Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

    Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 09:15 |  
    4 8

    No a co vyzkoušet konečně toho Komliho? Už toho snad předvedl docela dost v naší lize za ty tři roky....

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      kjandourek (admin)     před 5 lety 25.10.2019 09:22 |  
      11 2

      Dnešní rozhovor s Miroslavem Koubkem: "Komličenko je chodec - hráč, na kterého se musí pracovat. Je to dobrý střelec, ale ať zůstane v Boleslavi..."

      • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

        belmis (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 10:45 |  
        4 2

        Asi tak.

      • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

        Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 10:48 |  
        3 4

        Myslim že to není žádné faktum, když dostane nálepku chodce od Koubka nebo novinářů, pokud se ho zeptá někdo ze Slavie, jestli chodí raději pěšky, než běhá a on sám potvrdí, že mu víc vyhovuje ta chůze tak je to jasný, ale co když hraje Boleslav jen takový styl, aby operoval převážně ve vápně? Asi jsme ho všichni viděli dát góly ze všech pozic, jak z běhu, tak hlavou, levou i pravou, bombou z dálky nevyjímaje...

        • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 11:23 |  
          6 0

          Ale Trpišovský ho přece dobře zná, vždyť ho do naší ligy přivedl. Takže zrovna u něj dokáže bez větších problémů posoudit, jestli by byl přínosem.

          • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

            ehad     před 5 lety 25.10.2019 13:48 |  
            1 0

            takze to, ze ve Slavii jeste neni taky neco znamena ... nebo prijde v zime, to je druha moznost ... ;-)

            • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 15:41 |  
              3 0

              Ano. A ať tak nebo tak, u tohoto hráče se určitě JTr rozhodne správně

        • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

          kjandourek (admin)     před 5 lety 25.10.2019 11:31 |  
          9 1

          Přesně jak píše Belmis - Trpišovský ho trénoval, měl ho v kádru a výsledek? V lize 12 zápasů/ tři góly... jednou se trefil dvakrát, jednou dal jeden gól a desetkrát nic.... Pravda v EL taky tři góly - opět jednou dva a jednou jeden... jednou se trefil v MOL Cupu proti Admiře...

          Podle mého názoru z toho vyplývá, že v Trpišově stylu se mu v koncovce tolik nedaří...

          Dále věřím tomu, že kdyby ho Trpiš opravdu chtěl, tak ho tu máme - byli jsme ochotní koupit kde koho.... Sám to "okecal" tím, že je pro nás drahý, ale to si myslím, že byla jenom zástupná informace...

          • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

            Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 11:38 |  
            0 4

            Tento argument beru, ale stejně si říkám co když došlo u Komliho k proměně a za určitou dobu dozrál a rozehrál se? Pokud je nevhodný do kabiny nebo nemá ochotu makat a podřídit se našemu stylu, nemá to smysl, ale co když se dá tenhle brankostroj ještě vybrousit?

            • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

              kjandourek (admin)     před 5 lety 25.10.2019 11:57 |  
              6 1

              Oni to kluci dost rozebírají v MNF.... mluví mi tam z duše, já bych je jenom opakoval :-)

              Osobně si myslím, že my potřebujeme hráče typu Salaha, případně Firminha... zatímco Komličeno je hráč typu Inzagiho...

              Kde ho vzít je samozřejmě otázka - Koubek píše, že v lize by se k nám hodil pouze Krmenčík, což je neprůchodná věc... Snad je potřeba objevit nevybroušený diamant, nebo prostě tak dlouho pilovat koncovku "v únavě" až to začne jít...
              Ale nevidím jako variantu, že vezmeš Inzagiho (čili někoho typově jiného) a budeš doufat, že se naučí něco ze Salaha :-)

              • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

                ehad     před 5 lety 25.10.2019 12:01 |  
                3 0

                za me to vidim na to pilovani koncovky "v unave" ... casem si to proste sedne, jen doufam, ze mezitim se podari tym udrzet .... kdyz ne vsechny tak aspon z vetsi casti ...

                • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 25.10.2019 12:44 |  
                  3 2

                  Taky bych to tak viděl... osobně nesouhlasím s větou, že nám útočníci nedávají góly.... podle mě člověk, který se dostane do koncovky na postu útočníka a zachová se tam jako útočník, ten prostě útočníkem je.... My máme vždy na hřišti čtyři hráče, kteří neustále rotují a každou chvíli je na postu útočníka někdo jiný... Třeba góly ve Zlíně, Opavě, nebo doma Liberci beru jako že je dal útočník - nebo tedy hráč, který v té chvíli byl na pozici útočníka...

                  • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

                    nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 13:20 |  
                    4 0

                    Naprosto souhlasím s tím, že nás netrápí pouze koncovka "hroťáka", ale koncovka celého týmu, protože se u nás dostává do šancí pokaždé někdo jiný - na příkladu zápasu s Barcelonou - 1x Zelený, 1x Olayinka, 2x Maso, 1x Béřa, 1x Tecl, 1x Hušby (co si rychle vybavím). Přesto si ale myslím, že pozice útočníka je post v sestavě, kde máme asi největší "slabinu". Škoďák bohužel stárne, s tím nic nenaděláme, Mick je plašan a palič a Standa je po návratu pouze stínem útočníka ze začátku loňské sezony. Osobně nijak netoužím po útočníkovi typu Komličenka nebo výše (možná níže, nevím, jak máte řazené příspěvky) zmíněného Ibrahimoviče, tedy útočníků, na které musí pracovat zbytek týmu, spíš než aby oni pracovali pro tým. Souhlasím, že pro náš herní styl by se spíše hodil útočník typově podobný Salahovi. Mně osobně by se strašně líbil Jonathan David z Gentu, ale to je téměř s jistotou jen můj sen a sci-fi. :)

                  • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

                    ehad     před 5 lety 25.10.2019 13:47 |  
                    3 0

                    presne tak, viz Boril proti Barcelone ... vubec kdyz si vezmu jakym zpusobem hraje Boril a Coufal ... nebo kdo je dneska vlastne takzvany defenzivni zaloznik? nikdo, hraje ho ten hrac, ktery je momentalne v pozici na danem miste ... s tim samozrejme souvisi i to, ze "utocnik" musi naopak byt schopnej zaskocit i pri braneni, pokud ostatni z tymu utocej ..

                  • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

                    Jachym     před 5 lety 25.10.2019 15:07 |  
                    0 0

                    To je sice všechno pravda a ani já samozřejmě naše borce v útoku "nehejtuji". Ale přesto: Dva góly dohromady od čtyř útočníků (tedy těch za ně formálně považovaných) za 13 kol je zoufale málo. To nejde nijak okecat. Ví to trenér a vědí to samozřejmě i útočníci sami.

              • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

                Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 14:49 |  
                0 3

                Dobře, když použijeme přirovnání, řekněme máme dva salahovce v Teclovi a Burenovi, není ale Škoda typem Inzaghiho? Slavie je dobrá v tom, že dokáže měnit rytmus a naráží na rozdílné soupeře, salahovci jsou důležití a též mám rád běhavé útočníky, ale když přijede prešovský beton, mohou všichni rotaňovat kolem vápna a zásobovat brankostrojce Inzaghiho v nebezpečném prostoru, kde ma výtečnou orientaci, myslím že by se ve Slavii neztratil, ale to by nám ukázala jen zkouška...

  2. Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

    Maty22     před 5 lety 25.10.2019 09:42 |  
    3 6

    Já si dokážu představit na hrotu Balutu. Takovej rumunskej Aguero. Proč ne?

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      Maty22     před 5 lety 25.10.2019 09:48 |  
      9 0

      A taky v koutku duše doufám, že by mohl vylilítnout Petra Musa a nahradil by Škoďáka, kterej za nás nebude kopat na věky.

