Co blázníš. Vždyť je to vtipný. Mě to tedy víc pobavilo, než pobouřilo. Kdyby to byla reklama na nějaký bordel, tak to chápu, ale na potravinový doplněk, i když v "choulostivé" oblasti. No nevím, nejsi zbytečně puritánský? A když platí, tak mi to nepřijde nijak hrozný.
Clavin je všudypřítomný a pozornosti dětí neunikne. Když se díváme na iSportu se synem na sestřihy, když čteme Hattrick... Když jsem chtěl někdy na kompu přeskočit tyto reklamy, tak syn mě zarazil: Tati, nech to ještě chvíli, chci vidět toho čertíka...:-))
A já si až do teď myslel, že na dobrou erekci v určitým věku stačí nabalit brko. A ejhle zas nějaká chemie a ještě nám nasype prachy! Chlapi ten fotbal se sám neudělá a taky je dobrý vědět kudy běží zajíc. :-D. Jinak mi sponzor Clavin nevadí pokud by v budoucnu nějakýmu většímu sponzorovi vadil vždy se dá spolupráce ukončit. Za rok si na na to ani nevzpomenem.
Ahoj slávisti,
z odbočky nám vypadli 2 lidi na Inter. Tak pokud máte někdo zájem o jejich lístky tak napište jednomu z nich na tento email dvorakovec75@seznam.cz a domluvíte se s ním:)
Jinak Clavin je docela zajímavej sponzor ne
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Je mě celkem jedno kdo nás sponzoruje a pokud za to byla raketa a já doufám že ano, tak s tím nemám absolutně žádný problém.Vám co ho s tím máte bych poradil zavolejte Jadovi zeptejte se kolik Slavia zkasírovala a řekněte at to zruší a že stejné dukáty dáte do rozpočtu vy.Jinak je to bohapusté plácání ono totiž kolegové znáte jak se říká každá koruna dobrá tak to platí jak v životě tak ve fotbale.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Tak kdo nás sponzoruje, mi zase úplně jedno není, byť si uvedomuju, že penize je důležitá a potřebná věc, ale zase na
druhou stranu druh sponzora přispívá k celkový imagi klubu. Takže rozhodování o sponzorovi je na miskách vah, zda finanční přínos vyváží případný riziko ohrožení reputace.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Nemáš pravdu. Clavin, to je spíš taková upocená trapnost, se kterou se srovnám, ale obecně se peníze od každého neberou. Kde by byla tvoje hranice? Vzal bys je třeba peníze od Agrofertu, od výrobce nášlapných min, od narkobarona z Mexika? Protože když je vezmeš, znamená to, že se pro spoustu společností dostaneš na blacklist a neuvidíš od nich ani korunu.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Kdyz to budes brat doslova,tak nikdy nebude zadnej sponzor. Tobe se nelibi ten a dalsimu jinej. Tak to proste je a divim se, ze se nad tim v dnesnim svete nekdo pozastavuje.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Narkobaron byl zvolen jako záměrně extrémní příklad, to snad každý pochopí. A tahle nablblá relativizace ve stylu, ale co stejně jsou to všechno zloději, mě dovede vytočit. Ne, nejsou. Každá velká korporace má nastavený poměrně přísný vnitřní pravidla na to s kým spolupacovat, s kým ne, co se smí a co ne. Jejich porušení obvykle znamená, že si jdeš hledat nové výzvy. Takže když tě bude sponzorovat kupřkladu DHL nebo Toyota, tak to znamená, že to bude čisté a nekontroverzní. Protože než do toho půjdou tak si celý byznys důkladně prověří a dají si sakra pozor s kým veřejně spojí svoje jméno. Ano, sponzor tohohle typu se neshání lehce, to je mi jasné.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Každá korporace se nakonec řídí jediným pravidlem - být v co největším zisku. To přebije jakýkoliv kodex, vzpomeň si na Google, jak potichu zrušili původní moto " nebýt zlý " :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Rekni mi oficialniho narkobarona, kterej to sponzoruje a kazdej vi, ze je narkobaron. Za kazdou firmou nekdo stoji a vsichni vime hovno, stli treba za drogeriii Teta bo nejakou jinou firmou nestoji nejakej zlocinec, ci spinavy prachy.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Jeste doplneni - tak jasne umim si predstavit lepsiho sponzora. Nejak nadseny z toho taky nejsem. Na druhou stranu bych z toho zase nedelal takovou tragedii. A hlavne - ten rozpocet se proste sam nenaplni...
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Tak vůbec poprvé od působení pana Tvrdíka, ve mě něco vyvolalo čistě negativní reakci.
Kdokoliv se spojí s Clavinem, bude tím poškozovat svou vlastní značku. I kdyby to partnerství bylo vytvořeno sebevtipněji. Clavin si určitě musel hoodně připlatit, obroti běžnému sponzorovi.
Rozumím, že peníze jsou potřeba, ale takhle teda ne! Existuje obrovské množství sponzorů, které by schopný člověk dokázal spojit se Slavií a bylo čistě výhodné pro obě strany. Fanoušky by nenasralo, značku napoškodilo a na straně partnera by se projevilo slušnými hardsellovými daty i pozitivním sentimentem.
Tímto se pro mě Slavia dostala na level levných instagram influencerů propagující cokoliv, když z toho dobře kápne.
...
(Celý příspěvek píšu z pozice člověka, který má příjem pouze z kvalitních sponzorství, vlastní publikované knihy a merchendisingu zakoupeného svými fanoušky. Odmítl jsem desítky nabídek podobné Clavinu za nekřesťanské peníze a že se k tomuto Slavie svolila, jak prodejná děvka mě neskutečně nasralo. Rozumím, že rozpočet Slavie a můj je něco nesrovnatelného, ale dejte jednání se sponzory schopnému člověku a s tím co Slavia předvádí a jaký má dosah sežene mnohem lepší peníze od kvalitnějších sponzorů)
...
