clanek z blesku na zaklade tlachani jednoho zhrzelyho posuka, kterej hraje nejlepsi fotbal pod sluncem, ale byl sestej...me nechava naprosto v klidu...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Co je zajímavá nabídka. Koupili jsme ho za 25. Za Ngadea se kluby zdráhají dát 4,5 (za což jsem jako milovník jeho hry rád), takže kolik asi nabídnou za Koláře?
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Pokud má přijít, tak v tom má "asi" prsty Jan Nezmar. A jemu snad důvěřujeme.
Někteří se divili příchodu Ondry Kúdely, také z Liberce, a jak si ho teď hýčkáme. Zřejmě Vantruba ještě není plnohodnotná brankářská dvojka. A že letošní ročník odchytal Kolář celý, je také docela štěstí a nemusí být fit a ve formě pořád. Přéma samozřejmě připraven zaskočit je,... ale milujeme ho hlavně jako hecíře a motivátora do kabiny a před kotel :-) . Vítej, Filipe! A ať se chytneš podobně jako Ondra Kolář!
Slavia olééé!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
To by bylo skvele,Filip to ma v hlave srovnane,brankar to je nadstandartni,ale doufam,ze Kolar by odesel az v zime,aby se Filip mohl v klidu aklimatizovat na klub,jakym Slavia je.
Jinak kdo si jeste neprecetl Bez frazi,tak je to velmi dobre cteni,nejen od Filipa. https://www.bezfrazi.cz/no-a/
V dětství jsem s Filipem čutal na hřišti za barákem. Vždycky se sešla parta kluků a hráli jsme dokud bylo vidět. Hrál v útoku, kdyby chytal, nikoho by to nebavilo. Je to skvělej kluk, určitě zapadne do kabiny, moc mu držím palce!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Zeptej se Erdy Winkelmanna nebo Mirdy Konečníka na iHeute. Ti se se všemi našimi současnými a bývalými hráči znají od mládí, nebo je mají alespoň důkladně zmapované, když se podíleli na jejich přestupech...:-)
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Nákup Nguyena pokládám za správný,nutně potřebujeme ještě jednoho golmana,,Kovář podle mě v současné době dvojku dělat nemůže.Nejsem nadšen ze zprávy,že Kolář má prý zajímavou nabídku z ciziny.Nějak se to rozrůstá.Doufejme,že názor Trpišovského i Nezmara,že v kádru není třeba dělat velké změny bude dodržen.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Já jsem třeba Vantrubu pořádně chytat neviděl (vyjma pár šotů ze slovenské ligy, kde sestoupil s Podbrezovou), ale kdyby byl (už) takový zázrak, dostal by jistě dříve u nás čuchnout alespoň v MOL Cupu.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Vidím příchod tak 50/50, když přestup nevyjde, tak se blesk nemýlil, jeho "zdroj" mluvil pravdu, jen se nedohodl hráč s klubem...a jede se dál....ale je aspoň co číst tyto dny :-)
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Skvělý nákup. Ten kluk je opravdu dobrý a je v nejlepších letech. Podle mě už příští sezonu bez problému posadí Koláře a když se mu to náhodou nepovede tak nevadí, on Kolář vydrží stejně tak sezonu a půjde do ciziny. A konečně také někdo zapadne trošku tématicky do našeho klubu:-) Je škoda, že se tak bojíme koukat do Asie na mladé talenty třeba ted na MS 20 jak Japonsko tak Korea postoupili z těžkých skupin a Japonci hráli hodně dobrý fotbal i když vypadli právě z Koreou.
