Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

Jak se proslýchalo už několik týdnů, tak se také stalo. Z Jablonce posílí Slavii pravý obránce Tomáš Holeš a stoper David Hovorka. Ti už dnes odjedou na kondiční soustředění do Rakouska, složení týmu na soustředění najdete v článku.

Tomáš Holeš (ročník 1993) je šestadvacetiletý pravý obránce. V dorostu přišel z Poličky do Hradce Králové, kde už v 18 letech (v sezóně 2011/12) nastoupil do první ligy a zůstal v klubu až do léta 2017, kdy si ho vybral Jablonec. Tam šel nejdříve na roční hostování, které bylo úspěšné a změnilo se tak před rokem v létě v přestup. Minulá sezóna byla pro Holeše jednoznačně nejlepší v kariéře, nechyběl ani minutu jak v lize tak v základní skupině Evropské ligy a vstřelil v lize pět branek (včetně dvou v Edenu do sítě Slavie) a na další čtyři přihrál. Celkově má v lize odkopáno 134 zápasů s bilancí 8+10. Kromě toho má na kontě také 10 reprezentačních startů za jedenadvacítku v letech 2012 až 2015.

Stoper David Hovorka je stejně jako Holeš ročník 1993, protože je narozen v srpnu, zatím má jen 25 let. Je odchovancem největšího rivala Slavie, tam ale odkopal jen 19 ligových zápasů v sezóně 2017/18 pod Andreou Stramaccionim. Předtím hrál především na hostováních, začal na jaře 2014 v Hradci Králové a pak se v sezóně 14/15 potkal na Žižkově s trenérem Trpišovským a na jaře 2015 i s Tomášem Součkem. Žižkov skončil v té sezóně třetí, ale z finančních důvodů putoval do ČFL. Jindřich Trpišovský se přesunul do Liberce a přivedl si tam s sebou i Davida Hovorku, kterého klub získal na přestup. Po úspěšném roce a půl jeho rodný klub využil předkupního práva a na začátku roku 2017 si jej odkoupil zpět, přestože byl v té době Hovorka dlouhodobě zraněný se zkříženým vazem v koleni. Jak už jsme zmínili, na druhém břehu řeky vydržel jen sezónu, ta navíc pro jeho klub nebyla příliš úspěšná a před startem minulé sezóny byl puštěn do Jablonce na hostování, které se v zimě změnilo v přestup. Hovorka má v lize odkopáno 84 zápasů, ve kterých vstřelil pět branek. Do dospělé reprezentace byl už jednou povolán Karlem Jarolímem, tehdy ale zůstal pro oba zápasy jen na lavičce a na svůj první start v reprezentaci tak teprve čeká.

Na soustředění do Rakouska odjedou tito hráči:

Brankáři: Ondřej Kolář, Přemysl Kovář, Jakub Markovič

Obránci: Michal Frydrych, Matěj Chaluš, Tomáš Holeš, David Hovorka, Ondřej Kúdela, Jaroslav Zelený

Záložníci: Alexandru Baluta, Jakub Hromada, Josef Hušbauer, Daniel Langhamer, Peter Olayinka, Petr Ševčík, Ibrahim Traoré, Jaromír Zmrhal

Útočníci: Mick van Buren, Júsuf Hilál, Milan Škoda, Stanislav Tecl

Miroslav Stoch, Lukáš Masopust, Jan Bořil, Vladimír Coufal, Alex Král, Tomáš Souček a Simon Deli mají ještě volno po reprezentačních povinnostech, Michael Ngadeu je s reprezentací Kamerunu na Africkém poháru národů, Tomáš Vlček odchází na testy do Ústí nad Labem, Jan Matoušek, Jan Sýkora a Jakub Jugas odcházejí na hostování do Jablonce. Daniel Langhammer (ročník 2003) je střední záložník týmu U16.

Komentáře (172)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Hanzwalter     před 5 lety 17.06.2019 11:31 |  
    5 13

    No tak informace z meho zdroje: Holes&Hovorka&Nguyen podepsano.... vysledek....Hovorka&Holes ANO....Nguyen zatim ne, ale brankarska otazka se jeste resi. STANCIU chce do Slavie a je vse na 90% hotovo.... vysledek jeste se asi uvidi... Kadr zustane beze zmen defacto.. ANO to se stalo..... ma tam byt jeste prekvapko... to zatim NIC. Tak muj zdroj nakknec zatim tak 70% pravda.... uvidime co dal:-) za me, ale spokojenost.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      Edenjejenjeden     před 5 lety 17.06.2019 11:45 |  
      4 1

      Já si taky myslím,že ještě všechny příchody nejsou dotaženy,a že se zveřejnilo jen to,co už je podepsáno

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      necich     před 5 lety 17.06.2019 12:28 |  
      13 6

      Ale di ty. Hovorka s Holešem je veřejným tajemstvím měsíc, o Nguenovi se spekulovala v novinách již dávno a to, že je prioritou udržení kádru říkal Nezmar či Tvrdík okamžitě po skončení ligy. Tak jakýpak zdroj...Nic co by nikdo nevěděl. Jedině ten Stanciu (a i o tom se psalo na nějakém webu) a ten ještě nepřišel, navíc JT na twiteru to údajně označil za nesmysl...:)

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      LH1969     před 5 lety 17.06.2019 17:23 |  
      2 2

      Kámo ty to umíš skvěle napsat nevim jaký máš zdroje ale zatím jseš na 50%

  2. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Ondráš     před 5 lety 17.06.2019 11:36 |  
    12 1

    Tak chlapi vítejte! Holeš super, toho jsem si vyloženě přál. A Davide, když se budeš za SKS "rvát", odpustím ti i ten hřích z mládí, každý má právo na to stát se lepším člověkem.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 12:23 |  
      6 3

      Však i ten nahoře má prý raději jednoho polepšeného hříšníka než deset spravedlivých... :)
      Ale osobně mi příchod Hovorky nijak nevoní (bez ohledu na jeho klubovou minulost). Snad se pletu a přesvědčí mě/nás.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      Romino     před 5 lety 18.06.2019 12:26 |  
      0 0

      Samozřejmě, vždyť je to dobrý indikátor toho, že jsme v dobré finanční kondici a někteří přestávají vidět rudě! Snad jim ani případná lavička nebude vadit.

  3. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 12:02 |  
    3 0

    Kdyžtak si upravte v článku chybnou informaci u Tomáše Holeše - v minulé sezoně nevstřelil v Edenu Slavii jednu branku, ale hned dvě... jak v zápase na podzim, kdy dával hlavou na 2:0... tak i na jaře v nadstavbě tu ránu do šibenice na 1:1...

    Za jeho příchod jsem hodně rád, je to skvělej, dymamickej krajní bek... Cuf teď bude mít velkou konkurenci, máme v současnosti dva nejlepší pravý krajní beky v lize...

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      kjandourek (admin)     před 5 lety 17.06.2019 12:13 |  
      2 1

      Dobře, dobře, opraveno... a jenom pro upřesnění: ta rána do šibenice byla na 0:1 ;-)

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 12:36 |  
        2 0

        jo, Kájo... tak to oprav zase prosím mě ;-)))

  4. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    JS (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 12:11 |  
    10 2

    Vážně nikde není info, jak dlouhé kontrakty podepsali Holeš s Hovorkou? Nebylo to řečeno na TK, není to uvedeno na webu Slavie.. Víte někdo víc?

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 12:29 |  
      8 0

      Takovéto otázky napadají čtenáře a uživatele SN. "Profesionální" novináře, přítomné na tiskovce, nic takového nenapadlo a tak se holt nezeptali...
      Chtělo by tady zavést rubriku "Nač byste se chtěli zeptat našeho vedení?" a třeba by sem tam, občas, výjimečně někdo z vedení odpověděl, ať už písemnou formou, nebo v podcastu. (Kdysi taková rubrika byla na oficiálkách, ale psaly se tam blbosti a neměla žádný větší smysl. Obávám se, že ji ani Leška nečetl...)

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        pethead (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 13:38 |  
        6 0

        Ale původně to tam nebylo...

        ------
        Michal Bycek
        @michalbycek
        ·
        11 m
        Odpověď uživatelům
        @vonschirz

        @slaviaofficial
        a
        @JanPodrouzek
        Smlouvy do 30/6 2023. Omlouvam se, do článku doplněno.

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 17.06.2019 13:51 |  
          2 1

          OK.... tak holt chlapci - včetně Kuby - nakonec odvedli dobrou práci :-)

          • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

            JS (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 13:59 |  
            3 2

            Jojo, raději jsem si o to řekl :))

  5. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Ragnarok     před 5 lety 17.06.2019 12:32 |  
    4 1

    Budu jim fandit, aby dosáhli se Slavií úspěchů.

  6. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Qope     před 5 lety 17.06.2019 12:46 |  
    3 0

    Jsem docela zvedavej, jak to ted bude s Frydrychem ...

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      kjandourek (admin)     před 5 lety 17.06.2019 13:07 |  
      14 1

      Podle mého názoru nebude nastupovat v základu, ale bude každý zápas na lavičce... pro svou univerzálnost... Na lávku se v soutěžním utkání vejde šest hráčů do pole, takže není možné tam mít alternativu na každý post .... a proto je výhodné mít tam frajera, co může zaskočit na co nejvíce postech v případě zranění...

      Takže třeba Holeš s Cufem budou v každém utkání buď v základu, nebo na tribuně... a Frýďa vždycky na lávce připravenej naskočit na beka, na stopera, nebo na hrot :-)

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Qope     před 5 lety 17.06.2019 13:09 |  
        3 0

        Snad bude chtít tuhle roli plnit. Taky by mohl mít vyšší ambice a pokusit se vydupat přestup jinam. Což by byla skoda ...

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 17.06.2019 13:12 |  
          3 0

          Pokud jsem zavnímal dobře, tak už ho chtěli z Baníku a on je poslal rovně... To moc nevypadá, že by si chtěl vydupat přestup jinam :-)

          • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

            Qope     před 5 lety 17.06.2019 13:14 |  
            3 1

            kdo taky chtěl do bahníku :-)

            • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

              Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 18:35 |  
              4 0

              Jasně, že SKS je nejvíc - jak nám dokazuje Suk. Ale ber to, že Frýďa je odchovanec Baníku. Dělal tam kapitána, vykopal si angažmá u nás. Je mu 29let a je, podobně jako MvB, naším superžolíkem. Chápal bych volání "domů" do základu, s kapitánskou páskou a solidní smlouvou díky konečně trochu solventnímu majiteli. Tím ale neříkám, že nejsem rád, že je tu :)

              • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                Qope     před 5 lety 18.06.2019 09:08 |  
                1 0

                Samozrejme jsem to myslel jako nadsázku. A chapal bych, že by chtěl do týmu, kde by měl větší vytížení, třeba ten baník ... ale mam ho celkem v oblibě, tak by mě mrzelo, kdyby sel ...

  7. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Lunaris     před 5 lety 17.06.2019 13:04 |  
    4 0

    Hovorka za mě spíš hráč do evropských pohárů, kde se nehraje obecně tolik do těla jako v české lize a zdaleka se tolik necentruje do vápna. V pohárech bude jeho předpokládaná kvalitní rozehrávka plusem, pokud bude i dostatečně rychlá. Náhrada za MNN určitě ne, protože ten má fakticky úplně všechno a dokáže hrát jak soubojový fotbal tak i fotbal v Evropě. Z toho, co je k mání ale asi Hovorka dobrá volba. Předpokládám, že chtěli, aby se ten hráč rychle adaptoval, což u českého hráče bude menší problém, kdyby MNN opravdu odešel. Budu mu držet palce, ať mu to jde. Třeba se špinavci za řekou zase jednou budou drbat na hlavě, jakého hráče vlastně pustili pryč.

