Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: TŘI M19TŘI

    SirCohen     před 5 lety 31.05.2019 12:55 |  
    8 2

    Josef Hušbauer o Milanu Škodovi: Klobouk dolů. Pravý srdcař a pravá legenda.

    S tím se nedá nesouhlasit!

    • Re: TŘI M19TŘI

      Romino     před 5 lety 31.05.2019 14:34 |  
      4 0

      Ten tomu přece musí nejlépe rozumět....

  2. Re: TŘI M19TŘI

    mis3     před 5 lety 31.05.2019 13:55 |  
    4 0

    hehe, s tou polévkou, vtipný...

  3. Re: TŘI M19TŘI

    Dr. Fe1     před 5 lety 31.05.2019 14:02 |  
    7 9

    Tomáš Souček už dávno není jen mladý talent, jak se uvádí v úvodu článku.

    Podle mě hlavní tahoun a kapitán týmu byl letos on. Alespoň co se týče působení na hřišti. odehrál skoro všechno, všechno ve vysokém standardu či nadstandardu, dal spoustu gólů přesto že je DZ a všechno to doslova odtahal na svých bedrech. Nakonec si navrch si vzal i ty penalty, které narozdíl od svých zkušenějších kolegů s jistotou proměňoval. Podle mě skutečný kapitán je on.

    • Re: TŘI M19TŘI

      Pepino44     před 5 lety 03.06.2019 09:37 |  
      4 2

      Tak kapitánská páska je čest. Nelze ji udělovat za jednu sezonu, i když velmi dobrou sezonu. Opravdový kapitán je ve Slávii zatím jenom jeden. Ten, který si také chtěl plnit svůj vytoužený cíl, měl k tomu příležitost, ale přesto zůstal a pomohl Slávii. Tak se chová pravý kapitán a legenda.

      • Re: TŘI M19TŘI

        Donald     před 5 lety 03.06.2019 17:09 |  
        1 4

        Souhlas, ale místo na hřišti se musí dát jen momentální výkony. Ne za zásluhy! Škoda defakto zabývá místo i na lavičce.

      • Re: TŘI M19TŘI

        Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 00:42 |  
        1 10

        Aha, tak on je Souček ve Slávii teprve rok, to je tedy novinka. Zjevně žijete v alternativní realitě.

        Stejně jako je novinka, že pan nedotknutelný nechtěl odejít na zahraniční angažmá a tuto příležitost mu nezatrhli Šimáně s Tvrdíkem. Doteď si pamatuju, jak byl zjevně nasranej a hrál pak mizerně.

        Ale ve vašem vylhaném světě je zřejmě všechno jinak. Ten nedotknutelný kapitán byl letos nehrající, přestože se na hřišti vyskytoval bohužel velice často. Takhle se skutečný kapitán nechová ani v krizi. V rozhodujících chvílích ani pořádně nebojoval. Jestli je podle vás Milan Škoda opravdový a jediný kapitán - poté co na jaře předvedl, tak opravdu nemáte nejmenší soudnost.

        • Re: TŘI M19TŘI

          Pepino44     před 5 lety 04.06.2019 08:50 |  
          5 1

          Tak kolego, nechtěl jsem na Vás reagovat, ale vzhledem k tomu, že buď neumíte pořádně číst, nebo nechápete psaný text, tak znovu. Nikde nepíši, že Souček je ve Slávii pouze jeden rok, píši tam, po jedné povedené sezoně. Samozřejmě, že je ve Slávii déle. ale zpočátku jeho výkon nestál za moc. Proto byl (jestli jste to zaregistroval) poslán na hostování. Chce to pořádně číst a nemít při jméně Škoda rudě před očima.

          • Re: TŘI M19TŘI

            Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 09:59 |  
            1 11

            Zjevně jste přišel trollit. Takže píšete úmyslně provokativní nesmysly, nechce se mi totiž věřit, že byste mohl být tak mimo a tak Tomáše Součka nenávidět.

