Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

Slavia odehrála poslední přípravné utkání v letní pauze na Střížkově s Viktorií Žižkov. Do druhé půle nastoupila i nejnovější posila červenobílých Stanciu.

Sešívaní na nic nečekali a hned ve druhé minutě šli do vedení. Na pravé straně osamocený Coufal přesným centrem našel Van Burena, který hlavičkou otevřel skóre zápasu. Žižkov nicméně mohl přijít s rychlou odpovědí. O dvě minuty později střílel ve vápně nehlídaný Halgoš. Jeho pokus ale mířil vysoko nad. V 10. minutě uklidil přetažený centr přes obránce střelou Coufal a zvýšil tak vedení Slavie už o dvě branky. Následně centrem ve vápně vyzval ke skórování Traoré Van Burena, který nicméně nemířil přesně. Na druhé straně chtěl najít Bazal dlouhým pasem Urbance. Akci ale včas utnul dobrým zákrokem Hovorka. Ve 34. minutě předvedl nebezpečný průnik po pravé straně Guttiner. Střela ale mezi tři tyče nezamířila. O dvě minuty později našel Hušbauer volným přímým kopem Júsufa, který potřetí v zápase rozvlnil žižkovskou síť. V zápětí předvedl účinný slalom ve vápně Žižkova Traoré. Akce nicméně skončila na připraveném Hrubešovi.

Do druhé půle učinil trenér Trpišovský řadu změn, kdy vlastně jediným hráčem, který nastoupil v základu té první, byl brankář Kovář. Kapitánskou pásku navíc oblékl Nicolae Stanciu. Nedlouho po rozehrávce chtěl umístit mezi tři tyče centr z levé strany hlavičkou Baluta, ale exslávistický brankář Hrubeš solidním zákrokem vyrazil pouze na rohový kop. V 61. minutě dostali slávisté další příležitost ke skórování v podobě pokutového kopu. K míči se postavil Baluta, ale netrefil ani bránu. Sešívané zahozená penalta mrzet nemusela. V zápětí totiž dobrým napadáním získal míč Olayinka, jenž ho předložil na osamoceného Stanciua. Ten lobem mazácky překonal brankáře a slávisté tak ve druhé půli přidali další branku. Nová akvizice sešívaných se mohla brzy radovat podruhé. Míč mu na hranici penalty předložil Baluta. Rumunská spolupráce ale brankou neskončila, Nicolae totiž přestřelil. V závěru ještě přesně pálili Baluta s Holešem a slávisté tak zvládli generálku na příští ročník Fortuna ligy, když porazili na Střížkově Viktorii Žižkov 6:0.

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Slavia hraje s Viktorií Žižkov

    houston (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 16:57 |  
    3 5

    Až na brankáře asi startovní sestava.

    • Re: Slavia hraje s Viktorií Žižkov

      zeleznik2     před 5 lety 10.07.2019 17:47 |  
      4 4

      No nevím není tam Alex a že by Jarda měl na základní sestavu to určitě ne.

  2. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v první půli

    ehad     před 5 lety 10.07.2019 17:07 |  
    0 4

    hmm ... uz 2:0 ... skoda, mohla to bejt tezsi proverka ... Zlin bude neprijemnej ...

  3. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

    sicilianbrno     před 5 lety 10.07.2019 17:12 |  
    1 0

    Zdravím, sú v práci, tak můžu sledovat jen výsledkové, tady to psaný není, kdo dával branky?

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 17:15 |  
      2 0

      van Buren, Coufal

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 17:18 |  
      0 4

      Van Buren, Coufal... kvalita soupeře žalostná, takovejhle tým potkáme v sezoně max jednou v prvním kole Mohl cupu... ale aspoň si nacvičíme nějaký věci... zatím hrajeme pěkně, spousta hezkých akcí a kombinací... jsem zvědav, jestli tam aspoň na chvíli pošle kopnout si do balónu v zápase Stanciua...

  4. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 17:18 |  
    2 2

    Zdarec je nekde prenos? Diky

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

      Rhu-rhu     před 5 lety 10.07.2019 17:20 |  
      4 2

      Slavia tv
      Mimochodem, je to napsáno pod nadpisem.