    Holeš typově top hráč na kraj, u něj nemám moc strach, že by to nešlo, pokud bude makat.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      La Tortuga     před 5 lety 17.06.2019 13:24 |  
      3 2

      Nevim, co je k mani. O MNN jsme my taky nevedeli a dokazali jsme ho privest.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      Rooney     před 5 lety 17.06.2019 13:48 |  
      11 0

      Jeste celkem nedavno se rikalo, ze meritkem pro nase hrace jsou evropske pohary. A ted uz je to stylem na evropu asi dobry, ale na ligu nema?

      Hovorka uz preci v lize neco odkpal, v Jablonci i Liberci patril k oporam tymu. A pokud umis dobre cist hru, hrat vyborne pozicne a mas dobry vyskok, tak ta vyska az takovy problem neni, viz. Kudela.

  8. MNN

    mis3     před 5 lety 17.06.2019 13:11 |  
    6 0

    Tak podle Podroužka Gent. Tak to věřím, že by mohl zůstat...

    • Re: MNN

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 14:01 |  
      13 0

      No teda... to bych mu přál lepší klub. Třeba Slavii. :-)

  9. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    zeleznik2     před 5 lety 17.06.2019 13:26 |  
    7 5

    Už jsem se bál, že jsme nějak pasivní v přestupech a najednou bum ho. Největší přestup, je samozřejmě udržení Tomáše Součka. Podle očekávání přichází duo H+ H, z Jablonce, tak ať se vám kluci daří!!no a ještě ten Filip Nguyen a je to..

  10. .

    Yh     před 5 lety 17.06.2019 14:07 |  
    4 5

    Dobrý posílení, rozhodně lepší než Stanciu. Nejlepší je prodloužení Součka. Uvidíme, kdo odejde, asi ten Ngadeu a možná Coufal.

  11. Pohled na posily by dropt

    dropt     před 5 lety 17.06.2019 14:09 |  
    36 7

    Vážení přátelé,
    dovolte mi, abych se vyjádřil k posilám a vybraným kontroverzním tématům, na které opakovaně v diskusi narážím.

    Tomáš Holeš
    Z příchodu Holeše jsem nadšený. Patří podle mě mezi dva nejlepší pravé beky posledních dvou sezón a teď máme oba dva. Jsem malinko nervózní z toho, jak si realizační tým a samotní hráči poradí s tím, že on i Coufal jsou zvyklí neustále hrát a moc neznají jinou situaci, ale věřím, že to dobře dopadne. Velmi se těším také na jeho obnovenou spolupráci s Lukášem Masopustem. Už v Jablonci byli nejlepší křídelní dvojicí v české lize a ve Slavii můžou své ofenzivní kvality prodat ještě více. Je jasné, že střelci jsou důležití, ale každý velký střelec vám řekne, že by nikdy nedal tolik gólů bez spoluhráčů, kteří mu do těch šancí nahráli a Holeš s Masopustem jsou doslova strojem na přihrávky do gólových šancí.

    Yúsuf Hilál
    Když je řeč o střílení gólů zaznívají tu názory, že máme přivézt střelce, a rozpaky z toho, že o nikom neuvažujeme. Tím, co teď napíšu, se vydám na velmi tenký a křehký led, protože je spoustu proměnných, kvůli kterým se můj scénář nemusí naplnit, ale člověk v životě musí riskovat. :-)
    Nechceme přivádět dalšího útočníka, protože už útočníka par exellence máme! Dlouhodobě jsem zde říkal, že posuzuji hráče podle levelu odpovídajímu úrovni evropských soutěží, resp. základní skupiny LM a pokud ji chceme hrát, musíme se na všech postech dostat kvalitativně o level výše, než jsme byli v předchozí mistrovské sezóně i před rokem, kdy jsme kvalifikace LM nezvládli. K této obměně postupně dochází a největšími trefami za mě byli příchody v zimě, kdy Král, Ševčík i Masopust tento výkonnostní level splňují a Yúsuf, který přišel rovněž už v zimě, taktéž.
    Máme čtyři útočníky. Tecl, MvB a Škoda pro mě byli v minulosti zhruba na stejné úrovni. Každý je v něčem lepší než ti druzí dva a v něčem zase horší. Hlavně ani jeden není komplexním útočníkem (pohyb, výběr místa, kombinace, zakončení) a každému něco poměrně důležitého chybělo a chybí. Ovšem nově je tu ještě Yúsuf, kterého řadím právě o ten jeden level nad všechny ostatní. Nikdy jsem v Česku neviděl tak komplexního útočníka: ve vzduchu takřka nebránitelný (194 cm + ohromný výskok z místa), dobrý tělem (ve stylu Kollera nebo Zbyňka Pospěcha), na svou výšku enormně obratný, rychlý a technický. Pevně věřím a jsem přesvědčený, že Yúsuf je útočníkem, kterého jsme si všichni přáli a co se týče adaptace na náš herní styl, tak na té by mohla vyhořet i jakákoli jiná hvězdná posila do útoku, takže mu dejme čas, aby nabral kondici a ukázal, co v něm je. Snad se tedy nebudu mýlit, když očekávám, že se od něj dočkáme velkých věcí.

    David Hovorka (vs. Jakub Jugas)
    Mám rád srdcaře, ale v životě fotbalisty je to někdy tak, že klub, který je vám v srdci nejbližší o vás nestojí a pak vám nezbývá než s pokorou přijímat příležitosti, které vám život nabízí, i když jsou třeba kontroverzní jako Slavia. Nevím o tom, že by Hovorka řekl proti Slavii křivého slova, takže mi jeho minulost nevadí a nesoudím ho za ní. Také rozumím tomu, že většina má tendenci ho srovnávat s Ngadeuem, ačkoli ti dva jsou nesrovnatelní. Tahat někoho do obrany ze zahraničí by bylo velmi nákladné a s velmi nejistým výsledkem. Hovorka je proti tomu osvědčený nejen v lize, v Evropě, ale i přímo naším realizačním týmem, který ho vede již ve svém třetím angažmá. Za mě je to dobrý tah. V lize byl mimo TOP 3 týmy jedním z nejlepších stoperů nebo možná vůbec nejlepší stoper. Osobně mě čísly zaujala ještě letošní kometa Svozil a líbí se mi Beneš, ale ani jednoho nemám natolik nakoukaného, vzhledem k hernímu stylu, co chceme hrát.
    Hodně často se v diskusi skloňuje jméno Jugase. Nevím jak vy, kteří obhajujete jeho setrvání, ale já si při vzpomínce na jeho výkony a způsob hry nedokážu představit, že by se zapojoval do těch našich riskantních rozehrávek skrz vápno, kde nesmí hráčům míč uskočit od nohy, ani jej nesmí poslat o mm vedle. Klobouk dolů před našimi černoušky i Kúdelou, jak to zvládali. Jugase si v tom však představit nedokážu. Za to Hovorku ano, a právě proto je podle mě Hovorka tady a Jugas v Jablonci (?).

    Jan Matoušek
    Jestli se v něčem slávistická obec dneska dělí na dva tábory, tak je to pohled na to, zda Matoušek má nebo nemá na Slavii. Já se přikláním k té skupině lidí, kteřá říká, že je dobře, že jde znovu hostovat, protože si ho tu představit nedokážu a mám pro to dva argumenty:

    1) Matoušek v Příbrami, za kterou dal pozoruhodných 11G+5A, nastupoval na pozici druhého útočníka a to je pozice, kterou v našem herním pojetí nemáme! Na rozdíl od našeho hrotu mu tam stopery zaměstnával ještě někdo jiný a on měl tak více prostoru a na rozdíl od našeho ofenzivního středního záložníka v Příbrami nemusel plýtvat energií na defenzivní činnost. Tento fakt by mohl být dlouhodobým důvodem, že se u nás neprosadí, protože mu typologicky nedokážeme vyhovět.

    2) Matoušek zaznamenal pěkných 16 bodů, ale pojďme si také říci, že 9 ze 16 bodů zaznamenal pouze proti 2 týmům (Bohemians a Dukla) a pouhé 3 body zaznamenal proti týmům mimo skupinu o sestup či baráž! Jeho rychlost a driblink platí na týmy, které nemají příliš konsolidované defenzívy a dokáže se občas prosadit proti týmům, které hrají vzadu na velké riziko, ale nás čekají úplně jiné zápasy. Jeho posun do týmu z vyšších sfér ligy je tedy zcela na místě a dává mu prostor na sobě dále pracovat.

    Závěrem chci jen říci, že za sebou máme snovou sezónu a před námi je další, která, jak věřím, může posunout ten sen ještě o kousek výše. Všichni cítíme, že Liga Mistrů je zatraceně blízko a daleko zároveň. Tak si ji pojďme užít, ať máme na co vzpomínat!

    • Re: Pohled na posily by dropt

      PetCC     před 5 lety 17.06.2019 14:20 |  
      1 1

      Matouška bych u nás rád viděl, ale Pelta si ho vybojoval, což mi taky nevadí. V jablonci má šanci zlepšit se.
      1) Ano, pozice na které hrál v Příbrami my vlastně nemáme, proto to u nás neměl hned od začátku jednoduchý.
      2) Souhlasím, že se prosadil hlavně proti klubům úrovně Příbrami, jenže já to vidím tak, že ve Slavii by měl to samé a pořád by platil na srovnatelné týmy, tentokrát ovšem o 2 třídy lepší, než v Příbrami.
      Když jsem viděl řešení spousty našich brejkových situací, co jsme měli koncem sezóny, tak ty by Matoušek zvládnul daleko líp.
      A navíc, on dokázal svoji sílu i v tom, že dokázal v rozhodujících chvílích jít kopat penalty a v klidu je zakončit.

      • Re: Pohled na posily by dropt

        kjandourek (admin)     před 5 lety 17.06.2019 14:49 |  
        4 5

        Vždyť on už ve Slavii byl... a na podzim proti Bohemce, Dukle a Příbrami ty brejkové situace řešil snad ještě hůře, než naši ostatní hráči...

        Penalty kopal dvě - sice chápu, že v rozhodující situaci - obě proti Dukle za stavu 1:2... a tyhle góly držely Příbram mimo baráž ještě v nastavení posledního kola... ale pořád byly jenom dvě

        • Re: Pohled na posily by dropt

          Tomastu     před 5 lety 18.06.2019 16:54 |  
          2 1

          Máš naprostou pravdu pro mě je to takový trochu lepší GVK. Mají toho vcelku dost společného, oba góly v Evropě co nás posunuli, oba hodně rychlý, oba nic moc technika, oba vyklus směrem dozadu a oba tu hráli na postech které jim úplně nevyhovovali, i cena tuším byla podobná, jeden z nekvalitní ligy druhý a druhý z týmu který hraje do otevřených obran, takže Forest styl tam vynikne.

      • Re: Pohled na posily by dropt

        necich     před 5 lety 18.06.2019 08:53 |  
        0 1

        Nevím, zda si ho Pelta vybojoval, ale dle rozhovoru s Matouškem tak on sám chtěl. Dostal na výběr, přípravu se Slavii nebo hostování v Jablonci hned od začátku.

      • Re: Pohled na posily by dropt

        Tomastu     před 5 lety 18.06.2019 16:48 |  
        0 1

        Tak si zkus vyhledat ty zápasy kdy za nás hrál, já si je pamatuji dobře to hlavně proto že nemám rád tyhle nákupy půl sezónních či sezónních hráčů. A jasně dal gól Kodani, ale co dál, vždyť jemu uskakoval balón, třeba to bylo jen tlakem, hrál na nezvyklem místě, možná dolehla atmosféra přeci jen je něco jiného hrát před 1500 fanoušky a v Edenu. Každopádně byl hrozný a rozhodně by situace lépe neřešil než hráči co v kádru zůstali.