Tak Filipe ať ti to čape a udělal si dobře, že si dal košem těm buznám od vedle. Buzny mu minule skoro ukončili fotbalovou kariéru. Proč by se tam vracel, byl by hlupák.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
když posadí koláře tak ten do ciziny asi nepůjde.... to jen tak na okraj poznámka. za mne taky dobrý krok, potřebujeme kvalitnější dvojici. škoda že není o 2-3 roky mladší
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
A dostali jsme za něj opravdovou raketu a v 29 jsme ho za raketu koupili. Aneb když se komentuje něco zcela mimoběžnou paralelou. Většina lidí je v Nguynem ok, jen se jim nelíbí nesmyslná přestupní částka. Btw. srovnej to s přestupní částkou, za kterou Sparta koupila mladého Krejčího. Trošku nepoměr.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Pouze poukazuji na objektivní fakt, v kolika letech odcházel Radek Černý na zahraniční angažmá. Zpochybňuješ tento fakt?
Tržní cena hráče se ukáže právě až při konkrétní transakci podle toho, kolik je za nej nový klub ochoten zaplatit.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Neber si to osobně, tenhle komentář je spíš obecný, ale k žádnému příspěvku nepasuje víc. Filip je Čech. Nejedná se o posilu z Asie. To, že je pro spoustu fanoušků něco takového těžce uchopitelné, je snad jen otázka času. Je třeba dost odvahy jít s nálepkou "Číňana", který neumí moc česky a sedí celý den ve večerce do klubu, jehož fanoušci již projevili toto neomezené pryštění inteligence. Snad to všechny brzo přejde. Pak bude Slavia zase dál.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Vykašlete se na peníze, o Nguyenovi se během podzimu psalo, chválily se jeho výkony, proti Slavii se ukázal, je to skoro to nejcennější, co teď Liberec má.. v takový situaci současný Slavii nikdo takovýho hráče za 5 milionů neprodá. Buďte rádi, že budeme mít dva dobrý golmany, obzvlášť, jestli je pravda to o těch špatných kolenech Koláře. To ho zaprvý můžeme rychle prodat, nebo o něj můžeme rychle přijít ze zdravotních důvodů.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Jdi do haje! Co furt resis, jestli nekdo prijde z Libe a nebo kkidne z Palerma? Dulezity je, jak hraje tym. A jestli si to neuvedomujes, tak ty posily, nad kteryma tak ohrnujes nos, stoji za poharem, titulem a fantastickou jizdou Evropou!!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
A kdo je u tebe zázrak? Heča, kterej 90 % odkopů kopne do autu? Vaclík, kterýmu jsme ve dvou utkáních dali 6 gólů? Karius, Lloris, De Gea - ti všichni taky zvládli pěkný hrubky. Alisona nám asi neprodaj a Bufon už je starej. :-D Třeba Trmal je mladej a celkem nadějnej, ale úplně vidím, jak vyběhl z branky a namazal soupeři, z čehož Slovácko dostalo gól...
Mně je Nguyen sympatickej a docela se na něj těším.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Z Český ligy na pozici neotřesitelný jedničky momentálně nikoho. Teoreticky Nita není špatnej, ale zase ne o tolik. Takže Posavec nebyl špatnej nápad. Ale z Chorvatska bych určitě bral z Dinama Livakoviće.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ten Nita, místo kterého chytá Heča? Jestli je v týmu nějaký post, kde opravdu neocením cizince, tak je to brankář. Riziko špatné komunikace je příliš velké.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ono hlavně, kdo na to má a má rovněž sebevědomí si chce plnit sen v Bundeslize, Premier apod. Hráči jako Dostál (mám k němu respekt), Rada, Jindřišek, Smola apod. si chtějí plnit sen tím, že hrají alespoň ligu, mužstva jako Slavia, Sparta jsou pro ně špička ledovce.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Mně teda Kovář přijde jako s přehledem nejlepší brankář v lize a doufám, že u nás ještě nejmíň 2 roky zůstane. Nguyen vedle něj může růst a třeba mu zkusit i konkurovat. Nejvíc nás bude trápit absence kvalitního útočníka a jestli odejdou Deli s MNN, tak i střed obrany.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Aha, a já myslel že to je bavič kabiny, a on prý s přehledem nejlepší golman ligy. Pokud si tedy myslel Ondru Koláře, tak s přehledem určitě není nejlpepší goman ligy. Mezi nadprůměr bych ho tedy zařadil.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Líbí se mi Hrubý, Trmal i ta nová posila Nguen. U Ondry je to dost zkreslené, nejde na něho ani polovina střel co na ostatní, takže vychytané nuly a pod. statistiky jsou zavádějící. Umí hru nohama, ale jako golman není extratřída. Můj názor.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Tak Jugas pro hru Slavie nepoužitelný, zatímco Hovorka přesně zapadá do toho co chce trenér hrát. Nad Kudelou také všichni lámaly hůl a ukázalo se že JT ví co dělá
Svou „použitelnost" Hovorka názorně demonstroval v obraně Sparty. Děsí mne, že máme ve vedení klubu odborníky, kteří si toho nevšimli. Já až doteď myslel, že takový mají jenom na Letný...
