Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

Slavia si veze z Kluže výborný výsledek. Druhý poločas však jasně ukázal, že dvojzápas ještě zdaleka není rozhodnutý.

Zápas byl rozdělen na dvě poloviny nejen z formálního hlediska, ale i z pohledu dění na hřišti. V prvním dějství dominovala "zelená" Slavia (Mimochodem, co to mělo být za pseudo-kauzu s dresy? Mně přijde úplně v pořádku, že máme třetí sadu podle sponzora, který do klubu dává stovky milionů. Navíc zelená ke Slavii (ne)patří úplně stejně jako tyrkysová, zlatá a x dalších barev, které se za roky prostřídaly na venkovních dresech). Musím říct, že jsem byl až překvapený tím, jak dobře slávisté v takto očekávaném zápase hráli. Kombinačně jsme v poli působili skoro nejsilněji za dlouhé roky, rezervy však opět byly ve vápně, kde se nám z několika nadějných možností nepovedlo narýsovat finální přihrávku či zakončení. Naštěstí nás do vedení poslal málo vídanou ping-pongovou (Tímto zdravím trenéra Kluže Petresca :-) ) ránou Masopust. Poločasové vedení Slavie bylo zcela zasloužené!

Kdyby druhý poločas probíhal v podobném duchu, tak si troufnu říci, že jsme dnes již byli jednou nohou v Lize mistrů. Bylo tomu ale zcela opačně. Kluž byla ve druhé půli lepším celkem, byla výrazně nebezpečnější a výhra se nakonec dá označit za celkem šťastnou (ale i remíza 1:1, která by více odpovídala dění na hřišti, by byla dobrým výsledkem do odvety). Právě proto jsem dalek toho spekulovat nad potenciálními soupeři ve skupině. Kluž je venku velice nebezpečná a souhlasím s trenérem Trpišovským, že k postupu bude třeba podat lepší výkon než venku. Pasivitu ve druhé půli, kdy našim hráčům až přespříliš ztěžkly nohy, jsme přežili jen s velkým štěstím a díky skvělým zákrokům Koláře. Bránit postupový stav celý další zápas by bylo téměř jistým čekáním na smrt (jako za Šilhavého s podobně silnou Astanou). Doma si musíme jít za vstřelenou brankou a vítězstvím. Pod našimi hráči musí hořet trávník a hosté se v narvaném Edenu musí cítit jako v pekle. Váhání a strach z možného úspěchu nás do nejprestižnější soutěže nedovedou. Rozehrané to máme skvěle a když podáme top výkon, tak jsem přesvědčen, že soupeř na nás mít nebude. Byla by obrovská škoda takto nadějnou možnost ztratit, tak pojďme aktivitou a sebevědomou hrou s bouřícími fanoušky v zádech za naším snem!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 10 - Top výkon ve správný čas! Kolářův výkon byl natolik dobrý, že se dosti blížil legendárnímu představení Vaniaka proti Ajaxu. Ondra taktéž zlikvidoval penaltu, ale to nebyl jediný moment, kdy mužstvo podržel. Velmi dobrý zákrok vytáhl i proti hlavičce v první půli a taktéž bych vypíchl vystihnutí přihrávky do jasně gólové šance v půli druhé. Mimo to si hned na začátek dovolil sebevědomou kličku napadajícímu útočníkovi a na jeho poměry chodil výrazně více pro centry při standardních situacích. Špičkový výkon a zasloužená maximální známka! Teď to ještě zopakovat v odvetě jako Vaňous :) (i když nejlepší by bylo, aby to ani nebylo třeba).

Vladimír Coufal - 5 - Omrani potvrdil, že je nejnebezpečnějším hráčem soupeře a Coufal to s ním neměl vůbec lehké. Popral se s tím jakž takž obstojně, i když několikrát jen za cenu faulu.

Ondřej Kúdela - 5 - Umí zahrát lépe a neodpustil si jednu velkou chybu, v součtu ale obrana obstála a neinkasovala. Ondra celkově nehrál špatně, ale jeho výkon sráží špatná rozehrávka do brejku v první půli a zejména hruba před tyčkou ve druhém poločase. Tam to řešil pomalu a bohorovně, což už teď jistě ví sám.

David Hovorka - 6 - Ani David si neodpustil zaváhání, když nedokázal odehrát míč před zabíhajícím a následně hlavičkujícím Deacem. Jinak to byl ale z jeho strany dobrý výkon. Působil jistějším dojmem než parťák Kúdela. Při bránění byl dostatečně agresivní, v první půli skvělým skluzem v pokutovém území zastavil rodící se šanci Kluže.

Jan Bořil - 6 - Úlohu měl o něco jednodušší než Coufal, který se musel častěji potýkat s Omranim. Honza odehrál dobrý zápas - dozadu byl poctivý, dopředu se snažil a byl i občas vidět. Dostal se i ke dvěma nadějným střeleckým pokusům, ty ale nejsou jeho silnou stránkou.

Lukáš Masopust - 6 - Nepatřil k nejviditelnějším hráčům a jeho výkon byl spíše průměrný, zápas však rozhodl parádní placírkou z voleje, kterou zaskočil brankáře i celý stadion. Díky tomuto klíčovému momentu si nadprůměrnou známku zaslouží, i když postupem času uvadal. Je vidět, že po zranění ještě není v optimální kondici ani formě. I tak je ale platný a po Liberci rozhodl už druhé utkání.

Tomáš Souček - 6 - Dozadu pracoval poctivě a spolehlivě, hodně se zapojoval i do rozehrávky. V útoku se prosadil k jedné nebezpečné hlavičce, už předtím se ale pískal faul. Kapitán šel příkladem a podal poctivý nadprůměrný výkon.

Ibrahim Traoré - 6 - V první půli podle mě patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Byl neuvěřitelně klidný s míčem, čímž nám dopomohl k jasné územní převaze. Po přestávce ale zcela vypadl z těžiště hry (což se mu občas stává) a byl celkem po právu vystřídán. Nakonec ale dávám přeci jen nadprůměrnou známku, i když s malým minusem.

