Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu bitva o Vršovice

V mezičase mezi dvěma zápasy v boji o postup do Ligy mistrů čeká Slavii soupeř, na který se nese vzpomínka z posledních let ve znaku nepříliš povedených a zábavných zápasů. Jak to bude tentokrát se krom návštěvy Edenu můžete dozvědět i prostřednictvím kamer O2 TV Sport.

Bohemka do sezóny vstoupila lidově řečeno jakž takž. Šest zápasů, sedm bodů, lehce negativní skóre (10:11), to není nic světoborného, na druhou stranu vzhledem k podmínkám v Ďolíčku je může těšit, že získali třeba jen o tři body méně než tým, který vybudoval kdesi na Letné bájnou říši středu. Bohemce k této bilanci pomáhají domácí zápasy, naposledy dokázala otočit hned dvoubrankovou ztrátu proti olomoucké Sigmě, aby dokázala zvítězit gólem v 94. minutě. No jo, doma by to šlo, ale venkovní zápasy, to už je pro Bohemku letos hotové martyrium. Jak jinak nazvat stav, kdy ze tří zápasů hned tři prohrajete, že... Na obranu klokanů, los nebyl v úvodu úplně nejsnadnější, hned dva zápasy odehráli na hřišti týmů, co v debutové nadstavbě patřili do mistrovské skupiny (Jablonec, Baník), takže mezi vyložené zklamání se dá zařadit snad jen výsledek v Příbrami (2:3). I tak však sebevědomí před zápasem v mistrovském Edenu horko těžko hledati.

Tím spíše, když hráči Bohemky jistě viděli, jakým suverenním způsobem Slavia přejela České Budějovice, tedy soupeře z podobného ranku. Na druhou stranu se ale dá čekat, že trenér Trpišovský sestavu hodně prostřídá, vzhledem k nadcházející veledůležité odvětě proti Kluži. Jenže, vzhledem k šíři kádru Slavie je vlastně otázka, zda prostřídáním nějak výrazněji utrpí kvalita.

Co se týče kvality, tak jak již bylo zmíněno v perexu, poslední zápasy s Bohemkou jí moc nenabídli. Šlo však povětšinou o zápasy ve velké zimě (i proto si na to člověk bohužel tak dobře pamatuje), což by zítra hrozit nemělo. A snad by se to i mohlo pozitivně odrazit na fotbalovém zážitku. Pro připomenutí, poslední dva vzájemné zápasy v Edenu vyhrála Slavia v poměru 1:0 gólem z konce první půle. Poslední vzájemný zápas vůbec pak v poklidu sešívaní zvládli v Ďolíčku výsledkem 3:0. Celkově pak Slavia neprohrála s Bohemkou hned 9 posledních střetnutí, naposledy ještě za trenéra Beránka v roce 2014.

Kádr Bohemky se pak od minulých sezón jak je již zvykem nikterak výrazněji neproměnil. I zítra tak můžeme čekat, jak je i blízké trenéru Haškovi, především snahu o bojovný a běhavý výkon. Tedy něco, co by nemělo na současnou Slavii, kór v domácím prostředí, stačit.

 

Komentáře (156)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Dr. Fe1     před 5 lety 23.08.2019 21:20 |  
    8 9

    Očekávám první ze zápasů, ve kterých nastoupí hodně pozměněná sestava, přeci jenom LM je priorita. Věřím ale, že naši náhradníci nejsou o moc horší, než ti co nastupují v základu.

    Záleží samozřejmě na zdravotním stavu a na tom koho bude chtít trenér proti Kluži, ale tipoval bych že se na hřiště tentokrát podívám Frýďa a Jarda Zelený. Možná Holeš ...V záloze Hušby, ševčík a možná přijde i kouzelník - Baluta. To mu bych to přál a věřím, že by nezklamal. V útoku by proti "svým" mohl nastoupit Jusuf .... U dvojice Traoré - Král si netroufám moc odhadovat, koho z nich bude trenér šetřit na Kluž a toho druhého pravděpodobně postaví v sobotu od začátku. Já bych tipoval Traoré na Bohemku, Král na Kluž, s tím že se prostřídají ke konci zápasu.
    Jsem zvědav zda trenér bude šetřit Stanciua. Za mě tip, že přijde na hřiště až ke konci.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      donford     před 5 lety 23.08.2019 21:36 |  
      8 2

      Možná, že se už mohla i tipnout sestava.
      Kolář
      Holeš, Frýďa, Hovorka, Zelený
      Král, Traoré
      Baluta, Hušby, Ševčík
      Škoda
      Na střídání Markovič - ale vím, že to není reálné, Júsuf, Stanciu, Suk a někteří další ze zápasu s Kluží.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        Faris (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 21:54 |  
        15 0

        Vzhledem k preview, kde JT tvrdí, že jeden hráč od Kluze netrénoval a měl problémy už v zápase si myslím, že ten dotyčný je Hovorka. Takže čekám Kudela Frydrych.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:11 |  
      1 0

      Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

  2. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 21:57 |  
    8 5

    Navzdory klíčovém utkání v příštím týdnu očekávám klidné vítězství. Bohužel se část TS asi opět neobejde bez pyra (rád bych se mýlil), takže o zápase se patrně bude mluvit i v jiné rovině.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      subHuman     před 5 lety 24.08.2019 02:24 |  
      6 44

      Na TS pyro nebude. Tentokrat se totiz chysta zapaleni VIP, cilem je upalit pana Tvrdika. Takze na zapad pro jistotu nechodte.

      Jste zdrav?

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        mudrc     před 5 lety 24.08.2019 02:35 |  
        7 6

        Bude se to tak dit pernamentne?

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          subHuman     před 5 lety 24.08.2019 02:51 |  
          4 32

          Ano, fesaku.

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            ervin     před 5 lety 24.08.2019 06:00 |  
            23 2

            Už to nehul fešáku a jdi si zdřímnout i osel spí....

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        mudrc     před 5 lety 24.08.2019 06:10 |  
        13 6

        Pro vlastni potehu poskozujete vedome klub? To se nedovedete ovladnout? Drive, ci pozdeji vam vstup na stadion bude zakazan, porad to nechapete?

