Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 4

Výhra Slavie v Kluži byla samozřejmě také hlavním tématem dalšího podcastu Mezi námi fanoušky, kde s quelharem diskutovali subHuman, Vlajkonoš a alois_veliky. Kromě tohoto zápasu se dostalo i na předchozí dva ligové zápasy a některá související a aktuální témata.

Nejprve je třeba uvést, že tento podcast jsme natáčeli výjimečně postaru, amatérsky v TS Store, natáčení se zúčastnil také pan pes s krycím jménem Zabiják z Nuslí, který občas také potřeboval sdělit svůj názor. Omluvte tak prosím tentokrát sníženou kvalitu zvuku.

Jak to vypadalo na trávníku, jak to vypadalo na stadionu, jak to vypadalo obecně v Rumunsku a jak to vypadá s postupovými šancemi Slavie, to jsou přirozené otázky pro podcast natáčený den poté - po slibném vstupu do playoff Ligy mistrů. Kromě obvyklého hodnocení zápasu si můžete poslechnout názory na rozhodčího Cakira, kolik domácích pohárových zápasů v posledních sezónách skončilo postupovým výsledkem a kolik naopak nebo proč v odvetě nečekat přestřelku, přestože se do ní dostala Kluž na Celticu. Dozvíte se také, kolik procent dvojzápasů, jejichž první zápas skončí výsledkem 0:1, nakonec dopadne postupem týmu, který tento první zápas vyhrál. Probereme také, jak moc šetřit v zápase s Bohemians hráče na odvetu. V druhé polovině podcastu se dostane na ligové zápasy s Českými Budějovicemi a Libercem a související témata - VAR, který neuznal gól Škody na 0:4, proč při zavření tribun nejsou kolem stadionu žádné velké akce a co by měla LFA podle nás vyvodit z toho, že odvolací komise ruší tresty DK LFA na základě toho, že jsou v rozporu s disciplinárním řádem. Na závěr sdělíme naše pocity z toho, že Slavia je jediným pohárovým zástupcem ve skupinové fázi v této sezóně a co s permanentkáři, kteří na zápasy nechodí.

Obsah:

00:00 Kluž - Slavia 0:1
47:00 České Budějovice - Slavia 0:3, VAR
1:01:10 Slavia - Liberec 1:0, proč nebyla žádná akce u zavřeného stadionu, zrušení podmínečného trestu
1:16:45 Slavia jako jediný pohárový zástupce, co s permanentkáři, kteří nechodí na zápasy?

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (184)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    zdenek_prachar     před 5 lety 22.08.2019 08:27 |  
    40 9

    Kritika dresů mi přijde naprosto zcestná - jednak šlo podle všech vyjádření o nařízení UEFA, se kterým nemohl nikdo nic dělat, jednak ta vyjádření zcela pomíjí, že tyto dresy jsou určitým vyjádřením respektu směrem k majitelům, kteří tenhle mejdan platí a kteří myslím dávají Slavii najevo svůj respekt také (hvězda v logu na dresu, financování muzea, práce na akademii atd). Vím, že je to velmi nekorektní argument, ale pánové - vezměte vidle, shrabejte doma na hromadu peníze, vyklopte dvě miliardy, kupte si klub a pak můžete mít na dresech třeba dámské přirození. Ale kritizovat vyjádření respektu majitelům takovýmito výrazy je podle mne dost úlet.
    Ohledně VAR a neuznanému gólu v ČB - tohle bylo naprosto v rámci daných pravidel a daného rámce. Kdyby ČB mezitím získaly míč pod kontrolu, podnikly protiútok atp., tak by se podle mne nezkoumalo nic. Ale vše proběhlo vpodstatě v rámci trvající akce Slavie. Milanovi bych to přál jako nikomu, to rozhodnutí vypadalo divně,ale prostě bylo v pořádku a na otázku, co bylo neregulerního - prostě byl míč za čarou.
    Jinak mi stále uniká smysl diskuse čtyř lidí s prakticky identickými názory, osobně bych uvítal spíše pestřejší názorové spektrum a ne jen potlach "kluků, co spolu chodí".

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      quelhar (admin)     před 5 lety 22.08.2019 08:57 |  
      13 0

      Počkej, ty si opravdu myslíš, že když by gól daly Budějovice a ne my, tak by platil, ale když jsme dali gól my, tak správně neplatil? To je svým způsobem fascinující...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        zdenek_prachar     před 5 lety 22.08.2019 08:59 |  
        0 13

        Ano, myslím si, že přesně tak by to bylo a mělo být, jelikož Budějovice by se nedopustily při akci vedoucí ke gólu žádného porušení pravidel. Naše hra v zámezí by tak pro další akci byla irelevantní. Přijde mi to v pořádku a zcela logické.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 09:06 |  
          29 0

          Já tedy nesouhlasím s jednou zásadní věcí: Budějovice balón pod kontrolu získaly! Ten bek jej měl na noze a mohl s ním udělat cokoliv: rozehrát protiakci, sám jej vést do protiútoku a tak podobně - že jej bez rozmyslu druhým dotykem napálil na naší polovinu je čistě jeho boj.... Za mě prostě po tom sporném momentu Budějky měly míč pod kontrolou a od té chvíle začínala nová akce...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            siskin     před 5 lety 22.08.2019 10:29 |  
            2 3

            Vidim to stejne. Absurdita cele situace je pro me v tom, ze kdyby to budejovicky bek kopl do autu, tak by mely, dle VARu, vhazovat CB. Pokud by vhazovala Slavia, potencionalne by nemohla vstrelit reg gol. Chapu, VAR je novy, ale tahle logika veci mne fascinuje.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 10:36 |  
              5 0

              Podle mého názoru ne - já myslím, že kdyby to bek ČB poslal do autu, tak bychom házeli aut, ale hlavně by hra byla přerušena a k tomu, co bylo před tímhle autem by se VAR vracet nemohl...

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                siskin     před 5 lety 22.08.2019 11:02 |  
                4 1

                Tak jasne. Jde mi zabavne o logiku veci. Kdyz by se bek zblaznil a napalil to do vlastni brany, gol by platil? Kdyby si to Slavia dalsich x minut jen davala mezi stopery a brankarem, mohla by v neprerusene hre vstrelit regulerni gol? V pravidlech, krome hraci doby casova limitace neni, pominme brankarovo drzeni mice. Proc se tedy hraje dal a jak dlouho. Tohle by mela komise nejak adresovat, neb hypoteticky muzeme hrat deset minut bez preruseni a nemuzeme vstrelit gol.

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 11:15 |  
                  7 0

                  V deníku Sport operovali s držením míče... tedy s tím, že balón od té doby nezměnil majitele, respektive tedy ne na delší dobu ....

                  O to podle mého názoru jde - když se dostaneš s míčem do autu, měl by vhazovat soupeř - tj. míč by měl změnit majitele... pokud změnil majitele jinak než vhazováním, tj. soupeř balón získal jinak než vhazováním, tak je to v pořádku a už není nutné, se k tomu vracet...

                  Změnou majitele myslím, že jej hráč soupeře získal pod kontrolu, ne že se balónu jenom nějak dotknul - třeba centr nějak tečoval...

                  U téhle situace jde podle mého selského rozumu jenom o to, že když Budějky získaly balón, tak se ho hned zběsilým odkopem zbavily... a to už je podle mě jejich blbost ... po Olayinkově průniku měly kopat od branky a opravdu od branky míč odkoply - tím se měla celá akce ukončit a začít nová...

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          subHuman     před 5 lety 22.08.2019 09:06 |  
          6 11

          To nemyslis vazne, ze ne?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            zdenek_prachar     před 5 lety 22.08.2019 09:16 |  
            1 7

            Z čeho prosím soudíte, že svou odpověď nemíním vážně? Samozřejmě, že myslím. Podle mne můžeme diskutovat, zda měly či neměly ČB míč pod kontrolou mezi prohřeškem a vstřelením gólu, a já za sebe říkám, že výklad rozhodčího, že neměly, jsem schopen pochopit. Stejně jako argument Kjandourka, že měly. Podle mne toto rozhodnutí bylo (narozdíl od zářezů v derby, uznaného gólu Ostravy atd) zcela v intencích pravidel a rámce rozhodování VAR.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            Heretic (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 10:08 |  
            3 0

            Hleď, on neříká svůj názor, ale popisuje situaci, jak se dle pravidel posuzuje a jak byla také pozuzována. VAR neposuzuje auty jako porušení pravidel, ale gólovou situaci a co ji předcházelo. Takže kdyby ČB daly následně gól, tak by se akce prošla (mohla projít) až k situaci, kde získali ČB balón, ale ne dále. Gól dala Slavia, tak se procházelo video od začátku dlouhé akce. Což je v tomto případě samozřejmě absurdní - vzhledem k délce akce a vzhledem k zisku míče hráčem ČB - a to zavání možnou účelovostí.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              quelhar (admin)     před 5 lety 22.08.2019 10:23 |  
              16 0

              Tak pokud bereme doslova výraz "co jí předcházelo", tak bychom došli k tomu, že oné hypotetické brance ČB předcházelo to, že míč opustil hrací plochu, čehož si sudí nevšiml, nebyla přerušená hra, takže branka nemůže platit.
              V zásadě mi ale nejvíc vadí to, že se o tom tady dohadujeme my, místo aby komise rozhodčích po téhle situaci jasně řekla, jak to tedy je a jaká jsou pravidla a limity pro posuzování takových situací.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 10:45 |  
              5 0

              Takhle - nemyslím si, že by to byla "účelovost" proti Slavii ... Neberme to jako že šlo o Slavii, prostě říkejme bránící a útočící celek, případně celek A a B....

              V tu chvíli mi přijde logické, že když celek A útočí, dostane se s míčem mimo vyhrazené území a díky tomu, že toto nebylo odpískáno, jeho následný gól neplatí, protože se skórující celek provinil proti pravidlům...
              Obráceně, kdyby po této situaci získal míč bránící tým (B) a sám skóroval - ten bránící se proti ničemu neprovinil, proto by bylo logické, kdyby gól platil....

              A ještě naopak - neměl by gól bránícího se celku (B) z protiútoku platit, kdy ten balón za brankovou čáru šel od bránícího se týmu (B) a měl se předtím nařídit rohový kop.....

              Tohle všechno mi přijde celkem správné....

              Já se pořád nemohu ubránit dojmu, že ta situace gólu bezprostředně nepředcházela, protože balón od té doby dvakrát změnil majitele...

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                Hojik     před 5 lety 22.08.2019 13:37 |  
                0 3

                "Obráceně, kdyby po této situaci získal míč bránící tým (B) a sám skóroval - ten bránící se proti ničemu neprovinil, proto by bylo logické, kdyby gól platil...."
                Není,byly porušeny pravidla a gól by platit neměl. Tým (B) má rozehrávat od své branky.

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 13:42 |  
                  2 0

                  Tým Bé pravidla neporušil... tím že se tým A dostal s míčem mimo hrací plochu měl tým B získat míč... pokud jej získal jiným způsobem, není důvod mu brát výhodu....

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                    SirCohen     před 5 lety 22.08.2019 14:04 |  
                    2 0

                    To, že je míč v autu, není žádným porušením pravidel. Opustil-li míč hrací plochu, nebyl ve hře a je lhostejno, komu to prospělo/uškodilo.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 14:24 |  
                      1 1

                      Nebylo-li to pomezním odmáváno, tak balón zůstává ve hře.... VAR má opravovat jasné pochybení - což v tomto případě znamená, že jedno mužstvo bylo připraveno o možnost s míčem hrát (vhazovat).... pokud to mužstvo získalo balón ve hře, tak nešlo o zjevné pochybení...