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 17:35 |  
        5 3

        Jj hned jsem to zjistil jak jsem to napsal. Ta hanba... Dam si facku...;)

  5. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 17:38 |  
    1 3

    Zizkov hodne slabej Pohodovej zapas a hlavne bez zraneni Jusuf pekna treti branka

  6. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

    Gino     před 5 lety 10.07.2019 17:38 |  
    9 3

    Tvl videli jste ten vyskok Hovorky ve 40. minute? Stal jsem 15m od toho a valil jsem oci. To je normalne nelidsky, jak mu to skace :))

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

      o5aradecek     před 5 lety 10.07.2019 17:52 |  
      5 4

      Trpiš říkal, že je to hráč s nejvyšším výskokem, kterého kdy trénoval. On tím výborně kompenzuje na stopera menší vzrůst. Bude dobrej.

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

        JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 17:54 |  
        1 10

        Měl tam zase jeden kiks teď, naštěstí to sám uhasil...

        • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 2:0 v první půli

          Gino     před 5 lety 10.07.2019 18:10 |  
          2 5

          Copak je to kiks, kdyz to sam uhasis a souper z toho nic nema?

  7. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v první půli

    Mrakomor     před 5 lety 10.07.2019 17:55 |  
    7 0

    Hromadič stoper na druhou půlku :) A Stanciu na podhrotu, Balu na pravým křídle. Jsem zvědav :)

  8. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v první půli

    Mimoň     před 5 lety 10.07.2019 17:57 |  
    13 0

    Tak na tuhle sestavu jsem hoodně zvědavý. Snad se prosadí

  9. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

    slavistajiri     před 5 lety 10.07.2019 18:10 |  
    9 0

    jusuf vypadá opravdu zajímavě

  10. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 18:15 |  
    2 2

    Penalta

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

      gazza     před 5 lety 10.07.2019 18:16 |  
      0 14

      Tvl Baluta co to je ?

  11. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

    pehacko     před 5 lety 10.07.2019 18:16 |  
    2 8

    ja vedel, ze mame nahradu za nase cerne perly... minimalne zdravotne hromada ma sanci deliho nahradit!

  12. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

    Mimoň     před 5 lety 10.07.2019 18:16 |  
    1 7

    Tvl Balu to nee :-)

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

      Gino     před 5 lety 10.07.2019 18:17 |  
      1 5

      Chudak... tak moc chtel... i Teclik mu to nechal....

  13. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 18:19 |  
    0 19

    Stanciu gol ,ale sotva se tam dosoural

  14. Jarda Zelený

    Mimoň     před 5 lety 10.07.2019 18:19 |  
    18 0

    Nevim jak vy...ale mě se líbí docela Zelený. Mam pocit ze se zlepšil.

  15. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

    Rhu-rhu     před 5 lety 10.07.2019 18:19 |  
    9 1

    Wow, Stanciu :)

  16. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

    pehacko     před 5 lety 10.07.2019 18:20 |  
    9 5

    ty piiiiico to byl gol! niko to slusne dloubnul... slusna kopaci technika!

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

      dalislavista     před 5 lety 11.07.2019 09:24 |  
      0 0

      Akorát příště míň rotace, takhle to skoro do branky nedoskákalo... :)

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 v druhé půli

        pehacko     před 5 lety 11.07.2019 10:07 |  
        0 0

        prave ale diky te rotaci to nikdy nestihnul vykopnout, protoze jim to skocilo do strany... ja vim, je to zapas proti viktorce, ktera je uplne v riti, ale i tak ten gol byl fantastickej

  17. balu+nico

    Mimoň     před 5 lety 10.07.2019 18:22 |  
    12 0

    Ted pekne Balu na Nica

  18. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 18:28 |  
    14 3

    Jinak ,ale Baluta hraje hodne dobre

  19. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 18:29 |  
    19 0

    Baluta by mohl mit letos fantastickou sezonu,pokud bude hrat:) Balu s NS,to bude postrach Evropy :)

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

      zeleznik2     před 5 lety 10.07.2019 18:37 |  
      1 17

      Ano kombinačně určitě. Bohužel produktivita stále mizerná, ani z penalty není schopen Baluta skórovat..

