Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 5

Slavia postoupila do Ligy mistrů, což v programu dalšího dílu podcastu SN Mezi námi fanoušky zastínilo následnou ztrátu bodů v Opavě. O zápase s Kluží, losu základní skupiny a následných změnách v kádru diskutovali tentokrát quelhar, Piky, Martin Benda a Leoneigg, který navíc přinesl zajímavé informace o tom, jak trestá německá disciplinární komise nevhodné chování fanoušků včetně pyrotechniky.

Slavia postoupila do základní skupiny Ligy mistrů po vítězství nad Kluží 1:0, které vystřelil sváteční střelec Jan Bořil. Při následujícím losu se úsměvy zástupců Slavie staly na sociálních sítích virálem, protože kdo by se nesmál, když jeho klub s jedním z nejnižších rozpočtů ze všech zúčastněných los pošle do skupiny s Barcelonou, BVB a Interem Milán. Jak jsme ten zápas prožívali my a co říkáme na tenhle los, to se dozvíte v první hodině podcastu. Poté jsme vložili zajímavý a důležitý segment, který přispívá k veřejné diskuzi o disciplinárních trestech za nevhodné chování fanoušků. Leoneigg přinesl informace o tom, jak se k těmto problémům staví od sezóny 2017/18 v Německu, což by mohlo být inspirací i pro českou disciplinárku do budoucna. Na závěr jsme se dostali ke změnám v kádru, kterých zřejmě nakonec nebude zrovna málo, odchod Alexe Krále do Spartaku Moskva začal vlnu příchodů a do Slavie zřejmě míří kromě již potvrzeného Lukáše Provoda také Laco Takács, Jakub Hora nebo mladý Brazilec Joao Felipe z Palmeiras.

Obsah:

00:00 Slavia - Kluž 1:0
32:50 Los základní skupiny Ligy mistrů
1:02:40 Německý systém disciplinárních trestů za chování fanoušků
1:16:45 Změny v kádru Slavie

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    zeleznik2     před 5 lety 03.09.2019 12:10 |  
    1 2

    Takže vedle Provody i Takacz. Bomba přestup by mohla být v případě Pavelky.. Komličenko do CSKA nejde. Cena 2.5 ml eur je pro Rusy příliš..

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    mis3     před 5 lety 03.09.2019 12:44 |  
    5 2

    Velmi povedený díl. Děkuji.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      slaviator     před 5 lety 03.09.2019 13:29 |  
      2 4

      Za ty peníze co ná Dulhar každý měsíc od vedení tak by mohl nakoupit techniku a nedělat to jen zvukově ale natáčet i obraz. A Dulhar by s měl povznést a pozvat Františka Ringo Čecha (Ozzy2)

  3. Mezi námi

    JS (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 13:02 |  
    2 4

    Perfektní díl. Díky, Dulhare!

    • Re: Mezi námi

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.09.2019 13:38 |  
      1 2

      V jedné mé oblíbené kapele hrával nějaký Dušan Vainer.... a kdykoliv jsem ho zmínil v nějakém článku, pravidelně mi jeho jméno Word opravoval na "Gauner"...

      Koukám, že tady máte s Quelharem podobné problémy :-)

      • Re: Mezi námi

        slaviator     před 5 lety 03.09.2019 13:45 |  
        6 0

        To je přece odkaz na Jiri1...

        • Re: Mezi námi

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.09.2019 13:46 |  
          0 2

          Tak to jsem za "Mlhu" - vůbec nevím, o čem je řeč.. Mukiony si pamatuji, ale tohle mě nějak minulo.... :-)

          • Re: Mezi námi

            slaviator     před 5 lety 03.09.2019 13:50 |  
            5 0

            Jiri1 tu vždy obviňoval Quelhara že se nechá vydržovat Řebíčkem a nepíše o něm zle. Zjednodušeně řečeno...

            • Re: Mezi námi

              kalex     před 5 lety 03.09.2019 14:27 |  
              3 0

              Admini berou love za reklamu. A jednou se fakt budeme divit. :()
              No a teď tak koukám, že už 3 roky nic. Byvala s ním sranda. Tak snad je v pořádku.

              • Re: Mezi námi

                slaviator     před 5 lety 03.09.2019 14:28 |  
                3 0

                Počkej až jednou něco prohrajeme, to se tu ukáže...

