Za Ševčíka jsem rád. Ten kluk, pokud i ve Slavii dostane ještě víc zelenou, pojede jako kometa. Má pro to všechny předpoklady: rychlost, fyzický fond (v podobě naběhaných km za zápas), techniku (výbornou kličku a periferní rozhled), střelbu levou, pravou, zvládá křídelní hru, i když dle mého mu více sluší hra ve středu, skromnost či pokora, odvaha, no je toho hodně.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Souhlasím, Petr je budoucnost Slavie a verim, ze vyhledove nahradi Pepu. Ma totiz nejlepsi predpoklady pro to, aby se stal nasim klicovym zaloznikem. Je rychly, dynamicky a neskutecne behavy, ale zaroven skvele technicky vybaveny, dost kreativni. I zakonceni a strely z dalky ma hodne slusne. Zatim u nas trpel na zraneni, takze z toho vzdycky na nejakou dobu vypadnul, takze nebyl tolik vyrazny, ale ted uz je delsi dobu zdravy a jeho vykony se konecne zacinaji stabilizovat.
Jeste mu, na rozdil od takoveho Pepy, obcas chybi vetsi klid a rozvaha ve v predfinalni a finalni fazi, kde se nekdy chova jako plasan, ale verim, ze az se postupne vyhraje, tak se to zlepsi. Potom to pro nas bude takrka dokonaly spilmachr jak pro ligu, tak i do LM.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Je to daň za úspěch. A jestli se Sparta nezlepší tak se může stát, že budeme jak kdysi CSKA Moskva v hokeji. Celá Slavia v repre. A proč "..jestli se Sparta nezpeší?" Plzni dochází dech, jediná Sparta má a bude mít peníze. Bohužel/bohudík má a bude mít pana Křetínskýho.
Teď mě ukamenujete, ale českýmu fotbalu tohle neprospívá. Českýmu fotbalu prospěje silná Slavia a silná Sparta. Z pohledu fanouška Slavie? Super, jak válcujeme ostatní. Ale jeden dominantní klub ničemu nepomůže.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
kamenovat nehodlám, ale je fakt že nesouhlasím. Dominantní Sparty na všech frontách( i u rozhodčích byla v oblibě) jsem si užil dost a dost ještě tak před 15 lety
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Když budeme jako CSKA v hokeji, tak to nebude tak špatné, protože by to znamenalo, že budeme válcovat svět jako kdysi Fetisov-Kasatonov-Makarov-Larionov-Krutov…:-) A když mají letenští žebráci tolik peněz, ať se s nimi naučí hospodařit, když mají onoho geniálního finančníka Daníka… Jestli Plzeň ztrácí dech, tak Spartě už zamrzl na -19... No a v takové Paříži se budou muset zbavit Mbappého, Neymara i Cavaniho současně a rozdat je konkurenci, aby ta nezdravá dominance v La Ligue nebyla tak markantní...:-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Já si taky přeju, ať se spartička zlepší, ale až poté až si prožije za každý cinklý jaro jeden rok na dně a mach, koště, peltonen a kabela obejdou všechny vesnice s odbočkama přátel a poprosej u každejch slávistickejch dveří za odpuštění.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Takhle.... s tou úplně poslední větou se snad dá souhlasit.... chce to ještě nějaký klub, který by nám šlapal na paty chtěl si to s námi sportovní cestou správně rozdat.... mluvím o někom, kdo by nedělal prasárny, hrál nějak slušný fotbal, zastupoval silný region a měl velkou fanouškovskou základnu.... Třeba Baník Ostrava, nebo kdyby se konečně zvedlo Brno, jako druhé největší město v republice, či Olomouc.... když odhlédneme od té fanouškovské základny, tak Bolka, Liberec, s přimhouřením všech očí Jablonec
Rozhodně nemluvím o podvodnících s kabelou... ty ať se smaží v pekle....
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Když jsem dnes četl, že Slavia bude mít v reprezentaci ČR hned 8 hráčů a zároveň, že nároďák má nové dresy, čekal jsem, že budou sešívané, červenobílé... Škoda, no. :-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Tak ono nám tu moc kluků nezůstalo: Kovář, Markovič - Holeš Frydrych, Takács, Zelený - Hora, Provod - van Buren, Škoda, Tecl.... Ani základní jedenáctku bychom z nich nedali dohromady, kdybychom tedy nehnali Kovář do pole....
