Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Oscar Dorley přestupuje do Slavie

Slavia hlásí další posilu, z Liberce koupila jednadvacetiletého záložníka Oscara Dorleyho, který podepsal čtyřletou smlouvu. Dorley bude během podzimu ještě hostovat na severu Čech.

Příchod nového hráče okomentoval pro oficiální web sportovní ředitel Jan Nezmar. „Oscara sledujeme už dlouho, myslíme si, že svými fotbalovými dispozicemi a schopnostmi přesně zapadá do našeho systému hry. Je to mladý hráč, který se ještě bude hodně zlepšovat. Za poslední měsíce vykázal velký progres, a to je i důvod, proč ho zatím necháváme na hostování v Liberci. Uvidíme, jak se bude situace v našem kádru vyvíjet, podle toho si ho stáhneme."

„Oscar je mladý hráč, který se nám velmi líbí. Od doby, co přišel, udělal velký progres. Je to zajímavý hráč, věkově i typologicky se hodí do Slavie. Je univerzální, v Liberci začínal jako pravé křídlo, pak hrál podhrot. Nyní hraje osmičku, nebo šestku, a to by byla pro nás asi nejpravděpodobnější varianta. Pro něj bude aktuálně nejlepší, aby hrál. Zůstane tedy zatím v Liberci a my tak budeme mít připraveného hráče do budoucna, který by nám mohl nahradit případný odchod,“ upřesnil trenér Jindřich Trpišovský, jaká by mohla být v budoucnu Dorleyho role v sešívaném dresu.

Liberijský záložník už nezasáhnul do včerejšího zápasu s Libercem a z přesunu do Slavie má radost. „Jsem z přestupu nadšený. Myslím si, že je teď pro mě důležité v Liberci ještě zůstat a po půlce sezony přejít do Slavie. Jde o další krok v mojí kariéře a jsem za to velice šťastný.“ 

Oscar Dorley se narodil 19. července 1998 v hlavním městě Libérie Monrovii. Fotbal hrál za tamější Club Breweries, a v létě 2016 přestoupil do litevského klubu Trakai. Na jaře 2018 odešel 173 cm vysoký záložník na hostování do Liberce, které se letos v lednu změnilo v přestup. Dorley jedenáctkrát oblékl reprezentační dres Libérie.

Ve Slavii podepsal smlouvu na 4 roky, během podzimu bude ještě hostovat v Liberci.

 

Komentáře (180)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    buri     před 5 lety 11.08.2019 11:56 |  
    10 0

    Posila do budoucna... Vítej Oscare - věřím Ti !

  2. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    wimpy     před 5 lety 11.08.2019 11:58 |  
    4 0

    Komu včera asi fandil? :-)

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Borgetti     před 5 lety 11.08.2019 16:26 |  
      2 0

      Manchestru City :D

  3. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    kalex     před 5 lety 11.08.2019 12:04 |  
    3 0

    Hodně štěstí.

  4. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Qope     před 5 lety 11.08.2019 12:07 |  
    4 8

    Ideální fotbalový věk, tenhle kluk se nam ještě moc vyplatí, věřím tomu ... Ale z toho jaký typ hráče k nám jde, cejtim u nás pomalu konec Husbyho ... Ale třeba se mejlim ...

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      p!erreCORE     před 5 lety 11.08.2019 15:17 |  
      1 0

      jenom jestli mu není dvaačtyřicet..

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Boss82     před 5 lety 11.08.2019 20:04 |  
      3 2

      Konec Hušbyho se tu předpovídá už asi 2,5 roku pokaždé, když přivedeme nějakého středního záložníka:-). A Hušby pořád hraje a hraje:-). Oscar je typologicky úplně jiný hráč, to je spíš náhrada za Součka nebo za Krále.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Qope     před 5 lety 11.08.2019 20:06 |  
        0 2

        Drží se kluk a je to dobře, ale záloha začíná být dost nadupaná, uvidíme

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Boss82     před 5 lety 11.08.2019 21:25 |  
          3 3

          Nadupanou zálohu máme už minimálně 3 roky.

  5. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:11 |  
    6 14

    Moc nevím, co si o tom myslet, mě tedy nijak nezaujal, na prostředek zálohy mi přijde malý a slabý. Produktivita taky velmi slabá. Že je to opět hráč jen z Liberce, to už ani nestojí za komentář. Nedovedu si představit, koho bychom měli posadit, aby hrál, kvalitativně není lepší než kdokoliv z našich hráčů. No tak aspoň je jakžtakž mladý, takže tam může být potenciál trochu růst a pokud jsme za něj nevysolili opět nějakou petelici (raději se už nepíše, kolik stál), tak budiž.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Boss82     před 5 lety 11.08.2019 12:17 |  
      6 8

      Ty tomu fotbalu opravdu moc nerozumíš, co?!

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:18 |  
      3 0

      Myslim, ze schopnosti Oskara dost podcenujes. Uvidis sam.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 12:22 |  
      5 0

      Malý,slabý říká ti něco jméno Ngolo Kanté?

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:35 |  
        2 7

        Kanté je malý, ale není slabý, což je podstatný rozdíl.

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 12:40 |  
          4 1

          Jenže Oscar taky není slabý,na svojí výšku je velmi důrazný,má dobré krytí míče,a velký akční radius...

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:48 |  
            1 11

            Dobrá, přeložím: slabý=myšleno tělesnou konstitucí. Důrazný - hraje jako prase, protože v soubojích nestačí fyzicky.

            • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

              Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 12:51 |  
              7 1

              Fačíne sorry,ale to je absolutní blábol

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Max1     před 5 lety 11.08.2019 13:24 |  
      5 0

      Jj Stoch, Messi atd. jsou dlouhý štafle ;)

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Fačín     před 5 lety 12.08.2019 12:11 |  
        3 4

        No Stoch radši odešel, aby si zahrál fotbal. Messi by si u nás nezahrál, protože se odmítá vracet, což by Trpišovského ego nepřekouslo.

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Boss82     před 5 lety 12.08.2019 13:53 |  
          2 5

          To jsou strašný hovna, co tu meleš!

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            JS (přítel SN)     před 5 lety 13.08.2019 09:18 |  
            3 4

            To teda nejsou. Přesně takhle to funguje. Baluta se ozval, že nehraje, a už si nekopne ani, kdyby se přetrhl.
            Kecy o aklimatizaci na českou ligu po jedné celé sezoně už neplatí, tak ho pro jistotu bolí zuby a pak už se o něm ani nehovoří...

            • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

              Boss82     před 5 lety 13.08.2019 14:13 |  
              1 2

              Těch důvodů, proč Baluta nehraje, můžou být spousty. Ani ty a ani já do toho nevidíme natolik, abychom za to mohli JiT odsuzovat. A to věř, že zrovna já Balutovi hodně fandím - zaprvé proto, že je na první pohled vidět, že je to pan fotbalista, a zadruhé proto, že jsem tu jednou prohlásil, že jsem přesvědčen, že z něj bude brzy hvězda ligy. A dobře víš, jak nerad se mýlím. Tak doufám, že ještě šanci dostane a chytne ji za pačesy. Ale nebudu tu plivat na JiT za to, že Balutu nestaví, když nevidím "pod pokličku" a výsledky máme luxusní. Na prvním místě musí být vždy zájem Slavie, a až potom zájem jakéhokoliv hráče.

              • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                JS (přítel SN)     před 5 lety 13.08.2019 14:17 |  
                3 1

                Já Ti říkám, že je to podobné jako se Sýkorou. Ten také řešil své herní vytížení a post v sestavě diskusí s Trpišem a výsledkem je, že už si za Slavii nikdy nekopne, což jsou jeho vlastní slova.

                • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                  Boss82     před 5 lety 13.08.2019 15:54 |  
                  0 1

                  Sýkora je další hráč, od kterého jsem si sliboval mnohem více, a jeho odchod mě mrzí. Ale zase si uvědom, kde bychom byli, kdyby si hráči mohli diktovat, kolik času budou hrát, na jakém postu budou hrát, jestli mohou být vystřídáni atd... To opravdu nelze, to bychom dopadli velmi špatně. Odpovědnost nese trenér, trenér má jistě své důvody, proč v kádru nechtěl Sýkoru a proč moc prostoru nedostává Baluta, a ten samý trenér má fantastické výsledky. Proč tedy jeho rozhodnutí zpochybňovat?

                  • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                    JS (přítel SN)     před 5 lety 13.08.2019 16:36 |  
                    0 1

                    Ale vždyť já celou dobu neříkám, že nutně chci Balutu v sestavě. Já jen říkám, že jestli Trpiš došel k tomu, že ho pro svou hru nepotřebuje, tak není důvod ho tu dusit. Takže nekritizuju Trpiše za nenasazování, ale za to, že ho nenechá jít.

                    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                      Rooney     před 5 lety 13.08.2019 18:19 |  
                      0 0

                      Pokud by o nej Trpis opravdu nestal a nechtel ho v tymu, myslis si, ze by u nas jeste byl? Baluta byl nakladny prestup, urcite ma i nemaly plat a situace hracu v tymu se pravidelne resi s JiT, JN i JT, kor ted v dobe prestupniho terminu. Takze pokud by JiT rekl, ze Baluta pod nim hrat nebude (at uz je ten duvod jakykoli), tak by se ho temer urcite pokusili prodat (byt asi se ztratou), nebo mu alespon sehnali hostovani, kde by se ten klub podilel na jeho platu (i treba v zahranici). Opravdu neverim tomu, ze cilem je platit takto draheho hrace, ktery bude hrat v becku. Jedine ze by sam Baluta rekl, ze nikam nejde a za ty super prachy bude hrat klidne v becku, ale tomu v jeho veku moc neverim...

                    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                      Boss82     před 5 lety 13.08.2019 18:32 |  
                      0 3

                      To ale přece nevíme, jestli JiT došel k závěru, že ho nepotřebuje. Já si naopak myslím, že pořád doufá, že se mu podaří ho nastartovat a zabudovat do týmu. Navíc teď máme krajních záložníků nedostatek, takže pouštět dalšího by už bylo hodně riskantní.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      tomblesk     před 5 lety 11.08.2019 17:31 |  
      0 0

      Nevím, ale každý ho můžeme vidět jinak. Mně imponuje jeho pracovitost, čtení hry / bývá tam, kde má být a neplete se tam kde být nemusí /. Některé dovednosti se dají v tomto věku rozvinout, negativa potlačit. Jen se bojím, aby při stylu hry Liberce ho někdo nezmrzačil! Nicméně dobrý fotbalista to je. Otázka je jaký má charakter. Oni kluci z téhle části Afriky bývají všelijací - války tam dělají své, bohužel a když jde o zlato bývá průser na světě!. Škoda, že už tady není Simon Deli - jako káma, mentor a guru by se hodil. Sympatické je, že ten Oskar obdivuje Weaha …. Takže snad - doufejme, že se z něj nevyklube něco jako "poklad" z druhé strany řeky … Teda bez urážky a bez banánové slupky. Na fotbal banány nenosím, spíše salátovou okurku, či rajčátko, když to pronesu - každej jsme ňákej … dieta pro cukrovkáře se v občerstvení na fotbale hledá těžko a gorile u vstupu to vysvětlujte!!!

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Rooney     před 5 lety 11.08.2019 17:48 |  
        1 0

        Tak stale je tu Traore, ktery snad byl i pomyslnym vudcem nasi africke party, coz me celkem prekvapilo. A navic i Olaiynka, ktery ma k Oscarovi zase blize vekove.

  6. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    slaviator     před 5 lety 11.08.2019 12:11 |  
    7 9

    Tak kdo další z Liberce k nám ještě přestoupí?

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:16 |  
      11 0

      s timhle prestupem souhlasim vsema 10.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      fredydj (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 12:23 |  
      8 0

      časem třeba mladej Fukala nebo Kamso Mara

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:36 |  
      6 10

      Jediný nadstandartní hráč je v současnosti v Liberci akorát Kamso Mara, to je hráč dle mého gusta.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:37 |  
        4 2

        Kamso vypada good, ten by taky nebyl spatny.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:57 |  
      0 3

      Tipuji: Ngueyna 100%, Karafiát 60%.

  7. Oskar

    Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:16 |  
    12 4

    Oskara chtela Sparta a nastesti nakonec jde k nam;-) Je to nahrada za Soucka ci Krale, protoze dlouho dobe je samozrejme neudrzime. Oskar je vyborny hrac a myslim, ze za Suka ci Alexe super nahrada. Takhle se melo dle meho postupovat i v pripade Deliho a Ngadea. Koupit kvalitni 2 stopery uz pred pul rokem a nechat je hrat jeste ve svem tymu.

    • Re: Oskar

      necich     před 5 lety 11.08.2019 12:26 |  
      4 1

      Koho by sis představoval z naší ligy jako náhradu za Simona a Ngadeua?

      • Re: Oskar

        Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:30 |  
        1 2

        Nemyslim tim jen CR ligu, ale treba takovy Jaroslav Svozil by nemusel byt spatnou investici?

        • Re: Oskar

          Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:36 |  
          1 6

          Jeste Holik nebo Jemelka, ale zbytek nic moc... A nas Jugas paradoxne je kvalitni stoper, bohuzel NE uplne Trpisuv kun.

          • Re: Oskar

            bramburek (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 13:39 |  
            6 1

            První příspěvek z vlákna napíšeš rozumnej, a pak to zabiješ Svozilem, Holíkem (kterej ani stopera nehraje), a rudým vylízancem Jemelkou...

            Říkám, že u nás v lize kvalitní stopeři pro Slavii nejsou... ty musíme vyskautovat v zahraničí...

