Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 7. kolo

Slavia i s hráči širšího kádru rozdrtila Bohemians přesvědčivě 4:0.

Musím říct, že jsem byl velmi příjemně překvapen, jak sešívaní zápas v kombinované sestavě zvládli. Přeci jen se Bohemians v minulých dvou zápasech v Edenu zvládli vyhecovat k dobrým výkonům a naše barvy nakonec pokaždé zaznamenaly "jen" těsné vítězství 1:0 s odřenýma ušima. Šetření tradičních opor před klíčovým zápasem s Kluží bylo naprosto logické (zvláště třeba u Součka, který má za sebou za poslední rok obrovskou porci zápasů a alespoň malé odfrknutí potřeboval jako sůl), ale o to víc jsem měl ze souboje s vršovickým rivalem obavy. Nakonec ale naprosto zbytečné. Slavia zvládla zápas excelentně a je skvělé zjištění, že s "béčkem" (prosím, berte ten termín s velkou rezervou, protože i tato sestava je natolik silná, že by v lize hrála o titul) rozdrtíme natěšené klokany 4:0!

Co se týče samotného zápasu, tak nám vydatně pomohly standardní situace. První trefu obstaral exkluzivní ránou z přímáku Hušbauer. Vskutku nádherný gól! Bohemians pak sice hru opticky vyrovnali, ale když se podíváme na šance, tak na ty byla i v herně vyrovnané první půli jasně lepší Slavia. Na začátku druhé půle jsme pak dali dva góly z rohů a bylo po zápase. Červenobílí pak jasně dominovali a dokázali ještě přidat jednu velice pěknou trefu. Nezbývá než dodat, ať to tak šlape i dál, protože po herně trochu rozpačitém začátku soutěže začíná v posledních týdnech Slavia válet jako správný parní válec!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jakub Markovič - 6 - Trenéři odvážně postavili do vršovického derby mezi tři tyče teprve čerstvě osmnáctiletého Markoviče. Ukázalo se však, že vědí co dělají a Kuba jim to splatil spolehlivým výkonem. Práce měl hodně málo, musel jen vyrážet tvrdou střelu z úhlu. Jednou si správně došel na centr a ačkoliv při polapení míče působil poněkud nejistě, tak byl nakonec odpískán faul. Nejvíce práce tak měl při hře nohama, což už je ve Slavii pod trenérem Trpišovským tradice. Pár odkopů se mu sice nepovedlo ideálně, celkově si ale (nejen) v tomto směru vedl velice dobře. Při práci s míčem si podle mě počínal jistěji a rychleji než Kovář.

Tomáš Holeš - 6 - Odvedl dobrou práci, i když úplně nezazářil. Šance však na to určitě měl. V první půli pálil v dobré šanci tváří v tvář Fryštákovi z úhlu vedle, ve druhé se mu pak nepovedly dva finální centry, když pokaždé čekal, že mu spoluhráči zavřou zadní tyč. Celkově ale potvrdil kvalitu a předpoklad, že je za Coufala v podstatě plnohodnotnou náhradou.

Ondřej Kúdela - 8 - S výkonem stoperů jsem byl velice spokojen. Zvlášť když oba vstřelili po gólu! I ve hře ale působili dobře, protože v první půli se dokázali Bohemians několikrát dostat před naše vápno, dobrou obrannou prací jsme jim ale nepovolili ani náznak šance.

Michal Frydrych - 8 - Na stoperu působí přesvědčivě a musím říct, že mě to až překvapilo, jak dobře to Frýďovi ve středu obrany jde. Při bránění je přesný, v hlavičkách je výborný a i když rozehrávku nemá tak dobrou jako Kúdela s Hovorkou, tak v ligovém kontextu to v tomto směru také není nijak špatné. A pak tu je samozřejmě Michalova nebezpečnost při útočných standardkách, což v sobotu potvrdil vstřelenou brankou.

Jaroslav Zelený - 7 - První rok v sešívaném byl od Jardy celkem rozpačitý a ačkoliv je i teď náhradníkem, tak na hřišti vypadá čím dál lépe! Už v Budějovicích podal dobrý výkon a ten potvrdil i doma proti Bohemce. Několikrát dobře přihrával do šance a klidně mohl mít asistenci, kdyby třeba Júsuf proměnil velmi dobrou hlavičkovou příležitost po přesném centru Zeleného. Celkově si Jarda řekl o další herní vytížení.

