Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

V rámci čtvrtého kola Fortuna Ligy 2019/20 čeká tým SK Slavia již třetí výjezd za hranice Prahy a to do Karviné.

Celek MFK Karviná se na prvoligové scéně nepohybuje dlouho. Do první ligy se poprvé probojoval až v roce 2016. Má tedy za sebou tři kompletní sezóny, z nichž hned v té první vybojoval slušné desáté místo. Další dvě již byly bojem o ligovou příslušnost až do posledního kola. V sezóně 2017/18 skončil MFK čtrnáctý se stejným bodovým ziskem jako patnáctá Jihlava a jejich vzájemný souboj v posledním kolem byl opravdovou bitvou ve stylu „kdo s koho“. Se stejným soupeřem se Karviná utkala i na závěr loňské sezóny a opět šlo o duely o všechno, tentokrát v novince ligové soutěže – baráži. Karvinské setrvání v první lize provázely velké emoce a Jihlavští, kteří cítili velkou křivdu, se pokoušeli výsledek zvrátit ještě u zeleného stolu.

Znalci historie by mohli namítnout, že Karviná již v nejvyšší soutěži v minulosti působila. Částečně budou mít pravdu. Tým z Karviné si zahrál nejvyšší soutěž v sezónách 1996/97 a 1998/99 a v obou dvou případech okamžitě sestoupil. Ovšem to se jednalo o celek s názvem FC Karviná, který se po druhém sestupu postupně propadl až do divize a následně zanikl.

Městský fotbalový klub Karviná, jak zní oficiální název klubu, vznikl z celku TJ Jäkl Karviná, který navazoval na tradici SK Fryštát z počátku 20. století. 

 Během šesti ligových zápasů, které sehrála SK Slavia s MFK Karviná zůstaly všechny body červenobílým barvám. Nebylo to vždy jednoduché: Na podzim 2016 skvěle chytajícího Laštůvku překonal až Muris Mešanovič klasickým bodlem, čímž v Edenu vystřelil výhru 1:0. Stejný hráč v jarním šturmování za titulem dvěma góly zajistil výhru 2:1 i na půdě soupeře. Na jaře 2017 zase musel svá střelecká kouzla předvést Miňo Stoch, který dvěma brankami otáčel skóre a vítěznou trefu si nakonec připsal Jakub Jugas, když po rohovém kopu zvyšoval na 3:1. V samotném závěru hosté snížili na 3:2 a o body se bojovalo až do závěrečného hvizdu. To bylo opět v Edenu. Ani poslední zápas v těšínském Slezsku nebyl úplně jednoduchý, byť skončil výhrou 3:1. Po Součkově vedoucí brance přišel nešťastný vlastenec Honzy Bořila. Takřka z protiútoku následoval faul na Sýkoru a penaltu s přehledem proměnil Miňo Stoch. Definitivní pojistku přidal krátce po svém příchodu na hřiště Peter Olayinka.

Na to, jak málo mají spolu oba týmy odehráno v lize, se překvapivě často potkávají v poháru. Poprvé se tak stalo v sezóně 2009/10 a hned se zrodilo překvapení, když mistr prohrál na hřišti druholigového celku 0:1. Naštěstí pro SKS se tehdy pohár hrál dvoukolově a tak byla k dispozici odveta, v níž Hloušek a Šenkeřík zajistili potřebnou výhru o dvě branky. Další dva zápasy se odehrály v Edenu a v obou již favorit bezpečně zvítězil.

V současné době se tým MFK nachází zcela na dně ligové tabulky, když jako jediný z celého pelotonu nezískal ani bod. Není se příliš co divit, jeden z nejslabších kádrů loňské sezóny v letním přestupovém období spíše ještě ztrácel na síle, než aby posiloval. Slávistický odchovanec Martin Berkovec odešel na své první zahraniční angažmá do litevského Žalgirisu Vilnius a na post brankářské jedničky se tak posunul Martin Pastornický, dosavadní náhradník s minimem zkušeností. Další podstatnou ztrátou byl odchod nejlepšího střelce týmu Tomáše Wágnera do Mladé Boleslavi. Jeho má nahradit nejlepší střelec druholigových Pardubic Michal Petráň a případně Jakub Šašinka získaný na hostování z Baníku Ostrava. Posilou last minute může být Vukadin Vukadinovič, který v minulosti oblékal i červenobílý dres a v tomto týdnu přestoupil z konkurenční Sparty.

Současné Karvinské problémy se odrazily mimo jiné i na nabídce sázkových kanceláří. Nejnižší kurs na prvního vyhozeného trenéra má právě kouč karvinských. Tím není nikdo jiný, než fanoušky SKS velice oblíbený František Straka. Za jeho přivítání v pohárovém čtvrtfinále v Edenu dostala Tribuna Sever první z mnoha podmínek. Celá slávistická obec očekává, že Slavia přidá další korálek na šňůru výher a přispěje sázkařům pokud možno vysokým vítězstvím.

