Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    brugy     před 5 lety 16.08.2019 14:40 |  
    7 10

    “SK Slavia Praha v této situaci nechtěla vystupovat z pozice klubu se silnými vlastníky destruktivně, ale naopak se rozhodla postupovat solidárně k ostatním. A byť si i nadále zachovává své výhrady k novému modelu profesionálních soutěží, rozhodla se hlasovat pro změny podporované drtivou většinou profesionálních klubů.“ Takze jsme hlasovali pro novy format.....

    • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 16.08.2019 14:42 |  
      7 6

      Ano hlasovali. Taky máš v předchozím textu uvedeno proč. Náš názor byl, že to je blbost, ale když to všichni chtějí, tak jim to nebudeme kazit. Já nevím, co je na tom k nepochopení. :-)

      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

        brugy     před 5 lety 16.08.2019 14:46 |  
        11 3

        Ja jsem nepsal, ze neco nechapu, budu hlasovat treba pro Zemana, pac tak hlasuje cela hospoda a pak budu vyhlasovat, ze je to kokot a ze jsem to vzdycky rikal?

        • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

          wimpy     před 5 lety 16.08.2019 14:48 |  
          4 5

          Já bych dal jinej příměr, ce parta bude chtít jít na Gambáč a ty na Staropramen. A nakonec tedy řekneš "tak dobrá, Gambáč".

          • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

            brugy     před 5 lety 16.08.2019 14:58 |  
            5 2

            Jako kdybysme hlasovali proti/zdrzeli se, tak by nas vyloucili ze souteze a my sli na pivo sami ;-)?

            • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

              wimpy     před 5 lety 16.08.2019 15:03 |  
              2 1

              Nevím, jestli bylo nějaké právo veta, že bychom to mohli pozdržet.

              • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                brugy     před 5 lety 17.08.2019 02:09 |  
                2 1

                A kdyby meli, tak by se melo pro nase hlasovani neco menit?

                • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                  wimpy     před 5 lety 17.08.2019 10:56 |  
                  2 2

                  To nejde jen tak plácnout bez znalosti veškerých souvislostí.

          • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

            buran     před 5 lety 16.08.2019 21:37 |  
            1 1

            No nevím jak ty , ale kdyby všichni chtěli jít na gambáč nebo Staropramen,tak já si radši dám jablečný mošt:-):-)Brr europiva

            • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

              wimpy     před 5 lety 17.08.2019 10:58 |  
              2 1

              Mylím, že když mluvíme o nadstavbě, zvolil jsem adekvátní sračky.

              • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                buran     před 5 lety 17.08.2019 18:19 |  
                1 1

                V tomto 100% souhlas!!

                • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                  wimpy     před 5 lety 18.08.2019 00:42 |  
                  2 0

                  Mimochodem, občas je testnu, jestli není nějakej posun, gambáč tak dvakrát do roka a Starouše jednou za tři roky. Gambáč mi přišel, že se z nejhoršího vyhrabává.
                  Pravda ale je, že jsme zhejčkaný. Když jsi v nějaké pivně nevyspělé cizině a dáš si místní europivo, je to o poznání horší sračka.

                  • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                    buran     před 5 lety 18.08.2019 12:34 |  
                    0 0

                    Když už jsme narazili na tohle téma , gambáč býval slušný pivo,ale je to dost dlouho.Tankový starouš neměl chybu,dnes je to hnus, lepší je snad Bránik, stejně je to i s Krušovicema,no jak podotýkaš ,fakt jsme asi zhýčkaný!!

                    • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                      wimpy     před 5 lety 18.08.2019 12:45 |  
                      0 0

                      Kdysi byly výborné Popovice, ale to mluvíme o přelomu osmdesátejch a devadesátejch let.

                      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                        buran     před 5 lety 18.08.2019 17:18 |  
                        0 0

                        Z portfolia Prazdroje je možná kozlík to nejlepší, několikrát jsem ho v nouzi ochutnal a dá se polknout! Teda chachaři mě dnes zklamali.

