Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (166)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 09:08 |  
    2 5

    Tak jak jste na tom? Já blbě, dětský permie budu muset pretavit na dospělý lístky, protože zápasy jsou pozdě a děti bych vzal jen na jeden zápas, ale jak přesně to udělat, když na zbylé dva chci vzít bráchu a bratrance netuším.

    Jinak za 104 plná palba, to mi taky přijde jako docela úlet.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      asanin     před 5 lety 09.09.2019 09:24 |  
      0 3

      Mám podobné dilema... Mám 4 permice, z toho 2 dětské... Mám syna co teď začal chodit do první třídy... Na Dortmund ho vezmu, protože je to od sedmi... Barcelonu jsem mu slíbil, byť je od 21h... No a na Inter ho brát nechci, protože prostě ráno škola... Ale zase kdyby se s nimi hrálo o 3. místo, tak bych ho tam vzal :-) No a permici pro dědu a dceru holt pouštím...

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Ferguss     před 5 lety 09.09.2019 09:57 |  
        3 0

        Už jsem psal jinde, mám stejný problém. Nechápu proč nejde napsat na lístek číslo permice, která by se musela předkládat u vstupu s lístkem. A je po překupnictví. Jinak já napsal na Slavii e-mail, že se mi to nelíbí, pokud nás napíše hodně, třeba se něco stane.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          JÁprvní     před 5 lety 09.09.2019 10:51 |  
          0 0

          A nestačilo by se prostě k lístkům prokázat permicí ? Já když na ligu nemůžu , půjčím permici prověřeným kamarádům ( což můžu :-) ) a pochybuji , že by tohle překupníci udělali .Nevím tak mě to teď narychlo napadlo ...

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            Jachym     před 5 lety 09.09.2019 11:00 |  
            2 0

            Samozřejmě, že ano. Ale jak píšu v této diskusi, proč to dělat jednoduše, když lze po týdenním "brainstormingu" přijít s něčím vědecky složitým?

            • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

              Ferguss     před 5 lety 09.09.2019 14:18 |  
              1 0

              Ze vstupenek mi odepsali, že to s číslem permanentky na lístku to není špatný nápad a předávají výš. Poku napíše víc lidí, třeba to pomůže.

              • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                JÁprvní     před 5 lety 09.09.2019 14:52 |  
                0 0

                Až teď sem si všiml že se sem vlastně pod Tebou opsal Tvůj nápad - soryjako :-)
                Pondělní rána bych zrušil ...

              • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                Jachym     před 5 lety 09.09.2019 15:01 |  
                0 1

                Díky, já už totéž udělal před obědem, tak snad je to na dobré cestě:-)

              • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 15:16 |  
                2 1

                hlavně i klubu by to ušetřilo práci s vykupováním lístků a řešením jejich dalšího prodeje, takhle by skončili lístky tam kde maj, protože pokud musíš k lístku půjčit i permici, tak to prostě půjčíš jenom kamarádovi

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            PikaPika     před 5 lety 09.09.2019 16:53 |  
            0 1

            Podle mě si prostě překupníci předem domluví kupce a pak mu lístek dají i s permicí,kterou si pak vezmou.Sám jsem na vlastní oči viděl překupníka jak půjčil permice a pak si je na stadionu vybral zpět a nekecám měl jich asi tak čtyřicet u sebe.

            • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

              mis3     před 5 lety 10.09.2019 09:33 |  
              1 0

              bych mu jí asi vracel... Nemohl to být spíše někdo z nějké odbočky příátel?!

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Fido22     před 5 lety 09.09.2019 13:45 |  
          0 2

          Já v noci ticketingovému manažerovi Slavie psala mail. Především kvůli seniorské slevě 20%, která je tedy nižší než sleva pro permanentkáře 30% (ve skutečnosti je 33%). Protože u seniorů, členů odboru přátel a držitelé ZTP inzerují, že ta sleva se počítá ze STANDARDNÍ ceny, tedy z plné palby. Pak ale senioři, kteří mají permici na ligu, nejsou pro Ligu Mistrů vůbec cenově zvýhodněni oproti permanentkářům v produktivním věku. Což mi přijde pro sedmdesátníky, kteří fandí 50 let, hodně krutý.
          Dále jsem se také ptala, zda lze na dětskou permici koupit balíček pro dospěláka, jelikož pro menší děti je zápas od 21:00h v listopadových pleskanicích dost o zdraví. Navíc dospělý strejda bude fandit hlasitěji, potažmo přispěje do kasy Slavie vyšší částkou. Na odpověď čekám.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Dennis     před 5 lety 09.09.2019 17:19 |  
          1 0

          Jako nápad dobrej, ale jak bys to řešil u balíčků, které nejsou na permici? Co by bylo na lístku a čím by se fanoušek prokazoval v těchto případech?

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Astrocytoma (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 10:36 |  
      5 0

      no asi to reknu na ferovku, muj nazor je, ze samozrejme presne vedi kolik je detskych listku a take kolik se detskych listku vyuziva a v tom je take obrovsky potencial kdy fanousci tyto mista nedkazi vyuzit a budou se prodavat hold jako dospele listky a na jmeno a za ceny bez slevy.

      Uprimne permice na detsky listek je tak levny ze ma pravo mit penamentkar si na toto misto vzit nekoho pro koho nebyl detsky listek urceny? Tedy pro dospeleho?.

  2. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Jachym     před 5 lety 09.09.2019 09:21 |  
    8 9

    Ceny jsou tak na hraně toho, co jsem ochotný akceptovat, a to na mě připadají ty nejlevnější. Ještě více mi ale vadí ty nejasnosti v textu, který jako už tradičně přináší víc otázek než odpovědí a je spíše podivným cvičením v (ne)logice, navíc v jazyce ptydepe. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? Chápu a plně podporuji snahy zamezit činnosti překupníků mezi slávisty, ale v praktické rovině si těžko dovedu představit realizaci. Také mám permanentkáře dítě, ale i dětská permanentka je psaná na moje jméno. Večerní utkání od 21:00 jsou na syna pozdě, nebo může být nemocný, a co pak? Není lepší, když vezmu místo něj fandícího kamaráda nebo kolegu? Doufám, že nebudou striktně kontrolovány občanky, a že věrní permanentkáři nebudou mít z těchto patálií zkažený zážitek.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      mis3     před 5 lety 09.09.2019 12:08 |  
      10 2

      ty fakt máš problém dált litr za zápas Ligy mistrů?!

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Fačín     před 5 lety 09.09.2019 13:00 |  
        3 11

        Tak každej není milionář... Navíc litr za zápas to fakt není, možná pro neslyšící nebo pro děti.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          mis3     před 5 lety 09.09.2019 13:15 |  
          9 0

          kolega psal: "na mě připadají ty nejlevnější" to znamená pro dospělého 3tis. Já teda vysokou nedokončil, ale 3 tis dělenotřemi zápasy vychází přesně tisíc korun za zápas.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 14:52 |  
          2 0

          To fakt je pokud máš permici na jih nebo sever. Možná špatně čteš tak že si doplň vzdělání.

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 15:05 |  
            0 0

            Pokud ovšem Fačín nenaráží na to, že tam za jeden zápas proleje 15 piv. Pak bych chápal, že to má za víc něž litr. ;)

            • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

              Fačín     před 5 lety 09.09.2019 15:23 |  
              0 2

              Tolik jich nezvládám. Za zápas max.6:) Navíc to jsou nula čtyřky...

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            Fačín     před 5 lety 09.09.2019 15:24 |  
            0 3

            Na východ a západ je to dokonce víc než litr.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Jachym     před 5 lety 09.09.2019 13:29 |  
        0 7

        Píšu, že je to pro mě ještě akceptovatelné. Rozhodně ale nepatřím k těm, kteří říkají, že by měl klub lístky co nejvíc osolit. I když nepatřím k chudým vrstvám (hanlivě nazývaným sockám), i já hledám vždy způsoby jak ušetřit. Třeba aby zbylo na výjezdy na všechny naše zápasy Ligy mistrů...

