Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík. 

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    amon     před 5 lety 30.08.2019 13:13 |  
    7 5

    "Nabidku na Tomase Soucka z Ruska blizici se 20 milionum euro jsme, po dohode s hracem, skutecne neprijali. Tomasova prava jsou diky jeho osobnimu pristupu pro klub stejne dulezita jako klubova."
    Ze Suka by si měl Alex vzít příklad

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      amon     před 5 lety 30.08.2019 13:13 |  
      6 3

      „Moskva pro mě není tak zajímavá. Když už přestoupit, tak za lepší ligou, kvalitnější soutěží. Třeba Německo, Itálie, tenhle směr... Rusko, Turecko nebo Ameriku beru tak, že se tam chodí v pozdějším věku,“

  2. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    Fačín     před 5 lety 30.08.2019 13:26 |  
    16 14

    No prodat teď ještě Součka (a navíc do zavšivenýho Ruska!), to už bysme byli fakt moc velký blázni.

    Děkuji Tomáši, že zůstáváš. Je vidět, že to máš v hlavě srovnané a jde ti hlavně o sportovní stránku věci. Ligu Mistrů sis tu vykopal, tak si jí u nás i užij.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      boss009     před 5 lety 30.08.2019 14:14 |  
      14 15

      Tak ho prodáme do zavšivenýho západu. Fakt tyhle kecy mě vytáčej a jsou u fotbalu naprosto zbytečný.

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        DF007     před 5 lety 30.08.2019 14:33 |  
        7 6

        By mě zajímalo kolikrát jsi byl v různých Sevastopolech, Chabarovcích apod. Asi bys mluvil jinak. navíc jsem přesvědčený, že to bylo mířeno na sportovní stránku, která je na západě mnohem, mnohem dál.

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          boss009     před 5 lety 30.08.2019 17:13 |  
          14 6

          Tak o Rusku mě kamarade učit nemusíš, jezdím tam pravidelně už něco přes dvacet let. A rozhodně jsem se neprocházel jenom na Vip místech to neměj obavy. Ale to není jádro sporu. Bavíme se jestli Alexovi ruská liga pomůže fotbalově rust a já říkám, ano pomůže. Sleduješ vubec ruskou soutěž? Rozhodně bych nepsal, že upadá třeba stadiony a zázemí pro fans jsou top. Druhá stránka jsou dlouhé vzdálenosti, ale to se prostě nedá nic dělat. Alex zvolil a zvolil dobře stane se oporou a za dva roky muže na západ. Suk jít nechce má na to právo. Tady se pořád jede taková ta protiruská škola i to jak to to spoustě hráčum zničilo kariéru, ale je i hodně našich kluku co tam fotbalově rozkvetli, jen se o tom moc nechce mluvit. Ruská premier je šestá v evropě, myslíš si že je lepší zustat v naši kapříkoví lize než jít do lepší souteže? A to je oč tu běží a vysněný západ jak si ho tady všichni vysnívají moc o naše hráče nestojí podceňují nás, nerespektují a chtěli by kupovat naše hráče výrazně pod cenou. A tady se na ně pořád bude hledět jak na svatý obrázek.

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            voiceman (přítel SN)     před 5 lety 30.08.2019 21:11 |  
            4 4

            Zcela souhlasím . Tahle ideologická válka živená superkorektními novináři prostě k fotbalu nepatří. Aneb co je víc? Vysedávat na lavičce v AC Milán nebo bejt hvězda ruský ligy např. v Zenitu? Asi stejná otázka jako v Pelíškách, že? Ale tam to mělo smysl. Tady ne. Tohle je fotbal, ne souboj ideologií. Čekat na schválení přestupů od trojice ředitelů změkoule Šídlo, Mádl, Hošek, to si nemůže dovolit žádný klub.

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            Fačín     před 5 lety 31.08.2019 09:27 |  
            1 4

            S tebou už se odmítám dál bavit, jsi zkorumpovanej ruskej agent, už si to dokázal několikrát. Přesně takový nemaj v ČESKÝ republice co dělat, měli jste být už dávno vyhnaný tam, kde to tak strašně vychvalujete, včetně všech ruskejch podvodníků, který tady skupujou nemovitosti a pomalu se snaží ovládnout náš stát. Rusko je náš historicky největší nepřítel a člověk jako ty, kterje ho vychvaluje, je nepřítel našeho státu. Takže kušuj, bolševiku!!