Nicolae Stanciu - 6 - Nedá se říci, že by včera na hřišti úplně kraloval, Slavia ale zatím jeho přestupu litovat nemusí. Přišel kvůli tomu, aby nám pomohl do Ligy mistrů a dílčí úkol v úterý splnil. Patřil k našim lepším hráčům a hlavně v první půli hrál velice dobře. Přesně kopnutou standardkou navíc nahrál na Masopustův gól. Někdy na něj spoluhráči spoléhali až moc a hledali ho, i když mohli zakončovat z lepší pozice. To je třeba odbourat, aby se odpovědnost jen alibisticky nepředávala na Stancia. Za mě tedy dobrý výkon s černým puntíkem za snahu nafilmovat penaltu. Na Slavii se hraje fotbal, ne divadlo.

Peter Olayinka - 5 - Rozporuplný výkon. Pohybově patřil k našim nejlepším hráčům. Napadal, byl hodně aktivní. Jak už je u něj zvykem, řešení akcí nebylo vždy ideální a občas mu míč třeba při zpracování unikl až příliš. S horlivostí to přehnal při penaltovém zákroku, zároveň je ale třeba uznat, že Omrani tu kličku udělal výborně.

Mick van Buren - 5 - V první půli byl vidět, ale zakončení bylo opět jeho slabinou. Hned v úvodu nepřesně pálil, pak v dobré možnosti místo střely ještě přihrával. Ve druhé půli se pak vytratil a při nakopávaných míčích se proti převaze dvou stoperů trápil. Slabší pětka a slabina v útoku Slavie nadále přetrvává.

Alex Král - 6 - Šel na hřiště v těžký moment, kdy se Slavii vůbec nedařilo. Chvíli mu trvalo, než se do zápasu dostal, ale nakonec se chytl a ve středu pole odvedl užitečnou práci.

Milan Škoda - 5 - Odehrál závěrečných cca 25 minut a dá se na to dívat dvojím pohledem. Ten kritičtější je, že více vidět byl jen při faulech, z nichž vynikal ten tradičně žlutý na brankáře. Z druhé strany na to ale můžeme pohlížet tak, že Škoda vnesl do naší hry bojovnost v momentě, kdy jsme působili bojácně, hru rozkouskoval a otupil tím tlak domácích. Za mě průměrná známka, ale jeho nasazení bych považoval spíše za vydařené vzhledem k tomu, jak špatně ve druhé půli vypadal vzhledem k nakopávaným míčům Van Buren.

Tomáš Holeš není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

playoff - Úterý 20. 08. 2019 21:00

Liga mistrů, 2019/2020
0 - 1
0 - 1
CFR Kluž
CFR Kluž

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

28. Lukáš Masopust

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 5 lety 21.08.2019 16:46 |  
      3 2

      Já podobná hodnocení moc rád nemám. V podstatě skoro vždy se tam využívá jen škála 6-8.

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        mis3     před 5 lety 21.08.2019 16:49 |  
        0 0

        a přitom s granularitou na destiny...

        • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

          Alanor (admin)     před 5 lety 21.08.2019 16:50 |  
          12 1

          Zase na druhou stranu je pravda, že tam většinou sedí ti lepší a horší hráči. Když občas čte člověk hodnocení Deníku Sport, tak si připadá, že byl na úplně jiném fotbale.

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 17:27 |  
        6 0

        Stejně jako WhoScored pracují se statistikami jednotlivých hráčů a pokud měl například Kolář 58% úspěšnost přihrávek, tak zkrátka 10 nemůže dostat. Nebýt to čtvrté předkolo Ligy mistrů, ale zápas se Zlínem, asi bys desítku Kolářovi nedal anebo se pletu?
        Když si někdo klikne na daného hráče, tak uvidí podrobné statistiky a pohyb hráčů(heatmaps).

  1. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Jachym     před 5 lety 21.08.2019 16:58 |  
    3 3

    "Dostal se i ke dvoum nadějným střeleckým pokusům"... Alanore, to "dvoum" je vzhledem ke zbytku textu jako pěst na oko:-) Jinak ale velmi povedené zhodnocení, se kterým téměř bezvýhradně souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 5 lety 21.08.2019 17:01 |  
      3 0

      Díky, opraveno. Už to bude 10 let, co jsem venku ze školy (když beru tu střední, kde jsem měl ČJ naposledy), a začíná se to projevovat. :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Tadeáš_Janků     před 5 lety 21.08.2019 17:06 |  
    2 0

    Kolikrát už vlastně Alanor udělil známku 10? Co já vím, tak ji dostal Souček před pár lety proti Baníku, Ngadeu a Sýkora v legendárním zápase s Přábramí a dvakrát Kolář (teď a v prosinci v Jablonci), ale tuším, že ji dostal ještě někdo. Nepočítá to někdo?

    Jo a mimochodem, dostal někdy někdo známku 1?

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      guyincognito     před 5 lety 21.08.2019 17:10 |  
      3 0

      Myslím, že 1 dostal před pár lety Deli...i když Alanora trochu podezřívám, že si tím chtěl trošku poupravit celkový průměr známek...co si pamatuji, tak se na jeho hlavu tenkrát snesla silná kritika.

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        Tadeáš_Janků     před 5 lety 21.08.2019 17:13 |  
        2 0

        Za ten zápas jak si proti Bohemce dal vlastňák a zavinil penaltu?

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Rhu-rhu     před 5 lety 21.08.2019 17:11 |  
      2 0

      Desítku dosal také Souček po zápase s Plzní před rokem (4:0).