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 16:15 |  
          3 8

          No ale brečet nad tisícovkou za soupeře jako Barcelona, to jste opravdu velký škudlil. Já dávám na východě 7 a tedy na jedno utkání 2.350 - což už je docela hodně, ale holt to překousnu. Co byste dělal na mém místě ? Nešel na fotbal ?

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            SuperAukro     před 5 lety 09.09.2019 23:31 |  
            0 5

            A jak jste přišel na tisícovku? Když jde na rodinnou, tak to má pro sebe rozhodně za více...

            • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

              Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 23:36 |  
              3 6

              Píše že to má za nejnižší cenu, což jsou 3 tisíce. No a 3000/3 = 1000 kč.

  3. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 09:24 |  
    15 1

    Slavia (LM 19/20)
    soupeři ve skupině Barcelona, BVB, Inter Milán
    ceny za balíčky pro permanentkáře 3 000 Kč, 5 010 Kč, 7 050 Kč

    Plzeň (LM 13/14)
    soupeři ve skupině Manchester City, Bayern Mnichov, CSKA Moskva
    ceny za balíčky pro permanentkáře 3 400 Kč, 4 900 Kč, 6 900 Kč

    Plzeň (LM 18/19)
    soupeři ve skupině Real Madrid, AS Řím, CSKA Moskva
    ceny za balíčky pro permanentkáře 2 850 Kč, 3 950 Kč, 5 450 Kč, 7 450 Kč

  4. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 09:42 |  
    2 0

    Hodně píše o nepoměru mezi sektorem A a sektorem C, počítáno bez jakýchkoliv slev (OP, fanklub, student, důchodce, ZTP, ...)

    Z1, sektor C stojí 47,7 % z ceny sektoru A
    Z2, sektor C stojí 46,4 % z ceny sektoru A
    Z3, sektor C stojí 47,2 % z ceny sektoru A
    permanentkář (stávající), sektor C stojí 51,3 % z ceny sektoru A
    permanentkář (nový), sektor C stojí 53,8 % z ceny sektoru A

    balíček na LM, sektor C stojí 42,6 % z ceny sektoru A

    Kdyby se měl balíček na LM pro sektor C pohybovat okolo 48 % ceny ze sektoru A, pak by cena měla být 3 400 Kč pro permanentkáře a ve volném prodeji za 5 150 Kč.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      stromovous (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 09:59 |  
      1 7

      Přesně tak. Hodně lidí píše (FB, twitter, zde v offtopicu), že ty poměry jsou stejné jako na ligu či jako u permic. Pokud si to však spočítáme, tak prostě NEJSOU. Aby ty poměry odpovídaly, tak by musely nejdražší balíčky na LM stát v rozmezí 5.575 (poměr jako u permic) až 6.465 (poměr jako u sektoru Z2 na ligu). Pokud vyjdeme z toho, že průměr je tedy těch 48 %, tak by to pak bylo 6.250,- Kč. Takže u balíčků objektivně JE nepoměr mezi sektory, resp. kategoriemi A, B, C.

      Druhou věcí je dlouhodobé systémové špatné zařazení některých sektorů do kategorií. Nejvíce to vynikne např. u 111, proti které diagonálně přes hřiště (127) stojí lístek plnou palbu, tj. zdánlivě stejná místa a 3000 vs. 7050. Totéž platí pro 204, 205, 206. Pak třeba sektory 102 a 103 a proti nim přímo přes hřiště 112 a 113 (stejné je to u 128 a 129 vs. 117 a 118), první jsou v kategorii A, ty druhé naopak v B, tj. balíčky se stejným výhledem 7050 vs. 5010. Obecně shrnuto jsou nesmyslně přeceněný rohy stadion, to však s výjimkou rohu 111, kde jsou naopak lístky úplně nejlevnější. K tomu ještě přidejme to, že na Západě úplně chybí mezistupeň v podobě kategorie B, a dostáváme se k absurdním situacím jako výše popsané 127 či 205 vs. 111, nebo k tomu, že mezi 104 a 105 a mezi 127 a 126 je de facto jen ulička, ale je to rozdíl mezi úplně nejdražším sektorem (navíc na LM naceněným poměrově ještě výše, než je obvyklé) a mezi úplně nejlevnějším sektorem.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 12:55 |  
        1 0

        Každý snad dopředu ví, že si kupuje permanentku/lístek za takovou a takovou cenu. Pokud někdo nechce drahé místo na 205, ať si koupí levné na 111b.
        Souhlasím ale s tím, že by ty rohové sektory měly stát všechny stejně. Ať už kdyby vznikla ještě jedná kategorie speciálně pro rohové sektory anebo by stačilo je zařadit do kategorie B a ceny pro sektory A, B, C znovu přepočítat, aby na této změně klub netratil. Dle mého by stačilo zvýšit cenu vstupenek u sektorů C o 10 - 20 Kč/vstupenku dle kategorie zápasu.

  5. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    ColinSKS     před 5 lety 09.09.2019 09:58 |  
    3 18

    děkuji adminovi za uveřejnění diskuse na toto téma. rád se seznámím s názory, proč jsou místa na TS 2,33 x levnější (permicáři) než na tzv krátké strany. osobně tomu nerozumím a považuji to za nespravedlivé. osobně bych dal škálu (balíček) 5000 na kráté strany, 6 000 oblouky a 7000 na dlouhé strany. absolutní výši ceny nekomentuji, protože mi je jedno. jde mi o princip.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      ColinSKS     před 5 lety 09.09.2019 10:00 |  
      1 16

      .. proč jsou místa na TS 2,33 x levnější (permicáři + tzv krátké strany) než do oblouku ... pardon.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 11:16 |  
        12 0

        Tohle hádání se o procenta, obzvlášť když uvádíš, že ti je jedno, kolik to stojí, úplně nechápu. Já třeba považuju lidi na hlavní tribuně za solventní, když jsou ochotni platit dražší vstupné za prakticky ten samý produkt. Nejsme na tom tak, že by se permice dědily z otce na syna, tak si každý může vybrat sektor, ve kterém bude mít místo. Když chce někdo dřepět na hlavní tribuně, tak bude platit.
        Půlka populace neustále tráví čas hádáním se o nějaké principy... já si třeba myslím, že když může sektor C na LM stát 42,6% sektoru A, jak tu někdo uvádí, tak by stejný poměr měl být i na ligové zápasy, ať je to jednotné. To je zase můj princip.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 11:18 |  
          2 1

          A totéž, tj. že si každý může dřepnout, kam chce, platí o pro ty oblouky.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 16:16 |  
      4 8

      Souhlas, také jsem zde na to téma napsal několik příspěvků. Rozdělení cen je neadekvátní. 3 tisíce za 3 soupeře světové extratřídy, to je zadarmo.

  6. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Nosorozec     před 5 lety 09.09.2019 10:34 |  
    0 0

    Jak to funguje, pokud mám permanentku psanou na jméno někoho jiného? Dostanu se na Ligu Mistrů, když si koupím ten balíček 3 zápasů?

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 11:07 |  
      1 1

      Občanku u vstupu těžko někdo bude kontrolovat. Jestli to chápu dobře, tak jde hlavně o to, aby člověk, který by mohl být spekulantem, nemohl vstupenku vůbec koupit. Pokud balíček budete mít koupený a vstupenku v ruce, tak bych problémy nečekal.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Obr     před 5 lety 09.09.2019 12:42 |  
        2 0

        Zkontrolovat obcanku u vstupu zabere 5 vterin

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 13:41 |  
          0 4

          To by z hlediska nakládání s osobními údaji těžko prošlo.

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            Obr     před 5 lety 09.09.2019 13:47 |  
            1 0

            Jak to myslis? Jakoze k tomu neni poradatel opravnenej?

            • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

              Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 15:10 |  
              0 0

              To si myslím, navíc těch 5 vteřin na člověka dává v součtu docela ránu zpoždění, i když se to nezdá. A ono by to bylo víc než 5 vteřin, nejdřív hledat občanku, protože by o tom většina lidí nevěděla, a pak bys tam měl hromadu kverulantů, kteří by chtěli na stadion, ale občanku by ti odmítali ukázat. Tohle by byla cesta do pekel.

              • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                Obr     před 5 lety 09.09.2019 15:19 |  
                0 0

                No sam sem na to zvedavej. Nechame se prekvapit

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 15:00 |  
            4 1

            to by prošlo úplně v pohodě

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        witty13     před 5 lety 09.09.2019 15:56 |  
        0 0

        Pokud das na listek jmeno a pak ho nezkontrolujes, proc by tam jinak bylo? To by samozrejme “fake” permanentkar- spekulant na koupil listky na sve jmeno a prodal je dal - kdo to zkontroluje? Nikdo... samozrejme, ze se stanovi, ze se bude kontrolovat obcanka - respektive jen jmeno, a vzhledem k tomu ze si nikdo nebude delat kopii dokladu, tak osobni udaje jsou cajk... problem vidim jinde - tem zlutym vestam, co tam budou brigadnicit, to bude uplne u prdele... klub bude mit prodano co potrebuje, takze to tam bude prochazet ve velkym... nic se vlastne nemeni... akorat ty poctivi budou opatrni a doplati na to..

        Jinak info ze Slavie, jelikoz betu listky primo od nich, ne z prodejniho systemu - opravdu jsem na listek musel hlasit jmeno, s informaci, ze bude kontrolovan OP...

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 16:04 |  
          0 1

          Takhle to nemůže fungovat, i kdyby to pořadatelé u vchodu poctivě kontrolovali, tak tam bude x lidí schopných se do krve hádat, že mají vstupenku a občanku ukazovat nebudou, protože nikomu není nic do jejich občanky. Budou se tvořit fronty, dojde na facky a pěsti. Tyhle akce znám ze svojí praxe a vím, jak se lidi chovají. To půjdu s velkým předstihem.

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            witty13     před 5 lety 10.09.2019 07:22 |  
            0 0

            Ptam se tedy, jak to bude dungivat, kdyz je vstuoenka na jmeno? To se te zeptaji jak se jmenujes, kouknou co je tam napsano a ok? Na utkani nepujdou jen permanentkari, ty lidi proste zkontrolovat musis...

            • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

              Lunaris     před 5 lety 10.09.2019 12:28 |  
              0 0

              Podle mě je to hezký pokus od vedení, ale fungovat to nebude. Řešení mě nenapadá a ani jsem nad ním nijak nepřemýšlel. Zas tolik mne to nesejří.

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            budvarka     před 5 lety 10.09.2019 14:37 |  
            0 0

            Zažil jsem x koncertů v zahraničí, kde ID/OP bylo kontrolováno. Vše úplně v pohodě a bez velkého zdržení (šlo o koncerty pro 15-20k lidí, takže srovnatelné s Edenem...). Myslím, že to bude v cajku. Ale pochopitelně to chce dorazit hoďku předem. To jo.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 16:13 |  
          2 1

          ne, zafunguje to vyborne, proste z toho duvodu, ze kdyby sis jindy listek treba za ctyri tisice koupil, protože tam chces bejt a je ti jedno co to bude stat, tak ve chvili kdy hrozi že te tam nepustej, tak si ten listek ani nekoupis od nekoho na ulici když na nem nebude tvoje jmeno

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            witty13     před 5 lety 10.09.2019 07:24 |  
            0 0

            To je prave to, ano, spoustu lidi to odradi, ale jak pise Lunaris vyse, spousta bude delat akorat problemy, a zluta vesta pod tlakem fronty ho tam stejne pusti...

  7. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Orlik66     před 5 lety 09.09.2019 11:18 |  
    5 24

    Souhrnně:

    1) Dát každému pod nos "Sleva 30%" a pak dole opravdovou pálku - je habaďůra na zákazníka, kterou už máme ovšem z reklam tak zažitou, že to málokoho zneklidní.

    2) Pochybuji, že z hlediska nákladů a zisku je výše ceny vstupenek přemrštěná (což byla i v Plzni před lety), ale ve sportovním marketingu se nevyznám, tak to beru jako hypotézu.

    3) Rozdíl mezi cenami "permic šampionů" do různých sektorů je do očí bijící - a panuje o tom široká shoda.

    4) Prodej předražených vstupenek v balíčku je další habaďůra: žer ptáčku, nebo chcípni. A možnost vrátit osobně jednu třetinu - je jen výsměch.

    5) Způsob fixace vstupenek na jméno je velmi nešikovný, o tom se řeklo dost.

    6) Sám nemám problém si "permice šampionů" koupit, ale je mi líto kamarádů, pro které je cena příliš. A to nejsou žádní looseři.




    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 11:25 |  
      5 1

      Tomu úplně nerozumím, v bodu 2 píšeš, že z hlediska zisku pochybuješ, že cena je přemrštěná, ale pak tu cenu v dalších bodech kritizuješ.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Orlik66     před 5 lety 09.09.2019 11:49 |  
      1 0

      OPRAVA: místo "je" v bodu 2) má být "není", omlouvám se za překec

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 11:54 |  
      4 0

      Dokonce to není 30% sleva, ale ještě o tři procentní body větší.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Lunaris     před 5 lety 09.09.2019 12:04 |  
      11 1

      Je to Liga mistrů, asi nečekáš, že to bude zdarma. Jak ukazuje příklad Plzně uvedený výše, přemrštěné to není. Pohybujeme se plně v intencích ceny na LM. Rád bych, aby bylo k dispozici i srovnání pražských cen např se Spartou, ale to jaksi již delší dobu není. Looseři se píše s jedním o, tedy loseři, když už takové slovo akceptujeme.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Pepino44     před 5 lety 09.09.2019 12:19 |  
      23 2

      Nevím, proč se někdo s takovou pečlivostí hrabe v lejnu. Já jsem také penzista, bylo mi 75 let, nežiji si nijak nad poměry, ale nenapadlo mne, abych zkoumal nějak podrobně ceny. Prostě, pořadatel určil takovouhle cenu, a já mám možnost si lístek koupit, nebo nekoupit. Vždyť na ten fotbal mne nikdo nenutí jít, pouze mi dává tu možnost. Na mne potom záleží, zda jsem ochoten si lístek za udanou cenu koupit nebo ne. Mne spíše zajímá, zda pan Tvrdík zajistí posilu autobusů, abych nakonec nemusel docházet pěšky.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Orlik66     před 5 lety 09.09.2019 20:28 |  
        0 1

        Tak se nakonec ukazuje vedení moudřejší než někteří zdejší zazobanci, kteří citově vzplanou po pouhé věcné kritice finanční politiky vedení Slavie. Vedení ji ale bylo ochotno uznat, a tak mu patří poděkování.

  8. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    mis3     před 5 lety 09.09.2019 12:05 |  
    19 4

    Já bych tu jen (i za cenu mínusů) pro všechny plačky rád řekl svůj názor na ceny. Vlastnictví permice je MOŽNOST jít na Ligu mistrů, neneí to PRÁVO. Ten rozdíl v ceně S/J vs západ/východ je logický a byl vždycky. Nikdo, nikoho nenutí na Ligu mistrů jít. Chápu, že když jde na východ celá rodina, tka je to raketa, ale co jste čekali. Já třeba těď kupuji lístek do Barcelony a tam je to ještě 2 x dražší (a to je zpohledu neslavisty vtup "pouze" na Slavii). Nikdo nikoho nenutí na ty zápasy chodit.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      pehacko     před 5 lety 09.09.2019 12:48 |  
      10 0

      spravne napsano, tenhle produkt ma svou cenu a taky tu nejaky patek zase liga mistru byt nemusi. cena je uplne ok a to budu platit vlastne 11 litru za listky pro sebe a deti!