            Tomáš Souček je odchovanec Slávie, že byl před dvěma lety na půlročním hostování v Liberci na tom nic nemění. Tím si prošli i jiní borci. Už v době před hostváním hrál velice dobře, tehdy hrál, ale na jeho postu neméně dobrý Míša Ngadeu a proto šel na hostování, aby herně nezakrněl.
            Tomáš Souček od té doby co se vrátil z hostování hraje dva roky. Dva nikoliv jeden - chápete psaný text ? (že vůbec máte zapotřebí používat stupidní faul o psaném textu o vás nejlépe vypovídá - tohle je jen zrcadlo)
            A hraje ty dva roky výborně - je hlavním tahounem Slávie. A hrál tak už i před tím. Takže vaše tvrzení, že hraje dobře teprve rok, je lživé.

            Další vaše rádoby argumenty ohledně přestupu pro Milana jsou paradoxně argumenty naopak ve prospěch Tomáše. Zatímco Milan neodešel jen proto, že ,mu to Šimáně natvrdo zatrhnul, tak Tomáš Souček zůstal dobrovolně, přestože mohl odejít. Přestože mohl trucovat jako nyní Coufal a dříve třeba Pavlenka, nikdy se k tomu nesnížil.
            Byl to Tomáš Souček, kdo měl nabídky jak v létě, tak v zimě a neodešel a Slávii pomohl - jako opravdový kapitán.

            Takže to chce přestat trollit, nemít jméno Tomáš Souček rudě před očima (a hlavně moje jméno, že ?) , nebýt za každou cenu trollsky v opozici a přiznat si, že Milan ač legenda s velkými zásluhami, hrál na jaře velký kulový a co horšího, v kritických chvílích ani pořádně nezabral a ještě se vztekal. Ne, tohle fakt není opravdový kapitán.

            Opravdový kapitán se jmenuje Tomáš Souček.

            • Re: TŘI M19TŘI

              wimpy     před 5 lety 04.06.2019 13:17 |  
              4 1

              Z čeho přesně jsi vydedukoval, že Pepino Tomáše Součka nenávidí?

              • Re: TŘI M19TŘI

                Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 15:56 |  
                0 10

                Z jeho příspěvku, kde ho shazuje nepravdivými argumenty.

                Vy to nevidíte ? A nebo trollíte jako obvykle ? To spíš, že ?

                • Re: TŘI M19TŘI

                  wimpy     před 5 lety 04.06.2019 15:59 |  
                  5 1

                  Opravdu nevidím a byl bych velmi rád, abys mi přesně řekl, kde to Pepino řekl nebo z čeho to vyplynulo.
                  Zatím vidím jen to, že jsi ho bezdůvodně napadl a lhal jsi o jeho výrocích.

                  • Re: TŘI M19TŘI

                    Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:05 |  
                    0 10

                    Kde jsem podle tebe lhal o jeho výrocích ? Proč zase lžeš ?

                    Jestliže někdo tvrdí, že Tomáš Souček hraje dobře teprve rok, tak to je zjevná lež. To ti potvrdí 10 z deseti slávistů. jestliže takhle nepřejícně lže člověk, který tvrdí, že je slávista, tak musí být hodně zaslepený nenávistí k Tomášovi Součkovi. A nebo je tady druhá možnost, že je to troll jako ty, a nesouhlasí se mnou, jenom proto, že to píšu já a jemu není hloupé tady ze sebe dělat takového ubožáka.

                    • Re: TŘI M19TŘI

                      wimpy     před 5 lety 04.06.2019 16:09 |  
                      3 1

                      Nikde nenapsal, že tady Tomáš Souček hrál jenom rok. Lžeš a co víc, z té lži vyvodíš, že Tomáše Součka nenávidí. Je naprosto neuvěřitelné, jak manipuluješ s fakty.

                      • Re: TŘI M19TŘI

                        Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:13 |  
                        0 9

                        Prolhanče demagogický.

                        Píše, že Tomáš Souček měl jen jednu povedenou sezonu - proto jsem reagoval jestli si myslí, že hrál jenom rok. neuvěřitelné, jak manipuluješ s fakty.