Tip na sestavu: Kolář – Coufal, Kúdela Hovorka, Bořil – Souček, Král – Ševčík, Hušbauer, Olayinka – van Buren  

4. kolo - Neděle 04. 08. 2019 16:30

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 0
0 - 0
MFK Karviná
MFK Karviná

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (142)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    slaviator     před 5 lety 03.08.2019 13:59 |  
    4 10

    Co je "vědoucí" branka? :)

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      novimex     před 5 lety 03.08.2019 14:03 |  
      4 8

      Ty jsi se nikdy nepřeklepl ?

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Jakubisko     před 5 lety 03.08.2019 14:06 |  
        8 8

        Co je “jsi se”?

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            dalislavista     před 5 lety 03.08.2019 17:10 |  
            3 3

            A jak se ti líbí slovo "příhra"? To začal nějaký blb používat a plno dalších se toho chytlo. Mě napadá, jestli když si něco tihle lidi nahrajou (píseň, film z TV...) , říkají tomu také náhra (nebo nahrávka)?
            Když stoper odehraje míč, je to pak zřejmě odhra...

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              wimpy     před 5 lety 03.08.2019 18:30 |  
              2 2

              používali to už moji trenéři a úplně bych neřekl, že to byli blbci.

              • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                dalislavista     před 5 lety 04.08.2019 00:20 |  
                0 0

                Ale příhra opravdu není slovo, je uměle zkrácené, správně je přihrávka.

                • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                  wimpy     před 5 lety 04.08.2019 00:23 |  
                  1 1

                  Asi ve fotbale nedělaj samí lingvisti.

                • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                  obiwan     před 5 lety 04.08.2019 09:59 |  
                  0 0

                  Ale jasně, že to nenajdeš ve slovníku spisovné češtiny, ale používá se...ve všech sportech najdeš různě zkomolené výrazy...

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              obiwan     před 5 lety 03.08.2019 18:38 |  
              3 5

              Prihra se zcela normálně používá a používala...

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              kjandourek (admin)     před 5 lety 03.08.2019 22:28 |  
              0 0

              Nikoliv odhra, ale odehra ... musíš vzít vždy celou slabiku...

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        slaviator     před 5 lety 03.08.2019 14:09 |  
        3 6

        Překlepl, kór na mobilu je to díky funkci predikce textu snadné, ale v tom kontextu mě to pobavilo. Vědoucí branka nám zajistila titul :)

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.08.2019 17:07 |  
      2 1

      Takovej milej překlep... Děkuji - opraveno

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        mats     před 5 lety 03.08.2019 22:33 |  
        1 1

        Nakonec... proč by branka nemohla být třeba i "vševědoucí"? Ta už toho musela slyšet... ;-)

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.08.2019 22:46 |  
          1 2

          Ale musela by nějak patřit Tomášovi Součkovi ... :-)

  2. Předzápasové video

    pinochet     před 5 lety 03.08.2019 14:12 |  
    4 4

    JT v něm hovoří o tom, že v Karviné nastoupí minimálně dva hráči z modelového utkání se Žižkovem a že Hovorka není úplně v pořádku. Tipl bych si tedy, že se v základu objeví Frydrych či Zelený na stoperu(JT ho hoodně chválil), v záloze určitě Král + NS či Masopust nebo Balutta a v útoku Tecl.

  3. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    Fačín     před 5 lety 03.08.2019 14:14 |  
    5 15

    Rád bych na hřišti viděl Holeše, možná nejlepší pravý bek ligy a ještě nedostal ani minutu. A taky bych chtěl vidět, jak bude vypadat případná souhra Stanciu - Baluta.

    Každopádně jsem zvědav, jak se předvedou výjezďáci, je tu první šance na revoltu vůči DK, FAČR, UEFA, SKS a komu vlastně ještě?

    Moje vysněná sestava z momentálních možností by asi vypadal úplně jinak...
    Markovič - Holeš, Kúdela, Frydrych, Bořil - Souček, Král - Baluta, Stanciu, Van Buren - Škoda. V případě zdraví Masopusta by se v sestavě asi objevil na úkor Van Burena. Ale to jsou jen takové moje sny, které mi současný realizák opravdu nesplní.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      fredydj (přítel SN)     před 5 lety 03.08.2019 15:08 |  
      15 5

      Štěstí že neurčuješ sestavu.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      Hanzwalter     před 5 lety 03.08.2019 15:17 |  
      3 8

      Mne tvoje sestava tak strasna nahodou neprijde, je hodne ofenzivni, ale proc ne;-)

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Fačín     před 5 lety 03.08.2019 17:45 |  
        0 3

        Děkuji, jasně že je ofenzivní, přece nepojedem do Karviný bránit....

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Dr. Fe1     před 5 lety 03.08.2019 22:05 |  
          0 19

          Škodu škrtám a nahrazuji kýmkoliv ochotným bojovat za Slávii a nejít se na hřiště jenom projít, jinak dost dobré.

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            kalex     před 5 lety 04.08.2019 09:46 |  
            7 1

            Neskutečně blbý názor.

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 10:33 |  
              4 1

              Jaký pisatel, takový názor. :-))

              • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 14:49 |  
                0 6

                Přesně. Proto nemáš nikdy žádný názor kromě urážek. Dokonale to sedí.