  3. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 17:14 |  
    4 6

    Tak tentokrát bych souhlasil snad jen s hodnocením Koláře. No a možná i Van Burena, i když jsem mu dal vyšší známku.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 17:28 |  
    5 2

    Já jsem všem nasazel šestky a kolimu desítku a to hlavně kvůli výsledku a neobdrzene brance. Opravdu se ukázalo že alespoň jeden ze silných africanu nám prostě chybí. No a přiznejme si štěstíčko při nás stalo, ale to k tomu patří.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    profesor     před 5 lety 21.08.2019 17:32 |  
    4 4

    S hodnocením více méně souhlas. V odvetě bych zkusil Frydrycha. Když hrál na stoperu připadal mi lepší než Kúdela.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Qope     před 5 lety 21.08.2019 17:33 |  
    23 8

    No, tak Škoda toufnu si říci ty fauly udělal taktické, v obraně taky dost pomáhal a známka 5 je nízká. Co mě ale trochu udivilo je známka pro Petera. Čert vem nějakou možnou a zkousnutelnou 6 pro Škodu, to bych si pak sem nepsal, když by to bylo jediné co mě zaráží. Ale Peter? Za tenhle zápas ho já osobně vidím mnohem líp, než hodnocení průměrnou známku ... "Penaltu" mu fakt nevyčítám, a ta jeho aktivita a bojovnost po celý zápas ... 7 a více klidně... (Já 8)

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      amon     před 5 lety 21.08.2019 18:35 |  
      13 3

      souhlas, dost možná nejlepší Peterův mač u nás. Tak jsem z něj byl na startu nové sezony hodně zklamaný, tak poslední 2 mače super. Včera dřel a dřel. Bohužel Rumuni se furt jen válej (viděl jsem oba mače s Celtikem), tak standardka zleva, po které pak přišla pencle vůbec nebyla. Cuf jen položil ruku na rameno a zkácel se. Dost možná nebyla ani ta pencle, ale oni to pořádně ani neopakovali

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      o-cab     před 5 lety 21.08.2019 20:00 |  
      4 3

      vcera hral vyborne a po silenem pulroce pro me povstal z mrtvych

  7. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 17:35 |  
    10 1

    u Tomáše Součka bych ještě zmínil výbornej obrannej zákrok, kdy to stačil špičkou kopačky ztečovat na tyč, jinak by to byl pravděpodobně gól...

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Navyseals     před 5 lety 21.08.2019 17:42 |  
      6 5

      No, ono to spíš vypadalo, že tou tečí to bylo nebezpečnější než by bývalo bylo bez ní. Ale těžko soudit. Já od něj čekám víc. Chápu, že minulá sezóna pro něj byla z hlediska zátěže nelidská, ale tak teď doufám, že proti klokanovi nebude hrát. Ať hraje Král s Pepou.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    d0p3     před 5 lety 21.08.2019 17:46 |  
    4 13

    Souček zase včera nehrál úplně OK. Jestli chce hrát v top klubu, tak si nemůže dovolit být tak pomalý. Když se na ného trošku víc zapresuje, tak pam má docela problémy zpracovat balon a přesně přihrát. Tohle je největší slabina Součka, která ho ale dost brzdí v tom přestoupit do jedné z TOP lig

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Martin 58     před 5 lety 21.08.2019 21:14 |  
      5 2

      Stále se tu najdou ti, kteří prostě Součkovým výkonům na jaře neuvěřili anebo uvěřit nechtěli a vytvářejí virtuální realitu. Schopnosti a kvality Tomáše Součka, a to zejména v konstruktivním zpracováním balonu a přihrávce byly tolikrát v nedávné minulosti ověřeny, že snad nepotřebujou přezkoumání současnou optikou, kdy je Suk tak na 70% svého maxima, které ovšem i tak znamená velký přínos pro současnou Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        d0p3     před 5 lety 21.08.2019 22:14 |  
        1 8

        Vůbec se nebavím o jeho přínosu/nepřínosu pro slavii, ale o tom, co mu chybí, aby hrál za top klub. A každý nezaujatý fanoušek to musí vidět

  9. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Srdcar114     před 5 lety 21.08.2019 17:58 |  
    12 3

    Vzhledem k tomu,že jsme důležitý zápas vyhráli a v první půli byli dominantní,třem hráčům bych zvedl známky.Byli by to Hovorka,tentokrát z našich obránců nejlepší,Stanciu zahrál zatím nejlepší zápas ve Slavii a přišlo to v pravý čas a myslím,že Olayinka také odehrál nejlepší zápas podzimní sezony a 5 je podle mě málo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      gazza     před 5 lety 22.08.2019 03:20 |  
      1 9

      pro Olayinku je 5 jeste slusna Ten je dobry tak sem tam na odebrani balonu ,ale co zadr.. nadejnych akci je neskutecne Balon mu casto prekazi a obejit jeden na jednoho je pro neho neresitelny ukol . Pro me je velky zklamani

  10. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Lunaris     před 5 lety 21.08.2019 17:59 |  
    16 2

    Olejník i Škoda v druhé půli dřeli, což v tomhle zápase oceňuju. Tady to nebylo o nějaké kráse, ale o tom to dokopat do konce a tu výhru si odvézt. Škoďák je rváč a vidím na něm obrovskou touhu a motivaci hrát výraznější roli v útoku Slavie. Je hrozná škoda, že Milan si svoje nejlepší léta prožil v době, kdy Slavia nehrála takhle nahoře. S ním v top formě bychom byli daleko silnější, ale snad ještě neřekl poslední slovo. Proti kolchoz 1905 snad v sobotu nastoupí a dá gól, přál bych mu to.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 18:19 |  
      11 0

      a dokonce se na stadionu bude moct vyslovit jeho jméno, ne jako na jaře u Botiče, kdy tam ten zakomplexovanej zoufalec coby hlasatel, předváděl jednu nedůstojnou estrádu za druhou...