                Buď on nebo ten jeho kamarád z jižních Čech co tu prý psal přes jeho profil někdy

                • Re: Mezi námi

                  kalex     před 5 lety 03.09.2019 18:03 |  
                  2 0

                  Jj, na to jsem zapomněl na tu jeho schizofrenní osobnost :D

  4. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    MCD_Slavia     před 5 lety 03.09.2019 13:07 |  
    1 4

    Nevěřím tomu, že by pyrofans byly radši, aby klub po nich vymáhal vysoké pokuty (aby si snížil taxu), než zavření sektoru. To by i vedlo k lístkům na jméno. A vidím jak každý kdo odpálí světlici, hodí pivo na hřiště apod. běží po zápase zaplatit pokutu.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    bububu (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 13:09 |  
    2 1

    Díky! Nejvíc mi mluví z duše pasáž od 25:40... nepředpokládám ale, že by se zmiňovaní chytli za nos.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    SuperAukro     před 5 lety 03.09.2019 14:07 |  
    2 11

    Co se týká přestupu Krále, rozhodně souhlasím co zde zaznělo, že je iluzorní si myslet, že by automaticky po odehrání zápasů ve skupině LM odešel do některé z top lig. Krásný příklad také zazněl a totiž Plzeň, která hrála nejen proti Realu a zájem o její hráče se nijak rapidně nezvýšil. Jestli Souček není nebo je pecivál... no spíše trochu bude. :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      mis3     před 5 lety 03.09.2019 14:45 |  
      17 0

      souhlas až na Součka. Slavia ho chtěl, je kapitán, základní stavební kámen. Hrajeme styl, který mu vyhovuje. Je populární, bude hrát LM a má vysoký plat. V lednu se mu narodila dcera. Proč by tohle všechno měl riskovat jen proto, aby někdo jiný měl pocit, že by se mohl někam posunout. Obzvláště když šlo o Rusko. Všechny tyto věci (pozice v týmu, styl týmu, poháry, rodina) hrají velkou roli v možnostech další kariéry. Prostě zvolil cestu pozvolnější, ale které věří. A buďme za to rádi, protože by bylo skoro nemožné jej nahradit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

        Joe-L     před 5 lety 04.09.2019 20:55 |  
        3 0

        Já bych k tomu Sukovi dodala ještě jednu věc - on se vyjádřil tak, že Slavia je pro něj srdeční záležitost. Má tady dobrý zázemí a je v klubu, kterej má rád a hodně pro něj znamená. On nechce jít jinam za každou cenu, ven chce odejít pouze v případě, že by mu to dávalo smysl. Teď jsem s ním četla rozhovor a ten kluk to má v hlavě srovnaný.
        Alex je prostě povahově jinej - hodně ambiciozní a od malička na sobě pracuje, aby došel co nejdál (koneckonců málem už byl v Bordeaux). Z rozhovoru s ním je cejtit, že jemu to Rusko smysl dává, takže mu to přeju a budu mu držet pěsti, aby se mu dařilo. Ale už jsem to dřív psala, že Alex bude chtít brzo ven a že už bychom měli shánět náhradu za náhradu... každopádně pro Slavii super kšeft - za 18 koupit, za 300 prodat? Krásný! A to je přesně ta cesta, kterou by Slavia měla jít - vychovávat mladý hráče (případně kupovat) a pak za větší peníze prodat. A pokud se těm hráčům bude dařit, tak budeme pro jiný kluby zajímavější a budeme moct si říkat i o větší peníze. Takže teď hlavně všem klukům, co odešli, držet palce, ať se prosadí a ať se jim daří.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      Edenjejenjeden     před 5 lety 03.09.2019 14:58 |  
      7 0

      Kdyby byl pecivál,tak asi nehraje fotbal ne.Ano,je to zřejmě rodinný typ,a nezapomen taky,že má malý dítě,i to může hrát při rozhodování o přestupu svojí roli

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      kondorr     před 5 lety 04.09.2019 10:44 |  
      2 0