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 14:55 |  
              0 7

              Neskutečně chytrý protiargument.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      slaviator     před 5 lety 03.08.2019 15:29 |  
      3 2

      Ještě revolta proti normálum a proti fanouškům z TS kteří nejsou v ničem sdružení

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      slaviator     před 5 lety 03.08.2019 15:30 |  
      6 2

      Btw proč bys nechal chytat Markovice na úkor Koláře?

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Fačín     před 5 lety 03.08.2019 17:44 |  
        2 8

        Protože bych ho chtěl vidět v ostrém utkání. No a proti spartě nebo plzni by to asi bylo mírně riskantní, tak kdy jindy, než v Karviné, která je poslední, bez bodu a snad ne příliš velké sousto. Netvrdím, že by měl být hned jednička i na LM, to asi ne, ale vidět ho v ostrém utkání bych chtěl.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          JS (přítel SN)     před 5 lety 03.08.2019 20:45 |  
          1 2

          V tomto souhlas. Ale nestane se to.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Alcapone     před 5 lety 04.08.2019 14:12 |  
          1 0

          První s posledním to se zásadně nevsází. My máme možnost jít do mírného trháku a dáme tam trojku gólmana byť jakkoliv dobrého! Karviná bude namotivovaná jako blázen hrajou o to aby nebyli bez bodu a poslední o tréňu o prémie a budem zbytečně riskovat? Markovič bude chytat NaMOL cup třeba proti druholigovýmu mančaftu nebo kdyby byla liga rozhodlá nebo lepší gólman nebyl jinak asi ne.

  4. Karvina

    Hanzwalter     před 5 lety 03.08.2019 15:14 |  
    2 4

    Podle me to bude utkani o 1 golu. Karvina rozhodne neni doma tak lehky souper jak by se mohlo zdat a na nas se vyhecuje konec koncu jako kazdy jiny tym. Stanciu pujde na hriste v 70 minute a v 85 za stavu 0:0 bude kopat standartku za faul na Suka... a da krasny gol do praveho horbiho rohu;-).... tak by to bylo OK;-)

    • Re: Karvina

      oboj     před 5 lety 03.08.2019 15:22 |  
      3 7

      Co je "standartka"? :)

      • Re: Karvina

        slaviator     před 5 lety 03.08.2019 15:28 |  
        1 9

        A co je "horbiho rohu"?

        • Re: Karvina

          obiwan     před 5 lety 03.08.2019 18:36 |  
          1 2

          Tam má svůj roh Horbi. Hlavně se mě neptej, kdo to je.

      • Re: Karvina

        wimpy     před 5 lety 03.08.2019 16:28 |  
        6 2

        To je standartní situace, jako třeba když nad Hradem visej trenky. :-)

  5. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    ColinSKS     před 5 lety 03.08.2019 15:43 |  
    3 4

    proč musíme v karviné hrát vždy v neděli v podvečer.....

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      sasky     před 5 lety 04.08.2019 10:20 |  
      3 0

      Protože středa ráno je pry zavřený stadion.

  6. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    Harvey     před 5 lety 03.08.2019 15:56 |  
    6 7

    Nevíte zda Langhamer trénuje i nadále s áčkem? Nebo se jednalo pouze o "stáž" v rámci soustředění a pokračuje v tréninku s U17?

  7. Abych to shrnul

    mudrc     před 5 lety 03.08.2019 17:58 |  
    3 4

    Neceka nas nic jednoducheho, souper nam neda ani centimetr prostoru a uz vubec ne nic zadarmo. Jedeme tam s uctou, pokorou a respektem.
    Bereme jakouloliv vyhru, hlavne 3 body.
    Takhle nejak se ty zvasty pisou ne?
    Ted vazne. Bez respektu atd. ve vychazkovem tempu srazime Karvinou 3:0

    • Re: Abych to shrnul

      La Tortuga     před 5 lety 03.08.2019 18:23 |  
      0 8

      Přesně. Při našem rozpočtu nemáme v lize moc kdy ztrácet body.

  8. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    DF007     před 5 lety 03.08.2019 18:28 |  
    2 3

    Je na čase začít zabudovávat do sestavy Nica, čili ho očekávám v základní sestavě. Docela jsem zvědavý, jakým způsobem se vyřeší absence JZ8. Osobně bych rád viděl Balutu, ale myslím, že Trpiš vsadí pravděpodobně na jednoho z dvojice Masopust, Olayinka (neznám zdravotní stav). A na hrotu očekávám jednoho z dvojice Yusuf-Tecl. Tecl se prosadil v modelovém utkání dokonce dvakrát a Yusuf čeká na šanci a nahradit by ho mohl Standa až v druhém poločase. Myslím, že odchodem JZ8 se MvB vrací na kraj.
    A taky je možné, že to trenéři uvidí úplně jinak :-)

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      pehacko     před 5 lety 03.08.2019 18:30 |  
      2 1

      nastesti mame kadr tak siroky je kam sahnout... treba pujde do zalohy zeleny a nebo bera a zeleny na beka. vubec bych se nedivil v karvine prave tomuto defenzivnejsimu reseni

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 05:37 |  
        1 8

        Tak to já bych se defenzivnějšímu řešení v Karviné divil. Kde jinde bychom měli hrát ofenzivně než v Karviné ?

