Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    pehacko     před 5 lety 12.09.2019 08:38 |  
    15 2

    ta ruda pakaz z ispartu nemit balutu, tak si ho snad musi vymyslet...

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Obr     před 5 lety 12.09.2019 08:58 |  
      6 0

      Co je vubec s Vasikem Kadlecu? Jeste zije, ze o nem nepisou?

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        ColinSKS     před 5 lety 12.09.2019 09:07 |  
        5 9

        zavařil rotoped a dali mu to k úhradě. takže chodí po brigádách.

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        pehacko     před 5 lety 12.09.2019 10:06 |  
        4 1

        co vasik? ale co ben chaim? takova hvezda a zatim porad jeste za ne nedal ani gola???

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 11:42 |  
        0 0

        U Kadlece není jisté, zda si vůbec ještě nějaký fotbal zahraje na profesionální úrovni.

        • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

          bongor     před 5 lety 12.09.2019 14:01 |  
          1 1

          A on ho snad někdy na profi úrovni hrál?Leda tak snad u Zablešenců.

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        bongor     před 5 lety 12.09.2019 13:59 |  
        0 0

        Vašýk žije a všem ještě ukáže!

        • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

          kalex     před 5 lety 13.09.2019 09:50 |  
          2 0

          Leda tak rudé tanga. Stejně je s podivem, že to takto jednoduše zabalil.

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      necich     před 5 lety 12.09.2019 09:17 |  
      13 1

      Pohoda, když musí psát jen o Slavii. O Spartě toho mnoho psát nemohou, stopeři už jsou ohraní, Kanga rovněž, leda tedy o nějakém megatalentu co je lepší než Matoušek, ale byl za suchý z nosu. Jinak vcelku hezký rozhovor, Jindra tradičně bez vytáček a na rovinu. Balu šance dostával, ale ač nikdy vyloženě nezklamal ani nezazářil. Prostě hráli lepší hráči což ukazují dosavadní výsledky. Už to tu bylo psáno, Slavia nestojí na jednom hráči a Alex není Messi, aby se vše kolem něho točilo.

  2. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    ColinSKS     před 5 lety 12.09.2019 08:58 |  
    2 38

    ajajaj ... jsem zvědav jak to genius, co si dovolí odstavit hotového hráče, postaví proti slovácku. když to čtu, nevěřím svým vlastním očím, že by toto JiT kdy řekl


    U nás měl absolutní servis a těch minut zase tak málo neměl. Jsou kluci, kteří hrají míň a mluví jinak. Ve fotbale je to tak, že buď svou roli přijmete, nebo ne. Ten krok do Liberce mu schvalujeme, protože si opravdu myslíme, že je to pro něj nejlepší, nechceme rozhodně nikomu křivdit. Potřebuje odehrát pět šest zápasů v kuse a cítit důvěru týmu. Ale nejdřív musí něco ukázat, až pak o tom může mluvit.“

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 10:28 |  
      11 2

      I ty truhlíku...

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      kalex     před 5 lety 12.09.2019 10:43 |  
      16 2

      Buď si dej facku a uklidni se, nebo sem netahej ty svoje sračky. Díky!!!

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        pehacko     před 5 lety 12.09.2019 10:58 |  
        12 1

        jedna facka je malo...

        • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 11:06 |  
          13 3

          Facek na tvář, patřící k tupé hlavě, není nikdy dost! :-)

          • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

            pehacko     před 5 lety 12.09.2019 11:10 |  
            9 2

            jeste si muze zkusit omejvat prirozeni vlaznou vodou!

            • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

              kalex     před 5 lety 12.09.2019 11:14 |  
              6 2

              :()
              Máš ho malýho? Nezoufej! Strč ho do úlu, zabouchej! :D
              I to by mohlo platit.

              • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                pehacko     před 5 lety 12.09.2019 11:37 |  
                5 2

                jeste mu muzeme koupit medvidka koalu

                • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                  miki314     před 5 lety 12.09.2019 12:37 |  
                  6 17

                  Vy jste uzasni demokrate. Tolik sprostoty, když clovek napise svůj názor.... Měli byste se stydet a zacit premyslet o tom, ze ten Trpisovsky není zas takova hvezda. Tolik dobrych hracu na hostovani a porad nakupujem. Jen nerikejte, ze na hostovani jsou horsi hraci, nez ty které nakupujem. Hlavne cekam, ze zase budete všichni psat vasi kouzelnou vetu. Jindrich vi co dela. Cau demokrate!

                  • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 12:46 |  
                    14 1

                    Ty jsi ten miki z Anglicka, který nemá českou klávesnici, a tak nepíše háčky a čárky? :-))))) Lukatome, slavo, martasi, bahnhofe, pražáku, collinsi, ty jsi fakt strašnej ještěr! :-D

                    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                      miki314     před 5 lety 12.09.2019 12:54 |  
                      0 15

                      A ty jsi kdo? Normalni clovek anebo si tak chytrej (nebo blbej) jak ten co u vas dela premiéra. A nerikej, ze jsi nebyl u STB.

                      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 12:56 |  
                        11 1

                        "U vás"? Ty už nejsi pražák? Nebo už jsi zase zo Žiliny? :-))

                        • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 12.09.2019 13:14 |  
                          12 0

                          On přeci dlouho žije v Anglii.... a nemá českou klávesnici.... a jenom nějakým zázrakem se mu do slovního spojení "svůj názor" .... vloudilo "u" s kroužkem a "a" s čárkou.... :-)

                          • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:18 |  
                            6 1

                            Ale tak já to nemůžu vyloučit, v Anglii jsem byl naposledy v '96. Nevím, třeba tam dnes vyrábějí kouzelné klávesnice. :-))

                            • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                              kjandourek (admin)     před 5 lety 12.09.2019 15:02 |  
                              1 1

                              Já tam byl letos, když se tam hrálo s Chelsea.... udělali jsme si tam prodloužený víkend, byl jsem i v prodejně Hamleys, kde se to výtvorama z Harryho Pottera jenom hemží.... a nic! Kouzelnou klávesnici jsem tam neviděl :-)

                              • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                                kalex     před 5 lety 12.09.2019 15:18 |  
                                1 1

                                A řekls kouzelné slůvko? Abraka dabra???

                                • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                                  Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 18:02 |  
                                  1 1

                                  Toto je často používaný tvar a pak se lidé diví, že jim kouzlení nefunguje. Správně je Abra kadabra, případně dohromady Abrakadabra. :-)

                                  • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                                    kalex     před 5 lety 12.09.2019 18:58 |  
                                    1 0

                                    Jo takhle. Abra kadabra! A chci tu vysokou černovlásku s trojkama!!! A chci a chci a chci!!! :D

                                    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                                      necich     před 5 lety 12.09.2019 20:16 |  
                                      0 0

                                      Ale Kadraba se nejmenoval Abra. Víme...:)

                          • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                            pehacko     před 5 lety 12.09.2019 13:18 |  
                            10 0

                            ale zase tu druhou osobu hraje dobre, protoze dokonce urazil sveho guru andreje burese a to se tedy musel dlouho premlouvat!

                            • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:22 |  
                              10 1

                              A hlavně to bylo takový samoúčelný, zatáhnout do debaty Babiše. Prostě jen chtěl ukázat, že to není on, že je to někdo jiný. :-)

                              • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                                pehacko     před 5 lety 12.09.2019 13:25 |  
                                8 0

                                definitivne se provari az se neudrzi a zacne se chlubit tim, ze ma permice na vsechny stadiony PL

                        • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                          miki314     před 5 lety 12.09.2019 13:21 |  
                          0 16

                          Jo, kdybys nemel strach a opustil ten komunistickej bordel v sedmdesatych letech, tak si taky mohl mit britske obcanstvi. Frajere. A doporucil bych ti abys prestal urazet . Anebo, urazej si jak chces.