      Možná to ma postavený trochu jinak už ted bere super prachy a ne každej potřebuje miliony ke štěstí a mít na krku zlatou cihlu.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    Max1     před 5 lety 03.09.2019 16:10 |  
    9 2

    jenom poznámka k tomu losu LM, jak se řešil. Mě přijde, že hodně lidí sundavá kalhoty před brodem....každý rok se stane, že faovorit prohraje se slabším týmem....jenom letno....minulý rok Liveprool rupnul v Bělehradě s Červenou hvězdou, Atletico Madrid plichtilo s Bruggama, Inter Milán rupnul s PSV, předminulý rok Barcelona plichtila s Olympiakosem, City prohrálo s Doněckem atd., proč by jsme nemohli seknout doma Dortmund? Já veřím, že 3 flek je možný i proto, že můžeme být ten "čtvrtý vzadu" co se bude smát naposled. Lehký to nebude, ale myslím si, že Sevilla nebo Chelsea se kterýma jsme hráli vyrovnanou partii (doma s Chelsea dokonce lepší) nejsou horší, než Dortmund nebo Inter. Jistě, mohlo to dopadnou lépe. osobně jsem chtěl B nejvíce, ale nemám velký problém ani s touto skupinou a mějte mě za blázna, ale věřím, že třeba ten Inter uběháme.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      Altona     před 5 lety 03.09.2019 19:00 |  
      5 0

      A Dortmund zrovna dostal napráskáno od Unionu Berlín, což je absolutní nováček bundesligy co si tam snad lidi nedávno stavěli kus stadionu sami, když došly prachy... První pravej exDDR tým po kolika letech.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 03.09.2019 21:29 |  
      3 7

      Ano, Crvena Zvezda porazila Liverpool. I to všechno ostatní je pravda. Ale největší úspěch těch týmů bylo to jedno vítězství a já bych za mnohonásobně větší úspěch považoval jarní fázi ligy mistrů.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

        mis3     před 5 lety 05.09.2019 09:35 |  
        6 1

        to už je trochu nenažranost, reálně půjd o ten třetí flek, je třeba mít pokoru a uvědomit si že je to teprve třetí rok ve skupině Evropy. pojďmě si to užít a jaro bych nechal na nějkou konsolidaci týmů. Bez pohárů na jaře trochu zredukujeme kádr. Zbavíme se těch, co nepřesvědčí a po nějkých odchodech začneme makat na tom, aby tu bylo ještě silnější jádro, které se výkonostně zase posune o krůček dál...

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

          Tadeáš_Janků     před 5 lety 05.09.2019 13:57 |  
          1 1

          Nesnáším výraz "„užívání si“ v evropských pohárech.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

            mis3     před 5 lety 05.09.2019 14:27 |  
            1 1

            Tak myslel jsem zejména jakože fanoušci. Ale zas na druhou stranu, proč ne. To, že je fotbal jejich zaměstnání neznamená, že si to nemohou užít. Nasazení a soustředění se přece nevylučují s tím, že z toho zápasu budou mít radost.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

              Tadeáš_Janků     před 5 lety 05.09.2019 16:51 |  
              1 1

              Já nechápu, co si fanoušek užije na zápase, kde jeho tým dostane búra. Samozřejmě doufám, že to tak nedopadne, ale ta šance na to není malá, že se to aspoň jednou stane.

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

                mis3     před 5 lety 06.09.2019 09:05 |  
                0 0

                tak když my dáme soupeři sedmičku, tak výsledek 7-5 je přijatelný, ne?

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

          bongor     před 5 lety 05.09.2019 14:47 |  
          4 4

          Věřím,že sestava s Míšou,Simonem a Králíkem by do jara prošla,ale v nynějším stavu budeme s námahou bojovat o EL.Podle mě jsme dost oslabili.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      Lunaris     před 5 lety 05.09.2019 08:47 |  
      7 0

      Mám to nastaveno tak, že v Lize mistrů už máme splněno. Postup do jarní fáze Evropské ligy je sice fajn, ale jak v podcastu zmínil jeden diskutující, ono by se těžko hrálo i s tím Dinamem Záhřeb, Šachtarem nebo Benficou. Jestli si někdo myslí, že to jsou nějací nazdárci, tak by se podle mě šeredně spletl. Otázka je, jak to dál s možným postupem do Ligy mistrů za pár let vůbec bude, takže i pro mě jako pro fanouška je super, že v klubové kronice budeme mít zápasy s mužstvy Barcelony, BVB a Interu. Navíc zápasy téhle skupiny budou ve světě daleko sledovanější než zápasy Lyonu, Zenitu apod. Sice třeba dostaneme rychtu, ale každá reklama pro klub je dobrá.
      Chápu i ten pohled diskutujícího Pikyho, kterému jde primárně o sportovní úspěch a o to postoupit co nejdál. I z hlediska ekonomického by bylo lepší mít ve skupině papírově lehčí soupeře, protože v LM jsou tučné finanční bonusy za výhru i remízu. Nicméně stejně nikde nemáme garanci, že bychom výsledkově uspěli proti Zenitu nebo Dinamu Záhřeb.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    Lunaris     před 5 lety 05.09.2019 08:59 |  
    0 3