    • Re: Pohled na posily by dropt

      La Tortuga     před 5 lety 17.06.2019 14:30 |  
      3 10

      Na Yusufa jsem zvedavy. Nesdilim Tve nadseni. Stejne tak si myslim, ze zbyly trojlistek nema kvalitu/hodnotu na LM.

    • Re: Pohled na posily by dropt

      Qope     před 5 lety 17.06.2019 14:47 |  
      3 3

      bavime se o stejnem Yusufovi, který mě kolikrát vyděsil, jak za bohemnku celkem casto hral? Jsem sice optimista, verim, ze bude platnej, ale zatim me moc nepresvedcil - co se vykonu v bohemce týče ...

      • Re: Pohled na posily by dropt

        Dresco     před 5 lety 17.06.2019 14:54 |  
        4 0

        Ja byl z jeho vykonu naopak docela nadseny pokazde, kdyz jsem ho videl hrat za Bohemku. Bohuzel toho vic promarodil nez odehral, tam bude asi nejvetsi otazka, zda bude schopen zvladnout pripravu a nabrat kondici. Pokud ano, tak sdilim nadseni, ze mame hodne kvalitniho utocnika, protoze na svou vysku je opravdu velmi technicky zdatny.

        • Re: Pohled na posily by dropt

          kjandourek (admin)     před 5 lety 17.06.2019 15:07 |  
          6 1

          Nezmar vysloveně řekl, že věří tomu, že naším tréninkovým procesem dokážeme jeho zdravotním problémům předcházet lépe..... neřekl lépe než Bohemians, ale cítím tam v pozadí nějakou kritiku jejich tréninkových metod...

          Tak věřme tomu, že ví, o čem mluví :-)

          • Re: Pohled na posily by dropt

            mis3     před 5 lety 18.06.2019 08:33 |  
            0 0

            tak ono u nás logicky budou ty možnosi někde jinde, nejen personálně (víc lidí víc ví), ale zejména vybavením...

            • Re: Pohled na posily by dropt

              kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 08:45 |  
              2 0

              O tom psal už přede dvěma lety Luhový - ne tedy že bych adoroval každé jeho slovo, ale on má některé smysluplné myšlenky - že Slavia udělala velký krok dopředu novou rehabilitační linkou... kterou má tedy o kus lepší než Plzeň a o velký skok lepší než Sparta ... což může hrát velkou roli v předcházení zranění...

              • Re: Pohled na posily by dropt

                mis3     před 5 lety 18.06.2019 08:57 |  
                0 0

                RB to navíc šperkují tím, že kupují zásadně hráče zraněné, nebo takové, kteří pročšli vážnými zraněními. To jsem nikdy nepochopil. Ale s tím vybavením je to logické, když máš prachy, tak technolgie se každý rok posouvají...

                • Re: Pohled na posily by dropt

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 09:25 |  
                  3 2

                  No tak ono když máš prachy a nevyhodnotíš si, jak moc je důležité zařízení po deseti, patnácti letech obnovovat.... a radši přidáš na výplatě nějakému podržtaškovi... tak je ti dost k ničemu, že se technologie každý rok posouvají ... :-)

                  RB vůbec dělají věci .... Tam to vypadá, že ta karma opravdu začíná fungovat... :-)

    • Re: Pohled na posily by dropt

      kjandourek (admin)     před 5 lety 17.06.2019 14:50 |  
      2 3

      To je snad poprvé, co s Tebou souhlasím ve všech bodech :-)

    • Re: Pohled na posily by dropt

      pethead (přítel SN)     před 5 lety 17.06.2019 15:26 |  
      12 3

      Pěkně sepsáno i vyargumentováno. Souhlasím prakticky se vším až na drobnou výjimku v případě Jugase.

      Už delší dobu tu pozoruji "škatulkování" Jugase do role pouhého bijce a nekopy, a to při současném vynášení přesnosti rozehrávky našeho afrického dua spolu s Kúdelou. Podle mého názoru neplatí ani jeden z těchto extrémních názorů – nikdo ze zmíněných tří stoperů není v disciplíně "rozehrávka" zdaleka bezchybný! A současně Jugasovy fotbalové dovednosti a schopnosti jsou na mnohem vyšší úrovni, než tu mnoho spoludiskutujících tvrdí, a vzhledem k jeho morálně volním vlastnostem mají navíc neustále se zlepšující tendenci...

      Pamatuji si, jak se tu kdysi probíralo, že novou slávistickou hru nedává Kuba běžecky. A hned na následujícím kondičním soustředění byl mezi třemi nebo pěti nejlepšími. Ten kluk si podle mě šanci prostě zaslouží, a to nejen kvůli sympatiím...

    • Re: Pohled na posily by dropt

      verpánek     před 5 lety 17.06.2019 16:05 |  
      0 1

      A jaký máš názor na eventuální příchod Stanciua? Proč ano, případně proč ne?

      • Re: Pohled na posily by dropt

        dropt     před 5 lety 17.06.2019 19:15 |  
        7 0

        Zaprvé jako zcela nezávislý pozorovatel z dostupných informací soudím, že jeho příchod je možný. Tvrdík to sice již jednou dne 27.4.2019 vyvrátil, ale v tomto ohledu se klidně mohlo něco změnit.

        Když Stanciu přicházel do Sparty, říkal jsem si, že fotbalistu takového kalibru bych si přál do Slavie (myšleno, že kdyby se podařilo někoho takového přivést, bylo by to mimořádné). Jasně, byl tu Danny, Altintop nebo Rotaň, což byly všichni vynikající fotbalisté, ale ti sem přišli na sklonku své kariéry, zatímco Stanciu přišel v nejlepších letech.

        No a konečně jde o to, zda se nám jako hráč hodí a já myslím, že ano. Vstřelit gól znamená udělat správně 2-4 dotyky s míčem na poslední 1/3 hřiště. Čím kvalitnější je soupeř do defenzívy, tím preciznější musí být provedení, a to je něco, v čem Stanciu vyniká (střely, přímé kopy, centry a standardní situace). Viděli jsme, že naší aktivní hrou jsme si vytvářeli velké množství situací, které by kvalitnější celky jako Chelsea či Sevilla přetavovali v jeden gól za druhým, zatímco my se často ani nedostali k zakončení. Viděli jsme, že i přesto jsme byli v lize nejčastěji zakončujícím týmem, ale mnoho střel neletělo mezi tři tyče. A také jsme viděli, že máme potíže se za stavu 0:0 prosadit proti houževnatým celkům, které nedělají vzadu větší chyby. S tím vším by Stanciu dokázal pomoci (i kdyby nás dostal za 60 minut do vedení a pak střídal) a v kombinaci s Yúsufem bych ostatní docela litoval. Myslím, že bych se dočkal toho, že průměr gólů za sezónu by překonal 3 vstřelené góly na zápas.

        Otazníky souvisí ovšem s dalšími prvky hry nebo členy kádru. Ačkoli ve Spartě rádi Stancia dávali na falešnou pravou zálohu (stejně jako Dočkala), u nás by mohl hrát podle mě pouze ofenzivního středního záložníka, ale za to výborně a byl by podle mě nesmírně produktivní. Důležité by také bylo, jaké hráče by měl kolem sebe. Podle mě by potřeboval mít kolem sebe pracanty (Souček, Král, Traoré, Hromada, Ševčík), kteří k němu dokáží dostat míč. Jinými slovy zbytek zálohy by měli být všichni rychlí a běhaví hráči. A v té souvislosti nevidím prostor pro to, aby hrál zároveň Stanciu a Hušbauer nebo ještě navíc Stoch. Tihle hráči chtějí být ústředními postavami rozehrávky a z mého pohledu nedělá dobrotu, když je jich na hřišti více (nemluvě o tom, že potřebují také nabídku a s každým takovým hráčem je té nabídky méně).

        Mohl by příchod Stancia ohrozit náladu v kabině, když by po Škodovi vypadl ze základní sestavy i Hušbauer? Nevím. Je to vůbec reálné ekonomicky, když do Arábie odcházel za 10M €? Nevím, teoreticky bychom to asi byli ochotní zaplatit, ale nejde to moc dohromady s tím, že se chceme postupně dostat do černých čísel. Ta cena by musela být výrazně nižší a nedokážu si představit, proč by Arabové měli Stancia po roce pouštět za výrazně nižší než kupní částku.

        • Re: Pohled na posily by dropt

          pcitron     před 5 lety 17.06.2019 22:46 |  
          2 1

          A je tam ještě rovina, která je velkou neznámou - souhra Stanciu - Baluta. Neboť se nemohu zbavit dojmu, že výkony Baluty byly do značné míry determinovány tím, kdo s ním byl na hřišti. Abych to upřesnil, výše uvedené platí pro pozdější fáze utkání, v nichž Baluta hrál. Na začátku jeho pobytu na zeleném pažitu vždy hýří aktivitou, ale postupně jakoby jeho výkon uvadal. Samozřejmě, v pozadí tohoto faktu může stát fyzická kondice, avšak jak jsem pozoroval, někteří jeho spoluhráči, konkrétně například legenda, mu dokázali hru svým chováním celkem znechutit. Facit: možná by příchod Stancia facilitoval výkony Baluty a vice versa

          • Re: Pohled na posily by dropt

            wimpy     před 5 lety 17.06.2019 22:48 |  
            1 1

            Hlavně aby to Souček stačil odbránit. :-)

            • Re: Pohled na posily by dropt

              pcitron     před 5 lety 18.06.2019 06:54 |  
              0 0

              Tak Maradona taky nebránil.... Těch devět zbylých by to mohlo za jednoho špílmachra ubránit, ale je fakt, že kdyby byly dva..:)

        • Re: Pohled na posily by dropt

          Mimoň     před 5 lety 18.06.2019 10:30 |  
          1 2

          Stanciu je bez debat pan fotbalista...ale co jeho charakter a hlavně manažerka? Zapadl by do kabiny nebo by se hledal podobně jako Balu? Já nevím jak vy. Ale jestli bude Ševčík zdravý....tak to bude naše třetí posila a Tecl čtvrt a a s Hromadou pátá. Neblázněte, vždyť už těch hráčů do ofenzívy máme tolik že nevíme co s nima.

          • Re: Pohled na posily by dropt

            dropt     před 5 lety 18.06.2019 12:04 |  
            0 1

            Charakteru bych se nebál. Z různých rozhovorů i tvrzení lidí okolo mi přišlo, že je v pohodě. Image mu kazí ta jeho manažerka. Každopádně můžeš zůstat v klidu. Z rozhovoru s Nezmarem vyplývá, že nepřijde, protože řešit se už budou jen gólmani.

    • Re: Pohled na posily by dropt

      donford     před 5 lety 17.06.2019 17:44 |  
      2 2

      Prosííííím, prosíííííím, hlásím se. Matoušek dal taky vítězný gól Kodani!
      JInak jsem velmi spokojený, jak to umí dropt rozebrat. Jen dvě, nikoliv pochyby, ale přece jen otazníky. Kuba Jugas - to on teď v Bolce spolu se Šedou vzadu táhl MB do pohárů. Precizní a bezchybné výkony. Je fakt, že možná přihrávka u něj není taková jako u Hovorky, ale hrou hlavou, rychlostí, povolenou tvrdostí, hrou tělem, je dle mého názoru lepší než Hovorka. Pozičně srovnatelně. A srdcem pořád za vzornou jedna. Každopádně jsem řekl, že pokud Hovorka skutečně za nás bude hrát, ani slovíčkem se proti němu nevyslovím. Nepatřím k těm kritikům, co jdou pomalu až za hrob. Vždyť jeho úspěch na hřišti bude i úspěchem Slavie. Ale zatím mi, bez ohledu, že je sparťanem, do oka nepadl. Kdysi mi naopak Hušbauer padl do oka hned a bránil jsem ho před malanem, jenž ho zprvu označil za zloděje koní. Později již ne. :-)
      Yúsuf pro mě pořád velká neznámá- nic proti němu, ale ta jeho zranění takřka permanentní, no, uvidíme. Jinak jeho technika, přihrávky, hra hlavou, orientace i třeba jak se říká na pětníku, to vše velmi dobré. Jen ale aby hrál a nebyl často na marodce.

