Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    slaviator     před 5 lety 26.07.2019 22:52 |  
    11 0

    Princ Jaromír letos všem ukáže!

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      Dr. Fe1     před 5 lety 26.07.2019 23:19 |  
      12 13

      Už i ukázal. V obou ligových zápasech patřil k nadprůměru v našem týmu. Bilance 1+1 je také slušná.

  2. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    Harvey     před 5 lety 26.07.2019 22:58 |  
    7 2

    Já jsem za tohle Lordu Zmrhalovi moc vděčnej. Jak slabší soupeře schválně šetří, tu a tam si schválně ukopne balon nebo se mu jakoby nepovede klička.
    Jen díky tomu se zatím nedostal na radar Fiorentina Peréze a co si budem...Slávka by prostě nabídku na nejdražší přestup v historii lidstva musela přijmout a navíc by nám k tomu chtěli určitě přibalit Garetha Balea. Žádný takový, Zmrhal navždy

  3. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    polin     před 5 lety 26.07.2019 23:29 |  
    32 0

    To je charakter! Kdekdo tady očekává, že zahraniční posily budou srdcaři a bůh ví co, přitom na ty vlastní pořád kydají špínu. Jarda Zmrhal říká, že by mu nevadilo zůstat ve Slavii. To je frajer, stejně jako Milan Škoda. Těch bychom si měli vážit a podpořit je vždy, když to třeba není 100%. Protože to jsou naši srdcaři! To jsou Slávisti!

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      slaviator     před 5 lety 26.07.2019 23:44 |  
      2 8

      Puline, zcela vážně, to bys čekal že kdyby tomu třeba tak nebylo, že řekne "štvalo by mě to, chci si zkusit zahraničí a ne zkejsnout v české lize"?

      • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

        polin     před 5 lety 26.07.2019 23:48 |  
        7 2

        Od kolika hráčů jsi Slaviatore slyšel něco podobného? A i kdyby to neřekl, tak myslím, že počet odehraných utkání mluví za něj... Takový hráč si nezaslouží, aby tu byl hejtován.

        • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

          slaviator     před 5 lety 27.07.2019 00:09 |  
          4 2

          Počet utkání není všechno. Důležitější je přínos pro tým. A ten Princ má.

          • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

            polin     před 5 lety 27.07.2019 01:05 |  
            3 0

            Vždyť oba říkáme v podstatě to samé. Jen já mluvím o jednom kritériu a ty o druhém. Kdyby neměl přínos, tak by nikdy nemohl odehrát tolik utkání.

            • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

              slaviator     před 5 lety 27.07.2019 01:19 |  
              0 1

              To taky není pravda, protože dnešní Slavia je jiná než před pěti lety. A navíc potřebujeme mít v sestavě kvůli soupisce pro evropské poháry čtyři odchovance.

              • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                polin     před 5 lety 27.07.2019 01:24 |  
                2 1

                Asi nerozumim tomu co chces rict, takze z me strany v tehle diskuzi koncim. Ahoj

                • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                  slaviator     před 5 lety 27.07.2019 02:04 |  
                  0 3

                  To že má někdo hodně odehraných zapasu nemusi znamenat nic. Hrál za nás i Juhar, Cicman, Skutka, Baez, ...

                  Ale kvuli evropským pohárům potřebujeme mít v týmu 4 odchovance. Předloni jim byl třeba i Necid. Letos jimi jsou Král, Souček, Zmrhal. Čtvrtého nemáme ani tak.

                  • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                    Jakubisko     před 5 lety 27.07.2019 02:57 |  
                    0 0

                    Markovič?

                    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                      slaviator     před 5 lety 27.07.2019 05:44 |  
                      0 0

                      Ten je na B soupisce.

          • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

            bongor     před 5 lety 27.07.2019 10:44 |  
            7 2

            Mě by zajímalo,kdyby se stal zázrak a za Slavii znovu nastoupil nezapomenutelný Franta Veselý,jestli by si i jeho našli naši vyhlášení hejtři,kdyby se mu neuvěřitelnou náhodou třeba jeden zápas nepoved.
            Jaromír není žádný zázrak a třeba s Frantou ho nemíním srovnávat ani náhodou,ale Slavie takový Jaromíry potřebuje.

            • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

              Alcapone     před 5 lety 27.07.2019 11:19 |  
              4 0

              Já myslím, že nadávali. Určitě se ve své době nadávalo i na Bicana a jiný není možný aby se jim povedl každej zápas.

  4. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    Dr. Fe1     před 5 lety 26.07.2019 23:52 |  
    13 12

    Já už jsem se na to koukal nedávno, že je neuvěřitelný jak dlouho už ve Slávii je, v časech dobrých i zlých, za různých trenérů ... teď po přečtení článku si to uvědomuju zas o kus víc.

