Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

    honzah (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 19:44 |  
    2 0

    Určitě stojí za přečtení.

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 20:05 |  
      3 3

      Po dlouhé době výborný článek od Madla. Myslím, že tu LM musíme uhrát, jinak fakt může být problém.

  2. Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

    Kratass97     před 5 lety 16.07.2019 20:09 |  
    10 7

    Krásný jaký máme možnosti a krásný co sem vodíme za stopery...

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      JS (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 21:00 |  
      6 3

      Jj, ovšem ti prodávající jsou si našich možností moc dobře vědomi.

  3. Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

    visitor23 (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 20:10 |  
    11 1

    Pokud někdo chce vybudovat silný středoevropský klub, tak se musí počítat s tím, že se do toho ze začátku naleje hodně peněz. Pak tam musí být nějaká reálná vize stabilizace, kterou si myslím, že procházíme nyní po velkých investicích a následující roky již očekávám s vyrovnaným rozpočtem. V případě nějakých větších prodejů i kladným. Stejný princip funguje i u firem, které jsou první roky v mínusu a do nějakých kladných čísel se dostávají po třech až pěti letech většinou. Něčím se to nastartovat musí :-)

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 21:21 |  
      6 4

      Pokud se budeme držet slov Tvrdíka, skončit v černých číslech, pak s politikou jaká je ve Slavii nastavena, jsme naprosto závislí na postupu do skupinové fázi Lizy mistrů a ne jenom v tomto roce, ale v i v příštích letech.
      S ohledem na naše výnosy nemůžeme takovým tempem zvyšovat naše náklady.

      • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

        wimpy     před 5 lety 16.07.2019 21:27 |  
        4 0

        Pokud opravdu prodá Součka za cca 300 mega, podařilo se mu Slavii posunout o level výš, co se týká částek za odchody. Deli a MNN měli ještě ne zcela výhodné výstupní klauzule. Pokud chcem draze prodávat, musím v podobném měřítku i zvýšit cenu za nákupy. Výhoda je, že v tom mezičase hrajeme s kvalitnějšími hráči. :-)

        • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 21:59 |  
          5 6

          To si rozhodně nemyslím, cílem je co nejvíce zhodnotit. Jeden odchod vůbec nic neřeší, těžko najednou u všech hráčů vzrostou jejich hodnoty o 1M €. Jen kvůli odchodu jednoho hráče z týmu za 15M €. Je to o vnímání zahraničních klubů na naší ligu a to je na dlouhodobé budování.
          Nemůžeme si zvykat na nákupy hráčů za ceny jako je Olayinka nebo Stanciu, je to cesta do pekel. V tom musíme tiše závidět plzni, kde to mají dobře nastavené a krátkodobý neúspěch u nich neznamená zkázu. U nás bez dotací z Číny může.
          S příchody cílíme primárně na hráče, kteří by měli ve Slavii dosahovat svého vrcholu, ale pokud chceme být ekonomicky soběstační, tak musíme je umět efektivně zhodnotit a prodávat hráče, kterým táhne na 30 let se o zhodnocení nedá mluvit. Za Trpišovského je jediným nově příchozím mladíkem Král (teď se jedná o čtvrté přestupové období), který dostal v A-týmu šanci. Jinak to jsou hráči primárně ve věku 25-26 let.
          Je naprostý nesmysl, co psal Tvrdík před několika měsíci na Twitteru, že každý hráč si musí ve Slavii odehrát dvě sezóny, musíme být flexibilní. Pokud dostaneme přijatelnou nabídku na hráče, který je v týmu 14 dní. Musíme jednat a ne argumentovat, že ještě musí ve Slavii pobýt 700 dní a pak jsme ochotni jednat.

          • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

            wimpy     před 5 lety 17.07.2019 11:13 |  
            2 0

            Ti mladí ale musej okolo někoho růst a to o čem mluvím je, že můžeš koupit mladého do deseti mega a prodat ho pak třeba za čtyřicet, nebo koupíš nadějnějšího za osmdesát mega a prodáš ho za tři sta. Z bludnéhu kruhu cen v naší lize se dostaneme jen přes poháry a v nich neuděláme díru do světa z hráčů, poskládaných za nízké ceny. Plzeň udělala vyjímečnou desetiletku, měli výbornou partu, ale kasírovat za přestupy se jim tedy dvakrát nedařilo.
            Ty dva roky ve Slavii vnímám spíš jako vzkaz hráčům po úprku Baráka a Luftnera.

      • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

        Ferguss     před 5 lety 16.07.2019 21:29 |  
        2 3

        Předpoklad Ligy mistrů už tu jednou byl a pak přišel Tiraspol a 5 let, na který nevzpomínáme úplně rádi.

        • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

          visitor23 (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 21:41 |  
          8 4

          Nejhorší scénář je, že se vypadne z LM, půjdeme do EL, kde získáme zhruba 250 mil, dalších 300 mil by se bralo za Součka a pravděpodobně by se prodal ještě někdo, kdo se ukáže v EL a jelo by se dál. Nevěřim tomu, že by měla nyní nějaká nepovedená sezona tak fatální důsledky jako po krachu s Tiraspolem. Dříve i majitel byl nestabilní, nyní, když už do klubu narvali z Číny tolik peněz, tak by to kvůli jedné sezoně nenechali padnout. Tak to vidím tedy aspoň já :-)

          • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

            hiker42     před 5 lety 16.07.2019 22:18 |  
            1 3

            Jako spoléhat se na 300 mio za Součka.. Řeknu to takhle, kéž by v zimě přišly, i 250 by bylo krásných. Předpokládá to především, že bude zdravý, což jemu hlavně a nám všem přeju. Naproti tomu pořád vidím loni Krmenčíka a téměř jistých 200.. Ale souhlasím s Tebou, že průšvih po Tiraspolu v době majitele Sisáka nehrozí.

          • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

            Ferguss     před 5 lety 17.07.2019 07:41 |  
            1 2

            Hodnotíš to na základě informací, které máme teď. Tenkrát jsme taky pluli na růžovém obláčku, měli jsme za sebou postup do LM, titul, v novinách oslavné články o tom, že začíná éra Slavie a o nějakém Sisákovi jsme neměli ani tuchu.

        • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 22:06 |  
          4 3

          Z toho mám strach. Mezi řádky čtu, že kohoutky z Číny se uzavírají. Nemusí se to stát při letošním neúspěchu, ale když se nám to nepovede ani v dalších letech...
          Čím výše ty náklady porostou, o tím větší průser si říkáme. Proto bych preferoval, abychom opravdu byli soběstačným subjektem a nepadly ty slova pouze do větru na tiskové konferenci.

        • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

          bububu (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 10:29 |  
          4 0

          Je tady ale jeden "drobný" detail: tenkrát jsme vypadli už ve 3. předkole, nadto EL je nyní již podstatně lépe honorované než tenkrát. Už v tuto chvíli máme jistých nejméně 8 milionů eur, aniž bychom kopli do balonu (5 milionů za vypadnutí ve 4. předkole + 3 miliony za skupiny EL), v případě postupu do LM je to 15 milionů. Když se k tomu připočítají částky za přestupy ven, tak už jsme na částce za postup do skupiny LM.

          Je důležité si uvědomit, že i v případě, že to skupiny LM postoupíme, nedostaneme zdaleka tolik jako Plzeň v minulé sezoně. Ta totiž vyinkasovala cca. 7,8 milionu eur za koeficient, my bychom z této kapitoly vyinkasovali nanejvýš tak miliony dva...

      • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

        Cross     před 5 lety 17.07.2019 02:18 |  
        3 0

        Fotbal je složitý byznys, protože zàvisí hodně i na štěstí (postup do LM, správné načasování prodeje hráče). V čem je to ale byznys předvídatelný, je nákup mladých hràčů s perspektivou. K tomu je potreba postupně vybudovat akademii na úrovni Salzburku - Ajaxu, respektive tří předních portugalských týmů, a rovněž pořádně investovat do skautingu, aby jsme nekupovali chromá housata, a nebo staré koně, na kterýchžto předražených nákupech pak vydělávají hlavně agenti.
        To je pràce na dalších pět let. A nikdo to u nás moc neumí. Dá se to podělat, pokud v průměru v příštích letech nebudeme dělat půl miliardy v evropských pohárech a neprodáme každoročně aspon jednoho hráče za 10 mil € plus. To je nàš “výrobek” a pokud ho nebudeme schopni pravidelně produkovat, vize silnèho středoevropského klubu se rozpustî jako pára nad hrncem.

      • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

        iwanowicz     před 5 lety 17.07.2019 10:34 |  
        4 1

        Podle Nezmara budeme hodne vsazet na mladeznickou akademii, zapojeni odchovancu a jejich nasledny prodej, hned jak nam dorostou silne mladeznicke rocniky. Neni pravda ze se pocita s tim, ze budeme hrat kazdy rok LM.

  4. Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

    rfslavia     před 5 lety 16.07.2019 23:50 |  
    7 3

    ale na silu ligy se nehraje, zaklad je prezentovat se jako klub v poharech a reprezentace...staci se podivat treba do chorvatska nebo rakouska...a mit vlastni akademii kde cas od casu vyroste skvelej hrac, to je dalsi vec co zveda klubovou prestiz
    tvrdik s cinanama neobjevuje ameriku, zatim az na olejnika si troufam tvrdit ze vsechny prichozi maji vetsi nebo stejnou cemu, nez za kolik sem prisli...

    brat si priklad z provincni plzne to fakt ne, slavia ma daleko vetsi moznosti co se tyce marketingu, tyhle dva kluby se fakt nedaj porovnavat
    koho plzen prodala za slusny penize v poslednich sezonach? krmencika zazdili a jedinej co jim zbyl je hrosovskej
    plzen je naopak totalne zavisla na poharech, coz je cesta do pekel v dlouhodobym horizontu

    a co se tyce rozpoctu, jedna se o rozpocet a muzstva nebo cely slavie? bez tyhle informace ma ten nadpis hodnotu bulvaru od studenta zakladky

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 00:19 |  
      5 4

      Dlouho slibovaná výstavba akademie zatím nikde. I když nám někdo vyroste, tak je potřeba ho brzy začlenit do mužského fotbalu, ideálně do A-týmu jako sparta Hložka.
      Plzeň je po celou dobu soběstačná, výsledky má konstantní(po dobu deseti let), nekupuje předražené hráče(často zdarma), pak také zhodnocení nastává při nižších prodejních částkách. Například v minulé sezóně jsme do posil investovali o necelých 11 M € více než plzeň. Ano, jsou závislí na pohárech, ale když se 2x neprobojují ani do základní části EL, tak přežijí. Slavia bez dotace z vnějšku nikoliv, když má dle odhadů pomalu třikrát větší klubový rozpočet než plzeň.

      • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

        carevitchando     před 5 lety 17.07.2019 08:23 |  
        4 5

        Já ti rozumím, cítím to stejně. Ono je hezké dnes chrastit měšcem, ale taky se musí myslet na zítřek. A počítat s jistým postupem do LM už vůbec ne, zvlášť teď po odchodech MNN a Deliho. Souhlasím a bylo by mi milejší, kdyby se Slavia přestala tolik rozpočtově rozpínat. Já myslím, že 600-700 milionů by bohatě stačilo, ten "zbytek" jde stejně na účet různým Karlům, Peltům, Starkům, agentům atd, kteří cítí prachy a umí nás oškubat.

        • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

          Gino     před 5 lety 17.07.2019 08:58 |  
          3 2

          Nesouhlasím. Musíme hrát prim i ve střední evropě. Rozpočet přes 1mld není pro klub jako Slavia nic megalomanského. Uvědom si, že chceme být špička v ČR a hrá důstojnou roli v evropě. Ano, občas se to náhodně povede i klubu, co má rozpočet 200 mega (Liberec), ale my snad chceme víc, ne?

          • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 09:25 |  
            5 2

            Dokud je někdo ochotný hradit ten rozdíl, tak klidně mějme rozpočet 4 miliardy korun anebo pokud si sami na sebe vyděláme, ale pokud ne. Je potřeba se uskromnit a tak předejít určitým komplikacím, které by v budoucnu tak jako tak nastaly, kdybychom určité signály ignorovali.

            • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

              sasky     před 5 lety 17.07.2019 12:32 |  
              1 0

              Je to tak. Ono zvýšit výdaje je jednoduché (závisí jenom na vůli klubu), narovnat k nim adekvátně příjmy už taková sranda není (jsou na klubu víceméně nezávislé). I kdyby byly každoročně příjmy z pohárů někde okolo půl miliardy, do miliardového rozpočtu je to pořád jenom polovina. A to je navíc hodně velké kdyby.

            • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

              witty13     před 5 lety 17.07.2019 12:38 |  
              1 5

              když se cca před rokem řešil Trezeguet a jestli máme na hráče za 6 mil. € psal jsem zde něco podobného a byl jsem doslova umínusován. Klidně můžeme mít rozpočet jako Barcelona, ale musíme být dlouhodobě schopni ho naplnit z našich reálných příjmů. Myslím si že 1,5 mld, o které se spekuluje je těžce nadhodnocená. Rozpočet klubu (bez nákladů na větší nákupy hráčů, cca 50 milionů má realizační tým k dipozici dle rozpočtu) je dle mého maximálně na 600 milionech, dle dostupných dat. Přestupy stojí mimo (alespoň vynaložené částky, inkasované se podle mě do rozpočtu počítají - předběžně) a to je to co je dle mého ochotný číňan do klubu nasypat. Na straně příjmů tedy musíme za prodej, poháry, TV, vstupné, suvenýry, sponzoring apod vydělat cca 600 míčů... a to už zas tak nereálné není - tedy při LM.

              • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

                Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 13:24 |  
                1 1

                Mínus přece neznamená, že nemáš pravdu anebo že máš špatný názor. Pouze se to některým nelíbí, z jakéhokoliv důvodu.
                600 miliónů pro letošní hospodářský rok je naprostá utopie, když má jen Souček mzdu 50M Kč / rok, Stanciu na tom bude podobně. Těch 600 miliónů možná pokryje jen mzdy A-týmu, a i to si myslím, že nemusí stačit. Ale ta částka okolo 1,2 miliardy korun by mohla být reálná, vždyť už jsme za posily dali nejspíše 180 miliónu korun a to nezohledňujeme podpisové bonusy hráčů a odměny pro agenty. Přitom se dá v nejbližších dnech ještě s jedním příchodem počítat.
                Do nákladů nechceš příchody hráčů počítat, ale do výnosů počítat odchody hráčů chceš, tak jak... :-)
                Budu se opakovat, ale z Číny se nejspíše utahuje kohoutek a jediný příjem od nich budeme mít ze sponzoringu, který se pohybuje okolo 30M Kč / sezónu. Z TV máme okolo 20M Kč, jakožto mistr ligy.

                • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

                  witty13     před 5 lety 17.07.2019 14:56 |  
                  0 5

                  Spíš chci těmi mínusy poukázat na to, jak zdejší fanouškovská obec přemýšlí. Tedy bez jakéhokoli ekonomického zamyšlení. Rovnou tady se přiznám, že jako ekonom se neživím, a některé věci mohu mít nepřesně nebo špatně, ale z toho co já vím o korporátu (a Slavia vlastně korporát je) si dovolím usuzovat níže popsané.

                  K rozpočtu. Do rozpočtu, tak jak ho někdo plánuje, příchody hráčů prostě nedáš, proto bych s utracenou sumou nepočítal. Realizační tým bude mít k dispozici nějaký budget, dejme tomu 50, max 100 milionů, se kterými se počítá, vše další jde dle mého napřímo z Číny - třeba Stanciu, a není proto zahrnuto v rozpočtu. Takže o čem se bavíme, o celkové bilanci, nebo o rozpočtu, který na začátku sezony někdo planuje? V celkové bilanci totiž ten přestup bude tak jako tak. Tady se totiž míchá páté přes deváté, apřijde mi, že nikdo nad tím nepřemýšlí, že přesné částky prostě neví nikdy do předu a nemůže je v plánovaném rozpočtu započítat.