Radši více dobře provedených partnerství za menší odměnu, než jedna takováhle sračka jako je partnerství s Clavinem.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
To zda mi to budeš věřit nebo ne, opravdu nebylo podstatou příspěvku. Napsal jsem přes 600 komentářů a až do dnes to o sobě nikde nezmínil, takže trochu inteligentní jedinec by si domyslel, že mi místní anonymita vyhovuje.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Mně je srdečně jedno, jestli je to Leoš Mareš nebo Roman Koudelka, ale ten názor na začátku tohoto vlákna se mu (jistě zcela výjimečně) moc nepovedl. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Ale no tak... Neber to tak vážně. Když píšeš, že Tvůj příjem je "pouze z kvalitních sponzorství (...)" nebo že jsi odmítl "desítky nabídek podobné Clavinu za nekřesťanské peníze" tak za a) jak posuzuješ, že Tvoji sponzoři jsou kvalitnější než Clavin; b) co je pro Tebe ,nekřesťanský peníz´? c) nabídni se Slavii a ujmi se jednání se sponzory sám (jsi přece schopný člověk, ne?) a určitě seženeš mnohem lepší peníze od kvalitnějších sponzorů...
Před nějakým časem jsem se zasmál, když tenhle sponzor měl reklamu na dresech Opavy... Ale po pár týdnech si člověk řekne "no a co, vždyť je to jedno, někomu to k životu patří". Že to možná zavdá příčinu ke vtípkům - no a co, už takhle jsme číňani, židi, čínožidi, zmrdi... No a co?
Obracíme kvůli tomuhle sponzorovi hvězdu jako nedávno Real odstraňoval křížek? Měníme klubové barvy? Je to něco proti něčemu? Tahle peníze mi opravdu nesmrdí :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Souhlas. Tohle pohoršování se , že dělat reklamu na erekční přípravek je něco fuj, zatímco třeba reklama na psí žrádlo nebo pěnu po holení je "kvalitní a mravná" to mi zavání pokrytectvím a je to dost komické. Zrovna tohle mě vůbec nevadí ani nepohoršuje.
Vadilo by mi dělat reklamu něčemu zjevně závadnému, ani mě teď nenapadá co by to bylo ... ale kdyby se třeba vědělo o nějáké firmě, že dělá podvody. Takže třeba reklama na H-system ne :-) Vadilo by mi také to ustupování- viz křížek. Ale jinak není co řešit.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Jak to tu pročítám, nestačím se divit. Nejdřív většině vadil číňan, teď clavin. Mám pocit, že si někteří myslí, že k nám chodí hráči zadarmo a hrají za večeři. Všichni jsou šťastní, že tu zůstal Souček, ale že mu ten ranec co bere musí někdo zaplatit, už moc zdejších nezajímá. Každá sázková dělá z mnoha lidí trosky a že je hlavni sponzor naší ligy a mnoha klubů nikomu nevadí a jejich peníze už vůbec ne! Když chcete hrát top musíte vydělávat kde se dá!
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Hele, pokud to lidem pomáhá, tak asi není důležitý, že to funguje jen na principu "Věř a víra tvá tě uzdraví". Nicméně tady není řeč o tom, jestli mi vadí přípravek Clavin, ale o tom, jestli mi vadí, že Clavin sponzoruje Slavii. Nevadí. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Ale o tom zde již dobrou ctvrthodinu hovořím - ani mně nevadí tenhle sponzor...jen fakt nepobiram, že vydělává prachy na něčem, co je ekvivalentem rozemletých sloních klů, či popela z akácie:-))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Tak speciálně kvůli tobě jsem si vyhledal složení Clavinu a obsahuje to kotvičník, což je bylina (nebo co), která má na lidský organismus prokazatelně blahodárné účinky. Nejen v oblasti sexuality. Takže tvoje přirovnání ke sloním klům neberu. ;-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Tak já Ti to řeknu jinak:-) Kdyby to bylo opravdu k něčemu, tak je to zařazeno mezi léčiva - lék to není, protože "věř a víra tvá", je to tedy potravinový doplněk, což je prima, protože prodejce (výrobce) je v pohodě, může to pomáhat a nemusí:-) Ale je to zkrátka dobrej džob, nikomu to nerozmlouvám, hlavně když to přinese prachy pro Slávii:-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Chápu, prostě nemá to razítko z příslušného úřadu, tak to nemůže fungovat. :-) A tím, že jsou s tím zřejmě spokojeny tisíce lidí, na rozdíl od některých těch tvých oficiálně schválených léků s razítkem, které neléčí, ale udržují nemoc, tím se nenech vykolejit. :-D
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
To je nekonečná diskuze, tady fakt nejde o razítko, ale to, jestli to funguje:-) Doporučil bych, zrovna v tomhle oboru, zkusit ten lék (nejmenuju značku) a porovnat s účinkem doplňku stravy:-) Rozdíl poznáš do 30 minut:-))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
My frajeři, kteří jsme se naučili koitovat s měkkým, nepotřebujeme zkoušet ani clavin ani viagru. :-) Hele, ale myslím si, že se Clavin dost prodává a pochybuju, že by si to nějakej chlap koupil s myšlenkou: "pětkrát to na mě nemělo žádnej účinek, zkusím to znovu." Asi to nějakej účinek mít bude, ne třeba na každýho, ale to ostatně nemaj ani léky. A aby to nebyla nekonečná diskuze, uzavřel bych to konstatováním, že jsme se shodli na tom, že nám Clavin jako sponzor nevadí.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Přesně tak, pro Slávii to je plus a to nás zajímá:-) Jen ještě doplním pohled mýho ortopeda, fakt machra v oboru: Mohl bych Vás operovat za slušný peníze, nebo Vám doporučit tzv. doplňky stravy a spoustu rehabilitací. Houby, jezděte na kole, namáhejte koleno, týrejte harmstringy, ostatní je nesmysl...
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Clavin je super. Budte nad veci hosi. Co je na poradny erekci tak poburujiciho? :-) Nebejt erekce, tak vsichni vymreme a zustanou tu jenom rudokožci a plísňáci, ti se totiž rozmnozujou dělenim!