Petr Ševčík - 6 - Celkově podal slušný výkon, i když mě trochu zklamal ve finální fázi. Když v první půli postupoval sám do otevřené obrany soupeře a na hranici vápna měl prostor na střelu, tak se stačilo brankáře zeptat, kam to chce, Petr ale místo toho začal kličkovat ve vápně, až se nedokázal ani dostat k zakončení. V takových situacích to chce mnohem větší přímočarost! V poli to ale byl z jeho strany nadprůměrný výkon, mimo jiné na jeho osobu bylo i množství faulů.

Alex Král - 7 - Začátek zápasu nebyl z jeho strany ideální. Alex se sice pohyboval ve správných prostorech a volil správná a odvážná řešení, provedení ale zaostávalo, když mu několikrát míč špatným zpracováním utekl až k soupeři. Postupem času se do toho ale dostal a nakonec podal velmi dobrý výkon. Zvlášť v kontextu, kdy hrál ve středu zálohy 66 minut proti početnějšímu soupeři.

Josef Hušbauer - 9 - Proti Bohemce se Pepovi daří, což se potvrdilo. Zápas mu mimořádně sedl a byl nejlepším hráčem na hřišti. První branku sám vstřelil neskutečnou ránou z přímého kopu. Exceloval i ve zbytku zápasu, když poslal několik krásných průnikových přihrávek do šancí. Skvělý výkon!

Alexandru Baluta - 6 - Dostal velkou šanci, po které toužil, a podle mě se jí neujal vůbec špatně. Je pravda, že zhruba hodinu hry byl směrem dopředu méně výrazný, než u něj bývá obvyklé. Na druhou stranu si ale velmi poctivě plnil defenzivní povinnosti, i když si vybavuji jeden moment, kdy v nebezpečném prostoru narážečkou naslepo založil brejk hostů. Po vyloučení Vacka se přesunul do středu zálohy, kde mu to svědčilo mnohem lépe. V poslední pasáži zápasu si dokonce připsal dvě dobré šance, při první se skvěle uvolnil ve vápně, pálil ale těsně vedle, při druhé přeloboval s brankářem i branku. Pozitivním zjištěním byl i fakt, že fyzicky vydržel makat do konce zápasu.

Júsuf Hilál - 5 - De facto zopakoval svůj poslední výkon z Budějovic. Ve hře platný, když vyhrál dost hlavičkových soubojů a zapojoval se do kombinace i bránění, při zakončení to ale byla bída. Júsuf měl dvě velmi dobré šance, v obou případech si ale neporadil dobře. V první půli hlavičkoval úplně sám na penaltě, ale zamířil nad. Ve druhé půlil pálil z první z gólové pozice, ale míč trefil špatně a jeho pomalý pokus byl zblokován. V tomto směru musí výrazně přidat, protože mít dalšího útočníka, který je sice ve hře platný, ale góly nedává, by pro Slavii bylo nošením dříví do lesa.

Stanislav Tecl - 5 - Odehrál za áčko první plnohodnotný zápas po těžkém zranění. A asi vcelku logicky to od Standy bylo trochu těžkopádné. V prvé řadě ho musím pochválit za dobrý pohyb, kterým zaměstnával obranu soupeře. Na Standovi navíc byla vidět velká chuť hrát, kvalitou ovšem za svou formou z minulého podzimu zaostával. S míčem se mu nedařilo vyzrát na soupeřovy obránce, chyběly mu výraznější akce. Ale věřím, že to přijde časem, teď je hlavní, aby postupně získal zápasovou praxi a sebevědomí.

Milan Škoda - 6 - Na začátku sezony moc prostoru nedostával, takže vypadá hladově a natěšeně na každou minutu. Proti svému bývalému klubu se dobře zapojil do hry a přispěl k dominantní druhé půli. Můj tip je, že by s Kluží mohl začít od začátku zápasu.

Ibrahim Traoré - 7 - Přišel na hřiště už za rozhodnutého stavu, takže si toho mohl dovolit více vepředu. Což se mu podařilo. Kličkoval před vápnem a dokonce i vstřelil gól, když se v tutovce zachoval chladnokrevně a míč přesně uklidil.