Ovšem je třeba říci, že nám tentokrát hraje do noty termínová listina - s Kosovem se hraje ve čtvrtek, v Bulharsku v neděli... takže minimálně reprezentanti ČR budou v úterý na tréninku....
Olomouc bych nepodceňoval - mají problémy se střílením branek, ale jinak jsou zvláště doma docela nepříjemným soupeřem... Budou se na nás čtrnáct dní připravovat v kompletním složení...
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
je budoucí superslavia star. pozoruji ho celkem detailně v zápasech kdy hraje. má skvělou střelu (pohříchu se k ní moc nedostává) ale hlavně má rychlý myšlení, který je pro náš styl klíčové. vykombinovat si situaci rychlou přihrávkou z první (ne že to kopnu do autu nebo nazdrař bůh) prostě něco vyžaduje. Myslí že to petr má. a teď je opět to dilema ala Král - prodat tyto hráče nebo je udržet jako Suka? Sám nevim, dělá mi radost, když vidím, jak tihle hráči zrají v SKS a zvedají svojí hodnotu a přál bych jim plat 10 míčů týdně , na druhou stranu oni odejdou a my - fanoušci - zůstáváme a chceme ty úspěchy zažívat i dál... SKS!
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Upřímně. Budu rád, až bude 1/ reprepauza zase za náma /repre mne od určité doby totálně nezajímá - nyní i přesto, že tam máme kluků hodně - díky FAČRu a kreaturám v něm/ a hlavně, 2/ aby se tam nikdo nezranil.
Jistě se mnou bude hodně lidí nesouhlasit, ale opět upřímně - kdybysme nepostoupili na EURO, nebude mi to vadit - ba naopak. Jednak FAČR žumpa nebude mít peníze za postup na svoje kšefty a levoty a druhak, kluci budou mít aspon nějakou dovolenou a připraví se na další ročník ligy a hlavně pohárů.
Jediné malé pozitivum, poroste cena kluků díky nominaci a repre...nic víc..
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Je fakt, že česká účast na Euru Slavii přinese hromadu komplikací. Když pominu možné odchody hráčů, kteří na Euru zazáří, tak je to na prd i termínově - liga sice asi nezačne tak brzy jako letos, ale čekám posun maximálně o 2 týdny. Euro končí 12.7. (dobře, pro nás reálněji nejpozději 4.7.), liga bude začínat tipuju poslední červencový víkend (i když u FAČRu je klidně možný, že to dají i o týden dřív, aby nám to ještě víc zkomplikovali). Zatímco Plzeň, sparta a spol. pojedou přípravu prakticky v kompletním složením někdy od konce června, nám se tým sejde tak 10 dnů před ligou a to ještě když hráči dostanou zkrácenou dovolenou, což jim taky nepřidá. A to je ještě klika, že bychom měli (jestli se nepletu) hrát zase až 4. předkolo LM, které začíná 18.8., ale i to je vzhledem k tomu předchozímu programu dost brzy - příprava bude kvůli Euru pro nás ještě komplikovanější než letos.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Vidím, že tady se zase malují apokalyptické scénáře, aniž by se naše reprezentace už někam dostala. Ještě před několika lety nebyl v reprezentaci ze slávistů nikdo, a tedy na všechnu přípravu byl dostatek času... A nevšiml jsem si, že bychom díky tomu úspěšněji naháněli Plzeň, respektive Spartu. Já si tedy ideálně přeji, ať reprezentace celé euro vyhraje a ve finále nastoupí klidně osm nebo devět slávistů...:-)
Komentáře (37)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
SirCohen před 5 lety 11.11.2019 14:05 |Tyjo, do obrany Takács/Frydrych, dopředu Škoda a Tecl a můžou to kluci hrát rovnou v sešívaném:-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
ehad před 5 lety 11.11.2019 15:06 |vsak to predstaveni novych (venkovnich) dresu repre je vlastne jen mezikrok ... bude nasledovat predstaveni novych domacich sesivanych dresu ;-) ...
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
ehad před 5 lety 11.11.2019 14:21 |takze letos muzou ten porad ze zakulisi rovnou delat i z satny narodaku ...
