Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    Martin Platil     před 5 lety 29.07.2019 16:39 |  
    16 5

    Dobrá, chodíme s klukem na fotbal na pernamentku a kvůli 15 idiotům z kotle se nejspíš zavře celý stadion. Jaké pak budu mít od klubu kompenzace? Když se zavřela tribuna sever, tak se kotel přesunul na jih. Tam se ti uhrovatí vypatlanci zase předvedli. Tak co proti nim klub udělá?
    Kotel byl zavřený na Evrospkou ligu, byl zavřený na českou ligu, takže asi není problém v těch strukturách, ale v průvanu v hlavě těch magorů se světlicema.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      SirCohen     před 5 lety 29.07.2019 17:15 |  
      2 2

      Kompenzace nebudeš mít žádné, v zákaznických podmínkách pro permice máš napsáno, že když jsou tribuny zavřené, nemáš na kompenzace nárok. Je to jen na dobré vůli klubu. Bohužel, jsme na tom stejně. Vloni jsem nebyl na EL proti Chelsea.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        Simis     před 5 lety 29.07.2019 17:47 |  
        3 8

        Rekl bych, ze klub jako poradatel akce je povinen zajistit dodrzovani navstevniho radu, coz dlouhodobe nedela a tim navstevnikum vznika skoda. Pokud by nekdo tedy chtel tuto skodu vymahat, nerekl bych, ze je to uplne nerealne.

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          SirCohen     před 5 lety 29.07.2019 18:37 |  
          2 0

          Směle do toho.

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            stefi     před 5 lety 29.07.2019 19:42 |  
            1 3

            Zákaznické podmínky nejsou zákon, který je nad nimi. Vzhledem k okolnostem, kdy šlo o organizovanou akci TS a vedení s ní spolupracuje /dává jí prostory atd. atd./, příp. neprovádí účinné kroky k zabránění tomu, k čemu došlo, je zde spoluvina a.s. a určitě by se tedy našlo pár paragrafů, kterými by se platnost zákaznických podmínek dala zpochybnit.

            • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

              SirCohen     před 5 lety 29.07.2019 19:51 |  
              2 0

              "By se našlo...", "by se dala zpochybnit..."
              Budu ti fandit, až se do toho pustíš:)

              • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

                stefi     před 5 lety 29.07.2019 20:03 |  
                0 3

                To jako myslíš, že já jako slavista budu žalovat Slavii kvůli pár korunám? Já jenom reaguji na tvoji poznámku, že zákaznické podmínky jsou písmo svaté a co je tam psáno, platí za všech okolností.

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            Simis     před 5 lety 29.07.2019 20:46 |  
            3 4

            Ja samozrejme jako slavista po Slavii nic vymahat nebudu. Pouze je podle me nesmysl, ze narok na kompenzaci neni, kdyz je to v nejakych podminkach. Kdyz nekdo ma v podminkach, ze Vam proda psa a ze nemate narok na vraceni penez, tak pokud Vam misto psa posle kocku, tak ten druhy bod ztraci na relevanci.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      dauby     před 5 lety 29.07.2019 17:31 |  
      5 5

      Bez ohledu na to, co je v podmínkách, by kompenzace měla být na stole. Protože za to, jak se ti bezmozci chovají, nese odpovědnost klub, který s tím zatím neudělal vůbec nic. Rád bych viděl, že s tím vedení Slavie něco dělá!

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 18:51 |  
      1 9

      Naprostý souhlas. Toto je postavené na hlavu. Tvrdík by si měl uvědomit, že má nakopat do zadku také pořadatelskou službu. My permanentkáři si asi smlsneme na tom kolektivním trestu a budeme vychutnávat fotbal z gauče, paráda.

  2. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    Shav0     před 5 lety 29.07.2019 16:57 |  
    16 2

    Největší sranda je, že až zavřou stadion, tak v dalším zápase se budou tyhle lidi cejtit strašně ublížení a řvát jak strašně disciplinárka ubližuje Slavii a český fotbal pro fanoušky apod. A vůbec jim nedochází, že kdyby se nechovali jak neandrtálci, tak k ničemu takovému nedojde.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      Sešívaný     před 5 lety 29.07.2019 17:40 |  
      13 0

      Těmhle lidem to je úplně u prdele. Ti prostě disciplinárce neustoupí už z principu. Když pozoruju, kdo tam ten bordel dělá, tak jsou to často puberťáci, kteří prostě chtějí dělat to, co je zakázané. A čím víc se to zakazuje, tím víc to budou chtít dělat. Jediné řešení je systematická identifikace a individuální tresty. Tady IMHO žádná domluva ani kolektivní tresty nepomůžou.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 18:05 |  
        4 0

        Presne. Vsem musi byt jasne, ze ty kolektivni tresty vubec nic neresi. Jedina cesta je identifikovat ty jednotlivce co delaji bordel a eliminovat je ze stadionu.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      el_moscardon     před 5 lety 30.07.2019 10:26 |  
      0 0

      Těm lidem je to jedno. Uvidíme v Karviné, kolik zase bude ohníčků a jaký tam udělají bordel.

