Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

    smely (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 09:34 |  
    12 2

    Jindro, nech ho tady...

    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

      Marcelo10     před 5 lety 10.06.2019 10:38 |  
      2 12

      Hostovani mu prospeje, opravdu..

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        JS (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 10:54 |  
        20 2

        Houby. Je mu 21. Do kolika chceme čekat?

        • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

          Marcelo10     před 5 lety 10.06.2019 11:03 |  
          4 10

          Nejde jen o vek, ale o konkretniho hrace. Kral je v 21.letech schopnej se prosadit. Bohuzel, na Matouskove hre vidim stale tolik nedostatku a nevyhranosti, ze si myslim, ze by casto sedel. Navic..kam ho chces dat? Do utoku ne. Na kridlo mozna, na pohrot ne..

    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

      Lord_Edmund     před 5 lety 10.06.2019 10:56 |  
      4 1

      taky by se mi líbilo, kdyby zůstal , ale bude to těžké rozhodnutí pro vedení , když se bude vracet Sýkora a možná i Mingazov a nikdo z ofenzívy neodejde. Ty dva už by na hostování asi nemělo cenu pouštět. Ruslana bych pustil na přestup. Ale i tak máme na křídla+-útok dost podobných hráčů. Fakt nevím, ale hra Matouška se mi prostě líbí a v sezóně bude zase dost zápasů. kde by se uplatnil.

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        PetCC     před 5 lety 10.06.2019 13:20 |  
        4 2

        Tak MAtoušek byl na jaře o třídu lepší než Sýkora.

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        eye     před 5 lety 11.06.2019 01:15 |  
        0 0

        Mingazovovi končí smlouva, ne?

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        Dr. Fe1     před 5 lety 11.06.2019 01:26 |  
        1 8

        Sýkora se nebude vracet. Už se to tady probralo vícekrát.

  2. Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

    Snivec     před 5 lety 10.06.2019 10:48 |  
    24 2

    21 roku, to by se uz o to misto mel poprat. Prikladem mu muze byt Alex Kral, ktery je stejne stary. Zarazi me jeho odpoved, ze nevi, bude se resit, co je pro nej nejlepsi apod. Cekal bych spise odpoved, chci se o to porvat, chci zkusit evropske pohary apod. Kdyz clovek nevi, tak toho moc nedokaze. Opet bych dal priklad Alexe, ktery vi co chce, jde za tim a dnes hraje v repre.

    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

      JS (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 10:54 |  
      5 1

      Tak tak..

    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

      PetCC     před 5 lety 10.06.2019 13:26 |  
      5 3

      Mě přijdou právě blbý neustálý odpovědi, že se o to chce někdo poprat. To mi totiž přijde samozřejmý.

      A Matoušek zkrátka není egomaniak, který by myslel, že ví všechno nejlíp, takže je ochoten přijmout, že šanci dostat nemusí.

    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

      spravnej_jezedak     před 5 lety 11.06.2019 07:48 |  
      0 0

      Po tom, co se napsalo okolo prestupu Holese mam pocit, ze on(Matousek) spis nevi, jestli vubec dostane nejakou sanci se o misto v sestave porvat.
      Dnesni fotbal je hold obchod a Pelta umi obchodovat, to se musi tomu zmetkovi nechat..

  3. Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

    Cross     před 5 lety 10.06.2019 11:42 |  
    4 11

    No, my skupujene hráče na lávku, aby nešli jinam. To je pro ně nejlepší...

    A teď vážně: máme na hrot a na křídla pomalu deset hráčů, Ale ani jeden z nich není brejkový....tak pošleme na hostování brejkového hráče...? Dali jsme za nej 40 mega, tak asi ho chceme zakopat? Anebo je kritériem to, ze má nejdelší smlouvu, takže je takzvaně dost času?
    V Premiér League uz by hrál, o tom jsem přesvědčen.

    • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

      Qope     před 5 lety 10.06.2019 12:23 |  
      8 3

      Přijde ti, že opravdu Olayinka není brejkový? Nebo, že u Standy Tecla je největší přednost pomoc při obraných standartkách? Případně MvB je přesně ten typ hráče, který když dostane balon, tak se nejdříve rozhlídne, komu by mohl nahrát a až pak se dá do poklusu? A to ani nezminuju Masopusta a i ten Jarda Zmrhal není moc pomalej a zakopanej při zápase někde vzadu ...

      • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

        Cross     před 5 lety 10.06.2019 22:29 |  
        9 1

        Mně ta debata o Matouškovi dost unavuje. Napsat o někom, že je dobrý a měli bychom ho vîce využívat, rovnou znamená spoustu zasvěcených kecû co vsechno neumí...Ve Spartě měli Schicka, bylo mu devatenáct, poslali ho do Bohemky, mají prece Lafatu...to neni mozné, aby hrál devatenáctiletý cucák a ne Lafata, rozesrali by tomančaft...No, pak ve dvaceti vzali Schicka do kádru a nabídli mu 60 tisíc měsíčně...tak se sebral a z Bîdy odešel za pár šupů... přece nic ještě neumí tak co za něj chtít....že?
        Já foufám, ze vedení našeho muzstva bude chytřejší a nebude blokovat někoho, kdo je uz nyní ve svých silných činnostech jasně nad úrovní ligy. My ve skutečnosti žádného brejkového hráče nemáme...Matoušek se stylem hry, tahem do brány a rychlostí jasne odlišuje od všeho co v lize hraje a běhá. Tím netvrdím, že je nejlepší, ale tvrdím, ze je to typologicky hráč jakého jsme neměli a nemáme. Od doby mladého Baroše takový hráč není v celém Česku. Co mudrování tady jeste loni v zimě bylo o Míšovi, Miňovi, nebo o Součkovi... taky netvrdím, ze Matoušek je hotový hráč, a že by měl hrát proti každému soupeři, ale do venkovních zápasů je uz nyni jako dělaný a nenahraditelný. Snad, snad, snad ho pro Slavii nezadrbeme, naopak rozvineme, jako stejně mladého Krále. Chceme být jako Ajax, anebo se nase strategie má změnit a budeme mladé hráče, co na to mají, zadrbávat po hostováních? Mě Matoušek baví. Baví mě už teď, jsem zvědavý co vymyslí, v Anglii by hrál...
        Tak.

        • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

          kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 23:06 |  
          2 8

          Matoušek zatím v našem týmu neukázal že by na něco měl...

          • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

            Dr. Fe1     před 5 lety 11.06.2019 01:21 |  
            3 11

            Ale ukázal, mimo jiné dal velice důležitý gól v Kodani.

            V lize moc šancí nedostal, hrál asi jen 3x od začátku. Nebylo to nic excelentního, ale pořád o třídu výše, než to co přišlo po něm.

        • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

          pcitron     před 5 lety 11.06.2019 05:24 |  
          1 0

          Souhlas, měl by dostat na šanci. Je to zkrátka player, stejně jako Baluta, na tyhle typy fortbalistů se dobře dívá, neboť baví svým uměním. Je to vždy něco za něco, je jasné, že v systému JT nebudou tak dobří dozadu. Souhlasím s Kloppovou "filosofií", fotbal by měl především bavit....

          • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

            travel (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 11:06 |  
            0 0

            A současně vyhrát LM :-)

        • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

          Thane (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 11:43 |  
          0 0

          Nechci mluvit za ostatni ale duvod proc ja si myslim ze se u nas zatim neprosadi je ze ty jeho nedostatky o kterych se mluvi se v nasi hre zasadne projevi a naopak jeho prednosti nedostanou moc prostoru k vyuziti. Ja si treba neumim predstavit v jakych zapasech by mel nastoupit. Asi akorat v evrope a spis jen venku (za predpokladu ze uz odboural nedostatek v podobe fyzicky - ze to tempo vydrzi celou dobu co bude na hristi). V nasi lize si ho ve venkovnich zapasech pravidelne predstavit neumim..copak my hrajeme venku zatazene na brejky?

    • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

      Tochal (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 12:38 |  
      1 2

      Ani jeden není brejkový? O_o

    • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

      kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 13:00 |  
      6 11

      Viděl jsi ho někdy hrát v našem dresu? Ten kluk nebyl v lize schopen proměnit jedinou šanci... a to proti Příbrami, Bohemians, nebo Dukle, kde dostal k dispozici vždy více než hodinu.... ještě horší bylo jeho představení v poháru proti Ústí...

      Nevím, jestli to bylo nervozitou, nebo touhou předvést se před diváky, ale nebylo v tom nic fotbalového....

      Jaký rozdíl oproti Masopustovi, Zmrhalovi, Královi, Olayinkovi, Traorém, Balutovi.... mám pokračovat...

      • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

        Navyseals     před 5 lety 10.06.2019 13:07 |  
        7 0

        Souhlasím, ale je třeba si taky říct, že on hrál na postu a hlavně v systému, který mu vůbec nevyhovoval. Já si myslím, že ve Slavii by v tuhle chvíli našel uplatnění pouze jako druhý útočník do dvojice např. s Yusufem či Teclem nebo jako krajní záložník na úkor Masopusta či Olayinky, na což, si přiznejme, zatím nemá. Je to opravdu na posouzení sportovního úseku. Já si myslím, že špatná volba v tomto ohledu neexistuje, jen záleží na postupu, jak by se to provedlo. Tedy správný výběr klubu či správné využití ve Slavii.

        • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

          kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 13:19 |  
          5 4

          Podle mě na podhrotu, nebo celkově v té trojici za útočníkem... Ale musí se výrazně zlepšit v práci s míčem.... On v dresu Příbrami proti Bohemce, nebo Ostravě dělal skvělé věci právě nikoliv na hrotu, ale pod ním, kdy v rychlosti dokázal obejít obránce, či dva a střílet, nebo přihrávat... tady mu to vůbec nešlo, jako kdyby byl nervózní a chtěl tak moc, že mu to svazuje nohy...

          I ten gól v Kodani padl po jeho nepovedeném zásahu: první centr Coufala šel vzduchem, Matoušek šel do hlavy.... a místo střely na bránu předvedl skvělý obranný zákrok.... Naštěstí to vrátil Coufimu, který to tedy na druhý pokus vzal po zemi....

          • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

            Marcelo10     před 5 lety 10.06.2019 14:07 |  
            2 4

            On se hlavne ve Slavia do situaci, ktere zazival v Pribrami vubec nedostane. Spoustu golu dal z brejku, kdy souper Ptibram tlacil a ztratil..pak sli do otevrenejsi obrany a Honzovi stacila jen rychlost..kopl si balon a letel. Zakoncit asi umi, to jo. Ale ve Slavii se hraje do zatazene obrany a on ma velky problem s kombinaci a balonem u nohy.

            • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

              smely (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 14:18 |  
              1 1

              Ano, nemá...

            • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

              kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 15:09 |  
              3 5

              Zkus si pustit nějaké jeho góly v Příbrami... to právě málokdy byly vysloveně brejky.... snad jenom na letné připravil gól pro Slepičku vysloveně z úprku od půlky... jinak vždycky měl proti sobě zformovanou obranu a on jí nějak překonal....

              Ano, možná ta obrana nebyla tak úporná jako v Edenu, nebyl to tak zaparkovaný autobus... ale bylo to srovnatelné se situacemi, kdy proti Dukle, či Příbrami vedeme o dva góly a rozebíráme je jako budík... A pak tu byla situace kdy doma proti Bohemce vedeme 1:0, dochází nám síly, protože máme v nohách zápas s Bordeaux, takže nás soupeř začíná tlačit... a na hřišti je Matoušek - relativně čerstvý (střídal zraněného Tecla ve 24.minutě) by měl právě ukázat, že je brejkový... měl by sebrat nějaký ten odkop, utéct těm samým obráncům, z nichž si dělal kuželky před měsícem v dresu Příbrami.... a nic.... v tomhle zápase, kdy mohl chodit do otevřené obrany a moc by nám tím pomohl, nepředvedl zhola nic...

              • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

                Marcelo10     před 5 lety 10.06.2019 16:12 |  
                1 5

                On je totiz, podle meho, problem, ze posuzujeme jen ty golovy situace. Ty se mu kazdopadne povedly, at uz do otevrene nebo zformovane obrany. Ale ppdivej se na zapasy Pribrami na cely..on proste nevynika. Technicky vubec ne, ma silene ztrat a do nejake extra kombinace neni.

                • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 16:56 |  
                  2 3

                  No právě.... s tím souhlasím... A ještě více to vyniklo u nás... Ovšem v tý Pb alespoň pár akcí udělal a dovedl do nějakého excelentního zakončení u nás až na tu Kodaň nic.... i v Petrohradu si krásně zasekl míč a potom místo přihrávky před prázdnou pálil do gólmana, což nás stálo minimálně bod....

                  čímž se tedy vracím k původnímu příspěvku celého vlákna - podle mě vůbec není od věci Matouška nechat hostovat a doufat, že se vykope, klidně později, ale postupnými krůčky, teď třeba v klubu, proti kterému se brání více, než proti Příbrami....

      • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

        Cross     před 5 lety 10.06.2019 22:38 |  
        3 4

        Matoušek dal uz letos v lize víc gólů, a bodů, než Olayinka, Baluta a Buren dohromady...

        • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

          kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 22:41 |  
          5 5

          Ano, v dresu týmu, proti kterému každý jde z pozice favorita... u nás dal jeden gól a asistence žádná... A to hrál proti Dukle, Bohemce, Příbrami.... nebo třeba v MOL cupu proti Ústí...

          • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

            Dr. Fe1     před 5 lety 11.06.2019 01:24 |  
            0 12

            Prostě dostal málo šancí. To já znám jednoho co toho odehrál násobně více a neproměnil nic, ba se ani nedostal do šance.

          • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

            malan (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 01:36 |  
            0 1

            A kolik minut? :)

            • Re: Bylo řečeno, že na jaře se vrátí

              kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 07:08 |  
              0 2

              Vyjmenoval jsem zápasy, kde hrál minimálně hodinu....

    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

      Marcelo10     před 5 lety 10.06.2019 14:04 |  
      0 0

      Jako ze odchazi do Premier League?

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        smely (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 14:19 |  
        2 2

        95%

        • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

          Markus     před 5 lety 10.06.2019 15:02 |  
          0 0

          Dle web cache to tam je už delší dobu, minimálně od 26. května. Chyba to asi vážně nebude, zároveň je mi ale tak trošku záhadou, z čeho se na ten profil prokliknout, to asi není vidět veřejně.

          • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

            smely (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 10:19 |  
            2 0

            v pohode, myslel sem , ze kazdej vi co tady znamena 95% ...stejne jako "mukion" nebo "jeste se budeme vsichni divit..." :-)

            • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

              Markus     před 5 lety 11.06.2019 11:45 |  
              0 0

              No jo, nepochopil jsem no :) Ale je škoda, že jsme to moc brzy prokecli, že je to celé jinak, mohli jsme tu nechat uniknout informaci, že třeba Martin Frýdek jde do Anglie a pak sledovat tu paniku (fanoušků klubů v Anglii, aby to nebyl právě jejich klub, kdo si takové kopyto pořídí) :D

              • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

                smely (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 14:42 |  
                2 0

                Martin Kdo ???

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        JS (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 15:23 |  
        1 1

        Hoho, Přému kupuje Chelsea, aby tam pozvedl týmového ducha... :D

        • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

          Markus     před 5 lety 10.06.2019 15:30 |  
          0 0

          Prema - the most dangerous adversary in the field :)

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 15:25 |  
        1 2

        Zkuste mi tam najít "Karel Janďourek" jako hráč AFK Záběhlice tam snad taky musím mít nějakou hodnotu, ne?