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          necich     před 5 lety 30.08.2019 19:15 |  
          1 2

          Tak primárně bude Ales žít v Moskvě což je západ. Na výjezdech to bude o hotelích, které budou špička v daném městě. O co go? Pokud tam chce?

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        Lord_Edmund     před 5 lety 30.08.2019 15:05 |  
        6 3

        fotbalově je západ úplně jinde, než Rusko a Tomáš určitě má Bundesligu, snad mimo Bayernu, na průměr italské ligy, nebo spodek PL a PD.. Udělal dobře pro sebe a může toho ještě pro Slavii hodně odpracovat.
        Nemůžeme přece jen kvůli tomu, že je nabídka zajímavá, rozes..celý fungující tým.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      jiras_     před 5 lety 30.08.2019 15:51 |  
      1 1

      Z mýho pohledu zase kdy jindy, když ne teď? On prostě brzo odejde, to je fakt. Máme LM, dost hráčů, začátek sezóny a celkově je situace fajn, takže by se nahrazoval snadněji než třeba za rok před předkolem. Druhá věc je, že s Králem se počítalo jako s náhradou a takhle by byli pryč oba. Ale neuměli jsme si to představit bez Tavarese, Petráka, MNN, Deliho a pořád tu jsme...

  3. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    kexholm     před 5 lety 30.08.2019 14:08 |  
    2 2

    No to já bych prodal Součka za 20mio eur, to už je fakt raketa ( chápu že to rozhodl on a že se mu tam nechce a chce na západ ) ale Krále bych zatím neprodal, máme prodávat hotový hráče a ne mladý talenty, toho pak za 20mio střelíme třeba ve 24letech taky...... každopádně když už někoho prodat, tak maximálně jen jednoho z nich.....

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      Ondráš     před 5 lety 30.08.2019 14:14 |  
      7 1

      Já bych ho za tu cenu střelil hned:) Byl by to největší přestup z CZ ligy (na západě za něj myslím nikdo víc nedá). A hlavně ta výstupní klauzule je nižší a když bude Tomáš souhlasit, tak půjde za menší prachy než teď. Ale samozřejmě Tomášovo rozhodnutí chápu, koukám na to jen ve vztahu finančního zabezpečení klubu, to je šílená raketa.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      Dr. Fe1     před 5 lety 30.08.2019 14:33 |  
      6 8

      Tady je asi zásadní rozdíl v přístupu hráčů. Alex evidentně do Ruska chce. A těžko takového hráče držet násilím, když mu tam nabídli x násobek peněz co má u nás.

      Tomáš naopak. Ten je radši doma a čeká jestli se ozve někdo z lepší západní ligy. Má půlroční dítě, do Ruska se mu zjevně nechce.

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        Pepino44     před 5 lety 30.08.2019 15:02 |  
        2 2

        Tak je třeba si uvědomit, že Král jel ve Slávii asi za 500 000 Kč, Souček prý podle nové smlouvy asi za 5 M. To je samozřejmé, že když má doma rodinu, tak ven tolik nepospíchá. Ale pokud Alexovi údajně nabídli 100 M za rok, tak se nedivím, že to vzal.

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          Dr. Fe1     před 5 lety 30.08.2019 16:26 |  
          4 6

          Nějáký novinář teď v TV studiu tvrdil, že má Souček 3,5 mio měsíčně. To jen pro zajímavost, nevím nakolik má přesně informace.
          S tím krále jsem to tedy docela trefil, já jsem také plácnul od boku, že má například 0,5 mio a nabídli mu 5 mio měsíčně (jen jako příklad) a možná to není daleko od pravdy. I když jestli má opravdu 100 mio ročně, tak je to dokonce nějákých 8 mio měsíčně ....... Každopádně se mu asi nelze divit, že se chce zajistit na celý život a ne čekat na nějákou budoucí nabídku, co nemusí vůbec přijít, protože můžou přijít nedej bože zranění atd.

