Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

Slavia nám udělala radost pátečním výsledkem i povedeným výkonem na půdě Českých Budějovic.

Takové výkony by si proti papírově slabším soupeřům jistě představoval každý fanoušek červenobílých. Slavia na rozdíl od zápasu v Karviné, kde prospala úvodních 30 minut,  vstoupila do zápasu dominantně od 1. minuty. Domácí tak vůbec nevycítili šanci, hráli ustrašeně a do hry tak příliš nedostali ani vyprodané tribuny. Už první dějství bylo z naší strany velmi povedené, i když k ideálu samozřejmě chybělo lepší zakončení či jeho příprava v pokutovém území.

Každý zápas má ale svůj vývoj a je to třeba brát i tak, že si Slavia svého soupeře připravila na druhou půli. Úvodní poločas ještě domácí horko těžko přestáli, bylo ale jasné, že je to stálo hodně sil a že v obraně nabídnou více okének. To se potvrdilo, navíc nám do karet ještě nahrála Stanciova brzká trefa po návratu z šaten. Sešívaní pak nezalezli, aby bránili hubený náskok, ale nadále na hřišti dominovali a svého soupeře nakonec dorazili několika góly. Takže v souhrnu výborný výkon, i když to přeci jen trochu nervy byly. Můžeme spekulovat, nakolik byly Budějovice dostatečným soupeřem, ale v tomto případě bych to spíše viděl v té rovině, že Slavia hrála natolik dobře, že domácím nic nedovolila.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Chytat nemusel v podstatě nic, v rozehrávce hrál ale významnou roli. S míčem u nohy se mu velmi dařilo a byl přesný. Výborně také četl hru a jednou si poradil v nelehký moment, kdy si míč zpracoval a poté ho hlavou odvrátil před dotírajícím útočníkem domácích. Známku mu mírně kazí jedna hodně nepovedená rozehrávka, kdy namazal Budějovicím do nebezpečného brejku.

Vladimír Coufal - 6 - Útok podporoval ukázkově, chybělo tomu však lepší finále. Několikrát se ocitl ve výborné pozici pro centr či přihrávku, pobídka ke gólu ale z jeho kopačky nepřišla. Nejvíc to bilo do očí ve druhé půli, kdy měl několik spoluhráčů v náběhu a on míč trefil jen vysoko nad. Navzdory tomu to ale celkově byl od Vládi dobrý aktivní výkon.

Ondřej Kúdela - 7 - Ač se to po odchodu Deliho s Ngadeuem nepředpokládalo, tak stopeři nadále zůstávají chloubou našeho týmu. V Budějovicích byli oba opět výborní. Přesní pozičně, agresivní v osobních soubojích a výteční v rozehrávce. Kúdela se v této sezoně stává pomyslným zachráncem - ve Zlíně na poslední chvíli zastavil Fantiše, tentokrát v roli posledního dvakrát přesně zasáhl ve vápně.

David Hovorka - 7 - David se zatím jeví jako skvělá posila, byť první skutečně zásadní prověrka přijde až v úterý s Kluží. V pátek opět skvěle vystupoval, čímž zastavoval akce domácích již v zárodku. V rozehrávce je pak naprostá špička mezi českými stopery, což potvrdil i dobrým zapojením do útoku, když ve druhé půli dokonce jednou přihrával do gólové šance z hranice vápna.

Jaroslav Zelený - 6 - Potvrdil, že je dobrým fotbalistou a ukázal, že má Slavii co nabídnout. Není sice tak náběhovým hráčem jako konkurent Bořil, ale zase se více hodí do kombinace. Což může být proti slabším soupeřům cenné. Jarda byl hodně ve hře a měl dobré akce. Jednou i pohotově zakončoval odražený míč, bohužel střela byla zblokována. Známku si trochu pokazil nešikovnou malou domů, ze které byla jedna z mála šancí domácích.

Lukáš Masopust - 5 - Patří k obvyklým oporám, tentokrát však zůstal poněkud za očekáváním. Podal průměrný ligový výkon. Ve hře přeci jen pomohl k převaze Slavie, dostával se i do zajímavých v možností, v nich si ale počínal až překvapivě alibisticky.

Tomáš Souček - 6 - Jeho forma je mezi fanoušky velkým tématem, proto jsem se na Tomáše schválně zaměřil o něco více. A je pravda, že hraje o něco níže než na jaře a směrem dopředu je tak logicky méně výrazný. Mužstvu je však nadále platný, i když teď spíše jako klasický defenzivní záložník, než jako superman, který ovládá střed hřiště dopředu i dozadu.

Josef Hušbauer - 6 - Při povedeném výkonu patřil spíše mezi méně výrazné hráče. Možná za to mohlo i to, že ho až příliš zastínil Stanciu, který byl lepší fotbalově i pohybově. Právě po vystřídání rumunské hvězdy přišly Hušbauerovy nejlepší momenty. Hlavně skvělá rána do břevna měla oči. Horší šestka.

Nicolae Stanciu - 8 - Jeho postupné zařazení do mužstva jsem dosud vnímal jako zpomalené. Ale nakonec se zdá, že to trenérům vyšlo právě včas před bojem o Ligu mistrů. Stanciu byl totiž v Budějovicích skvělý a byl nejlepším hráčem na hřišti. Od začátku byl nebezpečný a střílel jako z kulometu. Několik ran mu sice šlo mimo, ale všechny byly zajímavé, ne do poslední řady. A pak to i přišlo, Nico krásnou ránou vstřelil nesmírně důležitou a nakonec i vítěznou první trefu! Fotbalově byl také o třídu výše než všichni ostatní hráči na hřišti.

Peter Olayinka - 7 - Ke konci jara šla jeho forma dolů, na startu nové sezony zahrál bídně ve Zlíně a pak musel na šanci čekat. Další dostal na jihu Čech a tentokrát se jí zhostil mnohem lépe. Byl aktivní, s kvalitou provedení to pak bylo půl na půl. V šanci ale zachoval chladnou hlavu a placírkou zvýšil na 2:0. Zapomínat by se nemělo ani na jeho přínos v presinku, ve kterém patří k nejlepším hráčům v lize.

Júsuf Hilál - 5 - Konečně dostal šanci v základu, jeho výkon však pro mne byl lehkým zklamáním. Pracovitost se mu nedá upřít, protože pro mužstvo makal a odvedl hodně práce. Podržel dost míčů, zapojoval se do rozehrávky... Ale ve vápně to od něj prostě bylo nulové. Jako kdyby se soustředil na všechnu nadstavbu a to nejdůležitější vynechal.

Mick van Buren - 6 - Tentokrát přišel nizozemský expres jako střídající hráč na kraj zálohy. A ukázal, že mu tahle pozice dost možná svědčí víc než pozice jedničky v útoku. Mick zahrál aktivně a podílel se i na vstřelené brance.

Milan Škoda - 8 - Dostal jedny z prvních minut v této sezoně a využil je naprosto naplno. Vstřelil dvě branky hlavou (byť druhá nebyla po absurdním zásahu VARu uznána) a navíc i dvakrát dobře odvrátil míč při obranném rohu. Júsufa by mohl vyučovat, jak se chovat a jak být hladový v pokutovém území.