    Ještě bych se chtěl pozastavit nad tématem regenerace hráčů při dvou zápasech týdně. Diskutující se vesměs shodli na tom, že systém zápasu v úterý a ve středu je lepší oproti čtvrtku. Ok, souhlasím, ale ani tohle není černobílé. Budeme hrát tři zápasy LM v úterý, kterým předchází sobotní ligový zápas. V sobotu jedeme na Slovácko, v úterý do Milána, takže ani tady to s regenerací nebude úplně nejskvělejší. Sice se zmínila šířka kádru, ale ve světle zápasu v Opavě je třeba zdvihnout varovný prst, že asi ne vždy to hráči druhého sledu uhrají za tři body. Ještě chci zmínit dvojzápas, kdy ve středu máme doma Barcelonu a pak bychom dle stávajícího rozpisu měli jet v sobotu do Plzně. Doufám, že nebudou žádné obstrukce ze strany podvodníků s přeložením toho zápasu na neděli, ale nedivil bych se ničemu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      kjandourek (admin)     před 5 lety 05.09.2019 09:26 |  
      4 1

      No.... my jaksi nejedeme na Slovácko, my ho máme doma...

      Na sobotu je zápas s Plzní psán proto, že ještě není určen přesný termín - všechna kola jsou psána na sobotu.... a pouze na ta nejbližší už je určeno, kdo hraje v sobotu, kdo v neděli, případně pátek, či pondělí - mají do toho co mluvit i televize.... Takže nepůjde o nějaký přesun, se kterým by Plzeň měla, či neměla souhlasit - vsadil bych boty na to, že tenhle zápas bude v neděli od 17:00 přímo na požadavek O2TV

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

        Lunaris     před 5 lety 05.09.2019 10:32 |  
        0 0

        Ok, díval jsem se do rozpisu a to Slovácko mi tam zřejmě splynulo s nějakým venkovním zápasem, cestování na Slovácko by samozřejmě bylo pro regeneraci ještě horší, takže ta lepší varianta. Merito příspěvku bylo takové, že se nám zřejmě přihodí situace, kdy budou pouze dva dny regenerace před úterním zápasem LM. Osobně ale cítím větší potřebu kvalitní regenerace před ligou než před LM, kde jsou ty zápasy tak nějak za odměnu, kdežto v lize máme jasný cíl, který je třeba splnit.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

          kjandourek (admin)     před 5 lety 05.09.2019 10:41 |  
          2 0

          Tak ono obecně by to mělo být lepší, protože můžeme jet v rytmu: sobota (nebo dokonce pátek) liga - úterý, či středa LM - neděle liga... čili natáhnout si ten týden na osm, či dokonce devět dní s tím, že před ligou bude vždy patřičná pauza...

          Loni, kdy se EL hrála vždy ve čtvrtek, byla vždy dostatečná pauza před Evropou, ale ne před ligou....

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    Ragnarok     před 5 lety 05.09.2019 09:08 |  
    4 2