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Ragnarok     před 5 lety 09.09.2019 13:03 |  
      16 0

      Plný souhlas. Většina lidí, co chce v New Yorku na hokej taky nemá možnost jít na Rangers a musí vzít za vděk Devils nebo stadionem, kde z půlky míst není vidět celé hřiště (Islanders). Pan Tvrdík prostě nikomu negarantuje, že na Barcu půjde za cenu dle svých možností. Chcete Stancia, Coufala, Součka atd. V kádru? Musíme se na to společně složit. Takhle to prostě funguje. NE Patriots vyprodali už asi 20 sezon v kuse, lístky za raketu a nikdo, nikdo si nestěžuje. Ve frontě je dalších 20, co by chtěli jít. Bezpochyby taky srdcařů.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      arro (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 14:15 |  
      3 3

      Není to tak úplně pravda, rozdíl právě logický není. Máme dlouho permice na východ, východ se rozdělil na skupiny A a B loni, předtím byla stejná cena. Asi nikdo neřešil, že východ A má dražší roční permici o 550 Kč na sezonu, ale nechápu proč někdo kdo sedí ve 114 a někdo přes schody ve 113 platí na LM o 2040 Kč více. Já nemám problém dát 7000 za ty zápasy, ale nevím proč neplatí slevy 10% pro OP, to jako ty co si koupili permici letos nebo loni mají úplně stejné podmínky a jestli vůbec chodí na všechny zápasy jako my. může být argument, tak si sedněte do levnějšího, ale to nechceme a hlavně to ani nejde, máme 4 permice vedle sebe, chtěli jsme ještě jednu a to je už dva roky nemožné, ale na plno zápasů vedle nás je volno a nebo tam jsou lidi, kteří tam jsou poprvé, což nechápu. Na Slavii chodím 30 let.
      Taky je vedle nás dost studentů a pro ně je 7000 Kč tedy hodně a oni chodí pravidelně, nevím proč klub jim dá tak směšnou slevu 5%=300 Kč, když na běžnou permici mají slevu 27%. To je ten nepoměr.
      Jinak do Barcelony jedeme taky, nejhorší lístky stojí 59 euro což není 2xdražší než u nás, jen se pořád nedají koupit z ČR a klub zatím nedal žádné info jak je koupit.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        mis3     před 5 lety 09.09.2019 14:25 |  
        3 0

        No tak nějak ta sektorizace být musí. Já samozřejmě všechno tohle chápu, ale jak jsem psal, je to na rozhodnutí každého, jeslti půjde nebo ušetří. K té barceloně - ano nejlevnější jsou za 60 euro, ale do míst, kde opravdu na fotbal neuvidíte. Srovnání za branku Barcelona 79 eur, za branku SKS - 1000 Kč (cca 40 EUR)

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          arro (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 14:46 |  
          0 0

          jako sektorizaci chápu, ale proč klub dříve nějak zvýhodňoval studenty a dlouholeté slávisty a nyní to tak není, to mně spíše vadí. U Barcelony bude asi venkovní sektor za 59 euro, u nás tojí za branku 1500 tj tedy stejně a ne 2x tolik,sleva je jen na permice a pochybuji, že půjde sehnat lístek za 1000 Kč u nás, v Barceloně to není problém, i ten Milán je cenově stejný.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 14:33 |  
        1 1

        Hele ten problém je mezi více sektory kde jen schody mezi sektory rozhodují o ceně, ale nějak to prostě musí být nastavené.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 16:21 |  
          0 12

          Jde o to, že ten rozdíl je příliš velký. Místo rozdělení 3 - 5 - 7 tisíc. Bych to viděl tan na 4 - 5,5 - 7

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            Pepino44     před 5 lety 09.09.2019 19:36 |  
            1 0

            Tak nevím, proč chceš místo srovnání cen, ceny zvyšovat. Udělal jsi si součet toho návrhu ? Nevím, komu by jsi tím svým návrhem pomohl.

            • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

              Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 21:39 |  
              0 7

              Slávii

              • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 21:45 |  
                0 1

                takhle, souhlasím, kotel měl bejt dražší než 3000, ale ve chvíli kdy se ty ceny oznámili, tak těžko mohl klub tu cenu zvyšovat ne. jako nemůžeš někomu říct cenu a za pár dní si to rozmyslet a říct víc, takže logicky se klub odrážel od toho minima které uvedl

                • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                  Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 22:04 |  
                  0 7

                  Já si taky nemyslím, že by klub měl te%d něco měnit. Ale do budoucna by mělo být rozdělení cen sparavedlivější. Tedy ne takový rozdíl mezi kategoriemi. Teď je to v poměru A/B/C = 100 / 72 / 43. Dal bych to tak 100 /80 / 60.

                  • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                    pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 22:12 |  
                    1 1

                    jo, s tím souhlasím, na jednu stranu výhled z kotle a výhled z místa kde sedím já, vyloženě na půlící čáře, je nebe a dudy, ale ty lidi co tam choděj, teda do kotle, tam choděj z nějakejch důvodů, viděj tam třeba přidanou hodnotu která tam pro mě není, a třeba cena permice do kotle, 1950 což při letošních osmnácti ligových zápasech dělá 108 korun na zápas, mi přijde vyloženě nesmysl. i moje, která stála 3800, což je 211 na zápas je levná

                    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                      Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 22:19 |  
                      0 6

                      Taky mě ta permice za 2 tisíce zarazila. V tomhle se zjevně shodneme. Nad vstupenkami obecně se má naše veden ještě co zamýšlet a vylepšovat.

                      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

                        pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 22:33 |  
                        0 1

                        na druhou stranu ono je to těžký, nikdo nemůže čekat že budem vyhrávat každej rok ligu a každej rok budem daleko v evropě, a ve chvíli kdy se stane že skončíme třetí a další sezonu druhý, což prostě může bejt, tak budou ty tribuny poloprázdný, takže ty ceny prostě musej bejt nastavený tak, aby lidi zůstali i když to zrovna nebude takhle super jako je to ted.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 15:40 |  
        0 1

        já bych s tebou do značný míry souhlasil, ale zabil jsi to tím když jsi napsal

        "jestli vůbec chodí na všechny zápasy jako my."

        to je argument......

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Ragnarok     před 5 lety 09.09.2019 16:17 |  
        2 2

        Teď jsem si všiml, že neplatí sleva 10% pro OP pro permanentkáře. To vždycky platilo. To ano, to je novinka. Mohli to takhle alespoň zpříjemnit. OP, na což se vykašlali, takže překupník permanentkář je na tom stejně jako dlouholetý OP permanentkář. Ano, v tomto souhlas.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Fido22     před 5 lety 09.09.2019 16:44 |  
          1 2

          Doufám, že se jen spletli, protože i seniorské slevy 20% nabízejí pouze ze STANDARDNÍCH cen, nikoliv z cen permicových balíčků. Takže senior a permanentkář v jedné osobě nemá žádnou seniorskou slevu. Protože místo seniorské 20% slevy raději uplatní tu 33%ní slevu na svoji permici, protože je to výhodnější. Ze smyslu znění podmínek prodeje tedy senioři, mnohaletí věrní fanoušci budou mít balíčky stejně drahé jako lidé v produktivním věku. Věřím, že to jen chybně napsali do podmínek. To samé i u 10%ní slevy pro členy OP nebo držitele průkazu ZTP. Logické by bylo, kdyby tito permanentkáři měli ještě slevu z cen balíčku permanentkářů, jinak to pro ně není žádná výhoda.

