Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberce

Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberce

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    jiras_     před 5 lety 10.09.2019 20:10 |  
    1 17

    Sýkora 2?

    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

      uru100     před 5 lety 11.09.2019 07:49 |  
      22 1

      Proč? Nic špatrného neřekl. A v podstatě ani Sýkora nikdy neřekl nic vyloženě špatně. Snad nemůžeme čekat, že budou říkat jak jsou šťastní, že nehráli, nehrajou a museli na hostování a jak jsou na hostování nešťastní atd. Myslím, že v Liberci bude dostávat víc šancí hrát a ukáže se jestli v něm něco je.
      Ale to, že hráč za 68MIO prostě nehraje není jen o tom hráči. Buď si ho někdo špatně vybral, nebo s ním někdo nedokáže pracovat, rozvíjet ho a zapracovat do mužstva. A obojí se jednoduše může snadno stát a asi není sportovní klub, kterému by se to nestalo.

      • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

        jiras_     před 5 lety 11.09.2019 08:24 |  
        3 9

        Nebo může diplomaticky říct "prostě to nešlo, neřeším, teď chci hrát za toho a toho a ukázat se, za rok v přípravě chci být zpět a přesvědčit". Novinář se nažere a nikdo se nemůže zamyslet nad tím, co vlastně chtěl říct. Kecama do novin se ještě nikdo fotbalově nezlepšil. Sýkora byl v novinách až moc často na můj vkus. Moc slov i když třeba ne vysloveně proti někomu.

        Ale zase beru, že Sýkora nebyl pozván ani do přípravy, Matoušek to ani nechtěl zkusit, Baluta prý mluvil jen s asistenty, ne s JN nebo JiT. Na můj vkus trochu moc náhod, resp. něco může být špatně i na druhé straně. Zase ale nemůžou ti hráči čekat, že se vše bude točit kolem nich, není čas dělat zaříkávače koní...

        • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

          Barys     před 5 lety 11.09.2019 08:43 |  
          3 2

          To víš od kuď, že mluvil jen s asistenty a ne s těma dvěma?

          • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

            vikik_vikik     před 5 lety 11.09.2019 09:14 |  
            4 0

            to je asi z rozhovoru který s ním kdosi dělal ( níže - vlákno z 5,9. )

            A mluvil jste o tom s Jindřichem Trpišovským nebo Janem Nezmarem?
            „Ne, s nimi jsem nemluvil. Mluvil jsem pouze s asistenty trenéra.“

          • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

            jiras_     před 5 lety 12.09.2019 06:35 |  
            0 0

            Ano, z článku, ke kterému je tahle diskuze, dobré vědět, že to ani nečteš a jdeš komentovat...

            • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

              jiras_     před 5 lety 12.09.2019 08:22 |  
              0 0

              Tak omlouvám se, bylo to na iSportu, 10.9., měl jsem to otevřené v druhém okně, splynulo mi to, ale je to premium.

  2. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Martin Platil     před 5 lety 10.09.2019 20:12 |  
    9 12

    Tak ať se chlapec předvede, když to bylo šílené. Sám přiznal, že neuměl bránit. Bohužel přišel do jiného systému a asi se nedokázal moc adaptovat.

    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

      looko     před 5 lety 11.09.2019 08:10 |  
      22 3

      On nepřišel.....přivedli si ho. A buď nevědělo vedení, že neumí bránit a nebo vědělo a domnívalo se, že ho to naučí. Dle jeho vytížení se nepovedlo ani jedno. Trochu mě zaráží slovo JT, jak se Baluta na jaře zlepšil, super pracuje a udělal neskutečný posun. Následně nedostal příležitost žádnou. Tímto jen konstatuji fakta. Nechci brojit proto vedení ani JT. Prostě vše se nepovede na 100 %, ale nelíbí se mi když se "nadává" jen na Balutu.

      • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

        sasky     před 5 lety 11.09.2019 11:15 |  
        3 3

        Ale přišel. Já zas nevěřím tomu, že by JN a JiT při pohovoru s Balutou před jeho příchodem mu tak nějak opomněli zmínit, jakým stylem se Slavia prezentuje a co je potřeba k tomu, aby hrál. Neříkám, že to je vše na Alexovi, ale asi jedna i druhá strana měla trošku jiná očekávání. Alex v tom, že ho třeba povinnost bránit jako ofenzivního záložníka aspoň trochu mine, a sportovní vedení zase, že to do něj dokáže natlačit. Jinak Nezmar zmiňoval i nějaké problémy v kabině a to se pak motivace a chuť velmi rychle ztrácí. Nicméně nelze říci, na čí straně byla "chyba". Ona to vlastně ani chyba není. Občas si prostě s někým člověk nesedne. Jinak si myslím, že v případu Baluta je spousta emocí a to zejména mezi námi fanoušky, ale je to naprosto zbytečné. Na jedné straně je kravina dehonestovat hráče, který má velkou kvalitu, nicméně zřejmě nezapadl do systému a týmu a na druhé straně je i nesmysl nadávat na sportovní vedení, které má takové úspěchy jaké má. Ano, vedení udělalo krok vedle, Baluta se nepovedl, ale nikde se nedaří výběr hráčů stoprocentně. Nic víc, nic míň.

  3. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Snivec     před 5 lety 10.09.2019 20:38 |  
    16 3

    kdyz muzstvo vysoko presuje a Balu necha sveho hrace za sebou 10 metru, stoji ve volnem prostoru a kouka, v takovy okamzik jako by tam ani nebyl a cele to napadani jde do haje. To je pak vazne tezke. Muze se ucit od Stancia, neni to zadny obranar, ale sve ukoly zvlada.

  4. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Vhoo (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 07:19 |  
    18 0

    Nepřijde mi že by bylo cokoliv co říká nějak za hranou ( narozdíl od sýkory ). Sám uznává že se nevyrovnal s novou situací a že neuměl branit. To že komunikace trochu v klubu drhne potvrdil i Jugas kterému prisla SMS ať si hledá hostování což zrovna k němu mi přijde ne fér bo se zdá jako správnej chlap. Zpět k Balutovi. Ona situace kdy vám naloďují týmy do LM a vzápětí se dozvíte ať si hledáte hostování je prostě hodně těžká. I tak si vybral pro něj velice dobrý tým a jestli je pravda že byla možnost jít zpět do Rumunska tak je vidět že přeci jen ambiciózní je a nevzdává to. Jsem dálek k tomu mu nasazovat psí hlavu. Teď má šanci se ukázat a já mu budu fandit.

  5. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Fačín     před 5 lety 11.09.2019 08:31 |  
    11 2

    Tyhle zavádějící nadpisy článků... To mě dokáže vytočit. Člověk si pak ten článek přečte a vyzní úplně jinak. Redaktor si slovo "šílené" víceméně vycucal z prstu. Baluta česky neumí, takže to určitě neřekl.

  6. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Gino     před 5 lety 11.09.2019 08:44 |  
    7 8

    Ty pi*čo, že vůbec těm debilům ze Sportu ti kluci odpovídaj.

    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

      marcocruz (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 10:40 |  
      6 2

      Doufam, že stejně pravidelně bude ispart přinášet rozhovory i s "nespokojenými a uklizenými" hráči z druhé strany břehu - namátkou Radakovič, Vatajelu, Juliš a mnoho dalších. Ale něco mi říká, že se to spíš nestane. Už je to taková klasika, že potřebujou nakydat něco na slavii a chytí se každého hovénka.

  7. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 09:10 |  
    7 1

    Jsem moc zvědavej, jak mu to v Liberci půjde a jestli se ještě vrátí do Slavie.

    Jinak článek o ničem.

  8. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Harvey     před 5 lety 11.09.2019 10:54 |  
    21 2

    Myslím, že by bylo vhodné a seriozní sem dávat rozhovory od původního zdroje. Tento rozhovor je pro fcslovanliberec.cz a původní nadpis článku je "Chci ukázat, kdo je Baluta!" a nikoliv zavádějící "Bylo to šílené".
    Z vlastní zkušenosti vím, že pokud Ti článek novinář nedá na revizi před zveřejněním (což by si měl vyžádat Alexův agent), tak se lehce ukecneš. Ten rozhovor je z 90% v pohodě, určitě mnohem víc v pohodě, než rozhovory z Jablonce.