    Tresty v Bundesligách pěkné shrnutí a klidně bych podobný sazebník uvítal i v ČR, aby to bylo průhledné a jasné. Nicméně pyrofans to často vydávají jako obhajobu toho, že oni vlastně můžou pyro provozovat a že ten špatný je disciplinárka. Disciplinárka určitě není taková, jaká by se mi líbila a její tresty jsou kontroverzní a neměří všem stejně, ale je to zkrátka fakt (btw. V zápasu Příbram - Sparta loni na podzim koulovali masivně brankáře Příbrami, byl tam masivní protest proti vedení Sparty, nehrálo se 10 minut a trest???? To by muselk být záýkaz výjezdů na rok, kdyby Báček bral dobu přerušení zápasu). Je ale třeba brát existenci disciplinárky v ČR a její verdikty a nabroušenost proti Slavii v potaz a do doby, než se něco změní být v mezích, táhnout za jeden červenobílý provaz a snažit se disciplinárků zprůhlednit a zavést jasná pravidla. Nic jiného nikdo asi nemůže chtít. A když se bude vědět, že světlice je za 25 tisíc a doživotní zamezení vstupu na stadion a náhradu škody klubu, tak je to fair enough, ten co to udělá ví, na čem je. Zahalování obličeje na veřejnosti je zapovězeno i jinak než návštěvním řádem.
    Doufám, že nás Conte podcení a nechá Alexise, Lukaka a Martineze sedět, v obraně nechť Ranocchia s Škrinniaren hrají, ti už v zápasech proti Spartě resp. ČR ukázali, že dokáží být mistry chaosu. Jsem rád, že jim zmizel Perišič a Icardi. Dortmund taky není nezlomitelný, stačí, když naši hoši budou jako “kus železa”. A Barca? Ta by se na to musela slovy klasika “vysrat”, což občas dělá, ale bylo by lepší hrát s ní venku-doma. Jestli ale na SS uděláme něco bláznivého jako udělal Coufi před pár lety na Stade Velodrome a pak tam zcela zmateně pobíhal (byl jsem přítomen v 1. Řadě a bylo to fajn), tak to může být i jízda, pokud Barca vykosí ty dva silné.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

    Lunaris     před 5 lety 05.09.2019 10:48 |  
    10 4

    Ještě k tomu Královi, bude mít 7-8 miliónů korun měsíčně na pásce, k tomu lepší liga, větší klub při vší úctě ke Slavii, super stadion, kosmopolitní město. Já fakt nevím, co v tom kdo hledá. Z hlediska Krále ten přestup dává naprosto jasně smysl, protože si ve všech ohledech polepší.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      Ondráš     před 5 lety 05.09.2019 11:53 |  
      2 0

      Já bych to tam za tu raketu tak na rok vzal a pak bych se hodil marod a možná rovnou důchod.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      Fačín     před 5 lety 05.09.2019 12:43 |  
      5 12

      Další ruskej záškodník. Nepolepší si vůbec v ničem, max. v těch penězích. Spartak není lepší klub než Slavia, Moskva je rozhodně horší město na bydlení než Praha, ruská liga je možná lepší než česká, ale rozhodně ne o moc. Navíc nebude hrát poháry. Hlavní je, že jsme opět nedodrželi nahlas vykřikovaná hesla, v tomto případě o tom, že hráč musí pro Slavii nejdříve něco odvést, než přestoupí dál.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

        Lunaris     před 5 lety 05.09.2019 13:17 |  
        7 4

        Byl jsi na Letné na demošce, ty záškodníku? Jaké to bylo se tam potit v tom vedru?
        Jaká hesla klub opět nedodržel? Tvrdík jen nechtěl, aby ze Slavie chodili ven hráči na základě směšně nízkých výstupních klauzulí. Ty se podařilo ze smluv hráčů odstranit. Vrať se do reality, 310 milionů za hráče na hraně základní sestavy musela Slavia vzít. I tahle částka ukazuje na to, kdo je větší klub. My tolik peněz za nikoho v dohledné době určitě nedáme. Ambicí Spartaku je hrát poháry příští rok, tady se z toho dělá, jak kdyby si Král už poháry nikdy neměl zahrát. Za 7 milionů měsíčně v Moskvě hákuješ taky.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

          Fačín     před 5 lety 05.09.2019 14:05 |  
          5 11

          Koukám že ruská propaganda už se šíří i mezi slávisty. To je hnus velebnosti. A to o sobě tvrdíme, jaký jsme intelektuálové.

          Až to tady bude vypadat jako na Krymu nebo v Doněcku, tak budete štěstím nez sebe, že jo? Už takhle nás okupujou a vy jim ještě věříte. Jsou to zlí, špatný lidi, který se svýho velikášství nikdy nevzdali a nevzdaj. Půlku Ukrajiny už maj, český politici jim lezou do řiti, tak pak se nedivte, až nás zase zaberou (jednou už to udělali, nebudou mít problém udělat to znova). Je jich tu už takhle jak psů a vy jim ještě věříte jejich lži. Jak je to vůbec možný, to jste všichni tak hloupí?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

            Lunaris     před 5 lety 05.09.2019 14:26 |  
            10 1

            Závidím lidem, kteří ten svět dokáží vnímat černobíle. Všechno je pak jasnější, žádné otázky si nepokládáš, pochybnosti nemáš, super.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

            butters     před 5 lety 06.09.2019 01:46 |  
            1 0

            Já se Rusů nebojím, mám siderické kyvadlo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

        kjandourek (admin)     před 5 lety 05.09.2019 13:37 |  
        9 0

        Přinést do pokladny 300 mega neznamená pro Slavii něco odvést?