    Myslím si, že si Jarda u nás fanoušků zaslouží mnohem větší úctu než má. Za to co všechno pro Slávii udělal. Taky je to svým způsobem legenda.

    Když napíšete něco kritického o Škoďákovi, tak můžete desetkrát zdůrazňovat, že to není ve zlém a že uznáváte jeho zásluhy, stejně vás spousta lidí seřve, že je to prý "hejt" a to i když je to jen nepříjemná pravda, že Milan už moc dobře nehraje. Zatímco u Jardy Zmrhala můžete napsat co chcete, klidně ho pozurážet a málokdo se ho zastane. Ten kluk si to nezaslouží. Naopak, zaslouží si poděkování co všechno už pro Slávii udělal.

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      ColinSKS     před 5 lety 27.07.2019 07:35 |  
      4 12

      to jsou paradoxy doktore, co? ono to souvisí taky s mentálním set-apem a schopností vnímat věci v širším měřítku. neříkám že s vámi souhlasím, ale zcela rozumím vašemu náhledu na věci. jen bych ubral v kadenci odpověí na různé provokace, nená to smysl, stejně je nepřesvědčíte, jakkoli jsou odpovědi logické :)

  5. JZ

    ColinSKS     před 5 lety 27.07.2019 07:32 |  
    5 11

    já ho moc rád nikdy neměl. ale musím ocenit jeho neuvěřitelnou houževnatost a v řadě zápasů (EL, proti rb) a i teď v posledních zápasech i přínos pro hru a výsledek SKS. navíc je to velký - opravdu velký - klubista a takových už po trávnících moc neběhá. navíc si myslím, že to je velice skromný člověk. asi se nestane mým top oblíbencem, ale musím se přidat k názorům, že je podceňován.

  6. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    fps     před 5 lety 27.07.2019 10:13 |  
    0 33

    tak já tedy koho za cca 35 let co chodím na Slavii nemám rád (mam na něj alergii) je Kúdela, a do příchodu Hovorky jsem si i myslel že to bude asi jediný hráč, ale Hovorku nemám rád (mam na něj alergii) ještě víc než Kúdelu

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      donford     před 5 lety 27.07.2019 10:20 |  
      22 1

      Že se ti nelíbí rudoch Hovorka a máš na něj alergii, to chápu. Já ho také nějak po Míšovi a Simonovi nemohu zkousnout. Má především smůlu právě v tom, že přišel po nich. A zatím neobstojí ve srovnání. Ale čím ti tak ublížil Kúdela? Ten kluk jen trpělivě na lavičce vyčkával na příležitost, a teď dělá vše pro to, aby nás nezklamal. Poctivě maká, hraje, jak nejlépe umí a třeba jeho zákrok proti Fantišovi ve Zlíně, ten byl skoro jak z říše snů. Taky udělá chybu, ne, že ne. Ale myslím, že v současné konstelaci je to náš nejlepší stoper.

      • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

        bongor     před 5 lety 27.07.2019 10:49 |  
        9 0

        On Kúdela opravdu není špatnej,máš recht done.Ale po našich dvou černých diamantech to má těžký každej.
        Buďme rádi,že ho máme!

        • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

          donford     před 5 lety 27.07.2019 13:24 |  
          1 0

          Tys zase bongi měl recht s poznámkou o Frantovi Veselým. Představ si, že by teď byl mladej a za nás hrál. Přes tři obránce najednou by přešel a nahrál do tutovky na gól. Franta byl slávistickej bůh.

      • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

        fps     před 5 lety 28.07.2019 13:15 |  
        0 5

        "Má především smůlu právě v tom, že přišel po nich."
        jakou smůlu, když chceme být co nejlepší, tak potřebujeme kvalitní stopery, a ne Kúdelu a Hovorku
        "Ale čím ti tak ublížil Kúdela?"
        mě neublížil ničím, ale ubližuje svojí nekvalitou Slavii, stačí se kouknout jen na poslední dva zápasy co tam předváděl s Hovorkou, Teplice 51, 55, 78 min., Zlín 2, 3, 5, 27, 36 min.
        "Poctivě maká, hraje, jak nejlépe umí"
        tak to je přeci samozřejmost, ale jde o to, že to co umí u nás prostě nestačí, my potřebujeme lepší stopery než je Kúdela nebo dokonce Hovorku
        "třeba jeho zákrok proti Fantišovi ve Zlíně, ten byl skoro jak z říše snů"
        kdyby s Hovorkou neudělali chybu při bráněn, tak žádný takovýto zákrok nebyl třeba
        "Ale myslím, že v současné konstelaci je to náš nejlepší stoper."
        tak to je ten hlavní problém, že někdo takový je u nás brán jako nejlepší stopér co momentálně máme, a ještě horší je to, že ti naši odborníci jsou s tímto stavem spokojeni

        • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

          Edenjejenjeden     před 5 lety 28.07.2019 13:29 |  
          2 1

          Hele,to že nemáš rád ani Kúdelu,ani Hovorku ,na to máš samozřejmě plné právo,ale proč nám to stále dokola cpeš,to nemáš jiné téma?