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        Boss82     před 5 lety 24.08.2019 12:41 |  
        11 3

        Svým vystupováním zde děláš TS opravdu "skvělou" vizitku...

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      rak (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 09:41 |  
      8 4

      Neblázněte. subHuman je sice známý obhájce pyra, ale snad neberete tyto jeho komentáře úplně vážně.

  3. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 02:13 |  
    30 8

    Doufam, ze TS si odpusti pyro. Sedel jsem s kamaradem v hospode a ten je pripravenej na ty maniky s pyro okamzite vystartovat. A zrejme nebude sam. Bojim se, aby se to zbytecne na TS nemlelo, kvuli par nenaplnenym egum.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      subHuman     před 5 lety 24.08.2019 02:22 |  
      6 67

      At se kamarad ozbroji. Bez legrace. Pyro samozrejme bude, jako vyraz protestu a rebelie. Navic tentokrat budou kluci v cernem pripraveni a ozbrojeni. Nepodcente to!!!

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        siskin     před 5 lety 24.08.2019 02:47 |  
        8 4

        Jak tim pomuzete tymu? A budte konkretni.

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          kondorr     před 5 lety 24.08.2019 09:07 |  
          3 3

          To nevidíte že si dělá prdel tedy aspon doufám :)

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            VanDel     před 5 lety 24.08.2019 09:12 |  
            8 2

            Ironie je to bohužel jen z části. Ta třetí věta o pyru je myšlena zcela jistě vážně.

            • Re: V sobotu bitva o Vršovice

              steev (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 15:28 |  
              2 1

              Jsem fakt rad za to co tady jedna ze znamych osob TS pise. Dava tim jasne najevo co si lide z TS mysli o ostatnich fanouscich. Doufam ze ti kteri doted TS podporovali nebo se snad citili jeji soucasni tak jiz cinit nebudou. A fakt se tesim az ten samy clovek co pohrda ostatnima fans zjisti ze bez podpory cele tribuny je cela slavna TS v prdeli a ten jejich obchod muzou zavrit. To pak sesmoli zas naky prohlaseni kde nebude chybet heslo spolu jsme silnejsi nebo musime tahnout za jeden provaz.

              • Re: V sobotu bitva o Vršovice

                hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 15:38 |  
                1 0

                když jsem ráno četl ty subhumanovo příspěvky, tak nějak jsem to bral jen jako podrážděnou nadsázku

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        metelesku     před 5 lety 24.08.2019 06:27 |  
        12 4

        Když budou dál problémy tak se zavedou rámy, registrace, vstup na jméno. Divil bych se kdyby se už něco takového nechystalo i tady. Byl jsem letos na lize na AC, v Lyonu a Chelsea a kombinace těchto opatření tam funguje bez problémů. Ne všude všechno, ale i např. vstup na AC - Neapol s 50k diváky trval cca 20 minut. S rámy. A atmosféra byla. Poradili si kluby před 35 lety v Anglii, v 90.letech na kontinentu, poradí si kluby i tady. Fotbal už je moc drahá legrace, aby kluby tolerovaly pokuty a zavírání stadionu. Trochu si JT a vedení za to může samo, že začalo s vymáháním dodržování pravidel pozdě a jakoby najednou hrrr. A měla by se dodržovat i ta "malá" pravidla. Jak se v dnešní době může tolerovat kouření na tribunách, jak se někdo může divit tomu, že by měl sedět na místě podle své permanentky/vstupenky?

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 08:37 |  
        17 2

        Tak si sebou domů vezměte "drn" trávy nebo třeba sedačku, na památku. Dnes budete v Edenu naposledy. Ahóóój!

      • Subhuman

        pinochet     před 5 lety 24.08.2019 09:05 |  
        23 2

        To Vám, když skanduje celý stadion „Hovada, hovada" nestačilo? To Vám je ego Vašich bezvýznamných existencí je víc než klub či TS? Jestli to opravdu uděláte, tak správný postup TS je ihned opustit sektor a neposkytovat Vám krytí.

        • Re: Subhuman

          subHuman     před 5 lety 24.08.2019 09:14 |  
          5 35

          Dnes shori cely Eden, bez azbestoveho obleku nechod. Bude to skutecna apokalypsa, prave ted polevame sedacky na vychode benzinem.

          • Re: Subhuman

            VanDel     před 5 lety 24.08.2019 09:35 |  
            24 3

            Ty jsi táááááákovej boreček, tááááááááák moc si tady všechny vodíš těmhle tvýma super vtipnýma příspěvkama, jsi opravdu neskutečněj KING kámo !!......................pro tebe škoda, že tohle je pravda jenom mezi tvýma stejně narušenýma soukmenovcema, kteří si myslí, že pro ně žádná pravidla a zákony neexistují, že si můžou žít a chovat se ke svému okolí, jak se jim zachce. Pro drtivou většinu ostatních lidí jsi totiž jenom trapný chudák........

            • Re: Subhuman

              pinochet     před 5 lety 24.08.2019 10:08 |  
              9 4

              Ono se to vyzobe, vemena Tvýho kalibru se pyrem přihlásí sami a po cca 2/3 zápasech nebude v publiku z Vás žádnej a s fagulema budete lítat tak kolem Botiče, hovada...

              • Re: Subhuman

                VanDel     před 5 lety 24.08.2019 10:13 |  
                4 4

                Eeeeh ?? To je fakt mireno na me ?

            • Re: Subhuman

              CyWilly     před 5 lety 24.08.2019 14:39 |  
              8 1

              Kdysi na mě SubHuman působil vcelku inteligentním dojmem, ukázalo se však, že to byly jenom mimikry...

          • Re: Subhuman

            Hubacek     před 5 lety 24.08.2019 10:11 |  
            31 1

            Ahoj muzu ti položit jednu otázku ? Věřím ze jste opravdu neuvěřitelne komando a nemáte strach z ničeho když to tu čtu . Jen bych moc rad věděl když mate nějaký svůj styl fandeni proč si berete na hlavu skrabosky ? To mu nerozumím a nechápu to .

            • Re: Subhuman

              CyWilly     před 5 lety 24.08.2019 14:40 |  
              6 1

              Aby je maminky v televizi nepoznaly a nezakázaly jim dezert a večerníček...