                          • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:22 |  
                            9 1

                            Ano, nezapomeň se politovat.

                      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                        kalex     před 5 lety 12.09.2019 13:04 |  
                        10 0

                        Toto byl doufám jen pokus o dost blbý vtip, který teda rozhodně vtipem nebyl.

                  • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                    pehacko     před 5 lety 12.09.2019 12:52 |  
                    8 0

                    co je na omyvani prirozeni vlaznou vodou nedemokratickeho?

                  • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                    kalex     před 5 lety 12.09.2019 12:58 |  
                    10 0

                    Nemám se za co styděť. Ať borec začne u sebe. V nejednom komentu označuje Trpiše za "genia" a jestli jsi nepochopil, že to není nadsázka, ale zbytečná cílená provokace a budeš nás tady jebat, tak se vemte za ručičky a založte si vlastní stránky. Má úcta!

                    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                      pehacko     před 5 lety 12.09.2019 13:17 |  
                      10 0

                      voe, to pise porad ten jeden samej nemocnej clovek, tohle je lukatoma multak z dob, kdy dostal cernou kartu...

                      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:20 |  
                        6 1

                        Tak tak, stačí si ho rozkliknout. Zesměšňování Trpiše a divení se nad mínusama... lukatom jak vyšitej.

                        Takový to jeho "To som neni ja, terazky som dakto iný" :-))

                      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

                        kalex     před 5 lety 12.09.2019 14:23 |  
                        5 0

                        Já vím. To je takový jiri 1 upgrade 2.0, 2.1, 2.2,...

          • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

            bongor     před 5 lety 12.09.2019 14:03 |  
            6 0

            Tupá hlava,holý neštěstí.

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Lunaris     před 5 lety 12.09.2019 11:05 |  
      12 2

      Tvl to není hotovej hráč. On neumí bránit, kapiš to? A ve Slavii musí bránit celý tým, jinak to v dnešním fotbale nejde.

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      electropope     před 5 lety 12.09.2019 11:54 |  
      17 1

      Člověče, už to zabal. Je rozdíl psát nepopulární názory a psát nesmysly, kterýma se jen ztrapňuješ a navíc zapleveluješ diskuzi. Někdy je fakt lepší mlčet, když nemůžeš říct nic hezkýho.

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        sasky     před 5 lety 12.09.2019 21:54 |  
        1 0

        Ať žijí Sokratova síta :)

  3. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    Gino     před 5 lety 12.09.2019 09:42 |  
    9 2

    Zase titulek takovej, aby to zbytecne probudilo negativni emoce... ale ja uz nic nerikam....

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Lunaris     před 5 lety 12.09.2019 11:07 |  
      6 0

      V isportu se diví, že je na ně Vrba, ať už je jakejkoliv, na tiskovkách zlý. Já se divím, čemu se oni diví. Smutné je, že v ČR je tenhle prašivý bulvár jediná celostátní čistě sportovní gazzeta.

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        pehacko     před 5 lety 12.09.2019 11:14 |  
        5 0

        taky si ted rikam, ze tohle je docela volne misto na trhu, jenze oni cesi maji nejradeji bulvar, takze by bylo dost rizikove psat clanky slusne a odborne...

  4. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    mis3     před 5 lety 12.09.2019 10:54 |  
    7 1

    Jindra prostě umí mluvit: "Je to jeho vyjádření do novin, nevím, na kolik je autentické." Touché...

