Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

Obhájce titulu čeká po necelém týdnu druhé střetnutí v rámci nové sezóny a opět bude na hřišti soupeře. Tentokrát sešívaní zajíždí (doufejme) pro bodový zisk na stadion, kde se jim poslední dobou velice daří. Zápas v Teplicích nabídne samozřejmě i O2 TV Sport.

Při vzpomínce na Teplice a jejich působení v loňské sezóně si troufnu říci valná většina z vás vzpomene na ten neskutečný debakl, který žlutomodří obdrželi v nadstavbové části od Boleslavi (jež tak pomyslně alespoň trochu pomstila Slavii, resp. její debakl od stejného soupeře několik let zpět). Ač po tomto zápase kluboví šéfové v čele s trenérem Hejkalem nešetřili slov o nutné přestavbě kádru a nastolení nového teplického směru, tak realita je taková, že se A-mužstvo Teplic přeci jen (asi i vinou financí) tolik neproměnilo.

Z odchodů lze zmínit určitě Kroba, inventář posledních teplických let, který zamířil do Jablonce, v týmu pak skončili i třeba Hošek, Soungole nebo slávista Kuchta. Do týmu se naopak navrátil po letech odchovanec Jakub Mareš, jenž se hned v prvním kole připomněl teplickým fanouškům i vstřelenou brankou, kterého doplnil na hostování Pavel Vyhnal nebo Petr Mareš (tedy pro změnu dva slávističtí odchovanci) a dvojce cizinců, tohoto času však zraněných.

Když už byla řeč o minulém kole a gólu Mareše, vězte, že po jeho střele se rozvlnila síť na stadiónu u řeky Litavka, tedy v Příbrami. Teplicím však ani tento dílčí individuální úspěch nestačil na tříbodový zisk, neboť představoval pouze vyrovnání do té doby pro Severočechy nepříznivého skóre. A jelikož hlavní rozhodčí již nedostal žádný další důvod k tomu, aby spolu s písknutím do píšťalky rovněž i ukázal na středový kruh na znamení další branky, zápas 1:1 i skončil.

Smírně se naopak nerozcházely nadcházející dva soupeřící celky, tedy Teplice se Slavií, ani v jednom z posledních 5 případů - vždy se radovala Slavia. V posledních 4 takovýchto zápasech pak navíc Teplice nevstřelili slávistickému brankáři ani jeden gól. A aby těch negativních zpráv pro teplické při porovnávání vzájemných zápasů nebylo málo, tak obě poslední střetnutí Na Stínadlech skončila rozdílem třídy v podobě 3:0.

Dlouhodobě se však v Teplicích nikdy nehrálo příliš lehce, ani Slavii, ani Spartě. Tím spíše takto v létě, když se dá očekávat vysoká návštěva. Slavia navíc příliš nepřesvědčila ve Zlíně, minimálně v prvním poločase, a zápas se tak jeví jako otevřený (s tím, že slávisté samozřejmě zůstávají lehkým favoritem).

Zajímavé bude sledovat, jaká na hřiště vyběhne základní jedenáctka, když především útočný triangl Zmrhal - Buren - Olayinka alespoň mě ve Zlíně (a nejen v něm, vlastně v celé přípravě) velmi zklamal. A na lavičce sedí mnoho dalších hladových vlčáků.

Plzeň si připsala další tříbodový zisk. Nyní je řada na hráčích v červenobílém s hvězdou na srdci, aby nedopustili, že by jim jejich rival v boji o titul začal hned od začátku utíkat.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil - Ševčík, Hušbauer, Souček, Král, Zmrhal - Yusuf

2. kolo - Neděle 21. 07. 2019 19:00

Fortuna liga, 2019/2020
1 - 5
0 - 3
FK Teplice
FK Teplice

52. Vondrášek

SK Slavia Praha

Komentáře (125)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    dalislavista     před 5 lety 20.07.2019 10:13 |  
    4 0

    Itinerář - inventář

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.07.2019 14:59 |  
      1 0

      Díky, opraveno

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        dalislavista     před 5 lety 20.07.2019 15:41 |  
        0 0

        Beru poděkování třemi body zitra :-)

  2. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Rico1507     před 5 lety 20.07.2019 10:22 |  
    3 11

    Tato sestava je nesmysl (záložní řada). Ševčík nemůže hrát na křídle, takže tam máš 4 středové hráče, plus mimo formu Zmrhala... Můj typ nám zálohu: Baluta (Masopust) - Hušbauer - Souček - Král - Olayinka

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Rhu-rhu     před 5 lety 20.07.2019 10:28 |  
      9 0

      Ševčík může hrát na křídle. Z křídla například dal 2 góly Chelsea.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      novimex     před 5 lety 20.07.2019 11:02 |  
      16 16

      A Olayinka je z formy od té doby co přišel. Největší úlet ze všech posledních nákupů

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        Rhu-rhu     před 5 lety 20.07.2019 11:15 |  
        10 2

        Ne, to jsi rychle zapomněl. Tak, jak je z formy teď, nebyl u nás ještě nikdy. Například na konci podzimu byl ve výborné formě.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 13:24 |  
        2 9

        Když se to tak vezme, tak ty drahé nákupy:
        Peter O. - 80M +
        Baluca - 68 Mega
        Matoušek 40 M
        GVK 35 M
        Ty drahé přestupy nám nejsou. Protože za ty peníze, nikdo z nich se u nás neprosadil. Věřím však Matouškovi, že se dá pod Radou do pořádku a pak z něho bude sniper.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          La Tortuga     před 5 lety 20.07.2019 13:27 |  
          3 7

          Pridej Hules a Hovorka. A kdyz dopadne karafiat.