      • Re: Pohled na posily by dropt

        dropt     před 5 lety 17.06.2019 18:36 |  
        9 1

        Ano, Matoušek dal vítězný gól Kodani, ale až poté, co předešlý centr vrátil hlavou Coufalovi k rohovému praporku. :-)

        Já proti Jugasovi nic nemám. Ve svém komentáři jsem se snažil najít objektivní důvod, proč se realizační tým rozhodl pro Hovorku. Už na Kolářovi je vidět, že náš realizační tým má postaveny priority jinak než spousta fanoušků. Zatímco fanoušci mají pocit, že Kolář není dostatečně dobrý gólman, protože řeší jen chytání (v tom určitě existují lepší brankáři), trenéři jsou spokojení, protože oceňují Kolářovu schopnost číst hru a hrát nohama, což zapadá do celkového stylu naší hry. U Hovorky to může být totéž. Ono je dobré si uvědomit, že úplně jiné silné stránky potřebuje hráč, když tým brání vápno a odvrací jeden centr za druhým a proti tomu, když mi spoléháme na velmi vysunutý presink, kterým ostatní nutíme k nepřipravené rozehrávce a odkopům a od obránců potřebujeme, aby tyto míče sbírali, byli precizní v rozehrávce a uměli rychle přenášet hru do volných prostorů, abychom tím drželi míč na svých kopačkách a soupeře drželi pod tlakem.

        Pojďme vyvrátit mýtus o Yúsufovi, že je skleněný, nebo jak říkáš takřka permanentně zraněný. Jednou to tu někdo napsal a spousta z vás se toho chytla, ačkoli to není pravda. Pravdou je, že přestup do Bohemky byl pro něj a jeho tělo obrovskou změnou a zátěží. On do té doby nehrál fotbal na profesionální úrovni, žil v krajině s diametrálně jiným podnebím a tomu odpovídaly i jeho návyky a životní styl. Najednou se jeho tělo muselo vypořádat se změnou klimatu, se změnou denního režimu, s náročnějšími tréninky a také s dlouhým cestováním, na které do té doby nebyl vůbec zvyklý, protože patrně Bahrajn skoro neopouštěl. Není tedy divu, že si tělo muselo zvyknout. Pořád ovšem vcelku pravidelně nastupoval na podzim v základní sestavě (celkem 10x).
        Až na konci podzimu si zranil kotník a tady nastal kámen úrazu, protože místo toho, aby se vyléčil a šel do přípravy, odjel na Mistrovství Asie (zbytečné a hloupé, ale částečně to chápu, kvůli hrdosti z reprezentování vlastní země). Na asijském mistrovství skoro nic neodehrál, ale ani se nemohl vyléčit a pak se léčil ještě dva měsíce na jaře. Od té doby byl už zdravý a připravený k zápasům s jedinou výjimkou (snad kvůli drobnému nachlazení). Důvody, proč ho Hašek v druhé polovině jara nestavěl (v základu pouze 1x) hledejme jinde než ve zdravotním stavu. Možná v kondici (natrénuje), možná v přístupu (už se mohl vidět ve Slavii), možná v trenérovi (hráči na hostování bez opce nikdy nemají v týmu dobrou pozici, protože týmy často raději upřednostní vlastní hráče, se kterými mohou počítat, nebo je zpeněžit). Nakonec znám se s fyzioterapeutem Bohemky a vím, že hráči Slavie mají mnohonásobně lepší podmínky pro rekonvalescenci a regeneraci, takže zůstávám optimistický stejně jako Nezmar.

        • Re: Pohled na posily by dropt

          Boss82     před 5 lety 17.06.2019 19:40 |  
          6 2

          Dlouho jsi sem nepsal, Dropte. Často jsme spolu nesouhlasili, ale dnes se všemi tvými rozsáhlými příspěvky souhlasím prakticky bez výhrad. Hezky shrnuto a zhodnoceno, palec nahoru!

        • Re: Pohled na posily by dropt

          Ferguss     před 5 lety 18.06.2019 08:08 |  
          3 1

          Ještě jeden důvod nestavění Yusúfa mě napadnul a to, že po se Hašek už vidě na lavičce Sparty, tak nechtěl rozehrávat konkurenci útočníka, ale je to jen můj dohad.

        • Re: Pohled na posily by dropt

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 09:17 |  
          0 1

          Kdo jsi a cos udělal s Droptem?

          Krásně shrnuto...

          Snad bych jenom dodal, že Hašek si v jednom rozhovoru v půlce jara postěžoval, že Yusufa víceméně ještě letos neviděl, protože je po návratu z Asijského poháru stále v péči slávistických lékařů, kteří chtějí na jeho rekonvalescenci dohlédnout sami.... Je dost pravděpodobné, že jsme jim nechtěli Yusufa poskytnout ne úplně doléčeného a potom už si navykli hrát bez něj...

  12. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    profesor     před 5 lety 17.06.2019 15:53 |  
    11 11

    No , že bych byl na větvi z Hovorky , dsřívějšího sparťana, ani náhodou, ale možná, že se pletu. Co ale nechápu, že Sýkora s Matouškem jdou hostovat do Jablonce a nám zůstává Škoda se Zmrhalem.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      mis3     před 5 lety 17.06.2019 16:12 |  
      1 0

      My budmee mít kapku problém pro LM plnit požadavky na odchovance. Ještě že zůstal ten Suk.

  13. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Simis     před 5 lety 17.06.2019 16:31 |  
    4 0

    Hovorka me zaujal, kdyz jsme pred lety hrali pohar na Zizkove a to tim, ze cely zapas na vsechny kricel (spoluhrace i protihrace). Tehdy jsem si rikal, ze to je slusny magor :)

  14. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    pcitron     před 5 lety 17.06.2019 17:12 |  
    2 0

    Tak to bude věčná škoda, pokud MNN odejde KAA Gent. Přeci jenom, není to ani top tým, ani top liga.

  15. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    LH1969     před 5 lety 17.06.2019 17:28 |  
    4 6

    Kdyby odešel i Deli tak nám zůstanou na stoperu jen Kúdela a Hovorka možná Frydrych to není úplně top ne

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      wimpy     před 5 lety 17.06.2019 17:55 |  
      1 1

      S možností stáhnout Jugase a Chaluše z hostování.

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        wimpy     před 5 lety 17.06.2019 17:57 |  
        1 0

        ... a Pokornýho.

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          LH1969     před 5 lety 17.06.2019 18:21 |  
          7 1

          Jugas by byl asi v pohodě ale Chaluš nehrál stabilně ani v Příbrami a Pokorný moc nepřesvědčil ani v Bohemce

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      jiras_     před 5 lety 17.06.2019 18:43 |  
      7 2

      Tak top by byli z pohledu toho, co v lize zbude, ale na MNN a Deliho nikdo z nich nestačí ani omylem. Spolupracujeme pořád s tím Dobiášem? Takových odložených "Míšů" bude určitě dost.

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Rooney     před 5 lety 17.06.2019 22:32 |  
        4 0

        Pokud vim tak spolupracujeme, byt v mensim meritku. A urcite se da najit skryty poklad, ale je to vzdycky trochu loterie... Vem si takovyho Balutu, ktery mel taky urcite data velmi dobre a pak se tu rok horko tezko dostava do sestavy. A i ten MNN, ktery prisel uz jako hotovy hrac, si tu musel zvyknout a navic sel vykonostne hodne nahoru. V nekterych parametrech vycnival uz odzacatku, ale takto komplexnim hracem se stal az u nas. Takze ikdyby nekdo takovy prisel, temer urcite nebude oporou hned.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      Ferguss     před 5 lety 18.06.2019 09:53 |  
      0 2

      Nemá někdo nasledovaného Oliviera Kingue? Dalo by se o něm uvažovat pro Slavii?

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Mrakomor     před 5 lety 18.06.2019 11:38 |  
        1 0

        Je splašenej, potřebuje čas a zkušenosti.

  16. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Eskaes     před 5 lety 17.06.2019 22:09 |  
    12 14

    Omlouvám se, ale Hovorka je pro mě nejnesympatyctejsi přestup za dlouhou dobu. Jen můj názor.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      p!erreCORE     před 5 lety 17.06.2019 22:16 |  
      9 3

      Neomlouvej se, třeba já to mám stejně. Doufejme, že časem se Davidovi omluvíme my a ještě i poděkujem!

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      pf     před 5 lety 17.06.2019 23:31 |  
      17 1

      Já se také omlouvám, protože vnímám jeho příchod pozitivně a vím, že se jedná o menšinový názor kvůli jeho letenské minulosti. Nicméně v zápasech s Jabloncem předvedl skvělé výkony a hlavně je pro mě směrodatné přání trenéra i sportovního ředitele. Věřím, že moc dobře vědí, proč si ho vyžádali a David dá svými výkony některým příznivcům důvod k omluvě. Dejme mu šanci, aby ukázal své schopnosti v tom správném dresu:) Jen můj názor.

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Karel13     před 5 lety 20.06.2019 11:48 |  
        0 0

        Mezi náma, když jsem viděl jeho fotky, na kterých se kouká přívětivě (předpokládám) a představil si ho koukat na mne jako na protihráče mírně řečeno nepřívětivě, tak bych se asi rychle otočil a upaloval pryč nejen od něj, ale asi i ze hřiště...

  17. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    japhy     před 5 lety 18.06.2019 11:12 |  
    4 0

    Hovorka má u mě plus, jak nás i přes svoji nemohutnou postavu v posledním zápase uskákal. A že tam lítalo centrů. Jinak bych o posilování obrany moc nemluvil. S MNN se může málokdo rovnat a jestli odejde, je to jednoznačně ztráta. Holeš je super, už dopředu mě mrzelo, když se spekulovalo, že jde do sparty. Jenže máme Cufa a je Holeš o tolik lepší, aby to bylo posílení? Už se ale nemusíme bát, když by měl Cuf prchnout.
    Se Sukem jsem se už v podstatě loučil, a vida.
    V útoku jsme posílili, byť jen teoreticky. Na Škoďáka už jsem přestal spoléhat, ale nebudu se zlobit, když mě vyvede z omylu. Teclíkova hra se mi v útoku vždycky líbila, ale je po dlouhém zranění. Z Jusúfa jsem byl na podzim doslova hotovej - rychlost, výška, práce s míčem, technika, fotbalové myšlení. V Bohemce působil jako marťan. Ale zase, na jaře si moc nekop. Takže útok velká neznámá, ale s nadějí.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      travel (přítel SN)     před 5 lety 18.06.2019 11:18 |  
      1 1

      Sice JiT a JN plně důvěřuji,ale přesto bych byl radši,kdyby místo Hovorky přišel kvalitní útočník.

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Edenjejenjeden     před 5 lety 18.06.2019 11:40 |  
        0 1

        Rozumím,ale stále je tu riziko,že jak MNN,tak Deli uplatní výstupní klauzuli...