            • Re: Oskar

              Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 15:01 |  
              2 1

              Mozna, ze to z meho komentu vyznelo, ze ty hrace chci do SKS. Myslel jen to, ze Svozil by nemusel byt spatny a ty druhe 2 plus Jugase jsem myslel, ze jsou kvalitni v nasi lize a dal uz nic moc hraci nejsou. Ja jsem samozrejme zastancem nakupu hracu stoperu ze zahranici a videl bych tu zase rad hrace jako Deli&Ngadeu, ale bohuzel to se zatim nekona.

      • Re: Oskar

        Akuls     před 5 lety 11.08.2019 15:58 |  
        1 2

        Jmenuje se Mohamed Tijani, je mu 22 let, je z Pobřeží Slonoviny, do ČR přišel v 3/2018 ze španělského Vallecana, a to konkrétně do Výškova, odkud si ho v lednu 2019 vytáhla Vysočina Jihlava. Viděl jsem ho v baráži Jihlavy s Karvinou a v zápase Arma Ústí n/L vs. Jihlava a vypadá dost dobře.

        • Re: Oskar

          necich     před 5 lety 11.08.2019 18:20 |  
          0 0

          OK, ale předpokládám, že bys ho proti Celtiku či Kluži v kvalifikaci LM nenasadil.

    • Re: Oskar

      gazza     před 5 lety 11.08.2019 17:10 |  
      2 4

      Jezis zase Ngadeu a Deli Hovorka vybornej a Frydrych nebo Kudela take v pohode Myslim ,ze bota nas tlaci nekde uplne jinde

  8. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Boss82     před 5 lety 11.08.2019 12:18 |  
    7 4

    Pojď, chlapče, pojď:-). V Liberci ses mi moc líbil, tak věřím, že mě nezklameš ani ve Slavii.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:55 |  
      2 4

      No Liberec v současné době zrovna není to správné měřítko..

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Boss82     před 5 lety 11.08.2019 21:23 |  
        2 2

        Liberec neřeším, řeším kvality hráče, který k nám přichází. A ty jsou velmi nadprůměrné.

  9. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    A.Lima     před 5 lety 11.08.2019 12:23 |  
    7 0

    Vítej a ať se ti daří :)

  10. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    houston (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 12:30 |  
    6 6

    Před rokem jsme měli výškový průměr okolo 190 cm. Dneska ? O deset čísel míň. A to musí být na hřišti v soubojích cítit. Měli by skauti začít zase hledat vyšší fotbalisty.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 12:34 |  
      10 0

      Ať se hledá statný stoper. Defenzivní záložník ať je hlavně fotbalový a pohyblivý. A to Oscar je. Pamatujete, jak jsme na ten post chtěli před nějakým časem Lobotku?

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 12:42 |  
        10 0

        Přesně,a taky si pamatuji,když začal na DZ hrát Souček,jak se o něm říkalo,že je pomalý a nepohyblivý...

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          La Tortuga     před 5 lety 11.08.2019 12:44 |  
          1 3

          v tom se zlepsil

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 12:46 |  
            4 1

            Ano,na hostování v Liberci pod Trpišovským

            • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

              Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:50 |  
              6 12

              Klasika, stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Souček se v Liberci vůbec nezlepšil, takhle dobrý byl už předtím, akorát tu měl velkou konkurenci ve Ngadeuovi.

              • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 12:53 |  
                6 1

                Ne není to blábol.od nás odcházel na hostování jako náhradník,a vrátil se jako základní stavební kámen mužstva

                • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                  PetCC     před 5 lety 11.08.2019 14:20 |  
                  4 1

                  Opravdu slabá paměť, nebo neschopnost poznat kvality hráče. Souček by dost pohyblivej od prvního zápasu, co se u nás objevil, jen spoustu lidí mátl jeho dlouhý krok a celkový pohyb při jeho výšce. On byl ale všude včas vždycky.
                  Kdyby nebyl Ngadeu v záloze, tak by ten půlrok odehrál Souček u nás a nebyl by v tom rozdíl.

                  • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                    Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 14:41 |  
                    1 0

                    Ale s tím souhlasím,já jen že spousta lidí tady tehdy tvrdila něco jiného....

              • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                wimpy     před 5 lety 11.08.2019 13:07 |  
                3 4

                Akorát to, jak je dobrý, neměl možnost ukázat, když hrál Ngadeu.

                • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                  Fačín     před 5 lety 11.08.2019 13:20 |  
                  3 3

                  Přesně tak.

                • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                  Akuls     před 5 lety 11.08.2019 15:46 |  
                  0 0

                  A Rotaň.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      tomblesk     před 5 lety 11.08.2019 17:44 |  
      0 2

      Statistika není členem kádru na soupisce a tudíž nehraje, góly nedává! Z používání této disciplíny se pomalu stává ideologie - a to je špatně. Jiná věc je, že komentátoři v TV by bez statistických podkladů ze sebe nic nevymáčkli, ochablost rozumu ale statistika taky nenahradí- Podle podobné logiky bychom měli /bysme/ hledat tallenty fotbalu v basket? nebo někde mezi veslaři a pak je třeba učit i běhat. Chodil jsem ma střední do školy s některými tehdy baskeťáky a tělocvikář z nich šílel - jen pravda byli velcí … a když některý přibral /pardon zesílil/ tak po přeběhnutí tělocvičny musel střídat - dál hrát chvíli prostě nemohl.

  11. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    belmis (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 12:32 |  
    7 2

    Mám z přestupu velkou radost. Je to výborný fotbalista. Za Součka velmi dobrá náhrada.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:38 |  
      9 10

      Tak určitě, hlavně v hlavičkových soubojích a produktivitě, tam je se Součkem k nerozeznání:))

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:40 |  
        6 6

        Stredni defender nemusi mit 190cm a byt silovej to je absurdni predatava, ze to tak musi byt.

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 12:40 |  
          2 2

          pardon: predstava

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Rhu-rhu     před 5 lety 11.08.2019 13:26 |  
          4 1

          Defender? ;-) To znamená obránce…

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          fps     před 5 lety 11.08.2019 14:01 |  
          4 8

          - když máš vysoké (silové) stopery, tak defenzivní záložníci takový být nemusí, ale chce to, aby bylo mužstvo vyvážené, a ne aby si měl celé mužstvo subtilní, k čemuž v současnosti bohužel směřujeme, Bořil, Hovorka, Coufal, Stanciu, Baluca, Ševčík, Oscar, Matoušek
          - čim jsme v minulém období poráželi vyrovnané a nebo dokonce lepší soupeře, bylo to pravě hlavně díky síle, velkému množství vysokých a robustních hráčů, za což jsme byli i chváleni mnoha odborníky, třeba "Trenér Chelsea: Slavia je nejfyzičtější tým, jaký jsem kdy viděl", tohle v současnosti už neplatí, a tudíž už nemáme šanci uspět třeba v evropských pohárech, to by jsme museli mít úplně jiné subtilní hráče než ty co máme aby jsem v evropských pohárech uspěli

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            Rooney     před 5 lety 11.08.2019 14:53 |  
            13 0

            Doporucuju si znovu pustit pozapasovou tiskovku Sarriho, kdyz uz se na ni odvolavas... Jeho vyjadreni vubec nebylo mysleno na vyskovou prevahu, ale na fyzickou vydrz, mnozstvi a intenzitu sprintu.

