Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

    Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 04.06.2019 14:23 |  
    2 0

    Skvělý rozhovor, zásadní informace, sedlo si to a nechceme dělat moc změn, on už Trpiš naznačil, že pokud nikdo neodejde, tak přijdou jen dva hráči.

  2. Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

    Ados     před 5 lety 04.06.2019 15:49 |  
    4 5

    Nepamatuju nudnější přestupové období pod vládou JT. Vždycky se rojily spekulace, přicházeli hráči a letos nic.

    Ono, pokud se nám opravdu podaří udržet kádr, tak to bude největší posílení, ale moc tomu nevěřím. Očekávám odchod 2-3 hráčů ze základu.

    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

      wimpy     před 5 lety 04.06.2019 18:30 |  
      12 0

      To máš jako s Porsche 911, jak chceš vylepšit dokonalost? :-)

      • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

        looko     před 5 lety 05.06.2019 13:15 |  
        2 0

        Dlouho jsem nečetl tak jasné a výstižné přirovnání :)

      • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

        gazza     před 5 lety 05.06.2019 17:03 |  
        1 4

        a ty myslis .ze na Porsche 911 neni co vylepsovat ?Ja myslim ,ze kanononyra to Tvoje Porsche zrovna potrebuje

        • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

          necich     před 5 lety 05.06.2019 20:23 |  
          4 0

          Pokud bys slyšel rozhovor s Nezmarem tak nepotřebujeme. Nepreferuje kanonýra, na kterého maká celý mančaft, ale celkovou hru mužstva. Proto upřednostní útočníka, který sice nedá 25 branek za sezonu, ale maká pro mužstvo a plní i jiné úkoly, které vedou k úspěchu. Slavia i tak dala s přehledem nejvíce branek, proč asi? Být Milan v mistrovské formě mohla dát klidně o 10 - 15 více...

          • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

            gazza     před 5 lety 06.06.2019 02:31 |  
            2 1

            Ja vim ,ze jsme dali hodne golu ,ale kanonyra proste potrebujeme .Proc by na neho mel makat tym ? Mas kanonyry ,ktery ze tri sanci da dva goly a hlavne je da! To je potom Porsche 911 a nemusi na nej makat cely tym

          • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

            gazza     před 5 lety 06.06.2019 02:40 |  
            2 2

            Jinak Milana Skody si moc vazim .Opravdu moc a preji mu tu stovku jak nikdo ,ale proste potrebujeme tam nejakeho stredniho utocnika ,ktery je tam od toho aby daval goly I kdyz se nekdy musi hrat i zaneho

        • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

          wimpy     před 5 lety 06.06.2019 00:39 |  
          0 0

          Je to tuším hláška z Top Gearu. A já s ní v zásadě souhlasím. :-)

    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

      Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 14:14 |  
      2 2

      Tak ono není důvod, kádr je téměř dokonale přebudován podle dua JT JN. Řešit se budou jen pozice ze kterých někdo odejde. A nebo nějaká opravdu kvalitní posila a to bude na delší jednání.
      V aktuálním kádru je nutné řešit akorát útočníka

  3. Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

    Cross     před 5 lety 04.06.2019 15:56 |  
    4 3

    Tak... Nezmar byl hodně diplomatický. Ale to mi vůbec nevadí. Jako sportovní ŕeditel musí být dokonce tajemnější, než ostatní. Musí rozumět fotbalu a ještě navíc být pockerový hráč. Aby pozitivně ovlivňoval nejen kvalitu kádru, nýbrž souběžně i ekonomiku klubu.

    Je jasné, že nějaké odchody budou a je to i dobře. Tým potŕebuje udržet vnitřní dynamiku, a když chceme dobře nakupovat, musíme i dobře prodávat. Potřebujeme zabijáka do vápna a potřebujeme větší konkurenci pro gólmana Koláře. Nic víc. Pokud ale budou nejakè odchody důležitých hràčů, může se asi objevit jeste jedno slabé mîsto - na stoperu.

