Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Fantastický rok 2019 zakončila Slavia symbolicky ve velkém stylu, když doma smetla České Budějovice navzdory jejich skvělé formě.

Proti jihočeskému Dynamu to byl ze strany červenobílých doslova koncert a jak jsem již psal v perexu, tak šlo o naprosto symbolické završení báječného roku 2019, ve kterém Slavia dominovala českému fotbalu a navíc dokázala zanechat podstatnou stopu i v evropských soutěžích. I když má tým trenéra Trpišovského svou výkonnostní laťku postavenou hodně vysoko, tak se přes ni tentokrát dokázal ladně přenést s velkou rezervou. Podle mě šlo dost možná i o nejlepší domácí (ne-li i včetně venkovních zápasů, i když třeba vysoká výhra nad Spartou je samozřejmě z hlediska prestiže cennější) ligový zápas podzimu. Utahaný Baník nebo Bohemku jsme sice přejeli ještě výraznějším rozdílem (oboje 4:0), ale tentokrát byl zážitek z fotbalu umocněn i kvalitním soupeřem, který do Edenu přijel hrát otevřenou partii.

Zejména první půle byla naprosto skvělá. Sešívaní od začátku dominovali a Budějovice za ni mohli klidně dostat bůra. Veterán Drobný v brance soupeře jistě zažil ve fotbale ledacos, ale myslím, že podobné kolotoče by za svou bohatou kariéru spočítal na prstech jedné ruky. Je vždy otázkou, nakolik je dění na hřišti způsobeno dobrou hrou jednoho týmu, nebo špatnou druhého. Tentokrát si ale dovolím tvrdit, že Slavii sedl zápas skvěle a jednostranné dění na hřišti bylo způsobeno hlavně jejím výkonem. Ostatně Dynamo ukázalo po půli, že dovede kousat a že je směrem dopředu nebezpečné. Naši hráči alespoň pohledem z tribun zůstali hlavami v šatnách o trochu déle a pomalejší rozjezd potrestali hosté vstřeleným gólem. Naději na dramatizaci utkání jim ale brzy sebral v posledních zápasech obrozený Škoda a zápas se tak dohrával v uvolněném duchu za asistence takřka vyprodaných tribun (mimochodem rekordní prosincová návštěva v historii české ligy). Za neděli tak stejně jako za celý rok 2019 nelze než říci všem zaměstnancům Slavie jedno velké DÍKY!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Pro Ondru je dnešní hodnocení poněkud kruté, protože si takřka nesáhl na míč a s inkasovanou brankou trefenou z blízkosti také nemohl mnoho nadělat. Vyzdvihl bych tak alespoň jeho fantastický výhoz přímo do běhu na nohu a takřka na půlku do protiútoku!

Vladimír Coufal - 7 - Závěr podzimu ho nezastihl ve špičkové formě a spíše patřil mezi méně výrazné hráče. I když ale z minulosti víme, že umí zahrát ještě lépe, tak i nadále odváděl velmi nadstandardní ligové výkony. V zápase s Budějovicemi si trochu spravil střeleckou chuť, když i s pomocí teče dokázal rozvlnit síť za Drobným pohotovou střelou zpoza vápna.

Ladislav Takács - 6 - Slavia hrála výborně a měla výraznou územní převahu, Dynamo tak hrozilo zejména z ojedinělých protiútoků. Ty se ale povětšinou tříštily o naše spolehlivé stopery. Na vyšší známku měl Laco i Ondra přeci jen málo práce. Směrem dopředu se pak Takács odvážně vydal v závěru zápasu, v dobré možnosti ale pálil vedle.

Ondřej Kúdela - 6 - Platí to co u Takácse výše. Spolehlivý výkon, ale bez většího prověření ze strany soupeře.

Jan Bořil - 6 - Podobně jako celá Slavia i Honza odvedl proti Budějovicím nadstandardní ligový výkon. K vyšší známce bych si ale představoval ještě výraznější výkon směrem dopředu nebo absenci menšího zaváhání při inkasované brance. Tam Honza prohrál hlavičkový souboj (ten byl ale těžký) a pak smolně nedokázal odkopnout míč do bezpečí.