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

        sTizz (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 18:39 |  
        9 0

        A je tam ;)

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

        Gino     před 5 lety 10.07.2019 18:40 |  
        10 0

        Haha :))

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

        Novi.sks     před 5 lety 10.07.2019 18:41 |  
        12 0

        No, teď to tam loupnul hodně slušně :D

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

        sTizz (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 18:41 |  
        12 0

        Ma mozna premiru snahy,ale to by se casem srovnalo,hlavne potrebuje hrat

  20. Baluta

    Rhu-rhu     před 5 lety 10.07.2019 18:41 |  
    12 0

    Tak přece ho dal, super. Výborně na něj pouštěl Ševčík.

  21. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 18:41 |  
    12 2

    Nejlepsi hrac na hristi dal zaslouzene gol

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 4:0 v druhé půli

      gazza     před 5 lety 10.07.2019 18:41 |  
      4 2

      Baluta

  22. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 5:0 v druhé půli

    pehacko     před 5 lety 10.07.2019 18:44 |  
    12 2

    balu prvni hlavicka v zivote a skoro gol... jo na nem je videt hodne jak se chce porvat o misto na sesivanem slunci!

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 5:0 v druhé půli

      Mrakomor     před 5 lety 10.07.2019 20:14 |  
      1 0

      Podívej se na pár jeho sestřihů z Craiovy, hlavou to tam nesázel zrovna ojediněle :)

  23. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 5:0 v druhé půli

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 18:44 |  
    4 2

    Tak hosi rozcvicka pekna a nyni na Zlin!

  24. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 5:0 v druhé půli

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 18:44 |  
    10 3

    To byl koncert! Na Balutu je radost se dívat. A Nico pěknej gól.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 5:0 v druhé půli

      bongor     před 5 lety 10.07.2019 18:55 |  
      9 1

      Balú mě teda překvapil,byl všude,kde byl míč a dokonce i bránil.Asi jeho průměrný výkony byly nedostatkem fyzičky a taky Nico ho pokropil živou vodou.

  25. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    rak (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 18:49 |  
    6 0

    Já tedy nevím, proč, když už se měnila pravidla, tam není zavedena možnost vyměnit o poločase celou jedenáctku. Mám pocit, že nám by se to líbilo.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 18:55 |  
      4 0

      Protoze by to bylo diskriminacni, tak napr. takova sparta by to nedala :)

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 05:51 |  
      1 0

      ještě lepší by pro nás bylo -ne možnost, ale povinnost

  26. *

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 18:54 |  
    22 1

    tak Baluta první sezonu rozehrávací, zahřívací... a letos to už naplno rozbalí, to jsem přesvědčen... moc se těším na ty zápasy, kdy budou koncertovat a rozdávat fotbalovou radost dvojice Baluta - Stanciu… až se do toho pořádně dostanou, tak to bude jízda

    • Re: *

      necich     před 5 lety 10.07.2019 19:03 |  
      4 8

      Spíš si myslím, že pochopil že tady je to něco jiného než v Rumunsku. Dle mne si myslel, že přijde a bude rovněž hvězda jako v tom" cikánově". No a ono ne.. Dle JT, což jsi jistě také četl, přišel na soustředění připraven jako nikdy před tím. Evidentně i tenpřístup vedení ( učitelka jazyka, snaha o začlenění do kabiny apod.) nesou ovoce. Rovněž i ta děkovačka po titulu má svý. Ti hráči prostě pochopí, že prostě pro úspěch je třeba něco udělat. Je lepší být uctíván fanoušky než vysedávat na tribuně. A on působí jako inteligentní kluk. Věřím, že s Nicem si budou rozumět i mimo hřiště a budeme s nimi válec. :)

    • Re: *

      o5aradecek     před 5 lety 10.07.2019 19:04 |  
      4 1

      Taky se na ně těším, mohl by to být ťukes po zemi, jako když byla v 90. letech technická záloha Ulich - Horváth - Dostálek. To byla pastva pro oči.

      • Re: *

        pcitron     před 5 lety 11.07.2019 01:09 |  
        0 0

        Dostálek, na toho jsem chodil v Kroměříži, když začínal v místní VTJ. Převyšoval v divizi všechny o dvě třídy.