                        každý slávista ví, že hrál dobře už předtím a ne jen rok. Pepino44 dokonce tvrdí, že byl poslán na hostování , protože "jeho výkon nestál za moc" - s tímhle souhlasíš, prolhaný trolle ? To není nesoudná nenávist k Součkovi ?


                        • Re: TŘI M19TŘI

                          wimpy     před 5 lety 04.06.2019 17:18 |  
                          3 1

                          Ne, to je přece fakt, byl poslán na hostování, protože na tehdejší Slavii neměl.

                          • Re: TŘI M19TŘI

                            Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 21:40 |  
                            0 7

                            Souček, že neměl na tehdejší Slávii ? ! Vy jste opravdu úplně nesoudný. Souček hrál už tehdy velice dobře, jediný důvod proč šel na hostování byl ten, aby měl dostatečné zápasové vytížení, protože s Ngaduem by nedostával tolik prostoru, kolik potřebuje mladý hráč. Tvrzení, že na tehdejší Slávii neměl prokazuje, že jste opravdu troll. Každý má samozřejmě právo na názor, ale troufám si tvrdit, že 99 procent slávistů by nesouhlasilo, s tím co tvrdíte.

                            • Re: TŘI M19TŘI

                              wimpy     před 5 lety 04.06.2019 21:41 |  
                              3 1

                              Ty jsi fakt dobrej. :-)))
                              No hlavně, že to tak viděl trenér. :-)))

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 21:54 |  
                                0 7

                                Proč by to tak neviděl trenér ? Viděli to tak všichni kolem slávie, jenom ty ne - a to ještě jenom proto, abys mohl trollit.

                                • Re: TŘI M19TŘI

                                  wimpy     před 5 lety 04.06.2019 21:57 |  
                                  4 1

                                  Fakt nechápeš psané slovo.
                                  Trenér viděl, že si nekopne ve Slavii (nemá na ni) a poslal ho do Liberce.
                                  Troufnu si říct, že by s tím 99 % slávistů souhlasilo.

                                  • Re: TŘI M19TŘI

                                    Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 22:05 |  
                                    0 6

                                    Problém je na tvé straně, demagogu. Nemít na Slávii a nedostat se do sestavy, jsou dvě naprosto různé věci. Souček na Slávii samozřejmě měl, akorát že na jeho pozici byl v té době jeden z nejlepších DZ v lize té doby -Míša Ngadeu. Byli zhruba rovnocenní a Souček by si tolik nezahrál, jak by potřeboval a ne že by na to neměl.

                                    Kdybych byl jako ty, tak tě tady teď pozurážím jak nechápeš psaný text a podobně. Takhle si ale jenom povzdechnu, že jsi opravdu asi hloupý a že to jen nepředstíráš.

                                    • Re: TŘI M19TŘI

                                      wimpy     před 5 lety 04.06.2019 22:08 |  
                                      2 1

                                      Měl by na Slavii, ale nedostal by se do základní sestavy? Sbližují se nám názory?

                                      • Re: TŘI M19TŘI

                                        Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 22:21 |  
                                        0 6

                                        NE. Vy se zastáváte názoru , cituji "zpočátku jeho výkon nestál za moc. Proto byl (jestli jste to zaregistroval) poslán na hostování.". A s tím hluboce nesouhlasím. Tomáš Souček hrál dobře už před hostováním.

                                        • Re: TŘI M19TŘI

                                          wimpy     před 5 lety 04.06.2019 22:26 |  
                                          2 1

                                          Ale neměl na základ. Pojem "dobře" tady limituje právě tento parametr.

                                          • Re: TŘI M19TŘI

                                            Dr. Fe1     před 5 lety 05.06.2019 13:14 |  
                                            0 4

                                            Samozřejmě, že měl na základ. Hrál už tenkrát velmi dobře. Vy ale budete trollit až do konce.

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 21:58 |  
                                2 2

                                si už i tykáte? děláte pokroky, chlapi!

                                • Re: TŘI M19TŘI

                                  wimpy     před 5 lety 04.06.2019 22:02 |  
                                  2 1

                                  Já na webu tykám každému, jsem už takový hulvát. Dr. až podle míry nasrání...