Ibrahim Traoré není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

6. kolo - Pátek 16. 08. 2019 18:00

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 3
0 - 0
SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

48. Nicolae Stanciu
76. Peter Olayinka
84. Milan Škoda

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Mimoň     před 5 lety 17.08.2019 21:49 |  
    29 3

    Když jsem viděl gól Petera a co tomu předcházelo. Je to neskutečnej dříč. Napřed vybojuje v souboji míč prakticky v rohu naši šestnáctky nahraje Zelenymu. Sprintem kdy je opravdu nejrychlejší na hřišti přeběhne rychle celé hřiště a hned kolmo do šestnáctky soupeře. Akce to celkově byla povedená. Ale Peterova rychlost byla do očí bijící

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Markus     před 5 lety 18.08.2019 07:06 |  
      12 2

      Pro Budějovice bylo velmi těžké sebrat mu míč, výborně hráče soupeře zaměstnával a ti pak chyběli jinde. Snad se mu vrací sebevědomí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Sedrousek     před 5 lety 18.08.2019 11:07 |  
      5 5

      A nekterym odbornikum je to stale malo.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Papol     před 5 lety 17.08.2019 21:50 |  
    14 5

    Jaká jsou pravidla Varu? Nerozumím tomu, proč zasahoval do uznání golu Škodovi, když snad auty jsou věcí rozhodčích a ne Varu. Ty se snad mají starat o penalty, červené karty a ofsajdy. Sice to asi aut byl, ale to je věc pomezního a hlavního rozhodčího. Opravdu nevím, jak jsou nastaveny pravidla VAR, ale Škody je mi v tomto případě líto, vstoupil do zápasu famózně a přál jsem mu ten gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 17.08.2019 23:18 |  
      12 8

      V pravidlech je výslovně uvedeno, že se VAR stará i o to, jestli se míč nedostal mimo hru. Takže z tohoto hlediska to je v kompetenci VARu.

      Co mě ale zaráží, že VAR má podle mě posuzovat jen akci bezprostředně před gólem a ne to co se stalo "před půl hodinou", byť to tedy byla spíš půl minuta, ale stejně ...... Po Olayinkově (ne)autu se k míči dostali Budějovice, odkopli to někam na naší polovinu a tak gólová akce byla už novou akcí ! Proto se tím podle mého vůbec VAR zabývat neměl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        dalislavista     před 5 lety 18.08.2019 10:51 |  
        6 1

        Také si myslím, že už šlo o jinou akci, tamta skončila budějovickým odkopem a další - gólová začala na naší polovině.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      sicilianbrno     před 5 lety 18.08.2019 07:44 |  
      3 0

      Přesně jak píše doktor, VAR řeší i situace ohledně míče za lajnou. Ruku na srdce, jak může pomezní vidět jestli byl míč za čárou když to má přes půl hřiště v behu a ještě přes bránu a klubko hráčů? To by si chtěl po něm moc...a jelikož brankový rozhodčí chybí ( což je dobře protože jejich přínos byl většinou nulový) tak to řeší správně VAR...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Corfe     před 5 lety 19.08.2019 09:24 |  
      3 1

      Taky mě to neuznání gólu mrzí kvůli Škodovi. Ale zkus se na to podívat opačně. Kdybychom my vedli dejme tomu 2:1 a soupeř vyrovnal takovýmhle gólem, tak bychom tu právem nadávali, že takový gól neměl platit. VAR podle mě správně posuzoval, co gólu předcházelo od posledního přerušení hry. Buďme rádi, že nám zrušil gól za stavu, kdy už o nic nešlo, jindy nám zase třeba v klíčové situaci pomůže jako třeba na jaře na Bohemce.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    buran     před 5 lety 17.08.2019 22:09 |  
    10 4

    No nevím jestli zrovna Hušby byl méně výrazný, Hovorkovi klidně 8!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    pcitron     před 5 lety 17.08.2019 22:21 |  
    5 5

    Kolář je v podstatě stoper:) Ačkoli nemám rád "hejtování" našich hráčů, nemohu si pomoci, herní projev Jusufa se mě nelíbí. Čekal jsem od něho větší nasazení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      wymaz     před 5 lety 18.08.2019 07:58 |  
      2 3

      Jusufovi chybí lehkost a góly. Pro tým má stejný přínos jako Mick, jen trochu jiný druh hry. Myslím že se ještě stále sehrává s týmem a uvidíme na jaře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        pcitron     před 5 lety 18.08.2019 10:16 |  
        0 1

        Ano, v tom máš jistě pravdu. Ale slušelo by mu více bojovnosti, hlavně ve vápně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      PetCC     před 5 lety 18.08.2019 16:46 |  
      1 1

      Já od Jusufa nic moc neočekával, jen že bude kvalitním členem týmu.
      Ovšem v Budějovicích předvedl pár věcí, které mě docela nadchly. Hrát zády k brance asi nikdo jinej v týmu tak dobře neumí a někdy to může být zásadní pro celou hru.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Harvey     před 5 lety 17.08.2019 22:40 |  
    34 4

    Nesouhlas s nízkou známkou i slovním hodnocením pro Jardu Zeleného. Asistence na první gól (o které v hodnocení není ani zmínka), nádherné přenesení hry před dalším gólem. Dále za zmínku stojí nádherná rána z voleje zpoza šestnáctky.
    I přes hrubku v podobě malé domů to byl nejlepší výkon krajního beka v dosavadním průběhu sezóny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Jezevec     před 5 lety 17.08.2019 23:49 |  
      14 1

      Souhlas. Zelený hrál výborně, byl vidět, nebál se. Na to, že skoro nehraje super.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      o-cab     před 5 lety 18.08.2019 12:19 |  
      1 1

      úplný souhlas, výkon rozhodně nejvýraznější

  6. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    PolisM     před 5 lety 17.08.2019 22:43 |  
    16 4

    Za mě Hovorkovi klidně 8, působil superjistě a dle mě si zaslouží o stupeň lepší známku než Kudy (lepší s balónem, jistější, bez žluté), ale přitom bych Ondrovi ze 7 nesnižoval...

    U Jardy Zeleného bych si také dovedl představit 1 plus, ten se mně hodně líbil, v kombinaci byl dost cítit a aktivní za mě to přebíjí tu jednu hrubici...

    Jinak naprostý souhlas ;)

  7. Kolář na Slaví nemá

    Cross     před 5 lety 17.08.2019 23:15 |  
    4 60

    Vynikající výkon celèho týmu. S hodnocením souhasím, až na brankáře. Koláŕ je fakt cvok, sportovní psychopat a nikoli brankář pro Slavii. Chápu, kdyz neni dobrý brankář, ze se snaží zaujmout svými odkopy. Ale fakt ne v profesionálním fotbale. V první lize pozér, klaun a hlavně gambler. Fakt ne. Okamžite bych ho vyměnil do Liberce, kus za kus.

    • Re: Kolář na Slaví nemá

      no-nick     před 5 lety 18.08.2019 00:12 |  
      32 3

      Co si to vůbec dovoluje řešit situace fotbalově, viď?
      Pokud bys někdy koukal i na jiné fotbaly, doporučuji nekoukat na Neuera, ten by tě vyloženě nasral

      • Re: Kolář na Slaví nemá

        luva     před 5 lety 18.08.2019 00:55 |  
        24 3

        Přesně tak, Kolář nám dodává tu nadstavbu v podobě třetího stopera. A letos je zatím výborný. Pár chyb udělá za sezónu i zmíněný Neuer a to je pan gólman :-) . Takže za mě Kolář zatím nejlepší gólman ligy.

      • Re: Kolář na Slaví nemá

        celtix     před 5 lety 18.08.2019 20:26 |  
        5 1

        Ne jen Neuera, ale takhle hraje většina brankářů v top ligách. Z hlavy mě teď napadne ter Stegen, Alisson, Ederson, Leno.