Mick van Buren není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

7. kolo - Sobota 24. 08. 2019 19:30

Fortuna liga, 2019/2020
4 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Gino     před 5 lety 26.08.2019 12:22 |  
    10 5

    Nic proti Králově sedmičce, ale to slovní hodnocení mě pobavilo... "volil správná a odvážná řešení, provedení ale zaostávalo, když mu několikrát míč špatným zpracováním utekl až k soupeři"... zatakové hodnocení by měl Baluta 4 a od Škoďáka s Trpišem lepáky :D

    (berte to s humorem a nadsázkou, prosím)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      obiwan     před 5 lety 26.08.2019 13:17 |  
      8 0

      Baluta dostal lepaka od Trpise i tak:-))) A ještě musel běhat u naší střídačky, pak po každým doteku s míčem koukal, co na to trenér:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        pcitron     před 5 lety 26.08.2019 21:25 |  
        5 2

        A to je právě velmi špatně. Ten kluk potřebuje trochu volnosti. Zdá se, že se po něm JT vozí, na nikoho jiného osobně na hřišti nereaguje.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Perox     před 5 lety 26.08.2019 12:42 |  
    4 4

    S hodnocením souhlasím, akorát výkon Standy Tecla mi přišel lepší než Júsufa. Ten, že by vyhrál moc hlaviček, mi teda nepřišlo, v kombinaci byl taky méně než Tecl, náběhy slabota. Z útočníků mi přišel Standa o bodík až dva lepší...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      bongor     před 5 lety 26.08.2019 12:58 |  
      15 0

      Míša Frydrych ,co ten naopak psychicky zvládá,to je obdivuhodné.Přišel jako výbornej stoper a celou dobu prakticky hrál beka,pokud vůbec hrál.To teda v konkurenci dvou o parník nejlepších stoperů ligy byla nutnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      o-cab     před 5 lety 26.08.2019 16:46 |  
      0 1

      hlavičky vyhrával ale ty šly často úplně mimo spoluhráče

  3. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    ervin     před 5 lety 26.08.2019 12:56 |  
    4 10

    Baluta sedm ? No nevím, myslím že to tak dobré nebylo, ale je to věc názoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Qope     před 5 lety 26.08.2019 12:59 |  
      4 6

      Baluta za šest :-) ale i tak bych to viděl na pruměr, tedy 5 a to s tím, že dvě třetiny zápasu to z jeho strany nebylo ono ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        cheechoo1     před 5 lety 26.08.2019 13:03 |  
        3 1

        Ale zase si nezaslouží stejnou známku jako Júsuf...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Qope     před 5 lety 26.08.2019 13:13 |  
          1 1

          tak nejmene se, pokud nekomu, "nepovedl" zápas Yusufovi, si myslim. Ale Alex na kraji nebyl ono, ve středu pole toho muze ukazat mnohem více a je tam i platnější. Myslim, že to potvrdil i zápas s klokanem. Na tom kraji byl dle meho oka pruměrny, nebylo to zle, ale fakt nezařil. Ovšem k tomu je na druhou stranu fakt, že se mi zdál platnější pro naši hru než Yusuf. Dobrá tedy, kdybych to hodnotil já, tak Yusuf 5 a Alex 5+, za to, jak pak hrál poslední cca pul hodinu ve stredu pole :-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    cheechoo1     před 5 lety 26.08.2019 13:00 |  
    8 5

    Tedy, že by Júsuf vyhrál tolik hlaviček, to bych se hádal. Právě naopak, na jeho výšku je jeho úspěšnost naprosto tristní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      PetCC     před 5 lety 26.08.2019 13:12 |  
      8 0

      Začal prohrávat až v druhý půli, kdy už nestačil fyzicky. V první půli odehrál v poli přesně to, co bylo třeba, žádnej problém, hlavy měl.
      Já ho měl v záznamu v pozorování :-)
      Není to od něj žádnej propadák, v týmové souhře je plně funkční. Ovšem to, že na nějakej špičkovej výkon si budeme muset počkat, to jsme věděli už před sezónou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        obiwan     před 5 lety 26.08.2019 13:21 |  
        3 2

        Já jsem rozpačitý... výborně kryje míč, balón mu nenafackuje, ve vzduchu dobrej, slušně sklepává na spoluhráče, ale mnohdy si s míčem moc hraje na úkor rychlosti a že by byl nebezpečím pro branku, to bohužel vůbec:-(

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 14:30 |  
          3 0

          Jusuf je dobrej a velice platnej v poli, a v mezihře... zády k bráně (pokrytí míče, rozdělení balónů na spoluhráče, osobní souboje, vyhrání hlav, sklepnutí) má snad z útočníků nejlepší v lize... tam udělá tý práce pro mužstvo opravdu dost...

          Ale do špičkovýho útočníka musí rapidně zlepšit hru ve vápně... tam musí bejt daleko dravější, drzejší, přímočarejší... o hodně víc hladovej po šancích a gólech... na tom s ním musí trenéři zapracovat nejvíc... pak věřím, že to bude ještě lepší nástupce Škoďáka, až za "chvíli" půjde do fotbalovýho důchodu...