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            necich     před 5 lety 11.08.2019 18:13 |  
            3 0

            Když už chceš používat cizí slova tak si zjisti co znamenají. Slovo subtilní neznamená, že je jedinec malý. Bořil , Coufal, Ševčík, Matoušek a i Hovorka nejsou žádní drobní bolestíni. O Coufalovi se psalo něco jako že je robocob, kdy byl třeba zraněn Bořil, Coufal, Matoušek? Blbostí se napíše..

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        VanDel     před 5 lety 11.08.2019 13:36 |  
        5 3

        Nejlepsi defenzivni zaloznik soucasnosti Ngolo Kante- v poslednich trech sezonach v Chelsea celkem 6 golu.......o golech to na tehle pozici opravdu neni.

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          p!erreCORE     před 5 lety 11.08.2019 15:33 |  
          2 0

          75 pc. zemského povrchu pokrývá voda. Zbytek Kanté.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Akuls     před 5 lety 11.08.2019 15:44 |  
        0 6

        Neměl nám utéct ten brněnský Krejčí. U povidlových čertů vypadá hodně nadějně, nebojí se balónu, na DZ má i dobré fyzické parametry a dokonce mu to i slušně střílí z dálky.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Boss82     před 5 lety 11.08.2019 21:18 |  
      2 1

      Asi už měknu - máš tam plus a samozřejmě souhlas.

  12. Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

    Mike     před 5 lety 11.08.2019 13:01 |  
    17 1

    Tak podle Sportu byl nejlepsim hracem utkani Soucek. Bud tomu nerozumim, nebo jsem sledoval jine utkani. Soucek nebyl ani nejlepsim hracem Slavie, hracem utkani byl samozrejme Ngueyn. Za co ty pisalky Kretinsky plati ?

    • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 13:05 |  
      23 2

      Nguyen chytal velmi dobře (jako už klasicky proti nám), z našeho kádru se mi hodně líbil Hovorka.

      • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

        PetCC     před 5 lety 11.08.2019 14:23 |  
        8 0

        Je až neuvěřitelný, jak mu to jde u nás a jak to vypadalo ve Spartě :-)
        A to jsme pořád na začátku, stále je tu potenciál ke zlepšování u něj i u týmové spolupráce.

        • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

          Mimoň     před 5 lety 11.08.2019 14:38 |  
          1 8

          Nono. Holek svého času taky exceloval v lize a pak prislo Malmo a byl tezky průměr. Naše reálná síla se projeví v play off o Lm

          • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

            Ragnarok     před 5 lety 11.08.2019 14:51 |  
            3 0

            Asi myslíš Kalju, ale to nevadí, Balt jako Balt.

            • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

              Hojik     před 5 lety 11.08.2019 15:58 |  
              1 1

              Sparta - Malmö 4:2
              Sestava:
              D. Bičík - P. Kadeřábek , R. Kováč , M. Holek , N. Costa - B. Dočkal , L. Vácha , J. Hušbauer , M. Matějovský (84. K. Vacek ), T. Přikryl (71. M. Breznaník ) - D. Lafata (87. R. Bednář )

              Malmö - Sparta 2:0, blamáž ve Švédsku, sen o Lize mistrů skončil
              Sestava:
              D. Bičík - P. Kadeřábek , R. Kováč , O. Švejdík , N. Costa (85. M. Breznaník ) - B. Dočkal , L. Vácha , J. Hušbauer , M. Matějovský (74. R. Bednář ), T. Přikryl (60. L. Krejčí ) - D. Lafata

              • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

                kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 16:03 |  
                3 0

                Takže při blamáži ve Švédsku Holek v sestavě vůbec nebyl, že? Domácí výhra 4:2 je snad Ok, ne?

                • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

                  o5aradecek     před 5 lety 11.08.2019 16:44 |  
                  5 0

                  Tenkrát jim při těch 2-0 dával gól (možná oba, už nevím) Rosenberg. :-) Štěpán Filípek tehdy vtipně glosoval, že hráč s tímto příjmením musí vědět, kam to šoupnout! :-))

      • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

        o5aradecek     před 5 lety 11.08.2019 14:36 |  
        10 0

        Hovorka je podle známkování Deníku Sport po 5 kolech nejlépe hodnoceným obráncem FL. :-)

      • Re: Slavia- Liberec- nejlepsi hrac

        Akuls     před 5 lety 11.08.2019 15:40 |  
        1 6

        Dobře postavený gólman takové střely z dálky chytit musí a našim stopérům se to hrálo, když Liberec hrál v rozestavení 5-5-0, tedy bez útoku.

  13. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Max1     před 5 lety 11.08.2019 13:33 |  
    1 1

    Jsem rád že k nám jde, ten hráč se mi líbí, ale musím se opakovat, ta záloha je fakt přeplněná, jen namátkou: Souček, Král, Pepa, Ševčík, Masopust, Peter, Baluta, Stanciu, Traore, počítejme i Hromadu na hostování pak Sýkora a Matoušek (ofenzivní záložník mu sedí nejvíc za mě), záloha je za mě super a nejlepší v lize....co potřebujeme je vysoký a silový stoper a snad skutečně ještě přijde.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 14:54 |  
      1 1

      Oski je do budoucna a take zalezi jak dopadneme s LM

  14. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 13:35 |  
    12 4

    Tak tohodle kluka jsem do Slavie hodně chtěl, viděl jsem poměrně dost zápasů Liberce, a ve velký většině to byl jejich nejlepší hráč... navíc k nám svým stylem hry velmi pasuje...

    Je rychlej, šikovnej s míčem, běhavej, má velkej fyzickej fond... umí dopředu i dozadu, je to takovej dispečer hry, a strašně málo kazí, drtivá většina přihrávek a pasů najde přesně adresáta... oběhá velký množství prostoru, vůbec se nedivim, že ho Trpiš s Nezmičem chtěli...

    Rozumný je i ho ještě nechat vyhrát v Libe, a po odchodu Suka nebo Krále, k nám sedne jako prdel na hrnec...

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Qope     před 5 lety 11.08.2019 15:54 |  
      8 0

      Pozorovat Liberec ti chválím, to pak budeš celkem mít napozorovany hráče, který k nám v přestupním období přijdou :-D

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 16:30 |  
        1 3

        :-)

  15. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    sicilianbrno     před 5 lety 11.08.2019 13:36 |  
    0 0

    Moc si Oscara ze zápasů nepamatuji, proto se zeptám těch co ho nastudovaný mají, jaký post vlastně hraje? DZ jako Souček a král ( výškově jak Lobotka, který je DZ) nebo při své minulosti ofenzivního hráče a své skvělé technice je to spíš alternativa za Pepika?