                      • Re: TŘI M19TŘI

                        p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 16:34 |  
                        4 2

                        že tě to pořád baví, prolhanče demagogický! snažit se tomu teleti něco vysvětlit. já už dávno pochopil, že je to pacient a ne doktor... ale je pravda, že já se taky občas utrhnu a něco tomu křiklounovi napíšu.. mně spíš vadí, že už většinou nebývá ani vtipný, on je to taky nadlidský úkol při takovém počtu hoven udržet nějakou kvalitu stolice..

                        • Re: TŘI M19TŘI

                          Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:40 |  
                          0 10

                          Co kdybys namísto těch ubohých urážek napsal v čem podle tebe nemám pravdu ? Na to nemáš viď ? Protože nemáš co napsat,

                          • Re: TŘI M19TŘI

                            p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 16:46 |  
                            4 2

                            Nemáš pravdu víceméně v ničem, lžeš, sprostě urážíš naše hráče i naše spoludiskutéry, chováš se jak malé dítě nebo sociopat nebo debil. Opakuješ neustále to samé dokola, používáš 99pc. demagogie a 1pc. vtipu. Jsi trapný přežitek, figurka k pobavení, která přestává plnit svůj účel.. jsi trapný tulák po fóru, vyhledáváš konflikty atp., atd., etc.. další otázky?

                            • Re: TŘI M19TŘI

                              Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:48 |  
                              0 9

                              Takže zase jen spousta urážek a sprostot a zase nic konkrétního. To vám není trapné, nedávat někomu a nemít přitom jediný argument k tématu ?

                              Tak znovu - V čem nemám pravdu ohledně hodnocení Tomáše Součka a oponentury vůči jeho kritikovi Pepinovi44 ? O tom je tady totiž řeč.

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 17:01 |  
                                2 2

                                Nechci se bavit o tomto tématu a nejsem povinen ti odpovídat.

                                • Re: TŘI M19TŘI

                                  Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 17:07 |  
                                  0 9

                                  Tak to je výborný, Ty sem přijdeš, začneš mě obviňovat ze lži, obviňovat že někoho urážím, sprostě mě urážet atd. A pak nejsi schopen ani doložit jedinou věc, ve které lžu nebo někoho urážím

                                  Nepřipadáš si ani trochu blbě ?

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                wimpy     před 5 lety 04.06.2019 17:01 |  
                                5 1

                                Konkrétně jsi velmi zákeřně a podle osočil Pepina, že nenávidí Tomáše Součka, aniž bys k tomu měl jedinej důvod či relevantní předpoklad. Je to jedna z největších prasáren, kterou jsem zde od někoho četl, paradoxně zrovna od tebe, kterej se neustále snažíš "očistit" web od nepravých slávistů.

                                • Re: TŘI M19TŘI

                                  Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 17:09 |  
                                  0 8

                                  Demagogu. Píšu výslovně, že ho buď nenávidí a nebo trollí, nikoliv že ho jistě nenávidí. Naopak píšu, že se spíš přikláním k tomu, že jen provokuje, podobně jako ty. Jiná reálná možnost totiž není.

                                  Mě třeba několik lidí nesmyslně obvinilo, že nenávidím Milana Škodu - ty prasárny jsi nečetl ? Mimo jiné i jistý pepino44 píše, že prý vidím rudě při jméně ŠKoda, takže to smrdí něčím podobným. Jsi obdařen opravdu velice selektivním vnímáním.

                            • Re: TŘI M19TŘI

                              Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:50 |  
                              0 8

                              Kromě toho, že bych urážel diskutéry nebo dokonce hráče - to je od vás jen sprostá lež. Doložte, kde jsem koho urazil. Nemáte co doložit, protože to je jen vaše představa, nikoliv realita.

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 17:02 |  
                                3 2

                                O Coufalovi si psal, že "žvatlá, plácá" apod. Mně to urážlivé přijde. Diskutující zde nazýváš trolly, což je opět urážlivé ale i úsměvné.