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            o-cab     před 5 lety 30.08.2019 20:21 |  
            1 1

            davat hracum jako Kral 5m mesicne by byl pocatek konce. i tech 3.5m pro Soucka existuje jenom proto, ze je to docasna vec a vzajemna laskavost aby si pak prestupem skutecne polepsil

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            brťas74     před 5 lety 30.08.2019 20:36 |  
            5 0

            Tvl to jsou cifry já makám na šichty za 25 000;)))

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 30.08.2019 15:06 |  
      2 0

      Klub by nabídku přijal, ale Souček nechce. Ale těžko by Slavia přijala jak nabídku na Součka, tak nabídku na Krále s tím, že nemáme za ně žádnou náhradu. To by mohlo nastat jedině v případě neúspěchu s Kluží.

  4. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    pehacko     před 5 lety 30.08.2019 14:40 |  
    5 2

    jako tohle je slusna raketa a jak znam rusaky, tak za chvilku pristane nabidka 700 mega a to uz se bude blbe rikat ne... kazdopadne to tvrdik dela moc dobre. on tak nerad prodava, ze ty ceny vysroubuje neskutecne vysoko!

    ps: ted se nemyslim simona s misou, tam byla klauzule a ani mina, ten musel prys, protoze se pohadal s jindrou

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      necich     před 5 lety 30.08.2019 19:08 |  
      1 0

      Je vidět, že se učí. V dnešním kontextu prodal Pavlenku s Barákem za almužnu. Stačilo neplnit sny.

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        pehacko     před 5 lety 30.08.2019 19:11 |  
        2 0

        to ano, ale je na nem dobre, ze se z chyb vzdy pouci... a tehdy to byla jina doba.

  5. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    VanDel     před 5 lety 30.08.2019 14:43 |  
    15 6

    No pánové, já vám nevím. Souček je sice základní kámen naší sestavy, ale 500 mega je 500 mega. Musíme si zase uvědomit, že LM rozhodně nemusí být každý rok, takže prostě musíme prodávat hráče ! Slávie nikdy nebude závěrečná vysněná destinace pro TOP hráče. Vždycky budeme jen přestupní stanice za lepším angažmá. A proto tvrdím, že pokud nám přistane na stole nabídka na JAKÉHOKOLIV hráče za 500 mega, tak bysme jí měli přijmout........pokud samozřejmě s tím souhlasí ten hráč.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      Edenjejenjeden     před 5 lety 30.08.2019 14:45 |  
      12 0

      ...kdyby souhlasil hráč,a to je přesně ono,já myslím,že kdyby Suk s přestupem souhlasil,že ho Slavia pustí,ale zůstal by Král,jenže Suk do Ruska nechtěl....

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        VanDel     před 5 lety 30.08.2019 14:48 |  
        0 4

        No nechtěl......kdo ví, jak moc by tam Suk chtěl nebo nechtěl. Ono možná, kdyby mu Tvrdík řekl, že klub tu nabídku bere, že to je pro klub super obchod, tak by možná Souček kývl. Pokud ale Tvrdík řekl že ne, tak prostě v Součkovi převádlo sešívané srdce a nechce dělat zle a zůstává.

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          pipe1980     před 5 lety 30.08.2019 14:54 |  
          2 2

          já myslím že se v tom zbytečně šťouráš, Souček hned po sezoně jasně a otevřeně řekl, že by rád šel, ale taky k tomu jasně dodal, že směrem nahoru, tedy na západ, a jmenovitě uvedl, že tím myslí to že například rusko a turecko není směr kterým hodlá jít

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            VanDel     před 5 lety 30.08.2019 14:57 |  
            0 4

            Já se v tom nešťouram. V prvním příspěvku píšu, že pokud hráč opravdu nechce, tak není co řešit. Jenom pouze dodávám, že oficiální stanovisko nemusí být to skutečné reálné.

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          Virgil1956     před 5 lety 30.08.2019 14:54 |  
          9 0

          Myslím, že má pravdu Edenjejenjeden, Souček už před časem rezolutně řekl, že do Ruska nebo Turecka nechce, takže je spíš pravděpodobnější, že ho JT nepřemlouval. Pokud ovšem přijdou Rusové za týden s nabídkou 700 milionů a Souček odejde do Ruska, měl jsi pravdu ty :) Uvidíme.