A myslíš v době, kdy měl přetržený křížáky, nebo až v době, kdy byl těsně po rehabilitaci? Možná sis toho nevšiml, ale Hovorku v rámci té své odbornosti koupili zraněného a nějak si mysleli, že po roce bez fotbalu z něj okamžitě bude Beckenbauer....
Komentáře (74)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
mis3 před 5 lety 06.06.2019 11:18 |Jsem z toho trochu rozpačitý. On v podstatě odchytal půl sezóny a hned má cenovku 15 mega?!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ragnarok před 5 lety 06.06.2019 12:25 |Ano, je to totiž 18 letý supertalent. To zdůvodňuje jeho cenovku.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Gino před 5 lety 06.06.2019 12:40 |Je mu 27, přece...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
SirCohen před 5 lety 06.06.2019 11:19 |To je zpráva pikantní jako M45 bez koriandru!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
pehacko před 5 lety 06.06.2019 13:00 |treba je to cena vcetne objednaneho jidla pro celou TS na cely rok... neco mi rika, ze po par mesicich budou o ten koryandr jeste skemrat!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
SirCohen před 5 lety 06.06.2019 13:12 |y?
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
pehacko před 5 lety 06.06.2019 13:20 |to je tvrda cinska verze!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
smely (přítel SN) před 5 lety 06.06.2019 11:41 |clanek z blesku na zaklade tlachani jednoho zhrzelyho posuka, kterej hraje nejlepsi fotbal pod sluncem, ale byl sestej...me nechava naprosto v klidu...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Horis před 5 lety 06.06.2019 12:06 |Ano, nejlepší fotbal pod sluncem. Akorát bez střely na branku :-). Ale to je jen drobná vada na kráse :-)
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Obr před 5 lety 06.06.2019 12:07 |Ze bych z toho byl nakej odvarenej, tak to teda nejsem. Treba to neni pravda
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
buran před 5 lety 06.06.2019 12:54 |Přesně, jestli je to pravda ,tak za pár zápasů které odchytal v lize a v jeho věku dát 15 míčů mi nedává moc smysl,viz GvK.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Horis před 5 lety 06.06.2019 12:08 |Přiznám se, že tomuto přestupu, pokud se potvrdí, moc nerozumím.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
slaviator před 5 lety 06.06.2019 12:14 |Kolář má prý zajímavou nabídku ze zahraničí, a i kdyby ne - Nguyena chtěla Sparta, tak i kdybychom ho koupili jen kvůli tomu...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ragnarok před 5 lety 06.06.2019 12:26 |Co je zajímavá nabídka. Koupili jsme ho za 25. Za Ngadea se kluby zdráhají dát 4,5 (za což jsem jako milovník jeho hry rád), takže kolik asi nabídnou za Koláře?
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
slaviator před 5 lety 06.06.2019 12:46 |Ngadau teď byl vyhlášen nejlepším obráncem celého ročníku Evropské ligy, takze teď v létě asi za těch 4.5 mil euro půjde...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Jakubisko před 5 lety 06.06.2019 13:03 |Kým? Na oficiálním webu UEFY v sestavě ročníku není.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Rooney před 5 lety 06.06.2019 13:07 |Zdroj? Pokud myslis WhoScored, tak bych asi volil trochu jina slova...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Fido22 před 5 lety 06.06.2019 13:38 |Pokud má přijít, tak v tom má "asi" prsty Jan Nezmar. A jemu snad důvěřujeme.