  3. Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

    uru100     před 5 lety 25.10.2019 11:40 |  
    3 5

    Ten článek jen potvrzuje to, co tu pár lídí různě píše a já se s tím ztotožňuji. Klasického hroťáka nepotřebujeme. V tom stylu co hraje Slavia to není tak, že tým má za zápas 10 šancí a z toho 8 hrotový útočník. Za zápas máme 10 šancí a ty má třeba i 4 - 5 hráčů. Já jsem už starší člověk, ale v roce 1984 bylo ME ve fotbale ve Francii. Titul vyhrála Francie a útočníci dali za celý šampionát 1. gól. Všechny góly dala záloha a zbytek týmu. Já patřím spíš mezi fanoušky @js, ten týpek fotbalu fakt rozumí. Ale tady s ním nesouhlasím. Nepotřebujeme super hroťáka. V našem herním styu by na něj stejně šly za zápas dvě tři šance. My potřebujeme nějak zvednout efektivitu všech co se zapojují do koncovky.
    Co mně spíš štve, je to, že výkon proti Barceloně nebudeme schopni zopakovat proti Plzni. Nebo třeba proti Příbrami :). Prostě se v lize dost trápíme. S výkony jako v LM bychom v lize fakt neměli soupeře.Možná je to záměr, aby to bylo dramatičtější.

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      sasky     před 5 lety 25.10.2019 13:42 |  
      2 0

      Něco podobného jsem teď psal do diskuse pod článkem o středečním zápase. Přesně tak, u nás to není o neschopnosti hroťáka dát gól. U nás to je o "neschopnosti" kohokoliv dát gól. My potřebujeme zvednout efektivitu zakončení u celé zálohy, která se dostává do šancí. Věřím, že Nico se zastřeluje a na jaře pofrčí jak Miňo vloni na podzim. Peter se pomalu, ale jistě rozjíždí a Maso ... ten mě štve :D Mám ho rád, ale ty zahozené tutovky mě mrzí. Snad to taky zlepší :)

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      La Tortuga     před 5 lety 25.10.2019 20:21 |  
      4 2

      V tom případě potřebujeme vyměnit založniky:) ne vážně. Útočníka co dává góly potřebujeme.

  4. Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

    Fido22     před 5 lety 25.10.2019 12:01 |  
    6 3

    Zlatan Ibrahimovič je volným hráčem. Neví, zda si americké angažmá chce prodloužit.
    Já myslím, že na rodné Malmö je ještě čas a mohl by zase honit ego v týmu, který nyní vystrkuje růžky v Evropě a fanouškům z celého světa je sympatický, tedy ve Slavii. Určitě náš středeční zápas viděl nebo aspoň sestřih a ví, že nám chybí snajpr. Chodit do TOP týmu nemá cenu, tam by se mohl neprosadit a ztratit ze svého kreditu.
    Zlatan potřebuje být hvězdou a aby mu fanoušci i novináři leželi u nohou.
    No nebylo by skvělé mít v týmu dva Ibry .... :-) , Traorého a Zlatana????
    Pánové z vedení, hoďte mu laso. :-)

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 22:53 |  
      2 5

      Ale tady ti plno znalců napíše, že útočníka nepotřebujeme, že nám bohatě stačí záloha s obranou:)

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      Fačín     před 5 lety 28.10.2019 13:03 |  
      1 2

      Jo, Zlatan, to je jiná klasa. i kdyby to mělo být na dva roky za spoustu peněz, stálo by to za to.

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      ColinSKS     před 5 lety 25.10.2019 17:09 |  
      3 5

      ještě ten článek
      Před zhruba třemi týdny přišel s úvahou, že neproduktivita Slavie v zápasech Ligy mistrů může úzce souviset s náročnou hrou týmu. Trenér Roman Pivarník teď svoji tezi rozvádí a prohlubuje. „Když se podívám na velký fotbal, hvězdní střelci si umí odpočinout. Nemůžu chtít po všech hráčích to stejné,“ říká bývalý kouč Viktorie Plzeň, Sigmy, Jihlavy nebo Bohemians. V zamčené části článku najdete také analýzu slabé produktivity českého mistra v elitní soutěži.