Lukáš Masopust - 8 - Po svém přestupu do Edenu velmi příjemně překvapil a patřil k výrazným tvářím jarního tažení za titulem. Na podzim se mu dařilo o něco méně, když až příliš často selhával v koncovce. Závěrečný zápas roku 2019 se ale Lukášovi vydařil nadmíru a byl u téměř všeho podstatného. Na dvě branky nahrál (hlavně centr na Škodu před první trefou byl výborný), třetí pak s trochou štěstí i sám vstřelil. Trochu se nachomýtl u obdržené branky, ale tam to podobně jako u Bořila byla spíš otázka smůly a nečekaného odrazu.

Tomáš Souček - 7 - Odvedl svůj standard, který má ze všech ligových hráčů nejvíce. Tedy dobrá práce směrem dozadu a spolehlivá rozehrávka, Jak je jeho zvykem, tak se zapojil i do zakončení, tentokrát však bohužel bez většího úspěchu. Třeba v úvodu střílel z velmi dobré pozice, ale rána levačkou mu nesedla.

Ibrahim Traoré - 8 - Dostal přednost před Hušbauerem a zaskočil za Stancia. Skvěle! Ibra tradičně dobře četl hru a odebíral míče, skvěle se mu ale dařilo i v rozehrávce, kde byl kreativní výrazně nad své poměry. Výborným centrem si také připsal asistenci na naši čtvrtou branku.

Petr Ševčík - 8 - Ve druhé polovině podzimu naplno přetavil svůj talent ve stabilně skvělé výkony. I proti Budějovicím patřil k nejvýraznějším hráčům na hřišti. Skvěle dirigoval naši hru a i když si tentokrát nepřipsal góly nebo asistence, tak byl pro tým klíčovým hráčem, jako když se třeba před brankou na 2:0 neukvapil a chytře roztáhl hru do strany na Masopusta. Jeho technické kousky dováděly hráče soupeře k šílenství a dokázali ho zastavit jen za pomoci tvrdých zákroků, který Petr schytal za zápas několik.

Lukáš Provod - 7 - Trochu překvapivě dostal šanci před Olayinkou, aby se ukázal proti svému bývalému zaměstnavateli. A volba to rozhodně nebyla špatná! Lukáš hrál nejen velmi aktivně, ale vše prováděl i s požadovanou kvalitou. Přesně třeba rozehrál na Traorého před poslední brankou zápasu. A oproti předchůdci Zmrhalovi, se kterým je často srovnáván, mi přišlo, že více chodí do driblinků, což se mi líbilo.

Milan Škoda - 9 - Toto je obrození hodné fénixe! Milan po většinu podzimu spíše paběrkoval. Sem tam sice podal dobrý výkon, kterým dal zavzpomínat na pár let staré časy, kdy byl v podstatě největší hvězdou nejen Slavie ale i české ligy, ale v celkovém kontextu to byly jen dílčí úspěchy a více času byl spíše nevýrazný nebo v nevalné konkurenci na postu útočníka seděl na lavici. V závěru ale nabral fazonu jako hrom a jasně si řekl o prodloužení smlouvy! Škodova forma pak vygradovala právě v neděli, kdy skvělými hlavičkami vstřelil dvě branky! Hlavně ta první byla naprosto ukázková, kdy si akci sám rozehrál, naběhl si do vápna a perfektní hlavičkou z nelehké pozice překonal Drobného! To byla akce hodná top útočníka, kterého Slavia nutně potřebuje!

Jakub Hora - 5 - I když ve Slavii s největší pravděpodobností končí a vrátí se do Teplic, tak (zřejmě) za poctivou práci v tréninku sympaticky dostal šanci na závěrečných 20 minut. Na Kubovi sice byla vidět velká snaha, když se nabízel a zapojoval do akcí, finální řešení ale volil vesměs nedobře. I vzhledem ke své jen průměrné rychlosti tak ukázal, proč se v Edenu nedokázal prosadit.

Tomáš Holeš a Júsuf Hilál nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

20. kolo - Neděle 15. 12. 2019 17:00

Fortuna liga, 2019/2020
4 - 1
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

51. Ekpai

Komentáře (47)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 18.12.2019 18:16 |  
    17 0

    Dnes musím s Alanorem souhlasit, jak co se týče bodového, tak slovního hodnocení.