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 13:38 |  
            7 1

            Holeš, Hovorka a Stanciu jsou "pod ochranou", ještě v týmu nejsou ani 2 měsíce, takže hodnotit nejdou.

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            fleder     před 5 lety 20.07.2019 16:50 |  
            6 2

            Oba kluci jsou tady pár týdnů a ty už máš jistotu.Nechces mi zavěstit čísla ve Sportce, když si jseš tak jistý?
            Fakt strašný tady poslední dobou...

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            Yh     před 5 lety 20.07.2019 18:01 |  
            3 0

            Jakej Huleš? A jestli myslíš Holeleše, tak opravdu nechápu, co ti na něm vadí, nehledě na to, jak krátce u nás je.

            • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

              Yh     před 5 lety 20.07.2019 18:02 |  
              1 0

              :D Holeše, samozřejmě

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        fps     před 5 lety 20.07.2019 13:54 |  
        3 6

        Olayinka má velké víky ve výkonech, někdy hraje dobře a někdy špatný, to samé platí i u Baluci, Holeš, Stanciu, Matoušek, těm věřím že se u nás prosadí, ale GVK a Hovorka to byl úlet

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          fps     před 5 lety 20.07.2019 14:00 |  
          2 8

          hodně rozporuplné pocity mám ze Ševčíka, dobře zahrál jeden zápas na Chelsei, jinak nic moc, a nebo je zraněný

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            Yh     před 5 lety 20.07.2019 17:59 |  
            1 0

            Přesně tak, byl hodně zraněný. Ale když hrál, tak vypadal hodně dobře, nejenom na Chelsea.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        fleder     před 5 lety 20.07.2019 16:47 |  
        2 3

        A ty jsi zas čí multinick?

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Virgil1956     před 5 lety 20.07.2019 15:04 |  
      2 0

      Na pravém křídle může hrát kdokoliv, i Ševčík, protože pravého beka i pravé křídlo obstará bez problémů Robocop Coufal a Ševčík se může stahovat do středu :)

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Khadgar     před 5 lety 20.07.2019 18:56 |  
      2 0

      Pro trenérský tým je v rámci současného kádru Ševčíkova pozice číslo jedna právě na křídle...

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Sedrousek     před 5 lety 21.07.2019 15:07 |  
      1 0

      A Olayinka jako ve forme je? Tak to sem zvedavej co predvede za holomajznu az mu forma odejde?

  3. teplice

    ColinSKS     před 5 lety 20.07.2019 10:56 |  
    5 7

    nejlepší je v tuto chvíli jít od zápasu k zápasu. Zítra nos vemos en Stinadla!!!

    Kolář - Holeš, Kúdela, Hovorka, Bořil - Král Souček - Baluta Hušbauer Masopust - Yusuf

  4. Teplice

    JS (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 11:00 |  
    6 10

    = povinné tři body. Ať už nastoupíme s kýmkoliv jakkoliv.

  5. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 11:18 |  
    11 1

    V základu za mě Yusuf, kterého poté v druhé půli vystřídá Buren (pokud tedy Yusuf zvládne nějakých cca 60 minut hry...). Domnívám se, že Teplice porazíme a odrazíme se tak ke skvělým výkonům korunovanými účastí ve skupině LM. Trocha optimismu při slunečné sobotě přece neškodí :).

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      fps     před 5 lety 20.07.2019 13:42 |  
      2 15

      tak já jsem celoživotní optimista, ale jak jde o Kúdelu a Hovorku v sestavě, tak to vidím jak v naší lize tak EL a LM vše jen v černých barvách, kvalitní stopeři jsou základ mužstva, a ty v současné době nemáme, a i kdyby přišli, tak než se zapracuji, tak už bude sezona v háji

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        Eluin (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 15:15 |  
        5 1

        Já myslím, že Kúdela kvalitní je. Hovorku si netroufnu hodnotit, ale na ligu podle mě cajk.

  6. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Harvey     před 5 lety 20.07.2019 11:36 |  
    5 4

    Jednoho ze stoperů bych vyměnil za Frydrycha nebo Zeleného, jinak se sestavou souhlas.

  7. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Seveřan     před 5 lety 20.07.2019 12:07 |  
    18 3

    Ještě se vrátím ke včerejší debatě o složení stoperské dvojice. Dokud hrál Míša v záloze, vedle Simona hrál výborně Jugas. Pak se zranil a po uzdravení již pro něj nebylo místo, protože začali hrát Míša se Simonem vedle sebe. Ale proč teď Jugase nevezmeme zpět. Je vysoký, silný, výborný hlavičkář. Výborně by se doplňoval buď s Kúdelou nebo Hovorkou. Ze zranění v Jablonci by měl být brzy v pořádku. Povahově byl Jugas taky super. Nevíte, proč ho nechtějí vzít zpět?

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      ervin     před 5 lety 20.07.2019 12:31 |  
      12 2

      Pro začátek si dovedu představit dvojici Jugas- Kúdela .

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      rak (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 13:08 |  
      3 1

      Asi, jak se tady psalo, byl přesun Jugase součástí transakcí s Jabloncem. Zřejmě ani teď není jednoduché ho vzít zpět, tedy bez náhrady.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Rooney     před 5 lety 21.07.2019 14:06 |  
      1 4

      Kdyz hral Jugas pod JiT, tak sme hrali jeste jinak, nez hrajeme ted... Jugas je na ligu rozhodne nadstandartni stoper, vseobecne jeden z nejlepsich, co tu aktualne jsou. Z pohledu nasi hry ma ale 2 vyrazne nedostatky a to praci s micem a dynamiku... A to jsou proste atributy, kvuli kterym po nem JiT netouzi. Spousta lidi tvrdi, ze nam staci jeden technicky stoper, ktery bude mit nastarost vystavbu hry, ale problem je, ze se pak souper zameri na eliminaci tohoto hrace a nase hra jde do haje...