    • Re: *

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 19:05 |  
      2 1

      Jemu snad hodne pomuze mikrosvet s Nicolaem,jak nedavno bylo nekde uvedeno,ze klub musel Baluovi zaplatit osobni asistentku,z toho bych soudil,ze nase materstina mu asi moc nejde a prichod Nica ho urcite nakopne. Dneska idealni posledni pratelak,snad se nikdo nezranil,goly padaly..Muzeme se tesit na ligu. Mame tak nabity kadr,ze snad ani odchody 2 nasich hvezd s tymem nezamavaji. Zeleny dnes hral dobre,Baluta hrac zapasu,Holes vynikajici.

  27. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    zeleznik2     před 5 lety 10.07.2019 19:00 |  
    0 0

    6:0 a spousta dalších nevyužitých šancí. Myslím, že pokud takhle v pondělí zahrajeme, tak se nemusíme, obávat, že by se opakoval jarní výpadek. Ikdyž Zlín je jistě kvalitnější soupeř než Viktoria. Baluta konečně skóroval, stejně jako Mick či Jùsuf. Stanciu první zápas, gól a velmi dobrý výkon. Tak teď vzhůru na ligu!!

  28. Slavia-Žižkov

    Edenjejenjeden     před 5 lety 10.07.2019 19:02 |  
    8 1

    Tak "rumunskej mikrosvět" ,dnes vypadal zajímavě.V tom Stanciuovi něco fakt bude,a i ten Baluta dnes vypadal vedle něj hodně dobře,najednou si to měl s kým dát,nebál se hrát

    • Re: Slavia-Žižkov

      chrobak     před 5 lety 10.07.2019 19:24 |  
      3 0

      Vypadal dobře, až se nebude chtít tak na sílu a bude klidnější, tak bude super. Ale tím mikrosvětem to podle mě není. Měl obtížnou adaptaci, fyzicky, herní styl, jazyk a asi i obtížné zapadnutí v kabině ...

      • Re: Slavia-Žižkov

        Edenjejenjeden     před 5 lety 10.07.2019 19:30 |  
        0 0

        Jasně Chrobaku,já to myslel spíš v nadsázce :-)

  29. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    chrobak     před 5 lety 10.07.2019 19:13 |  
    3 3

    Dnes mě nejvíc zaujal Baluta a Zelený. U mě by Zelený byl klidně v základu.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      rak (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 19:33 |  
      11 0

      Taky se mně líbil. Kraje obrany máme zdvojené výborně. Teď jsou problém stopeři. Ne ani, že by byli tak špatní, ale po africkém duu to bude mít těžké každý. To se skoro nedá úplně nahradit.

  30. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 19:44 |  
    3 0

    Hezky pouták s neškodným soupeřem ,dobře se na to koukalo.Ve Zlíně to ale bude jiné točo tam se ukáže jak na tom jsme.Koukal jsem ,že by lídra obrany mohl dělat Frydrych,zajímá mě co si o tom myslíte.někdo psal,že ho už v Ostravě přesunuli na beka,mě přijde,že by toho stopera mohl ukopat.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      Lunaris     před 5 lety 10.07.2019 20:14 |  
      7 0

      V lize to ukope, tam se tolik nebojím. Není tam moc hrotových útočníků, kteří by mu měli někam zdrhat. Sparta i Plzeň mají v útoku rumpály. V pohárech asi horší, ale třeba překvapí. Michal je poctivej hráč a je dobře, že se nevrací do Ostravy.

  31. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    Lunaris     před 5 lety 10.07.2019 20:15 |  
    7 12

    Olayinka za mě opět nepřesvědčil, to je fakt zadrbávač.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      Markus     před 5 lety 10.07.2019 20:54 |  
      9 2

      Stanciovi přihrál dnes parádně a vůbec by si tihle dva mohli sednout.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 10:57 |  
      0 0

      Bude na něm ještě hodně práce, ale věřím, že z něj Trpiš a spol nakonec vybrousí klenot.