                    • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                      Fačín     před 5 lety 19.08.2019 14:10 |  
                      1 1

                      Pardon, že vám vstupuji do debaty, Gambrinus se opravdu dost zhoršil, dřív to bylo mé nejoblíbenější pivo. Naopak Staropramen se dost zlepšil, vím o pár klasických "čtyřkách", kde je naprosto nepřekonatelný - myslím tedy klasickou desítku. Paradoxně například v Potrefených Husách, kde by mělo být pivo úplně výstavní, tak je to nepitelný (a předražený). Čili co se mě týče, pivo může být skoro jakákoliv značka, ale musí se umět natočit, mít čistý mokrý (ideálně předchlazený) půllitr a samozřejmě čisté trubky.

                      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                        wimpy     před 5 lety 19.08.2019 14:52 |  
                        1 0

                        Byl jsem ve Vinohradském parlamentu, vlajkové lodi Straropramenu, pivo z tanků, půllitry předchlazené, řekněme "dalo se". Ale rozhodně žádná lahůdka. Gambáč se zhoršil před ME 2004, před pár lety zase šel trochu nahoru. Samozřejmě že způsob, jakým se s pivem zachází jeho kvalitu taky ovlivní, ale když je blbě uvařený a hlavně z blbejch surovin (například chmelový extrakt mi vyloženě leží v žaludku), dobrý to prostě nebude.

                        • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                          buran     před 5 lety 19.08.2019 20:28 |  
                          0 0

                          No u Staropramene a Svijan byl průser , že se přidávali chemikálie aby byla kvalitní a dlouhotrvající pěna, což je u produktu zvaném pivo pěkná prasárna....

                          • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

                            wimpy     před 5 lety 19.08.2019 20:44 |  
                            0 0

                            Těch průserů bylo víc, Svijany se třeba nemají kam rozšiřovat, 95 % jejich produkce je Máz, kterej vyloženě urychlujou, aby dosáhli požadovaného výstavu a nedá se to pít. Ale ta Čtyřistapadesátka se jim třeba celkem povedla.

            • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

              tomblesk     před 5 lety 18.08.2019 13:40 |  
              0 2

              Správně, ale musí být výběr z možností a to nebylo. Co kdyby náhodou byly třeba okamžité instrukce. Kam bychom to bez toho došli. Třeba jsou mužici z fotbalu koupení od Andorry - či jiného - kvůli koeficientu. Teď to frčí ….. i média fandí /jak, kdo a komu - barvičky nejsou nápověda … / Nebo jde o blbost - nechť si každý probere sám, třeba i podle hloubky kapsičky!!! Snad to o té Andoře pochopí i ti, co jsou "na duši slabší". Bazinga!!!

        • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 16.08.2019 14:52 |  
          7 5

          Zrovna u prezidentských voleb je to o tom, že když bude celá hospoda hlasovat pro Zemana a Ty ne, tak máš šanci, že zbytek republiky bude s Tebou...

          Ale když se bude v hospodě hlasovat o tom, kdo bude náčelníkem výčepu... a ty budeš vědět, že všichni až na Tebe jsou pro "Pepu", tak tu ruku pro něj taky zvedneš, abys od ostatních nedostal do nosu :-)

    • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

      kjandourek (admin)     před 5 lety 16.08.2019 14:43 |  
      5 9

      Tak ono nemělo moc smysl, aby byl jeden ligový klub proti, že?

      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

        brugy     před 5 lety 16.08.2019 14:45 |  
        8 3

        Smysl to melo, ted by byla nase verejna kritika opravnena, takto si sice myslim to same jako Tvrdik, ale verejne bych drzel hubu :-). Kdyz se mi neco nelibi, tak proto alibisticky nehlasuju.

        • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 16.08.2019 14:49 |  
          3 2

          Kritizovali jsme to od začátku... od prvních náznaků, že by něco takového mohlo být byla Slavia proti ... ostatní drželi zobák, protože tušili, že by z toho pro ně mohlo něco kápnout: šance na titul když po třiceti kolech budu druhý, nebo šance na poháry ze skupiny o Evropu.. případně šance na záchranu v baráži....

          proti byly jenom dva týmy z druhé ligy - tam taky tušili, že celá taškařice bude jenom o tom, aby z druhé ligy nahoru šel jenom jeden...

          • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

            brugy     před 5 lety 16.08.2019 14:53 |  
            9 7

            Ja s tebou souhlasim, ale hlasovat pro byla z meho pohledu chyba. Kdyz s necim nesouhlasim tak pro to nehlasuju nebo se aspon zdrzim....

      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

        sasky     před 5 lety 16.08.2019 15:07 |  
        12 4

        Smysl by to nemělo, ale alibisticky hlasovat pro...?

      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

        Snivec     před 5 lety 16.08.2019 15:37 |  
        12 2

        To je uplne jedno, jestli by to melo nejaky smysl. To je prece demokracie, vyjadrim nazor, kdyz jsem proti, tak mam hlasovat proti a nebudu hlasovat podle vetsiny, abychom byli jednotni, takhle se hlasovalo na sjezdu KSC.

        • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 16.08.2019 15:41 |  
          9 4

          NO tak o tomhle se vedla docela dlouhá diskuze a evidentně jsme to tedy pojali tak, že když jsou pro všichni, tak to tedy taky odsouhlasíme, ať nejsme za hnidopichy.......

          Ale celý rok čtu o tom, jak je Slavia proti - Trpišovský to několikrát zdůrazňoval, že se mu nadstavba nelíbí, když byla anketa Sportu, tak tam bylo jednoznačně napsáno že Slavia je proti... není to tedy o tom, že jsme najednou něco začali kritizovat jako generálové po bitvě...

    • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 16.08.2019 14:46 |  
      3 4

      A změnilo by se něco, nebo se také dalo zdržet hlasování :-)

      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

        brugy     před 5 lety 16.08.2019 14:48 |  
        10 2

        Z meho hlediska zmenilo, ten tweet by ted mel vetsi vahu.

        • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 17.08.2019 19:49 |  
          3 2

          No ten Tweet byl namířen hlavně proti argumentům, kterými nás přesvědčovali, abychom hlasovali pro... tak jsme se nechali přesvědčit, ale hned se ukázalo, že ty argumenty byly liché...

  2. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 16.08.2019 14:40 |  
    6 1

    Má pravdu...

  3. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 16.08.2019 14:50 |  
    12 3

    Ať jde celej rudej Svoboda i s nadstavbou do prdele a pak ať pomáhá chátře ke světlým zítřkům.Samozrejme se u tohoněkdo napakoval. No pokud bude hlasovat devět klubů pro nadstavbu tak není co řešit

  4. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    Akuls     před 5 lety 16.08.2019 15:03 |  
    11 8

    Podle mne si na nadstavbu mohou oprávněně stěžovat jen reprezentanti a pak Slavie, protože jich má hodně a hrála dlouho i poháry. Co má říkat ale třeba hráč Liverpoolu Sadio Mané, zahrál si finále CH.L., zahrál si za Senegal finále Afrického poháru, za Liverpool už hrál závěrečné zápasy intercontinentálniho poháru v USA, minulý týden úvodní kolo Premier League s Norwichem a ve středu SuperCup v Istanbulu a lítal tam vždy jako na klíček. A tak to má plno hráčů z evropských velkoklubů, kteří hráli v létě na Africkém poháru a na mistrovstvích Jižní a Střední Ameriky, kde hrálo i Japonsko a Jižní Korea. Nadstavba podle mne není dobrý nápad, ale za bídu našeho klubového fotbalu sama o sobě nemůže.

  5. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    Horacio11     před 5 lety 16.08.2019 15:38 |  
    10 0

    Systém se jen tak nezmění, takže prostě budeme si muset zajistit titul už tak tři kola před koncem a odehrát to s mladýma. A ostatní šetřit na čtvrtfinále a semifinále evr. poháru

    • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

      ŽerykRWS     před 5 lety 17.08.2019 17:10 |  
      3 0

      Přesně, to je nejlepší odpověď! Zajistit si titul už před nadstavbou a odehrát ji s širším týmem. FAČR by si nadstavbu možná na presrok rozmyslela.