  8. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    dalislavista     před 5 lety 20.07.2019 12:28 |  
    8 1

    Rád bych viděl v sestavě Stanciua. Natrénovat už snad stačil... Až povedeme o 2-3 góly, může vystřídat.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Borgetti     před 5 lety 20.07.2019 13:47 |  
      2 2

      Tuším, že se na 95% ukáže na hřišti. Prý dohání kondici, ale ať mi nikdo neřiká, že 30 minut neodehraje v plné zátěži. Na 15 minut tam snad pujde a budu hltat každý jeho dotek s míčem :D

  9. Sestava

    JS (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 12:48 |  
    19 22

    Vyhodit Zmrhala, dát konečně pořádně čuchnout Balutovi a bylo by to fajn.

    • Re: Sestava

      dalislavista     před 5 lety 20.07.2019 12:59 |  
      6 1

      Zmrhal hraje zleva, Baluta zprava. Ale taky bych chtěl spíše vidět Balutu a rovnou se Stanciuem. Jestli se má sehrát s mužstvem na kvalifikaci ChL tak není na co čekat...

      • Re: Sestava

        fps     před 5 lety 20.07.2019 13:15 |  
        7 14

        taky bych chtěl vidět hrát Balutu a Stanciua spolu, možná jim to spolu půjde, ale na LM můžeme bez kvalitních stoperů zapomenout, LM nemá cenu ani řešit

        • Re: Sestava

          Amos Kl     před 5 lety 20.07.2019 16:20 |  
          4 5

          Ti dva nemohou hrát spolu. Ani jeden nebrání a nepresuje! A Baluta nehraje právě proto, že jeho bránění je naprostá zoufalost. Minule to tu někdo i ukázal na několika akcích....

      • Re: Sestava

        Borgetti     před 5 lety 20.07.2019 13:42 |  
        5 3

        Naposled hrál Olayinka zprava, tak se přesune doleva a v pravo má rázem Baluta místo. No ne? :-)

        • Re: Sestava

          VanDel     před 5 lety 20.07.2019 14:31 |  
          18 3

          Olayiknovi by nejvic slusela leva lavicka.

  10. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    fps     před 5 lety 20.07.2019 13:05 |  
    6 32

    hlavně ať nehraje Kúdela a Hovorka, jinak mi je celkem jedno kdo bude hrát

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      rak (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 13:09 |  
      6 0

      Jelikož na nich teď bude stát obrana, tak na to zapomeň.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        fps     před 5 lety 20.07.2019 13:23 |  
        2 22

        tak já jsem už celkem smířen s tím, že se těchto dvou ne/stoperů jen tak nezbavím, a že nám už úspěšné období skončilo

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 13:20 |  
      5 0

      a to tam chceš nechat díru? Držíš se hesla: "kdo brání, nevěří svému brankáři"? Nebo tam chceš někoho přeučit? Pak ti zbývá Frydrych sám. Já Frydrychovi věřím, že by zvládl stopera a k tomu střelil 3 fíky, jenže jako realista musím nasazovat Kúdelu s Hovorkou,ať se , co nejdříve sehrají se zbytkem týmu.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        fps     před 5 lety 20.07.2019 13:29 |  
        2 23

        - já bych zkusil Škodu a Frydrych, rozhodně nebudou horší než Kúdela a Hovorka
        - když tam není kvalit, tak se Kúdela a Hovorka můžou sehrávat s mužstvem jak chtějí, stejně bude obrana špatná

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 13:47 |  
          11 4

          a když nasadí rychlého útočníka, tak s ním bude sprintovat Škoda? Jinak v pořádku? Hovorka odehrál jedno ostré utkání, a už se z něj dělá pomalu největší omyl historie a přitom taková hrůza to nebyla.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          Dr. Fe1     před 5 lety 20.07.2019 14:20 |  
          8 21

          Bohužel, Škoda už skončil. Podle toho jaké podával výkony na podzim a nedostával se prakticky vůbec do šancí bych řekl, že už góly dávat nebude. A to ani v jiném týmu. Kdyby třebas jen neměl formu a neproměňoval šance, tak by byla naděje, že se zase zvedne, ale on už nepřekoná obranu ani podprůměrných týmů. Je vždy minimálně o krok pomalejší než obránce, do šance se nedostane. To je bohužel pro útočníka konec.

          U něj vidím jako jedinou šanci na prodloužení kariéry přeškolení na stopera - podobně jako v závěru kariéry měl náš sportovní ředitel Nezmar. Ale na Slávii by to patrně bohužel také nebylo.

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 14:31 |  
            2 5

            Podle mě se se Škodou počítá na nějakou kulišárnu podobnou nasazením Traorého v Genku. A hlavně je to jediný náš útočník s větší zkušeností z evropských zápasů,takže si myslím, že by tady mohlo jeho nasazení proběhnout.

            • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

              Dr. Fe1     před 5 lety 20.07.2019 14:38 |  
              7 21

              Tuhle sezonu ve Slávii ještě absolovuje a možná někdy opravdu může být jako žolík. Ve sbírání míčů může být pořád dobrý. Dost mě ale děsí jeho předsezónní rozhovor, kde píše o tom, jak mu Trpišovský musí zdůvodňovat proč ho nepostaví. A to přitom před tím odehrál opravdu mizerné zápasy a trenér se mu musí div ne omlouvat , že dá šanci někomu jinému...... On je podle všeho hodně mimo realitu a stále sebe sama vidí jako (nedotknutelnou) hvězdu. Tak jde o to, aby svojí novou roli dokázal přijmout.

              • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

                JS (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 14:40 |  
                4 18

                Souhlas. Taky mě ten rozhovor způsobil zvednutá obočí.

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            marp (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 16:34 |  
            8 2

            Nedal náhodou Škoda dva góly v Genku? No, podle tebe asi ne, a i kdyby jo, stejně se nepočítají.

            • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

              Dr. Fe1     před 5 lety 20.07.2019 22:06 |  
              2 10

              Góly v Genku mu neupírám, stejně jako jiné zásluhy, tak mi to falešně nepodsouvej. Po hříchu to bylo na jaře jen krátké několika zápasové vzepětí, kdy pár gólů dal a na pár jich nahrál.

              Ještě tam měl gól na Bohemce, doma s Ostravou, nějáký pologól se Slováckem, přihrávka se Sevillou a na Dukle atd. takže bylo tam období, kdy byl relativně produktivní. Ale i v těchto zápasech kdy se prosadil to byly bohužel spíš ojedinělé šance.

              Následně ve zbytku jara byl nulový až záporný. Po zápase s Ostravou nastoupil do deseti zápasů a nedal ani gól.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Yh     před 5 lety 20.07.2019 17:55 |  
      4 1

      Kúdela minule jeden z nejlepších a ty chceš místo něj Škodu nebo Frydrycha. Bravo.

  11. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Jarinho     před 5 lety 20.07.2019 13:36 |  
    0 9

    Překvapuje mě, že jsem tu ještě nečetl možnost naučit traoreho na stopera. Je to podle typologicky podobnéj hrac a v klidu by to zvládl...

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 13:49 |  
      4 0

      vždyť je mu přes 30 a nehrajeme o sestup. TO už bych raději viděl a tipoval Krále. Traoré tam, kde hraje, je famozní.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Dr. Fe1     před 5 lety 20.07.2019 14:12 |  
      10 11

      Už tady tenhle nápad někdo psal. Traoré je suverénní, technický, ale narozdíl o Deliho mu to občas nevyjde a ztrácí míče. To není na stopera dobrý návyk. To by bylo hodně o nervy.

      Já bych dal šanci Frydrychovi. Horší než Hovorka být nemůže a Kúdelův výkon by naopak mohl pozvednout, jako ten fyzicky a hlavičkově silnější z té dvojice, podobně jako když hrál Kúdela s Míšou.

      • Frydrych na plac..

        tobro     před 5 lety 20.07.2019 18:18 |  
        1 8

        Jsem pro, vyzkoušet Frydrycha, ostatně už jsem to sem dával několikrát. Imho je třeba s ním pracovat a především mu "vysvětlit", že už není v.chacharsku, von.má.totiž stále utíkací.tendence a hlavou je ještě někde v Hustopečích... Z osobního hlediska to chápu, ale tak se z něj velkej.hráč nikdy nestane. Je to výbornej.hlavičkář i stoper, ale Praha a SKS je prostě jinej.svět... Snad sem JiT občas jukne a dá na naše doporučení.. ;-)))

        • Re: Frydrych na plac..

          ezechiel     před 5 lety 21.07.2019 00:05 |  
          7 1

          A na tu krávovinu, že není v chacharstánu jsi přišel jak? Sám nebo ti to poradil Mádl?

          Kdyby sám chtěl, mohl jít prakticky kamkoliv a hrál by základ. Jenže on chce do Ligy MIstrů, i kdyby nastoupil jen 1 minutu, do smrti si toho bude cenit.

          v týmu krom odchovanců a Škody s Hušbauerem je prakticky nejdéle. To, že nezapomíná na své kořeny, je dobře. Momentálně obléká červenobílý dres a tomu chce dát 120% svého maxima, ať se děje, co se děje. Ví, kde je jeho místo a udělá proto, aby hrál pravidelně cokoliv.

          Na druhou stranu chápu, že po narození dcerka má teď hlavu i trochu jinde.

          My víme, co od Frydrycha očekávat a on ví, kde je jeho místo. Já mu přeji, aby dal rozhodující gol ve 4.předkole LM a stal se nesmrtelnou Legendou jako Standa Vlček.

          • Re: Frydrych na plac..

            tobro     před 5 lety 21.07.2019 15:37 |  
            0 0

            No, domnívám se, že Tvůj projev je zbytečně konfrontační. Tohle je (snad) fanouškovská.diskuse a ne bitevní pole ;-) .. Jinak, Chacharsko není Chacharstán a Mádl sem (asi) nepřispívá...

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      FanatikSKS     před 5 lety 20.07.2019 14:48 |  
      9 0

      Koukám, že jediná kvalifikace na našeho stopera je, aby byl černej či co?

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Khadgar     před 5 lety 20.07.2019 18:55 |  
      4 1

      Typologicky podobný u tebe znamená stejnou barvu kůže? Protože jinak typologicky podobný teda není ani náhodou...

  12. Moje sestava

    ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 13:54 |  
    0 7

    Jelikož Teplicím nevěřím a musíme sehrávat hlavně stopery a zkusit hráče mimo základní sestavu, tak by moje sestava byla.

    Kolář - Holeš, Kúdela,Hovorka, Zelený - Baluca, Souček, Hušbauer, Ševčík, Peter O. - Jusúf.

    • Re: Moje sestava

      JS (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 14:41 |  
      4 4

      Ten Zelený na beku je zajímavá možnost. V přípravě se mi líbil více, než Bořil.

      • Re: Moje sestava

        ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 14:50 |  
        2 2

        já si říkám, proč ho nezkusit a vlastně, kdy jindy? Takovýhle zápas by měl zvládnout, jestli se chce prosadit do sestavy.

  13. ...