      • Re: Kolář na Slaví nemá

        Cross     před 5 lety 18.08.2019 21:24 |  
        2 17

        Cože? Neuer??? Carrius!
        Přátelé, ikdyz jste někteří slepí, mám Vás rád. Kolář, pokud by nebyl ve Slavii, tak bojuje o možnost chytat první ligu. Na čáře je mizerný. V malém vápně průměrný. Nohy má nadstandarní, ale v každém zápase se chce předvádět a touto cestou vyrábí zmatky. Jeho odkopy, kdyz je v chaosu, jsou příšerné. Vesměs metr nad zemí, přímo doprostřed hřiště. Je to gambler, nezodpovědný gambler, který v tísni místo do tribun, odkopává do nejhoršího prostoru. Dîvám se na Transfermarkt, trh si ho tedy opràvněně nijak moc neváží. Přitom “money matters” - tam je pravda. Zahraniční kluby s nabídkami nechodí, takze bude u nás chytat, dokud nás nepřipraví o velké peníze. Skončí jako Carrius. S ostudou a černým punktem na čele. A pak Maďarsko, Turecko, Moldàvie...
        Dobrý brankář musî být především spolehlivý. Pavlenka, Neuer, Čech a mnoho dalších. Říkám Vám, že tenhle chlap, Koláŕ, se svým naturelem by mohl být leda útočník, kdyby to uměl. On je ale špatný fotbalista, který se ze zoufalstvî uklidil do brány a teď hraje ruletu, čímž poutà pozornost, místo pořádné brankářské práce. Kolář je synonymem nezodpovednodnosti a nejistoty. S ním hrajeme stále v riziku, s botami plnými vody. A s hlavou v oprátce. Brrr. Fakt ne.

        • Re: Kolář na Slaví nemá

          birkin     před 5 lety 18.08.2019 22:11 |  
          6 1

          A proto je mimo jiné v širším kádru repre, viď? Ty máš fakt dost.

        • Re: Kolář na Slaví nemá

          Yh     před 5 lety 18.08.2019 22:47 |  
          5 0

          Kdo je to Carrius, pane Qros?

        • Re: Kolář na Slaví nemá

          p!erreCORE     před 5 lety 18.08.2019 22:55 |  
          5 1

          jsi šílený nebo ožralý nebo nemocný..

        • Re: Kolář na Slaví nemá

          sasky     před 5 lety 19.08.2019 16:21 |  
          0 0

          Ty ses stal masochistou?

    • Re: Kolář na Slaví nemá

      novimex     před 5 lety 18.08.2019 00:17 |  
      2 23

      Naprostý souhlas

    • Re: Kolář na Slaví nemá

      Boss82     před 5 lety 18.08.2019 01:27 |  
      18 5

      Kolář je přesně takový gólman, kterého potřebujeme pro náš styl hry. Hraje přesně to, co po něm trenér chce a hraje to výborně. Ostatně 6 čistých kont v sedmi soutěžních zápasech hovoří za vše.

    • Re: Kolář na Slaví nemá

      sicilianbrno     před 5 lety 18.08.2019 07:52 |  
      16 1

      ...copak stal si u vchodu pro slávistický hráče s deničkem v ruce a on jedinej se ti tam nepodepsal, proto taková zloba ?

      • Re: Kolář na Slaví nemá

        Cross     před 5 lety 19.08.2019 01:57 |  
        0 6

        Zlobu vidím na druhé straně. Smutné. A o to větší bohužel ta zbytečná zloba bude v momentu až mi krutá realita kolem Koláře dá za pravdu. Gambler. Není to brankář pro Slavii.

        • Re: Kolář na Slaví nemá

          wimpy     před 5 lety 19.08.2019 02:01 |  
          2 1

          To Poštulka byl jinej čapák.

    • Re: Kolář na Slaví nemá

      ezechiel     před 5 lety 18.08.2019 10:51 |  
      15 3

      Jak jsem říkal před pár dny. Vždy se najde někdo, kdo na Kolářovi nenechá nit suchou. Má po 7.zápasech 6x 0, gol když dostane, tak vždy buď nechytatelnou bombu nebo něco zcela neuvěřitelného, co se z 1000 pokusů povede 1x maximálně. Zatím jsem nezaznamenal zápas, který by šel vyloženě jen za ním a tady je kritizován pořád, prakticky za nic. Příště to bude za délku vlasů, za hloubku hlasu nebo za barvu očí. Jděte někam na Letnou s tímhle.

    • Re: Kolář na Slaví nemá

      pehacko     před 5 lety 18.08.2019 11:04 |  
      6 5

      nebyt ondry tak nemame takovy rychly prechod do utoku, protoze prave diky nemu dokazeme si vytukat napadajiciho soupere a tim padem utocit do otevrene obrany! v budejkach se nam to diky nemu povedlo nekolikrat!

    • Re: Kolář na Slaví nemá

      iwanowicz     před 5 lety 18.08.2019 12:00 |  
      2 2

      Myslim, ze mnohem lepsi bude, kdyz ho nakonec prodame jako nejlepsiho brankare ligy za 80-100 micu do bundesligy. :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    sicilianbrno     před 5 lety 18.08.2019 07:50 |  
    2 3

    Hodnocení sem měl podobný jak ty, tudíž souhlasím, jen olayinkovi i když dal gól bych dal 6, někdy mohl akci zrychlit posunutím míče na spoluhráče, ale raději to pozdržel a šel do další klíčky. Co mě na něm nejvíc štvalo,že mohl cca 2x vystřelit z dobré pozice, ale on to raději tahal "až do kuchyně" což mu nevyšlo a nevystřelil...aspoň že při gólů se k tomu konečně odhodlal.
    Milan škoda dal jeden gól hlavou, dal bych mu za 7 :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Fačín     před 5 lety 18.08.2019 10:14 |  
    3 22

    Velmi dobré hodnocení, souhlasím skoro se vším. Průměrný výkon Júsufa, nevýrazný Masopust i absurdní rozhodnutí VAR. Nižší známku o jeden stupeň bych dal Coufalovi s Hovorkou, to byly ukázkově průměrné výkony, Coufal navíc zazdil několik centrů a Hovorka si opět neodpustil jednu minelu, kterou pak za něj hasil Kúdela. To musí odbourat, jinak nás silnější soupeři ztrestají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Marcelo10     před 5 lety 18.08.2019 10:45 |  
      4 8

      Co udelal VAR spatne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        pehacko     před 5 lety 18.08.2019 11:02 |  
        11 3

        sebral gol legende pro aut, ktery nepredchazel golove akci, ale byl soucasti akce predchozi... dle meho za stavu 3:0 byl var pouzit uplne proti duchu fotbalu. zrusit za tohoto stavu branku z takoveho duvodu, ze mic pred vic jak minutou mozna presel caru, je uplne peltovina!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          slaviator     před 5 lety 18.08.2019 11:45 |  
          6 2

          Jenomže VAR obsluhoval Ozzy!

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            pehacko     před 5 lety 18.08.2019 12:47 |  
            4 3

            kdyby u toho byl ozzy tak neplati ani ten prvni a legenda dostane za oslavu cervenou kartu!

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              ezechiel     před 5 lety 18.08.2019 19:25 |  
              0 1

              Legenda by byl vyloučen, hned jak by navlikl dres.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Kenny     před 5 lety 18.08.2019 12:45 |  
          4 14

          S bohemkou ti to taky vadilo?