                                • Re: TŘI M19TŘI

                                  Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 17:11 |  
                                  0 7

                                  Napsal jsem že žvaní. Mě to urážliové v dané souvislosti nepřijde, protože za to co dělá, tedy mluví veřejně o tom, jak chce odejít by si zasloužil i mnohem tvrdší příměry. Dobře ví, že má právo něco žádat až po 2 odslouřených letech a přesto takhle Slávii vydírá.

                                  Ale tady jsem v tématu o Součkovi - tak v čem nemám pravdu ? A jestli tě to téma nezajímá, tak co tady děláš a proč mě obviňuješ ze lži, kterou nejsi schopen doložit ? Proč lžeš sám ?

                          • Re: TŘI M19TŘI

                            p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 21:59 |  
                            2 2

                            a my si už taky tykáme, mladej?

                      • Re: TŘI M19TŘI

                        pipe1980     před 5 lety 04.06.2019 21:57 |  
                        1 3

                        výborná debata, mám toho pacienta co se s ním hádáš zablokovanýho, takže čtu jenom tvoje příspěvky a jeho nevidím, to je fakt boží, trošku mi to připomíná když nám hárá pes a já s ní jdu ven, jak na ní volám a ona jako kdyby mě neslyšela

                  • Re: TŘI M19TŘI

                    Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:06 |  
                    0 8

                    Mimochodem, byl to Pepino44 kdo napadl mě. Zase lžeš i v tomhle, proradný trolloide

                    • Re: TŘI M19TŘI

                      wimpy     před 5 lety 04.06.2019 16:10 |  
                      3 1

                      Nikde tě nenapadl, jen ti vysvětloval, co jsi nepochopil.

                      • Re: TŘI M19TŘI

                        Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:15 |  
                        0 7

                        "vzhledem k tomu, že buď neumíte pořádně číst, nebo nechápete psaný text " ... jasně to je takové přátelské vysvětlení, vůbec žádná stupidní agrese.

                        • Re: TŘI M19TŘI

                          wimpy     před 5 lety 04.06.2019 16:54 |  
                          2 1

                          Jsi na fotbalovém fóru, ne v Akademii.
                          Mimochodem, píšeš mnohem horší věci. Jako třeba "nenávidíte Tomáše Součka".

                          • Re: TŘI M19TŘI

                            Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 16:58 |  
                            0 6

                            Demagogu. Píšu výslovně, že ho buď nenávidí a nebo trollí, nikoliv že ho jistě nenávidí. Naopak píšu, že se spíš přikláním k tomu, že jen provokuje, podobně jako ty. Jiná reálná možnost totiž není.

                            Nebo snad souhlasíte, že Tomáš Souček hraje dobře jenom rok ? A že odešel na hostování, protože, cituji""jeho výkon nestál za moc"" ?

                            Dokážete se k těmto otázkám postavit jako chlap a nebo zase utečete ?

                            • Re: TŘI M19TŘI

                              wimpy     před 5 lety 04.06.2019 17:04 |  
                              3 1

                              Tomáš Souček odešel na hostování proto, že by se tehdy nevešel do základu, byl mladý a bylo v jeho enormním zájmu pravidelně hrát. Na jeho postu v téd době u nás hrál Ngadeu a když se Souček pod Trpišovským vracel, nepředpokládal jsem příliš, že se přes Ngadeu do základu dostane. Dokonce ani nesdílím Pepinův názor na kapitánskou pásku, ale tvá reakce na tento názor byla ještě podlejší, než obvykle.

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 17:14 |  
                                0 6

                                Takže jsi zopakoval plus minus to samé co jsem napsal já. proč mi tedy nadáváš, že já jsem udělal něco podlého ? A proč se ptáš na to, proč pepinovi oponuji, když s ním v tomhle také nesouhlasíš ?

                                ty prostě trollíš proti mě za každou cenu, za každé situace, i když se mnou souhlasíš, tak děláš jako že ne. Nepřipadáš si trapně ?