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Hanzwalter     před 5 lety 11.08.2019 14:52 |  
      6 1

      Univerzalni hrac, ale my ho bereme idealne za Suka ci Alexe takze na def. stredniho zaloznika.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:31 |  
        0 8

        Takže momentálně zbytečný hráč. Potřebujeme hrota a stopera a přivedeme DZ.

  16. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    o5aradecek     před 5 lety 11.08.2019 14:32 |  
    7 2

    Jak by řekl Míra Bosák - "pojď, synu!" :-))

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Dr. Fe1     před 5 lety 12.08.2019 12:16 |  
      1 12

      Tohle si nechte na Prague pride. Rozhodně to netahejte do Slávie.

  17. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Mimoň     před 5 lety 11.08.2019 14:35 |  
    5 6

    Ja tedy...takhle, nejak poslední dobou ztrácíme vyšší hráče a přichází k nám spise průměrně rostlí hráči. Výjimkou je Jusuf ale ten stejně nehraje. Aby jsme neměli problém jako nedávno Sparta s trpajzlíky pri standartkách. Oscar ma jen 173 cm. Na šestku se mě zdá malý

  18. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Ragnarok     před 5 lety 11.08.2019 14:50 |  
    1 0

    Nevíte, jak je to se zápasem s Bohemkou? Na webu Slavie i ligy je sobota půl osmé, v rozhvoru po utkání Trpišovský tvrdí, že v pátek. Nespletl si to s Budějovicemi?

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Max1     před 5 lety 11.08.2019 15:14 |  
      2 0

      20.8 v úterý se hraje předkolo LM venku, proto bych si troufl říct, že to bude sobota...koneckonců je to i na webu ligy.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      p!erreCORE     před 5 lety 11.08.2019 15:39 |  
      0 0

      podle mně tu někdo loni psal, že soboty jsou standardně nastaveny jako hrací dny na off. webech. ale, je možné zápasy přesouvat, dle potřeb týmů a možností ligy..myslím, že tohle je ten případ. ale nevím nic

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 16:29 |  
        6 0

        Soboty jsou standardně nastaveny, aby člověk věděl, který víkend to je, ale jakmile se na oficiálkách objeví i hodina zápasu, tak už je to pevně daný termín

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:54 |  
      0 0

      No když je to na webu, tak to asi bude tak, tedy sobota

  19. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    boss009     před 5 lety 11.08.2019 15:35 |  
    6 14

    Ten Karl snad musí mít nějaký podíl ve Slavii nebo toto snad už není možné. Kolikátí, že je to hráč z Liberce? 6-7 nevím přesně, ale je to docela bláznivé. Oskar je výborní takže v pořádku. Ještě Nguyena to musí bít příští přestupní období priorita a Mara max Kacharaba a pak bych už dal Liberci navždy vale:-). Nezmič taky musí koukat jinam a ne pořád do LB.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      boss009     před 5 lety 11.08.2019 15:38 |  
      0 4

      být samozřejmě

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Rooney     před 5 lety 11.08.2019 15:52 |  
      10 0

      Hodnotit by se mela predevsim kvalita hrace a jeho prinos pro tym, ne odkud prisel... Sice souhlasim, ze tech prestupu z Liberce je opravdu hodne, ale vetsina z nich se povedla. At uz je to Kudela, Kolar ci Coufal, Sevcik kvalitu taky ma, ikdyz prostoru zatim tolik nedostal, Hovorka je za me taky OK a Oscara sice zatim hodnotit nechci, ale potencial ma velmi dobry. Jediny, kdo se z "liberecke party" vylozene nepovedl je Pokorny, ale ten prisel z Francie.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Fačín     před 5 lety 12.08.2019 12:18 |  
        0 10

        Většina se právě nepovedla. Kolář nám málem pokazil loňskou sezonu (viz jeho kiks na Genku), Kúdela je tak cca třetí stoper, i když je to Trpišovo kůň, Coufal je čím dál tím horší a kromě běhání nepředvádí nic. Ševčík jeden dobrý zápas na tři neviditelné, Hovorka je spíš parodie na stopera. To že hrají, znamená jen to, že je Trpiš z kamarádšoftu staví.

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Edenjejenjeden     před 5 lety 12.08.2019 12:32 |  
          4 0

          Přesně,to že máme za sebou loni double,a úspěšné tažení pohárovou Evropou,je vlastně děsná náhoda co.Trpiš zkazí co může,staví jen svoje koně,kteří samozřejmě hrají hrozně špatně.To myslíš vážně,nebo si děláš prdel ???

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Rooney     před 5 lety 12.08.2019 18:02 |  
          6 0

          Tak nejak si rikam, zda ma cenu na tohle reagovat, ale jeden pokus tomu dam...

          Kolar - chapu, ze ne kazdemu se jeho styl zamlouva a v ciste v chytani jsou urcite i v lize lepsi golmani (byt v teto sezone zatim i drzi tym). Pro nas styl jsou ale jeho schopnosti v rozehravce, vybehu a cteni hry naprosto klicove a VHODNEJSI golman u nas v lize neni.

          Kudela - cast minule sezony to byl stoper c.1, kolem ktereho se tocilo africke duo a obstal i v EL. Nerikam, ze je to super stoper, ale kvalitu ma, hodi se do nasi hry a nema sebemensi problem plnit klidne roli toho tretiho i ctvrteho stopera. I to je v tymu dulezite, navic kdykoliv naskoci, tak nezklame.

          Coufal - ano, aktualne je oproti minule sezone v utlumu, ale porad patri mezi nejlepsi prave beky v lize. Strasne neprijemny hrac pro soupere a jeho vydrz a odolnost je neuveritelna. Kdyby byl lepsi i dopredu, uz u nas neni (ostatne k tomu nebylo daleko)

          Sevcik - nevyrovnanost vykonu ho brzdi, s tim souhlasim. Ale fotbalista je to vyborny.

          Hovorka - ta tvoje parodie na stopera je aktualne nas nejlepsi stoper a i dle hodnoceni je v lize nejlepsi. Opet, jako u vsech uvedenych plati, ze do nasi hry padne jak prdel na hrnec, narozdil treba od Jugase.

          A zaverem jen dodam, ze vysledky hovori zatim jasne pro JiT...

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Boss82     před 5 lety 12.08.2019 18:14 |  
          2 0

          Fakt tohle myslíš vážně?! Jako FAKT?!

  20. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Jaromir82     před 5 lety 11.08.2019 16:03 |  
    6 6

    Jak uz ti nekdo psal, stava se z nas tym drobnych prcku. Drive, hlavne pri titulu pred 2 lety jsme byli tym vysokych fyzicky nadupanych chlapu. I ostatni rikali, ze na nas fyzicky proste nestaci. Ti vysoci jsou pryc nebo na lavce a chodi sem sami vychrtliny 17x cm. Mne se to proste nelibi

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 16:17 |  
      9 5

      Ten vysoký tým po zisku titulu nepostoupil do LM, ani ze skupiny EL.... A v lize během podzimu nabral čtrnáctibodovou ztrátu.... není lepší tedy místo vysokých hráčů přivádět fotbalisty?