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            pehacko     před 5 lety 18.08.2019 12:46 |  
            10 2

            s bohemkou to byl faul na penaltu a byl z toho protiutok a gol. to bylo uplne neco jineho... tam pentle a ted mozna aut

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              obiwan     před 5 lety 18.08.2019 13:09 |  
              4 10

              Obojí je ale porušení pravidel, faul nebo aut...ne? Je mi líto Milana, ale bohužel:-(

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                pehacko     před 5 lety 18.08.2019 13:21 |  
                10 1

                poruseni pravidel je vzdycky nekde nejake a pokud se bude zkoumat i pet minut zpet, tak taky nemusi platit zadny gol co kdo da... u bohemky to bylo za stavu 0:0 a penalta, tady to bylo za stavu 3:0 a veliky casovy usek zpet a mozna aut. ja tam proste vidim rozdil...

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  sicilianbrno     před 5 lety 18.08.2019 13:23 |  
                  2 4

                  32 vteřin a 5 min je velký rozdíl...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    pehacko     před 5 lety 18.08.2019 13:26 |  
                    0 2

                    ja stary vzdycky tvrdim, ze tech 30 vterin je pul hodiny, tak mozna u toho fotbalu ten cas taky vnimam hur, tak se opet omlouvam!

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Kenny     před 5 lety 18.08.2019 15:19 |  
                  0 2

                  Myslím, že zpětně to můžou zkoumat jen do nejbližšího přerušení hry. Potom už jsou verdikty rozhodčího nezvratný.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                wimpy     před 5 lety 18.08.2019 13:25 |  
                6 2

                Ovšem chtěl bych vidět ten záznam, který prokazatelně ukázal, že byl míč celým objemem za čárou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Rooney     před 5 lety 18.08.2019 12:50 |  
      15 1

      Jestli ti vykon Hovorky prisel jako ukazkove prumerny, tak to vidim na tri moznosti:

      1. potreboval by si navstivit ocniho
      2. nerozumis fotbalu
      3. tva averze vuci nemu ti nedovoluje objektivne zhodnotit jeho vykon

      Na 99% procent bude problem v bode c.3. Doporucuji ti u hodnoceni hracu upustit od jakychkoliv sympatii ci antipatii a zkusit se na ty vykony divat jako nezaujaty fanousek. Chapu, ze ho treba nemas rad z duvodu jeho minulosti, nebo ti vadi jeho maly vzrust, ale zkus si priznat, ze Hovorka zatim predvadi v nasem dresu velmi dobre vykony a obzvlast v patek hral vyborne. Chybu udela kazdy hrac, vcetne tvych oblibencu a delali je i MNN s Delim...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        pehacko     před 5 lety 18.08.2019 13:23 |  
        7 0

        posledni dva zapasy je hovorka nas nejlepsi hrac... jestli takhle bude pokracovat dal, tak simona s misou plnohodnotne nahradi! to ze mame po sesti kolech jeden obdrzeny gol taky o necem svedci...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Rooney     před 5 lety 18.08.2019 14:37 |  
          4 1

          Hraje fakt dobre, ale me to az tak neprekvapuje, ja mu veril uz odzacatku. Uplne bych ale nerekl, ze africke duo plnohodnotne nahradi. Preci jen je to typoligicky uplne jiny hrac, takze i ten tym musi hrat trochu jinak, viz. stazenejsi Soucek. Ale je pravdou, ze pokud bude takto hrat i nadale, tak nas odchod africanu nebude zdaleka bolet tak, jak si vetsina myslela. Jeste uvidime, jak obstojime v evrope, ale snad to bude OK

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            pehacko     před 5 lety 18.08.2019 15:11 |  
            5 0

            mas pravdu, ze nejvic to odnesl soucek, protoze hraje stazeneji od druheho polocasu ve zline... ono si to sedne, vypadalo to na vetsi pruser a nakonec to opet nezmar s trpisakem vyresil bravurne!

  10. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    profesor     před 5 lety 18.08.2019 11:32 |  
    7 11

    No vidím, že každý má jiné oko. Mně se líbil j.Zelený dal bych mu 7, Hušby také měl na známku 7,. Naopak bych dal Peterovi Olayinkovi 6 a Júsufu Hilálovi 4 jinak souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      dubas     před 5 lety 18.08.2019 13:14 |  
      5 12

      Přesně, pokud má Olayinka lepší známku jak Hušbauer, tak už opravdu nevím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Yh     před 5 lety 18.08.2019 20:41 |  
        4 1

        A já opravdu nevím, proč by ji mít neměl.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Dr. Fe1     před 5 lety 18.08.2019 11:40 |  
    9 16

    Díky za hodnocení, je třeba ocenit už to, že tomu někdo věnuje pravidelně čas a dělá to pro ostatní. Se známkami plus minus souhlasím. Možná mohl Jarda Zelený dostat o stupeň lepší, dopředu tam měl výrazně dobré momenty. U Milana Škody, to tentokrát mohlo být o stupeň i o dva lepší, protože za krátkou dobu dal dva góly a předvedl dobré obranné hlavičky. Jeho hra hlavou zaslouží desítku určitě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      tomblesk     před 5 lety 18.08.2019 13:10 |  
      3 7

      S hodnocením souhlasím, výstižné - jde po hlavních věcech. Známky u mně trochu vyšší, k tomu za deset Hovorka, přemýšlel jsem ještě o Nicovi a Zeleném a tam jsem zůstal na devítce. Za mně to Hlavní: parádní týmový výkon!!!! A obrana jde furt nahoru = potěšující, teď to stabilizovat - pozor na hnusný zvíře, co nás čeká za týden. To bude jiný level než Budějky ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 18.08.2019 13:47 |  
        2 16

        Je dobře, že máme mezi zápasy s Kluží tentokrát 7 dní a také dost sil a zdravých hráčů na začátku sezony. Protože to zvíře umí hlavně vytrvale hodně běhat a nepříjemně při tom kousat, fotbal naštěstí až tolik hrát neumí. Což je ostatně pro trenéra Haška i jeho potomka ve Spartě také typické ....

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          tomblesk     před 5 lety 18.08.2019 15:35 |  
          2 21

          Díky a lítost nad ubohostí mínusáků - nevymřeli, byť mají asi důvod /vlastní hloupost, hlavně sparťanství, nikoli blbost/. Sorry jako!

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Dr. Fe1     před 5 lety 18.08.2019 15:46 |  
            0 17

            Díky za podporu. Vážím si toho.

            Jinak ten poleňák Hašek ml. mi to snad dělá naschvál. Sotva jsem o něm napsal, že fotbal moc neumí, tak dává Baníku už druhý gól ..... Naštěstí Sparta pak zase ztratí venku

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              tomblesk     před 5 lety 19.08.2019 05:15 |  
              2 6

              Tak jsem to schytal taky - jenže já nepřemýšlím nad mínusem, ale nad tím, kdo je dává … A teď se to určitě rozjede, holt někdo potřebuje povel - pardon - impuls. Pavkové Korčaginové nevymřeli a klikají i na tomto serveru - to je jejich problém a mně je to šumák. Kvůli plusům a líbivosti sem nepíšu /co na srdci a tak dál/

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:19 |  
              0 0

              Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:20 |  
              0 0

              Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:18 |  
          0 0

          Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:17 |  
      0 0

      Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

  12. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Lunaris     před 5 lety 18.08.2019 16:24 |  
    12 9

    Pánové, pokud mezi druhým Škodovým gólem a tou situací, kdy míč přešel brankovou čáru, nebyla přerušená hra, tak VAR postupoval správně. Já třeba nevěděl, že se posuzuje i takováhle situace, ale pokud se posuzuje, tak gól platit neměl a správně neplatil. Co si pamatuju tu penaltu na Bohemians loni, tak tam došlo k podobné věci, akorát byla v náš prospěch a taková vlna nevole proti tomu se zde nezvedla. Nesklouzejme tedy ke dvojímu metru v situaci, kdy se to obrátilo v náš neprospěch.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Lunaris     před 5 lety 18.08.2019 16:28 |  
      5 2

      Druhá věc je, že pokud by se hra nepřerušovala třeba 20 minut, tak se asi opravdu budeme vracet 20 minut zpátky, což je samozřejmě nesmysl u fotbalu, kde se čas nepřerušuje. Jde to u hokeje, kdy se čas prostě vrátí zpátky, ale u fotbalu by to mělo být nastavené jinak, aby taková situace nemohla nastat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        sicilianbrno     před 5 lety 18.08.2019 18:26 |  
        2 6

        20min bez přerušení hry nenastalo nikdy v životě, to dřív vyhraješ 3x za sebou první pořadí ve sportce, tudíž přestaňte s těma nesmyslnými časama....