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        japhy     před 5 lety 18.06.2019 11:41 |  
        1 1

        Jenže my prostě stopera potřebujeme, protože obě černé perly mohou zmizet téměř ze dne na den.
        A útočníky kvalitní máme, jen je každý zatížen nějakým handikepem.

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          travel (přítel SN)     před 5 lety 18.06.2019 12:27 |  
          2 1

          Nevím,jak to s jejich případnými odchody dopadne,ale dělá to na mě dojem,že Deli zůstane a MNN pokud má nabídku pouze z Belgie,tak si myslím,že ho vedení je schopno udržet.Útočníci,Škoda- netroufnu si odhadnout,jaká bude jeho forma,výkonnost,MvB podle mě střídající žolík,Tecl-opět nevím,jaká bude jeho forma po zranění,Yusuf-je už zdráv,bude naplno trénovat,pro mě opět otazník,Matoušek-Jablonec,Olayinka-teď spoustu fanoušků naštvu,ale pro mě zatím obrovské zklamání.Snad jsem na nikoho nezapomněl.Proto si myslím,že v útoku nás nejvíc tlačí bota.

          • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

            kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 12:41 |  
            11 2

            Já si myslím že ne... že to je pouze pohled tradicionalistů, kteří si neuvědomují, jakým stylem to vlastně hrajeme... To je podobné jako s gólmany, kde fandové mají v hlavě ten léty prověřený koncept, že gólman má stát v bráně a chytat... a tak vyčítají Kolářovi góly z dálky a se slzou v oku vzpomínají na Vaniaka... a přitom nevidí, že náš trenérský tým chce po brankáři daleko více... chce po něm hru na třiceti metrech od branky, zapojování se do kombinací a to nám vynáší tlak.... Tuhle jeho roli libera fanoušek, zvyklý na to, že gólman má hlavně chytat míč, nevidí....

            a s útokem je to podobné.... Léta tu byl model, že útočník má být ve vápně a dávat góly.... nic víc po něm nechceme, jenom ať nastřílí dvacet branek.... ale naše sportovní vedení už je jinde: u nás křídelní hru a centry obstarávají krajní beci a útok jsou čtyři hráči srovnaní ofiko jako pravý a levý záložník, střední ofenzivní záložník a hrot... a tihle čtyři všelijak rotují a mění svá místa, žádný z nich není vyloženě hroťák, který by se soustředil jenom na střílení branek a po ztrátě míče odpočíval výklusem na půlku... proto si myslím, že my cíleně do našeho systému místo takového typu hráče, hledáme spíše gólově potentní borce s kondicí a návyky záložníků... a těch máme dost.

            Upřímně, kdyby nás v útoku tlačila bota tak nenastřílíme za sezónu 79 gólů jenom v lize...

            • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

              japhy     před 5 lety 18.06.2019 12:49 |  
              2 1

              Tohle bych dal někam vytesat.

            • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

              vršek     před 5 lety 18.06.2019 13:22 |  
              2 7

              Jsem tedy tradicionalista - brankář musí v prvé řadě umět výborně CHYTAT, tak jak to uměli třeba Vámi zmiňovaný Vaniak či Pavlenka. Brankář současného špičkového týmu, kterým Slavia nyní je, musí umět chytat špičkově a tým významně podržet a to v podstatě v každém zápase, pokud chceme být úspěšní. Ta výborná rozehrávka je výborná nadstavba a nelze ji upřednostnit nad uměním chytat.
              Je to stejný princip jako u obránců - nejprve výborná a čistá obranná hra a poté k tomu kombinace a hra do útoku.
              V týmu, jakým dnes Slavia je, je třeba najít hráče, kteří splňují oboje a ne pouze preferovat jednu stránku herních dovedností na úkor druhé. Podle mého je to u obou těchto postů jednoznačně prvotní a důležitější.
              A s tím útočníkem? Tak jak to popisujete "gólového" útočníka vlastně nepotřebujeme...Jistě Slavia měla skvělou sezónu a skvělou produktivitu, ale co to má společného s tím, že takto nastavený tým by se skvělým střelcem nebyl ještě úspěšnější...

              • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 13:34 |  
                8 2

                V tom případě se obávám, že budeš při pohledu na naší hru trpět :-)....

                Fotbal se vyvíjí a s ním herní styly, náš trenérský štáb tyto trendy zachytil a drží se jich... obecně v minulosti platilo, že kdo se nového stylu chytí a zvládne jej dřív, ten bude vyhrávat, do okamžiku než se zase objeví něco nového

                Naposledy to bylo při přechodu ze hry s posledním na hru se čtyřmi obránci v jedné lajně, což začalo na MS 1998, kde nejlepší tým s "liberem" skončil ve čtvrtfinále...

                V současné době ti nejúspěšnější preferují brankáře, kteří umí hrát nohama. Třeba takový Guardiola když přišel do Mancity, tak jako jednu z prvních věcí co udělal bylo, že vyhodil brankářskou ikonu Joe Harta, protože to byl brankář ze staré školy...

                To, co ty považuješ za nadstavbu a to jak u brankářů, tak u obránců se může moderním trenérům zdát jako primární pro hru jeho týmu....

                A k té poslední věci: Takto sestavený tým s jedním střelcem nebyl úspěšnější.... naopak... v této chvíli jsou střelecké povinnosti rozprostřené na čtyři hráče v základní sestavě a to nemluvím o tom, že jich několik čeká na šanci .... s jedním střelcem by se celý systém zhroutil..
                Podle mého názoru hlavně proto jsme nešli po Komličenkovi, ani Kozákovi... To jsou hráči, na které musí pracovat celé mužstvo... V Bolce dali záložníci 13 branek... u nás jich jenom tolik dal Souček.... my máme mužstvo, ve kterém góly dávají všichni a to je daleko větší zbraň.

                • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                  SirCohen     před 5 lety 18.06.2019 13:44 |  
                  6 1

                  Taky jsem na Ondru Koláře koukal skrz prsty, ale definitivně mi otevřely oči poslední dva zápasy nároďáku, kdy jsem si několikrát říkal, proč tam ten Vaclík stojí jak Y, místo toho, aby jednoduše vyběhnutím ukončil soupeřovu snahu už v zárodku.

                  • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 13:53 |  
                    8 2

                    To je ještě ta nejvíc viditelná věc... Já byl z něj nadšen už v domácím zápase s Bordeaux, kdy na něj nešla jediná střela, takže teoreticky neměl co dělat....

                    jenomže on se celý zápas zapojoval do kombinace a díky tomu hráli naši obránci se soupeřovými útočníky bago.... Jiné týmy dávají balón gólmanovi jenom jako východisko z nouze, aby jej odkopl někam za půlku, kde o něj svedou souboj... polovinu těch soubojů potom prohrají a útočí soupeř.... My místo toho využíváme Ondru jako plnohodnotného hráče do pole, takže se soupeř nemůže k míči leckdy vůbec nedostane... a když ano, tak jej nemá komu dát, protože útočníci jsou tímhle stylem totálně vyšťaveni.... :-)

                    A to je podle mě odpověď i na toho Hovorku - jestli opravdu umí nohama tak, aby balóny od něj chodily podobně přesně jako od Ngadeua a Deliho, tak spoustu soubojů ani nebude muset podstoupit, protože se soupeř prostě nedostane k balónu... Budeme daleko více na míči, než kdyby tam byl soubojovější, ale méně nohama přesný hráč...

                • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                  vršek     před 5 lety 18.06.2019 14:22 |  
                  1 2

                  Tak znova - pokud chci být opravdu úspěšný potřebuji hráče i gólmana, kteří umí oboje a jsou komplexní hráči ve všech herních činnostech. Co je na tom k nepochopení. Slavia je v současnosti ekonomicky tak silná, že snad nemusí hledat za každou cenu jen v naší lize.
                  A co je nepochopitelného a špatného na tom zakomponavat k těmto "střelcům" ze zálohy skutečně produktivního útočníka - góly, ale i nahrávky - snad by to mohl být právě Júsuf se svým fotbalovým myšlením a technikou, doufám.
                  Nechápu logiku - "pokud budu mít střelce přijdu o góly ostatních hráčů" .... systém nesystém...ten koncový hráč by měl být schopen góly dávat i připravovat šance těm z druhé vlny.

                  • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 14:28 |  
                    5 3

                    Nechápeš, nebo nechceš pochopit, že to není o připravování šancím těm z druhé vlny, ale sám být schopen být druhou vlnou.... nejenom připravovat šance, ale podílet se i na bránění...

                    Podívej se třeba na všechny jarní góly Lukáše Masopusta.... všechny je dával z pozice středního útočníka, zatímco hráč, který byl v té chvíli psaný jako útočník, dělal práci středního záložníka... v tom je síla našeho týmu - že ty góly dává každý ofenzivní hráč, že se nemohou zaměřit na eliminování útočníka, ale že se jim střídavě v obraně zjevují všichni hráči útočné vazby....

                    Z nějakého důvodu v naší lize hledat chceme - chceme mít nějaký poměr českých versus zahraničních hráčů... tak toto jednání našeho sportovního vedení respektujme...

                    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                      vršek     před 5 lety 18.06.2019 15:51 |  
                      4 3

                      Z Vašich příspěvků vyplývá, že Slavia útočníka nepotřebuje. Já říkám, že nám produktivní útočník chyběl a neplatí co tvrdíte, že s jeho přítomností by "zmizely" góly zálohy. Je zvláštní, že Vy jste začal o tradicionalistech a nyní tu celou dobu píšete o útočníkovi-střelci jen jako o zakončovateli, tedy o tradičním útočníkovi do vápna typ Milana Škody.
                      Ten útočník, který Slavii chybí musí ale být nejen střelec, nahrávač, ale i hráč který "trhá" obranu soupeře a otvírá tím prostor právě halvům a navíc musí aktivně a důrazně presovat při ztrátě míče - to je současný útočník! A zde opravdu nezáleží na fyzických parametrech, ale o fotbalovém umění a produktivitě.
                      A pokud jde o ty góly tak produktivní hry Slavie - nebýt naprosto skvělé gólové potence Součka v dubnu a květnu asi by jsme tak veselí slávisté nebyli - on ten skutečný útočník jednoznačně chyběl a je jedno kdo byl v zápisech uváděn na hrotu či jinde.

                      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:23 |  
                        3 3

                        Podle mě Slavia útočníky má - přesně takové jako píšete a má jich hodně... V naší záloze každý hráč s výjimkou Krále a Ševčíka dal v sezóně minimálně čtyři góly... Hráči nastupující v záloze v jedenácti lidech (a to počítám i Vejvara v zápase s Ústím) nastříleli 74 gólů za celou sezónu napříč soutěžemi.... útočníci ve třech přidali 20 a šest obránců 15.... je to rozložené na takové kvantum lidí a právě proto obránci soupeřů netuší, koho mají hlídat....

                        Typicky třeba gól Dukle - Škoda si zpracovává míč u postranní čáry na pozici levého záložníka a okamžitě posílá pas do vápna, kam si zatím nabíhá Masopust, který by měl být pravá záloha, ale není, je už na postu středního útočníka... toho by měl hlídat stoper, ale ten nemůže, protože se vytáhl se Škodou, takže tam podskakuje míč krajní bek... V tom je ta síla...

                • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                  Slavistat     před 5 lety 18.06.2019 16:18 |  
                  3 2

                  reaguji na tuto Vaši část textu :
                  A k té poslední věci: Takto sestavený tým s jedním střelcem nebyl úspěšnější.... naopak... v této chvíli jsou střelecké povinnosti rozprostřené na čtyři hráče v základní sestavě a to nemluvím o tom, že jich několik čeká na šanci .... s jedním střelcem by se celý systém zhroutil..
                  Podle mého názoru hlavně proto jsme nešli po Komličenkovi, ani Kozákovi... To jsou hráči, na které musí pracovat celé mužstvo... V Bolce dali záložníci 13 branek... u nás jich jenom tolik dal Souček.... my máme mužstvo, ve kterém góly dávají všichni a to je daleko větší zbraň.
                  Tohle je fakt podsouvání určité představy, která slouží Vašemu rétorickému cíli. Za prvé Slavia dávala tolik gólů záložníky, protože je nedal útočník :o). Zjednodušeně, nebyl produktivní útočník (trochu splašený Oli, zarputilý MVB s "klapkami na očích" a nějak vyčpělý a mentálně otrávený Škoda) a hrál se systém s rotací, náběhy zálohy, zaplať pánbůh, že záloha góly dala (podzim Miňo, jaro Suk jako hlavní střelci). A také padlo hodně gólů po standardách díky výškové převaze. Kdyby byl produktivní útočník, s přehledem a chladnokrevným zakončením, dáme gólů mnohem více, protože bude o dalšího hráče, který dává góly více. Produktivní útočník neznamená pomalého klátivého sobce, co čeká na nahrávku ve vápně a pak se loudá zpátky - tohle je vesnický "bomber". Útočník musí i presovat, zabíhat za obranu, kombinovat a rotovat na větším prostoru a pak mít výběr místa ve vápně a zakončení. Nemusí to být věž, ale může nebo to může být obzvlášť rychlý hráč.

                  • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:34 |  
                    2 3

                    Ano, já to takhle vidím - to jsem vysledoval během celého ročníku....

                    Vnímám třeba to, že Milan Škoda se s tímhle systémem sžívá a za následek to má, že nedává tolik gólů... myslím si, že to není tím, že by byl vyčpělý, jak si tu mnozí myslí, ale tím, že má i jiné úkoly.... byly branky, kde v té rotaci plnil jinou funkci než střelce - kdo chtěl, dokázal si všimnout, jaké podíly měl na brankách Masopusta, nebo Hušbauera třeba v zápase se Slováckem...

                    Nehodlám Vám tenhle můj pohled na sílu vnucovat...

                    Já vidím, že útočníka, který by nastřílel dvacet branek za sezónu nepotřebujeme, protože je lepší, když z deseti lidí dá každý pět branek, než když budeme mít jednoho, který dá třicet, ale jinak nikdo nic...

                    Uvidíte na podzim, jak to budeme hrát :-)

              • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                Dennis     před 5 lety 18.06.2019 15:43 |  
                5 0

                Sorry, ale ještě že nás netrénuješ. Fotbalově jsi trochu zamrznul někde 30 let zpátky. Fotbal už je někde jinde. Podívej se na Liverpool nebo ManCity. Brankář prostě musí umět hrát nohama, jestli chceme hrát tak, jak teď hrajeme. A pokud bychom upřednostnili brankáře typu Vaniaka, takhle bychom hrát nemohli. Z toho jasně plyne, že výborná rozehrávka brankáře není žádná nadstavba, ale základní předpoklad pro naši současnou hru. Pochopitelně ale je potřeba, aby brankář i něco chytil, ale vybíráme si ho takto - musí hrát perfektně nohama a k tomu ještě výborně chytat. Kolář oba tyto požadavky z naší ligy splňuje nejlépe. Mně se navíc hrozně líbí, jak se nebojí číst hru a včas vyběhnout a zmařit akci soupeře. Jak zmiňují jiní dole, moc hezky to bylo vidět teď na Vaclíkovi v repre. Taky jsem se několikrát divil, proč nešel ven, stál na čáře a čekal co bude. Kolář by to dávno vyřešil. Už jsem si na to hodně zvykl a neměnil bych.

            • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

              travel (přítel SN)     před 5 lety 18.06.2019 15:16 |  
              3 2

              Zjednodušeně řečeno,podle tebe my vlastně útočníky ani nepotřebujeme.

              • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

                kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 15:21 |  
                3 2

                Ale to vůbec ne.... Já jenom tvrdím, že už je máme... jenom si myslíme, že to jsou záložníci a nehledáme je mezi nejlepšími střelci soutěží... :-)

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 11:42 |  
      1 1

      Já spíše vnímám, že teď máme dva zcela vyrovnané pravé beky... takže může hrát ten odpočinutější, není nutné, aby hrál někdo nedoléčený... a v naší hře se nic nezmění....

      Při vší úctě k Michalovi Frydrychovi, on je jiným typem hráče a v případě, že bylo nutné, aby šel do základu, tak se naše hra trochu měnila.... byli jsme sice silnější ze vzduchu při obranných i útočných standardkách, ale Coufiho náběhy a centry tam chyběly....

  18. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Hernacek70     před 5 lety 18.06.2019 11:32 |  
    7 0

    V B-týmu trénuje náš odchovance Michal Švec. Bude asi pomáhat mladším klukům v ČFL. Velmi dobrá zpráva :-).

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      hiker42     před 5 lety 18.06.2019 18:53 |  
      1 1

      Budou mit dobryho mentora, muj oblibenec, super povaha. A SKS vydelal pekny penize, kdyz po ChL prestoupil do Heerenvenu, tak se mu to vraci.

  19. Hovorka

    vršek     před 5 lety 18.06.2019 12:59 |  
    8 10

    Přestup Hovorky a hlavně neustálé "zveličování" jeho kombinačních schopností jsou pro mne nepochopitelné. Obránce musí být v prvé řadě výborný a důrazný v bránění, to, že umí kombinovat je skvělá nadstavba - ne však naopak!
    Musím přiznat, že jsem nechápal příchod Kúdeli, ale jeho výkony mně přesvědčily o tom, že je platným hráčem, byť se na konci soutěže jednoznačně ukázalo, kdo jsou stoperské opory a jedničky týmu. Snad se něco podobného podaří i Hovorkovi...snad a kdy? Co mi však vadí jsou Hovorkovi fyzické parametry. Jistě se najdou ve vrcholovém fotbale výjimky výborných stoperů cca 180 cm vysokých - viz výkony zpočátku podceňovaného a posléze milovaného Hubáčka, snad i pro jeho univerzálnost, nasazení a spolehlivost. Zde bych chtěl připomenout jednu podstatnou věc - věk a herní zkušenost a vyzrálost Hubáčka i Kúdeli, které měly na jejich výkonost vliv zcela zásadní.
    Stoperská dvojice Kúdela - Hovorka (při odchodu Ngadeua a případném zranění Deliho) mně tedy opravdu nenechává v klidu - zvláště při základní sestavě bez Frydrycha a Škody a tedy pouze s jedním opravdu skvělým hlavičkářem Součkem na hřišti....no, nevím, já osobně bych v této situaci preferoval Jugase a jeho fyzické a obranné parametry oproti kombinačním schopnostem - navíc jsem přesvědčen o tom, že by Jugasovi měla být dána příležitost se o své místo v týmu Slavie poprat, myslím že si to zaslouží.
    Jen pro připomenutí - výšková převaha mistrovské Slavie Jaroslava Šilhavého byla jedním z rozhodujících prvků úspěchu v české "fyzicky náročné, soubojové" lize. Jistě, hlavní ve fotbale je umět "kopat" do balonu, ale ona fyzická, ať už výšková či silová převaha, bývá v mnoha situacích na hřišti rozhodující.

    • Re: Hovorka

      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 13:16 |  
      2 4

      Dvě otázky bych měl:

      1. Koho jiného v lize vidíš jako lepšího stopera mimo první trojici?
      2. Ano, Šilhavého Slavia vyhrála ligu mimo jiné i pro svou výškovou převahu... Je to jedna z cest, jak v soubojové lize uspět... Ale je opravdu jediná?
      Podle mého názoru Trpišovského Slavia dokázala vyhrát ligu jinak než výškovou převahou a ještě na rozdíl od té Jardovy ukázala, že se s tímhle stylem dá prorazit i v Evropě...

      • Re: Hovorka

        La Tortuga     před 5 lety 18.06.2019 13:26 |  
        3 3

        V ceske lize nevidim kandidata (vcetne Hovorky) do Slavie.

        Diskuze rozsekne kvalifikace do LM, bude postup, nebude postup. A uvidime, co to prinese.

        • Re: Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 13:36 |  
          4 4

          Tu diskuzi už dávno rozsekla minulá sezóna... Šilhavého tým se nebyl schopen prokousat základní skupinou EL a skončil na Astaně, zatímco Trpišova Slavia vyřadila Genk, Sevillu a hrála hodně vyrovnaně s Chelsea...

          • Re: Hovorka

            Slavistat     před 5 lety 18.06.2019 15:30 |  
            2 1

            Tohle přeci nemá s Hovorkou nic společného! Porovnáváte minulost s ještě nenastalou budoucností, až za nás bude Hovorka hrát, takže minulá sezóna nemohla nic rozseknout. Mimochodem, zjednodušeně Šilhavý dojel na to, že vzal pomalou zkušenost na konci kariéry a tím tým neposílil, ale zpomalil. Trpišovského tým poté podstatně posílil, zbavil se těch starých hvězd a vzal nové rychlé i vysoké hráče a tým celkově dozrával.

            • Re: Hovorka

              kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 15:45 |  
              3 4

              Samozřejmě už se do toho zamotáváme...:-)

              Ale Trpišovský bral hlavně rychlé hráče.... Ochotné pracovat pro tým a běhat.... ne primárně vysoké.... V lize i v Evropské lize soupeře přehrával rychlostí a kombinací... ne že by je přetlačil výškovou převahou ... To tím chci říci...

              Výšková převaha je jeden z aspektů, na kterém se dá v naší lize stavět a uspět, ale v Evropě to nestačí, tam to jenom standardkami a centrovanými míči nezvládneme...

      • Re: Hovorka

        vršek     před 5 lety 18.06.2019 13:56 |  
        8 4

        1. V lize nikdo takový jako jsou Deli a Ngadeu není!!! To je jiná úroveň. Kúdela je srovnatelný s dalšími výbornými stopery ligy. Pokud máte na mysli první trojku Slavia, Plzeň, Sparta a přímo Hovorku, pak mi tento hráč jako lepší stoper než Hubník, Hejda či Costa (pokud by byl donucen hrát čistě) nepřipadá.
        Ale sakra, proč je třeba se neustále orientovat jen na naši ligu - v tomto případě by tady nikdo Ngadeu neznal....nevěřil bych, že to napíšu - vivat Uhrin ml.
        Myslím, si že Jugas svoje kvality prokázal a prokazuje, a já jsem přesvědčen, že je zbytečně opomíjen.
        2.No, jistě to není jen jediná cesta. Já však upozorňuji na to, že právě opomíjením fyzických výškových či silových parametrů se o onu jednu z cest připravujeme sami a dáváme soupeřům šanci ji využít a to hlavně při standardních situacích.
        A s tím vítězstvím v lize je to trochu jinak - ona ta výšková převaha doposud trvala a byla jedním z důvodů naší dominance. Já píšu o tom, co se stane až ze základní sestavy "zmizí" z jakýchkoli důvodů Ngadeu, Deli, případně Souček a nyní zřejmě bohužel i Škoda - kým nahradíme jejich dominanci ve výškových soubojích. Ona ta výšková či "hlavičkářská" převaha doposud byla i za Trpišovského velmi silná a pro úspěch podstatná.
        No, a možná jen pro popíchnutí - už vidím jak si Hovorka v hlavičkových soubojích "maže na chleba" např. Giraulta...