  9. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 14:29 |  
    7 0

    Ceny jsou celkem v pohodě, navíc když kolega dole zveřejnil za kolik se chodilo na prádelnu, tak v podstatě není nad čím plakat. Samozřejmě má každý variantu na fotbal nejít. Jedinou výjimku kterou jsem taky na vedení napsal je dětský sektor s rodiči kde údajně za čtyři balíčky se platí 19000 Kč. Moje řešení bylo o něco zdražit jih a sever a zlevnit ten dětský sektor nicméně sám Jarda napsal že se ty ceny do zmíněného sektoru ještě upraví. Vlastně jdu proti sobě protože mám permici do 111.No myslím si že budoucnost je v mládí a pro ty děti to může být zážitek na celý život a ještě více je to utvrdí fandit Slavii kdyby se to stalo třeba jenu jednoho tak to bude dobré a proto by bylo škoda kdyby kvůli penězům to někteří rodiče vzdali.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      mis3     před 5 lety 09.09.2019 14:31 |  
      3 0

      cena na dětskou tribunu a obecně pro děti, podle vyjádření JT, bude ještě upravena

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 14:34 |  
        3 0

        Jo vždyť to píšu :-)

  10. RE: Permanentkáři na ligu...

    Tadeáš_Janků     před 5 lety 09.09.2019 14:59 |  
    1 3

    Škoda, že není možnost si koupit lístek na jiné místo než to, na které mám permici.

    • Re: RE: Permanentkáři na ligu...

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 15:35 |  
      3 0

      Tato možnost existuje, jestliže něco půjde do volného prodeje...

    • Re: RE: Permanentkáři na ligu...

      pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 15:37 |  
      1 1

      proč? peníze?

      • Re: RE: Permanentkáři na ligu...

        Tadeáš_Janků     před 5 lety 10.09.2019 15:45 |  
        0 0

        Proč bych měl zbytečně připlácet za místo, na kterém stejně sedět nebudu?

        • Re: RE: Permanentkáři na ligu...

          pipe1980     před 5 lety 10.09.2019 16:10 |  
          0 1

          tomu nerozumím

          • Re: RE: Permanentkáři na ligu...

            pipe1980     před 5 lety 10.09.2019 16:11 |  
            0 1

            já myslel že to je tak, že ti klub na tvoji permici nabidne srovnatelný místo proste

  11. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 15:41 |  
    3 0

    Ja myslim, ze jsou ceny rozumne. jedine co mne trapi je detska vstupenka na jmeno. za prve budou muset deti losovat kdo pujde a ten druhy pujde na "na cerno" . leda, kdyby snad nekdo vedel, ze nevyuzije sve pravo koupit permici na nakup listku rad jej vyuziju pro druhe dite.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 16:49 |  
      1 2

      z tohohle duvodu mozna bylo lepsi neprodavat balicek na celou skupinu, ale prodavat proste zapasy jednotlive

  12. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 16:27 |  
    6 15

    Abych to shrnul - v oblasti ticketingu má Slávia co zlepšovat. V tom hodně zaostává management za výkony mužstva.

    Těch možností by podle mě mělo být mnohem více, jak ty lístky zkombinovat (zejména ohledně dětských vstupenek).

    Další věc je rozdělení cen, které je nespravedlivé - rozdíly jsou neadekvátně velké. Tribuny za branku jsou opravdu hodně levné (3 tisíc), zatímco střed východu (7 tisíc) už je pořádná pálka.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 16:48 |  
      3 5

      s tím kombinovanim detských vstupenek nesouhlasim, kupujes si PRO DITE permici, tak si na ni muzes PRO DITE koupit listky. Je to drahy, samozřejme ze jit na Ligu mistru s takovouhle skupinou bude drahy s dvema detma treba. A le ten vseobecnej pozadvek aby slo na detskou permici koupit dospely listky mi prijde nesmyslnej. Jako chces vzit misto syna treba strejdu? Tak si mel koupit strejda permici.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        arro (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 17:40 |  
        3 0

        Tak ještě, že to pochopilo vedení u udělalo ty změny, pro některé malé děti to asi není, přijet v 1hod v noci domů. Tak proč klubu nezaplatit plnou cenu a vzít jiného slávstu

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 17:42 |  
          0 1

          ale tam jde o to predkupni pravo

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 17:44 |  
            1 2

            ale jo, asi jo, u tech detskejch permic asi jo, tam je slozitý vymyslet neco vylozene rozumnýho

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Max1     před 5 lety 09.09.2019 16:53 |  
      5 2

      tak mě přijde zcela fér a na místě, že nejdřív se nabízí primárně balíček na všechny 3 zápasy, nevidím moc důvod nabízet nyní kombinaci 2 zápasů. Předpokládám, že pak až se budou prodávat nevyužité před jednotlivým zápasem, majitelé permic budou mít zase předkupní právo. K těm cenám (btw. střed východu je za 6 tis)...rozdíl je v % cca na stejné úrovni jako na ligu. Když se to vezme z jiného úhlu pohledu, tak to "zdražení" by mělo být na cca stejné úrovni pro všechny zase. Prostě když permice na TS stála 2000 a na střed východu 4000, je fér obě zdražit stejným poměrem, v tomto případě o 50%.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 17:33 |  
        1 9

        S balíčkem na 3 zápasy problém nemám. Dost lidí tady má ale problém s tím, že když je to jméno, tak nemohou vzít různé lidi (děti) na různé zápasy. A rádi by třeba na 2 zápasy vzali děti a na ten třetí někoho dospělého. Chápu, že tohle je už dost složité, ale snad by se to v budoucnu vyřešit dalo.

        Další věc ohledně ticketingu je, že stále není možnost uvolnit místo permanentkáře (za drobný vrácený poplatek). Což je u řady klubů standard a sami se tak ochuzujeme o lepší návštěvu, lepší atmosféru i zisk ze vstupného, kdy by bylo možné jedno místo de facto prodat dvakrát. Viz Bohemka - ten zápas byl vyprodaný a přitom reálně přišlo 16,5 tisíce ..... 3 tisíce zbytečně prázdné. S tím jak narostl počet permanentkářů je tohle čím dál tím větší problém.

  13. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Ferguss     před 5 lety 09.09.2019 17:07 |  
    0 6

    Úprava cen vstupenek, které se říká sleva a pro 114 Je to zvýšení o 2 litry, pro permici o litr. To už je fakt mazec.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 17:09 |  
      1 1

      jak jsi na to přišel?

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Ferguss     před 5 lety 09.09.2019 17:13 |  
        0 3

        Teď je tam 6 a 10 tisíc, předtím bylo 5 a 7500, ale třeba si to blbě pamatuju.

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 17:23 |  
          2 1

          to si podle mě blbě pamatuješ, protože 114 je uprostřed, teda skoro a těžko byla takhle levná

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Max1     před 5 lety 09.09.2019 17:24 |  
          1 1

          Blbě si pamatuješ, 114 je v kategorii A vždycky

  14. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 17:11 |  
    5 0

    a dětskej balíček na celou skupinu za 1050, to je bomba

  15. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    KurdtK     před 5 lety 09.09.2019 17:14 |  
    10 0

    Tak myslím, že po dnešní úpravě cen a pravidel už nikdo nemůže říct ani popel, klobouk dolů před vedením klubu.