  3. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    ColinSKS     před 5 lety 29.07.2019 17:30 |  
    3 8

    to se dalo čekat. dám za permici 4 litry a nepůjdu na žádný zápas kvůli pár naprostým dementům. tričko, čepku a mikinu TS jsem dal do zahradního domku, budu to nosit jen na špinavé práce.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      cheero     před 5 lety 29.07.2019 17:39 |  
      3 1

      Smutny, ale pravda. Za mladejch casu se obcas trpelo za hru, ted za kreteny.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        ColinSKS     před 5 lety 29.07.2019 17:47 |  
        7 5

        problém je že to není exces jednotlivců, ale připravená akce - vždyť to to jelito z megafonem odpočítávalo. vůbec tohle nechápu, připadám si jako na rudé planetě.

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          cheero     před 5 lety 29.07.2019 18:07 |  
          7 1

          Zlatej Stasak!

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            cheero     před 5 lety 29.07.2019 18:08 |  
            0 0

            Oprava. STRASAK

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 18:54 |  
      3 13

      Skutečně odsuzujete někoho jen za to, že byl na té tribuně? Tedy těch dalších 3850 lidí, kteří jen chtějí fandit na TS? Smutné. Ale vždy je jednodušší nálepkovat masy.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        jiras_     před 5 lety 30.07.2019 07:44 |  
        1 0

        Na jednu stranu máš pravdu, na druhou za tuhle hlášku schováš všechno. Jasně, udělá to pár jednotlivců, ale když je to po dvacáté, tak už to nikoho nezajímá. Jednoduše je toho prostě moc. Pokud TS vystupuje jako, řekněme, sdružení, tak je prostě navenek posuzována dohromady. Tak to holt je. Navíc mně osobně nepřijde, že by to bylo až tak spontánní, na to se to opakuje mockrát a v hodně lidech. Hození do sektoru hostí je jen poslední kapka, porušování pravidel pyrem je prostě dlouhodobé. Že v ČR maj lidi potřebu pořád porušovat jasně daná pravidla? Hlavně teda ta, kde jde o relativně o hovno, jinak si rádi necháváme srát na hlavu.

  4. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 17:37 |  
    6 1

    Je mi z toho smutno. Ale můžeme si za to sami. Pořád odmlouvani a odsouváni..

    Měli dost času si to vyřešit mezi sebou. Nyní nezbývá, než je identifikovat.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      ColinSKS     před 5 lety 29.07.2019 17:39 |  
      4 7

      za to nemůž nikdo jiný než ti dementi. něco slíbili a JT je držel a podržel. Dneska, ať jsou do hajzlu i s tou svojí prodejnou.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 18:55 |  
        1 18

        Jak chceš zabránit dvěma puberťákům, aby hodili světlice kamkoli? Do hlavy jim nevydíš. Nebuďme generály po bitvě.

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          fafhrd     před 5 lety 29.07.2019 20:23 |  
          3 0

          No právě že jediná možnost je jim nic do rukou nedávat. Takže bez pyra... Protože jinak to opravdu nejde.

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          Mrakomor     před 5 lety 29.07.2019 20:40 |  
          7 2

          A já klidně generálem po bitvě budu. Nebavíme se tady totiž o puberťácích, kterým do hlavy nevidíš, ale o puberťácích, kteří patří k něčemu, co má nepsanou organizační strukturu a hierarchii, kteří poslouchají, kteří si před akcí zalezli pod transparent, kde se převlékli, dostali svíčky, vylezli, naházeli je do sektoru hostů, zase zalezli pod choreo a převlékli se zpátky.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      Simis     před 5 lety 29.07.2019 21:04 |  
      8 1

      Speaker s megafonem to odpocitaval, tak je asi jasne, kdo to organizoval a je asi i znama jeho totoznost. Tak at se pan predvola a vysvetli to.

  5. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    buran     před 5 lety 29.07.2019 18:01 |  
    11 0

    Tohle je neskutečné, když se vyhrabeme ze sraček,tak se nás tam tyhle pseudofanouškové svým chováním zase snaží dostat,twl můžou tohle být Slávisti??

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 18:55 |  
      3 10

      Ani nemusí. Už kolikrát se stalo, že dorazí na stadiony provokatéři od konkurence.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        Ravik     před 5 lety 29.07.2019 20:53 |  
        3 0

        Ti by určitě dostali na starost držet pyro... Provokatéri tam nechodí, lidi v jádru TS se dobře znají.