A nazvat to dlouha sezona, v zavislosti na tom, kam az dojdeme ... ;-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
donford před 5 lety 11.11.2019 15:01 |Za Ševčíka jsem rád. Ten kluk, pokud i ve Slavii dostane ještě víc zelenou, pojede jako kometa. Má pro to všechny předpoklady: rychlost, fyzický fond (v podobě naběhaných km za zápas), techniku (výbornou kličku a periferní rozhled), střelbu levou, pravou, zvládá křídelní hru, i když dle mého mu více sluší hra ve středu, skromnost či pokora, odvaha, no je toho hodně.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Boo_SKS před 5 lety 11.11.2019 15:22 |Souhlasím, Petr je budoucnost Slavie a verim, ze vyhledove nahradi Pepu. Ma totiz nejlepsi predpoklady pro to, aby se stal nasim klicovym zaloznikem. Je rychly, dynamicky a neskutecne behavy, ale zaroven skvele technicky vybaveny, dost kreativni. I zakonceni a strely z dalky ma hodne slusne. Zatim u nas trpel na zraneni, takze z toho vzdycky na nejakou dobu vypadnul, takze nebyl tolik vyrazny, ale ted uz je delsi dobu zdravy a jeho vykony se konecne zacinaji stabilizovat.
Jeste mu, na rozdil od takoveho Pepy, obcas chybi vetsi klid a rozvaha ve v predfinalni a finalni fazi, kde se nekdy chova jako plasan, ale verim, ze az se postupne vyhraje, tak se to zlepsi. Potom to pro nas bude takrka dokonaly spilmachr jak pro ligu, tak i do LM.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Fačín před 5 lety 11.11.2019 15:03 |Samozřejmě mu to přeju, ale ty repre pauzy pro nás začínaj bejt už fakt kritický...
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
patras před 5 lety 11.11.2019 15:12 |Presne, uz mi to leze krkem. Ty kluci si neodpocinou a jsou stale v zaprahu, vse je na ukor Slavie ! To je nejaka porce zapasu...
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Jakubisko před 5 lety 11.11.2019 15:50 |A v minulosti jste zase vsichni fnukali jak je repre plna spartanu a slavisty nikdo nepovolava :)
Bože proč
Petr9608 před 5 lety 11.11.2019 15:57 |https://tv.isport.blesk.cz/video/6020655/reprezentace-ma-nove-venkovni-dresy-jejich-barva-prekvapi.html
Ještě ty oslí můstky, jaký si vždycky vymyslej. Hnus tohle.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
uru100 před 5 lety 11.11.2019 16:02 |Je to daň za úspěch. A jestli se Sparta nezlepší tak se může stát, že budeme jak kdysi CSKA Moskva v hokeji. Celá Slavia v repre. A proč "..jestli se Sparta nezpeší?" Plzni dochází dech, jediná Sparta má a bude mít peníze. Bohužel/bohudík má a bude mít pana Křetínskýho.
Teď mě ukamenujete, ale českýmu fotbalu tohle neprospívá. Českýmu fotbalu prospěje silná Slavia a silná Sparta. Z pohledu fanouška Slavie? Super, jak válcujeme ostatní. Ale jeden dominantní klub ničemu nepomůže.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Mimoň před 5 lety 11.11.2019 16:33 |kamenovat nehodlám, ale je fakt že nesouhlasím. Dominantní Sparty na všech frontách( i u rozhodčích byla v oblibě) jsem si užil dost a dost ještě tak před 15 lety
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
pehacko před 5 lety 12.11.2019 07:36 |ja jim preji osklivou a hnusnou smrt v plamenech!
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
SirCohen před 5 lety 12.11.2019 08:38 |Taky si uru100 dominantní spartu nepřeje, jen konkurenceschopnou.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Jachym před 5 lety 11.11.2019 16:46 |Když budeme jako CSKA v hokeji, tak to nebude tak špatné, protože by to znamenalo, že budeme válcovat svět jako kdysi Fetisov-Kasatonov-Makarov-Larionov-Krutov…:-) A když mají letenští žebráci tolik peněz, ať se s nimi naučí hospodařit, když mají onoho geniálního finančníka Daníka… Jestli Plzeň ztrácí dech, tak Spartě už zamrzl na -19... No a v takové Paříži se budou muset zbavit Mbappého, Neymara i Cavaniho současně a rozdat je konkurenci, aby ta nezdravá dominance v La Ligue nebyla tak markantní...:-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
ehad před 5 lety 11.11.2019 18:58 |jako ano, souhlas, konkurence na sportovnim poli je ta spravna cesta ...
ale jen za predpokladu, ze bude ferova soutez ... a prave to je ten problem s dvema uvedenymi tymy, a bohuzel nejde jen o minulost ...