  16. Tak koukám, asi došlo ke změně v cenách. Tohle teď visí na ofic.webu Slávie

    Slavistat     před 5 lety 09.09.2019 17:34 |  
    5 2


    Ceník permanentky vstupenek na Ligu mistrů 2019
    Ceny platí pro normální i snížený výhled ve stejné výši.
    Cenová kategorie Permanentkář Standard
    Kategorie A - 101, 102, 103, 104, 127, 129, 130,
    225, 226, 227, 229, 230, 114, 115, 116 6 000 Kč 10 500 Kč
    Kategorie B - 112, 113, 117, 118 4 500 Kč 7 500 Kč
    Kategorie C - 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111,
    126, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 3 000 Kč 4500 Kč
    Dětská permanentka na Ligu mistrů 1 050 Kč -
    Dětská permanentka na Ligu mistrů (sektory 225 a 226) 3 Kč
    Studentská permanentka na Ligu mistrů Kategorie A 5 700 Kč -
    Studentská permanentka na Ligu mistrů Kategorie B 4 200 Kč
    -
    Studentská permanentka na Ligu mistrů Kategorie C 2 700 Kč
    Vozíčkář 600 Kč -
    Vozíčkář - doprovod 600 Kč -
    Slevy ze standardní ceny permanentky vstupenek (slevy se nesčítají):
    Člen Odboru přátel, Fanklubu 10 % online, pokladny po zadání ověřovacího kódu
    Senioři nad 63 let 20 % pouze na pokladnách
    Držitelé průkazu ZTP/TP 10 % pouze na pokladnách

  17. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    pipe1980     před 5 lety 09.09.2019 17:45 |  
    11 1

    kazdopadne se musi klubu nechat, že se snazi najit reseni, jak ceny tak system takovej, aby hlavne byly lidi spokojený. to je super.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Jachym     před 5 lety 09.09.2019 17:58 |  
      8 0

      Ano, jedná se o kroky správným směrem. A jestliže jsem byl spolu s mnoha dalšími slávisty poněkud rozladěný z některých podmínek prodeje, tak teď oceňuji, že vedení tyto připomínky reflektovalo a snaží se nám vyjít vstříc. Spolu jsme silnější!

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Fido22     před 5 lety 09.09.2019 22:44 |  
        7 0

        Také zírám a tleskám vedení, jak první pracovní den prošlo maily s dotazy a rychle zareagovalo.
        Je vidět, že si nás, permanentkářů, váží. To jsem zvědavá, zda konečně Slavia získá cenu za nejlepší práci s fanoušky. Protože ta vzájemná komunikace je opravdu nevídaná.
        Tak Slavia do toho! A za ty nové ceny koupí balíčky i ti permanentkáři, co mají hluboko do kapsy. Nechci v hledišti vidět žádné česky mluvící návštěvníky v dresu Barcelony apod.

  18. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 18:01 |  
    4 0

    Tleskám vedeni!

    Na jedno ze tří utkání bude možné permici zapůjčit, na pokladně vám po předložení potřebných dokladů vydáme vstupenku s jiným jménem.

    Stačí, když dojdu se svojí permici a OP na pokladnu a nechám lístek přepsat na dotyčného, nebo musím mít u sebe i jeho OP?

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 18:14 |  
      5 0

      Dobrý den,

      Myslím si, že by to mělo být jak píšete. Bude stačit permanentní vstupenka plus OP a kopie toho známého, na kterého budete chtít zápas přehodit.

      S pozdravem

      Pokladny Sinobo Stadium

      V tom případě je to pro mě vyřešené. Balíčky nechám napsat na bráchu a bratrance a na jeden zápas vezmu děti :)

  19. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Kzlo     před 5 lety 09.09.2019 18:43 |  
    2 0

    Chtěl bych jet příští tyden do Milána. Ale nejsem schopný naplnit auto ze známých. Je tu někdo kdo by se chtěl přidat ? Plán mám jet v pondělí na noc a ve středu zpátky.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Radovan62 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 19:36 |  
      1 0

      Kolik míst?

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Kzlo     před 5 lety 10.09.2019 08:21 |  
        0 0

        1-2

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Radovan62 (přítel SN)     před 5 lety 10.09.2019 13:34 |  
          0 0

          Děkuji za nabídku,jedem nakonec dodávkou 1+7

  20. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    necich     před 5 lety 09.09.2019 19:24 |  
    5 13

    Vše je Ok. Takže hypoteticky, jsem dlouholetý permanentkář, na LM si mohu vzhledem k dovolené, chirurgickému zákroku koupit jen jeden zápas. Musím tedy koupit balíček, jeden lístek vrátit a jeden někomu přeprodat, pokud nikoho nenajdu tak mám smůlu? Fakt pecka... Proč si prostě nemohu jako permanentkář koupit lístek na zápas, na který mohu a chci jít. Zbývající přeci mohou jít normálně do prodeje. Asi složité...

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 19:33 |  
      3 3

      Ber to tak, že se to snaží zjednodušit i sami pro sebe. Muselo být těžké najít nějaký kompromis, aby nikdo neremcal. A stejně to nevyšlo :)

      Jakmile by umožnili kupovat zvlášť na každý zápas, tak by to byl pro překupníky ráj.

      Mně to situaci vyřešilo dokonale. Jediné v čem trnu, tak zda varianta vstupenek na jinou osobu, než je na permanentkách, je stále považována za zvýhodněnou cenu pro stávající permanetkáře, protože jinak bych to asi vzdal (permice mám na děti, které reálně mohu bzít jen na zápas od 7mi, takže balíčky budu brát na jiné členy rodiny).

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        necich     před 5 lety 09.09.2019 19:42 |  
        1 7

        Díky za reakci, ale nemohu souhlasit. Za prvé, prodej by mohl být opět přednostní pro ostatní permanentkáře a pokud ne, tak je přeci adresný prodej. No a závěrem, právě mnozí permanentkáři umožnují překupníkům ráj..:)

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 21:05 |  
      12 0

      Promiň, ale takhle by se mohli ozvat všichni permicáři, že vlastně každý si představuje něco jiného. Pak by zase bylo asi čtyři tisíce výjimek. Ještě bychom mohli začít psát na UEFU, že 21.hodina je pozdě, že spousta z nás má malé děti a ty musí ráno do školy, navíc v prosinci bývá večer devět zima atakdál atakdál... Teď už mi to přijde jako rejpání za každou cenu, promiň.
      Pro klub je určitě logisticky výhodnější vyprodat Eden v celých balíčkách a nazdar. Myslím, že konkrétně Tvůj případ bude dost ojedinělý, jestli chceš jít jen na jeden zápas. Ale opravdu si myslíš, že nikomu neudáš lístek na zápas Slavie v Lize mistrů? Opravdu myslíš, že když sem dáš nabídku, že od Tebe lístek nikdo nekoupí?

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        necich     před 5 lety 09.09.2019 21:29 |  
        2 12

        Nepochybuji, že bych lístek udal. Ale uniká mi proč to mám dělat? Proč si nemohu koupit jen to co chci? Nebo co si mohu koupit? Vždyť pohoda, fanoušci úspěchu co si koupili před rokem permici z toho vyždímají maximum a až se nebude dařit tak pa pá. No a ti co např. chodějí 20 let a nyní nemohou na všechny zápasy LM ať se stanou překupníky nabo ať si naserou... Bezva :)

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          knl66 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 22:49 |  
          12 1

          Proč bys to dělal? Třeba proto, že jsou taková pravidla? Protože to klub takhle nastavil? Nic ve zlém. Vždyť ta pravidla nemusíš respektovat a dodržovat, nikdo Tě nenutí, nemusíš si žádný balíček vyzvedávat a nemusíš jít ani na ten jeden jediný zápas, na který zajít chceš... Třeba za rok, za dva bude mít klub (náš klub!) vychytaný vlastní prodej a distribuci lístků a nebude muset platit provizi Ticketportalu a vyjde Ti vstříc.
          Některé věci prostě nějak jsou a Ty s tím nic neuděláš. Proč tak jsou? Nevím. Ale takhle jsou. Ber, nebo nech ležet.