          Jinak tipuju, že na domácí odvetu s Kluží má Jindra do útoku připravenýho Škoďáka, když teď hráli Teclík s Jusufem...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 13:14 |  
    1 0

    Tak dnes s hodnocením nemám vlastně žádný problém.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    rak (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 13:18 |  
    2 5

    S hodnocením také nemám problém. Všiml jsem si ale jiné věci. Zatím jsme odehráli (i s příštím v Opavě) zápasy se všemi týmy od 9. místa dolů a s žádným výše. Je to úplně přesně tak. Sice jsme jim do té druhé půlky tabulky také pomohli, ale to těžší teprve přijde.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jachym     před 5 lety 26.08.2019 14:19 |  
      1 1

      To máš možná pravdu, ale musíš to brát třeba i tak, že jsme vyloupily silné Budějce, kde Sparta i Jablonec horko těžko vydolovaly bod...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        obiwan     před 5 lety 26.08.2019 15:54 |  
        4 0

        Budějovice? Myslíš ty cajicky, kteří doma nedokázali porazit ani Spartu???? :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    obiwan     před 5 lety 26.08.2019 13:25 |  
    7 0

    Já bych měl jednu drobnou výhradu k Holesovi, dvakrát z velmi nadějné pozice posílal centr po zemi do vápna, nebyl pod tlakem a obě přihrávky byly mizerné, nemohl na ně dosáhnout nikdo z našich.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Faltič     před 5 lety 26.08.2019 13:47 |  
      1 0

      Coufal má stejný problém. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        obiwan     před 5 lety 26.08.2019 13:54 |  
        0 0

        Možný to je, jen tady to zkrátka bilo do očí...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    první rytíř     před 5 lety 26.08.2019 13:34 |  
    7 1

    K hodnocení snad jen tolik, že celá jedenáctka hrála hodně dobře, zvláště po druhém gólu to byl "válec", na který se my fandové vždy tolik těšíme. Podle mého poněkud horší, než zbytek, byl Jusúf a také od Ševčíka jsem čekal víc. Vyhrál bezkonkurenčně Pepa Hušbauer a zlatá jsou jeho slova, že nezávidí trenérovi koho postaví do základu proti Kluži!
    Ale ještě jedna poznámka. Nebudu jistě sám, kdo si všiml, že proti Bohemce vyběhli vlastně všichni naši útočníci! Neskóroval žádný, ale přesto - Kdo z nich byl nejlepší a kdo by měl ve středu vyběhnout na trávník? Možná překvapím, ale myslím si, že začít by měl Standa Tecl, resp.Škoda. Co vy na to?

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      DF007     před 5 lety 26.08.2019 13:51 |  
      13 1

      Já to vidím na Milana Škodu, a to především kvůli defenzivním standardkám.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      pehacko     před 5 lety 26.08.2019 13:55 |  
      13 1

      nechal bych hrat skodaka a stridal bych ho burakem ci teclem. nicmene stejne to nejlepsi vybere jindra a ja mu v tomhle verim!

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Fačín     před 5 lety 26.08.2019 14:15 |  
      9 7

      Tak zrovna Tecla, který rok nehrál a v sobotu byl schopen přestřelit bránu z metru, tak toho bych tedy do základu opravdu nedal.
      Osobně bych postavil Škodu, začal bych na něj dlouhejma nákopama, on dá dva fíky a pak už můžeme hrát cokoliv:)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    honza304     před 5 lety 26.08.2019 14:16 |  
    2 1

    Korekce - naše barvy nakonec pokaždé zaznamenali "jen" těsné... - Alanore, dej tam y ;-).
    K zápasu - dobrej pocit ze hry i z vítězství.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Harvey     před 5 lety 26.08.2019 14:41 |  
    7 6

    Teclíkovi jsem dal 10, protože mám obrovskou radost z jeho návratu na plac. Velkej sympaťák.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    sicilianbrno     před 5 lety 26.08.2019 14:47 |  
    7 1

    Hodnocení relativně odpovídá, Královi a Jusufovi bych dal o stupeň níž.
    Výherce o gól měsíce je již také předem jasný...:-) Pepikova rána z cca 26 metrů nemá.konkurenci, viděno video i z pohledu fanouška ze zadní části stadionu a musím říct že gólman prostě bez šance...