        Pro Krále si přijel Spartak Moskva, nabídl x mega, my jsme řekli NE.... nabídl dvojnásobek, my jsme řekli NE, nabídl čtyřnásobek a teprve v té chvíli jsme řekli Královi: Jsou to pro nás tak zajímavé peníze, že pokud chceš Ty, tak Tě pustíme.....

        A teď to porovnej s Barákem, který po první nabídce Udine brečel Tvrdíkovi na rameni, že je to jeho životní šance.... nebo s Pavlenkou, který prohlásil, že když ho do Brém nepustíme, tak bude raději stávkovat v juniorce.... Tihle dva vedení SKS postavili do situace, že relativně nízká prodejní cena ještě byla majstrštyk - ti opravdu pro Slavii neudělali tolik jako Alex...

        A co se týče toho, že Spartak Moskva není lepší než Slavia... podívej se na to, kdo k nim poslední dobou chodí:
        Mistr světa Andreas Schürlle... mladej Larsson - syn Henrika Larssona; Ezequiel Ponce - Argentinec, který v minulé sezóně za AEK Atény nastřílel 20 branek - v jedenadvaceti letech.... Guus Til - holandský záložník z Alkmaaru, opět jedenadvacet let - v holandské lize debutoval v osmnácti, za tři sezóny nastřílel 22 branek....

        Chápeš? K nim běžně chodí talenti z Holandska, či Řecka, klofnou frajera z Bundesligy.... devětadvacetiletého, čili žádný hráč po třicítce za zenitem....

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

        pipe1980     před 5 lety 05.09.2019 14:58 |  
        4 1

        to bych nehrotil, ten kšeft je pro Slavii ohromnej. Tři strany, Slavia, Spartak, Alex, podle mě nejhorší obchod ze všech udělal Alex, Slavia má super peníze za mladýho nezkušenýho kluka, kterej tady odehrál 12 zápasů a dal nula golu (V lize), to prostě musíš na 300 mega kývnout, Spartak má hráče kterýho chtěl, ty prachy je eviodentně nepálej

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      pipe1980     před 5 lety 05.09.2019 14:54 |  
      5 10

      Trapná liga, Votřesný terény, vyloženě odporný počasí po většinu roku, velký množství zápasů na umělce, příšerný město, a kdo tvrdí že bude víc na očích při zápasech s machačkalou nebo samarou, než by byl s barcelonou nebo interem, tak je blázen. Jedinej důvod proč tam šel jsou peníze. JEDINEJ DŮVOD JSOU PENÍZE. Já mu to nevyčítám, mě totiž jako jednomu z mála nijak extra k srdci nepřirostl, ale obhajovat to sportovní výzvou je nesmysl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

      slamacek (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 09:47 |  
      1 2

      Ja jeho prestup chapu pouze s ohledem na vyplatni pasku. po sportovni strance mam proste pochybnosti.
      1) u nas by hral 6 zapasu v LM - tady vychazim z toho jak tvoril JT sestavu pro poharova klani = tedy mel sanci se ukazat i jinym tymum. je mlady a tedy idealni pro prestup do zapadni ligy. i penize by tam mel slusne a nakonec prestupni castka mohla byt i zajimavejsi.
      2) v rusku nemaji problem koupit hrace za x milionu a pak jej nechat sedet
      3) umelka na pomerne dost stadionech a to neni to same co prirodni trava
      myslim ze mel pul roku jeste pockat, ale nevim jestli na nej netlacil klub (snad ne) a nevim jak fungoval v kabine. pro nas rekl bych v kazdem pripade luxusni obchod. a proto Diky Alexi a at se dari!

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

        slaviator     před 5 lety 08.09.2019 21:36 |  
        0 0

        A taky se mohl za tejden zranit v nějaký Příbrami nebo Jablonci a mít po kariéře. Takhle se v Rusku zranit může taky, ale za jeden rok si tam vydělá tolik že i jeho děti nebudou muset makat.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 5

          o5aradecek     před 5 lety 08.09.2019 22:51 |  
          0 0

          Když nebude blbej, jako Řepka, tak ani jeho vnoučata.