                      Alespoň takhle to logicky vidím já....

                      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                        SirCohen     před 5 lety 22.08.2019 14:38 |  
                        2 1

                        Já se na tu situaci koukám obdobně jako ty, míč změnil majitele, byla nová akce, VAR to posuzovat tak dozadu neměl.
                        Ale míč ve hře/ze hry není provinění ani jednoho z týmů, na to mám pohled jiný, "výhodu" po autu prostě nejde nechat. A jasné pochybení to podle mě je. Pokud není míč ve hře, tak se prostě nemůže hrát:)

                        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 14:52 |  
                          0 0

                          Ale my se nebavíme o nechání výhody - asi jsem to blbě formuloval.... To není myšleno, jako že by by tým měl hrát i když je míč v autu, protože tím dostává výhodu.... my se bavíme o situaci, kdy si rozhodčí míče v autu nevšimne a nechá hru plynout... a nejde ani tak o to, jestli jí měl nechal plynout, jako spíše o to, jak daleko v čase má VAR právo kontrolovat akci...

                          A já si myslím že logické je to takto:
                          1. Pokud by Olayinkův centr sebrala obrana Budějovic a oni šli do brejku, tak akce SKS skončila a prvním dotykem Budějovic by začala akce jejich... případný gól by zkoumal, zda celá akce proběhla podle pravidel a do okamžiku Olayinkova centru by se VAR vůbec neměl dostat - vůbec by tuhle situaci neměl kontrolovat... Rozhodčí řekli, že byl balón ve hře, tak byl ve hře - nepřezkoumává se...

                          2. Pokud by balón za brankovou čáru Budějovic mířil od obrany, měl by to být roh a ten balón by odkopával Budějovičák, tak by případná gólová (jenom gólová - žádná jiná) akce Budějovic začala už tím odkopem a v té chvíli by VAR měl povinnost kontrolovat celou akci, tudíž i tohle postavení balónu... a v té chvíli by gól Budějovic neplatil, byl by nařízen roh...

                          3. Tahle situace vyplynula z toho, že rozhodčí u videa brali celou akci jako akci SKS - nevyhodnotili ten moment kdy balón sebrali a odkopli Budějovičtí jako jejich akci, takže prozkoumávali celou akci až se dobrali k momentu, který by už - podle mého názoru - zkoumat neměli...

                          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                            SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 08:18 |  
                            0 0

                            Proto jsem tu výhodu dal do uvozovek, ale princip je stejný.

                            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                              kjandourek (admin)     před 5 lety 23.08.2019 09:01 |  
                              0 0

                              Pořád si nerozumíme... Ten (ne)aut byl součástí akce Slavie a sudí na hřišti usoudil, že nebyl.... VAR se k tomu mohl vrátit a posoudit tu situaci, protože zkoumal celou gólovou akci Slavie...
                              Kdyby se míče zmocnili Budějovičtí a dali gól, tak by VAR zkoumal zase jenom Budějovickou gólovou akci - tudíž tu akci od okamžiku, kdy Budějovičtí získali míč pod kontrolu... a k tomuhle (ne)autu už by se vracet nemohl, ten byl součástí akce SKS a ta skončila...

                              Ten aut už by zůstal takový, jako bylo původní rozhodnutí sudího, protože by nebyl součástí GÓLOVÉ akce ...

                              Jde o to si uvědomit, že VAR vedle penalt a faulů na červenou posuzuje už jenom GÓLOVÉ akce... žádné jiné... a kdyby dali gól Budějovičtí, tak by se posuzovala jenom jejich akce, ne to, co se dělo, když měl balón v držení soupeř...

                              A pořád opakuji, že tady udělal chybu, protože ta opravdu gólová akce SKS začala až momentem, kdy Kúdela sebral Budějovický odkop...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                    Hojik     před 5 lety 22.08.2019 15:43 |  
                    0 2

                    Po kontrole VAR se rozehrávalo od branky protože míč byl v autu. Stejně byl musel VAR rozhodnout při brance Budějovic.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 15:51 |  
                      2 1

                      Při brance Budějovic by VAR mohl zkoumat jenom gólovou akci Budějovic .... a ta by začínala až okamžikem, kdy se po Olayinkově centru dotkl míče první budějovický obránce.... proto by se k míči za čárou vůbec nedostal - neměl by právo tuto situaci vůbec zkoumat a ta by musela by zůstat tak, jak jí určili rozhodčí v reálu... a ti to jako míč mimo hřiště na první dobrou nevyhodnotili....

                      Problémem SKS bylo, že VAR zkoumal celou akci jako kompletní slávistickou - nevyhodnotili si, že po Olayinkově centru měli Budějovičtí míč chvíli pod kontrolou.... proto se k této situaci mohli vrátit...

                      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                        Hojik     před 5 lety 22.08.2019 16:15 |  
                        0 3

                        Akce Budějic měla začít odkopem od branky tak jak se po zásahu VAR stalo.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 22.08.2019 17:15 |  
                          2 1

                          jak "měla" začít je úplně fuk - VAR kontroluje a reviduje jenom akce, které vedly ke gólu... ostatní věci zůstávají tak, jak je viděli sudí... takže kdyby k případnému Budějovickému gólu vedla akce, která by začala ziskem míče po Olayinkově centru, tak už by VAR mohl kontrolovat jenom to, co se dělo od zisku míče - ne to, co bylo předtím...

                          To je podobné, jako kdyby Coufalův centr byl sražen na roh.. a teprve z něj bychom dali gól...Zase by se VAR nemohl vrátit k tomu předcházejícímu a kontroloval by jenom ten roh... i kdybychom třeba před sraženým Coufalovým centrem faulovali bez povšimnutí hlavního, tak by to VAR nemohl změnit...

                          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                            Hojik     před 5 lety 22.08.2019 18:47 |  
                            0 3

                            "VAR kontroluje a reviduje jenom akce, které vedly ke gólu... " Ten gól by padnul po chybě sudích a proto VAR má reagovat.Obě akce začínají autem.

                            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                              kjandourek (admin)     před 5 lety 23.08.2019 09:08 |  
                              0 0

                              Právě že ne - hypotetická akce Budějovic by začala až v okamžiku, kdy se Budějovičtí dostali k míči... to jest po Olayinkově centru - ten (ne)aut by zůstal součástí akce SKS, která ke gólu nevedla a tu by VAR kontrolovat nemohl... VAR by kontroloval pouze akci od prvního Budějovického doteku...
                              Rozhodnutí jestli balón v autu byl, nebo nebyl, by zůstalo takové, jako na hřišti (a je jedno, že ze zpomalených záběrů si myslíme, že balón v autu byl), protože ta akce, jejíž byl součástí ke gólu nevedla a VAR by jí nekontroloval...
                              Otočených a neodpískaných autů je v každém zápase spousta a když jsou součástí akcí, které ke gólu nevedly, tak je nikdo neopraví...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        looko     před 5 lety 22.08.2019 14:42 |  
        0 0

        Myslím, že si nerozumíte ....

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Kajula     před 5 lety 22.08.2019 10:25 |  
      3 1

      Pánové, většinou se do diskuze nezapojuji, ale podle mého je naprosto irelevantní argument, kdo měl kdy balón v držení, ale rozhodné je (ačkoliv v tomto případě to považuji za necitlivé a proti duchu fotbalu), zda byla v mezidobí hra přerušena. Pokud by míč po odkopu skončil v autu, Slavia by vhazovala a rozehrála akci vedoucí ke gólu, už by to nikdo nezkoumal. Jak jsme říkali vždycky na plácku, "bylo by to zahraný". :)

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Ragnarok     před 5 lety 22.08.2019 08:47 |  
    7 8

    Mně by se líbily ty zelenožluté jako sešívané, byla by to zajímavá varianta. Takhle je to jen sada, kterou nám věnoval Ngadeu a nažehlila se na to hvězda. Názorová pestrost chybí, ani to není tím, že by měli názor všichni stejní, ale tím, že přirozeností člověka je, že když je v nějakém kolektivu, tak si nechce dělat lze a převažuje potom názor opinion leadra, tj. člověka typu subHuman, po kterém potom půlka těch lidí přejímá u určité obraty. Podobně spousta lidí papouškuje třeba Petra Máru, i když ty apple křápy nejdou pořádně připojit ani na projektor (jasně, s apple TV nebo kabelem za 4000 to jde) a Tesla je po 3 měsících rezavá víc než MB "piáno" po 35 letech.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    misver     před 5 lety 22.08.2019 09:13 |  
    8 2

    Mne teda dost zaujala poznámka k reakci fanoušků na uzavření stadiónu v čase 1:06:.. zhruba, že se nad dalších zápasech "ještě budeme divit". Ví někdo, co to má znamenat?

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      cepin     před 5 lety 22.08.2019 12:28 |  
      4 7

      Znamená to, že se ještě budeš divit. Kdybys věděl, co bude, těžko se budeš divit. Dárečky na Vánoce taky nerozbaluješ předem, ne?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        dalislavista     před 5 lety 23.08.2019 14:01 |  
        0 0

        Z dárků na Vánoce mám většinou radost, tak snad to bude stejné. I když tohle naznačování možná nic hezkého neznačí, rád se budu mýlit. Čekám tedy něco pěkného.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 18:56 |  
      2 0

      ...třeba se vrátí Jirka jednička :-).

  4. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    cunak     před 5 lety 22.08.2019 09:22 |  
    25 2

    My jsme porazili mistra Rumunska na jeho hřišti! To není jako vyhrát v Budějovicích, dokonce ani jako vyhrát na Spartě, či v Plzni. A hráči s jednou výjimkou dostanou známky 5-6 a povídání o tomto zápase začne jejich kritikou.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    jufoun (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 10:23 |  
    0 0

    V čase 5:24 se ozval se souhlasným potvrzením ještě jeden fanoušek, kdo to prosím byl? :D

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Toomino21     před 5 lety 22.08.2019 10:31 |  
    9 0

    Zdravím, jsem z Jižní Moravy. Pořídil jsem si permici i pro svého syna až tuto sezonu, i když jsem fanouškem Slávie už 20 let. Rád bych chodil na všechny domácí utkání, ale bohužel situace je taková, že né na všechny můžu jít. Např. jedu teď na Bohemku, ale vím, že minimálně na další dva budu muset vynechat, skrz jiné rodinné a společenské akce. Neznám nikoho, kdo by chtěl jezdit místo mě a mohl bych mu důvěřovat natolik, že mi tu permici vrátí. Proto by nebylo na škodu se podívat i na to zda jde permanentkář téměř z druhého konce republiky a navštíví 50-70% utkání a člověk, který má Prahu za rohem a má stejnou procentuelní účast jako člověk z Moravy.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      quelhar (admin)     před 5 lety 22.08.2019 10:52 |  
      5 0

      Jasně, z těchto důvodů to chce mít komplexní systém, který by v ideálním případě sledoval:
      - na kolik zápasů permanentkář skutečně sám přijde
      - pokud nepřijde, na kolik zápasů permanentkář uvolnil své místo do prodeje (což předpokládá samozřejmě tu možnost uvolnění místa mít)

      Ono je těžké přijít na kombinaci faktorů. která by co nejvíce znepříjemnila přístup k permicím překupníkům a zároveň umožňovala slávistům z celé republiky tu permici vlastnit... Například nápad prodávat permice přednostně (dlouhodobým) členům Odboru přátel je poměrně zajímavý.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Toomino21     před 5 lety 22.08.2019 11:05 |  
        7 0

        Se vším s Vámi souhlasím co jste teď napsal, až na tu poslední větu, protože to kdyby se stalo, jsem bez šance, což samozřejmě je i má chyba, že už dávno jsem se dávno nestal členem Odboru přátel. Mám teď permanentku a budu se jí snažit využít co nejvíce to půjde i se synem, který už nemluví celý týden o ničem jiném, než o tom, že nás čeká cesta autem, 2,5 h cestování vlakem, metro.... Potom si zazpívá (pozn. je mu 4,5 roku) všechny chorály, mrkne na krásný fotbal, dá si klobásu a limo (což má povolené jen na fotbale), navštíví fanshop a potom zase metro, 3h vlak, auto a ve 3h ráno jsme doma!
        Teším se na to až bude Slávie B ve 2. lize, to budeme jezdit se na ni dívat do Brna.
        Je to prostě vše složité a nedá se udělat vše tak , aby byli všichni slušní permanentkáři spokojení. Jen ty ku*vy překupníci to je hrozná pakáž toto!!