  5. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 11:40 |  
    17 0

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    Jsem rád, že pan Trpišovský postupuje tak, že hráči jsou motivováni hlavně tím, co předvedou na place a také, kdo jak plní svoje úkoly. A to ví asi nejlépe trenér a jeho asistenti.
    Když se podívám konkrétně na Balutu, tak JiT ocenil jeho útočné schopnosti, ale zároveň poukázal, že při této útočné činnosti jde Baluta do akcí, kde je velké riziko ztráty míče a on se pak nevrací a nevytváří tlak na soupeře, aby ten míč získal zpět. U Olyianky i Masopusta je tato činnost daleko markantnější, navíc se Baluta nezapojoval do defenzivy ani v souhře s krajními halvy a i díky jeho malé postavě nám nepomáhal v soubojích ve středu pole.
    Uznávám, že potřebuje herní praxi a možná i jiný systém hry, ale Liberec hraje také dost soubojově a tak ať opravdu Baluta ukáže, co v něm opravdu je. Já ho rád v mužstvu přivítám, pokud bude opravdu tím rozdílovým hráčem. Pokud mohu říci, tak si tuto úlohu opravdu lépe plní jak Pepa Hušbauer, tak i Nico Stanciu a i Libor Ševčík a ten také moc nehraje. Přesto je trpělivý, protože šanci dostal, přesvědčil a počítá se sním. Jsem zvědav i na Takácze, protože ten hráč je zajímavý, má výšku a i fotbalově je na tom docela dobře. Může hrát jak stopera, tak i DZ a může pomoci Tomášovi Součkovi tím, že ho při některých zápasech může nahradit. Navíc při sehrání stoperské dvojice Hovorka Takácz, to nemusí být nijak špatná kvalita.
    Nad komentáři v tisku je lépe napočítat do deseti. Po zápasu v Kosovu za prohru mohli hlavně slávisté (redaktor Radek Šprýnař byl doslova posedlý), a i na internetu v disputacích byli naši hráči doslova dehonestováni. Jsem rád, že na to jak Lukáš Masopust, tak i Tomáš Souček rázně odpověděli dobrým výkonem v Černé Hoře.
    Je až lidsky smutné, kam může jít nenávist při hře zvaná fotbal. Když si vezmu i další příklady nejen z naší ligy (např. vítězství Slovenska v Madarsku a události okolo tohoto zápasu), tak to snad už ani není o fotbale.......
    Čeká nás zápas se Slováckem a věřím, že se situace jako s Opavou opakovat nebude. Ty chyby, které se v tom zápase staly, ty určitě nebylo těžké odhalit a určitě to spraví správná bojovnost a víra ve vlastní schopnosti a fotbalový um. Snad k tomu nemalou měrou přispějeme jako fanoušci všichni, kdo mohou přijít.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 12:44 |  
      11 9

      Souhlas. Jen bych si dovolil 2 malé připomínky. Ševčík se jmenuje Petr a Takács se píše na konci s, ne z. Snad nebudu za hnidopicha. :-)

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:18 |  
        2 2

        Nech toho voe a radsy pryjet na lygu mystru :-))))

        • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:24 |  
          1 1

          Uvidím. Jestli přijedu, vím kde tě hledat, neboj. ;-)

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      bongor     před 5 lety 12.09.2019 14:23 |  
      6 0

      Ahoj Soki,pamatuju se na jednu úvahu v tisku,kdy autor navrhoval,jestli by nebylo lepší,místo vyhlášení války,uspořádat fotbalový mač.Ta nenávist by se taky pěkně vybila.S těmi čmáraly,co sváděli porážku v Prištině na slávisty souhlasím a navrhuji na trenéra repre Zdeněčka Neščasnýho,do obrany Zahustila a Hovňouska,za kapitána samozřejmě Hložka,podle spartu dlouhodobě nejlepšího fotbalistu berbrligy a za útočná esa Vašýka a Zdrchala.A bude klid,budeme dostávat bůry a rudá záře bude spokojená.
      Co se Balú týče,ten kdyby poslouchal Jindru,tak už mohl být oporou Slavie,ale zatím má mnohem větší ego,než nasazení,což je spíš genetická vada ze za řeky.