  12. A já se ptám proč ! :-)

    Taky     před 5 lety 26.08.2019 14:59 |  
    9 0

    Po Ševčíkem zahrávaných rohových kopech padly 2 naše góly. Král by neměl mít lepší známku. A chudák Ševčík navíc musí mít na zádech to hnusně žlutý/zlatý číslo, to by se Královi nestalo. :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Seveřan     před 5 lety 26.08.2019 15:04 |  
    7 5

    Ta možnost hrát ligu a pohár na dvě jedenáctky je další posun dopředu. Do dvou jedenáctek nám chybí jeden stoper. Jugas je jeden z nejlepších v lize, povahově výbornej kluk. Za Slavii makal ze všech sil. Vzal bych ho zpátky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 26.08.2019 16:11 |  
      5 2

      Jugas je výborný stoper, ovšem trochu jiný typ než jaký by se Tripišovskému hodil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      celtix     před 5 lety 26.08.2019 16:49 |  
      3 1

      Třeba se objeví nějakej stoper z B-týmu/dorostu. To by bylo ještě lepší.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    DF007     před 5 lety 26.08.2019 15:26 |  
    11 0

    Já měl hroznou radost, že po delší době vidím dalšího odchovance v zápase A mužstva. Kuba to určitě neměl úplně těžké, ale svůj part zvládl velmi dobře. V práci nohou působil velmi jistě. Těším se na další odchovance, byť to teď mají mimořádně těžké.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 16:18 |  
      10 1

      Kuba je odchovanec Zubr Přerov, pak byl ještě asi rok a půl v Olomouci, a v patnácti ho přivedla, už tenkrát za Plíška, Slavia...

      Něco jako Alex Král, kterej přišel asi ve 13 nebo 14 letech ze Zbrojovky Brno... takže pro evropský poháry pak bude moct mít status odchovance, a tím pádem o další místo na soupisce navíc...zatim může bejt na B soupisce jako juniorskej hráč...

      Super je, že nedávno podepsal novou smlouvu až do 2024, takže ho máme posichrovanýho na 5 let... myslím, že má určitě na to, jednou nahradit Koláře až odejde... a nemuseli bysme za drahý prachy někoho kupovat zvenčí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Harvey     před 5 lety 26.08.2019 16:41 |  
        3 11

        Jasně Kuba Markovič je považován za odchovance Přerova stejně jako Ládík Šmicer je světově znám jako odchovanec TJ Verneřice. Navždy spojení Ryan Giggs a Manchester United? Vůbec, Giggs je přece odchovanec Manchesteru City. Cože Raúl a Real Madrid? Nechci být kverulant, ale to je odchovanec San Cristóbalu!! LOL

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 17:48 |  
          3 3

          Copak z toho co jsem napsal není pravda, posměváčku?

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Harvey     před 5 lety 26.08.2019 18:01 |  
            1 10

            Nenapsal jsi nic špatně. Asi také budu odteď každého, kdo napíše že Suk je odchovanec Slavie informovat, že je i odchovancem Brodu a v kolika přišel.
            Koho tahle tvoje informace zajímá, tak se snad podívá na stránky Slavie, kde je v podstatě totéž co jsi napsal kompletně vypsané.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              bramburek (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 18:36 |  
              6 2

              Aha, promiň... moc se omlouvám, a už to nikdy neudělám...

              Když to nezajímá tebe, tak na to takhle přiblble a posměšně nereaguj... jsou lidi, který to třeba zajímá... myslím, že se najdou takový, který třeba nevěděli, že je Kuba z Přerova a jak dlouho kde předtím byl...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              pcitron     před 5 lety 26.08.2019 21:16 |  
              7 1

              Já jsem to o Markovičovi nevěděl a je to pro mě zajímavá informace. Co řešíš? Dr_Fe 2?

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 27.08.2019 00:01 |  
                0 5

                Co se do mě pořád opíráte ? Několikrát jsem se vád dotazoval, co proti mě máte , že jste mi začal najednou nadávat a posílat mě do prdele a vy nic , přitom dříve jste reagoval normálně.

                Tak se k tomu postavte jako chlap, člověče ! Chováte se ke mě hnusně a zároveň se srabácky schováváte a nekomunikujete. Já fakt netuším, co je příčinou vašeho chování.

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:00 |  
                  0 2

                  Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      sicilianbrno     před 5 lety 26.08.2019 17:13 |  
      2 3

      Nevíte kolik měří Markovič? V tv mě přišel malej ale možná zdání klame :-).
      Vůbec nemám přehled o naší mládeži, tak se tu zeptám vzdělanějších , je jeste nejaka slávisticka brankářská hvězdička kterou se vyplatí sledovat?

