Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    pinochet     před 5 lety 12.09.2019 09:46 |  
    1 8

    Uvítal bych.kdyby „benefity" byly konkretizované. Nejjednodušší by mi přišel nějaký procentuální podíl z mého místa, pakliže si na ně vstupenku koupí někdo jiný.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      Thane (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 09:53 |  
      8 2

      Jako pokud bys mel byt financne odmenen za to ze neprijdes na zapas tak by mi to prislo absurdni pokud by se cena permic vyrazne nezvedla..
      Ale ty benefity me taky zajimaj co to bude..
      Jinak se mi uplne nelibi ze mam permici od prvniho rocniku v Edenu (s vyjimkou jednoho pulroku) a kupoval jsem si ji i kdyz jsem vedel ze tam budu chodit minimalne a ted me nekdo chce znamkovat..ale zas na druhou stranu tu snahu chapu. Ale mohli zacit tim ze udelaj tu moznost uvolnit misto a az podle toho pripadne reagovat takhle vyraznym krokem. Se lehko rekne pujc nekomu permici ale pro me je to jako platebni karta..proste ji z ruky nedam s vyjimkou opravdu velmi maleho poctu lidi.

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        rak (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 10:48 |  
        9 0

        Jsem na tom stejně. Permici kupuji systematicky od začátku nového Edenu. Asi se to nedá zohlednit. Dokonce ze začátku jsem koupil tři, pak už ale děti resp. známí tolik nechodili, tak jsem to snížil na dvě. O možnosti uvolnění míst na konkrétní zápas píši tady už dlouho, jako i řada jiných. Opravdu vždy nemůžeme jít (v tuto roční dobu se mně nelíbí ty soboty např.). Žádný benefit k tomu nepotřebuji. Naopak jsou tedy teď sankce, ale proč ne. Víceméně to tedy vítám. Otázkou je jen, jestli ta čtyři uvolnění do limitu je to správné číslo.

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        pinochet     před 5 lety 12.09.2019 11:14 |  
        1 4

        Když nepřijdu na zápas, mělo by mě něco motivovat k tomu, abych vyvinul aktivitu a někde klikal. Odměna za ona klikání nemusí být vůbec vysoká. Do Prahy to mám docela daleko a nákup permice trochu beru i jako podporu klubu. Když sem jí měl minule, tak jsem v Praze byl tak max 2x. Mě každej zápas stojí víc na dojíždění než na lístku a až bude zima, vím, že nebudu jezdit.

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        Dr. Fe1     před 5 lety 12.09.2019 12:43 |  
        2 6

        Já si naopak myslím, že nějáká mnotivace,aby lidé ty lístky vraceli, by být měla. Zvyšuje to pravděpodobnostm, že na to nezapomenou atd.
        A ta odměna by měla být jen malá, ale zároveň ne zas úplně zanedbatelná. Takže třeba 50 kč.

        • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

          Thane (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:19 |  
          3 1

          Za me je benefit uz to ze se to nebude pocitat do zmeskanejch zapasu ale ty benefity muzou byt ruzne a jsem zvedavej co to bude..
          Ale stejne bych zaved moznost uvolnit misto a vyhodnotil ybch to az po podzimu..tohle mi prijde jako zbytecna unahlenost.ted uz se stejne nicemu nepomuze

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:04 |  
      2 0

      Já si myslím, že v současné situaci, kdy nelze nabíjet permanentku a tou následně platit uvnitř stadiónu(občerstvení), tak očekávám slevu do fanshopu anebo vstup do muzea zdarma.

  2. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    Ferguss     před 5 lety 12.09.2019 09:48 |  
    8 9

    Už jsem to psal jinde, po uvolnění míst z permice volají fandové 3 roky. Po třech letech to se slávou zavede a hned následuje represe. Přitom celá tahle opičárna vznikla opět chybou Slavie, když dala levné jarní permice po postupu ze skupiny EL, které ve vekém nakoupili překupníci. Osobně limit v klidu splním, ale mám ještě dětskou permici, syn má občas svoje zápasy, občas je nemocný jako každé dítě + neděle večer a ve všední dny je to dost komplikované, protože nejsem z Prahy. A půjčit ji můžu zase jenom jinému dítěti, což jak uznáte není snadné. Doplatek do dospělé ceny byl možný jen na pokladně a to ještě ne vždycky. A jiný případ, můj kamarád je už důchodce, chodil ještě do starého Edenu, permici má od postavení nového. Zdravíčko už mu to tolik neslouží, ale permici chápal vždycky jako podporu klubu, hlavně v dobách kdy jsme hráli o záchranu. A teď ho bude někdo kádrovat jestli je dost Slávista aby si mohl znovu koupit permici. Za mě tedy nesouhlas, jako každá represe to omezí především normální fandy a ty proti kterým je namířená, už si to nějak vymyslí.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      mis3     před 5 lety 12.09.2019 10:43 |  
      12 1