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
No jo, tady si holt někdo myslí, že by nás měla sponzorovat Univerzitní knihovna. Ale je třeba si uvědomit, že i ten nejobrýlenější a nejintelektuálnější filozof z knihovny je na světě díky erekci.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Mě třeba Clavin jako sponzor nevadí a pořádná erekce tuplem ne :) Nevadí mi vlastně ani to, že se díky agresivnímu marketingu prodává nijak nekontrolovanej doplněk stravy s kotvičníkem za vyšší cenu než skutečnej sildenafil, v jejich oboru je to asi normální věc. Ale pořád mi přijdou dost debilní ty spoty, to zase jo :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Tak jsem shlédnul ty reklamy a říkám si, to zas uslyším keců a urážek od sparťanů.. Ke kvalitě, obsahu i samotnýmu Clavinu se vyjadřovat nebudu, to asi nemá smysl.. Napadlo mě jen, že tu prsatou Soňu by mohli půjčovat do Edenu. Dokázal bych si představit, jak vyplnit poločasovou pauzu.. Jinak mě hlavně zajímá, ví někdo, kolik platí? Dle mýho to musel být ranec! Řešíte tady všechno, ale to nejzajímavější nikoliv.
Já se radoval, že nás bude sponzorovat Qatar airlines a dva dny na to četl, jak Erdogan děkuje Katarům za financování válečných operecí ne severu Sýrie proti Kurdům. To by se člověk dneska zbláznil. Pro mě by byl strop asi Kostelecké uzeniny a jejich klobása v Edenu.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
tak za jako, vem si kolik nás tam chodí.. :D představoval jsem si spíš, že by mi Soňa skočila o poločase pro pivko, klobásu a pak bych jí názorně ukázal, co znamená zavěsit, narážení, hattrick..
asi by to chtělo v rámci reklamní kampaně, aby Clavin zajistil nějakou Soňu pro každého slávistu
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Si říkám, nakolik můžu důvěřovat někomu na netu, kdo slibuje, že pošle e-ticket, a až pak ať klidně zaplatím. Je velmi jednoduché poslat lístky hromadě lidí a na samotný zápas se dostanou 2 šťastlivci a možná ani to ne.
Nevím jak oficiálně, ale situace je taková, že na těch elektronických vstupenkách (v PDF, které si pak vytiskneš) je to jméno natištěno dost lajdácky a amatérsky. I v jednoduchém editačním photo programu tu vstupenku "přepíšu" na cizí jméno za pár minut. A pak celém vytisknu s novým jménem. Riziko je samozřejmě v tom, že to můžu udělat třeba 100x a prodat sto lidem...
Jasný, rozumím. Já na to neskočím, ale je mi líto všech slušných slávistů, kteří s vidinou, že se dostanou na stadión, přestanou na moment myslet a peníze pošlou:( Reagoval jsem mimochodem na pod tímto článkem uvedenou nabídku jakéhosi Voitechuse. Takže doporučuji adminovi smazat mu účet.
Hele, sportovni terminologii- taky obcas do Edenu zavitaj takovy salati (treba rb), ze se na to neda divat, ale kdyz si s nimi v klidu zastrilime, soustredime se na vlastni vykon, potrenujem, tak nemam problem :) stejne bych to videl s prsatou sonou
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Tak a Mádl má další důvod proč se obouvat do Tvrdíka. Protože je jasné, že se tak jmenuje účelově a kdyby to netušil dopředu, tak se jmenuje třeba Měkký, Takže Mádl má opět nabito a možná to překoná i to jak nás usvědčil z toho, že týráme Ujgury.
Netvrdím, že je ten vtip něják skvělej, ale nic tak šílenýho na tom snad taky není. Spíš byste chlapci měli začít u sebe, jestli nereagujete trochu absurdně agresivně.
Komentáře (129)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Max1 před 5 lety 13.11.2019 09:38 |co to je proboha tohle?
https://www.youtube.com/watch?v=pkNbmuYdOk0
https://www.youtube.com/watch?v=IAm7e0Ou-E0
https://www.youtube.com/watch?v=2kE6b9NL4Zc
https://www.youtube.com/watch?v=SLaoBBr3mtw
https://www.youtube.com/watch?v=NcVF6thPmTs
Dílů je tam víc ještě, každopádně dělat reklamu na tuhle předraženou a nefuknční sračku? Doufám, že alespoň platí pořádně.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
chrobak před 5 lety 13.11.2019 09:52 |Tohle jsme si mohli odpustit.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Max1 před 5 lety 13.11.2019 10:01 |přesně, kdyby to byla alespoň Viagra nebo Kamagra :-D....na druhou stranu pořád lepší tohle než projímadlo. Ale taky happy nejsem a to vůbec.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
ColinSKS před 5 lety 13.11.2019 11:00 |osobně bych volil kamagru
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
SirCohen před 5 lety 13.11.2019 10:10 |Tvl, nejdřív stranický tisk MF DNES a teď tohle? Já myslel, že Slavia je noblesní klub.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 10:25 |Co blázníš. Vždyť je to vtipný. Mě to tedy víc pobavilo, než pobouřilo. Kdyby to byla reklama na nějaký bordel, tak to chápu, ale na potravinový doplněk, i když v "choulostivé" oblasti. No nevím, nejsi zbytečně puritánský? A když platí, tak mi to nepřijde nijak hrozný.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
SirCohen před 5 lety 13.11.2019 10:28 |Až na to hekání v reklamách před zápasem, v poločasu a po konci zápasu. Takhle chtěj přitáhnout rodiny s dětmi?;-)
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Jachym před 5 lety 13.11.2019 11:43 |Clavin je všudypřítomný a pozornosti dětí neunikne. Když se díváme na iSportu se synem na sestřihy, když čteme Hattrick... Když jsem chtěl někdy na kompu přeskočit tyto reklamy, tak syn mě zarazil: Tati, nech to ještě chvíli, chci vidět toho čertíka...:-))
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
ColinSKS před 5 lety 13.11.2019 17:17 |mě se líbí ty baby. ale souhlasím s tím, že hekání není nic moc a ten týpek taky ne.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 00:46 |To je zajímavé, že stejně jako jistý doktor nerozlišuješ mě/mně...