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      kalex     před 5 lety 21.08.2019 18:49 |  
      7 0

      Za sebe bych Milana poslal od začátku a v odvetě asi taky. Včera to odmakal, Budějkách perfekt a v těchto dvou zápasech bude mít motivaci jako hrom. A že zajel do brankáře? Ti Rumuni by o sportovním duchu a morálce mohli plkat asi jako rumuni z letné.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    carevitchando     před 5 lety 21.08.2019 18:11 |  
    7 2

    U některých hodnocení mám drobné výhrady. Například Traoré a Stanciu mají stejnou známku, ale myslím, že Nico by mohl mít o stupeň vyšší. Dále jsem přesvědčen, že Peter je taky podhodnocen. Ano, jeho skoro až naivní zákrok znamenal penaltu, ne vždy dokončil kličku, ale makal na doraz a doslova jezdil po zadku, a to i u rohového praporku na půlce soupeře na konci zápasu...A ještě Coufal, dostal za 5, ale já bych mu dal aspoň 6 za to, že udržel nervy na uzdě, což vzhledem k provokacím soupeře a jeho žluté kartě bylo důležité.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 20:31 |  
      3 2

      Když se podíváš, co vše předcházelo penaltě...
      Soupeř na konci 75' špatně rozehrál standardku (po faulu Škody), balón skončil u Koláře.
      Špatný výkop Koláře ( http://prntscr.com/ovq6gc , kdyby si soupeř poradil s balónem, mohlo dojít k přečíslení), s tečí soupeře jsme měli se štěstím out.
      Bořil hodil dlouhý balón na Škodu ( http://prntscr.com/ovqi6u ), který špatně sklepnul míč Královi a míč skončil v zámezí.
      Domácí hodili out dopředu a Bořil ( http://prntscr.com/ovqbni ) takticky přerušil útok ve středu hřiště.
      Soupeř rozehrál standardku křížem, kdy Coufal ( http://prntscr.com/ovqkos ) prohrál vzdušný souboj, sice balón skončil u Kúdely ( http://prntscr.com/ovqcp6 ), ale ten ''sportovně'' vrátil míč soupeři.
      Následně Coufal ( http://prntscr.com/ovqdd0 ) fauluje a Kluž zahrává přímý kop.
      Dle mého měl Škoda ( http://prntscr.com/ovqfqv ) na faulujícího osobku (odkrýt by to mohl Syrovátka dalším tweetem), který byl k němu nejblíže v době kopu přímáku, ale ten (hráč Kluže) během centru udělal krok zpátky a Škoda šel dále po balónu. Nechali jsme tak dva hráče Kluže ( http://prntscr.com/ovqq46 ) zcela samotné na hraně vápna. Na odvrácený centr reagoval dříve Olayinka ( http://prntscr.com/ovqm2s ), který šel do souboje nešikovně a hráč soupeře to udělal chytře.
      Následoval pokutový kop, kdy Omrani to kopl jako před lety Huntelaar v dresu Ajaxu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    VanDel     před 5 lety 21.08.2019 19:10 |  
    2 2

    Za me celkem souhlas jak se znamkovanim, tak i s pruvodnim hodnocenim, zvlast co se tyce dresu.
    Ve znamkach bych jenom tedy asi pridal bod Stanciuovi a zcela jiste Hovorkovi, ten byl vcera velmi dobry.
    Ohledne strachu z braneni vysledku v odvete bych nebyl nejaky skarohlid. Jiz pred vcerejsim zapasem mi zde bylo kjandourkem receno, ze Trpisovsky zadnyho braniciho zandoura hrat neumi, takze tedy muzeme byt v klidu, neeee....:)

  13. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Harvey     před 5 lety 21.08.2019 19:43 |  
    9 5

    S dovolením si tu odložím pár myšlenek:
    1. Druhý poločas byl dle mého ovlivněn shodou těchto faktorů:
    - Kluž točí téměř 2 základní sestavy pokud jde o ligu a kvalifikaci do LM.
    - Hovorkovi se točila od poločasu hlava a Stanciu byl nepořádku od brutálního loktu do hlavy v plné rychlosti (který mohl být s přehledem červená)
    - Špatné střídání Traorého za Krále. Dolů měl jít Stanciu.
    - Absence Frydrycha na lavičce. Troufnu si říct, že Frydrych mezi Kúdelou a Hovorkou by soupeřovi nákopy vymazal.
    - Pískání zákroků pouze na jednu stranu (hlavně druhý poločas v soubojích Coufal - Omrani si Cakir čaroval fauly jak zkušený mág, přitom první poločas pískal slušně)
    - Strach o výsledek v hlavách našich hráčů a tím způsobená opatrnost/nervozita.
    2. Neznám historii hráčů Kluže ani jejich trenéra, ale teda ze vzájemného zápasu vypadají jako nesympatická vypatlaná telata. Simulace, diskuze, brečení i vysloveně zákeřný zákrok se našel (loket na Stanciua, přistrčení Coufala ze zadu na reklamní banner).
    Vyjádření Petrusca a Trpišovského nebe a dudy. Trpišovský velké charisma a respekt k soupeři. Petrusco pohádky.
    3. Jestli penalta, tak samozřejmě obě (po nakopnutí Masopusta ve vápně bez míče).
    VAR byl bohužel k ničemu, sudí sice závažně nepochybil (obě pencle se písknout mohly, ale také nemusely), ale nedržel nastavený metr a Slavii poškodil.
    4. Vyjádření pana Vetešky na Twitteru, že se u našeho gólu nejedná o signál, považuji za komické. Obzvlášť zdůvodnění, že balón měl letět na zadní tyč. Opravdu si pan Vetyška myslí, že signál se zahrává vždy totožně bez ohledu na postavení protihráčů? Masopust snad není přikovaný na místě a má nějaký běžecký radius, kam se dostane než centrovaný míč dopadne. Pochybuji, že stál na patách a dával si cigárko.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      o-cab     před 5 lety 21.08.2019 20:06 |  
      19 0

      rovnez nechapu vseobecny udiv nad genialnim vykonem rozhodciho. podle me vubec nedrzel metr. co tam piskal poslednich 15-20 minut to uz byla silenost. samozrejme s penaltou mam velky problem, Olayinka proste stal pevne nohama na zemi nacez ho utocnik skopl, tohle je utocny faul.