    PetCC     před 5 lety 20.07.2019 15:10 |  
    5 4

    To by mě zajímalo, kdy se tu vytratili slávističtí fotbaloví experti a objevilo se tu tahle snůška neznalostí.

    Je jasný, že trenér nebude dělat žádnej guláš se sestavou, jak to tu je předváděno. A rozhodně nebude stavět hráče, o kterém není přesvědčen, že je zdravotně/kondičně plně připraven.
    Možná zkusí jeden test jiné pozice, ale víc ne. A záloha bude zřejmě taková, která je teď na tom nejlíp a bude jí sedět hra Teplic.

  14. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Lunaris     před 5 lety 20.07.2019 15:15 |  
    22 7

    Neskutečné, co se tu objevuje za moudrosti. Podle spousty místních expertů jsou zřejmě jediné kvalifikace pro hru stopera výška a váha, co na tom že dotyčný hráč nikdy stopera nehrál nebo jen sporadicky. Hovorka tu odehrál jeden zápas, ale už víme, že by to lépe zvládli Škoda, Zelený, Traore... se divím, že nikdo nenavrhnul Tvrdíka, vysoký je a ručička na váze taky asi ukazuje slušné číslo.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Karel13     před 5 lety 20.07.2019 15:28 |  
      1 0

      Třeba jo, ale je mu přeci jen už dost přes 30 ...

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      oboj     před 5 lety 20.07.2019 15:32 |  
      19 4

      :) ale s tím Tvrdikem je to samozřejmě nesmysl, když nehrál za Liberec.

  15. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    slaviator     před 5 lety 20.07.2019 15:27 |  
    4 8

    27.11.2016

    Kozáčik - Hubáček, Dosoudil, Latka, Aračič - Krajčík, Dočkal (90. Vácha), Švec, Švento - Vlček (80. Gaúcho), Fořt (84. Necid)

    A vyhráli jsme tam 4:2. Takže zítra je musíme sfouknout jako svíčku.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 15:29 |  
      10 2

      to se asi v roce 2016 nestalo

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 15:41 |  
      9 0

      Až na to, že to bylo 2006...

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        slaviator     před 5 lety 21.07.2019 10:46 |  
        0 0

        Jo, bylo to samozřejmě 2006, překlep na mobilu a nedá se editovat

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Harvey     před 5 lety 20.07.2019 16:55 |  
      0 2

      Ten zápas jsem asi vynechal :DDD

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        Eluin (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 19:22 |  
        4 3

        Základní fanouškovské pravidlo: nadávat na všechno a všechny, kdo se o klub jen trochu otře. To platí od anglické ligy po náš okresní přebor.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Kontrapunkt     před 5 lety 21.07.2019 08:58 |  
      0 0

      2006?

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        slaviator     před 5 lety 21.07.2019 10:45 |  
        0 0

        Jo, samozřejmě, 2006 :)

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      urs (přítel SN)     před 5 lety 21.07.2019 15:17 |  
      0 0

      Nedával tehdy Dočkal všechny branky coby debutant?? :o

  16. Stoperi

    kapitan.pisoar     před 5 lety 20.07.2019 18:25 |  
    18 14

    Jo obcas zajimave sledovat, jak se meni nalady a nazory diskuteru.
    Zatimco vloni touto dobou prevladal nazor, ze Simon a Misa spolu za zadnou cenu nemuzu hrat a ze vzdycky minimalne s jednim musi byt Kudela, tak ted je Kudela neschopny a na odpis a cernousci byli nejlepsi stoperi vsech dob...

    Ad2. Hodne lidi zapomelo ze Kral byl priveden jako stoper a uprimne je typologicky minimalne, co se techniky tycenejbliz Simonovi s Misou.

    Ac se to muze zdat jako skoda a marneni talentu, tak pri pretlaku zalozniku vidim Krale na stoperu, spolecne s Kudelou a treba Hovorka snad dokaze, ze na to ma.

    • Re: Stoperi

      Boo_SKS     před 5 lety 20.07.2019 21:05 |  
      21 2

      1) Ten nesmysl o tom, ze cerne veze spolu nemuzou hrat tady papouskovali pouze lide, kteri vychazeli z toho jednoho zapasu v Talinnu a od te doby se to ujalo natolik, ze se to nak zazilo a lidi to proste prevzali, aniz by to meli podporene nejakym jinym zapasem nez tim vybuchem - i treba takovy Quelhar v podcastu. Hodne z nas naopak tuto myslenku dlouhodobe podporovali s tim, ze je nesmysl nechavat jednoho ze dvou nejlepsich stoperu ligy na lavicce a ta mantra o tom, ze nedokazi organizovat defenzivu je vymysl. Treba nas vsechny (priznam se, ze ja sam jsem jednim z nevericich) presvedci i dvojice Kudela-Hovorka, ze spolu mohou hrat a budou spolehlivi.

      2) Kral je naopak typologicky snad nejdal od MNN/Simona, protoze je subtilni, skoro az rachiticke postavy, takze hlavni deviza cernych vezi - ohromna sila a z ni plynouci dominance v osobnich soubojich, je naopak jeho nejvetsi slabinou. Ano, je obratny a slusny v rozehravce, ale v zaloze daleko vice vyniknou jeho silne stranky a naopak jeho slabiny nadelaji mnohem mene skody.

      • Re: Stoperi

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 23:20 |  
        9 3

        Naprostej souhlas, děkuji žes to sepsal i za mě...

        jen bych doplnil dvě věci - že tyhlety řeči Pisoára jsou úplně mimo mísu... o nějakým měnění nálad a názorů apod... většina lidí, co jsem tak vypozoroval, včetně mě, má na to naprosto konzistentní názor celou dobu... já jsem tu psal několikrát, že to jsou dva nejlepší stopeři ligy, a že mají hrát... a že vysedávaní na lavičce, ať jednoho či druhýho, je naprostej hřích a nesmyslnej luxus... že takovýhle playeři maj bejt na hřišti a ne na lavičce...