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          wimpy     před 5 lety 18.08.2019 18:53 |  
          2 1

          V zásadě s tebou souhlasím, i když myslím, že v některém zápase Barcelony proti slabšímu, kde se jí nepodařilo dát gól, se ten čas mohl dost blížit.
          A pak NSR - Rakousko MS82 a třetí třetina našeho zápasu s Libercem, jak jsme stahovali hráče z plochy, tam se taky nepřerušovalo dlouho. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 18.08.2019 16:35 |  
      9 10

      Na Bohemce to byla však jiná situace. Tam se posuzovala penalta na Masopusta - ta se podle VAR posuzuje i zpětně. Tady se posuzoval gól Škody a tomu žádná závada nepředcházela (tedy v rámci té gólové akce). Případný aut byl v minulé akci, která sice byla v nepřerušené hře, ale s gólovou akcí už neměla nic společného.

      Podle mě by tohle VAR vůbec posuzovat neměl, protože to s tím gólem už nesouviselo. K předchozí akci by se mělvracet jen v předepsaných případech - což je gól, penalta nebo červená karta při minulé akci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:18 |  
        0 0

        Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Yh     před 5 lety 18.08.2019 20:38 |  
      7 2

      Ale na Bohemce to bylo úplně něco jinýho, tam se posuzovala penalta, teď aut, kterej se má posuzovat jenom při gólové akci. Ale VAR u nás stejně nemá žádný pravidla a rozhodčí si to můžou dělat, jak chtěj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.08.2019 21:57 |  
      7 2

      Já to vidím podobně, jako kolegové - na Bohemce se posuzoval "penaltový zákrok" a to po nejbližším přerušení - že to bylo po gólu na druhé straně byla víceméně náhoda...
      Zatímco tady se posuzovala regulérnost gólu... která byla dle VAR porušena balónem za lajnou, což ovšem gólu bezprostředně nepředcházelo... po balónu za lajnou bylo odvrácení centru, návrat míče na naší půlku a zcela nová akce...

      Tohle je úplný nesmysl... Balón za lajnou, otočený roh - to se nikdy VARem neposuzovalo... i kdyby gól padl z rohu, co neměl být, tak to VAR neřeší...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        japhy     před 5 lety 19.08.2019 09:34 |  
        0 0

        Loni v Evropě tutově koumali, jestli před gólem nebyl míč v autu. Co to bylo za zápas netuším.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.08.2019 09:43 |  
          5 1

          Před gólem ano... ale nějak bezprostředně - tahle akce Olayinky ke gólu nevedla, Budějky balón odvrátily a tím ta akce skončila... A začala nová....

          Představ si, že by ta situace byla obrácená - že by rozhodčí nařídil roh, ze kterého by padl gól... Taky by VAR nezkoumal, jestli byl balón za čarou nebo ne a jestli tedy byl roh nařízen oprávněně...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            japhy     před 5 lety 19.08.2019 10:48 |  
            0 0

            Počkej, počkej, mě nemusíš přesvědčovat, já se o tom nehádám. Jen jsem připomněl, že už se řešil míč za čarou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.08.2019 10:56 |  
              0 0

              Mám dojem, že to není tak dávno, co řešili nějaký úžasný Messiho gól - před ním jeho spoluhráč udržel míč na hřišti nějakým skluzem na půlce o chloupek.... předal ho Leovi a ten se prokličkoval přes několik soupeřů až do branky... Ale to prostě bylo o tom, že ten případný aut těsně předcházel celé akci... a i tak se nad tím kde kdo pozastavoval...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            spravnej_jezedak     před 5 lety 19.08.2019 11:05 |  
            1 0

            Já myslím, že to není totéž, protože VAR může posuzovat pouze situace do posledního přerušení.
            Tím, že se roh rozehraje, je tato možnost automaticky pryč.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Lunaris     před 5 lety 19.08.2019 11:18 |  
              0 0

              Pokud by to mělo fungovat takhle, že se posuzuje veškeré porušení pravidel v době po předcházejícím přerušením hry, tak gól skutečně neměl platit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.08.2019 11:47 |  
              4 0

              To je pravda - já to ukazoval jako příklad nesmyslu :-)

              VAR má za úkol potvrdit, že gól byl vstřelen v souladu s pravidly, takže zkoumá případné útočné fauly, ofsajdy, případně tedy, jestli balón neopustil hrací plochu, Potud je všechno v pořádku.... Chápal bych to, kdyby gól padl z centru zpoza hřiště, ještě maximálně kdyby po Coufal centroval po Olayinkově přihrávce, ale podle mého názoru - který si tedy tvořím průběžně, jak byl VAR vysvětlován, případně jak je používán v zahraničí, je nesmysl věnovat se dřívějším věcem.

              Nemůžeme přece chtít, aby VAR zkoumal všechny situace, které gólu předcházely od posledního rozehrání....

              To by najednou z ničeho nic mohl poukázat na faul, který se odehrál před dvěma, třemi minutami někde na půlce.... a co na tom, že balón mezi tím dvakrát změnil majitele...

              Tohle podle mého názoru byla chyba VARu ... která se zamete pod stůl, protože neovlivnila rozdělení bodů v zápase, ale rozhodčí budou instruováni, že takhle by se to dělat nemělo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Lunaris     před 5 lety 19.08.2019 11:16 |  
        0 0

        Já myslím, že tady moc lidí opravdu detailně pravidla VAR nezná, takže je otázka, co lze ještě považovat za předcházející akci a jestli je to nějak podrobně popsáno či nikoliv. Určitě by mělo být. Podle mě by ten gól nepadnul, kdyby se pískl odkop od brány při předcházející akci. Takže pokud se to takhle opravdu posuzovat má, tak gól platit neměl. Ale taky nedokážu říct, jestli VAR skutečně měl takhle postupovat. A dost mě to sere, že Milanovi gól neuznali, protože ta perfektní důrazná hlavička, kdy Milan zboural protihráče i spoluhráče si gól zasloužila. Naštěstí to nerozhodovalo o 3 bodech, protože to bych asi tak smířlivý nebyl. :D

  13. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    gazza     před 5 lety 18.08.2019 18:42 |  
    7 2

    Nechapu 6 ku u Zeleneho ,ktery byl nasim nejlepsim hracem spolu s Hovorkou ,Stanciem a stridajicim Skodou

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      wimpy     před 5 lety 18.08.2019 18:50 |  
      4 3

      Ta "malá domu" na jejich hroťáka byla luxusní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        gazza     před 5 lety 18.08.2019 19:41 |  
        3 2

        Jo to Jedine bych mu vycetl ,ale jinak super Co mas dal?

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          wimpy     před 5 lety 18.08.2019 19:43 |  
          2 2

          To ti u beka na šestku nestačí?