  15. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Tadeáš_Janků     před 5 lety 26.08.2019 16:16 |  
    0 0

    Mimochodem, nevíte někdo, co to včera bylo s tím hlášením sestavy Slavie? Doufám, že to byla jen výjimka a že s Kluží a pak dál už to bude klasika.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Rozumbrada     před 5 lety 26.08.2019 16:39 |  
      2 4


      Podle vyjádření Strašáka to nemělo nic společného s bojkotem, ale byla to příprava na středu, protože to kontroluje UEFA:

      ===

      Filip Niko
      @Lukas_Strasak
      To, že nehlásíš sestavu je součástí nějakého postoje?

      Lukáš Strašák Vala
      Nene...

      Jan
      @Lukas_Strasak
      A budeš hlásit ve středu?

      Lukáš Strašák Vala
      Dneska to byla taková příprava na středu - Uefa to ma celý ve své režii, takže nemůžu...

      ===

      Takže to nebylo součást bojkotu, a bohužel to bude stejné i ve středu (poděkujme UEFA).

  16. Markovič

    JS (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 16:31 |  
    5 4

    Jsem hodně rád, že si zachytal v ostrém utkání. V toho kluka vkládám velký naděje. A (pro poháry) není nic lepšího, než mít v brance odchovance.

    • Re: Markovič

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 06:40 |  
      1 0

      ..... a víc peněz ve svý bance.

  17. Útok

    JS (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 16:33 |  
    15 14

    A podle mě se naplno začíná ukazovat to, co tu před sezonou tvrdilo pár lidí. Že naše složení útoku není zdaleka tak konkurenceschopné, jak by se mohlo zdát. Mick je prostě mizerný ve finální fázi, Yusuf na to nemá rychlostně a ani fyzičkou. Teclík se možná chytne a možná ne, a Škoďák to nejlepší už má za sebou. A my nemáme útočníka, co by pravidelně střílel góly. Podle mě je to s chybějícím stoperem (jdeme do dlouhé a nároční sezony se třemi stopery!) náš největší průser a na podzim se ještě ukáže, jak nám šutér chybí.

    • Re: Útok

      o-cab     před 5 lety 26.08.2019 16:53 |  
      4 8

      nevím za co tady dnes sbíráš mínusy, asi za jméno. taky si pro nějaký podporou jdu:)

    • Re: Útok

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 16:54 |  
      14 2

      Ja si myslim, ze není dulezity mit utocnika, kterej da 20 golu za sezonu, je dulezity, aby tym nemel problem strilet goly a vyhraval zapasy. Nasi utocnici mozna nemaj potencial dat 20 golu, ale kazdej ma takovy schopnosti, ze dokaze bejt tymu nejak prospesnej.. a pokud výsledkem toho budou dobry výsledky jako dosud, neda se rict, ze by nam strelec chybel. Pokud jde o stopery, Kral to muze hrat taky a ve stredu pole mame dost hracu.

      • Re: Útok

        Mates204     před 5 lety 26.08.2019 18:36 |  
        4 1

        Jasně, ale zároveň je to možná velká škoda a mrhání potenciálem. Třeba by to bylo se zabijákem na hrotu ješte o úroveň výš.

        • Re: Útok

          Dr. Fe1     před 5 lety 26.08.2019 23:44 |  
          4 6

          No jo, ale kde ho vzít a nekrást ?

          Ale třeba se vyplní pověsti, které jsem tady četl ve sekulacích o přestupech, že nám Číňani pošlou Bakambua pokud postoupíme do LM ..... Kéž bychom postoupili. A pokud by navíc vyšlo ještě tohle, tak to by byla opravdu bomba. Hráč v tržní hodnotě 20 - 40 mil. euro v naší lize ještě nehrál.

          • Re: Útok

            marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:01 |  
            2 2

            Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

    • Re: Útok

      kexholm     před 5 lety 26.08.2019 18:17 |  
      2 0

      Podle mě je taky velký problém, že nemáme kvalitní levé křídlo a kromě Zeleného není v mužstvu žádný levák a to je špatně.....

  18. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 26.08.2019 17:28 |  
    2 1

    Ten problém byl už v loňské sezóně. Ale pokud máme jiné hráče schopné vstřelit branku, není to až tak podstatné. Navíc je to pro soupeře nečitelné, krom brankáře může skórovat kdokoliv. Loni to táhli Suk, Miro a Hušby. Letos Hušby, Nico a deset hráčů s jedním gólem!!kdo to v lize má?snad jen Plzeň celkem deset skórujících. Ale přišli o Krmenčíka s Kayambou..