                  Rozpočet bude obnášet mandatorní výdaje (mzdy, náklady na provoz stadionu, tréninkového centra apod) poté nějaké budgety/fondy - na marketing, na přestupy, na extra výdaje atd. A poté příjmy - sponzoring, permanentky, předpoklad vstupného, tv práva, předpoklad LM/EL, předpoklad prodejů. A pak nastává otázka, kterou nikdo kromě lidí z vedení neumí zodpovědět - jaký je předpoklad k naplnění rozpočtu? Tedy jinak, chceme ho naplnit z 50%, 60% nebo 100%? Vzhledem k relativně krátké době působení nového majitele to 100% nebude. Zároveň ale nevěřím tomu, že by Čína neměla business plán, který by jasně říkal, kterých čísel se má dosahovat a kdy. Druhá věc, kterou nejsme schopni vědět bez znalosti vnitřního prostředí je, jakých čísel vůbec má tým dlouhodobě dosahovat vzhledem k daním celého korporátu SINOBO/CITIC - jsou nějaké vnitřní přefakturace, které jdou do mínusu záměrně? Nebo je klub úplně očištěn od vlivu majitele? Já myslím, že vzhledem k tomu, že větší přestupy platí přímo SINOBO/CITIC, tak to tak není. Viz název stadionu - je to jen přelití peněz z hromádky na hromádku. Sinobo platí Eden Aréně, tak si nechává fakturovat pronájem od Slavie, ale zisk jde stejně Sinobu... to znamená, že ta čísla jsou nastavena tak, aby pomohla co nejlepší optimalizaci financí celé skupiny (samozřejmě to nemůže být moc okaté - ale trh je tak malý a s takovým rozptylem, že i tak se dají dělat velké čachry).

                  S plánovaným rozpočtem klubu ve výši 1,2 mld. prostě nesouhlasím. Platy A-týmu nebudou vyšší než 420 milionů. Průměrný hráč typu Hušbauer, Traore, Král, Masopust bude někde na 500 měsíčně, tedy v řádech jednotek milionů. Několik extra placených jedinců to sice výrazně zvýší ale ne 600 milionů. Celý klub měl k 30.6.2018 výdeje něco málo přes miliardu - a skončil v mínusu 364 milionů. Ale bez započítání nákladů na přestupy (do účetnictví se dávají postupně po celou dobu trvání smlouvy) přestupů a nákladů na mzdy jsou výdaje cca 400 milionů - dle uzávěrky, takže 600 jsem podstřelil ano, ale s nárustem nákladů na mzdy jsou celkové výdaje cca 800 milionů...

                  • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

                    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 15:19 |  
                    0 1

                    Od sezóny 15/16 do 17/18 rostly mzdy (celého klubu) s meziročním nárůstem o 100 %. V sezóně 17/18 to bylo 356M Kč, teď (o dvě sezóny později) to bude dle mého okolo 700M Kč z toho pohltí nejvyšší částku právě A-tým.
                    Zrovna Hušbauer bude mít jednu z nejvyšších mezd v klubu. Dále zapomínáš na bonusy, které nejsou zanedbatelné, Škoda má mít například za jeden vstřelený gól šestimístnou částku.

                    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

                      witty13     před 5 lety 17.07.2019 15:24 |  
                      0 3

                      Tak schválně můžeme kouknout do uzávěrky jak že ty mzdy rostly, ale nezapomínej, že od 17/18 se zas tolik smluv neměnilo, a některé lukrativní už zase skončili (Ngadeu, Stoch)

                • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

                  Fačín     před 5 lety 18.07.2019 22:14 |  
                  1 2

                  "Přitom se dá v nejbližších dnech ještě s jedním příchodem počítat."