    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

      sasky     před 5 lety 11.09.2019 11:18 |  
      0 0

      Přesně tak. Tenhle článek byl pro libe stránky a přetiskl ho efotbal a teď sport (ne isport). A tady se hrozně nadává na novináře. Jako nadávat můžeme za manipulativní nadpis, ale obsahově to připravoval někdo úplně jiný.

      • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

        Gino     před 5 lety 11.09.2019 14:08 |  
        3 0

        Tvl tak samozřejmě, že se nadává na novináře, kteří vyplodili ten manipulativní nadpis. Ještě chci dodat, že ho vyplodili SCHVÁLNĚ.

  9. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Ondráš     před 5 lety 11.09.2019 11:13 |  
    7 4

    Jestli je něco šílené, tak redaktoři Deníku Sport a jejich chlebodárce.

    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

      sasky     před 5 lety 11.09.2019 11:17 |  
      11 2

      Ale tohle nemá se Sportem nic společného (ani rozhovor, ani stránka sport.cz). Tohle byl rozhovor pro liberecké stránky. Takže tam asi těžko bude hráč tvrdit, jak se potřebuje v Libe rozehrát a že doufá, že si ho v zimě Slavia stáhne, nebo že se těší, až příští léto naskočí do přípravy ve Slavii. Nemá to jednoduché.

      • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

        Ondráš     před 5 lety 11.09.2019 11:23 |  
        0 0

        Tak to pardon, já vidím čůjáčí nadpis, tak si říkám jasnej deník sport. Tímto se upřímně omlouvám doktorovi a jeho poskokům.

          • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

            Ondráš     před 5 lety 11.09.2019 12:38 |  
            2 0

            Opět musím konstatovat, že jsi velice zlý!:D

        • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

          sasky     před 5 lety 11.09.2019 12:09 |  
          8 1

          Já myslím, že omluvy není třeba :D Oni brzy vyplodí nějakou perlu, kde tvůj hněv bude na místě. Viz třeba případ Polidar, kdy si neopomněli smlsnout na tom, že Polidar je podobný talent jako Matoušek, ale mnohem levnější. Isportu jsem se zastal v tomto konkrétním případě, obecně samozřejmě ne. Je to novinářská stoka. Nakonec z nich vychází poslední dobou nejlépe Podroužek, kterému jsem ještě cca rok a půl zpátky vůbec nemohl přijít na jméno. Nicméně Vacek, to je panečku exemplář.

          • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

            Gino     před 5 lety 11.09.2019 14:10 |  
            1 8

            Omluvit by ses měl ty, protože tady moralizuješ a přitom to byl právě SPORT a jeho novináři (redaktor, editor..), kteří ZÁMĚRNĚ zvolili ten třaskavý nadpis a šíří jej ve společnosti. Nadpis na libereckých stránkách byl úplně jiný.

            • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

              sasky     před 5 lety 11.09.2019 14:41 |  
              4 1

              Tobě se rozhodně nemám za co omlouvat. Hlavně si ujasni rozdíl mezi sport.cz a isport.blesk.cz než mě začneš kárat. Díky...

              • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                Gino     před 5 lety 11.09.2019 14:45 |  
                0 6

                Kamaráde, ty se nauč číst, než začneš poučovat... já od začátku píšu Sport (sport.cz), NE iSport (isport.blesk.cz) !!

                • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                  sasky     před 5 lety 11.09.2019 14:47 |  
                  4 0

                  Ty máš jedinou kliku, že se ty deníky jmenujou tak podobně. Takhle ta tvoje výmluva vypadá celkem důvěryhodně.

                  • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                    Gino     před 5 lety 11.09.2019 15:03 |  
                    0 6

                    Nemám kliku, prostě píšu to, co vidím... vedle aktuality je vždy vidět na jaký server odkazuje, aniž by bylo nutné na něj jít.

                    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                      pehacko     před 5 lety 11.09.2019 18:34 |  
                      1 2

                      tohle vyresi jen bitka na posvatnem bohdalci, kde ozzy serezal pipeho jezevcika a wulf kolem prejel qopeho brejle!

          • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

            o5aradecek     před 5 lety 11.09.2019 14:44 |  
            3 1

            Vacek je legendární bavič, který absolutně ztratil i minimální soudnost. S Podroužkem taky souhlas, dokonce, když se s ním bavíš o Slavii, tak používá výraz "Slávka" :-)) Ten je v pohodě.

            • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

              sasky     před 5 lety 11.09.2019 14:50 |  
              6 0

              Jo, tak začalo to kdysi sparťanem Konečným (zejména jeho legendární rubrika na twitteru 3 nejlepší sparťané a 3 další nejlepší sparťané), ale ten je teď nějaký upozaděný. Pak tu roli slávistohejtra přebral Podroužek, který je ale asi jenom fanoušek úspěchu, tak teď SKS docela pochlebuje. No a nyní drží kartu (nikoliv černého Petra, ale rudého kašpara) Vacek no. Ale musím říct, že Konečný a Podroužek měli i za časů své největší slávy aspoň trochu úroveň, Vacek je prostě jenom blbec.

              • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 16:21 |  
                1 1

                Konečného chtěl do Slavie Trpišovský jako analytika k A-týmu, ale zatrhl to Krob.

                • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 12.09.2019 08:42 |  
                  0 0

                  Říká se to.... každopádně od doby, co je u nás Trpišovský, se Konečného styl psaní směrem k SKS výrazně změnil :-)

        • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

          Gino     před 5 lety 11.09.2019 14:11 |  
          0 7

          Vůbec se nemáš za co omlouvat, protože máš pravdu. Ten čůjácí nadpis je totiž skutečně dílem novinářů ze Sportu. Nadpis původního autora rozhovoru byl totiž úplně jiný.

          • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

            kjandourek (admin)     před 5 lety 11.09.2019 14:25 |  
            6 0

            Ale tohle není elektronická verze deníku Sport... ta má doménu isport.blesk.cz a víceméně ten samý rozhovor má přepsaný zde:
            https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/368501/baluta-o-slavii-nekdy-jsem-nechapal-vyber-sestavy-chci-ukazat-kdo-jsem.html
            Celý článek je čitelný pouze s předplatným isport premium, proto jsme ho zde nepostovali - máme za to, že nemá smysl dávat sem odkaz na něco, co si nemůže přečíst každý uživatel našich stránek...

            Článek s tímhle zavádějícím nadpisem je dílem novinářů z domény sport.cz, což je ovšem elektronická verze deníku "Právo" ... :-)

            • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

              Gino     před 5 lety 11.09.2019 14:34 |  
              1 9

              Karle, však já taky ale od začátku píšu Sport (sport.cz) a ne iSport (isport.blesk.cz).

              • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                kjandourek (admin)     před 5 lety 11.09.2019 21:00 |  
                2 1

                Nezlob se na mě, ale píšeš: novinář ze Sportu... a pod tím si každý představí jenom deník Sport (isport.blesk.cz), nikov web sport...

                A upřímně si nemyslím, že by ses musel obhajovat - to je běžný omyl :-)

            • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

              butters     před 5 lety 12.09.2019 01:26 |  
              2 1

              Tak ono zrovna na sport.cz jsou tyhle dementní nadpisy/titulky taky na denním pořádku. Kolikrát jsem jen kvůli bulvárnímu nadpisu kliknul na článek, abych v prvním odstavci zjistil, že je to naprostá hovadina, která s titulkem nijak nesouvisí. Ale kliknul jsem a zvýšil jim tak příjem cca o půl halíře, takže účel to splnilo :)

              • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

                kjandourek (admin)     před 5 lety 12.09.2019 08:41 |  
                1 0

                S tím nelze nesouhlasit - Deník Sport je tím proslulý ... :-)

                Dodnes s úsměvem vzpomínám na velký rozhovor s Ginem van Kesselem v páteční příloze.... v rozhovoru se novinář ptá za kolik má Gino stovku - odpověď: "nevím, nikdy jsem si takhle dlouhý sprint neměřil, fotbalisté potřebují spíše start na balón." ... další otázka: "To je škoda, mohl byste být fotbalovým Boltem!" a Ginova odpověď "Nevím, možná" - pokrčení ramen....