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          gazza     před 5 lety 18.08.2019 19:48 |  
          3 1

          Nahravka na MVB pred druhy golem byla perfektni celkove nebyt toho jednoho kiksu tak super

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            wimpy     před 5 lety 18.08.2019 19:57 |  
            3 1

            Vždyť jo, výkon tak na sedmičku, bod dolu za tu hrubku, mně to sedí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              gazza     před 5 lety 18.08.2019 23:51 |  
              0 2

              No dobre

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                wimpy     před 5 lety 18.08.2019 23:54 |  
                1 1

                Jestli to máš o bod vejš, tak je to v normě toho, jak to dva fanoušci můžou vidět. Jestli bys šel vejš, tak snad abychom to skoukli ještě jednou. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  gazza     před 5 lety 19.08.2019 01:12 |  
                  0 1

                  V utery bych rad videl znamky od 7 nahoru To je jen prani Budou To nervy

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    wimpy     před 5 lety 19.08.2019 01:19 |  
                    1 0

                    Člověče, mám ti takové brnění v kloubech, že to bude úplně v klidu.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    gazza     před 5 lety 18.08.2019 19:57 |  
    10 7

    Oscar dnes cervena plus Mara cervena Sralta to ma dobre osetrene pred zapasem v Liberci Jinak ta rozhodci byla uplne mimo

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 19.08.2019 01:09 |  
      7 9

      Speciálně jsem se díval na ty zákroky a karty mi přišly oprávněné. Spiknutí Sparty nic nenasvědčuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        gazza     před 5 lety 19.08.2019 05:10 |  
        0 1

        pouze jedna je v pohode

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        gazza     před 5 lety 19.08.2019 05:21 |  
        0 3

        ta oscarova jasna ta druha ne.Od Oscara to byl ulet Sledoval jsem to hlavne k vuli Oscarovi .videl jsem ho I pred tim v par utkanich ,ale ze by me nadchl tak to to urcite ne Jinak ta rozhodci to byla sila

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Sedrousek     před 5 lety 19.08.2019 05:40 |  
          5 2

          Ta rozhodci mela hezkej preliv a na muj vkus maly kozy, ale to nemeni nic na tom ze ta druha cervenabyla udelena spravne!

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        sasky     před 5 lety 19.08.2019 16:15 |  
        1 0

        Ty tady píšeš proti sparťansko plzeňským konspiracím? Styď se. To je přece 100% ložený, že Paclík s Křetínským mají všechno pevně v rukou. Vyloučení v Liberci, nám neuznaný gól atd. atd. Ještě bys tu mohl někdy někoho ze Sparty a ze s Plzně pochválit, že hraje dobře a normálně by tě čekal lynč :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        marp (přítel SN)     před 5 lety 27.08.2019 14:13 |  
        1 0

        Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Crispo     před 5 lety 19.08.2019 12:04 |  
      2 0

      Šli tomu naproti oba dva, ať už úmyslně nebo ne.
      Takovej Baník měl k dispozici s rudejma to nejlepší a stejně předvedl totální ho.no, takže bych to vyloučení v Liberci nějak nedramatizoval, ještě navíc, když ty zákroky byly opravdu špatný. Třeba teď dostanou šanci hladovější hráči a předvedou lepší výkon, než byla ta trapnost co předvedl Baník.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Snivec     před 5 lety 18.08.2019 21:14 |  
    13 0

    Stanciu velmi prekvapil, bojoval, napadal, odebiral mice, je videt, ze chape, co od nej trener chce. Udelal mi radost Zeleny, snad se uz u nas otrkal a bude se tlacit vice do sestavy. Milan zase pripomnel stare dobre casy. Obrana opet suverene s nulou a ve stredu pole jasna dominance. Ocekavam, ze tuto sezonu budeme jeste o trochu silnejsi nez minulou, teda pokud se nam vyhnou zraneni. Opet se mame na co tesit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.08.2019 21:27 |  
      6 1

      Mohla by tahle sezóna být ještě "Totálnější" :-)

  16. VAR

    slaviator     před 5 lety 18.08.2019 21:58 |  
    10 7

    VAR má napravovat zcela zjevné chyby rozhodčího, a to stručně řečeno u gólových akci (mimo jiné). Posuzovat něco takhle zpětné byla hloupost, a navíc z žádného dostupného záběru není zřejmé že by byl mic CELYM svým objemem za carou.

    No ale komise rozhodčich to zase pokryje.

    Jinak v tomhle zápase nikdo horší známka než 7, Stanciu a Zelený za 9.

    • Re: VAR

      Jarda66     před 5 lety 19.08.2019 07:31 |  
      9 3

      Já s tím nesouhlasím, byl tam záběr, kde bylo vidět, že míč byl celým objemem za čárou a bylo to ve stejný akci, ze který padnul gól. Vybavilo se mi loňsky ČF CHL mezi Ajaxem a Realem. Taky tam padnul gól, kdy na půlce byla hraniční situace, že míč byl za čarou a taky se k tomu rozhodčí vrátil a zkoumal to.

      Podle mě, správně neuznanej gól (i když bych ho Milanovi moc přál).

      Teď je spíš důležitý nastolenej trend držet po celou sezónu a pro všechny týmy.

      • Re: VAR

        slaviator     před 5 lety 19.08.2019 09:05 |  
        3 4

        To jsi možná čísel nějaký záběr z kamery kolmo nad lajnou... Ale na ty kameře co ukazovali, tak tam je určite vizuální zkreslení díky úhlu z jakého je to snímané - takže míč se jeví že je za carou, ale průmět míče nemusí být zcela mimo čáru... 1 cm může být nad... A v tom případě je moc stále ve hře

        • Re: VAR

          bongor     před 5 lety 19.08.2019 09:32 |  
          3 1

          Hůl do vody ponořená,zdá se býti nalomená.................

    • Re: VAR

      Marcelo10     před 5 lety 19.08.2019 08:40 |  
      5 4

      Mic byl celym objeme za carou..

      • Re: VAR

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 19.08.2019 10:02 |  
        3 2

        Dej sem prosím záběr z lajny, kde je to vidět... rád bych se na něj podíval...

        • Re: VAR

          iwanowicz     před 5 lety 19.08.2019 10:16 |  
          4 2

          Ten zaber v TV ze strany zkresloval a prukaznej uplne nebyl, ale VAR ma tech kamer mnohem vic, my to tu uz nerozklicujem..

          • Re: VAR

            dalislavista     před 5 lety 20.08.2019 19:18 |  
            1 0

            VAR má ty samé kamery jako TV, o žádných navíc jsem neslyšel. Dostává záběry z přenosového vozu. Jestli měl VAR záběr z brankové čáry, musela ho mít i TV. A ta ho neukázala, takže ho asi neměla. Hlavní stejně je, že to je jedno, šlo o ukončenou akci odkopem s ta gólová další akce začala na naší polovině. Hlavní chyba byla vůbec se k tomu vracet. Gól padl až v další akci.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Juventus turin     před 5 lety 18.08.2019 22:37 |  
    0 0

    Zaslouženě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 19.08.2019 11:14 |  
      2 0

      No ale měli jsme mít o 2 body víc. Ta Karviná mě budí ze spaní ještě teď...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    japhy     před 5 lety 19.08.2019 09:55 |  
    13 0

    Netušil jsem, že Stanciu dokáže bejt až takovej rváček :)
    Škoda luxus, už při střídání s Olomoucí bylo vidět, že do toho jde s úplně jinou energií, než na jaře.
    Kolář je "blázen" a jak jsem se dříve těšíval na Dvě věže, tak teď to mám podobně s Ondřejem. Byť počítám s tím, že jednou to prostě podělá kardinálně.
    Překvapuje mě, že se o tom víc nepíše, ale naše auty jsou parádní, to prostě musej trénovat. Se "slzou" v oku vzpomínám na období JŠ, kdy jedinou secvičenou akcí byl aut nakrátko Pepovi a ten to naslepo pálil pryč. Nebo ještě hůře, když dřív byla nabídka nulová a vhazující se dlouhé vteřiny bezradně točil s míčem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Crispo     před 5 lety 19.08.2019 11:51 |  
      1 0