        • Re: Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 14:03 |  
          1 5

          1. Takže nevidíte lepšího stopera v lize.... takže je jenom logické že vezmeme lepšího ze stoperské dvojice čtvtého celku tabulky, ne?
          Jugy je sympaťák, ale já se obávám, že nemá ty kvality, které po našich hráčích chce trenérský štáb

          2. Vzorem pro našeho trenéra je Klopp, schválně se podívejte na zápasy Liverpoolu, jak vysoké má hráče a jaké typy hráčů preferuje.... A úspěchy s tím docela má... :-)

          • Re: Hovorka

            LH1969     před 5 lety 18.06.2019 15:28 |  
            6 2

            Většinou s Tebou souhlasím ale teda ten příklad Liverpoolu V.Van Dijk 1,93 93kg,J.Matip 1,95 90kg,D Lovren 1,88 89kg myslím že Hovorka k nim má daleko

            • Re: Hovorka

              Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 18.06.2019 15:30 |  
              0 0

              Když už tady padlo jméno van Dijka, v letošní sezóně Ligy mistrů byla u něj naměřena největší dosažena rychlost ze všech hráčů.

            • Re: Hovorka

              kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 15:55 |  
              1 3

              Ale jo, jenomže herní styl má posazený na tom, že ofenzivní hráči mění místa, napadají po celém hřišti a hrají kombinačně po zemi... jeho útočná esa mají 1,75 (Salah a Mané) a 1,81 (Firminho)... nemá hru postavenou na výškové převaze a gólech z centrovaných míčů...

              To jsem tím chtěl říci...

              Oproti tomu když nás vedl Jarda Šilhavý, měl ze základní sestavy pod metr devadesát jenom Bořil... hráli jsme něco úplně jiného než se pokoušíme hrát teď...

              • Re: Hovorka

                La Tortuga     před 5 lety 18.06.2019 16:08 |  
                0 4

                Ale my to tak postavene mame. Centry do 16tky.

                • Re: Hovorka

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:26 |  
                  1 2

                  Myslím, že už ne.... tedy alespoň ne na centrech vzduchem.... naše góly už jsou z věší části kombinované - často jde o pas na rozeběhnutého beka, který centruje z voleje přízemním a adresným centrem na zakončení nohou.... To není prostě balón do vápna s tím, že je tam pět věží, tak to snad nějaké na tu hlavu spadne...

              • Re: Hovorka

                LH1969     před 5 lety 18.06.2019 16:28 |  
                4 2

                jasný rozumím ale dvojice Ngadeu Deli je úplně jinde než Kúdela Hovorka

                • Re: Hovorka

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:37 |  
                  1 5

                  Soubojově určitě... herně už loni na podzim Kúdela dokázal Deliho v nejdůležitějších zápasech zastoupit.... Co když to s Hovorkou bude podobné? není lepší tomu věřit?

          • Re: Hovorka

            Slavistat     před 5 lety 18.06.2019 15:39 |  
            3 1

            Hele, chceme nahradit předpokládaný odchod nejlepšího ze dvou stoperů v lize a to o parník nejlepších, lepších než má naše repre, tak se budeme omezeně dívat na naši ligu a vybírat v podstatě 6 a horšího stopera z ligy? Ne blbost, asi bude nutno koukat jinam, když v lize nic podobného není. A co když bude Deli zraněný, to chci vidět Kúdela - Hovorka. Jo, když by hrál MNN či Deli s kýmkoli z nich, pořád je to dobré, ale takhle to dobré nebude. Stačí si vzpomenou na silové zápasy s Kodaní, jak to MNN silou obránil. A v lize proti Krmenčík+Chorý :o). A ti stopeři Live nejsou žádné schoury...

            • Re: Hovorka

              kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 15:51 |  
              1 4

              No tak vidíme, že Nezmar z nějakého důvodu nechce koukat až tak moc do zahraničí... je otázkou jestli chce ten poměr naši hráči versus cizina trochu snížit, nebo jenom má špatné zkušenosti z minula, ale je evidentní, že poslední dvě přestupová období jsme koukali čistě do českých luhů a hájů....

              Takže co zbývá? Musíme koukat na nejlepší stopery mimo špičku...

              Jako já bych taky rád, abychom hrábli do klobouku a vytáhli tam dalšího Ngadeua, ale to se evidentně zatím nedaří... Ať už proto, že to vůbec nezkoušíme, nebo proto, že se k nám zatím žádnému z vytipovaných nechce....

              Chcete tedy jít do kvalifikace LM cestou "pokus-omyl", nebo je lepší tedy sáhnout po stoperovi čtvrtého celku ligy, který už nota bene pod naším trenérem na dvou štacích hrál a tudíž by s tímhle stylem měl být sžitý?

              • Re: Hovorka

                Slavistat     před 5 lety 18.06.2019 16:26 |  
                1 1

                Také to může být tak, že jestli jen Gent, tak se budeme snažit MNN udržet a zatím nikoho tak kvalitního nekoupili. Hovorka je jenom taková pojistka proti nejhoršímu = odchod MNN na poslední chvíli. Jestli odejde a bude čas, třeba pak použijí část odstupného na kvalitu úrovně MNN z ciziny. Je pravda, že i MNN se postupně vyhrával (a pomohlo mu, že musel hrát i def.zálohu).
                Bohužel Chaluš stagnoval a nakonec seděl i v Příbrami místo, aby z něj byla připravená náhrada na úrovni.

                • Re: Hovorka

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:36 |  
                  1 0

                  Ještě může na stopera Frydrych, toho jsme tam léta neviděli....

        • Re: Hovorka

          SirCohen     před 5 lety 18.06.2019 14:15 |  
          2 2

          Girault by na Hovorku poslal četníky!

          • Re: Hovorka

            kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 14:23 |  
            1 2

            Taky mě to napadlo, ale odpustil jsme si to :-)

            Upozorňuji, že Luis de Funes byl ještě menší než Hovorka... :-)

            • Re: Hovorka

              SirCohen     před 5 lety 18.06.2019 14:38 |  
              3 2

              Já se v takových případech málokdy udržím:) vyvažuju to ale tím, že se držím na distanc od trollů;)

        • Re: Hovorka

          Qope     před 5 lety 18.06.2019 15:01 |  
          0 0

          co se hlaviček týka, přichází mimo jiné hráč jmenem Yusuf :-) ... ale plny souhlas s tím, proč se orientovat jen na naší ligu ...

      • Re: Hovorka

        donford     před 5 lety 18.06.2019 15:39 |  
        1 3

        A co ten liberecký Kačaraba? Ten je marnej? Bezva hlavičkář, rychlej, obětavej bojovník. Trochu ho vycepovat a možná bychom všici koukali.

        • Re: Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 15:59 |  
          1 3

          Ten nebo Karafiát podle mého názoru byly další volby.... ale tedy je to jenom můj zcela laický názor... :-)

          • Re: Hovorka

            Edenjejenjeden     před 5 lety 18.06.2019 16:06 |  
            0 1

            Svozil z Opavy nebyl špatnej,měl i dobrá čísla,co se týče vyhraných soubojů,ale věřím,že se do toho jugas v Jablonci dostane...

      • Re: Hovorka

        Slavistat     před 5 lety 18.06.2019 15:46 |  
        2 1

        Na druhou stranu, Spartu jsem naposledy dávali vždy díky výškové převaze gólama hlavou :o)). Takže není pravda, že bychom výškovou převahu neměli i za Trpišovského. Měli a využívali ji (nejen proti Spartě).

        • Re: Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:01 |  
          1 3

          Ovšem to bylo trochu one man show nejlepšího hráče ligy.... :-)

          primární myšlenka je, že za Jardy Šilhavého jsme se snažili přes výškovou převahu a souboje hrnout relativně všechno, zatímco Trpišovský více sází na kombinační hru a prolínání jednotlivých řad....

          • Re: Hovorka

            Slavistat     před 5 lety 18.06.2019 16:34 |  
            0 0

            Tak Šilhavý dělal na co měl hráče. To bylo na začátku budování týmu, tak šel efektivní cestou z toho co mu tým umožnil. Pak chtěl dostat míč na zem a do kombinace, ale zvolil špatnou cestu přes staré hvězdy. To ho stálo místo ve Slávii. Trpišovský ty nepovedené přestupy starých hvězd odřízl a pokračoval dál sázkou na rychlost, celkový pohyb a snahu o kombinaci s tím, že mužstvo silně posiloval a celkově hráči vyzrávali.

            • Re: Hovorka

              kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:38 |  
              2 2

              Jasně, ale tak vidíme, že ta cesta je zajímavá a dá se po ní jít i po Evropských soupeřích... tak proč mu nevěřit?

              • Re: Hovorka

                Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 16:42 |  
                0 13

                Vždyť mu věříme, akorát že hráči jako Hovorka nebo Škoda do toho konceptu nezapadají.

                • Re: Hovorka

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 16:44 |  
                  3 0

                  To, že tam nezapadají Vám ještě neznamená, že tam nezapadají Trpišovskému.... a on, při vší úctě, už přeci jenom ukázal, že tomu tak nějak rozumí více, než my všichni dohromady....

                  • Re: Hovorka

                    Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 17:49 |  
                    0 13

                    Vždyť vidíte jaký hraje Trpišovský fotbal, běhavý, rychlý, fyzicky náročný, tak jak Vám tam zapadá Milan ? (a to když to vezmete bez emocí, bez zásluh a podobně). Mě tam tedy zapadá asi tak jako páté kolo u vozu. Zjevně je tam z jiných důvodů, než z herních. A to pravděpodobně jen ze setrvačnosti, že kapitána a legendu není tak jednoduché odstavit.
                    Hovorka mi zase silně zavání tím, že je tam ze známosti, jako Pokorný. Jinak se k nám typově nehodí. A při vší úctě co nám všechno dobrého trenéři a vedení ukázali, tak Pokorný se nepovedl.

                    • Re: Hovorka

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.06.2019 18:18 |  
                      4 0

                      Vám možná... trenér Trpišovský na něm pořád něco vidí... Když se podíváte na některé góly, tak uvidíte, že v nich měl prsty v jiné pozici, než jako střelec... a nebylo jich málo - podle mého názoru se učí zapadnout do Trpišovského stylu a s sebou to nese, že se nedostáv tolik do koncovky a nedává tolik gólů, ale o to více se podílí na výstavbě akcí... Trpišovský si každou naší akci rozebírá na videu a on si tam ty jeho příspěvky najde...

                      Pokorný se nepovedl, to přiznal i Nezmar. měl za sebou půlrok víceméně bez fotbalu a nedostal se do toho tak, jak si s trenérem představovali...

                      Co víte o Hovorkovi? Netvrďte mi, že jste sledoval Jablonec celou sezónu.... Já ho viděl třikrát a vždycky jsme měli s obranou Jablonce, kterou řídil, problémy...

                      Když se podívám na kariéru čistě minutově,tak on kam vlezl, tam prostě hrál... v Liberci v jedné sezóně 25 zápasů, v další 12, tak se zranil... všechno celé zápasy od začátku do konce, maximálně střídání v 88.minutě.... K rudochům přišel po operaci křížáků a přestože ten jejich kouzelnej Štramák přivedl cizineckou legii, tak od čtvrtého kola prostě hrál celé zápasy... a za Hapala následně taky, i když tedy ne tolik... potom odsun do Jablonce a zase i pod Radou odehrál v sezóně 29 zápasů v lize i všech šest v EL... a nepamatuji si, že by tam byl nějaký průser v podobě pětigólového výprasku, nebo tak něco... Karet taky sbírá málo - víceméně to směšné vyloučení na Letné bylo snad jediné, jinam má "rekord šest ŽK za sezónu....

                      Tak mi řekněte, proč by to neměl být kvalitní stoper? Že nemá metr devadesát?