Někteří se divili příchodu Ondry Kúdely, také z Liberce, a jak si ho teď hýčkáme. Zřejmě Vantruba ještě není plnohodnotná brankářská dvojka. A že letošní ročník odchytal Kolář celý, je také docela štěstí a nemusí být fit a ve formě pořád. Přéma samozřejmě připraven zaskočit je,... ale milujeme ho hlavně jako hecíře a motivátora do kabiny a před kotel :-) . Vítej, Filipe! A ať se chytneš podobně jako Ondra Kolář!
Slavia olééé!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
mis3 před 5 lety 06.06.2019 13:42 |No jenže Kolář je mladej.
Filip
sTizz (přítel SN) před 5 lety 06.06.2019 12:20 |To by bylo skvele,Filip to ma v hlave srovnane,brankar to je nadstandartni,ale doufam,ze Kolar by odesel az v zime,aby se Filip mohl v klidu aklimatizovat na klub,jakym Slavia je.
Jinak kdo si jeste neprecetl Bez frazi,tak je to velmi dobre cteni,nejen od Filipa. https://www.bezfrazi.cz/no-a/
Re: Filip
Hesmir (přítel SN) před 5 lety 06.06.2019 14:39 |Hele, ale zase je vtipné, jak se tam píše o stereotypech (tržnice či menu) a přitom celou foto projdou tržnice, bistra a se žlutou v rukách...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Bogdy před 5 lety 06.06.2019 12:25 |V dětství jsem s Filipem čutal na hřišti za barákem. Vždycky se sešla parta kluků a hráli jsme dokud bylo vidět. Hrál v útoku, kdyby chytal, nikoho by to nebavilo. Je to skvělej kluk, určitě zapadne do kabiny, moc mu držím palce!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
pehacko před 5 lety 06.06.2019 13:26 |a tonda barak byl jakej?
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Jachym před 5 lety 06.06.2019 14:37 |Zeptej se Erdy Winkelmanna nebo Mirdy Konečníka na iHeute. Ti se se všemi našimi současnými a bývalými hráči znají od mládí, nebo je mají alespoň důkladně zmapované, když se podíleli na jejich přestupech...:-)
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
pcitron před 5 lety 06.06.2019 15:10 |Já žiji v přesvědčení, že Erik je něco jako manželka poručíka Colomba
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Bogdy před 5 lety 07.06.2019 07:39 |Tondu Baráka neznám. Na ZŠ Jílovská chodil už jen David Pavelka a toho si moc nepamatuju.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Srdcar114 před 5 lety 06.06.2019 12:30 |Nákup Nguyena pokládám za správný,nutně potřebujeme ještě jednoho golmana,,Kovář podle mě v současné době dvojku dělat nemůže.Nejsem nadšen ze zprávy,že Kolář má prý zajímavou nabídku z ciziny.Nějak se to rozrůstá.Doufejme,že názor Trpišovského i Nezmara,že v kádru není třeba dělat velké změny bude dodržen.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Max1 před 5 lety 06.06.2019 13:35 |Osobně happy nejsem, myslím si, že Vantruba je lepší s větším potenciálem a ještě nedostal šanci
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Marcelo10 před 5 lety 06.06.2019 13:49 |Vantruba na Slavii absolitne nema, proboha! Videl si ho chytat vubec??