  6. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    rak (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 18:02 |  
    10 2

    Myslím, že by se k tomu možná ještě jasněji měli postavit hráči a trenéři. Včera ta reakce byla dobrá, ale jsou i názory, že tam neměli chodit vůbec. Tedy ve smyslu, jak bych to viděl já - dovedete být fantastičtí, vaše podpora nám obrovsky pomáhá, ale pokud to má být za cenu těch věcí jako házeného pyra na lidi, nechutných osobních útoků (př. Straka), hajlování apod., tak tam tedy raději nechoďte vůbec, popereme se s tím a budeme hrát stejně i před tišším stadionem ( to by jako profíci měli zvládnout a nakonec by zase tak tichý nebyl, probudili by se trochu ostatní). Přehnaná adorace TS dává některým lidem tam pocit naprosté nepostradatelnosti a že si tedy mohou dělat, co chtějí. Myslí si, že bez nich se Slavia neobejde. Když to jinak nepůjde, tak obejde, i když utrpí nějaké ztráty. Jsou nějaké limity, přes které se nemá jít.

    Nechutné nadávky na hráče, že si dovolí nejít na klasickou děkovačku, na JT, bez kterého nevím, kde bychom byli.
    Kdo tam je kvůli komu? Mně připadá, že si někteří myslí, že celý stadion, hráči, trenéři, vedení jsou tam snad jedině kvůli tomu, aby si poslechli jejich fandění a pokřiky. To je tedy zatracený omyl, i když to třeba někteří nepochopí, protože prostě nechápou nic.

    JiT kritizuje zavírání tribun, že to má být individuální postih. Má pravdu. Ale kdo to má zajistit? Disciplinární komise má jedinou možnost - dávat pokuty a zavírat stadiony, když to jinak nejde. Je to prostě na klubu a jeho spolupráci třeba s policií, aby toto zajistil. Už více lidí psalo, jak je to s pyrem v západní Evropě. Pokud, tak před zápasem či po zápase. Při zápase je z toho akorát spoustu kouře. Kvůli minutě pár světýlek pak řadu minut není na části stadionu skoro nic vidět a blbě se dýchá i hráčům. To přece může vymyslet jen dement, ho v té době použít.
    Prostě jsem přesvědčen, že velká většina lidí chodí na stadion kvůli fotbalu a pokud tam někteří chodí kvůli něčemu jinému, tak nemůžou diktovat většině svůj pohled a ještě jim ničit zážitek.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      cheero     před 5 lety 29.07.2019 18:17 |  
      7 0

      A ja odchazel a musim rict, ze se mi to od kluku libilo a i sem to cekal. Normalne cekam na dekovacku a ted sem sel do hajzlu. Nejhorsi je, ze ty bezny fandove to odserou za tech par s tou zastydlou pubertou. Strasak mel respekt,ale ten jeho nastupce(nevim jak se jmenuje a ani me nezajima) tam nema co delat! Kotel jde do hajzlu diky nemu!

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        bongor     před 5 lety 29.07.2019 20:14 |  
        2 0

        Kotel je potřeba,jen se musí zbavit těch blbců,co škodí v první řadě Slavii.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 18:59 |  
      3 7

      Určitě je třeba střízlivý pohled, žádná automatická gloriola TS. Na druhou stranu se tu 15 let buduje něco, co ostatní až na Baník nemají. Bylo by hloupé to hodit do kanálu. Veselektovat problematické hlupáky ano, motivovat ostatní a komunikovat.

      S čím nesouhlasím je tvrzení, že si údajně někteří mylně myslí, že tam lidé chodí kvůli nim, kvůli TS. Těch lidí, co chodí na SKS pravidelně právě kvůli TS je na severu hromada, to mi věřte...

  7. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    cheero     před 5 lety 29.07.2019 18:03 |  
    7 1

    Kdyz sem jako smrad chodil do kotle, taky sem delal picoviny, jako kazdej nactiletej. Dokazal sem si celej den vyhrat s klackem a s tim malem,co bylo k mani. Dnes je internetacka a hlavne nekonecna virtualita. Nez jednou dostanes poradne do drzky, neco te vrati na zem, pak si teprv uvedomis, cos byl za debila. To je muj pohled. Dnes sem klidnej,vyrovnanej. Jednou jim to taky dojde. Sou to obeti doby. Az nekdy po prvnim diteti sem pochopil,ze SLAVKU
    a fandeni opravdu miluju a nemuzu bez toho bejt. Mam ji v srdci,stejne jako Tata, kterymu jdu ve stopach. AT ZIJE SLAVIA!!!