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            VanDel     před 5 lety 30.08.2019 14:56 |  
            3 3

            No za 700 mega už by ho Tvrdík opravdu přemlouvat teda měl ! :)

            • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

              pehacko     před 5 lety 30.08.2019 15:33 |  
              1 0

              vidim to na castku kolem milijardy! to si myslim, ze pak bude takovej symbolickej obchod pro naseho JARDU...

            • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

              Ondráš     před 5 lety 30.08.2019 17:46 |  
              2 3

              Za 700 míčů bych ho svázal a odvezl na Sibiř.

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        Lunaris     před 5 lety 30.08.2019 15:12 |  
        11 2

        Suk si prostě chce zahrát s těma Dortmundama, Interama a Barcelonama v sešívaném dresu. Pro něj Slavia hodně znamená a tohle pro něj bude asi životní zážitek, tudíž se nikam teď nehrne. Kdybychom do LM nepostoupili, asi by to bylo jiné, Suk by třeba chtěl jít a nabídka nebyla tak vysoká. 500 mega je teda opravdu raketa, tak snad ten přestup dopadne v zimě. Suk má vysokou smlouvu a platit to někdy do roku 2023 by asi nebylo úplně ok z hlediska černých čísel. Kdyby za takové částky dokázala Slavia prodávat opakovaně, tak si na nás v Česku nikdo neškrtne, protože všechny přeplatíme a ještě zůstaneme v černých číslech. Byl by to start k tomu středoevropskému velkoklubu.

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          donford     před 5 lety 30.08.2019 16:35 |  
          0 2

          To máš sice Lunarisi pravdu, že všechny u nás přeplatíme, ale koho u nás koupit? Nejsem všeználek a jistě plno hráčů neznám a neumím ani posoudit v kontextu našeho mužstva, ale nějak je v našich luzích a hájích perspektivně nevidím. Kromě Hložka, který je ovšem zcela neprodejný (a tím pádem nekoupitelný) z principu. Pokud nějací dobří jsou, už hrají v cizině. Věřím ale, že v našem béčku postupně vykrystalizují někteří hráči pro naše áčko. Spíš bych se zaměřil na Afriku a objevil nového MNN či Deliho, nebo nového Mandjecka. Z útočníků někoho z Iberského poloostrova. Bolavé je, že u nás jsou prachy, ale místní hráči ne.

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            Lunaris     před 5 lety 30.08.2019 20:38 |  
            3 0

            Menší kluby vychovají či přivedou za levno zajímavé hráče, které pak koupí velký klub jako Slavia. Kdo znal před dvěma roky Holeše, Yusufa, Oscara apod? Průběžně se v lize objevují zajímaví hráči, které pak koupí ty největší kluby a od nich je zase koupí ještě větší kluby ze zahraničí. I naše liga je schopná vyprodukovat zjímavé hráče, které si pak vezme do parády Köstl s Houšteckým a udělají z nich lepší playery.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      pehacko     před 5 lety 30.08.2019 15:31 |  
      7 1

      taky by to asi vedeni prijalo, protoze 500 mega je masakr cena, ale suk do ruska nechce a tak byla dle meho nabidka odmitnuta... kdyby to bylo za tahle prachy na zapad, tak uz ma tomas davno zabaleno a stoji frontu na odbaveni letadla.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      Fačín     před 5 lety 31.08.2019 09:31 |  
      2 4

      Jako ano, raketa to je, ale má to jeden problém. Za Součka prostě nemáme náhradu, musela by se koupit. A aby to mohla být skutečná "náhrada", tak minimálně 100 milionů by stála. Na to nemáme sportovního ředitele, ten radši shání Horu z Teplic.

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        Edenjejenjeden     před 5 lety 31.08.2019 09:46 |  
        4 0

        Už zase rozjíždíš ty svoje hejty Fačíne,tenhle sportovní ředitel je velmi výrazně podepsán pod našimi současnými úspěchy,tak laskavě přemýšlej,než něco napíšeš....