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        fps     před 5 lety 04.08.2019 14:18 |  
        0 3

        široký a kvalitní kádr máme, takže trenér má na výběr, až tedy na stopery, za cca 35 let co chodím na Slavii máme v současností nejhorší stopery

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Boss82     před 5 lety 04.08.2019 15:43 |  
          1 3

          Tak určitě, ty trotlíku...

  9. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    pehacko     před 5 lety 03.08.2019 18:28 |  
    5 2

    pojedu zitra do terstu jako blazen, abych stihal na apartmanu nahodit net a hledat nejaky stream... snad neco bude! hodne se tesim na to, ze dame tolik golu, ze je nafetovany franta nedokaze na konci zapasu ani spocitat!

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      obiwan     před 5 lety 03.08.2019 18:31 |  
      3 0

      Ty nemáš O2? Jsem v Řecku a funguje skvěle...

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        wimpy     před 5 lety 03.08.2019 18:32 |  
        1 4

        Hovado se kdysi zařekl, že O2 nikdy a žádným způsobem.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          wimpy     před 5 lety 04.08.2019 10:57 |  
          1 0

          Aha, tak to bylo jen VPO2. :-)

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        pehacko     před 5 lety 03.08.2019 18:33 |  
        0 3

        mam ale netusim jak bych to pustil v telefonu... nemam id a heslo na prihlaseni a na tom to vzdycky skonci

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          obiwan     před 5 lety 03.08.2019 18:44 |  
          2 1

          Poslal bych ti synkovy přihlašovací údaje, ale protože jsi hovado, tak bys je stejně ztratil:-)

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            pehacko     před 5 lety 03.08.2019 18:56 |  
            0 2

            kdyz mi to posles do pm zpravy tady tak te za to pak pozvu na dvacet piv v pv... protoze diky tomu uvidim dva zapasy

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              obiwan     před 5 lety 03.08.2019 19:09 |  
              2 0

              Jedu taky na jeho účet, zjistím, kolik zařízení může běžet najednou. Jsi pravověrný slávista, ale zase bych nechtěl, aby ses díval místo mě:-))

              • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                pehacko     před 5 lety 03.08.2019 19:10 |  
                0 2

                bych ti tu udelal zabavny online...

                • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                  obiwan     před 5 lety 03.08.2019 19:13 |  
                  2 0

                  Napsal jsem potomkovi, ale buď trpelivej, je na táboře, tak to asi potrvá:-(

                  • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                    pehacko     před 5 lety 03.08.2019 19:16 |  
                    0 2

                    v pohode, bud to klapne a poradne se spolu vozereme a nebo to neklapne a taky se spolu muzeme vozrat... takze jsem ledove klidny!

                    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                      obiwan     před 5 lety 03.08.2019 19:26 |  
                      0 0

                      Ledově klidný??? Tady je 35 ve stínu! A neboj, určitě napíšu, možná až zítra dopo...on zpráva je ten Messenger, když otevřu profil?

                      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                        obiwan     před 5 lety 03.08.2019 19:26 |  
                        0 0

                        pm zpráva

                        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                          pehacko     před 5 lety 03.08.2019 19:30 |  
                          0 0

                          ano, tady v praze dnes chcalo a je 25 stupnu, kdyby nebyla pani hovadova nervozni, tak bych si skocil na pivicko

                          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                            wimpy     před 5 lety 03.08.2019 20:44 |  
                            1 1

                            PMS na cestu, to si užiješ.

                          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                            obiwan     před 5 lety 04.08.2019 08:22 |  
                            0 0

                            Máš to tam:-)

                            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                              pehacko     před 5 lety 04.08.2019 13:23 |  
                              0 1

                              dekuji a piva jsou tve!

                              • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                                obiwan     před 5 lety 04.08.2019 15:11 |  
                                1 1

                                Pošli je pm zprávou:-)

                      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                        Dr. Fe1     před 5 lety 03.08.2019 22:09 |  
                        0 11

                        Podle mě můžou být ty zařízení dvě. A to maximálně. Tedy nejen dvě současně, ale můžeš se přihlásit jen ze dvou různých zařízení v průběhu celého měsíce.

              • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                dalislavista     před 5 lety 03.08.2019 23:21 |  
                2 3

                4

                • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                  dalislavista     před 5 lety 04.08.2019 09:33 |  
                  1 2

                  Můžeš mít 4 zařízení, já O2 mám, tak nevím, kdo radši minusuje, než aby si to ověřil. Jestli má někdo jen O2 sport za 200,-, tak tam je to jiné,tam je to snad na 1 nebo max na 2 zařízení, ale u celé O2TV u tarifů je to jak píšu.

                • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                  dalislavista     před 5 lety 04.08.2019 12:57 |  
                  1 1

                  Mínusy za pravdu:
                  Na kolik zařízení se mohu přihlásit pod jedním uživatelským účtem? Můžu sledovat televizní pořady a tituly z Videotéky současně na všech zařízeních?
                  Pod jedním uživatelským účtem se můžete přihlásit na jednom set-top-boxu a na čtyřech dalších elektronických zařízeních. J

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          pcitron     před 5 lety 03.08.2019 21:58 |  
          0 0

          Pokud si táhneš aplikaci O2, je přenos v telefonu kvalitnější než v TV :)

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            pehacko     před 5 lety 03.08.2019 22:08 |  
            0 1

            to mam stazene, ale chce to po me id a heslo a to nemam tuseni jake mam

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 01:20 |  
      0 0

      Nejezdi jako blazen,na zacatek se vzdycky muzes podivat zpetne.. At nas zbytecne neubyva;)

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      PetCC     před 5 lety 04.08.2019 11:11 |  
      0 0

      Pokud umíš ruskou abecedu, tak to najdeš tady http://sport-stream.ru/

  10. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    buran     před 5 lety 03.08.2019 18:47 |  
    1 2

    Já vím silácké kecy,ale na kom si udělat skóre , když ne na Karviné a Franz Straka nemá ..... šanci:-):-)

  11. Karviná Ráj

    Quentin     před 5 lety 03.08.2019 19:02 |  
    2 0

    Nevíte náhodou někdo, jak je to se vstupem v sešívaném dresu mimo sektor určený hostujícím fans? V Karviné jsem 20 let nebyl, tak si to nepamatuju. Asi se od té doby taky hodně změnilo. Mám lístek na dlouhou tribunu D a nechci jít incognito..

    • Re: Karviná Ráj

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 03.08.2019 21:44 |  
      2 0

      No, koukal jsem na zápas Baníku v Karviné a kolem sektoru hostí bylo možná i pár stovek Baníkovců, ale jestli vcházeli se symboly nebo si jen nandali až po té nemám tušení.

      • Re: Karviná Ráj

        Quentin     před 5 lety 03.08.2019 23:02 |  
        6 0

        Díky za odpověď. Jak jsem psal, Karviná je pro mě výjezd do neznáma. Někde prostě v dresu nepouští. V Brně si pamatuju, že jednou lustrovali občanky a kdo měl pražskou adresu, měl smůlu. Naprosto nesmyslně, protože na Moravě má Slavia hodně příznivců...

  12. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    Dr. Fe1     před 5 lety 03.08.2019 22:02 |  
    6 10

    Hlavně ať se naši kluci nenechají niják rozhodit diskuzemi kolem fanoušků a uzavírání stadionu. Doufám, že to jde co nejvíc mimo ně.

    Rád bych viděl hrát Balutu a Masopusta. jsem zvědavý, zda bude Stanciu od začátku.

    já v sestavě tipuji místo Olayinky Masopusta, jestli dostane šanci rumunský mikrosvět a v jaké míře to si netroufám odhadovat.

  13. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    TONYSN     před 5 lety 03.08.2019 23:41 |  
    19 3

    Důležité je aby naši KLAUNI v kuklách neudělali v Karviné nějakou kulturní vložku,za kterou se bude fanoušek Slavie stydět a vedení nemuselo cálovat a omlouvat se.....SKS....miluji Slávii....

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      obiwan     před 5 lety 04.08.2019 08:25 |  
      11 1

      Já doufám, že jakmile někdo navlikne na budku kuklu, půjde koukat před stadion:-)

  14. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    Qope     před 5 lety 04.08.2019 00:48 |  
    8 2

    Na 70 procent nastoupí údajně Frydrych místo Hovorky, který má zdravotní problém ... Pokud je tato informace z Facebooku pravdivá, tak držím palce, klidně ať svým výkonem udělá Hovorkovi těžší návrat do základu. :-) beru to tak, že konkurencni boj může výkony kluků posouvat nahoru ...

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 02:20 |  
      8 14

      Tak doufám, že Frýďa uspěje a učiní konec všem výhovorkám, že nemáme slušného vyššího stopera.

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Qope     před 5 lety 04.08.2019 09:26 |  
        3 0

        Já budu věřit trenérovi, že vybere toho nejplatnějšího. At to je Hovorka,nebo Frydrych. ... Ale nezastiram, že jsem na Frydrycha dneska zvědavej, pokud opravdu nastoupí.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          obiwan     před 5 lety 04.08.2019 09:54 |  
          6 1

          Já mám Frydu rád, výborný hlavičkář, nic nevypusti, bohužel obratnost, start na míč a technika nejsou silné stránky. Tak uvidíme...

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        fps     před 5 lety 04.08.2019 14:10 |  
        3 7

        - doufám že Frydrych konečně nastoupí místo Hovorky, a taky doufám že Hovorku už nikdy u nás v základu neuvidím hrát, ale ještě by to chtěl místo Kúdeli tam dát Škodu
        - Frydrych a Škoda jsou slušný vyšší stopeři, ale nemáme vysoké stopery kvalit Deliho a Ngadea, na náš průměr ligy to stačí, ale na lepší mužstva, nebo na LM a EL to nestačí, to je ten hlavní problém

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 14:40 |  
          0 12

          S Hovorkou souhlas. Škoda na Slávii bohužel nemá, ani vepředu, ani vzadu. Toho bych viděl jako stopera pro Bohemku či podobný klub.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      ŽerykRWS     před 5 lety 04.08.2019 15:07 |  
      1 3

      Nemyslím si že by nerozehraný Frydrych mohl úplně nahradit Hovorku na stoperu. Hovorka je silnější na míči, je obratnější a hlavně má tu zápasovou praxi, kterou Frydrych nemá.