      Můžete vysvětlit, jak jste ke svojí úvaze dospěl?
      „Zkušenosti s tím mám dlouhodobě. Už když jsem chtěl po hráčích v Prešově, Sigmě nebo v Bohemce týmovou náročnou hru, chtěl jsem, aby každý hráč presoval, aby běhalo celé mužstvo, věděl jsem, že je potřeba aspoň jednoho hráče z toho trochu vyčlenit. Tedy útočníka.“

      Měl tedy úlevy?
      „Úlevy... Chtěl jsem, aby presoval, aby zavíral stopera, ale potřebuje taky odpočívat. Potřebuje mít sílu na třicetimetrový náběh, na souboje s obránci a pak na zakončení, což je to nejdůležitější. Tím zefektivňujete práci celého mužstva. Potřebujete hráče, který bude ve správný moment na správném místě, ale hlavně který bude mít v tu chvíli dost sil práci týmu korunovat. Vidíte, kolik toho naběhá Messi, Suárez? Čekají na svou příležitost, jako na ni kdysi čekali Inzaghi nebo Cantona. Ten byl v Manchesteru soustředěný vyloženě na koncovku.“

      Slávistické pojetí neumožňuje, aby si jeden hráč takto „dáchnul“?
      „Myslím si to, ale zároveň Slavia ani nemá typického hráče, který by byl schopný využít šance třeba dvě ku jedné. Nemá smysl o tom ani polemizovat, protože ti hráči to potvrzují dlouhodobě, že jim nestačí dvě šance na jeden gól. Když jsem měl v Sigmě Ordoše, musel makat pro tým, jasně, ale taky potřeboval odpočinek. Říkal jsem mu: „Nechoď na vlastní polovinu, nechoď se stoperem, když se vysune příliš vysoko, máš to pak daleko k bráně soupeře. A gól pak spíš nedáš.“

      Ví se o trénincích Liverpoolu, jak hráči trénují střelbu v maximální zátěži, o něčem podobném mluvil i Jindřich Trpišovský po Barceloně. Funguje to?
      „Je to úplně správný přístup, ale stále musíme brát na zřetel ještě jinou věc. Když dám hráči na tréninku deset zpětných přihrávek na hranici penalty, kolikrát to uklidí pohodlně k tyči. Když si vezmu zakončení Zeleného, tak to je o smůle. Řešil to vědomě, hrál to k tyči gólmanovi do protipohybu, bohužel ten mu tam nechal nohy. Ale třeba Masopustovo řešení, to je vyloženě špatné. Nejdřív se bavíme s hráči o tom, že je potřeba trefovat bránu. A když mají určitou kvalitu, tak už řešíme, do jakého místa brány se chceme trefit.“

      Ale funguje tedy trénink střelby v únavě?
      „Pokud v té intenzitě trénujete pravidelně, může to rozhodně platit. Dělají se třeba série desetimetrových sprintů dopředu, dozadu a pak zase dopředu a zakončení. Únava se zvyšuje a není důležité, jak se hráč zachová během první série, ale jak se zachová třeba během páté.“

      Je někdo v současném českém fotbale, kdo by parametry pracant, běžec a střelec beze zbytku naplňoval?
      „No... To je opravdu těžké. Řeknu hráče, které si pamatuju z Jihlavy, Standa Tecl a Muris Mešanovič. Ti dokázali tvrdě pracovat pro tým a ještě být produktivní. Ale teď se bavíme o úplně jiné úrovni fotbalu, my tenkrát postupovali do druhé ligy... K útočníkům se musí přistupovat podobně jako ke gólmanům, i oni jsou zvláštní skupina mužstva, mají zvláštní postavení a stejně jako brankáři potřebují především individuální trénink. Klidně už od osmi let trénovat zakončení a další důležité dovednosti.“