                                • Re: TŘI M19TŘI

                                  wimpy     před 5 lety 04.06.2019 17:17 |  
                                  4 1

                                  kdybys na názor, že by Tomáš Souček neměl být kapitánem (se kterým nesouhlasím) nezareagoval tím, že ho autor nenávidí, nereagoval bych. Lhal jsi dokonce i o té agresi, první (alternativní realita, vylhaný svět, nemáte nejmenší soudnost) vzešla úplně zbytečně od tebe.

                                  • Re: TŘI M19TŘI

                                    Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 17:24 |  
                                    0 6

                                    Zase lžeš. O vidění Škody rudě psal pepino44. A jeho extrémně negativní hodnocení Součka je urážlivé samo o sobě, protože je v rozporu s realitou naprosto křiklavě a je urážkou našeho nejlepšího hráče.

                                    Kromě tzoho jak tady pořád papouškuješ o té nenávisti, tak už jsem ti to vyvrátil asi 5x. přečti si to nahoře znova. nepíšu, že součka jistě nenávidí, ale " Zjevně jste přišel trollit. Takže píšete úmyslně provokativní nesmysly, nechce se mi totiž věřit, že byste mohl být tak mimo a tak Tomáše Součka nenávidět. "

                                    Takže nemilý prohlanče, píšu naopak že neěřím tomu, že je to nenávist, ale že je to zjevně trolling. tak už se přestaň na tomhle točit jako korouhvička

                                    • Re: TŘI M19TŘI

                                      wimpy     před 5 lety 04.06.2019 17:26 |  
                                      2 1

                                      Měl by sis chronologicky seřadit své příspěvky s Pepinem a pak se omluvit.

                                      • Re: TŘI M19TŘI

                                        Snivec     před 5 lety 04.06.2019 17:53 |  
                                        1 1

                                        uplne te vidim, jak sedis v garazi u narazeneho sudu a hrozne se nudis :))

                                        • Re: TŘI M19TŘI

                                          wimpy     před 5 lety 04.06.2019 17:59 |  
                                          1 1

                                          Byl jsem si i zaběhat. :-)

                                          • Re: TŘI M19TŘI

                                            Snivec     před 5 lety 04.06.2019 18:03 |  
                                            0 1

                                            to verim, mas plno energie, ja kdyz ctu tyhle nekonecne debaty, nebo spise dohady a chytani za slovicka, nez to doctu, tak jsem uplne vycerpany a to preskakuji kazdy druhy radek :)

                                            • Re: TŘI M19TŘI

                                              wimpy     před 5 lety 04.06.2019 18:05 |  
                                              0 0

                                              Jako ve všem, i tady si musíš vybírat. :-) Můžeš koukat na Dva a půl chlapa, ale Ordinace v růžový zahradě už je moc. :-)

                                      • Re: TŘI M19TŘI

                                        Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 21:41 |  
                                        0 7

                                        Měl bysis přečíst moje příspěvky a omluvit se mi. Spolu s Pepinem.

                                        • Re: TŘI M19TŘI

                                          wimpy     před 5 lety 04.06.2019 21:43 |  
                                          2 0

                                          To udělám, až mě definitivně přesvědčíš, že nejsi svéprávnej.

                                          • Re: TŘI M19TŘI

                                            Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 21:50 |  
                                            0 4

                                            Vzmůžeš se na něco jiného než na urážky ? Co má tohle celé tvoje extempore znamenat ? Ty klidně popřeš i svůj názor na Součka, jen abysis mohl do mě kopnout pod vylhanou záminkou. Úmyslně předstíráš, že neumíš číst atd. Jen abys mohl vyvolat konflikt. A ty tady mluvíš o něčí svéprávnosti ....

                                            • Re: TŘI M19TŘI

                                              wimpy     před 5 lety 04.06.2019 21:55 |  
                                              1 0

                                              Až nabydu přesvědčení, že z tebe hovoří nemoc, nikoli pokřivenej charakter, omluvím se ti.

                                              • Re: TŘI M19TŘI

                                                Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 22:01 |  
                                                0 1

                                                Hodně průhledně zaobalená ubohá urážka. Klesáš stále níž. Útočíš pod smyšlenými záminkami a vyvoláváš nesmyslné konflikty. K tématu pak nejsi schopen napsat nic.

