že třeba gól, který dostal Kovář v poslední minutě v Karviné by Vantruba nedostal ani náhodou. Omlouvám se za předchozí větu, ale i Váše vypíchnutí včerejšího kiksu Vantruby zde je stejně nekorektní, jako má vzpomínka na zbytečnou ztrátu 2 bodů v Karviné.

          • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

            kjandourek (admin)     před 5 lety 19.01.2020 12:14 |  
            6 6

            To je hodně podpásový příspěvek....

            Znovu - asi po stopadesáté - připomenu, že když jsme koupili Matouška, tak se někdo zeptal, jakým je typem útočníka.... a já jsem odpověděl, že podle dvou gólů do sítě Bohemky mi připomíná Baroše....

            Žádné "hodnocení kdy je hodnotiteli všechno jasné"... už v úvodu příspěvku jsem napsal, že tak soudím pouze ze dvou gólů.... Žádné odsouzení, nebo stavění na piedestal na základě jednoho šotu.... pouze zhodnocení právě toho, jak vypadal v tom šotu....
            Za tím si dodnes stojím a nevidím v tom nic špatného....

            Kdybych chtěl být stejně podpásový, poznamenal bych, že v Karviné by jako Kovář určitě gól nedostal, protože v Karviné chytal Kolář a hráli jsme 0:0....
            Ale chápu, že máte na mysli zápas v Opavě.... Jistý si tím být můžete, je to Váš boj... já si nikdy na tohle nehrál - ukázaná platí na hřišti - Vantruba v Opavě ještě nechytal, za to si zachytal včera proti Bohemce... jestli by tohle chytil někdo jiný a něco jiného zase ne, to je věštění z křišťálové koule...

            A Vantruba zatím neukázal takový výkon, aby si člověk začal říkat, že tohle je gólman pro áčko...

            • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

              Akuls     před 5 lety 19.01.2020 13:06 |  
              0 6

              Děkuji za opravu, ještě že jsem alespoň trefil ten Severomoravských kraj, ale jsem rád, že Vám, kráčející slávistické encyklopedií, minimálně od roku 1982 do současnosti, bylo hned jasné jaký gól a proti komu jsem měl na mysli. V této souvislosti si Vám dovoluji oznámit, že se mi za vydatného přispění pana Václava Petráka z Muzea Slavia konečně podařilo dohledat hráče z ofoceného tabla mužstva SK Slavia Praha, pro sezónu 1982. Hráč se jmenuje Kubiš, prý s A-týmem prodělal jen přípravné období a za Áčko nikdy nenastoupil. Já si ho tedy nepamatuji, stejně jako jeho spoluhráč Bobby Zkámal, ani že by hrál třeba za rezervu.
              Jinak jsem stejného názoru, ano pravda by se měla ukázat na hřišti, ale když k tomu někdo nedostane ve Slavii za 2 roky ani na minutu šanci, a to ani v přípravě, či v přáteláku, tak je to holt zvláštní. Doufám, že na rozdíl od nás dvou někdo ze Slavie občas viděl Vantrubu chytat celý zápas naživo.

              • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                kjandourek (admin)     před 5 lety 19.01.2020 16:42 |  
                3 2

                Tak máme tady trenérskou dvojici gólmanů, která za ty dva roky připravila Koláře málem pro repre a jako dvojku piplá Markoviče... Snad už prokázali určité kvality, abychom jim mohli věřit, když nedoporučí někoho poslat do branky....

                Přece nebudeme někomu dávat šanci jenom proto, že se o Slavii hezky vyjadřoval při přestupu...

                Snad každý, kdo viděl naše účinkování v Lize mistrů, chápe, že náš herní styl vyžaduje schopnost gólmana být jedenáctým hráčem do pole... nemá přece smysl ani do přáteláků stavět gólmana, který má třeba úžasný reflex na čáře, ale beci si to s ním nemohou narazit "z jedničky".. to bychom v přípravných zápasech pilovali úplně jiný styl, než jakým chceme hrát v soutěžních utkáních....
                Takového gólmana mi přijde logické, že pošleme na hostování - buď s tím, že ví, co má pilovat, aby mohl chytat ve Slavii a tedy že se v tom zlepší.... a nebo alespoň aby někoho zaujal natolik, že by došlo k jeho přestupu

                netvrdím, že to je přesně Vantrubův případ, protože jsem ho celý zápas chytat neviděl... ale výše zmíněná dvojice trenérů ho tu měla půl roku v ruce a viděla zápasy za juniorku, tak ta to snad nějak podobně vidět může....

                Já vím, to co jsme viděli včera, byla jedna chyba....

                Mimochodem je zvláštní, že Kovář taky udělal jednu chybu - v té Opavě - a na něj se nějak tahle presumpce nechybovosti nevztahuje....



                • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

                  Akuls     před 5 lety 19.01.2020 19:17 |  
                  0 4

                  Ale vztahuje, zmínil jsem to jen proto, že Vantruba má i díky své výšce a dlouhým rukám opravdu velmi dobré sbírání centrů, takže v té Opavě by měl určitě větší šanci ten centr čapnout než Kovář. A mimochodem, Vantruba má určitě i lepší hru nohama než Kovář, to je ještě gólman ze staré školy, kdy se mohl brát balón do ruky a jak se říká starého psa nové kousky nenaučíš. U něj to ale neplatí, hru nohama si dost zlepšil, ale holt mladé brankáŕe už nedožene. Stejně na tom byl i Petr Čech a zvládl chytat s tímto handicapem i Premier League. Kováŕ je navíc důležitý článek kabiny a v Marbelle prý dřel víc jak Nagyová Nečasová, tak ať ve Slavii klidně chytá dál, i když při každé avizované možné absenci Koláŕe mi trochu běhá mráz po zádech.
                  U Vantruby je asi hlavní problém v tom, že uzavřel se Slavií smlouvu na 4,5 roku, tedy až do června 2022 a plat nemá určitě nijak závratný. Půl roku hrál ještě v Trnavě, potom ale místo toho, aby hrál dál dospělý fotbal a v Trnavě by to byla na podzim 2018 dokonce i E.L., tak šel nasávat atmosféru v juniorce Slavie a to ho hodně zabrzdilo. Nyní chodí po hostováních do týmů, které jsou na chvostu tabulek a tak si určitě hodně zachytá, což je dobře, ale čistých kont moc mít nebude a na čísla dost lidí dá. Určitě je to pro něj ale lepší než vysedávat ve Slavii jako trojka na tribuně. Nicméně alespoň na to soustředění do Španělska jsme ho vzít snad mohli, bylo by to pro něj určitě povzbuzení a jistá psychická vzoruha do další brankářské kariéry. No třeba nám svůj nesporný brankáŕský talent ještě ve Slavii předvede, nebo ho alespoň Slavia nebude dusit až do toho června 2022.

    • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

      Akuls     před 5 lety 19.01.2020 11:21 |  
      4 5

      Asi o sobě čte Vaše příspěvky na SN a tak chtěl ukázat, že na tom s tou hrou nohama není až tak špatně. Holt ale dělat stahovačku 0,5 m před brankovou čárou by bylo dost riskantní i pro Franze Beckenbauera, natož pro mladého gólmana. Navíc obránce Příbrami mu to zpětnou přihrávkou do špeku také zrovna moc neusnadnil. Usuzovat se ale z toho nedá nic, jen snad že Příbram to bude mít na jaře hodně těžké. Ve zbytku druhého poločasu neměl se hrou nohama žádný problém, za góly nemohl a měl tam i jeden opravdu skvělý zákrok, když vytáhl střelu do šibenice. Ono kdyby se sem vložilo video s kiksem Koláře před gólem v Gentu, tak by to také vypadalo, že to je naprostý nekopa a přitom opak je pravdou.

      • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

        kjandourek (admin)     před 5 lety 19.01.2020 11:31 |  
        2 5

        S tím si dovolím nesouhlasit:
        1. Pod tlakem byl už ten obránce, kterému to dal právě Vantruba... akorát, že ten nebyl čelem k soupeřově brance, tak m to logicky dal proti noze aby to mohl snáze odmáznout pryč...
        2. Pod tlakem by nebyl, kdyby se mu povedl první dotek - jemu to uteklo a to bylo celé jádro pudla....

        Kolář v Genku.... to už měl za sebou rok v dresu SKS bez nějakého výrazného kiksu při hře nohama... To už se taková chyba dá brát jako statistický omyl.... Víceméně bylo jasné, že při tolika rozehrávkách jednou ten kiks přijít musí...

        Pro Martina to byl první zápas.... osmá minuta od nástupu na hřiště...

        A upřímně řečeno, kdyby tohle udělal gólman za mnou, tak už do konce zápasu taky nebude mít problém se hrou nohama, protože už bych mu v ten zápas žádnou malou domů nedal...

        Uvidíme, jestli se probojuje na post jedničky Příbrami, možná tohle hostování prosedí za Kočím...

          • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

            Akuls     před 5 lety 19.01.2020 12:10 |  
            3 0

            Do B-týmu přeřadili Boháče, Kočí včera chytal, je to kmenový hráč Příbrami, tak asi bude spíš jedničkou on než host Vantruba, pokud si tedy Slavia nedala do smlouvy ohledně Vantrubova hostování nějakou podmínku o počtu startů.
            Překvapuje mne ale, jak zametli s Květem, přitom je to příbramský odchovanec a vlastně jediný opravdový fotbalista, kterého tam mají.

            • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

              Harvey     před 5 lety 19.01.2020 12:16 |  
              2 2

              Aaaa moje chyba. Vedle Kocny (Kočího) s náma chodil do školy i Boháč. Nevím proč jsem si je spletl :D

          • Re: Rondić odchází do Liberce, Vantruba míří do Příbrami.

            kjandourek (admin)     před 5 lety 19.01.2020 12:16 |  
            3 0

            Kočí včera chytal první půli...