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      StevenGerrard     před 5 lety 29.07.2019 22:56 |  
      0 0

      Hezký

  8. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    slavanda     před 5 lety 29.07.2019 18:04 |  
    9 7

    Mělo by to být jednoznačné, buď se TS bude chovat jak má anebo nebude žádná TS. JT si je vypěstoval sám, klub nerespektuje zákazy, pomáhá je obcházet. Co jiného je organizovaný přesun na Jih? Tvrdíkovi sice vyčítám jeho slabost, ale na druhou stranu ho chápu, chtěl jim vyjít vstříc a těšila ho popularita. A nepočítal s tím, že ho tak podrazí. Jak už tady píšou mnozí, s okamžitou platností odebrat všechny výhody, nastolit tvrdý režim vůči volům. Najmout jinou security, tahle s nimi spolupracuje, tvrdý prohlídky a okamžitá reakce - vyvádění během zápasů.
    Takhle, stejně to tu skončí jako v Anglii, kotle si vyhodnotili jako příliš velké riziko, nestojí jim za to. Tak buďto k tomuhle stavu dojdeme dlouhou bolestivou cestou anebo to prostě okamžitě a bezbolestně obšlehneme.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 19:02 |  
      6 10

      Je ti jasné, že výsledkem odstranění TS, bavíme se o té drtivé většině slušných, tu zabiješ něco co se dlouho budovalo a co tu má jen Baník a co dává SKS určité jméno, byť teď ne moc dobré, ale dlouhodobě...

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        cheero     před 5 lety 29.07.2019 19:27 |  
        1 0

        Chapu. Za me chodilo do kotle na beznej zapas cca od 50- 200 lidi,na vypjatej zapas mraky. Ale tenkrat se tohle moc nedelo,hlavne netrpelo ostatnich 4500-6500 lidi. Pamatuju taky 43000. Jina doba, jinej mrav.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        slavanda     před 5 lety 29.07.2019 19:34 |  
        1 5

        Je mi to jasné, samozřejmě. Ti opravdu slušní se rozptýlí a budou fandit dál, protože k tomu nepotřebují stádo. A třeba se někde sejdou ve větším počtu. Ano, nebude to taková síla, to je zjevné. Ale nebude to vo hubu, pro kohokoliv. Ale můj názor nepočítej, já třeba kult Baníku nevelebím, tam si například myslím, že fanoušci už ten klub dávno ukradli a taky tam bude veselo až půjdou s majitelem do klinče. Když si mám vybrat fotbal typu Turecko nebo Anglie, beru Anglii, v hledišti studení čumáci, bez kouře, bezpečně dovnitř i ven... A většina rozumných klubů to bude cítit obdobně. Proti Turecku nic, za dva tejdny se tam jedu saunovat...

  9. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    iwanowicz     před 5 lety 29.07.2019 18:17 |  
    12 0

    Jediny, co pomuze, je identifikovat ty srace a zakazat vstup, ale hlavne je to nechat vsechno zaplatit. Az budou ti 4 boreckove platit 500 000,- pokutu a dalsi vycisleny skody, tak si to ti ostatni rychle rozmysli. Dokud si budou myslet, ze to je beztrestna adrenalinova zabava, tak se to bude driv, nebo pozdeji opakovat. Doufam, ze to vedeni Slavie konecne pochopilo..

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      pehacko     před 5 lety 29.07.2019 18:21 |  
      9 5

      ja teda doufam, ze bude platit pokutu kazdy, kdo drzel v ruce svetlici... ne jen ty ctyri!

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 19:04 |  
        2 11

        To je hloupost. Tak to příště zapálí pod nějakým choreem, plachtou atd. A co pak budeš identifikovat? Nebo odpálí dýmovnici a pak ty světla a zase nikoho nepoznáš. Případně to odpálí v tunelu, kde také nikoho neidentifikuješ. Ovšem za házení, tam bych šel do nich tvrdě.

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          pehacko     před 5 lety 29.07.2019 19:08 |  
          9 1

          tak si (az jednou to priste vubec nastane) pro nej dojde securita a pujde zase do rukou policajtu! uz si uvedomte, ze tolerance pyra vcerejskem skoncila, protoze do rukou nezodpovednych deti nepatri... konec spadla klec a cela TS bude muset dodrzovat pravidla a nebo nebude!

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            johnynz     před 5 lety 29.07.2019 19:34 |  
            3 3

            Já bych vůbec tu TS zrušil. Stejně se tam ty lidi nevejdou. Hlasuju pro novej kotel na východě pod vedením pana režiséra!

            • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

              pehacko     před 5 lety 29.07.2019 20:03 |  
              5 1

              tak to bude potreba na vychode udelat jedno velike vridlo v kterem bude pan reziser plavat na cervenobilem nafukovacim clunu a kricet: “vite kdo ja jsem!!?”

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 19:37 |  
            0 7

            Jen budou dělat bordel venku a bude za to zase zavřený stadion doma.

            • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

              pehacko     před 5 lety 29.07.2019 20:04 |  
              2 0

              tak opet je musi hned capnout poradatele a dat fizlum at konecne muzou jednou opravdu pomahat a chranit! ono tech bezmozku bude tak maximalne 200... jednou musi dojit!

            • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

              o5aradecek     před 5 lety 29.07.2019 20:31 |  
              3 0

              V tom případě budou mít zakázané výjezdy (už to na jaře měla chátra při zápase v Plzni), určitě se nebudou zavírat sektory v Edenu.