    Vzhledem k tomu, že se jedná o poslední hodnocení v roce 2019, chtěl bych tímto poděkovat i Alanorovi, quelharovi a kjandourkovi (snad jsem na nikoho nezapomněl) za všechna hodnocení, která pro nás připravili, abychom se nad nimi mohli pravidelně svorně zhádat (rozuměj podiskutovat si). Díky!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    novimex     před 5 lety 18.12.2019 18:25 |  
    3 29

    A jak nám to šlapalo bez plašana Olayinky. Žádné útočné fauly, ztracené míče, žádné zbytečné rozčilování

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 18.12.2019 21:07 |  
      5 13

      Včera tady někdo tvrdil, že za něj někdo dává více než za Krále a že jeho odchod je hotová věc. tak jsem zvědav. Je fakt, že v zápasech v LM (zejména na Barce a na interu) se předvedl excelentně. Paradoxně hrál možná líp než když hraje proti soupeři typu Budějovic.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Boo_SKS     před 5 lety 18.12.2019 19:19 |  
    11 0

    S hodnocením nelze nesouhlasit.

    A teď, slovy Monty Pythonů, něco úplně jiného, abychom neřešili jen hrozící negativní zprávy a mohli diskutovat o pozitivnějším tématu, jaký je váš žebříček nejhezčích gólů SKS z podzimní sezóny?

    Já jsem vybral 5.

    5. místo - druhý gól Škody proti Budějovicím, nádherná rychlá akce, naprosto dokonalý centr slabší (!) nohou od defenzivního hráče (!!) na zcela volného Škodu, který perfektně zakončil.
    4. místo - Hušbauerova raketa z přímáku proti Bohemce, kdy snad ze 30 metrů vymetl šibenici.
    3. místo - Ševčíkův gól na 0:3 v Liberci, kdy se nejdřív krásně uvolnil a poté si spolu Stanciem pomocí rychlých narážeček povodili celou obranu včetně brankáře.
    2. místo - Mickův krásný dloubák v Teplicích, kterému předcházela geniální kolmice od Ševčíka. Ta akce neměla chybu a je hrozná škoda, že podobný klid v zakončení MvB už nezopakoval. V té době jsem ještě věřil, že má na to být naše jednička v útoku.
    1. místo - gól z půlky na Letné, tato haluz je pro mě, zejména s ohledem na to, kde a proti komu padla, nejhezčí brankou podzimu. Její provedení totiž názorně ilustrovalo potupu, kterou jsme jim uštědřili. Nic se nevyrovná tomu, když se vítězném derby dáte góla, díky kterému je Sparta pro smích a celý národ si to na Silvestra zaručeně připomene.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Travinho     před 5 lety 18.12.2019 20:13 |  
      6 0

      Já bych se do top 10 nebál zařadit Masopustův dlouhá na Letné. Jinak dík za připomenutí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      pinochet     před 5 lety 18.12.2019 23:39 |  
      0 5

      Na tý Toaletný mi teda více pro sraltu přišel potupný gól Olieho o Sáčkovu zádel...

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 18.12.2019 23:45 |  
        8 5

        No vždyť přesně o tom gólu píše ... dal ho na 1. místo

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 19.12.2019 08:59 |  
      1 4

      osobně bych pro kategorii goly erbéčkám založil samostatnou anketu.
      souhlasím že vede sáčkova půlka, pak bych přidal zmrhalův gol doma bičíkovi, gol šmíci na letné a hušby ho na 2:0 taky doma.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        kjandourek (admin)     před 5 lety 19.12.2019 10:13 |  
        5 0

        A na Štetinovu "držkovou" bys zapomněl? :D

  4. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    ColinSKS     před 5 lety 19.12.2019 07:41 |  
    13 2

    na celém hodnocení bych vyzvihlu jednu situaci, a to tu vedoucí ke 4 golu. od založení akce do golu to trvalo nevim kolik - 20 vteřin? a bylo to provedeno naprosto luxusně že to lépe už nešlo - zejména Ibrův centr byl jako na PS4 a současně i náběh škoďáka a prudká hlava tak, že budějky byly úplně mimo hru na všech postech. bylo to tak rychlý, že vyčítat drobnému, že nevyběhl na centr je nesmysl, nedostal by se k tomu tak i tak. podle co do krásy nejlepší akce podzimu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.12.2019 08:29 |  
      1 0

      Dvacet je moc... s bídou polovina :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 19.12.2019 11:22 |  
        12 0

        57:03 - https://prnt.sc/qczcxu - Ibra rozehrává po ofsjadu Budějovic.
        57:15 - https://prnt.sc/qcz921 - Škoďák epicky zakončuje.