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Jaromir82     před 5 lety 11.08.2019 16:23 |  
        3 5

        Jsem pro, ale sledoval bych i fyzicke parametry.

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 16:44 |  
          0 4

          to je jasný a obnovit fyzický testy...samozřejmě před nákupem hráče!

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          necich     před 5 lety 11.08.2019 17:59 |  
          7 3

          Jasně, realizační tým který udělal titul, pohár, čtvrtfinále EL, trenér Chelsea o mužstvu, které vedou prohlasí, že za svou karieru neviděl tak fyzicky našlapaný mančaft, čeká až mu nějakej mamlas poradí, že mají dělat fyzické testy. Ntvl. čeho se tady člověk ještě nedočká...:)

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 16:42 |  
        2 6

        určitě, ale aby měli víc jak 175, ne bandu lilipůtu, který odfoukne první bek dechem.
        96, 08,09 tam žádnej vyloženě prcek nebyl, krom Vávry(96),... a když jo zas měli podstavec jak roberto karluš

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 19:00 |  
          3 1

          Já zapomněl, že Poborský (1,74) , Šmicer (1,8) Vágner (1,81), či Krištofík byli čahouni jako hrom ...

          a sezóny 08 a 09?

          Marek Suchý 1,83 Belaid 1,8; Tavares 1,86; Jaroslav Černý 1,78; Marek Jarolím 1,83; Dušan Švento 1,78; Krajčík 1,83, Vlček 1,83...

          Víceméně v tom kádru měl 1,9 snad jenom Necid a Vaniak...

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 19:03 |  
            2 5

            tak vidíš, že mám zase pravdu....zas to tak neprožívej

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        tomblesk     před 5 lety 11.08.2019 17:59 |  
        1 0

        Nebo to aspoň zkusit - výsledky ukáží. Ale je fakt že česká liga není evropská soutěž, i když tam jsou taky týmy různých profilů, co do výšky atd. Fotbal je ale vždy stejný. Jde o góly a ten Oscar potenciál má, mně imponuje čtení a zapojení do hry … Držím mu palce - i v Liberci, hlavně ať je zdravý!!!

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 18:31 |  
          2 2

          Zase tolik zápasů Liberce jsem neviděl,. ale co jsem tu možnost měl, tak tam na mě s balónem působil jako Messi mezi dinosaury... Prostě se mi líbil a ani jsem netušil, že o něj máme zájem :-)

  21. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 16:27 |  
    0 13

    a má potenciál?

  22. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 16:32 |  
    4 20

    mám dojem, že to začíná trochu jarolímovat

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      cunak     před 5 lety 11.08.2019 19:36 |  
      1 3

      Myslíš jako, že bude další titul a Liga mistrů?

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 19:50 |  
        0 4

        ne

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Fačín     před 5 lety 12.08.2019 12:23 |  
      4 7

      Myslím, že rozumím, jak to myslíš...Miliarda hráčů na výplatní pásce, kdokoliv, kdo odehraje slušnej zápas tak hned přestupuje k nám. Hráči za 200 milionů hrajou za béčko, na hostováních máme rozpůjčovanou další jedenáctku a z mladých se do áčka nepodívá nikdo. Skutečnou kvalitu prodáváme a dokupujeme další kamarádíčky.

      Ano, takhle podobně začal i Jarolímův pád. Ještě k tomu přibyly hádky v kabině - to nemusí dlouho trvat, nespokojených hráčů už tam asi bude dost.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        kostelnivlajka     před 5 lety 12.08.2019 18:54 |  
        1 4

        rozumíš velmi dobře

  23. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    kapitan.pisoar     před 5 lety 11.08.2019 16:54 |  
    0 15

    Jen doufam, ze to nebude dalsi pripad promarneneho talentu a utracenych desitek milionu. Snad se nepostavi po bok milionovych provaru jako Baluta, Olayinka a Matousek....
    Uprine si myslim ze JT by mel dostat budget 20mio max. S tim je schopny pracovat a privadet dobre hrace, jak se rozsoupne, tak je to vetsinou pruser...

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 17:19 |  
      0 6

      tak jakej to je obchod po finanční stránce nikdo zde samozřejmě neví, co se týče sportovní je nám to k ničemu, páč liga a pohár se hrají teď a on zůstává pod ještědem

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        tobro     před 5 lety 11.08.2019 17:33 |  
        0 0

        V červnu/červenci měl "cenu" € 1 mio., na čem se dohodli aktuálně netuším.. ;-)

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 17:54 |  
          0 2

          to nám jistě objasní pan necich….:)

  24. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 17:17 |  
    0 9

    jenom připomínám, že pan jarolím v novodobé historii je náš druhý nejúspěšnější kouč, hned po pánech Ciprovi a Pešicem

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      o5aradecek     před 5 lety 11.08.2019 17:21 |  
      2 0

      Podle titulů dokonce první. No a? :-)

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 17:32 |  
        3 4

        ….źe i on, úspěšný kouč měl své dny, když začal meganákupy přes svou milenku novákovou a pak jsme málem zanikli,... takže plusy se snadno mění v mínusy, čehož bych se nerad dožil v současnosti, ...snad si to dozorčí rada pohlídá

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          necich     před 5 lety 11.08.2019 17:51 |  
          5 1

          I kdyby dělal meganákupy přes svou bavičku tak to nemělo vliv na to, že jsme málem zanikly. Někdo mu to umožnil, toleroval a schvaloval. Ten na tom má hlavní vinu. Společnost řídí představenstvo, ředitel apod., nikdy trenér, alespoň v našich končinách.

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 17:53 |  
            0 5

            děkuji ti za tvou sestavu

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:48 |  
            1 0

            Rosen a Doležal, to jsou praví viníci. Naštěstí jsme z toho dostali. Hokej bohužel takové štěstí neměl.. přesto i pan Jarolím nese svůj díl viny.

            • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

              necich     před 5 lety 11.08.2019 18:57 |  
              1 1

              Souhlas a opravuji zanikly na zanikli, nechápu proč nejdou dělat opravy. Už je to vcelku v dnešn době trapné. :)

  25. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 17:27 |  
    1 16

    a co se týká nezmara, jakej to byl hráč nedokážu soudit, jelikož jsem nikdy liberec jako brambůrek pozorně nikdy nesledoval, a jakej to je sportovní příp. finanční ředitel ukáže až čas, jelikož černoši se do belgie prodali sami( předchozí výstupní klauzule), stejně jako zmrhal a stoch ( výkony)

    on zatím(jarolímuje) jenom nakupuje-tipuje nákupy, zda-li dobře ukáže čas, nebo nějakej zdejší jasnovidec

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      necich     před 5 lety 11.08.2019 17:47 |  
      5 2

      Jakej je Nezmar finanční ředitel neukáže nic natož čas... Ale něco to ukazuje..:)

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 18:33 |  
      13 0

      jakej je sportovní ředitel ukazoval už v Liberci nějaký ten pátek, kdy mu Karl pravidelně rozprodal kádr a on stejně dokázal dát dohromady tým, co atakoval poháry...