          • Re: Subhuman

            Slávy syn     před 5 lety 24.08.2019 10:37 |  
            22 1

            Hele, když už z nějakých záhadných důvodů nedokážete žít bez těch prskavek a pokud přece jen ještě trochu přejete Slavii, nemohli byste škodit spíš našim rivalům, než nám. Vmísit se dejme tomu do kotle na Spartě, zapálit ohníčky, pooonanovat si u toho, a ať Křetínský cáluje. Pěkně byste objížděli Bazaly, Plzeň, rozsévali tam zkázu, a Slavii dali pokoj.

          • Re: Subhuman

            pcitron     před 5 lety 24.08.2019 15:58 |  
            4 1

            Dříve jste měli velký respekt většiny fanoušků, v současné době od většiny fanoušků (včetně "normálů" na TS) pouze hluboký despekt.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 09:06 |  
        13 2

        Proč si to nechcete rozdat třeba někde na žíněnce?jako skoro padesátník bych vás tam rozsekal na sracky.mate strach nebo výzvu přijímač?:-)pokud ano jsem schopen na příště zamluvit tělocvičnu jsem na dovce.a s těma ubráněna bych moc nevygrozoval, páč třeba narazila na manik,kterej ti za to vyrve rameno s těla:-)

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 09:07 |  
          1 2

          A sorry za gr.chyby sem z telefonní budky,jak by napsal jatro

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          maxtere     před 5 lety 24.08.2019 11:22 |  
          3 9

          já mám pyro rád, chci se s vami pobít prosím. Kdy a kde? U Edenu budu kolem třetí ještě musím narvat petardy do housek, ale pak jsem volný

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 11:29 |  
            4 5

            Poblít se musíš jinde

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        Mimoň     před 5 lety 24.08.2019 09:15 |  
        11 3

        Vy jste kus debila to se ví...:-D taky jste si mě už stihnul bloknout na twitteru. Škodite klubu

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 09:18 |  
          5 4

          Já zjistím přes kámoše kdo to je s v Edenu skončil!

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            TSeguinTS     před 5 lety 24.08.2019 13:30 |  
            2 3

            Ty brďo, tak tohle je zatím nejlepší koment co jsem tady kdy četl :-D :-D

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 09:37 |  
          2 1

          Taková blokace tě musí "hrozně mrzet"?! :-))

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            Mimoň     před 5 lety 24.08.2019 10:38 |  
            4 3

            Od takového debilka určitě ne :-)) člověk se akorát nasere nad jeho kecy

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            mudrc     před 5 lety 24.08.2019 11:08 |  
            6 4

            Ja jsem treba na blokaci u toho toho ohnickare-potlachovce patricne hrdy!
            Zapalovat to jo, ale ve skrabosce, at nemusim platit pokuty! Frajer!

            • Re: V sobotu bitva o Vršovice

              o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 11:16 |  
              12 6

              subHumus

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        Carlos1     před 5 lety 24.08.2019 09:19 |  
        27 1

        Me bavi tyhle frustrati,ktery si ze stadionu vytvorili bojovy pole,kde neplati zakony a dohody a kde je jejich nazor vic nez nazor vedeni a nazor naprosty vetsiny fanousku. Co si tim asi tak kompenzujou? Velmi brzy koncis ty a vetsina dalsich. Muzete se radikalizovat v ulicich,jo pockej,ja zapomnel,ze tam byste si netroufli.

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          VanDel     před 5 lety 24.08.2019 09:38 |  
          18 2

          Ale troufli............ale samozřejmě jenom pod maskou a ve velkých houfu v přesile. Jako jednotlivci jsou to tichošlápci, kteří na sebe raději moc neupozorňují.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        brťas74     před 5 lety 24.08.2019 10:12 |  
        8 4

        Proč to pyro kurva neuděláte pár minut před výkopem s chorálem pro armosféru,a pak se na to nevyserete.

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          necich     před 5 lety 24.08.2019 12:04 |  
          20 2

          Protože to jsou vymaštěný vocasové, kteří jsou vedeni jestě většími vymaštěnci a kokoty, ke kterým zbožně vzhlíží. Až je předvedou na policii tak si cvrnknou do trenek a rozbrečí se.

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          Tadeáš_Janků     před 5 lety 24.08.2019 15:40 |  
          1 0

          Já bych řekl, že proto, že pár minut před zápasem nejsou tribuny plně zaplněné, takže udělat choreo je náročnější než třeba v desáté minutě. Věřte mi, i oni by to raději udělali před zápasem, ale není to tak snadné, když část lidí je na záchodě, část u stánku s občerstvením, část ještě před stadionem...

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        mudrc     před 5 lety 24.08.2019 11:11 |  
        0 2

        Je to rebel :-)

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        CyWilly     před 5 lety 24.08.2019 14:37 |  
        9 1

        Ironie není v případě tupohlavů, kvůli nimž měla Slavia zavřený stadion, na místě. Měli byste sklopit uši a sypat si popel na hlavu, nikoliv se tvářit nadřazeně a s pobaveným úsměvem kolem sebe trousit ironické poznámky. Nebo se odstěhujte za řeku, tam s tímto přístupem jistě zapadnete...

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        cheechoo1     před 5 lety 24.08.2019 15:42 |  
        0 2

        S tím rádoby ironickým příspěvkem jsi dost trapnej...pořád to nedochází, jaký má vaše chování důsledky

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      cepin     před 5 lety 24.08.2019 19:15 |  
      1 2

      Mohl bys ten jeho start, prosím, natočit. Z důvodu rodinných nemůžu být přítomen a chci vidět něco s pravděpodobností jak plyšový medvídek likviduje bunkry Vietcongu.

  4. tipovačka

    p!erreCORE     před 5 lety 24.08.2019 06:45 |  
    1 2

    Dnes budu bohužel na noční.. nebudu mít ani textový přenos. Proto píšu tip už teď a ne až tradičně do předzápasového článku.