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 18:39 |  
        7 0

        Ahojky Bongore a všichni ostatní.
        Nejprve chci poděkovat příteli Wulfstanovi. Určitě Tvou opravu nepovažuji za žádné hnidopišství. Naopak, jsem rád, když mou chybu někdo opraví. Vážím si těch, co mi o chybě řeknou. Chybovat je lidské a přijmout upozornění na chybu nás posune dál, než se durdit a svou chybu nepřiznat. Takže díky za korekci.
        Taky jsem si Bongore říkal, že by stálo za to, aby byl sestaven národní tým ze současných sparťanů. Naši kluci by si aspoň odpočinuli (když tedy jako jediný mají zachraňovat ten koeficient) a sparťani by měli mít možnost se sehrávat a nacvičovat např. svou obrannou činnost. Vlastně pokud by měli postavit jen český kluky, tak je tam jen Sáček....:-)).
        Naše česká slávistická obrana Kolář - Coufal, Kůdela, Hovorka, Bořil - zaplať PánBůh, že je máme. Pro pisálky "ispartu" je to ale marný, je to marný, je to marný.
        Přesně jak tu psal přítel pehacko, aby do nás mohli "rejpat a zajíždět", tak si vždycky něco vymyslí.
        Když jsem si přečetl, jak chce "rudábída" přivítat při derby bývalé sparťany a to zejména Nica Stanciua, tak věřím, že jim to na toaletný naši kluci ukážou a naše TS taky.
        Tak pěkný večer Vám všem.
        Sokrates55

        • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

          Martin 58     před 5 lety 13.09.2019 10:55 |  
          4 0

          Na naši dvojici Kúdela, Hovorka jsem si mnohokrát při posledních dvou reprezápasech vzpomněl, když jsem viděl, jak to tam Čelůstka se Sucháčem furt neúčinně rolovali mezi sebou a neustále se stahovali zpět k vlastní brance v momentech, kdy jsme měli míč v držení. Mužstvo tím roztahováním v hloubce hřiště velmi trpělo. Jsem přesvědčen, že naše kompletní obrana by oba zápasy zahrála bez problému a nesrovnatelně lépe. Ostatně nenominace Kúdely s Hovorkou je pro mě záhadou.

          • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

            Jachym     před 5 lety 13.09.2019 11:00 |  
            0 1

            Ano, Marek je fajn kluk, všechno, ale...:-) Zatímco Míša se Šimonem byli o třídu výš, tak Suchý není o moc lepší než Hovorka s Kúdelou, pokud vůbec. Na druhé straně, kdyby byli bývali povoláni ještě oni, tak by tady řvali titíž lidé, kteří vždy hlásali, že je reprezentace nezajímá, protože je tam moc sparťanů nebo Plzeňáků...

  6. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    Harvey     před 5 lety 12.09.2019 14:52 |  
    11 2

    1. Masopust - na gól/asistenci potřebuje 115 minut
    2. Van Buren - na gól/asistenci potřebuje 131 minut
    3. Petr Ševčík - na gól/asistenci potřebuje 140 minut
    4. Hušbauer - na gól/asistenci potřebuje 186 minut
    5. Olayinka - na gól/asistenci potřebuje 215 minut
    6. Traoré - na gól/asistenci potřebuje 227 minut
    7. Baluta - na gól/asistenci potřebuje 260 minut

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Snivec     před 5 lety 12.09.2019 15:15 |  
      10 0

      Super, chtel jsem take najit uspesnost, ale nemel jsem na to cas, nasel jsem pouze, ze minulou sezonu Balu odehral 1097 minut a byl 12. hrac s odehranymi minutami.
      Musim rici, ze uz me to neustale knourani v mediich a tady ohledne nespravedliveho odstrizeni vyjimecneho hrace Baluty leze krkem a i mi kazi pohled na Balutu, ikdyz Balu za to vubec nemuze.