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        Harvey     před 5 lety 21.08.2019 20:17 |  
        18 0

        Teď jsem se na to podíval ještě jednou a podle mého Olayinka tam šel v podstatě ukázkově (když pomineme, že nezachytil kličku). Ruce za zády, nešel nohou proti hráči, zvolil malé krátké kroky - žádný buldozer (on má však Peter takové zrychlení, že to vypadalo na první pohled jako by do protihráče naběhl v plné rychlosti.) Že z toho turek vykouzlil penaltu je v podstatě zázrak. Ještě, že se do Ondry převtělila samotná spravedlnost a Omrani si ponese doživotní mindráček z proměňování důležitých penalt :))

        • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

          tomblesk     před 5 lety 22.08.2019 02:13 |  
          2 1

          A k tomu ten šílený průvodní komentář odborníků u přenosu. Kdyby raději drželi zobák. Na mně to působilo, že koukali jinam než na obrazovku a ty ruce za zády, co se nelíbily ani Vaniakovi ve studiu, byly též správně. Odražený balon na ruku se píská , takže ….Peter jednal intuitivně, nepochybně pod vlivem stylu pískání Cakira…, který by pískl snad i letícího holuba, pokud by se zjevil!! Sorry jako!! Jen se modlit, co se předvede v Edenu - snad přiletí někdo z civilizovaného světa fotbalu, např. z ostrovů a Balkán nechají někomu jinému, inu nový Colina, který některým holt chybí /asi?/

  14. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    o-cab     před 5 lety 21.08.2019 19:51 |  
    5 9

    uplny souhlas s tim, ze prvni pule byla z nasi strany jedna z nejlepsich za cele roky. souhlas taky se vsim dopredu a musim rict, ze je silene, ze bojujeme o LM bez utocnika. jakmile se priblizime vapnu tak jsme uplne marni. nicmene dozadu pro oba stopery za me +2 a pro Borila a Suka +1 minimalne. Suk predvedl prvni jarni vykon nove sezony.

    jestli to bylo vcera pred zapasem 50/50 tak po zapase to je 55/45, doma to bude jeste velka bitva.

    tesim se na 6-7 novych hracu v poli v sobotu. pro me prvni ligovy zapas za dlouha leta ktery stoji za to riskovat. pujdu si to uzit s piveckem a klobaskou.

    zaroven jestli jsme hledali nejakeho levaka na kridlo, tak vcera jsme ho nasli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 20:42 |  
      5 1

      Pro Ondru Kúdelu určitě ne +2... včera opravdu dost chyboval, jak v rozehrávce, tak v soubojích... ta ztráta míče před tyčkou byla v takovémto zápase dost šílená, toho se musíme v odvetě vyvarovat... doufám, že se Ondra brzy dostane do loňské podzimní formy...

  15. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    japoko     před 5 lety 21.08.2019 20:05 |  
    1 21

    Hodnoceni naprosto presne!

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      japoko     před 5 lety 21.08.2019 20:49 |  
      1 35

      IDIOTI z mistniho (ne)odbornictva to vi fsecko lip a tak minusujou!

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        Qope     před 5 lety 21.08.2019 21:27 |  
        8 3

        tva reakce má u mě minus, já jen aby vedel. Když má nekdo jiný názor snad neznamená, že je idiot. Akorát se ti lidi nerozepsali, proč s tebou nesouhlasí ale naznačili ti to minusem ... nemusis hned z toho tak plasit ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        Pepino44     před 5 lety 22.08.2019 09:56 |  
        4 1

        Aby si se z těch mínusů nepokakal. Jak Ti mají ostatní sdělit, že s Tvým názorem nesouhlasí? 99% pisatelů má určité výhrady k hodnocení, jenom Ty píšeš, že s ním plně souhlasíš, tak se nediv, že máš tolik minusů, ostatně já jsem Ti tam jeden také dal. Nebo chceš, aby ostatní byli jako Ty a nazývali tě IDIOTEM ?

  16. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 20:58 |  
    31 3

    Dobrý večer přeji Vám všem a děkuji Alanorovi za hodnocení hráčů.
    Kávu si vychutnávám, ale s některými známkami mám problém.
    U Ondry Koláře o 10 nepochybuji. Jeho výkon byl opravdu famózní a on takový zápas potřeboval i pro své vlastní sebevědomí.
    Vláďa Coufal hrál na Omraniho. Vzhledem k vývoji celého zápasu ho k ničemu pořádnému nepustil, Omrani se vztekal a jeho až simulování mu turecký rozhodčí ve druhé půli docela baštil. Já bych Vláďovi dal určitě 6.
    Petr Olayinka je také za 6. Ve druhém poločase makal snad ze všech nejvíc. Podle mě to penalta od něho nebyla ani náhodou (potvrdil se nazor na tureckého rozhodčího, že chce být vždy režisérem utkání a taky chvílemi byl).
    Naopak Ondra Kůdela byl bohužel tím hráčem, který nás dostal do deky svým dost "lemplovitým" přístupem na začátku druhé půle a znervoznil ostatní, takže bych asi dal skoro za 4.
    Možná bych trochu posunul Stancia +1.
    Ale to jsou jen takové ty naše dodatky a Ty víš Alanore, že Tě mám moc rád :-)).
    Já bych pochválil kluky za bojovnost. Když jsem se dozvěděl, že David Hovorka měl už o poločase zdravotní problémy, že Stanciu po tom zákroku toho měl snad 5 minut plný kecky a i Tomáš Souček byl pokopaný... klobouk dolů před nimi.
    K rozhodčímu snad jen porovnání dvou zákroků - oba jsou na brankáře.
    Škoda dostane okamžitě žlutou za takové drcnutí do brankáře a žlutá ihned.
    Omrani zasáhne šlapákem ruku Ondry a nic....
    Teď máme možnost si tento zápas v klidu vyhodnotit, rozebrat chyby připravit se na středu. Je škoda nevyužitých situací ve vápně rumunů, hlavně v první půli, která byla z naší strany jako z partesu. Taky víme, že nemůžeme hrát to, co jsme začali patlat ve druhé půli. A věřím, že přijdeme na druhý zápas příští středu připraveni od trenéra dobře.
    V sobotu hrajeme proti skutečným zeleným. Asi to bude bolet a bude to boj. Ale to víme a jsme na ně připraveni. Vlastně teď budeme muset být připraveni na to, co zde už psal přítel Donford.
    Každý tým proti nám půjde natvrdo a i s cílem nás pokopat. Počítejme s tím a nedejme jim čuchnout a hrajme proti nim rychle, v pohybu a natlačme je do jejich vlastní brány........ Obhajoba je vždy složitá.
    O to víc, že všichni ostatní už z poháru vypadli a budou to dohánět právě s námi.
    Věřím, že v sobotu i příští středu to proběhne v našem "slavistickém chrámu" dobře a bude se fandit bez pyra a hnusných urážek soupeře. Tím jsme nikoho nikdy neporazili.
    Naopak, když uslyší kluci skandování na svou podporu, tak to jim pomůže daleko víc.
    Jak už jsem tu psal, dlouho jsem neslyšel nějaké nové chorály, které opravdu povzbuzují a burcují naše kluky.
    Pořád jen "jebat" spartu je už dávno omšelé a fádní. My máme ze Sparty nějaký mindrák?
    S úctou k Vám
    Sokrates55