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 17:44 |  
        1 1

        Překupníci si vždy najdou cestu... když si nekoupí permanentku, stačí jim zaplatit členství v OP či FK, které stojí pár stovek oproti permici a stejně budou mít možnost si pořídit lístek, který následně s násobkem prodají.
        Osobně bych zcela zrušil u klasických permanentkářů 1+1 a nechal to jen pro prémiovou permanentku (pro členy klubu Slavia), která stála cca jednou tolik co ta klasická.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          travel (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 19:24 |  
          0 0

          Já myslím,že už to 1+1 není,když je 12000 permanentkářů.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              travel (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 22:49 |  
              0 0

              Díky za odkaz,máš pravdu,ale to je až v dalším "kole" a je jasné ,kdyby všichni permanentkáři to chtěli využít, tak to na většinu nevyjde a to je ještě otázka kolik vstupenek půjde do prodeje.Možná teď v baráži 16 tis. po odečtení pro hosty,UEFA a co já vím pro koho ještě.Podle mě tím chtějí docílit,aby šlo do volného prodeje,co nejméně vstupenek,protože to by si pak mohl koupit i někdo,kdo Slavii
              ani nefandí ,kdežto takto je ta pravděpodobnost o dost menší.




              Jinak by kapacita musela být rozhodně víc ,než je teď.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      jarmik     před 5 lety 22.08.2019 16:52 |  
      5 0

      Zdravím a taky jsem z jižní Moravy, teda už 11 let z Brna. Kdybys mi ji chtěl občas půjčit, zejména pokud jsi taky v Brně, dej vědět. :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      o-cab     před 5 lety 22.08.2019 19:52 |  
      3 1

      permanentkář má zodpovědnost za to, že je jeho místo zaplněné a fandí se z něj, to je základ jakékoli debaty.

      druhá věc bohužel je, že náš velkoklub střední Evropy nemá ani svůj systém ticketingu aby ta pravidla nastavoval tak jak jsou u každého i menšího klubu na západě. tzn bodový systém, propouštění lístků a různé další věci.

      vy máte velký respekt všech, že se synem jezdíte na zápasy z druhé strany republiky, ale v ideálním světě je pro lidi jako jste vy členství klubu, které vám dává právo přednostního nákupu v rámci bodového systému, nikoli vlastnictví permanentky, které v případě Slavie bez svého systému znamená na velké zápasy, na které se všechny nedostanete, prázdná místa.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Lunaris     před 5 lety 22.08.2019 20:01 |  
        2 3

        Jako upřímně, hodně se tady kritizovalo to, že Sparta byla hodnocena jako nejlepší klub v ČR v práci s fanoušky, ale něco na tom je. Většinu těchto věcí mají podchycenou lépe. Ne že bych do toho teda nějak viděl, ale nějaké takovéhle klubové členství určitě mají. Co se týče nás, tak snad není tak těžké se podívat k našemu "příteli" do Turína, jak to mají nastavené tam. Pokroky v tomhle směru zatím Slavia moc nedělá, resp. bych si to asi představoval rychleji. Ale možná je to složitější, než si myslím, to rozumně nastavit, nikoliv však neřešitelné.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 20:18 |  
        0 0

        Kolikrát za sezónu v lize vyprodáme Eden... Když je to dvakrát, tak musíme být spokojeni. V dalších případech si každý může koupit lístek.
        Když se hraje LM/EL, pak si i permanentkář musí koupit lístek, takže zde ty problémy propadnutého místa nejsou.
        S ticketingem souhlas, za poslední roky žádný progres a na svůj ticketing můžeme zapomenout. Když o tom Tvrdík mluvil naposledy, tak pokud na český trh nevstoupí konkurence pro TicketPortal, pak k žádné změně nedojde.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Lunaris     před 5 lety 22.08.2019 20:32 |  
          3 1

          Zase nezapomínej na to, že pro spoustu lidí hraje při koupi vstupenky roli atraktivita místa a permanentky jsou většinou právě na ta atraktivnější. Navíc máme každou chvíli zavřenou tribunu, takže kapacita Edenu klesá.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          o-cab     před 5 lety 22.08.2019 20:57 |  
          1 0

          ten idealni svet predpoklada, ze je cim dal tim vice fanousku co chodi na stadion:)

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Joe-L     před 5 lety 23.08.2019 11:46 |  
          2 2

          Tak první zápas s Olomoucí byl vyprodanej. Byla jsem ráda, že jsem horko těžko sehnala lístky. A věřím tomu, že v týhle sezóně by takovejch zápasů mohlo bejt víc.

          Jinak chtěla jsem si koupit permici, ale bohužel bez šance. :-/ A přesně to mě štve - nějakej mamlas si koupí permici, pak tam nechodí a přitom já bych třeba na ten zápas šla, ale nebudu moct, protože bude vyprodanej a zároveň tam budou volný místa. :-(((

          Souhlasím s tím, co tady píšou ostatní - ticketing by byl fajn a zároveň nějakej bodovej systém - jdeš na zápas - 2 body, pustíš svoje místo do ticketingu - 1 bod, nejdeš - -1 bod. Na konci říct: permice, který maj tolik a tolik bodů - maj přednostní právo, kdo jsou pod touto hranicí - maj smůlu.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Stroninhu     před 5 lety 22.08.2019 10:31 |  
    0 0

    Možná to sem nepatří, ale kdyby někdo věděl, že nepůjde na odvetu s Kluží, rád bych koupil dva lístky. Díky moc za soukromou zprávu.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Max1     před 5 lety 22.08.2019 11:32 |  
    9 0

    super poslech...opět :-). Jen k těm dresům, třetí varianta by měla být odlišná od 2 prvních, kdyby tam byla celá bílá varianta, jak tuším zmínil Subhuman, tak třeba nemůžeme hrát ani s jednou z těch 3 proti Juventusu (letos mají "sešivané" černo-bílé), pak moc variant tam není nabízí se žutá, zelená, světle modrá, aby to dáválo nějaký smysl. Kvituji návrhy u permic, ať už pujčování, odhlášení se ze zápasu, nebo že ji nepůjde koupit, když někdo prostě přijde na 4 zápasy, sice by hodně lidí řvalo, ale v tomto bych je poslal někam, protože jen zabírají místo a pokud chtěji chodit jen na TOP zápasy, tak já osobně se bez nich v Edenu obejdu. K DK se asi netřeba vyjadřovat, je to banda amatérů a čím dál víc dělají ze sebe šašky. Kluž doma dáme, věřím tomu :-)

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Rhu-rhu     před 5 lety 22.08.2019 12:30 |  
    11 0

    Díky za další výborný podcast, jenom k tomu mám dvě věci:
    1. Je to perMaNentka ;-)
    2. Ty žluto-zelené dresy jsou podle mě moc hezky provedené a líbí se mi, i když je pravda, že nepůsobí moc slávisticky. Z toho pohledu bych preferoval bledě modrou barvu, ale ani tahle mi nijak zásadně nevadí.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        subHuman     před 5 lety 22.08.2019 15:51 |  
        12 1

        Sorry voe, já to vim, píšu správně, mluvim blbě. Přesně když jsem to dneska poslouchal, tak jsem si říkal "Ajéje, to zase Wulfstan okomentuje..." no a nečekal jsem dlouho. :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 16:04 |  
          4 1

          Já to teda ještě neposlouchal, střílel jsem jen tak od boku a jak je vidět, trefil jsem. :-)) Nic ve zlým, ale mně to strašně rve uši. ;-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 17:26 |  
            4 1

            Ale říká se permice a né pernice pokud teda nebereš perník , nebo jak to říkáš ty no vlastně ty jsi žádnou pernici na Slavii v životě neměl :-)))

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Martin 58     před 5 lety 23.08.2019 06:27 |  
        1 0

        Nejkratší návod = perNice nebo perMice...

  10. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Lunaris     před 5 lety 22.08.2019 19:34 |  
    31 2

    Vás ty dresy fakt tak štvaly? Kdyby nám někdo tuhle barvu chtěl nacpat natrvalo, tak ok, ale je to jen třetí sada. O nic nejde.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Lunaris     před 5 lety 22.08.2019 19:37 |  
      2 1

      Jinak podobné barvy jako Kluž má ještě Aston Villa a West Ham, k tomu tedy tu světle modrou.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Tadeáš_Janků     před 5 lety 22.08.2019 22:12 |  
        0 0

        Myslím, že mluvili o týmech, které můžeme potkat v Evropě.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    boss009     před 5 lety 22.08.2019 19:37 |  
    45 8

    Nikdo nebrání panu subHumanovi zaplatit pár miliard a Slavii odkoupit od těch "zlých" Číňanu pod kterými přeci Slavia tak upadá. Chudáček malinkej přeci ani nebude zmiňovat jméno čínského klubu, že? By z toho asi neusnul. Řeknu vám jedno: na co si to tam hrajete? Tohle je absolutně normální u všech velkých západních týmu, kde je třetí varianta taková pocta majitelům a tak se k tomu i přistupuje. CITIC a Sinobo pro nás udělali hodně a náš respekt si na sto procent zaslouží a tohle je jen hodně malé poděkování. Pokud by přišli a zničili náš klub jako to třeba udělal Red Bull u Salzburgu můžeme se o tom bavit, ale to se nikdy nestane, protože naši vlastníci mají velký respekt ke Slavii. A bylo by pěkné aby i vy jste měli stejný respekt k našim majitelům, protože ať chcete nebo ne dělají to dobře. PS: dresy jsou to velmi hezké ano sešívané jsou jen jedny, ale když může být Slavia černá tak nevím co těm děckám vadí a budeme je mít tak dvakrát. Prostě trapná póza diskutujících nic jiného.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Lunaris     před 5 lety 22.08.2019 19:48 |  
      7 4

      Volíš naprosto nesmyslně konfrontační tón, který k diskuzi nevybízí. Nicméně souhlasím s tím, že se jedná o poctu majitelům Slavie, což je za mě víc, než jestli je ta barva pěkná nebo ne. Být já v podcastu, tak to řeknu takhle s tím, že to respektuju a víc nemá smysl to řešit. To, co se kolem toho strhlo na twitteru, se mi zdálo poněkud hloupé.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        boss009     před 5 lety 22.08.2019 20:33 |  
        16 5

        Ten tón volím proto, protože mě to naštvalo. Já byl vychovanej v době, že když mi někdo něco dal (dárek, nějakou tu maličkost) tak jsem vždy rád poděkoval. A tady je to stejné, jen v obřím meřítku. Vždyť mi už ani to obyčejné slovo díky neumíme říct. Pořad si na něco hrajeme na nějaké ublížene bojovníky či co. Ten subhuman neřekne ani jmeno beijingu a to jako proč? Dostal by doma vynadáno, že tíhne k temné straně? Jsou to prostě jejich trapný kecy a jak jsem řekl jen póza. A proč si myslí, že to jsou neošklivějši dresy by mě také zajímalo, když to vubec neni pravda a byli i stokrát horší no asi proto, že je nosí Beijing žejo, ale kdyby je třeba nosil nějaký tým ze západu se západním majitelem to už by mu tak nevadilo i kdyby byly stejně zelené. Ano to už si jenom tak domýšlím, ale klidně bych si na to i vsadil.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          o-cab     před 5 lety 22.08.2019 20:44 |  
          6 7

          ty dresy jsou z meho pohledu naopak top

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            boss009     před 5 lety 22.08.2019 20:55 |  
            8 4

            Souhlas mě se také hodně líbí. Jasně sešívané jsou jen jedny a nikdo z nás by je za nic na světě nikdy nevyměnil, ale jako náhradní 3 dres jsou ty zelený opravdu pěkné a je to zajímavá změna. A i z historického hlediska se na ně určitě bude vzpomínat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      o-cab     před 5 lety 22.08.2019 19:56 |  
      6 4

      ano tohle puritánství je vrchol malomyslnosti

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      subHuman     před 5 lety 23.08.2019 02:08 |  
      4 16

      Klasicky komentar - “Nezivis, tak neprepinej.” Doufam, ze se toho drzis stale, tzn. ze se neopovazujes vubec hodnotit vykony hracu, protoze jejich schopnostem (a na to sazim sud piva) nesahas ani po kotniky.