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      PetCC     před 5 lety 27.07.2019 10:28 |  
      8 2

      No já za necelých 30 let můžu říct, že jedinej, koho nemám v oblibě, je nejmenovaný obránce, který nám v 99 ztratil titul a opravdu mi to nepřišlo jako souhra náhodných chyb.

      Mimochodem, nedávno jsme si vpomněl na Bejbla, jak se mu tenkrát neuěřitelně nadávalo a docela by mě zajímalo, jak na tohle teď vzpomíná. To byl na něj hroznej tlak.
      Proto taky nechci, aby se tu na jakéhokoliv hráče Slavie přehnaně útočilo. Nechci znovu zažívat takovou davovou psychózu, jako před těmi 25 lety.

      • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

        donford     před 5 lety 27.07.2019 13:32 |  
        9 0

        Bejbl byl kluk ze slávistické rodiny. Jeden jeho předek za ní i hrál. fakt je, že jsme si ho opravdu až někdy přehnaně nevážili. Přitom to byl takový druhý Král s dvěma plícemi, ale s o něco lepší střelbou. Víc ho uznávala cizina i nároďák. Zkusil od nás fandů moc. A přitom to byl vskutku pan fotbalista.

        • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

          Dr. Fe1     před 5 lety 27.07.2019 15:05 |  
          0 8

          Souhlasím s tím, že kritika na něj byla přehnaná.

          Leč je potřeba také říct, že on sice spoustu míčů soupeři odebral, ale také jich hodně poztrácel. Jeho rozehrávka byla často hodně bídná. A to je podle mě jádro té velké kritiky, která někdy přerůstala v přehnané odsuzování.

          • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

            slaviator     před 5 lety 27.07.2019 23:08 |  
            2 1

            A kdo z našich hráčů dneska hraje třeba v Atletiku Madrid...?

            • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

              kostelnivlajka     před 5 lety 27.07.2019 23:11 |  
              1 1

              nevíš kterej obránce nám v 99 nám ztratil titul??

              • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                kjandourek (admin)     před 5 lety 27.07.2019 23:51 |  
                2 0

                99? To jsme skončili třetí až za Teplicemi - oba týmy měli pětibodovou ztrátu... A pět bodů jsme ztratili v posledních třech kolech... to hrála čtveřice Petr Vlček, Karel Rada, Adam Petrouš, Labant.... To byl ten rok, jak s námi Hřebík poprvé zkoušel čtyři obránce v lajně... Ale že by někdo něco vyloženě zavinil... víc jsme měli našlápnuto na jaře 2000

                • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                  kostelnivlajka     před 5 lety 28.07.2019 08:15 |  
                  1 1

                  Já si myslím. Nevím koho kolega myslel, ale asi blábolil do větru, páč Bejbl byl už v Atletiku.V tom roce jsme myslím dvakrát porazili spartu 1-0 … Bejbl byl výbornej, jako celá parta z 96

              • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                slaviator     před 5 lety 27.07.2019 23:52 |  
                0 0

                Bylo mi 11. Nebyl to Hunal?

                • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 28.07.2019 00:02 |  
                  2 0

                  Leda tak, že by nás porazil v dresu Viktorky Žižkov.... což tedy bylo v roce 2000 na jaře... tahle prohra opravdu předznamenala ztrátu našeho náskoku...

            • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

              Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 00:58 |  
              0 7

              Já jsem se snažil vysvětlit, proč byl podle mě kritizován a niják tím nerozporuji, že Radek Bejbl byl úspěšný, pro Slávii hodně udělal a hrál za Atletico madrid.

        • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

          kjandourek (admin)     před 5 lety 27.07.2019 23:45 |  
          1 0

          Připomněl bych ještě, že Radek to své rodinné slávistictví ještě prohloubil tím, že si za manželku vzal dceru jiné červenobílé legendy - Bohumila Smolíka...

      • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

        kostelnivlajka     před 5 lety 27.07.2019 19:05 |  
        1 1

        Jak nám ztratil titul?