        Ten gól byl prostě jako z učebnice moderního fotbalu, Ibra rozehraje na Béřu a okamžitě pokračuje téměř sprintem na křídlo, Béřa předává Provodovi, ten jedním dotekem zpracovává, druhým posílá do křídla na Ibru, ten z první centruje přímo na volného Škoďáka. Škoda, že v televizi nebylo úplně vidět, kolik dotyků s míčem udělal Béřa, protože jinak to je rozehrání Ibry 1, Béřa cca 3-4 (2 viditelné v TV, 1-2 mimo záběr bych tipoval), Provod 2, Ibra 1, Škoďák 1. Suma sumárum, za 12 vteřin a na cca 8-9 doteků s míčem (rozděleno mezi 4 hráče) jsme se dostali od vlastního vápna ke vstřelení gólu. Paráda a klobouček.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.12.2019 11:27 |  
          3 0

          Na Twitteru někdo napsal: Fotbalové porno :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    sovajs     před 5 lety 19.12.2019 08:48 |  
    3 17

    Teď asi dostanu velkou bídu, ale za mě prostě Masopust za 8 ne. Je to výborný běžec, týmový hráč a do našeho systému sedí parádně ale posledních 20 metrů od brány je to z jeho strany horor...
    Ale ten jeho gól Spartě mě vždycky zahřeje u srdíčka, když si na něj vzpomenu :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 19.12.2019 08:54 |  
      5 4

      já tedy nevim, ale sám dal gol a posadil to předtím na hlavu škoďáka na milimetr. takže za mne 8, jeden z jeho nejlepších výkonů. hodnotí se zápas, nikoli sezona. Tam by se třeba dalo dikutovat, ale proti budějkám byl se škoďákem, ševšíkem a ibrou našimi nejlepšími hráči.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        kjandourek (admin)     před 5 lety 19.12.2019 10:12 |  
        12 0

        Měl i asistenci na druhý gól - mít při čtyřech vstřelených gólech bilanci 1+2 je parádní.... nevím kdy jindy by měl dostat vysoké hodnocení....

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 5 lety 19.12.2019 10:20 |  
      18 1

      Hodnotí se konkrétní zápas a v utkání s Budějovicemi má Masopust 1+2. Takže mluvit u něj o hororu ve finální fázi v tomto konkrétním zápase je fakt hodně mimo.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Akuls     před 5 lety 19.12.2019 11:11 |  
    4 4

    Ano, v 1. poločase to byl koncert na rozloučenou se skvělým slávistickým fotbalovým rokem 2019. Podle mne nám pomohl i děšť, který se na začátku zápasu spustil a na kluzkém terénu bránící se hráči ČB nestíhali čelit naší rychlé a přesné kombinaci. Hráli jsme rychle, ve stálém pohybu, často na jeden dotek a přitom přesně. Podle mne tomu tak bylo proto, že se dirigentské taktovky ujal Ševčík místo Hušbauera, který mi vůbec v záloze nechyběl. V 2. poločase už Ševčík trochu "předržoval" balón, ale přesto to byl podle mne on, kdo byl naším nejlepším hráčem. V naší hře se ve druhém poločase negativně projevil odchod Traorého a asi i trochu únava Součka, který se už tolik nezapojoval do útočných akcí. Škoda chytil v závěru roku formu, byl tentokrát ku podivu hodně platný nejen ve vápně, ale i v poli. Za Slavii dalo na podzim v lize gól 16 hráčů, jediný kdo ze základního kádru v lize neskóroval je Bořil, ten ale zase střílel důležité góly v Evropě. Kdybychom v zápase víc stříleli a nesnažili se kombinovat až do kuchyně tak to mohlo být podstatně vyšší vítězství a Škoda mohl dát v klidu hattrick.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 19.12.2019 12:41 |  
      0 0

      Ještě Hovorka za nás na podzim nedal gól. Byť samozřejmě vím, že se zranil, ale přesto odehrál většinu zápasů v základu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    lassiter     před 5 lety 19.12.2019 17:00 |  
    5 1

    Já myslím, že Kolář si podprůměrnou známku nezasloužil...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 19.12.2019 17:56 |  
    13 1