      O zlych Cinanech ani o tom, ze pod nimi Slavia upada, jsem nic nerekl, proc to pises?
      Nejsem decko, a ano, opravdu se mi ty dresy nelibi, nemaji se Slavii nic spolecneho. Az za rok ci vice let cinsti majitele zmizi, budes na tomto svem nazoru trvat?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        boss009     před 5 lety 23.08.2019 08:57 |  
        20 1

        To si piš, že na tom budu trvat. Pokud číňani někdy odejdou (což nemusíš mít zatím strach, pokud znáš jejich mentalitu což pochybuji, že znáš) tak budou prodávat absolutně zdravý klub bez zadlužení a správně fungující o který bude zájem. Ano můžeš mě nařknout, že věštím s křišťálová koule, ale stačí se podívat jak je na tom Slavia dnes a jak byla dříve. To jsou prostě fakta, která nikdo neokecá.
        Jinak si měj názor jaký chceš, jen doufám, že se ti takto nelíbí i třeba ty černé dresy a taky se o nich tvrdě vyjadřuješ. Ty totiž také nemají se Slavií nic společného i když je nosíme v různé podobě už od roku 2007. Slavia byla i žlutá nebo oranžová to snad víš a také to moc sešívaně a klasicky nevypadalo a ten zelený dres je pouze třetí dres nic víc. Vyjadřují respekt k majitelům, ten respekt který ty absolutně postrádáš podle tvého vyjadřování. A hysterie která se kolem toho udála je až směšná a svědčí o velké duševní nevyzrálosti dotyčných lidí.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          subHuman     před 5 lety 23.08.2019 11:27 |  
          1 20

          Tak ten první odstavec si ukládám a poslední věta nejvíc svědčí o duševní vyzrálosti tvojí.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            boss009     před 5 lety 23.08.2019 14:54 |  
            8 1

            No moc si tomu nedal chlapče, a ten můj první odstavec si ulož klidně třikrát.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        o-cab     před 5 lety 23.08.2019 09:02 |  
        20 2

        a ta cerna ve ktere na stadion chodis ty a tvy kamaradi ta ma s klubem spolecneho co, prosim te? tahle debata z tvy strany skutecne hranici s primitivismem

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          subHuman     před 5 lety 23.08.2019 11:29 |  
          1 24

          Ty jsi z módní policie, že určuješ, v čem má kdo chodit na stadion? Cítíš rozdíl mezi oblečením fanoušků a dresy hráčů?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            o-cab     před 5 lety 23.08.2019 12:32 |  
            20 1

            uz v tomhle vlaknu nebudu reagovat abys ze sebe nemusel delat cim dal tim vetsiho hlupaka

  12. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    o-cab     před 5 lety 22.08.2019 20:14 |  
    6 4

    vlajkonoš: když už se tu bavíme o vylepšení klubu v rámci ticketingu tak by mě zajímalo, kdy bude mít fanshop k dispozici ty krásné zelené třetí dresy, ze kterých bude historický artefakt pokud se vše povede příští týden? dále možnost potisku evropských soutěží na rukávy? a mašinu na potisk dresů v obchodě, tedy standard třetích lig ve vyspělých zemích? současný stav je stejně zpátečnický jako ten ticketing, za což možná větším dílem nese zodpovědnost klub, ale když už se tu bavíme:)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 21:19 |  
      6 20

      "fanshop k dispozici ty krásné zelené dresy"

      já z toho budu asi zelenej taky, ale od žaludku... kriste pane, fandíte červenobílý sešívaný Slavii, která se pyšní už přes 120 let našimi unikátními červenobílými dresy, nebo nějakým zeleným tričkám?

      Tak nám v tom jednou nesmyslně UEFA rozkázala hrát (když jsme mohli hrát přitom klidně v našich dresech, vzhledem k dresů soupeře), a už s tím dejte pokoj proboha...

      Nedovedu si představit vocase, kterej by šel do Edenu na tribunu fandit místo v našem krásném červenobílém dresu v tý zelený hrůze (možná tak ty mantáky, co tam nedávno seděli v těch epesních žlutých kloboučkách) to se Slavií nemá absolutně co dělat a vůbec nic společnýho ... to přenechte jednou za uherskej rok hráčům, když jim v tom UEFA rozkáže hrát... Slavia je červenobílá, s nejkrásnějšími dresy na světě...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        o-cab     před 5 lety 22.08.2019 21:44 |  
        12 8

        tyvole od jakýho století tady žereme vepřo knedlo zelo a teď lidi žerou syrový ryby obalený v rýži. mám doma asi deset různých sešíváných dresů a tohle by byl první venkovní (a to ano z důvodu toho že z většiny je mi samotnýmu na blití což jsem nikdy neměl potřebu ventilovat), ale jako lidi se tu asi zbláznili. mně se tyhle dresy skutečně líbí a každýmu to může být u prdele. faktem je, že ať je dres jakýkoli, tak budeme jediným týmem v LM, který svoji třetí sadu neprodává a já chci mít tuhle vzpomínku. takže lidi tu můžou řešit sračky jako hold čínským majitelům (podle mě zcela správným, bez nich by ty stejný lidi ve středu večer teď čuměli na Kriminálku Anděl místo Slavie v LM), ale faktem je, že v mnoha věcech jsme stále na žalostný úrovni

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          chosejn     před 5 lety 22.08.2019 21:53 |  
          5 3

          Sel bys v tom zelenym dresu v sobotu do edenu? :)

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            o-cab     před 5 lety 22.08.2019 21:58 |  
            11 4

            jednou jsem bezmyšlenkovitě šel na Staromák na plátno proti Švédům ve žlutý mikině takže bych to nevylučoval:) do Edenu chodím i v dresu Šmicera z Liverpoolu, zatím mě ale puritánská policie nezastavila

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              subHuman     před 5 lety 23.08.2019 01:57 |  
              3 25

              Chodit v symbolech ciziho klubu na Slavii (byt Smicera) povazuji za neuctu k nasemu klubu. Snad se nedockame fanousku v rudem dresu Husbuera. :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                o-cab     před 5 lety 23.08.2019 08:35 |  
                27 2

                pro me je neuctou ke klubu treba schvalovani cinnosti, ktera opakovane vede k milionovym ztratam a zavrenym sektorum, ne-li rovnou stadionu. nekdo nedokaze pochopit barvu dresu, nekdo zase poskozovani klubu. kazdy do mame jinak. ode me btw minus nemas, ja si vas ultras vazim, jenom vam obcas nerozumim:)

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                kalex     před 5 lety 23.08.2019 10:35 |  
                8 4

                Dost debilní srovnání. Ale tak co od některých čekat, že?

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                Jachym     před 5 lety 23.08.2019 10:58 |  
                13 2

                Nic ve zlém, ale když tak mluvíš o úctě k našemu červenobílému klubu, proč právě u těch, kteří si říkají ultras, často převládá při oblečení černá? :-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                  subHuman     před 5 lety 23.08.2019 11:23 |  
                  1 14

                  Protože je to barva druhé sady dresů :)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                    Jachym     před 5 lety 23.08.2019 11:42 |  
                    3 1

                    No, já jenom, že slyším z často "černého" kotle chorály jako "červená a bílá, tý nikdy není dost", nebo "pro nás je fotbal bíločervená"... A propos, proč ti tedy tolik vadí zelená, barva třetí sady dresů, hmm? :-)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                      subHuman     před 5 lety 23.08.2019 11:50 |  
                      1 10

                      No tak klubové barvy jsou ty dvě, tak o jaké jiné by se mělo zpívat?

                      Mě nevadí žádná barva, ostatně dneska mám zelený šortky, mě vadí na dresu Slavie :)

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                o-cab     před 5 lety 24.08.2019 23:16 |  
                1 1

                chtel bych se tu opravit v puvodni reakci na tohle, kdy jsem napsal, ze si ultras vazim. vazim si pouze vaseho fandeni, kdyz zrovna neskodi klubu. vas jako lidi urcite nikoli. jste luza.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 08:11 |  
            5 2

            Ano, třeba v zeleným Ondry Koláře, i v tom hráčským.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              obiwan     před 5 lety 23.08.2019 11:58 |  
              3 3

              V zeleným hráčským do Edenu??? Nikdy, naše barvy jsou jasně daný... černá i zelená jsou jen a jen náhražky...

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 12:27 |  
                6 2

                Ano, naše barvy jsou jasně daný, na prvním místě červená a bílá. A v současnosti na druhém místě černá, na třetím zelená. Jdu čeknout fanshop, jestli už náhodou nejsou ty zelené na skladě:)

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                  obiwan     před 5 lety 23.08.2019 18:54 |  
                  2 2

                  Hele klidně choď v imitace Jablonce nebo Příbrami, já zůstanu u tradice:-))

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 21:51 |  
        9 2

        Když se prodávají ty černošedé, proč by se nemohly prodávat zelenožluté?

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          bramburek (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 22:46 |  
          10 2

          Ať si prodává kdo chce co chce... já jen nedokážu pochopit, když někdo fandí Slavii, tak jít si koupit zelenej dres...

          Asi jsem uplnej idiot, ale já to mám zkrátka tak, že naše krásný dresy prostě zbožňuju, a nerad vidím Slavii v něčem jiným než v našich dresech, a beru jako nutný zlo, když hrajeme venku a soupeř má stejný (podobný) barvy, a nemůžeme v našich hrát a musíme hrát v jiných, který se Slavií vůbec nesouvisí... někomu je to úplně jedno, mně to jedno není, mně na těhle věcech dost záleží...

          Na jaře Chelsea -Slavia, oni modrý dresy, a my jsme mohli hrát krásně v našich dresech i venku na Stamford Bridge, a celá Anglie mohla vidět ty nejkrásnější slávistické dresy...
          Teď v Kluži, oni tmavěrudý, krásně bysme mohli hrát zas v našich dresech, ale nějakej chytráček z UEFA nás navlíkne do zelenýho... tyhle výmysly UEFA mě prostě sejří...