  7. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    carevitchando     před 5 lety 27.07.2019 10:38 |  
    14 0

    Zmrhala potřebujeme, i když tedy dokáže mi někdy zvednout tep, to zase ano :-) Ale je to poctivý kluk, odchovanec, těch třeba na soupisku pohárů moc nemáme. Ještě Suk, Král a dál už nevím...A jestli se nepletu, pokud klub nenapíše 4 odchovance, může pak místo 25 hráčů dopsat jen 24 (v našem případě). Takže jeden musí z kola ven. Suma sumárum, Zmrhy je důležitý a vedení to ví.

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 27.07.2019 13:28 |  
      1 1

      Možná se to vyřeší tak, že bychom napsali místo Kováře Markoviče.

      • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

        kjandourek (admin)     před 5 lety 27.07.2019 13:47 |  
        3 0

        Markoviče nemusíme nikam psát, ten může startovat jako odchovanec do 21 let... A místo nikomu neubírá...

      • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

        slaviator     před 5 lety 27.07.2019 23:02 |  
        0 0

        Markovič je na B soupisce

  8. JZ

    hiker42     před 5 lety 27.07.2019 10:42 |  
    27 2

    Budme za Jardu radi, je to spolehlivy nadprumerny hrac, navic odchovanec, skromnej kluk, sice neni leader, ale poctivy a pracovity fotbalista,ktery nekolikrat do roka predvede zablesky fotbalove geniality. Preju mu ten rekord :)

    • Re: JZ

      Qope     před 5 lety 27.07.2019 20:23 |  
      5 0

      Třeba jak sám říká, časem se z něho taky stane leader. Fandím mu, je to sympaťák ...

      • Re: JZ

        hiker42     před 5 lety 27.07.2019 20:56 |  
        5 0

        Jj, kdo by to rekl do Suka pred nejakyma 2 rokama, a jaky je z nej zvire. Ti nasi odchovanci vypadaj jako tichoslapci, ale je v nich velka sila. Kdokoli se prosadi z dorostu do zakladu, tak je prakticky hrac mezinarodni urovne. Jen jich posledni dekadu neni, kolik by si clovek pral. Ale clovek je za ne rad dvojnasob ;) Ja treba cekal hodne od Pedra, ten mel neskutecnou strelu, ne teda v zapase :), nebo Mini, bohuzel to klukum kvuli zranenim nevyslo. Ted tady pochvalne pisou o Langhamrovi, ja ho nevidel, ale treba prorazi.

  9. Jarda Zmrhy

    Mimoň     před 5 lety 27.07.2019 18:07 |  
    1 1

    Jarda sympoš rozhovor. To že je až na vyjímky lepší v těch těžších zápasech, jak mu to říkal Trpiš, jsem si říkal i já. To že je původně středopolař dokazuje že umí dát parádní centr spíše z hloubky pole než z kraje.

  10. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    ColinSKS     před 5 lety 27.07.2019 19:53 |  
    0 10

    na syrečky je sold out, to klobouk dolu tedy

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      Yh     před 5 lety 27.07.2019 21:40 |  
      3 0

      no tak to klobouk down! ::Dd:DD

  11. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    LukySKS     před 5 lety 27.07.2019 19:56 |  
    1 2

    jako dalo mi to zabrat, než jsem pochopil tu část nadpisu " O golech silným" :D :D

  12. Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

    Qope     před 5 lety 27.07.2019 20:20 |  
    7 1

    Fajn rozhovor. A to, že je tu takových let, i po velkých nákupech znamená, že asi něco patrně umí. :-) Překvapila mě otevřenost, podobně jako nedávno rozhovor se Skodakem. Je to zajímavé takhle nahlídnout do hlav hráčů.

    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 27.07.2019 21:18 |  
      1 3

      Kde je ten rozhovor s legendou?

        • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

          sTizz (přítel SN)     před 5 lety 27.07.2019 22:21 |  
          1 3

          Myslim rozhovor s nejvetsi soucasnou legendou :)) bez urazky Zmrhy:)

          • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

            pipe1980     před 5 lety 27.07.2019 22:26 |  
            1 4

            já žádnej rozhovor nedával. a ta částka taky nesouhlasí

              • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 00:59 |  
                2 10

                To srovnání vychází jednoznačně pro Zmrhyho.

                Skormný, realistický, nenamyšlený, nepřeceňuje svoje schopnosti .....

                • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                  pipe1980     před 5 lety 28.07.2019 01:10 |  
                  1 4

                  To je dobře. A děkuju, ale nechci

                  • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                    Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 02:07 |  
                    1 10

                    Bohužel nerozumím, co jste mi chtěl říci.

                    • Re: Rozhovor s Jaromírem Zmrhalem: O gólech silným, kritice fanoušků i úloze v kabině

                      marp (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 09:17 |  
                      4 0

                      Že nechce.