  4. Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

    pcitron     před 5 lety 11.06.2019 09:28 |  
    2 1

    Tady jsou jeho vlastní slova: "Chtěl po nás (Csaplár) , abychom hráli za každé situace, a proti kterémukoli soupeři, fotbal. Žádná destrukce, naopak maximálně konstruktivní styl. Tahle filosofie mi sedí. Vím, v lize jsou důležitější body, ale pro mě, mladého kluka, je zásadní radost ze hry. A také pro moji kariéru. Kdybychom vyhrávali jedna nula, přitom stáli v deseti vzadu a spoléhali na standardky, nikdo by si mě nevšimnul...." Myslím, že měnit mu mentalitu by bylo kontraproduktivní

    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 09:43 |  
      5 10

      Ta poslední věta ti přijde v pořádku?

      Nikdo by si ho nevšimnul.... takže nevadí, že tým je na tom blbě, že jsou na padáka, hlavně, že jeho si někdo všimne?

      V dnešním rozhovoru taky zdůrazňuje: Chci pro sebe to nejlepší.... vybereme, co bude nejlepší pro mě... Ne pro tým, ne pro Slavii....

      Rád se budu plést, ale já z něj mám hodně rozpačitý pocit....

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        Marcelo10     před 5 lety 11.06.2019 10:17 |  
        0 7

        Ja z nej mam spatny pocit od chvile, kdy jsme ho kupovali :)

        • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 10:22 |  
          2 2

          A to já ne... já se na něj těšil, když jsme viděl, co dokázal provádět s obranami v dresu horšího klubu, tak jsem věřil tomu, že s lepšími spoluhráči ještě více rozkvete...

          A on místo toho vypadá, že potřebuje mít jistotu, že bude hrát za všech okolností... Jakmile nemá jisté místo v základu a musí během zápasů o svůj post bojovat, tak je nervózní, nepřesný, balón se mu plete mezi nohama...

          • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

            Marcelo10     před 5 lety 11.06.2019 10:30 |  
            2 5

            Me proste uz pri jeho prvnim angazma v Pribrami zarazelo, ze na to, jaky je talent - rychly, zakonceni..tak ma problemy s kombinaci.

            • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

              kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 11:09 |  
              0 1

              To byla asi moje chybka - já Příbram až tak důkladně nesledoval, koukal jsem na sestřihy gólových akcí....

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        slavanda     před 5 lety 11.06.2019 10:32 |  
        1 1

        Všichni pořádní plejeři myslí na sebe. Plno vesnických týmů má družnej mančaft co myslí na ostatní a mají každou chvíli dokopnou... Tohle už je dneska v pořádku. Tak nějak automaticky platí, když se chci ukázat, musím být prospěšný týmu. Jinak tu šanci nedostanu.

        • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 11:29 |  
          3 4

          To právě že tak automaticky úplně ne....s hráčem, který chce v první řadě být vidět, jsou víceméně dvě možnosti:

          1. Je natolik lepší, než zbytek týmu, že se trenérovi vyplatí postavit celou hru na něm - pracuje na něm zbytek týmu...
          2. Týmu prospěšný není

          V Příbrami možná platila první varianta, ale u nás sotva...

          • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 11:46 |  
            2 6

            Dvakrát chtěl skončit s fotbalem, protože byl málo vytěžovanej. Hmmm, to je fakt hráč pro Příbram (uvidíme jestli pro Jablonec), ale pro Slavii asi ne.

            • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

              kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 12:13 |  
              5 4

              Přesně... žadné:
              "Jsem málo vytěžovaný, tak se kousnu!" Jako Mick van Buren....
              Nebo: "Nechci na žádné hostování, já se ve Slavii prosadím hned!" ... jako Alex Král...

              Obávám se, že to je přesně ten typ hráče, který potřebuje mít jistotu základu, i když se mu zápas nepovede.... Jinak "necítí důvěru" a chce končit...

              • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

                Luckyduck (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 13:26 |  
                3 0

                Trochu mi to připomíná (a doufám, že se nepletu), když vylítnul jako velký talen Martin Lukeš v Baníku a ptali se ho v nějakém rozhovoru, možná to bylo při předávání ocenění talent roku na otázku: Jak by byl jeho život jinej, kdyby nehrál fotbal.
                Odpověď: Nijak zvášť, prostě bych jezdil u nás na vsi s traktorem :)

              • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

                fleder     před 5 lety 11.06.2019 15:01 |  
                2 3

                Nic proti, ale každý má nějaký vývoj.
                Komentuješ stav, co ten kluk měl v 16 a ?18? letech a z toho vytváříš chiméru, že tlak nezvládne a chce nějaké výsady. Dneska mu je víc, z jeho vyjadřování je zřejmé, že ví, do čeho jde a ví, co chce a ví, kde je. A že mluví o sobě a své kariéře? To je zase špatně? Nebo jako každý musí dodávat na prvním místě...hlavně, hlavně ať ten můj stávající klub, já jsem nepodstatnej, o mě nejde, já se klidně zahrabu a vůbec mi nevadí, když z nějakého důvodu hrát nebudu...
                Fakt občas na palici.

                • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 15:31 |  
                  6 4

                  Ano, každý má svůj vývoj... ale málokdy se někdo od základu změní - většinou s přibývajícím věkem spíše charakteristické vlastnosti vylezou více na povrch....

                  Píšeš, že mu šlo o jeho kariéru? Vždyť chtěl s fotbalem skončit.... Kdyby mu šlo o kariéru, tak se zkusí kousnout, nebo si řekne: "tak tady to nejde, půjdu jinam a všem ukážu..." On chtěl místo toho s fotbalem seknout s tím, že tedy bude dělat něco jiného.... Tahle si myslíš že jedná člověk, který ví co chce a jde si za tím?

                  Když se podíváme na fakta: v Příbrami na začátku ligy hvězda... Dva krásné góly Ostravě, proti Dukle dvě lahůdkové přihrávky před prázdnou, Na Letné svým sólem vyzval ke gólu Slepičku...

                  Přesun k nám a nic.... jeden gól v Kodani, jinak žádná akce, ze které by si člověk řekl: "To je kanón, to jsme koupili dobře".... Nedokázal nějak přehrát ani hráče druholigového Ústí, ani proti Chrudimi se za půl hodinky neprosadil...

                  Nehrál tak málo: proti Bohemce nahradil zraněného Tecla ve 25. minutě, v základu nastoupil proti Dukle, Příbrami, v Mol Cupu odehrál celý zápas s Ústím, 25 minut s Chrudimí a v Evropě hrál v základu v Petrohradě, v Kodani i v Bordeaux.... To je osm zápasů, kdy měl ukázat, že má na to, aby u nás hrál.... a byl z toho jediný, byť důležitý, gól...

                  Mezihra žádná...

                  Tak co si mám myslet? Že oproti Příbrami najednou zapomněl hrát? Že je v tom jenom nesehranost? Sám mluvil o tom, že mu chybí kondice na náš herní styl a najednou v zimě ten boj o místo vzdal.... Přitom by na jaře hrál, na jeho místě byla o dost menší konkurence, než ve středu zálohy, kde mladší Alex za to vzal a vytlačil ze sestavy jednoho z matadorů...

                  A teď, kdy by k nám měl zase přijít nabitý novými zkušenostmi rovnou říká, že asi zase radši půjde na hostování....

                  Je mi líto, ale s tímhle přístupem je to opravdu jenom na tým typu Příbram... Tým, který to postaví na něm a ostatní mu budou dělat support... A budou se modlit, aby se nezranil...

                  Pokud skončí v Jablonci, tam tam bude mít konkurenci v podobě Chramosty a Doležala a ti mu nic zadarmo nedají ... Typově podobný hráč Ikaunieks si tam v podstatě nekopl a to byl jejich hráč, nikoliv hostující....