          My jsme Slavia, s našimi unikátními červenobílými dresy, a chtěl bych je vidět na našich hráčích pořád... s tím že respektuju, když to venku není možný kvůli barvám soupeře... všechny ty ostatní barvy jsou zkrátka pouze nutný zlo, který ke Slavii nijak nepatří... tak to mám já, někomu se zas líbí Slavia v zeleným, a s tím asi jak tak koukám, nic neudělám...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            obiwan     před 5 lety 23.08.2019 07:39 |  
            2 0

            Souhlasím...v plném rozsahu!

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 08:38 |  
            7 0

            Potkal jsem na stadiónu fanouška, který měl na sobě oranžový brankářský dres. A co... pokud se mu líbí, ať si to nosí.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            o-cab     před 5 lety 23.08.2019 08:51 |  
            4 4

            ja ten dres nechci proto, ze je zeleny, ja ho chci proto, ze verim, ze to bude vzpominka na postup do LM a majitele, ktery nas zachranili od krachu a do LM dostal. pokud bych mel pridat jeste subjektivni vlozku tak jsem byl i na Ajaxu, ale tehdy se mi dresy na rozdil od dnesnich nelibily a nenosil bych je. libi se mi i nase cerny soucasny, ale tohle je vlastne prvni venkovni dres, co bych si koupil, protoze je vyjimecny tim, co jsem psal vyse.

            chci treti dres s potiskem LM na rukavu, tak, jak si ho umoznuje koupit kazdy tym v LM krome nas a jsem nasrany, ze klub si nedokaze za x let vyresit nejenom ticketing ale ani poradny merchandising, na kterem by vydelaval.

            pokud pro tebe vlastnit vedle rady domacich dresu i nejaky ten venkovni znamena neprekonatelnou mentalni prekazku, kvuli ktery jsi schopen vypotit ctyri odstavce, tak bych rekl, ze to uz s necim hranici:)

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              bramburek (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 10:24 |  
              2 2

              Zklidni hormon, ty mentální překážko...

              nevim s čím by ty čtyři odstavce měly hraničit... sám píšeš, viz v 21:44, že je ti z ostatních venkovních dresů na blití, ale mně nemůže bejt na blití ze zelených... zajímavý uvažování...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            Hojik     před 5 lety 23.08.2019 08:54 |  
            1 3

            Je unikátní i tento? -:)
            shorturl.at/lrvJZ

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        wimpy     před 5 lety 23.08.2019 02:12 |  
        1 4

        Pro sběratele to může být relikvie. Je pravda, že to byl hodně divnej pohled. Určitě nejhorší, co jsem zažil, a to už jsme hráli i ve zlatejch. Ještě chybí růžová. Ale do sbírky dobrý. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 08:07 |  
        6 2

        Já si zase dokážu velmi živě představit, že si ten dres koupím a půjdu s ním na tribunu je kvůli podobným pindům. Nadáváš na zelený - co venkovní černá sada, ta se ti líbí? Ta na tribuně vadit nebude? A co má říkat Ondra Kolář, ten taky hraje v zeleným, taky nemá na Slavii co dělat?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 08:09 |  
        1 3

        Koukám, že o kousek výš/níž už píšeš o něco smířlivěji, tak v pohodě. Ale na tohle nešlo nereagovat.

    • Re: Disciplinarni komise

      necich     před 5 lety 23.08.2019 06:48 |  
      5 0

      Budeš v podmínce na 1 rok na tvrdo. Vymlátíš hospodu, půjdeš na rok do vězení a musíš zaplatit veškeré škody. Tečka. Slavia měla podmínečné uzavření stadionu, porušením s Olomoucí proměnila podmínku v trest, dostala finanční pokutu. Jaký další trest? Prostě nesmysl...Takto by to mohli řetězit až do konce ligy. Navíc Sparta za zranění fanynky nedostala de facto nic, s tím že aktivně spolupracovala a byl nalezen viník. Což Slavia dělá rovněž.

      • Re: Disciplinarni komise

        slaviator     před 5 lety 23.08.2019 07:45 |  
        6 0

        Realita českého soudnictví ale je že jsi v podmínce, vymlatis hospodu, dostaneš další podmínku, během které ukradeneš auto a dostaneš další podmínku.

    • Re: Disciplinarni komise

      kjandourek (admin)     před 5 lety 23.08.2019 08:23 |  
      6 0

      Právníci jsou v obou komisích - disciplinární i odvolací... a jak vidíš, tak se neshodnou ani oni... takže jakýkoliv další právník už do toho asi moc světla nevnese... maximálně to ještě více zamotá.

      Upřímně si myslím, že Baček blbne, neb dostal funkci o jaké se mu ani nesnilo a teď je opojen mocí .... a oproti tomu Lego jeho blbosti nějak vrací do normálu... ale to je jenom obyčejný laický názor...

      A propó: Víš jak poznáš, že právník lže? Podle toho, že pohybuje ústy ... ;-)

      • Re: Disciplinarni komise

        slaviator     před 5 lety 23.08.2019 08:28 |  
        0 0

        Vacek by se měl věnovat v rámci Siemensu své oblasti ČR, Slovensko a Rumunsko ...

        • Re: Disciplinarni komise

          kjandourek (admin)     před 5 lety 23.08.2019 08:45 |  
          1 0

          Vacek? Ten taky ... :-)

          • Re: Disciplinarni komise

            slaviator     před 5 lety 23.08.2019 09:05 |  
            2 0

            Baček. Zatracená oprava slov v mobilu :)

  13. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    rak (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 07:15 |  
    5 4

    Několik komentářů. Zelené dresy mě nijak neiritují. Jinak ale nějak nechápu, proč vůbec musí být ve všech případech ven jiné dresy- Např. teď. Co by vadilo v tomto zápase na našich tradičních.
    K Bohemce. Myslím, že priorita musí být naprosto jasná, zvláště po tomto výsledku z Rumunska.
    Nejdřív by měli trenéři rozhodnout, koho primárně potřebují pro odvetu a nechat je odpočinout, zvláště pokud hráli v Rumunsku. Zcela jistě Součka. A nasadit další. Bohemku by měla zvládnout i ta "náhradní|" sestava. A pokud ne, ani ztráta všech bodů by nebyla takovou tragédií. Ta šance na Ligu mistrů je velká, ale vůbec to nebude jednoduché a je třeba udělat maximum. Ligu v těchto dnech na vedlejší kolej.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      kjandourek (admin)     před 5 lety 23.08.2019 08:36 |  
      8 0

      Vůbec nemusí být ven jiné dresy, Na Chelsea jsme hráli v červenobílých, v Genku i Petrohradu taky.... jenom má UEFA přísnější pohled na kontrast barev dresů obou soupeřů... dle jejich vyjádření se mohla naše červená na červenobílém dresu plést s povidlovými dresy soupeře... a naše černá na druhých dresech taky...

      Vím houby, jak to UEFA porovnává - nepředpokládám, že by ty dva dresy na každé utkání fyzicky držel někdo v ruce... přemýšlím o tom, jestli nemají nějakou tabulku "RAL" barev a k ní doporučení, že tahle číselně blízko to být může a takhle už ne... proto občas rozhodne relativně podivně a neodsouhlasí něco, co z praxe víme, že funguje...

      My víme z derby, že tyhle dvě kombinace se nepletou ... a zaplať pánbůh, že to ví i FAČR, UEFĚ do toho moc kecat nemůžeme...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        pehacko     před 5 lety 23.08.2019 09:04 |  
        5 1

        proste hnusna ruda barva a v ni banda prihratych bolseviku, to se nemuze plest nikomu a s nicim!

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Snivec     před 5 lety 23.08.2019 08:55 |  
      12 0

      s nazorem, ze ted je nejdulezitejsi Kluz a kdyz prohrajeme s Bohemkou nic se nedeje, nesouhlasim. S takovym pristupem, bychom pristi sezonu zadne pohary nehrali. Pokud chceme hrat pohary, musime zvladat i ligu a ja jsem presvedceny, ze tym je sestaveny tak, abychom obe souteze zvladli, dokonce bych rekl, ze jsme schopni sestavit dve kvalitni jedenactky. Ano, at si nekteri odpocinou, ale misto nich jsou pripraveni dalsi hraci, kteri se na zapas tresou. Takze bohemku musime porazit a ja doufam, ze to bude vetsim rozdilem, at se ukaze, ze ve Vrsovicich je Slavia a pak dlouho nic.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        rak (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 09:17 |  
        12 1

        Já si nemyslím, že bychom měli s Bohemkou prohrávat. Od toho máme širší kvalitní kádr,jak všichni pořád tvrdí. Tak ho využijme.Jen by podle mně byla totální hloupost vyšťavit důležité hráče proti Bohemce. Ta odveta je,jak se říká, o všechno. Naše liga není Premiere League a pro mně je hlavně prostředkem, jak se dostat do Evropy. Někdy mně připadá,že naše mužstva se celý rok perou o to, jak se dostat na místa zaručující evropskou soutěž a když na to přijde,tak zase upřednostňují ligu, aby se další rok zase tak dobře umístila a v současná evropská soutěž už pro ně není tak důležitá, takže vypadnou. Co je to za logiku? Asi přeháním, ale někdy mám opravdu takový pocit.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Snivec     před 5 lety 23.08.2019 09:48 |  
          6 0

          urcite trener nebude nikoho zbytecne vysilovat a uz nyni ma pripravenou vhodnou sestavu na Kluz i Bohemku, nehlede na to, ze se jedna o rozdilne soupere, takze na nekterych postech bude vyuzivat rozdilne hrace. Jak pises, tak se nase tymy k EP nechovaji, priklad je treba Plzen, ta vyslovene priznala, ze obetovala ligu, kde prohrali, nasledne vypadli v poharech a opet ztratila v lize. Takze se jim to vymstilo, evropske pohary nehraji, v lize ztraci a nalada v muzstvu na bode mrazu. Liga se hraje, abychom chodili na Slavii a na fotbal, takze nechci slyset, ze se nic nedeje, kdyz prohrajeme s Bohemkou, protoze Kluz ...... Vlastne jsou to uplne zbytecne reci, JiT ma kvalitni a siroky kadr a vi, jak to poskladat, aby vyhral v sobotu i ve stredu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            rak (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 10:15 |  
            0 0

            Snad to zbytečné je, ale reagoval jsem na podcast V podstatě souhlasím s quelharem. Já chodím dle časových možností na skoro všechny zápasy Slávie. Ale přece jen je dost rozdíl,jestli na Příbram nebo Sevillu. To první by mě asi pořád neuspokojovalo. Ani úplně ta tři derby se Spartou na jaře. Plzeň to špatně neudělala. S Antverpami v odvetě hrála dobře. To vypadnout neměla.Někdy je i smůla.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 10:16 |  
    16 2

    Ani černé dresy nemají se Slavií nic společného a takový hejt na ně jsem nezaznamenal, přitom jsou úplně debilní, svítí sluníčko a musí v nich být větší vedro než ve světlejší barvě. Prostě ty zelenožluté představují další sadu dresů, která ligicky nebude zaměnitelná s červenobílou (nemůže být ani čistě bílá, jak tu někdo psal) a nebude zaměnitelná ani s tou černou, kterou teď máme jako druhou sadu. Hrát jsme v tom určitě nemuseli, ale to není chyba těch dresů, že jo. Nějaký pako na twitteru psalo, že je to stejné dno, jako když Sparta nastoupila v dresech s logem HZDS, což u mne vzbuzuje veselí a zároveň kroucení hlavou nad tupostí toho přispěvatele.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      necich     před 5 lety 23.08.2019 10:28 |  
      0 5

      Souhlas až na to sluníčko. Marně jsem přemýšlel, kde v ČR v 19.00 hodin svítí tak intenzivně sluníčko, aby bylo hráčům výrazně tepleji než v červenobílém. :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 10:52 |  
        3 0

        Liga nám začíná v červenci, končí pak na jaře, kdy už bývají teplé dny. Je to samozřejmě shoda okolností, ale může přijít zápas, kdy se i tohle projeví. Snažil jsem se najít objektivní důvod, proč je černá barva "taky špatná".