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          Fačín     před 5 lety 31.08.2019 10:04 |  
          1 4

          Ano, a taky pod výrazným oslabením našeho kádru v letním přestupovém období, kdy odešlo 5 důležitých hráčů kádru, přestože se řeklo, že priorita je udržet stávající mistrovský kádr. Náhrady zatím nedostatečné, Hovorka to nevytrhne, Stanciu zatím horší, než byl ve Spartě a teď to přijde zachránit Hora...

          To nejsou žádný hejty, to je kritika nepochopitelných kroků, kterých se teď sešlo hned několik v krátkém časovém úseku, a to navzdory vyhlašovaným cílům - ne mnou, ale naším vedením.

          • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

            Edenjejenjeden     před 5 lety 31.08.2019 10:21 |  
            3 0

            Takže si to shrnme.MNN a Deli,výstupní klauzule,s tím se nic dělat nedalo,Stoch (rodinné problémy,manželka,Peková atd),Zmrhal-nebyl to člen širšího kádru za 100 mil. výhodný obchod pro Slavii,a Král 300 mil,to je prostě raketa ,která se nedala odmítnout.A mimochodem nezapomen,když už tak rád Trpišovského a Nezmara kritizuješ,že to byli právě oni,kdo sem Krále přivedli a pro Slavii velmi výhodně zhodnotili,ale to už jaksi nevidíš.A mimochodem,klub taky potřebuje nějaké příjmy...

  6. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    Lord_Edmund     před 5 lety 30.08.2019 15:07 |  
    8 1

    Tomáš ukazuje, že je kromě skvělého fotbalisty zároveň i inteligentní kluk. Díky Tome !!

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      Dr. Fe1     před 5 lety 30.08.2019 16:28 |  
      4 9

      Těžko říct, jestli je tohle věc inteligence. Alex asi taky nebude hloupej, ale jestli má nabídku co ho zajistí na celej život, tak tomu se těžko odolává i s IQ 200 :-)

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      donford     před 5 lety 30.08.2019 16:36 |  
      4 0

      V rozhovorech opravdu ukazuje, jak to má v hlavě srovnané.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      slavanda     před 5 lety 30.08.2019 17:06 |  
      0 1

      Ono to taky bude asi Paskou. Neznám všechny jeho klienty, ale takhle na první dobrou se o ně stará myslím dobře...

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        Dr. Fe1     před 5 lety 30.08.2019 20:35 |  
        1 6

        Na druhou stranu mi přišlo, že tlačí na prodej Součka už docela dlouho a kdybysme dali na něj hned zpočátku, tak jsme ho prodali ne za 20, ale tak za 5 mio euro max. .....

  7. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    kexholm     před 5 lety 30.08.2019 15:20 |  
    4 10

    V kontextu nabídky 20mio za Součka se ukazuje, že 12mio za Krále je prostě málo, ikdyž to tak na první pohled nevypadá.....

  8. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    Lunaris     před 5 lety 30.08.2019 15:40 |  
    24 1

    Stejně jsou to krásné časy, přátelé, se tady dohadovat, jestli je 20 mega euro dostatečná nabídka za našeho hráče. Před pár lety o vodě a chlebu a teď tohle... kéž to nikdy neskončí.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      voiceman (přítel SN)     před 5 lety 30.08.2019 21:15 |  
      3 0

      Přesně!!! Před pár lety bychom byli rádi, kdyby nám za Škutku někdo dal neklouzavý kopačky a podhuštěný Roteiro:-) Krásná doba:-)

  9. Viva Souček

    Rozumbrada     před 5 lety 30.08.2019 15:40 |  
    3 5


    Před Součkem smekám!

  10. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    daadyy     před 5 lety 30.08.2019 15:46 |  
    9 3

    Já se Sukovi nedivím, že se mu do Ruska nechce. Plat tady má solidní a pokud si člověk nekupuje blbosti, tak s tím může v pohodě nadstandarně vyžít. V Rusku je to bída, špatná životní úroveň a všechno. I po sportovní stránce to tam není žádný zázrak. Dost se divím Královi, že si třeba nepočkal a nechtěl se ukázat v Lize mistrů. Mohl jít klidně na západ..