                A novinář víceméně ze své otázky, na kterou bylo tak neurčitě přitakáno udělal titulek: "Mohl bych být fotbalovým Boltem".... kterým láká na titulní stránce celé přílohy....

                a v elektronické verzi se samozřejmě sparťani posmívají, co si to o sobě ten nekopa myslí...

        • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

          sasky     před 5 lety 12.09.2019 09:47 |  
          1 1

          No už je to tady. Včera jsme tu Podroužka vyjmuli z té iSportí sebranky a trochu ho pochválili a dneska v aktualitách tohle: "Trpišovský o kamerách v zádech i Balutovi: Ať se ukáže a pak mluví" - přitom celkové vyznění článku a zejména přístupu k Balutovi je úplně jiné. Na druhou stranu novinář asi něco sepíše a pak mu marketér vytvoří prodávající titulek... Každopádně tam o Balutovi JiT neříká nic špatného, prostě to uražené ego vidím spíš na straně Alexe, než JiT.

  10. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    chcippak     před 5 lety 11.09.2019 14:09 |  
    8 0

    Je to šialené
    Chcieť iným kázať čo áno a čo nie
    Je to šialené!

  11. Re: Bylo to šílené, říká Baluta

    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 14:50 |  
    5 3

    Jedné věci nerozumím. Baluta byl posledním hráčem v poli, který se dostal na hřiště. V sedmém ligovém kole, což byl chronologicky náš osmý zápas. Tím, že za nás odehrál 90 minut a nějaké minuty přidá i v Liberci, tak v zimě nikam přestoupit nemůže, protože bude mít starty ve dvou klubech. Dle jeho vytíženosti u nás si nemyslím, že zápas s Bohemians by měl být ten ''poslední hřebíček do rakve'' a díky tomu je teď v Liberci. Trenérský úsek měl rozhodnuto dřív.
    Za rok může být Baluta v podobné situaci, jenže bude o rok starší a tedy smlouva o rok kratší... a když si vezmu zpětně, jak na Balutu na hřišti reagovali spoluhráči i trenér. Logičtější by se mi zdálo, kdyby hostoval v Holandsku, Belgii s opci.

    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

      Lunaris     před 5 lety 11.09.2019 20:31 |  
      4 3

      To by ho tam někdo musel chtít.

    • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

      jiras_     před 5 lety 12.09.2019 06:41 |  
      0 0

      Nevim jak teď, ale obvykle se smlouva prodlužuje o dobu hostování, samozřejmě musí hráč souhlasit.

      • Re: Bylo to šílené, říká Baluta

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 07:43 |  
        0 0

        U jiných hostování o tom byla v článku zmínka, jelikož teď nebyla, tak si nemyslím, že byla smlouva prodlužena.

  12. Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

    SuperAukro     před 5 lety 11.09.2019 15:55 |  
    5 3

    Tak to tam v tom Liberci rozbal, vrať se, na tréninku plň trenérovi požadavky a spolkni ego, že nejsi automaticky v základu. Je mi jasné, že nevíme vše, ale i tak, snaž se a věřím, že to půjde i v SKS. Nikdo snad nechce, aby si neuspěl, včetně tebe.