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Max1 před 5 lety 13.11.2019 10:29 |hlavně mi vadí, že ten přípravek je předražená, nefungující, sračka s dobrou reklamou.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 18:01 |Tak to neumim posoudit... :-)
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
knl66 (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 00:19 |Jak to víš, že nefunguje? :)
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Alcapone před 5 lety 14.11.2019 02:20 |A já si až do teď myslel, že na dobrou erekci v určitým věku stačí nabalit brko. A ejhle zas nějaká chemie a ještě nám nasype prachy! Chlapi ten fotbal se sám neudělá a taky je dobrý vědět kudy běží zajíc. :-D. Jinak mi sponzor Clavin nevadí pokud by v budoucnu nějakýmu většímu sponzorovi vadil vždy se dá spolupráce ukončit. Za rok si na na to ani nevzpomenem.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Ondráš před 5 lety 13.11.2019 10:40 |Já to radši ani neotvírám, asi tuším, co to bude za kentus:D
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
SirCohen před 5 lety 13.11.2019 10:47 |Krátké shrnutí: umělohmotná paní vede dvojsmyslný frky o Slavii a onom přípravku.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Ondráš před 5 lety 13.11.2019 11:04 |Tak nějak jsem si to představoval:) Na Jaroslava musel někdo něco vědět, jinak nechápu, že jsme do toho šli.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Ferguss před 5 lety 13.11.2019 11:32 |Akorát si z nás všichni budou dělat prdel, "vtipnost" těch reklam je na někde na úrovni hospody Na Růžku, těsně před zavíračkou.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 17:17 |Větší prdel by si z nás dělali kdybychom hráli o sestup.
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
sTizz (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 13:49 |Doufam,ze nam zamazli alespon 2 hrace za takovou kokotinu ;)
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 21:36 |Ta ženská je Soňa Prsoňa. :-)
Re: Článek pro diskuzi off-topic listopad
Chlupp (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 04:00 |Tady je zas někdo úzkoprsej moralista, já se na to těším a už zapínám televizi, všude Slavie!
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
p!erreCORE před 5 lety 13.11.2019 16:31 |no co, plsen má prdelní nákladňák, buzeranti sprchy.. a my se tomu holt musíme postavit!
za tu šílenost doufám, že zaplatili aspoň dva tři naše hráče do konce smlouvy..
bleju, ale nijak mně to nesere.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Voitechus před 5 lety 13.11.2019 16:59 |Ahoj slávisti,
z odbočky nám vypadli 2 lidi na Inter. Tak pokud máte někdo zájem o jejich lístky tak napište jednomu z nich na tento email dvorakovec75@seznam.cz a domluvíte se s ním:)
Jinak Clavin je docela zajímavej sponzor ne
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 17:15 |Je mě celkem jedno kdo nás sponzoruje a pokud za to byla raketa a já doufám že ano, tak s tím nemám absolutně žádný problém.Vám co ho s tím máte bych poradil zavolejte Jadovi zeptejte se kolik Slavia zkasírovala a řekněte at to zruší a že stejné dukáty dáte do rozpočtu vy.Jinak je to bohapusté plácání ono totiž kolegové znáte jak se říká každá koruna dobrá tak to platí jak v životě tak ve fotbale.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Leksel před 5 lety 13.11.2019 18:07 |Tak kdo nás sponzoruje, mi zase úplně jedno není, byť si uvedomuju, že penize je důležitá a potřebná věc, ale zase na
druhou stranu druh sponzora přispívá k celkový imagi klubu. Takže rozhodování o sponzorovi je na miskách vah, zda finanční přínos vyváží případný riziko ohrožení reputace.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Eskaes před 5 lety 13.11.2019 21:15 |souhlas a razítko.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Ferguss před 5 lety 13.11.2019 18:20 |Nemáš pravdu. Clavin, to je spíš taková upocená trapnost, se kterou se srovnám, ale obecně se peníze od každého neberou. Kde by byla tvoje hranice? Vzal bys je třeba peníze od Agrofertu, od výrobce nášlapných min, od narkobarona z Mexika? Protože když je vezmeš, znamená to, že se pro spoustu společností dostaneš na blacklist a neuvidíš od nich ani korunu.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
cheero před 5 lety 13.11.2019 18:37 |Kdyz to budes brat doslova,tak nikdy nebude zadnej sponzor. Tobe se nelibi ten a dalsimu jinej. Tak to proste je a divim se, ze se nad tim v dnesnim svete nekdo pozastavuje.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Ferguss před 5 lety 13.11.2019 19:06 |Narkobaron byl zvolen jako záměrně extrémní příklad, to snad každý pochopí. A tahle nablblá relativizace ve stylu, ale co stejně jsou to všechno zloději, mě dovede vytočit. Ne, nejsou. Každá velká korporace má nastavený poměrně přísný vnitřní pravidla na to s kým spolupacovat, s kým ne, co se smí a co ne. Jejich porušení obvykle znamená, že si jdeš hledat nové výzvy. Takže když tě bude sponzorovat kupřkladu DHL nebo Toyota, tak to znamená, že to bude čisté a nekontroverzní. Protože než do toho půjdou tak si celý byznys důkladně prověří a dají si sakra pozor s kým veřejně spojí svoje jméno. Ano, sponzor tohohle typu se neshání lehce, to je mi jasné.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Pert před 5 lety 13.11.2019 20:04 |Každá korporace se nakonec řídí jediným pravidlem - být v co největším zisku. To přebije jakýkoliv kodex, vzpomeň si na Google, jak potichu zrušili původní moto " nebýt zlý " :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
cheero před 5 lety 13.11.2019 18:49 |Rekni mi oficialniho narkobarona, kterej to sponzoruje a kazdej vi, ze je narkobaron. Za kazdou firmou nekdo stoji a vsichni vime hovno, stli treba za drogeriii Teta bo nejakou jinou firmou nestoji nejakej zlocinec, ci spinavy prachy.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Kenny před 5 lety 13.11.2019 19:49 |A co je špatnýho na přípravku, kterej pomůže spoustě lidí?