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Samozřejmě u dobré kávy pročítám hodnocení přítele Alanora a mám snad jen jednu prosbu :-).
    Alanore, dej Ondrovi Kolářovi za 6. Prosím :-)). I Tvůj komentář k jeho hodnocení té 6 více inklinuje viď :-).
    Hodnocení je jinak úplně v pohodě a já bych si dovolil tady dnes pochválit dva hráče asi nejvíce.
    Petr Ševčík a Milan Škoda.
    Petr se nám začíná vybrušovat do skupiny "diamantů" naší sestavy a taky to hodně pocítil při některých až nesmyslných zákrocích soupeře. Nechápu. Po zákroku na Provoda měl být Ekpai vysypán ze zápasu a Franěk kouká jako nudle do bandasky a nechá ho ještě "držkovat" na hřišti.
    Milan Škoda si řekl určitě o další setrvání a moc si přeji, aby tu 100 dal za nás v červenobílém dresu.
    Ta čtvrtá branka, to bylo skutečně "fotbalové porno".
    Jinak přeji panu Šimáněmu k jeho narozeninám hodně zdraví a pohodu a více takových červenobílých srdcařů.
    A moc se těším na článek od Alanora, kterým zhodnotí celý podzim a i na jeho statistiky o údajích našich kluků.
    Za poslední dva dny toho bylo na Slávii nakydáno v "odborném tisku" docela dost a jak je vidět, v české kotlině se úspěch opravdu neodpouští....... :-((.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Dobi     před 5 lety 20.12.2019 00:38 |  
      6 1

      A já tu úctu musím - nejen za tento článek - vyslovit Sokratovi. Věcné a přitom srdcařské, ale bez "úletů"! On je faKt, že většina z nás, kteří sem píší, jsou fanoušky až za hrob a snaží se být slušní a objektivní a uvědomí si i to, "že jsme třeba nějak ujeli". Snažím se natahat sem politiku a vyjadřovat se k politice. To sem nepatří, ale kdo jsme bez viny, hoď po nás kamenem. Často máme rozdílné oblíbence a naopak někdy křivdíme.. Především si uvědomme ostrou hranici, která je mezi laickým pohledem, emocemi a rádoby odborným komentářem. Já se svými přáteli jsem třeba zpočátku nevěřil, že Kolíř je dobrý brankář, proč se přitáhl Ševčík, Hušbauer, možná i Kúdela...Ale člověk musí umět se opravit a omluvit se! Je vidět, jak tenká hranice je mezi odsudkem a chválou! A hlavně sem nemotejme politiku... Fandíme nejstarším a nejvlastenečtějšímu spolku v té špičce, který se hlásí i jménem ke všem pozitivním slovanským tradicím. Poznal jsem i sparťany se kterými jsem mohl posedět u jednoho stolu a slušnost byla příkladem - třeba herci Josef Bek nebo Václav Voska či režisér Martin Frič. Ale stačí otevřít třeba diskusi na Idnes a provokatéři typu Trexlera, Kocandy i jednoho ze Žatce okamžitě zapudí všechny ideály či smiřlivost, když panovačně propagují ten - jak tvrdí - VELKOKLUB z druhého břehu... Ale poznal jsem i slušné... Před odchodem do penze jsem pracoval v domě, kde byla i jiný spolek a a scházel jsem se na obědě s jejich řidičem-sparťanem a BAVILI se o fotbale... A platil plně starý výrok" "Sice s Vámi zcela nesouhlasím a udělám vše, abyste mohl svůj názor šířit dál!" Vždy super diskuse...Jistě pamatujete, jak Slavia prohrála doma s Teplicemi 0:7. A najednou se tam objevil mladší člověk, kterého jsem nikdy předtím ani potom neviděl... Upřímný člověk - vypadal jako křupan, mluvil jako křupan a - byl to křupan..Co, Dobi, prý se přejmenujete jako Schalke04, ale na Slavii07! A ten spolustolovník vstal a prohlásil: Tady Dobi je sice slávista, velký slávista, ale upřímný člověk. A navíc - on je krví Severočech, takže tu prohru prožívá asi snadněji... Už jsem ho nikdy neviděl... Jistě mezi námi je těžko někdo, kdo by prohry Sparty oplakával... Ale někdy může být i kolem klubu, který nemáme rádi, ČLOVĚK...

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 20.12.2019 17:18 |  
        3 9

        Krásný příspěvek. Je to o lidech - jako všechno.