        Druhou věc ještě doplním - ten zápas v Tallinu tady byl Míša tejden i s cestou, a Duml jim tam ještě šoupnul na levýho beka sedmnáctiletýho Holíka, pro kterýho to byl vůbec první ostrej zápas mezi dospělýma... A hlavně to tam odflákla celá záloha, která tý obraně vůbec nepomohla, a taky jim to dali po zápase fanoušci pěkně sežrat... Takže usuzovat na základě jednoho takovýhleho mače je úplná pitomost... takže se obrať na ty, co to tady papouškovali, a nech si ty řeči o měnění nálad a názorů na lidi, co na to maj celou dobu jasnej, konzistentní názor, a budoucnost jim ho potvrdila...

        • Re: Stoperi

          kapitan.pisoar     před 5 lety 20.07.2019 23:56 |  
          2 8

          Ja se nechtel nikoho osobne dotknout, ale ten nazor na Africke duo tu byl tenkrat docela hojne zastoupen.
          Stejne tak jako dnes kazdy kritizuje po jednom ostrem zapase Hovorku...

          Jinak za tim Kralem si stojim, ano MNN se fyzicky nevyrovna, ale to v nasi lize malokdo, ale technicky ho jiste predci. Se 185cm to taky neni zadny prcek a stavbou tela ma docela blizko k Delimu. Navic je celkem mlady a spravnym treningem a dietou u nej nebude problem nabrat par kg svalove hmoty.
          JT ho privadel jako stopera ocividne jako nahradu za jednoho z Africanu.

      • Re: Stoperi

        ezechiel     před 5 lety 20.07.2019 23:55 |  
        1 2

        je pravda, že když Simon sundal dres, tak zase o tolik fyzicky jiný od Krále nebyl, za to herní myšlení měl jako nikdo. Další takový "vychrtlík" je i Frydrych. Když jsem se s ním fotil a pokecal, tak mě opravdu děsil, že vypadá trochu jak reklama na anorexii, ale hrát na něj, tak mám z něj osobně strach. To MNN byl opravdu jiná třída. Koukal jsem na něm na Africkém poháru a tam jsme nemusel vědět jeho číslo,ale jeho postava byla totálně jiná od všech hráčů.

      • Re: Stoperi

        vršek     před 5 lety 21.07.2019 09:02 |  
        16 7

        Strašně moc bych si přál, aby Hovorka ke své údajné skvělé fotbalovosti přidal i výbornou hru hlavou a převahu v osobních soubojích (třeba i předskakováním). Zatím však ve všech zápasech, ve kterých za Slavii nastoupil jsem nic z těchto předností výborného stopera nezaregistroval a jeho výkon v první půli ve Zlíně byl naprosto katastrofální. Nejde o sehranost, jde o individuální kvalitu jeho hry. Jistěže se hráč musí v novém týmu aklimatizovat a získat jistotu, avšak když se podíváte na záznam první půle ve Zlíně, pak mimo další slabé momenty, bylo v jeho podání naprosto strašidelné rozmezí mezi cca 27 -29 min. Ve 27. naprosto kazí jednoduchou rozehrávku a posílá Zlín do protiútoku. V minutě 28. se nechá přehlavičkovat na vápně Poznarem, který posílá do šance Džafiče, naštěstí střelu z vápna vyráží Kolář, a to k Hovorkovi, který není schopen balón "odmazat", ale "přihrává" ho na vápno Poznarovi, který naštěstí míří do středu branky a Kolář opět vyráží... Toto nemá nic společného se sehraností ani smůlou, ani stím, že pravák hraje zleva - tohle je osobní selhání hráče. Zápas ve Zlíně prokázal, a to v celém průběhu, že na hřišti měla Slavia jen dva výborné hlavičkáře - Bořila v prostoru levé obrany a pak "hasiče" Součka. Hovorkovi lze připsat pouze jeden skutečně úspěšný hlavičkový souboj a to na začátku druhé půle, předchozí "odhlavičkování" míče z vápna nebyl souboj. Jeho výkon ve druhé půli však nebyl výborný jak je zde často zmiňováno, jeho výkon v druhé půli byl podle mého jen lepší s ohledem na "propad" nátlakové hry Zlína, zlepšenému výkonu celého týmu Slavie a hlavně výše zmiňované skvělé obranné hře Součka (prosím neargumentujte tou hrůzostrašnou malou domů v první půli).
        Nezbývá nic jiného než si přát, že Hovorka přesvědčí o svých kvalitách, ale jeho výkony v přípravných zápasech a hlavně v Zlíně jsou, alespoň pro mne, velmi znepokojující a pro tým, jakým v současnosti Slavia je, naprosto nedostačující. Je jistě těžké přesvědčit o svých kvalitách po Ngadeuovi a Delim, ale já mám obavy, že tým bez vynikajícího stopera-hlavičkáře nemá šanci na úspěch ani v naší lize. Snad se mýlím a jen doufám, že nebudeme sledovat čekání na Hovorkovo herní zlepšení dlouho a jeho zatím nepřesvědčivé výkony nás nebudou stát důležité body - jeden takový "přešlap" už trenér předvedl při poměrně dlouhé zápasové ignoraci Ngadeua. Podle mého je třeba do stoperské dvojice postavit Frydrycha - výborného hlavičkáře, svým herním zaměřením stopera, produktivního střelce i velmi dobře centrujícího hráče ze středového prostoru, a to na úkor jednoho z dvojice Kúdela-Hovorka, za mně tedy spíše Hovorky. Pokud se mýlím, jako v případě příchodu Kúdeli, opět se zde omluvím a přidám další "bodíky" trenéru Trpišovskému i manažerovi Nezmarovi. Nic víc si nelze v této chvíli, po odchodu Ngadeua a Deliho, přát. No, snad jen že se nedočkáme "posily" Karafiáta....
        A ještě dovětek - ten zmiňovaný "stoper Škoda" není věcí nesmyslnou a Milan v dobách krušných prokázal, že i tomto postu byl Slavii prospěšný a potřebný.