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 20:40 |Tak přípravek na lepší píchání mě rozhodně nevadí :-)))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
wimpy před 5 lety 13.11.2019 20:43 |Tohle je ale u nás celkem jasně dané zákonem.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
ColinSKS před 5 lety 13.11.2019 17:16 |v opavě to nestojí za nic, tak jdou do praglu ... no budiž. dávam ale přednost kamagře, ta funguje na 100%
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
cheero před 5 lety 13.11.2019 17:53 |Ja davam prednost Slavce.,ta bezi na 80%...zatim. jinak myslim, ze Jarda neni troskar a za tuhle reklamu nam neco daj.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 18:05 |Jeste doplneni - tak jasne umim si predstavit lepsiho sponzora. Nejak nadseny z toho taky nejsem. Na druhou stranu bych z toho zase nedelal takovou tragedii. A hlavne - ten rozpocet se proste sam nenaplni...
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
cheero před 5 lety 13.11.2019 18:10 |Tak Jarda asi vi, proc to dela, kdyz se mluvi o zavreni financniho kanalu z Ciny. Nemam mu to absolutne za zle, kdyz schani prachy pro Nasi Slavii.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Harvey před 5 lety 13.11.2019 18:43 |Tak vůbec poprvé od působení pana Tvrdíka, ve mě něco vyvolalo čistě negativní reakci.
Kdokoliv se spojí s Clavinem, bude tím poškozovat svou vlastní značku. I kdyby to partnerství bylo vytvořeno sebevtipněji. Clavin si určitě musel hoodně připlatit, obroti běžnému sponzorovi.
Rozumím, že peníze jsou potřeba, ale takhle teda ne! Existuje obrovské množství sponzorů, které by schopný člověk dokázal spojit se Slavií a bylo čistě výhodné pro obě strany. Fanoušky by nenasralo, značku napoškodilo a na straně partnera by se projevilo slušnými hardsellovými daty i pozitivním sentimentem.
Tímto se pro mě Slavia dostala na level levných instagram influencerů propagující cokoliv, když z toho dobře kápne.
...
(Celý příspěvek píšu z pozice člověka, který má příjem pouze z kvalitních sponzorství, vlastní publikované knihy a merchendisingu zakoupeného svými fanoušky. Odmítl jsem desítky nabídek podobné Clavinu za nekřesťanské peníze a že se k tomuto Slavie svolila, jak prodejná děvka mě neskutečně nasralo. Rozumím, že rozpočet Slavie a můj je něco nesrovnatelného, ale dejte jednání se sponzory schopnému člověku a s tím co Slavia předvádí a jaký má dosah sežene mnohem lepší peníze od kvalitnějších sponzorů)
...
Radši více dobře provedených partnerství za menší odměnu, než jedna takováhle sračka jako je partnerství s Clavinem.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
cheero před 5 lety 13.11.2019 18:59 |Dovol, abych se zasmal, nebo ti to veril.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Harvey před 5 lety 13.11.2019 19:35 |To zda mi to budeš věřit nebo ne, opravdu nebylo podstatou příspěvku. Napsal jsem přes 600 komentářů a až do dnes to o sobě nikde nezmínil, takže trochu inteligentní jedinec by si domyslel, že mi místní anonymita vyhovuje.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Qope před 5 lety 13.11.2019 20:56 |to tě asi muselo ale sakra znechutit, když jdes s identitou ven :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Obr před 5 lety 13.11.2019 23:38 |Tý jo, to je mi teda coming out. Leoš se teda pěkně propálil :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
slaviator před 5 lety 14.11.2019 05:53 |Leoš nenapsal knihu. Tohle je Roman Koudelka
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 08:13 |Mně je srdečně jedno, jestli je to Leoš Mareš nebo Roman Koudelka, ale ten názor na začátku tohoto vlákna se mu (jistě zcela výjimečně) moc nepovedl. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
mabr před 5 lety 14.11.2019 08:20 |Hlavně Leoš je jedním z největších českých influencerů (ne-li ten největší), ten by na ně určitě nenadával 8-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
wimpy před 5 lety 13.11.2019 19:18 |Zase to vezmi z té lepší stránky, odteď bude každej "potřebnej" sparťan (plzeňák, chachar...) souložit s vědomím, že sype peníze do Slavie. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Harvey před 5 lety 13.11.2019 19:38 |Nebo z té druhé stránky, až mi jednou dojdou síly, budu souložit já s vědomím, že podporuji svůj milovaný klub :D
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
wimpy před 5 lety 13.11.2019 19:40 |Vůbec mě samozřejmě nenapadlo, že by to nějaký slávista používal. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Harvey před 5 lety 13.11.2019 19:48 |Slávisty tahle věc potkává až okolo 120 roku života samozřejmě :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
knl66 (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 00:39 |Ale no tak... Neber to tak vážně. Když píšeš, že Tvůj příjem je "pouze z kvalitních sponzorství (...)" nebo že jsi odmítl "desítky nabídek podobné Clavinu za nekřesťanské peníze" tak za a) jak posuzuješ, že Tvoji sponzoři jsou kvalitnější než Clavin; b) co je pro Tebe ,nekřesťanský peníz´? c) nabídni se Slavii a ujmi se jednání se sponzory sám (jsi přece schopný člověk, ne?) a určitě seženeš mnohem lepší peníze od kvalitnějších sponzorů...
Před nějakým časem jsem se zasmál, když tenhle sponzor měl reklamu na dresech Opavy... Ale po pár týdnech si člověk řekne "no a co, vždyť je to jedno, někomu to k životu patří". Že to možná zavdá příčinu ke vtípkům - no a co, už takhle jsme číňani, židi, čínožidi, zmrdi... No a co?