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          necich     před 5 lety 23.08.2019 11:29 |  
          4 0

          Ještě k tý černý, v minulosti jsme už měli tuším černé a historicky bývaly černé stulpny. Takže ta barva nám až tak cizí není. Se zelenou jsme tedy snad nikdy neměli nic společného. Ale to nepíšu, že bych ty zelený nějak hejtoval, nelíbí se mi tedy ani za mák, ale vnímám je jako úlitbu a respekt k majtelům. A to, že je snad výjimečně budeme muset použít mi žíly netrhá.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            d0p3     před 5 lety 23.08.2019 16:14 |  
            4 4

            Historicky k nám patří, protože kdysi jsme měli černé štulpny. No vidíš, tak za 30 let budeš to samé říkat o zelené, tak v čem je problém?

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              necich     před 5 lety 23.08.2019 18:38 |  
              2 0

              Dle čeho soudíš, že mám nějaký problém? Ta poslední věta mého příspěvku je snad jasně srozumitelná. Prostě jsem si dovolil poznamenat, že ta barva k nám nepatří, dresy se mi nelíbí (někdo z nich možná stříká), ale respektuji jejich existenci...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            Slawek     před 5 lety 23.08.2019 20:20 |  
            0 0

            Černý stulpny měla Sparta

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              necich     před 5 lety 23.08.2019 20:26 |  
              0 0

              To nevím, ta mne až tak nezajímá, možná je měl i Hradec či Vítkovice, nevín. Já se zajímal a zajímám o Slavii.

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 21:27 |  
                0 0

                Sparta měla mj. i černé dresy s bílým S na hrudníku, než nějak ten jejich vejbor jel do Anglie, vykradl šatnu Arsenalu a přijel s rudými dresy.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 11:58 |  
      1 3

      To s tou černou barvou a sluníčkem mě to taky napadlo. V černém tričko je na sluníčku po pár minutách na "chcípnutí" a v létě se hraje i odpoledne a může to hrát určitou roli. Jinak jsou ale ty černé opravdu hezké a elegantní, to jako zase jo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        pipe1980     před 5 lety 23.08.2019 19:20 |  
        0 3

        Já ten černej mám, mě se líbí. Přičemž nikomu neberu že se mu nelíbí, ale o co jde, že je v něm úplně v pohodě, ten materiál je prostě takovej že ta barva v tomhle až tak nefunguje. Samozřejmě já v něm nenabeham deset kilometrů, ale že by to bylo nějaký extra vypejkání se v černým tričku, to ne.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          1zippo1     před 5 lety 23.08.2019 19:34 |  
          1 1

          Ahoj Pipe, máme stejný vkus... Mně se ty černé dresy taky moc líbí a dnes to asi není o barvě, ale o materiálu-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            pipe1980     před 5 lety 23.08.2019 19:52 |  
            1 1

            Já dostal původní cervenobilej dres někdy 2008, s první celoroční permici do Edenu a teď už jsem tak dva roky přemýšlel že je čas na novej a ten černej dres se mi tak zalíbil že mi ho žena koupila když mi šla pro permici. Tak ten starej, je podepsanej od Uhrinova týmu, půjde do rámu vedle původního originál podepsaného Zmrhala.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    knl66 (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 10:58 |  
    0 0

    Na slavistickém webu, twitteru a facebooku se měly objevit zprávy, že od soboty platí v Edenu nová pravidla.
    I tady v odkazech byl link na web SKS, ale ať klikám, kam klikám, všude se jen dočtu, jak je někomu líto, že tahle stránka neexistuje. Tady taky, viz úplně dole: https://www.slavia.cz/archiv.asp
    Máte někdo nějaké bližší informace, pls?

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Jachym     před 5 lety 23.08.2019 11:04 |  
      0 0

      Jak zmiňuji v off-topicu, psalo se tam o tom, že koridory budou oddělené, např. severní tribuna (do sektoru 110) od východní a západní bude rozdělená ve své polovině. Na TS (do sektoru 110) se tak dostaneš jen vstupem číslo 1, do sektorů 111-118 jen vstupem číslo 2.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        knl66 (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 11:11 |  
        0 0

        Díky. OT se mi v rachotě od cca 800 příspěvků blbě načítá, takže tam jsem nevlezl. Jedu domů na Vysočinu, na moji permici půjde kolegyně s klukem a tak nechci, aby měli nějaký negativní zážitek hned při první návštěvě. :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        SuperAukro     před 5 lety 23.08.2019 11:55 |  
        0 12

        To je ale hloupost toto rozdělení. Takže rodiny s dětmi půjdou přes čtyřku, tedy nejblíže hostujícím fanouškům. Mno, to má tedy logiku.

  16. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 11:50 |  
    9 1

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/367642/liga-a-facr-ve-pri-kvuli-trestu-pro-slavii-banikovci-prijdou-o-vyjezd.html

    Pročítal jsem si disciplinární řád a § 14 říká, že pokud řád stanoví za některý přečin několik trestů, lze uložit každý tento trest samostatně nebo lze uložit i více těchto trestů vedle sebe.
    No jo, ale konkrétně u trestu týkající se porušení povinností pořádajícího klubu – výtržnosti fanoušků - je uvedeno, že klub bude potrestán peněžitou pokutou až do výše 10.000.000,- Kč nebo odehráním utkání bez přítomnosti diváků nebo uzavřením stadionu nebo atd.
    Slavná DK LFA ale dávala dvakrát stejný trest – nejdřív nepodmíněný trest odehrání utkání s Libercem bez přítomnosti diváků a pak podmíněný úplně totožný trest odehrání utkání bez přítomnosti diváků na další dvě utkání (byť šlo tedy jen o dvě tribuny). A tohle samozřejmě disciplinární řád nepřipouští. Kdyby nám udělili navrch trest uzavření stadionu, což fakticky znamená odehrát utkání jinde než v Edenu, tak pak by oba tresty bylo zřejmě možné kombinovat, ale takto to možné není. V trestním právu taky nedostaneš nepodmíněný trest odnětí svobody a k tomu podmíněný trest odnětí svobody. Můžou ti k tomu napařit třeba pokutu, propadnutí věci, ale ne dvakrát tentýž trest. Členové DK LFA mne nepřesvědčili, že by byli byť jen schopni pochopit psaný text v disciplinárním řádu FAČR a měli by tudíž být odvoláni a nahrazeni někým kompetentním. Byl by to jistě posun kupředu. Že se proti výroku odvolačky ještě ohrazují, je další ukázka jejich hlouposti

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Astrocytoma (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 12:04 |  
      14 2

      muzete napsat prosim z 1.h 6m cemu se budeme divit? To uz je druha vyhruzka. Jedna byla na twitru kdy odpovedel jeden "Jak chcete" na opatreni JT

      Byt Vama mozna se sklidnim na TS. Tenhle boj nevyhrajete a jedine kam to povede k zahube TS.
      Ta eskalace o ktere furt hovorite ze se kolem vseho deje, tak kdyz na to koukam trosku z vrtulniku tak kdyby nebylo tech kecu na obhaboju svych ubohych chovanich, tak by zadna histerie nebyla.

      A argument ze histerie je to ze vznikaji opatreni? Ne neni je to nutne bohuzel jinak to neslo.. Dyt byly problemy s TS celou minulou sezonu a myslim ze snaha byla ze strany vedeni

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Astrocytoma (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 12:04 |  
        0 0

        ssory to melo byt v jinem vlaknu

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Fačín     před 5 lety 23.08.2019 16:27 |  
        5 6

        Já očekávám velké problémy už zítra s Bohemkou a odveta s Kluží taky nebude klidná. Pro ně je to válka proti všem co jim ubližujou a každé další opatření ať už od FAČRu, UEFA, Slavie nebo třeba policie to jenom zhorší. Tohle nebude mít konec ani řešení. Stadion bude v této sezoně zavřený ještě nejméně dvakrát, TS samostatně tak třikrát a výjezdy taky minimálně třikrát. Počítám, že třeba zápas bez diváků Slavia - Bayern bude opravdový šlágr, který si užijeme v televizi.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 17:21 |  
      8 4

      Dobrý podvečer přeji příteli Lunarisi.
      Už jsem to psal k článku, který na toto téma byl uveden na jiném místě SN.
      Tento případ je alternací k právní zásadě "ne bis in idem". Ne ve stejné věci dvakrát.
      A pravdu máte, že asi opravdu členové DK LFA snad ani neumí číst disciplinární řád.
      Je mi úplně "blivno" z toho konglomerátu.... Baček - Chovaněc-Svoboda. To je tedy opravdu objektivita jako prase.
      Zavadil řádí na hřišti jako černá ruka a dostane 1 zápas (proti Plísni nesmí, ale proti nám už v dalším zápase může). Liberci zase vykartovali 2 hráče základu a s kýmpak že hraje teď Liberec.... no přece se Spartou, jaká náhoda..... Jsme opravdu takový blbci?????
      Prostě Baček teď po nás půjde jako slepice po zrní. Každý průser si vyžereme natvrdo. Snad už to dojde i těm, co si hrajou na TS na "hrdiny".
      S úctou k Vám příteli
      Sokrates55

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Slawek     před 5 lety 23.08.2019 20:18 |  
        3 0

        Už to tak bude. Ti pánové v čele s Bačkem neumí číst a nebo, a to je ještě horší, textu nerozumí. Ve zmíněném článku se m.j. píše, že disciplinární řád FAČR nezakazuje ukládání stejného trestu v nepodmíněné i podmíněné podobě. To je fakt, že to nezakazuje, protože by tvůrce paragrafu ani nenapadlo, že někdo s takovou pitomostí může vůbec přijít. Ale když lze něco použít proti Slávii, tak se hodí všechno. I nebetyčná hovadina.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 20:45 |  
          4 0

          Jako to jsou fakt blbci, zásada "co není zakázáno, je dovoleno" platí pro mě nebo pro tebe jako pro běžné občany tohoto státu. Ve věci trestání ale platí naopak to, že lze postupovat pouze podle toho, co je výslovně zakotveno v předpisech. Logikou toho, co se píše v tom článku, bychom mohli, když to přeženu, sekat hlavy, protože to vlastně disciplinární řád taky nezakazuje. Ten Baček to musí být právník s titulem ze soukromé školy nebo rychlostudent z Plzně, jinak to nevidím. Žalostná vizitka LFA.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 20:57 |  
        5 0

        Já jsem sám zvědav, co se letos bude dít. Ať už ve vztahu mezi klubem a Tribunou sever, přál bych oběma stranám moudrost v téhle situaci, věřím tomu, že ve finále jde všem o stejnou věc. Či ve vztahu k DK, která teď dostala přes prsty od odvolačky. Bačkovo ego utrpělo, takže určitě bude chtít ukázat, že má velký péro a bude nám to chtít osladit. Bude to i o tom, jestl mu k tomu dáme nástroje. Kvalitou kádru a realizačního týmu na nás nikdo nemá, Trpišovský je absolutní fotbalový fanatik, který tomu dává všechno. Sezónu si můžeme podělat jenom sami.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 20:59 |  
          0 3

          A pak taky jestli nás v případě postupu do LM koupí ten Arab, jak se spekuluje. A v případě nepostupu jestli Sinobo utáhne penězovody. Na tohle jsem taky zvědavý.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            travel (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 10:27 |  
            1 0

            Pořád nechápu,co máte s těma arabama,jako případnýma novýma vlastníkama. To si myslíte,že číňani nás vytáhmou ze s.aček,investují obrovské peníze a po postupu do LM nás prodají (i když by to bylo pro ně fin. výhodné)? Vždyť je to proti logice,pokud postoupíme do LM,tak o to víc by se mohli zviditelnit,tak proč by nás prodávali? To nejsou kšeftaři,jako Sisák a jemu podobní.Pokud by přišli po postupu do LM arabové,tak podle mě,jedině jako významní sponzoři! Na závěr :nevidím do toho,žádné kontakty z vedení nemám,píši jen svůj názor + "co se dá vyčíst mezi řádky".