                      • Re: Hovorka

                        p!erreCORE     před 5 lety 18.06.2019 23:02 |  
                        2 1

                        Na Hovorkovi mi vadí zejména 64,5% vyhraných obranných soubojů. Myslím, že MNN neodejde a on si beztak nekopne, proto mně jeho přestup nechává chladným. Ale beru ho samozřejmě jako posilu - na lavičku. Chci v Edenu dál slyšet ty rány "jako když si hrajou mladý bejci" pokaždý, kdy Míša napálí HLAVU. A tohle (David) Hovorka podle mně neumí.

                        • Re: Hovorka

                          wimpy     před 5 lety 18.06.2019 23:25 |  
                          0 1

                          Taky mi to přišlo málo, Jugas měl snad přes 80 %.

                          • Re: Hovorka

                            p!erreCORE     před 5 lety 18.06.2019 23:31 |  
                            0 0

                            Osmý nejlepší v lize. Úspěšnost 75,5%

                            • Re: Hovorka

                              wimpy     před 5 lety 18.06.2019 23:32 |  
                              0 0

                              Já jsem právě zaregistroval něco o absolutně nejlepším v lize a přes 80 %. Asi jde o to, jaké období kdo počítal.

                      • Re: Hovorka

                        Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 23:23 |  
                        0 10

                        Ad Hovorka - Samozřejmě nemá cenu diskutovat o tom, že to trenér ví líp než já a má to i tisíckrát lépe nasledované, takže předpokládám že ví co dělá. Já jsem jen laik a navíc málo informovaný. Ale jako laik co to "vidí z rychlíku" se s ním v tomhle případě neshoduji, zatímco ve většině případů ano. Ve většině případů je totiž zjevné, proč chce toho či onoho hráče, u Hovorky to pro mě jako laika takhle zjevné není, když máme tolik jiných adeptů na tento post a podle mě neméně dobrých. Tož tak..

    • Re: Hovorka

      wimpy     před 5 lety 18.06.2019 13:24 |  
      5 0

      Řekl bych, že kdybychom přišli o dvojici MNN, Deli, ať už kvůli přestupům nebo dlouhodobějším zraněním, Jugase si stáhneme.

      • Re: Hovorka

        fps     před 5 lety 18.06.2019 13:34 |  
        7 7

        - taky nechápu příchod Hovorky a odchod Jugase, dle mě je Jugas lepší než Hovorka
        - mě tedy úplně děsí na stoperu Kudela a Hovorka, to budeme muset dávat aspoň pět gólu na to aby jsme s těmito stopery vyhrávali, to bude velké oslabená jestli nebude hrát na stoperu Deli a Ngadeu

        • Re: Hovorka

          SirCohen     před 5 lety 18.06.2019 13:38 |  
          3 1

          Asi to naši trenéři vidí jinak než ty;-)

          • Re: Hovorka

            Slavistat     před 5 lety 18.06.2019 15:42 |  
            2 2

            No na začátku sezóny to také viděli jinak a hrál Kúdela a Pokorný. Asi museli časem odložit růžové brýle a nakonec byla nejlepší dvojice MNN+ Deli. Ale proti Kúdelovi nic nemám, jen mi připadne velmi podobný Hovorka zbytečný přestup ke Kúdelovi.

            • Re: Hovorka

              SirCohen     před 5 lety 18.06.2019 17:57 |  
              2 1

              A teď je Pokorný v Bohemce a Kúdela, když později nastupoval, hrál velmi dobře. V trenéry mám důvěru.

              • Re: Hovorka

                Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 23:26 |  
                0 11

                Váš příspěvek je poněkud rozporuplný, v trenéry máte důvěru, ale zároveň uvádíte případ Pokorného, který se trenérům nepovedl ......

        • Re: Hovorka

          wimpy     před 5 lety 18.06.2019 13:39 |  
          3 3

          Myslím, že by to pořád byla nejlepší stoperská dvojice v lize. Jen na poháry už bych si nebyl tak jistej. :-)

    • Re: Hovorka

      Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 16:29 |  
      4 13

      Souhlasím. Také je mi líto Jugase. Podle mě není horší než Hovorka a je to sympatickej kluk neposkvrněnej Spartou. Trenéři to holt vidí jinak, ale mě ten Hovorka na úkor Jugase hodně pije krev.

  20. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 16:49 |  
    6 20

    Já pořád tomu Hovorkovi nerozumím,. Na stopera máme kromě dvou afričanů, z nichž doufám minimálně jeden zůstane a možná oba zůstanou - doufejme ! , ještě Jugase, Kúdelu, Frydrycha a případně i Krále.

    Fakt nechápu, co je na Hovorkovi lepší než na těch ostatních a proč je tak nutně potřeba. Dost mi to připomíná případ "Pokorný" také šáhnutí vedle, jen ze staré známosti.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      Mimoň     před 5 lety 18.06.2019 16:58 |  
      4 0

      a chápal jsi tehdy příchod Kúdely?? Já ne a proto už raději mlčím. trenéři ví co a proč. O tom jsme se už několikrát přesvědčili snad ne?

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 17:41 |  
        2 13

        Nechápal. Ale když se Kúdela osvědčil, tak proč místo něj zase Hovorku ? Já taky doufám, že trenéří ví co dělají a nepochybně do toho vidí lépe než já, ale taky nejsou neomylní - viz Pokorný.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      Qope     před 5 lety 18.06.2019 17:06 |  
      3 1

      takhle bys mohl argumentovat na spoustu nákupu - proc kupujeme tohodle, když na jeho postu máme tamtoho ... pokud se to týka Hovorky, tak trener mu veri, znájí se dýl a myslí se, že bude platneší než treba Jugas. Jinak by se preci neprivádel ... Jednoduché ...

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      LH1969     před 5 lety 18.06.2019 17:08 |  
      1 4

      Zatím to vypadá že Ngadeu půjde pryč Deli je skleněnej Jugas hostování Král hrál v záloze a dobře tak jedině Frydrych a to je asi málo.Jinak Hovorka taky není můj favorit ale můžeš se třeba zeptat u svého zdroje informací

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Dr. Fe1     před 5 lety 18.06.2019 17:43 |  
        7 15

        Jugas měl podle mého zůstat ve Slávii a Hovorka měl taky zůstat v Jablonci. Toť můj názor, byť samozřejmě naprosto laický názor. Jinak žádný speciální zdroj informací nemám.

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          p!erreCORE     před 5 lety 18.06.2019 23:06 |  
          1 4

          Já zas myslím, že jsme si měli nechat Jugase a koupit Hovorku, ale nechat ho hostovat v Jablonci. Takhle by se to nejvíc líbilo mně, draku!

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        Martin 58     před 5 lety 19.06.2019 11:24 |  
        4 0

        Další kolovrátek o skleněnosti Deliho. A proto odehrál na jaře skoro všechno a předtím, s vyjímkou zranění, kterým si projde kdekdo, prakticky taky, ale pořád tady čtu něco o skleněnce.

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          iwanowicz     před 5 lety 19.06.2019 15:52 |  
          2 0

          Ze ma Deli problemy s koleny se vi a mimoto Trpisovsky rekl v rozhovoru, ze mu vypadava rameno, ktery si umi sam nahodit. Taky se to jednou stalo v lize, uz jsme nemohli stridat, tak dohral s rukou zafacovanou k telu.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      Snivec     před 5 lety 18.06.2019 18:29 |  
      4 1

      Proc? Protoze ho chteji Nezmar s Trpisem a ocekavaji od Hovorky to, co nema MNN a spol. Uvidi se v lize, jestli i tentokrat J+N meli cuch na hrace.

  21. Permanentky na novou sezonu

    Mike     před 5 lety 19.06.2019 10:43 |  
    0 0

    Nevíte někdo, kdy se začnou prodávat permanentky na příští sezónu ? Na oficiálkách zatím nic není. Děkuji

    • Re: Permanentky na novou sezonu

      wimpy     před 5 lety 19.06.2019 10:45 |  
      0 0

      Očekávám to každým dnem.

    • Re: Permanentky na novou sezonu

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 19.06.2019 10:50 |  
      1 0

      Začátkem července budou teprve představeny nové permanentky, padlo to během tiskové konference. Možná se současně spustí i prodej permanentek.

      • Re: Permanentky na novou sezonu

        wimpy     před 5 lety 19.06.2019 10:53 |  
        2 0

        Nojo, vždyť oni mají o těch čtrnáct dnů víc času, když začínáme dvakrát venku.

  22. Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

    martyni (přítel SN)     před 5 lety 19.06.2019 14:34 |  
    6 0

    Zajimalo by mě, kolik expertu, kteří už mají jasne negativni názor na prichod Hovorky, tohoto hrace nějak detailněji sledovalo, nebo jestli se rozhoduji jen na zaklade emoci (byvaly spartan, 180 cm..). Ackoli jsem velkej fanda Jugase a je mi lito, ze tu nezustava (a predstavuju si ho jako logickou nahradu za Misu), tak verim, ze Trpis Hovorku nechce jen tak z kamaradstvi, urcite vi, co ten hrac umi a ze ma sanci se ve slavii prosadit. U me tedy ma taky sanci a tesim se na jeho vykony.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 19.06.2019 14:45 |  
      4 0

      Jinak si myslim, ze rozehrávka stoperu je urcite téma, pamatuju si, jak drive vypadala hra, kdy si stoperi dlouhe minuty vymenovali bezradne mice mezi sebou. To uz ted v soucasne slavii skoro nevidíme, Deli a zejména MNN se v rozehrávce ohromne zlepsili, nevim, jak je na tom Jugas, Trpis ma asi nejake vyhrady, nedovedu to posoudit.

      • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

        p!erreCORE     před 5 lety 19.06.2019 16:59 |  
        3 4

        Vrátím naposledy ke dvěma důležitým statistikám.

        Kuba Jugas ve Slavii 84,8% úspěšnost přihrávek, letos v Bolce 80,9%
        (David) Hovorka letos v Jablonci 85,6%

        (David) Hovorka letos v Jablonci 64,5% vyhraných osobních soubojů
        Kuba Jugas ve Slavii 70,8% a letos v Bolce 75,5%

        Kuba Jugas o 9 cm vyšší a 15 kilo těžší.

        Já prostě chci takového obránce a ne (Davida) Hovorku. Kdyby bylo na mně. Koupil bych ho, nechal hostovat v Jablonci a v týmu nechal Jakuba.

        p!c

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.06.2019 17:30 |  
          1 1

          Ale ty nemáš žádnou zodpovědnost za hru, ani za výsledky...

          • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

            p!erreCORE     před 5 lety 19.06.2019 17:34 |  
            0 0

            to nerozporuju :)

          • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

            necich     před 5 lety 20.06.2019 07:21 |  
            0 0

            Touto větou ovšem můžeme zakončit jakoukoliv diskusi o posilách, střídáních, taktice apod. ...

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          slavanda     před 5 lety 19.06.2019 19:14 |  
          0 1

          Tak za sebe bych taky na Libora Kozáka nasadil radši Kubu Jugase než Hovorku... Jugy by mi přišel logičtější náhrada za MNN a Hovoras dejme tomu za SImona nebo Kúdelu...

        • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

          necich     před 5 lety 20.06.2019 07:18 |  
          3 0

          To je kouzlo statistiky. Takhle to vyznívá jasně, ale už tam není vidět na jakou vzdálenost ty přihrávky byly, zda byly zpět, do strany apod. Pokud si stopeři několikrát tzv. vymění míč tak to asi také bude přesná přihrávka. Osobně bych tedy také raději byl, kdyby Jugi tu šanci dostal.

    • Re: Z Jablonce přicházejí Tomáš Holeš a David Hovorka

      p!erreCORE     před 5 lety 19.06.2019 16:49 |  
      0 3

      179cm