  17. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 21.08.2019 21:25 |  
    8 3

    Za me jasna 10 Kolarovi s tim souhlas, Peterovi bych urcite zvysil znamku, skoro jako jediny byl stejne aktivni ve druhem polocase jako v prvnim, udrzel si stejnou aktivitu. Za me jeden poznatek, nejvetsi pozitivni prekvapeni teto sezony je Ondra Kolar. V loni byl opravdu nejisty, letos parada!!

  18. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Mimoň     před 5 lety 21.08.2019 21:48 |  
    1 1

    Se znamkami vcelku souhlas. Ale Peterovi bych tu 6 dal. Ale Ondra si 10 jednoznačně zaslouží. Včera alfa a omegou našeho vítězství...Ukázal že umí nejen skvěle rozehravat ale ze ma i parádní reflex. Jen aby jsme ho s takovou udrželi, jestli si ho všimne třeba nějaká Borussie...

  19. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    pinochet     před 5 lety 21.08.2019 23:04 |  
    21 2

    Dle mého je při vší úctě k autorovi tohle jedno z nejhorších hodnocení, co od Alanora pamatuji:
    - Coufal uhlídal hráče, který dal v předchozích zápasech 6 gólů, a za 5?
    - Stanciu první půli suverénné nejlepší na hřišti, všechny přihrávky na pětní, přihrál na gól, pořád s ním běhali minimálně 2 hráči soupeře, a za 6 v zápase desetiletí?
    - Olayinka výborně bránil a po celý zápas neúnavně trápil obranu Kluže, někoilikrát přešel přes obranu, a má stejnou známku jako jalový MvB a horší než Traore nebo Král, který vůbec ničím nezaujal?
    NESOUHLASÍM

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      o-cab     před 5 lety 21.08.2019 23:58 |  
      2 4

      souhlasím s Coufalem a Olayinkou, ale Stanciu mi rozhodně nepřišel nejlepší na hřišti. možná nejlepší fotbalista ale jeho výkon byl přemotivovaný a oni ho vlastně ani nepouštěli do hry. přijde mi že pokud podle tebe nekazil přípravky tak jsme koukali na jiný zápas:) doma od něj ovšem čekám dominanci, tam nebude k nervozitě důvod. klobouk každopádně že zvládl celý zápas.

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        pinochet     před 5 lety 22.08.2019 09:51 |  
        3 0

        Se na zápas koukni znova. Co dal NS výborných průnikových přihrávek do stran přesně na nohu či do běhu spoluhráčům. Nepovedla se mu snad jedna. Stejně tak neztrácel balony, mně se teda jeho výkon hodně líbil.

        • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

          o-cab     před 5 lety 22.08.2019 11:59 |  
          0 0

          tak me samozrejme take, ale pointa byla spis ta, ze si myslim, ze hral tak na 50% potencialu, z velky casti proto, ze ho svazovalo prostredi

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      obiwan     před 5 lety 22.08.2019 00:43 |  
      10 0

      Souhlas, Coufal si to s tím simulantem odehrál velmi dobře, zvládl to i psychicky, což bych já si nedal, když se ten zmetek válel jak lžifata po každým doteku. A Oli se mi po dlouhé době moc líbil, co ten oběhal a vybojoval - snad to bude trvalý vzastup!

  20. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Dr. Fe1     před 5 lety 21.08.2019 23:16 |  
    27 8

    Hodnocení mi celkově připadá nízké, všem bych dal +1. Vyhráli jsem venku a to jsme nehráli s žádnými nazdárky, ale s mistry Rumunska co vyklepli Celtic Glasgow a další týmy. Takže trochu víc chvály pro naše borce by neškodilo.

    Velkou část zápasu jsem kvůli O2 neviděl resp. jen na nějákém trhaném streamu, takže soudit až tak nemůžu, ale i z trhané podívané mi přišlo, že v první půli byl pro mě překvapivě hodně dobrý Olayinka, byť to pak v závěru pokazil tou penaltou. Masopust dal gól, jediný gól utkání, tak i kdyby neudělal nic jiného a zároveň nic fatálního nepokazil (což nepokazil), tak si určitě zaslouží vyšší známku než 6.

    Jak už jsem psal minule, tak Hovorka potvrzuje, že pod vedením Jindry hraje velice dobře a nezaslouženě jsem ho podceňoval. Milana Škodu jsem také odepisoval předčasně, v závěru si odvedl svoje a může nám ještě pomoci a být platným hráčem. Takže těmhle dvěma se musím omluvit, byť to asi číst nebudou :-) ale nezaslouženě jsem je podceňoval resp. odepisoval.