  32. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    slavanda     před 5 lety 10.07.2019 20:37 |  
    0 2

    Fakt nevim jak bych to poskládal. Na jednu stranu je dobře, že jsou tu dva kvalitní týmy, ale možná by pár lidí mělo víc vyčnívat. Holt hrajeme týmově

  33. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    Mimoň     před 5 lety 10.07.2019 21:19 |  
    6 1

    Stanciu- velká posila

    Zmrhy- v přípravě mě nepřesvědčil

    Olayinka- bez formy, ale přijde mi že každý zápas vytvoří i tak nějakou šanci, teď měl asistenci a třeba proti Austrii nebo dnes mě přišel lepší než Masopust...
    Prý má odejít i Míša Ngadeu a klub už shání rychle posilu že zahraničí...
    Teclík-bohuzel to bude ještě trvat než se dostane do formy jakou měl loni na začátku ligy.
    Balu- svými výkony si jednoznačně říká o základ, je to univerzál, klidně bych si ho představil vlevo místo Jardy Zmrhala nebo Petera Olayinky.
    Zelený- mile mě překvapil! Už proti Austrii naznačil zlepšení. Myslím že Bořil si může v sezoně v náročných týdnech více odpočinout a jeho pozici Zelený může zastat lépe než loni. Holeš se mě líbí, ale má zatím smůlu že na jeho pozici hraje terminator- reprezentant Coufal
    Útok- za mě zatím Jusuf do základu
    Obrana...no Ngadeu je podle Mádla na odchodu...jestli je to pravda nevím. Ale pravděpodobné to je, co si budeme povídat. Obrana zatím asi Hovorka, Kúdela...ale Frydrych by to taky mohl zvládnout a Kuba Hromada docela zajímavá alternativa... třeba by to zvládl jednou podobně dobře jako Ondra Kúdela?
    Na to v jakém šibeničním tempu příprava proběhla a jak málo si někteří odpočinuli, tak i přes pochopitelný pomalejší rozjezd to byla vcelku vydařená příprava i spolu se získaným treblem. Tak snad si pohodu přenesem i do Zlína! Já už se na ligu moc těším. Přiznám se..měl jsem také pomalejší rozjezd, připadalo mě to moc brzy ten začátek přípravy, hlavně kvůli těm velkým úspěchům z minulé sezóny, nestíhal jsem to jaksi zpracovávat :-D ale teď už jsem nažhavený!

  34. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    Mimoň     před 5 lety 10.07.2019 21:53 |  
    3 1

    olayinka tam měl pěkný solo někde kolem 70 minuty, škoda že už nepřehodil brankáře a při gólu Baluty si hezkou stahovačkou poradil s protihráčem, tam v tom golu měl taky dost velký podíl, kromě té asistence na gol Stanciuovi. mě se vpravo snad zdá že je lepší než vlevo. Na levé straně mě přijde že hru zbržďuje, když skoro pokaždé po převzetí míče hru zpomalí aby se dostal přes protihráče pomoci kliček, na levé straně se snaží akce až moc vyšperkovat, vpravo hraje učelněji...když si vzpomenu na domácí zápas s genkem, tak mě to v tom názoru utvrzuje

  35. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    ezechiel     před 5 lety 10.07.2019 22:35 |  
    2 8

    Sice Žižkov pro nás není soupeř, hlavně když chytá Hrubeš na druhou stranu jsou v naší hře velká překvapení.

    Oproti svému standartnímu výkonu skvěle zahrál Zelený. Stanciu potvrdil, že je famozní hráč, který má na to zastoupit Stocha. Skvěle se i předvedla pravá strana v podání Coufala / Holeše.

    Jsem velmi rád, že naskočil Tecl, i když se do pořádné šance nedostal.

    Zajímavě si počínal Olyanka - dopředu předváděl mimořádné věci, velmi aktivně se vracel a vyrobil jedinou šanci Žižkova, který jí trestuhodně poslal do nebes. Ale tohle se opravdu nemůže stát !! Od rohové praporku nahrát soupeři na střed obrany !!Tohle by i jinak nevýrazný Zmrhal neudělal, protože ví, že by si už moc nekopnul.

    Zbytek předvedl hodně klasické výkony a bude zajímavé, kdo bude hrát stopera a pravidelně ligu a kdo naskočí do 4.předkola LM.

    Pro mě zatím sestava - 4.předkolo : Kolář - COufal, Ngadeu , Kúdela , Bořil - Zmrhal, Souček, Král, Stanciu/ Ševčík, Masopust - Tecl/Škoda.

