Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

Bude vlastník Slavie platit pokuty za Rammsteiny a Kabáty? A neměla by si MČ P-10 slávistů víc vážit?

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    Cross     před 5 lety 24.07.2019 00:27 |  
    23 0

    Tuším odkud asi vítr vane. Nad restaurací U koule (U Slavie) bydlí fanatický sparťan a právník, který se nenàvistí ke Slavii vůbec netají a dokonce se veřejně chlubí, že ji udává a posílá proti Slavii ruzná oznámení. Také se roky chlubil, ze jeho zásluhou Eden nikdy nebude zkolaudován, protoze nesplnî hlukové limity a nároky na parkování. Posledních několik let, jak Sparta upadá, je ten člověk ještě víc zlý a úplně nepříčetný. Nenávistí se úplně dusí a zajíká. Toho pacholka zde jmenovat nebudu, ale jeho jméno je mi dobře známo. Pokud by se někdo z oficiální Slavie chtel na to podívat, a prověřit motivy, bude to jen dobře. Jeho napojení na oficiální Letnou jsem nezkoumal, ale nedivil bych se, kdyby jeho záškodnická činnost byla dokonce finančně podporována z druhého břehu.

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      kostelnivlajka     před 5 lety 24.07.2019 06:37 |  
      9 1

      Veřejně ho označit, jméno, příjmení..bydliště! To není nic proti ničemu.

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      pehacko     před 5 lety 24.07.2019 07:14 |  
      9 0

      to musi byt strasny zivot... byt spartan!

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      Gino     před 5 lety 24.07.2019 08:45 |  
      4 0

      Také se přimlouvám za zveřejnění jména.

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      Max1     před 5 lety 24.07.2019 09:07 |  
      8 0

      Tak ono už jen to, že fanaticky sparťan bydlí u Edenu ukazuje, že normalni nebude. K ty kolaudaci, muže sice prskat a bouchat do stolu jak chce, ale pokud budou splněny příslušné požadavky, kolaudaci nám nezabrání

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        tomblesk     před 5 lety 24.07.2019 16:11 |  
        5 0

        Klínem klín se nevyráží, ale co kdyby … Doporučuji, aby onoho pána navštívil asistent trenéra JiT pan Pavel Řehák a předal mu delikátně a s noblesou svůj nakažlivý virus nemoci jíž trpí. To jest nutkání, kdykoliv jede přes Letnou, tak si musí odplivnout. Přiznávám, že mé několikeré sezení za střídačkou juniorů Slavie na Xaverově přineslo výsledky. Nedávno jsem nějak na Letnou zabloudil a nešlo to jinak, už jsem chtěl kontaktovat lékaře, zda lze očekávat vyčerpání zásoby slin … Onoho mudrce nad "koulí" by snad bylo lepší na tu kouli pověsit, taky za kouli, ale vlastní, což už by hraničilo s ublížením …. a k tomu ještě jako přídavek trochu průvanu ve Vršovické ulici, pak by bylo po ptákách a udávání by byl zřejmě konec, v Edenu by zazvonil zvonec !!! Mně v uších určitě i kdybych v té chvíli byl omylem někde v Grónsku a tlachal s Inuity třeba o bezvětří. /Ve slávistickém triku, šálu kolem krku a s emblémem TS k tomu /. Právě na mně štěkl pejsek a probral mi ze snění návrhem vyrazit do dnešního vedra, Ach jo, to je život, už aby tady byl v neděli Olmík, až půjdu po slávistické parádě na tramvaj č. 22 směr Hostivař - s chutí si zařvu, důvod určitě bude a někdo i pomůže. Pejsek se jen mlsně olízl, pravda po úplatku zvaném tyčinka pro psy !!!

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 12:12 |  
      6 1

      Proč už mu někdo alespoň nerozbil tu rudou držku za mého mlada by na budku už dávno dostal.

  2. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    Harvey     před 5 lety 24.07.2019 01:25 |  
    17 0

    Z wikipedie o Filipovi Humplíkovi zmíněném ve článku: "Byl zpěvákem metalové skupiny Chirurgia, se kterou vydal 4 alba."
    ...
    Z webu kapely Chirurgia o Filipovi Humplíkovi: "Občas měl překvápka typu protržené břicho, pořezané zápěstí, roztržený krk. Nikdy nezapomenou fandové z Letohradu v roce 1991 na neskutečnou masochystickou exhibici, kdy si žiletkou podřezal obě ruce a krví potřísnil první řady v hledišti a po sléze si ji rozmazal po celém obnaženém těle… Ó jak velkolepé."
    ...
    A tenhle frajer chce teď rozdávat pokuty za hluk :DDD

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 11:32 |  
      5 0

      s Chirurgii sme v devadesatkach parkrat hrali a muzu potvrdit, ze je to suprmagor...