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
postovni (přítel SN) před 5 lety 11.11.2019 21:29 |Já si taky přeju, ať se spartička zlepší, ale až poté až si prožije za každý cinklý jaro jeden rok na dně a mach, koště, peltonen a kabela obejdou všechny vesnice s odbočkama přátel a poprosej u každejch slávistickejch dveří za odpuštění.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
pehacko před 5 lety 12.11.2019 07:35 |uz se tesim jak zazvoni a pustim na ne sveho velkeho a zleho cokla jako posledne na jehovisty!!!
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
buran před 5 lety 12.11.2019 19:22 |Takže asi 30 ,no spíš 40 let?? Takže až bude zase první já už tady nebudu:-D
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Ondráš před 5 lety 12.11.2019 13:35 |A to já bych si asi přál teda tu dominanci. Ať nás v lize nikdo neotravuje a můžeme se soustředit na Evropu:)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
kjandourek (admin) před 5 lety 12.11.2019 15:44 |Takhle.... s tou úplně poslední větou se snad dá souhlasit.... chce to ještě nějaký klub, který by nám šlapal na paty chtěl si to s námi sportovní cestou správně rozdat.... mluvím o někom, kdo by nedělal prasárny, hrál nějak slušný fotbal, zastupoval silný region a měl velkou fanouškovskou základnu.... Třeba Baník Ostrava, nebo kdyby se konečně zvedlo Brno, jako druhé největší město v republice, či Olomouc.... když odhlédneme od té fanouškovské základny, tak Bolka, Liberec, s přimhouřením všech očí Jablonec
Rozhodně nemluvím o podvodnících s kabelou... ty ať se smaží v pekle....
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
o5aradecek před 5 lety 11.11.2019 22:27 |Když jsem dnes četl, že Slavia bude mít v reprezentaci ČR hned 8 hráčů a zároveň, že nároďák má nové dresy, čekal jsem, že budou sešívané, červenobílé... Škoda, no. :-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
zeleznik2 před 5 lety 12.11.2019 13:48 |Šéva si to zaslouží. Ale nejsem nadšený z vysokého počtu našich hráčů v reprezentaci. Na Olomouc potřebujeme všechny fotbalisty zdravé.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
polin před 5 lety 12.11.2019 15:23 |Klukum zdravicko preji, ale vazne potrebujeme na 10. Olomouc nasi nejsilnejsi sestavu?
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
kjandourek (admin) před 5 lety 12.11.2019 15:36 |Tak ono nám tu moc kluků nezůstalo: Kovář, Markovič - Holeš Frydrych, Takács, Zelený - Hora, Provod - van Buren, Škoda, Tecl.... Ani základní jedenáctku bychom z nich nedali dohromady, kdybychom tedy nehnali Kovář do pole....
Ovšem je třeba říci, že nám tentokrát hraje do noty termínová listina - s Kosovem se hraje ve čtvrtek, v Bulharsku v neděli... takže minimálně reprezentanti ČR budou v úterý na tréninku....
Olomouc bych nepodceňoval - mají problémy se střílením branek, ale jinak jsou zvláště doma docela nepříjemným soupeřem... Budou se na nás čtrnáct dní připravovat v kompletním složení...
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
polin před 5 lety 12.11.2019 16:14 |To by byla sestavička :-)))
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
ehad před 5 lety 13.11.2019 20:55 |takova dost utocna a trochu bez obrany vzadu ...