                  • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

                    malan (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 16:46 |  
                    6 4

                    Staci, ze soudis hrace po par hodinach hry. Ostatnim tu davate pul sezony, sezonu adaptace. O zmrhalovi, ktery si muze dovolit nic nepredvest treba 6 zapasu v kuse ani nemluvit. Uz se hod do klidu, vsichni jsme z tvych 10 prispevku pochopili, ze ti nevoni..

                    • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 17:29 |  
                      2 2

                      Já jsem v klidu....

                      Nehodnotím ho po pár hodinách hry... Hodnotím jak tu fungoval na podzim, hodnotím, jak se choval během zimní přípravy, hodnotím rozhovory s ním, ze kterých si dělám nějaké závěry... Dávám to do kontextu toho, jak hraje v Příbrami... To snad už jsou relevantní podklady k nějakým závěrům, ne?

                      Podívej se na zimní posily: Masopust, Král i Ševčík víceméně hned ukázali, že dokážou naskočit do hry a být přínosem.... Žádnou půlroční adaptaci nepotřebovali.... To Maty zatím nepředvedl.... Pokud bude takhle pokračovat bude to vypadat podobně jako s van Kesselem... ten dal dokonce góly tři... a přesto bylo na první, či druhý pohled vidět, že si s míčem až tak netyká... a když se ukázalo, že není nějak ochoten na sobě pracovat, tak už z toho bylo jenom oboustranné zklamání...

                      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

                        malan (přítel SN)     před 5 lety 11.06.2019 17:52 |  
                        3 3

                        Verim, ze s nim Trpis pocita do pripravy. Podle toho, co bylo napsano v clanku spolu komunikuji a resi co dal. To, ze na sobe musi makat snad vi. S nasimi potentnimi utocniky by byl pomerne luxus poslat ho na hostovani. A hlavne hovadina.

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        Dr. Fe1     před 5 lety 11.06.2019 12:02 |  
        2 9

        Mě přijde v pořádku, protože to po něm trenér chtěl a on tedy plnil pokyny trenéra, které byly zároveň výhodné pro jeho zviditelnění. Tedy podle mě to není nic proti ničemu.

      • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

        pcitron     před 5 lety 11.06.2019 13:27 |  
        3 0

        Jsem přesvědčen, že přes všechna negativa, která jsou v diskusi uvedena a s nimiž se dá souhlasit, by bylo škoda nechat takový talent "zplanět"

        • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.06.2019 14:38 |  
          2 0

          A to já samozřejmě taky doufám, že se to nějak srovná..... Ale nemyslím, si, že bychom měli nějak spílat vedení, když ho pošlou na hostování, případně, když ho nebudou hned od prvního kola používat jako útočnou jedničku...

          • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

            pcitron     před 5 lety 11.06.2019 15:25 |  
            0 0

            Jasně, spílat bychom neměli

          • Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

            Hojik     před 5 lety 11.06.2019 17:55 |  
            0 1


            "Matoušek: sázka na budoucnost" bylo řečeno před šesti měsíci,tak dočkej času jako husa klasu.

  5. Re: Zařídil výhru nad Slováky! Pak Matoušek poodhalil, jestli se vrátí do Slavie

    gazza     před 5 lety 14.06.2019 12:35 |  
    0 5

    V Matouskovi je rozhodne vice nez v Olayinkovi u ktereho si za celou dobu nevzpomenu krome toho ,ze zapas odmaka nahoru a dolu coz by mela byt samozrejmost na nic vyjimecneho Takze Matouska rozhodne brat ,protoze takovych talentu u nas moc nebeha

  6. Křídlo

    Tomastu     před 5 lety 14.06.2019 20:25 |  
    0 0

    Pokud někde vidím uplatnění Matouška ve Slavii, tak je to za A) Evropa a pak zápasy proti Plzni a Spartě za B) pokud by uměl dobře nacentrovat pak by mohl být na křídle kde by přeci jen mohl mít více prostoru k úniku. Pokud bude na hrotu s týmy z dolní poloviny tabulky, tak je jeho hlavní přednost hned pryč.