        Připojuji se k poděkování Sokratovi, který tady takhle píše už 10 možná 15 let ? Možná i déle a je to taková neměnná dobrá konstanta této diskuze. Od Sokrata je to jako vždy kvalitně zhodnoceno, slušně a s grácií. Bez jakékoliv nadsázky je to vzor pro nás ostatní.

        Vám také děkuji pane Dobi za Vaše příspěvky, postřehy ke Slávii a i Vaše exkursy na sever Čech, do Němec ale i k bratrům Jihoslovanům a jinde kde máte kořeny nebo to tam máte v lásce. Je to obohacení a rád se od vás dozvídám věci z historie, zážitky a další postřehy..

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 20.12.2019 18:17 |  
          3 2

          Dobrý večer přeji Vám všem.
          Sluší se poděkovat za Vaše hodnocení Vám oběma.
          Ani sám přesně nevím, kdy jsem napsal na stránky Slávie poprvé. Bylo to někdy v roce snad 1998 a tehdy to dával dohromady přítel Richie a dodnes jsem mu za to vděčný. Tehdy ještě také přispíval přítel "zz" a další, ať už to byl můj kamarád a přítel Mart, Markus, a nezapomenutelný Tantalos. Omlouvám se všem dalším, které jsem nejmenoval, ale Vy všichni do té rodiny na SN patříte.
          Ještě jednou děkuji.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Dr. Fe1     před 5 lety 21.12.2019 01:05 |  
            1 8

            Nemáte za co, pane Sokrates. Také vzpomínám kam se poděli všichni co sem kdysi přispívali. Třeba i jiří1, který byl věčně nespokojený a předvídal v každé situaci katastrofu :-) Ale i on sem patřil, každý jsme nějáký. Člověk už byl na ty jeho katastrofické vize zvyklý, takže to bral s rezervou .... psali sem také Richi, quelhar ... ty to asi přestalo bavit, asi mají jiné povinnosti. A spousta dalších diskutérů. Já jen doufám, že jsou všichni zdrávi a že jsou ještě na tomhle světě. A jestli ne, tak že se z nebe dívají, jak Slávie válí a na Slávii jsou hrdí .......

  9. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 19.12.2019 18:18 |  
    2 1

    Dal jsem známky od 6 do 8 tudíž asi vše v pořádku vyjma gólmana tam mám šestku jak vyšitou díky jeho kvalitě v poli.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    jufoun (přítel SN)     před 5 lety 20.12.2019 07:31 |  
    4 1

    Kolář má standard na 6. Ty jeho výhozy rukou na 40m jsou neskutečné. Podle hodnocení Hory, který má taky 5 a řešil nedobře situace atd. musí mít Ondra vyšší známku. Jinak souhlas.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 20.12.2019 10:42 |  
    1 2

    Ano hodnotil jsem podobně. Gól jde hlavně za Bořilem, měl si lépe pohlídat centr i Ekpaie. Ondra Kolář 6 proti střele těžko mohl něco udělat, možná vyběhnout a zmenšit střelecký úhel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.12.2019 11:05 |  
      3 1

      Podle mého názoru si pletete Béřu s Masopustem... ten byl u Ekpaie a od jeho stehna se míč odrazil na malé vápno... Honza se naopak snažil míč odkopnout a soupeřovo č. 19 (Ledecký) mu to lehce zblokoval k Ekpaiovi, kterého měl Maso za sebou....

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 20.12.2019 17:07 |  
        1 10

        Podle mě prvotní chyba byla, že se Bořil nechal přehlavičkovat. Masopust už jen reflexivně míč zablokoval stehnem, těžko mu něco vyčítat - měl na reakci tak vteřinu, Bořil se následně snažil odkopnout, ale bylo to zblokováno tak nešťastně, že to mělk Ekpai krásně nalito na střelu z voleje. To také nebylo od Bořila nejlépe zvládnuté, ten odkop.

        Takže primární chyba - Bořil. Špatný odkop - také Bořil. Jinak výsledek je spíš souhra nešťastných náhod.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        zeleznik2     před 5 lety 20.12.2019 18:05 |  
        0 3

        Bořil měl mít ten centr, ale objektivně, vše začalo už chybou ve vápně Budějovic, kde jsme ztratili míč.