                          • Re: TŘI M19TŘI

                            Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 17:20 |  
                            0 5

                            Takže rádoby zpochybňování mojí inteligence, kecy o nechápání psaného textu a neschopnosti číst a podobné ubožárny jsou podle wimpyho v pořádku, protože nejsme v Akademii. (a hlavně protože je to proti mě, že ? ! )

                            Ale když já si dovolím oponovat velice negativnímu názoru na Tomáše Součka, tedy názoru krajně neobjektivnímu, který je normálně mezi slávisty naprosto neslýchaný a extrémně vůči Tomášovi tvrdý, tak to je najednou nesmírně podlý zločin z mojí strany.

                            Vy jste člověče opravdu naprosto nesoudný a nestoudný.

                            • Re: TŘI M19TŘI

                              wimpy     před 5 lety 04.06.2019 17:25 |  
                              3 1

                              Že jsi ten psaný text nepochopil bylo zjevné z první věty. Takže ano, to faktické stránce to bylo úplně v pořádku a určitě ani nepřekročil hranice slušnosti, obvyklé na této diskuzi. Zatímco ty předtím ano.

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 21:47 |  
                                0 5

                                Zbývá ti jen to provokování, viď ? ! Když nejsou argumenty a ukázalo se, že se do mě zase navážíš pod vylhanou záminkou.

                                Co jsem podle tebe nepochopil ? Já jsem pochopil velice dobře, že uživatel Pepino tvrdí, že Souček hraje dobře teprve rok. Přitom je to odchovanec, který hraje dobře už několik let a poslední dva roky je tahounem. Proto jsem se ho ptal, jestli si myslí, že hraje Souček za Slávii teprve rok, když tvrdí tak zjevný nesmysl.

                                Co je na tom k nechápání ? Tendenčně se zastáváš agresora, abys nemusel přiznat, že ses mýlil a opět prudíš neoprávněně. Dokonce se kvůli tomu přetvařuješ i ohledně Součka, jak si prokecnul. Že ti není trapně, se takhle uboze chovat.

                                • Re: TŘI M19TŘI

                                  wimpy     před 5 lety 04.06.2019 21:54 |  
                                  3 0

                                  Cituji:
                                  "Aha, tak on je Souček ve Slávii teprve rok, to je tedy novinka. Zjevně žijete v alternativní realitě."

                                  :-))))

                                  • Re: TŘI M19TŘI

                                    Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 21:58 |  
                                    0 6

                                    No, vždyť ano, a čemu přesně na tom nerozumíte ? J

                                    sem zvědavý jakou trollskou výmluvu hodláte vymyslet. Už vaříte z vody a marně se snažíte odvést debatu jinam.

                                    Tak k meritu věci - Takže vy souhlasíte s Pepinem, že se Součkovi povedla jenom jedna sezona a předtím to za moc nestálo ? Je to tak ?


                                    • Re: TŘI M19TŘI

                                      wimpy     před 5 lety 04.06.2019 22:06 |  
                                      3 1

                                      No dobře, řekněme jednu a půl...

                                      • Re: TŘI M19TŘI

                                        Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 22:09 |  
                                        1 5

                                        Proč sem chodíte vyvolávat konflikty, a ne diskutovat normálně k věci ? Když se dostanete do úzkých, tak z vás leze, že vlastně souhlasíte. A přitom sem přijdete s trolingem, jak nemám pravdu a připojíte se k někámu agresorovi, co se do mě začal navážet. Takže se přetvařujete, abyste se mohl hádat a urážet. Co vás vede k tak ubohému chování ? Co si sem chodíte léčit za mindráky ?

                                        • Re: TŘI M19TŘI

                                          wimpy     před 5 lety 04.06.2019 22:16 |  
                                          3 1

                                          Protože jsi na jeho názor, se kterým jsem třeba nesouhlasil, ale byl to prostě názor, zareagoval urážkou (nenávidíte Součka), která je z mého pohledu horší, než kdyby jsi mu řekl, že je idiot.
                                          Nereaguju na devadesát procent tvých názorů, i když si o nich myslím své, ale na tohle jsem prostě zareagovat musel.