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 30.08.2019 15:50 |  
      7 4

      No pokud se bavime o Moskve,tak tam to naopak preteka luxusem. Hodne drahe mesto,takove zapadoevropske :)

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        daadyy     před 5 lety 30.08.2019 15:53 |  
        6 2

        Jo, jenže to je tak Moskva a Petrohrad. Tam jsou právě vidět nejlíp, jak jsou v Rusku otevřené nůžky mezi extrémně bohatými a chudými. A zbytek?:)

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          Gino     před 5 lety 30.08.2019 16:11 |  
          13 3

          To je ale snad v této věci irelevantní, ne? Žil by v Moskvě. Tady taky není všude Praha.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      ColinSKS     před 5 lety 31.08.2019 08:19 |  
      1 5

      kolikrát jste byl v rusku za posledních 25 let? bída? to je spíše váš komentář

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        Fačín     před 5 lety 31.08.2019 09:35 |  
        3 6

        Stačí se podívat na Mistry volantu a uvidíš, jak tam vypadají silnice, ulice, baráky... Tak tu nerozjížděj ruskou propagandu. Rusko jde do pytle, už se někteří začínají trochu bouřit proti jejich současnému diktátorovi, který pokračuje v úžasné linii Lenin, Stalin, Jelzin, Putin.

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          ColinSKS     před 5 lety 31.08.2019 10:57 |  
          3 3

          tak to jo, jestli to jsou tvoje zdroje, tak tě musím politovat.

  11. Přestupy (porovnání Slavie a klubů v Belgii)

    Rozumbrada     před 5 lety 30.08.2019 17:00 |  
    3 5


    Nabízené peníze z Ruska jsou sice pěkné, ale z Belgie za takové částky odchází řada hráčů pravidelně do Anglie a dalších top lig, tak nevím, proč by to nemohlo být podobné i u nás, zvlášť když máme hned vedle Bundesligu.

    Chápu, že na dostižení Ajaxu ještě nemusí být ta správná doba, ale proč se ohledně přestupů alespoň neporovnávat s top kluby Belgie?

    Zatímco na transfermarkt.com má Slavia hodnotu 40 miliónů, 5 klubů z Belgie má hodnotu přes 70 miliónů. Samozřejmě tyto cifry jsou částečně subjektivní, ale právě pravidelné odchody za značné částky do top pěti lig má na tato ohodnocení velký vliv.

    I proto jsem rád, že Souček zůstává; pokud se mu v zimě podaří velký přestup třeba do Bundesligy, tak to dlouhodobě pomůže zvýšit hodnotu hráčů Slavie více, než divoký odchod do Ruska den po vybojování Ligy mistrů alá Král. Rusko, podobně jako třeba Čína či kluby v Perském zálivu, dlouhodobé vnímání hodnot hráčů neurčují -- zde je zásadní, kolik a za koho zaplatí v top 5 ligách (ANG/NĚM/ŠPA/ITA/FRA).

    Odkazy:
    https://www.transfermarkt.com/jupiler-pro-league/toptransfers/wettbewerb/BE1/saison_id/2019/land_id/alle/ausrichtung//spielerposition_id//altersklasse//leihe//w_s//zuab/ab/plus/1

    https://www.transfermarkt.com/fortuna-liga/toptransfers/wettbewerb/TS1/plus//galerie/0?saison_id=2019&land_id=alle&ausrichtung=&spielerposition_id=alle&altersklasse=&w_s=&zuab=ab

    https://www.transfermarkt.com/jupiler-pro-league/marktwerteverein/wettbewerb/BE1

    • Re: Přestupy (porovnání Slavie a klubů v Belgii)

      Ondráš     před 5 lety 30.08.2019 17:51 |  
      2 2

      Ale musíš pochopit, že za půl miliardy na západ rozhodně nepůjde. V nejlepším případě to dopadne tak, že zájemce uplatní výstupní doložku (cca o 100 míčů míň než ruská nabídka), Suk kývne a Slavia s tím neudělá nic. A to ještě budem doufat, že se třeba nezraní atd. Jako zahodit tyhle prachy mi přijde jako nehoráznej luxus - samozřejmě vím, že tam Suk nechce, jinak by to klub asi bral. Jenom bych rozhodně nepočítal s tím, že půjde za víc, to ani náhodou. Teď klub Sukovi spíš vyhověl v jeho osobních preferencích, jinak by ho podle mě střelil.