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            wimpy     před 5 lety 10.09.2019 01:52 |  
            5 0

            Pánové, ale dovolím si říct, že jestli jsem někdy věřil, že budeme hrát takovej fotbal, jako hrajeme, nikdy jsem si nemyslel, že budeme řešit takhle krásný problémy. :-)

          • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

            necich     před 5 lety 10.09.2019 08:07 |  
            0 4

            Tak já to tak beru a respektuji, jen na to poukazuji a doufám, že se to časem vychytá. Ostatně jak píšu na začátku, je to jen hypotéza, mne se to netýká, není to můj případ. Doufám jen, že klub k tomu nepřistupuje tak arogantně jak to ty vysvětluješ. Pamatuji dobu zmaru, pamatuji euforii z titulu, semi poháru UEFA, následně pár tisíc diváků v Edenu zarostlém lebedou, pár tisíc tísnících se a promrzlých diváků na Strahově, opět euforii, dva tituly, evropské poháry, nový stadion, LM, opět zmar, pár tisíc diváků v novém Edenu, vidinu krachu apod. Dnes opět euforie, samé slunce, mnozí přistavují stadion, posila která nestojí 2-3 mega euro není žádná posila, apod. Takže fanoušku ber nebo nech ležet? Doufám, že ty doby zmaru již nenastanou, ale klidně se může stát, že se zase bude v Edenu tísnit pár tisíc diváků a klub bude vděčný za každého nového. Ze svého okolí znám 3 spíše 4 fanoušky, kteří stáli v té lebedě a zmrzali na Strahově. No a dneska mají prostě smůlu. Na to poukazuji, ale jak píši výše, není to můj případ..

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 10.09.2019 13:52 |  
      2 0

      Nedělej z toho drama tak na někoho ten balíček napiš a jeden zápas on napíše na tebe je to vyřízené jakej problém?

  21. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Petr9608     před 5 lety 09.09.2019 19:32 |  
    4 10

    Rozhodně mi tam chybí možnost nákupu jednotlivých vstupenek pro permanentkáře. Nevidím důvod, proč by nemohl mít permanentkář možnost mít před každým zápasem mít své místo blokované, třeba 72/96h před výkopem. Cožpak by se případné uvolněné místo hned neprodalo?

    Přecijen, každý nemuůže vědět, zda bude mít na konci října/listopadu čas, také je tu otázka sportovní stránky. Rozdíl. zda se bude hrát třeba proti Interu jen o prestiž nebo o EL.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      necich     před 5 lety 09.09.2019 19:45 |  
      0 12

      Přesně, píši níže. Jde i o rodinné či osobní důvody. Fakt nechápu. Až budeme hrát LM každoročně tak se to snad vyvhytá...:)

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 09.09.2019 22:53 |  
      12 0

      Hm, věrný fanoušek... Už rozlišuje, zda se bude hrát o postup, nebo jen o čest a slávu :))

  22. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    ColinSKS     před 5 lety 09.09.2019 19:48 |  
    6 6

    nutno uznat, že JT má sebereflexi. to je pro mne, i když to bude stát 12 peněz celkem důležitý faktor k rozhodnutí jít či nejít.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 22:34 |  
      4 14

      Já koukám jako ze sna blázen. Ceny se opravdu změnily !!!

      To vypadá jako že Jarda Tvrdík četl moje připomínky zde na fóru a téměř přesně vyplnil co jsem napsal ! :-)

  23. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Fačín     před 5 lety 10.09.2019 08:23 |  
    4 4

    Tak děkujeme vedení, za 4500,- Kč už je to snesitelné.

  24. blokované sektory

    ColinSKS     před 5 lety 10.09.2019 08:31 |  
    1 11

    možná jsem se na to už ptal, ale opakování je matkou moudrosti, nemáte někdo info jk to bude s možností nákupu pro nás, co sedíme v blokovaných sektorech? díky

    • Re: blokované sektory

      Max1     před 5 lety 10.09.2019 09:58 |  
      9 5

      kámo sorry, už z tebe fakt teču....to fakt děláš že jsi tak hloupej, nebo to jen nechceš číst? Je to dost jasně napsaný totiž "jak jsme už avizovali před sezonou, permanentkáři ze sektorů 128, 201, 202, 203, 204, 205, 206 a 228 (sektory 128 a 228 si vyžádala navíc UEFA pro své potřeby) nebudou mít možnost koupit si permanentky ani vstupenky na Ligu mistrů na své místo. Umožníme jim však výběr jiného místa ve stejné cenové kategorii. Brzy vás budeme kontaktovat na email uvedený při nákupu permanentky, abychom s vámi dořešili podrobnosti".....prostě počkej, přijde ti email.

      • Re: blokované sektory

        ColinSKS     před 5 lety 10.09.2019 10:17 |  
        2 9

        díky, jsem hloupej. proto se ptám. díky za invektivu. btww - tohle samozřejmně při mé chabé mentální úrovni přečíst dokážu. otázka zněla, zda už není někde info, "brzy" je totiž velice ošidný termín. takže opětovné díky za spam a nic neříkající reakci, krom nadávky, jak je tvým zvykem.

        • Re: blokované sektory

          Max1     před 5 lety 10.09.2019 10:20 |  
          3 3

          jasně....zrovna já tady nadávám na každýho :-D.

          • Re: blokované sektory

            ColinSKS     před 5 lety 10.09.2019 11:01 |  
            1 8

            nadávat můžeš třeba na špatný počasí, ale psát osobní invektivy je oproti tomu veliký rozdíl. a to ti jde. nechápu proč se vůbec vyjadřuješ s cílem někoho urazit.

            • Re: blokované sektory

              Max1     před 5 lety 10.09.2019 11:06 |  
              7 1

              ok, pokud tě moje odpověď urazila omlovám se, zle nebyla myšlena, jen prostě mi to tady někdy připadá jako u blbečků,když je někde jasně něco napsaný a stejně se lidi na to ptaj......

              • Re: blokované sektory

                ColinSKS     před 5 lety 10.09.2019 15:46 |  
                2 9

                a mě zas to připadá, že cokoli já nebo někdo jiným kdo je ve zdejší nemilosti napíše, v drtivém počtu v dobrém duchu, je okamžitě podobným způsobem jako jsi předvedl ty, označen za vola a nepřemýšlejícího tvora.

          • Re: blokované sektory

            fleder     před 5 lety 10.09.2019 18:40 |  
            3 1

            Maxi, nekrm ho...díky!

      • Re: blokované sektory

        Dennis     před 5 lety 10.09.2019 11:24 |  
        2 1

        Hele mě třeba tohle taky sere. Zítra mám celý den schůzky, potřeboval bych vědět, kterou mám zrušit nebo přesunout. Takhle to budu rušit zítra ráno, což není optimální. Ten e-mail by taky mohl přijít dřív než den předem večer... Nerozumím tomu, proč tyhle informace nemohli poslat třeba alespoň 3-4 dny předem.

        • Re: blokované sektory

          pipe1980     před 5 lety 10.09.2019 14:52 |  
          1 3

          co to plácáte, kam byste co přesouvali? myslíš že na ten nákup budeš mít tři hodiny a pak už to nepůjde?

          • Re: blokované sektory

            mis3     před 5 lety 10.09.2019 15:06 |  
            1 0

            tak on asi bude klíčový výběr těch míst, že ano... protože kdo zareaguje pozdě půjde někama do rohu a pokud chodí třeba s dětmi, pak úplně není idální aby seděli o tři řady jinde...

          • Re: blokované sektory

            Dennis     před 5 lety 11.09.2019 06:53 |  
            1 0

            Minule pri přesunu na jiná místa byla dobrá místa hned pryč a zbylo tam jen to nejhorší. Takže proto.

            • Re: blokované sektory

              Pepino44     před 5 lety 11.09.2019 11:24 |  
              0 1

              Tak podle mne tohle není pravda, pravděpodobně mají smůlu ti, co kupují přes ten tiketsport, nebo jak se to jmenuje. Když já jsem si kupoval lístek na EL, tak přede mnou byl chlapík, který potřeboval 4 lístky vedle sebe (přesun z hl.tribuny), říkal, že na tom tiketu nic nesehnal a zbyly jenom místa na jih a do první, nebo druhé řady. Byl mile překvapen, když mu pokladník nabídl
              čtyři lístky vedle sebe do sektoru 114 do 16 řady. Mám dojem, že se ten ticket schválně nejdříve zbavuje těch horších lístků. Na to, že byly nabízené lístky na jihu a dole tady bylo více stížností.

