Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (37)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

      wimpy     před 5 lety 25.06.2019 10:32 |  
      2 0

      Je ti jasný, že to bude horší debata, než o politice? :-)

      • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

        SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 10:37 |  
        1 1

        Nebude, vsadím svoji rezervní píšťalku.

        • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

          wimpy     před 5 lety 25.06.2019 10:45 |  
          0 11

          Každé to pravidlo považuji za pitomost, některá až za absurdní pitomosti.

          • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

            SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 10:56 |  
            3 0

            A tentokrát už jsi ten článek ale četl, ne?;-)

            • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

              wimpy     před 5 lety 25.06.2019 10:58 |  
              0 1

              Skoro celej. A popravdě nesouhlasím fakt ani s jedním. Asi nejbližší je mi ta hra rukou. Ale zase to bude rozdílnej pohled na útočící a bránící mančaft.

              • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

                SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 11:02 |  
                2 0

                Ani s rozehrávkou kopu od branky i v rámci pokutového území (míč už ho nemusí opustit, aby byl ve hře)?

                • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

                  wimpy     před 5 lety 25.06.2019 11:08 |  
                  0 3

                  Ani s tím. Přes sto let se to tak hraje a najednou je třeba to změnit. Proč? Opravdu to nějak zásadně zrychlí hru? Nepřibyde naopak sporných momentů, kdy si brankář postrčí míč k výkopu a poběží mu tam útočník s tvrzením, že už rozehrál?

                  • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

                    SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 11:15 |  
                    9 0

                    Musí ho kopnout, aby byl ve hře. Nevybavuji si, že by si brankáři připravovali míč nohou, spíš naopak, staví si ho rukama. A hru to zrychlit může, zvlášť tu naši, kde Kolář rozehrává hodně často na Simona/MNN/Součka, a ti první dva nebudou muset vybíhat z PÚ ven nebo čekat, až se k nim míč z PÚ vykutálí.

                    A argument, že se to tak hrálo sto let a tím pádem se to měnit nemá, to není hodno tvého jména;-)

                    • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

                      wimpy     před 5 lety 25.06.2019 11:19 |  
                      5 5

                      Jsem konzervativní a na fotbale si právě velmi vážím toho, že se s ním příliš neexperimentuje a drží se tradic. S jakýmikoliv změnami pravidel bych byl velmi opatrný. Jenže FIFA začíná připomínat ROPID, taky musí za každou cenu vykazovat činnost, aby obhájila svoji existenci.

    • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

      p!erreCORE     před 5 lety 25.06.2019 10:32 |  
      0 0

      Mně by třeba zajímalo, jestli hráči dostanou během přípravy i "pravidlové školení". A pokud ano (což si myslím), tak od koho? Jistě by mohli od trenéra. Je ale v týmu na tuto problematiku někdo erudovanější? Děkuji za názory.

      cituji: "Počítáme s tím, že ze začátku budou rozhodčí terčem časté kritiky z důvodu neznalosti fotbalových fanoušků a hráčů samotných,“ myslí si předseda pravidlové komise FAČR Jiří Kureš.

      • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

        SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 10:36 |  
        2 0

        Kluby mají školení. Objíždí to mj. pan Jiří Kureš, předseda pravidlové komise a nyní i člen komise rozhodčích.

    • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

      Markus     před 5 lety 25.06.2019 11:56 |  
      3 0

      Budu asi ďáblův advokát, ale jako divákovi se mi ty změny líbí úplně všechny. Jako je to vcelku radikální, ale dal bych tomu šanci.

      • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

        wimpy     před 5 lety 25.06.2019 12:44 |  
        5 0

        V každém případě ta střídání pod kotlem budou celkem zajímavá, to budou pokutičky a zavřené tribuny. :-)

    • Re: Kancelář pro uvádění sportovních článků o pravidlech fotbalu na pravou míru zasah

      p!erreCORE     před 5 lety 25.06.2019 13:55 |  
      1 0

      "gólman musí být v momentě zahrávání pokutového kopu na čáře nejméně částí jedné nohy. Druhou může mít před ní i za ní. Někde jsem se dočetl, že se gólman nesmí na brankové čáře hýbat a musí stát v klidu, což je naprostý nesmysl,“ vysvětluje Jiří Kureš.

      díky za info!

  1. Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

    r-w-h     před 5 lety 25.06.2019 11:30 |  
    6 0

    konečně střídání na nejbližším místě !

    • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

      Leksel     před 5 lety 25.06.2019 23:19 |  
      3 0

      To šnečí tempo bylo napřesdržku, často byl "náhodou" někde u praporku na protější straně, chvíli mu trvalo než pochopil, že se střídání týká jeho a během pozvolný no-stress chůze se pozdravil s co nejvíce hráči a rozhodčími. S novým hráčem by se kromě vřelého objetí možná rád i chvíli líbal. Zaplaťpánbů za tu změnu!

  2. Změny

    Mike     před 5 lety 25.06.2019 12:52 |  
    0 0

    Ty změny platí od 1. července ?

    • Re: Změny

      SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 13:15 |  
      0 1

      IFAB je uvedl v platnost od 1. 6., u nás jsou zavedeny od 1. 7.