    B sestava pro ligu - Kolář/Vantruba(tady je to celkem fuk) - Frydrych, Hovorka, Kúdela, Zelený - Olyanka, Souček, Ševčík, Baluca, Buren - Jusůf.



    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 11:01 |  
      4 2

      Mě zaujal hlavně ten Olyanka. Kdo to je? A Baluca je taky dobrý. Proč teda nenapíšeš i Stanču?

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

        ezechiel     před 5 lety 11.07.2019 11:21 |  
        1 5

        Tak lépe Peter O. mě (asi nejen mě) zatrne, když takhle šikovný hráč vyrobí tak triviální chybu, ze které by ve 4.předkole LM nás soupeř vytrestal. Tak jako to Apoel udělal po mega hrubce Rotaně, tohle si jakýkoliv hráč nesmí dovolit. Stejně tak mě tímto úplně uhranul Buren v zápase s Budějovicemi. Baluca je zatím "jen " dobrý hráč, jenže těch máme v týmu více, zatím mě nepřesvědčil, že je to hráč pro rozhodující chvíle zápasu, nebo pro základní sestavu, jako jako třeba Traoré nebo Ševčík

        Stanciu je mimořádný hráč, zatím ho nebudu hodnotit po jednom poločase, asi sám ví, proč přišel a kam má nasměřovat formu.

        • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 11:38 |  
          3 2

          :-)) Ale mě by zajímalo, proč Balutu (vím, že se píše jinak, ale ty rumunský klikiháky napsat neumím) přepisuješ foneticky "Baluca" a Stanciua napišeš tak, jak se píše a ne Stanču.

          • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

            ezechiel     před 5 lety 11.07.2019 11:43 |  
            1 4

            nějak mi to příjde lépe do pusy.

  36. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    Dennis     před 5 lety 10.07.2019 23:42 |  
    5 1

    Hromada dneska na pozici stopera zaskakoval podle mě jen mimořádně, Jindra si to dovolil s ohledem na soupeře a fakt, že se hrálo na jednu bránu. I když paradoxně právě ve druhém poločase si Žižkov dokázal vytvořit i nějaké ty střelecké příležitosti. Zatím tady Jakub svůj potenciál nerozvinul, i vinou zranění, z některých komentářů vyplývá, že není u fanoušků nijak zvlášť oblíben a důvěra v to, že se u nás prosadí, není velká.
    Já bych ale počkal a dal mu čas, pokud mu vydrží zdraví. Jindra ví, proč si ho tu nechává. Sice hrozně prasí (fakt i na můj vkus moc, i dneska přejel jednoho žižkováka na půlce zbytečně tvrdě), ale je to univerzální hráč do středu zálohy, který je stále ještě hodně mladý, neskutečně hodně toho oběhá a hlavně se nijak neštítí černé práce. Je to takový nosič vody, typ hráče, kterého trenéři obvykle mají rádi. Nehraje na sebe, ale pro tým. Někoho takového se Jindra podle mě jen tak nevzdá.
    Pamatuju si jak předloni zaskočil za Součka, který nemohl hrát, proti Plzni a zahrál fantasticky. Byl to hodně důležitý zápas a Hromada byl všude a posbíral hrozně moc míčů. Součka tehdy nahradil dokonale. Dal bych mu ještě čas a prostor ukázat, co v něm je. Pořád je to podle mě jeden z adeptů na zaplnění místa po Součkovi (Král může zůstat na pozici, kde je teď, navíc, pokud bude Alex hrát tak, jak doteď, tak tu taky dlouho nevydrží...).
    Možná by teď Hromadovi mohlo prospět i nějaké půlroční hostování, aby fakt celé léto a podzim pravidelně hrál. Třeba Olomouc? Těm odešel Kalvach.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      eye     před 5 lety 11.07.2019 16:40 |  
      0 0

      Místo Kalvacha mají Greššáka, kterého Látal chtěl.

  37. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    ColinSKS     před 5 lety 11.07.2019 06:11 |  
    2 4

    do zlína :
    kolář - coufal kúdela hovorka boříl - suk král - baluta hušby masopust - jusuf

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      Slawek     před 5 lety 11.07.2019 12:16 |  
      3 2

      Masopust je totálně z formy. Na něm se ta prodloužená sezóna včetně nároďáku podepsala dokonale. Měl by jít na lavičku, potrénovat a koukat co nejdříve zase formu nabrat. Jinak platný nebude. Proto máme tolik hráčů, abychom i takovéto situce zvládli, ne?