Obracíme kvůli tomuhle sponzorovi hvězdu jako nedávno Real odstraňoval křížek? Měníme klubové barvy? Je to něco proti něčemu? Tahle peníze mi opravdu nesmrdí :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Dr. Fe1 před 5 lety 15.11.2019 17:39 |Souhlas. Tohle pohoršování se , že dělat reklamu na erekční přípravek je něco fuj, zatímco třeba reklama na psí žrádlo nebo pěnu po holení je "kvalitní a mravná" to mi zavání pokrytectvím a je to dost komické. Zrovna tohle mě vůbec nevadí ani nepohoršuje.
Vadilo by mi dělat reklamu něčemu zjevně závadnému, ani mě teď nenapadá co by to bylo ... ale kdyby se třeba vědělo o nějáké firmě, že dělá podvody. Takže třeba reklama na H-system ne :-) Vadilo by mi také to ustupování- viz křížek. Ale jinak není co řešit.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Dr. Fe1 před 5 lety 15.11.2019 17:32 |Je pozoruhodné, že zrovna ty jsi se podivoval nad tím, jakým způsobem se já živím. Ty který se sám živíš takhle obskurním a ponižujícím způsobem.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
pipe1980 před 5 lety 17.11.2019 16:36 |buˇjsi nemocnej, nebo blbej
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Ragnarok před 5 lety 13.11.2019 19:25 |Pravidelně používám a pořítel si to nemůže vynachvlit. Je to potom opravdový ďábel.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Sedrousek před 5 lety 14.11.2019 17:43 |To jako ze ma pritel rozpichanou prdel?
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Alcapone před 5 lety 14.11.2019 18:48 |Prdel ne, jen anální vývod!
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Pava1 před 5 lety 13.11.2019 21:13 |Jak to tu pročítám, nestačím se divit. Nejdřív většině vadil číňan, teď clavin. Mám pocit, že si někteří myslí, že k nám chodí hráči zadarmo a hrají za večeři. Všichni jsou šťastní, že tu zůstal Souček, ale že mu ten ranec co bere musí někdo zaplatit, už moc zdejších nezajímá. Každá sázková dělá z mnoha lidí trosky a že je hlavni sponzor naší ligy a mnoha klubů nikomu nevadí a jejich peníze už vůbec ne! Když chcete hrát top musíte vydělávat kde se dá!
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Qope před 5 lety 13.11.2019 21:23 |když "snese" slavistický fanoušek čínana, tak tohle snad už taky ne? :-) přijde mi to jako prkotina
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 13.11.2019 21:25 |Taky nechápu, co komu může vadit na clavinu. To si tu asi zas někdo hraje na Mirka Dušína, či co.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Pava1 před 5 lety 13.11.2019 21:32 |A zítra budou psát Tvrdikovy, ať koupi Zlatá a, že končí.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
obiwan před 5 lety 14.11.2019 11:02 |Mně na Clavinu vadí jen to, že je to jen placebo:-) Pokud nás nesponzoruje KGB nebo NSDAP, tak jsem v pohodě:-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 11:41 |Hele, pokud to lidem pomáhá, tak asi není důležitý, že to funguje jen na principu "Věř a víra tvá tě uzdraví". Nicméně tady není řeč o tom, jestli mi vadí přípravek Clavin, ale o tom, jestli mi vadí, že Clavin sponzoruje Slavii. Nevadí. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
obiwan před 5 lety 15.11.2019 12:07 |Ale o tom zde již dobrou ctvrthodinu hovořím - ani mně nevadí tenhle sponzor...jen fakt nepobiram, že vydělává prachy na něčem, co je ekvivalentem rozemletých sloních klů, či popela z akácie:-))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 15.11.2019 16:54 |Tak speciálně kvůli tobě jsem si vyhledal složení Clavinu a obsahuje to kotvičník, což je bylina (nebo co), která má na lidský organismus prokazatelně blahodárné účinky. Nejen v oblasti sexuality. Takže tvoje přirovnání ke sloním klům neberu. ;-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
obiwan před 5 lety 15.11.2019 18:59 |Tak já Ti to řeknu jinak:-) Kdyby to bylo opravdu k něčemu, tak je to zařazeno mezi léčiva - lék to není, protože "věř a víra tvá", je to tedy potravinový doplněk, což je prima, protože prodejce (výrobce) je v pohodě, může to pomáhat a nemusí:-) Ale je to zkrátka dobrej džob, nikomu to nerozmlouvám, hlavně když to přinese prachy pro Slávii:-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 15.11.2019 20:58 |Chápu, prostě nemá to razítko z příslušného úřadu, tak to nemůže fungovat. :-) A tím, že jsou s tím zřejmě spokojeny tisíce lidí, na rozdíl od některých těch tvých oficiálně schválených léků s razítkem, které neléčí, ale udržují nemoc, tím se nenech vykolejit. :-D
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
obiwan před 5 lety 16.11.2019 13:44 |To je nekonečná diskuze, tady fakt nejde o razítko, ale to, jestli to funguje:-) Doporučil bych, zrovna v tomhle oboru, zkusit ten lék (nejmenuju značku) a porovnat s účinkem doplňku stravy:-) Rozdíl poznáš do 30 minut:-))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 16.11.2019 16:03 |My frajeři, kteří jsme se naučili koitovat s měkkým, nepotřebujeme zkoušet ani clavin ani viagru. :-) Hele, ale myslím si, že se Clavin dost prodává a pochybuju, že by si to nějakej chlap koupil s myšlenkou: "pětkrát to na mě nemělo žádnej účinek, zkusím to znovu." Asi to nějakej účinek mít bude, ne třeba na každýho, ale to ostatně nemaj ani léky. A aby to nebyla nekonečná diskuze, uzavřel bych to konstatováním, že jsme se shodli na tom, že nám Clavin jako sponzor nevadí.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
obiwan před 5 lety 17.11.2019 08:26 |Přesně tak, pro Slávii to je plus a to nás zajímá:-) Jen ještě doplním pohled mýho ortopeda, fakt machra v oboru: Mohl bych Vás operovat za slušný peníze, nebo Vám doporučit tzv. doplňky stravy a spoustu rehabilitací. Houby, jezděte na kole, namáhejte koleno, týrejte harmstringy, ostatní je nesmysl...