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            p!erreCORE     před 5 lety 30.07.2019 13:56 |  
            0 0

            jak říká pan Balboa "spadla klec"

  10. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    Snivec     před 5 lety 29.07.2019 19:17 |  
    17 5

    Jestli zavrou cely stadion, tak at jde cela TS do prdele a az mi nekdo zase bude vypravet, ze pyro dela krasnou atmosferu, tak mu tu svetlici zarazim do analu, aby si to poradne uzil.

  11. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    roygrey     před 5 lety 29.07.2019 19:30 |  
    10 0

    Identifikovat, pokutovat, zákaz vstupu na všechny stadiony. Tečka

  12. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    buran     před 5 lety 29.07.2019 19:53 |  
    8 0

    Už je to tady od 1.srpna nový návštěvní řád, doživotní zákaz vstupu!!No uvidíme jak to bude fungovat,ale jinak to už asi nejde!

  13. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    gazza     před 5 lety 29.07.2019 19:56 |  
    5 4

    Snad se je podari identifikovat a dat dozivotni zakaz a vse zaplatit I s chlupama Dnes pri kamerovem systemu To musi jit ne ze ne a pyro at si strci nekam nejsme zadnej balkan ,nebo turci Ja mam rad atmosferu jaka je v Anglii a Skotsku tudiz bez koure a smradu ale se zpevem a fandenim

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      rak (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 21:01 |  
      1 4

      Samozřejmě. Ta atmosféra je tam skvělá. Chelsea není úplně typický případ. Tam jsou dost studení. Žádné pyro a ani nevím, že by se tam teď někdy něco řešilo. Turci a Řekové jsou divoši a může tam být i nebezpečno. To bych jako náš vzor určitě nebral.

  14. ts

    ColinSKS     před 5 lety 29.07.2019 20:00 |  
    4 3

    ať se vzpamatují a udělají si pořádek mezi těma černooděncama a hlavně, ať najmou k megafonu někoho, kdy nemá iq tykve. tohle řízené pyro s olomoucí (mimochodem jsem toho zastánce pokud to svítí nahoře) je čistě jejich produkt a světlice na olomocké fanoušky otřesný příklad. JT musí najmout asi tak 100 hochů, který bohužel každýho dementa co si natáhne kuklu seberou a vyhodí jej za plot. to je určitě levnější varianta než platit pokuty a zavíra sektroy pro lidi co si zaplatili

  15. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    ColinSKS     před 5 lety 29.07.2019 20:25 |  
    1 4

    jsem neustále nasranej ze včerejška a mám na to chování stejný názor jako 100% zdejších. ale moje manželka, které fotbal nic neříká, nesleduje to, mi řekla - nebyla to náhodou provokace? ... ...

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      houston (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 20:50 |  
      1 0

      Byla to zkouška, co Slavia ještě snese. Naprostá ignorance domluvených mantinelů a jasná sebestřednost všech zúčastněných dementů. A že to byla připravená akce a aktivních účastníků bylo hodně, to je víc než jasný !
      Trochu to odlehčím, byl bych pro ostřelovače na protější straně...

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        slavanda     před 5 lety 29.07.2019 21:06 |  
        0 0

        Sice si děláš srandu, ale existuje to ;) Označení osoby chemickou (barevnou) látkou na dálku. Ovšem pro bezpečnost to vyžaduje, aby cíl měl zakrytý obličej a nejlépe brýle ;) Takže...?

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 21:18 |  
          2 0

          Zajimavy napad. Staci aby poradatel toho dementa se svetlici postrikal barvou a pak uz si ho u vychodu Policajti vytahnou... :-)

  16. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    ColinSKS     před 5 lety 29.07.2019 20:41 |  
    6 5

    JT se do toho obul...... správně.

  17. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    CarloSanta     před 5 lety 29.07.2019 20:54 |  
    3 0

    Zase by mohla komise zvážit, že tentokrát byla tribuna sever klidná, dalo by se říct bez incidentů a že by pro tentokrát mohly zavřít tu jižní... :-)
    A teď vážněji. Je opravdu nejvyšší čas skutečně konat, nekompromisně a systematicky. Odhalit viníky. Zakázat jim přístup na stadion. Konec pyra. Jde to i bez něj!! Nulová tolerance. Jinak toho tahle individua budou jen zneužívat.

  18. Systémové řešení

    pinochet     před 5 lety 29.07.2019 20:58 |  
    0 14

    Situace chce systémové řešení: na Liberec zavřít Sever i Jih a bude-li exces, na další zápas celý stadion. Bude-li vše v poho, pak na další zápas mít pořád zavřený Jih a bude-li exces, zavřít Sever i Jih na 5 zápasů. Snad to těm debilům takhle doteče...

    • Re: Systémové řešení

      dupy77     před 5 lety 29.07.2019 21:20 |  
      15 0

      Jasně my co máme permice na jih za to tak můžeme my jsme ts na jih nezvali

    • Re: Systémové řešení

      dalislavista     před 5 lety 30.07.2019 12:15 |  
      2 0

      No nevím, jih musel ustoupit severu, a teď chudákům z jihu ten jejich jih zavřít? Za to, co jim tam podělal sever?