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              Lunaris     před 5 lety 24.08.2019 13:44 |  
              0 0

              Já taky nevím, ale tady se to objevilo a kamarád to zase slyšel od Latky a Kisela. Čína obecně couvá z českých společností, takže těžko říct. Já jsem akorát zvědavý, jestli se něco bude dít nebo ne, toť vše.

  17. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Lukisonn     před 5 lety 23.08.2019 12:51 |  
    0 1

    Nema nekdo jeden listek na Kluz na vic? diky moc

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      pehacko     před 5 lety 23.08.2019 13:13 |  
      0 1

      budu vedet v pondeli, vidim to pade na pade

  18. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Kzlo     před 5 lety 23.08.2019 16:26 |  
    27 6

    Vyjádření TS na fb to je zase něco. Banda curaku bez sebereflexe. Jen doufám že poznámka v podcastu že se budeme všichni divit není poselství k nějakému úmyslnému škozeni klubu nebo válka s JT

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 17:07 |  
      4 8

      Na druhou stranu, co zavření koridoru řeší z hlediska použití a vhazování pyrotechniky kýmkoliv kamkoliv?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Kzlo     před 5 lety 23.08.2019 17:12 |  
        11 4

        Třeba to že se zavře jen tribuna ne celý stadion

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 17:50 |  
          3 13

          Jak zabrání zavření koridoru případným budoucím trestům, které byly většinou za pyrotechniku, někdy za chorály?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            Kzlo     před 5 lety 23.08.2019 22:01 |  
            2 2

            Bude mít trest jen ta dana tribuna. A nebude mozne aby se někdo z TS kdo miluje Pyro sebral šel na jinou tribunu a tam ho odpálil

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              SirCohen     před 5 lety 24.08.2019 07:02 |  
              1 2

              Stadion byl zavřený celý na Liberec. A to ne kvůli tomu, že by bylo pyro předtím na všech tribunách. Tohle konkrétní opatření nemá šanci zabránit věcem, kvůli kterým jsou zápasy bez diváků.

              A to píšu jako člověk, kterého se nijak nedotkne (sedím na svém místě, jinak nemám potřebu v průběhu zápasu chodit), a který události ze zápasu s Olomoucí odsuzuje.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 18:28 |  
        2 14

        Řeší úplný hovno navíc se jen zamezuje pohyb mezi východem a severem, průchod mezi jihem a severem za tím vipen už byl párkrát zavřený. Tudíž opatření na k smíchu akorát si nedojdem na hamburger na západ....

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          SirCohen     před 5 lety 23.08.2019 18:48 |  
          2 5

          Mně to vlastně ani nijak nevadí, lezu na stadión vchodem č. 1, nikam nerajzuju a k jídlu mi stačí klobása, ale chápu, že to bylo fajn a zavřít koridor nepomůže ničemu. Snad jen ukázat DK, že aktivně něco děláme.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            Dr. Fe1     před 5 lety 23.08.2019 20:42 |  
            2 10

            No a proč proti tomu teda vystupuješ, když ti to v ničem nevadí ? Pokud to má pomoci třeba jako argument u DK, tak proč proti tomu držkovat ? Já chodím na východ a nevadí mi to vůbec v ničem.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:11 |  
              1 0

              Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        necich     před 5 lety 23.08.2019 20:20 |  
        5 6

        Třeba proto, že se omezí infiltrace hovad do jiných sektorů. Myslím, že by se mělo začít vymahat dodržování návštěvního řádu. Zákaz kouření, stání v uličkách, nedodržování místenek, když si prostě skupina dementů usmyslí, že si půjdou sednout na lepší místa apod. Už bylo na čase, bohužel to muselo dojít až takhle. Svého času jsem byl v Torontu na NHL, neexistovalo, že by si někdo sedl jinam než kam měl lístek, rovněž nějaké běhání po stadionu ani náhodou. Prostě sektor kam máš lístek a jinam ani náhodou. Ovšem v tom sektoru bylo vše co fanoušek potřeboval, občerstvení, WC, ošetřovna, apod. Nebyl důvod někam jinam chodit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        martyni (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 22:23 |  
        5 3

        Např. že se ultras nebudou moci presunout na jih a ze pyro, který uz třeba davno maj pripraveny na stadionu, nikdo nedohodi do kotle klokanu.. jak rekla TS, zabranit se tomu neda, rucit za všechny nemuzem.. tak holt tomu musí zabranit klub.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          SirCohen     před 5 lety 24.08.2019 06:53 |  
          2 3

          Kolikrát se to v Edenu stalo? Tedy přesun ultras ze severu na jih a odpálení pyrotechniky a její vhození do kotle soupeře.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 20:12 |  
      9 8

      Další bojovník. Já bych všechny požádal, serte na to. Přestaňte si tady dokazovat, kdo je větší hrdina, kdo je silnější. Tato bitva nemůže skončit vítězstvím. Nikdy. Je to stejné, jako když se dva rodiče pretahuji o dítě. Válka Roseovych.
      Jsem normální fanoušek, bez vlivu a insider, ale prosím všechny strany serte na to. Loni jsme měli heslo Spolu jsme silnější. Já už se na ten zápas ani netěším. Není viník. Každý má máslo na hlavě.
      Teď zrovna psali že je do odvolání zákaz chorea, nápisy.
      Ještě JEDNOU, PROSÍM SERTE UŽ VŠICHNI NA TO. JINAK NÁS ČEKÁ ZKÁZA. NEVYHRAJE NIKDO. Kazdy účastník této války dává náboje Spartě. Prosím, mír

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Emiliano     před 5 lety 23.08.2019 20:30 |  
        11 5

        promiň, ale tvrzení, že "není viník", není správné. Viníkem jsou všichni, kdo se podíleli na organizovaném odpálení pyra v podmínce... to je ta hlavní příčina, kde všechno začalo

        A nemůžeme se ani divit, že jsou prostě lidi naštvaní. Z Tribuny Sever zatím nepřišel ani náznak lítosti nad celou situací. Jen povýšenost, jízlivost a snaha přenést vinu na všechny kolem.

        Oni by měli být první, kdo by měl mít zájem situaci urovnat, ale podle jejich posledních vyjádření zdá se nemají zájem....

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Faris (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 20:38 |  
          5 9

          Ale ta situace je úplně jinde. Tady už nikdo neresi světlice. Jestli nevidíš, že začala valka bez možných vítězů, tak žiješ podle mne ve snu.
          Kokoti, co hodili světlice, byli snad odhalení. Ale teď začíná válka klubu proti vlajkonosum.
          Všem bych připomněl, že po zápase na Chelsea jsme se všichni prsili, že máme nejlepší fanoušky. Že zápas se Sevillu měl nejlepší celostodionove choreo posledních let v Čechách.
          Toto vše končí. Pokud tady lidi jako první přispěvatel tohoto vlákna bude psát o bundě čuraku. Pokud tady subhuman bude dostávat naloženo v minusech jako doktor Fe.
          Skončíme jako na Spartě.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            Emiliano     před 5 lety 23.08.2019 20:55 |  
            7 5

            a co přesně zatím tihle vlajkonoši udělali pro urovnání situace? Z jejich veřejného vystupování to vypadá, že nic... zatím se jen ohrazují proti vedení a vydávají nesmyslná a ublížená prohlášení.

            Jak jsem už psal, oni by měli být první, kdo přijde s omluvou. Není možné to jen tak přejít a dělat že se nic nestalo.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              Faris (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 21:11 |  
              5 1

              Na zítřek je svoláno mimořádně jednání vedení společnosti, vedení TS pod patronací odboru přátel. Konečně rozum v hrsti. Jeste jednou - válka přináší jen oběti. Prosím konsensus. Tzn nebrat tam uživatele Kzlo, jelikož začít moderaci problému větou jste banda čuráků svědčí spíše o jisté absenci diplomacie a hlavně rozumu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            zdenek_prachar     před 5 lety 23.08.2019 21:10 |  
            28 1

            Nemyslím, že jde o válku klubu proti části TS. Pokud si projdeme časovou souslednost, řetězec příčin a jejich následků, tak zjistíme, že klub celou dobu TS vycházel vstříc, celou dobu platil pokuty, toleroval pyro atd. A ve chvíli, kdy to přerostlo mez a klub požádal TS, aby od některých dříve tolerovaných věcí upustila, protože sankce za ně jsou již neúnosné a hrozí zavření stadionu, vyeskaluje TS (její část) organizovanou akcí se zneužitím chorea k zamaskování se, situaci do té míry, že klub prostě nemá jinou možnost než začít vyžadovat dodržování pravidel. Tady nikdo nikoho nešikanuje, nikdo na nikoho neútočí (myslím ve směru od klubu na TS), jen je vyžadováno dodržování pravidel a nastaveny mechanismy k jeho vymáhání, nejde-li to po dobrém.
            Jestli chce TS rozpoutat válku, pak to bude (a podle mne vlastně už aktuálně je) smutný doklad, že Ts nejde o Slavii a její podporu, ale jen a pouze o prezentaci sebe sama, k níž si Slavii vybrali jako platformu. Pro ně Slavia není smysl, ale prostředek k vlastním cílům.
            Pokud TS zneužije choreo k tomu, že se pod ním maskují výtržníci, kteří následně bezprostředně ohrožují zdraví jiných návštěvníků stadionu, pak čemu se sakra kdo diví, když následuje zákaz chorea (předpokládám, že do doby, než bude dořešen způsob identifikace prostřednictvím nových technických opatření).
            Pokud se TS chová jako majitel klubu, který má právo si klást podmínky a požadavky, tak prostě musí přijít jasný signál, že tomu tak není.
            Pokud vím, TS se výslovně neomluvila, nespolupracuje na nápravě, nezaplatila za sebe pokuty, jen jako rozmazlený fracek trucuje a vyhrožuje. Objevují se ataky vůči majitelům (viz twitter), JT a vzhledem k intelektuální výbavě a stádnímu efektu nejtvrdšího jádra je vcelku jasné, co bude následovat. A klub má jedinou možnost, hájit své zájmy, svou investici a ostatní fanoušky, kterých je v tuto chvíli myslím většina, ne-li drtivá většina, na straně klubu.
            Pokud chce být TS tím fenoménem, kterým byla, musí prostě respektovat pravidla. Na tom snad není nic tak složitého k pochopení. A pokud to odmítá, pak prostě nebude. Protože ta volba může brzy být nikoli Slavia s TS nebo bez TS, ale Slavia s diváky nebo bez diváků.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 21:25 |  
              12 3

              Přesně takto to vidím taky. A nevidím důvod, proč bych tady měl podporovat názory subhumana a dávat mu palce nahoru, když s ním v tomto sporu ani trochu nesouhlasím.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 21:30 |  
              12 2

              Klub dělal ústupky zbytečně dlouho... ústupky z druhé strany očekávat nemůžeme, stejně jako sebereflexi. tribuna sever jen svými kroky dokazuje, že Slavia pro ně není na prvním místě.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              Boss82     před 5 lety 24.08.2019 01:20 |  
              4 2

              Naprosto dokonale napsáno!