  13. Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

    Harvey     před 5 lety 11.09.2019 16:08 |  
    8 3

    Gino nechceš ukončit tuhle svoji one man show? Prostě si neměl pravdu, když jsi napsal "Ty pi*čo, že vůbec těm debilům ze Sportu ti kluci odpovídaj." a pak místo toho, abys uznal chybu, že Baluta Sportu.cz vůbec neodpovídal, tak tady na ostatní prskáš jak by se měli snad omlouvat za to, že jim tolik nevadí manipulativní nadpis sport.cz
    Pochopil bych, kdyby byl na sport.cz nasraný samotný Alex Baluta, ale to ty asi nebudeš...spíš Gino Van Kessel :) Prostě Sport.cz vybral nadpis, který přitáhne sledovanost a peníze z reklamy. Z hlediska morálky a objektivní novinařiny špatná práce, z hlediska podnikání za účelem zisku pochopitelné. O sport.cz to vypovídá dost a není potřeba s tím ztrácet další čas, natož pak kvůli tomu napadat ostatní uživatele ať se omluví :D. Stačí jeden mail a sport.cz by to stáhnul nebo změnil, ale očividně to nikdo ve Slavii ani samotný Alex nebere natolik vážně a spoléhají se na to, že slávistická i liberecká obec rozumí psanému textu.
    ...
    Ad. Sýkora - také jsem měl zato, že se Slavií skončil, ale sleduji ho na instagramu (@syky_6) a málokterý hráč Slavie, kterého sleduji má takovou radost z pozitivních výsledků našeho týmu jako Honza Sýkora. Takže bych nad ním kvůli jednomu nepovedenému rozhovoru nelámal hůl. Dokonce neironicky zveřejnil příspěvek z Jindrou Trpišovským a popsal Jindru jako to nejlepší co mohlo Slavii potkat.

    • Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

      Dr. Fe1     před 5 lety 12.09.2019 03:05 |  
      0 12

      Ti ses taky doteď neomluvil za ty lži co jsi před pár dny předvedl vůči mě a nebyl schopen nic z toho doložit. Takže si dej pohov. Ty nemáš co koho mistrovat.

    • Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

      Gino     před 5 lety 12.09.2019 07:05 |  
      0 3

      Kamarade, moje one man show byla davno u konce, kdyby ses do ni zase neprihlasil a neprivedl ji k zivotu...

      Cituji: “z hlediska moralky a objektivni novinariny spatna prave” - tvl tak diky, ze vlastne i pres to mentorovani chapes, proc me tohle zamerne skodeni Slavii tak se*re. Mam Slavii v srdci a tohle me vytaci. Mozna jsem nekdy prchlivejsi, nez bych mel, ale nikdo nejsme dokonalej.

  14. Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

    martyni (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 16:14 |  
    18 9

    Tesim se, az se zas zacnou hrat zapasy, ted to vypada, ze největší hvezdou klubu je hrac, kterej tu nenaplnil svoje ambice, zatímco hrdinove co vykopali LM jsou jen ti, kteří mu zabirali místo v sestave a trenér, kterej plni všechny cile, na který muzem pomyslet, je bridil, který mu zkazil karieru. Uz nevim, jestli fandime slavii nebo jen jednomu hraci..

  15. Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

    dauby     před 5 lety 11.09.2019 20:35 |  
    8 9

    Tak snad se Alex naučí bránit a vycházet se spoluhráči. Zatím nic nepředvedl a má nos dost nahoře. Jenom talent prostě nestačí.

  16. Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

    kapitan.pisoar     před 5 lety 11.09.2019 22:02 |  
    9 14

    Doufam ze to ukaze, chytne se a da par golu. A v zime, nebo na jare ho nekdo vykoupi. Protoze naslibovat mu, vychvalit ho, nechat ho projit celou pripravu, drzet ho v nadeji a potom vyzdrzovat az skonci prestupni okno a nakonec po postupu do LM koupit dva zalozniky a jeho poslat hostovat bylo od vedeni rekneme "nekorektni"...
    Ano nevidim do zakulisi, ale to nikdo z nas. Urcite je problem jak na strane hrace, tak i vedeni (to ho ale potom nemelo za 70 mega privadet). Toto je muj nazor, kazdy ma nejaky (ocekavam zaplavu minusu)

    • Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

      Dr. Fe1     před 5 lety 12.09.2019 02:55 |  
      4 9

      Souhlas. V posledním kole proti Spartě hrál dobře, dal gól - jasné zlepšení oproti minulosti a pak stejně nedostal ani čuchnout. Teď když nastoupil proti Bohemce, tak podal slušný výkon - a přesto ho defacto vyhodili. Hodně divný přístup trenéra

    • Re: Slavia? Bylo to šílené, ale teď chci ukázat, kdo je Baluta! plánuje posila Liberc

      Barys     před 5 lety 12.09.2019 09:09 |  
      5 0

      Taky mu přeju to nejlepší, což je prosadit se ve slávii. Liberec pro něj bude hodně dobrej a snad se mu povede vrátit se ! Jinak, ale cíle slávky jsou na prvním místě !