      • Re: Stoperi

        knawi     před 5 lety 21.07.2019 16:39 |  
        1 0

        Nevíš, co je křivice (rachitida), Král je jí dalek. Za to si z toho rázem dovedu představit tvojí figuru.

    • Re: Stoperi

      fps     před 5 lety 21.07.2019 10:07 |  
      1 27

      tak u mě byla vždy volba číslo jedna Deli a Ngadeu, Kúdela nebo Hromada se kvalitou nemůžou s Delim a Ngadem vůbec srovnávat, takový stopeři jako je Kúdela a Hromada u nás vůbec nemají co dělat, s nimi můžeme na ňáké úspěchy rovnou zapomenout

      • Re: Stoperi

        Eluin (přítel SN)     před 5 lety 21.07.2019 10:40 |  
        17 1

        Já si jen dovolím připomenout, že O. Kúdela byl v minulé mistrovské sezóně 21x v základní sestavě a vstřelil 3 góly. To mi nepřijde jako typ hráče, který by u nás neměl co dělat (notabene v této situaci).

      • Re: Stoperi

        pehacko     před 5 lety 21.07.2019 11:56 |  
        16 1

        pletes si hromadu s hovorkou... kdyz uz knucis, tak knuc aspon nad spravnym jmenem!

      • Re: Stoperi

        Alcapone     před 5 lety 21.07.2019 13:22 |  
        10 1

        Deli a MNN už se asi nikdy nevrátí. Musíme je nahradit nebude to hned plnohodnotně, ale systémem to postupně vychytáme. Tj jak kdybys řekl, že bez Bicana, Pláničky, F. Veselého, Kubíka, Knoflíčka, Poborského a S. Vlčka tu LM nedáme. I takoví vynikající hráči jednou odešli a my vyhráváme ligu hrajem výtečně v pohárech a ještě se dá na to koukat!

      • Re: Stoperi

        Yh     před 5 lety 21.07.2019 17:19 |  
        1 0

        Ou.

    • Re: Stoperi

      SuperAukro     před 5 lety 21.07.2019 11:57 |  
      2 5

      Pěkně napsáno. Já byl vždy spokojenější, když hráli oba, ale s Kůdelou jsem se také nebál. Král sice přišel na stopera, ale v záloze se mi líbí více.

      • Re: Stoperi

        Arya     před 5 lety 21.07.2019 16:27 |  
        3 1

        Jen podotknu, že Ondrovo příjmení se píše s ú

        • Re: Stoperi

          SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 01:09 |  
          0 3

          Jistě, máš pravdu.

  17. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Marcelo10     před 5 lety 21.07.2019 13:15 |  
    1 6

    Jak byste dali sestavu? Ja : Kolar - Coufal, Kudela, Hovorka, Boril - Masopust, Husbauer, Soucek, Kral, Baluta - Yusuf. Behem zapasu na plac : Stanciu, MvB a Traore.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Navyseals     před 5 lety 21.07.2019 13:20 |  
      4 2

      Masopust nebude ani na lavici.
      Kolář - Holeš, Kúdela, Hovorka, Bořil - Ševčík, Král, Souček, Hušbauer, Baluta - Júsuf

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      ŽerykRWS     před 5 lety 21.07.2019 13:27 |  
      1 4

      Kolar - Coufal, Kudela, Hovorka, Zeleny - Soucek - Masopust, Kral, Stanciu, Boril - Yusuf

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        Navyseals     před 5 lety 21.07.2019 13:33 |  
        8 2

        Kluci, čtete nebo posloucháte předzápasový infa? Trpiš jasně říkal, že Masopust ještě nebude kvůli zranění a Stanciu nemá naběháno. Ten Bořil v záloze by byl docela bizár, i když mám pocit, že už to ve Slavii někdy hrál. Snad těsně před tím než skončil Uhrin.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          dalislavista     před 5 lety 21.07.2019 16:56 |  
          7 0

          Stanciu min. 14 dní běhá, to je dlouhé jako příprava našich ostatních hráčů. Ti měli pak herní přípravu, takže jediné, co mu chybí, je herní praxe, což u hráče s jeho herním myšlením není zas takový handicap. Klidně bych ho postavil, ať se sehrává.

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            kalex     před 5 lety 21.07.2019 17:08 |  
            1 0

            Přesně. A čím dřív, tím líp.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          ŽerykRWS     před 5 lety 21.07.2019 16:58 |  
          0 4

          Neposloucham predzapasový infa, máš pravdu. Boril tam hrál i za trpise nejeden zápas. Peter i JZ jsou úplně z formy, přínos jako kdyby nebyli na hřišti.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          dalislavista     před 5 lety 21.07.2019 17:45 |  
          1 0

          O tom, že Stanciu nemá naběhají tam opravdu je? Já tam slyšel, že už naběhají má a připojil se tak k týmu...