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
wimpy před 5 lety 16.11.2019 16:30 |Dobrej džob jsou hlavně ta léčiva a farmaceutickej průmysl si to tvrdě hlídá. Někdy až tak, že zůstává rozum stát.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Obr před 5 lety 13.11.2019 23:43 |Clavin je super. Budte nad veci hosi. Co je na poradny erekci tak poburujiciho? :-) Nebejt erekce, tak vsichni vymreme a zustanou tu jenom rudokožci a plísňáci, ti se totiž rozmnozujou dělenim!
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
butters před 5 lety 13.11.2019 23:50 |My jsme se zase už jako malí učili, že sparťani se rodí po análním sexu.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Dr. Fe1 před 5 lety 15.11.2019 17:42 |A navíc se rodí právě tím samým otvorem ....
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
wimpy před 5 lety 13.11.2019 23:52 |Tak zase je to dopink, ne? :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 00:41 |No jo, tady si holt někdo myslí, že by nás měla sponzorovat Univerzitní knihovna. Ale je třeba si uvědomit, že i ten nejobrýlenější a nejintelektuálnější filozof z knihovny je na světě díky erekci.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
slaviator před 5 lety 14.11.2019 05:48 |A co když vzešel ze zkumavky?
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Dru Zeree před 5 lety 14.11.2019 07:10 |Ehm...to nic nemění na tom, co bylo napsáno výše ;)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Qope před 5 lety 14.11.2019 08:14 |ale byla to přirozená erekce a ne nějakej šolich díky Clavinu :-D ...
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 08:16 |Jak to víš?
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Qope před 5 lety 14.11.2019 08:19 |Uznávám, tipuju no.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
ElBrody před 5 lety 14.11.2019 09:27 |Mě třeba Clavin jako sponzor nevadí a pořádná erekce tuplem ne :) Nevadí mi vlastně ani to, že se díky agresivnímu marketingu prodává nijak nekontrolovanej doplněk stravy s kotvičníkem za vyšší cenu než skutečnej sildenafil, v jejich oboru je to asi normální věc. Ale pořád mi přijdou dost debilní ty spoty, to zase jo :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
SirCohen před 5 lety 14.11.2019 09:49 |A teď vyvstává otázka - má vůbec Clavin a erekce něco společného?;-)
..
Chlupp (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 04:07 |Mně se líbí to hejno puritánů tady:))
Re: ..
Chlupp (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 04:23 |Jarda Tvrdík pěkně přitvrdil, tak to má bejt a vy ublíženci, kteří se cítíte poškozeni, vám jedno, mravnost nade vše!:)
Re: ..
kostelnivlajka před 5 lety 14.11.2019 06:04 |Je to až debilní co tady někteří napíší...! Prostě kritizovat, kybicovat do všeho...nakopat do prdele...
Re: ..
clash před 5 lety 14.11.2019 09:30 |A neřekne se Clavin česky tvrdík?
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
amon před 5 lety 14.11.2019 09:20 |Tak jsem shlédnul ty reklamy a říkám si, to zas uslyším keců a urážek od sparťanů.. Ke kvalitě, obsahu i samotnýmu Clavinu se vyjadřovat nebudu, to asi nemá smysl.. Napadlo mě jen, že tu prsatou Soňu by mohli půjčovat do Edenu. Dokázal bych si představit, jak vyplnit poločasovou pauzu.. Jinak mě hlavně zajímá, ví někdo, kolik platí? Dle mýho to musel být ranec! Řešíte tady všechno, ale to nejzajímavější nikoliv.
Já se radoval, že nás bude sponzorovat Qatar airlines a dva dny na to četl, jak Erdogan děkuje Katarům za financování válečných operecí ne severu Sýrie proti Kurdům. To by se člověk dneska zbláznil. Pro mě by byl strop asi Kostelecké uzeniny a jejich klobása v Edenu.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
slaviator před 5 lety 14.11.2019 10:27 |Jakože o poločase by ve středovém kruhu bylo bukkake na Sonu?
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
amon před 5 lety 14.11.2019 11:29 |tak za jako, vem si kolik nás tam chodí.. :D představoval jsem si spíš, že by mi Soňa skočila o poločase pro pivko, klobásu a pak bych jí názorně ukázal, co znamená zavěsit, narážení, hattrick..
asi by to chtělo v rámci reklamní kampaně, aby Clavin zajistil nějakou Soňu pro každého slávistu
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
slaviator před 5 lety 14.11.2019 14:06 |Tak asi ne všichni by se odvážili do středu, a navíc, klidně by stačilo jen pro 5 vylosovaných výherců :-D
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
M@rvin před 5 lety 14.11.2019 14:09 |A ten, který by měl nejlepší mušku, by vyhrál Soňu na týden.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
slaviator před 5 lety 14.11.2019 15:17 |Stačilo by na víkend :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
M@rvin před 5 lety 14.11.2019 15:23 |Na víkend by to stačilo pouze těm, kteří neberou Clavin :)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Sedrousek před 5 lety 14.11.2019 17:49 |Ne po zapase ve fanshopu az do obslouzeni posledniho zakaznika
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Gino před 5 lety 14.11.2019 10:36 |Jak ja bych ti ty Kostelecke uzeniny pral! ;)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
amon před 5 lety 14.11.2019 11:21 |fakt dík, myslím to upřímně ;)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
wimpy před 5 lety 14.11.2019 20:06 |Jsou různé úrovně sponzorů, obleky Blažek asi sponzorovali barterem, což u Clavinu doufám nepřipadá v úvahu. :-)
Off topic
Carlos1 před 5 lety 14.11.2019 10:43 |Zajímalo by mě, co si myslíte, na co si dát pozor, když nakupuji lístky na Inter. Mám řešit přepis lupenu na jiné jméno, nebo ho tam nechat?
Re: Off topic
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 11:42 |Asi takhle, ani na Dortmundu, ani na Barcelone to nekontrolovali...