              • Re: blokované sektory

                Dennis     před 5 lety 11.09.2019 15:45 |  
                1 0

                No, takže jsi vlastně potvrdil, že je to pravda... Přeci nebudou všichni (včetně mimopražských fanoušků) jezdit na pokladnu do Edenu... Od toho se dělá online systém, tam ale dobrá místa loni prostě rychle zmizela a zůstalo tam jen to, co nikdo nechtěl. Na pokladnách pak byly lepší lístky, to ale nikdo nemohl tušit. Letos to vyřešili jinak.

  25. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 10.09.2019 12:04 |  
    12 0

    si toho Jardu snad ani nezaslouzime! :)

  26. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    cheero     před 5 lety 10.09.2019 18:42 |  
    1 1

    Tak ted uz chapu Balu. Nezvladl to. Nezbejva, nez verit, ze ho Libe nakopne a pochopi (ac to mel pochopit ve Slavce) ze tu neni automaticky za hvezdu ,ale aby ji byl,ze musi plnit to, co se po nem chce. Neni to o reci, ani o necem jimym, nez o hlave. Chci verit,ze se vrati se zmenenym myslenim a bude opravdu posilou. Kdyz to nepochopil tady,tak snad Libe mu pomuze vic.

  27. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 11:09 |  
    1 0

    Koupeno online. Trošku mě překvapilo, že na všechny 3 zápasy to vytisklo pouze jednu permanentku, to dříve nebylo, ne? Mám pocit, že na každý zápas ve skupině byl lístek zvlášť? Takže lístek po Dortmundu nevyhazovat :)

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 11:18 |  
      0 1

      A vrozpisu na ticketportalu byla ještě včera uvedená možnost od 13.11. nákupu vstupenky navíc pro permanentkáře, což už tam dnes není, všumnul si toho někdo? Zůstalo tam pouze:

      od 23.9. 11:00 do 24.9. 23:59 - možnost přednostního nákupu na jednu vstupenku navíc pro členy Fanklubu / Odboru přátel

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Ferguss     před 5 lety 11.09.2019 13:42 |  
      0 0

      Ahoj. Jakým způsobem se vyplňují údaje, píše se tam jenom jméno nebo i něco dalšího. Asi budu na jednu permici brát kolegovi, který má jen pas, tak se nechci zaseknout někde v půlce a zablokovat si tím možnost nákupu. Díky moc.

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        budvarka     před 5 lety 11.09.2019 13:56 |  
        0 0

        píše se pouze jméno

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          Ferguss     před 5 lety 11.09.2019 14:04 |  
          0 0

          Díky

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 15:22 |  
        0 0

        pouze jmeno. To mohli rict rovnou, mam u sebe ted 6 ruznych obcanek lidi, co se mnou pujdou :D

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      zeleznik2     před 5 lety 11.09.2019 17:45 |  
      0 0

      Bylo to uvedeno na oficiálkách, pouze jedna permanentka na tři utkání. Možno pak vyměnit za historickou vstupenku po posledním zápase..

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      kostelnivlajka     před 5 lety 11.09.2019 17:42 |  
      2 1

      no 6 balíčků vstupenek...twl…:)...asi nějaká charita, výdělek jistě přepošle

      • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 17:55 |  
        0 0

        Jsem mu napsal osmnáct talířů a chci tam naše jména :-))))

        • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

          kostelnivlajka     před 5 lety 11.09.2019 19:16 |  
          1 1

          Což není blbej nápad..:-)

  28. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    zeleznik2     před 5 lety 11.09.2019 17:43 |  
    0 2

    Docela zajímavé, zkusil jsem kliknout na Ticket portál a zkusit koupit na svoji permanentku zápasy na tu Ligu Mistrů. Přestože je oficiálně prodej od 13.11, už jsem mohl koupit dnes a cena je 6000,- Kč.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 11.09.2019 17:51 |  
      0 0

      Jo kámoš má taky koupeno.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      ColinSKS     před 5 lety 11.09.2019 18:15 |  
      0 3

      dneska od 11.......

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Dennis     před 5 lety 11.09.2019 19:19 |  
      2 0

      To bude tím, ze prodej je oficiálně od 11. 9., tj. ode dneška. Je to tak uvedeno i na webu. Akorat ta informace je tak nepřehledná, ze si toho málokdo všiml.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.09.2019 21:01 |  
      0 0

      Od 13.9. je to na pokladnách - tam, jsem to dneska zkusil ... a ještě nepochodil :-)

  29. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    ColinSKS     před 5 lety 11.09.2019 18:15 |  
    0 5

    přátelé a (ne) kamarádi - dva dotazy :
    1- máte někdo už nějakou zkušenost s nákupem LM lístků pro lidi, co mají vyblokované sektory? já jsem dostal nějaký email, který jsem odpověděl ale zatím ticho
    2- máte nějakou povědomost, jak to bude se "vracením" míst permanentkářů, pokud nemohu přijít na zápas, protože třeba jsem ill?

    díky, pokud to nikoho nezajímá, tak SZ.

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      Dennis     před 5 lety 11.09.2019 19:25 |  
      0 0

      1) Ja jsem odepsal na ten email včera večer a dnes ráno mi volali z ticketingu. Dohodli jsme si po telefonu rezervaci na nahradní místo dle mého výběru. Pak mi přišla rezervace emailem (jen číslo rezervace). No a teď doufám, ze v pátek rezervaci na pokladně proměním za peníze na balíček vstupenek...
      Takže myslím, že na tebe taky dojde, ale podle mě to teď nestíhají, protože těch lidí z blokovaných sektoru je hodně.
      2) to netuším.

  30. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 12.09.2019 12:55 |  
    3 0

    Zdravim slavisti a slavistky, potreboval bych od vas trosku pomoc. Mam syna ve stridave peci, plus ma o vikendech casto turnaje a zapasy a proto jsem mu nekupoval permici, aby zbytecne nezabiral misto fanouskum, co chodit muzou. Vzdy kdyz mohl, listek na ligu jsem mu dodatecne koupil. A na pohary jsem mel vzdy jako permanentkar listek navic, takze jsem to taky nemusel resit. No a ted jsem v prdeli. Listek navic zrusili a permice se neprodavaji. Chtel bych vas tedy pozadat, kdo uz treba vi, ze jeho dite nebude moc a nema jak jinak listky vyuzit, jestli by mi jednu tu detskou “perimci sampionu” nepreprodal? Predem dekuji! At zije Slavia!

  31. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    mabr     před 5 lety 13.09.2019 08:37 |  
    0 0

    Nevíte někdo, zda zítra budu moci koupit na pokladnách tu permici na ligu mistrů? Ze všech těch informací mi už leze hlava kolem a mate mě poznámka na ofiko webu, kde mají napsáno, že v prodeji na pokladnách je pouze zápas se Slováckem :))) Normálně bych si koupil balíček online, ale chci tu permici na památku :) Díky!

  32. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 16:26 |  
    0 0

    Tak jsem dneska vystal frontu a co me zaskocilo, ze neslo vyresit tu jednu permici na jeden zapas na jinr jmeno, ze to pujde az pred zapasem, ale nikdo nevi kdy :/

    Nebo se pletu? Jinak fronta odsejpala, v poledne na hodku, ted tak na pul hodky

    • Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

      pipe1980     před 5 lety 13.09.2019 18:41 |  
      0 1

      to bude jeste zajimavy mozna

  33. Re: Permanentkáři na Ligu mistrů se slevou 30 %

    pipe1980     před 5 lety 13.09.2019 21:05 |  
    0 1

    a z webu SKS zmizeli úplně jakýkoli informace o prodeji balíčků na LM