  12. Re: dnešní Blesk

    zeleznik2     před 5 lety 20.12.2019 10:49 |  
    1 7

    Tak Zelený prý do Boleslavi či do Slovanu Bratislava na hostovaní. V ohrožení je i Pepa Hušbauer, který má prý povoleno odejít do zahraničí. Krom něj se spekuluje o Horovi(ten je asi jasný), Holešovi, Frydrychovi, Halilovi a Van Burenovi. Vedle Takácse, dorazí zatím jen Oscar.

    • Re: dnešní Blesk

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 20.12.2019 14:27 |  
      5 5

      Já myslel, že Halil (Altintop) je pryč už dávno.

  13. .

    japhy     před 5 lety 20.12.2019 11:35 |  
    0 0

    Často se tu zmiňuje faulovaný Ševčík. Asi jo, ale během zápasu jsem měl spíš pocit, že jdou bývalí spoluhráči hlavně po Provodovi. Furt na zemi a dost tvrdý zákroky.

    • Re: .

      sauvignon     před 5 lety 20.12.2019 12:04 |  
      0 0

      Přesně.. dávali mu to sežrat.

    • Re: .

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.12.2019 13:01 |  
      0 0

      Jako ano, Provod byl často terčem nevybíravých zákroků, ale jejich autorem byl takřka výhradně Ekpai, který se s ním zase tolik ve společném angažmá nepotkal... respektive vůbec - přišel z Plzně v době, kdy Provod odcházel k nám...

      • Re: .

        japhy     před 5 lety 20.12.2019 13:09 |  
        0 0

        Aha, tak to asi nic. Utkvěly mi 4 zákroky a min. 2x v tom byl ten Ekpai. Pod TS a pak pod Východem.

        • Re: .

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.12.2019 13:14 |  
          4 0

          Za ty měl jít pod sprchy...

          • Re: .

            Edenjejenjeden     před 5 lety 20.12.2019 13:27 |  
            1 0

            Ten Ekpai určitě,to byla kosa přímo pode mnou .....

            • Re: .

              kjandourek (admin)     před 5 lety 20.12.2019 15:11 |  
              0 1

              Podle mého názoru to bylo spíše o tom, že se postově potkávali... a Ekpai je pitomec, kterej takhle hraje...

      • Re: .

        Edenjejenjeden     před 5 lety 20.12.2019 13:28 |  
        0 0

        ....a ještě tam měl jeden hodně ostrej zákrok v prvním poločase spartan Havelka

  14. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 20.12.2019 18:03 |  
    0 1

    Ano říkám Blesk. Samozřejmě jde o Jusúfa. Co chtít po deníku, který napíše, že hrajeme od 14:30, když všude jinde je uvedeno od 17:00.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Pepino44     před 5 lety 22.12.2019 09:43 |  
    2 0

    Podle mne by se měl brankář hodnotit jiným stylem než ostatní hráči, Brankář v utkání, kdy na něho téměř nic nejde nic nepokazí a nic nevyřeší. Dostane tedy průměrnou známku, tj. 5, a protože se jeho mužstvu dařilo, může to být nejhorší známka. Zvyšovat známku za přesné výhozy ? Proč, vždyť je to pouze jeho náplň práce, to je jako zvýšit známku hráči za několik přesných nahrávek /mezi obránci/.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 23.12.2019 18:05 |  
      1 5

      Na tohle téma už jsem se tady taky párkrát zamýšlel, že hodnotit brankáře je těžké, ne-li nemožné. Například - Jakou známku mu dát, když na něj celý zápas nic nejde , ale udrží nulu ? Hodnotit jej jako průměr je na jednu stranu kruté, když vlastně udělal všechno dobře, na druhou stranu ale ani nic extra nepředvedl .... je to prostě v podstatě neřešitelné. Daleko snadněji se hodnotí zápasy, kdy toho brankář řeší hodně.

      Na druhou stranu buďme rádi, že tyhle problémy řešíme - tedy že naše obrana je tak dobrá, že soupeře většinou do mnoha šancí nepustí.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sherudan     před 5 lety 23.12.2019 21:51 |  
    3 0

    Jedna "statistická" perlička: po podzimu už nemůžeme ani teoreticky spadnout do skupiny o záchranu. I to svědčí o naší naprosté dominanci - kdokoliv ostatní ještě není v teoretické rovině zachráněný ani před přímým sestupem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      wimpy     před 5 lety 24.12.2019 00:00 |  
      1 0

      Super postřeh. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.12.2019 09:25 |  
      0 0

      :-)) Uf, tak to jsem si oddechl...