      Poslední dobou se mluví o norském útočníkovi Erlingu Haalandovi, kterého v létě koupil Salcburk za pět milionů eur z Molde, který má dneska šest gólů v Lize mistrů. Je vidět, že dobrým skautingem lze vyhledat takový typ hráče i do českého prostředí?
      „Haaland vypadá, že by rozhodně mohl být tím typem, o kterém se tu bavíme, ačkoliv i on zahazuje spoustu šancí. Vezměme si rozpočet Slavie a sumy, které utrácí za střední záložníky, sedmdesát, sto milionů korun. Nejdražší jsou ale vždycky útočníci a tady ta schopnost nebo ochota dát sto milionů za střelce jako by nebyla. Přitom právě ten střelec korunuje práci celého mužstva, za ně se utrácí velké peníze. Jsou tedy veskrze dvě možnosti. Buď trochu vyčlenit útočníka jako by z týmové taktiky, nebo se v přestupním období zaměřit na velkou investici.“

      Slavii sráží (ne)produktivita. Souvisí zahozené šance s náročným stylem?
      Srdeční frekvence pomalu trojnásobně vychýlená od normálu, maximální zahlcení... A teď dej gól! Slavia nejspíš právě na to v Lize mistrů bolestivě dojíždí. Mohla získat tři body na Interu Milán a obrat i Borussii Dortmund a Barcelonu. Jenže tým maratonců a sprinterů je zoufale neproduktivní. „Nepřesné zakončení s únavou může souviset,“ přiznává trenér „sešívaných“ Jindřich Trpišovský. Ale co s tím, když široko daleko asi neběhá dostupná kopie Mohameda Salaha...

      Po prohře s Borussií Dortmund přišla poprvé řeč na slávistickou neproduktivitu v souvislosti s její mimořádně náročnou hrou. Jak skloubit množství sprintů a šílených kilometrů s klidem v koncovce. „Ve finální fázi to může mít vliv na přesnost zakončení,“ pronesl tehdy kouč Roman Pivarník při hodnocení výkonu „sešívaných“.

      Mluvil ze své zkušenosti. „Dostávali jsme se taky na hranici 120 kilometrů za zápas, moc se létalo,“ vzpomínal si například na své angažmá v Bohemians.

      Co na to slávistický trenér Jindřich Trpišovský?

      „Svým způsobem to tak je. Když je hráč v únavě, je třeba po padesátimetrovém běhu, není v komfortní situaci a musí pak řešit šanci, pochopitelně je to jiné, než kdyby byl v klidu. Souvislost to má, ale my proti takovým soupeřům jako je Barcelona musíme pracovat, musíme ty kilometry podstoupit, a pokud chceme hrát ve velkém počtu hráčů vepředu i vzadu, pak nám to lehce naskáče,“ kýve souhlasně na Pivarníkovu poznámku Trpišovský s tím, že ale příliš nehodlá slevovat ze svých představ.

      V Melwoodu, v tréninkovém centru Liverpoolu, se takové problematice přímo věnují. Žádná střelba ze stoje, z klidu, ale hráči musí podstoupit pakárnu ve formě složitého překážkového běhu, musí dostat své tělo do maximální frekvence, zatížit se tak, jako by zrovna hráli zápas Premier League, nebo Ligy mistrů. A pak až naperou balon na bránu.

      „V tréninku tohle taky používáme, pozorujeme hráče při zakončení v únavě,“ upozorňuje Trpišovský, že nezůstává nic dlužný své předloze Jürgenu Kloppovi.

      Liverpool už dal v Lize mistrů osm gólů, z toho tři ukázkový prototyp pracovitého hráče s brilantním zakončením Mohamed Salah.

      Slavia? Pátý nejvyšší počet střel, taky pátý největší počet střel na bránu. Před ní jsou v tomhle ohledu jen kluby jako Bayern a Manchester City. Výsledek? Zoufale nehospodárný, tři góly...

      Když minulou zimu „sešívaní“ kupovali Júsufa Hilála z Bohemians, slibovalo si vedení, že získává hráče přesně pro svoje potřeby. Tedy svým způsobem atleta s technickými dispozicemi čarostřelce. Jenže bahrajnská posila je zatím těžce za očekáváním, za Slavii sice nastoupil včetně Česko-Slovenského Superpoháru do deseti soutěžních utkání, jeho bilance ale uvízla na oblé nule.