    Tip: 3:1 (2:1) Baluta, Holeš, Škoda

  5. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Snivec     před 5 lety 24.08.2019 08:57 |  
    9 0

    super je, ze ikdyz JiT musi posetrit nektere opory, muzeme se tesit na dalsi kvalitni hrace, balutovci se muzou tesit na Alexandra, mozna bude hrat Sevcik, Kral, Holes .....
    tipuji vitezstvi minimalne o dve branky
    lidi, teste se na zapas, Slavii muzeme videt skoro po mesici v Edenu, a nereste blbosti, resp nevytvarejte si domnenky a nereste situace, ktere nenastanou

  6. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Mimoň     před 5 lety 24.08.2019 09:12 |  
    4 1

    Dnes bude Baluta v zakladu, zahraje si určitě zase Zelený, jsem zvědavý na jeho výkon doma. A podle me by si měl odpocinout i Coufal. Holeš ho nahradí spolehlivě

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 09:35 |  
      2 0

      Baluta, Zelený, Holeš, Král, Ševčík a doufám, že Milan Škoda!

  7. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 09:15 |  
    14 2

    V podstatě je čas podívat se i na všechny keteringovy společnosti,někdo jim to pyro tam nosí,všichni co mají přístup tejden před Maxem do Edenu kontrolovat

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Max1     před 5 lety 24.08.2019 09:46 |  
      3 2

      někdo tuším tady psal, že viděl jak pořadatel dává pyro na hajzlu.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        TSeguinTS     před 5 lety 24.08.2019 13:34 |  
        1 0

        Ano, podle původních plánů se na to pyro chtěli vysrat...

  8. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    VanDel     před 5 lety 24.08.2019 09:43 |  
    6 2

    Dneska si zajdu tady u nás v Domažlicích na naše béčko, takže doufám, že mě dobře naladí na tohle vršovické derby.
    Každopádně dneska očekávám řadu změn. V základu to vidím na Balutu, Holeše, Zeleného, Hušbauera a Škodu.

  9. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Max1     před 5 lety 24.08.2019 09:44 |  
    30 3

    Je mi celkem blivno z toho co děje na Twitteru. Čeká nás zápas sezony ve středu a někteří jedinci z TS nedokážou pořád uznat, že to co se stalo byl průser a pořád hledají aliby a zatvrzele "pyro si vzít nenecháme". Pyro mě nikdy extra nevadilo, ale zápas s Olomoucí byl kolosální exces vzhledem k okolnostem a ten jeden zápas to i mohli vydržet. Vedení jim jde celou dobu na ruku a oni v podmínce a při zavřeném stadionu odpálí pyro (což by samo o sobě asi se nějak zase okecalo) a začnou to házet po lidech. Jakou reakci čekali? Že budou dostávat pyro připravený na sedačkách? Taky mě štve to omezování ze strany kluby vůči nám fans, ale když se někdo chová jak hovado, tak jiná cesta není.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      slavistajiri     před 5 lety 24.08.2019 11:43 |  
      5 1

      omezení časem skončí, jakmile se pyromani odkopou. Zapáliš = už se do edenu nedostaneš

  10. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 09:50 |  
    27 0

    Patrik Pech na Twitteru:

    S.K. Slavia Praha. Tradice delší než kterýkoliv lidský život. Tradice slavnější než kterýkoliv její hráč, ba i než kterýkoliv divák či fanda. Tradice českého fotbalu. Tradice sportu. Ona je Slavia, my nejsme nic. Nikdo a nic není ve fotbalu a sportu víc. #SKS

    TOHLE je u mě slávista!

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Max1     před 5 lety 24.08.2019 09:52 |  
      10 0

      krásně řečeno.....bohužel se najdou lidé s názorem, že bez nich je slavia nic

  11. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    rak (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 09:53 |  
    3 0

    Omlouvám se, ale dnes nejsem v Praze a moje místo na permici bude prázdné. I všichni známí, kterým bych to potencionálně mohl poskytnout, jsou někde pryč a elektronicky místo uvolnit zatím nemůžu. Sobota večer pro mě je v tuto roční dobu úplně nejhorší. Chápu ale, že pro jiné je to zase optimální. Já bych akceptoval i to, že by permanentkáři museli každý zápas do určité doby nějak potvrdit, jako si kupují místa na evropské poháry. To by ale pro některé lidi bylo asi zase příliš tvrdé, takže se to těžko bude realizovat.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 10:22 |  
      1 0

      Mám také dnes dvě navíc ale je okruh lidí kterým je půjčuji za poloviční cenu lístku na ten zápas a všichni jsou spokojeni a hlavně místa nezůstanou prázdný, myslím že to není blbě vymyšlené.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 12:03 |  
        0 2

        Seš šikovnej:-) čus chuligane

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 13:32 |  
          0 0

          Nazdar divochu už by jsi měl vyrazit do Edenu nějakej lupen ti seženu.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      pipe1980     před 5 lety 24.08.2019 10:39 |  
      1 11

      A proč se omlouváš? Já jsem na chatě, a těch devadesát km si na fotbal bez problémů a rád zajedu, ale třeba jsem byl nedávno na Lipně a to jsem se na to vybodl. A neomlouvam se.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        rak (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 11:26 |  
        5 0

        Protože se mně moc nelíbí ta zbytečně prázdná, navíc většinou dobrá, místa a doufám, že se to nějak vyřeší, jinak než aby každý sháněl nějakou náhradu sám. No, nelíbí. Z mého sobeckého hlediska to je pohodlnější, když těsně vedle většinou nikdo není :). Ale tak to neberu.
        Zajet OK, ale teď jsme pryč na dva dny a to už by byl nesmysl. To se dá cesta jenom zrušit a to z řady různých důvodů většinou nechci.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Rozumbrada     před 5 lety 24.08.2019 14:37 |  
      0 3


      Tady by postačil systém, kde permanentkář může poslat sms, že na příští zápas nemůže, SKS pošle sms, že upozornění dostala, a vstupenka by byla uvolněna do prodeje. Ideálně by šla určitá částka z prodeje na podporu slávistické mládeže.

  12. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    brťas74     před 5 lety 24.08.2019 10:14 |  
    3 0

    Bude to těžké ale takové zápasy musíme zvládat.Karviná stačí jako memento.

  13. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Qope     před 5 lety 24.08.2019 10:39 |  
    11 0

    Dneska má MvB narozeniny :-) snad to oslaví po vyhraném zápase ... mimochodem, vše nej přeju ...

  14. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 10:40 |  
    14 6

    Tohle se objevilo na Facebooku "Sešívaná rodina". Jestli je to pravda, tak u mě ta "značka TS" a to tvrdé jádro TS kleslo na totální dno.