  19. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    slaviator     před 5 lety 29.07.2019 21:45 |  
    8 7

    já mám jiný návrh. Trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji, abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní, a zatímco se z ní bude sbírat, nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty, ano? A pokud to bude málo, lituji, ale přijde čas triček: „Mutanti ven!“, „Vesmírní chameleoni? Ne, děkuji!“ ... a pokud je tohle nevyžene, pak už nevím co…

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 22:03 |  
      2 0

      Nevím, jestli je úplně vhodná doba na citace červeného trpaslíka :) ale palec nahoru ode mě máš :)

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      heftyje (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 23:12 |  
      0 2

      Mohla by nam pomoct Komise pro Legalizaci Integrace Teroristickych Organizmu a jejich Rehabilitaci ve Spolecnosti :D

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        slaviator     před 5 lety 29.07.2019 23:14 |  
        1 3

        "Roman Berbr nemá čumák a jeho žena K.L.I.T.O.R.I.S."

  20. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    zdenek_prachar     před 5 lety 29.07.2019 22:08 |  
    3 8

    Podle mne jsou na stole tři scénáře:
    optimistický - Slavia na DK dodá "hlavy" (identitu) viníků, učinila razantní kroky směrem k problémovým divákům atd. a uhraje to na uzavření tribun sever a jih na jeden dva zápasy a následně sever na další tři zápasy (s tím, že pokud nebudou problémy, tak nám dva odpustí). Plus dloooouhá podmínka. Kdyby to JT uhrál takhle, tak bych se hodně divil a současně bychom všichni museli smeknout.
    realistický - podle mne dojde k uzavření stadionu na jeden zápas a uzavření TS na další dva až tři a následně dlouhá podmínka do konce sezony. Jsme recidivisti, s uzavřením TS jsme opakovaně vyjebávali přesunem na jih a na tom jihu pak ještě navíc nastal malér. Řekne se, že ten jeden zápas je minimum vzhledem ke snaze SKS věc řešit a uzavření TS je reakce na opakované porušení podmínky a dokonce průšvih při zápase, kdy TS byla uzavřena a přesunula se na jih.
    pesimistický - nechci domýšlet. Vzledem k přijatým opatřením snad nic horšího nepřijde, ale upřímně - kdo by se mohl divit, kdyby nám to sečetli za všechny podmínky, ojeby a třeba i osobní animozity směrem k vedení SKS a zavřeli nám stadion na tři utkání plus podmínka do konce sezony? Jako JT je marketér, krizovou komunikaci zvládá a snad má i nějaké páky, ay tohle nedopustil, ale bez emocí - kdo by se mohl divit?

    Bohužel tohle pořád není ten největší problém. Problém je, jak podobným excesům okamžitě zamezit (snad zafungují přijatá opatření jako strašák preventivně) a druhý problém je, jak to udělat, aby byl majitel v klidu. Protože kdo z těch dementů by si dovolil udělat takovýto brajgl v Číně? Nikdo. Dostali by neuvěřitelně do držky od policie, dostali by flastr jako kráva a nikoho by ani nenapadlo se divit, kde těch pár let byli.
    Jsem osobně moc rád, že JT striktně utnul veškerou podporu TS, dokud se nenastaví samoregulační mechanismy a neobnoví důvěra. A jsem rád, že se situace důrazně řeší. Jen doufám, že není pozdě. A doufám, že to tu nevyeskaluje do rozbrojů mezi fanoušky jako na druhém břehu. Ted se ukáže, jakou má toto radikální jádro TS reálnou podporu a jakou podporu má tzv. normální fandění a dodržování pravidel. Pevně věřím, že se TS od toho bahna očistí a fanoušci potáhnou za jeden provaz.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      slaviator     před 5 lety 29.07.2019 22:17 |  
      4 1

      Prosimtě, žádné vyjebavani s trestem to nebylo. Potrestán byl klub snížením kapacity stadionu, že dotyčné "hříšníky" v počtu 3-4 tisíc přesune jinam na úkor někoho jiného bylo rozhodnuti klubu. Ale trest je už jen to samo snížení kapacity stadionu... Je to na hraně, ale není to zakázané

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        Pepino44     před 5 lety 30.07.2019 09:11 |  
        0 0

        Tak já se do toho nechci moc pouštět, protože do toho přesně nevidím. Píšeš, že klub byl potrestán snížením kapacity. To je docela diskutabilní, vždyť stejně bylo mnoho sedaček prázdných. Snad všichni, kdo chodí na sever, tak mají permice, na které bylo možno jít na jih. Snad jediné citelné potrestání by bylo, aby vstupní turnikety nebraly permice "sever", nevím, zda by to šlo technicky provést ale to by bylo jediné opatření proti těm nelidům, ale opět by to odneslo několik slušných.