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      slaviator     před 5 lety 24.07.2019 11:58 |  
      3 0

      No a teď Humplik plánuje v celé Praze 10 modré zóny - od nového roku by měly být v Nuslích, Vršovicích, Strašnicích... A brzo i v Záběhlicích. V Záběhlicích modré zóny...! Ale aby se vyřešil problém a postavily nová parkovací mista, to ne. Bydlím v Mrštíkově ulici v cípu Vinohrad na Praze 10, nedá se tam parkovat tak naopak během posledního roku ještě asi pět míst zrušili těma nesmyslnými balistery...

  3. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    Nosorozec     před 5 lety 24.07.2019 01:46 |  
    7 0

    Koncert Rammstein byl velkolepý a užil jsem si ho o to víc, že byl v mým milovanym Edenu. :)

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      ColinSKS     před 5 lety 24.07.2019 07:05 |  
      3 7

      byl to nejlepší koncert na kterým jsem kdy byl

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        Nosorozec     před 5 lety 25.07.2019 01:22 |  
        1 0

        Vidím to stejně :)

  4. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    Fallen (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 06:27 |  
    3 5

    Tak pravidla se musí dodržovat a zvlášť pokud se ví, že vlastník areny ty koncerty v minulosti pořádal i s tím, že věděl, že tu pokutu dostane, protože nemá povolení. Ale prostě se to furt vyplatilo. Myslim, že by se hodně vyřešilo, kdyby někdo chtěl konečně postavit to parkoviště nalepené na východní tribuně, které tam bylo plánované.

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      malan (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 09:41 |  
      4 0

      I kdyby nekdo chtel, tak to nejde, protoze se o pozemek vede spor.

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        Max1     před 5 lety 24.07.2019 10:42 |  
        8 1

        jj bohužel a může za to ta krysa Huptych ze sportovního klubu, který pozmek "dohodil" Hochtiefu (jeho přínuzný tam pracoval na manažerský pozici) a pak fotbalové slavii. Necháou, proč ten člověk tam pořád je a který volové ho tam drží....ten zaslouží přes držku.

        • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

          travel (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 10:48 |  
          7 0

          Musím říci,že taky nechápu,proč tam Huptych pořád je.Od té doby,co Krob skončil ve fotbalové Slavii, jsem si říkal,že by možná nebylo od věci,aby vystřídal Huptycha ve funkci,horší by to určitě nebylo.Moc do toho nevidím,ale mám obavu,že spousta oddílů stojí za Huptychem ,takže nemusí být jednoduché ho sesadit.Ale to už jsou z mé strany spekulace.

          • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

            Max1     před 5 lety 24.07.2019 10:54 |  
            7 0

            otázka je proč za ním stojí, když je jakej je....buď musí mít špínu na někoho, nebo si je kupuje, pak je jasný proč je sportovní spolek v takovým srabu jakým je. O jeho charatkeru nejvíce ukázalo, když CEFC chtělo koupit HCS a stadion a on řekl, že ne, protože hokej nikoho nezajímá.

            • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

              Dobi     před 5 lety 24.07.2019 11:11 |  
              6 1

              No, já už ve Slavii něco pamatuji a třeba OP v začátcích pomáhal podle možností VŠEM oddílům SKS. A my jako vlajkonoši jsme chodili povzbuzovat i na házenou, volejbal žen, samozřejmě i hokej (II.ligu - 3.nejvyšší soutěž na ministadiónek atd.) A tituly "jen pršely". Volejbal žen byl v semifinále PMEZ, házená žen tituly, později hokej, ragby,18x kuželky žen... Dařilo se i vodnímu pólu a obnovené cyklistice... A muži házenkáři? Vyprodaná hala na evropské poháry!
              Dnes? ženy v házené s bídou uhrají 2.flek (ale uznávám, že Most je fenoménem), házenkáři hrají III.ligu. Volejbal žen rozpustili. Ragby se potácí na chvostu. Už ani landka není fenoménem - o tituly pozemkářů se dělíme i s Rakovníkem či Liticemi... Hokej? Darmo mluvit! A co tam chodilo lidí - to asi s,Huptych v mlhavém pohledu nepostřehl...Kuželna se neudržovala a hráčky jsou tak hrdinkami a těsný 2.flek je vlastně úspěchem... Aaach jo!

              • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

                Max1     před 5 lety 24.07.2019 11:31 |  
                7 1

                jj o rugby vím své...kamarád hraje ve slavii tak to mám z první ruky. Prostě mi to celý smrdí a jsem přesvědčen, že Huptych jen spekuluje a jeho cílem je zničit všechny spolky, aby mohl pozemky prodat a vzít si procenta. Dělám v oboru a vím, že v této lokalitě je o pozemky veký zájem. Ptám se na to často, ale pořád mi nikdo zasvěcený neřekl, proč tam taková zrůda pořád je a proč má takovou podporu.

              • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

                Karel13     před 5 lety 24.07.2019 12:07 |  
                2 1

                A to jsi ještě zapomenul na tenis (Pála, Šmíd atd.) a i třeba šachy - vše absolutní čs. špička ... a ještě mě napadla lukostřelba -jestli se nepletu misgtr světa Hadaš ...

                • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

                  Dobi     před 5 lety 24.07.2019 14:18 |  
                  2 1

                  Jo, tenis jsem zapomněl lll. Ale - tam možná zapracovaly restituce. Patřily LTC Praha, ti měli taky hokej a ten se převtělil v Tatru Smíchov a ta se (ta hokejová) sloučila v polovině 60.let se Slavií. Fotbalová (nezapomenutelné Zimní turnaje u Železničního mostu) zanikla snad po roce 1990... Prý tam zase je LTC Praha, ale neprověřoval jsem... Ale Pála a Šmíd hráli za SLAVII! Bylo zajímavé, že Pála ze Slavie byl srdcem sparťan a Kodeš (nejprve z ČLTK, později ze Sparty) byl a je slávista!

  5. radnice

    ColinSKS     před 5 lety 24.07.2019 07:04 |  
    19 4

    MČ koupí klokanovi stadion z našich daní, pak klokana dotuje a nám akorát hází klacky pod nohy. koncerty jsou v edenu od jeho postavení, pamuji si jak tam byli R.E.M. tohle nikdy nepochopím, že někomu stojí za to prudit.

    • Re: radnice

      Max1     před 5 lety 24.07.2019 09:45 |  
      9 0

      jj tohle mě tady zvedá ze židle s tím Dolíčkem

    • Re: radnice

      vršek     před 5 lety 24.07.2019 10:30 |  
      13 1

      No, oni Ti "klokani" totiž nejsou konkurencí pro "nejúspěšnější" klub československé historie, ale současná Slavia s vysoce solventním majitelem jen více a více prohlubuje jeho tápání a trápení. Je potřeba Slavii znepříjemňovat život vším co je použitelné - od stotisícových pokut za každý prohřešek, uzavírání TS a ukládání dalších"podmínek", "správné ošetření" projektu VAR až po mediální masáž. Možná to trochu přeženu, ale ono je třeba těm "číňanům" tu jejich investici co nejvíce prodražovat a znehodnocovat.

      • Re: radnice

        ColinSKS     před 5 lety 24.07.2019 10:37 |  
        5 8

        tohle čtení situace se na 100% shoduje s mým. budu se opakovat, ale anti-china, anti-tvrdík, anti-slavia a tady se možná nehodneme (nevím) - anti-zeman, anti-babiš a anti-jágr - je v současné době krmivem pro mediální scénu a snahou o ovlinění názorů pro další volby. díky (pro mne) za reakci

        • Re: radnice

          vršek     před 5 lety 24.07.2019 10:52 |  
          7 1

          Politiku sem opravdu ne!

          • Re: radnice

            travel (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 10:54 |  
            3 0

            Vršku,s oběma tvýma příspěvkama souhlasím.

          • Re: radnice

            ColinSKS     před 5 lety 24.07.2019 10:59 |  
            1 5

            politika sem nepatří!! já jsem toho pionýr a teď jsem to porušil :) pardon

          • Re: radnice

            Dobi     před 5 lety 24.07.2019 11:20 |  
            3 0

            Když už nic jiného, tak pohled na politiku jen zvyšuje tak nějak tu beznaděj.... Nějak jsme před 30 roky doufali, že to bude vše lepší. I ve sportu a vztazích mezi lidmi.... A je?????????

        • Re: radnice

          tomblesk     před 5 lety 24.07.2019 16:31 |  
          0 0

          Za mně díky nikoliv za reakci, ale za erekci a festovou … i kdyby byla má poslední v životě - stálo to za to !! Díky!!!
          Smutné pro Česko je, že na obzoru není nějaký pořádný Anti-blbec. Každý ráno bych mu vařil kafe a třeba i hýbal baldachýnem, pokud by bylo potřeba /je prostě horko/ a tahle debata není v lednici!!!