  3. Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

    Donald     před 5 lety 25.06.2019 13:41 |  
    1 2

    Takže jestli to dobře chápu, tak ta část kruhu, co se lajnuje na okraji velkého vápna je už k hovnu.

    • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

      SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 14:09 |  
      1 0

      Tak to právě asi dobře nechápeš. Z čeho jsi tak usoudil?

      • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

        Donald     před 5 lety 25.06.2019 15:25 |  
        0 6

        Všude jsem od začátku četl, že dorážky už nebudou. Tady se tvrdí opak, ale těm našim odborníkům nevěřím ani slovo.

        • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

          SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 15:30 |  
          2 0

          Ale nějakýmu odborníkovi jsi zjevně věřil, když jsi psal, že dorážky nebudou. Bohužel zrovna jsi narazil na fušéra, kterej kecal.

    • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

      kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 14:45 |  
      5 0

      Byla by, kdyby prošlo to pravidlo s tím, že se penalty nedoráží.... jenomže, pokud se nepletu, tak zrovna tohle neprošlo :-)

    • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

      DF007     před 5 lety 26.06.2019 07:40 |  
      0 1

      Tak on je tam ten kruh hlavně proto, že signalizuje vzdálenost 9,15 m od penaltového puntíku. Protože se jedná o standardní situaci, tak vzdálenost nejbližšího hráče může být právě oněch 9,15. To s dorážkou nemá nic společného.

      • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

        wimpy     před 5 lety 26.06.2019 10:36 |  
        2 0

        Jak to, že ne? Pokud by se nesmělo po penaltě dorážet, hráč nemusí stát od míče 9,15m, není k tomu důvod. Ten kruh by pozbyl smyslu.

      • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

        DF007     před 5 lety 26.06.2019 15:11 |  
        1 0

        Pořád je to standardní sizuace a u ní - jedno jaké - platí vzdálenost minimálně 9,15 m

  4. Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

    ColinSKS     před 5 lety 25.06.2019 17:45 |  
    1 5

    tak penalty platí dál tak jak byly - to jsem zklamaný

    • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

      Leksel     před 5 lety 25.06.2019 23:31 |  
      0 0

      Já čekal ňákou pecku, třeba že kopnutý břevno nebo tyč při pentli se bude brát jako NEC při podání v tenise a pentle se bude opakovat! A bylo by jedno, kam se míč odrazí, zda do hřiště nebo na tribuny.

      • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

        ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 07:32 |  
        0 2

        co je zajímavé že střídající hráč musí opustit hřiště nekratší cestou. sice to svádí k tomu,, že bude šance někoho polít pivem, ale to se nestane, protože od teď střídající bude hezky poblíž střídačky. což je ale otázka, jak to zmáknout, přeci jen hra se přerušuje náhodně a takový útočník musí celou dobu plnit svoji roli. no nevim, spíš bych byl pro čistý čas i ve fotbale

        • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

          wimpy     před 5 lety 26.06.2019 10:34 |  
          2 0

          Čistej čas ve fotbale, střídání kdykoli, zrušme ofsajd, hru to neskutečně zrychlí. Ale ještě té hře vymyslet nějaké jméno...

          • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

            kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 10:52 |  
            0 0

            To už existuje.... jmenuje se to "malý fotbal".... hraje to tolik zemí, že jsme v tom mistři světa i Evropy :-)

            • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

              wimpy     před 5 lety 26.06.2019 10:54 |  
              0 0

              Malej fotbal se hraje na čistej čas? Koukám kdo chvíli stál, už stojí opodál.

              • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

                kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 10:57 |  
                0 0

                První Hanspaulská mám dojem ano, Mezinárodní soutěže si nejsem jistý a futsal, který se z Hanspaulky nějak vyvinul, určitě .... to už je detail... každopádně se tam hraje bez ofsajdů a střídá se jako v hokeji i v nepřerušené hře... :-)

                • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

                  wimpy     před 5 lety 26.06.2019 11:03 |  
                  0 0

                  Hanspaulky a futsalu jsem se něco nahrál, nikdy to nebylo na čistej čas. Už jen proto, že v dřevních dobách jsme chodili i pískat a tohle bychom určitě nedali. :-)
                  Ale na té profi úrovni fakt nevím, ale asi máš pravdu. Teď ho ještě prubnout na velkém hřišti v jedenácti lidech...

                  • Re: Fotbal mění pravidla. Jinak se bude stavět zeď, střídat a změna je i u penalty

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 11:18 |  
                    0 0

                    Oni hlavně tu první ligu hodně změnili - teď na jaře se měnila i některá pravidla pro všechny soutěže a bylo mi někým znalejším vysvětleno, že to je proto, aby se sjednotili s první ligou... a když jsem se podivoval jako že by se nejvyšší soutěž hrála s jinými pravidly než ligy od druhé níže, tak prý ano - hlavně tedy to střídání kdykoliv v průběhu zápasu bez přerušení hry (a hlavně tedy bez nutnosti během přerušení čekat, až soupeř dostřídá)....

                    Futsal už dlouho hrají na 2x20 minut čistého času .... ale mě se to moc nelíbí, protože každé rozehrání (když Tě netlačí čas) trvá strašně dlouho - i ten kdo dotahuje a normálně by spěchal si dává na čas - a podle mě člověk tak nějak vypadne z tempa...