      No, při vhazování jsme byli občas bezradní i loni, takže možná trochu JŠ křivdíš. Rychlost vhazování v ČB mě příjemně překvapila. Nezbývá než doufat, že to je nově nastavený trend a ne chvilkové prozření.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        kjandourek (admin)     před 5 lety 19.08.2019 11:56 |  
        5 0

        Loni už jsme často používali "ofsajdovou variantu", kdy si adresát na vhazování nabíhá k brankové čáře s tím, že z autu neplatí pravidlo o ofsajdu... Jednou jsme dokonce natolik zblbli sudího, že to i mávnul :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Crispo     před 5 lety 19.08.2019 13:04 |  
          1 0

          ...a taky jsme zblbli sudího v Plzni tak, že nám mávnul i ofsajd, když do šance nahrával Plzeňák, a hlavní to neváhal odpískat :D
          Ofsajdová varianta je super, ale víc mě baví ta rychlost, viz. Liberec nebo teď ČB, v českým fotbale se na to totiž obecně celkem kašle, takže bychom toho mohli i nadále využívat.
          Viz. teď Teplice - Plzeň. Teplice mají vhazovat aut u svýho vápna, když většina hráčů soupeře je na své polovině, ale stoper Teplic si míče pro vhazování nevšímá a nechá Vondráška, který běží snad přes půl hřiště, ať to hodí... Že se mezitím těžiště hry přesune k bráně Teplic je šumák, to jsem nepochopil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        japhy     před 5 lety 19.08.2019 12:02 |  
        3 0

        Ono to klidně mohlo být ještě za DUMLa, takže nic proti JŠ.
        Ale stojím si za tím, že se za Jindry rozhodně zrychlilo vhazování, odkopy od brány, apod.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          fafhrd     před 5 lety 19.08.2019 15:33 |  
          2 0

          Jo, myslím že to bylo ještě za DUmla, to jsem vždycky byl radši když vhazoval soupeř - tam byla aspoň šance že to nějak zachytíme, naše auty pravidelně končily u soupeře a ještě jsme byli rozhození...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      sasky     před 5 lety 19.08.2019 16:05 |  
      1 0

      K těm autům. Do zápasu v Budějovicích mě to přišlo tak nějak normální, takže bych to spíš připisoval zejména tomu, že je Budějky hodně tragicky bránily. Ale aut do náběhu nebo do ofsajdu je určitě skvělá věc. Obecně mám raději přihrávky do prostoru než do nohy, protože se prostor daleko hůře brání.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    mis3     před 5 lety 19.08.2019 10:58 |  
    3 0

    Velmi dominnantí výkon. A známky tky relativně v pohodě. Klasicky bych dal +1 Kolářovi a tentokrát i Hovorkovi se Zeleným.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Lunaris     před 5 lety 19.08.2019 11:25 |  
    0 5

    Coufal minimálně 7, protože byl neskutečně aktivní a téměř u všeho, hlavně první půli. Stanciu taky 7, protože spoustu věcí řešil ukvapeně - právě ty střely jako z kulometu, které šly řešit konstruktivněji.

    • Re: Stanciu

      Jachym     před 5 lety 19.08.2019 11:32 |  
      18 0

      No jak to brát? Dá jim prostě gól jako Frydrych Ostravě a bude ho slavit velmi střídmě...:-) Takových podobných případů už bylo a bude...

      • Re: Stanciu

        Lord_Edmund     před 5 lety 19.08.2019 14:00 |  
        6 0

        Přesně, pořádnou oslavu si může schovat na derby :-)) a nejlépe ji několikrát v zápase zopakovat.

    • Re: Stanciu

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 19.08.2019 11:47 |  
      6 0

      "Když postoupíme, budu šťastný, ale na druhou stranu mě to bude mrzet. Rumunskému fotbalu přeji jen to nejlepší,“

    • Re: Stanciu

      Marcelo10     před 5 lety 19.08.2019 11:59 |  
      9 0

      Jak to brat? Rozhodne ne podle nadpisu, ktery je psan jako vzdy ucelne.

    • Re: Stanciu

      obiwan     před 5 lety 19.08.2019 12:53 |  
      9 0

      Já to beru jednoznačně, je to slušnej kluk a bude hrát ve svý rodný zemi, nepochybuju, že pro nás udělá, co bude moct. Jen dal najevo svoje pocity a já mu rozumím. Je mi to sympatičtější, než kdyby vykřikoval, že už v kolíbce byl slávista:-))

    • Re: Stanciu

      sasky     před 5 lety 19.08.2019 16:03 |  
      3 0

      Bude. Možná o tom měl spíš mlčet, ale ta upřímnost je na jednu stranu fajn. Mě to nějak nevadí, nakonec je jedno, jestli to řekl nebo ne, důležité je, co cítí a to se jeho vyjádřením nezmění. ALe taky to neovlivní jeho výkon, o tom jsem přesvědčen.

  21. Júsuf, Olayinka, Zelený...

    Crispo     před 5 lety 19.08.2019 12:39 |  
    5 4

    Júsuf - jeho míra sebevědomí je mi sympatická. Visí na něm protihráč nebo dva, on si v klidu schová míč, nenechá se rozhodit, rozdá to do strany nebo středem. Jen mu chybí dravost Škoďáka, ale to půjde. Zatím mě tento hráč svým klidem a sebejistotou baví, snad přidá i gól, ale v našem systému je post gólového hroťáka upozaděna, důležitá je práce pro tým, a v tom Júsuf rozhodně nezklamal. Jestli bude mít za sezónu jen 5 gólů, ale vynikajcí čísla z hlediska asistencí nebo připravených šancí, tak bychom měli být spokojeni. A docela mě zajímá jeho případná spolupráce s Teclem, tyto dva typy hračů by mohli soupeřům způsobit velké škody.
    Olayinka - Peter mě velmi překvapil, zápas se mu povedl. Míče mu neodskakovali a k tradičnímu velkému nasazení konečně přidal i efektivitu. Držím palce, aby na výkon navázal hned v Kluži. Baluta se snad díval na to, jak se bojuje o místo v sestavě.
    Zelený - Super výkon. Určitě jsem v menšině, když napíšu, že Zelený je pro mě volba číslo jedna na levý kraj. Samozřejmě pokud nebude kupit chyby a bude v pohybu. V Jablonci ukázal, že na to má. Nic proti Bóřovi, ze kterého se podobně jako z Hušbyho stala důležitá postava klubu (ne jen hráč, ale i důležitá osobnost), ale Zelený může mít jako levák lepší centry a při standardkách je jeho výška velkou výhodou. Ovšem při tom, jak JiT věří "osvědčeným" borcům, nevěřím, že by Zeleného v této sezoně upřednostnil. Tak jako tak, mám z konkurence v týmu radost.