      V očích sportovního ředitele Jana Nezmara a jeho kolegů by měl ideální útočník červenobílých umět podstoupit zátěž jako Mick van Buren a zároveň mít čich na branky jako Milan Škoda.

      Vedle Júsufa proto Nezmar a spol. dlouho sledovali i útočníka Dunajské Stredy Vakúna Baya. Jenže co se stalo? Na začátku letošního ledna ho za přibližně padesát milionů korun koupil Celtic Glasgow.

      Tedy za sumu, kterou umí zaplatit i Slavia. To znamená, že tady se nesoutěžilo ve finančních dostizích, šlo o úroveň cílové destinace, o to, že z historického hlediska si díky angažmá v Celtiku otevře řada hráčů dveře do nedaleké Premier League. I to hraje velkou roli v rozhodování hráčů, komu podepíšou smlouvu.

      Takhle musí „sešívaní“ hledat dál, anebo už měli šťastnou ruku a jen potřebují správně nakopnout bahrajnskou káru.

      Do té doby týmu hrozí, že se i přes skvělé výkony bude zklamaně ohlížet za těsnými porážkami mezi evropskou elitou.

      • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

        uru100     před 5 lety 25.10.2019 18:46 |  
        2 1

        "...Vidíte, kolik toho naběhá Messi, Suárez? Čekají na svou příležitost, jako na ni kdysi čekali Inzaghi nebo Cantona. Ten byl v Manchesteru soustředěný vyloženě na koncovku.“

        Jasně, ale fotbal se nějak vyvíjí. Taky se v 30 letech hrálo jinak. Van Nistelrooy jen čekal ve vápně. Ale my prostě takhle nehrajeme. Máme svůj styl a kdoví jeslti časem nebude fakt úspěšný a nebudou ho všichni kopírovat.

    • Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

      Fačín     před 5 lety 28.10.2019 13:04 |  
      1 3

      Pivarník má naprostou pravdu. Stačí se podívat třeba na šmejda Lafatu. Ten se ve hře taky úplně nepřetrhnul, ale těch gólů - z toho pak samozřejmě byly body....

  5. Re: Téměř dokonalá Slavia. Mizerná koncovka zavírá Pražanům dveře ke hvězdám.

    vršek     před 5 lety 26.10.2019 12:33 |  
    3 1

    Všichni si přejeme aby Slavia byla úspěšná a aby fotbal, který nás tak baví a těší budeme prožívat i dále...
    To co Trpišovského Slavia předvádí je pro mně ještě před rokem něco naprosto neuvěřitelného. Nádhera. Radost. Nadšení. V českých podmínkách a nyní víceméně s českými hráči zázrak!
    To, že tým po odchodu Deliho s Ngadeuem a Stocha bude stejně úspěšný či ještě lepší jsem opravdu nečekal, a myslím, že to mohl tvrdit jen málokdo z nás fanoušků i fotbalových expertů. Nejpodstatnější věcí však bylo udržení Součka, k tomu angažování Stanciua a výkony za mně před sezónou podceňovaného Hovorky - díky trenérovi a vedení Slavie!
    A přesto je podle mého zcela jasné, že nám již druhý rok chybí útočník-střelec v plné formě! Útočník, který by svými výkony byl srovnatelný s výkoností svých spoluhráčů. Takového však v kádru nyní nemáme.
    Jak nemám rád "plátek Sport", nesnáším jeho "zaujaté rádoby experty" a jsem v podstatě svým "omezeným" fanouškovstvím nucen tento "sparťanský zpravodaj" cca dvakrát v týdnu koupit, pročíst a znova konstatovat a "kousat českou fotbalovou špínu ( viz komise rozhodčích a zápas Teplice: Sparta), musím zmínit včerejší glosu redaktora Radotínského. Ač to je jistě jen subjektivní pohled, je zde konečně konstatován fakt, že tato Slavia a její hráči jsou v současnosti fenomén české ligy a poslední věta článku - "až se podobný typ v červenobílém dresu objeví (myšlen Krmenčík), bude tento tým skoro k neporažení" - plně vystihuje ten snad jediný, ale velký problém. Výborný útočník Slavii chybí, je jedno jaký typ útočníka, zda Čech či cizinec, zda slávista či sparťan, velký či malý - však hráč, který "zapadne" do současného týmu a bude schopen ještě více zvýšit produktivitu a v tak rozhodovat zápasy. My se zde můžeme dohadovat kdo, kde, a za kolik takového hráče najít a přivést, ale přesto, že si uvědomuji, že to naše vedení řeší je pro mne už druhý rok nepochopitelné proč takový hráč v našem týmu není. Velká škoda a velká chyba....