    "Tribuna Sever, která i přes zákaz musela pyrotechniku použít a naházet ji do sousedního sektoru, připravovala na Bohemku nápisy a pokřiky nejen proti ostatním fanouškům ale třeba i Coufalovi. Teď je samozřejmě strašně ublížená a nadává každému kdo se jen zmíní, že je něco divně. To je Slavia a fanoušci v roce 2019."

    Fakt síla.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Nosorozec     před 5 lety 24.08.2019 11:02 |  
      11 1

      Já doufám, že to není pravda. I když mám proti tzv. tvrdému jádru nyní dost výhrad, nechci věřit, že by někdo klesl tak hluboko a přichystal transparent proti vlastnímu hráči.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 11:19 |  
        6 0

        Ja hlavne doufam, ze se vsichni uklidni. Co by melo za smysl odpalovat dalsi pyro? Co by tim chteli realne dosahnout? Snazim se predstavit si jejich mysleni a zcela uprimne chapu, ze pro ten jejich svet je to rana. Ale cestou odporu opravdu nic nedosahnou. Dobre, zamachruji a odpali zase pyro a co? Akorat se to semele. Pyromany pravdepodobne security, kamery nebo Policie identifikuji. Dostanou pokuty a zakazy vstupu. Vyresi to neco? Vubec nic. Preci jim musi byt jasne, ze se svym nazorem jsou na Slavii v obrovske mensine a nejakou masivni podporu nemuzou cekat. Naopsk. Jen si jeste vice zneprateli dalsi fanousky, klub a na slavisticky fotbal uz se nedostanou. Pokud se to ma do budoucna nejak zmenit, tak po zlem se urcite nic nedokaze. To je snad jasne kazdemu. Tak vsichni se uklidneme. Ve stredu nas ceka zapas roku, tak at se muzeme bavit a soustredit na fotbal a ne na excesy v hledisti.

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          bongor     před 5 lety 24.08.2019 12:00 |  
          6 1

          Nevěřím tomu,že existují slávisti.co celý týden přemýšlí jak poškodit naši Slavii jenom proto,aby si mohli začoudit.
          Diskutuje se tady,ale asi nikomu nic neříká název pátá kolona.

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            Eluin (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 12:46 |  
            1 1

            Tak oni asi primárně Slavii poškodit nechtějí, "jen" si prostě bez nějakých věcí nedokážou představit svoji přítomnost na fotbalovém zápase (což mi přijde docela smutné, možná se pletu - budu rád za opravu - ale na fotbale se pyro poprvé objevuje až v 70. letech, ne? Vzhledem ke stáří fotbalu jako takového je to celkem nedávná věc).

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 11:56 |  
        15 2

        Mě by zajímalo co je to tvrdý jádro?10 Borečku z posilovny co kopou do pytle a pak si prohlížejí bicaky před zrcadlem? No uvidíme, jak budou hoši bystří...

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      kalex     před 5 lety 24.08.2019 14:30 |  
      0 0

      A už to raději smazali. A je fakt, že se i omluvili.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        pehacko     před 5 lety 24.08.2019 15:05 |  
        3 0

        maji mezi sebou strasny bordel a je to asi jako celek totalne neorganizovatelne... ale jestli nekdo chystal urazky na coufala, tak na stadion do edenu nepatri! ten patri na toaletnou!

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          kalex     před 5 lety 24.08.2019 15:41 |  
          3 1

          Ani bych o tom profilu nevěděl, až teď jsem se podíval. Ta omluva tam přistála v ten moment, ale asi tam toho bylo víc. Každopádně jak pravíš. Strčit jim a subHumusovi prskavku do řiti a odpálit na letnou, aby si s hochama z pozařeky trochu zablbli.

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            pehacko     před 5 lety 24.08.2019 16:23 |  
            4 1

            je netusim zda prave tenhle clovek za to muze. myslim, ze se naopak snazi to nejak ukocirovat, ale ono to ukocirovat nejde a pokud chces byt kapo, tak musis si ziskat obdiv i te “spodiny” a proto asi obcas rika neco co nas ostatni “obycejne fanousky” nasere. subhumana neznam osobne, ale na oficialkach v diskuzi byl vzdycky v pohode a az ted mi zacina obcas co napise vadit, mozna starnu a pomalu se pomyslne posouvam na drevenku! dup dup dup

            • Re: V sobotu bitva o Vršovice

              Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 17:51 |  
              1 1

              Vidim to podobne. Subhuman je mezi dvema mlynskymi kameny a vubec mu nezavidim.

            • Re: V sobotu bitva o Vršovice

              kalex     před 5 lety 24.08.2019 18:42 |  
              0 1

              Mrzí mně, že člověk musí používat takové výrazy. Ale pokud tu valí jak valí, tak je to prostě špatně a je jasné, že někdo bude vydrážděný. Takže jestli chtěl provokovat, tak se mu to povedlo a sklidil, co zasel.

              • Re: V sobotu bitva o Vršovice

                pehacko     před 5 lety 24.08.2019 19:02 |  
                2 1

                ja to psal driv, nez jsem si precetl co tu psal naposledy... to je uz cira zoufalost ditete, kteremu byla sebrana hracka a odmita priznat sobe a hlavne ostatnim, ze si za to muze sam a ze by treba jeste ve slusne spolecnosti bylo spravne se za to omluvit a trest hrde jako pokani prijmout!

  15. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    stromovous (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 10:43 |  
    10 2

    Postavil bych dnes takto:
    Kolář - Holeš, Frydrych, Kůdela, Zelený - Ševčík, Hušbauer, Král, Baluta, Olayinka - Yusúf.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 10:45 |  
      6 0

      Tuším, že nejsi daleko od pravdy. :-) P.S. Možná Milan Škoda, teď má hlad a formu.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      luva     před 5 lety 24.08.2019 10:46 |  
      2 0

      Dobrý, možná i ten Kolář by si mohl odpočinout...