    Bylo by dobré udržet všechny klíčové hráče až do play off Ligy mistrů. Pokud postoupíme, držet je alespoň do zimy. To by určitě nebyl problém

    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

      Victory     před 5 lety 05.06.2019 16:25 |  
      2 1

      Tak se svým výrazem a vyjadřováním by mohl hrát poker z fleku, je to chladnokrevný zabiják, ostatně stejný byl i forward... Kdybyste ho viděli, jak je soustředěný před každým zápasem poblíž naší lavičky, naprosto perfektní a s výkopem odchází do nitra stadionu :-)
      Nuže, co je mi známo, tak by měl přijít gólman Liberce a Holeš... Víc nevím. Tím pádem odchází Coufal... O Součkovi nevím nic, zahaleno tajemstvím :-)

      • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

        necich     před 5 lety 05.06.2019 20:15 |  
        2 0

        No nevím, pokud by přišel Nguen tak by odešel Kolář, stejná úvaha jako s Coufalem. Myslím, že nevíš nic jiného než my všichni... Osobně jsem v klidu, pokud nikdo neodejde tak super, máme hafo hráčů na hostování a i mnozí by si zasloužili šanci. Pokud někdo odejde tak určitě je v merku adekvátní náhrada. Už takhle máme přes 30 velmi kvalitníchhráčů. :)

  4. Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

    Kábě     před 5 lety 05.06.2019 17:37 |  
    6 5

    Pan Nezmar je opravdu muž na svém místě a jsem velice, že ve Slavii je. Ale trochu mi vadí, že sportovní manažer klubu neumí vyslovit jména svých hráčů (Baluta, Olayinka), a že si i plete jména našich soupeřů (Genk - Gent), což mimochodem dělá i pan Tvrdík. Pro tyto kluby je to stejné, jako když si nás v Anglii pletou se spartou.

    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

      bongor     před 5 lety 05.06.2019 19:19 |  
      5 1

      Když si nás někdo plete s hadrníkama,tak to je na žalobu.

    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

      p!erreCORE     před 5 lety 05.06.2019 20:29 |  
      1 1

      Jak toho Balutu, tak i Olayinku vyslovil jednou dobře podruhé špatně. Já bych tomu váhu nepřikládal.

    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 20:36 |  
      2 4

      Já samozřejmě souhlasím a doufám, že v nějakém příštím rozhovoru už to bude říkat správně. To by taky mohl říkat třeba, že kopeme "standartky" a že lidi kupují "pernamentky". Ale jinak díky Bohu za pana Nezmara!

    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

      necich     před 5 lety 05.06.2019 21:52 |  
      4 6

      Proboha, co si plete? Já jako fanoušek Slavie a ne nějaký učitel jazyků jsem zcela jasně chápal o čem a o kom pan Nezmar hovořil. To považuji za podstatné, hledat hovna tam kde nejsou není mé hoby. Já bych řekl, že žádou zásadní chybu ve výslovnosti neudělal. Možná jsem nedoslýchavý což k mému věku by bylo i možné.:)

      • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 21:57 |  
        5 3

        "Olijanka" a "Baluta". Neříkám, že se zhroutí svět, ale mohl by je vyslovovat tak, jak se skutečně vyslovují.

        • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

          necich     před 5 lety 05.06.2019 22:13 |  
          1 1

          Jak se tedy srávně vyslovuje Genk a Baluta?

          • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 22:23 |  
            7 3

            Genk se vyslovuje Chenk, ovšem Nezmar řekl Chent (Gent), což je úplně jiný město a jinej klub. A Baluta se vyslovuje Baluca.

            • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

              necich     před 5 lety 05.06.2019 22:35 |  
              5 8

              Leda howno, jasně řekl Chenk, a Baluta je Baluta. Hledat rozpor zda je to Baluca či Baluta může jen im....l a k...t Dobrou.

              • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 22:37 |  
                8 3

                Proč se projevuješ jako primitiv?

                • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                  p!erreCORE     před 5 lety 05.06.2019 22:44 |  
                  4 1

                  Dneska má zřejmě blbej den, mně skoro nazval sparťanem kvůli blbě použitý čárce. Jinak, jak už sem zmiňoval. Jednou to řek blbě podruhý dobře. Ví, jak se to správně vyslovuje, jen se někdy přeřekne. Nedělal bych z toho kovbojku.

                  • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 22:48 |  
                    5 1

                    No jo, je vedro, necich má stejnej účes jako já... asi má úžeh. :-) Jasně, žádná kovbojka, jen taková perlička.

                    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                      necich     před 5 lety 05.06.2019 23:04 |  
                      1 6

                      Ubohé. Ale účinné, souhlasím.

                      • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 23:09 |  
                        5 1

                        Chlape, víš, že mi někdy připomínáš ozzyho/gillana? Pliveš, prskáš, nadáváš... já jsem tě jediným slovem neurazil. Ale tvůj boj, každý si svůj osud píše sám.

                  • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                    necich     před 5 lety 05.06.2019 23:02 |  
                    2 3

                    Můžeš nějak dokázat ty bláboly co tady plkáš? Že jsem tě skoro nazval Sparťanem, že jsem tě něco kvůli čárce? Vždyť plácáš nesmysly. Tys kydal něco o čárkách, slovosledu apod. Nesmyslně. Prober se a neurážej...

                    • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                      p!erreCORE     před 5 lety 05.06.2019 23:33 |  
                      2 1

                      "Tvou optikou, optikou sparťana je to opačně" - mou optikou, optikou sparťana? a to vše jen proto, že si nepoužil tečku či toho pičuse středníka namísto čárky. takže teda, jak tvrdíš, nepoužíváš interpunkční znaménka vždy správně a přesně. spokojenej? je to jen lingvistická hříčka, vymyšlená kauza. ale prostě. mám tě rád. vždyď bydlím pět kiláků od tebe..cítím tě.. i když tu nejsi

                • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                  necich     před 5 lety 05.06.2019 22:46 |  
                  3 7

                  Naopak, jen primitivové zesměšnují druhé kvůli blbostem. Jako že Nezmar neví jak se vyslovují hráči, které přivedl? Ale howno. Ale jinak si posluž.

            • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

              warhammer (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 22:49 |  
              9 0

              Dovolím si také přispět do zdejšího jazykového koutku.
              Obecně se má v Čechách za jediné správné vyslovovat Genk a Gent jako Chenk a Chent. Kařdý, kdo to vysloví foneticky, je považován za nevzdělance. Přitom tato výslovnost je správná pouze z pohledu Vlámů (holandsky), Valoni (ve svém francouzském dialektu) to čtou Genk a Gent.
              např: https://forvo.com/word/genk/

              • Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.06.2019 22:56 |  
                3 1

                To je asi pravda, ovšem obě města leží ve Vlámsku (jak jsem si právě vyhledal na wikipedii), takže bych se přiklonil spíš k tomu "ch". ;-)

  5. Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

    cheero     před 5 lety 05.06.2019 17:52 |  
    11 0

    Tak Nezmic, to ma hoodne dobre srovnany. Super otazky, super odpovedi. Tohle je spravnej chlap, na spravnym miste! Vi co dela! Nemam momentalne o Slavku strach. Tohle duo a i trio s Jardou je super! Dekuji.

  6. Re: Jeden na jednoho: Jan Nezmar o přestupech

    zeleznik2     před 5 lety 05.06.2019 23:31 |  
    0 2

    Logika proč měnit něco, co funguje. Dva až tři hráči na doplnění kádru, který šlape bude, stačit. Plíseň zběsile podepisuje hráče, tak trochu podle jmen než současné výkonnosti. Sralta zase zkouší novou cestu, tentokráte Severskou, když rumunská nevyšla. Kozáka spíše podepsali, že jsme jej měli, vytipovaného, což je u nich naprosto normální. Doufám, že jím to vrátíme Holešem. Zvláště pokud by odešel Coufy, do Freiburgu.