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Jachym před 5 lety 06.06.2019 14:34 |Já jsem třeba Vantrubu pořádně chytat neviděl (vyjma pár šotů ze slovenské ligy, kde sestoupil s Podbrezovou), ale kdyby byl (už) takový zázrak, dostal by jistě dříve u nás čuchnout alespoň v MOL Cupu.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
sicilianbrno před 5 lety 06.06.2019 13:46 |Vidím příchod tak 50/50, když přestup nevyjde, tak se blesk nemýlil, jeho "zdroj" mluvil pravdu, jen se nedohodl hráč s klubem...a jede se dál....ale je aspoň co číst tyto dny :-)
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
boss009 před 5 lety 06.06.2019 15:20 |Skvělý nákup. Ten kluk je opravdu dobrý a je v nejlepších letech. Podle mě už příští sezonu bez problému posadí Koláře a když se mu to náhodou nepovede tak nevadí, on Kolář vydrží stejně tak sezonu a půjde do ciziny. A konečně také někdo zapadne trošku tématicky do našeho klubu:-) Je škoda, že se tak bojíme koukat do Asie na mladé talenty třeba ted na MS 20 jak Japonsko tak Korea postoupili z těžkých skupin a Japonci hráli hodně dobrý fotbal i když vypadli právě z Koreou.
Tak Filipe ať ti to čape a udělal si dobře, že si dal košem těm buznám od vedle. Buzny mu minule skoro ukončili fotbalovou kariéru. Proč by se tam vracel, byl by hlupák.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
ColinSKS před 5 lety 06.06.2019 16:21 |když posadí koláře tak ten do ciziny asi nepůjde.... to jen tak na okraj poznámka. za mne taky dobrý krok, potřebujeme kvalitnější dvojici. škoda že není o 2-3 roky mladší
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Marcelo10 před 5 lety 06.06.2019 18:22 |Proc by mel byt mladsi?? Vzdyt je to golman! On jeste muze i do zahranici od nas.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
ColinSKS před 5 lety 06.06.2019 20:33 |proč? :-D protože za 3 roky mu bude 29. v tohle věku se neodchází jako perspektivní golman,
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
padre před 5 lety 06.06.2019 22:13 |Tak třeba Radek Černý odcházel do Tottenhamu(!!!) ve veku ...tamtadadaaaaa... 31 let.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
ColinSKS před 5 lety 07.06.2019 06:29 |myslel jsem za rozumné peníze. to tottenhamu můžeš i ve 40 ale klub nedostane nic
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ragnarok před 5 lety 07.06.2019 08:13 |A dostali jsme za něj opravdovou raketu a v 29 jsme ho za raketu koupili. Aneb když se komentuje něco zcela mimoběžnou paralelou. Většina lidí je v Nguynem ok, jen se jim nelíbí nesmyslná přestupní částka. Btw. srovnej to s přestupní částkou, za kterou Sparta koupila mladého Krejčího. Trošku nepoměr.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
padre před 5 lety 07.06.2019 08:44 |Pouze poukazuji na objektivní fakt, v kolika letech odcházel Radek Černý na zahraniční angažmá. Zpochybňuješ tento fakt?
Tržní cena hráče se ukáže právě až při konkrétní transakci podle toho, kolik je za nej nový klub ochoten zaplatit.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ragnarok před 5 lety 07.06.2019 11:44 |Určitě bych byl nadšen, kdybych najal zaměstnance a on koupil od bývalého zaměstnavatele oktávku za 2 miliony.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
padre před 5 lety 07.06.2019 11:57 |A pokud by ji za dva roky prodal za 4 miliony?
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Bogdy před 5 lety 08.06.2019 11:50 |Neber si to osobně, tenhle komentář je spíš obecný, ale k žádnému příspěvku nepasuje víc. Filip je Čech. Nejedná se o posilu z Asie. To, že je pro spoustu fanoušků něco takového těžce uchopitelné, je snad jen otázka času. Je třeba dost odvahy jít s nálepkou "Číňana", který neumí moc česky a sedí celý den ve večerce do klubu, jehož fanoušci již projevili toto neomezené pryštění inteligence. Snad to všechny brzo přejde. Pak bude Slavia zase dál.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ernie před 5 lety 06.06.2019 16:47 |Vykašlete se na peníze, o Nguyenovi se během podzimu psalo, chválily se jeho výkony, proti Slavii se ukázal, je to skoro to nejcennější, co teď Liberec má.. v takový situaci současný Slavii nikdo takovýho hráče za 5 milionů neprodá. Buďte rádi, že budeme mít dva dobrý golmany, obzvlášť, jestli je pravda to o těch špatných kolenech Koláře. To ho zaprvý můžeme rychle prodat, nebo o něj můžeme rychle přijít ze zdravotních důvodů.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
ColinSKS před 5 lety 06.06.2019 16:50 |tak teď už jen záložníka a útočníka a jsme komplet.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Marcelo10 před 5 lety 07.06.2019 10:23 |Zaloznika nepotrebujeme.