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      carevitchando     před 5 lety 24.08.2019 10:57 |  
      0 4

      To vypadá reálně, možná ten Júsuf jestli nemá nějakou doložku, že proti klokanům nemůže nastoupit. Stejně bych tam raději viděl Škodu. A Petera Trpiš taky možná pošetří.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        Nosorozec     před 5 lety 24.08.2019 11:00 |  
        4 1

        Je u nás na přestup, takže není důvod, aby nemohl hrát.

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 12:00 |  
          2 2

          Pilař přestoupil v minulé sezóně do Sigmy a proti plzni hrát nemohl.

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            dalislavista     před 5 lety 24.08.2019 14:09 |  
            2 0

            Myslím, že vačnatec byl rád, že jsme mu namastili kapsu takovým rancem. Doložku myslím neřešili.

            • Re: V sobotu bitva o Vršovice

              Joe-L     před 5 lety 24.08.2019 14:26 |  
              1 0

              Taky si myslím. Už proto, že Pilař je pro Olomouc rozdílovej hráč, kdežto Jusuf je u nás... řekněme standard, a když by nehrál on, hrál by jinej hráč a rozhodně ne horší. Takže by si tím stejně nepomohli. Naopak - u Jusufa znaj klady i zápory, takže spíš by byli schopní se na něj připravit.

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            carevitchando     před 5 lety 24.08.2019 14:59 |  
            0 3

            Proto jsem to psal...člověk do těch dohod nevidí. Slavia poměrně nedávno taky deklarovala, že nebude u hráčů, které posílá na hostovačku, zakazovat starty proti nám. A pak to potichoučku sklouzlo do "normálu". Takže bych se nedivil, kdyby Bohemka řekla: jaro ještě bude hostovat u nás, pak přestup, ale první vzájemnej zápas nenastoupí, dohoda klubů.

            • Re: V sobotu bitva o Vršovice

              pehacko     před 5 lety 24.08.2019 15:03 |  
              1 1

              tezko si bohemka prosadi takovou dohodu do smlouvy... to by pak byl hrac levnejsi a to si chudy klokan nemuze dovolit

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        TSeguinTS     před 5 lety 24.08.2019 13:32 |  
        4 0

        Jakou logikou či cestou tě napadlo, že by měl Jusuf doložku?

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      TSeguinTS     před 5 lety 24.08.2019 13:32 |  
      2 0

      Olayinka téměř nemohl chodit, tipuji, že bude odpočívat.)

  16. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    slaviator     před 5 lety 24.08.2019 10:55 |  
    17 3

    Proti falešné Bohemce z východních Nuslí musí uspět i naše značně kombinovaná sestava

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      pehacko     před 5 lety 24.08.2019 14:27 |  
      3 1

      za kazdou blechu jejich klokana jim dame jeden gol!

  17. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Juventus turin     před 5 lety 24.08.2019 11:08 |  
    1 3

    Tentokrát očekávám jasné vítězství.

  18. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Fačín     před 5 lety 24.08.2019 11:33 |  
    5 5

    Tak kombinovaná sestava se dnes dá předpokládat. Řekl bych, že šetřit budeme hlavně Součka a Hovorku, také Olayinka zápas v Kluži doslova odlítal, navíc na Bohemku se mi ani typologicky nezdá. Otázka ještě panuje na hrotu útoku, použitelné jsou všechny tři varianty - na klokany se mi asi nejvíc zamlouvá Milan Škoda, řekl bych, že formu má slušnou a tradičně se mu proti nim daří. Nejspíš uvidíme Balutu, jako hráče ho mám rád, tak doufám, že se mu bude dařit a bude plnit to, co po něm trenéři chtějí. Navíc bych chtěl vidět jeho spolupráci se Stanciuem. Toho bych naopak nešetřil, myslím, že potřebuje spíš nabírat zápasový rytmus a sehrávat se spoluhráči. Takže bych to viděl takto:

    Kolář - Holeš, Kúdela, Frydrych, Zelený - Král - Baluta, Stanciu, Hušbauer, Ševčík - Škoda

    Taky jsem zvědav na atmosféru, z toho mám mírné obavy, že budou probíhat nějaké nevraživé věci. Byl bych rád, kdybych se mýlil, na fotbal se těším, už je odehráno spoustu zápasů a v Edenu jsme byli vlastně jen jednou.

    I když se říká, že by nás dnešní ztráta příliš nebolela, tak si myslím, že by jí byla škoda, máme šanci se na čele ještě víc odpoutat. A pokud chceme vyhrávat ligu, tak minimálně doma prostě nesmíme ztrácet.

    Už se nemůžu dočkat, jdeme na to!

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      ŽerykRWS     před 5 lety 24.08.2019 12:55 |  
      2 11

      Tak změněný sestavy bych se bál. Rozehrávka vzadu může váznout. Frydrych s Kůdelou v tom bývají prkenní, Zelený pak pod tlakem zazmatkuje. Král místo Součka ok, ale s klokanem to bude nejspíš boj, což Balutovi svědčit nebude. On se nevracel ani za béčko. Kolář-Holeš,Kúdela,Hovorka,Bořil-Král-Masopust,Stanciu,Yusuf,Ševčík-MvB. Ideálně mezi 45-70min Coufal za Holeše, ten místo Masopusta. Zelený za bořila a Škoda za MvB. Po zákazu nejen pyra, ale i chorea nečekám pozitivní atmosféru.

  19. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    necich     před 5 lety 24.08.2019 12:13 |  
    8 7

    Tak prý dneska bude klid, žádné pyro. Důvěrné info...

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 13:15 |  
      4 0

      Ještě, aby ne, to už by byl vrchol. :-)

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Max1     před 5 lety 24.08.2019 13:27 |  
      1 1

      nějak nevím, ale mám určité pochybnosti, že k něčemu dojde.....

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 14:05 |  
        4 3

        Ani náhodou na to nemaj koule

        • Re: V sobotu bitva o Vršovice

          carevitchando     před 5 lety 24.08.2019 15:01 |  
          5 1

          Že mají koule by nejlíp dokázali tím, že nebudou ten bordel dělat. Nevěřím tomu.

          • Re: V sobotu bitva o Vršovice

            kostelnivlajka     před 5 lety 24.08.2019 15:35 |  
            2 2

            Dyk SOU podelany strachy

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 13:52 |  
      3 2

      Kez by. Fakt neblneme, nikomu to fakt nepomuze.