Re: Off topic
Carlos1 před 5 lety 14.11.2019 12:05 |Si říkám, nakolik můžu důvěřovat někomu na netu, kdo slibuje, že pošle e-ticket, a až pak ať klidně zaplatím. Je velmi jednoduché poslat lístky hromadě lidí a na samotný zápas se dostanou 2 šťastlivci a možná ani to ne.
Re: Off topic
Carlos1 před 5 lety 14.11.2019 12:21 |Teď mi prodejce napsal, že zajistí přepis 2 vstupenek do 15:30, blbost, co? Musí se to přepisovat na pokladnách Edenu
Re: Off topic
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 13:19 |Nevím jak oficiálně, ale situace je taková, že na těch elektronických vstupenkách (v PDF, které si pak vytiskneš) je to jméno natištěno dost lajdácky a amatérsky. I v jednoduchém editačním photo programu tu vstupenku "přepíšu" na cizí jméno za pár minut. A pak celém vytisknu s novým jménem. Riziko je samozřejmě v tom, že to můžu udělat třeba 100x a prodat sto lidem...
Re: Off topic
Carlos1 před 5 lety 14.11.2019 13:22 |Jasný, rozumím. Já na to neskočím, ale je mi líto všech slušných slávistů, kteří s vidinou, že se dostanou na stadión, přestanou na moment myslet a peníze pošlou:( Reagoval jsem mimochodem na pod tímto článkem uvedenou nabídku jakéhosi Voitechuse. Takže doporučuji adminovi smazat mu účet.
Re: Off topic
pipe1980 před 5 lety 17.11.2019 15:30 |a co když je to čistá duše která to chtěla bez nejakych postraních umyslu prodat lístek
Re: Off topic
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 13:15 |Tak tohle je samozřejmě riziko jak blázen...
Re: Off topic
slaviator před 5 lety 14.11.2019 14:06 |Kontrolovali...
Re: Off topic
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 14:25 |Mě tedy ani jednou ne. Ale chodím se dvěma dětmi, tak asi nejsem podezřelý... :-)
Re: Off topic
wimpy před 5 lety 14.11.2019 20:03 |Nám z pěti kontrolovali jednoho, padesátiletýho chlapa.
Re: Off topic
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 12:51 |Nekupuj, radši si užij někde v hospodě, než být před Edenem s neplatným lístkem a bez několika tisíc.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Qope před 5 lety 14.11.2019 13:38 |Já vám nevím, ale ta chvála tady na tu Soňu. Teda nic proti ní, ovšem na mě je nějaká moc umělá ... A moc kozatá :-D
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Gino před 5 lety 14.11.2019 13:57 |Zadna vylozena hvezda to neni, ale pomazlil bych se s ni rad :)))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Jachym před 5 lety 14.11.2019 18:11 |Já tedy rozhodně a kolega Ragnarok by jí třeba dal možná přednost před svým přítelem Clavinem...:-D
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 14.11.2019 20:12 |Nevím co řešíš po pátym je každá hezká :-)))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Qope před 5 lety 14.11.2019 20:18 |páté pivo je muj Clavin :-D ...
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
wimpy před 5 lety 14.11.2019 20:39 |V našem věku už ale musí být sakra hezká. A trpělivá. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Alcapone před 5 lety 14.11.2019 21:48 |Zkrať to! ;-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 15.11.2019 16:55 |Právě proto musíš zobat ten clavin pak bude krásná a ještě vyřízená :-))))))
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
amon před 5 lety 15.11.2019 08:21 |Hele, sportovni terminologii- taky obcas do Edenu zavitaj takovy salati (treba rb), ze se na to neda divat, ale kdyz si s nimi v klidu zastrilime, soustredime se na vlastni vykon, potrenujem, tak nemam problem :) stejne bych to videl s prsatou sonou
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 15.11.2019 16:59 |Mně se PrSoňa líbí. Nude fotky jsem sice na netu nenašel, takže nevím jestli je přírodní nebo silikonová, ale je to můj typ.
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
kapitan.pisoar před 5 lety 15.11.2019 02:25 |Jo tak to je ten sponzor, kvuli kteremu trpime Jusufa? No on mi chudak prisel nejak zvadlej :D
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 15.11.2019 16:57 |A máte někdo s Clavinem zkušenosti? Já to asi vyzkouším. Třeba mi dají v lékárně slevu, když tam přijdu v nejkrásnějším dresu. :-)
Re: Fotbalová Slavia se může postavit komukoliv. Sponzoruje ji Clavin.
kostelnivlajka před 5 lety 15.11.2019 18:42 |používám kotvičník, chlastám to denně
Tvrdík - jasná účelovka
Dr. Fe1 před 5 lety 15.11.2019 17:52 |Tak a Mádl má další důvod proč se obouvat do Tvrdíka. Protože je jasné, že se tak jmenuje účelově a kdyby to netušil dopředu, tak se jmenuje třeba Měkký, Takže Mádl má opět nabito a možná to překoná i to jak nás usvědčil z toho, že týráme Ujgury.
Re: Tvrdík - jasná účelovka
slaviator před 5 lety 17.11.2019 09:12 |Nevím co bereš ale je to teda hodně dobrej matroš
Re: Tvrdík - jasná účelovka
fleder před 5 lety 17.11.2019 11:18 |Já bych řekl něco zcela jiného..
Ať žije Červený trpaslík... https://www.youtube.com/watch?v=JCJc8bNFDso
Ale lepší je trolla nekrmit, třeba jednou zajde hlady...
Re: Tvrdík - jasná účelovka
Dr. Fe1 před 5 lety 21.11.2019 13:56 |Mezi vtipem v diskuzi a trollingem je dost výrazný rozdíl. Je to úplně něco jiného.
Ale hlavně že sis kopnul, viď ?
Re: Tvrdík - jasná účelovka
Dr. Fe1 před 5 lety 21.11.2019 14:01 |Netvrdím, že je ten vtip něják skvělej, ale nic tak šílenýho na tom snad taky není. Spíš byste chlapci měli začít u sebe, jestli nereagujete trochu absurdně agresivně.