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              siskin     před 5 lety 24.08.2019 02:44 |  
              1 6

              Casy se meni a cim drive si to vsichni fanousci pripusti, tim lepe pro klub a pro ne. To, co je uz samozrejme u uspesnych velkoklubu se blizi ke Slavii. Fotbal se z proste lidove zabavy povysuje na rodinou, prestizni, kdovi jakou, ale rozhodne drazsi az drahou kratochvili. Videt a byt viden a sport u toho musi byt na urovni. Neexistuje jen jeden uspesny byznys model, pro LM ale musi byt image uhlazena, radostna, nejak tak "po novem" sportovni. S tim nikdo z nas nic nenadela.
              Vstupenky pujdou nahoru a s cenou i servise okolo. Chuligani - tedy Hools jsou na ceste ven, pokud nepochopi sve nove limity. Jde jen o to, kteri z nich se obetuji jako prvni pro x-lete zakazy a jak rychle to dojde tem ostatnim. Zbytek je pouze akademicka diskuze. Fanouskovska vetsina tim uz neutrpi. Bude to stat vice a bude to bez huleni pod nosem, zasedavani mist a jinych malych nesvaru spojovanych s vych. Evropou. Financne to bez dotaci nepujde jeste dlouho, ne-li porad. Jenze to neznamena, ze cinsky lepic jednorozcu ve fabrice, hodla vecne vyrovnavat pokuty a usly zisk. Presneji, delnik bude lepit dokud bude co, ale ne vsechny programy na Slavii dostanou navic. Paradoxne tak fanousek poskozuje nejen ostatni divaky, ale zaroven i vsechny zamestnance. Nechapu proce je tolerovan a nevim proc je JT proste neuplatil.
              Slavia ma naslapnuto do LM nejmene na dva z pristich 3-4 let. Svet se meni a Praha chce patrit do Evropy. Prinese to penize ve vsem a vsem, a ti kteri je chteji maji veskerou vetsinu. UEFA nerada vidi excesy a "tresta" mj. i pomoci nasazovani rozhodci. Je nemozne si nemyslit, ze UEFA protesty nevnima a nereaguje na ne vsemi prostredky. Dopis JT vloni byla PR hruza a doufam, ze facka v podobe nominace rozhodcich bude mala, ale pobyzantsku :-) prisna :-). K tomu vsemu se musi i zlepsit liga a snad by se tajne mohly dat Sparte nejaky penize, nebo neco co chtej, za to aby nehazeli klacky pod nohy. Jako druzi v Praze z toho maji vyhody, ten alkoholickej turista stejne radsi pujde tam. A to bude pro Prahu vse - max dav tymy - LM a EL. Zbytek? Doufat v silnou moravu a slezko, ale plzensky zazrak dlouho nebude.
              No nic, pro milovniky konspirace jeste myslenku, ze si treba ty vrhace pyra najmul JT, aby si to moh s TS vyridit. Nebo je nekdo zna?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            martyni (přítel SN)     před 5 lety 24.08.2019 11:06 |  
            2 0

            Jaka valka? Vlajkonosu, kteri se nemaji v umyslu delat nic nezakonyho a skodit klubu, se opatreni nedotknou..ok 2 zapasy nebudou moct korzovat po stadionu..to snad neni takovy nestesti:)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        necich     před 5 lety 23.08.2019 20:37 |  
        15 5

        Tvl. jaká zkáza? Stačí když budou všichni dodržovat pravidla, zákony, návštěvní řád apod. Vždyť je to jednoduchý. Klub umožní skupině fanoušků dělat na stadionu choreo, určité pyro apod. Někdo to zneužije, klub a ostatní fanoušci mají problém, milionové pokuty, a parta dementů se ještě cejtí ukřivděná? Jo super... Tak holt represe, bude tam o pár set fans méně, nebude taková atmosféra, no a co? Slavia byla před nimi, bude i bez nich....

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

          Faris (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 20:41 |  
          6 12

          Tak pokud to vidíš ve stylu no a co, nebude atmosféra, tak nic. Tebe se to nedotkne. Já miluju na Slavii atmosféru. Miluju to sepjeti. Pokud to nepotřebuješ, máš pravdu, níc se neděje.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            necich     před 5 lety 23.08.2019 21:07 |  
            12 4

            Pecka, jaké bude asi sepětí, když bude každé druhé domácí utkání bez diváků. Nebude tedy lepší, kdzž tam nebude pár desítek (možná stovek) dementů? Dle tebe asi nebude. Tak holt si na to sepětí budeš muset jen vzpomínat. :)

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              Faris (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 21:15 |  
              4 5

              Vidím příteli, že nemáme stejný názor. Fotbal můžu kdykoliv sledovat v TV, na stadion chodím i kvůli atmosféře.

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

                necich     před 5 lety 24.08.2019 08:14 |  
                5 0

                To si právě úplně nemyslím, mám to podobně. Ale nejspíše ti uniká, že kvůli takovým excesům žádná atmosféra nebude a na ten stadion se dostaneš jen zřídka, neb bude velmi často uzavřen. Atmosféra se přeci dá dělat i bez dementních jedinců. A dělala se skvělá. Když si vzpomenu na některá utkání zejména na Chelsea tak mám husí kůži...

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              Lunaris     před 5 lety 23.08.2019 21:18 |  
              4 3

              Klid, vezmi si, že dosavadní výjezdy byly zatím celkem v klidu, v Karviné dostal jeden rudej provokatér dělo, v Budějovicích možná padla nějaká facka v kotli, ale nikdo neházel sudy od piva a nemlátil pořadatele, resp. se to aspoň nedostalo do novin. V Edenu se zavede kamerový systém, který ve finále bude stejně k ničemu, sektorizace se zruší a uvidíme, co bude dál. Souhlasím s tebou, že bezpečnost musí být zajištěna i za cenu slabší atmosféry na stadionu, ale zase taky věřím, že to byl ze strany TS ojedinělý exces a díky nějakým okolnostem se to zvrhlo, kam nemělo. Uvidíme, teď musíme postoupit přes Kluž a zítra přejet rudýho Haška, který už zřejmě začal na něčem smažit, jak se mu třese hlas a těkají oči.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

            puchy     před 5 lety 24.08.2019 09:34 |  
            4 2

            Já taky miliju sepjetí,ale bez těch 50ti vylizanejch neonazi!Ultras jde dělat i bez hovad v mikinách Thor Steinar nemýlim li se...

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

              puchy     před 5 lety 24.08.2019 09:38 |  
              0 2

              Pardon “sepětí”, nechal jsem se Farisem zmýlit...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        martyni (přítel SN)     před 5 lety 23.08.2019 22:16 |  
        13 5

        Pockat, serte na to.. dyt to hroti TS, obe verejny prohlaseni po ty ostude v olomouci nedavaji vůbec smysl a normalni fanoušci mají cim dal vetsi pocit, ze TS jde proti nim.

  19. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

    Kábě     před 5 lety 24.08.2019 08:37 |  
    11 1

    Musím říct, že je mi z chování hlavních postav TS dost smutno. Na Tvrdíka a čínské majitele může mít samozřejmě každý svůj názor, ale aby ti, kterým vedení neustále ustupovalo, a kteří před nedávnem oslavovali úspěchy klubu a hrdě se k nim hlásili, teď na sociálních sítích prakticky vyhlašovali válku vedení, které jim vycházelo vstříc a díky kterému tu teď máme úspěšnou Slavii, to mi připadá hodně ubohé. Vyjádření, že se pyra nikdy nevzdají, urážky Tvrdíka i některých hráčů, kteří se proti pyru ohradili(Coufal), pocit, že jim všichni ubližují, to je prostě nedůstojné. TS by si měla uvědomit, že většina fanoušků klubu stojí za vedením, a že tímto chováním dojde k tomu, co bylo a pořád ještě trochu je, tudíž k nenávisti ve vlastních řadách a k odporu většiny vůči kotli. TS není víc než klub a díky ní trpí i ostatní fanoušci.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      DKNL     před 5 lety 24.08.2019 12:23 |  
      8 0

      Chodím na TS, ale jen proto, že mě při fotbale nebaví sedět, ale chci aktivně fandit ...Pevně doufám, že když se bavíte o TS, nemáte na mysli mě a cca ještě dalších 3500 ? fandů, kteří to mají jako já. Absolutně se neztotožňuji s tou bandou v černém, myslím opravdu ty, kteří páchají to zlo. Abych vám řekl, při Chelsea jsem zjistil, kam mám permici, protože to kdysi syn koupil za mě a tak nějak mu bylo jedno kam, protože se chodí kamkoli. Ale na Chelsea to neplatilo a já z hrůzou zjistil, že ji mám do míst k těm v černým oblečení. Šel jsem tedy na své místo a můžete hádat, jak jsem dopadl. Takovou aroganci a chuť si praštit jsem za svůj už dlouhý život nepotkal. Rád bych viděl tu atmosféru, kdybych to já a těch zbylých cca 3500 fandů na tribuně sever zabalili a šli jinam. Takže ještě jednou, TS o které se bavíte je jen hrst ubožáků.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

        Kábě     před 5 lety 24.08.2019 14:07 |  
        1 1

        Samozřejmě tím nemyslím všechny fanoušky z TS, sám jsem na ni několik let chodil. Jenže vedení TS profiluje své názory jako názory všech lidí, kteří na tuto tribunu chodí. Já respektuji všechny, kteří svým hlasem klub podporují, ale jejich práce je bohužel převážena činy těch, kteří za TS jako celek mluví a jednají s vedením klubu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 4

      slavanda     před 5 lety 24.08.2019 18:47 |  
      4 1

      Válku vedení? Kde to jsme!? Řekněme si to na rovinu, je to svoloč. Samo že nemyslím celou TS, ale ty partičky blbečků co si myslí, že mají na cokoliv nárok. Nemají, mají jen právo, pokud si koupí lístek (tzn, že jim ho klub dobrovolně prodá) spořádaně na základě pravidel, které klub vyhlásí, sledovat slušně fotbal a slušně fandit.
      Takže kolika blbečků se potřebujeme zbavit? 20ti? 200? Já myslím, že by stačilo těch 20... Ostatní se poučí. A to by neměl mít problém. Jen to nechce furt jen diskutovat a omlouvat se Jardo...
      Úplně nejhorší by bylo nechat to teď rozplyznout, musí se do nich tvrdě vletět a nepolevit dokud se nezmění nebo si nevyberou jinej klub...
      Je hodně klubů, které si to prostě nemohou dovolit, ale SKS má dost prostředků na to aby při nejhorším najalo klidně několik desítek stevardů a udělalo s tím krátký proces. Na plochu najmout ragbisty (krásně pokládají v běhu), na schody zápasníky...
      Viděl bych to takhle; mají šanci se chovat slušně. Pokud by ještě něco vyvedli, nedej bože ještě v LM, tak být nekompromisní až pomstychtivý.