  20. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 13:54 |  
    2 0

    Tak dneska fotbal urcite nepodcenit. Jasne, ze ve stredu je dulezitejsi zapas, ale byla by skoda dneska ztratit.

  21. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Navyseals     před 5 lety 24.08.2019 14:02 |  
    5 0

    Bohemka je tuhle sezónu úplně jiná než v minulých sezónách. Odešlo jim několik rychlostních hráčů a další spíše sedí. Hašek začal daleko více sázet na důraz a v záloze spíše na kreativitu a přesný centr. Většinou hrajou 3-4-3. Je potřeba si ve středu pohlídat Vacka a nenechat centrovat Podanýho. Budou se nás určitě snažit pokopat a sestřelit ze vzduchu. Naopak by ně měli platit rychlostní hráči. Baluta by měl dostat šanci, určitě bych postavil Ševčíka a asi i Burena, pokud se neplánuje do odvety s Kluží. Očekávám i Frydrycha, Holeše a Zelenýho. Stejně tak Pepka. Vůbec bych se nesehranosti nebál, Bohemka není tým, co by nás přehrál fotbalově. Naopak by hladovost náhradníků mohla být ku prospěchu.

  22. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    gazza     před 5 lety 24.08.2019 15:03 |  
    1 1

    Uvidime jaka bude sestava Prece jen postup do Champions league je nyni priorita Dnes si myslim .,ze dostanou prilezitost ostatni hraci I Baluta .Vyhrajeme a udrzime si odstup.SKS!!

  23. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    cheechoo1     před 5 lety 24.08.2019 15:19 |  
    11 5

    Zamindrákovaný klokan je pro mě třetí nejnenavidenejsi klub v lize. Dnes bych si přál demolici a pokud by k tomu přidal Hašek tradiční fňukani, byl bych spokojen. Ale ve finále beru i 1:0 :-)

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 16:01 |  
      0 1

      Asi tak..taky to vidím na 1:0.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      pehacko     před 5 lety 24.08.2019 16:26 |  
      2 0

      jako skoro vzdy mam vsazeno 5:0 a verim ze milan legenda da kolaknum hattrick, aby tem jejich fetkam co maji misto fanousku prasknul vzteky jejich malinkatej spinavej zablesenej pelta!
      ps: a taky to potesi ozzyka!

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        o5aradecek     před 5 lety 24.08.2019 16:29 |  
        3 0

        ..."malinkatej, špinavej, zablešenej pelta!" :-))) Já vždycky říkám, že 1-0 stačí, ale do tipovačky jsem šoupnul 3-0 (2x Milan. Baluta).

  24. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    cheechoo1     před 5 lety 24.08.2019 15:45 |  
    2 3

    Kdo viděl minulý týden zápas Chelsea - Leicester, může vidět, k čemu takový zákazy na stadionu vedou. Tam bys slyšel spadnout špendlík. Kvůli pár vymrdancum, co si musí hodit pyro do sektoru hostí a opakovaně porušovat zákazy. Snad to tak nedopadne i u nás...

  25. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 16:00 |  
    4 0

    Hrát jak o život třI body nutnost, kádr máme dost široký,ale kurva nějak se bojím remízy protože i bláznivý čochtani budou hrát taky jak o život.

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Grobar     před 5 lety 24.08.2019 17:27 |  
      1 1

      Pokud tu remízu zúročíme ve středu postupem, tak se vůbec zlobit nebudu :)

  26. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 16:00 |  
    1 2

    Podle dnešního Blesku nastoupíme takto:
    Kovář - Holeš, Frydrych, Zelený - Král - Baluta, Hušby, Ševčík- Yusuf, Tecl - Škoda.
    Schválně jestli to trefili.

  27. SubHuman a pyro

    Rozumbrada     před 5 lety 24.08.2019 16:19 |  
    19 3


    Z jednání SubHumana je zřejmé pohrdání "obyčejnými" lidmi a komplex méněcennosti, kterou maskuje iluzí nadřazenosti. Při jeho nevalných schopnostech vyjadřovacích i argumentačních nezarazí, že se nejlépe cítí právě v prostředí, kde tyto nevýhody zaniknou.

    Když už se občas odváží mezi "normály" na TS, tak používá ironii jako útěk před kritikou, přičemž je to ale ironie zcela impotentní -- navíc se nezmůže, ale aspoň si připadá, že je intelektuál.

    Z jeho nejnovějších výlevů na SN je cítit frustrace z toho, že ve skutečnosti neví, zda a co se bude dít, přičemž si ale hrozně rád hraje na pana důležitého.

    • Re: SubHuman a pyro

      pehacko     před 5 lety 24.08.2019 16:50 |  
      12 0

      ja bych se v tom hovne dal nemazal. jedna vec jsou silacke vyhruzky, druha ironie maskujici maslo na hlave a treti urazena detinska pycha, kdy vlastni blbosti prijdou o hracky... verim, ze pokud chlapci neco zkusi, tak na to bude poradatel pripraven a odserou si to. nebo treba naopak ve skutecnosti budou fandit jako lidi a bude vse ok...

      • Re: SubHuman a pyro

        Navyseals     před 5 lety 24.08.2019 17:00 |  
        0 2

        Vynechal jsi možnost číslo tři, a to že fandit nebudou. A to je velmi reálná varianta.

      • Re: SubHuman a pyro

        siskin     před 5 lety 24.08.2019 17:42 |  
        1 2

        Tyhle lidi nezajima sport nebo klub. Aby na vas prislo par tisic lidi, musite aspon neco umet. Vetsina lidi chodi na fotbal, tahle lina pyro-verbez se chce ukazat jako fotbaliste, ale nema tak co nabidnout. Na jejich samotny predstaveni nikdo neprijde a tak zbyvaji naha tela a cokoliv co vzbudi pozornost.
        Je to vecna touha po pozornosti kazdeho z nas. Uz sama tahle diskuze je pro ohnove muziky poteseni. Dokud to bude TV ukazovat, bude to lakat neb je to zaruka moznosti byt zaregistrovan svetem. Minimalne to muze bejt oblibeny video klip na ubytovne.