  19. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 26.08.2019 17:33 |  
    0 0

    Souhlas hodnotil jsem podobně. Mám radost z obrany, zatím je v top formě. Markovič první ostrý test a hned nula. Hušby gól roku a zatím jeho nejlepší střelecká sezóna..

  20. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    profesor     před 5 lety 26.08.2019 17:39 |  
    2 4

    Utkání se mi líbilo. V hodnocení jsem dal 10 Hušbymu, Júsufovi 4 a Královi 6 jinak v dalším jsem se nelišil od hodnocení Alanora.
    Už se těším na středu.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    w8888     před 5 lety 26.08.2019 17:44 |  
    4 21

    Skvělý zápas mužů z lavičky. Jejich umění i nasazení mě nadchlo. Jsem rád, že Markovič dostal přednost v bráně před Kovářem, kterému už by měla zůstat pro příště jen role tmelu kabiny. Jediné, co mě rozladilo (společně s chováním nadlidí z kotle), bylo tristní představení všech čtyř našich útočníků. Van Buremnnemá ve Slavii co pohledávat. Není to fotbalista. Tecl po zranění zatím poloviční. Škoda se lepší, je snaživý, ale to nejlepší má už asi za sebou. A Jusuf? Totální omyl našich skautů. Jeho nákup řadím do stejné kategorie, jako příchod Pokorného. Je evidetní, že nás čeká další sezona bez útoku. Bude to stačit?

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Novi.sks     před 5 lety 26.08.2019 18:21 |  
      10 1

      Pokud další sezóna bez útoku znamená po sedmi kolech nejvíc vstřelených gólů v lize (jen Bolka má ještě zápas s Teplicemi k dobru), tak super :)
      Ono taky po odchodu věží jsme měli být bez obrany a za sedm ligových kol + předkolo LM jsme dostali jeden polovlastní náhoďáckej gól...

      Jestli to takhle půjde dál, tak si nemáme na co stěžovat. Na ligu to bude stačit s prstem v nose a v pohárech se to teprve ukáže, ale věřím, že ani tam se neztratíme!

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        slaviator     před 5 lety 26.08.2019 18:33 |  
        10 0

        Tímhle stylem počkej až budeme i bez brankáře a bez zálohy... To bude teprve válec!

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Novi.sks     před 5 lety 26.08.2019 18:59 |  
          2 0

          Tak to velmi reálně můžeme být už v zimě, pokud odejdou Souček a Kolář :)

          Ale věřím, že si s tím dokážeme poradit. Zatím nemám důvod pochybovat, ač na ten zimní přestupní termín jsem zvědavej hodně...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Zd3nA1CZ     před 5 lety 26.08.2019 18:12 |  
    3 2

    Yusuf mě docela mrzí... ale dle mě doplatil na post kde nastoupil... určitě by byl platnější na pozici hrotu a aby Standa běhal pod ním a on mu mohl dávat balóny, takhle se tam na pozici v záloze (ikdyž Trpiš tvrdil, že hrajeme na dva hroty) motal jak vítr v bedně a kolikrát bylo vidět, že mu hráči ukazují kde by měl být... a abych to ještě víc zamotal tak na kraji měl být Teclík a pod hrotem Balu :) přijde mi, že si tam je víc jistější... stejně jako Nico (viz. křídlo na RB)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 06:49 |  
      4 1

      Překvapilo mě, co říkal trenér Bohemky Hašek v TIKI-TAKA. Prý, pokud bude Yusuf zdravý, že bude naším útočníkem číslo jedna. Je prý rychlý, určitě rychlejší než Škoda. Mně právě přišel v zápasech spíš takový trochu nemotorný. Ale Hašek ho zná jistě dobře, tak asi ví, o čem mluví.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    ŽerykRWS     před 5 lety 26.08.2019 19:54 |  
    0 12

    Výsledek super, ale bohemka hrála na úrovni třetí ligy. S takovou hrou jistě sestoupí

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Lunaris     před 5 lety 26.08.2019 20:06 |  
      15 0

      Bohemka hrála, co jsme jim dovolili. Cca od 20. minuty jsme trochu polevili, oni naopak začali hrozně běhat a presovat. Důležité dva góly po poločase je pak odepsaly a oni už šetřili síly. Tahle třetí liga obrala Plzeň a obere nejspíš i Spartu. My prostě hrajeme rychleji s balonem, rychle rozehrajeme, rychle hodíme aut. To je hrozně znát.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        bongor     před 5 lety 27.08.2019 20:53 |  
        0 0

        sraltu porazej určitě,to nevím co by museli vyvádět,aby jim nechali aspoň bod,kdyby náhodou ne,tak patřej do 2.ligy