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 15:13 |  
        1 8

        V pokrytí vysokých míčů ho Frydrych nejen nahradí, ale vysoce předčí. A to bude také jeho hlavní role.

  15. Karvina

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 01:25 |  
    2 0

    No Zapadocesi jsou o bod pred nama,v Karvine to nejspis nebude nic lehkeho,ale to nebude tento rocnik nikde,jsme mistri,takze bude mit kazdy souper o motivaci navic postarano.. Nico od zacatku nejspis nenastoupi,ten jeho prichod po polocase je velke oziveni a tak bych to nejakou dobu jeste nechal. Fryda se bude mit sanci ukazat,doufam,ze i Baluta dostane vetsi prostor. Tipuju 3:1 vyhrajem,goly az v zaveru

    • Re: Karvina

      Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 02:22 |  
      5 9

      Já doufám v pohodové vítězství s brzkými góly alá Teplice. Ale rád budu za jakoukoliv výhru.

    • Re: Karvina

      iwanowicz     před 5 lety 04.08.2019 12:10 |  
      4 0

      Tak ja doufam, ze Stancia jsme koupili uplne z jinyho duvodu, nez pro oziveni ve druhy pulce a ze ho uvidime konecne od zacatku, aby se rozehral na play off Ligy mistru.

  16. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    Pepino44     před 5 lety 04.08.2019 09:28 |  
    2 0

    Prosím, pokud někdo objeví stream na dnešní zápas, ať se podělí s námi, méně úspěšnými hledači. Předem děkuji za ochotu, snad bude někdo úspěšný.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      Qope     před 5 lety 04.08.2019 09:45 |  
      0 0

      Jj taky předem děkuju, pochybuji, že tady ve Francii mi to pustí v televizi :-(

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        obiwan     před 5 lety 04.08.2019 09:49 |  
        9 1

        Nechci lobbovat, ale O2 to dává:-)

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Qope     před 5 lety 04.08.2019 10:29 |  
          0 1

          :-D no joooo no pořád. Ale já se k němu furt neodhodlal no.

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            buran     před 5 lety 04.08.2019 11:23 |  
            2 0

            No je to paradox, měl jsem internet O2,ale v té naší lokalitě to chodilo nejvýš 0,6- 1,3, takže sem různě honil streamy,sekalo se to ,vypadlo to třeba 5minut před koncem,to nevymyslíš!! Naštěstí teď mám Vodafone a platím si O2 za 199 Kč,to je ten paradox, všechno v klidu a pohodě a bez stresu ,že mi to v půlce vypadne.

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 14:33 |  
            0 9

            Stojí to dvě stovky.

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              Qope     před 5 lety 04.08.2019 14:40 |  
              0 0

              Já mám nějakou zkušební verzi zdarma dík radam zde ...

              • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 14:43 |  
                0 9

                Tak o tom já nevím. Já jsem narazil na verzi 199 kč/měsíc, kde máš pouze sport a nic jiného. Ale nejsem znalec toho co dál 02 TV nabízí.
                jenom bacha na to, že se snaží inkasovat každý měsíc znova, když se jim to nepovede, tak to vypnou. Já jelikož kartu aktivuju jenom na platbu, tak se jim to nepovede. A znovu si to aktivuju jenom když chci já.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Fačín     před 5 lety 04.08.2019 10:35 |  
          1 7

          A kolik za to chtěj, zloději jedni, co si berou všechny fanoušky za svoje rukojmí?

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            afro     před 5 lety 04.08.2019 11:07 |  
            3 2

            200,- měsíčně. Myslím, že to za ten klid stojí.

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            Boss82     před 5 lety 04.08.2019 11:38 |  
            4 3

            200 Kč měsíčně a můžeš mít připojeny 4 zařízení (klidně třeba ty, táta, kamarád, syn, a klidně můžete každý bydlet na jiném konci reoubliky), takže to pak vychází na 50 Kč na jednoho. Tak to je fakt hrozná "zlodějna". Jestli je pro tebe 50 Kč měsíčně moc, tak by ses měl zamyslet, jestli náhodou neděláš něco špatně.

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              iwanowicz     před 5 lety 04.08.2019 11:53 |  
              3 1

              Nemas pravdu, za 199,- je to O2tv sport na jedno zarizeni, na 4 zarizeni to stoji 299,- a je tam O2tv sport + 94 programu. A ted je to ale do 22.9. zdarma pro kohokoli, takze si vazne nema nikdo na co stezovat, kdyz to ted muze mit kazdej mesic a pul zadarmo..

              • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

                Boss82     před 5 lety 04.08.2019 13:08 |  
                2 0

                Jo máš pravdu, teď to mají za 299 Kč, asi se to nějak měnilo. Ale i tak je to pár korun, zvlášť když se třeba domluvíš s dalšími třemi lidmi. A jestli to teď je dokonce zadarmo, tak není vůbec o čem, a nevidím jediný důvod, aby tu věčně někdo žebral o stream.