      • Re: Přestupy (porovnání Slavie a klubů v Belgii)

        Joe-L     před 5 lety 01.09.2019 14:28 |  
        1 0

        Souhlas. Jen bych k tomu podotkla, že Suk nám vyhověl v létě, když zůstal. Férové jednání pro obě strany. A to, že pak půjde za "jen" 15M éček - stále to jsou slušné peníze, takže bych mu nevyčítala, že odmítl nabídku, která pro nás byla zajímavá. Už kvůli tomu, kam až nám pomohl.

    • Re: Přestupy (porovnání Slavie a klubů v Belgii)

      siskin     před 5 lety 30.08.2019 17:55 |  
      2 1

      Pricin bude zajiste vice, ja povazuji za velmi silny faktor uroven cs. ligy. Konecny spotrebitel, ktery tuhle zabavu nakonec vzdy zaplati netouzi po tvrdosti, vecnych soubojich s fauly a prerusovani hry. Hraci s takovou zkusenosti se tezce prodavaji ma zapad, jejich adaptace byva zdlouhavejsi a to stoji penize. Jazykova vybavenost je bidna i u hracu, o kterych si bezny fanousek mysli, ze komunikuji bezproblemove. Herni inteligence, chut neustale se ucit nove automatismy neni valna. Kolik jen vracejicich se hracu rika, ze si trener proste privedl dalsi hrace; u sebe tihle hraci nikdy chybu nevidi (viz Pokorny a naslapnuto ma Sykora).
      Rozhodci se pletou vsude, ve FL je to permanentni a vecne skandaly nic nemeni. Dokud bude fotbal v Cechach levnej, a tim myslim roky sledovani zapasu zdarma, vstupne mene nez do kina, atd., divak nebude vyzadovat vice. Pokud se podari pritahnout vice stredni tridy, naroky vzrostou s nimi moznosti zmen. Pote muzeme mit ligu na urovni belgicke a prodavat do Anglie za sto mil euro. V momentalni dobe je infrastruktura mizerna a jak dlouho vydrzi Slavia hrat okopavanou v FL a fotbal v LM je otazkou.

      • Re: Přestupy (porovnání Slavie a klubů v Belgii)

        donford     před 5 lety 30.08.2019 19:46 |  
        1 0

        Já bych ještě přidal - nesmyslně tvrdou hru při výskocích, kdy druhého, který je pode mnou, ještě programově loktem vezmu přes hlavu, pak dupání ostrými kolíky na měkké kopačky, přijde mi, že jsou stále více měkčí a tedy hráči zranitelnější a také nekonečné simulování, nejen u nás, ale jak jsem si všiml především u balkánských klubů. No, ty iberské si s nimi příliš nezadají. Jen se odpíská, hráč často vyskočí jak srna (Plavčič, Kanga jsou zářnými příklady) a ze svého umírání rázem vykouzlí vřelý úsměv.

        • Re: Přestupy (porovnání Slavie a klubů v Belgii)

          siskin     před 5 lety 30.08.2019 22:02 |  
          1 1

          Ale jo, vsechny nesvary se najdou vsude.Nic nebude nikdy idealni. Vymysleli si, ze se bude hrat s "volejbalovym" micem a hned tu mame jinej typ fotbalisty. Zmineny Plavcic by pravdepodobne 60 let stary mic neukopl. Lidem se prodala Barcelona a Real plus Anglicka liga a pohary. To je produkt, sport s tim ma spolecneho jen aktivitu. Byt uspesny v tom fotbalu znamena hrat podle tech pravidel. Cim vice se jim cela cs liga priblizi, tim drive si hraci zvyknou a budou atraktivni i pro zapad. Hrace na lokty do hlavy si mohou lehce a levne vychovat doma.

  12. Dynamo Moskva nic moc

    Rozumbrada     před 5 lety 30.08.2019 19:41 |  
    3 4

    Tady ještě stojí za zmínku fakt, že Dynamo skončilo minulý ročník až 12. a nyní je po 8 kolech 11. Takže nejen že žádné poháry tento rok, ale asi žádné ani příští. To už se vůbec nedivím, že se tam Součkovi nechce!