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 18:38 |  
        1 9

        a jakej?

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 18:51 |  
          8 0

          No asi dobrej, ne? Když dokázal opakovaně z nuly vybudovat kádr, co hrál poháry...

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 18:54 |  
            1 9

            zbyněk kusy ( r.i.p ) v pardubkách 4x titul s hokejkama, 2012 do slavie a nic...

            • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

              kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 19:02 |  
              3 2

              jestli to nebude tím, že hokej je něco trochu jiného než fotbal... a to nemluvím o tom,že hlavní náplní Kusého bylo přitažení sponzorů, nikoliv vybudování kádru... V té době jsme byli bez peněz...

              • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 19:05 |  
                1 9

                provinční liberec, ale není slavia, nebo ano?

                a co bylo bylo, já chci vyhrávat teď a ne se vracet do minulosti...

                • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 19:11 |  
                  7 2

                  Teď? Na začátku vlákna jsi psal o budoucnosti.... :-)

                  Trochu mám dojem,že nevíš, co chceš... Nezmar v minulosti ukázal, že post sportovního ředitele zvládá jak v Liberci, tak i ve Slavii... teď vyhráváme a po pěti kolech vedeme ligu o tři body...

                  Budoucnost lze jenom očekávat... já jí vidím růžovou ;-)

                  • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                    kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 19:22 |  
                    1 11

                    nechci tady hráče padavky, nechci aby se zbytečně utrácelo,

                    nic víc nic míň,

                    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 20:09 |  
                      6 2

                      Které utrácení je zbytečné? Není to tak dávno, co Košťál každý nákup do Sparty doprovázel slovy: je to dobrá finanční příležitost... Byl schopen koupit Horáka za deset mega a ještě v tom přestupním termínu ho střelit za čtyřicet, ten kluk si za rudochy kopnul asi dva zápasy... a takových hráčů bylo - ten zbytečně neutrácel... ale udělal z toho bazar, kde víc než hraní fotbalu byl "nákup hráčů za účelem dalšího prodeje"

                      To by se ti líbilo?

                      Mě ne - já jsem raději, když místo tvrdě pragmaticky uvažujícího obchodníka, který si musí vydělat na svůj milionový plat, tu máme zapáleného slávistu, který klidně vytáhne z kešeně 80 mega za hráče, který má potenciál do budoucna nám udělat radost... a když to nevyjde, tak to holt nevyšlo, nějak to majitelům vysvětlíme...

                      Padavky tu moc nemáme - karty za nasimulování penalty jsou u nás výjimečné...

                      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                        kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 20:16 |  
                        2 8

                        mně se nelíbí, když někdo bezmyšlenkovitě přitakává...jinak co je ve spartě je mi u prdele, můj názor jsem napsal výše, více nevím co bych doplnil

                        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.08.2019 20:18 |  
                          5 2

                          Tohle ve Spartě není... ale bylo to před nějakými dvaceti lety a já ti to ukazuju jako variantu ... variantu, kde se tedy zbytečně neutrácí... ale jako dobrá cesta mi to nepřijde...

                • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                  Boss82     před 5 lety 11.08.2019 20:09 |  
                  9 4

                  Meleš pátý přes devátý a navíc samý nesmysly. Nezmar měl výsledky v Liberci a má je i ve Slavii. Tak se hoď do klidu a nevyvolávej tu nesmyslnou paniku.

                  • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                    kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 20:13 |  
                    1 10

                    Můžež být konkrétní?

                    Jaký nesmysly?

                    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

                      Boss82     před 5 lety 11.08.2019 21:33 |  
                      9 3

                      Všechno, cos napsal na adresu Nezmara.

  26. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:33 |  
    3 3

    Do budoucna určitě dobrá investice, ale teď potřebujeme golového útočníka a stopera, tak doufám, že ještě někdo přijde.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 18:48 |  
      1 12

      to je věc sportovního ředitele, jistě někoho přivede, má zkušenosti z provinčního klubu liberec:-)

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:51 |  
        2 1

        No a??dva domácí poháry, titul..kdo to u nás dokázal?pan Nezmar to dělá určitě správně, ikdyž třeba Olayinka bych nekupoval.

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:52 |  
          0 8

          Olainku

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            kostelnivlajka     před 5 lety 11.08.2019 18:58 |  
            0 3

            já nic negativního netvrdím všechno ukáže čas...ale bavíme se o zdejších nákupech, o zdejší fyzické odolnosti nakupovaných...tedy razím názor pápěry nebrat

  27. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    zeleznik2     před 5 lety 11.08.2019 18:39 |  
    8 0

    Slovácko bravo!!! ještě večer Bolka porazit rudou bídu a bude to super!!

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      kalex     před 5 lety 12.08.2019 10:36 |  
      5 0

      Sim sala bim. :()

  28. Dojmy :-)

    CarloSanta     před 5 lety 11.08.2019 21:52 |  
    8 7

    Ludva Kárl onehdy: "No tak jo vy smradi, pustim vás do tý Slavie, ale pod jednou podmínkou. Do tří let vy parchanti zařídíte alespoň 10 nákupů hráčů u nás a samozřejmě za pořádný balíky, jasný?!" :-D

    Ale jinak OD vypadá jako dobrý kauf. Sice nevypadá u podpisu zrovna nadšeně, ale snad to není jeho špatný svědomí, že je mu ve skutečnosti 32. (vtip :-)

  29. Posily

    pinochet     před 5 lety 12.08.2019 00:31 |  
    6 5

    Když já si pořád myslím, že víc než záložníci nám chybí druhý gólman a sniper.

    • Re: Posily

      cunak     před 5 lety 12.08.2019 07:17 |  
      7 5

      A stoper.

      • Re: Posily

        Dr. Fe1     před 5 lety 12.08.2019 12:15 |  
        1 23

        Místo výhovorky

          • Re: Posily

            Dr. Fe1     před 5 lety 12.08.2019 13:46 |  
            3 19

            Není. Ještě lepší je Milan Škoda. Oba byli výbornou stoperskou dvojicí pro Bohemku.

            • Re: Posily

              Boss82     před 5 lety 12.08.2019 18:18 |  
              8 2

              A ty se divíš, že tě tu všichni nesnáší. Vždyť to je ubohost, některý ty tvoje příspěvky.

    • Re: Posily

      Qope     před 5 lety 12.08.2019 14:33 |  
      1 0

      s druhým golmanem souhlas, děsí me představa zranění Koláře na delší dobu ...