      můj pohled, podpořený dlouhodobým sledováním: ať se vymslí cokoliv, vždycky bude spousta lidí, co na to bude nadávat.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      electropope     před 5 lety 12.09.2019 11:03 |  
      14 0

      No a od těch případů, který popisuješ, tu je ta možnost vstupenku uvolnit výměnou za benefity, díky čemuž se limit zmírní - kde je problém? Pokud někdo za celou sezonu navštíví množství zápasů v řádu jednotek, permanentka prostě není produkt určenej pro něj a fakticky si ji kupuje se záměrem vyblokovat místo pro případ, že se mu bude chtít.

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        hajnej     před 5 lety 12.09.2019 14:24 |  
        2 1

        Přesně tak, já se dostanu ze svého bydliště na domácí zápas Slavie párkrát za sezónu. Abych si kupoval permici jen kvůli pohárům a na ostatní zápasy moje sedačka byla prázdná - to jsem nechtěl. To bych byl vlastně spekulant.

  3. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    electropope     před 5 lety 12.09.2019 10:59 |  
    16 1

    Skvělej krok, díky za něj.
    Samozřejmě mám na prvním místě zlost na sebe, že jsem si prostě permici včas nekoupil, ale co bylo k vidění proti Bohemians, že na vyprodanym zápase zůstane víc než 3000 míst prázdnejch, to je pro člověka, kterej by rád šel, k vzteku a po nějaký odezvě to přímo volalo.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      Ferguss     před 5 lety 12.09.2019 11:18 |  
      1 1

      Myslím, že stačilo zavést možnost uvolňování míst a podle výsledku zavést povinnou účast. V srpnu má prostě spousta lidí dovolenou.

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        electropope     před 5 lety 12.09.2019 11:47 |  
        4 1

        Takovej krok by ale sám o sobě nedával smysl. Nikdo nebude uvolňovat místo jen tak, aby mohl jít někdo jinej. Pozitivní motivací můžou bejt ty benefity, ale samozřejmě není v ekonomickym zájmu Slavie to dělat ve velkym rozsahu, takže by to s "nechodiči" taky nijak nehnulo. Tim pádem by Slavia jen se založenýma rukama sledovala, jak nefunguje něco, o čem bylo dopředu jasný, že nebude fungovat, a zbytečně ztrácela čas.

  4. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    KurdtK     před 5 lety 12.09.2019 11:21 |  
    8 1

    Krok jednoznačně vítám. Ještě bych konečně zmodernizoval čtečky v turniketech, ať ten, komu permici s důvěrou půjčuji, může jít na zápas pouze s mobilem a nemusí mě nahánět fyzicky. O zbytečné ekologické zátěži při tisku vstupenek ani nemluvě.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      PetCC     před 5 lety 12.09.2019 13:04 |  
      0 0

      Tištěná vstupenka není ekologická zátěž. Já si všechny, spolu s permanentkami, ukládám do sbírky :-)

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        KurdtK     před 5 lety 12.09.2019 13:30 |  
        0 0

        Myslel jsem ty e-tikety z Ticketportalu, to mi přijde zbytečný.

        • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

          PetCC     před 5 lety 12.09.2019 15:26 |  
          0 0

          To jo, proč si tisknout čárový kód, když to můžeš ukázat v mobilu. Teda jestli to čtečky správně přečtou.
          Ale to jsem dávno říkal, že pokud máš permanentku, tak by ti měla sloužit na vstup i na pohár, když si to zaplatíš.

          • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

            asanin     před 5 lety 13.09.2019 09:23 |  
            0 0

            Takhle to funguje v Teplicích... Koupíš si to přes Net, v aplikaci Wallet (IPhone) máš ty v stupenky a pak se s nima v telefonu prokážeš u turniketu... Moderní, rychlé, neotravující...

            • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

              Dr. Fe1     před 5 lety 14.09.2019 01:25 |  
              0 4

              Já byl v Teplicích před dvěma lety s E-ticketem a nechtěl se to načíst. Nakonec mě pustili i bez načtení a to se jim stávalo u každýho cca pátýho lístku. Místní tam vykřikovali , že "Tohle by se za Hrdličky nestalo ....". :-)

              Tak to asi od tý doby vylepšili.

  5. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    pehacko     před 5 lety 12.09.2019 11:28 |  
    6 0

    doufam ze do toho koeficientu nebude pocitan i zapas s libercem...

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      JSat (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 13:20 |  
      1 0

      bude se to počítat až od Mladé Boleslavi...

  6. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    budvarka     před 5 lety 12.09.2019 11:32 |  
    1 0

    A co MolCup ?

  7. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    carevitchando     před 5 lety 12.09.2019 13:00 |  
    9 0

    Tento krok se dal čekat. Zrovna letos spousta lidí koupilo permici jen kvůli LM.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      ColinSKS     před 5 lety 12.09.2019 14:41 |  
      0 4

      řekl bych spíše spousta vychcánků co mají v hlavě mega výdělek 10-15 000. nechápu tyhle lidi.

  8. dotáhnout recyklaci míst

    ColinSKS     před 5 lety 12.09.2019 14:42 |  
    1 3

    a dát tomu jasné pravidla a benefity. to jediné chybí. jinak jednoznačně krok vpřed.

    • Re: dotáhnout recyklaci míst

      Martin 58     před 5 lety 13.09.2019 11:26 |  
      4 1

      Jaké si přejete benefity pane Collinsi? Nestačí to, že máte pozichrovaný plac za cenu cca 30% běžné vstupenky. Není Vám trochu stydno dožadovat se benefitů za to, že jste se vůbec uráčil odříct svou účast na utkání, a že jste laskavě uvolnil prázdnou sedačku pro někoho jiného?
      Pochopil bych to, pokud by měl člověk zaplacenu plnou cenu, kterou jsem na svém místě uprostřed stadionu ve 24. řadě odhadnul na 12 300 Kč (5x 890 + 5x 690 + 10x 440 Kč).
      Permanentka mě přišla na 3 800 Kč = 31%, (úspora na zápasy LM min 3 500 Kč !!!).
      Pokud někoho ani tato čísla nepřesvědčí a bude se dožadovat benefitů, tak té permanentky není hoden a při předpokládaných častých absencích o ni přijde.

      • Re: dotáhnout recyklaci míst

        Dr. Fe1     před 5 lety 14.09.2019 01:28 |  
        0 6

        Jde o to, aby byla motivace pro lidi to vracet. Myslím si, že zbytečně kolegu obviňujete. Když jsou lidi motivováni, tak je pravděpodobnější že na to nezapomenou a podobně.

  9. Celkem souhlas

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 14:58 |  
    5 0

    Celkem s tím opatřením souhlasím. Ale nechápu, proč se do toho limitu nepočítají všechny uvolněné zápasy. Případně u těch 4 by byl nějaký ten benefit a u dalších už ne, ale počítaly by se do limitu. Pokud místo včas uvolním, tak ho neblokuji a nic za to nechci, tak je to moje volba a nijak tím klub nepoškozuji. Sám se limitu nebojím, ale jak psal někdo níže, trošku se bojím u dětí. A co bude výsledkem. Na příští rok si přednostně koupím permici pro sebe na moje místo a když nebudou mít děti dost účastí, tak jim budu muset koupit permice až dodatečně asi za vyšší částku (s tím nemám problém), ale hlavně těžko seženu na ty stejná místa, takže budou sedět někde jinde. No nevím...

    • Re: Celkem souhlas

      M@rvin     před 5 lety 13.09.2019 11:04 |  
      0 0

      Já si myslím, že pro dětské permice se pravidla ještě upraví. Jo a tvoje děti stejně na fotbale stojí ;-)

  10. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    Simis     před 5 lety 12.09.2019 15:49 |  
    6 4

    Drive nez se zacnou zavadet nejake kvoty, tak bych zkusil pouze uvolneni mista. Myslim si, ze vetsina lidi kdyz bude vedet, ze nepujde, tak na to uvolneni klikne.

  11. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    stromovous (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 09:03 |  
    4 0

    Nebudu teď hodnotit samotné sledování účasti, navíc když zatím neznáme detailně podmínky, ale rád bych okomentoval jednu věc, která mi přijde, že se v diskusích zkresluje...