    A mimochodem, Spartak Moskva, kam míří Král, zrovna vypadl z pohárů, takže nebude mít ani Europa League. Vsadím se, že i Král má nyní určité pochyby, zda je odchod pro něj to nejlepší.

    • Re: Dynamo Moskva nic moc

      voiceman (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 00:24 |  
      13 2

      Sorry, ale Vy kdybyste byl v situaci, že si zahrajete 6 zápasů v LM anebo se zabezpečíte na zbytek života, byste volil první možnost? Já se přiznám, že ne. Tvrdě řečeno: za to, že od svých cca 34 let si budu moci (pokud se nebudu chovat jako kokot) užívat života, bych těch pár zápasů v CHL fakt oželel. Já vím, že se to hezky soudí, když jde o někoho jiného. Ale já se přiznám, že bych ani minutu neváhal. Krutej svět...-

    • Re: Dynamo Moskva nic moc

      Fridleifsson     před 5 lety 01.09.2019 13:51 |  
      1 1

      Za zmínku také stojí fakt, že Král nepřestupuje do Dynama, ale do Spartaku.

  13. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    ColinSKS     před 5 lety 31.08.2019 08:17 |  
    1 7

    odmítnout půl mld mi hlava nebere. vzpomínám si na šimáněho, který právě o tomto hovořil, že by to měla být SKS strategie - vychovat a pak prodat, znova vychovat a prodat. teď je mi více jasné, proč se s JT neshodli. tohle je promarněná příležitost. Naštěstí nás peníze netrápí, ale za víc než tyhle prachy Suka nikdy neprodáme.

    • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

      jiras_     před 5 lety 31.08.2019 10:26 |  
      5 1

      Ale on to odmítl po tom, co Souček řekl, že tam nepůjde. To už je pak jen gesto, protože klub může přijmout co chce, když hráč nepodepíše, tak přestup nebude. To není úplně raketová věda...

      • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

        ColinSKS     před 5 lety 31.08.2019 10:56 |  
        0 8

        však já to nemyslel na JT - odmítl to v prvním plánu Suk. ale myslel jsem to celkově. evidentně Suk se na to necítí a to mi trochu vadí. má malé sebevědomí.

        • Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

          Andul-lhak     před 5 lety 31.08.2019 13:11 |  
          6 0

          To je dobrej zvast. Soucek chce na Zapad a nevim, co je na tom nepochopitelnyho. Zvlast, kdyz ma pulrocni dite, to bych se do Ruska taky nehrnula. Penize nejsou vzdy u vsech vsechno. A rikat o Souckovi, ktery dela kapitana, ze nema sebevedomi, to je dobrej oxymoron.

  14. seznam

    ColinSKS     před 5 lety 31.08.2019 08:47 |  
    2 6

    tyhle články, které mají za účel jen zhrzenost a snahu poškodit SKS mne vážně serou (pardon)
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/pulmiliarda-za-ligu-mistru-kdepak-tretina-pokladu-slavie-zmizi-proto-jde-kral-do-moskvy-78092?dop-ab-variant=7&seq-no=1&source=hp

    to že kabina měla love v kontraktech, to že to bylo i v přestupoých smlouvách, je nad slunce jasné a je to tak všude. otřesná novinařina, nejde o fakta, jde jen o to někoho napřít, což dneska je velice jednoduché. ve sportu, politice, soukromí.

  15. Re: Souček za půl miliardy do Ruska? Nabídku jsme nepřijali, oznámil Tvrdík.

    Ninettt143     před 5 lety 12.09.2019 16:18 |  
    0 1

    Hej! Na co čekáš? Tisíce holek teď hledají partnera na sex. http://www.sxxxboom.com jen Tento měsíc dávají zdarma VIP na příští rok! Rychle! Tohle je skvělá Seznamka! ;) Náš klub už dávno přešel na známku 10 miliónů lidí! Or rate our new and successful project for Bisexual people! Many free partners who are looking for their soul mate;) http://www.ooopsman.com