Zodpovědný brankáŕ, skvělý na lajně
Cross před 5 lety 06.06.2019 18:30 |Kolář potřebuje konkurenci jako prase drbání.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Kzlo před 5 lety 06.06.2019 21:47 |Je to tak šest let co sme proti sobě chytali pražský přebor když chodil za béčko Vltavínu. No on na sobě makal já měl spíš radši noční život :D
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
buran před 5 lety 07.06.2019 17:22 |Jak tak koukám ve Vršovicích to bude na postu brankáře vietnamská liga:-):-)
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Ragnarok před 5 lety 07.06.2019 21:36 |Posavac z Palerma do Hajduku za 400 tisíc EUR. Náš scouting je evidentně zaměřen dosti jednostranně.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
JS (přítel SN) před 5 lety 08.06.2019 08:19 |V Palermu žádný Vysavac není...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
JS (přítel SN) před 5 lety 08.06.2019 08:21 |Nicméně souhlasím, že gólman by se hodil. Akorát je to „Posavec“.. A souhlasím i stím že nás scouting, zaměřený jen pod Ještěd, není zas takové terno.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Marcelo10 před 5 lety 08.06.2019 09:37 |Jdi do haje! Co furt resis, jestli nekdo prijde z Libe a nebo kkidne z Palerma? Dulezity je, jak hraje tym. A jestli si to neuvedomujes, tak ty posily, nad kteryma tak ohrnujes nos, stoji za poharem, titulem a fantastickou jizdou Evropou!!
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
JS (přítel SN) před 5 lety 08.06.2019 11:33 |V poho, ale Kolář je přinejlepším lepší nadprůměr, několikrát podržel a několikrát zase ne. A Nguyen taky žádnej zázrak není.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Joe-L před 5 lety 08.06.2019 12:40 |A kdo je u tebe zázrak? Heča, kterej 90 % odkopů kopne do autu? Vaclík, kterýmu jsme ve dvou utkáních dali 6 gólů? Karius, Lloris, De Gea - ti všichni taky zvládli pěkný hrubky. Alisona nám asi neprodaj a Bufon už je starej. :-D Třeba Trmal je mladej a celkem nadějnej, ale úplně vidím, jak vyběhl z branky a namazal soupeři, z čehož Slovácko dostalo gól...
Mně je Nguyen sympatickej a docela se na něj těším.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
JS (přítel SN) před 5 lety 08.06.2019 14:59 |Zázrak byl Pavlenka. Mně by stačil lepší nadprůměr. A to Kolář nesplňuje, Nguyen je úplně neprozkoušenej těžšími zápasy.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Edenjejenjeden před 5 lety 08.06.2019 15:17 |Ale nevylučuješ,že bude dobrej,ne?Přesto ho hned kritizuješ.A koho by sis tak představoval?
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
JS (přítel SN) před 5 lety 08.06.2019 15:49 |Z Český ligy na pozici neotřesitelný jedničky momentálně nikoho. Teoreticky Nita není špatnej, ale zase ne o tolik. Takže Posavec nebyl špatnej nápad. Ale z Chorvatska bych určitě bral z Dinama Livakoviće.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Edenjejenjeden před 5 lety 08.06.2019 15:57 |Jenže u brankáře z ciziny může být problém komunikace s obránci.Hele já bych Nguyenovi šanci dal,a uvidí se,třeba se budeme divit....
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
sasky před 5 lety 09.06.2019 12:30 |Ten Nita, místo kterého chytá Heča? Jestli je v týmu nějaký post, kde opravdu neocením cizince, tak je to brankář. Riziko špatné komunikace je příliš velké.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Joe-L před 5 lety 08.06.2019 16:07 |Tak kdyby si Pavlenka nechtěl plnit sen, tak bychom to tady vůbec neřešili, to je fakt. Škoda ho, no...