    • Re: Júsuf, Olayinka, Zelený...

      sasky     před 5 lety 19.08.2019 16:00 |  
      3 0

      Jusúf - potřeboval by hrát o nějaký ten metr výš, ne tolik v hloubi pole. Na druhou stranu v našem variabilním systému, kdy se záloha s útokem hodně prolínají a ve vápně máme kolikrát třeba 4 hráče, to zas takový problém není. V momentě, kdy nám bude někdo vyrovnanějším soupeřem, než byly Budějovice, tak bychom Jusúfa potřebovali ve vápně, abychom si mohli pomoci centrem a jeho hlavou.
      Ollie - zlepšuje se, o tom žádná. Jen by potřeboval hru zjednodušit, nezkoušet se probít někde mezi dva, tři hráče. Ještě s Béřou se několikrát nabízela narážečka, ale Peter se snaží spoustu věcí řešit sám. Kdyby si pomohl v kombinaci narážečkou o někoho ze středu nebo krajního beka (a jak Béřa, tak Zelený by toho byli schopni), mohl by daleko více vyšachovat obranu a více využít rychlosti. V kličkách... no žádný Maradona to není. Mám ho rád, ale Peter - zjednoduš to.
      Zelený - hodně mě překvapil. Pokud bude spolehlivý dozadu (což se z tohoto zápasu moc poznat nedalo), tak věřím, že po fotbalově-technické stránce je na tom lépe než Béřa. Ale Honza má zase takovou buldočí zarputilost. Určitě se pro oba najde vhodný typ zápasu. Každopádně dobrá zpráva pro trenéry, máme za Honzu adekvátní alternaci.
      O víkendu bych rád napravo viděl i Holeše a v té záloze třeba toho Alexe Balutu. A chtěl bych, aby si zachytal Markovič, ale na to je ještě asi brzy...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 19.08.2019 13:26 |  
    15 0

    Dobré odpoledne přeji Vá všem.
    Především bych chtěl poděkovat Alanorovi za jeho rozbor utkání a hodnocení hráčů.
    Spekulativní otázka, kterou ve svém článku položil, tak ta je opravdu dobrá.
    Byl to velmi dobrý kolektivní výkon všech našich hráčů od první až do poslední minuty. To byl hlavní důvod, proč se Budějovice vůbec nedostaly do zápasu!!! Prostě náš výkon byl tak dobrý, že si soupeř ani neškrtnul.
    Je vidět, že se nám hra začíná kvalitativně a i rychlostně posouvat "o štok vejš", ale pořád je potřeba poctivě pracovat a hlavně po tomto zápase nepodlehnout nějakému uspokojení. To by byla velká chyba a věřím (a to i po vyjádření trenérů a hráčů) určitě budeme ve střehu pořád dál.
    Máme ještě co zlepšovat. Vidíme sami, že jsou u hráčů ještě pořád výkyvy v jednotlivých zápasech. Pořád máme ještě rezervy v udržení delší pasáže v nátlaku na soupeře a hlavně, pořád je to o nedokončené finální fázi.
    Já bych se zastavil u dvou hráčů a jejich pozitivní vliv na zápas.
    Prvním je určitě Stanciu, který pomohl Pepovi tak, že byl i lepší, ale zároveň si Ti dva vůbec nevadili. Navíc i reakce Pepi na Stanciův gól byla moc pěkná a je vidět, že si Ti dva sedli.
    Proto okolo nich musí být pořád ta pomoc krajních halvů, beků a i jejich zajištění dozadu tak, jak to jistí Tomáš Souček. Proto je nutné, aby tam těch variant bylo od našich kluků co nejvíce, protože když bude Tomáš vepředu, tak někdo musí být vzadu místo něho. Ale to se všechno dostane pod kůži.
    Druhým je Milan Škoda. Velmi radostně hodnotím jeho přístup k tomu, že se o flek prostě popere a nevzdává to.
    Navíc do toho jde pozitvním způsobem a snaží se okolo sebe šířit dobrou náladu. To pomáhá všem klukům v mančaftu a navíc si tím všechny získává. A to je moc dobrá zpráva pro celou Slávii.
    Zítra si to rozdáme s rumunama. Bude to boj a každý metr. Hrajme to tak, abychom jim nedali čuchnout ani o cenťák. Když budeme poctivě makat ve smyslu nepřekonaného rčení: "Jeden za všechny a všichni za jednoho", tak se dobrý výsledek na konci play off určitě pro Slávii dostaví.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

  23. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    vikik_vikik     před 5 lety 19.08.2019 14:30 |  
    1 0

    možná to sem nepatří, objednal jsem si O2 pack za 199,- ale v poznámce je uvedeno, že platí pouze pro jedno zařízení , to je nějaká nová vychytávka O2, či co ? :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      iwanowicz     před 5 lety 19.08.2019 14:45 |  
      1 3

      O2 sport pack za 199,- je na jedno zarizeni, pokud chces to na 4 , musis koupit za 299,- jejich zakladni nabidku, kde je i cca 90 programu. Je to takhle minimalne rok a pul, co to mam i ja..

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Marcelo10     před 5 lety 19.08.2019 14:50 |  
      1 0

      Ale funguje na vice :) mam ho a poustim jeden focus na TV a druhej klidne na mobilu..

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        hajnej     před 5 lety 19.08.2019 16:29 |  
        0 0

        Je to tak, mám stejnou zkušenost.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    sasky     před 5 lety 19.08.2019 16:29 |  
    7 1

    Nebudu hodnotit tak moc jednotlivce a ani tolik ne zápas. Jen chci podotknout jednu věc. Ať se nám to líbí nebo ne, tak trenéři prostě opět trefují sestavu a postupně všechny hráče posouvají na vyšší level. Hovorka se zdá být (zatím) trefou do černého pro náš styl hry. V mých očích přešlap s koupí Zeleného se ukazuje jako přešlap můj a ne Slavie, Olayinka se také zvedá, Nica netřeba komentovat, Škoďák přišel - našel - skóroval. Hráči jsou dobře připraveni a trenéři ukazují výborný cit pro sestavu. Snad jen Masopustovi se zatím tolik nedaří, ale věřím, že jeho chvíle přijdou.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Borgetti     před 5 lety 19.08.2019 17:24 |  
    4 1

    Co tak náhlá změna u Tipsportu? Kdo se v tom vyznáte? Není přeci možné, aby jen na početné množství sázenek otočili o 180 stupňů!

    Prvotní kurzy na zápas Kluž - Slavia (Na domácí - 2,2. Na Slavii 3,3) a teď na Kluž 3,01 a na Slavii venku 2,69!
    Postupy: Kluž 2,6 / Slavia 1,5

    Je jasné, že tomu pomohla viditelně zlepšená forma v Budějkách, ale není to trochu málo na takovou rapidní změnu kurzu? takový obrat?

    Ale jako těší mě to :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      ezechiel     před 5 lety 19.08.2019 18:47 |  
      1 0

      Oni se orientují podle počtu sázek a taky za kolik se dává..

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 5 lety 19.08.2019 23:25 |  
      0 0

      Reakce čistě na chování sázkařů/trhu. Na Slavii se hodně sází, tj. se chovají ekonomicky a racionálně a rozkládají rizika a minimalizují případné ztráty.

  26. Re:6. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 19.08.2019 18:02 |  
    1 0

    Nezbývá než mužstvo pochválit, pouze mělo být skóre ještě vyšší. Znovu budu chválit především obranu, popáté bez inkasovaného gólu. Samozřejmě teprve v úterý projde naše defenzíva opravdovou zkouškou. Dva góly plus neuznaný Škodákův čtvrtý gól, snad nastartoval naše útočníky, takže v úterý budou pálit ostrými. Aktivní záloha a zvláště Nico a Hušby, dobrý trénink před Kluží. Zatím hodně zajímavý vývoj tabulky, Jablonec druhý, Slovácko třetí. Plzeň opět ztratila, škoda výhry Sparty, ale Baník neproměňoval šance, jinak mohl klidně remizovat.

  27. Dotaz

    pinochet     před 5 lety 19.08.2019 19:54 |  
    0 0

    Nepatří to sem, ale dávají nás zítra někde?