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Andreas před 5 lety 12.11.2019 16:30 |Markovič je taky na repre srazu, ne? Ve čtvrtek hraje U19 s Nizozemskem.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
wita22 před 5 lety 12.11.2019 20:18 |Tak ideálně s Kosovem postup a pak věřím že je dohoda o prošetření našich nejvytizenejšich borců.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
wita22 před 5 lety 12.11.2019 21:43 |*prošetření :-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
kjandourek (admin) před 5 lety 12.11.2019 21:46 |Jako že by je poslali na dopingovou kontrolu? :-)
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Fačín před 5 lety 13.11.2019 09:16 |No jasně, jestli kluci nedostávaj nějaký Trpišovo karamelky.. Taková fyzická kondice, to přeci není normální..
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
wimpy před 5 lety 13.11.2019 11:35 |O tom, že maj natrénováno vskutku skvostně svědčej nejen ta čísla, ale i fakt, že se nestává, aby kluky ke konci chytaly křeče.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
tobro před 5 lety 13.11.2019 14:37 |Dal jsem Ti plus, Konvičko.. ;-)
petr ševčík
ColinSKS před 5 lety 13.11.2019 10:49 |je budoucí superslavia star. pozoruji ho celkem detailně v zápasech kdy hraje. má skvělou střelu (pohříchu se k ní moc nedostává) ale hlavně má rychlý myšlení, který je pro náš styl klíčové. vykombinovat si situaci rychlou přihrávkou z první (ne že to kopnu do autu nebo nazdrař bůh) prostě něco vyžaduje. Myslí že to petr má. a teď je opět to dilema ala Král - prodat tyto hráče nebo je udržet jako Suka? Sám nevim, dělá mi radost, když vidím, jak tihle hráči zrají v SKS a zvedají svojí hodnotu a přál bych jim plat 10 míčů týdně , na druhou stranu oni odejdou a my - fanoušci - zůstáváme a chceme ty úspěchy zažívat i dál... SKS!
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
fleder před 5 lety 13.11.2019 12:33 |Upřímně. Budu rád, až bude 1/ reprepauza zase za náma /repre mne od určité doby totálně nezajímá - nyní i přesto, že tam máme kluků hodně - díky FAČRu a kreaturám v něm/ a hlavně, 2/ aby se tam nikdo nezranil.
Jistě se mnou bude hodně lidí nesouhlasit, ale opět upřímně - kdybysme nepostoupili na EURO, nebude mi to vadit - ba naopak. Jednak FAČR žumpa nebude mít peníze za postup na svoje kšefty a levoty a druhak, kluci budou mít aspon nějakou dovolenou a připraví se na další ročník ligy a hlavně pohárů.
Jediné malé pozitivum, poroste cena kluků díky nominaci a repre...nic víc..
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
butters před 5 lety 13.11.2019 16:36 |Je fakt, že česká účast na Euru Slavii přinese hromadu komplikací. Když pominu možné odchody hráčů, kteří na Euru zazáří, tak je to na prd i termínově - liga sice asi nezačne tak brzy jako letos, ale čekám posun maximálně o 2 týdny. Euro končí 12.7. (dobře, pro nás reálněji nejpozději 4.7.), liga bude začínat tipuju poslední červencový víkend (i když u FAČRu je klidně možný, že to dají i o týden dřív, aby nám to ještě víc zkomplikovali). Zatímco Plzeň, sparta a spol. pojedou přípravu prakticky v kompletním složením někdy od konce června, nám se tým sejde tak 10 dnů před ligou a to ještě když hráči dostanou zkrácenou dovolenou, což jim taky nepřidá. A to je ještě klika, že bychom měli (jestli se nepletu) hrát zase až 4. předkolo LM, které začíná 18.8., ale i to je vzhledem k tomu předchozímu programu dost brzy - příprava bude kvůli Euru pro nás ještě komplikovanější než letos.
Re: Petr Ševčík poprvé v nároďáku, reprezentovat bude 11 slávistů
Jachym před 5 lety 13.11.2019 17:06 |Vidím, že tady se zase malují apokalyptické scénáře, aniž by se naše reprezentace už někam dostala. Ještě před několika lety nebyl v reprezentaci ze slávistů nikdo, a tedy na všechnu přípravu byl dostatek času... A nevšiml jsem si, že bychom díky tomu úspěšněji naháněli Plzeň, respektive Spartu. Já si tedy ideálně přeji, ať reprezentace celé euro vyhraje a ve finále nastoupí klidně osm nebo devět slávistů...:-)