    Teď hlavně abychom drželi spolu a společně to ve středu dali !!! (a v sobotu taky, to nelze podceňovat ani obětovat). Věřím, že to dáme, že budou všichni od začátku jezdit po zadeli a odehrají to jako by to byl jejich poslední zápas v životě.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      obiwan     před 5 lety 22.08.2019 00:40 |  
      11 0

      Olayinka odehrál po dlouhé době skvělé utkání a pokud jde o penaltu, tam to byla vyčůranost Omraniho, kterej si pro faul skočil, naštěstí karma fungovala velmi rychle:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        gazza     před 5 lety 22.08.2019 03:28 |  
        4 18

        S tim Olayinkou si snad deals prd..Tolik zkazenych prihravek se nevidi opravdu casto

        • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

          ŽerykRWS     před 5 lety 22.08.2019 05:56 |  
          1 2

          Spíš jindy bejva tragickej, ale teď občas vybojuje roh, občas dobře prihraje, už to je kontrast, jen tak dál.

        • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

          Mimoň     před 5 lety 22.08.2019 21:34 |  
          4 0

          Gazzo sereš mě s tím neustálým hnipáním do hráčů!!

          • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

            gazza     před 5 lety 24.08.2019 13:52 |  
            0 2

            Co mas za problem?Na hrace mam pozitivni nazory ,ale Olayinka je pro me velke zklamani a je opravdu hodne spatny Jinak asi vse nectes Narozdil od druhych vidim ,ze Kolar je vyborny stejne jako Hovorka atd Ja vim ze Olayinka je Tvuj oblibenec takto ale sorry

          • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

            gazza     před 5 lety 24.08.2019 14:08 |  
            0 2

            Jinak Ti nechci pripominat Tvoje negativni nazory a napadani a hejtovani nasich hracu samozrejme krome tveho Olayinky Mel by jsi si To po sobe cist a nenapadat me OK?Kdo nema stejne nazory jako ty tak je spatny

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      slaviator     před 5 lety 22.08.2019 21:06 |  
      0 1

      Takže Kolář za 11?

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:12 |  
      0 0

      Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

  21. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    DF007     před 5 lety 22.08.2019 07:40 |  
    19 2

    Alanore, Alanore, dnes s tebou souhlasit nemůže, zejména pokud jde o bodové hodnocení našich kluků a především při porovnání bodového hodnocení zápasu s Budějovicemi. Předně bych zmínil, že jsme hráli play-off ligy mistrů, hráli jsme venku, naším soupeřem byl mistr Rumunska, který už v předkolech vyřadil tři velmi těžké soupeře (Astana, Macabi a Celtic). Naši kluci tam dokázali vyhrát, stejně jako v Budějovicích, ale známky mají nižší. Já chápu, že jsme v zápase nebyli tak dominantní jako v Budějovicích, ale čekal to snad někdo? Odehráli jsme fantastický první poločas, kdy náš soupeř vůbec nevěděl, co má hrát. A očekávat, že se takový soupeř nedostane do šance mohl jen šílenec. Já byl s výkonem našich kluků velmi spokojený a k tomu ten výsledek. Kdo z nás by si před zápasem nepřál vyhrát 1-0? Já všemi deseti.

  22. Olayinka

    Fačín     před 5 lety 22.08.2019 08:39 |  
    11 4

    Čekal bych o malinko vyšší známky, přeci jen jsme vyhráli venku v kvalifikaci LM...Za mě určitě hlavně Olayinka aspoň 7, nevyčerpatelný běžec s vysokou rychlostí.. Jen trochu splašenej ve finální fázi, ale můžeme doufat, že je to nedostatek, který se dá odstranit.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    dauby     před 5 lety 22.08.2019 11:03 |  
    3 17

    Hodně zvláštní hodnocení. 10 pro Koláře je přehnané, dal bych mu 9, van Buren si 5 nezaslouží, nehrál nic, Olayinka hloupě udělal penaltu, taky nižší známku bych mu dal. Naopak Bořil, Stanciu, Hovorka, Masopust a Škoda by si zasloužili vyšší známku. Bohužel je náš dlouhodobý problém, že hrajeme prakticky bez útočníka. Je sice pěkné, že góly dávají záložníci, ale jednou se nám to vymstí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 22.08.2019 12:55 |  
      5 1

      Aby dostal desítku kolik by musel chytit pecek?

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        pehacko     před 5 lety 22.08.2019 20:14 |  
        4 1

        tri a jeste dat gola a i pak by to nebyl golman pro slavii... pritom ondra ma na zacatku sezony zivotni formu a mam strach, ze jestli to takhle bude jeste chvilku pokracovat, tak nam ho nekdo v zime sebere za hodne velkej balik...

  24. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    Petaneck     před 5 lety 22.08.2019 11:23 |  
    1 0

    a všimli jste si, jak Ibra těžce kousal to jeho střídání???
    přišlo mi, že si ani s Jindrou neplácnul :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Novi.sks     před 5 lety 22.08.2019 11:32 |  
      13 0

      Na to Trpiš i odpovídal:
      Záložník Traoré nebyl ze střídání nadšený. Všiml jste si, jak se mu ze hřiště nechtělo?

      Houšťa (asistent Houštecký) ho trochu uklidňoval, já to neviděl, protože jsem zrovna s Vláďou Coufalem řešil obranné standardky. Ibra chtěl hrát dál, to je dobře, ale to nám měl víc dokázat na začátku druhé půle. Střídání bylo zaměřené na naše problémy, chtěli jsme zvýšit bojeschopnost při standardkách. Kluž nás začala přehrávat ve středu hřiště, v tom nám náhradník Alex Král hodně pomohl.