    Četl jsem všude po internetu hodně reakcí typu "Vedle mě pravidelně bývá volné místo, ten člověk tam sedí jen na Spartu, Plzeň a poháry - hanba!"... A všichni automaticky dovozují, že ten člověk na jiné zápasy nechodí. Tento automatický závěr ale nedává smysl dohromady s tím, že když se uvažovalo o zavedení sektorizace, tak se zvedla velká vlna nevole. Takže jsme v situaci, kdy sice víme, že si každý může sednout kamkoliv na stadionu (tj. i jinam než na své místo) a toto "právo" chceme zachovat , ale zároveň pokud někdo nesedí na místě XY, tak máme za to, že určitě vůbec není na stadionu.

    Uvedu příklad ze života - když jsme s naší partou měli permice ještě na Jih - navíc bohužel né úplně všichni k sobě, tak jsme tam na těch našich místech seděli v podstatě jen na Spartu, Plzeň, poháry a na jiné zápasy jsme si sedali jako skupina pohromadě jinam, kde bylo místo. A na ty exponované zápasy jsme šli na "svoje" místo, protože si "nebylo kam" sednout pohromadě jinam.

  12. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    jirek     před 5 lety 13.09.2019 10:14 |  
    2 9

    Pane Tvrdíku, neřiďte fanoušky jako firmu! Jednak nejsou zaměstnanci, aby se jim sledovala docházka a pak ne vždy se chovají čistě ekonomicky, jsou i tací, kteří si permanentku kupují, protože chtějí klub podpořit. Ale výměnou chtějí mít právo a svobodu na zápas přijít kdykoliv anebo také nepřijít. Ať už proto, že je to pro ně finančně a časově náročné (mimopražští) nebo proto, že mají rodinné důvody, nebo proto, že chtějí dát najevo, že hra zrovna nestojí za nic a mělo by se s tím něco dělat. Tito fanoušci SKS se od fanoušků LM liší tím, že svoji permanentku kupují i v horších časech. Smysl a důvod tohoto opatření je mi samozřejmě zřejmý, ale obávám se, že s vaničkou vyléváte i dítě. Jednoduše bude stačit, když z tohoto opatření vynecháte ty, kteří měli permici i před dvěma, třemi,…. lety. Ti mají, minimálně morálně, předplaceno. A věřte, že dosáhnout 80% účasti chtějí sami, ale dobrovolně.
    Pane Tvrdíku, váš obrázek doma nemám, ale uznávám, že je vaší nezpochybnitelnou zásluhou, že Slávia je dnes tam, kde je, a že musí mj. řešit i takovéto dříve těžko představitelné problémy. Za to vám jistě patří velký respekt, obdiv a dík. Věčná sláva vám ale bude náležet až tento stav potrvá když ne věčně, tak hodně dlouho. Opravdoví fanoušci tu jsou věčně, „ať jsme šampion nebo třeba poslední“. Nebojujte s nimi!

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      M@rvin     před 5 lety 13.09.2019 10:44 |  
      5 0

      Nikdo nikomu nebrání, kupovat si permanentku, ale bonus v podobě rezervace stejného místa i pro novou sezónu bude dopřán jen těm z permanentkářů, kteří svou permici aktivně využívají. Permice jako podpora klubu, to fungovalo dobře v dobách temna. Dnes je situace jiná a je třeba na ni reagovat. Z permice se čím dál víc stává privilegium, které s sebou nese nesporné výhody, ale na oplátku si ho musíš trochu zasloužit.

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        Martin 58     před 5 lety 13.09.2019 13:09 |  
        3 1

        Přesně. Ta permanentka sama o sobě je giga-benefitem.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      Martin 58     před 5 lety 13.09.2019 11:09 |  
      6 1