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            iwanowicz     před 5 lety 04.08.2019 12:05 |  
            12 1

            Zlodeji? Za 199,- Kč muzu sledovat kazdej ligovej zapas, kazdej zapas Ligy Mistru, MMA, tenis, atd. Kdyz prijdes o chvilu pozdeji, muzes si to pustit se spozdenim od zacatku, o nic neprijdes, muzes si to 3 tydny dozadu kdykoli pustit, muzes si to nahrat. Za 199Kč uplne v pohode, za CT snad taky platis poplatek. Socialismus a sluzby zadarmo jednoduse skoncili. Jestli to nekdo radsi sleduje na tipsportu ve ctverecku 10x6cm tak je to jeho vec, ale proc si tady stezovat na zly O2, kdyz 200,- stoji dneska obed v prumerne restauraci, to nechapu. Navic to ted nabizeji na mesic a pul zdarma nebo za korunu, najed si na jejich stranky a mrkni na to. :)

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              dalislavista     před 5 lety 04.08.2019 15:01 |  
              0 0

              Nejsem si jist, že můžeš sledovat 3 týdny zpět, mě to nabízí týden, ale když si to nahraješ (třeba na mobilu zmáčkneš červené nahrávací tlačítko), a to jde i týden zpátky, tak máš měsíc na shlédnutí. Jinak jsem si na to rychle zvyknul, neřeším že nestíhám začátek programu a zkoukni to zpětně a ještě přeskáču reklamy :)

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      VanDel     před 5 lety 04.08.2019 10:03 |  
      10 6

      Ty woe lidi, to je opravdu takovy problem si predplatit za 200,-kc mesicne O2 ?

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Pepino44     před 5 lety 04.08.2019 10:11 |  
        3 3

        Já Ti děkuji za ochotu a přeji vše nejlepší.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          VanDel     před 5 lety 04.08.2019 10:23 |  
          2 4

          Vubec nejde o ochotu, jako spis o radu jak tenhle problem co nejjednoduseji vyresit, nic vic.

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        Fačín     před 5 lety 04.08.2019 10:36 |  
        2 6

        Když máš celobarákový UPC, tak si můžeš předplácet co chceš, ale O2 tam nedostaneš.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          VanDel     před 5 lety 04.08.2019 10:38 |  
          2 5

          Ani do pocitace ? Pres ktery to pak lze pustit do tv.....

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            Fačín     před 5 lety 04.08.2019 10:42 |  
            3 5

            To netuším, na to jsem asi příliš počítačově neznalej, to se přiznám.

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              VanDel     před 5 lety 04.08.2019 10:49 |  
              3 4

              Jde to, tak to mam totiž já. Sám mám doma kabelovku od T-mobilu. Táta má O2, takže jeden jeho přístup (jeden účet může být přihlášen na 4 příjímačích) mam já v notebooku, přes který to lze eventuelně pustit i do TV.

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 14:37 |  
              0 8

              Já to mám taky jako Van Del. V baráku UPC , přes ně i připojení na internet a v počítači mám 02. Za 199 kč měsíčně a funguje to okamžitě jak zaplatíš, takže se to dá vyřešit i 5 minut před zápasem když zaplatíš kartou.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Faris (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 10:40 |  
          2 2

          Vám tam UPC nedává internet? Škoda ...jinak by sis mohl zaplatit za 200Kc měsíčně O2tv online. A pro čtyři lidi. Na jednoho 50mesicne.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          kjandourek (admin)     před 5 lety 04.08.2019 11:11 |  
          1 0

          úplně v pohodě - dostaneš settopbox, do kterého zapojíš internet a máš O2TV v televizi.... a zároveň i na PC - www.o2TV.cz

          Mám to takhle doma úplně stejně - jenom je to asi o minutu zpožděno oproti úplnému reálu...

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Boss82     před 5 lety 04.08.2019 11:40 |  
          0 0

          Ale to je volovina. Zjisti si něco o tom, jak to funguje.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          fafhrd     před 5 lety 04.08.2019 13:48 |  
          1 0

          Já mám v Praze internet přes Rychlý Drát. V prodejně O2 ti dají settop box, který zapojíš přes ethernet kabel do modemu a hdmi na televizi a pak máš O2 v televizi, v počítači i mobilu.

          A je pravda že mě nejvíc vyhovuje ta možnost si to nahrát. Takže když nestíhám začátek utkání, tak si to prostě pustím o něco později.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      oboj     před 5 lety 04.08.2019 10:33 |  
      1 0

      Zdravím,minulý zápas jsem si aktivoval promo o2,jak tam v diskuzi někdo radil. Bylo to za 1 korunu do 22.9.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 10:52 |  
      3 3

      Něco najdem, neboj. Poslední dobou se dá dost často najít na youtube.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      fredydj (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 12:49 |  
      1 2

      5 let to jde na tipsportu

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        fredydj (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 14:44 |  
        0 1

        nejde?

  17. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    spivi     před 5 lety 04.08.2019 11:27 |  
    6 0

    Dneska čekám Masopusta a Frydase.... NS7 by mohl dostat taky víc času...

  18. .