      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

        tomblesk     před 5 lety 18.08.2019 13:54 |  
        1 3

        Fotbal a co něj týká by se mělo rozhodnout na hřišti a taky by se neměl nikdo předem znevýhodňovat / zvýhodňovat. A co na to vesnický fotbal, nic - anžto už de facto není a přesto se hudrá, že hlavní hlasovací mašinerie jsou oni - teda jako rozhodčí / v převleku či maškarádě !!!/ Dodatek: co se neuhraje ve /třiceti kolech/ by se nemělo nijak korigovat - jiné řešení by bylo: po lize spustit jinou soutěž, ale o něco jiného aniž by to měnilo smysl toho, kvůli čemu se liga hraje /hrála. Asi nejlepší by bylo hrát o lízátka - né ty z Hradce … a prachy ať navalí někdo jiný a nesmí mít šikmo očka - Bazinga a bez urážky!! .

  6. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    ezechiel     před 5 lety 16.08.2019 18:05 |  
    3 8

    V nadstavbě není potíž, potřebujem zápasy s týmy, se kterými nám to nejde. Horší bylo, že hráči museli na repre akce. Když vezme v potaz, že díky fiaskům v předkolech se může stát, že bychom mohli hrát 1:předkolo LM tak kolik pak bude pauzy?

    Jestli peníze z nadstavby šly jen do kapsy O2, tak pak je to šílená blbost hrát.

  7. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    Gino     před 5 lety 17.08.2019 10:11 |  
    10 4

    On se vzdycky najde nejakej debil, kterej najde na Slavii neco spatnyho.... ach jo.
    Jo, kluci... to je na Vas, co kritizujete Slavii za jeji postupnpri hlasovani. Mate divnou predstavu o svete. I kdybychom tehdy hlasovali pro z presvedceni, tak nas to ted nevylucuje z moznosti byt k tomu systemu kriticky! Ale Vy si vzdycky neco najdete, abyste si mohli do Tvrdika kopnout...

  8. Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

    Akuls     před 5 lety 17.08.2019 21:33 |  
    0 0

    Hartman jede - https://isport.blesk.cz/c ...

    • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

      tomblesk     před 5 lety 18.08.2019 14:09 |  
      3 5

      Inu jeho hlavní živitel je kdo? Prý na tom O2 vydělalo a nikdo nepráskne kolik. Oni tam neznají ono husitské: na množství nehleďte … Oni ano, hledí, byť kvalita jim nic neříká, hlavně, že jede kafemlejnek na prašulky … UEFA zkraje tvrdila, že zvyšování cen za vysílací práva se vrátí do fotbalu !!! tak , kde jsou: v cenách za pár čutálistů? No to si ta reklamní mafie z nás dělá pěknou prču a ví, že do bjkotu klubů nepůjdeme. Byť Slavia a její fandové do toho kdysi šli, ale kvůli něčemu jinému … A Tvrdík - už před i po hlasování jako jediný říkal, že platba za "příděl" práv je směšně nízká …. Takže nakonec i pro toto hlasovala Slavia a teď ještě za to někteří jí nadávají. Ten svět je už naruby a fandové fotbalu s ním !!! Bazinga, nikoliv v tomto punktu!

      • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

        Karel13     před 5 lety 19.08.2019 12:12 |  
        4 0

        Jsem zvědavý, jestli se dožiju toho, že některý Tvůj příspěvěk bude dávat nějaký smysl (už mi bylo 80) ...

        • Re: Good job, smál se sarkasticky Tvrdík. Po pohárovém fiasku zkritizoval nadstavbu

          p!erreCORE     před 5 lety 19.08.2019 15:31 |  
          0 0

          on prostě rychleji přemýšlí než píše.. já mám jeho příspěvky rád.