  6. Kanonýr

    Kenny     před 5 lety 27.10.2019 00:58 |  
    8 2

    Ve třinácti zápasech Fortuna ligy jsme nastříleli 28 gólů, nejvíce ze všech mužstev. V CHL sbíráme cenné zkušenosti ve skupině s giganty Barcelonou, Dortmundem a Interem, tedy s vítězi CHL. Skutečně si myslíte, že nás trápí koncovka? Že máme problém? Ten mančaft zřetelně zraje, zlepšuje se souhra, mechanismy. Všechno je otázkou času. Práce a času. Když by přišel jeden nadprůměrnej kanonýr, na kterýho by se hrálo, soupeř na něj pověsí hlídače a jaký jsme byli? Takhle je nebezpečnej každe jeden hráč.

    • Re: Kanonýr

      JS (přítel SN)     před 5 lety 29.10.2019 08:42 |  
      0 2

      Ukázková dezinformace na základě vytržených dat z kontextu. Není důležité se ptát, zda máme dobrou či špatnou koncovku po statistice 29 branek po 14 kolech v lize. Je důležité si nejdříve položit otázku, s kým se poměřujeme, jestli data interpretujeme v kontextu české ligy či v kontextu všech soupeřů v sezoně, či jen v kontextu skupiny LM.

      Následně je pak dobré uvést všechny čísla týkající se střelby: tedy počtu střel na/mimo bránu, počet zblokovaných střel, počet střel chycených brankářem. A porovnat je se sumou vstřelených gólů. Teprve na základě takové analýzy bych dělal závěry o tom, jestli nás trápí koncovka nebo ne.

      Opticky ale musím říci, že bych se spíš přiklonil k závěru, že trápí. Počet střel v každém zápase několikanásobně převyšuje počet vstřelených branek. Všichni víme, že na Interu jsme měli vyhrát, že s Dortmundem či Barcou šlo při troše štěstí remizovat, šance na to byly, a to ne ledajaké. A my je neproměnili. V té analýze od Pivarníka, kterou sem Slava hodil, je mnoho pravdy.

      • Re: Kanonýr

        Kenny     před 5 lety 29.10.2019 19:08 |  
        0 0

        Já ten tvůj příspěvek nechci nijak zvlášť rozporovat, je to určitej úhel pohledu. Já jen, že fandím Slávii téměř padesát let a v globálu to, kde momentálně jsme mi nepřipadá jako trápení. Všechno má svůj přirozenej vývoj, ani v tom fotbale nesestavíš super mančaft jen tím, že nakoupíš plejery. Ta skladba hráčů si sedá a jedním z aspektů bývají i určité problémy v některé fázi nebo části hry. V našem případě v koncovce. Jasně, že bych chtěl aby přišel Mbappé. Ale zkušenosti mi říkají, že při zachování daného způsobu práce musí nastat zlepšení. Hráči budou cítit důvěru a získají na klidu a jistotě v koncovce. Koneckonců čísla nejsou až tak důležitá jak jsme poznali na případu Hovorky a jeho "ubohých" 179 cm. :-)) Důležitější jsou zkušenosti, dřina a ještě jednou dřina.