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
necich před 5 lety 08.06.2019 21:51 |Ono hlavně, kdo na to má a má rovněž sebevědomí si chce plnit sen v Bundeslize, Premier apod. Hráči jako Dostál (mám k němu respekt), Rada, Jindřišek, Smola apod. si chtějí plnit sen tím, že hrají alespoň ligu, mužstva jako Slavia, Sparta jsou pro ně špička ledovce.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
necich před 5 lety 08.06.2019 21:43 |Jak byl Pavlenka prozkoušenej težkými zápasy?
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
Marcelo10 před 5 lety 09.06.2019 01:05 |Kolar je s prehled nejlepsi golman v lize.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
pinochet před 5 lety 08.06.2019 20:02 |Mně teda Kovář přijde jako s přehledem nejlepší brankář v lize a doufám, že u nás ještě nejmíň 2 roky zůstane. Nguyen vedle něj může růst a třeba mu zkusit i konkurovat. Nejvíc nás bude trápit absence kvalitního útočníka a jestli odejdou Deli s MNN, tak i střed obrany.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
necich před 5 lety 08.06.2019 21:40 |Aha, a já myslel že to je bavič kabiny, a on prý s přehledem nejlepší golman ligy. Pokud si tedy myslel Ondru Koláře, tak s přehledem určitě není nejlpepší goman ligy. Mezi nadprůměr bych ho tedy zařadil.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
pinochet před 5 lety 08.06.2019 23:07 |Ano zaměnil sem „l" za „v". Pakliže si myslíš, že je v lize lepší brankář než Kolář, sem s jménem.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
necich před 5 lety 09.06.2019 19:08 |Líbí se mi Hrubý, Trmal i ta nová posila Nguen. U Ondry je to dost zkreslené, nejde na něho ani polovina střel co na ostatní, takže vychytané nuly a pod. statistiky jsou zavádějící. Umí hru nohama, ale jako golman není extratřída. Můj názor.
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
wimpy před 5 lety 09.06.2019 21:41 |Mně se líbí i Laštůvka, ale nekupoval bych ho. :-)
Re: První posila pro Slavii: z Liberce přichází brankář Filip Nguyen
sasky před 5 lety 09.06.2019 12:27 |Chjo. Král, Matoušek, Olayinka, Baluta, Traoré... Všichni z podještědí, co?
Hovorka vers. Jugas
pinochet před 5 lety 09.06.2019 00:53 |Jestli je teda pravdou, že bereme Hovorku a do Jablonce pustíme Jugase, tak sorry, ale tohle je velkej úlet:
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/364658/slavia-resi-stopery-jugase-chce-jablonec-frydrych-by-mohl-do-baniku.html
Re: Hovorka vers. Jugas
Marcelo10 před 5 lety 09.06.2019 01:04 |To si taky rikam.
Re: Hovorka vers. Jugas
Dazbof před 5 lety 09.06.2019 23:17 |Tak Jugas pro hru Slavie nepoužitelný, zatímco Hovorka přesně zapadá do toho co chce trenér hrát. Nad Kudelou také všichni lámaly hůl a ukázalo se že JT ví co dělá
Re: Hovorka vers. Jugas
pinochet před 5 lety 10.06.2019 08:45 |Svou „použitelnost" Hovorka názorně demonstroval v obraně Sparty. Děsí mne, že máme ve vedení klubu odborníky, kteří si toho nevšimli. Já až doteď myslel, že takový mají jenom na Letný...
Re: Hovorka vers. Jugas
kjandourek (admin) před 5 lety 10.06.2019 09:38 |A myslíš v době, kdy měl přetržený křížáky, nebo až v době, kdy byl těsně po rehabilitaci? Možná sis toho nevšiml, ale Hovorku v rámci té své odbornosti koupili zraněného a nějak si mysleli, že po roce bez fotbalu z něj okamžitě bude Beckenbauer....