                  Víš něco, co my ne?

                  Mě by stačilo stáhnutí Jugase z hostování, ale s tím asi Pelta a Rada souhlasit nebudou.

      • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

        bongor     před 5 lety 17.07.2019 11:29 |  
        5 0

        Plzeň má velký štěstí,že ji trénuje Vrba.Mně je teda nesympatickej,ale bez diskuse jsou to s naším Trpišem dva zdaleka nejschopnější trenéři v berbrlize.Pár let co byl v Rusku se to ještě nějak vezlo setrvačností,ale vrátil se akorát tak,aby to zase nastartoval.

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      Gino     před 5 lety 17.07.2019 05:05 |  
      4 1

      Samozrejme, ze cele Slavie. Prave proto je to zkreslujici, coz ale Madl neresi.

  5. Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

    ColinSKS     před 5 lety 17.07.2019 06:03 |  
    0 3

    ta čísla mi přijdou trochu varující, protože 1,2 mld nevyděláme ani s CHL. na druhou stranu Mádl, který vše ví a všude byl a od všeho má klíče .....

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      Thane (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 07:12 |  
      7 0

      Chapes ale ze prijmy z poharu nejsou jediny ze jo?

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      Gino     před 5 lety 17.07.2019 09:00 |  
      2 0

      Navíc to je prostě zpráva za určité časové období... někde ti vylítnou výdaje, kvůli nákupům, ale příjmy třeba z prodeje hráče ještě ne...

      • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 09:17 |  
        4 3

        Když se podíváš na současnou soupisku tak my další ''Součky'' nemáme. Jediný Král by mohl v budoucnu být na prodej za alespoň 10M € či více. Kupujeme poměrně ''staré'' hráče na to, abychom je pak efektivně zhodnotili. Měli bychom cílit po hráčích, kteří mají do 23 let, kdežto my cílíme po hráčích, kteří mají 25, 26 let a v těch letech bychom je naopak již měli prodávat na západ, nejpozději.

        • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

          Cross     před 5 lety 17.07.2019 11:28 |  
          4 0

          Vîme jak vypadal Souček jeste pred necelými dvěma lety. Hostování v Liberci. Kromě Součka má u nás desetimilionový potenciál Král, Olayinka, Matoušek, Stanciu, Baluta a možná i někdo další. To se teprve ukáže. Neházel bych flintu do žita. Kdo chce vydělávat a dobře prodàvat, musí i umět nakupovat a chytře utrácet (investovat). A samozrejme hrát fotbal na dnešní úrovni Salzburgu. Produkt je základ!

  6. Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

    iwanowicz     před 5 lety 17.07.2019 10:29 |  
    5 0

    Zatimco Slavia miri do vysin, rezava sparta bez tvare s jeste vetsim rozpoctem do srotu. :) Ono staci srovnat prinos nejelepe placenych hracu Soucek vs Kaya, kterej ten plat bere uz dva roky. O tom uz radsi pan Madl nepise..

    • Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

      bongor     před 5 lety 17.07.2019 11:32 |  
      3 0

      Tak to hadráře pravděpodobně dohnala karma za ty všivárny,co tady desetiletí prováděli.

  7. Re: Cesta do nebe i pekel. Sparta a Slavia frčí na spirále miliardových rozpočtů.

    Gibi     před 5 lety 17.07.2019 16:51 |  
    2 0

    Rozpočty Slavie i Sparty jsou na naší ligu opravdu vysoké. Jenže je to jediná cesta jak se Evropě přiblížit. Hodně to pomáhá i ostatním klubům v naší lize, která může jít kvalitou zase o trochu výš. Jinak si myslím, že Čiňanům o návrat investic které cpe do Slavie úplně nejde. Je to pro ně pouze výborná reklama a ta nikdy není levná. Vrací se jim to jinak. Pro Křetinského je Sparta hlavně pračka peněz. Prostě musí vytvářet uměle náklad, aby neodváděl tak velké daně za své firmy. Proč asi je bída každý rok v tak vysokých záporných číslech?