      • Re: radnice

        Dobi     před 5 lety 24.07.2019 11:17 |  
        5 0

        Těmi "klokany" myslíš ten ne zrovna čistě zachráněný klub z východních Nuslí (říkám jim tak od chvíle, kdy oficiální hlasatel na lize nás označil jako klub ze západních Nuslí??? Znám soustu lidí, kteří by raději viděli zachování DNEŠNÍ Dukly, která si na Praze 6 vybudovala právem autoritu mj. prací s mládeží... Ale i to je ddúsledek neschopnopsti vedení Slavie. Ten "vysokoHluboko / Hochtief" je černá můra!!! A "díky"komu????

        • Re: radnice

          slaviator     před 5 lety 24.07.2019 11:51 |  
          3 0

          Označili nás za klub ze západních Strašnic, jinak souhlas

          • Re: radnice

            Dobi     před 5 lety 24.07.2019 14:00 |  
            1 0

            Já jsem se ke svému zděšení překlepl. Samozřejmě Strašníc. Chtěl jsem reagovat rychle a i když to po sobě čtu, ta.... Děkuji za připomínku!

  6. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    Lunaris     před 5 lety 24.07.2019 11:58 |  
    5 7

    Pokud nemáme náležitá povolení na pořádání těch koncertů, tak asi není o čem, ne? Bránit ve správním řízení se můžeme. Procházka sice kecá něco o tom, že by si městská část měla slávistů víc vážit, ale pokuty ukládá stavební úřad, nikoliv městská část. Stavební úřad sice spadá pod úřad městské části, ale starosta nebo místostarosta mu do funkce nemá co kecat, i kdyby chtěl, to není v jeho kompetenci.

  7. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 12:27 |  
    9 0

    Je to celé na blití Praha 10 údajně dostává deset procent z prodeje lupenů a nějakej nymand na radnici řeší pokuty, místo toho aby se to radnice snažila vyřešit dohodou a naopak být Slavii nápomocna třeba s tou kolaudací.Slavia vlastně tak trochu reprezentuje i Vršovice, je to prostě ostuda radnice a tamních politiků že hází klubu klacky pod nohy. Přitom tam je na radnici ta politická strana desítka pro domácí kde se angazují i fans Slavie. Pět koncertů za rok snad dopravu v Praze 10 nezničí a obyvatelstvo z toho neohluchne, navíc poháry také končí v jedenáct hodin, takže argumenty toho nymanda potažmo radnice jsou dost liché. Je to jenom polikarení místo hledání konsensu.

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      Lunaris     před 5 lety 24.07.2019 14:02 |  
      4 6

      Máš jasně dané zákony, takže jestli něco Slavia porušuje, tak s tím těžko radnice něco svede. Obcházet zákony ani kvůli Slavii určitě nebude, to by byl mediální provar. Nehledě na to, že stavební úřad není radnice - stavební úřad je státní správa, radnice samospráva. To jsou jabka a hrušky.

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 14:18 |  
        5 1

        Ale prosím tě vždy se najde cesta jak to vyřešit, třeba tu pokutu, tak ji dám minimální aby se zákon neobchazel. Stavební úřad je asi pro Prahu 10 a jak zkušenosti ukazují tak spíš záleží či tam sedí hovado nebo ne. Jinak zástupce stadionu tvrdí že je to teď zkouladovano jako multifunkční aréna což má logiku. Jak to je opravdu nevím.

        • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

          Lunaris     před 5 lety 24.07.2019 17:06 |  
          1 2

          Může dát nejnižší možnou pokutu, ale pokud je tam recidiva, tak spíš počítej s pokutou vyšší. Pokud je to zkolaudováno jako multifunkční aréna a koncerty tam být můžou, tak je vše v pohodě a tlacháme tu zbytečně.

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        Harvey     před 5 lety 24.07.2019 16:05 |  
        4 0

        Pleteš se. Pan politik Humplík je velký pokrytec. Sám v rozhovoru říká, že některé porušování zákonů a vyhlášek by se mělo ignorovat. Jako příklad uvádí pití alkoholu na Střeleckém ostrově, kde je to zakázané.

        • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

          Lunaris     před 5 lety 24.07.2019 17:07 |  
          1 0

          Pokud něco takového říká, tak je s podivem, že takový člověk může dělat radního.

          • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

            Dobi     před 5 lety 25.07.2019 09:01 |  
            1 1

            Nechci se cpát pitiku. ALE: Koho si "ovčané" zvolili,toho tam mají... To je jakási cená strana "demogracyje"... Dál nechci rozebírat, i když si něco neověřeného myslím...

            • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

              Dobi     před 5 lety 25.07.2019 13:25 |  
              1 0

              boha jeho, já tam mám překlepů, jak jsem spěchal. Pitika - to je jasné, cen má být černá atd. Omlouvám se!

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        tomblesk     před 5 lety 24.07.2019 16:46 |  
        4 2

        Dík za provar z jablíček a hruštiček - byť namíchaný - nevadí. Á propos nejde o to, aby s tím radnice něco dělala …. aby bylo jasno: postačí, když se na to vysere - to snad ten pumplík ještě svede, když je tak excelentní magor a gatě si pak může doma vytřepat do pelechu a vyválet se v tom. To mi nebude vadit. No a totéž platí pro případné mediální blouznění po několika jointech . Vždyť už leccos umí /média/, jakož i to do něčeho jo, do něčeho nic - teda /ne/sra/á/t. Tak to je ..

        • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

          Lunaris     před 5 lety 24.07.2019 17:09 |  
          0 1

          Pokud nějaký všímavý občan poslal stavebnímu úřadu udání, tak se na to nevysere, a opakuji ještě jednou, že radní s tím nemají nic společného.

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      Karel13     před 5 lety 24.07.2019 14:13 |  
      1 7

      Lidi, proboha, nepleťte si Slavii (SKS, a.s.) se společností Eden aréna (stejně jako p-Procházka). Jsou to dvě nezávislé společnosti, které mají pouze stejného majitele. Takže SK Slavia Praha fotbal, a.s. nemá s koncerty ani s pokutami za ně vůbec nic společného...

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 14:25 |  
        5 1

        Nikdo si nic neplete je jeden vlastník a dva subjekty to je jasné. Myslím se fotbalová Slavia s tím má dost společného ať se to teď týká termínu domácích zápasů, stavem trávníku. Dále je zájmem i Slavie aby stadion ne sebe co nejvíc vydělával,právě kvůli společným majitelům.

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        tomblesk     před 5 lety 24.07.2019 16:54 |  
        0 5

        Pokud někdo slyšel ránu - to mi spadl kámen ze srdce, když už je teď i spor o to, kdo je "nezávislý" Ať je to, kdo je to - snad ten "společný majitel" není závislý na vyjmenovaných společenstvích /třeba z nich tyje jako místostarosta z daní občanů ČR/ - ještě, že tam nikdo nezatáhl politbyro KS Číny, to už by nebyla sranda - třeba by to vzali jako odvetu za naši/českou/ podporu jiného kmána v boji o řeku Ussuri - blahé paměti !!!

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      slaviator     před 5 lety 24.07.2019 21:40 |  
      4 0

      Humplik ke sparťan, sám se tím ani netají...

  8. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    TONYSN     před 5 lety 24.07.2019 16:28 |  
    13 0

    Jak může radnice pokutovat když dostane 3-5 mil. z prodeje lupenů?? Ať vrátí prachy z prodeje a můžou dostat půl mega za uloženou pokutu...nějak si to asi neuvědomují že když z něčeho žerou tak nemůžou ještě trestat i když u nás je možné všecko....

    • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

      YuckFou     před 5 lety 24.07.2019 21:10 |  
      2 2

      To je jedna věc a druhá, že pořadatelem těch koncertů jsou agentury. Například Live Nation a nemají nést tedy odpovědnost za pořádanou akci ony? Celé to je dost divné.

      • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

        SirCohen     před 5 lety 25.07.2019 08:38 |  
        7 0

        Já myslím, že ta pokuta je předem započítána v nákladech.

        • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

          dauby     před 5 lety 25.07.2019 12:29 |  
          1 1

          Bohužel máš zřejmě pravdu. Můj zdroj na radnici Prahy 10 tvrdí, že pořadatelé s tím vždy dopředu počítají, že zaplatí pokutu. Jinak politiku sem tahat nechci, ale může hrát roli. Humplik ODS, Tvrdík kámoš Zemana...

          • Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

            koocze     před 5 lety 25.07.2019 13:48 |  
            5 0

            Humplík je fanoušek spa*ty, nemusí v tom nutně být jen politika.

  9. Re: Bude vlastník Slavie po TS platit pokuty i za Rammsteiny a Kabáty?

    hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 24.07.2019 22:14 |  
    5 2

    já jsem sice z vesnice,ale tak nějak mi dochází,že Huptych je takový malý Berbr, nebo se pletu?