  24. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Lunaris     před 5 lety 26.08.2019 20:13 |  
    2 2

    Jinak podle střídání útočníků tipuju proti Kluži opět MvB v základu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      marp (přítel SN)     před 5 lety 26.08.2019 20:53 |  
      17 6

      Napsáno hezky, ale v jádru úplně mimo. Za nic nemůžou a jen požadujou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 08:35 |  
        8 0

        Zdarec, nechtel jsem tepat do TS jelikoz tvori uzasnou atmosferu (bez pyra a vulgarit!!!), vzdy jak jsem byl na zapase , tak jsem byl na TS hrdy! Ale je mi smutno kdyz vidim zabery, jak cca 20-30 chlapcu v cernych trikach (nechapu proc cerne tricka???!!! To se slavii nema nic spolecneho!!!) fakuje na vlastni hrace, diriguje/omezuje dalsi fanousky, to je ostuda nemam slov! Po precteni tohoto clanku nabyvam dojmu ze TS si chce jen narokovat, pozadovat a to bez jakykoliv zaruk, ze oni (mysleno hlavne ty cernouskyi) nebudou delat dalsi nepristojnosti. Citim z toho vydirani bez jakekoliv sebereflexe, omluvy... Navic si tam ohledne pyra i protireci. Jak to ze po ostude (ci rekneme narovinu pruseru) s Olomouci byli nekde zalezli a nevydali ani radek o tom, ze se omlouvaji ci od tohoto kroku distancuji a ze si mezi sebou udelaji poradek, proste nic!

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Martin 58     před 5 lety 27.08.2019 06:50 |  
      3 0

      Je to na samostatný komentář a sáhodlouhou diskusi, ale zaujala mě věta:
      "Pokud ale někdo individuálně bez vědomí ostatních pyrotechniku použije, není v našich silách ale ani v našem zájmu mu v tom zabránit"............

  25. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    pcitron     před 5 lety 26.08.2019 21:07 |  
    1 12

    Sorry, ale Milan rozhodně nevypadal, nepůsobil ani nehrál "hladově"

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 26.08.2019 23:49 |  
      7 7

      Já ho hodnotím kriticky až mi za to tady spousta lidí nadává, ale v této sezoně - v tom málu co odehrál, mi připadá podstatně lepší než na konci té minulé. I co se týče té hladovosti , tedy bojovnosti. Teď proti Bohemce, mimo jiné za ten necelý poločas co hrál, stačil přihrát na gól Traorému. Za 60 minut co v této sezoně odehrál v lize má bilanci 1+1 a to mu ještě jeden gól podle mě neoprávněně sebrali. Takže to je bilance naopak pro Milana jako v nejlepších letech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        pcitron     před 5 lety 27.08.2019 07:13 |  
        2 0

        Přihrávka byla super, to přiznávám

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:00 |  
        4 12

        Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

  26. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Dr. Fe1     před 5 lety 26.08.2019 23:56 |  
    13 6

    Ještě doplním k Balutovi, že tam měl vynikající druhou asistenci u posledního gólu, kdy patičkou posouval na Škodu a ten pak na Traorého a ten pak do sítě ...
    Takže jak už tady někdo psal, on má určité "záblesky genialuty". Škoda že se mu nepovedlo to přehození brankáře, ale to by musel udělat opravdu velejemně, aby to vyšlo.

    Co se týče Standy Tecla, tak ten měl obrovskou šanci v první půli po centu Hušbyho, kdy asi ze dvou metrů ve skluzu přestřelil bránu. Což se mu ale nedá vyčítat, to je spíš náhoda jak se to odrazí v té rychlosti. škoda že mu to tam nepadlo, rpo jeho sebevědomí by to bylo dobré. Věřím, ale že se do toho rychle dostane i tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:01 |  
      4 17

      Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Matysek     před 5 lety 27.08.2019 14:44 |  
        11 4

        To je fakt trapný...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Boss82     před 5 lety 27.08.2019 18:48 |  
        6 3

        Když komunikuje normálně, tak ho nech být. Tohle je zbytečné.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    mazafakr     před 5 lety 27.08.2019 17:11 |  
    0 0

    sorry za OT, ale koupim listek na sever kdyby nekdo nabizel