                                          • Re: TŘI M19TŘI

                                            Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 22:19 |  
                                            0 5

                                            Zase se vracíte k trapnému desetkrát vyvrácenému lhaní. Napsal jsem , že trollí a že nevěřím, že by to bylo z nenávisti. Vy jste to dokonale goebbelsovsky překroutil a pořád to tady opakujete, jako svůj hlavní argument, proč se do mě navážíte.

                                            Váš hlavní argument proč jste vůči mě agresivní je založen na lži. A ani její neustále opakování z ní pravdu neudělá.

                                            • Re: TŘI M19TŘI

                                              wimpy     před 5 lety 04.06.2019 22:25 |  
                                              0 1

                                              Ani netrolil, měl názor na funkci kapitána. Měl na něj plné právo, nikoho (ani Součka) ten názor nemohl urazit. Patologická byla až tvá reakce.

                                              • Re: TŘI M19TŘI

                                                Dr. Fe1     před 5 lety 05.06.2019 13:18 |  
                                                0 1

                                                Měl názor velice neobjektivně tvrdý vůči našemu nejlepšímu hráči Tomáši Součkovi. Což je zjevný trolling i v kombinaci s adorací Milana Škody, který přitom objektivně nehrál dobře. Navíc to vylepšil provokativními kecy o tom jak prý vidím Škodu rudě, který je přitom tak skvělý. Každý kdo viděl tuto sezonu jistě uzná, že tohle je trolling jak vyšitý. Patologická reakce je tedy na obou stranách, Jak na straně Pepino44, tak na straně vaší.

                              • Re: TŘI M19TŘI

                                Dr. Fe1     před 5 lety 05.06.2019 13:19 |  
                                0 7

                                Měl názor velice neobjektivně tvrdý vůči našemu nejlepšímu hráči Tomáši Součkovi. Což je zjevný trolling i v kombinaci s adorací Milana Škody, který přitom objektivně nehrál dobře. Navíc to vylepšil provokativními kecy o tom jak prý vidím Škodu rudě, který je přitom tak skvělý. Každý kdo viděl tuto sezonu jistě uzná, že tohle je trolling jak vyšitý. Patologická reakce je tedy na obou stranách, Jak na straně Pepino44, tak na straně vaší.

    • Re: TŘI M19TŘI

      p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 22:07 |  
      0 0

      Souhlasím se vším, kromě poslední věty. K té tvrdím toto: Milan Škoda je kapitánem Slavie a já si myslím, že letos to tak bylo v pořádku, uvidíme, kam se jeho role posune v příští sezoně. V případě, že by Milanova role v týmu měla oslabit, a Souček odešel - měl by pásku převzít na trvalo Pepíno. Ono mít nehrajícího kapitána by bylo zbytečný. Toto není nic proti Milanovi, chraň Bůh! Jen, že až někdy odejde, někdo to dělat musí. Kdo by byl dle vás nejvhodnější nástupce?

      • Re: TŘI M19TŘI

        Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 22:12 |  
        0 6

        Souhlasíte a přitom jste mi před chvílí nesmyslně nadával do debilů, lhářů a bůhví co ještě. Źcela bez příčiny a bez souvislosti, ani jste neuměl doložit proč.

        A teď k tomu samýmu napíšete rozumnej normální příspěvek. To jste si vzal nějáký prášky a jste zase normální a nebo co to bylo ?

        • Re: TŘI M19TŘI

          p!erreCORE     před 5 lety 04.06.2019 22:13 |  
          1 0

          Ano

  4. Re: TŘI M19TŘI

    Qope     před 5 lety 31.05.2019 16:41 |  
    3 0

    Dobrý rozhovor,je jedna otázka mohla ještě padnout a to vlastně pro všechny. Jak ještě dlouho budou hrát za Slavii ... Jak dlouho tu chtějí zůstat ...