      Jinak myslím bylo vidět, že si plácli, ale tak jako "aby se neřeklo" prostě byl Ibra v tu chvíli zklamanej, nic bych v tom nehledal :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        mig52     před 5 lety 23.08.2019 11:02 |  
        3 4

        Co se týká sestavy, patřím k té menšině, která po odchodu černých věží navrhovala stáhnout ( třeba jen na přechodnou dobu) Krále zpět na post stopera. Za mne ideální řešení i vzhledem k tomu, co chce hrát JiT. Má výbornou práci s míčem, techniku, rozehrávku, zbytečně nenakopává, je vyšší než Kúdela ( to není nic proti Ondrovi), dobře čte hru hraje dobře hlavou, v mládeži i v Teplicích tento post suverénně zvládal. Vím, že nás okouzlil na postech středních záložníků, tam je ale momentálně velký přetlak a ze základní jedenáctky teď vypadl. Vím, že mnozí budou argumentovat tím, že se do ní zase dostane a že je ho na stoperu škoda. NENÍ. Je to klíčové místo a raději ho budu vidět tam, než sedět na lávce. Nepochybuji o tom, že s Hovorkou by vytvořili v našich nynějších možnostech ideální pár, ještě silnější, než je Hovorka s Kudym. Jsem překvapený, že to JiT nevyzkoušel, zvláště, když se mu teď Král nevejde do zálk. sestavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      obiwan     před 5 lety 22.08.2019 11:55 |  
      4 0

      On asi málokdo jásá, že musí z hřiště:-) Ale střídání bylo správné, Ibra hrál druhou půlku hůř a nestačil rychlostně, několikrát běžel za hráčem a nestíhal. Navíc tam měl tu lehkomyslnou ztrátu míče u našeho vápna, to bylo na facku...

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      Dr. Fe1     před 5 lety 23.08.2019 20:50 |  
      0 6

      Plácli si, ale až napodruhé. Sledoval jsem to, právě kvůli tomu, že Traoré vypadal, jakože nadává, když šel ze hřiště.

      Také jsem měl v první chvíli pocit, že si plácnout nechce a Trpišovi se vyhnul, ale pak kousek podstoupili a plácli si :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

        marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:11 |  
        1 0

        Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

  25. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    vikik_vikik     před 5 lety 23.08.2019 06:41 |  
    5 1

    tož jsem včera dostal od O2 omluvný dopis v tomto znění :

    "moc nás mrzí, pokud jste vinou omezené dostupnosti O2 TV přišli v úterý o sledování zápasu CFR Kluž vs. Slavia.
    Za případné potíže se omlouváme . Děláme všechno pro to, aby se podobná situace neopakovala, a aby si příští zápas mohli naplno užít všichni fanoušci".

    Jako kompenzaci pro Vás máme slevu ve výši 500,- Kč na nákup telefonu, tabletu nebo příslušenství. Uplatnit ji můžete v kterékoliv O2 prodejně až do 30. září 2019. Stačí nahlásit níže uvedený kód.

    Srandisti :-( všechno se dá využít, i ten jejich šlendrián, už upaluji pro tablet :-).

    Ano, drahé O2, všude Vás budu chválit a doporučovat, máte to zmáklý naprosto dokonale :-)

  26. Souboje

    Rozumbrada     před 5 lety 23.08.2019 13:22 |  
    4 3

    Na SofaScore.com https://www.sofascore.com/cfr-cluj-slavia-praha/qUsMfc jsou individuální statistiky hráčů, včetně soubojů (Duels pod Player statistics).

    Olayinka šel do zhruba trojnásobku pozemních soubojů (15), co ostatní hráči, vyhrál ale pouze 6. Častá ztráta míčů je u Olayinky dlouhodobý problém, je ale třeba i říci, že je povětšinou ztrácí až v útočné fázi, a navíc vyhrává hlavičkové souboje (5 ze 6 proti Kluži).

    Mick van Buren byl na tom hůře, nevyhrál jediný ze 6 pozemních soubojů, a pouze 2 ze 6 hlavičkových soubojů. Burena mám rád, zejména když střidá a oživí hru, ale obávám se, že u něj již k zásadnímu zlepšení nedojde.

    Coufal prohrál většinu pozemních soubojů, ale vyhrál většinu hlavičkových, v zápase jsem od něj čekal trochu více, ale ani Coufal není robot, navíc na rozdíl od Bořila musel odehrát zápas proti Č.B. Velice doufám, že o víkendu si bude moci odpočinout.

    Souček je nesmírně užitečný ve vzduchu: vyhrál 11 ze 13 soubojů. Stanciu vyhrál zhruba polovinu soubojů na zemi i ve vzduchu.

    Celkově ta statistika soubojů odpovídá očekáváním, jen škoda, že není i rozdělena na první a druhý poločas.

    Výhra Kluže na Celticu je závažné varování, a osobní souboje mohou značně přispět k tomu, aby se nic podobného neopakovalo a Slavia prošla do LM.

  27. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    ctute     před 5 lety 23.08.2019 18:54 |  
    0 7

    Z hodnocení, odborníků, fans a i zdejšího bodování je zřejmé, že obrana stojí na hliněných nohou. V lize stačí, ale v Evropě to bude slabina. Vzdyt hodnocení a i výkon Koláře to jen potvrzuje, dostává výjimečnou 10, tým podržel shodují se vsichni, chytil penaltu. Z tohoto je patrné, že kdyby nepodal takto výjimečný výkon, nula vzadu by nebyla. A teď co nás čeká v LM..? Případně španělské, italské, anglické či německé špičky. Opravdu obrana začíná být proverovana až teď, a žádná balada to nebyla.

    • Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

      ctute     před 5 lety 23.08.2019 19:03 |  
      0 7

      Nebo myslíte, že suverénní a skalopevná obrana, by dala takto Kolářovi vyniknout..

  28. Re: Hodnocení slávistů - Kluž - Slavia 0:1

    gazza     před 5 lety 29.08.2019 02:39 |  
    0 1

    Ja jsem dal vsem 10 a jdu spat