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.07.2019 09:16 |  
          2 0

          Prave naopak, kvuli nekolika debilum by to odneslo tisice slusnych fanousku co taky chodi na TS.

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            hastrman     před 5 lety 30.07.2019 11:00 |  
            0 1

            Slušní fandové, kteří chodí na Sever, mají možnost si své permice vyměnit do jiných sektorů.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 22:18 |  
      9 3

      Hele já bych se zase uklidnil. Ty děláš, jako kdyby tam včera někoho zabili. Fanoušci Plzně zranili holku, fanoušci Sparty házejí granáty a nic jim nezavřeli. Já myslím, že po aktuálních opatřeních klubu nám zavřou na Liberec sever a jih a pak bude mít TS do konce ročníku podmínku. Nějaké tři-pět zápasů zavřená TS je totální nesmysl.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        Karel13     před 5 lety 30.07.2019 00:08 |  
        1 0

        Nesmysl by byl zavírat jih, který s tím neměl nic společného a nemohl ovlivnit řádění hovad z TS. Takže klidně 3 - 5 zápasů. Kdo se s jádrem TS neztotožňuje, má možnost jít jinam ...

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.07.2019 09:17 |  
          0 0

          Tak logicky, stalo se to na jihu, tak zavrou i jih. Na TS taky drtiva vetsina lidi za nic nemuze a zavrou jim sektory.

  21. Spolu jsme silnější !!!

    Cross     před 5 lety 29.07.2019 22:43 |  
    6 3

    Je nový návštěvní řád. Já věřím, že to bude stačit. Vrhači a ten tajtrlík s megafonem ven.
    Dál ty patlaly nerozpatlávat.

  22. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    arestei     před 5 lety 30.07.2019 08:08 |  
    0 8

    Nesouhlsaím s tím, co Baček říká, ale asi nemá smysl tomu déle vzdorovat. Jsem pro uvážlivé používání pyra, což se léta dařilo a tolerovalo. V DK ale teď z nějakého důvodu zpřísnili metr a už i pár světlic je "masivní použití pyrotechniky". Kolik to bylo kusů tentokrát? Možná 20? To dřív bylo OK a v normě.

    Nicméně, pokud se na TS dohodnou, že půjdou na stadionu páchat trestnou činnost (což házení pyrotechniky na cizí lidi bezesporu je), tak se ale moc omlouvám, ale nechápu, jak se to mohlo v rámci TS utajit, nebo hůř, jak to mohl někdo z vedení nezaříznout...

    Dokud vedení TS nezačne spolupracovat (ale tedy i vlastními bolestivými ústupky), nedá se svítit...

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      hastrman     před 5 lety 30.07.2019 10:37 |  
      4 1

      Za loňskou sezónu zaplatila Slávie na pokutách od Bačka a UEFY celkem přes 4mil.KČ a to nepočítám ztráty na vstupném ze zápasu s Chelsea. Jak dlouho vydrží majitel Slavie takto vyhazovat peníze do luftu??

  23. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    pcitron     před 5 lety 30.07.2019 08:31 |  
    4 2

    Jsem jen zvědavý, zda bude disciplinárka řešit i pyro sralťanů včera v Budějovicích. A jakkoli jsem měl tendenci se pyra zastávat, tak poté, co ti kreténi naházeli světlice do sektoru hostů, jsem pro zákaz.

  24. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    Fačín     před 5 lety 30.07.2019 10:03 |  
    3 4

    Mám trochu obavy, že jakákoliv opatření se minou účinkem. Naopak, jen situaci zhorší. Řeknu proč - jsem přesvědčen, že TS bude držet "při sobě", budou se cítit ještě víc perzekvovaný, že se jim ubližuje apod. Myslím, že jsou přesvědčeni, že to co dělají, dělají správně a tak to má být. A to pozoruji dlouhodobě, to není novinka. A pokud je někdo jiného názoru, dostane na budku nebo aspoň "hejt". Předpokládám, že v dalších zápasech to bude ještě horší.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      pcitron     před 5 lety 30.07.2019 10:10 |  
      6 0

      Asi máš pravdu Fačíne, možná to bude chvíli horší, pravděpodobně nebude na domácí utkání tak parádní atmosféra, na jako jsme zvyklí. Ale co tedy mělo podle Tebe vedení dělat? Tvářit se, že se nic nestalo? Reagovat museli. Raději pár špílů bez atmosféry než zápasy zcela bez fanoušků. Lidi to permic vrazili prachy, a teď si mají pořizovat O2 TV? Je dobře, že se k tomu vedení postavilo, neboť se skutečně naplnilo přísloví o džbáně a uchu

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.07.2019 10:44 |  
        5 0

        Pro by mela byt horsi atmosfera? Tu atmosferu dela tisice hlasivek na TS, ne pyro. Ta opatreni se dotknou max. par desitek "tech nejradikalnejsich". A kdyby se zmenil treba ten speaker, tak by to fandeni jen prospelo.

        • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

          pcitron     před 5 lety 30.07.2019 11:03 |  
          8 1

          Souhlasím. Ten argument o horší atmosféře jsem zaznamenal někde na Twiteru, ale máš pravdu, vůbec ta atmosféra po odchodu "Dejva" a jeho noshledů nemusí být horší. Na straně jedné musím uznat, že se snaží fandění "rozmpumpovat", na straně druhé mu asi sláva leze trochu na mozek, neboť s tím "co to zpíváte" to fakt přehnal. A že byl zapojen do pyra, o tom žádná.

          • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

            Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.07.2019 11:32 |  
            6 0

            No "rozpumpovat"... Ja myslim, ze vyberem pokriku a choralu s ohledem na to co se zrovna deje na hristi, to umi casto velmi slusne "uspavat"...

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.07.2019 10:47 |  
      4 0

      Chapu tvoje obavy, ale ono to proste funguje jako s detmi. 100x jim muzes rikat, at neco nedelaji, ale pokud je neklepnes pres prsty, tak to budou stejne delat. Nekdy bohuzel pomuze jen represe. A jsem zvedavy, kdo si zkusi za 25.000,- Kc znovu neco zapalit.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      hastrman     před 5 lety 30.07.2019 10:49 |  
      6 1

      V podstatě to, co se stalo je organizovaný zločin(obecné ohrožení zdraví skupiny obyvatel). To se prostě musí tvrdě vymýtit.

  25. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    Fabio     před 5 lety 30.07.2019 14:15 |  
    3 3

    Jednoznacne chyba vedeni. Zavrela se TS tj sektor, nikoli moznost tem lidem se presunout jinam. Lidove receno, pavilon opic se zavira, oproti je ale volny amfiteater tak muzou tam. A jeste jim to vedeni umozni, prosi lidi z Jihu, jestli by se uracili presunout jinam protoze ten bordel chceme, ale udelame radost komisi a TS zavreme. Cil komise splnen, klubu nikoliv, zamezit tomuto chovani.
    A pak se kreteni divi, ze nemuzou na Chelsea atd. Delaji bordel, dostanou trest a krici UEFA mafia....fakt uroven materske skolky. Chorea atd z TS mam rad, dela to atmosferu. Ale ty vymastenci neznaji hranice.
    Vic poradatelu v sektoru a hned pri problemu toho dementa predat policii. A pri zavreni TS bez moznosti se presunout jinam. Hezky sed doma nebo v hospode a tam si toc salou, hazej pentle atd.
    Jako jit na fotbal s tim, ze v danem case hodim delbuchy a pyro mezi nevinne lidi ??? Az bude ujma na zdravi a tebe identifikuji, pujdes brucet, si to uvedomte. A kdyz si chcete hrat na hrdiny, sup do Belehradu nebo Istanbulu, tam si pyra a ohne uzijes.

    • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.07.2019 15:00 |  
      4 1

      Nezlobte se na mě, ale tohle je trochu demagogie. Bordel na TS dělalo cca 20-30 lidí, proč by měl klub trestat cca dalších 3-4 tisíce? Já mám permici na TS, stejně jako moje děti a další členové rodiny. Fandíme a jsem rád, že nám klub vyšel vstříct v rámci toho nesmyslného kolektivního trestu (který stejně evidentně nic neřeší) nás nechal přesunout na jih. Takže když říkáte, zavřete TS a ať si "opice" zůstanou doma, tak mluvíte o 20-30 "opicích" a 3-4 tisíce "nomálních" slušných fandů. Klub to podle mého řešil dobře. Měl snahu to, jak jen to šlo, řešit po dobrém a vstřícně. Teď už pohár přetekl a bude se to řešit represivně, ale především cíleně na ty kdo ty problémy dělají.

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        fleder     před 5 lety 30.07.2019 16:58 |  
        0 1

        V tom případě je třeba ono stádo opic identifikovat a na fotbal nepustit. I třeba celé jádro TS, když to nepůjde jinak.Par pitomcu není víc, než klub...

      • Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

        Fabio     před 5 lety 30.07.2019 19:05 |  
        3 1

        No prave, ze se vedeni konecne probudilo, daji vice kamer atd at se najde konkretni potizista, v tom souhlas.
        Me sere, jak se delaji haha hihi kontroly a pritom pyro tam uz davno je. Zmenit security, kteri musej byt podmazly. Kontrola osahava a resi i krabicku cigaret a na TS uz je davno predtim bazuka, kdyz to prezenu.

  26. Re: Šéf disciplinárky o fanoušcích Slavie: Zavření celého stadionu je na stole

    cheero     před 5 lety 30.07.2019 20:46 |  
    0 1

    Strasaku, vyser se na politiku a vrat se,at je zase TS dvanactym hracem pro Nasi SLAVKU !