    • Re: SubHuman a pyro

      necich     před 5 lety 24.08.2019 19:05 |  
      2 1

      Mám rád různá přísloví, pořekadla apod. Jedno z nich je, že čím více se s hovnem mažež tím více smrdí. Dávate tomu dutohlavovi příliš velký význam tím jak o něm stále mluvíte, citujete ho apod. Serte na něj, on se ztrapňoval už na oficiálkách. Příště bude pozván určitě zase do disluse. Jen tak dál...Určitě nemáme slušné fanoušky, kteří mají co říci ostatním?

  28. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Ernie     před 5 lety 24.08.2019 16:30 |  
    2 0

    Markovič chybí v sestavě Béčka

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      PetCC     před 5 lety 24.08.2019 17:07 |  
      0 0

      Čekal jsem volno pro Koláře, takže bych to viděl na lavičku pro Markoviče.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        Obr     před 5 lety 24.08.2019 18:02 |  
        3 0

        Markovic bude v zakladu

  29. HOMEticket

    Vozumaho     před 5 lety 24.08.2019 17:20 |  
    0 0

    Zdravím. Máte někdo zkušenosti s HOMEticketem? Je potreba lístky tisknout nebo turniket kód v pohodě přečte z mobilu...?

    • Re: HOMEticket

      Obr     před 5 lety 24.08.2019 17:23 |  
      2 0

      Mobil nenalízne. Zkousel sem

      • Re: HOMEticket

        Vozumaho     před 5 lety 24.08.2019 17:33 |  
        0 0

        Děkuju.

    • Re: HOMEticket

      zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:03 |  
      0 0

      Pouze tisk..

  30. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:06 |  
    1 0

    Příbram zatím poráží Jablka 2:0..docela překvapení

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Obr     před 5 lety 24.08.2019 18:07 |  
      5 0

      Alvir prej opet vybornej

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:45 |  
        1 0

        Alvír už několikátý zápas po sobě, teda Jabka byly druzí v tabulce? Už je to 4:0!!a Karviná 3:0 ve Zlíně, teda Franz namíchal asi fakt dobrý tatarák..

  31. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:17 |  
    2 1

    Mick dnes slaví 27 narozeniny, jako žolík by mohl, oslavit dnešek gólem!!

  32. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Arya     před 5 lety 24.08.2019 18:35 |  
    2 0

    Tak Markovič v bráně (:
    to je sestava...dnes se bude podávat klokaní sekaná!
    4:1 - Baluta, Tecl x2, Hušby

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Hlavis     před 5 lety 24.08.2019 18:38 |  
      1 4

      Podle me zbytecny risk, bude hodně zápasů je lepší si udelat poradny náskok....ale treba budem mile překvapeni tesim se!

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:39 |  
      0 1

      Kéž by!!jen, aby to nebyly zase nervíky!!

  33. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:38 |  
    3 1

    Hm a pak, že Blesk, plácá nesmysly. Netrefil jen Markoviče v bráně a Tecla na hrotu:
    Sestava: Markovič – Holeš, Kúdela, Frydrych, Zelený – Král – Ševčík, Júsuf, Hušbauer, Baluta – Tecl

    Náhradníci: Kovář, Bořil, Traoré, Olayinka, van Buren, Stanciu, van Buren

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:41 |  
      0 1

      Jo ještě je tam Kúdela a na oficiálkách na lávce 2x Mick.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 19:05 |  
        0 1

        Už je to opraveno, sedmým hráčem na lávce je Milan.
        Kovář, Bořil, Traoré, Olayinka, Škoda, Stanciu, van Buren

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 18:41 |  
      5 0

      Na trenéra Trpišovského dost netradiční sestava, ale jsem za ni rád. Je potřeba, aby klíčoví plejeři byli na odvetu LM 100% připraveni.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        rak (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 18:49 |  
        3 0

        Přesně tak. Líbí se mně to. Myslím, že to ani Hašek nečekal. Je to navíc šance pro hráče, kteří tolik nehrají. Snad se tedy ukážou.

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        zeleznik2     před 5 lety 24.08.2019 18:50 |  
        3 1

        Určitě, LM je důležitější, ale dnešní případná ztráta doma by opravdu mrzela..Snad to náhradní sestava zvládne. Mohlo by to být dnes hodně ofenzivní a střelecké utkání. Baluta však dosud nehrál a Standa na hrotu po tak dlouhé době..

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      necich     před 5 lety 24.08.2019 19:22 |  
      1 0

      Tak toho moc netrefil. Právě ty dva jsem tam rovněž nečekal a to se tím neživím...

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      Boss82     před 5 lety 24.08.2019 21:58 |  
      2 0

      Gratuluji k výhře:-)

      • Re: V sobotu bitva o Vršovice

        johnynz     před 5 lety 24.08.2019 22:00 |  
        3 0

        Děkuji :)

  34. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    kexholm     před 5 lety 24.08.2019 18:58 |  
    1 1

    Tak sestava pro mě v pohodě, je jasný že tento zápas musíme prakticky "obětovat" a hrát ho s "B-týmem", jen bych změnil to rozestavení...... Ševčík do středu zálohy, Júsuf na hrot a Tecl na křídlo, to si myslím že by bylo lepší pro naší hru......vyhrát bychom měli stejně.....

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      pehacko     před 5 lety 24.08.2019 19:03 |  
      2 0

      ja si myslim, ze to tak i bude a bude se to hodne tocit... jsem na to zvedavej a verim, ze to kluci nasi sesivany zvladnou a ubojujou

    • Re: V sobotu bitva o Vršovice

      necich     před 5 lety 24.08.2019 19:19 |  
      4 0

      Nesouhlasím a nesouhlasil by ani JT. My nemáme žádný B tým. Respektive náš B tm hraje ČNL (nebo jak se to jmenuje). Máme 24 vyrovnaných hráčů, každý se hodí na jiného soupeře a jiný styl hry. Doufám, že se to projeví s Bohemkou a ukážeme, že naše cesta je správná.

  35. Re: V sobotu bitva o Vršovice

    Mimoň     před 5 lety 24.08.2019 19:30 |  
    1 1

    Sestava hoooodne drsna...tolik zmen...ale musim se přiznat o to se vic tesim. Hlavně na Teclila s Balutou jsem zvedavy. Ale mam obavy z děkovačky. Aby se to nejak nezvrtlo kvuli par volům