  18. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    urs (přítel SN)     před 5 lety 21.07.2019 14:02 |  
    3 4

    Co naplat, asi bude muset na stopera fakt Králík, z záložníků můžeme vybírat, zatímco ze stoperů moc ne. Ikdyž asi k tomuto kroku dojde až po nějakém kolapsu středu obrany, který si sice nepřeju, ale po odchodu těch dvou borců zvedám významně obočí. Dnes v Teplicích budou ovšem stejní stopeři jako v minulém mači, za to ručím. Jsem optometrista - tipuju výhru o tři banány. Lovu zdar! :)

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Dr. Fe1     před 5 lety 21.07.2019 14:48 |  
      2 17

      Kdo má být ten Králík ? :-) To jsem ještě neslyšel.

      V předzápasovém videu Trpiš hovoří o tom, že byl Frydrych nemocný, takže s tím naděje na změnu na stoperu dost klesají. Masopust je bohužel také mimo, takže záloha bude asi dost podobná té z druhé půle ve Zlíně.

      Doufám, že se na hřiště podívá i Stanciu, třebas na posledních 20 minut.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.07.2019 16:08 |  
        4 1

        Schválně - který náš fotbalista má příjmení nejvíc podobné slovu "Králík"? Přijdeš na to? Já jsem na to přišel.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          Dr. Fe1     před 5 lety 21.07.2019 16:14 |  
          2 9

          V první chvíli mě to vůbec nenapadlo a přemýšlel jsem jestli Hovorka nemá velký zuby nebo dlouhý uši :-)

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            tobro     před 5 lety 21.07.2019 16:27 |  
            1 2

            Jestli von.to.nebude třeba Král s dlouhejma.ušima... :-)

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          knawi     před 5 lety 21.07.2019 16:54 |  
          3 2

          Komolit jména se mi taky nelíbí. Těžko to má být zkratka, jak je ve sportu zvykem?

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          bongor     před 5 lety 21.07.2019 17:54 |  
          2 2

          Coufal ne?

          • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

            bongor     před 5 lety 21.07.2019 17:55 |  
            1 1

            Odpověď Wulfovi.

  19. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Zjihu     před 5 lety 21.07.2019 15:38 |  
    4 16

    Jestli že nastoupí Zmrhal tak něco na Trpišovského musí vědět...

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Rooney     před 5 lety 21.07.2019 15:56 |  
      15 2

      Ten Zmrhal musi mit ale dlouhe prsty, kdyz neco vedel i na Silhaveho, Uhrina ml., Beranka, Pastoora, Koubka, Petrouse a Radu...

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        ezechiel     před 5 lety 21.07.2019 15:58 |  
        2 1

        a i Poustku

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.07.2019 16:09 |  
      4 3

      Jistě, ví na něj to, že je to jeho trenér a taky to, co po něm chce a vyžaduje.

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      Dr. Fe1     před 5 lety 21.07.2019 16:16 |  
      10 12

      Zmrhal se proti Zlínu dostal bezkonkorunečně do nejvíce šancí z našeho týmu. To se taky neudělá samo, dostat se do šance. To se taky musí umět a něco pro to udělat. Že se mu nevydařilo zakončení je pravda, ale zatracovat ho za to nebudu.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        kalex     před 5 lety 21.07.2019 16:55 |  
        4 3

        Dal jsem ti plus. A respekt za tento názor. Kdybys takto přestal hejtovat Milana, dam ti dva.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          Dr. Fe1     před 5 lety 21.07.2019 21:34 |  
          0 7

          Milana nehejtuju. Hejt je nenávist a já nic nenávistného vůči němu necítím ani nepíšu. jen si realisticky myslím, že už na to bohužel nemá, což potvrzoval většinu minulé sezony. Tím mu neberu, že je legenda, ale nedá se hrát za minulé zásluhy.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        Divizni (přítel SN)     před 5 lety 21.07.2019 18:03 |  
        1 3

        Víš, v tomhle máš samozřejmě pravdu. Dostat se do šance je také určité umění. My ale nutně potřebujeme ze dvou tutovek dát alespoň jeden gól a tady je u JZ problém. ....a to neříkám, že ještě plno gólů nasází.

        • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

          kalex     před 5 lety 21.07.2019 22:26 |  
          1 1

          Dal ho!

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      bongor     před 5 lety 21.07.2019 17:56 |  
      2 2

      Ví na Trpiše,že je to nejlepší trenér posledního desetiletí.

  20. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Arya     před 5 lety 21.07.2019 18:01 |  
    3 0

    Hmm Baluta je marod

    • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

      donford     před 5 lety 21.07.2019 18:09 |  
      1 2

      Proti Zlínu zahodil Buren, co se dalo. Počítám, že bude hrát první půli, a pak Jusuf. Škoda, že není Baluta. Možná, že by se Stanciuem, který snad v průběhu také nastoupí, by byli zajímavou dvojicí.

      • Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

        Arya     před 5 lety 21.07.2019 18:10 |  
        0 0

        Taky si myslím. Bohužel zdraví bývá občas nevypočitatelné :/ Snad to nebude nic na delší dobu

  21. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    Mimoň     před 5 lety 21.07.2019 18:06 |  
    0 4

    ať si říká každý co chce, tak Zmrhy by měl vzhledem ke své pozici v týmu prokázat taky nějaké tahounství, takže už by to chtělo nějakej kanadskej bod...v podstatě za rok 2019...kolik dal gólů vlastně, víc než pět jich nebude...ani přímých asistencí moc nemá. Olayinka nemá formu tak nehraje, chápu ale že když je Balu marod tak levý kraj nemá kdo jiný pořádně zastoupit. Je to šance pro Zmrhala ukázat že kvalitu má ale musí se hodně zlepšit, budu mu fandit, protože je jasný, že to bude ve prospěch týmu...

  22. Re: Druhé kolo obstará zápas v Teplicích

    coogee     před 5 lety 21.07.2019 19:17 |  
    1 0

    No vida, Jarda Zmrhal!!!