    Qope     před 5 lety 04.08.2019 12:26 |  
    5 1

    Ok dobrá pánové, stala se věc v internetové diskuzi málo vídaná, přesvědčili jste mě, jdu vyzkoušet to O2 :-D ... Snad to kluci v Karviné vyhrajou, ať to teda stojí za to ... Ale že zrovna před zápasem, kde je soupeř Karviná,mě přesvědčí o O2 ...:-D

    • Re: .

      Boss82     před 5 lety 04.08.2019 13:15 |  
      3 0

      +1:-)

      Budeš rád, žes do toho šel. Nebudeš se muset nervovat, jestli na poslední chvíli splašíš nějakej stream v hrozný kvalitě, a už Ti nikdy neuteče žádný zápas Slavie. Já mám aplikaci O2 i v mobilu, takže můžu koukat na Slavii kdykoliv a kdekoliv, dovolenou v zahraničí nevyjímaje.

      • Re: .

        Qope     před 5 lety 04.08.2019 13:21 |  
        0 0

        Já to právě chci využít teď, když jsem mimo ČR. Tak snad nebudu litovat ... :-)

        • Re: .

          obiwan     před 5 lety 04.08.2019 13:26 |  
          0 0

          Tak zase pozor, jde o to, jaký máš data:-) Abys to nakonec nesledoval že záznamu doma:-))

          • Re: .

            Qope     před 5 lety 04.08.2019 13:34 |  
            1 1

            V pohodě, tohle mi jistí WiFi. Horší bude holce vysvetlit, proč od 16:30 cucim do mobilu, místo toho, abych se cachtal v moři :-D

            • Re: .

              obiwan     před 5 lety 04.08.2019 15:09 |  
              1 1

              Mám to totožný problém:-)) Ještě ležím v zátoce:-)

    • Re: .

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 04.08.2019 14:24 |  
      1 0

      Já O2 tv sdílím se známou a muzou být připojené čtyři zařízení což stejně nevyužijeme dávám ji 200kc za měsíc a mám klid a pohodu. Samo ti musí dát přihlašovací údaje

  19. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    zeleznik2     před 5 lety 04.08.2019 14:01 |  
    0 0

    Plzeň včera potěšila plichtou na Bohemce, takže už jen pro pocit, získat dva bodíky náskoku, velí, zvítězit. Karviná je sice poslední, ale rozhodně nehraje špatně, takže žádný jednoduchý zápas nás nečeká. Bude to asi podobné utkání jako ve Zlíně. Změny v sestavě asi také budou Frýda či Zelený na stoperu a Alex ve středu místo Ibrahima. Tip výhra1:0 či 2:0.

    • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

      Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 14:53 |  
      1 8

      Doufám, že tak silní jako Zlín zdaleka nebudou. Do poločasu je to 0:3, na konci 0:5. Hrát bude Frydrych na stoperu, v záloze Král a Masopust. Uvidíme co Stanciu a Baluta, kolik prostoru dostanou.

      • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

        zeleznik2     před 5 lety 04.08.2019 15:01 |  
        0 0

        Uvidíme, 5:0 to by byl sen.

        • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

          Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 15:04 |  
          0 8

          Doufám ve variantu "Teplice". Ale možná je to tím, že jenom současnou Karvinou neznám ... na druhou stranu, s kým jiným bychom měli bezpečně vyhrát když ne s poslední Karvinou.

          • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

            zeleznik2     před 5 lety 04.08.2019 15:25 |  
            0 0

            Postavení v tabulce není rozhodující. V Plzni měli na bod, dnes nechají jistě na hřišti všechno. Varianta Teplic pěkná, ale spíše to vidím na tradiční výhru 1:0.

            • Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

              Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 15:33 |  
              0 7

              Nervy jsou to skoro vždycky. Viz hororový závěr s Olomoucí naštěstí s dobrým koncem ..... Právě proto možná doufám že by občas mohla vyjít také pohodové vedení, moc často se to bohužel nepovede.

  20. Re: Ve čtvrtém kole výjezd do Karviné

    cheero     před 5 lety 04.08.2019 15:14 |  
    2 0

    A ja o stream zebrat musim, pac sem registrovanej a absolutne si nepamatuju pod cim. Pres hodinu se vsemozne snazim, a furt mam neco spatne. Nova registrace mi taky nejde. Nemam na to uz nerva. Ano sem debil:) TIMTO ZDE ZEBRAM O STREAM AA PREDEM VAM DEKUJI.

  21. Tomáš Holeš

    p!erreCORE     před 5 lety 04.08.2019 15:17 |  
    4 1

    Dnes bych rad na hristi videl Tomáše Holeše. Přes výborné výkony Coufala, myslím, že čtvrtý zápas je tak akorát na vyzkoušení nové posily.

    • Re: Tomáš Holeš

      Dr. Fe1     před 5 lety 04.08.2019 15:24 |  
      0 7

      Také mě to napadlo.

      je ale otázka zda bude trenér ochoten zasáhnout do obranné čtveřice na dvou místech, když Frydrych místo Hovorky je vysoce pravděpodobný.
      Ale Trpiš to možná dá, pokud to uzná za bezpečné. Holeš vyplašeně nevypadá, takže bych tomu docela i věřil.