  38. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    DF007     před 5 lety 11.07.2019 07:45 |  
    0 0

    Včera hezkej pouťák. Góly, šance, ukázala se posila. Hodně výrazný byl Baluta, což už tady několikrát zaznělo, a to jak v pozitivní, tak ale i negativní roli (šílená penalta). Přesto doufám, že dostane letos mnohem víc šancí se ukázat, protože má obrovský potenciál.
    Nicméně ve Zlíně to bude o hodně těžší. Nám by tam mohlo vyhovovat, že Csaplár rozhodně nebude betonovat a jeho mužstva mají v defenzivě vždy dost okének. Pak by to měla být otázka produktivity.

  39. Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

    JS (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 08:44 |  
    7 7

    Včera byla jasně sehranější první sestava v prvním poločasu. Druhá sestava v druhém sice vyráběla chyby a nepřesnosti, za to byla asi 3x fotbalovější.

    Chtěl bych vyzdvihnout hlavně Yusufa, který nepředvedl vůbec špatný výkon. Stanciu to má v noze jako nikdo, a až se sehraje s týmem, bude to mazec. Přišlo mi ale, že hraje hodně zespoda, sbíhá si pro míče dolů skoro jako Hušbauer. To se mi zdá škoda, neboť jeho nebezpečentsví tkví v geniálním předfinálním řešení. Alex Král potřebuje herní praxi, ale v noze i hlavě to má našláplé neskutečně.

    Co se týče Baluty, tak ten se chtěl tak moc ukázat, až to všechno zadrbával prvních 10-15 minut, ale pak mu to začlo konečně lepit. Mám daleko raději hráče, kteří se snaží něco vytvořit a při tom třeba něco zkazí, než aby alibisticky a rutinérsky běhali tam a zpět a nevymysleli vůbec nic, což je případ Jardy Zmrhala, kterej se prostě svou neviditelností a průměrem opět udrží v sestavě. Baluta dostává neustálej pojeb od spoluhráčů, přestože by kvůli sebevědomí potřeboval hlavně podržet. Ševčík s Hromadou to tam včera taky drbali, a žádný výčitky neslyšeli.

    Poslední „případ“ je Olayinka, kterej, bohužel, vůbec herně neodpovídá své cenovce. Měl jsem za to, že takový hráč bude dost kvalitní na míči, poradí si 1v1, někoho vyškolí na lajně a zapojí se do kombinace. Ale ne... Za celý poločas tam vytvořil jednu akci se Stanciem a pak jedno sólo, které zadrbal před Hrubešem. A jinak velký špatný.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      JS (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 09:14 |  
      1 5

      Jo a ještě k bekům: nejméně se mi líbil Bořil, Zelený na tom byl o level lépe. Nejhorší to bude mít chudák Cuf, kterej fakt hrál dobře, měl skvělé centry a průniky po lajně, dal gól, Trpiš ho tam spoustukrát chválil. A pak Holeš předvedl to samé... Mezi těma dvěma bych nechtěl vybírat, Coufal má zatím výhodu sehranosti s týmem.

      Nicméně skromně si myslím, že jsme ho měli pustit za těch 6 mega do Freiburgu a spokojeně operovat s jeho téměř identickou náhradou.

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

        ezechiel     před 5 lety 11.07.2019 10:55 |  
        0 1

        Viděl bych nyní ligu s Holešem a LM s Coufalem, protože tohle je nejsilněji pokrytý flek v naší sestavě.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      Pepino44     před 5 lety 11.07.2019 09:19 |  
      0 0

      Dostává pojeb od hráčů, ale nejenom od hráčů, ty jsi neslyšel jak na něho Trpiš zařval " Balu a bránit budu já ?" Ono je to asi i oprávněné, ono se ne nadarmo říká, že stromek se má ohýbat za mlada.

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

        JS (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 09:20 |  
        2 5

        Ano i od Trpiše. A připadá mi to naprosto disproporciální k tomu, že ostatní, co dělali píčoviny, takovej pojeb nedostávali (Olayinka například..).

        • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

          VanDel     před 5 lety 11.07.2019 09:27 |  
          0 3

          Taky mi to přijde nespravedlivé, ale na druhou stranu myslím, že Trpiš ho začíná brát jako tahouna. Viz. jeho prohlášení o tom, že Baluta na sobě během pauzy suprově zamakal co se týče fyzičky. A taky dost často teď v přípravě kopal standartky + včera dokonce i penaltu. Takže myslím, že své místo u Trpiše si Baluta snad konečně vybojoval.

          • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

            ezechiel     před 5 lety 11.07.2019 10:53 |  
            0 8

            To si úplně nemyslím... momemtálně není Baluca zcela rozhodujícím hráčem a penaltu si nevybojoval, jen vzal. Normálně by na ní šel Souček nebo Škoda...

            • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

              VanDel     před 5 lety 11.07.2019 12:34 |  
              0 2

              To jako chceš říct, že si u nás bere míč na penaltu kdo chce dle libosti ?

              • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

                Pepino44     před 5 lety 11.07.2019 15:23 |  
                0 0

                Tak podle mne mu chtěli trochu zdvihnout sebevědomí, čehož moc nevyužil. Asi chtěl moc.

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

        ezechiel     před 5 lety 11.07.2019 10:51 |  
        0 11

        Pro mě momentálně není Baluca hráč do základní sestavy LM, a zatím mě neučaroval, že za tu cenu je tahounem. Raději uvidím na jeho místa Stancia.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      VanDel     před 5 lety 11.07.2019 09:25 |  
      2 1

      Yusuf ještě není moc sehraný s týmem, ale ač mam van Burena hodně rád, tak Yusuf by měl být náš útočník č.1 !
      Stanciu souhlas, Baluta souhlas..........u něj věřim tomu, že to bude v nadcházející sezoně velký tahoun !...........a Zmrhal + Olayinka taky bohužel souhlas. Zmrhal už opravdu jenom vaří z vody a Olayinka je super atlet, naběhá neskutečné kilometry, ale jeho styl přecházení přes protihráče mi dost často připomíná van Kessela - prostě míč zamotaný mezi nohama anebo snaha projít zkrz soupeře......v některých případech obojí dohromady.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      Gino     před 5 lety 11.07.2019 09:48 |  
      2 0

      Ve Zlíně bude na hrotu nejspíš Burák. Včera dal taky pěknej gól. Jusuf se musí více sehrát, ale věřím, že bude alternovat/střídat a tu možnost dostane, protože Teclíkovi to bude ještě chvilku trvat.
      Stanciu hrál dobře, ale že by se stahoval příliš nízko se mi nezdálo (ale stál jsem vedle branky, takže z mého úhlu jsem to neviděl tak výrazně). Ve Zlíně bude hrát určitě Hušby, ale jeho dvojka bude Stanciu určitě. Vidím to tak, že se budou ve středu střídat podle potřeby.
      Coufal na Zlín určitě. Holešovi to taky bude chvilku ještě trvat, ale je jasné, že Cuf dostane sem tam pohov a Holeš ho bude pomalu nahrazovat. Věřím, že Cufa pak při příští nabídce pustíme... třeba to bude už v zimě a za víc, než 6M euro.
      U Olayinky prosím neřeš cenovku. Cenovka je věcí majitele. Řeš přínos pro tým a nepoužívej žádnej cenovej konverzní faktor. To není fér. On nemůže za to, že za něj někdo zaplatí a kolik.

      • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

        ezechiel     před 5 lety 11.07.2019 10:58 |  
        1 4

        To sice ano, ale i v zahraničí (v tom lepším) platí, že hráči s vyšší cenou musí více ukázat, proč došli. Když to nedokáží za 2 sezony, většinou si už nekopnou, a to tu máme dva hráče s cenouvkou 50Mega+,co by měli dokázat, proč jsou v sestavě.

    • Re: Slavia - Viktoria Žižkov 6:0

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 13:53 |  
      1 0

      Tak PO by pomohlo, aby se o ty 1v1 reseni furt nesnazil, jakoby měl porad pocit, ze musí dokázat, ze se za ty peníze vyplati. Mel by volit jednodussi reseni a na paradicky se vykaslat a klicky vyrazne omezit, pak to bude super hrac.