  30. Sněhurka a sedm trpaslíků

    w8888     před 5 lety 12.08.2019 11:51 |  
    11 18

    Vítej, další trpaslíku! Během dvou let se z vysokého týmu stává spolek, kde už chybí jen Sněhurka. Souček skoro nemůže na útočnou polovinu, protože musí skákat za nejmenší stoperské duo v lize, a na jiných místech sestavy to není lepší. Jediného dospělého záložníka jsme pustili do Itálie (zasloužil si to) a s kým budme hrát proti fyzicky zdatnějším klubům? Sparťanská nemehla včera proti Bolce třikrát skórovala ze vzduchu, díky zcela jasné výškové převaze. Nečeká nás nic dobrého.

    • Re: Sněhurka a sedm trpaslíků

      Fačín     před 5 lety 12.08.2019 12:28 |  
      11 10

      Správný postřeh s tím Součkem, nejenže musí oběhávat střed hřiště, ale ještě vypomáhat stoperům. Jejich následná konstruktivní rozehrávka pak vypadá tak, že přihrají Tomášovi a ten to nějak zařídí.

      • Re: Sněhurka a sedm trpaslíků

        luva     před 5 lety 13.08.2019 03:00 |  
        3 2

        Je pravda, že poslední dvě sezóny a zvláště ta teď už legendární loňská, byla ve znamení naprosté dominance ve vzdušných soubojích a podle toho všechny standartky byly nebezpečné...
        Mám rád technickou hru, ale budeme mít v ní takovou kvalitu ? V naší soubojové lize , kde většinou vítězí hrubá síla a atleičnost? Budeme technicky, jako Barcelona :-) přehrávat soupeře a hlavě dávat góly? To přehrávání po zemi v současné době celkem funguje, ale nemohu si pomoci, ve vápně i při standartkách, mě tam právě ta výšková převaha a hrubá síla chybí... Jestli se to povede, budeme opět před celou ligou.

    • Re: Sněhurka a sedm trpaslíků

      Max1     před 5 lety 12.08.2019 12:40 |  
      4 3

      Zase nemel blbosti. Výšková převaha je sice důležitá na stoperu a při rozích, menší hráči jsou zase lepsi při hře s míčem a mají lepší stabilitu a osobně mám takové raději. Ale souhlas že dlouhan na stopera by se hodil

  31. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    DF007     před 5 lety 12.08.2019 17:25 |  
    10 0

    Tak Oscar je jeden z hráčů, kteří se mi v Liberci líbili. Ideální hráč pro pozici 6 a 8. Viděl jsem ho v několika zápasech a je neskutečně pracovitý, velmi atletický a k tomu má velmi solidní techniku. Navíc mu nechybí patřičná agresivita. Hodně jsem ho sledoval při našem posledním domácím utkání a tam neměl problém vyhrávat hlavičkové souboje. Několikrát i přes Tomáše Součka. S tímhle nákupem z Liberce souhlasím.

    • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

      Fačín     před 5 lety 13.08.2019 11:17 |  
      0 7

      Ale pořád mi nikdo nevysvětlil, místo koho bude hrát, koho posadíme, aby on mohl hrát? Nikdo v naší záloze není horší hráč než on.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        Edenjejenjeden     před 5 lety 13.08.2019 11:20 |  
        3 1

        Přijde za půl roku,Souček určitě v zimě odejde,a na Krále pokud vím,jsou taky dost luxusní nabídky,počítám,že vydrží maximálně rok.A zbývá Traoré,a křehký Hromada ...

        • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

          Fačín     před 5 lety 13.08.2019 12:07 |  
          1 7

          Takhle to vypadá zajímavě. Akorát to prostě není posila, jen doplnění kádru po odchodech. Posila byl Stoch, to byl hráč o level výš než zbytek týmu. Tak si představuji "posilu".

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            Edenjejenjeden     před 5 lety 13.08.2019 12:11 |  
            2 1

            Tak já bych chtěl třeba Mbappého,ale bohužel...

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            kjandourek (admin)     před 5 lety 13.08.2019 12:19 |  
            5 1

            Stochovi bylo 27 let, to už byl hotový hráč, který byl na vrcholu svých sil.... Tohle je boreček, co v sedmnácti vyrazil do světa... na jiný kontinent, do jiné kultury a prosadil se v jedné evropské lize (43 zápasů 11 gólů) a krátce po dvacátých narozeninách ve druhé.... Ten hráč může jít ještě nahoru, když bude jeho posun stejně přímočarý jako dosud....

            • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

              Edenjejenjeden     před 5 lety 13.08.2019 12:29 |  
              5 0

              A hlavně Stoch a Dorley,vždyt je to úplně jiná pozice,jiný typ hráče,ale já se obávám ,že to Fačínovi nevysvětlíš.Prostě dle jeho slov,Trpišovský je trenér z uleknutí,který si sem tahá svoje kamarády,a na tuto jeho "fixní ideu",on vytrvale roubuje všechny svoje příspěvky ....

            • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

              Fačín     před 5 lety 13.08.2019 17:46 |  
              1 1

              Tak já nijak nerozporuju, že může jít nahoru. Ostatně bude muset, pokud si u nás bude chtít kopnout. Zatím na to nemá a proto zůstává v Liberci.

          • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

            belmis (přítel SN)     před 5 lety 13.08.2019 14:24 |  
            1 1

            Teď tu máme Součka, tak není důvod ho přivádět hned. Ale pokud v zimě nebo dokonce dříve Souček odejde, bude Oscar posilou a myslím, že si jeho hru zamiluješ.

      • Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

        DF007     před 5 lety 13.08.2019 17:16 |  
        1 0

        Tak OD zůstává ještě půl roku v Liberci. V zimě asi všichni očekáváme odchod T. Součka. Myslím, že to je jeho post a na něj teď máme jen Krále s Hromadou. Jak to bude s Králem se neví, už teď na něj bylo několik nabídek. A o Hromadovi se nemá cenu zmiňovat. Jeho zdraví je velký otazník. Traore není nejmladší, Balutovi se nevěří, takže zbývá Hušbauer, Stanciu a Ševčík. Anu jeden z nich není typická šestka.

  32. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    Simis     před 5 lety 13.08.2019 11:47 |  
    2 0

    Pamatuji si na dobu, kdy do Sparty chodilo hodne slovenslych hracu a v mediich se vzdy zduraznilo, ze hrac mel hodne nabidek z bundesligy a z anglicke ligy, ale nakonec dal prednost Sparte :) Trochu mi to pripomina tento pripad, kdy o Oscara usiloval Manchester City, ale nakonec jsme ho udelali my :) Jinak nic proti hraci, videl jsem se parkrat v Liberci a docela me zaujal.

  33. Re: Oscar Dorley přestupuje do Slavie

    gazza     před 5 lety 13.08.2019 20:26 |  
    1 1

    tak Deli strelil vyrovnavaci gol v Kyjeve .Hraje dobre stejne jako Sobol .Zatim 1;1