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 18:41 |  
      0 0

      Za jak velký časový úsek jsi to počítal, například Masopustovi (zkoušel jsem to i s podzimním Jabloncem a také mi to nevycházelo) anebo van Burenovi. Jejich čísla mi nesedí, možná tam nebyly zahrnuty všechny minuty... nevím.
      van Buren (1 211 minut, 7g + 2a; od podzimu 18/19) 135 minut
      Ševčík ( 982 minut, 2g + 5a; od jara 18/19) 140 minut
      Masopust (1 713 minut, 8g + 4a; od jara 18/19) 143 minut
      Hušbauer (4 575 minut, 15g + 15a; od podzimu 18/19) 153 minut
      Olayinka (2 591 minut, 8g + 4a; od podzimu 18/19) 216 minut
      Traoré (2 273 minut, 4g + 6a; od podzimu 18/19) 227 minut
      Baluta (1 563 minut, 4g + 2a; od podzimu 18/19) 261 minut

  7. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    butters     před 5 lety 12.09.2019 17:18 |  
    2 5

    Baluta má bohužel našlápnuto k tomu, aby byl Gino vol. 2, i když na rozdíl od GvK je solidní fotbalista. Když si člověk poskládá ty střípky z médií i některé (snad skutečné) výroky jak Alexe tak třeba Jindry, tak je asi jasný, že Baluta se nehodí do našeho systému, nepadl si do oka s trenérem a zřejmě ani nezapadl do kádru, takže moc nedává smysl, aby ve Slavii zůstával. Jenže po loňské sezóně na něj asi žádná nabídka nepřišla, protože myslím, že by ho Slavia ráda prodala klidně i za polovinu pořizovací ceny.

  8. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    kapitan.pisoar     před 5 lety 12.09.2019 17:50 |  
    2 12

    Bohuzel jsme zpatky u toho, ze jsme koupili 3 hrace za bezmala 200 000 000, kde dva hostuji a jeden paberkuje... Nastesti nam vychazi nakupy levnych hracu, ktete potom se ziskem prodavame. A to je cesta, ktere by se melo vedeni drzet, pokud si nejsou na 100% jisti, ze hrac zapadne do systemu.

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      kjandourek (admin)     před 5 lety 12.09.2019 18:19 |  
      6 1

      No vždyť taky letos přišel jeden hráč za velké peníze, u kterého jsme si jisti, že zapadne.... A potom hráči z ligy, kteří buď pomohli vykopat LM, nebo jsou tu na hostování s opcí...

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Snivec     před 5 lety 12.09.2019 18:23 |  
      8 1

      Jaky hrac podle tebe paberkuje a jak si dosel k tomu cislu? Mame kupovat pouze hrace typu Hora a nemame se snazit o hrace typu Stanciu, nebo jak to myslis? Zadny klub nema 100% zhodnoceni svych nakupu a to stale neni jasne, ze Balu a Maty u nas neodehraji jeste nekolik uspesnych sezon. Matouskovi verim hodne, Balutovi o trochu mene, ale fotbalisti to jsou velmi dobri a je to pouze na nich. Olayinka je zakladnim clenem kadru a bude jeste lepsi. Jo a 100% jistota v prichazejicim hraci je uplny nesmysl.

      • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

        Dr. Fe1     před 5 lety 14.09.2019 00:20 |  
        0 7

        Hora zrovna není dobrý příklad. Tomu je tuším 28 let ...

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      Obr     před 5 lety 12.09.2019 18:52 |  
      7 2

      Jedinej zatim "nevydarenej" kauf je, podle me, Baluta. Nikde ale neni napsano, ze se v Liberci nechyti a nevrati se k nam jako posila a hotovej hrac. Kdyby uz Olayinka u nas nic nepredved, tak se zaplatil jenom nahrou na gol proti Seville. Matousek podle me vybornej kauf. Kazdej zapas v zakladu. Na hostovani si to srovna v palici a bude dobrej. Kdyby sme ho nekoupili my, koupi ho rudoch, nebo plíseň. Ja sem spokojenej a je videt, ze to u nas nedelaj zadny blbci

  9. Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

    slavanda     před 5 lety 12.09.2019 19:11 |  
    1 0

    Tak hlavně aby se nepodařilo novinářům nás rozesrat...

    • Re: Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví

      kalex     před 5 lety 12.09.2019 19:38 |  
      5 1

      Že by Latka mlátil matku?
      My se můžeme rozesrat jedině sami. Na novinářský póvl sere pes.