      Naprosto mimo. Jezdím na Slavii 110 km autem a vynechám max. 1 zápas. Sedím na lukrativním místě uprostřed a extrémně mě iritují spousty, tj. desítky volných sedadel v bezprostřední blízkosti.
      Jestli si někdo myslí, že finanční podpora Slavie ve výši 3 800 Kč za 18 ligových utkání, tj. 211 Kč/zápas (MOL Cup ani nepřičítám) a přednostními právy na nákup svého místa pro zápasy v evropských pohárech, je něco, co Slavii vytrhne, tak je absolutně vedle, protože je to prakticky cena čtyř standardních vstupenek na zápasy první ligové pětky, které by nepochybně Slavia při těch příležitostech prodala a další peníze by získala jakýmkoliv prodejem lístků na zbývajících 14 utkání.
      Nová opatření vítám, lze je v budoucnu vyladit. Kladou větší náročnost na fanouška. Vůbec by mně nevadilo, kdyby se permanentka proměnila na přednostní právo nákupu vstupenky za nižší cenu na předem určené místo, která by se musel realizovat, například, do 3 dnů před zápasem. To by se dalo uplatnit v nějaké aplikaci, mailem s heslem anebo podobně sms-zprávou pro ty, kteří s počítačem nepracují.
      Chci vidět nacvakaný stadion do posledního místa, chci, aby i potencionální noví fanoušci měli reálnou možnost chodit na Slavii. Chci, aby každý věděl, že se na Slavii s trochou aktivity dá dostat.
      Proto opatření beru jako základní výkop k budoucímu doladění ve funkční systém, který Slavii přinese více peněz a skutečných fanoušků v hledišti a minimum prázdných sedaček.

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      Jachym     před 5 lety 13.09.2019 11:17 |  
      2 0

      I já to vítám ze stejných důvodů jako Martin jako dobrý krok a dobrý kompromis. Detaily (jako třeba procentní hranice) se mohou doladit pro příští sezonu na základě získaných zkušeností. Je v tom obsažená metoda "cukru" (benefity za zpřístupnění místa) i "biče" (zrušení práva na přednostní nákup permanentky).

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      kjandourek (admin)     před 5 lety 13.09.2019 11:52 |  
      5 2

      Jak jsi přišel na to, že koupí pemanentky - na cokoliv - podporuješ prodávajícího? Permanentka je v první řadě výhodná pro toho, kdo si jí kupuje.... Ten má zajištěné své místo vždy a za všech okolností a v přepočtu na zápas mu to vyjde levněji, než když by kupoval jednotlivé lístky....

      Pokud by někdo opravdu chtěl ekonomicky podpořit klub, tak by spíše měl přijít na každý zápas a vždycky si koupit samostatný lístek...

      • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

        Ferguss     před 5 lety 13.09.2019 14:52 |  
        3 1

        Permanentka je výhodná pro oba, klub má pevně garantovaný příjem ze vstupného pohromadě na začátku sezony, v krajním případě až 3/4 roku před uskutečněním události. Proto se ostatně permice vymysleli, jinak by klub raději prodával vstupné za plnou palbu a permice zrušil úplně. Zase z permice nedělejme svatý grál, které se může dotknout jen vyvolený slávista.

        • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

          stromovous (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 15:28 |  
          2 3

          Přesně tak, k přísunu likvidních prostředků v předstihu si ještě připočtěme např. snížení provozních nákladů na distribuci jednorázových vstupenek (v krajním teoretickém případě, když by celý stadion byl vyprodán permicemi, tak pokladny otevřeš jen na poháry) a možnost snížení prostředků vynakladaných na marketing lákající na jednotlivé zápasy apod. Dále s permicí poskytuješ nejen peníze, ale i určité osobní a statistická data, které šikovný subjekt může využít při rozboru své cílové skupiny a přizpůsobí tomu ceny, doprovodné služby, termíny zápasů...

    • Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

      zeleznik2     před 5 lety 15.09.2019 10:40 |  
      0 2

      Inu další perla Jardy Lufta.

  13. Re: Revoluční krok na Slavii! Nechceme prázdné sedačky, vysvětluje Tvrdík

    zeleznik2     před 5 lety 15.09.2019 10:39 |  
    1 4

    Jsem rozpolcený. Na jedné straně chápu opatření klubu, aby byla co největší návštěvnost a na druhé straně se dělají takové opatření. Permanentkou podporujeme klub, nákupem sponzorujeme naší milovanou Slavii, jestli pak fanoušek jde, je jen jeho věcí. Zápasy se mají, konat v neděli od 16:30 a nikoliv v časech TV sobota 19:00. Pak bude návštěvnost jistě vyšší. Ikdyž na Bohemku, Karvinou či Opavu zájem bude menší než třeba na Plzeň. I s Kluží bylo vyprodáno přesto jsem v okolí zaregistroval nejméně deset volných sedaček. Raději vyřešit problémy s parkováním, nedostatky v občerstvení, než řešit zda někdo chodí pravidelně.